Oficjalnie: Logo Travisa Scotta na koszulce Barcelony na ligowy Klasyk
Katalończycy potwierdzili, że w kolejnym Klasyku na ich koszulkach pojawi się logo powiązane z amerykańskim raperem.

Travis Scott prezentuje koszulkę Barcelony na Klasyk. (fot. fcbarcelona.com)
Inicjatywa zmiany logo Spotify na koszulce Barcelony na ligowe Klasyki z Realem Madryt funkcjonuje od 2022 roku. Wszystko zaczęło się od promowania Drake'a, a następnie na koszulkach pojawili się tacy artyści, jak Rosalia, Rolling Stones, Karol G i Coldplay.
Teraz Barcelona poinformowała oficjalnie, że w kolejnych ligowych Klasykach (wliczając także ten kobiecy zaplanowany na 18 maja) na jej trykocie pojawi się logo Cactus Jack, wytwórni płytowej założonej przez amerykańskiego rapera i piosenkarza Travisa Scotta. Klub podkreśla, że tego artystę na platformie Spotify słucha nawet 67 milionów osób miesięcznie, a jego utwory mają już w sumie ponad 44 miliardy odtworzeń.
Do sprzedaży weszły dwie edycje koszulki: podpisana przez podstawowych piłkarzy i piłkarki z Klasyku za 2999,99 euro (już wyczerpana) oraz meczowa za 399,99 euro. Każdą można kupić w wariancie męskim lub damskim.
Travis Scott będzie pierwszym artystą z koszulki Barcelony, który wystąpi w stolicy Katalonii w związku z całą tą inicjatywą. Do jego koncertu dojdzie w sobotę 10 maja, dzień przed Klasykiem, ale co ciekawe, będzie to występ prywatny dla najwierniejszych fanów Amerykanina wytypowanych przez Spotify.
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze