Menu
/ elpais.com, abc.es

Uliczna reklama La Ligi nie przetrwała weekendu

Foto: Uliczna reklama La Ligi nie przetrwała weekendu
Fot. twitter.com

Uliczna reklama La Ligi i Pumy w Madrycie nie przetrwała nawet weekendu. Usunięto ją po licznych protestach mieszkańców stolicy.

W związku ze startem La Ligi przed startem weekendu w centrum Madrytu zastąpiono kule parkingowe replikami nowych piłek, jakie będą używane w rozgrywkach w sezonie 2020/21. Instalacje pojawiły się przy największych znanych miejscach stolicy jak Plaza Mayor, Puerta del Sol czy Plaza de Callao. Inicjatywa spotkała się z krytyką mieszkańców.

„Który pier**lony oświecony uznał za dobry pomysł okrycie kul parkingowych z granitu tak, by przypominały piłki? Jeśli ktoś złamie sobie na tym nogę, oby was też to zabolało”, napisał jeden z madrytczyków na Twitterze, oznaczając we wpisie alkada José Luisa Martíneza-Almeidę i jego zastępczynię Begoñę Villacís.

Ta druga odpisała mu w niedzielę wieczorem: „Masz pełną rację. Usunęliśmy je”. Okazało się, że wcale nie tak mała liczba mieszkańców faktycznie kopała kamienne piłki, chociaż widniał przy nich napis: „Replika oficjalnej piłki La Ligi 2020/21 / Zagrożenie: Nie kopać, twardy element”. Szczęśliwie nie poinformowano, by ktoś złamał sobie z tego powodu nogę.

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!