Advertisement
Menu
/ as.com

Na San Siro z "nowymi" reklamami

Problem z Bwin znów się powtarza

Real Madryt w jutrzejszym meczu z AC Milan zagra z lekko zmodyfikowaną reklamą na koszulkach [zdjęcie obok - przyp. red.]. Stanie się tak dlatego, gdyż UEFA nie dopuszcza do tego, aby na boisku znajdowały się dwie drużyny z tym samym sponsorem na koszulkach. A, jak wiadomo, AC Milan ma na koszulkach taką samą reklamę jak Real Madryt - Bwin.com. Już dwa tygodnie temu w pierwszym meczu na Santiago Bernabéu z tym samym problemem zmagać się musiał właśnie włoski zespół, który na początku miał wybiec na murawę w "czystych" koszulkach. Ostatecznie zdecydowano się na lekkie zmodyfikowanie reklamy - win.com.

W poprzednim miesiącu Florentino Pérez przedłużył kontrakt z firmą Bwin do 2013 roku, zapewniając sobie przy tym zarobki w wysokości 23 milionów euro za sezon (poprzednia umowa gwarantowała 17 milionów euro). W tym sezonie Ligi Mistrzów firma bukmacherska ma jednak wielkiego pecha. Real Madryt nie mógł bowiem zagrać z reklamą na koszulkach w pierwszym meczu z FC Zürich - prawo szwajcarskie zabrania reklamowania firm bukmacherskich podczas imprez sportowych. Sytuacja ta powtórzy się także w rewanżowym meczu z Olympique'em Marsylia - we Francji obowiązuje ten sam zakaz

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!