REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2017.03.02, godz. 22:50, Leszczu

Oceny zawodników po meczu z Las Palmas

Fot. Getty Images

Real Madryt zremisował u siebie z Las Palmas 3:3. Poniżej prezentujemy oceny, jakie zawodnikom Królewskich wystawili: Cover, Klatus i Leszczu. Autorem komentarzy jest Leszczu. Skala 1-6. W wystawianiu not udział wzięło także 946 użytkowników.

Nagrodę dla oceniających sponsorowaną przez sklep internetowy PodStadionem.pl – 50 złotych do wydania w tymże sklepie – wygrał psiake. Prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy.

Keylor Navas
Przy pierwszym golu nie mógł zrobić wiele, ponieważ strzał Tany był znakomity. Przy trafieniu Boatenga popełnił dwa błędy – najpierw był ustawiony zbyt blisko swojej bramki, by interweniować w porę, a później w nieudolny sposób próbował ratować się poza polem karnym. Kilka razy udanie interweniował, ale nie zmazał plamy, jaką zostawił przy trzeciej bramce Las Palmas.
Ocena redakcji2,0
Ocena użytkowników2,0
Minuty96
Gole str.3
Interwencje4
Odbiory8
Straty1
Faulował0
Faulowany0
Kartki-


Daniel Carvajal
Kilka razy na jego stronie mocno zamieszał Jesé, ale mimo wszystko Carvajal nie zszedł poniżej pewnego poziomu. Nie angażował się mocniej w ofensywę, ale trzeba pamiętać o tym, że często zostawał z tyłu bez odpowiedniej asekuracji. Zagrał nieco słabiej niż w poprzednich meczach, ale trudno upatrywać w nim słabsze ogniwo Królewskich w tym meczu.
Ocena redakcji3,0
Ocena użytkowników3,4
Minuty96
Gole0
Asysty0
Strzały1
Strzały celne1
Podania kluczowe2
Odbiory9
Straty11
Faulował2
Faulowany1
Kartki - 29'
Nacho
Nie był to katastrofalny mecz wychowanka, ale też nie pomógł szczególnie drużynie w trudnych momentach. Przy pierwszym golu mógł ustawić się nieco lepiej, ale najwidoczniej – tak jak niemal wszyscy obserwatorzy – nie spodziewał się tak poważnego błędu Sergio Ramosa. Mimo wszystko nie ponosi ewidentnej winy przy żadnym trafieniu gości.
Ocena redakcji2,7
Ocena użytkowników2,8
Minuty96
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory4
Straty3
Faulował2
Faulowany0
Kartki-
Sergio Ramos
Kapitan popełnił kilka bardzo poważnych błędów, a do tego miał ogromnego pecha. Gdyby grał w polskim klubie, za zachowanie przy pierwszym golu i rzucie karnym dla Las Palmas pewnie odbyłby kilka najbliższych treningów w klubie Kokosa. Z drugiej strony raz uratował Królewskich przed stratą gola, wybijając piłkę zmierzającą do bramki i przy wyniku 1:3 futbolówka po jego strzale trafiła w poprzeczkę. W ogólnym rozrachunku widoczne są jednak przede wszystkim negatywy.
Ocena redakcji1,3
Ocena użytkowników1,9
Minuty96
Gole0
Asysty0
Strzały1
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory7
Straty4
Faulował2
Faulowany2
Kartki - 55'
Marcelo
Nie radził sobie najlepiej i w ataku, i w obronie. Był zagubiony, jego strona była dość pusta, a w ofensywie przebudził się dopiero w drugiej połowie – i to bez wyjątkowych rezultatów.
Ocena redakcji2,7
Ocena użytkowników2,8
Minuty96
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe1
Odbiory2
Straty14
Faulował0
Faulowany0
Kartki-
Isco
Przez większość czasu, gdy przebywał na boisku, był najlepszym piłkarzem Realu Madryt. Strzelił ważnego gola, jednak poza nim nie potrafił z powodzeniem zagrozić bramce strzeżonej przez Javiego Varasa. Na pewno zagrał słabiej niż z Villarrealem.
Ocena redakcji3,3
Ocena użytkowników3,7
Minuty68
Gole1
Asysty0
Strzały1
Strzały celne1
Podania kluczowe0
Odbiory2
Straty9
Faulował2
Faulowany2
Kartki-
Toni Kroos
Środek pola Królewskich przez długie minuty wyglądał wręcz fatalnie, a Kroos miał w tym spory udział. Nie był tak dokładny jak zazwyczaj, a o jego zachowaniach w defensywie wiele pisać nie trzeba – wystarczy zobaczyć. Real Madryt został zdominowany, a Toni wyglądał na zupełnie zagubionego.
Ocena redakcji2,0
Ocena użytkowników2,6
Minuty96
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe3
Odbiory10
Straty15
Faulował0
Faulowany3
Kartki-
Mateo Kovačić
Świetna asysta do Isco (mimo minimalnego spalonego) to jednak nieco za mało. Nie potrafił wziąć na siebie odpowiedzialności ani przeszkodzić Las Palmas w rozgrywaniu piłki. W poprzednich meczach prezentował się znacznie lepiej.
Ocena redakcji2,7
Ocena użytkowników3,2
Minuty74
Gole0
Asysty1
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe1
Odbiory6
Straty9
Faulował1
Faulowany3
Kartki-
Gareth Bale
Wydawało się, że gdy w 28. sekundzie posyła bardzo groźne podanie w pole karne gości, nie może skończyć tego meczu z marnym dorobkiem. Spotkanie skończył jednak w najgorszy możliwy sposób. Przez swoją bezmyślność i głupotę osłabił drużynę i zostawił ją w bardzo trudnym położeniu. To był jeden z najgorszych jego występów w barwach Realu Madryt.
Ocena redakcji1,0
Ocena użytkowników1,3
Minuty50
Gole0
Asysty0
Strzały2
Strzały celne1
Podania kluczowe2
Odbiory0
Straty8
Faulował1
Faulowany0
Kartki - 47'
- 47'
Álvaro Morata
Hat-trick nie wystarczył. Morata zdobył dwa nielegalne gole i jednego, który do teraz pozostawia ogromne wątpliwości. Poza tym na pewno nie można odmówić mu walki czy prób pressingu, ale w tej sytuacji warto zacytować fragment dzisiejszej okładki Marki: „więcej futbolu”.
Ocena redakcji3,0
Ocena użytkowników3,3
Minuty74
Gole0
Asysty0
Strzały2
Strzały celne1
Podania kluczowe0
Odbiory0
Straty6
Faulował2
Faulowany1
Kartki - 70'
Cristiano Ronaldo
Przez niemal 85 minut nie było wielu kwestii, za które można by go pochwalić. Za końcówkę meczu zasługuje jednak na bardzo wysoką ocenę. Bez niego zdobycie dwóch bramek i jednego punktu – który być może okaże się kluczowy – byłoby niemożliwe.
Ocena redakcji4,0
Ocena użytkowników3,8
Minuty96
Gole2
Asysty0
Strzały8
Strzały celne2
Podania kluczowe1
Odbiory1
Straty13
Faulował2
Faulowany2
Kartki - 81'
Lucas Vázquez
Zrobił nieco zamieszania i był bliski pokonania Javiego Varasa. Mimo że zagrał niemal 30 minut, nie miał wielkiego wpływu na przebieg meczu. Zaliczył przeciętny występ.
Ocena redakcji3,0
Ocena użytkowników2,8
Minuty28
Gole0
Asysty0
Strzały1
Strzały celne1
Podania kluczowe2
Odbiory3
Straty8
Faulował1
Faulowany1
Kartki-
Karim Benzema
Jego występ podsumowuje kilka liczb. 3 kontakty z piłką, 1 celne podanie, 1 zablokowany i 1 niecelny strzał. Biorąc pod uwagę to, że przy obu uderzeniach znajdował się na świetnych pozycjach, mamy doskonały obraz beznadziejnej formy Francuza.
Ocena redakcji2,0
Ocena użytkowników1,8
Minuty22
Gole0
Asysty0
Strzały2
Strzały celne0
Podania kluczowe1
Odbiory1
Straty2
Faulował0
Faulowany0
Kartki-
James Rodríguez
Ze wszystkich rezerwowych zrobił zdecydowanie najwięcej. Posłał świetne podanie do Cristiano Ronaldo, które Portugalczyk zamienił na gola, a kilka minut wcześniej wypracował świetną okazję Karimowi Benzemie.
Ocena redakcji3,3
Ocena użytkowników3,2
Minuty22
Gole0
Asysty1
Strzały2
Strzały celne0
Podania kluczowe2
Odbiory0
Straty6
Faulował0
Faulowany0
Kartki-
Średnia zespołu (redakcja)2,57
Średnia zespołu (użytkownicy)2,76
Zinédine Zidane
Królewscy znów grali zupełnie beznadziejnie przez bardzo długo. Nie potrafili utrzymać wyniku, nie potrafili „usiąść” na rywalu, nie potrafili w porę się odgryźć i powalczyć o zwycięstwo. Oczywistym jest, że szkoleniowiec nie ponosi żadnej odpowiedzialności za odcięcie prądu u Bale'a, ale za zupełny brak pomysłu, gdy grano 11 na 11 – już na pewno. Los Blancos znów nie przekonali i znów można mieć wrażenie, że zabrakło nie umiejętności piłkarskich, lecz chłodnej głowy i koncentracji.
Ocena (redakcja)1,7
Ocena (użytkownicy)2,4
Sędziowanie
O Fernándezie Borbalánie pewnie już niedługo będzie można pisać książki. Nie będą to bynajmniej książki z jego pochwałami, a jednak pewnie grubością mogłyby dorównać na przykład „Potopowi”. Tym razem na jego obronę działa z pewnością fakt, że żadna z kluczowych decyzji nie była dla niego i jego asystentów łatwa. Wzbudził jednak mnóstwo kontrowersji.
Ocena (redakcja)1,3
Ocena (użytkownicy)1,4

Oceny według Marki (skala 0–3)

Oceny według Asa (skala 0–3)



REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Oceny pomeczowe piłkarzy Realu Madryt

Komentarze

2017.03.03, godz. 16:29, Elektron
No i wrzutkach Marcelo ;)
2017.03.03, godz. 16:18, Elektron
Ja widzę, że dalej w zaparte niektórzy idą i upatrują wszędzie winy albo trenera albo CR7.
Helo? Czy wy panowie wiecie co to wymienność pozycji. Całe nasze trio z przodu podczas meczu zmienia pozycje. Więc przestańcie pieprzyć, że CR7 nie gra tam gdzie powinien, że Bale źle ustawiony, że Benz jest do gry kombinacyjnej. Wiele razy jest sytuacja gdzie wszyscy panowie są ustawieni tak jak najbardziej lubi to Bale i bożek Benz. Czyli bożek na środku, a Bale po lewej, gdzie w tutkach grał. CR7 wtedy jest po prawej. Co to zmienia w grze Realu? Ano gówno, wiec bekey nie piernicz farmazonów, że znowu CR7 jest winny bo zajmuje pozycje biednemu Benzowi i Baleowi albo co więcej psuje całe ustawienie, bo biega gdzie chce. Nie on nie biega gdzie chce tylko się wymienia pozycją.
Chciałem zauważyć, że jest to typowe dla każdej drużyny.
Normalnie jaja sobie chyba robicie, żeby 3 z przodu niby najlepszych na świecie nie potrafiło zagrać na lewej, prawej, czy środku. To co oni robią w tej drużynie? Czizas! Problem z wymiennością pozycji mają tylko dwa toporne drewna i to one są problemem + dodatkowy zwalniacz gry na środku. Lucas jakby nie patrzeć topem nie jest... miał okres świetnej gry i ciągnął mecze, ale obecnie jako pomocnik spisuje się kiepsko, więc dlatego Marcelo i Dani muszą pomagać na flankach, bo inaczej nawet wrzutek by nie było. Czy to tak trudno ogarnąć łbem?
Gdzie jest zawodnik taki jak CR7 za początków gry w Realu, który mijał 1-2 na flance i robił dorzutkę albo sam schodził do środka i ładował zza 16? No gdzie? Obecnie CR7 to już wiadomo nie stary CR7, ale i tak jak jest na pomocy to częściej udaje mu się minąć kogoś i zrobić ładną wrzutkę niż tym (zazwyczaj nie ma wtedy kto strzelać z bani, bo Benz nie nadąża dobiec), którzy mieli go w tym zastąpić - Bale, Lucas, Asensio.. Nie wspominam już o tym, że często gęsto jak tylko piłka idzie do CR7 to od razu ma przy sobie 2 przeciwników. Troszkę obiektywizmu. Dlatego jest pomoc bocznych obrońców, bo takiego kolesia jakim był CR7 nie ma w drużynie. Tutaj coś się w tym zmieni jak Real wymieni Bale'a na kogoś pokroju Costy lub Comana. Ja bym też oczywiście wywalił Benza i CR7 dał na szpice. Wtedy na prawej flance Lucas + ktoś świeży może do 1 składu, a Lucas jako zamiennik. Oczywiście ktoś kto potrafi celnie rzucić tak żeby wykorzystać zasięg wyskoku CR7... częściej niż jedna na 30 prób jak to ma obecnie miejsce podczas gry po wrzutkach Bale'a, Lucasa, Daniego, Benza jak akurat jest na flance. Jak będą szybcy na flankach i dobrzy w dryblingu pojawią się też akcje kombinacyjne i szybkie, a boczni obrońcy będą mogli zostać bardziej z tyłu.
2017.03.03, godz. 11:58, art fan królewskich
jeszcze jedno bekey

my nie mamy skrzydłowych tylko dwóch momentami trzech napastników....;-)

2017.03.03, godz. 11:50, art fan królewskich
bekey

sporo racji, ale nie do końca bo ZZ korzysta ze schematu Ancelottiego czyli cofając się włącza 4 - 4 -2, a przesuwając do przodu 4-3-3..

Dobrze opisałeś problem, ale np. dlaczego mając Kroosa i Modricia, czy Isco mamy tak wielki problem z wyjściem z sensownym zagraniem od środka własnie z lubiącym kombinacyjna gre Karimem...

Odpowiedz jest prosta - przeciwnik wie o tym, że musi nas zblokować w środku i robi to i to dlatego zostają wrzutki na cr7 i balea. Dlaczego Vasques jest tak dobrym zastępca Balea - bo schodzi i nie boi się kiwnąć w polu karnym...

Piłka niby jest prostą grą, ale w taktyce nic się nie wymyśli bo przeciwnik też nie głupi jest na ogół. I to dlatego zostaje różnica indywidualna...gra w powietrzu w naszym przypadku

ZZ jaki był każdy wie, lubił grę kombinacyjną, i to samo próbuje robić jako trener, ale piłka się zrobił mega defensywna - wszystkie zespoły bardzo dobrze bronią i przeszkadzają. Dlatego też Mourinho miał sukcesy z Realem bo układał zespół "po włosku" od obrony kompletnej, mocnej, potem pomoc też z pomocnikiem defensywnym typu Khedira i na końcu atak.

A Zidane trochę myśli jak Wenger....

2017.03.03, godz. 11:13, zizu1342
Ronaldo jak na tyle prób trafi jedną bramke to nie wiem czy to jest taki powód do radości, ktoś tam pisze że wziął cięzar gry na siebie ;) hehe dobre, łeb dołozył w odpowiednim momencie i chwała mu za to ale poza tym mecz bardzo słaby do czego już nas z resztą zdążył przyzwyczaić.
2017.03.03, godz. 11:08, merkava
Bekey
Lepiej màdrze stać (Ronaldo) I strzelić dwie bramki niż głupio biegać ......... (Tu wpisz swoich ulubieńcòw) ktòrzy Potem gasnà po 20 minutach. Trochę wstrzemięźliwości.
2017.03.03, godz. 09:38, konto_zablokowane
Oceny stanowczo za wysokie. To było 3:3 z Las Palmas, gdzie to Real męczył się do ostatniej chwili.

Isco gol i go nie ma. Ronaldo karny i wykorzystanie wrzutki numer 13 383 w meczu - 'ratuje dupe'. Lucas wchodzi i tradycyjnie nic to nie daje.

Kolejny tragiczny mecz,z tragicznym wynikiem o prawdopodobnie tragicznych skutkach na koniec sezonu.
2017.03.03, godz. 09:34, tomp3
@bekey
Cieszę się, że ktoś tutaj patrzy na to troszkę szerzej i jest w stanie patrzeć nie tylko na indywidualności, a na cały zespół i jego grę.
Zgadzam się z Twoimi wypowiedziami niemal w 100%.
2017.03.03, godz. 08:50, Wrzutki_Madryt
Nie ma co się kłócić, przecież te oceny są za bramki strzelone albo stracone a nie za grę przez 90 min, czyli nic nowego.
2017.03.03, godz. 07:48, mejia
Ronaldo zawodnikiem meczu? Jego bramki są nie wiele warte w porównaniu z jego żałosną grą. 2 celne strzały w samej końcówce na 8 prób i 13 strat. Od początku sezonu gramy w '10'.
2017.03.03, godz. 07:25, bekey
Dla wciąż nierozumiejących dlaczego Real gra słabo ponawiam wykład w temacie:
Mamy indywidualnie jeden z najlepszych składów w Europie. Nawet biorac pod uwagę wahania formy poszczególnych zawodników jesteśmy "piłkarsko" w klubowym TOP 5.

Dlaczego w takim razie nie potrafimy dominować u siebie nad klubami typu Las Palmas? Dlaczego boimy się meczu z gigantem typu Eibar?

Jedynym wyjaśnieniem jest złe ustawienie i zła taktyka. Czyli coś, co zależy od trenera. Główne błędy:
1. Gramy 4-3-3, w którym najważniejsi w ofensywie mają być skrzydłowi, a u nas "lewoskrzydłowy" gra gdzie chce (najmniej na lewym skrzydle), a rzekomy prawoskrzydłowy jest lewonożny i po prostu nie umie przeprowadzić oskrzydlającej akcji zakończonej podaniem z linii końcowej.
2. Fikcyjność naszych skrzydlowych powoduje, że w ich zastępstwie konstruowania akcji bokami spada na Carvajala i Marcelo. Będąc tak często z przodu i nie mając defensywnej pomocy i asekuracji od naszych "skrzydłowych" nie są w stanie nie dopuścić do groźnych kontrataków i niezbędne staje się granie z "przecinakiem" typu Casemiro, niestety bezużytecznym w ofensywie. Nasi przeciwnicy rozpoznali bardzo szybko, że wystarczy natychmiast wywierać presję na Casemiro, aby ten gubił się. Czyli poza brakiem normalnej oskrzydlającej gry napastników mamy przymus wstawiania "drewna" do linii pomocy.
3. W taki sposób zestawiona linia pomocy praktycznie nigdy nie wygrywa walki o środek pola, akcje tamtędy nie przechodzą, jesteśmy zmuszani do gry do boków i wrzutek. To czyni bezużytecznym Karima, którego talentem jest gra kombinacyjna, a powinno spowodować grę Moraty, idealnego do takiego powietrznego stylu.
4. Ta seria domina opisana powyżej skutkuje też marnowaniem na ławce talentów ofensywnych pomocników typu Isco, James czy Asensio, którzy albo nie grają, albo nie na swoich pozycjach na boisku taktycznie zdominowanym przez przeciwnika.

Co można powiedzieć? Chcialoby się powiedzieć: Zidane out, ale czy to wystarczy? Czy ktoś zburzy ten UKŁAD rozpoczynający się od fikcyjnych skrzydłowych? To niszczy nasz zespół i zabiera nam szanse na sukcesy, mimo tak fenomenalnego na papierze składu...
2017.03.03, godz. 01:55, Daniello11
Elektron i Zamora92 wyczerpali temat.

Ale to i tak nic nie da, przyjdzie kolejny mecz i znowu całe zło świata spadnie na Ronaldo. Bale trochę pobiega od linii do linii i zbierze pochwały za "chociaż się starał", a Benzema znowu nic nie zagra i będzie, że "to wina Ronaldo, bo go blokuje". Kurde, kogo ten Ronaldo tu już nie blokował? Chyba wszystkim zniszczył kariery, wraz z Navasem.
2017.03.03, godz. 01:51, Tengu
Hejterzy Cristiano mieli jeszcze argumenty, jak była nadzieja, że Morata jest w formie albo Bale od razu po kontuzji odpali. Ale teraz Morata w formie przeciętnej, Bale bez formy i bez prądu, a Benzema na swoim standardowym poziomie poniżej Castilli, tak samo Lucas niczego nie pokazuje. Jeśli więc najlepszy z tej paki CR7 jest do niczego i ma iść na ławkę to ciekawi mnie kim wy chcecie grać? Sam Mariano xD? Czy może James - Mariano - Isco w ataku? Bo nie wiem jakie są wasze propozycje na TEN SEZON, bo o przyszłym to możemy sobie dyskutować do woli i tu się raczej wszyscy zgadzamy, że BBC jest do demontażu.
2017.03.03, godz. 01:18, Syntia
Elektron

Cóż może i masz dużo racji, też bym chciał taki szybki Real oglądać podobny do tego z czasów Mourinho ,ale nie wiem czy to jest możliwe : (

U nas prostopadłe piłki umie tylko posłać James i Kovačić czasem Modrić ale to rzadkość taka prawda ...
Czyli można wywnioskować że prostopadłe piłki do napastników nie istnieją nigdy w Realu ponieważ wymieniona dwójka u góry prawie w ogóle nie gra ...

Wynika to też z systemu jakim gramy : (
Zgadzam się że w obecnym 4-3-3 przerzuty T.Kroosa nic nie dają ponieważ skrzydła w tym roku mamy bardzo słabe .
Bale ( Szpital ) Cristiano ( szybkość już nie ta ,,Wiek ma swoje znaczenie ) Ale też Portugalczyk nie przeszedł pełnego okresu przygotowawczego przed sezonem i według mnie to ma na niego bardzo duży wpływ szczególnie na szybkość ,chociaż ostatnio nawet nie jest najgorzej : )


Tak jak napisałeś Kova i James w każdym innym zespole mieliby pierwszy skład z miejsca

Benzeme pozostawię bez komentarza bo wszystko już napisałeś :) i też brak mi słów na niego ...
2017.03.03, godz. 00:59, Syntia
Zamora94

Prawie ze wszystkim się zgadzam bardzo mądrze piszesz ...
2017.03.03, godz. 00:59, Elektron
Syntia
Zgadzam się, że Kroos ma świetne przerzuty i dobrze utrzymuje się przy piłce, ale czy taki Real chcemy oglądać? Czy może szybki i szybko przedostający się pod bramkę przeciwnika?
U Kroosa prostopadłe podania to coś, co niemal nie istnieje, a ja wolę taką grę, a nie ciągłe przerzuty na drugą stronę które w obecnej grze Realu nic totalnie nie wnoszą..Jak wchodzi James to znacznie częściej próbuje dawać prostopadłe piłki. O ile więcej zagrożeń bramki było z takich podań? Mnóstwo.
Ja bym chciał w miejsce Kroos kogoś w stylu Verattiego. Kolesia który też potrafi potrzymać i dokładnie zagrać, ale jeszcze mającego dodatkowo prędkość, że w każdym momencie może wystartować jak Kova i na 4 krokach zgubić 3 przeciwników. No i dzięki czemu w obronie też jest znacznie lepszy, bo Kroosa jak ktoś już minie, to Kroos odpuszcza i nie goni - nigdy. Bo w sumie nie ma po co, bo i tak nie dogoni :) za wolny.
2017.03.03, godz. 00:53, Beckham55
Kroos od niczego? Dla mnie najlepszy transfer ostatnich lat
2017.03.03, godz. 00:52, Beckham55
Dlaczego gra jak przegrywa? Zmotywuj piłkarzy po zdobyciu 2 lm, jakbyś to zrobił? Zidane powinnien zostać na lata, potrzebujemy stabilzacji
2017.03.03, godz. 00:48, Syntia
Elektron

Zgadzam się prawie ze wszystkim ,ale z tym kroosem to lekka przesada może nie jest szybki ale on jest w Realu od czego innego :D
Brakuje mu dokładności w dośrodkowaniach z rożnych takiego jaki ma Di Maria i moim zdaniem rożne powinien wykonywać kto inny np. James .

Według mnie on reguluję tempo gry w tej drużynie ,ma genialny przerzut dzięki któremu przerzuca ciężar gry ,myślę że to filar naszej pomocy tak jak kiedyś był nim Xabi Alonso ...

A co do reszty to zgadzam się w 100% : )
2017.03.03, godz. 00:47, Zamora94
Największy fanboy Karimka napisał, że nie jest fanem Karimka no nie wierzę. Jak Karimek marnował sytuację za sytuacją to była gadka, że on jest od rozgrywania i można mu wybaczyć to, że nie strzela bramek. Teraz jak Karimek nawet nie rozgrywał to jest gadka, że koledzy mu nie podawali. To on jest w końcu od rozgrywania czy od strzelania bramek? Bo coś ostatnio nie wychodzi mu ani jedno ani drugie. Nawet jego wierni fani z krajów arabskich, którzy bronili go jak lwy mają go dosyć. Facet jest bezużyteczny. W każdym innym topowym klubie by nie grał, ba przy takiej formie nie łapałby się nawet na ławkę. No, ale tutaj ma poparcie Zidane'a i Péreza. Zaraz zaraz co ja mówię przecież to wina Ronaldo, że Karimek jest nietykalny. Co tam, że Portugalczyk prosił Péreza o zostawienie Ancelottiego, co tam, że prosił Péreza o zostawienie Di Marii i Ozila. Naprawdę czepianie się Ronaldo zaczyna się robić nudne. Facet jako jedyny w drużynie w miarę regularnie strzela gola. Ktoś powie, że w większości są to bramki z dobitek czy strzałów na pustą bramkę. Ten ktoś będzie miał rację, ale biorąc pod uwagę fakt, że nasza super 9 czy przepraszam 9+ nie potrafi trafić nawet do pustek bramki trzeba docenić to, że Ronaldo coś trafia. Ktoś mi wypomni mecz z Napoli. Uprzedzam fakty- Bravo Karim wykorzystałeś jedną z trzech sytuacji, co tam że od tego czasu nic nie trafiłeś. Jesteś wielki!
Najgorsze jest to, że ja go kiedyś lubiłem. Kurde jak ja się cieszyłem jak on do nas trafił. Pierwsze sezony kiedy miał konkurencję w postaci Higuaina były niezłe, no ale Argentyńczyk odszedł, a Benzema się rozleniwił i zmarnował swój talent. Miał papiery na zostanie najlepszym napastnikiem świata. Był szybki, dobry technicznie, miał świetnie uderzenie. No, ale to wszystko przepadło.

Co do Realu. Nikt mi nie mów, że wygranie raptem 1 ligi przez 7 lat jest winą tylko i wyłącznie trenerów. Mieliśmy tutaj Mourinho, który ligę wygrał raz na 3 próby. Mieliśmy Carlo, który praktycznie "oddał" dwie ligi Barcelonie. Teraz Zizou robi wiele, żeby powtórzyć wyczyn Włocha. Gdzie jest taktyka? Czemu ten zespół zaczyna grać jak przegrywa? Czemu ten zespół ciągle odpuszcza po pierwszym golu ? Skoro Zidane jest tu od motywacji zawodników to coś mu nie wychodzi? Ciągle gada o tych pierwszych połowach, o dobrym wejściu w mecz a zespół jakby go nie słyszy. Czy to wina Zidane'a, że zespół jest zdekoncentrowany? Czy może jednak problem tkwi głębiej. Sytuacja u nas jest podobna z roku na rok. Niezła gra na początku, masa kontuzji, kryzysy, stosunkowo najlepsza gra w sezonie, katastrofa, próba ratowania sytuacji, kolejne kontuzje, przegrana liga, dobry wynik w LM. To nie jest jednorazowy przypadek. Ten zespół ma te same problemy rok po roku. Gdyby piłkarze gryźli trawę i narzucali presję na rywalach to może wygralibyśmy więcej lig. Przypomnę, że taktyka za Mou i pierwszego sezonu Carlo była inna, a ligę wygraliśmy raz. Wiem, że Barça jest najgorszym rywalem jaki istnieje. Mają Messiego, który jest najlepszym piłkarzem na świecie (piszę to z wielkim bólem), który zazwyczaj ich ratuje i zdobywa ważne punkty. Ronaldo też nas ratował nie raz, ale on potrzebuje dobrych sytuacji, Messi już nie, no ale nie ważne. Chodzi mi o to,że mimo tego, że Barça jest tak mocna takiemu Atlético udało się wygrać ligę. Przechodząc do sedna moim zdaniem jeśli w tym sezonie nasi piłkarze nie wygrają ligi to trzeba przeprowadzić rewolucję. Nie może być tak, że przez czystą głupotę i brak zaangażowania trofea nam uciekają. Z pierwszej jedenastki na pewno zostać powinni: Carvalaj, Marcelo, Varane, Ramos (ale nie jako piłkarz, który jest nietykalny), Modric i jak dla MNIE Kroos, ale wiem, że wielu się tu ze mną nie zgodzi. Pewni zostania są też raczej Ronaldo, Bale. Rezerwowych nie tykam, bo koment i tak jest tak długi, że mało kto go przeczyta.
2017.03.03, godz. 00:44, Beckham55
Ten mecz był bardzo potrzebny, pokzala że real ma jaja. Grając w 10 przegrywając 3-1 zagrajac otwarty football z Las Palmas. Potrafią grać piłka.Pozdrawiam kibic Realu od czasu zmiany cesara po kontuzji łuku na casillasa w lm:)
2017.03.03, godz. 00:33, Syntia
Pierwszy raz od wielu lat mam wrażenie że oceny są trafne i bardzo dobrze ocenione przez redakcje .

Muszę wam pogratulować : )
2017.03.03, godz. 00:32, Elektron
bekey
Sprawdzasz? A kim ty jesteś? Ja i pewnie Daniello nie byliby gotowi opylić całej trójki BBC z Realu, bo nie cała trójka jest problemem, tylko dwójka. Twój bożek Benz grający totalne gówno od początku sezonu (właściwie to kilku całych) i przereklamowany Bale, który jak nie leży w szpitalu, to wiecznie "łapie formę"... a jak już zaczyna coś tam... małe gówno, bo małe grać, ale grać, to wraca do szpitala. Bale jest cienki jak sik węża. Koleś potrafi tylko próbować puścić sobie piłę do przodu i za nią biec - takie skrzyżowanie charta z osłem. Zazwyczaj 9/10 prób kiwek kończy się stratą. Dobry jest tylko w powietrzu i tyle. To za mało na pomocnika w Realu. Chciałem cię zawiadomić, że Ronaldo w wieku Bale'a ciągnął niemal sam cały Real. Sam wygrywał mecze. Bale nawet nie robi 10% tego, co robił CR7 i nigdy nie będzie, bo jest za cienki. Po zmianie tych dwóch drewniaków na jakiś top Ronaldo odnalazłby się bez problemu w "nowej trójce"... bo tylko po nim widać jakieś przebłyski gry. On zazwyczaj ratował Realowi dupę w tych pięknych fartownych wymęczonych meczach od początku sezonu i nie tylko. Ostatnio uratował punkt, mimo że grał od 1 minuty, a co zrobił wypoczęty i świeżutki Benz? Gówno. Zj**ał 2 sety.. czyli jakaś 10 patelnia z rzędu poleciała w chmury z 10metra. Toż to Rasiak by trafił coś... nawet uderzając to głową przy ziemi. O Bejlu w tym meczu nawet nie napiszę, bo szkoda strzępić papę. Widziałeś ostatnią bramę Suáreza? On takie gole wali często, bo to napadzior z krwi i kości. Benz to popierdółka i Pipita nawet go zjada. Takiego gola to on może z 1 strzelił od początku gry w Realu. CR7 mu przeszkadza w strzelaniu goli - tylko totalny idiota doszedłby do takiego wniosku. Nikt nikomu w Realu nie broni walić bram... tylko trzeba niestety mieć jaja, żeby wziąć na siebie tę odpowiedzialność za strzał. Benz nie ma jaj i oddaje, bo sam wie, że ktoś zrobi to lepiej i nikt nie będzie miał pretensji do niego ;) Drewna out po sezonie i Real się odrodzi... nawet z tym trenerem, bo trener nie gra, tylko piłkarze. Widać to było po zwolnieniu Ranieriego. Trenera praktycznie nie mieli i jak zagrały Lisy w 1 meczu bez niego? 1000x lepiej niż z nim na ławce. Trener może pomóc w motywowaniu nic więcej. Na murawie biegają piłkarze i jak będą to takie popierdóły jak Benz, czy Kroos, którzy maksymalnie truchtają, a o sprincie to nawet nie słyszeli, to Real będzie nadal grał kupę. Kroos out razem z tą dwójką, bo jest za wolny,a mimo że ma najwięcej asyst ze stałych to nic nie znaczy, bo to on wykonuje 90% stałych fragmentów. Kto jak nie on ma mieć najwięcej asyst? James miałby 2x tyle gdyby tylko grał tyle co ta wolna klucha. Gdy Kroosa nie było na środku Real zawsze łądniej i szybciej grał.
2017.03.03, godz. 00:29, VamosRealMadrid
Poza tym nie ma co porównywać kontuzji kolana która wyklucza cię z gry na dłuższy okres albo nawet rujnuje karierę do sytuacji w której było zagrożenie jego życia..I nigdy nie wiadomo jakie to może mieć konsekwencje w przyszłości
2017.03.03, godz. 00:25, VamosRealMadrid
Daniello
Kolega z reprezentacji wielu naszych piłkarzy i przyjaciel naszego kapitana, to że gra dla Atlético to akurat teraz nie ma żadnego znaczenia. Nie mówię że tak się stanie i pilkarze wyjdą ale gdyby tak było to nie byłoby w tym nic dziwnego.
Tyle że co piłkarze Juventusu mają wspólnego z Milikem oprócz tej samej ligi?
2017.03.03, godz. 00:24, Arbiter
Daniello11

ekspert pociśnięty przez użytkownika? :D No mówię, że tutaj się Colinę czasem kwestionuje za tą kartkę Pepe - Alves podczas gdy na podstawie tej klatki pokazywano na czym polega użycie nieporoporcjonalnej siły w nierozważnym wejściu. To też pewnie żaden ekspert w opinii tych użytkowników.

No ale nie spierajmy się, bo i tak sie wzajemnie nie przekonamy co do tej sytuacji. Mam nadzieję, że chociaż kwestie spalonych mamy wyjaśnioną.
2017.03.03, godz. 00:15, Gosia96
Dobra zapomnijcie o tym może trochę za szybko to napisałam i nie przemyślałam tego. 😃
2017.03.03, godz. 00:14, Vusapion
Póki Benzema będzie pierwszym napastnikiem Realu, póty ofensywa nie będzie wykorzystywała całego potencjału. Morata niestety również nie jest na najwyższym poziomie, ale on chociaż walczy i nie potrzebuje trzech "setek" do zdobycia bramki.

Najlepszą opcją dla mnie jest gra na dwóch atakujących ( Ronaldo i Bale ) jako cofnięty napastnik grający James lub Isco i do tego trzech środkowych pomocników.

Rzuca się w oczy niesamowita nieporadność drużyny w defensywie i warto się zastanowić skąd nagle zaczynamy tracić więcej bramek, nawet z Casemiro na boisku. Powód jest dość prosty BBC, a mianowicie ich zaangażowanie w obronie. Bronienie się bez 3 zawodników jest opłakane w skutkach i sami pomocnicy wraz z obrona nie załatają wszystkich dziur.

Bale zaczynał w Totkach jako obrońca, później skrzydłowy, a teraz wraca się najczęściej do środka pola, Benzema udziela się od święta, a Ronaldo w krytycznych momentach i ważnych meczach, to jest zdecydowanie za mało. Rozumiem dać Crisowi wolne od defensywy, ale czemu reszta ofensywy czuje się jak święte krowy? Morata i Lucas może nie dają tyle w ofensywie, ale po pierwsze nawet bez formy, dzięki waleczności nie schodzą poniżej przyzwoitego poziomu, a dodatkowo walczą w obronie.

Tak naprawdę po tym meczu psy można wieszać tylko na Bale'u i Benzemie, bo pierwszy w idiotyczny sposób osłabił drużynę w meczu, a drugi sknocił 2 świetne okazje. Można by jeszcze dorzucić kapitana, ale on nie był aż tak decydujący, jak wcześniej wymieniona dwójka.

Marcelo i Carvajal, udzielaja się sporo w ataku, dlatego ich pozycje muszą być asekurowane nie tylko przez pomocników, ale także osobę z ofensywy, żeby pomoc nie zostawiała miejsca na środku. Ciągle narzekacie na wrzutki, ale to jest największe źródło goli, oczywiście brakuje prostopadłych podań środkiem, czy choćby zagrania "na ścianę" przed polem karnym, ale na ten moment najważniejszy problem, to obrona, bo nią zdobywa się tytuły.

Werze w Zidane`a i wiem, że zespół pod jego wodzą, może grać świetnie, pokazali to chociażby na Calderon, gdzie całkowicie stłamsili i rozgromili bardzo silnego rywala. Jednak nie podoba mi się chęć ciągłego posiadania piłki i samych wrzutek. Kontry bardzo zostały zaniedbane na treningach oraz na planach taktycznych, a to przy szybkich atakach jest największa szansa na bramkę, a piłkarze do tego są znamienici i warto wrócić do najlepszych kontr na świecie.

Zwracam się z APELEM do każdego czytelnika i użytkownika tej strony! Nie piszcie komentarzy w sporych emocjach i krytykujcie z głową, bo później z jednego głupiego komentarza, tworzy się burza i wyzwiska, a większość tekstów przypomina kłótnię gimbusów. Mnóstwo "fanów" królewskich to nieperspektywiczni rozwojowi nastolatkowie, którzy przerzucają się odchodami kopytnych zwierząt, ale pokażmy, że mamy ich w głębokim poważaniu i nie reagujmy na to i dajmy działać adminom, którym łatwiej będzie wybrać niewłaściwy komentarz ze stosu reszty trzymających poziom, niż z masy bezwartościowych żali i wyzwisk.
2017.03.03, godz. 00:12, Kacper2302
Redaktorom gratuluje umiejętności posługiwania się językiem polskim
2017.03.03, godz. 00:07, Ronaldovva
Co do wychodzenia w koszulkach to byłby ładny gest, bo piłkarze, zwłaszcza znajomi z reprezentacji na pewno są smutni, że coś takiego się Torresowi stało, z drugiej strony, jak piłkarze łapią paskudne kontuzje które wykluczają ich na pół sezonu z gry to nagle cała La Liga nie wychodzi w koszulkach wspierających go
2017.03.03, godz. 00:07, Daniello11
2308

Napisałem wyraźnie :) nie ważne gdzie gra, Real nic do tego nie ma i w ogóle pomysł ze wsparciem na koszulkach dla niego to jakieś kuriozum, nawet się zaśmiałem. To tak jakby nie wiem, piłkarze Juve ubrali koszulki z nazwiskiem Milik jak doznał tej okropnej kontuzji wykluczającej go na kilka miesięcy, co ma w ogóle piernik do wiatraka. :D
2017.03.03, godz. 00:04, Daniello11
Arbiter

Co z tego, że nieoczekiwana jak on miał tę rękę przy głowie!!!! Tu nie ma w ogóle dyskusji, sędziowie za takie ręce na środku boiska potrafią dać żółtą kartkę, to jest piłka, a nie siatkówka. Gdyby mu ją nabił przy ciele to okej, ale nie przy głowie. A ten twój ekspert z Marci już tu został ostatnio wyjaśniony przez jednego użytkownika.
2017.03.03, godz. 00:04, bekey
repsev

Poczytaj: http://www.realmadryt.pl/index.php?co=aktualnosci&id=70913
I przestań przezywać.
2017.03.03, godz. 00:04, Madridista2308
Daniello11

Co z tego, że gra w Atlético - to nie człowiek, czy co? Ta sama dziedzina sportu, nie byłoby nic dziwnego, gdyby okazali mu wsparcie. Gdy Abidal miał operację to przed meczem z Lyonem chcieli wyjść w koszulkach wspierających go, ale UEFA się na to nie zgodziła. Nie przeszkadzało im jakoś, że to zawodnik Barcelony.
2017.03.03, godz. 00:02, Arbiter
Daniello11

pierwsze dwa zarzuty są nieprawdziwe. Każdy spalony nawet 15 cm jest spalonym i puszczanie go jest błędem. Jednak pisałem, że sędzia jest człowiekiem a nie specem w studiu z 5 kamerami. Dlatego takie błędy na korzyść lub niekorzyść danej drużyny nie są warte takich analiz. Sędzia mógł gwizdnąc, mógł puścić - dla normlanego kibica to po porstu część futbolu. Powtórki nawet niewiele by pomogły w tych sytuacjach bo sędzia z 1 ujęcia by tez nie wiedział.

Obejrzyj filmik i dopiero się wypowiedz. Ta piłka jest nieoczekiwana dla niego, stąd nie ma mowy o karnym. End of story.

Pewnie Ty należysz do tego obozu, walczącego z Coliną i całym sędziowskim światem z czerwoną kartką Pepe - Alves, jednocześnie uznając za całkowicie słuszną tą Nani - Arbeloa ;]
2017.03.03, godz. 00:01, Ronaldovva
Madridista2308
Trudno się nie zgodzić, boczni obrońcy często potrafią sporo namieszać w ataku, ale ostatnio Carvajalowi zdecydowanie lepiej to wychodzi, strat mniej niż Marcelo i odbiorów dużo więcej, nie wiem może jestem trochę ostatnio uprzedzona do Marcelo, ale ciężko mi oglądać jego zachowanie np. przy golu na 3;1
2017.03.02, godz. 23:59, Daniello11
Gosia96

Ja nie mówię, że mamy mu nie współczuć czy się nie martwić, bo gra w Atlético. Zresztą ja akurat Torresa lubię, ale na boga! Co ma do tego Real Madryt i jakim w ogóle prawem mają wychodzić w koszulkach z wsparciem dla niego?!
2017.03.02, godz. 23:57, Gosia96
Daniello11
Każdy walczy, gra dla swojego klubu ale wszyscy jesteśmy ludźmi. Coś takiego może się zdarzyć każdemu piłkarzowi. Dlatego podział klubowy nie ma tu znaczenia.
2017.03.02, godz. 23:57, repsev
bekey

http://www.realmadryt.pl/index.php?co=aktualnosci&id=71192

co za kłamca, tutaj jakoś Ramos widnieje ? ludzieeee, ratujcie albo zbanujcie tę propagandę, bo nie wytrzymię
2017.03.02, godz. 23:57, Daniello11
bekey ja po prostu nawet w całości nie czytam tych twoich pierdół. Ostatnio pisałeś, że coraz więcej osób przegląda na oczy jak cisnęli po Ronaldo, a teraz już są stadem baranów? :D Idź wyśpij się.
2017.03.02, godz. 23:55, bekey
Daniello

Znasz pojęcie "stado baranów", "odruch stadny"? Naprawdę jesteś dumny z takiej swojej postawy?
Uciekasz od odpowiedzi o wymianę linii ataku na najlepszą dla drużyny. Wystarczy powiedzieć "sprawdzam" i dziecko zabiera zabawki...
2017.03.02, godz. 23:55, Daniello11
Arbiter

Gol ze spalonego VIllarealu - słuszna decyzja, trzeba puszczać takie minimalne spalone.

Przerwanie akcji Realu, gdzie nie było spalonego - słuszna decyzja, minimalnie, więc mógł nie widzieć.

Ręka Bruno - ewidentna, nad głową, powiększająca powierzchnie ciała - nie było karnego.

Ręka Ramosa - przy ciele, zasłaniająca tors, nabita - ewidentny karny.

Witaj bordowy kolego! :)
2017.03.02, godz. 23:53, hordex
Oceny stanowczo za wysokie
2017.03.02, godz. 23:53, Daniello11
Jeszcze dobre...Karim zagrał słabo, bo mu nie podawali, bo nie mamy pomocy :D dziwnym trafem Morata zapakował trzy bramki w tym czasie. Ronaldo dwie. No, ale przecież oni grają w innej drużynie, tylko Benzema biedny, nikt mu nie podaje i dlatego wypada słabo :( hahahaha, koleś jesteś niesamowity.
2017.03.02, godz. 23:52, repsev
Arbiter

czy naprawdę nikt nie czyta całych komentarzy, tylko odpowiada od razu ?
napisałem: nie pokazane kartki - główny, debilny liniowy podnoszący chorągiewkę przy spalonych rzędu 16cm, które się puszcza(ostatni klasyk)

i przestań siać propagandę, tamta ręka musiała być, tym bardziej, że i ta Ramosa była, gdzie serio musiałby on odciąć sobie rękę, tam nie mógł zrobić nic lepszego...
2017.03.02, godz. 23:51, Daniello11
bekey kolega ci dobrze napisał, zerwij plakat Karima i do spania! To obecnie nasz najgorszy zawodnik i wie to każdy kto ma minimalne pojęcie o piłce. Jesteś tu chyba już jedyny, który go jeszcze broni, tylko czy to jeszcze odwaga czy już głupota?

Max29
Nie pisałem nic o samym zdarzeniu, tylko niby co ma Real Madryt do tego i jakie wspieranie? To było zabawne. Równie dobrze można napisać, że w kolejnym meczu Juventus wyjdzie w koszulkach ze wsparciem dla Torresa.
2017.03.02, godz. 23:51, 108810
bekey

Naprawdę zamierzasz bronić jego występu? Jesteś jego fanem, więc znasz jego możliwości, czy naprawdę takie wejście Ciebie satysfakcjonuje? Mnie nie, bo wiem, że nawet jeśli Karim nie dostanie piłki na nos, jeśli mu nikt jej nie zagra w pole karne, to może się wrócić, rozegrać, poklepać, zrobić coś samemu. Być może warunki wczoraj nie były do tego najlepsze, ale trzy kontakty z piłką?
I nie wrzucaj mnie do jednego wora z hejterami Benzemy. Ostatnio nie zachwycam się jego formą, ale też nie uważam, że to przez niego Real gra to co gra (jest wiele czynników). Ja po prostu wiem na co go stać i nie będę się zadowalać tym co prezentuje.
2017.03.02, godz. 23:51, bekey
repsev

W grudniu, kiedy drużyna grała dobrze i zdobyla KMŚ kibice tej strony wybrali Karima NAJLEPSZYM piłkarzem miesiąca.
W lutym, kiedy drużyna gra piach, Karim jest dyżurnym kozłem.
Nie zagolopowuj sie w swoich hipotezach.
2017.03.02, godz. 23:49, Snap
Le Cabaret z tą gwiazdką dla Ronaldo.No ale cóż, kolejne trofeum indywidualne.
2017.03.02, godz. 23:48, Max29
@Daniello11
Może i nie powinni wspierać piłkarza ale trochę może więcej wyczucia. Gościowi piłkarze wyciągnęli język bo zaczął się dusić, a wszyscy wyglądali, jakby zaraz miał umrzeć. Gimenez był cały we łzach.
2017.03.02, godz. 23:47, bekey
Daniello
Twój brak czytania ze zrozumieniem to twój problem.
Pięknym będzie dzień, kiedy zaczniej kibicować lidze chińskiej, jak przeniesie się tam CR7.
Nie jestem fanem Karima, natomiast będę go bronił przed żalosnymi hejterami, robiącymi z niego kozła ofiarnego, który ma zamaskować prawdziwe problemy Realu.
W każdej chwili wymieniłbym atak Realu (w tym Karima) na trójkę Barçy, czy też nawet na zestawienie typu Hazard - Griezmann - Dybala.
Bo wiem, że byłoby to z korzyścią dla Realu.
Bylbyś fanboju Cristiano gotowy na taki ruch? Sprawdzam.
2017.03.02, godz. 23:46, Arbiter
repsev

Rozgraniczyłem dyspozycje liniowych i głównego. Dla mnie główny poprowadził zawody w sposób bardzo spokojny, nie ustrzegając się jednak pomniejszych błędów. Stąd 5/6. Jak na ligę hiszpańską to był wręcz niespotykany poziom.

Daniello11

łap filmik, gdzie szef polskich sędziów tłumaczy na przykładzie prostych sytuacji, co to jest ręka, kiedy ją gwiżdżemy i czym jest kryterium oczekiwanej i nieoczekiwanej piłki. Może zrozumiesz wówczas, że karny za rękę Bruno się nie należał. Nie sądzę również, że Rafa Guerrero jest katalońcem, on na łamach Marcii również uznał tą decyzję za błędną.

facebook.com/WMZSedzia/videos/993632304070848/

Co do piłkarzy to najwyżej oceniłbym Isco, Morate i Carvajala. Na drugiem poziomie Kovačic, Marcelo, Nacho, James, Lucas, Roanldo. Na trzecim Kroos, Navas i na ostatnim Ramos, Bale.
2017.03.02, godz. 23:46, repsev
bekey

miał 2 okazje i obie koncertowo zepsuł, przez prawie cały sezon frajerzy i psuje, więc normalne, że już koledzy go omijają. po co mu podawać, skoro zepsuje/piłka mu odskoczy/ nie dobiegnie ?

otwórz oczy człowieku, zerwij plakat znad łóżka i odpuść, naprawdę
2017.03.02, godz. 23:41, Daniello11
"po prostu się od niego odwalcie", haha koleś tylko się nie popłacz za chwilę, hahahaha. Dobrze, już odwalamy się od twojego bożka! Biedny Karimek, jesteś najlepsiejszy, buu :(

haaahaha
2017.03.02, godz. 23:41, pawys
A i jeszcze jedno. Bekey 100% racji ale amebom nie wytłumaczysz...
2017.03.02, godz. 23:40, Daniello11
Dlaczego piłkarze Realu Madryt mają wyjść w koszulkach wspierających piłkarza Atlético? LOL, to żeś teraz dowaliła.
2017.03.02, godz. 23:40, bekey
108810

Tak, brak podań do środkowego napastnika to najważniejszy symptom nieporadności i jednowymiarowości naszego zespołu. Po prostu się nad tym zastanów. Nie można tylko marudzić, że "wrzutki, wrzutki, wrzutki" i nie widzieć, że odcięcie środka ataku od gry to druga strona tego samego medalu.
Naprawdę, to takie trudne?
Karim wszedł na 15 minut zdesperowanej drużyny, która robiła tylko to, co potrafi - czyli wrzucała na aferę. Sam gówno pokazał, ale miał na to pokazanie tylko 3 szanse. Po prostu się od niego odwalcie. Nie on jest problemem, co było najlepiej widac jak wchodził w 75 minucie i było 1:3.
2017.03.02, godz. 23:38, Gosia96
Nasi na pewno wyjdą w koszulkach wspierających Torresa. Futbol jest taki piękny ale i straszny. 😞
2017.03.02, godz. 23:36, Madridista2308
Ronaldovva

Niestety coś za coś. Gramy formacją nastawioną na skrzydłowych, których nie mamy i za nich robotę muszą wykonywać obrońcy... Z Marcelo przynajmniej na tym skrzydle coś się dzieje, on potrafi zrobić tam szum, minąć zawodnika, stworzyć przewagę, wejść w pole karne. Niestety wszystko to kosztem gry w obronie, ale uważam też, że bez Marcelo podchodzącego tak wysoko bylibyśmy mniej groźni z przodu.
2017.03.02, godz. 23:36, Daniello11
bekey

Przecież z ciebie to już nawet się ludziom śmiać nie chce, już cię saxxon ostatnio dobrze podsumował. Jesteś największym fanbojem tej strony, dla ciebie Benzema nigdy nie jest słaby, zawsze ktoś inny wpływa na jego tragiczną formę. Jak ostatnio nie strzelał to gadałeś, że to dlatego, że musi rozgrywać, jak teraz nie miał prawie w ogóle piłki to piszesz, że to dlatego, że nie ma mu kto podać. Jesteś zaślepiony kosmicznie. Zrozum w końcu, że Benzema jest w tak dennej formie, że nie łapałby się do składu w żadnej drużynie z top15 w Europie. Taki 35 letni Ibra to go wciąga lewą dziurką, o Lewym czy Suárezie to nie wspomnę, bo aż wstyd.
2017.03.02, godz. 23:34, pawys
Ronaldo z najwyzsza nota??? Chyba was p....o! Gdyby za niego gral np. Lucas na prawej a Bale na lewej to bysmy ten mecz wygrali z palcem w d. A tak grajac przez caly mecz w 10 a po zejsciu Bale nawet w 9 gra wygladala tragicznie! A ZZ niech sobie wbije do glowy ze jak bedzie sie nadal podlizywa Pérezowi i wystawial na sile kogos, komu sie po prostu nie chce grac, to o lidze moze zapomniec a Pérez go wywali i zrzuci na niego odpowiedzialnosc

Dobranoc
2017.03.02, godz. 23:33, bekey
Daniello

Przez takich jak ty kwitnie patologia, hejterstwo i rosnące niezrozumienie dlaczego nam słabo idzie. Fałszywe diagnozy i wciskanie innym czegoś, czego nie powiedzieli.
Benzema miał tylko 3 kontakty z piłką i powinien ci wystarczyć mózg na poziomie ameby, żeby dostrzec, że to symptom RZECZYWISTEGO problemu ofensywy Realu, czyli braku gry po ziemi i zdominowania tego środka przez przeciwników. A nie k.. napastników, czy to Álvaro czy Karima.
2017.03.02, godz. 23:32, w4dox
33 wrzutki. Posiadanie ~45% z 95 min to ok. 43 min. Wrzutka średnio co 80sek posiadania pilki przez Real. Taktyka :)
2017.03.02, godz. 23:32, Ronaldovva
Madridista2308
on jest obrońcą, niech sobie robi rajdy do przodu jak chce ale niech nie zawala kosztem tego bramek, ok ktoś powie że najlepiej asystujący obrońca w lidze ale jak wrzuca piłkę ciągle w pole karne to coś musi wpaść, a w obronie truchta i jest dziura, zwykle Case trochę nadrabia i czyści akcje przeciwnika, wczoraj go nie było i widać efekty
2017.03.02, godz. 23:29, neymarez
Torres!!!! Fermando żyj chlopaku!
2017.03.02, godz. 23:29, optimus25
Bekey
Ale ameba.. a pewnie jak Cr strzelal to piszczales jak dziewczynka
2017.03.02, godz. 23:28, Daniello11
repsev

Ten Arbiter ostatnio pisał, że nie było ręki u Brono(z Villareal), a że wczorajsza Ramosa ewidentna, haha. Przecież to bordowy arbiter to co się dziwisz. :D
2017.03.02, godz. 23:28, 108810
Ktoś naprawdę broni Benzemy za ten występ? Bo koledzy podali mu tylko trzy razy? Serio? Czy to przypadkiem nie Karim jest tym cofającym się i szukającym gry, podczas gry Ronaldo stoi w polu karnym i czeka na wrzutkę. Czy to nie Benzi jest "jedynym" który potrafi klepać? To nie mógł się cofnąć i rozegrać? Czy nagle jego charakterystyka zmieniła się i ucierpiał na tym, że pomoc nie dostarczyła mu piłki na nos i dlatego miał tylko trzy kontakty z piłką? Robienie z niego kozła ofiarnego i obarczanie winą za przegrany mecz jest żałosne, ale bronienie tego "genialnego" wejścia stoi chyba na jeszcze niższym poziomie.
2017.03.02, godz. 23:26, repsev
2017.03.02, godz. 23:13, Arbiter

ty na pewno jesteś sędzią ? jakie dobre decyzje? brak multum karter(np. dla gościa co złapał ręką za nogę Marcelo; ten co się odpychał z Balem), 3 spalone po 16,17 i 26 cm. Powiedz mi: jak on je widział? a i przy golu Suáreza w klasyku to była dobra decyzja. że puścił, no nie ?
i czym ten największy to ręka...
Więc serio, więcej niż 1 to porażka, gościu razem z liniowym powinien wylecieć
2017.03.02, godz. 23:25, Daniello11
bekey znowu płacze, on by dał Ronaldo 1, a Benzemie 5 za ten mecz.

Ronaldo grał słabo, ale uratował nam punkty, które mogą być kluczowe w walce o tytuł. Za sam ten fakt ocena o 2pkt w górę.
2017.03.02, godz. 23:24, Madridista2308
ja osobiście nie rozumiem czepiania się Marcelo za to, że wychodzi wysoko i przez to ma problemy z powrotami. Robi to bo jest poniekąd do tego zmuszony ponieważ nie mamy prawdziwych skrzydłowych przez co Marcelo musi ich wyręczać. Gdybyśmy mieli prawdziwych wiatraków po bokach to obrońcy nie musieliby wykonywać ich roboty.
2017.03.02, godz. 23:21, piitrry
Wiem ze jest to wlasciwie niemozliwe, ale jakby zagrac z Casemiro, Kovačiciem, Kroosem/Modriciem, Isco i Jamesem w jednym skladzie? Skrzydla oddac Marcelo i Carvajalowi. Co myslicie? Choc nie wiem czy wtedy James i Isco troche by sobie nie przeszkadzali, ale srodek bardzo mocy i kreatywny, Ronaldo dostawalby ciekawe pilki, mogloby to fajnie wygladac
2017.03.02, godz. 23:20, bekey
Premiership

O czym Ty fantazjujesz? "Wziął odpowiedzialność"... Czy w ogóle oglądałeś mecz?
Do 85 minuty był na boisku NAJGORSZY. Wystarczy poczytać komentarze w trakcie meczu, nieporadność i symulki. Po prostu wstyd.
Potem karny, czyli jego szansa z urzędu. I potem gol - niezliczony - z pozycji 9-tki, na którą się wpieprza kiedy chce olewając swoją nominalną pozycję lewoskrzydłowego, co efektem domina rozwala całe ustawienie Realu i powoduje naszą żałosność.
Wyjaśnialem to już parę razy, odsylam do komentarza pod ostatnim przeglądem prasy. Poczytaj to zrozumiesz.
2017.03.02, godz. 23:14, Madridista2308
Nie wiem jak można było dać Bale'owi więcej za ten mecz niż 1, a niektórzy jak widać dali. Zasługuje tylko i wyłącznie na najgorszą notę.
Ronaldo mimo dwóch goli jak dla mnie trochę za wysoko. Mecz trwa 90 minut, on przez ponad 90% spotkania grał na tą samą ocenę co Walijczyk. Kompletnie go nie było, symulował, nie wychodziło nic i można tylko się zastanawiać co by było, gdyby zarówno on jak i caly zespół obudzili się wcześniej, a nie na ostatnie sekundy meczu, bo było juz za późno. Ten remis dla Realu to porażka.
Ramos z całym szacunkiem dla niego - dał wiele radości swoimi golami, ale w obronie on bardzo długiego czasu gra na poziomie okręgówki. Nie zapominajmy, że to obrońca i z tego należy go rozliczać. Należy mu się ława, więcej szans dla Nacho i Pepe.
2017.03.02, godz. 23:14, Premiership
bekey
A co zrobił Isco od zdobycia bramki ? Biegał.. tyle. To wystarczy aby zadowolić kibiców ?
Jednak to Ronaldo w najgorszym momencie wział całą odpowiedzialność na siebie i zapewnił nam punkt.
2017.03.02, godz. 23:14, lodyga
Torres =((

Żyj chłopaku !
2017.03.02, godz. 23:13, optimus25
bekey
Wyjdz koleś, po prostu wyjdz
2017.03.02, godz. 23:13, Ronaldovva
Marcelo wow liczyłam na ponad 20 strat a tu tylko 14
2017.03.02, godz. 23:13, Arbiter
ciężko zgodzić się z oceną dla Borbalana....

tak, spalone były bardzo ciężkie i ja nie miałbym pretensji o żadnego z nich, czy by były gwizdnięte, czy nie. Człowiek to nie komputer, który z 5 kamer dopiero liczy linie co do centymetrów.

Co innego postawa samego głównego, który kluczowe decyzje rozstrzygał niemla perfekcyjnie. Dosłownie 2,3 faule których mógł nie widzieć i jedna ręka przy chorągiewce rożnej gracza LP. Kartka dla Bale'a, oba karne. Ciężko się przyczepić do czegokolwiek. Porównując z pracą Gila Manzano z niedzieli jest to niebo, a ziemia.

Dla mnie sam Borbalan 5/6, uwzględniając liczne błędy liniowych, w tym dwa duże (Isco i Ramos), 3,5/6 w porywach do 4/10

Manzano dałbym 2/6
2017.03.02, godz. 23:10, bekey
magic

Dlaczego koszmar?
Dostał piłkę tylko 3 razy!!!! A powinien kilkanaście, gdyby nasza pomoc nie została jak zwykle zdominowana.
Z tych 3 razy raz faktycznie przestrzelił, raz miał kluczowe podanie a za trzecim razem jego strzał zablokował obrońca, który zresztą sekundę później zablokował kolejny strzał Cristiano z jeszcze dogodniejszej pozycji.
Czy to jego wina, że Las Palmas nas dominuje i odcina środek ataku od gry, zmuszając do gry na boki i żałosnych wrzutek?
Trochę myślenia, a nie stadnego napędzania się w szukaniu kozła ofiarnego...
2017.03.02, godz. 23:10, reMix71
bekey

Skończ ;)
2017.03.02, godz. 23:09, przemek220891
A w sobote bedzie tak: na bramce Casilla( bo w końcu jest członkiem drużyny i jest WAŻNY jak wszyscy :-) )w obronie Carvajal Pepe Nacho Marcelo ( Trener powie że ramos zmęczony i też musi odpocząć :-))
pomoc Modrić Casemiro i Kovačić (Z Kroosem to samo bedzie co z Ramosem hehe ) a w ataku Ronaldo James i Benzema(LEŃ) bo gdyby karim drugi mecz zaczął na ławce toż to byłby skandal.
A jak bedzie wyglądała nasz taktyka? zdobądź piłke dograj do boku i wrzutka razy milion tyle że james ma dokładne podanie i coś może wpadnie ha
Piszę to żartem ale spodziewam się takiej jedenastki.

2017.03.02, godz. 23:05, magic22
Crisu powinien dostać 2 oceny: jedną za grę: JEDEN oraz drugą: SZEŚĆ za bramki.
Co do Benzemy, to absolutny koszmar. W tak tragicznej formie nie był nigdy w swojej karierze. Coś mi się wydaje, że to może być jego koniec w Madrycie.
2017.03.02, godz. 23:02, 108810
Benzi to jest jednak fenomen, matko święta.
2017.03.02, godz. 23:00, bekey
Boże widzisz, nie grzmisz...
Ocena 4 dla Cristiano??? Grał lepiej od Isco?????
85 minut nieporadności w stylu drugiej polskiej ligi, karny i dobry wyskok do główki wystarcza, aby zadowolić kibiców grą godną "najlepszego na świecie"?
To takie mizerne są wobec niego oczekiwania?
2017.03.02, godz. 22:55, getta366
ręce opadają jak widzę takie bzdury
2017.03.02, godz. 22:55, Szczepano
offtopic
Animo Fernando Torres !

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama