Advertisement
Menu
/ as.com

Jak to zakomunikować?

Kylian Mbappé wciąż nie wie, w jaki sposób najlepiej ogłosić swoją decyzję. Jednocześnie w mediach pojawiają się kolejne poszlaki wskazujące na to, że zawodnik szykuje się do przeprowadzki.

Foto: Jak to zakomunikować?
Fot. Getty Images

Kylian Mbappé zaczyna się poważnie zastanawiać nad tym, w jaki sposób poinformować opinię publiczną o swojej decyzji co do dalszej przyszłości. Jak podkreśla francuski dziennik Le Parisien, zawodnik PSG wciąż nikomu jednoznacznie nie powiedział, gdzie będzie grał w przyszłym sezonie, ale fakty są takie, że czas zaczyna działać na jego niekorzyść, a presja na nim ciążąca jest coraz większa.

Z czysto sportowego punktu widzenia na ten moment Mbappé jest skupiony na tym, aby zgarnąć trofeum dla najlepszego strzelca Ligue 1. Nie oznacza to jednak, że może się całkowicie odciąć od dalszych kroków w swojej piłkarskiej karierze. Na zaledwie dwa miesiące przed wygaśnięciem kontraktu z PSG francuski atakujący musi znaleźć najlepszy sposób na to, aby ogłoszenie tej wielkiej decyzji nie miało negatywnego wpływu na jego wizerunek i jednocześnie usatysfakcjonowało jak największą rzeszę fanów (chociaż jasnym jest, że zawsze będzie ta niezadowolona część).

Obecnie Mbappé jeszcze nie wie, jak ogłosić światu swoją decyzję. Wydaje się, że na ten moment na tapecie są dwa rozwiązania – albo komunikat za pośrednictwem mediów społecznościowych, albo zwołanie specjalnej konferencji prasowej. Z drugiej strony PSG i Real Madryt nie zamierzają publicznie angażować się w ten temat. Wszystkie strony chcą, aby forma ogłoszenia tej decyzji wypłynęła naturalnie od samego zawodnika.

Gotowy do przeprowadzki?
W międzyczasie francuski projektant, a prywatnie przyjaciel Kyliana, Ora-ïto, zamieścił na Instagramie ciekawą relację. Widać na niej koszulkę, jaką podarował mu zawodnik, a w tle pudełka i ogólny obraz tego, co może zostać odebrane jako przygotowania do przeprowadzki. O tym, że zdjęcie to zostało zrobione w apartamencie Mbappé, najlepiej świadczy widoczne na półce Trofeo Kopa, jakie atakujący odebrał w 2018 roku. Warto też zwrócić uwagę na fakt, że na jednym z pudełek widoczne jest logo Shurgard Self-Storage, czyli firmy zajmującej się między innymi przeprowadzkami.

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!