REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2017.08.28, godz. 20:00, Leszczu

Oceny zawodników po meczu z Valencią

Fot. Getty Images

Real Madryt zremisował z Valencią 2:2. Poniżej prezentujemy oceny, jakie zawodnikom Królewskich wystawili: Banan, Cover, Klatus, Kristobal, Leszczu i Piwwwko. Autorem komentarzy jest Leszczu. Skala 1-6. W wystawianiu not udział wzięło także 1241 użytkowników.

Nagrodę dla oceniających sponsorowaną przez sklep internetowy PodStadionem.pl – 50 złotych do wydania w tymże sklepie – wygrywa Krazas. Prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy.

Keylor Navas
Valencia oddała tylko trzy celne strzały i aż dwa z nich wpadły do bramki strzeżonej przez reprezentanta Kostaryki. Przy żadnym trafieniu rywala nie mógł jednak zrobić on wiele więcej. Znakomicie spisał się natomiast przy uderzeniu Daniego Parejo z rzutu wolnego, kilka razy skutecznie interweniował na przedpolu. Warto też podkreślić doskonałe wyprowadzenie piłki do Karima Benzemy w drugiej części gry – tego po Keylorze ostatnio raczej nie mogliśmy się spodziewać.
Ocena redakcji4,0
Ocena użytkowników4,4
Minuty93
Gole str.2
Interwencje1
Odbiory8
Straty3
Faulował0
Faulowany0
Kartki-
Daniel Carvajal
To po akcji jego stroną padła pierwsza bramka, kiedy uciekł mu Lato. W ofensywie zaprezentował się nieźle, ale bywał zdecydowanie bardziej efektywny na połowie przeciwnika. Nie był to dobry mecz bocznego obrońcy Los Blancos.
Ocena redakcji3,2
Ocena użytkowników3,5
Minuty93
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe3
Odbiory8
Straty18
Faulował3
Faulowany0
Kartki - 72'
Casemiro
Tym razem musiał załatać dziury i zagrał obok Nacho, ale największą stratą dla drużyny był jego brak w środku pola. Na pewno popełnił błąd przy golu Carlosa Solera. Wydawało się, że przez chwilę zapomniał, że jest środkowym obrońcą i wybiegł zbyt wysoko, by pokryć jednego z pomocników Valencii. W międzyczasie niestety padł gol na 1:1. Poza tą akcją Brazylijczyk zanotował dość dużo udanych interwencji. Grał agresywnie i zazwyczaj z całkiem dobrym skutkiem.
Ocena redakcji3,2
Ocena użytkowników3,5
Minuty93
Gole0
Asysty0
Strzały1
Strzały celne1
Podania kluczowe0
Odbiory7
Straty5
Faulował3
Faulowany3
Kartki - 61'
Nacho
Pod nieobecność Varane'a i Ramosa to on przejął rolę lidera defensywy. Nie zawalił przy żadnej z dwóch bramek dla Nietoperzy, ale też nie zaliczy tego meczu do udanych. Przegrał sporo pojedynków z Zazą, co jednak nie zakończyło się kolejnymi trafieniami dla gości.
Ocena redakcji3,5
Ocena użytkowników3,5
Minuty93
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory4
Straty5
Faulował2
Faulowany1
Kartki - 53'
Marcelo
W ofensywie zagrał w swoim stylu – był ustawiony bardzo wysoko i zanotował bardzo dużo groźnych dośrodkowań, które przy większej skuteczności mogły zostać zamienione na asysty. Z tyłu z kolei nie miał większych problemów. Valencia raczej nie atakowała jego flanką, co pozwoliło mu rozwinąć skrzydła i jeszcze częśćiej zagrażać bramce Neto.
Ocena redakcji4,0
Ocena użytkowników3,9
Minuty93
Gole0
Asysty0
Strzały2
Strzały celne1
Podania kluczowe4
Odbiory2
Straty21
Faulował1
Faulowany1
Kartki-
Toni Kroos
Musiał wejść w buty Casemiro, więc nie był zbyt widoczny w ofensywie, zwłaszcza w pierwszej części meczu. Nie miał tak dużego wpływu na grę Los Blancos. Najgorzej zachował się jednak w drugiej połowie, gdy zgubił krycie Kondogbii, a pomocnik Nietoperzy wyprowadził gości na prowadzenie.
Ocena redakcji3,3
Ocena użytkowników3,5
Minuty84
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe2
Odbiory5
Straty15
Faulował1
Faulowany3
Kartki-
Luka Modrić
Nie zaliczył świetnego meczu, ale na pewno trudno wymieniać go w gronie winnych tego remisu. Zagrał w swoims tylu, regulował tempo gry i skutecznie pomagał w ofensywie na prawym skrzydle, ale nieco cierpiał, gdy Królewscy musieli bronić. Brak Casemiro w drugiej linii był w jego grze bardzow widoczny. Musiał grać nieco bardziej zachowawczo, na czym straciła cała drużyna.
Ocena redakcji4,0
Ocena użytkowników3,9
Minuty93
Gole0
Asysty0
Strzały3
Strzały celne1
Podania kluczowe1
Odbiory7
Straty9
Faulował0
Faulowany1
Kartki-
Isco
We wczorajszym starciu nie był sobą, co potwierdziły doniesienia, według których po przerwie miał zawroty głowy i czuł się fatalnie. Kilka razy potrafił pokazać się w środku pola, ale niewiele z tego wynikało.
Ocena redakcji2,8
Ocena użytkowników3,0
Minuty45
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory0
Straty6
Faulował1
Faulowany0
Kartki-
Marco Asensio
Kapitalny występ Hiszpana! Dwa bardzo ładne gole i dużo pracy w defensywie. Marco nie wyrasta na gwiazdę tej drużyny. On już nią jest.
Ocena redakcji5,7
Ocena użytkowników5,7
Minuty93
Gole2
Asysty0
Strzały5
Strzały celne2
Podania kluczowe2
Odbiory3
Straty12
Faulował1
Faulowany0
Kartki-
Karim Benzema
Fatalny. Miał kilka sytuacji, z których na przykład Cristiano Ronaldo mógłby zdobyć trzy, może nawet cztery bramki. Kiedy trzeba było strzelać, napastnik zmieniał się w gracza polskiej Ekstraklasy. Powinien był strzelić wczoraj co najmniej jednego gola. Te sytuacje będą mu się śniły po nocach. To głównie przez jego indolencję strzelecką Los Blancos zdobyli wczoraj tylko jeden punkt.
Ocena redakcji1,2
Ocena użytkowników1,5
Minuty93
Gole0
Asysty0
Strzały8
Strzały celne2
Podania kluczowe2
Odbiory1
Straty7
Faulował0
Faulowany0
Kartki-
Gareth Bale
Jego udane zagrania, których nie oczekiwalibyśmy od każdego innego piłkarza w Europie, można było wczoraj policzyć na palcach jednej ręki. Potrafił niemal w perfekcyjny sposób ukryć się wśród obrońców Valencii i zostać zupełnie poza grą.
Ocena redakcji1,2
Ocena użytkowników1,5
Minuty74
Gole0
Asysty0
Strzały2
Strzały celne0
Podania kluczowe2
Odbiory2
Straty5
Faulował0
Faulowany0
Kartki-
Mateo Kovačić
Od razu po wejściu na boisko zajął rolę defenswnego pomocnika i kilka razy potrafił skutecznie powstrzymać pressing Valencii i przesunąć akcję do przodu. Nie jest urodzonym pivotem, co potwierdza fakt, że najbardziej przydatny był wtedy, kiedy atakował. To właśnie Chorwat wywalczył rzut wolny, którego Marco Asensio zamienił na drugiego gola.
Ocena redakcji3,5
Ocena użytkowników3,8
Minuty48
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe1
Odbiory2
Straty2
Faulował0
Faulowany3
Kartki - 85'
Lucas Vázquez
Był na boisku niemal przez dwadzieścia minut, ale z jego obecności Królewscy nie mieli większego pożytku. Nie tracił piłek, ale nie potrafił też dodać do swojej gry czegoś ekstra.
Ocena redakcji3,3
Ocena użytkowników3,2
Minuty19
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe1
Odbiory2
Straty1
Faulował0
Faulowany0
Kartki-
Borja Mayoral
Grał za krótko.
Minuty9
Gole0
Asysty0
Strzały1
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory0
Straty0
Faulował0
Faulowany0
Kartki-
Średnia zespołu (redakcja)3,28
Średnia zespołu (użytkownicy)3,45
Zinedine Zidane
Miał duży problem z zestawieniem jedenastki i trudno powiedzieć, by sobie poradził. Królewscy nie mieli pełnej kontroli nad środkiem, chociaż z drugiej strony nie ulega wątpliwości, że z lepszą skutecznością rezultat byłby znacznie korzystniejszy. W końcówce spotkania Real nacierał na rywala z dużym animuszem i był bardzo blisko zdobycia trzech oczek.
Ocena (redakcja)3,2
Ocena (użytkownicy)3,1
Sędziowanie
W prywatnej klasyfikacji Davida Fernándeza Borbalána on sam oceniłby pewnie się na przeciętną ocenę. Jeden z najsłabszych ligowych sędziów zaliczył bowiem kiepskie zawody. Nie podyktował kilku rzutów karnych (co najmniej dwóch dla Realu Madryt) i zupełnie gubił się z karami indywidualnymi. Całe szczęście, że koniec kariery tuż-tuż.
Ocena (redakcja)1,2
Ocena (użytkownicy)2,5

Oceny według Marki (skala 0–3)

Oceny według Asa (skala 0–3)



REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Oceny pomeczowe piłkarzy Realu Madryt

Komentarze

2017.08.29, godz. 15:04, Roman Calderon
Carvajal - "bywał zdecydowanie bardziej efektywny na połowie przeciwnika" - ale jak miał być efektywny jak Benzema zmarnował jego dośrodkowanie ?

Asensio nie popisał się przy pierwszej bramce, gdzie razem z Carvajalem pozwolił się przedrzeć przeciwnikom na skrzydle; czego nie raczyliście zauważyć.
2017.08.29, godz. 02:42, DarkVito
Właśnie przeczytałem że Alexis Sanchez zażadał transferu...
Wcale bym się nie obraził jakby Real poszedł na wymiane za Benzeme...
2017.08.29, godz. 02:25, DarkVito
...całego spotkania tak jak ja ( j**ane pisanie na tel... xd )
https://youtu.be/G5TTFBjik-s
2017.08.29, godz. 02:23, DarkVito
https://www.youtube.com/watch?v=zW27xZuxcYM Be(n)zołowiowa i jego szanse.... no sorry ale jego głównym zadaniem ma być zdobywanie bramek ( -2 stracone pkt. lądują na jego czapce )


https://youtu.be/2TnjPCslbd4
Gareth Fail ... jego zadaniem było stwarzanie zavrożenia z flanki i generalnie coś tam starał sie grać , ale Real na dzień dzisiejszy nie gra futbolu jaki gral za Mou i jego branie na prędkość już nie jest tak ekaploatowane jak dawniej. ( pomijając że od kiedy się skoksował już tylko gra głową jest najskuteczniejsza )

I na pocieszenie kto nie miał okazji oglądać ałego spotkania
2017.08.29, godz. 00:39, Kmfip
Matheo89
"Sam krzyczałem Morata gdy był przy piłce"
Mamy powod dla ktorego Benz walnal focha i mial wywalone na ten mecz ;D
Co da krzyczenie Morata ? skoro on jest juz w Chelsea, napewno zdopingowales tym zawodnika ;c
2017.08.29, godz. 00:34, Matheo89
Byłem na meczu i widziałem jak Hiszpanie reagują na marnowane sytuacje Benzemy. Gość zawiódł całe Bernabéu... Sam krzyczałem Morata gdy był przy piłce. Faktycznie wiele mozna powiedziec o kibicach w Madrycie, jedzą słoneczniki, piją cole i popcorn w czasie meczu, a prawdziwych kibiców z bębnami którzy faktycznie dopingują jest ledwie garstka, jakby była ich chociazby połowa stadionu to byłaby miazga. Ale przezycie niezapomniane, wykupiłem dobre miejsca i widok miałem niesamowity, zobaczyć na zywo ulubionych piłkarzy to było bezcenne. Polecam kazdemu taką wycieczkę.
2017.08.29, godz. 00:31, Kmfip
Polowe tych sytuacji zapoczatkowal Benz tak dla scislosci.
2017.08.29, godz. 00:30, pomidor19
Tak naprawdę to mamy marne szanse na wygranie czegokolwiek w tym sezonie jeśli nie kupimy jakiegoś napastnika z topu na co się oczywiście nie zapowiada. Pérez ustawia skład za ZZ i BBC będzie grać zawsze a genialny Asensio i Isco w najlepszym wypadku będą zaczynać na ławce. Do tego dochodzi ewidentny spisek w tym sezonie uknuty przez FcB i ligę. Dziwne że znowu sędzia okrada nas ze zwycięstwa. Barça oczywiście jedzie na farcie męcząc się z ogórami.
2017.08.29, godz. 00:08, Hassos
Benzema i Bale ocenieni za wysoko.

Z jednej strony gość którego widać bo partaczy każdą sytuację wypracowaną przez kolegów, z drugiej zaś człowiek którego nie ma.

Wychodzi na to, że graliśmy w 10 w tym z jednym sabotażystą.

Synu Zidane`a idź precz. Mój idol, Raúl- miał godność, choć wierzę, że mógł dać nam jeszcze wiele radości. Ty raz, że do pięt mu nie dorastasz, a dwa, że więcej o tobie słychać jako raperze, gwałcicielu, sprawach pozasportowych niż o piłkarskich umiejętnościach.

Pokażcie mi napastnika w Europie, który swojemu klubowi nie wygrał od 2 lat meczu?
2017.08.29, godz. 00:08, Kmfip
Zaczne od tego ze cala ofensywa kreci sie wokol Ronaldo akurat teraz nie gra. Ronaldo potrzebuje czasami z kims cos zagrac Benzema sie do tego nadaje idealnie i to jest cala filozofia. Ronaldo-Benzema i tu dochodzi Bale ktory powinien robic to co Ronaldo po drugiej stronie, ale tego nie robi, zreszta nic narazie nie robi ;) To bylo by dobre rozwiazanie trzeba czekac az wroci i ustawic tak Ronaldo-Benzema-Asensio. Czemu odszedl Morata ? bo Ronaldo-Morata-Bale to 3 sępow i rozegranie jakiej kolwiek akcji graniczylo by z cudem bo kazdy by oddawal strzal z byle jakiej pozycji. James jest za drobny na napastnika bo Benzema wciela sie w role napastnika walczy z obroncami, ale jesli o strzaly zostawia to Ronaldo i Bale ktorych obecnie nie widac na boisku.
2017.08.28, godz. 23:59, vamosreal93
A Benzema to zawsze psul setki ile razy juz go tu sprzedawano...
2017.08.28, godz. 23:58, vamosreal93
Benzema zagral lepiej niz Bale, ale i tak zagral syf.
2017.08.28, godz. 23:56, yacol
@Buska14

Zakładam, że dosc długo kibicujesz królewskim, stąd moje aktualne zdziwienie. A czego nie widzisz? Tego, że w Realu wygląda to trochę 'inaczej', co zresztą dzieje się nie od dziś. Bardzo fajnie wytłumaczył rolę Benzemy właśnie Kmfip. A jeszcze niedawno bardzo udany komentarz na ten temat napisa ł'creativeopinion'. Nie mam zamiaru się rozpisywać bo pozna już pora, ale powiem Ci tylko tyle: nie oczekuj i nie spodziewaj się gradu bramek ze strony Benzemy. Paradoksalnie, to nie jedyna jego rola w Realu. Choć patrząc na to prosto, można by się dziwic, w końcu to napastnik. Ale mówimy o Realu. U nas nie wszystko dziala i wygląda tak oczywiście jak na papierze. A szczególnie w erze Cristiano.
2017.08.28, godz. 23:49, Buska14
Kmfip
Jeśli zawodnik nie nadaje się do najważniejszej rzeczy związanej ze swoją pozycją, to chyba coś jest nie tak? Człowiek słyszy napastnik to co myśli? No chyba to, że strzela bramki? To jest oczywiste i tu nie ma o czym dyskutować. Jak chcieliśmy mieć zawodnika na pozycję 9,5 albo 10, to wystarczyło zostawić Jamesa, a jako napastnika dać Moratę, skoro i tak nie było innej alternatywy na 9 oprócz Karima.
2017.08.28, godz. 23:44, Buska14
yacol
Czego nie widzę? Dla mnie napastnik jest od strzelania bramek. Od tworzenia okazji strzeleckich są pomocnicy, skrzydłowi, mediapunta, a ktoś te okazje musi wykorzystywać i tym kimś powinien być Benzema. Już nikt nie pamięta jak w zeszłym sezonie w lidze grał Coco? Brak chęci do biegania to by ślepy zauważył.

RoTruKo RM
Polecam przeczytać mój komentarz jeszcze raz, ale dokładnie.
2017.08.28, godz. 23:33, Kmfip
Buska14
Benzema to idealny cofniety napastnik, bo on nie ma instyktu strzeleckiego reszte ma w miare dobra. On zawsze gra z mysla o innych nie kwapi sie do strzelania wiec jesli tak jak mowisz jego pozycja to normalny napastnik to nie bedzie nic z tego, bo on moze strzelac bramki, a moze i strzelac tak jak ostatnio nie jest zbyt regularny. Dlatego z BBC to Benzema powinien byc bardziej cofniety niz Bale czy Ronaldo, powinien brac na siebie pilki od pomocnikow i rozdzielac je miedzy Ronaldo i Bale, a oni konczyc akcje przynajmniej ja tak to widze. Ale gdy nie gra Ronaldo i Bale bo mu sie nie chce to nie dziwie sie ze Benzema bedzie gral slabo bo jest zmuszony do innej pracy, podczas gdy powinien uruchamiac czy klepac z partnerami z BBC. A o Isco to tez nie chce mi sie rozpisywac bo on tez nie gra lepiej od poczatku sezonu, ze gra w pomocy i ma pilke nie znaczy ze robi cos pozytecznego dla druzyny, gdyby Benza postawic na pozycje Isco to byloby o wiele wiecej pozytku bo Benzema jak ma pilke to jak jest okazja to potrafi przyspieszyc gre zagrac do przodu, a nie zwalniac. powtorze z Benzemy jest slaby snajper to nie znaczy ze sie do niczego nie nadaje ;)
2017.08.28, godz. 23:08, RoTruKo RM
Buska14
Zarówno Bale i Benzema mieli wkład w sukcesy, co nie zmienia faktu, że napisałeś ten komentarz, tak jakby Karim od początku gry w Realu grał źle, oczywiście prawdą jest, że obecnie Bale i Benzema są zupełnie bez formy.
2017.08.28, godz. 23:05, RoTruKo RM
Gyardos
Trudno się z Tobą nie zgodzić, Benzema o wiele lepiej gra kombinacyjnie od Bale'a, a propo Walijczyka ile on miał okazji, żeby zagrać na obieg do Daniego , no po prostu ręce opadają. Punkty tracić jeszcze w tym sezonie będziemy, ale jak widzę większość osób myślało, że Real wygra każde spotkanie, to nie jest FIFA, to jest piłka nożna, jeszcze daleko droga do trofeów, ale jestem pewien, że uda się zdobyć majstra i powalczyć w CL.
2017.08.28, godz. 23:01, yacol
Buska14

Akurat Kmfip ma rację w tym co pisze. Jeden z nielicznych, który ma trzeźwe i realne spojrzenie na piłkę nożną. Zarówno w Realu jak i zapewnie ogólnie. Tak więc jeśli czegoś nie rozumiesz, to raczej problem leży po Twojej stronie. To, że ktoś ma inne zdanie od Twojego, nie znaczy że jest w błędzie. Może to Ty czegoś nie widzisz.
2017.08.28, godz. 22:59, Gyardos
Przeważnie jestem pierwszy do ataków na Benzemę, ale akurat tym razem uważam, że krytyka jest przesadzona i powinna być raczej ukierunkowana w stronę Garetha. Pechowo Karimowi nie wpadało i oczywiście piłkarz o jego umiejętnościach i pozycji w klubie powinien wpakować ze dwie bramki niezależnie od dyspozycji, ale przynajmniej nareszcie widać, że się stara, biega, potrafi się znaleźć w dobrej sytuacji w polu karnym i nawet bez piłki rozciągnąć obronę rywali. W poprzednich sezonach najbardziej denerwowało mnie jego truchtanie i pasywność podczas meczu, miał przebłyski może ze dwa razy na miesiąc i jakoś się utrzymywał w pierwszym składzie pomimo Moraty w alternatywie. Niemniej odkąd zrzucił nadmiarowe kilogramy stał się o wiele aktywniejszy i przynajmniej mamy o jakie sytuacje się złościć. Co innego Bale, który nawet nie miał okazji do popsucia. Z poprzedniego meczu nie zapamiętałem go pokazującego się w polu karnym, na skrzydle, czy w środku, jedyne co robił to spowalniał akcje Carvajala, który miał przez jego ustawienie mniej miejsca do gry.
2017.08.28, godz. 22:51, Buska14
Kmfip
"Ci co ogladali mecz widza tylko zmarnowane sytuacje przez Benzeme ktory nie gra na swojej pozycji i kazdy kto oglada Real od dekady wie ze Benzema to nie jest snajper i potrzebuje obok siebie kogos kto bedzie konczyl akcje."

Nie no nie utargam zaraz! Czy Ty sobie kpisz człowieku? To w takim razie po co ten Gruby w Realu? Mieliśmy Jamesa, mamy Isco, Asensio -> zawodników od kreowania. Benzema jest napastnikiem i to on powinien strzelać te bramki. Co Ty tutaj za kit wciskasz, że on nie gra na swojej pozycji? Czy ja o czymś nie wiem? Czy Benzema zawsze grał nagle na 10? Dramat! Ten piłkarz od 2 sezonów to dramat! Nie mogę patrzeć na jego grę, a kiedyś sam miałem opinię, że świetnie tu pasuje. Ale to były piękne czasy za Mourinho, Coco czuł pas na dupie, bo musiał konkurować z Gonzalo i musiał się wtedy starać, ale teraz? Po co się starać jak Morata sam odszedł i został Mayoral? Wiele osób psioczy na Bale'a, ale on chociaż był w formie przez sezon 2015/2016 i na początku 2016/2017 do czasu kontuzji. Miał wkład w sukcesy Realu, ale Gruby to jest tragedia, wyjdzie mu jedna akcja na 20 meczy i nic więcej.
2017.08.28, godz. 22:49, marfel
Madridista2308
Isco zagrał średnio to fakt ale nie przebił tego wieczoru "popisów" Bale czy Benzemy. Na mały plus mu na pewno zaliczę że nie unikał tak gry jak Bale.
Bale za ten mecz nie ma u mnie przebaczenia. Inni musieli zasuwać podwójnie bo jemu się nie chciało za bardzo spocić. Carvajal zagrał średnio ale przynajmniej wykonał te kilkanaście sprintów wzdłuż linii by odmienić losy meczu. A to na pewno odbiło się na jego zmęczeniu. A Bale to nawet nie pobiegał od połowy boiska poza paroma( dwoma, trzema, czterema?) wyjątkami. Gwizdy kibiców były podsumowaniem jego zaangażowania.
To już Benzema się więcej starał( i sam nie wierzę że to piszę). I skoro według ciebie to było bez znaczenia że Isco był przy piłce bo więcej psuł to dlaczego ludzie przypisują za sukces Benzemie to że dochodził do sytuacji strzeleckich? Co z tego że dochodził do sytuacji jak wszystkie koncertowo spartolił.
I nie chcę się spierać o drobnostki ale dalej uważam że Isco zagrał lepiej niż duet BB. I to mimo tego że grał tylko jedną połowę.
2017.08.28, godz. 22:36, saraxxoki
Benzema chociaż próbował a Bale ... słup jak zawsze. Z reszta można się zgodzić
2017.08.28, godz. 22:30, Zartanxxx
Dzisiaj mija 10 rocznica śmierci Antonio Puerty. Pamiętacie go ?
2017.08.28, godz. 22:30, Kmfip
Tylko napisze ze Benz jest cofnietym napastnikiem. Ja w przeciwienstwie do innych nie wywalam, nie wyzywam graczy. Wiem ze gracze moga miec slabsze momenty i nawet taki bale ktory kopie sie po czole i nic nie wnosi kiedys byc moze zaskoczy. Ale musialem go skrytykowac bo uzytkownicy nie widza prawdziwego problemu, jak zawsze zwalajac cala wine na Benzeme ktory musi zajmowac pozycje Ronaldo czy Bale i sam konczyc akcje tylko dlatego ze ma 9 na plecach bo gdyby mial 10 na plecach to za ten mecz dostalby z minimum 3. Zidane nie zrobil zastepstwa dla Ronaldo nie bylo klasycznego napastnika ktory by konczyl akcje, rownie dobrze mozna by zamiast Bale czy Isco wystawic Kove od poczatku to moze by nam 2 bramek nie wcisneli. Ci co ogladali mecz widza tylko zmarnowane sytuacje przez Benzeme ktory nie gra na swojej pozycji i kazdy kto oglada Real od dekady wie ze Benzema to nie jest snajper i potrzebuje obok siebie kogos kto bedzie konczyl akcje. Bylo minelo.
2017.08.28, godz. 22:30, Madridista2308
marfel

Okej, ale co w związku z tym, że był przy piłce jeśli jego prawie każdy kontakt i podanie było takie, że można by tam było Ciebie, czy mnie wstawić i byłby ten sam efekt? Dla Ciebie plusem Isco w tym meczu jest, ze w ogóle był, a dla mnie plusem Bale'a jest, że stworzył stu procentową sytuację koledze. Piszesz, że Bale się tylko przyglądał szalejącemu Lato, tyle, że Isco sam pod tym względem nie błyszczał o czym świadczy jego liczba odbiorów - 0.
2017.08.28, godz. 22:28, BrayanoCristiano
Bardzo mi szkoda, że Real nic nie robi z napadem.... bramkarza mamy spoko, obrońców genialnych, pomocników ultra, a w napadzie to CR7 co co jakiś czas zawieszenia, osłabia, czerwone kartki, czasowy spadek formy, itp. Asensio dopiero (nie oszukujmy się) od jakiegoś czasu pokazuje swoją prawdziwą twarz, "bejl" to się kompletnie nie nadaje do Realu, Benzmenda od 2013 gra piach, mimo klarownych akcji, często dobrego podania, nie potrafi nic zrobić... są i będą obrońcy jego, ale on się nie nadaje również, cieszyłbym się z lewego na szpicy, lub byle kogo, ale nie benzmendy, tyle
2017.08.28, godz. 22:21, RMLevi97
Ja nie rozumiem jednej rzeczy, dlaczego Bale po kontuzji nie zagra kilku spotkań w Castilli? na gorszym poziomie, podryblowalby, postrzelal, zlapal pewnosci siebie... nawet najslabsze druzyny z ligii sa w tej chwili dla niego zbyt silne
za duzo czasu spedzil na silowni, nie ma szybkosci wiec nie ma dryblingu, strzalu, dosrodkowania, jest w tej chwili kompletnie bezuzyteczny, jakby go ZZ posadzil na lawie, to a) ruszylby dupe i zapierdzielal tak jak od niego wszyscy oczekuja b) ruszylby dupe w poszukiwaniu nowego klubu
niewazne co by zrobil, wyszloby to na dobre Realowi dlatego ZZ jesli to czytasz (XD!) zrob cos z nim, on potrzebuje kopa w dupe a nie glaskania po glowie
2017.08.28, godz. 22:16, marfel
Madridista2308
Isco nie zagrał lepiej niż Benzema czy Bale? Bez przesady. Ja wiem że to nie była jego najlepsza połowa ale przynajmniej go widziałem jak się pokazywał przy piłce- raz w ataku, raz w obronie. Miał sporo błędnych decyzji ale było go widać przy piłce. I nie wiem na ile te jego problemy były poważne a na ile nie.
Bale to prawie całkowicie przeszedł obok meczu. Lewy obrońca Valencii- Lato- robił na jego stronie co chciał. Radził z nim sobie bez problemu i jeszcze podwajał Gayę w walce z Carvajalem. A Gareth się temu tylko przyglądał i poprawiał kucyk.
Benzema to kolejny fenomen. Jak Higuain dochodził do setek a je marnował to wszyscy pisali że drewniak nie umie wykończyć akcji sam na sam. A tutaj Benzemę się chwali że w ogóle dochodził do sytuacji. Wielkie mi osiągnięcia przy tak sklejonej na ostatnią chwilę Valencii.
A jeśli to nie napastnik to kto? Pomocnik? To trzeba było Jamesa zostawić, on przynajmniej miał asysty a do tego jeszcze swoje strzelił.
I nie bierz tego wszystkiego do siebie bo tylko pierwsza część o Isco i BB była skierowana do twojej wcześniejszej wypowiedzi.
2017.08.28, godz. 22:15, phantoM53
Zbyt wysoka ocena dla Casemiro. Razem z dwójką panów B tworzył trio antybohaterów tego meczu. Pierwszy gol Nietoperzy padł po jego katastrofalnym kryciu,a raczej jego braku. W dalszej części meczu kilkukrotnie symulował, wycinał każdego jak leci, a jego nieodpowiedzialne zachowanie w polu karnym mogło i raczej powinno było się zamienić na rzut karny dla Valencii.
Casemiro na stoperze to tykająca bomba.
Carvajal rwónież odrobinę za wysoko. W ataku nic nie wniósł a z tyłu jednak sobie nie radził, pozwalając na groźne dośrodkowania. Jedno z nich zakończyło się strata gola.

Kolejna niesprawiedliwość to zrównanie ocen naszych B-cracków. Karim wszystko poza strzałami robił bardzo dobrze. Bale nie robił nic. Zniknął niczym iluzjonista. Jedyne, co można zapamiętać z jego gry, to pokraczna próba oddania strzału głową, która mogła zakończyć się dla niego inwalidztwem. Zakładając, że nie można dać oceny 0 i jedynka jest tym progiem, to Bale zasłużył na 1,0 a Karim spokojnie na te 1,2.
2017.08.28, godz. 22:09, yacol
@Kmfip

Nie probuj wytłumaczyć roli Benzemy, bo tutaj pewnym osobnikom poprostu nie da rady tego wytłumaczyć. Mają swoją własną, osobista wizję piłki noznej i mimo że ma to mało wspólnego z rzeczywistością, to oni jednak dalej swoje. Mamy tu osobę od złotej piłki dla James'a itd. mamy też kogoś kto rozbija BBC choćby nie wiem co, mamy też wielu innych. Nie przetłumaczysz, nie ma co próbować. A że każdy ma prawo mieć swoją opinię, pozostaje tylko czytać to i ewentualnie się śmiać. A Real dalej będzie grał swoje :)
2017.08.28, godz. 22:06, realfan90
Koszmar

https://www.youtube.com/watch?v=zW27xZuxcYM
2017.08.28, godz. 21:53, Kmfip
J0hnny
To czemu ten Bale nie oddawal sam strzalow skoro widzial ze Benzemie nie chce wpasc w tym meczu ? Ile razy on podal do Benza pilke ? raz to starczy na caly mecz ;) Gdyby tak zabrac Benzeme z boiska i nie wstawiac nikogo to przynajmniej bylo by widac ile robil bo byl aktywny w grze tylko brakowalo skutecznosci, a gdyby zabrac Bale to nikt by nawet sie nie kapnal ze cos sie zmienilo xD
2017.08.28, godz. 21:47, J0hnny
Gdyby ni nieudolnosc benzemy to bale z asyata lepiej by wygladal
2017.08.28, godz. 21:31, Kmfip
Prubuje ci uswiadomic ze Bale zagral gorzej niz Benz, ale jak widze nie dociera ;) Ciezko rozmawia sie z kims do kogo cos sie mowi, a on dalej swoje. Rozdaje tylko musi ktos do niego podac gdy stoii z przodu, ale jak gra Isco czy bale to od razu mozna wylanczac mecz jeden sie zakiwa na smierc, a drugi nic nie robi.
2017.08.28, godz. 21:29, nodac
gareth to wczoraj pokazał klasę ,chyba nie oddał strzału w bramkę ,a benzema to miał pecha,czasem nie chce wpaść i tyle
2017.08.28, godz. 21:21, Daniello11
Kmifp ja cie proszę..komu kiedy i jakie pilki rozdaje Karim? Chyba u ciebie w fifie. W zeszłym sezonie miał chyba trzy asysty, rozdaje pilki jak ta lala
2017.08.28, godz. 21:16, Plastus
"Warto też podkreślić doskonałe wyprowadzenie piłki do Karima Benzemy w drugiej części gry – tego po Keylorze ostatnio raczej nie mogliśmy się spodziewać."

Zacny trolling redaktorze.
2017.08.28, godz. 21:15, lukwil
BENZEMA
Totalnie nie rozumiem jak moze dostać 1,2 jak Bale.
Nie mowie, ze zasługuje na 5, ale 3...?
Nie strzelił, a powinien, raz przestrzelił - wiem.
Ale pracował, był ruchliwy, starał sie.
O nie wiem, ale moim zdaniem tal to wyglądało.
2017.08.28, godz. 21:09, Kmfip
Bo to nie jest klasyczny napastnik ile razy mam pisac, powinien wykorzystac, ale bral udzial tez w akcjach. Benzema rozdaje pilki w ataku, ale komu ma je grac jak nie ma ani Ronaldo, ani Bale xD On nie powinien konczyc akcji bo niema tego instynktu strzeleckiego wlasnie po to gra tam niby Bale ktory nie gra i Benz musi sam robic wszystko xD
2017.08.28, godz. 21:08, puxol
@Gyardos
Trener powinien wyczuć formę zawodników. Powinien nie wystawiać benzemki i bejleczka i miałby 5 gwiazdeczek :P
2017.08.28, godz. 21:06, Gyardos
3,1 dla Zizou ? Bez przesady, co on miał zrobić nie mogąc skorzystać z Varane, Ramosa i Ronaldo. Gdyby nie fatalny dzień Karima wynik mógłby oscylować w okolicach 5-2,. Moim zdaniem naprawdę dobrze ustawił wybrakowaną drużynę na trudny mecz.
2017.08.28, godz. 21:02, Daniello11
Kmfip

Żeby Benzema sam je wypracował i sam zepsuł to byś mógł tak pisać, ale on nie zrobił nic, tylko psuł. Jeszcze, żeby to były jakieś trudne akcje, no to dobra, jest po prostu słaby, ale to były sytuacje, gdzie odległość od bramki wynosiła max 5 metrów. Każdy z nas wykorzystałby chociaż jedną z nich. Nie ma żadnego słowa obrony dla tego co on wczoraj wyczyniał, to jest napastnik. Choć wczoraj myślałem, ze chyba minął się z powołaniem. Dawno nie widziałem takiego czegoś, a może i nigdy.

Dużo osób tu pisze, że Karim to jedyny w swoim rodzaju, bo to takie 9,5. Racja, jest jedyny w swoim rodzaju, to jedyny DEFENSYWNY napastnik w historii piłki.
2017.08.28, godz. 20:59, pyjter1902
Przy ocenie Bale,a (0 nie więcej) powinien być komentarz " nie brał udziału w grze" skoro przy Mayoralu jest " grał za krótko 😜😀
Skoro była mowa o polskiej ekstraklasie to taki Angulo z Górnika miałby wczoraj hat-tricka 😀😀
Duet BB nas wykończy.
2017.08.28, godz. 20:57, puxol
Asensio jakoś mnie specjalnie nie zachwycił tymi golami, nie gole zdobią człowieka.
2017.08.28, godz. 20:55, Kmfip
Daniello11
Szkoda dyskutowac na ten temat, Benzema byl o niebo lepszy od Bale tylko to wlasnie ci nie wykorzystane strzaly przeslonily caly obraz bo nie trafil wiec gorszy. Bale nawet do strzalu nie doszedl nie wiem czy wogule widzialem go w polu karnym. To tylko pokazuje na jakich zasadach oceniacie zawodnikow bo ja wiem ze Benzema zagral slabo majac te sytuacje powinien cos wykorzystac ale dwa razy slupek przynajmniej obil, a Bale co robil w tym czasie sie przygladal. Wzieles jedne jedyne zagranie Bale ktory kopnal w Benzeme pilka ledwo przeszla bo obronca Valencii wszystko zaslonil. zdaza sie w nastepnym meczu bedzie lepiej, a Bale dalej bedzie lazil po boisku ;)
2017.08.28, godz. 20:51, CrisWtasson
Ekstraklasę to ty szanuj
2017.08.28, godz. 20:49, kamilcz1
Proremad

raczej nie bedzie :) wczoraj juz SB pokazało co o tym myśli, a jeżeli ZZ bedzie dalej stwiał na Sęk z Walii to sam zacznie małą wojnę z kibicami.
2017.08.28, godz. 20:45, Madridista2308
Veldrin

Tak bardzo nie lubię Isco, że mam jego 3 koszulki... Akurat Hiszpana lubię.

https://www.youtube.com/watch?v=Jghn6PLcIbQ

Masz highlights'y występu Isco we wczorajszym meczu. Poświęć 6 minut swojego cennego czasu i powiedz mi, gdzie widzisz jakieś dobre zagrania do przodu, które stworzyły jakieś zagrożenie pod bramką? Oprócz przerzutu na drugą stronę boiska do Carvajala w 37 minucie i jednym niezłym podaniem do przodu do Asensio to grał identycznie jak Bale, czyli dostaje piłke, rozgląda się i odgrywa do najbliższego kolegi, tak jakby go nie było. Chociaż Walijczyk zagral przynajmniej jedną piłkę gdzie powinien mieć asystę, tylko, że Benzema nie trafił z 5 metrów w bramkę, więc to znienawidzony Walijczyk już posłał jakiekolwiek podanie, które bardziej zagroziło Valencii niż Hiszpan w pierwszej połowie. Rozumiem, że był chory, ale jeśli mam ocenić grę to oceniam ją na poziomie Bale'a. Zgadzam się, że do poziomu Benzemy bym go nie sprowadzał, to był inny poziom.
2017.08.28, godz. 20:42, Daniello11
Kmfip

Ja wiem, że fanbojstwo do Benzemy Ci zasłania mózg i oczy, ale zdajesz sobie sprawę, że jedną czy dwie sytuacje w których Benzema nie trafił z metra to wypracował Bale? Więc skoro chwalisz Benzemę za to, że wgl miał sytuację to pochwal tego, dzięki któremu je miał. Obydwaj zagrali na 0, ale jednak Benzema był gorszy.
2017.08.28, godz. 20:34, Proremad
Benzema przynajmniej dochodził do sytuacji więc z 1,2 mu się nalezy ale KUR*WA Bale to juz od 2 sezonów takie drewno , kompletenie nic nie daje druzynie , przeciez jak on dalej bedzie grał zamiast Asensio/Isco to mnie szlag trafi . !! Najchętniej bym go sprzedał bo za sezon tu juz trzeba bedzie doplacc zeby go sie pozbyc ! Zidane prosze cie nie wystawiaj tego drewna Bale więcej w składzie ! max trybuny dla niego !!!
2017.08.28, godz. 20:34, Kmfip
Veldrin
Benzema tez zagral kilka razy do przodu a mozna powedziec ze malo kiedy gral do tylu ;)
2017.08.28, godz. 20:32, Veldrin
Madridista2308

Jak można w ogóle porównywać Isco z grą Benzemy i Bale'a wczoraj. Mniej pokazywał się do gry, ale parę razy zagrał dobrze do przodu. Tak naprawdę 1 raz wyraźnie spieprzył. A Benzema 8 strzałów 0 goli w tym kilka setek... Ten sam poziom? Naprawdę? Chyba musisz bardzo nie lubić Hiszpana.
2017.08.28, godz. 20:32, Kmfip
Bale na rowni z Benzema to juz przegiecie ;D Jak mozna wystawic taka ocene komus kto w trakcie meczu byl w sumie tylko minute przy pilce ? ;D Rozumiem ze Benz zawalil kilka strzalow, ale przynajmniej cos robil.
2017.08.28, godz. 20:31, nolfy
1.2 dla benzemy to zart , max 1
2017.08.28, godz. 20:29, KingRagnar
Duet BB zaprezentował się poniżej krytyki. Tylko czy to w ogóle jest jakieś zaskoczenie? Znowu trzeba liczyć na starego Ronaldo. Sezon jak sezon, nic nowego.
2017.08.28, godz. 20:28, Kroos jest bogiem
Benz 0,0
Bale 0,0
2017.08.28, godz. 20:28, Bieniu91
Cześć, czy Redakcja lub ktoś z poprzednich laureatów złotego talona jest w stanie powiedzieć mi, kiedy zwykle można spodziewać się informacji nt. odbioru nagrody? Wygrałem przy okazji poprzedniego meczu, ale 3 maile pozostały bez odpowiedzi póki co. Pozdrawiam ;)
2017.08.28, godz. 20:24, Rfilip98M
Bale bardzo malo strat poniewaz wg nie bral udzialu w grze. Jedyne z czego go zapamietam to niecelna glowka, zablokowany strzal i dosrodkowanie przy ktorym Coco nie trafil z 3 metrow. I tyle go bylo na boisku. Modle sie zeby Asensio go wygryzl na stale ze skladu bo walisjki ksiaze w tym momencie wyrzucil swoja korone i stal sie zwyklym czlowiekiem
2017.08.28, godz. 20:23, Madridista2308
Isco nie zagrał lepiej niż Bale, czy Benzema. Tak wiem, że się źle czuł, ale jak mam oceniać grę to po prostu zagrał na ich beznadziejnym poziomie.
2017.08.28, godz. 20:19, Kacper2302
Leszczu w odróżnieniu od reszty redakcji pisze fajne komentarze, z którymi zgadzam się w pełni. Oceny sensowne, dobra robota
2017.08.28, godz. 20:15, Dominqez
Ale dlaczego Bale ma tak mało strat? Bo wgl. piłek nie dostawał bo się chował i nie chciał piłki bo jest bez formy.
2017.08.28, godz. 20:14, kinio1313
carvajal slabo troche w porownaniu do poprzedniego sezonu ten achraf juz by lepiej sie spisal
2017.08.28, godz. 20:12, Pinto z Rio
Złośliwi powiedzą, że Asensio ma tyle strat, ile Książę Walii i Coco razem wzięci.
2017.08.28, godz. 20:09, 19Ramos02
Leszczu
Proszę nie obrażać piłkarzy polskiej Ekstraklasy. Angulo z Górnika, Caros Lopez czy Gytkjear z Lecha strzeliliby co najmniej 2 bramki z tych sytuacji, które miał Benzema
2017.08.28, godz. 20:06, New Divide
benzema i walijska kłoda za wysoko... Carvajal tak samo.

Z resztą można się zgodzić.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama