Advertisement
Menu
/ realmadrid.com

Autohero nowym sponsorem sekcji koszykarskiej

Po trzech latach współpracy z Palladium Hotel Group nastąpi zmiana na meczowych koszulkach koszykarzy. Królewscy podpisali umowę z Autohero.

Foto: Autohero nowym sponsorem sekcji koszykarskiej
Fot. własne

Autohero jest nowym głównym sponsorem sekcji koszykarskiej Realu Madryt. Królewscy podpisali odnawialne porozumienie na trzy lata z firmą zajmującą się internetową sprzedażą samochodów należącą do AUTO1 Group SE. Do oficjalnego złożenia podpisu na umowie doszło w Valdebebas. W miasteczku sportowym Blancos pojawili się między innymi Florentino Pérez oraz Asier García Ramallo, dyrektor generalny i wiceprezes AUTO1 Group na Hiszpanię i Portugalię. Porozumienie wchodzi w życie 1 lipca 2022 roku i obejmuje pojawienie się logo Autohero na koszulkach zawodników.

Emilio Butragueño, Dyrektor do spraw Relacji Instytucjonalnych, chwalił nową współpracę. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisania umowy z Autohero w roli głównego sponsora naszej koszykarskiej drużyny w następnych sezonach. To młoda firma i lider w swojej branży w Europie, który demonstruje ciągłe stawianie na innowacje. Mamy nadzieję, że osiągniemy wiele sukcesów sportowych z tą drużyną, która ciągle daje tyle radości madridistas”.

Zadowolenie z podpisania umowy wyrażał również Christian Bertermann, prezes i współzałożyciel AUTO1 Group SE. „To zaszczyt móc nawiązać współpracę z koszykarską drużyną, która osiąga najwięcej sukcesów, zarówno w Hiszpanii, jak i w Europie. W koszykarskim zespole Realu Madryt znaleźliśmy idealnego partnera, ponieważ dzielimy tę samą pasję do tworzenia radosnych i godnych zapamiętania chwil. Bez wątpienia to porozumienie pozwoli nam kontynuować historię sukcesu Autohero w Europie i pomoże nam rozwijać się jeszcze bardziej w kraju, który jest bardzo ważny dla naszych interesów”.

W uroczystości uczestniczył również Felipe Reyes pełniący obowiązki ambasadora koszykarskiej sekcji Realu Madryt. „Ten sponsoring może być bardzo korzystny dla obu stron. Jesteśmy przekonani, że dla tak młodej firmy bardzo ważny jest impuls wynikający z rozgłosu, jaki może dać główne partnerstwo z koszykarską sekcją Realu Madryt. Pomoże im w zbudowaniu reputacji opartej na powadze i profesjonalizmie, które wyróżniają nasz klub”.

Legendarny zawodnik Królewskich wykorzystał również ten moment, żeby podziękować poprzedniemu sponsorowi „Jesteśmy niezmiernie wdzięczni Palladium Hotel Group, naszemu głównemu sponsorowi w ostatnich trzech sezonach. To były dla nich bardzo trudne lata. Wszyscy bardzo ucierpieliśmy przez pandemię, ale ich luksusowe hotele rozsiane po całym świecie zostały mocno dotknięte. Z tego powodu jesteśmy wdzięczni za zaangażowanie w tym czasie mimo trudności. Rozmawiamy, żeby zostali na kolejne sezony partnerem klubu, ponieważ obie strony są bardzo zadowolone z wyników tej współpracy”.

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!