REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2008.11.06, godz. 00:57, El Jarek / realmadrid.com

Schuster: Jestem zadowolony z drużyny

Jaka jest Pańska analiza tego spotkania?
Rezultat nie oddaje tego, co zobaczyliśmy na boisku. Juventus zaprezentował wielką skuteczność, której potrzebowaliśmy.

Pańska drużyna pokazała poświęcenie i ofiarną postawę...
Jestem zadowolony z ekipy. Ale w czasie naszej lepszej gry potrzebowaliśmy nagrody. Pierwszy strzał gości zakończył się golem. Mieliśmy sytuacje, w Lidze Mistrzów nie można odpuszczać. Mieliśmy świetne okazje, których oczekiwałem. Dlatego nie mogę niczego zarzucić ekipie.

Nie towarzyszyło wam szczęście...
To prawda, że nie mieliśmy szczęścia w wielu sytuacjach, ale to jest spotkanie Ligi Mistrzów. Ciągle mamy szansę na awans. O spotkaniu zadecydowały szczegóły. Drużyna gości strzeliła raz i jest gol. My strzelaliśmy cztery czy pięć razy i nic nie wpadło. To decyduje o wyniku.

Pańscy podopieczni mogli zrobić więcej, by wygrać?
Sądzę, że ta drużyna zrobiła wszystko, by wygrać. Widziałem dobrego sędziego. Nie chcę wyolbrzymiać czy szukać błędów. Przywiązuję wagę bardziej do szczegółów sportowych, a te sprawiły, że przegraliśmy to spotkanie.

Ranieri pokonał Pana taktyką?
Sądzę, że porażka nie miała podłoża taktycznego. Stworzyliśmy kilka okazji przeciwko ekipie, która broni w dziesięciu. Inną rzeczą jest to, że nie byliśmy w stanie im strzelić bramki. Jakby grali u siebie.

Kluczowe były absencje Robbena i Pepego?
Bez nich też wygrywaliśmy mecze, ale muszę powiedzieć, że w Champions League nie możemy sobie pozwolić na luksus tracenia piłkarzy takich, jak Pepe i Robben. Drenthe, jak na dziesięć minut rozgrzewki, zagrał bardzo dobrze.

Schuster zbyt wolno reagował z ławki?
Nie czuliśmy potrzeby przeprowadzenia zmian. Stworzyli dwie sytuacje i trafili dwa razy. To ich skuteczność była dla nas zabójcza.

Teraz trzeba myśleć tylko o kolejnych rywalach, by się zakwalifikować dalej.
Gramy na Białorusi i w domu przeciwko Zenitowi. Musimy szukać dwóch zwycięstw, które są tak ważne.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Liga Mistrzów 2008/09

Komentarze

2009.03.26, godz. 19:02, RealMadryt159
QUO VADIS MADRID?!?
Już nie mogę patrzeć na tego idiotę Schustera. Nie wyciągnął żadnych wniosków z pierwszej porażki i znów fatalnie poprowadził drużynę. Hmm... Napisałem drużynę? Błąd, to zlepek piłkarzy z różnych biegunów. Zero pomysłu na grę... Mało tego - zero chęci do gry!!! Tradycyjnie nasi pupile wyszli sobie na truchcik po boisku i czekali aż stracą bramkę. Początek drugiej połowy był zdecydowanie lepszy, ale właśnie tak powinni zacząć mecz. Jesteśmy cholernie "gościnni" na Bernabéu. Przyjeżdża przeciętna drużyna a my oddajemy im inicjatywę i zachęcamy do strzelania bramek. Tragedia. I co to za skład??? Drenthe rozumiem bo grał za Robbena. Tylko że właśnie ten piłkarz pokazał jak należy walczyć. Po pierwszych niepewnych minutach grał co raz lepiej. Zdecydowanie nasz najlepszy zawodnik wczoraj. A reszta? Co robił w pierwszym składzie Guti wracający po kontuzji? Co robił do 80 minuty na boisku RvN? Co robili obrońcy? Dlaczego Higuain pojawia się na boisku tak późno? Dlaczego znów musiał grać na prawej flance? Dlaczego wszedł za jednego z najlepszych na boisku - Snijdera? I dlaczego Iker w ostatnich meczach dostosowuje się do poziomu drużyny? Na te pytania jest jedna odpowiedź - idiota na ławce trenerskiej. Chamski, arogancki, popadający w samouwielbienie dupek! To, że w La Liga zajmujemy miejsce w czołówce świadczy tylko o niskim poziomie ligi. U mnie Schuster po wczorajszym meczu stracił kredyt zaufania. Tradycyjnie głupie ustawienie, fatalne i zbyt późne zmiany i zero wsparcia dla drużyny. Jak zwykle zaszył się w narożniku ławki trenerskiej wciśnięty w boczną ściankę. A teraz mówi że jest zadowolony z gry drużyny... Żenada! Nie wygramy w tym roku nic i mam nadzieję że to ostatni sezon Schustera w Madrycie. A jak będzie odchodził to niech zabierze ze sobą kilku chłopców którym nie chce się biegać po boisku bo dostają "tylko" po kilka milionów Euro za sezon. Wstyd i tragedia. I nie mówcie że będzie lepiej. Ta drużyna gra z meczu na mecz gorzej. Brak drużyny, brak lidera, brak trenera. W dodatku ślepy sędzia. Kilku karnych dla nas nie widział, ale rzut wolny z kapelusza na 0:2 wynalazł. Szkoda słów. Dla mnie to był stracony wieczór. Warto się zastanowić czy nie można spędzać czasu lepiej niż oglądając mecze "wielkiego" Realu Madryt. Nie dość że nie ma w tym nic przyjemnego dla oka to jeszcze człowiek traci nerwy. Wstyd Panowie!
2008.11.07, godz. 16:14, J0hnny
heh nie podniecajcie sie, watpie ze to co on mowi prasie, a co mowi w szatni to byloby to samo
2008.11.07, godz. 06:47, filboy8
taa cieszmy sie i śpiewajmy...
2008.11.06, godz. 20:59, juan michael
on jest zadowolony z ekipy... trzymajcie mnie bo nie wytrzymam... nie dość że real przegrywa to jeszcze gra tak że od patrzenia oczy bolą a on jest k... zadowolony... koniec świata
2008.11.06, godz. 20:22, kepler
zgadzam się z trenerem (oprócz tego, że w pierwszym składzie gra Raúl zamiast Grande Pipity)
HALA BERNARDO!!!
2008.11.06, godz. 20:21, okti
No ja sie nie dziwie, ze Schuster jest zadowolony z postawy druzyny...
Gdybym byl tak jak on kibicem (posiada karte czlonkowska) Barçy, to tez bym sie cieszyl... ;)))

A tak powaznie to chyba nasz trener byl na jakis psychotropach i widzial inny mecz, bo ja nie znalazlem ZADNEGO pozytywu w tej odegranej tragedii na cmentarzu co sie zowie Bernabéu...

A jeszcze bardziej powaznie to teraz to juz nikt nam nie podskoczy, bo kazdy bedzie sie kladl przed naszymi tuzami na murawie przed meczem...

ze smiechu oczywiscie!!! ;)

to tyle, bo jako 22 letni kibic Realu nie moge tego przyjac na powaznie, bo inaczej nabawilbym sie jeszcze jakiejs depresji...

HALA MADRID!!!
2008.11.06, godz. 20:16, KRASNY
skoro on ma takie podejscie to nie wyjdziemy z gropy nawet! Higuain powinien grac w pierwszym skladzie w napadzie , Raúl won!!!!! potrzebujemy skutecznych napastnikow bo na dzien dzisiejszy niemamy ataku!!!!!!!!!! nawet Rud wczoraj byl drewniany.
2008.11.06, godz. 20:14, slawekiii
to chyba byłes na innym meczu!!!!!!
2008.11.06, godz. 19:52, sony1987
Schuster sie nadaje do tarcia pi.dy! On jest zaj**.ny mułem nie wie jak prowadzić drużyne ba i to jeszcze udaje że nic złego się nie dzieje! Niech w zime ściągną jakiegoś trenera który mając tkich piłkarzy do dyspozycji sklepie ekipe i wkońcu pokarzą klasę!
2008.11.06, godz. 18:42, oOoJohNNyEzGoOo
Wypad łajzo juz bym wolal zeby Janas byl trenerem :)
2008.11.06, godz. 18:01, kubaR7
Ma rację, zagraliśmy świetnie.
2008.11.06, godz. 17:49, El Rey
To był pierwszy mecz Realu w tym sezonie, w którym nie strzeliła bramki.
2008.11.06, godz. 17:43, dominho7
popier..liło ch.ja shustera!! wypierd....
2008.11.06, godz. 17:16, łoł
czy on oby na pewno był na prawidłowym meczu przecież REAL MA! być NAJLEPSZYM klubem na świecie !!! i co mamy się cieszyć z porażek schuster nie może być zadowolony on powinien wpaść w szał na piłkarzy... przecież mi stawało serce przed każdym podaniem zawodnika realu, żadko które z tych podań dochodziły nasi piłkarze wogóle nie panują nad tym gdzie kopią piłkę, w dodatku nadal są futbolowymi panienkami ogólnie jakich my mamy trenerów ?! przecież nasi zawodnicy cofają się w rozwoju ahhhh!!!!!!!
2008.11.06, godz. 16:46, sebo8125
on sobie chyba jakies jaja robi
2008.11.06, godz. 16:41, kamis41990
Shuster człowieku czy ty wygrasz 5:0 czy przegrasz 10:0 to i tak powiesz ze jestes zadowolony z ekipy. Jestem wielkim fanem Realu ale szczerze mówiąc wczorajsza gra Królewskich nie podobała mi się wogóle szczególnie w ataku :/
2008.11.06, godz. 16:34, lentas
to gratulacje panie Schuster...
absurdalny wywiad
2008.11.06, godz. 16:19, vego
OMG
2008.11.06, godz. 16:17, DJeeYek
..nie no dziw bierze..ten trener Real trenuje, a nie klub z niższej półki..jak po takim meczu można być zadowolonym z drużyny..nie mówię, że Schuster musi odejść, ale musi zmienić podejście..my potrzebujemy Realu jak dawniej..efektownego i pięknego!..ale wierzę, że gra się poprawi..transfery ewidentnie potrzebne!..szczególnie skrzydłowi..chociaż jeden dobry..
2008.11.06, godz. 16:16, kubaaa7
pozatym niech sie nie tlumaczy brakiem 2 pilkarzy bo juventus mial jeszcze wieksze braki....oni stwarzali sobie sytuacje bo my im na to pozwalalismy i cieszmy sie ze juventus nie jest jeszcze takim mocnym klubem bo jakbysmy trafili na taki MU to bysmy dostali 4:0
2008.11.06, godz. 16:12, mfijolek
zawsze jak pamiętam real jak był transmitowany mecz w telewizji grał takie gówno że szkoda gadać jedenym słowem chaos jak był chaos tak jest niby niemiec a tak poustawial drużynę że jest burdel na boisku drenthe niech z tą nogą idzie do kowala jego dośrodkowania wołały o pomstę do nieba i jeszcze ten ten styl można nazwać jednym słowem kup.ą mości panowie hahaha nie mogę niechcę oglądać mwczu realu ijak będą grać tak jak teraz
ciekawe czy mijatvić teraz powie że nie potrzeba tranbsferów w zimie jak to powie znaczy że jest skończonym idiotą obrona do dupy skrzydła tak samo atak do wymiany i ta pierwsza bramka mnie rozwaliła żaden nie mógł ruszyć tyłka do piłk tyle kasy maja i co robią powinni dostac jakies kary może by zrozumieli co znaczy gra dla realu ale wyrażnie tego nie szanują i kibiców którzy
muszą "popisy" jakiś by sie przydał zawodnik który uporządkował by ch grę bo nie wiem jak dalej będzie
2008.11.06, godz. 16:11, dudzio
chyba tylko za to go nasz prezesio trzyma- za robienie dobrej miny do zlej gry ;/
2008.11.06, godz. 16:04, MadridistaAtHeart
Co za patafian! Dokonał śmiesznej zmiany zdejmując Sneijdera. Drużyna zagrała chyba najgorszy mecz sezonu a on jest zadowolony? K**** co się dzieje w Madrycie? Chyba ktoś tam musi zrobić porządek! Ma tupet pan trener.
2008.11.06, godz. 15:59, kubaaa7
zadowolony z druzyny??!!!! widac ze jest strasznie ambitny zal mi schustera
2008.11.06, godz. 15:26, realowiec7
Najwiecej napewno schuster jest zadowolony z postawy ROYSTONA DRENTHE... niech jeszcze powie ze to byl fenomenalny mecz w jego wykionaniu... to juz bedzie totalnie swirniety ten bernd
2008.11.06, godz. 15:18, BigDaddy.
Zadowolony, jak zwykle, Bernd Schuster. Drużyna pokazała ofiarną postawę... Dlaczego on wygaduje takie głupoty? Zresztą porażka wg mnie miała "podłoże taktyczne", jak to on nazwał. Po prostu Ranieri nas zablokował i tyle. Piłkarze nie wiedzieli, co robić, trener też.

Czasami mam wrażenie, że on po prostu nie chce się przyznać do błędu.
2008.11.06, godz. 15:16, higuain1987
a pieprzy.... z taka gra to sie w pucharze krola mozemy nawet nie pokazywac... lipa..
2008.11.06, godz. 15:08, Madrit
no nie moge nie potrzebowalismy zmiany i co jeszcze
2008.11.06, godz. 15:07, RM7
Kiedy my mieliśmy sytuacje ?? Jeden strzał Gutiego i lob Diarry z główki ? Zal mi gościa :/
2008.11.06, godz. 15:07, Artix
schuster nie nadaje sie do takiej drużyny jajk real. po raz kolejny bylo widac jak zla taktyke mamy na kazdy mecz bez prawego pomocnika nic nie zdzialamy. zly sklad wystawil i zle zmiany i zapozno. trzeba gonic wynik a on zmienia sneijdera i ruuda... brak słów. schuster powinien odejsc z realu. kolejny mecz słaby...
2008.11.06, godz. 15:07, Luk4s
Drenthe dobrze zagrał? Moim zdaniem był najgorszy na boisku... Zmiany trze było wcześniej przeprowadzić. Higuain powinien wejść na Raúla, a VdV za na początku wymienionego naszego lewo skrzydłowego. Obaj w 60 minucie albo wcześniej. Wtedy byłby szanse na wygraną.
2008.11.06, godz. 14:57, piotrexxx20
co on p***li ? zadowolony z drużyny ???????? zagrali fatalnie, a on jeszcze p***li coś . gdzie on miał oczy na meczu ? przegrana 2 do 0, na własnym boisku w h*jowym stylu a ten jeszcze cieszy gitare.
2008.11.06, godz. 14:52, zidanek5
gdzie masz czlowieku ambicje? bo co? bo u siebie przed wlasna publicznoscia real stwarzal okazje? ze nie byli duzo gorsza druzyna od juve? lecz sie! takich ludzi nie potrzeba w realu wiecej ambicji! a te zmiany wczorajsze to... nie ma to jak wyczucie czasu;/ i wogole nie wiem jak on ustala 11... drenthe w 1 skladzie? gdzie skrzydla? real gral tylko lewa strona gdzie platal sie z wlasnymi nogami drenthe, albo srodkiem gdzie gral dobrze tylko guti a reszta brak poswiecenia;/... zal bylo ogladac i napewno nie ma ligi mistrzow w tym sezonie i uwazam ze o lidze tez mozemy zapomniec... real przeplata jeden dobry wystep z seria nieudanych meczy
2008.11.06, godz. 14:48, Demon14
Mam pytanie kiedy są wybory na prezdenta klubu?? Bo mi się wydaje ze za rok ale nie jestem pewien...Mam nadzieje że Fliorentino Pérez powróci!!!!
2008.11.06, godz. 14:46, _Miklo_
Spokojnie, nad Drenthe nie ma co sie znecac, Ja bym go usprawiedliwial, chlopak wogole nie gra, a moglby go conajmniej w kazdym meczu na ostatnie 10 min wpuszczac, bo on tylko jedna zmiane w meczu robi,moze trzeba mu powiedziec ze sa trzy. Pozatym, ze cghlopak caly rok przesiedzial na lawie to dowiedzial sie 10 min przed meczem ,ze bedzie gral, nawet sie rozgrzac dobrze nie zdarzyl co bylo widac, w drugiej polowie gral zdecydowanie lepiej. a w tamtym roku jak przyszedl i rozegral dopiero co caly sezon w holandi to gral conajmniej dobrze, lawka robi swoje i glupota Schustera ktory nie wie ze ma trzy zmiany. Daje miotac sie caly mecz Raúlowi zamiast w kazdym meczu jak juz ma grac zdejmowac go w 80 min i wpuszczac raz Saviole raz Drenthe i Raúl by brawa dostawal jakby schodzil i moze by sie cos z nim ruszyla. A tak zajezdza Raúla,nie gra nic, Drenthe i Saviola nie graja,a jak wchodza to nie graja nic bo prawie wogole nie graja, zadnych plusow same minusy.
2008.11.06, godz. 14:44, smoqu
Broniłem go zaraz po meczu ale teraz to przegiął. Mógłby być zadowolony gdyby Getafe tak zagrało a nie REAL!!!! Za takie wypowiedzi powinien dostać kopa w dupę ;/
2008.11.06, godz. 14:42, atan
Nie no, super mecz zagrali. Jak z BArcą przegramy 5-0 to będzie wręcz fenomenalnie!!!
2008.11.06, godz. 14:36, Skalpelek
Słabszego realu nie widziałem :( Jak on może mówić, że jest zadowolony?? Bez przesady....
2008.11.06, godz. 14:34, Pedja_Mijatovic
co on MÓWI ?? :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O
zmienić trenera...
2008.11.06, godz. 14:26, Cvaniaque
Wiem, że trudno utrzymac stałą formę w hiszpańskiej lidze, ale takiego słabego meczu jak ten (oprócz z Deportivo na Riazor w tym sezonie) dawno nie widziałem. Juve zagrało swoje i wygrało. Nie była to jednak klasa światowa. Myślę, że wprowadzenie do pierwszej jedenastki van der Vaarta pomogłoby Królewskim przynajmniej zremisowac to spotkanie.
2008.11.06, godz. 14:23, Tomay
0:2 i zadowolony... Drenthe najlepszy na boisku... czy schuster ma cos nie tak z bania????
2008.11.06, godz. 14:22, zielu899
Powiem tylko jedno obecna gra Realu i ta wypowiedź Schustera to śmiech przez łzy...
2008.11.06, godz. 14:19, maciek121
Wszyscy narzekacie na Drenthe, On był jedynym skrzydłowym w drużynie, do niego były grane wszystkie prawie piłki, ale gdy już ją dostał do rzucało sie do niego 2 zawodników Juve i nie miał jak podać. Reszta drużyny przeciętnie.
2008.11.06, godz. 14:14, 1902piotrek1902
według mnie zabrakło waleczności w meczu z Juve. A co do Schustera jego wypowiedzi są nie co bezczelne ale trenerem nie jest złym.To raczej wina zarządu że nie kupili lepszych zawodników tylko skupili się na C.Ronaldo.
2008.11.06, godz. 14:13, nagazie
podbialarek

do kogo mial drenthe te dokladne pilki odgrywac? to schowanych za 4 obroncami napsatnikow czy do stojacego kilometr za nim sneijdera?
2008.11.06, godz. 14:08, Elorden
Według mnie to Drenthe to był 1wszy piłkarz do zmiany!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2008.11.06, godz. 14:03, podbialarek
Poważnie uważacie ze Drenthe mozna pogratulowac? Nie dograł nawet jednej dokładnej piłki, dosrodkowywal na auty! moze i próbował ale skoro umiejetnosci brak..... Jak dla mnie to najwieksza porazke poniósł Bernd Schuster.
2008.11.06, godz. 14:02, trezor90
Ja chce Capello!!ten człowiek ogarnął ten poprzedni burdel w szatni i dał nam fantastyczne mistrzostwo.Potem Schuster tez je zdobył ale na filarach Capello.
2008.11.06, godz. 14:01, blazeq
Ech ludzie pomyślcie trochę. Był nawet dawno temu wywiad z Shusterem. Wypowiadał się, że on swoimi wypowiedziami stara się zdjąć presję z zawodników. Co miał powiedzieć? "Przepraszam, zawaliłem mecz, nie panuje nad drużyną, a Casillas zachował się fatalnie przy wolnym. Podobnie jak Guti przy pierwszej bramcę. Chyba przegramy wszystko."
Co by wtedy pomyśleli zawdonicy? Muszą mieć zaufanie do trenera i świadomość, że stoi po ich stronie póki dają z siebie wszystko. A ja we wczorajszym meczu widziałem bardzo dużo zaangażowania i walki. Problem polega na tym, że wg mnie Heinze - Cannavaro to nie jest wybitna para stoperów. Guti tylko łazi po boisku i dwa - trzy genialne podania to za mały wkład w mecz jak na pomocnika. Brakuje skrzydłowego, który potrafiłby ograć kilku obrońców (patrz Figo, Robinho). Nie widzę też sensu w ustawianiu obok siebie dwóch tak podobnie grających napastników jak RvN i Raúl. Obaj są wg mnie nadal świetni i nie w ich formie tkwi problem. Brakuje kreatywności w środku i skrzydeł. Tu jest problem największy.
A Shuster póki wiedział, że jego słowa jeszcze mogą coś zmienić (okienko było otwarte) narzekał na brak transferów. Teraz zachowuje się jak profesjonalista i z klocków, które dostał stara się coś zbudować. Przy odrobinie szczęścia i braku kontuzji takich zawodników jak Robben czy Ramos może mu się udać. Dodam tylko, że nie jestem kibicem Realu, ale Barcelony. Ale co to zmienia. Myśle, że z dystansem potrzedłem do sprawy i wielu z was powinno się zgodzić, przynajmniej z częścią mojej wypowiedzi.
2008.11.06, godz. 13:50, Kacper1994
schuster mowil ze bedzie mial problem bez napastnika ani skrzydlowego. mowil ze potrzebuje wzmocnien a ich nie dostal. we wczorajszym meczu zaden napstnik nie zagral dobrze. drenthe tez slabiutko chyba tylko 2 podania dobre na caly mecz. i jak schuster ma wygrywac jak nie bylo wzomcnien!!
2008.11.06, godz. 13:49, macko1
artigdynia Drenthe staral sie to fakt ale on jest zwyczajnie za slaby na Real Madryt ! Nie mamy skrzydlowych to sa fakty niestety ;/
2008.11.06, godz. 13:47, macko1
Powiedzcie mi wytłumaczcie bo juz nic nie kumam ... Co takiego widzi Shuster ze jest w stanie powiedziec "jestem zadowolony z drużyny" ?? PARANOJA !!
Ja rozumiem że trzeba robic dobra mine do zlej gry ale kurde bez jaj !! Jeden z najgorszych meczów realu w historii !!!!!!
2008.11.06, godz. 13:41, _Miklo_
frankie_wilde: Brednie! Nie gralismy nic! Kidys tez przyjezdzaly druzyny sie bronic, wielkie druzyny i co robilismy? Rozjezdzalismy je!!!
Dobry mecz zagral tylko Cannavaro i Marcelo, a za checi tylko Ramosa,Roystona i Gutiego mozna pochwalic i to wszystko.
2008.11.06, godz. 13:21, frankie_wilde
Real wczoraj nie zagral wcale tak slabego meczu a juz napewno nie zenujaca jak co niektorzy "znawcy" sie tu wypowiedzieli. Juve zagralo uultradefensywnie, mieli ku*wa dwa strzaly i dwa trafili,no i jeszcze trzeci strzal Del Piero w koncowce mogl wpasc ale to juz i tak by niczegoi nie zmienilo. Poza tym mozna smialo powiedziec ze to Del Piero wygral ten mecz a nie Juve, bo co oni niby zagrali... ani nas nie przycisli chocby na sekunde aani akcjii niemieli prawie wcale. Przyjechali sie ku*wa bronic przez 90 minut i to im wyszlo bardzo dobrze, bo jakby zagrali z Realem otwarty Football to by napewno wyjechali bez niczego
2008.11.06, godz. 13:18, artigdynia
ludzie jedziecie na drenthe a on byl dla mnie jednym z nielicznych razem z ramosem co probowali cos zrobic czemu nikt nie pisze nic na temat ruda albo raula bo o gutku to nie ma co pisac co pikazal sneijder
2008.11.06, godz. 13:17, lukaszw85
zakupy w zimie konieczne!!!!!!!!! nie mamy skrzydel Heinze drewno , Marcelo drewno, Drenthe drewno tylko Raúl coś próbowal ,o VdV usłyszałem tylko jak była zmiana :|, jakoś zabrakło nam drużyny, bardzo nie dobrze, niech Schuster coś zrobi będzie lipa w Grande Derby
Hala Madrid!!!!
2008.11.06, godz. 13:17, _Miklo_
Mialem wczoraj napiac komentarz ale sobie oszczedzilem. Dzis jak przeczytalem co ten idiota wygaduje to az cos mi sie robi w srodku, Bog mi swiadkiem jak juz ponad 11 lat temu klubowi kibicuje to nie pamietam tak beznadziejnego, tragicznego i nedznego meczu w wykonaniu mojej druzyny! I ten trenerzyna mowi o taktyce? Powiem tyle, srodek pola glupcze! Kto rzadzi w srodku pola ten wygrywa spotkanie i ten jegomosc jako srodkowy pomocnik powinien to dobrze wiedziec. W Turynie cala sile skupic w srodku pola mimo tego i tek przegralismy w srodku pola z Juve i na skrzydlach i w konsekwencji caly mecz. W Madrycie trenerzyna postanowil byc cwany i postawic na skrzydla rezygnujac z srodka o czym swiadczy za wszelka cene trzymanie Roystona aby tylko ich oskrzydlic i taki miernota jak Ranieri go wydymal i tym razem postawil na srodek, jak trenera Realu dyma taki Ranieri to komentarza do tej sytuacji juz nie potrzeba. Nie wiem czy inni zauwazyli to co Ja, jak ogladam takie druzyny jak Barcelona,Liverpool,Arsenal,ManUtd,Chelsea nawet Valencia czy Sevilla to jak oni graja to widac ze Ci pilkarze wiedza gdzie maja sie poruszac, ze maja taktyke w danym meczu,a u nas to jest burdel na boisku. Odnosze wrazenie ze nasz "trener" to tylko taki dobry przyjaciel i bardziej kwestia formalna, druzyna gra sama, nie ma zadnej taktyki, chyba,ze trener powie dobra przycisnijcie ich to beda sie ubic i to takie taktyki nakresla, albo ten jest wysoki i trzeba na niego uwazac, a ten szybko biega to trzeba na nim siedziec i nie dac mu przyjac pilki. Taki rzeczy to oni sami wiedza i zauwazylem to nie tylko w tym meczu ale w wielu innych i z duzo slabszymi rywalami, ze ta druzyna gra sama,a trener to taki dobry kolega byly pilkarz ktory jest bo jest. Capello sie nie podobal? Bo co, gral defensywnie? Tyle zaufania co dostal Capello w takim okresie w jakim druzyne dostal i te smieszne 35 mln na transfery to przy Schusterze ktora dostal na fali z wola walki wpojona przez Capello i ponad 100 mln na transfery to Capello jest przy tym leszczu Bogiem! Capello gra defensywnie? A co powiecie jak dostal Anglie i moze powolywac takich pilkarzy jakich chce? Gra defensywnie? U nas gral tak jak mu sytuacja kadrowa na to pozwalala, a nie byla ciekawa, same transfery dyzo mowia Gago,Higuain,Marcelo dal za nich niecale 40 mln, a po roku jak ktos by chcial Higuaina kupic to by tyle musial zaplacic!
2008.11.06, godz. 13:16, Bartnexo
bledzik

Nie masz racji!!! SAF nie chciał oddać Heinzego, o Robbenie Scolari powiedział szkoda, że go nie ma już w Chelsea (co prawda była to wypowiedź po nieudanym transferze Robsona), a VdV chciała również Barça (to znakomity piłkarz- ma coś czego Realowi brakowało od czasu Zizu, ten błysk jednego genialnego dotknięcia piłki).

Drenthe i Marcelo, to młodzi gracze i jak dla mnie z ciekawą przyszłością, obaj zagrali przyzwoicie i walczyli, są dobrzy, będą lepsi.

Co do Savioli i Salgado (wiem wiem - zasługi) sie zgadzam, ich czas już minął.

W meczu naprawdę zabrakło skuteczności Realowi (pudło Ramosa, to masakra na poziomie LM), zabrakło też kunsztu naszemu bramkarzowi. Jeszcze przed strzałem nieśmiertelnika z Turynu Del Piero widziałem, że mur jest źle, raczej jest fatalnie ustawiony. Taki błąd na tym poziomie, kara musiała nastąpić!!!

Co do zmian, to nastąpiły zdecydowanie za późno!!! Higuain jeszcze wcześniej powinien wejść, podobnie VdV. Co do Savioli to chyba to była obietnica dla Pana Maradony.

Zabrakło też Robbena, na miejscu Shustera spróbowałbym ustawienia z dwoma skrzydłami Drenthe i wyżej wymienionym. w środku Gago, Guti i Sneijder na szpicy Ruud. Jak dla mnie optymalnie obecnie.

Jeśli chodzi o taktykę....Ranieri wypunktował naszego Niemca.

Ta przegrana bardzo mnie zabolała z powodu nieokiełznanej radości mego brata po bramkach, który jest zagorzałym kibicem Juve. Mam nadzieje trafić na Starą Damę w rundzie pucharowej (choć to może być zgubne).

HALA MADRYT
2008.11.06, godz. 13:11, Kamill19
Napoleon - dlatego ze gracze z Getafe na mysl ze bedzie mecz z Barça,Realem itp. dostawali skrzydel zeby pozniej przejsc do innych/lepszych klubow. A u nas oprocz ustawienia tej samej taktyki na wszystkie mecze trzzeba jeszcze graczy motywowac , a jak ma ich Schuster motywowac skoro z nimi nie rozmawia?
2008.11.06, godz. 13:11, Napoleon
A i jeszcze coś. Wstyd mi za wszystkich palantów którzy mienią się kibicami Realu! Wypowiadacie się jak wielcy poplecznicy Barçy itp.

Żal mi ludu!
2008.11.06, godz. 13:08, Napoleon
Zajefajnie, jak jesteście tacy super to won na ławę Realu i zamieńcie się z Schusterem! Dlaczego był takim geniuszem w Getafe, a u nas tak tego nie widać? Bo wy nie potraficie przegrywać! Tylko coraz więcej i więcej, prostackie zachowanie.
2008.11.06, godz. 13:02, nagazie
spokojnie. teraz przed nami Málaga CF i Real Unión Irún. morale wzrosnie!
2008.11.06, godz. 12:58, nagazie
fajne jest to ze dajemy sie czasem jak dzieci cieszyc z jakiejs blyskotki w postaci pokonania jakiegos cieniasa w lidze hiszpanskiej. takiemy leszczowi mozna nawet pietka gola strzelic (VdV) i potem piejemy nad naszymi crackami i taktyka schustera. potem przychodza mecze z rezerwami silnej europejskiej ekipy, ktore sa swietnie ulozone taktycznie z wyrobionymi schematami gry i zaczyna sie kabaret.
2008.11.06, godz. 12:55, Quaresma
co za osioł!druzyna nic nie grala a on jest zadowolon?!drenthe biegal jak pop***lony po boisku,ten gosc nawet nie potrafi dosrodkowac,kto go sprowdzil?
2008.11.06, godz. 12:42, bledzik
Powiem wam ze wstydze sie tego trenera. Gralismy baznadziejnie i niech on mi chociaz kitu nie wciska. Poza tym nie mamy drużyna na lige mistrzow. Heinze i Robben to odrzuty w premiership i nie nadaja sie do takiego klubu jak Real. To samo Van der Vaart, Marcelo czy Drenthe. Takich to może kupować Getafe, a nie Real. O Salgado i Savioli nie będę pisać, bo jeszcze bana dostanę, he, he
2008.11.06, godz. 12:28, nagazie
Merci_Zizou
"Co znawaca to lepszy, nie odrazu Krakow zbudowali a zmienianie trenera co sezon nie przyblizy Realowi upragnionej LM."

zgadzam sie ze zmaina trenera nic nie da jesli wczesniej nie dostanie czasu. ale problem w tym ze my nie gramy tak samo albo tylko troszke lepiej niz w poprzednim sezonie. gramy o 2 klasy gorzej. na co ma wiec miec dalej czas schuster?facet sie pogubil i trzeba mu pomoc sie odnalezc najlepiej w getafe. i nie pisze tego pod wplywem emocji z ostatniego ale po wszystkich dotychczasowych meczach tego sezonu.
2008.11.06, godz. 12:26, KibicReal
Merci_Zizou

Zmienianie trenera co chwila nie ma sensu i wiadomo że nic nie przyniesie. Dlatego też byłem za tym żeby Capello został i nadal budował swoje dzieło. Ale nie nasz zarząd zwolnił tego fachowca i postanowił na jego miejsce zatrudnić człowieka bez charyzmy charakteru doświadczenia ale przynajmniej człowieka który sie nie będzie stawiał i ślepo będzie słuchał zarządu...
2008.11.06, godz. 12:21, primohunter
chyba oglądał inny mecz... to była żenująca porażka...
2008.11.06, godz. 12:15, real07
buahahahahhahah
2008.11.06, godz. 12:07, Merci_Zizou
Jestem fanem krolewskich od nastu lat, dla mnie Real skończyl sie po odejsciu Makalele. Powiem wiecej jak widze wypowiedzi ze Schuster musi odejsc to mnie krew zalewa. Co znawaca to lepszy, nie odrazu Krakow zbudowali a zmienianie trenera co sezon nie przyblizy Realowi upragnionej LM. Co do meczu to brak VDV strasznie rzucal sie w oczy reszte zostawiam bez komentarza. Wiecej dystansu ludzie i kieruje te slowa do tych mlodszych fanow bo piszac takie wypociny pokazujecie jakimi fanami jestescie. Peace
2008.11.06, godz. 12:04, nagazie
funkyfilu

robben to by na noszach musla grac chyba bo przeciez byl kontuzjowany.
2008.11.06, godz. 11:51, funkyfilu
Od dawna trąbiłem żeby do pierwszego składu wstawić Drenthe i marcelo na lewą stronę i nareszcie ta para pokazała cudowny futbol niestety reszta drużyny zagrała jak patałachy a juventus tak zablokował środek pola że Snejder i Diarra byli bezużyteczni. powinien zagrać Robben na prawej i zmieniać się z Drenthe na strony to by trochę rozregulowało turyńczyków. w ataku RvN i Raúl zagrali bardzo słabo i niewykorzystali kilkunastu wrzutek. Jedynie Guti coś sobą prezentował a Ramos zachował się jakby był C. Ronaldo tyle że tracił piłki w ataku a potem spóźniał się z powrotami na swoją połowę.
Schuster popełnił serię błędów:
-zajmiast RvN powinien wstawić Robbena by zamknąć formację pomocy.(no i Ramos by nie wyłaził tak daleko);
- nie powinien zagrać cannavaro-miał masę strat i niedokładnych podań-jak zwykle- wolałbym kogoś z castilli nawet niż tego starego niedoroba;
- od ok. 55 min na boisku powinien pojawić się Higuain i Saviola za Raúla i Gutiego oraz za Diarrę -V.der Vaart. bez względu na wynik młodzi zdążyliby wejść na boisko rozgrzac się w grze i później w rytmie meczowym z Marcelo i Drenthe rozbić obronę Juventusu<faktycznie środek i obrona rozchwiały się na 3 min przed końcem spotkania-a powinny w 65 min być na kolanach>
2008.11.06, godz. 11:50, nagazie
wiele razy bronilem schustera ale wczoraj po prostu popadlem w rezygnacje. biale chusteczki az sie prosily.
2008.11.06, godz. 11:39, KibicReal
Schuster to niech wraca do Getafe :/. Sorry ale jednak okazało sie że Getafe to szczyt jego trenerskich umiejętności a sukces z poprzedniego sezonu to w dużej mierze zasługa Capello. Śmiem twierdzić że z Capello na ławce trenerskiej po 3 sezonach liczylibyśmy sie w LM i gralibyśmy o niebo lepiej. A tak to po sezonie kolejna zmiana trenera :/ czyli komedia o nazwie " Real Madryt i 10 tytuł LM" trwa dalej.....
2008.11.06, godz. 11:21, ortel
Prosze dajcie newsa ze Schuster nie jest juz trenerem realu dajcie !!!!!!!!!
2008.11.06, godz. 11:03, szechorm
a zreszta za Capello Real byl druzyna, ktora niesamowicie kontrowala. w 2 mogli stworzyc cos przeciwko 4. teraz nic takiego nie ma, a Guti ti idiota, debil, duren, baran, ciec tylko opoznia nasze ataki
2008.11.06, godz. 11:01, szechorm
nie klalem, nie komentowalem porazek, ale teraz musze.
Jezeli Real nie potrafi strzelic bramki ekipie broniacej w 10, a druzyna atakujaca 1 osoba strzela nam 2 bramki na ESB to jest cos nie tak.

jak moze grac taka lajza jak Guti?
Gdzie byl VdV i Higuain?
nie mielismy potrzeby zmian, bo gralismy cudowna pilke ;/
poza sytuacja Ramosa nie pamietam zadnej dogodnej ,w ktorej to bramkarz juve musialby niesamowicie interweniowac.
2008.11.06, godz. 11:01, massaro82
Czy on nie widzi że druzyna jest słaba i odstaje poziomem od zdziesiątkowanego kontuzjami juve. Hainze Drenthe,Raúl,Marcelo(traci piłke naciskany pod polem karnym) co to za druzyna.Gdzie ten piekny footbol co mieli grać.Prawda jest taka ze mamy przecietną drużyne nie ma gościa co potrafi wziąsć sieżar gry na siebie.Zal oglądać. Zobaczcie co piłą gra barcelona,Arsenal. Zenit grał np 3 razy leiej od realu tylko ze sa patałachy i nie strzelałli z 2 metrów do bramki a schuster mówi ze graja dobrze.
2008.11.06, godz. 10:49, davids1986
wszyscy zwalaja cala wine na Schustera (slaby trener ale sa gorsi) a mniej ludzi patrzy na pilkarzy...Real od okolo 2 lat ma slabych pilkarzy! Dziwilem sie jak oni mogli wygrac 2 razy pod rzad La Lige...i tak jak niektorzy komentowali to nie Real wygral tylko Valencia Barça Villareal graly kaszane i przegraly lige...w tym roku te druzyny pokazajuja na co je stac (Real takze to pokazuje, ze ma po prostu sredniakow w druzynie). W tamtym sezonie ratowal Casillas ratowal Ramos teraz nawet Ci pilkarze nie maja formy i popelniaja bledy...A tacy pilkarze jak Heinze, Marcelo, Drenthe, Raúl, Guti zadowolily by Bolton, Wolfsburg czy tam jakies Nancy. Najbardziej szkoda mi holenderskiej kolonii w Madrycie, graja straszna kaszane i potwierdzila sie teoria ze kto tam przechodzi traci forme i umiejetnosci...
2008.11.06, godz. 10:42, zorrus1
Gdybym był trenerem Realu i w czasie zmiany Alexa kibice na Bernabéu klaskaliby mu na stojąco, a podczas zejścia mojej drużyny gwizdali przeraźliwie, na konferencji mógłbym powiedzieć tylko.. "przepraszam". Bernd jest nie tylko ślepy, ale i głuchy. Zgadzam się z kolegą który stwierdził, że poprzedni sezon Real przejechał na tym, co zbudował Capello. Zresztą przypominam, że Real grał dobrze tylko przez pierwszą połowę sezonu, jak jeszcze nie zapomnieli, czego nauczył ich Fabio. Jeśli ktoś zarzuca Fabio nudę na boisku - niech spojrzy na skład jakim dysponował na początku i jakich sprowadził piłkarzy. Tylko młody ofens! To było widać na jesieni zeszłego roku. Teraz nawet młode wilczki nie poradzą. Gdyby za Fabio Sergio przeszło przez myśl to co powiedział w wywiadzie, miałby miesiąc na ławie, ale cóż, jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie..
2008.11.06, godz. 10:42, Adriano88
Chyba widzielismy dwa rozne mecze. "Sądzę, że ta drużyna zrobiła wszystko, by wygrać" ? Co ? Chyba komus sie w glowie poprzestawialo ta druzyna nei zrobila nic zeby wygrac. Najlepsza sytuacje strzelecka mial... Ramos prawy obronca ! A najbardziej aktywny byl chyba Drenthe ! Ludzie zagralismy najgorszy mecz w tym sezonie a w przeciagu 3 sezonow jeden z najgorszych ! 2:0 u siebie nei stwarzajac zadnej sytuacji strzeleckiej ! Paranoja, trener ma za zadanie bronic druzyny i mam nadzieje ze na potrzeby mediow mowi co wmoi a w sztani tak ich zj**** ze w nastepnym meczu beda zapier**** 90 min.
;HALA MADRID
2008.11.06, godz. 10:30, zapsik
Jak taki zawodnik jak HIGUAIN MOZE BYC NA ŁAWCE JAK????????????????????????????????????????
2008.11.06, godz. 10:29, zapsik
ZWOLNIC SZUSTERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2008.11.06, godz. 10:25, guti58
drenthe po co ten hu... wogule grał on jest winy
prze niego real przegrał
2008.11.06, godz. 10:09, swosh
QUO VADIS MADRID?!?
Już nie mogę patrzeć na tego idiotę Schustera. Nie wyciągnął żadnych wniosków z pierwszej porażki i znów fatalnie poprowadził drużynę. Hmm... Napisałem drużynę? Błąd, to zlepek piłkarzy z różnych biegunów. Zero pomysłu na grę... Mało tego - zero chęci do gry!!! Tradycyjnie nasi pupile wyszli sobie na truchcik po boisku i czekali aż stracą bramkę. Początek drugiej połowy był zdecydowanie lepszy, ale właśnie tak powinni zacząć mecz. Jesteśmy cholernie "gościnni" na Bernabéu. Przyjeżdża przeciętna drużyna a my oddajemy im inicjatywę i zachęcamy do strzelania bramek. Tragedia. I co to za skład??? Drenthe rozumiem bo grał za Robbena. Tylko że właśnie ten piłkarz pokazał jak należy walczyć. Po pierwszych niepewnych minutach grał co raz lepiej. Zdecydowanie nasz najlepszy zawodnik wczoraj. A reszta? Co robił w pierwszym składzie Guti wracający po kontuzji? Co robił do 80 minuty na boisku RvN? Co robili obrońcy? Dlaczego Higuain pojawia się na boisku tak późno? Dlaczego znów musiał grać na prawej flance? Dlaczego wszedł za jednego z najlepszych na boisku - Snijdera? I dlaczego Iker w ostatnich meczach dostosowuje się do poziomu drużyny? Na te pytania jest jedna odpowiedź - idiota na ławce trenerskiej. Chamski, arogancki, popadający w samouwielbienie dupek! To, że w La Liga zajmujemy miejsce w czołówce świadczy tylko o niskim poziomie ligi. U mnie Schuster po wczorajszym meczu stracił kredyt zaufania. Tradycyjnie głupie ustawienie, fatalne i zbyt późne zmiany i zero wsparcia dla drużyny. Jak zwykle zaszył się w narożniku ławki trenerskiej wciśnięty w boczną ściankę. A teraz mówi że jest zadowolony z gry drużyny... Żenada! Nie wygramy w tym roku nic i mam nadzieję że to ostatni sezon Schustera w Madrycie. A jak będzie odchodził to niech zabierze ze sobą kilku chłopców którym nie chce się biegać po boisku bo dostają "tylko" po kilka milionów Euro za sezon. Wstyd i tragedia. I nie mówcie że będzie lepiej. Ta drużyna gra z meczu na mecz gorzej. Brak drużyny, brak lidera, brak trenera. W dodatku ślepy sędzia. Kilku karnych dla nas nie widział, ale rzut wolny z kapelusza na 0:2 wynalazł. Szkoda słów. Dla mnie to był stracony wieczór. Warto się zastanowić czy nie można spędzać czasu lepiej niż oglądając mecze "wielkiego" Realu Madryt. Nie dość że nie ma w tym nic przyjemnego dla oka to jeszcze człowiek traci nerwy. Wstyd Panowie!
2008.11.06, godz. 10:03, Tarsycjusz7
Wszystko wina Schustera!!!! A to ze jest zadowolony z zespolu to żenujące!!!!! Po prostu musimy poszukac nowego trenera z jajami, ktory bedzie wiedzil ze jak nie idzie druzynie to sie szybko zmiany robi!!!!! Do domu z takim "trenerem"!!!!!
2008.11.06, godz. 09:57, Powerman
Jak on jest zadowolony z mecz to ja chyba inny mecz ogladalem . Przeciez taka zenade grali , ze zal dupe sciska , ani jednej skladnej akcji. Jestem bramkarzem i przed rzutem wolnym wiedzialem , ze mu del piero wladuje jak mozna taka luke zostawic jeszcze takiemu graczowi. Bez pojecia , jak on bedzie tych patalachow chwalil za takie zenujace mecze to oni beda ciagle tak grac. Mourinho by sie przydal poslal by im kilka cieplych slow i kilku zawodnikow na lawke.
2008.11.06, godz. 09:54, Mati1986
Schuster Ty chyba jestes slepy!!! real nie istnial we wczorajszym meczu kto ogladal to widzial!!!
2008.11.06, godz. 09:48, ortel
nagazie - zgadzam się w 100% jeśli chodzi o trenera chociaż po wczorajszym meczu odstawiłbym kilku zawodników na czele z Raúlem i Casillasem tak tak panowie i nie piszcie ze on nam uratował tyle i tyle bramek bo liczy sie to co jest teraz a nie to co było. Mur to junior powinien dobrze ustawić a już jak Del Piero podchodził do piłki, zanim ją kopnął ja już ją widzialem. nie ma świętych to jest futbol i powinien grac ten kto jest w lepszej formie. Mysle ze dobrze by zrobiła naszemu portero ławka rezerwowych. podobnie ramos tylko tu jest problem bo nie ma kogo za niego wstawic ale spoko Pedja powiedział ze nie potrzeba transferów wiec co ja moge wiedzieć...
2008.11.06, godz. 09:35, jakubb90
.... a ja sie wypowiem na temat tego zespolu po meczu z barca
wtedy wszystko bedzie jasne ;] hM
2008.11.06, godz. 09:35, jaga pany
jedno pytanie nie wazen wybik i wogole czmeu higuain byl na lawie a nicniedajacy dryuzynie raula gra cale mecze??????? vdv tez jest ustawiany za daleko od napastnikow , dobyr trener zobacyzmy w lutym martcu wtedy wsyztsko sie wyjazsni jezeli nic w tym roku nie osiagniemy to bedzie znacyzlo ze poprzedni seozn jechal na tym co zbudowal geniusz capello i mam prosbe niech zarzad kpic kogos w zimie skrzydlowy i sily napastnik tylko czy jest sens napastnika jeseli raul nawet z noga w gipsie bedzie hgral cale 90minut
2008.11.06, godz. 09:28, ortel
I jak jeszcze raz przeczytam że Pedja powiedział że nie potrzeba transferów to chyba pęknę ze śmiechu. Guti, Raúl, Heinze, Drenthe, po prostu nie zasługują na grę w pierwszym składzie a ostatnia dwójka w ogóle na występowanie w Realu Madryt. I jeszcze jedno przydałby się jakiś dobry prawy obrońca bo Ramos chyba zapomniał jak się gra w piłkę przecież on biegał do przodu tylko po to żeby podać Juve piłkę na złotej tacy. W tamtym roku mówiłem że to najlepszy prawy obrońca jednak teraz wymieniłbym pewnie z 5 lepszych od niego. Potrzeba : trenera, prawego obrońcy, prawoskrzydłowego, i napastnika. takie są fakty i myśle że dobrze by było gdyby powrócił temat Kaki bo nie mamy takiego zawodnika który dobrze rozgrywałby piłkę (Guti gra zbyt w kratkę). A tak poza tym myślę że jeśli nie dojdzie do jakiegoś wstrząsu w drużynie to nie wyjdziemy z grupy to bedzie obciach stulecia. Dziękuje jeśli komuś chcialo sie to czytac :D HALA MADRID !
2008.11.06, godz. 09:27, nagazie
Filip997
"Schuster wlał w naszą drużyne jakis pozytywny aspekt, niewiem jak to nazwać... ale po prostu az chce sie patrzyc na ich gre! "

ty chlopie chyba zasnales na zakonczenie zeszlego sezonu i obudziles sie dzisiaj rano. ogladales chociaz jeden mecz w tym sezonie? wszystkie pozytywne aspekty juz dawno zniknely. zespol jest w rozsypce, bez koncepcji i przywodcy, wystraszony. wczorajszy mecz to dla mnie kropelka ktora przelala czare goryczy jezeli idzie o Schustera (nie zawodnikow tylko wlasnie trenera). ten facet to badziewiak.
2008.11.06, godz. 09:23, Hartystek
jest zadowolony?z czego?przeciez wczoraj real nic nie pokazal a schuster za ten wystawiony sklad i zmian jakich dokonal powinien wyleciec z klubu....zeby real przegrywal u siebie z juve....dajcie spokoj!!!!!schuster out!!!!
2008.11.06, godz. 09:23, foka
Drenthe bardzo dobry mecz .... jestem zadowolony z drużyny........ aaaa niech on lepiej zamilknie !! :[
2008.11.06, godz. 09:23, Kołcz
Sana92---> Daj spokój, każdy wie że Szpak to osioł ale y masz problem bo powiedział że był karny i ty podzielasz jego zdanie,ale jaki karny? w 2 połowie Raúl sam się wyłożył a ten go po plecach poklepał,gdyby akie karne gwizdano to byłoby i po 5 w meczu, a ta ręka 2 połowie meczu po strzale RVN według Szpaka to przegięcie,koleś 3mał ręce przy klatce piersiowej ale kiedy RVN uderzył się przestraszył i ruszył tułowiem w prawą stronę i dostał po łapie która przylegała do piersi.na prawdę Szpaka słuchaj. sytuacja z Ramosem w 1 połowie gdzie mieliśmy jedyną świetna okazję,Ramos dostaje piłkę w pole karne ale uderza nad bramką i powtórka pokazuje że Sergio oczywiście ni jest na spalonym a piłka leci do niego, natomiast 10m obok na spalonym był chyba Raúl i RVN a Szpaku że spalony.Jeszcze ciągłe mylenie nazwisk i nie rozróżnianie piłkarzy.
aaa Van Nistelrooy a nie Raúl nie przepraszam to był Higuain...
dobrze że nie widział tam samolotu...
2008.11.06, godz. 09:18, ortel
Filip997 - współczuje ci jeśli z przyjemnością ogląda Ci się mecze realu. to co wczoraj pokazali to błazenada jakaś. Schuster jest pierwszy do wymiany. Real nie prezentuje swoją grą żadnego stylu. Barça gra kombinacyjnie piękną klepą, juventus punktuje kontratakami a real gra do tyłu a potem długa piłka do napastników którzy nie potrafią o nią zawalczyć. I po co on pieprzy że jest zadowolony z drużyny skoro wczoraj cały świat zobaczył anemiczność tego zespołu.
2008.11.06, godz. 09:17, Filip997
Kto sie śmieje z Raúla?! Chyba tylko marni kibice z tej strony... Schuster mówił, że potrzebuje transferów! Napastnik! Skrzydłowy! Tutaj mozna chyba narzekać tylko na zarząd który trzeba tak wymienić, jak całe pzpn MIAŁO być wymienione... I weźcie mi tu nie piszcie o zmianie trenera, bo jak wygrywamy we wspaniałym stylu to wszyscy "HALA RAUL!, HALA SCHUSTER"... Co to w ogóle za kibicowanie? nie kibicuje sie tylko jak drużyna wygrywa...
2008.11.06, godz. 09:12, Filip997
no tak... znowu komentarze "Schuster out. Mourinho In"... Ludzie ! wy myślicie? Schuster wlał w naszą drużyne jakis pozytywny aspekt, niewiem jak to nazwać... ale po prostu az chce sie patrzyc na ich gre! Za Capello tak nie było! A tak poza tym to Jose ma kontrakt w interze do 2011... A potem zapowiedział juz powrót na wyspy...
2008.11.06, godz. 09:12, krychomen9
coooo.....?? jestes zadowolony z druzyny ..../?? no ku*wa mac Real nic nie grał a Kibice gwizdali na swoich a juve bili brawa a ty jestes zadowolony jaki pachoł Schuster powinnes A-klase trenowac .........
2008.11.06, godz. 09:11, victorio
z czego tu byc zadowolony 120mln wydane i chlopaki nie graja
2008.11.06, godz. 09:11, piotrek88
co to w ogole za trener skoro po porazce mowi,ze jest zadowolony? jakas paranoja... ;/ dawac Mourinho albo wielki,kolejny powrót capello,moze nie grali wtedy pieknie, ale tak samo jak teraz... ;P

a porownujac wielkie legendy Raúla i Del Piero to nie ma sie co dziwic,ze tego drugiego wszyscy podziwiaja, jest prawdziwym przywodca, ktory jak druzynie nie idzie sam sie za wszystko bierze... a nasza gwiazdeczka? tylko plakac potrafi. Tak samo z tottim i maldinim to sa prawdzie legendy zaslugujace na szacunek w ojczyznie i wszedzie. a z raula teraz sie wszyscy smieja
2008.11.06, godz. 09:00, bartimen
"Sądzę, że ta drużyna zrobiła wszystko, by wygrać."

Smiech na sali, nie widzialem zadnej checi wygrania tego meczu, zamiast biegac to chodzili, w murze ustawiali sie chyba pol godziny, Schuster jeszcze pierd** ze nie bylo potrzeby zmian :/ z tym pajacem daleko nie zajdziemy, normalnie zenada :/ www.realmadryt.zal.pl
2008.11.06, godz. 08:57, bartimen
"Sądzę, że ta drużyna zrobiła wszystko, by wygrać."

Smiech na sali, nie widzialem zadnej checi wygrania tego meczu, zamiast biegac to chodzili, w murze ustawiali sie chyba pol godziny, Schuster jeszcze pierd** ze nie bylo potrzeby zmian :/ z tym pajacem daleko nie zajdziemy, normalnie zenada :/ www.realmadryt.zal.pl
2008.11.06, godz. 08:57, alien7k
No ale atak mielsmy totalnie bez pomysłu itd tp. błędy w obronie i mamy winik :/
2008.11.06, godz. 08:55, Kołcz
Swoją droga byłyby to jaja gdybyśmy z grupy nie wyszli a Bernd został by zwolniony raczej.Wygrali 2 razy LA Liga i myśleli ze są mocni a te tytuły ich oślepiły bo wygrali dlatego że reszta grała jak c**ty i cała liga miała najniższy poziom od lat,też ciągle chcieli tego Krystyne nie wiadomo po cholerę tak to Robinho by został i byłoby super a teraz mamy wała bo mamy Robbena który jest z porcelany...
2008.11.06, godz. 08:53, zardy
ten schuster to jakis chory czlowiek. wyrzucic go i znalesc trenera z najwyzszej polki bo juz nie mozna na to patrzyc jak zespol sie meczy. wyjdziemy z grupy z drugiego miejsca i zas odpadniemy w 1/16, to juz meczace sie robi a on gada ze dobrze gralismy. smiech na sali.

taki zespol jak Real to kazdy polski trener by mogl prowadzic tak jak on a nawet i lepiej.

2008.11.06, godz. 08:50, pelart
Szpakowski jest najlepszy, wara od niego o takich piłkarzach jak Aumouri się mozna dowiedzieć
2008.11.06, godz. 08:50, piotrek88
i to ma byc odpowiedni czlowiek na trenera realu? wielkiego kiedys realu? teraz juz wszyscy sie smieja z realu zamiast sie go obawiac jak to bylo za kadencji V.del Bosque... i galácticos. a teraz? smieszny trener z jeszcze smieszniejsza druzyna...
2008.11.06, godz. 08:50, nagazie
"Nie czuliśmy potrzeby przeprowadzenia zmian. "

dla mnie to skandal i to nie pierwszy w wykonaniu schustera. jak mozna nie reagowac na to co sie dzieje na boisku? po co on ma rezerwowych. Sneijder w drugiej polowie nie gral w ogole, czemu VDV nie zmienil go szybko? przeciez to naturalny zmiennik dla sneidera. schuster to jednak albo debil albo czlowiek calkowicie bezkrytyczny.
2008.11.06, godz. 08:46, Sana92
Kołcz
Gdyby źle komentował, nie znał się na piłce, nie komentowałby tylu meczy, nie powierzono by mu tego zadania.
Kołcz, pff.
2008.11.06, godz. 08:41, babel
Schuster jest umysłowo chory. Jak można być zadowololnym z drużyny, jak graliśmy czytlenie, wolno, ospale i bez pomysłu i polotu! Chore
2008.11.06, godz. 08:36, Kołcz
Sana92
"Ale weźcie pod uwagę, że dwa karne powinny być, może nawet i trzy"
Sam jak ten karne jesteś,dalej słuchaj Szpakowskiego który nie wie nawet kiedy jest spalony i myli wszystkich zawodników.
2008.11.06, godz. 08:34, Galamark
Pięknie, takiego komentarza się spodziewałem. Ciekawe jak długo będzie zadowolony ? Wczorajszy mecz to była totalna żenada. Mi jest za nich wstyd a trener mówi, że było dobrze... Gdzie była wczoraj pomoc, co robi ten kretyn Guti? Chyba rzeczywiście lepiej będzie jak zagrają w UEFA , bo LM to tylko blamaż.
2008.11.06, godz. 08:32, hawkmoon269
Nie wyobrażam sobie że Real nie wyjdzie z grupy i nie widze możliwości aby przeszedł 1/8 . Drenthe może szybko przebiera nożkami ale polotu Robinio już nie ma... Gutek traci piłe głupim podaniem i patrzy jak del pieróg leci od połowy pod pole karne i strzela !!! Najlepszy bramkarz świata ustawia mur jak pierwszy raz w życiu stał w bramce i strzelałaby moja ciocia. Trener Ben chyba był na innym meczu że taki zadowolony...
Do roboty królewscy i to już !!!!!!!
2008.11.06, godz. 08:29, gsm
ejjj on chyba nie oglądał meczu Realu :D bo jak dla mnie to jeżeli Real zagra tak z Znitem i BATE to mamy już powychodzone z grupy............ Schuster won !
2008.11.06, godz. 08:29, Fishman
Ha ha, co się będę rozpisywał, żenada totalna jak za czasów Capello i polityki Péreza. Co więcej były trener Getafe nie nadaje się na Champions League. Ciche Hala Madrid, bo może z grupy nie wyjdziemy...
2008.11.06, godz. 08:21, cube304
tego głąba Schustera nic nie nauczy, on jest niewidomym idiotą ktory nie analizuje tego co sie dzieje na boisku, wczoraj nie funkcjonował środek pola (i to już od dłuższego czasu tak sie dzieje, rozgrywanie piłki przed kilka minut na własnej połowie itd itp.) nie potrzebna była jedna zmiana ale min 2, albo wszystkie na raz, przeciez to nie my mielismy trzymac zmiany na doliczony czas tylko Juve ktore wygrywalo.

Jedno już wiemy, Schuster nie ma pojęcia o grach w CL, a na czym nam najbardziej zalezy? Wlasnie na CL, wiec wniosek nasuwa się jeden.
2008.11.06, godz. 08:16, mejia
i teraz trzeba wymęczyć 2 ostatnie mecze żeby jakoś awansować dalej i znowu odpaść w 1/8, czasem się tak zastanawiam czy nie lepiej nie wyjść z grupy i spaść do PUEFA i walczyć z drużynami typu Lech Poznań czy Nancy
2008.11.06, godz. 08:11, bobo6921
On chyba był na innym meczu niż ten co ja oglądałem!
Zadowolony?!Walczyli?!Chyba mowa tu o juve bo na pewno nie o Realu! Nie potrafi przyznać się do błędu i porażki ;/

2008.11.06, godz. 08:10, zielu899
Powiem jedno Schuster out, Mourinho in, ale to niestety nie możliwe
2008.11.06, godz. 08:09, Wizard23
Schuster to nie trener na LM :)
2008.11.06, godz. 08:07, ferrari
Shuter jest chory psychiczni !!! a jakby real przegrał 8-0 do by powiedział ze druzyna dobrze grała ale grali pod wiatr.. co za idiota.... jezeli on jest zadowolony z tego co wczoraj grali to ja dziekuje...
2008.11.06, godz. 08:06, mysiek7
No Real był po prostu mniej skuteczny. I karny powinien być jak ręka była w polu karnym.
2008.11.06, godz. 08:02, SliwaRM
To nie jest wina Schustera robil co mogl nie bylo w obwodzie Pepe i Robbena zarzad jest do wymiany gdyby byl Robson mielibysmu juz dawno awans no ale szanowny Calderon ma nasrane w głowie to juz inna sprawa...jezeli w zimie sie nie wzmocnimy skrzydlowym i napastnikiem pokroju Villa Aguero to nie mamy co szukac w Lm a w lidze trzeba bedzie walczyc z silna Barça...No jeszcze wracajac do meczu blad jedyny Shcustera za pozno zrobil zmiany
2008.11.06, godz. 08:01, barthezz#1
nie potrafię zrozumieć naszego stylu gry w LM, Schuster miał lekcję wyrachowania 2x z Romą i raz z Juve. Liczyłem, że odrobił lekcję, ale widzę, że nic z tego. Gramy w LM tak jak w Lidze z Gijonem. Wszyscy się rzucają do ataku i tradycyjnie tracimy bramki z kontr.
Moje zdanie jest taki, że w LM trzeba grać (z ta kadrą co mamy) na 0 u rywala a w domu grać uważnie i konsekwentnie jak np. z Barça na Camp Nou rok temu. Trochę wyrachowania, finezję można zachować na mecze mało istotne. Nie wiem czemu wychodzimy tak ofensywnie ustawieni, a efekt jest zupełnie odwrotny. Rywal gra defensywnie i strzela nam 2 bramki, a nic...
Zmiany są koniecznie. Teraz to marzy mi się wyjść z grupy (żeby nie było obciachu) i natychmiast odpaść. Niech ratują sprawę i chociaż o ligę powalczą bo LM nie dla nas na ten rok i.... jeżeli się nic nie zmieni to też i na następny. Liga powinna być priorytetem, na tyle nas tylko stać w tym roku.
2008.11.06, godz. 08:01, Mlody723
mam nadzieje ze to tylko taki spadek formy tak jak sezon temu w lutym
a co do gry ech to naprawde wygladalo to kiepsko niedokładne podania brak ruchu brak pomysłu na gre i ta skutecznosc pozatym zmiany powinny nastapic wczesniej
2008.11.06, godz. 07:55, BOSSO
ten szuster jest chory jakis, Real jest na dnie a on take bzdury gada! a Drenthe niech sie pakuje juz,ten czlowiek jest szalony,on ne wie co to piłka i jak w nia grac!!!
2008.11.06, godz. 07:55, piotr1984
nie mogę słuchać tego głęba :/
2008.11.06, godz. 07:50, tummie
Wczoraj Juve pokazal ze Real w tym sezonie raczej nie przejdzie 1/8 kolejny raz, spychajac nas na drugie miejsce. Katastrofy, takiej jak odpadniecie z LM nie biore nawet pod uwage. Głowne przyczyny" brak doswiadczenia schustera w meczach pucharowych [kolejny sezon slaba gra w LM i Copa del Rey], i wiekszcosc zawodnikow nie umie przygotowac sie mentalnie do spotkania na takim szczeblu. Szkoda, kazdy widzi ze na LM wzmocnienia sa konieczne.
2008.11.06, godz. 07:49, domin11rm
debil no debil;/
2008.11.06, godz. 07:48, Zamora1
Ja bym na miejscu Schustera przestał co mecz zmieniac sklad.

Golym okiem widac ze zespol nie ma zgrania. Ja bym skonczyl z tą rotacją.

To jest moje zdanie.
2008.11.06, godz. 07:42, Lukasz1986
chamstwo ludzkie nie zna granic
2008.11.06, godz. 07:41, ramos89
on chyba jakiś inny mecz oglądał bo moim zdaniem takiej gry jaką pokazał wczoraj Real powstydziłaby się nawet Famagusta, która w środę zremisowała z Interem :)
2008.11.06, godz. 07:41, superplayer
Ave socio
i od innych którzy tak myślą
nie jadą po shusterze po tym jednym meczu. Przez ten czas jaki tu spędził nie widzę żadengo pomysłu na grę i postępu w drużynie. Do tego ten głupkowaty stosunek do mediów... żałosny buc
2008.11.06, godz. 07:40, Sana92
Ale weźcie pod uwagę, że dwa karne powinny być, może nawet i trzy. Sędziowie w tym sezonie jakoś nie bardzo są przychylni Realowi, niestety. Mnie to strasznie irytuje i denerwuje.
Real nie grał najgorzej, widać było, że dawali z siebie wszystko, tylko obrona jakoś słabo, gdy tylko zaczęli kontrę, wszyscy się bali, że padnie bramka, a tak nie powinno być. Oni potrafili rewelacyjnie bronic, trzeba przyznać, patrząc obiektywnie, a zarazem tworzyć akcje. Dlaczego Real tak nie potrafił?
Mam nadzieję, że następne dwa wygrają, wezmą się do roboty i dojdą daleko w LM w tym sezonie.
2008.11.06, godz. 07:38, superplayer
michu86
dobrze powiedziane. Powiem więcej - ten człowiek nie czynie postępów ale uwstecznia ten zespół
FUERA!
2008.11.06, godz. 07:38, mateuszdudek
WItam. Jak Schuster moze powiedziec, ze jest zadowolony z gry Realu???? Stworzylismy 1 akcje, ktora miala zakonczyc sie golem (Ramos)... Sneijder, RvN, Diaraa nie grali kompletnie nic!
Drenthe w 1 pol daremnosc, w 2 tylo on stwarzal minimalne zgrozenie! Real jest w słabej formie...a coach mowi, ze jest zadowolony z gry....
Bernd zmien dillera!
2008.11.06, godz. 07:35, superplayer
fajnie ze tego młotka Diarrę wystawił - gość ma w mózgu 2 zwoje więc strasznie długo musi się zastanowiść co zrobić z piłką. I taki zawodnik gra w realu ? Ten mecz to nie wyjątek - on zawsze tak gra.

Gdzie mu do Redondo, Cambiasso Mekelele czy Gago którzy grali lub grają na tej pozycji w realu?
Ni
2008.11.06, godz. 07:35, sergei
gramy w bulgarii panie schuster ;pp
2008.11.06, godz. 07:33, Ave socio
pytanie za milion. co sie dzieje ze madryt gra tak ebz czucia? nie mam pojecia ale dlaczego tak jezdzicie po schusterze? za miesiac dwa bedziecie znow go wychwalac pod niebiosa? to jest załosne..
2008.11.06, godz. 07:32, MotherFuckeR
Gościu jest niemożliwy. Przegrywa 0:2, gra cały czas górnymi piłkami ze skrzydeł i na końcówkę wystawia dwóch małych napastników! Saviola i Raúl na pewno mają szansę w górnych piłkach. Rudd cały mecz schodził na skrzydło i wracał rozgrywać! Sneijder na prawym skrzydle to dramat. Raúl jak zwykle biegał bez piłki bez sensu. Czas na zmianę kadry! Taki Real nic nie osiągnie w Europie, ba, nawet w lidze.
2008.11.06, godz. 07:30, superplayer
Shuster ty pieprzony bucu, mam cię dość wynoś się jak najszybciej gamoniu!
2008.11.06, godz. 07:30, Figo107
Po pierwsze Drenthe wcale nie grał dobrze, a po drugie to drużyna ma 0 skuteczności :( Jest zadowolony z drużyny? Fajnie, ale ja nie bardzo...
2008.11.06, godz. 07:29, pasy2
Ten chłop nawet nie wie co mówi. Nie liczy się tylko gra, ale i zwycięstwa, a jak na razie jest ich mało:(
2008.11.06, godz. 07:23, kapa91
panie schuster jesteś zadowolony z drużyny? przecież tego co real we wczorajszym meczu grał to była katastrofa.oni nie umieli żadnej akcji dobrej skonstruować.z czym my chcemy zawojować Europę? wczorajsze spotkanie było żenujące nie dało się go oglądać.żal
2008.11.06, godz. 07:20, Ave socio
brawo za walke. hala madrid.
2008.11.06, godz. 07:17, sneijder0001
Panie Caderon Panie Schuster dlaczego tak gralismy? dlaczego przegralismy? przeciez mamy moncny bardzo wyrownany sklad....CALDERON WYJAZD
2008.11.06, godz. 07:10, madryciak99
on jest chyba nie kompetentny, jak mozna mowic "jestem zadowolony z druzyny" po takim meczu to jemu powinno byc wstyd ;/
2008.11.06, godz. 07:05, Młody23
:/
2008.11.06, godz. 06:52, pawellason
wylot z realu
2008.11.06, godz. 06:30, yorki
tak jak pisałem wcześnie...Schuster musi polecieć bo to co on wyprawia, jego amatorstwo przeraża chyba wszystkich. Schuster weź człowieku przestać pierdzielić głupoty bo twoje zachowanie do się robi już powoli nudne. Byś lepiej się wziął żeby Real zaczął coś grać.
2008.11.06, godz. 06:25, mrozinho007
niestety ale widac ze schuster nie ma pomyslu na gre naszej druzyny :/ zapewne wyleci w lecie
2008.11.06, godz. 06:13, GaGo8
No Panie Schuster tego mi Pan nie wmówi !!!

Real zagrał dobry mecz? To ja nie chce widzieć słabego meczu Realu bo mógłbym się śmiać całe 90 minut.....
Od kiedy to zespół chce wygrać Ligę Mistrzów jednym skrzydłowym? Patrzcie ManU Ma Ronaldo,Giggsa,Sunga, może też tam grać Rooney czy Tevez... Barça ma Inieste, Messiego .... a my? Robbena... super...

Nie chce mi się dalej pisać bo po co??
2008.11.06, godz. 06:00, Grabash
wynocha
2008.11.06, godz. 03:17, alien7k
No trche bernardo przesadza
2008.11.06, godz. 02:20, anaztazioch
"Jestem zadowolony z ekipy."
[*]

" Mieliśmy świetne okazje, których oczekiwałem. Dlatego nie mogę niczego zarzucić ekipie."
Cale 5 w calym meczu... z czego 3 byly celnymi strzalami...

"Sądzę, że porażka nie miała podłoża taktycznego."
Dokladnie, mz niemielismz zadnej taktyki

"Kluczowe były absencje Robbena i Pepego?"
Juventus niemial procz Trezeguet i Buffona bodajrze 4 pilkarzy podstawowego skladu...

"Nie czuliśmy potrzeby przeprowadzenia zmian. Stworzyli dwie sytuacje i trafili dwa razy. To ich skuteczność była dla nas zabójcza."
Guti odpuscil i Alesandro przymierzyl. Potem doskonaly mur i interwencja Casillasa. "sworzylismy im" a nie "stworzyli".

"Gramy na Białorusi i w domu przeciwko Zenitowi. Musimy szukać dwóch zwycięstw, które są tak ważne."
Szukac zwyciest - widac sredno nasz trener wie jak je osiagnac.
2008.11.06, godz. 02:13, madsej
to co on mowi nie ma w ogole sensu i podloza w tym co sie dzialo na boisku;/ nie sie wezmie w garsc..
2008.11.06, godz. 01:58, Kołcz
Dobra sytuacja była tylko Ramosa i nic więcej,jeszcze strzał zza"16" RVN i to wszystko wiec jakie 5 sytuacji panie Schuster?Niech pan się nie wydurnia tylko powie prawdę że chłopaki zagrali źle i że muszą być bardziej zdeterminowani i uważni czy coś w tym stylu.
2008.11.06, godz. 01:34, Cannavaro25
ta druzyna zagrala by tak samo bez Schustera, a moze i nawet lepiej
czemu zmiany tak pozno ?
w ogole takie zmiany to powinny byc przed meczem
Guti out, za niego Rafa
Higuain od poczatku za Raúla
2008.11.06, godz. 01:21, KoSTiNho_88
a ironia do sendziego spodziwełem sie tego! po kazdym mecuz gardzi sedziwo a my ciagle bez punktów:/ ruud na prawym skryzdle i sprozdu osamtniony rau(bezproduktywny)l ekstra!! no i zmiany w 85 wczensiej nie trzabylo zmieniac nop srodka albo prozud grali perfekcyjnie:)) ojaa Schuster bye bye byee! no ale Hala MAdrid!!
2008.11.06, godz. 01:16, c_ristiano07
on nie widzi problemu wcale chyba.....
2008.11.06, godz. 01:16, Serpico
Mourinho jest geniuszem, a Schuster jest bezczelny.

choć po przegranych meczach opowiadają to samo.

ciekawe.
2008.11.06, godz. 01:11, MeteorPL
przyznam,że nie spodziewałem się takiego wywiadu,a ściślej mówiąc takich odpowiedzi-za sam ten wywiad po obejrzeniu meczu powinien wylecieć-bezczelny człowiek.
2008.11.06, godz. 01:10, michu86
Porażający brak samokrytyki. A najgorsze jest to, że Real pod wodzą Niemca nie robi postępów. Patrząc na tę ekipę, widzę ten sam zespół, który przegrywał dwa mecze z Romą (co ciekawe - wtedy Schuster też był zadowolony z gry). Boże, miej nas w swojej opiece.
2008.11.06, godz. 01:05, M_J18
chyba on jakis inny mecz widzial albo w trakcie meczu gral na Play stations w PES-a:) i tam mu dobrze szło i sie zagalopowal na konferencji bo pomylil mecze
2008.11.06, godz. 01:04, Za
Bernardo, zmien dilera.
2008.11.06, godz. 01:00, razaro18
jak można być zadowolonym po przegranym meczu 0:2 na własnym boisku :/ gdzie sie podziała jego ambicja :/
2008.11.06, godz. 00:59, paul69uk
ten czlowiek jest niereformowalny :-)

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama