REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2019.05.21, godz. 08:24, Rauer / as.com

AS: Temat transferu Mbappé faktycznie istnieje

Fot. Getty Images

Kylian Mbappé chce odejść z PSG. Jak ustalił dziennik AS, poniedziałkowe słowa francuskiego piłkarza miały tylko jeden cel – przygotować klub z Parc des Princes na odejście swojego cracka. Przesłanie Mbappé było w pełni przygotowane i przemyślane, zero improwizacji. Słowa te nie miały na celu ani wywalczenie podwyżki, ani zmuszenie PSG do sprzedaży Neymara. 20-letni Francuz jest zdania, że jego cykl w Paryżu dobiegł końca i potrzebuje nowych wyzwań.

Real Madryt po raz pierwszy dostrzegł, że sprowadzenie Mbappé nie jest niemożliwe. Oczywiście mając na uwadze bardzo dobre relacje z PSG, Królewscy w żadnym wypadku nie rozważają wkroczenia na wojenną ścieżkę. Jednak ostatnie słowa zawodnika mogą być kluczem, który pozwoli rozpocząć pokojowe negocjacje. Mbappé również ma świadomość tego, że Real Madryt widzi w nim idealnego kandydata na lidera nowego projektu Zinédine'a Zidane'a. Nie ulega jednak wątpliwości, że to sam zawodnik musi wykonać tych kilka pierwszych kroków w kierunku transferu.

Po dwóch latach spędzonych w PSG 20-letni atakujący jest zdania, że jest gotowy na największe wyzwanie w swojej karierze. Swego czasu odrzucił już możliwość przejścia na Santiago Bernabéu, wybierając nieco pewniejszą i bezpieczniejszą opcję przenosin do stolicy Francji. Teraz wobec braku Cristiano Ronaldo i prawdopodobnego odejścia Garetha Bale'a Mbappé ma wolną drogę, aby stać się największą gwiazdą Realu Madryt. Słowa wypowiedziane na niedzielnej gali można traktować jako bezpośrednie przesłanie do Florentino Péreza: „Tak, teraz już jestem gotowy”.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2019

Komentarze

2019.05.22, godz. 09:14, VamosRM
To napisał AS, więc to znaczy że nie ma żadnego tematu.
2019.05.21, godz. 14:27, zizołuł
Karim9Benzema
400? tyle to się wydaje na waciki...pińcet mln łojro! tyle trzeba dać

szczerze? wolałbym już Neymara
2019.05.21, godz. 13:59, Karim9Benzema
Mbappé jest stworzony do gry w Realu i cena nie powinna grać roli. Jak szejki zawołają 400 mln to trzeba dać 400. Real to najlepszy klub świata i po odejściu CR7 w Realu musi grać nowy najlepszy piłkarz świata. Nikt nie przyjdzie na Bernabéu dla Kroosa albo jakiegoś Eriksena.
2019.05.21, godz. 13:42, KissMe
"Mam 20 lat, gram w klubie 2 lata, mój cykl w nim dobiegł końca"... O wow.
2019.05.21, godz. 12:32, Error2017
Kylian Mbappé się obudził ...
Rychło wczas .

Junior wyczaił że w P$G poza pewnymi tytułami nie ma szans na wiele , nie mniej obecnie nie ma szans na ten transfer - nawet te słowa wypowiedziane w takich okolicznościach nie wiele zmieniają .

Kontrakt do 2023 roku skutecznie zamyka wszelkie możliwości , a szejkowie są na tyle bogaci że nie muszą nikogo sprzedawać nawet jeśli chce odejść , o czym świadczy przykład Adriena Rabiota .

Po prostu nas nie stać ... i nawet za rok lub dwa będzie to niemożliwe .

Lepiej skupić się na innych ważnych transferach których trzeba dokonać
2019.05.21, godz. 12:28, matrixzma97
As i jego marzenia. Choć do do Mbappé mam mieszane uczucia. Owszem. Z jednej strony absolutnie transfer jak najbardziej potrzebny, młody Crack który w przyszłości będzie jednym z głównych faworytów do ZP, i byłby wielkim wzmocnieniem w walce o puchary. Z drugiej strony coraz częściej niepokoi jego zachowanie, m.in głupie czerwone kartki. Owszem jeśli miałbym wybierać z dwójki Mbappé, Neymar to bez wahania wybrał bym Francuza. Może gdyby ten transfer doszedł by do skutku to sam Mbappé ogarnął by się w klubie któremu ponoć kibicuje od dziecka.
2019.05.21, godz. 11:37, rafal1987


Główna
Najnowsze
Wideo
Sport.pl Piłka nożna Ligi zagraniczne Ligue 1 Neymar przejdzie do Realu? PSG zgodzi się na transfer pod jednym warunkiem
Neymar przejdzie do Realu Madryt? PSG zgodzi się na transfer pod jednym warunkiem
KG, "Sport Bild"
08.05.2019 16:43
PSG zgodzi się na transfer Neymara do Realu Madryt, jeśli "Królewscy" zapłacą za gwiazdę mistrza Ligue 1 ogromne pieniądze - informuje "Sport Bild". Po spełnieniu tego warunku, Brazylijczyk trafi do stolicy Hiszpanii już w letnim okienku transferowym.

DARKO VOJINOVIC/AP

REKLAMA

Podziel się

REKLAMA

Jak poinformował "Sport Bild", Neymar może już w letnim okienku transferowym przenieść się do Realu Madryt. Działacze PSG postawili jednak jeden warunek - Real Madryt ma przygotować ofertę w wysokości 350 milionów euro. Tym samym Brazylijczyk po raz drugi w ciągu dwóch lat pobiłby transferowy rekord, po tym, gdy rok temu trafił do Paryża za 222 miliony euro.

Choć wydawało się, że PSG nie zamierza sprzedać swojej największej gwiazdy, to transfer Neymara rozwiąże problemy klubu z Paryża z wypełnieniem Finansowego Fair Play. Dodatkowo do samej transakcji miałby zostać włączony także James Rodríguez, któremu kończy się wypożyczenie do Bayernu Monachium. Zinedine Zidane nie chce jednak Kolumbijczyka w swoim składzie, dzięki czemu może on wrócić do Ligue 1.

Jak donosiły wcześniej media, Neymar nie czuje się dobrze we Francji. Z tego powodu liczy na transfer do silniejszej ligi. Brazylijczyk wcześniej sam przyznał, że nie wyklucza gry dla Realu Madryt. Gwiazdor PSG w ostatnich dniach starł się z Julianem Draxlerem, co może być dodatkowo wpłynąć na jego chęć odejścia z Paryża.

Haha
2019.05.21, godz. 11:36, Xaoo
Nie wiem dokładnie jak wygląda jego sytuacja, ale można Rabiota weźmiemy za darmo latem :D?
2019.05.21, godz. 11:28, Xaoo
Czy dopiero co PSG nie dementowały tych plotek..?
2019.05.21, godz. 11:10, skowronek1510
Panowie jedna sprawa - temat transferu faktycznie istnieje, ale najwcześniej na lato 2020. Info od ludzi z twittera.

btw, zapraszam na mój blog gdzie pisze o Realu!

futbolsubiektywnie.pl
2019.05.21, godz. 11:02, rafal1987
Moim zdaniem jesli Real zaproponuje Varanea i Np Asensio lub Isco za Mbappé i kase to mysle ze Szejk to gleboko przemysli.
2019.05.21, godz. 10:33, Fransis
Gowno prawda.
Jeżeli mbappe chce odejść to niech po prostu nie podpisuje nowego kontraktu. Obecny się skończy będzie miał 23-24 lata i wtedy będzie wolny.
2019.05.21, godz. 10:27, sebas1902
P$G to złota klatka. Z tamtego klubu można kupić piłkarzy, którzy nic nie znaczą typu Krychowiak. Gwiazdy piłki, które poszły tam za petrodolarami już tam zostaną, szejk ich nie puści. Mogą się wypowiadać, że chcą odejść z Paryża i powtórzy się historia Rabiota - będą woleli trzymać go na ławce bądź nawet poza kadrą niż komuś oddać.
2019.05.21, godz. 10:14, lodyga
Akurat bardziej medialny to jest Neymar. Cristiano tez byl medialny i jakos pozwolil mu odejsc. Pérez kupi kogos medialnego ale nie Mbappé. Hazard mysle ze nie spelnia tego w 100%.

Zostal mu wiec Neymar,Pogba moze Salah no i smiem napisac Messi:D
2019.05.21, godz. 10:03, marfel
zizołuł
Pérez zdawał sobie doskonale z tego jaki potencjał sportowy i marketingowy ma Mbappé dlatego właśnie dawał te 180 mln za Francuza i dodatkowo nie starał się o Neymara( obaj w jedno okienko zmienili kluby). Tylko że problem powstał wtedy gdy się okazało że Mbappé wybrał ofertę PSG. Monaco nawet wolało by wybrał nas bo zarówno my jak i PSG dawaliśmy tą cenę jaką wyznaczyli.
Ja uważam że Pérez ma zadrę do Mbappé o ten wybór i wcale nie wierzę w to że my tylko patrzymy na to jak wyrwać go z PSG. Już raz on Floro odmówił. w międzyczasie pozyskaliśmy Viníciusa, Rodrygo.
Kiedyś Pérez miał tą przewagę że to on wyznaczał ceny na rynku i inne kluby na to przystawały bo to były rekordy. Dziś katarskie PSG ma gdzieś pieniądze Péreza bo jakby im pozwolono to by przebijały każde oferty składane przez Real.
No i nadal uważam że nieprędko pęknie granica zapłacenia za piłkarza kwoty 300 mln. Myślę że nawet 250 nikt za szybko nie zapłaci. Neymar to był złoty strzał i jednocześnie ryzyko Kataru( że ich będą straszyć konsekwencjami co ostatecznie okazało się niczym nie popartym) ale on miał klauzulę i emir Kataru nie musiał z nikim gadać. Wpłacił pieniądze i tyle.
A my dziś w przypadku Neymara czy Mbappé musielibyśmy rozmawiać z tym emirem Kataru który właśnie sam zmienił obecny rynek transferowy.
2019.05.21, godz. 10:00, MrFreeSoul666
zizołuł
Bo Real Madryt to Real Madryt i nie możemy na to tak patrzeć.
Teoretycznie nie trzeba wyrzucac 90% składu. Prawda jest taka, że jak przyjdzie Hazard, dokupić tego Ndombele, kogoś na lewą obronę jeśli faktycznie Regi nie pasuje Zidanowi i moze udało by się Sane wydrzeć. Myslę, że mimo wszystko w Realu ma większą szanse na sukces
2019.05.21, godz. 09:53, lukaszw85
ciekawe, ciekawe,
czekamy na 1 wrzesnia wtedy wszystko bedzie jasne
2019.05.21, godz. 09:52, Real75Madridista
Jesli PSG nie ma zadnego interesu w sprzedazy Mbappé (a nie ma na bank!), to temat jego transferu jest kaczka dziennikarska.
Pzdr.
2019.05.21, godz. 09:52, Zielonykolo
To jest tak Real może chcieć ale to Mbappé musi postawić sprawę jasno ze chce odejść i prosi klub o negocjacje z Realm. Jeśli on nic nie zrobi to Pérez tym bardziej ni3 będzie się narzucać.
2019.05.21, godz. 09:51, piterek9
Mysle ze nam potrzeba jakiegos walczaka kogos komu bedzie sie chcialo, a nie panienki ktore odstawiaja noge. Mysle ze przede wszystkim Real musi wzmocnic oba skrzydla. Bo w rym sezonie na skrzydlach jednynie Vini i Brahim robili cokolwiek.
2019.05.21, godz. 09:48, piterek9
zizołuł
Zgadzam sie z Toba. Tez mysle, ze temat transferu istnieje ale tylko w mediach. W mediach duzo dodaja od siebie i niewiele ma to wspolnego z prawda. Jedyne co dziala na plus tego pomyslu o transferze to fakt ze Pérez szuka graczy bardzo medialnych i profil takich zawodnikow jak Neymar, Mbappé czy Pogba moglby marketingowo sie oplacac. Mysle ze Hazard jest za malo medialny, bo gdyby bylo inaczej on by juz dawno u nas byl.
2019.05.21, godz. 09:42, zizołuł
marfel
z Pérezem wszystko jest możliwe, przecież jeśli chodzi o transfery to on nigdy nie patrzył na przydatność piłkarza do zespołu, liczył się marketing i szum medialny, więc gdyby naprawdę był temat Mbappé na pewno by go rozważył, problem w tym że pewnie go nie ma a wszytko to wymysły i mokre sny pismaków.
2019.05.21, godz. 09:38, piterek9
Moim zdaniem transfer Kyliana jak i Neymara jest raczej nieosiagalny. Z tej dwojki mysle ze duzo lepsza opcja dla Realu byloby kupienie Mbappé, bo jest duzo mlodszy i moglby pograc w Realu nawet kilkanascie sezonow. Takze uwazam ze jesli Realowi udaloby sie kupic Hazarda, Jovicia i Mbappé to atak bysmy mieli niesamowity. Dla mnie jest bez roznicy czy Real zaplaci za kogos 50mln czy 350mln. To nie moja kasa, nie moje podatki. I tesknie za Realem ktory tworzyl widowisko, gdzie z najlepszymi gral jak rowny z rownym albo nawet byl faworytem. Bo taka sytuacja jak w tym sezonie, ze przyjezdzaja druzyny z grupy spadkowej po 3pkt do nas jest nie do zaakceptowania. Ktos musi ruszyc ta druzyna. A nie ma co liczyc na to ze Real sprzeda 15zawodnikow i sprowadzi nowych 15 w ich miejsce. Tak naprawde mysle ze sprzedadza kilku 5 moze 6 i oprocz dwoch transferow ktorych Real juz dokonal mysle ze zrobi jeszcze 3 moze 4. Takze o rewolucji w jednym okienku to my nie mozemy sie spodziewac. A przykladem na to jest przedluzenie kontraktu Kroosa.
2019.05.21, godz. 09:34, karol250897
Gdyby Mbappé tu przyszedł to on przejąłby role nie obsadzoną po Cristiano, ma głód zdobywania bramek i sukcesów, jest młody, ambitny, na boisku już jest liderem. Co by nie mówić Cristiano przyszedł do nas mając 24 lata, Mbappé ma 20 lat w 2023 kończy mu się kontrakt, wiec myślę że przyjdzie do nas, ale raczej za 3/2 lata gdy kontrakt będzie mu się kończył.
2019.05.21, godz. 09:27, marfel
zizołuł
Tutaj się zgadzam całkowicie, to jest właśnie paradoks sytuacji z Mbappé.
Pérez wykłada za niego rekordowe w naszym wydaniu 180 mln a on wybiera PSG. Wtedy woli iść do Kataru a teraz liczy na to że ten sam Real wyda za niego 300, 350 czy 400 mln? Ja kompletnie tego nie widzę. To media żyją tymi cenami że niby Real wywali na jednego zawodnika 300 czy więcej milionów.
A Pérez w międzyczasie już sobie zainwestował w Viníciusa i Rodrygo i według mnie to prędzej będzie na nich stawiał niż szarpał się o wykupienie Mbappé za nierealne wręcz pieniądze.
Morał jest prosty- jak już Real daje za ciebie prawie 200 mln(tak naprawdę to więcej bo jeszcze doliczamy pensję, poboczne prowizje) to trzeba było z tego skorzystać.
2019.05.21, godz. 09:25, Robbinho
Każde pieniądze.
2019.05.21, godz. 09:22, zizołuł
MrFreeSoul666
rozumiem że jak podpisze z Realem to oznacza że ma większe ambicje? ;)) w PSG przynajmniej ma mistrza Francji co sezon, w Realu wszystko wskazuje że przez klika najbliższych lat nie ma co liczyć na naszą hegemonię, rewolucji nie da się zrobić w 1-2 okienka, pewnie będziemy się bić o trofea ale gwarancji sukcesów nie ma. Na dzisiaj pewniejszy projekt sportowy Mbappé ma w PSG
2019.05.21, godz. 09:17, MrFreeSoul666
@marfel
Dokładnie. Myślę, że przed końcem obecnego kontraktu nie ma szans na wydarcie. Pytanie czy Mbappé ma większe ambicje czy nie. Jeśli ma to nowego nie podpisze, bo go do tego nie zmuszą. Ale coś czuje, że skoń zy się po prostu wielkim nowym kontraktem na bajeczną kasę i zdobywaniem jedynie Mistrzostwa Francji. Myślę, że Real powinien się skupić na wyciągnięciu Hazarda i przykładowo Mane lub Salaha chociaż i to będzie mega ciężkie ale chyba bardziej realne niż wydarcie kogoś z PSG
2019.05.21, godz. 09:14, ulek3376
pixi

Dokładnie. Nic dodać nic ująć.
2019.05.21, godz. 09:13, zizołuł
piłkarz za 350 mln ;))))) hahahahha od razu zaokrąglijcie do pół miliarda łojro nie ma co się cackać! paranoja....
jutro Mbappé powie że Madryt to ładne miasto i AS będzie miał codzienną podnietę przez 3 miechy
2019.05.21, godz. 09:11, marfel
Temat Mbappé faktycznie istnieje, ale w mediach.
Z klubu-państwa nie jest tak łatwo się wyrwać a taki Mbappé wiedział co robi podpisując super kontrakt na 5 czy 6 lat.
A PSG by się tylko ośmieszyło jakby pozwolili mu odejść, głównie z tego powodu że wypuszczają te oficjalne zaprzeczenia.
To jest coś nowego bo mało który klub publikuje oficjalne komunikaty na plotki transferowe gazet a oni twardo i szybko odpowiadają na doniesienia prasy.
Rok temu była podobna historia, gazety nakręcały transfer Kyliana, PSG zaprzeczyło i okazało się że Mbappé został.
Bardziej ciekawi mnie to czy w PSG nie ma jakiegoś konfliktu lub walki o władzę w klubie między Neymarem a Mbappé?
I jakby nawet odrzucić nierealność tych transferów na tą chwilę to wiadomo że tylko jednego by mogło puścić PSG z klubu( choć ja uważam że do mundialu w Katarze będą tam siedzieć). Tak więc kto pierwszy ten lepszy, można tak napisać.
Podobno sam emir Kataru niedługo pojawi się w Paryżu i to powinno wszystko wyjaśnić. Wcale się nie zdziwię jak zobaczę że obaj będą podpisywać w blasku fleszy nowe kontrakty( chociaż stare wciąż są długie). Plotki powodują że można się
na tym wzbogacić.
2019.05.21, godz. 09:04, rafal1987
Jeśli sam Mbappé będzie zdeterminowany do nas przejść tego lata i odrzuci od Psg nową umowę z podwyżką to nawet Psg nie jest głupie na tyle żeby go trzymać na siłę, prędzej go sprzedają za te 300 - 350 mln euro i zrobią porządną przebudowę składu bez narażania się na złamanie FFP.
Ale jeśli Mbappé nic nie zrobi to szanse na to są zerowe.
2019.05.21, godz. 09:03, pixi
Będzie tak jak z Lewandowskim. Lewy chciał, Real chciał, tylko że z Bayernem długi kontrakt bez klauzuli.
A tu jeszcze klub arabski, dla nich taki Mbappé jest jak koń. W razie czego zamkną w boxie i zapomną. I tak się skończy rumakowanie.

2019.05.21, godz. 08:51, madridista0415
Powiem tak nie ważne ile by było newsow na temat jego transferu i nie ważne jaka Gazeta by te newsy wydawało to uwierzę gdy zobaczę oficjalny komunikat do tego czasu możemy spodziewać się co jakiś czas jakiś nowych informacji...prosze nie nastawiamy się bo przypominam ze mbappe był już nasz 2lata temu i co? I nic
2019.05.21, godz. 08:49, lodyga
Pérez tak sie boi PSG ze oddalby im ze trzy puchary.
2019.05.21, godz. 08:48, wikkii1
Mbappé za 3-4 lata - to jest realne. Na pewno nie wcześniej niż dwa najbliższe sezony. Nie ma szans
2019.05.21, godz. 08:47, M_J18
Transfer mbappe jest niemozliwy do zrealizowania. Info z As-a to jest niczym wrozenie z fusow, zero konkretow, a jedynie domysly i przypuszczenia i to jeszcze mocno naciagane:)
2019.05.21, godz. 08:46, pawlik3213
No tak, AS który podawał w niedzielę, że przyszłość Kroosa jest niepewna.
2019.05.21, godz. 08:45, Swider1991
Transfer Mbappé byłby tak samo zaskakujący na ten moment jak bierność Péreza latem ubiegłego roku... Kto wie co ten facet kombinuje.
2019.05.21, godz. 08:37, keymaker
I zaczyna się saga, teraz codziennie 5 newsów o Mbappé... Przecież szejkowie go zwyczajnie nie puszczą, bo im nie zależy na hajsie, mają go jak lodu. Jaki mieliby w tym interes, by sprzedawać praktycznie najlepszego młodego piłkarza świata, zamiast budować wokół niego drużynę?
2019.05.21, godz. 08:36, Raul GB
Czekam na mambpo z niecierpliwoscia.
2019.05.21, godz. 08:31, rafal1987
Prędzej w Neymara bym uwierzył niż Mbappé że się uda go sprowadzić.
Ale zobaczymy może Pérez nas zaskoczy miło.
Oby Salah/Sane to były opcje B w razie co.
2019.05.21, godz. 08:29, RKarcz
Pytanie tylko kim dla Realu są piłkarze pokroju Mbappé, Neymar, czy Pogba. To są typowi najemnicy. Jakiś szejk rzuci więcej i będą strajkować dla odejścia w lepiej płatne miejsca. A to że wystarczy dobry zespół aby zdobywać trofea widać w wielu klubach bez Messiego, CR czy Neymara.
2019.05.21, godz. 08:28, Szpundi
Ale super ze bedziemy mieli Mbappé ahahaahah
Czekam na oficjalke

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama