REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2006.08.16, godz. 21:47, RinG / marca.com

Lyon odrzuca ofertę Realu

Prezes Lyonu, Jean-Michel Aulas, nie zamierza ułatwiać Realowi życia i nadal twardo upiera się przy swoim stanowisku - cena za Mahamadou Diarrę wynosi 38 mln € i ani centa mniej. Francuz odrzucił dziś ofertę Królewskich, wynoszącą 20 mln € + "kilku pomocników".

Już kilka dni temu Aulas ogłosił, że Malijczyk nie odejdzie z klubu za kwotę mniejszą, niż zrobił to rok temu Mickael Essien, na którego Chelsea Londyn wyłożyła astronomiczną kwotę 38 mln €.

Pozostaje tylko pytanie, czy jeśli Real - wzorem Londyńczyków - będzie przystawał na wszystkie wzięte z kosmosu żądania prezesów klubów, nie będzie miał w przyszłości problemów z zakupieniem jakiegokolwiek piłkarza po cenie innej, niż 2,3-krotnie wyższej od rynkowej?

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2006

Komentarze

2006.08.17, godz. 18:41, Mario
Świetnie, brawo Lyon! Odrzucaj co się da, a działacze Realu w końcu nie powinni być tacy naiwni i już nie podwyższać oferty, bo to na nic dobrego nie wychodzi jak chce się kupić piłkarza i podwyższa się kwotę...
2006.08.17, godz. 18:38, BLANCO I REAL
Diarra chce grać w Realu, my go chcemy u siebie, wszystko OK, tylko jest jedno "ale" chodzi o Lyon, który jest pazerny na kase i nie chce spuścić z ceny, a jak mówi przysłowie "Nie ma pracownika z niewolnika" powinien się nad tym przysłowiem dobrze zastanowić prezes Lyonu!!
2006.08.17, godz. 15:15, horus7
HEhe...ciekawe o jakich pomocników chodzi? robosn czy baptista/
2006.08.17, godz. 12:53, faust01
maja kase skoro chcieli tylu graczy sprowadzic a sprowadzili tylko emersona cannavaro i rvn to wydali ok 40 mln a ja kiedys tam slyszalem ze na te okienko maja do dyspozycji 150 mln przeciez chcieli dac 50 mln za kake to hajs maja ale diarra nie jest wart tego zeby nawet powachac koszulke blancos joaquin reyes i mascherano to beda najrozsadniejsze transfery a pozniej tylko talenty niech kupuja
2006.08.17, godz. 12:18, Haldir
Wię teraz trzeba wybrać albo Reyes albo Diarra. Ja jestem za tym pierwszym
2006.08.17, godz. 12:15, iker93
Real ma ok 300mln chyba nie? Ale na tranfery ma mniej przeznaczone...
2006.08.17, godz. 12:14, iker93
Jak kupią Diarre za te 38mln to juz nikogo nie kupią! Przeciez nie mogą wydać całego funduszu przeznaczonego na transfery , co nie? A jeszcze jest Reyes ... ;-/
2006.08.17, godz. 12:09, Haldir
Skoro są tacy uparci to dawać im to 38 mln € i M.Diarra jest nasz. ;-)
2006.08.17, godz. 11:35, nienawidzący chelsea
i bardzo dorze dobrze lyon jest stanowczy! albo 35 mln albo nie ma diarry w realu, prosta sprawa. dajecie kase i macie, jak nie to nie
2006.08.17, godz. 11:10, Virusss
Prezesi Lyon sa chorzy!!!
2006.08.17, godz. 10:48, adan
Kurde chelsea to wszystkich chce, ten pedał Abramowicz to wszedzie dupe pcha

niech żyje Real Diarra będzie nasz. pozdro
2006.08.17, godz. 10:46, faust01
diarra zdecydowanie NIE NIE NIE! kwota za duza i pilkarz nie jest wart o czym swiadczy jego zachowanie! gago widzial ktos go w akcji raczej watpie aby sie przyjal u nas bo w reprezentacji tez nie gra a w argentynie jest zupelnie inna pilka niz w europie!! niech wroca do opcji z przed kilku lat JAVIER MASCHERANO!!!!
2006.08.17, godz. 10:37, siwy89
Zbyt drogo!! Ale niech Diarra zrobi mały protest (przestanie chodzić na treningi itp.) to Lyon spóści z ceny....
Hala Madrid!!
2006.08.17, godz. 10:33, DavidBlanco
Diarra będzie protestował i Lyon spuści cenę
2006.08.17, godz. 10:32, faust01
ja gratuluje lyonowi i ich podziwiam a diarre uwazam za niegodnego przywdziewania barw realu zadnego szacunku do klubu po co nam taki pilkarz
2006.08.17, godz. 10:27, i love real
brac gago!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i bedzie po klopocie chociarz szkoda mi diarry bo on naprwde chce grac wrealu i widac ze kocha nasz klub
2006.08.17, godz. 10:24, Chivu69
za 38 mln euro walcie sie lepij sciagnac gago nie ukrywam ze chcialbym zzeby gral w realu zasluguje na to ma 25 lat bardzo mi przypomina vieire jednak caly czas sadze ze bedzie jednak gral zbojkotuje treningi i puszcza go za 30 pewnie zlozyli 20 plus diogo garcia i moze jeszcze ktos
2006.08.17, godz. 10:01, wojteez
co Lyon będzie miał z tego ja Diarra sam chce odejść.(niech ktoś powie Diarze zeby specialnie siaty mu zakładano to jeszcze sprzedadzą go za 10 mln Euro
2006.08.17, godz. 09:33, Marines89
Suchar zgadzam się z tobą co do pasywności Realu bo póki co to tylko skorzystaliśmy z rozbiórki Juve... Ale co do alternatyw to nie nazwałbym nimi Gago czy Mascherano bo ci ludzie w przeciwieństwie do Diarry nigdy nie grali w europie i może to być kolejna klapa jak choćby transfer diogo... Za Pirlo Milan bedzie chcial nie mniej niz za Diarre, a jest dwa lata starszy... A co do De Rossiego to juz oferty odrzucili a poza tym jest on troche nie obliczalny na boisku czego przykladem jest chocby mundial...
2006.08.17, godz. 09:32, Pelkosław
albo trener oszczędza żeby za rok kupić ronaldinho:P
2006.08.17, godz. 09:31, Pelkosław
kurde gupie francuzy!! żal im dupe ściska że diarra chce do realu i tyle:P
2006.08.17, godz. 09:21, diui
za taka cene nie bierzemy!
2006.08.17, godz. 08:57, berduś5
Lyon nie jest taki pazerny na kase, tylko oni po prostu nie chcą utracić jednego ze swych lepszych zawodników, a jak już ktoś go ma kupić to niech się trochę wykosztuje
2006.08.17, godz. 08:34, suchar
Gago , Mascherano , Pirlo , De Rossi to są alternatywy dal Diarry . Real jest bardzo pasywny na rynku transferowym , czegos takiego nie widzialem od 5-6 lat .
2006.08.17, godz. 08:29, cube304
niech spier... żabojady poje....
2006.08.17, godz. 07:56, superplayer
Real musi powiedzieć NIE!
2006.08.17, godz. 02:04, MistrzJarek15
Nie kupujcie go szkoda tyle kasy kupcie kogos mlodego perspektywistycznego
podobnego do fabregasa DE ROSSI????
2006.08.17, godz. 00:55, El Goral
carol - zapomniałeś o Ramosie, zresztą co do tego poświęcenia becksa mam wątpliwości. On przeszedł do Realu by budować swój wizerunek. Najpierw miał iść do Barçy ale ta nie zakwalifikowała się do LM więc przyjął ofertę Péreza. On po prostu jest jak każdy anglik waleczny ale poświęca się mniej niż np. salgado.
2006.08.17, godz. 00:55, tartif2
Po co wykladac tyle kasy, przeciez mozna jechac do afryki i wyrwac jakiegos ciekawego pomocnika tam jest ich pelno
2006.08.17, godz. 00:42, kacius
carol - Becks grał z sercem?? moim zdaniem on gra tylko dla kasy.... przykro mi ale takie jest moje zdanie. Może i SpiceBoy potrafi podać ale on jest przereklamowany, robi za dużo szumu wokół Realu i przez to Real nie moze wygrać nic bo ciągle media i media !!
2006.08.17, godz. 00:38, kacius
ja dziekuje jaki koles 38 mln euro !! Eeeh nmoim zdaniem to troche dorogo lepiehj byłoby kupic Mascherano, lae z drugiej strony Diarra jest zj**isty i mozna by było qw niego zainwestować przeciez nas stac !!
Najpierw było 20,25,30,35,38 hehe przegiecie !!
2006.08.17, godz. 00:38, carol
Lepiej jak by kupili mascherano czy Gago a tak wogule dziwie wam sie co sie napalacie na tego Joaqima mamy Becksa wiem ze wiekszosc z was narzeka na niego ale niestety to byla w tamtym sezonie jedyna postac w realu obok Raúlai Casillasa ktora dawala serce na boisku !!!
2006.08.17, godz. 00:19, El Goral
Ten aulas to cwany lis. A swoją drogą to czy warto wydać aż tyle kasy? Nie lepiej wziąść np. gago, albo mascherano. Zgadzam się z vilgefortzem. My nie mamy klasycznego rozgrywającego a takowy by się przydał. Poza tym nie możemy się godzić na coś takiego bo potem wszyscy będą postępować wobec nas jak lyon!!!

madmax333 Pérez zreguły kupował piłkarzy drogich ale za nich nie przepłacał. Tylko za figo i ramosa zapłacił kwotę zapisaną w klauzuli odejścia. a tak zawsze potrafił negocjacjami obniżyć cenę o pare milionów euro.
2006.08.16, godz. 23:57, rafal steciuk
ten candelon jest podobny do pereza terz kupuje gwiazdy ale perez mlodych sprowadzal to niech ten candelon kupiu gago tego dobrego i mlodego argentynczyka messi zrobil furore w barsie a gago moze zrobi furore w realu a robinho razem z nim i cassano
2006.08.16, godz. 23:52, djk92
spokojnie, ani Essien ani Diarra nie sa warci takich sum (abmramowicz kupuje do chelsea kogo popadnie) a jest wielu lepszych pomocników od diarry np. Ribery lub Fabregas, którzy na pewno lepiej zastapili by Figo albo Zizou, na Diarrę max. 25mln + 2 lub 3 zawodników...
2006.08.16, godz. 23:49, ReAl_W16
mowilem juz ze nie przejdzie :( szkoda
2006.08.16, godz. 23:36, lukaszromanskii
Oni chcą go sprzedać, tylko ciągną z Realu jak najwięcej bo wiedzą że jak będzie Realowi zależało to dadzą każdą sumę jak za Zidane`a czy Figo.
2006.08.16, godz. 23:35, krzysztofor
ja bym nie dal więcej jak 30 mln
2006.08.16, godz. 23:35, krzysztofor
dobre stwierdzenie RinG w tym newsie. wszyscy się przyzwyczaili że Real lubi przepłacać, a przynajmniej płacić znacznie więcej niż inne kluby.
2006.08.16, godz. 23:20, ziomalek
mają 2 alternatywy: De Rossi i F.Gago.
A najlpiej to niech ich obydwu kupią, a Diarrę za taką cenę sobie odpuszczą.
2006.08.16, godz. 23:08, emerson23
moim zdaniem diarra w realu będzie tak jak kiedyś makalele i powinniśmy wyłożć 30 mln +garcia +diogo i będie spoks
2006.08.16, godz. 23:07, emerson23
moim zdaniem diarra w realu będzie tak jak kiedyś makalele i powinniśmy wyłożć 30 mln +garcia +diogo i będie spoks
2006.08.16, godz. 23:05, szechorm
ten prezes to madry prezes(bierze sumy, ktore sa ogromne za zawodnikow wartych dwa razy mniej), a calderon bedzie glupi jesli kupi go za taka cene. Mascherano!
2006.08.16, godz. 23:03, zyga999
Chlopak marzy o grze w Realu, czuje, ze sprawdzilby sie, MUSI do nas przyjsc!! A ten prezes Lyonu moze juz tylko dac buzi w dupe Diaryy, jest NASZ!
2006.08.16, godz. 23:01, DJ Thomas
No to rzeczywiście mają problem. Za drogi? To nie kupować!!! Nie jest nam niezbędny a tak przepłacać za takiego gracza się nie opłaca. Mamy zapłacić 3x więcej niż jest warty gracz dlatego że Chelsea przepłaciła? No to chyba coś tu jest nie tak. Jak zamknął bym już sprawe tego transferu
2006.08.16, godz. 23:00, frankie_wilde
a opcja z Baptista obok Emersona wcale nie jest gorsza od tej z Diarra :)
2006.08.16, godz. 23:00, michas19891806
wezcie miz TA Diarra bo jzu nie moge o tym czytac :D
2006.08.16, godz. 23:00, 2Pac
czy go kupimy czy nie i tak beda wyciagac i tak.Jak dobrze pamietam z kazdym dobrym zawodnikiem ktorego Real chciał kupic sa problemy,spekulacje i wyciagania jak najwyzszej kwoty.Uwazam ze diarra sie przyda i warto wylozyc za niego tyle kasy kupic reysa oraz joaqina i kadra skompletowana
2006.08.16, godz. 22:59, Ksabi
Ja wam powiem jedno slowo zamiast Mohammadou Diarra - Mascherano. - za niego nie beda chcieli az tyle kasy, jest mlodszy i to nie jest 'gotowiec' jakich Real kupuje ostatnimi czasy.

btw orientuje sie ktos czy Adriano ma paszport wloski ?
2006.08.16, godz. 22:59, frankie_wilde
to ze Real jest najbogatszym klubem swiata nie znaczy ze za kazdego piłkarza ma wykładac takie astronomiczne sumy:/ Diarra jest b.dobry ale takie pieniadze to "lekka" przesada.Tym bardziej ze sam Diarra wyraził chec grania dla Realu, wiec po co go trzymac na sile...troche to dla mnie niezrozumiale.Myslałem ze Lyon to profesjonalisci, a tu mamy klub ktory chce wyciagac od tych wiekszych (czyt. Chealsy, Real) niewiadomo jakie sumy:|. Nasz zarzad nie jest jeszcze dobrze poukładany i zoorganizowany tak jak powinno, ale to co robi Lyon...BEZSENS
2006.08.16, godz. 22:57, koles54
no to niech kupią GAGO .....
2006.08.16, godz. 22:54, zyga999
Ale jak Calderon ma zamiar oddac Robinho lub Baptiste to nie nie nie, podziekujemy za Diarre wtedy.
2006.08.16, godz. 22:49, iker88
co za sęp:/ puściłby chłopaka
2006.08.16, godz. 22:44, vilgefortz
djmarian bładzisz:)
w Realu potrzebny jest własnie ktoś taki jak Kaka. rozgrywajacy ktory bedzie umial w waznych momentach utrzymac sie przy pilce,dograc,strzelic.
jako DM jest Emerson ,jest Garcia na lawe . nie ma rozgrywajacego bo ani " zaraz wrzuce pilke" Beckham ani Robinho ani Baptista ani Raúl takowym nie sa.
w Realu brakuje kogos kto zastapi Zidane`a .
sama obrona meczow sie nie wygrywa bo jak wiadomo w pilce chodzi oto by strzelic ich wiecej niz rywal a przyjscie Diarry bedzie oznaczac ultra defensywna taktyke.
2006.08.16, godz. 22:40, Lukersxx
darujcie sobie tego Diarre...poradzimy sobie i bez niego...nie możemy przystawac na takie rzeczy..nie i koniec :P
2006.08.16, godz. 22:39, Banan
wie ktoś co z reyesem?
2006.08.16, godz. 22:37, rafalk89
http://*SPAMUJĘ*/index.php?id=news&wid=5346&komentarze=1

a nie mowilem ze sie wkuzy :D
2006.08.16, godz. 22:36, Esstier
NIE NIE NIE, Real nie powinien się podkładać każdemu. Jest wielu innych graczy których można kupić.
2006.08.16, godz. 22:35, zgredinho
pieprzony materialista mam nadzieje ze kupia Gago chyba ze sie kolo opamieta i opusci cene ale po sytuacji z Essienem watpie w to Hala Madrid!!!!
2006.08.16, godz. 22:32, Cesc Fabregas
35mln Euro to za dużo! Lepiej już sobie odpuścić Diarre! 20mln Euro jeszcze można dać ale 38mln zdecydowanie nie! Za te 38 mln ja kupiłbym na miejscu Calderona: K.J. Huntelaara,Guardado,Mexesa,Chivu i Reyesa!!
2006.08.16, godz. 22:27, Kozik_1902
Kupować go :):)
2006.08.16, godz. 22:26, mejia
ja proponuje max 25 mln + Garcia lub Pavon lub Helguera a jak nie to niech się Lyon cmoknie i niech nie myśli ze na każdym zawodniku będą inkasować tyle kasy, niech Real złoży taką oferte a jak zostanie odrzucona to powinni dać sobie spokój i kupić Gago ( ale Lyon bedzie miał wałka )
2006.08.16, godz. 22:26, plewcio
oni9 pewnie chcieli dac 20 mln _ Robinho


debile..
2006.08.16, godz. 22:25, Chain
on nawet nie jest wart 15...
2006.08.16, godz. 22:25, plewcio
ja bym pomyślał jeszcze nad Maniche..
2006.08.16, godz. 22:25, Ruud Van Nistelrooy



Wie ktoś kiedy gra Namibia z RPA i San Marino z Albanią???

:)
2006.08.16, godz. 22:25, djmarian
vilgefortz skoro Real był w stanie wyłożyć ponad 50 mln euro za Kakę, to z 38 raczej nie będzie problemu... Tym bardziej, że Diarra jest ważniejszym piłkarzem dla Realu niż Kaka, bo na pozycję Kaki mamy Baptistę, Robinho, Gutiego, nawet Raúl mółby być cofniętym napastnikiem... A co z pozycją Diarry? Nie mamy zbyt dobrych partnerów dla Emersona, a Capello będzie grał dwoma lub trzema środkowymi pomocnikami, którzy będą musieli umieć dobrze odbierać piłki.
2006.08.16, godz. 22:25, Simek89
Jeszcze długa droga..
2006.08.16, godz. 22:24, Cesc Fabregas
20 mln + kilku pomocników (Emerson,Baptista,Beckham,Guti) :D
2006.08.16, godz. 22:24, coach
Nie kupowac za taka kase bo jak napisal autor newsa potem wszyscy beda od nas wyciagac gruba kase za byle kogo. Maksymalna cena za Diarre to 30 mln ale to i tak juz jest pewna przesada na ktora na szczescie nas stac bo jestesmy bogaci. A jak go za tyle nie sprzedadza to brac Gago a ten prezes Lyonu nie sp***la na drzewo ZYD p***lony Jak tak bedzie postepowal to sie przekona ze z niewolnika nie ma zawodnika na wlasnej skorze. Na miejscu Diarry przestalbym chodzic na treningi to by sie moze zorientowali ze juz nie chce u nich grac polglowki j**ane !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2006.08.16, godz. 22:22, nilmaryo
to niech sie walą na ryj ...
2006.08.16, godz. 22:21, madmax333
Kupic kogos innego a nie przepłacac (np tego Gago )
PS ak go kupia to postapia jak Pérez
2006.08.16, godz. 22:20, fidson
38 mln euro to za duzo Lyon niech sie dobrze zastanowi 20 mln euro to kupa sary
2006.08.16, godz. 22:20, rafalk89
Ja wam mowie on zrobi w lyonie taką awanture ze puszczą go i jeszcze nam doplacą on ich pozabija jak zostania a to muskularny chłop P:DDDD
2006.08.16, godz. 22:20, przemo33339
Jezeli bylismy gotowi za KAKE wyłozyc 60mln to moim zdaniem powinnismy kupic diarre za olowe tej kwoty zeby sie nie okazało ze tylko RVN cannaro i emerson bedo jedynymi ttransferami :/
2006.08.16, godz. 22:19, Santos (PL)
www.livescore.com
2006.08.16, godz. 22:18, PaSiK
no to pieknie juz widze ze jesli diarra nie zrobi takiego cyrku jak robinho rok temu to nici z jego przyjscia
2006.08.16, godz. 22:17, ronaldo33
gdzie mozna zobaczyc wyniki meczow towarzyskich
2006.08.16, godz. 22:17, saxxon
Aulas bujaj jaja

niech kupiąGAgo i gotowe, nie am co sie targowac z idiotą
ale szkoda DIarry- dobry piłkarz
2006.08.16, godz. 22:15, jack-sub
a to cfaniak :]
2006.08.16, godz. 22:15, Jemen
Zabranie Diarry i danie kilku pomocników to by ich wzomcniło a nie osłabiło i jeszcze za 20 mln mogliby kupiś jakiegoś zastępce Diarry, źle robią.
2006.08.16, godz. 22:13, alec
albo nikt go nie kupi...i Lyon straci kase...a jak zacznie Diarra strajkowac, to tylko na tym straca :)
2006.08.16, godz. 22:13, jormaster
z dunskich gazet :]
2006.08.16, godz. 22:12, mi0
20 mln i kilku pomocnikow a ci nie chca go sprzedac! ladni frajerzy niby diarra jest jednym z najlepszych teraz srodkowych pomocnikow na swiecie ale bez przesady
2006.08.16, godz. 22:12, alec
święte słowa w 3akapicie...jak Go nie kupimy...
to moze za rok...za dwa Abramovic weźmie go za Makalele...
2006.08.16, godz. 22:12, vilgefortz
Sprzedali Essiena za 38 mln bez żadnego targowania więc i tu będzie podobnie.
Essien tez chcial odejsc a mimo to Chelsea musiała wylozyc pelna kwote.
pytanie tylko czy Real na to stac??
2006.08.16, godz. 22:11, Cicinhoo
walić tego gościa, kupmy gago a ten frajer niech się wypcha tą swoją pychą, jest bardziej chciwy od żyda, kupmy Gago i tego meksykanina na lewą obronę i Chivu i będzie dobrze...
2006.08.16, godz. 22:10, Simek89
Każdy klub wie że Real to ma kase i moga wydrzec sporą sumke więc dlatego tak to się wszystko przeciąga
2006.08.16, godz. 22:09, Maczo-Blanco
podoba mi sie ten prezes,wie że ma dobrego zawodnika to go nie chce puścić,jedno jest pewne ani Essien ani Diarra nie są warci 38 mln euro,nie dajmy się zwariować,poza tym niech obok Emersona gra Baptista i po sprawie
2006.08.16, godz. 22:08, Ra
smieszni sa, jesli mysla, ze kupimy diarre za 38mln. naprawde strasznie zawyzona cena.
a co do meczu polska dania, to szpakowski stwierdzil na poczatku, ze gravesen przeszedl do newcastle za 3 mln... ciekawe skad szpak te informacje
2006.08.16, godz. 22:07, galacticos1991
Diarra jest super!!
On musi przyjsc!
2006.08.16, godz. 22:06, galacticos1991
Gravesen to geniusz!!! :p
2 asysty i na koniec sztuczka jak królik Bugs!!!
Tylko on moze zastąpic boskiego ZIZOU!!!
2006.08.16, godz. 22:03, Ksabi
Nie ! Brać Adriano i Gago. - zostały tylko 2 tyg. na podjęcie szybkich decyzji wiec nalezy sie spieszyc.

Btw. jutro miejmy nadzieje prezentacja Reyes'a ; )
2006.08.16, godz. 22:02, kamilraul
cholera 38mln € to strasznie dużo ......... a jeśli się nie sprawdzi w realu to co ? sprzedamy go za 12 mln € albo i mniej?
2006.08.16, godz. 22:00, Nata
kilku pomocników, hm?
2006.08.16, godz. 21:59, vilgefortz
tak tak
kupic wszystkich!!
za wszystko zaplacisz karta Mastercard!
u niektorych w widoczny sposob sie myslenie zacina
2006.08.16, godz. 21:59, Bartek2312
kurde na real-madryt.com pisza ze chivu ani mexes tez nie dla realu bo moze by i przyszli ale juz jest za pozno normalnie paranoja z tym pedja jak on sie do tego zabiera jakby chcial a nie mogł
2006.08.16, godz. 21:58, hoszkar
to ze gravesen byl najlepszy na boisku swiadczy niestety tylko o tym jaka nasza reprezentacja jest slaba...
2006.08.16, godz. 21:58, primohunter
dajcie spokój z Diarrą... nie możemy kupować zawodników za taką kasę, to jest chore...
2006.08.16, godz. 21:57, Bodyro
nei chce nic mowic ale po meczu polska dania nie powiem gravensen gra nie tak zle , zwody nawet niekiedy jak brazylijczykiem bylby hiehiehie:D
2006.08.16, godz. 21:54, Looker
diarra to lipa mowie wam i jeszcze za taka kase!!!
2006.08.16, godz. 21:54, Mlody723
heheh Gravesen dzisiaj najlepszy a na koniec pokazał niezłą sztuczke moze nie taj jak R10 ale niezle wcioł mile :)))
2006.08.16, godz. 21:53, galacticos 2005
szkoda pieniedzy ...zamiast znowu wydawac kase lepiej postawmy ktoregos z wychowankow...w parze z emersonem duzo sie nauczy i zaprocentuje to na przyszłosc
2006.08.16, godz. 21:53, yogo
kase mamy i na dwoch takich diarrow ale tu nie chodzi o to zeby przeplacac 15 baniek.niech spadaja na drzewo a oni z niewolnika nie beda mieli pracownika.38 baniek to za duzo.ani gosc nie gra w dobrej reprezentacji.lyon tez nie poprwadzil do sukcesow w europie.chelsea juz przeplacila z essiena.na razie to on sie sprwadzil w lidze takiej sobie francuskiej
2006.08.16, godz. 21:52, Cinek
+ "kilku pomocników" - ciekawe kogo mają na mysli... Mam nadzieje ze nie chodzi o Baptiste czy Robsona. Dawac im P. Garcie i Diogo! Jesli oczywiscie zechcą w co wątpie:D
2006.08.16, godz. 21:52, oddo28
Moim zdaniem nie ma sensu dawać aż tyle pieniędzy. Moze Diarra by się przydał ale bez przesady płacić tyle talarów...Potem nie kupimy nikogo za normalne pieniadze bo każdy będzie wiedział że od Realu wyciągnie trochę pieniędzy.
2006.08.16, godz. 21:52, hoszkar
ale nie bawmy sie w chelsea i nie dajmy sie zwariowac bo z calym szacunkem dla Diarry to nie jest on wart az takich peniedzy...
2006.08.16, godz. 21:51, Bartek2312
oni go chyba nigdy nie kupia
2006.08.16, godz. 21:50, robinhoo10
choc z 2 strony jednak prawda jest to ze nie wolono wykladac zbyt duzej ilosci kasy.....
2006.08.16, godz. 21:49, _charger_
Choc z drugiej strony jestesmy bogatym klubem, najwyzej w rankingu najbogatszych klubow. Wyprzedzilismy Manu, wiec chyab troche kasy mamy. A na transfery to zawsze powinno starczyc...


Pozdrawiam.
2006.08.16, godz. 21:48, robinhoo10
nie wieze ze real nie ma ok 70 mln euro.... wiec niech sie zgodza albo wyloza 35 mln....
2006.08.16, godz. 21:48, hoszkar
wlasnie nie dajmy sie zwariowac...

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama