REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2019.03.12, godz. 09:54, El Jarek / Chiringuito

Florentino: Neymar czy Mbappé? Wybieram obu

Fot. Getty Images

Florentino Pérez skorzystał wczoraj wieczorem z zaproszenia na charytatywne wydarzenie organizowane corocznie w Madrycie przez Estebana Granero – tzw. Cena Pirata. Prezes Realu Madryt przez gospodarza został przywitany na medialnej ściance, gdzie udzielił miniwywiadu mediom. Przedstawiamy zapis tej rozmowy.

Prezesie, to wielki dzień dla madridismo.
Zawsze mamy wielki dzień [uśmiech]. Także dzisiaj, bo jesteśmy tutaj!

Zidane mówi, że wraca, bo bardzo pana kocha.
I ja Zidane'a.

Ale coś musiało się zmienić, bo kochał pan go już wcześniej.
Kochamy się mocno od… To jest historia miłości od 18 lat… między Realem Madryt a Zidane'em.

To wielki dzień dla madridismo.
Bardzo wielki, wszyscy są zadowoleni.

Zidane powiedział, że dojdzie do zmian. Będzie ich wiele?
Zobaczymy.

Ale rewolucji nie będzie?
Nie.

Prezesie, wszyscy tutaj mówią, że są szczęśliwi, że Zidane wrócił.
To jest człowiek, który… powiedzmy… produkuje entuzjazm, ale nie tylko w Hiszpanii, a na całym świecie. Widziałem nagłówki z zagranicy i tam jest tak samo.

Zidane powiedział, że nie mógł panu odmówić. Myśli pan, że jeśli zadzwoni pan do Cristiano, też panu nie odmówi?
Cristiano jest, gdzie jest i radzi sobie bardzo dobrze.

Zidane ma poprosić o Neymara lub Mbappé. Mówi się, że ma przyjacielskie stosunki z Mbappé.
Jest Francuzem, mógłby coś zrobić z Mbappé… [śmiech]

Myśli pan, że on go przekona?
Teraz chodzi o dobre skończenie sezonu i przygotowanie się do kolejnego.

Niech powie mi pan jeszcze to: jeśli trzeba będzie wybrać między Neymarem i Mbappé, którego pan wybiera?
Obu [śmiech].

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Przygotowania do sezonu 2019/20

Komentarze

2019.03.12, godz. 19:05, Robsontr
Querds
100 mln piechota nie chodzi, nawet u Abramowicza. Zapłacili 70 mln za Pulisicia to będzie chociaż grał jak Hazard odejdzie
2019.03.12, godz. 18:16, Lepas777
Co z tego, że Chelsea ma bana skoro mają wypożyczonych ponad 30 piłkarzy.  Batshuayi, Bakayoko, Zouma, Pasalić, Miazga czy już kupiony Pulisic to goście spokojnie do pierwszego składu jak wrócą z wypożyczrń. Chelsea nawet nie odczuje tego zakazu, a żeby zarobić trochę siana to sprzedadzą Hazarda za te 100 milionów i każdy będzie zadowolony.
2019.03.12, godz. 17:33, Querds
@Robsontr @kmiecik789
Wiem, że mogą sprzedawać. I co, sprzedadzą Hazarda i zostaną z amerykańskim Messim (Pulisic) i emerytami Pedro i Willianem. Wątpię.
2019.03.12, godz. 17:24, kmiecik789
@Querds i kto tu nie jest w temacie :P
Szczerze to nie sądzę, żeby któregokolwiek z nich wyrwał z PSG, a gdzie obu... Chociaż miło byłoby się zaskoczyć :D
2019.03.12, godz. 17:18, Robsontr
Querds
Zakaz transferowy nie zabrania im sprzedawać. A jak nie puszczą go teraz, to za rok odejdzie za free.
2019.03.12, godz. 17:14, Querds
Widzę, że niektórzy tutaj totalnie nie są w temacie. Chelsea ma ZAKAZ transferowy i nie sprzedadzą Hazarda.
2019.03.12, godz. 16:02, Madridista2308
JadonSancho7

Bez przesady, wszystko zależy od zawodnika. Gościa z ego Ibrahimovica, czy Ronaldo nie dałoby się na dłuższą metę posadzić na ławce, ale taki Modric wydaje się że ma świadomość swojego wieku. Zobacz jak Barcelona odstawiała Xaviego, stopniowo. W swoim ostatnim sezonie był rezerwowym i kwasu nie robił. Wolałbym środek pola Llorente - Kroos (ale tylko ten w topowej formie) - Pogba (niech będzie chociaż nie przepadam).
Jednak priorytet to atak, a nie wierzę w żadnego Pogbe, który kosztowałby z 200 mln jak nie więcej + dwóch topowych zawodników do przodu.
2019.03.12, godz. 15:45, MgA
#Prussak1
Zidane zgodził się na powrót, jest już w klubie to Florek wycofuje się z rewolucji :D
2019.03.12, godz. 15:44, JadonSancho7
2308
NIe da sie "powoli odstawiac Modricia" ani Kroosa.
Za duze nazwiska. Takich pilkarzy trzeba sprzedac, bo na lawce siedziec nie beda. Wiec wóz albo przewóz. Graja w 1 skaldzie albo out, a ze juz wystarczy tej biernosci w srodku pola to pora na zmiany.
Skoro Pérez dal szanse Asensio, Balowi bez CR7 to niech teraz taka dostanie Ceballos.
Środek pola Llorente Pogba Ceballos moze byc kapitalny, nie sądzisz?

Co do Jovicia to w sumie wole jego od Icardiego, bo wydaję sie byc lepszy technicznie i szybszy.
2019.03.12, godz. 15:43, Robsontr
JadonSancho7 /// 19Ramos02

Icardi? To już Benzema na 9tce, nie będąc 9tką zjada go na śniadanie. Gość jest tragiczny na boisku w tym sezonie, ma p***lniętą żonę/agentkę, i stroi fochy. To już wole Neymara.
2019.03.12, godz. 15:41, Prussak1
-Rewolucji nie będzie?
-Nie.

Panie Florek, nieładnie tak klamać. W tym momencie, klubowi potrzebna jest rewolucja, nie wierzę, że tak się nie stanie.
2019.03.12, godz. 15:35, Madridista2308
JadonSancho7

a czy ja gdzieś napisałem, że muszą grać razem? Nie muszą, ale nie widzę też sensu pozbywania się ich. Modric imo nie powinien grać każdego meczu w podstawowym składzie, on ma prawie 34 lata i to po nim widać. Wypada powoli odstawiać właśnie Chorwata i wprowadzać kogoś nowego i nie widzę sensu w sprowadzaniu kogoś nowego. Jest Ceballos, jest świetnie radzący sobie Ødegaard na którego mocno liczę. Kroos ma dopiero 29 lat, jest w beznadziejnej formie od prawie 2 sezonów, ale zawodnik o jego profilu powinien spokojnie na poziomie jeszcze pograć dobre kilka lat. Akurat w przypadku Niemca liczę na jego odzyskanie, podobnie w przypadku Marcelo. Rewolucja jest potrzebna w linii ataku, a na napastnika nie licz. Przyjście Zizou oznacza brak napastnika z topu, jak Jovic przyjdzie to będę wniebowzięty.
2019.03.12, godz. 15:27, Filip_01
Na taktykę miliona wrzutek tylko Piątek. Nikt inny nie da rady tej taktyce ;)
2019.03.12, godz. 15:25, vive
@JadonSancho7

Za Icardiego dawaj Piątka i będzie idealnie :)
2019.03.12, godz. 15:19, vive
Nie kupią ani tego ani tamtego. Trzeba celować w bardziej realne transfery. Na pewno potrzebna jest gruntowna przebudowa naszej kadry. To nie ulega żadnej wątpliwości. Zresztą tak właśnie będzie, bo inaczej Zidane nie wróciłby na ławkę Realu.
2019.03.12, godz. 15:18, Daniello11
No to długo nie musiałem czekać, Sabotazysta wlasnie potwierdził moje wczorajsze słowa. Rewolucja bedzie: odzyskanie Benzemy, Marcelo, Bale, Isco, sprzedanie ceballosa, llorente i nie ściągnięcie Jamesa.

Widać, że Sabotazysta dalej chce udowodnić światu, a przede wszystkim Ronaldo, że to nie dzięki niemu wygrywalismy trofea. No to powodzenia sabotazysto w walce o puchary z tą kadra :) Zidane tylko szkoda, ale wie na co się pisze, Pérez nie ma litości dla nikogo :)
2019.03.12, godz. 15:08, dexterro
Vázquez
To dlatego napisałem, że poprzedni sezon też nie był wybitny pod tym względem, a trener był ten sam, co teraz. Ciężko oczekiwać, że ZZ nagle z nich zrobi kolektyw nie do przejścia. Poza tym żeby wiara w renesans formy Varane'a czy Nacho nie skończyła się przypadkiem jak wiara w BB i to, że gole "się rozłożą" :D jeden transfer do obrony typu Militão chyba nie ograniczy nam tak bardzo możliwości, bez przesady, zresztą ja się nie spodziewam wielkich transferów do ataku w sensie kwot.
2019.03.12, godz. 15:08, Qbens
Jakiś francuski dziennikarz, który ujawnia wszytkie brudy PSG po klęsce z United, napisał między innymi, że ojciec Kyliana od kilku miesięcy negocjuje z nami jego transfer. Pewnie jakaś bujda, tym bardziej, że sam zainteresowanyy wczoraj się wypowiadał, ale ciekawe czy jeszcze w lecie coś z tego będzie.
2019.03.12, godz. 15:05, dupazbita
Szejk nie przyzna się do fiaska z projektem i nie sprzeda żadnego za duża strata marketingowa dla PSG bo cały piłkarski świat ich wyśmieje
2019.03.12, godz. 15:01, JadonSancho7
2308
Naprawde uwazasz, ze kolejny sezon CKM ma racje bytu?
Ileż mozna... oni grajac razem sa TRAGICZNI.

+ Do ataku to sa potrzebne 3 transfery. Oba skrzydla i napastnik.
Wersja najlepsza: Neymar/Mbappé + Hazard + Icardi
Wersja ekonomiczna: Hazard + Mane + Jovic
2019.03.12, godz. 14:43, Madridistinio
ramoss
500mln za ich dwóch? Przecież tyle to PSG zapłaciło.. teraz to z 300 za jednego będą chcieli, jak nie więcej. Im kasy nie brakuje i nie będzie brakować.
2019.03.12, godz. 14:41, realpany100
@madritista0415
zgadzam się w 100 % :)
2019.03.12, godz. 14:38, maximus666
Nie wiem czy technika 1000 wrzutek odpali, ławka też już inna niestety.
2019.03.12, godz. 14:35, Inadamas
Jako nowy user witam i pozdrawiam wszystkich!
1/ jedna uwaga do adminów - proces rejestracji jest tak upierdliwy jak przy wniosku wizowym - po co?
2/ solari to sympatyczny chłopak ale jestt co namniej taki winny jak presi i team- zero reakcji taktycznej w trudnych momentach
3/ na tym etapie wyczynu najważniejszy jest łeb więc powrót ZZ to gwarancja sukcesu
Zattem z wielką nadzieją - hala madrid!
2019.03.12, godz. 14:31, Filip_01
Ale tak szczerze, naprawdę uważacie, że potrzebna jest ,,rewolucja,, ? zakup trzech zawodników to nie jest rewolucja. Moim zdaniem zostanie Benzema więc nie ma co liczyć na wzmocnienie napastnika, są skrzydła do poprawy. Jest marzenie Neymar/Mbappé. Do tego Hazard plus środek pola, dla mnie tam największe zmiany będą. Obrona, może ale to może, morze jest szerokie i głębokie, kogoś na środek. Będzie Varane (jest Zidane więc i Rafa wróci), jest Ramos (ten będzie grał do końca życia), jest Nacho (też uważam, że wróci dokładnie taki sam jak był za Zidane, czyli facet który zagra wszędzie i załata dziurę za każdego w obronie). Mamy sporo młodzieży i oni dalej będą wchodzić na wysoki poziom, nie ma co ukrywać, prawda jest taka, że oni tak naprawdę nie zawodzą.
Jak dla mnie przy Zidanie wróci też Marcelo, ten nasz, Marcelo.
Wyleci, Kroos, Bale może Asensio/Lucas.
Jak dla mnie to nie będzie rewolucja ale dobre zmiany.
2019.03.12, godz. 14:30, Madridista2308
A co miał Pérez powiedzieć? Że wypieprzy pół kadry? Przecież Zizou dał wyraźnie do zrozumienia, że zmiany będą. Nie tylko mówił o tym wczoraj, ale nawet odchodząc sugerował, że są one potrzebne. Jestem na 100% pewien, że przychodząc tutaj z powrotem zapewnił sobie u Florentino możliwość ich przeprowadzenia. A słowo rewolucja brzmi dosyć brutalnie - tak jakby trzeba było co najmniej połowę zawodników pierwszego składu wymienić. A oprócz Bale'a, Isco, czy ewentualnie (niekoniecznie) Marcelo to z tych większych zawodników nie widzę innych kandydatów do odejścia. Potrzebne są 2 porządne transfery do linii ataku (Hazard + Jovic), w Kylianka nie wierzę. Konieczny jest transfer stopera (Militão) + ewentualnie pomocnik, chociaż nie uważam tego za jakiś mus.
2019.03.12, godz. 14:29, eldzbanojarek
ramosss

https://www.realmadryt.pl/index.php?co=aktualnosci&id=81256
2019.03.12, godz. 14:22, ramosss
Gdyby byla opcja Pérez powinnien dać nawet 500 baniek za Mabbpe w pakiecie z Neymarem. Nie dosc ze sporotowo bylo by to mega wzmocnienie to rowniez marketingowo strzal w 10 . Jak wiemy Pérez lubi zaszalec, kiedys w jednym okienku Alonso, Kaka , Ronaldo, Benzema wiec nie rozumiem jak mozna w niego watpieć A przynajmniej w to ze przyjdzie z 3 swiatowych klasy piłkarzy. Hazard praktycznie pewny, Eriksen tez by nie pogardzil gra w Realu i mysle ze wymiana za Bale wchodziła by w gre. Kogos z dwojki Ney/ Mabppe tez moze udalo by sie wyciagnać. Galacticio 3

2019.03.12, godz. 14:15, madridista0415
Pérez powiedział se nie będzie rewolucji ale to nie znaczy ze nie będzie zmian bo najprawdopodobniej będą... głupotą by było nagle zamienić wszystkich piłkarzy bo jeszcze są tacy którzy wcale się nie wypalili np casi, modric(zobaczycie wróci jeszcze do topki pomocników), varane, carvajal, marcelo(przy zizou odbuduje formę), ramos( kapitan i nadal ma jakiś tam poziom na Real), benzema(wiem ze wielu by chciało żeby odszedł ale jesli przyjdzie do nas hazard to taki ktoś jak benz będzie potrzebny żeby robić miejsce tak jak robił miejsce crisowi)
Wiec nie płaczcie bo powiedział ze nie będzie rewolucji
Przyszedł zizou a nie przychodziło by bez zapewnienienia transferów
2019.03.12, godz. 14:14, eldzbanojarek
"Zidane powiedział, że dojdzie do zmian. Będzie ich wiele?
Zobaczymy.

Ale rewolucji nie będzie?
Nie."

Już widzę te transfery :D :D :D
2019.03.12, godz. 14:11, lukaszw85
teraz widząc ze Real jest pod ścianą ceny przecienych grajków 30% w gorę, więc moze sie okazac ze kupią jednego, dwóch graczy i na tym sie skonczy okienko transferowe bo budzet nie jest z gumy, a i stadion Pérez chce modernizowac, szejkowie nam tego nie zafunduja
2019.03.12, godz. 14:05, zelu_83
Floro powiedział powyżej że rewolucji nie będzie więc porzućcie nadzieję na jakieś wielkie zmiany. Kilka będzie ale nie tak dużo. Więc wiary że piłkarze będą umierać za Zidane`a.
2019.03.12, godz. 14:04, marfel
Neymar i Mbappé będą grać w Realu tak samo jak Thiago Silva, Marquinhos i Verratti grają w Barcelonie. Nie ma żadnych szans na te transfery bo Katar się z nikim nie bawi( czy to Real, czy to Barça) i patrzą tylko na siebie.
Nie po to płacili za obu zawodników 400 mln, nie po to dawali im jedne z najwyższych pensji w świecie futbolu, nie po to opłacali jeszcze dodatkowe bonusy przy tych transferach i nie po to Emir Kataru pokonał w "walce" o Mbappé Péreza by teraz go mu oddać. A Neymar i Mbappé się zgodzili na kasę od Kataru i jednocześnie podpisali długoterminowe umowy więc będą siedzieć tam do MŚ w Katarze albo i dłużej.
Oni nic nie pisną bo zgodzili się na tą kasę a Pérez nawet o żadnego szejka nie spyta bo wie jaka jest odpowiedź. Sami już zresztą zapowiedzieli że zostają w PSG.
A takie pytania do Péreza to można traktować jako tanią sensację bo dziś Katarskie PSG to nie jest klub który będzie sprzedawał największe gwiazdy. Prosta piłka.
2019.03.12, godz. 13:54, Vazquez
dexterro
tak jest - poszczegolnie zawodnicy to klasa swiatowa
nie ma sposobu gry taktyki - a wtedy najlepszy obronca nie podoła
gra w obronie polega na zrozumieniu zgraniu pilnowaniu ustawienia - trzeba to wypracowac
chyba varane ramos carva moga grac na przyzwoitym poziomie??
nie sugerowalbym sie obecymi rozgrywkami - nie mamy formy

z reszta napisalem to warunkwow - gdybysmy mieli wybierac bo nie starczylo by kasy
bo tak naprawde to stoper jest potrzebny tak jak srodkowy pomocnik
ale zakladam ze nie mamy miliarda euro na transfery

2019.03.12, godz. 13:41, KissMe
@Zielonykolo, ale Benzema może swobodnie grać z drugą "9". 4-2-2-2, 4-4-2, 4-2-3-1 itd.
2019.03.12, godz. 13:37, Zielonykolo
Tu tam jest potrzeby ktoś na skrzydło chodź moim zdaniem wystarczy Vini Hazarda. Jeśli przychodzi Ziziu pewne jest ze Kebab zostanie ale tak jak mówię Zz wie ze brakuje bramek CR7 i musi kogoś takiego kupić są dwie opcje na rynku Neymar lub Mbappé. Chyba ze pójdzie w drugą stronę i sprzeda Benza żeby kupić topowa 9 chodź wyboru wielkiego nie ma. Kane będzie kosztować 200 baniek jak nie lepiej Icardi jest za 110 ale co i jak z nim będzie nikt nie wie.

Pomoc trzeba zmienić zabrać Ødegaarda i kupić Pogbe a Krosa i Kazika bym sprzedał. Kros albo mu się nie chce albo szuka czegoś nowego. Kazik moim zdaniem jest cienki czasem ma jakieś średnie mecze ale jest za słaby wolę już Liorente za niego jakoś lepiej się czuje.

Obrona to wiadomo kogoś za Marcelo chodź pewnie zostanie do tego kogoś za Ramosa trzeba nam kogoś ogranietego na tym miejscu. Jeśli tylko Ramos wypada to ta nasza obrona się nadaje.
2019.03.12, godz. 13:36, Lukasz J
Jeśli Zidane faktycznie dokona zmian w składzie na przyszły sezon to myślę że zostaną w składzie:
Keylor Navas/ Tibaut Courtois
Carvajal/Odriozola , Ramos , Varane/Nacho ,Marcelo/Regulion
Valverde/Ceballos , Brahim/Modrić, Marcos Llorente/Casemiro
Benzema/Vincius Jr./Mariano Diaz

Prawdopodobnie odejdą na wypożyczenie albo na stałe do innych klubów:
Lucas Vázquez , Jesus Vallejo, Isco , Asensio ,Gareth Bale , Toni Kroos, Kovačić ,Theo Hernandez, Łunin, Mayoral , De Tomás

Zidane będzie chciał sprowadzić:
W pierwszej kolejności będzie to Eden Hazard , ponieważ jest chętny, marzy o grze pod wodzą Zidane'a i umowa kończy mu się w 2020 roku , a że ma 28 lat to jest to ostatnia szansa na wielki krok ku chwale.

W drugiej kolejności będzie to Mbappé, ponieważ jest francuzem jak Zidane , fanem Realu Madryt i myślę że miałby wielkie chęci grać pod wodzą Wielkiej Gwiazdy (Zidane'a).

Ostatnim w kolejności , trzecią opcją będzie Neymar który jest ciężki jeśli chodzi o charakter ale regularnie strzela i myślę że sam Zizou chciałby wypełnić Neymarem lukę po Ronaldo. Ale myślę też że Neymar to ostatnia opcja Zidane'a ratunkowa gdyby nie wyszło z Mbappé i Hazardem bo wielkim fanem Neymara nasz francuski trener raczej nie jest. Istnieje nawet minimalna szansa że zobaczymy Hazarda i Mbappé w jednym okienku u nas.

Jeśli chodzi o pomocników to szanse na kupno przez Real Madryt lub powrót do Realu Madryt mają: Eriksen , James, ewentualnie Isco i Asensio mogą dostać szansę od Zidane'a w kolejnym sezonie. Wielkiej Rewolucji nie będzie ale na pewno będzie ona głośna.
2019.03.12, godz. 13:35, Filip_01
Przy Zidanie jestem pewien, że Varane i Marcelo wrócą do swojej formy. Co do Eriksena to nie zgadzam się że nie jest z TOP, bo jest. Świetny przegląd pola, jest zawsze tam gdzie powinien, nie krąży po boisku dla krążenia, bardzo dobrze rozdaje piłkę a do tego ma bardzo dobre uderzenie za pola karnego. Jak dla mnie to jest super opcja z Modriciem w środku, mogą zrobić różnicę a do tego naprawdę dużo biega, kondycyjnie jest bardzo dobry. Wolę jego niż Pogbę, choć i Pogbą bym nie pogardził :) Więc nie ma znaczenia będzie radość jak przyjdzie chociaż jeden z nich ;)
2019.03.12, godz. 13:34, jarek3882
Zidane będzie żałował że tu wrócił. Nic juz z Realem nie osiagnie i za 2 lata go zwolnią. Zobaczycie.

Zidane dla Realu to bylo jedyne dobre wyjście ale dla Zidane`a Real to wyjscie bardzo złe. Mogl nie wracac tak wczesnie bo to błąd !
2019.03.12, godz. 13:33, janmariarakieta
Biorąc pod uwagę plotki sprzed odejścia Zidane`a, to atak w następnym sezonie może składać się z Hazarda, Benzemy i Mane. Do pomocy pewnie chciałby Kante w miejsce Casemiro, a reszta pozostaje bez zmian. Ewentualnie Isco za Modrica.
2019.03.12, godz. 13:30, dexterro
Vázquez
Obrona jest "co najmniej solidna"? Raczysz żartować, prawda? Bez Ramosa jest zupełny dramat, co widzieliśmy w ostatnich dwóch meczach, a i z nim w składzie nie uniknęliśmy kilku kompromitacji. W tamtym sezonie było niewiele lepiej, 44 stracone gole w lidze nie przystoją na tym poziomie. Minimum jeden porządny stoper to konieczność.
2019.03.12, godz. 13:24, Robsontr
A jeśli chodzi o transfery z klubu to chyba do najtrudniejszych zadań to nienależy

Bale - won
Kroos - Dał nam dużo, ale widać ze komuś tutaj nie chce się już biegać i starać
Vallejo - Nie ma co go trzymać po przyjściu Edera
Kovačic - Miał być następcą Modricia, a słaby Jorginho jest w kolejce przed nim w Chelsea.
James - Jeśli przyjdzie Eriksen, nie ma sensu trzymać go w drużynie, ma strasznie nierówną formę na przestrzeni całego sezonu.
Lucas V - stara się, biega - fajnie, ale to poziom Valencii czy Sevilli a nie Realu Madryt.
2019.03.12, godz. 13:23, Ramos200
Co wy za farmazony gada UE że niby przez bank Chelsea Hazard miałby do Nas nie trafic, a wiecie może "znafcy", że Chelsea sprowadziła jeszcze przed banem Pulisica? On na być zastępca Hazarda w Chelsea, więc bardzo prawdopodobne, że latem Hazard zawita wreszcie na Bernabéu.
2019.03.12, godz. 13:22, lukaszw85
niech Floro dziala, po owocach go poznamy, na razie to tylko gadanie, niech zaczną pojawiać się nowi gracze wtedy bedziemy mogli cos pwoedziec, na ten moment trzeba zrobić wietrzenie szatni i nic tego nie zmieni
2019.03.12, godz. 13:19, Robsontr
Przecież tutaj kwestia 5 transferów do klubu i kilku transferów z klubu by załatwiła całą sprawę.

Po pierwsze 9tka - tutaj jest problem bo nie ma nikogo kto zagwarantowałby wysoki poziom, a jednocześnie jeszcze kilka lat gry na wysokim poziomie. Jedynie Jovic ale mam wrażenie że to jednosezonowiec trochę. Icardi po tym co robi w tym sezonie kompletnie wykluczony. Kane angol, a wiadomo jak to z nimi bywa. Z drugiej strony w perspektywie jest Rodrygo, więc może napastnik na 2 sezony by wystarczył?

Skrzydłowy-kreator - od paru sezonów ktoś taki nam jest potrzebny, od pierwszego sezonu Zidane'a gramy albo wrzutki, albo kontry. Nie było gościa, który dostanie piłkę i wejdzie w pole karne z nią. Przyszedł Vini i to się zmieniło, ale potrzebny jest klasowy zawodnik na tej pozycji, najlepiej żeby też potrafił strzelać bramki. Hazard, Mbappé, Neymar, Mane. Tutaj z kolei do wyboru do koloru.

Pomocnik - ale nie żaden Eriksen, który jest 10tką, tylko profil Modricia. Tutaj by pasował Pogba, który u Ole gra po profesorsku. Jest też szansa że Ceballos/Fede do końca sezonu zaczną grać na poważnie i nie będzie problemu z tą pozycją. Tak czy siak ciężka sprawa. Albo na rynku są młode wilki jak Bentancur, Arthur, albo starzy wyjadacze jak Pjanic czy Modric, albo goście nie na sprzedaż jak Pogba. Oby Modric dał radę grać jeszcze jeden sezon, zanim ktoś nam nie wyrośnie. Najlepiej jakby ten ktoś potrafił grać w obronie.

Pomocnik - Tutaj już Eriksen. Mający za sobą dwóch ŚPD, którzy dodatkowo potrafią rozegrać piłkę, miałby ogromną swobodę na boisku, a gość ma fantastyczną wizję gry i potrafi dograć super piłki.

Obrona - Militão praktycznie zaklepany. Tutaj prosta sprawa.
2019.03.12, godz. 13:18, dynamo
Wydaje się, że wielu tutaj ponosi fantazja. Z mojej perspektywy potrzeba jest bodźców w każdej linii a nie kompletnego przemeblowania składu. W ataku myślę, że Cavani (do wyciagniecia pewnie za 30-40m) wystarczy na 2-3 sezony kiedy już kupiona gwiazda, czytaj Rodrygo zacznie czarować. A jak nie zacznie to będzie się szukało innych perełek. Mbappé jest według mnie nie do wyciągnięcia. W pomocy wydaje się, że Hazard (80m) jest już klepnięty. Na środku można jeszcze przemyśleć Rabiota, któremu kończy się kontrakt. W obronie dużo mówiło się o Ederze Militão, niby dobry, ale nie widziałem jak gra -> 50m. Razem daje to ok 170m i 4 klasowych zawodnikow. Bramka, prawa obrona, srodek, srodek pomocy, lewa pomoc, prawa pomoc i atak sa wtedydobrze pokryte. Pytanie co na lewej obronie bedzie sie teraz działo. Moze Reguillon i Marcelo stykną.
2019.03.12, godz. 13:09, DonVitoCypisoni
Beka z "kibicow" co wypisuja "nie ma szans na transfer, do .uja to jest Real Madryt a nie Las Palmas
2019.03.12, godz. 12:57, Vazquez
z uwagi na ceny ja bym wszystkie pieniadze rzucił na odnowienie ataku

jesli mialbym wybierac i jezeli braklo by kasy to nalezy sprowadzic 2 crackow do napadu - nawet za 300 baniek

pomoc i obrona sobie poradza - nie patrzcie na obecna forme
druzyna jest w rozsypce mentalnej i nawet dobry pilkarz moze wygladac slabo jak nie ma pomyslu na gre nie ma taktyki i kultury gry

nie mamy miliarda na wydanie - poza tym jest ffp

wiec jesli mialby wybierac to bym postawil wszystko na atak/skrzydla
przyklady: hazard , skuteczna 9 fekir?? , uniwersalny skrzydlowy mbapppe? (jesli mozliwy)

modric kroos nie zapomnieli jak sie gra
obrona tez jest co najmniej solidna

po prostu jest bałagan taktyczny w druzynie
wtedy kazdy zawodnik wyglada slabiej i nie pokazuje swojego potencjalu

podkreslam ze mowie o sytuacji w ktorej nie byloby kasy na wszystkie cele transferowe i mielibysmy ograniczenia ze wzgledu na ffp
a wiec podsumowujac : atak atak i jeszcze raz atak
nie moze byc tak ze mamy 7/8 setek w 2meczu z bordowymi i nic nie srzelamy
w tym sezonie zatopil nas atak a nie obrona czy 2 linia

2019.03.12, godz. 12:55, siempre7
Kupno Hazarda i Eriksena to jest mus. Dwie najlepsze opcje z dostępnych, niech dołączą do nas kolejni galaktyczni, jak brać to najlepszych.
2019.03.12, godz. 12:44, anonim_19
JadonSancho7
Hakimi jest wypożyczony do 2020, bogu finansjery. A Pogba to już pokazał jaki potrafi być "decydujący" jak mu się trener nie podoba, więc może takich grajków sobie daruj do tego skrupulatnie przez ciebie budowanego dream teamu z fify,
2019.03.12, godz. 12:28, tomcio_96
Piszę ten komentarz z przymrużeniem oka, ale każdy może się pobawić w ustawienie 11 na następny sezon...w sferze marzeń pozostaje Mbappé. Ale po kolei, biorąc pod uwagę, że Zidane chciał grać 3 w środku i myślę, że teraz będzie podobnie to odpowiedni balans musi zapewnić jeden dp (llorente) ponieważ jest lepszy w rozegraniu od Casemiro. Idąc dalej(teraz pewnie zostanę zjechany, ale jak się bawić to się bawić) Pogba i Eriksen. Paul jako typowy sp a Eriksen bardziej do kreacji. W ataku zostawiłbym Karima a do niego dołożył Mbappé właśnie i Hazarda. Oczywiście są to tylko marzenia i nie bierzcie tego na poważnie, ale to była była prawdziwa rewolucja...a i jeszcze jeden temat, skoro Lucas ma być w Bayernie to może warto powalczyć o Alabe, który przy okazji zabiezpiecza kilka pozycji..mój skład marzeń na następny sezon Courtois - Alaba Ramos Varane Carvalaj - Pogba Llorente Eriksen - Hazard Benzema Mbappé. :)
2019.03.12, godz. 12:17, Mar854
Patrząc na obecny rynek transferowy to Real przespał ładnie kilka okienek i teraz są tego efekty. Niestety kwoty które trzeba płacić za zawodników są absurdalne dlatego z tymi wzmocnieniami byłbym ostrożny. Wiadomo trzeba próbować ale patrząc obiektywnie to nie wiem kogo. Tu są potrzebni topowi zawodnicy typu Mbappé, Kane, De Bruyne, Neymar są nie do wyjęcia. Hazard? Być może ale on już zbliża się do 30 poza tym Chelsea może mieć bana. Zobaczymy co będzie ale ja mam wrażenie że kadra jest kompletnie wypalona, przesycona i brakuje topowych zawodników głodnych sukcesów. Nie każdy ma takie ambicje jak CR że co roku musi być na szczycie. Jeśli w klubie nie zrozumieją pewnych rzeczy o ile już nie jest za późno to może się to skończyć drugim Milanem. Podkreślam może nie musi.
2019.03.12, godz. 12:08, otton
I skończcie gadać bajki o składce na stadion, bo tu jest już zatwierdzony kredyt 525 milionów na 35 lat, co łącznie daje15 mln rocznie do wyłożenia. Naprawdę sądzicie, ze Real musi trzymać zaskórniaki na spłatę i to już na 35 lat...? Po prostu, Pérez wierzył że kadra da radę, ale nie wyszło i on też to widzi.
2019.03.12, godz. 12:03, otton
Dzieci drogie, podstawa w każdej firmie (a i klub piłkarski jest firmą) - NIE mówi się publicznie o tajnych planach firmy. Nie załatwia się publicznie spraw dyscyplinarnych. Nie mówi się publicznie że chcemy sprzedać wadliwy towar tylko się go ładnie reklamuje (w tym wypadku mówiąc „chcemy odzyskać”, właśnie żeby jednak pare mln dostać). Serio rozwala mnie ta naiwność niektórych, którzy myślą, że nic się nie dzieje i będzie po staremu. Pérez swego czasu powiedział takie słowa, że Real nie będzie wydawał kasy dla samego wydawania, a dopiero jak skończą się sukcesy to ruszy na zakupy. Tak, to słowa Péreza
2019.03.12, godz. 12:00, JadonSancho7
El Testosteron
I kogo kupisz geniuszu? Hakimi jest na wypozyczeniu i jest swietny. Lewego obrpncy nie trzeba kupowac.
NIech wraca i walczy z Reguillonem.
2019.03.12, godz. 11:59, El Testosteron
JadonSancho7

Marcelo sprzedać do Juve, Reguilón na ławę, kupić dobrego lewego obrońcę. Reguilón to nie jest gracz na pierwszy skład Realu, ale na ławę się nada póki co.
2019.03.12, godz. 11:57, yacol
Ciekawe "kwiatki" można tu wyczytać, "Pogba zjada Eriksena" :-(

Rozumiem, ze nie każdy jest piłkarskim ekspertem i ma prawo do własnych opinii...ale chyba pewna granica absurdu nie powinna być przekraczana.
2019.03.12, godz. 11:53, Pablo 22
"Ale rewolucji nie będzie?
Nie.
"

No to dziękuję bardzo...

Formę odzyskają : Marcelo, Casemiro,Kroos, Isco, nie będzie niestety żadnej rewolucji. Najwyzej Bejla zamieni się na Hazarda i tyle z calej wielkiej rewolucji, o ktorej wszyscy tu marzymy. Prezes sam powiedział, ze nie.

Obym się mylił co do interpretacji tych slow.
2019.03.12, godz. 11:50, derlysy1
RM Fan a ja skacze raz tam raz tu :) i dobrze się z tym czuje. Zwłaszcza jak czytam tu listę życzeń ;) ba to już w większości nie lista a prawie zaklepane transfery.
2019.03.12, godz. 11:50, Ataman
Ja tez wolalbym chyba Eriksena bo wiecej pracuje. Poza tym to Hazard + ktos jeszcze gdyby przyszedl Mbappé byloby genialnie, wolalbym zeby nie byl to Neymar, ale oczywiscie jesli odszedl by Bale a przyszedl Neymar i Hazard tez bym nie plakal. Vini musi zostac, Ciekawe co z tym rodrygo bedzie. Vini Hazard Mbappé (Neymar) Isco Modriv (Eriksen) Llorente i z przodu bylo by sie kogo bac. no ale to raczej wymysly. Mysle ze Hazard i Eriksem moga przyjsc ale do tego przydalby sie napastnik jakis goleador.
2019.03.12, godz. 11:48, dynamo
Pablo 22 - w jaki sposób Llorente i Ceballos to na dzisija podstawa Realu? W którym wymiarze?
2019.03.12, godz. 11:47, xori1992
JadonSancho

Pogba jest marketingowym liderem Manutd , nie ma możliwości , żeby go puścili. Albo rzucą jakaś abstrakcyjną kwotę albo w ogóle nie usiądą do rozmów. Taki jest problem , że kiedyś było nas stać na każdego zawodnika , niezależnie od ceny jaką sobie zażyczył jego klub. Teraz kluby z PL są tak bogate , ze w ogole nie potrzebują gotówki z transferów , a nasz budżet nie robi na nikim wrażenia.
2019.03.12, godz. 11:45, creativeopinion
El Testosteron

Spokojnie, mysle ze w takim klubie jak Real to jest osobne konto bankowe na ktorym sa odkladane pieniazki na czarna godzine w przypadku kryzysu. Mowimy o klubie ktory daje trenerowi check in blanco na wpisanie kwoty a nie mialby np 700 mln na nowy projekt?

Poza tym ludzie zapominaja o waznej rzeczy. Transfery splaca sie w ratach, czyli installments. Zaden klub nie wplaca pelnej kwoty od razu tylko rozklada sie to w ratach na kilka lat w zaleznosci od wysokosci kwoty.

Poza tym Real zarobil w ostatnich latach naprawde ogromne pieniadze z tytulu LM.

Pieniadze sa i o to sie nie martwie, ale moim zdaniem trzeba zrozumiec ze rewolucji nie bedzie z prostego powodu. Wciaz mamy pilkarzy swiatowej klasy i bledem byloby sie ich pozbywac w formie impulsu. Sa zawodnicy ktorzy zasluzyli na pozegnanie czyli Bale, ale sa tez tacy ktorych trzrzeba odbudowac: Isco, Marcelo bo bedzie z nich spory pozytek.

Kadre natomiast trzeba uzupelnic o skrzydla i zwiekszyc konkurencyjnosc w ataku. Real nie strzela goli, strzela ich bardzo malo bo tez taktycznie nie zaskakujemy w zaden sposob rywala.

Jestem spokojny o widze samokrytyke u ZZ, Pérez tez otworzyl oczy. Bedzie sie dobrze. Szkoda ze potrzeba bylo tej katastrofy do zmian, ale tak niestety juz jest.
2019.03.12, godz. 11:44, Vazquez
Pablo 22

zalezy co rozumiesz przez rewolucje
jak chcesz wymienic cala jedenastke to owszem - rewolucji nie bedzie

dla mnie rewolucja bedzie przyjscie 2 - 3 crackow(albo b dobrych graczy) w tym 2 do ataku
wbrew opiniom januszy obrona i pomoc to wciaz nasze mocne strony ale bez taktyki i pomyslu na gre to nie zadziała

jak jest dobrze poukladana druzyna to kazdy pilkarz wyglada w niej lepiej
jak zespol gra kupe to nawet wybitny zawodnik duzo na tym traci i nie pokazuje swojego potencjalu
2019.03.12, godz. 11:42, JadonSancho7
Jakob D
Ale tu ku*wa nie jest Zagłębie Lubin, żeby liczyć każdy grosik 20 razy. Stać nas na Pogbe.
Ty za to masz wielkie pojęcie o biznesie...
szkoda, ze twój Bożek Pérez sam mówił, ze najdroższe transfery są najtańszymi.
Pogba nie dość, ze jest lepszy sportowo to jeszcze marketingowo MIAZDZY Eriksena.
2019.03.12, godz. 11:41, miki999178
Kai Havertz z Bayeru co o nim sądzicie? Młody rozgrywa świetny sezon do pomocy jak znalazł
2019.03.12, godz. 11:40, Pablo 22
"Ale rewolucji nie będzie?
Nie.
"

No to dziękuję bardzo...

Formę odzyskają : Marcelo, Casemiro,Kroos, Isco, nie będzie niestety żadnej rewolucji. Najwyzej Bejla zamieni się na Hazarda i tyle z calej wielkiej rewolucji, o ktorej wszyscy tu marzymy. Prezes sam powiedział, ze nie.

Obym się mylił co do interpretacji tych slow.
2019.03.12, godz. 11:39, Jakob D
JadonSancho7
Tylko Eriksen jest do wyjęcia za grosze a Pogba i reszta nie...widać że nie masz pojęcia o biznesie
2019.03.12, godz. 11:38, JadonSancho7
El testosteron
Środkowego obrońcy zamiast lewego. Jest Reguillon, jest Marcelo i jest Hakimi w razie jak Marcelo odejdzie. Na co ci 3 LO?
Stoper za szklankę Vallejo i to porządny, bo Nacho i Varane mocno obniżyli loty.
2019.03.12, godz. 11:37, Lucas_rm
Nie chce Neymara i oby ten dzban nawet nie zbliżał się do Madrytu w roli gościa - nie szanuję ludzi, którzy nie szanują siebie. Nie chce człowieka, który po dmuchnięciu my w twarz przeturla się przez całą kulę ziemską. Dobra technika to nie wszystko - ma typowe dna barcelony (płacz i symulki) więc niech idzie gdzie jego miejsce
2019.03.12, godz. 11:35, El Testosteron
350 milionów na transfery to na dzisiejsze czasy i obecną sytuację Realu trochę mało. Za taką kasę to kupimy co najwyżej jednego cracka + jednego czy dwóch całkiem niezłych graczy. Nam potrzeba co najmniej pięciu wzmocnień - dwóch skrzydłowych, napastnika, pomocnika i lewego obrońcy.
2019.03.12, godz. 11:33, RM Fan
@xori

You made my day. 😂
2019.03.12, godz. 11:28, vipimi
PSG sprzeda, bo im zależy na LM ... dla Realu. Sensowne 😀
2019.03.12, godz. 11:25, xori1992
Tymczasem już wkrótce :
Real Madryt za pośrednictwem Jose Angela Sancheza poinformował o przedłużeniu kontraktu z francuskim napastnikiem. " Karim to wyznacznik nowej historii " . Władze klubu mają uznawać francuza za fundament podczas budowy drużyny w przyszłym sezonie. " Jego obecność jest kluczowa "- powtarzał Zinedine Zidane na konferencji prasowej w Valdebebas. Napastnik otrzymał kontakt do 2035 roku z opcją przedłużenia o kolejne 10 lat jesli drużyna nie spadnie do Segunda B w ciągu najbliższych 16 sezonów. Otrzymał także znaczącą podwyżkę , bo az o 35 mln za sezon. Tym samym stał się najlepiej opłacanym pilkarzem globu.
" Jego liczby stawiają go wśród najlepszych w historii. Wystarczy spojrzeć na obecny sezon , kiedy Karim nie gra pod Cristiano Ronaldo. Ma te umiejętności , zeby w przyszłości prześcignąć Portugalczyka. " - odpowiedział dziś rano Emilio Burtagueño dziennikarzowi La gazetta dello sport podczas wizyty w Mediolanie, gdzie hiszpan obserwował Patricka Cutrone jako potencjalne wzmocnienie na przyszły sezon i rywalizacje z francuskim crackiem.
" On nie marnuje nawet cienia okazji " - powiedzial Toni Kroos na jednym z treningów przed meczem z Realem Valladolid.
Karim Benzema to nowy symbol Realu Madryt . Całe Madrissimo jest mu wdzięczne za lojalność wobec klubu i przedłużenie kontraktu. Francuz będzie miał okazję wykazać się juz w weekend, gdzie Los Blancos podejmą Celtę Vigo.
2019.03.12, godz. 11:25, RM Fan
@Filip_01

A ja tak realnie chcę:
1. Mbappé
2. Jovic
3. Fekir
😀
2019.03.12, godz. 11:25, JadonSancho7
Co wy macie z tym Eriksenem... chyba tylko strach żeby do barcy nie trafił. To nie TOP topów tylko kolejny półśrodek, a my naprawdę teraz potrzebujemy największych kozaków.
Pogba zjada tego Eriksena na śniadanie w każdym piłkarskim aspekcie, a i James i nasza kluseczka Isco jak są w formie to są lepsi od Eriksena. Dybala tez.
2019.03.12, godz. 11:21, Rfilip98M
rafal1987
A zakaz nie dotyczy czasem rejestracji zawodników? Chelsea może kupić kogo chce, ale nie może go zarejestrować. Jeśli tak , to Kovačic nie wróci. W innym przypadku transfer Pulisicia nie miałby sensu. Zresztą wiele osób to chce, a ja po tym jak się zachował jednak bym go nie chciał. Dwa że w Chelsea średnio się spisuje
2019.03.12, godz. 11:20, cyborgRMA
Do kupienia:

Hazard, Icardi, Eriksen, Gundogan, Militão.
2019.03.12, godz. 11:19, Filip_01
Ja to chcę
1. Hazard
2. Mbappé
3. Piątek - tak bo to prawdziwy napastnik, z krwi i kości, zawsze tam gdzie powinien być
4. De Ligt
5. Eriksen

takie marzenie, ale raczej tylko do spełnienia w Fifie :)
2019.03.12, godz. 11:16, RM Fan
@derlysy1

Po pierwsze obecne ceny są astronomicznie wielkie, to co się teraz dzieje na rynku transferowym w kontekście cen jest tragiczne, tak naprawdę tylko najbogatsze kluby (te z szejkami za plecami) mogą sobie szaleć. Po drugie po co podgrzewać atmosferę, żeby ceny dla nas jeszcze bardziej podskoczyły? Po trzecie czy Ty przypadkiem nie powinieneś skoczyć na barca.pl? ;D
2019.03.12, godz. 11:11, Pablo 22
Pamiętajmy, że Zizu nie był zwolennikiem Reguilóna, LIorente czy Ceballosa. Ci pierwsi, to na dziś podstawa Realu, oby Francuz nie był uprzedzony.

Nie wymagam od Zidane`a wielkich rzeczy. Czekam tylko na rewolucję kadrowa, która oby przeprowadził.
2019.03.12, godz. 11:10, lodyga
Dla Zidane? No nie wiem. Hazard raczej dogadany.
2019.03.12, godz. 11:08, rafal1987
lodyga@
Hazard nie przyjdzie jak przyjdzie Neymar, nawet to kiedyś mówił nie pamiętam w jakimś wywiadzie.
2019.03.12, godz. 11:07, creativeopinion
Mamy wciaz duzo swietnych zawodnikow, wiec moim zdaniem rewolucja nie jest potrzebna, ale potrzebne jest uruchomienie skrzydel i napadu, poniewaz na dzis odpowiedzialno za to byli 18 letni Vini, Marcelo z nadwaga i Lucas, ktory nie nadaje sie do gry w pierwszym skladzie na tym poziomie. Tu lezal najwiekszy problem, nie bylo pilkarzy ktorzy robili roznice z przodu przez co obowiazek goli spadal na innych co nie moglo wypalic. Zobaczmy ze Bale-a niema 50% sezonu, Benzema tyle samo szuka formy. No niestety czas sie przyznac do tych rzeczy i zrobic powazna konkurencje.

Powiem inaczej to co Vini robil na skrzydle od przyjscia i po tym jak zawstydzil innych w tym klubie pomimo braku wykonczenia to jasno pokazuje ze Real moglby grac zupelnie inaczej gdyby na skrzydle byl klasowy skrzydlowy np Hazard czy ktos kto bierze na siebie gre i kreci rywalem.

Dlaczego nasza taktyka to wrzutki w duzej mierze? No bo nikt nie chce robic gry na skrzydle. Bale nie chce, Asensio przeszedl obok sezonu, Lucas duzo biega, malo z tego wynika a Vini jest za mlody.
2019.03.12, godz. 11:06, lodyga
Mbappé nie puszcza ale sprzedadzą nam Neymara. Wypłata Neymara pójdzie dla Mbappé żeby nie marudzi.
Przyjdzie więc Hazard i Neymar.
2019.03.12, godz. 11:04, james10
Tymczasem Barcelona pozyskuje De Ligta i De Jonga...
2019.03.12, godz. 11:02, Peeteer1
Nie będzie rewolucji, czyli max 2transfery :D
2019.03.12, godz. 11:01, derlysy1
RM Fan przecież i tak dla was beda specjalne ceny :D każdy wie że jesteście zdesperowani.
2019.03.12, godz. 10:59, tunux
a ja żadnego, chyba że w sensownej cenie.
2019.03.12, godz. 10:59, ZagorzalyFanRealu
skład na przyszły sezon:
Courtois - Reguilion, Varane, Ramos, Carvajal - Llorente, Modric - Mbappé, Isco, Neymar - Benzema
2019.03.12, godz. 10:54, RM Fan
Niezła kurtuazja. Pérez jest stonowany, nie może powiedzieć że będziemy walić w okienko transferowe, bo ceny skoczą nam do galaktycznych rozmiarów. Myślę, że zadaniem Zidane'a będzie podkopanie Mbappé i nakłonienie go przejścia, jeśli sam zawodnik wyrazi chęć odejścia z PSG kupno będzie możliwe, szejk ugnie się chyba tylko wobec sabotażu samego zawodnika.

Widzę to tak (optymistycznie):
Vini - Jovic/Benz - Mbappé
Fekir - llorente - Modric
Reguilón - Ramos - Varane - Carvajal

W obwodzie: Mariano, Marcelo, Lucas, Rodrygo na wypożyczeniu, Militão etc.
2019.03.12, godz. 10:49, rafal1987
jeden głośny transfer będzie bankowo, bo ktoś musi za Ronaldo przyjść, bo tyle wywnioskować idzie z wywiadu z Zizu wczorajszego, nie powiedział wprost ale pewnie to miał na myśli.
Neymar i Mbappé są raczej w sferze marzeń póki co ale kto wie, ale przypuszczam że Hazard może tu trafić nawet pomimo bana Chlelsea.
Miltao praktycznie nasz, a Rodgrygo może spokojnie zając prawe skrzydło.
2019.03.12, godz. 10:44, rafal1987
nie da sie wszystkich upchnąć do składu, więc nie nastawiajcie się na żadnych Eriksenów i Pogbów, bo to oznaczałoby odejście kogoś z dwójki Modric/Kroos.
Tak samo do ataku po odejściu Balea i Mariano to max to 2 zawodników przyjdzie Hazard i jakiś doświadczony lub młody napastnik do rotacji z Karimem. A może być tak że Mariano wypali w tych 11 meczach jak mu Zizu da szansę i to on będzie naszym napastnikiem na lata.
A i nie zapominajmy że jest jeszcze Rodgrygo i Vini, Real nie będzie chciał żeby siedzieli na ławce, tylko żeby stanowili o sile nowego Realu.
Ja się nie zdziwię jak przyjdzie skrzydłowy typu Hazard i Miltao i to będzie wszystko jeśli chodzi o nasze transfery do klubu.
2019.03.12, godz. 10:44, Lelouch
"Santiago Solari wprowadził piłkarzom Realu Madryt konieczność cotygodniowego wchodzenia na wagę. Mieli robić to w każdy poniedziałek. Jak podaje Cadena SER, Isco nigdy nie wszedł na wagę."

via Kręcidło

Ciekawe czy to prawda i ciekawe jak wyniki Marcelka xD
2019.03.12, godz. 10:43, Korytko
Będą Mega transfery... Bla Bla Bla jeśli myślicie że Real Kupi teraz Pół Europy to się mylicie, bo będzie tak przyjdzie głośne nazwisko (Hazard) i kupi jeszcze 3 bolków za max 50 Milionów i to będzie potężna Rewolucja, skład się wzmacnia co okienko a nie śpi się 4 -5 lat i nagle mają 5 gwiazd Kupić XD. i to już nie te Lata co kiedyś że piłkarze marzyli o Realu itp, teraz jest dużo klubów co też płacą w ch*j dużą kasę i tam siedzą
2019.03.12, godz. 10:42, LosBlancos2000
Moim zdaniem po to wziął Zidane ten dał warunek trzeba zmian i wolną rękę do transferów. Też jestem zdania że rewolucji nie będzie. Nie bez przyczyny teraz ściągnął bo zrobi przegląd pola ma czas na przygotowanie na nowy sezon. Jeżeli ktoś będzie musiał odejść to odejdzie ale nie na zasadzie że nie ma następcy za niego w to nie uwierzę.

Jedno marzenie moje już się spełniło przyszedł Zizou.
Ja jednak mam totalną inną opinie że jednak dojdzie do mega transferu tego lata ci którzy piszą że Mbappé Hazard czy Neymar są nie realni to dla Péreza nie ma rzeczy nie realnych.

Drugie moje marzenie to ściągniecie Mpabbe jest wart każdej kasy gość ma 20 lat Realowi potrzeba napastnika z krwi i kości co będzie ładował bramę za bramą.
Tu bym widział szanse w postaci Zizou że może odegrać kluczową rolę w przekonaniu żeby do nas przyszedł.

Lato będzie gorące w Madrycie!!!!!!
Vamos
Hala Madrid
2019.03.12, godz. 10:41, El Testosteron
Rynek jako pierwszy zepsuł Real Madryt w czasach pierwszych Galácticos xD. Wtedy dał za piłkarzy niesłychane na tamte czasy pieniądze. Real też jako pierwszy przełamał barierę 100 milionów Euro transferem walijskiej szklanki w 2013 roku (ale już transfer Ronaldo w 2009 roku był blisko)
2019.03.12, godz. 10:40, darth_rhezus
Ja mam tylko nadzieję, że to nie jest znowu takie czcze gadanie pod publiczkę i Zizou istotnie otrzyma wolną rękę, pełną decyzyjność i ładną górkę pieniążków do działania :)
Bo jak nie to szkoda zaczynać kolejnego sezonu, który skończy się tak jak ten... tylko smutniej bo oprócz Realu legnie też pomnik Zidane'a :/
2019.03.12, godz. 10:38, okarexPL
Obu :o
2019.03.12, godz. 10:36, rafal1987
Ludzie Pérez dobrze mówi, że rewolucji nie będzie, bo nam potrzeba tylko odświeżyć atak i obronę, pomoc mamy aż przesyconą
Isco, James(jak wróci), Kova ( musi wrócić bo Chelsea nie może go wykupić przez bana, pewnie Real go gdzieś sprzeda) Ceballios, Kroos, Modric, Casemiro, LLorente, może wróci Oddegard, Asensi i Valverde.
Pomoc mamy na lata kompletną.
Pewnie przyjdzie ktoś z grona
Od lewej najbardziej realni do prawej mało prawdopodobni:
Fekir ; Mane : Martial ; Hazard; (raczej najbardziej porządana opcja przez Péreza i Zizu, ale nie wiadomo czy Chelsea go puści przez zakaz transferowy) : Salah : Neymar : Mbappé
No i może jakiś napstnik typu Jovic, Pepe, Rashford albo ktoś doświadczony Auba, Lacazzete, Aguero, Zlatan ?
Do obrony przyjdzie pewnie tylko Miltao a Vallejo pewnie odejdzie, tak samo odejdzie Bale i tyle myśle.
Nam nie potrzeba rewolucji tylko odwiezienia lini ataku.
Mamy młodą i zdolną pomoc na lata.
Jeśli miałby przyjść np Eriksen czy Ndombele to Kroos albo Modric by musili odejśc jeden z nich. A Zizu raczej ich nie ruszy.

2019.03.12, godz. 10:36, nowy94pl
Ja będę zadowolony gdy ściągniemy Hazarda, Eriksena/Pogbe, środkowego obrońce i napastnika.
Do tego ZZ musi się zastanowić czy LO wymaga wzmocnienia.
2019.03.12, godz. 10:35, Rfilip98M
Zależy co rozumieć przez pojęcie rewolucje. Rewolucja może być wymiana 3/4 składu. Kupienie Eriksena, Militão, Hazarda i dajmy na to Jovicia jest duża zmiana, ale w oczach Péreza nie musi nazywać się rewolucja. Dla nas kupno tych 4 zawodników może kompletnie zmienić grę i jakość zespołu. Ale czy to jest rewolucja? Dwa, że Pérez nie może powiedzieć tego wprost,bo ceny automatycznie skocza w górę. A jaka motywacje by mieli nasi wiedząc, że zaraz wyleca? Zizou musiał postawić swoje warunki, sam mówił, że będą zmiany, więc nie ma co się bać. Czekamy do lata
2019.03.12, godz. 10:34, AmerikanoPseudoPoTacie
Barcelona nie zepsuła rynku tylko PSG bystrzaku.
2019.03.12, godz. 10:34, kubaR7
Czy wy poważnie myślicie, że Pérez z Zidane`em wyjdą do dziennikarzy i wyśpiewają im na dzień dobry swoje wszystkie plany transferowe?
2019.03.12, godz. 10:32, tunux
Neymar - realna jego cena to 100mln (ze względu na markieting, a piłkarsko 60mln, Mbappé - realna cena 50mln.
Mówię o cenach przed zepsuciem runku przez Barce i PSG
2019.03.12, godz. 10:31, tunux
Mam nadzieję że ZZ się szkolił i uczył na swoich błedach bo gra nie była wybitna.
Rewolucji nie będzie na pewno - no bo rynek jest zepsuty. Wróci pewnie ktoś z wypożyczenia - przyjdą młodzi i tani piłkarze. Może odejdzie z 2-3.
2019.03.12, godz. 10:29, kinga04
Ocenimy okienko dopiero 1 września, ale serio nie wiem czego się spodziewaliście? Pérez przecież nie powie, że kilku piłkarzy jest już na wylocie i mamy listę piłkarzy na ich miejsce.
2019.03.12, godz. 10:28, El Testosteron
Bzdury gadacie że nie chcecie Neymara. Neymar to wciąż dużo lepszy zawodnik niż Mbappé, nie tylko sportowo ale i marketingowo. Jego wady są takie że jest już dość stary i pewnie był by jeszcze droższy od Mbappé.
2019.03.12, godz. 10:26, damos4254
Nie wierzę w wielka rewolucję za Zidane'a, beda transfery ale nie rewolucja. A co gorsza ta pokraka Benzema znowu będzie u nas grał, to aż niemożliwe, że On tak długo się u nas utrzymuje... Oby chociaż ktoś z dwójki Mbappé Neymar przyszedł
2019.03.12, godz. 10:26, ramosss
Majac przod Neymar Benzema Hazard to by byl kosmos. Ci ludzie nigdy ze soba nie grali, ale rozumieli by sie bez slow. a Jakby cofnac Benzeme i na szpicy ustawic Mabppe to on by po 50 bramek w lidze ladowal.
2019.03.12, godz. 10:23, Bigosmistrz
Mbappé jest realny ale za 3-4 lata jak skonczy mu sie kontrakt. Hmm moze warto sainteresowac sie rashfordem? Zostal mu rok kontraktu a to ze talen ogromny ma chyba kazdy wie? Szybki dobry drybling nie kosztowalby nie wiadomo ile z rocznym kontraktem. Wedlugmnie warto zwrocic uwage na mlodego doswiadczonego anglika
2019.03.12, godz. 10:23, fanatyk lbl
Kielbol
Pérez jest chory, ale Neymara szejk nie odda. Tym bardziej Mbappé. To są tylko mrzonki Péreza. Hazard ze względu na sytuację Chelsea z FFP też do nas raczej nie trafi.
Najprawdopodobniej dojdzie do odejścia Marcelo, Ceballosa , Bale i może Mariano. W ich miejsce Junior Firpo, Ødegaard i Rodrygo + jakiś napastnik do rywalizacji, a bardziej jako zmiennik Benzemy. Może Jović?
Generalnie nasz podstawowy skład w przyszłym sezonie nie wiele będzie się różnił od tego obecnego. Rezerwowi się tylko pozmieniają.
2019.03.12, godz. 10:21, ozzz
Macie jak na dłoni kto jest winny i powinien odejść...

Ale Pérez po raz kolejny robi wszystkich w wała. Połowa kadry i zarządu jest do wyrzucenia, ale kto wylatuje? Oczywiście trener. Kto wyleci następny? Następny wyleci Zidane. Za rok będziemy w tej samej sytuacji, ale przybędzie tyle nowych wątków że bez problemu się znajdzie winnego. A miliony smartfonowych dzieciaków bez problemu dadzą się przekonać że całkowitą winę ponosi Solari/Julen/Benitez/Zidane.

Byle nie Pérez i zarząd. To najważniejsze.
2019.03.12, godz. 10:21, El Testosteron
Biały Pegaz

To były inne czasy, teraz ceny poszły do góry kilkukrotnie i nikt nie chce łatwo oddawać cracków. Czasy gdy Real Madryt mógł mieć każdego bo jest Realem Madryt już dawno minęły. Pojawiło się na świecie kilka klubów które mogą dać większa kasę i większe pensje niż Real. Transfery pokroju pierwszej i drugiej ery Galácticos to rzecz dziś niewykonalna. Galaktyczne transfery to przeprowadziło dziś PSG sprowadzając Neymara i Mbappé jednocześnie
2019.03.12, godz. 10:18, ImageX7
Jak Pérez wyda wszystkie pieniądze na Neymara to chyba padnę ze śmiechu...
CKM jest tak wypalone, że nawet Girona leje ich w środku pola...
Pomoc / Atak trzeba koniecznie przebudować i poprawić obronę.
2019.03.12, godz. 10:17, Kathryn Mayorga
Spójrzmy realnie: nie ma szans ani na jednego ani na drugiego :(
2019.03.12, godz. 10:16, trezor90
Co by nie pisać, zapowiada się gorące lato w Madrycie.
2019.03.12, godz. 10:15, Cappone
Ludzie zastanówcie się, a co miał powiedzieć? Przed końcem sezonu?
Tak wywalimy polowe składu, mamy już nazwiska na zastępstwo? Jakby tak powiedział to byśmy 11/11 meczy przegrali bo ludzie by się nie starali.
Zastanówcie się, myślenie nie boli.
2019.03.12, godz. 10:14, Bleeter
Abegor
Jak w te wzmocnienia nie wierzę, jedynie Hazard jest Realny.
2019.03.12, godz. 10:13, KissMe
@dezertx, a jakby nas z kontry j**ali bez DP...
2019.03.12, godz. 10:13, Bleeter
Ale rewolucji nie będzie?
Nie.
2019.03.12, godz. 10:13, Kielbol
Pérez jest chory i dostaniemy chorego Neymara. Będzie pasował do tego cyrku...
2019.03.12, godz. 10:12, Rysio_Snajper
Neymar jest tutaj potrzebny jak Mourinho

jednego nie ma i mam nadzieje ze drugiego nie bedzie
2019.03.12, godz. 10:12, Abegor
Wzmocnienia Realu w Lecie 2019:

Kane - 250 mln euro
Eriksen - 150 mln
Hazard - 150 mln
Mbappé - 250 mln euro
Neymar - 350 mln euro

Razem: 1,15 Mld euro
2019.03.12, godz. 10:11, Ataman
Oho ! Obu ;) ma fantazje prezes, cholera a moze znow ja ma? Mbappé niestety wydaje mi sie poza zasiegiem. Ale moze choc jeden z nich. Mbappé Hazard Vini z przody bylo pieknie, Ale Vini Hazard Neymar tez nieglupio. Po mojemu jednak rewolucji nie bedzie, Przyjdzie Hazard, pewnie Eriksen, i moze ktos jeszcze.
2019.03.12, godz. 10:11, El Testosteron
Neymara czy Mbappé dało by się wyrwać z każdego klubu ale niestety nie z PSG. Na szejku żadne pieniądze nie zrobią wrażenia i jeżeli będzie chciał ich zatrzymać to ich zatrzyma i nic go nie przekona
2019.03.12, godz. 10:11, Fankakrolewskich
Pérez ja ci nie ufam, w 80 procentach jestem pewna, że nie dokona wielkiego transferu. Karim na 200 procent zostanie, może odejdzie Bale przyjdzie w jego miejsce Rodrygo i tyle z transferów a Hazarda nie kupi bo jest za stary jak na jego wymagania.
2019.03.12, godz. 10:11, Roni007o
Militão chyba już klepnięty. Zidane wielki zwolennik talentu Hazarda on przy takiej kolei rzeczy tu zawita i pytanie czy faktycznie zaczyna się misja Mbappé jak tu niektórzy piszą sam zawodnik powiedział że za rok napewno będzie grał w PSG w następnym sezonie. Przyjście zidane oznacza pozostanie Benzemy, po za tym raczej nie kojarzę Zizou jako faceta który stawia na młodych i obawiam się co z Viníciusem co z LIorente co z Ceballosem. Co do Isco no to kurde jak go hejtowalem tak mam mieszane uczucia czy warto go sprzedac czy nie. Aha No i pytanie co będzie z Ødegaardem czy też Valverde czy chociażby z Reguilionem. Co do Bale’a to Zidane rok temu pokazał swój stosunek do niego jak prawie cały czas z ławy wchodził.
2019.03.12, godz. 10:10, Biały Pegaz
Poza tym jak by wyszedł powiedział kupie Hazarda , Mbappé yy Salaha to cena z miejsca po 50 mln w góre do tego pewnie Barça by nam podbijała cenę i by było 100 mln wiecej
2019.03.12, godz. 10:07, ImageX7
Z jednej strony:
"Ale rewolucji nie będzie?
Nie."
Z drugiej strony:
"Niech powie mi pan jeszcze to: jeśli trzeba będzie wybrać między Neymarem i Mbappé, którego pan wybiera?
Obu [śmiech]."

Druga wypowiedź brzmi jakby Pérez był gotowy wydać duże pieniądze w letnim okienku transferowym, ale już pierwsza wypowiedź trochę martwi...
Żebyśmy nie zostali ze starymi wypalonymi już dziadkami...
2019.03.12, godz. 10:07, Biały Pegaz
Pamiętajcie że Pérez po powrocie też nie obiecywał wielkiej rewolucji a w jedno okienko naściągał pól europy. Kake , ROnaldo , Xabiego , Benzeme i innych
2019.03.12, godz. 10:07, El Testosteron
Nie będzie żadnej rewolucji, przyjdzie może Hazard i paru przeciętniaków i tyle
2019.03.12, godz. 10:07, dezertx
Modrić-Eriksen-Llorente
Mbappé - Benzema-Hazard
ale by piła chodziła :O
+1
2019.03.12, godz. 10:06, HalaManiac
XDDDD Ludzie myślcie, gdyby otwarcie powiedział, że będzie rewolucja to ceny latem dla nas skoczyłyby o jakieś 50%. A co do Mbappé to trzeba narazie dać sobie spokój, jeśli Neymar kosztowałby 180-200 milionów to bym go brał, bo jest 2x lepszy od Hazarda
2019.03.12, godz. 10:05, JadonSancho7
No i po porządnych transferach. Zidanowi wcisnął kit, a latem powie „nie ma transferów, stadion będę budował”.

Pérez chce Mbappé i Neymara, ale ich nie kupi, bo są „niedostępni” i potem wyjdzie na konferencje i powie to swoje „kadra kompletna, patrzcie, mamy 8 nominowanych do złotej piłki” + „niewielu jest piłkarzy, którzy mogą poprawić jakoś tej kadry (Mbappé i Neymar), a skoro ich się nie udało kupić to nie kupimy nikogo”.

Po braku transferów (a tak będzie) w lato 2019 równo 1 września Pérez powinien się podać do dymisji albo madridismo wywieźć go na taczkach.
Przy całym uznaniu za lata wcześniejsze, ja mam już dosyć jego zaślepienia i dyktatury.
2019.03.12, godz. 10:04, Arkadiusz70
Raczej vini mbappe hazard
Benzema/isco
Kroos/modric llorente / pogba
Marcelo varan ramos carvahal
2019.03.12, godz. 10:04, El Testosteron
Z Zidane`em kochamy się mocno. Ha, gaaaaayyyy xD
2019.03.12, godz. 10:04, marfel
Pérez na pytanie czy będzie rewolucja w składzie odpowiada że nie. A na pytanie o Mbappé czy Neymara to jest żartobliwa odpowiedź. Żaden tutaj nie trafi bo Katar ma to gdzieś kogo chce ZZ i Pérez. Co najmniej do mundialu w Katarze muszą być w PSG i nikt im nie pozwoli odejść. A Zizou wcale nie ma
aż takiego wpływu na Mbappé bo Kylian trafił do PSG mimo tego że Zizou był naszym trenerem i mimo tego że go chciał( była oferta za 180 mln dla Monaco).
Tak więc wnioski są takie że jakieś zmiany w drużynie będą ale nie za duże. W ciemno można strzelać że Bale już może sobie szukać nowego klubu.
2019.03.12, godz. 10:03, chlebekf1
Dalej wierzycie w rewolucję
2019.03.12, godz. 10:02, bartex09
Modrić-Eriksen-Llorente
Mbappé - Benzema-Hazard
ale by piła chodziła :O
2019.03.12, godz. 10:02, Fran10
Hazard na 90% jest juz klepniety moim zdaniem. Niestety na Kyliana przyjdzie nam poczekac jeszcze. N€Ymar niech siedzi gdzie jest.
2019.03.12, godz. 10:02, sasquacz
Wszystko jest jasne od początku. Przyszedł Zidane bo plan jest jeden: ściągnąć Mbappé.
2019.03.12, godz. 10:01, KingRagnar
Ale rewolucji nie będzie?
Nie.

aha. czyli dalej ckm i bb z przodu.
2019.03.12, godz. 10:00, bartex09
Mbappé - Benzema-Hazard .... :OOO
2019.03.12, godz. 10:00, Uzka
Niech ktoś mu zabierze pieniądze, jak jeszcze raz wspomni o Neymarze.
2019.03.12, godz. 10:00, JadonSancho7
Wybiera obu, gdyby byli do kupienia. A tak wiadomo, ze boi się szejka i mu nie fiknie.
2019.03.12, godz. 09:56, rafal1987
Pérez w dobrym humorze. Jakby obu się udało sprowadzić to Pérez byłby mistrzem, ale nie oszukujmy się nawet jednego będzie cholernie ciężko.
2019.03.12, godz. 09:56, Saphire88
No to już wiadomo co czeka Real... "Mam kadrę kompletną" więc jeden transfer max dwa.
2019.03.12, godz. 09:56, wilemek
wyobrazxacie sobie skrzydla mbappe hazard? olosie
2019.03.12, godz. 09:56, Edward
Nie wierzyłem w transfer Mbappé, ale powrót Zidane'a tak mnie zaskoczył, że już niczego nie można być pewnym :D
2019.03.12, godz. 09:56, wilemek
tylko mbappe

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama