REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2019.02.07, godz. 18:25, Banan / marca.com

„Kiedy nie dostajesz tylu szans, co koledzy, wszystko się zmienia”

Fot. Getty Images

Były piłkarz Realu Madryt i reprezentacji Hiszpanii, Rubén de la Red wziął udział w charytatywnym meczu padla przeciwko legendom Atlético. Z tej okazji udzielił paru wypowiedzi Hiszpańskiej Agencji Prasowej. Dość rzeczowo wypowiedział się przede wszystkim na temat związany z sytuacja Isco.

– Isco? Real Madryt nie czeka na nikogo. Wszyscy w kadrze są bardzo dobrzy i ten, kto nie dobija do odpowiedniego poziomu jest ignorowany przez kolegów – stwierdził krótko były pomocnik.

Do słów De la Reda szybko postanowił odnieść się na Twitterze także sam zainteresowany. „W zupełności zgadzam się z De la Redem, ale kiedy nie dostajesz takiej samej liczby szans, co koledzy, wszystko się zmienia. Tak czy inaczej wciąż ciężko pracuję i walczę w oczekiwaniu na swoją szansę! Hala Madrid!”, brzmi treść wpisu.


REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2018/19

Komentarze

2019.02.08, godz. 09:49, okarexPL
Nie dostaje szansy tak jak Brahim
2019.02.08, godz. 08:47, jimbravura
Dudzio2
tak, nikt nie neguje jego umiejętności, ale sam powiedz, ostatnio jak wychodzi na bosiko to biega jakby miał pełną pieluchę... piszę to z bólę bo jest to obok marychy i sergiusza mój ulubiony piłkarz ale taka jest niestety prawda :/ a kolejna rzecz to to ze imo ma troszke racji. nie wiem jak wyglada na treningach itd ale no np Marcych dostaje czesto duzo minut a też jest tak bardzo pod formą ze to jet szok
2019.02.08, godz. 03:23, Dudzio2
Tylko isco gral ciut wiecel w listopadzie jak caly zespol nic nie gral...
I isco nie przez przypadek byl filarem w rep hiszpanii...
I nie piszcie bzdur ze nie walczy... Bo byly mecze ze zapierniczal do tylu az milo jak bylo trzeba.
2019.02.08, godz. 01:37, VamosRM
@szeszunia
Po to trenuje by być w formie. Patrz przykład Llorente w listopadzie, nic kompletnie nic nie grał wszyscy myślą że jest poza klubem, wymuszona sytuacja wchodzi i jest w formie. Isco dostaje minuty, to jest więcej niż Llorente mógł liczyć przed listopadem. Problem w tym że swoich szans nie wykorzystuje.
Teraz dodatkowo wracają kontuzjowani i oni muszą dostać po kilka minut po powrocie, żeby chociaż poczuć boisko. Isco dostanie jeszcze wiele minut w tym sezonie i pewnie w jakimś meczu wejdzie w pierwszym składzie, tylko od niego zależy czy wykorzysta te szanse.
Ogólnie ta sytuacja jest bardziej rozdmuchana przez as’a i marce niż jest to problem kogokolwiek. Praca drukuje sztuczne fakty.
2019.02.08, godz. 01:28, kgornz
Gradziu10

No w takim razie powiedz mi, co jest najmocniejsza strona Isco, co go wyróżnia i powoduje, że jest topowym pomocnikiem?

2019.02.08, godz. 00:32, Buska14
YanKeS_123
Isco podstawowym? Kiedy niby? On zawsze był tylko 12 albo 13 zawodnikiem. Nic więcej.
2019.02.08, godz. 00:30, zelu_83
Nie porównujcie Isco z Lucasem, różne pozycje i inny sposób grania.
Isco nie pasuje do systemu 4-3-3, Isco to gość od ofensywy zaraz za napastnikami, taki łącznik idealny w diamencie. Za wolny na skrzydło. Co do tych co mówią że nie umie grać w defensywie to polecam finał CdR kiedy Gareth obiegał Bartre i sezon u Carlo gdzie Isco grał w do przodu i o defensywie nie zapominał. Może on urósł a może taktyka nie jest dla niego dobra a może trener go nie widzi tak jak Zizu nie widział Ceballosa i Lorente. Ktoś kto by nic nie umiał jak wielu z was pisze nie grałby w Realu.
2019.02.08, godz. 00:21, kgornz
Wyszydzany*
2019.02.08, godz. 00:20, kgornz
W 3 ostatnich sezonach LM Isco łącznie, 2 bramki 5 asyst. A taki wyszukany Lucas Vázquez np 2 bramki 6 asyst.
2019.02.08, godz. 00:09, Kmfip
Za Zidane Isco grał jako pomocnik, ale też był Ronaldo w składzie a teraz to nie przejdzie bo sam Benzema nie nastrzela tylu bramek musi mieć pomoc Viniego czy Lucasa.
Taktycznie był ważnym zawodnikiem przy LM bo w takich meczach gra się na utrzymanie piłki co mu średnio wychodziło, ale też trzeba strzelać bramki a nie uspokajać grę.
2019.02.08, godz. 00:00, Kmfip
Dostawał szansę, ale jak wychodził na boisko to spacerował i tracił piłki. Jest bez formy ale ma grać, niezłe podejście bo może złapie formę a nikt nie pomyśli że to nas może kosztować sezon. Tak jak granie innych zawodników bez formy patrz Marcelo. Solari przyszedł odstawił go od składu i jakoś wyniki są może nie najlepsze, ale jest nadzieja. A wy chcecie znowu go wepchać do składu żeby holował piłkę i zwalniał każdą akcję. Wszystko jest w miarę poukładane i z tym składem i tak jest dobrze póki co.
2019.02.07, godz. 23:57, gradziu10
yogo
Z tego co pamiętam to Isco był bardzo ważnym zawodnikiem przy wygrywaniu LM ;)
kogomz
Wiadomo Isco nic ma nic xddd
2019.02.07, godz. 23:55, kgornz
Yankes

Zizou grał zazwyczaj innym ustawieniem, w którym Isco w miarę pasował, natomiast nie uważasz chyba, że Isco w najważniejszych momentach był decydujący. Był raczej uzupełnieniem składu.
2019.02.07, godz. 23:53, szeszunia
Ludzie jak on ma być w formie, skoro gra ogony raz na 10 dni...?
Solari wpuszczać woli nawet Valverde niż Isco..
Nie rozumiecie tego, że to problem personalny, nikt nie jest tak gnojony przez Solariego, żaden piłkarz w jakiej formie by nie był, a najdobitniejszym przykładem moich słów jest Marcelo!
Zobaczmy, co będzie jak Vasquezy i spółka nie wystarczą na final CDL w lidze nie dogonimy Barcelony, a w LM polecimy w 1/4?! Jeden plus hej sytuacji będzie taki że Solari poleci, za tą swoją tępą upartość!
2019.02.07, godz. 23:49, Daniello11
De La Red zapomniał, że to dotyczy wszystkich, którzy nie są pupilkami Péreza, albo nie kosztowali dużo kasy. Bale, Benzema, czy teraz Coirtuis i jeszcze by się paru znalazło - nie muszą prezentować sobą nic, oprócz tego że grają gówno i są słabi jak gówno to również nie muszą się nawet starać czy angażować, mogą udzielać kontrowersyjnych wywiadów czy wychodzić ze stadionu w czasie, gdy gra twoja drużyna - to wszystko nic, bo oni i tak z automatu mają pewny skład. Jak Ci pozostali mają mieć motywacje i wolę walki? Przecież taki Benzema przez półtora roku był najgorszym napastnikiem w Europie, a i tak nikt nie był w stanie go posadzić na ławce.

Mam nadzieje, że ta patologia skończy się w tym klubie wraz z odejściem sabotażysty pereza. Oby jak najszybciej.
2019.02.07, godz. 23:05, YanKeS_123
Kgornz
No to jakim cudem isco miał pierwszy skład u Zidane`a, jak jest taki nie efektywny. Solari ma coś do isco bo chociażby taki Bale bez formy Marcelo fatalny dostają szanse gry a isco nie, i mówienie ze nie ma formy tez jest bez sensu jak gra po 6 minut w meczu
2019.02.07, godz. 23:02, kgornz
I zanim ktos znów wyciągnie jakieś tam podanie do Odriozoli... Raz na rok nawet Bartosz Salamon zagra perełke
https://youtu.be/HykXenCLOLQ#t=5m12s
2019.02.07, godz. 22:56, kgornz
Mam wrażenie, że spora część postrzega Isco tylko przez pryzmat tego, że dobrze się go ogląda z piłką przy nodze, bo ma świetną technikę, ładne krótkie prowadzenie piłki i od czasu do czasu zrobi efektowny zwód. Problem w tym, że on nie jest efektywny. Jego gra to tylko sztuka dla sztuki. Ma kiepskie liczby, zupełnie nie ma penetrujacego podania i jego granie jest zbyt statyczne, wolne. To nie jest styl Realu. Nie potrafi też zdominować środka pola, jak Kroos z Modricem. Nie dostaje szans, bo po prostu nie pasuje Solariemu do koncepcji, nie daje tego czego trener oczekuje. Tu nie ma wielkiej filozofii. Myślicie, że Solari nie daje mu grać bo go nie lubi? Szanujmy się...
2019.02.07, godz. 22:55, zelu_83
Osobiście uważam że Solari przesadza z Isco, ponieważ coraz mniej daje mu pograć. Taki Marcelo, Bale co kopią sie po czole jednak dotają wiecej okazji do gry. Tu Santiago źle robi. Ja jeszcze liczę na niego.
2019.02.07, godz. 22:36, Kmfip
Real grał Asensio-Benz-Bale na początku cały czas.

Jeśli chodzi o ligę
Vázquez ma 1 bramkę i 3 asysty grał 933 min z tego co pamiętam grał kilka razy jako obrońca.
A Isco ile ma 1 bramkę i 1 asystę grał 608 min xD
2019.02.07, godz. 22:26, bart1902
Po za tym prawy skrzydlowy Realu Madryt w tym sezonie:
1 bramka 3 asysty
Zawodnik pierwszego wyboru. Witamy w obecnym Realu Madryt.Dlatego mamy taka strate do Barçy, dlatego mamy 2x mniej bramek
2019.02.07, godz. 22:24, yogo
Gradziu

A co ty chcesz żeby taki isco co nie dał nam nic miał być traktowany jak modric co dał 5 LM. Chyba żartujesz?
2019.02.07, godz. 22:24, Kmfip
W środku pola dublował by się z Benzemą który potrzebuje wokół siebie ruchliwych zawodników, bo bez tego to nie będzie wyników. Dlatego Vini tyle daje, bo potrafi rozegrać z Benzem i ma ciąg na bramkę. Vázquez ma podobny styl, a Isco to się kręci wokół siebie i zanim poda to cała drużyna się cofnie przez co utrudni to grę innym zawodnikom którzy wolą szybkie akcje.
2019.02.07, godz. 22:21, bart1902
chyba sobie zartujesz ze Vázquez ma takie podanie, on co najwyzej potrafi sie cofnac i oddac do tylu.
Oczekujemy wszyscy przyjscia Hazarda, on tez ma miec za zadanie bronic? Ma atakowac, strzelac asystowac. Owszem wracac i pomagac tez, ale nie skupiac sie tylko na tym tak jak to robi Vázquez.
2019.02.07, godz. 22:21, gradziu10
Jak można mieć pretensje do Isco, że nie wykorzystuje szans skoro dostał ich zaledwie kilka i to po 20 minut xdd Podczas gdy taki Lukita na początku grał piach, a i tak grał konsekwentnie następne mecze aż zaskoczył. O Kroosie czy Casemiro czy Benzim nawet się nie wypowiem.
2019.02.07, godz. 22:18, bart1902
moze zle sie wyrazilem, nie chcialbym zeby Isco gral typowo na skrzydle, ale w miejsce Vázqueza jako prawy pomocnik ktory operowalby tez w srodku pola. Isco nigdy nie byl i nie bedzie skrzydlowym
2019.02.07, godz. 22:18, yogo
No jest szybki i to ma. To już jeden argument. Wraca do obrony bo skrzydłowy też musi bronić. A co ma isco?
2019.02.07, godz. 22:18, Kmfip
bart1902
A kto będzie pomagał bronić Carvajalowi jak Isco będzie sterczał na ataku grając za Vázqueza?. A takie podania co piszesz to ma też Vázquez, Modrić czy Kroos, a przy okazji wracają się.
2019.02.07, godz. 22:16, bart1902
a co ma vazquez z profilu skrzydlowego? tylko to ze jest nawet szybki, i to wystarczy?
2019.02.07, godz. 22:13, Kmfip
Po co dawać komuś szansę kto się nie stara. Gość wchodzi na kilka minut i potrafi zawalić bramkę, to samo Marcelo. To tak jakby grać bez jednego zawodnika. Taki Vázquez czy Carvajal grają po cały mecz, a są wszędzie, a ten wchodzi na pod męczonego rywala i nawet z ataku się nie cofa mimo że gra jako pomocnik, a jego sprinty wyglądają jakby ciągnął za sobą wóz z węglem. Niby żeby być w formie trzeba grać to Marcelo jest tego przykładem jak jego powrót do formy odbija się na grze Realu. Też niby jest najlepszym obrońcą w formie. A kto w formie nie jest najlepszy w tej kadrze.
2019.02.07, godz. 22:12, yogo
Wolisz isco za vasquza na skrzydle? Wow. Obejrzyj sobie jak grają skrzydłowi i ile ma. Isco z profilu skrzydłowego? Nie ma nic. Może grać tylko za modricia.
2019.02.07, godz. 22:06, bart1902
Oczywiscie ze wole atakowac Isco niz Vázquezem. Isco np podaniem do Odirozoli w ostatnim meczu pokazal kunszt i kreatywnosc, wystarczy dac mu ciaglosc, zeby mogl zlapac troche formy. Nikt mnie nie przekona ze Vazqez jest bardziej pozyteczny od Isco.
2019.02.07, godz. 21:58, Dudzio2
Wiekszosc ludzi tu ale farmazony pierdzieli...
Isco to jeden z najlepszych naszych zawodbikow gdy jest w formie. Zeby zlapac forme trzeba grac! Nie dziwie mu sie ze jest o to obrazony bo kazdy by byl. Dziwie mu sie tylko ze jeszcze chce grac dla naszego klubu.
Za cale to zamieszanie obwiniam solariego. Dobry trener powinien byc jak ojciec. Surowy ale sprawiedliwy. Powinien dac minut wiecej jak daje marcelo czy cassemiro ktory byl i nadal jest beznadziejny w tym sezonie.
Polityka realu jest na ta chwile taka ze nie kupujemy sprawdzonych (drogich) zawodnikow. Isco w formie jest topowym zawodnikiem ktorego mozeny stracic przez trenera a zawodnika na podobnym poziomie bardzo trudno(na pewno drogo) pozyskac. A to powinien dziadek florek rozliczyc.
2019.02.07, godz. 21:57, yogo
Chcesz atakować isco? Obejrzyj mecz Hiszpania Rosja ms 2018. 1000 podań i nic. Odpadli w karnych. Tak chciał atakowwać lopetegi. Nigdy więcej takiej gry. Tak grała Barcelona ale tacy ludzie długo się nie pojawia na boisku. I jej styl zachęcał do spania.
2019.02.07, godz. 21:51, bart1902
yogo
Bardzo dobrze napisałeś, że się uzupełniali i że byli kapitalna formacja. Casemiro w tym sezonie druzynie nic nie daje, a wrecz przeszkadza czasami. w rozegraniu jest bezuzyteczny, Kroos gra jakby byl spowolniony ze dwa razy. Swoje zrobili, chwala im za to ale jednak czas odswiezyc te pozycje i mysle ze wlasnie tam bym probowal Isco wciskac. Ewentualnie prawe skrzydlo, bo jak dla mnie skrzydlowy powinien atakowac a nie bronic :)
2019.02.07, godz. 21:16, yogo
Isco za kroosa? Inny typ zawodnika. Nasza pomoc Kroos, modric, casemiro to jedna z lepszych formacji w historii. Każdy inny, każdy za coś odpowiada. Uzupełniali się idealnie. Kroos praktycznie bez strat. Uspokojenie gry, zmiana ciężaru z prawej na lewą na nos. Modric inny typ. Gra z piłką do przodu. Genialna zewnętrzna cześć stopy. A casemiro to wszystko asekrurowal. Najłatwiej z nich zastąpić casemiro ale isco się nie nadaje. On ewentualnie za modricia ale on w formie to zjada isco na śniadanie. Z taką pomocą z taką trójka Real zdybyl 3 LM z rzędu. Dla mnie to większy wyczyn niż 6 w latach 60. Wtedy w piłce nie było takich pieniędzy. Nie było tyłu klubów z aspiracjami.
2019.02.07, godz. 21:00, bart1902
To jest ten sam problem co w przypadku Asensio. Ani jeden ani drugi nie jest skrzydłowym i nigdy nie będzie. Obaj powinni grać za plecami napastnika. Ale nasz napastnik sam gra jak 10 więc tylko by się dublowali. Ja bym go właśnie próbował dawać za kroosa. Nie wiem czemu mieli by nie zdominować środka pola do spółki z modriciem bądź Ceballosem. W Barçy za czasów xaviego i iniesty dwóch kurdupli potrafiło robić rzeczy niesamowite ☺️
2019.02.07, godz. 20:51, kgornz
Szczerze, ja nie widzę dla niego odpowiedniej pozycji w obecnym ustawieniu. Na skrzydle się nie sprawdza, obok Modrica kosztem Kroosa nie może grać, bo z dwoma kurduplami od razu przegramy batalię w środku boiska. Mógłby grać jako 10 albo w 4-4-2/4-3-1-2 jak u Zizou.
2019.02.07, godz. 20:39, bart1902
Zdecydowanie lepiej było by pokazać że umie grać niż gadać. Ale kiedy on ma go pokazać skoro trener go nie lubi i nie wystawia? Inaczej jest się pokazać grając obok modricia, kroosa, Benzemy itd w meczu ligowym a inaczej grając obok Marcelo na lewym skrzydle, Vázqueza na prawym, Viníciusie jako 9 a z tyłu majak miernotę Casemiro i Valverde (skład z Leganes gdzie Isco chyba ostatni raz zagrał w 1 składzie)
2019.02.07, godz. 20:31, kgornz
Jasne, ale chyba słusznym argumentem byłoby pokazanie 'ja jestem lepszy', a nie 'oni też są słabi, a grają'
2019.02.07, godz. 20:18, bart1902
Isco wnosi chociażby takie podania jak podanie do odirolozi w ostatnim meczu. Jakby tylko chciało mu się biegać, było by z trochę pożytku. A co takiego wnosi Bale ? Wku*w...nie 90% kibiców swoją nieporadnością. Co wnosi Vázquez? Tak miał wczoraj zablokować prawą stronę a po za bramką nic a nic nie pokazał, na dodatek w dużej mierze on zawalił przy bramce. Nie bronie Isco ale ma trochę racji, bo walijska księżniczka po każdej, nawet dwudziestej kontuzji w sezonie, od razu po wyjściu z gabinetów dostaje szansę.
2019.02.07, godz. 20:17, ostry777
Przesadza Solari bo naprawde nikt mi nie wmówi, że goście z Castilli są przed nim:/
2019.02.07, godz. 20:09, kgornz
Dobra, jedna sprawa. Kto mi potrafi wymienić atuty, najlepsze cechy Isco i pozycję, na której miałby grać w obecnym systemie.

Nie ma podań Kroosa, nie ma wizji Modrica, nie ma płuc Ceballosa, jest słaby w defensywie, nie ma szybkości, nie ma ostatniego podania jak choćby Ozil czy James, nie ma strzału Asensio, nie ma zadziornosci Lucasa.

Co takiego zaj**istego wnosi Isco do drużyny? W czym jest najlepszy?
W kółeczkach w miejscu i zakładaniu siatki przy linii bocznej?
2019.02.07, godz. 20:06, MrKrzysiek97
Niech zmieni klub jak mu nie pasuje.
2019.02.07, godz. 19:56, yogo
Jest jeszcze jeden aspekt. Styl gry isco. Dla mnie tragedia. Jak sobie przypomnę mecz Hiszpanii z Rosją i ponad tysiąc podań i z tego żadnej sytuacji bramkowej to mi się robi niedobrze. A brylowal w tym isco. Może pasowałby do Barçy, może do city. Niech tam szuka szczęścia
2019.02.07, godz. 19:52, marfel
Wina na pewno nie jest tylko po stronie Isco.
Na początku gdy Solari przejął Real Isco rzeczywiście prezentował się słabo- kiepska forma, za duża waga, grymasy niezadowolenia. Tutaj nie ma się co dziwić że Solari go pomijał.
Ale z czasem Isco nie był tak samo traktowany jak inni. Marcelo teraz gra jeszcze gorzej w dodatku już od miesiąca czy dwóch wygląda jak dwóch- Marcelów i aż tak nie jest odstawiony na boczny tor. A Marcelo też pokazał swój charakter kiedy Lopetegui raz go zmienił, i to publicznie w wywiadzie. Bale też ma przy Argentyńczyku łatwiej- ledwo wraca po kontuzji a już dostaje szanse, gra słabiutko a wciąż jest wystawiany. Tak więc tutaj akurat zgadzam się z Isco że nie wszyscy jadą na tych samych zasadach.
Solari pewnie ma jakiś powód dlaczego tak mało daje szans Isco ale jeśli już trzyma się swoich zasad to powinien wszystkich traktować jednakowo.
Jednak myślę że jeszcze jest szansa że ich relacje się unormują bo sezon wchodzi w decydującą fazę i będzie maraton z meczami.
2019.02.07, godz. 19:24, marcus22
niech nie sapie!!! teraz wie jak sie czuł James u Zidane'a tak samo nie grał....

2019.02.07, godz. 19:08, sasquacz
Mimo wszystko wpis dosyć pozytywny.
Szkoda, szkoda tego zamieszania z nim. Mnie np coraz bardziej wkur... gra Kroosa. Strasznie asekurancki futbol , do porzygania. Wkurzał mnie w meczu z Barçą masakrycznie.
W ogóle uważam że Real potrzebuje rewolucji.
2019.02.07, godz. 19:06, magnum128
dzień bez artykułu o Isco dniem straconym
2019.02.07, godz. 19:01, karol250897
Z czystego matematycznego punktu widzenia, nie może dostać takiej samej liczby szans, zbyt wiele zmiennych losowych.
2019.02.07, godz. 18:54, POPAJ83
Jeśli chcemy mieć szanse w meczu rewanżowym na to aby zagrać na 0 z tyłu to na lewej obronie powinien zagrać Reguilón i to nie ulega żadnej wątpliwości.
Co do Isco to dostanie swoje minuty, możecie być tego pewni. Czy je wykorzysta to już inna sprawa.
2019.02.07, godz. 18:46, raito
Zucchero2304
on dopiero 1 raz sie wypowiedzial publicznie.
bronil sie jak go osadzili ze jest grubasem. i tez jego przyjaciel skomentowal solariego na ig story
2019.02.07, godz. 18:46, 108810
Ktoś tam chyba kiedyś mówił, że on nie płacze publicznie. No to już płacze.
2019.02.07, godz. 18:46, Audis
Isco musisz iść na skargę do Florka jak twój pewien zawsze sfochowany 'kolega' nie cieszący się z goli kolegów.
Wtedy nawet jak będziesz chciał to Ci pozycję na boisku zmienią ! albo nawet przyczynisz się do zwolnienia trenera.
2019.02.07, godz. 18:45, raito
JadonSancho7
1.przeciez jak Lopetegui zdjal Marcelo to ten byl wielce obrazony, a pozniej krecil w wywiadzie, aby sie nie wkopac
2.chodzi ci pewnie o sytuacje w klubowych ms. to byl bodajze? 1 st final bez Isco przez te 6 lat, wiec nie dziwie mu sie ze byl smutny i jest to bardzo ciezko ukryc
3.z tym podawaniem reki, nie tylko on nie podaje przy zmianie. a jak mu juz wypominasz ta sytuacje, to na zdjeciu z drugiej strony bylo widac, ze solari poprawia sobie rekaw, a nie wyciaga reke do Isco
2019.02.07, godz. 18:44, Zucchero2304
To już jest jego wina, że zamiast czekać na swoją szansę i pracować, cały czas jest obrażony, co chwilę możemy przeczytać jego mniej lub bardziej wymyślne komentarze, no i te sytuacje z brakiem podania ręki czy to trenerowi czy komuś że sztabu. Sam jest sobie winny i mimo że cenię jego umiejętności to wcale mi to nie szkoda. Tak samo jak nie szkoda było mi odejścia Jamesa, któremu wydawało się że jest nie wiadomo kim i od tak ma dostać miejsce w składzie.
2019.02.07, godz. 18:43, Kacper2302
bordosancho - czyli to legitymuje marcelo do pasywnosci w grze?
2019.02.07, godz. 18:42, hitman222
Ok gra Isco nie jest najwyższych lotów, ale wszyscy powinni być traktowani tak samo. Bale wraca po kontuzji i pewnie zaraz będzie pierwsza jedenastka.
2019.02.07, godz. 18:41, Xaoo
@ JadonSancho7

Że co? A kto płakał, że go Julen zdjął? Co ty bredzisz człowieku.
2019.02.07, godz. 18:41, dumel0
Isco mi szanse w pierwszym i wchodzil często na ponad 30 min i pokazywał mniej niż inni, więc szkoda poskładać kłody innym żeby lenia wyciągać z jego szamba
2019.02.07, godz. 18:40, Hiszpanix
Bale zagrał z Alaves słabo, a Isco po 5 minutach gry mógł pochwalić się podaniem kluczowym. Moim zdaniem on bardziej zasłużył na minuty na Camp Nou niż Gareth..
2019.02.07, godz. 18:39, Karager
Miał swoje szansy jak chociażby w blamażu z CSKA i był ultra słaby wiec pretensje niech ma do siebie
2019.02.07, godz. 18:36, JadonSancho7
raito
Nie, Marcelo nie strzela fochów, cieszy sie z goli kolegow i podaje reke trenerowi.
2019.02.07, godz. 18:33, huskyAsky
Szkoda mi Isco powinien przynajmniej za ciężka pracę otrzymać cały mecz bo teraz mamy tak napięty kalendarz, że taki gracz jak Isco musi się wykazać!
2019.02.07, godz. 18:33, raito
czyli cos jest na rzeczy i dopiero teraz sam zainteresowany postanowil sie w koncu wypowiedziec, tak, ze dotrze to do wiekszosci.

nawiazujac do wczorajszego meczu, Marcelo mimo wiekszego stazu i bycia vice-kapitanem, zasluguje na bycie traktowanym tak jak jest Isco.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama