REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2016.09.24, godz. 10:12, Cover / dailymail.co.uk

Mourinho: Prezes chciał, żebym wymiótł gównianych ludzi

Fot. Getty Images

Do sieci trafiły fragmenty książki „José Mourinho: Up close and personal” napisanej przez Roberta Besleya. Autor zawarł też w niej interesujące informacje, które dotyczą Realu Madryt. Przytaczamy udostępnioną w Internecie część w całości.

Złożyłem Mourinho wizytę w Realu Madryt w styczniu 2013 roku, szybko oprowadził mnie wtedy po wyśmienitym ośrodku treningowym. Po wszystkim powiedziałem mu: „To wspaniałe, masz tutaj wszystko!”. Odpowiedź padła szybko. „Wszystko prócz ducha zespołu”, rzekł. Przyznał, że nie podoba mu się w Realu. „Niewielu menedżerów zostało tutaj na trzy lata”, wzruszył ramionami, widać czuł, że spisał się dobrze, zostając tam na tak długo.

Mówił, że to upolityczniony klub pełen walczących ze sobą frakcji. Opowiedział mi historię, aby perfekcyjnie podkreślić swoje zdanie. Dotyczyła ona trzydziestych urodzin pomocnika Realu, Michaela Essiena. Wypożyczony z Chelsea gracz zaprosił wszystkich kolegów z Madrytu na swoje przyjęcie. Pojawiła się tylko garstka i to Mourinho pozostało pocieszanie swojego zdenerwowanego piłkarza.

Powiedział Essienowi, że to nic osobistego. Nie chodziło nawet o to, że jego koledzy z zespołu go nie lubili, niestety, nie poszło też o to, że mieli coś lepszego do roboty. Mourinho powiedział, że stało się tak, ponieważ byli po prostu bardziej zainteresowani sobą niż innymi.

Kiedy Rafael Benítez dostał pracę w Realu w 2015 roku, był to wybór, który zdziwił José. Wysłał mi wtedy e-mail, w którym napisał: „Nie ma szans, że Benítez dostanie tę pracę”. Wyjawił mi wtedy, że odrzucił też ofertę powrotu, mówiąc: „Prezes mnie uwielbia i chce, abym przyszedł i posprzątał, żebym wymiótł gównianych ludzi jak Pepe, Casillas, Ramos i Marcelo. Powiedziałem mu, że jest już na to za późno”.

Presi myśli o Zidanie z uwagi na jego nazwisko i status, ale gówno zrobił z drugim zespołem i boi się ryzyka. Klopp to jedyna osoba, która może przynieść… Rafa… Nie ma szans”. Tym razem José się mylił. Miesiąc później, w czerwcu 2015 roku, to Benítez został szefem na Bernabéu.

Jeszcze bardziej zaskakująco było, gdy Benítez został tymczasowym trenerem Chelsea w październiku 2012 roku. Kiedy informacja wyciekła, obaj byliśmy oszołomieni. Wiadomość od José była krótka: „Gruby Rafa w CFC”. Można uczciwie powiedzieć, że nie był pod wrażeniem.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Ciekawostki

Komentarze

2016.09.24, godz. 23:35, Daniello11
Wygraliśmy stylem Carlo, bo Carlo był trenerem :)

A jakim stylem Zidane wygrał LM? Stylem Beniteza? :)

2016.09.24, godz. 23:14, KissMe
@Daniello11, przypomnij mi, jak wygraliśmy LM i CdR z Carlo? A tak, stylem Mourinho :)
2016.09.24, godz. 21:47, pikus88
@daniello

Tak bo przecież Ancelotti miał taką samą sytuację jak Mou w zespole przychodząc do RM. To Carlo nauczył piłkarzy grać z Barçą, zaszczepił im mentalność zwycięzców. Ale masz rację Jose nic nie zrobił, niech Benitez wróci.
Piłkarze przed trenerem? To po co nam trener niech Ramos i spółka sami się trenują. Jeśli któryś z piłkarzy nie potrafi znieść decyzji trenera to niech odejdzie z zespołu, proste. Nikt nie jest ponad RM.
2016.09.24, godz. 20:57, CR 4ever
Daniello11
Jakieś brednie, poza tym nie ma tam wzmianki o Cristiano, a eksperci z tej strony już go ogłosili zgniłym jabłkiem.

Mourinho to jedno z najgorszych co spotkało ten klub. Już bym wolał, żeby Benitez wrócił niż on. A moja chęć, żeby wrócił Benitez wynosi minus milion.


Co to za kpiny. Mourinho dobrze mówił. Ronaldo nigdy nie był problemem to tylko brednie katalońskiej propagandy. Szkoda że Pérez okazał się tchórzem i wyrzucił Mourinho zamiast Casillasa. Mourinho by zrobił porządek i Real by wymiatał do dzisiaj. Gdyby nie antymadrycka propaganda i cała machina sędziowskiego oszustwa to Real by tak rozjeżdzał wszystkich jak w latach 56-60.
2016.09.24, godz. 20:32, Daniello11
pikus88

I co z tego, że nas tego nauczył? 2 trofea w 3 sezony, sorry Carlo zjadł go i wypluł w jeden rok wygrywając 2x tyle co on, mimo to nie dostał nawet jednej szansy.

Jeśli stawiacie Mourinho ponad piłkarzami Realu to nie jesteście kibicem tego klubu, tylko Portugalczyka. Jak można obrażać Pepe i Marcelo, bo jakiś niespełniony frustrat, który w każdym klubie zostawia bagno, tak powiedział?
2016.09.24, godz. 19:47, Peluquero
Przecież stałe fragmenty gry i gole Ramosa i z Bayernem i z Atlético to coś na co Mou nie był w stanie wpaść przez 3 lata :) doprowadził kontry do perfekcji ale Real przestał się rozwijać, zamiast na bazie tego rozszerzać repertuar zagrań :) nastąpiła zapaść, i totalna degrengolada w szatni
2016.09.24, godz. 18:49, XxXAlvinekXxX
Rmfclub

Może jakiś link? Pierwsze słyszę, żeby podczas celebracji Mou "olał" Ramosa. Z tego co pamiętam to Caletti zaprosił Jose do piłkarzy, żeby przemówił. Pamiętam, że Callejon wskoczył wtedy na plecy Mourinho i krzyczał Campeones, a reszta drużyny dołączyła do nich. Nie pamiętam sytuacji którą opisałeś.
2016.09.24, godz. 18:16, 19Ramos02
Rmfclub
Oby! Bo to oznacza, ze nie wroci nigdy hehe :)
2016.09.24, godz. 17:55, pikus88
@daniello11

Czekaj czy to nie Mou nauczył nas wyprowadzania piłki w takim tempie, że większkość drużyn nie jest w stanie się do tego zbliżyć? Czy to nie za Mou w końcu zaczęliśmy grać na równi z Barçą a piłkarze nie przegrywali meczu już w szatni? W końcu czy to nie za jego kadencji wróciliśmy do pierwszego koszyka losowania grup LM? Czy to nie z nim przerwaliśmy serię 8-krotnego odpadnięcia z LM już w 1/8?
Masz rację, Benitez był lepszy niech wraca.
2016.09.24, godz. 17:33, Rmfclub
Wygranie ligi hiszpańskiej ,moment na filmiku z celebracji ramos chce podać rękę mourinho a ten koło niego przechodzi ,mina ramosa sugerowała ze doskonali wie dlaczego tak sie stało ... Mou wróci ,jak wygra Ligę Mistrzów z Manchesterem United
2016.09.24, godz. 17:24, Fankakrolewskich
Daniello11
Rozwalony klub to zostawił Benitez że słynnym 424 i nie mówię że Mou nie zostawił złych relacji ale bardziej na linii trener i drużyna.
Bo fundamenty popękane ale były Carlo to naprawil izbudowal dom a Benitez to zrujnowal.
2016.09.24, godz. 17:20, Daniello11
Ej dzieciaczki. Skoro wygrana LM przez Carlo to zasługa Mourinho, bo jechał na jego podstawach(nie wiem na jakich podstawach skoro Mourinho zostawił rozwalony klub), to w takim razie wygrana LM przez Zidane to zasługa Beniteza, szach mat gimby.
2016.09.24, godz. 17:13, Daniello11
Jakieś brednie, poza tym nie ma tam wzmianki o Cristiano, a eksperci z tej strony już go ogłosili zgniłym jabłkiem.

Mourinho to jedno z najgorszych co spotkało ten klub. Już bym wolał, żeby Benitez wrócił niż on. A moja chęć, żeby wrócił Benitez wynosi minus milion.
2016.09.24, godz. 16:27, dragao
Vázquez

A propos tego co jest "żałosne".

"Żałosna" jest nieumiejętność czytania ze zrozumieniem ;)
2016.09.24, godz. 16:22, dragao
Vázquez

"powtarzasz najbardziej glupawa skompromitowana teorie sierot po mourinho ze sukcesy carlo to niby jego zasluga"

Gdzie tak napisałem?



Z pewnością nie umiesz niestety czytać ze zrozumieniem, ale na rm.pl nic mnie już nie zaskoczy :(
2016.09.24, godz. 16:15, Vazquez
dragao

powtarzasz najbardziej glupawa skompromitowana teorie sierot po mourinho ze sukcesy carlo to niby jego zasluga

nie chce mi sie generalnie analizowac stopnia idiotyzmu tego stwierdzenia ale powiem jedno:

czyja zasluga byla undécima?? carlo czy zidane`a?? czyja zasluga bedzie ewentualne zwyciestwo w LM bayernu - pepa czy carlo? itp itd

nie wiem czy w ogole kumasz jak zalosnym jest przyznawac zaslugi komus kogo nie ma od roku w klubie ( na tamten czas)

bo rozumiem ze te zle rzeczy w grze to juz zasluga carlo - to tylko te dobre wynikaja ze spuscizny mou - hłe hłe
2016.09.24, godz. 16:01, dragao
e_santiago_b

To czy ktoś jest trenerem na 2 lata, 3 czy 10 nie ma większego znaczenia w kontekście oceniania zasług Mou czy Carlo. Historia mówi, że rzeczywiście Mou nie jest trenerem na lata, ale czy Carlo był? Jego system rotacji (a właściwie jego brak), zamęczanie podstawowej 11 i zaprzepaszczenie największej spuścizny Mou (kontr) przeczy tezie, że Carlo był trenerem na lata.

Legendarne już "wrzutki Carlo" to efekt właśnie tego co napisałem powyżej. Brak rotacji, zajechana podstawowa 11, kontuzje (zapewne w pewnej mierze wynikające z przemęczenia) i brak konkretnych alternatyw (np grania głębiej - kontrami). Prawda dla trenerów jest przykra, bo jak coś nie idzie to wina leży głównie po ich stronie. I tak też jest w przypadku Ancelottiego.

Tak samo było z Mou i obwinianiem jego osoby za kwasy w szatni. Osobiście uważam, że Mou mógł wiele rzeczy rozwiązać znacznie lepiej i z korzyścią dla zespołu. No ale jak taki charakter jak Portugalczyk ściera się z równie wielkimi ego (których w naszej szatni wtedy nie brakowało) to trudno o kompromis.

Dla mnie bez Mou nie byłoby Décimy. Oczywiście nie można tego udowodnić i możesz sobie myśleć co chcesz, ale jestem pewny, że gdyby w latach pracy Mou trenował nas jakiś Benitez to z pewnością Carlo nie osiągnąłby tego co osiągnął.

Należy pamiętać, że to Mou wyciągnął nas z matni przeciętności i przywrócił należną wielkość. Niby na szczyt europejski z nim na czele nie weszliśmy, ale umówmy się - byliśmy naprawdę blisko. Karne z Bayernem w 2012 są moim największym rozczarowaniem związanym z Blancos. Wyobraź sobie gdybyśmy wygrali w tamtym roku dublet. Sezon 11/12 byłby odnośnikiem dla wszystkich w Madrycie. No ale wiadomo jak to się skończyło, ale pogdybać zawsze można...


"Mi wystarczą fakty - 3 lata, 1 LL, 0 LM i syf po którym Rea musiał się pozbierać."

Dla Ciebie 1 LL na 3 możliwe to wynik słaby, a dla mnie wręcz przeciwnie.

Dopóki nie zrozumiesz fenomenu Barcelony z tamtych lat, dopóty nie docenisz i nie zrozumiesz jak wiele osiągnął Mou w Realu.

Zresztą tu nie ma o czym dyskutować. 1 Liga na 8 możliwych przy 6 Barcelony to doprawdy katastrofa. To jasno pokazuje jak mocna, regularna, powtarzalna i skuteczna jest Barça w ostatnich latach (prawie dekadzie).

2016.09.24, godz. 15:50, Robert84
Najlepszy trener na świecie jes w Atlético
2016.09.24, godz. 15:47, Bernabeu7
marco9512

Po ostatnich ''wyczynach'' Legii polemizowałbym. Nalezy zadac sobie pytanie, dla czeego druzyna z CR, Benzema, Kaka, Xabim Alonso po rewolucji Péreza nie przeszla przez prog 1/8. Mou nas przezen przeniosl i jest to jedyna rzecz za ktora co by nie bylo zawsze bede mu osobiscie wdzieczny.
2016.09.24, godz. 15:43, marco9512
Bernabéu7

nie żeby coś, ale nawet Hasi z takim budżetem i piłkarzami zagrałby w 1/2 LM..
2016.09.24, godz. 15:43, Bernabeu7
Zapomniałem doadac Coentrão, ktory jak co niektorzy pamietaja, podał do Bale'a w finale CDR 14' czy gral w finale w Lizbonie.
2016.09.24, godz. 15:41, Bernabeu7
Prawda jest taka, ze JM ma wielkie zaslugi w kontekscie zdobycia décimy. Poukładal zespoł, kupil graczy ktorzy byłi głowynym trybami maszyny, która obaliła Barcelonę, jak Ozil, Di Maria, Khedira. Niektorzy nie pamiętaja już ''1/8 aż po grób''. To zasługa Mou. Carlo zmienił kilka rzeczy, ale w jego pierwszym sezonie styl Mou był więcej niż zauważalny. Mou zawsze czegos brakowalo, moze szczescia, moze dyspozycji dnia zawodnikow, kto wie. Fakt faktem, od 2010 i potrojnej korony z Interem, nie wygrał w europie nic. LL z Realem,m CdR z Realem, PL z Chelsea 14/15. W europie natomiast nic. Od zawsze lubił kontrowersje i taka łatka do niego przylgnęła, jak np: gdy w 2004 na koronacji zwycięzców CL z Porto od razu zdjął medal z szyi. Gosc sam dal sobie przydomek, to wiele mówi. Zobaczymy, czy powróci na top, jesli tak, mam nadzieje ze nie z Utd, klubem, którego nie lubię. HM.
2016.09.24, godz. 15:37, e_santiago_b
dragao
Dla mnie liczy się co kto osiągnął z Realem, a muł jest trenerem z którym długoterminowy plan nie wchodzi w grę, bo prędzej czy później narobi syfu w szatni. Zresztą każdy chwali Mou za świetne kontry, a nikt nie widzi tego, że w ataku pozycyjnym byliśmy ciency. (czwórka z BVB) Mi wystarczą fakty - 3 lata, 1 LL, 0 LM i syf po którym Rea musiał się pozbierać.
2016.09.24, godz. 15:33, Fankakrolewskich
e_santiago_b
Pierwszy sezon Carlo grał jak Bayern Juppa ale drugi to same wrzutki. Nic nie napisałam że to zasługa Mou, raczej ze miał fundament i dzięki temu postawił dom który dzięki Carlo stał i wygrywał a Benitez go zrujnowal. Mou dał fundament odbudowal zespół, Carlo naprawil i zbudował dom a Benitez zrownal z ziemią.
2016.09.24, godz. 15:31, dragao
e_santiago_b

Śledziłeś chociaż tamten Real (i tamtą Barcę) czy obczaiłeś co wygraliśmy w latach 2011-2013 na wikipedii?
2016.09.24, godz. 15:30, e_santiago_b
Fankakrolewskich
No tak, bo dla ciebie gra Realu za Carlo, to ciągłe wrzutki. Pewnie LM i PK zdobyliśmy grając wrzutkami. ? :D
A nie, wtedy Carlo z racji tego, że jest amatorem jechał na "zasługach" Mourinho.
Odpuszczam sobie dyskusję z psychofanką muła.
2016.09.24, godz. 15:25, Fankakrolewskich
e_santiago_b
Żeby znowu były wrzutki chociaż za Zizu dalej są.
Ja bym wolała trenera który gra z kontry i potrafi grać piłka jak Bayern Juppa Heynckesa.
2016.09.24, godz. 15:16, e_santiago_b
Gościu się stacza. Pamiętam, kiedy ograł Guardiole Interem. Liczylem na coś więcej niż 3 puchary w 3 lata w tym 1 ligę i 0 LM. Jedyne po czym zapamiętany był Real muła, to chamstwo i prostactwo.
Carlo nas odbudował, przywrócił szacunek Realowi. Bez tego "najlepszego trenera świata' mamy już 2 LM. Jak dla mnie dzisiaj trenerem Realu nie powinien być żaden muł czy Zidane, a Carlo.
2016.09.24, godz. 15:09, madritek
@Bernabéu96

rzeczywiście to wielkie osiągniecie jest wygrać z Leicseter w tym sezonie.
2016.09.24, godz. 15:09, RFan
Bernabéu96

Ten mistrz Anglii zajmuje 11 miejsce w tabeli i ma 7 pkt po 5 meczach.
2016.09.24, godz. 14:49, Bernabeu96
Wstrzymajcie sie z ocenami pracy Mourinho w United, bo obecnie wygrywa 4:0 z mistrzem Anglii, a mamy dopiero 54 minute.
swoja droga milo byloby go zobaczyc znow w madrycie za pare lat, co do fragmentow, sa raczej prawdziwe, pamietam jak rok temu we wrzesniu chyba (albo troche wczesniej ) w jakims wywiadzie mowil o Eto´o "Mam co prawda Eto'o, ale on ma już 32 lata. A może 35? Kto to wie?" :v taki styl wypowiedzi do niego pasuje, co nie zmienia faktu ze pilka prezentowana przez jego zespoly przyciaga, ale potrzeba czasu, by osiagnal sukces.
2016.09.24, godz. 14:44, szczur
Kontry za Mou były genialne. To trzeba przyznać.
2016.09.24, godz. 14:43, dragao
Cytaty ostre, ale nie ma pewności, że są prawdziwe.

Ja Mou zawsze będę dobrze wspominał i zawszę będę doceniał to co dla nas zrobił. Ilekroć pojawiają się newsy o Portugalczyku, to zawsze znajdują się ludzie, którzy umniejszają jego zasługi dla Realu. A są one niemałe i warto o nich pamiętać.

Trzeba uczciwie przyznać, że ze ŚCISŁEJ czołówki trenerów już wypadł, ale w czołówce nadal się znajduje. Z trenerami nie jest tak jak z piłkarzami, że 1-2 słabsze sezony i już jest słaby. Trener na uznanie pracuje dłużej i dłużej musi cieniować, żeby to uznanie stracić niż piłkarze.

Ja osobiście daje mu 2 lata na udowodnienie swojej wielkości. Jeśli w ManU mu nie wyjdzie i nie wygra PL, albo ewentualnie 2 Pucharów Anglii (o LM chyba nie ma co nawet myśleć) to chyba ostatecznie Mourinho zostanie odarty z nimbu wyjątkowości i genialności. (Oczywiście, jeśli City nagle zacznie zdobywać po 100pkt/sezon to chyba nikt nie będzie miał pretensji o ewentualny brak majstra dla United.) Pożyjemy zobaczymy.





2016.09.24, godz. 14:37, benzem9
tesknie za mou ,to zdecydowanie najlepszy trener na swiecie! brakuje mi go ,z nim gnebilismy i pograzalismy barcelone
2016.09.24, godz. 14:34, Fankakrolewskich
19Ramos02
Zalil się w prasie Pepe a podaje przykład Arbeloi że godnie się zachowywał u nas ze walczył do końca.
2016.09.24, godz. 14:27, RFan
Poczekajcie z ocenami. Póki co jakiś facet mówi, że coś powiedział Mou.

Co do osoby samego Mourinho to już raczej wypalony trener albo każdy ma go dość. Nie wiem. W każdym razie jego drużyny nie działają, a dostaje wszystko czego chce. I tony hajsu.
2016.09.24, godz. 14:24, 19Ramos02
Fankakrolewskich
Fajnie, ze wiesz kto jak sie w szatni zachowuje ;)
Arbeloa tez Ci nie pasuje? Boze...

Matheo89
Wzruszające, Nie płacz :( -> DevilPage :D
2016.09.24, godz. 14:15, Fankakrolewskich
19Ramos02
Pepe już się plul kiedy grał Varane nie był pokorny jak Arbeloa.
2016.09.24, godz. 14:15, Matheo89
Nawet jesli te informacje sa prawdziwe to dla mnie Mourinho był jest i bedzie najlepszym managerem w historii nowoczesnej piłki. Polubiłem go od pamiętnej konferencji przed meczem z Barcelona-Chelsea w sezonie 2004-2005.

Od gościa biję taka charyzma, ze głowa mała. Sposób wypowiadania się, ta inteligencja, jego wywiady zawsze czytało mi sie najlepiej. (nie to co te nudne wypociny od ancelottiego)

Zrobił z Realu postrach europy postawił giganta z kolan, zdaje sie wiecznie odpadającego w 1/8 finału... Te magiczne kontry i to z jakim składem? znacznie gorszym niż obecnie, a mimo to teraz gramy kupe. Taki trener z jajami dla tych gwiazdek jak C.Ronaldo i Benzema bylby najlepszy, zeby zmusić ich do biegania w koncu!

Tęsknię za Mourinho w Realu Madryt bo za jego kadencji najlepiej gralismy w piłke, odkąd zacząłem świadomie i co tydzien ogladać mecze Realu Madryt.
2016.09.24, godz. 14:14, Hubertus401
Dla mnie Mou i Pep to podobni trenerzy. Kiedyś wielcy geniuszy, dziś trenerzy wypaleni. Obaj mają wybujałe ego i przez wielkie sukcesy uważają się za nie wiadomo kogo. Przynajmniej Guardiola gdy dostał pieniądze stworzył na razie dobrze prezentującą się ekipę z City, Mourinho dalej nic.
2016.09.24, godz. 14:13, 91lukash
fabiothethird
Faktycznie wygrał w końcu tylko dublet z Chelsea. Odzyskał mistrzostwo po 5 latach. Ale co to jest w końcu Real też kiedyś wygrał mistrzostwo Hiszpanii...
2016.09.24, godz. 14:04, 19Ramos02
Na prawde, nazwać Marcelo i Pepe - gości, ktorzy by sie pewnie dali pokroić za ten herb - gownianymi ludźmi to jest jakies nieporozumienie cytując klasyka. Kiedys chciałem zeby tu wrocil, teraz (jesli Zizou kiedys odejdzie) wolałbym w przyslosci zobaczyc w RM Pochettino.
2016.09.24, godz. 14:03, Fankakrolewskich
marco9512
Nasi zawodnicy też mają za uszami, Mou też mial za uszami.
2016.09.24, godz. 14:02, madritek
Mou to idiota, robiący gównoburze wszędzie, gdzie tylko może. Taki już jest, tak już ma. Wszystko wie, wszyscy się mylą. Po prostu człowiek idealny.

Ciekawe kiedy wyleci z MU.
2016.09.24, godz. 13:59, marco9512
A jak mowiłem, że to on jest tym złym to nie.. ;) I proszę, widać, że koleś chyba się gubi..
2016.09.24, godz. 13:55, fabiothethird
W Chelsea pokazał jak bardzo jego czas minął.
2016.09.24, godz. 13:48, Fankakrolewskich
19Ramos02
Spoko
2016.09.24, godz. 13:44, Vazquez
Kaiser

co do bbc to faktem jest ze mniej pracuja na boisku stad klopoty z ogorkami
z wiekszymi zespolami im sie chce i wtedy jest moc

a mou?? owszem odbudowal fundamenty druzyny inadal dyscypline

ale kreowany byl na boga zbawce - wiec okazalo sie ze az takim cudotworca nie jest - i tylko o to mi chodzi

jest lepiej oceniany niz swiadczylyby o tym fakty - ja po prostu oceniam go obiektywnie
2016.09.24, godz. 13:38, XxXAlvinekXxX
Mou jest zbyt szczery jak na te czasy. Gdyby lata 90 i początek XX wieku trwały wiecznie to wygrywałby wszystko jak leci. Teraz trzeba mówić, że każdy jest najlepszy i w ogóle miliony innych komplementów. Czy odniesie sukces w United? To jest zbieranina piłkarzy także może być ciężko, ale życzę powodzenia.
2016.09.24, godz. 13:38, Premiership
Mówcie co chcecie ale Mou tam był, wie jak jest i jest po prostu szczery, nie owija w bawełne.

Uwielbiam Marcelo, Ramosa i Pepe, no ale skoro ktoś to był elementem szatni wskazuje, że m.in przez takich piłkarzy źle się dzieje to coś musi być na rzeczy.

Real to tak wielki klub, że nie ma na świecie trenera, który mógłby na dłuższą mete nas prowadzić, nikt tego nie udźwignie. Mou wytrzymał 3 lata i chwała mu za nie, pucharów wielu nie było ale dzięki niemu w naszych zawodnikach odrodziła się wiara w siebie i w to, ze są w stanie zwyciężyć z każdym.
2016.09.24, godz. 13:32, Kaiser
Vázquez masz rację tylko porównaj proszę Real przed Jose i z nim. Co ci wyjdzie? 1/8 LM? Pachołki kupowania za wielkie pieniądze a sprzedawani za grosze? Jedynym wyjściem w momencie kryzysu było poparcie trenera , budowanie autorytetu. Niestety spółdzielnia wygrała kolejny raz tak jak wygrała z Benitezem. Zawodnicy nigdy nie będą więksi niż klub a jeśli ktoś tak myśli powinien odejść.

Co do faktów, wczoraj pojawił się artykuł o BBC pokazujący czarno na białym jak słabi jesteśmy z nimi a bez nich. Czy do większości gimvto dotarło?
2016.09.24, godz. 13:12, Vazquez
nie rozumiem tego uwielbienia dla mourinho obecnego wciaz tutaj

licza sie wyniki i puchary - a tutaj po prostu zawiodl
mielismy jeden niesamowity sezon a potem gralismy gorzej niz obecnie (tylko nikt nie pamieta jak bronilismy sie z ogorkami nawet)

ja jestem w sumie neutralny wobec niego - nigdy mnie nie przekonal do konca ale tez nie powiem ze totalnie zawalil - podniosl nasz poziom i ogarnal szatnie - to mu trzeba przyznac

ale co z tego jak pozegnal sie w kompromitujacym stylu z konfliktami rozbita druzyna i brakiem dobrej gry - to sa fakty

wiec mourinhisci - wiecej faktow mniej mitologii
2016.09.24, godz. 13:10, DoctorSleep
co by nie mówić o Mou w jego drużynach na występy się zasługuje dobrą grą a nie nazwiskiem. dobrze ktoś napisał że obecnie Cris u Mou by siedział na ławce i obserwował grającego Lucasa. jest kontrowersyjny, czasem powoduje napięcia, ale ja zawsze mam wrażenie że to skutek jego silnego charakteru w świecie gwiazdek przekonanych o swojej doskonałości. prowadzone przez Mou zespoły zawsze są groźne, w ManU ma zlatana, doprowadzi ten cyrk do porządku.
a Guardiola który niby go 'poniżył' niech raz weżmie drużynę z choćby średniego szczebla i coś wygra, w Bundeslidze to ja też bym Bayernem zdobył mistrza. przeklamowany trener który boi się wyzwań i ryzyka. patrzcie na Kloppa który wziął mocno przeciętny obecnie Liverpool i tam stara się działać. minie jeszcze sezon i wszyscy się go będą bać
2016.09.24, godz. 13:09, RwaY
Oby już nigdy tutaj nie przyszedł bo znów się wszystko zj**ie i drużyna będzie podzielona na dwa obozy. Na chwile obecną jest wiele lepszych trenerów od niego.
reMix71
Skąd możesz wiedzieć czy się nadaje? rozmawiałeś z nim o tym? :P Tutaj liczy się charakter np. Taki Jesus Vallejo też nie wygląda na kapitana ale w Saragossie to właśnie jego wybrali na kapitana, mimo że było tam wiele innych zawodników bardziej doświadczonych i starszych.
2016.09.24, godz. 13:09, nowy na stronie
ale oni są młodzi i są piłkarzami i bez nich Real robiłby pod siebie
2016.09.24, godz. 13:05, ryba229
Prawde powiedzial - Iker krecik, Ramos babol za babolem i jeszcze oczekiwania finansowe z kosmosu, Pepe kazda interwencja to serce w gardle, Marcelo to zaden obronca tylko blazen.
2016.09.24, godz. 13:04, Kaiser
Popaj polecam sprawdzić w słowniku jak pisze się Chelsea. Największym narcyzem jest CR i jest na to wiele przykładów. Kilka lat temu spółdzielnie tworzyli Iker,Cr,Marcelo,Pepe i Ramos. Żeby zmienić zespół trzeba było pozbyć się wszystkich a nie tylko jednego.
2016.09.24, godz. 12:54, POPAJ83
Zakładając, że owe cytaty są prawdziwe to Mou w moich oczach stracił wszystko. Nazywając Ramosa, Pepe czy Marcelo gównianymi ludźmi (bo Péreza o takie słownictwo bym nie posądził, poza tym Floro chciałby usunąć wszystkich kapitanów drużyny ? Wątpię) oraz stwierdzenia "Prezes mnie uwielbia" oraz "Presi myśli o Zidanie z uwagi na jego nazwisko i status, ale gówno zrobił z drugim zespołem i boi się ryzyka." & „Gruby Rafa w CFC” , pokazał jaki jest płytki a wręcz śmieszny. Zidane ma już 2 puchary LM (jako asystent trenera i jako trener Królewskich) a więc tyle co Mou z tą różnicą, że Francuz w trenerkę bawi się od 3 lat. Mou odchodząc z każdego zespołu odchodząc zostawiał smród. Zostawiał też podzieloną szatnię, zawodników którzy go kochali i nienawidzili. Ten człowiek jest największym Narcyzem w piłce kopanej. Jego czas już się skończył co pokazał prowadząc Chelse'a i teraz MU.
2016.09.24, godz. 12:53, footballplayer
Upadły trener - ktoś jeszcze traktuje go serio?

Wyjaśniony w epoce Barçy Guardioli (mityczne jedno mistrzostwo przez 3 lata - szacunek), wyrzucony z Chelsea i teraz, znowu poniżony przez Guardiolę :)

Hala Mou :D
2016.09.24, godz. 12:49, nowy na stronie
Co za cham i prostak, obraża legendy Realu!!!
2016.09.24, godz. 12:47, KubaHM7
Tęsknie za Mou. To był idealny trener dla Realu. Ten człowiek miał znakomity charakter. Bardzo dobrze poradził sobie z Ikerem, wtedy Diego Lopez rozgrywał naprawdę świetne zawody i jeżeli w Realu byłby inny trener, to niestety Diego marnowałby się na ławce podczas gdy Casillas by się dalej kompromitował w bramce.
2016.09.24, godz. 12:39, J0hnny
Zle słowa na Raúla na tej stronie i cisza a jak ktos coś powie na Ronaldo to burza... Żal
2016.09.24, godz. 12:34, 19Ramos02
FankaKrolewskich
Chyba nie zrozumiałaś. Mowie wlasnie, ze jakos Mou nie ma odwagi posadzi Rooneya na ławie mimo, ze ten cieni od odejścia Fergusona niemiłosiernie, a ostanie 2 sezony to dramat.

Exesetup
Moj Ronaldo? Z tego co sie orientuje to Ty chyba nie należysz do tych anty-CR7 wiec po co ten tekst, doroślaku? No chyba, ze se mylę.
Ps. Moj Ronaldo dał temu klubowi 100x wiecej niz Twoj Moi ;))))
2016.09.24, godz. 12:31, malyR9
Dodam, ze to Mourinho kupil srodkowego pomocnika za 105mln euro - tak tak SRODKOWEGO POMOCNIKA. Nie dodatkowego obronce za Blinda, nie bocznego obronce za Valencie, srodkowego pomocnika. HALA MURIŃJO !
2016.09.24, godz. 12:29, malyR9
Tak tak dzieciaczki, przyznajcie racje beidnemu Murińjo, ktory obwinia za ostatnie 3 porazki z rzedu Van Gaala xdddd ten czlowiek mnie rozbraja. Dwa razy cieszylem sie z Mourinho, z jego przyjscia i odejscia. Jego czas olowianych zolnierzykow w kazdym klubie dobiegl konca. Osiagnie cos jeszcze w karierze trenerskiej bez watpienia, ale to nie ten Mou co kiedys. I dalej jedzcie po Ramosie Marcelo i Pepe nieudacznicy.
2016.09.24, godz. 12:27, moores
szkoda Essiena
2016.09.24, godz. 12:20, eXeseTup
19Ramos02
Ciesz się dzieciaku, że Mourinho teraz nie ma z nami, bo Twój Ronaldo w takiej formie by nawet murawy nie powąchał, o Ramosie i Marcelo już nie wspominając. Mourinho i Prezio mają rację. W Realu za dużo patrzą na piłkarzy i brakuje trenera z jajami. Jeśli w tym sezonie nic nie wygramy, a Zidane nie zostanie zwolniony to temu klubowi już chyba nic nie pomoże.
2016.09.24, godz. 12:11, Fankakrolewskich
19Ramos02
Skoro słabo gra do dobrez że go posadzil. I co z tego że jest legenda klubu? Skoro słabo gra to niech siedzi na ławce. Taki Arbeloa był żywa legenda klubu i reprezentacji ale jak siedział na ławce to zagryzal zeby i zasuwal za trzech na treningu nigdy nie sie skarżył jak Casillas, Totti tylko zapier... Na treningach byle trener go wystawił to się nazywa kochać klub. Bo liczy się przedewszystkim dobro klubu a nie ja.
2016.09.24, godz. 12:08, LordRabarbar
Mourinho to w tym momencie bardzo średni trener. Do najlepszych mu dużo brakuje. Widocznie szuka sensacji w gazetach jak już w piłce mu nie idzie.
2016.09.24, godz. 12:01, 19Ramos02
Zuo
No popatrz. Tak Mou nie lubi "zgniłych jabłek", a nie ma jak posadzić Rooneya na ławie...
2016.09.24, godz. 11:57, Mensch
Raúl1990

Też uważałem to za pewne, dopóki nie zaczął głosić słów poparcia dla postawy Casillasa.
2016.09.24, godz. 11:52, Lukasz118
*zapromować cholerna autokorekta.
2016.09.24, godz. 11:51, Lukasz118
Wy chyba nic nie rozumiecie. To jest fragment jakiejś nowej gównianej książki i takie przecieki fragmentów mają tylko na celu ja zaprowadzić wśród ludzi szukających sensacji. Broń Boże jakiś pozew sądowy, bo o to właśnie chodzi autorowi tych wypocin. Im większy skandal tym wiecej €.
2016.09.24, godz. 11:48, Zuo
Tymczasem w Manu powtórka z rozrywki, już Rooney święta krowa gra za zasługi, niedługo go posadzi to ten stworzy grupke anty Mou i po jakims czasie trener poleci, bo przecież wielki kapitan na ławce siedzieć nie może.
2016.09.24, godz. 11:46, daniel911
Ale w realu jest masakra. Kazdy kto przyjdzie staje sie z czasem zgnity. Chodzi mi o piłkarzy. Wkurza tez to ze opowiadaja ze sa najlepsi, ostatnio na boisku inaczej to wyglądało. Lenie i tyle, mecze same sie nie wygrają. W Porcelanie caly czas moga zasuwac a u nas maly kryzys goni kolejny.
2016.09.24, godz. 11:46, 108810
Może warto wstrzymać się z najazdem na piłkarzy, w końcu to słowa sfrustrowanego Mou.
2016.09.24, godz. 11:45, Fankakrolewskich
To że jakiś piłkarz jest legenda klubu nie oznacza tego że jest idealny i kocha klub ponad wszystko. Jak do tej pory prawdziwymi Madridistami byli Callejon i Arbeloa. Oni nigdy by zdjęć z kibicami Barcelony a tym bardziej ludźmi którzy obrażają Nasz klub zdjęć by nie robili tylko bronili by tego klubu. To jest bycie Madridista bronienie tego klubu, sam Bernabéu wyrzucił Di Stéfano chociaż dał mu 5 Lm bo wiedział że zaczyna mu odbijać i chce być wyżej niż trener.
2016.09.24, godz. 11:41, Zielonykolo
Mou to niech zacznie zajmować się MAnu UTD bo jak na razie to grają kibel i jak tak dalej pójdzie to na następny sezon zostanie bezrobotny. Szanuje go za to co zrobił dla nas ale bez przesady Bogiem nie jest. A Zidane ma lepszy start od niego więc niech siedzi cicho.
2016.09.24, godz. 11:41, art fan królewskich
Mensch

Raúl. Iker, Ramos to są ludzie z Realem w sercu od dziecka niemal (bez Ramosa) i jak taki cham/prymityw jak Mourinho staje przeciw nim to zwyczajnie stałbym na miejscu każdego kibica Realu po stronie "naszych"..a nie po stronie karierowicza, egoisty, który rok jest tu a za rok tam- jak można w Anglii przejsc z Chelsea do MU?? to on spokojnie za dwa lata pójdzie do Barçy jak dostanie propozycje - z reszta juz tam byl...
2016.09.24, godz. 11:34, 19Ramos02
Żaden klub nie ma tak niewdzięcznych kibicow jak Real.
2016.09.24, godz. 11:34, Raul1990
Mensch

Grzeszych i to bardzo. Raúl kochał bardziej siebie niż klub?? Ty chyba jesteś niepoważny. Raúl to był najlepszy kapitan Realu jaki mógłby być. Widzę, że zacząłeś chyba kibicować niedawno bo gówno wiesz, a się wypowiadasz
2016.09.24, godz. 11:32, art fan królewskich
Buska14

Mylisz charyzmę ze zwykłym chamstwem...z resztą mit Mourinho gaśnie z kolejnymi jego przeprowadzkami...zrobił też dobre rzeczy w Realu i za to będę mu zawsze wdzięczny, ale on ma osobowość autodestrukcyjną....nie dziwi mnie to, że nie po drodze mu było z Casillasem czy Ramosem...ale co mu Pepe zrobił czy Marcelo...

MU wydaje się też nie grać tego co oczekiwano i co robi Mourinho - jedzie publicznie po Rooneyu -symbolu MU-odprawił Giggsa kolejny symbol - tak się zachowuje trener??. Zidane też się odsunął od niego w Realu- pamiętasz?

Teraz wracając do jego umiejętności trenerskich -są po prostu mocno dyskusyjne i jednowymiarowe. On na top wszedł, ale po prostu z niego się stacza..
2016.09.24, godz. 11:32, 19Ramos02
Oho, jedna wypowiedz sfrustrowanego goscia, ktory z Chelsea zakończył na 10 miejscu, a jego United dostaje ciagle bęcki i nagle najazd na piłkarzy i to tych, po ktorych akurat widac Madridismo.
Cisnąć Marcelo i Pepe za słowa Mou, beka jak ch*j.
2016.09.24, godz. 11:23, Mensch
Maciek90ldz

Ramos tutaj to dla mnie żadne zaskoczenie, on ma taką samą psychikę jak Raúl czy Casillas, czytaj - kocha siebie bardziej niż klub. Z tego powodu byłem przeciwko dawaniu mu pięcioletniego kontraktu, kiedy trzeba będzie posadzić go na ławce, zacznie się sabotaż. Z Pepe też były problemy, szczególnie kiedy Varane zaczął grać kosmos i go wygryzł. Co do Marcelo - o nim jeszcze nie słyszałem w tym kontekście, ale też bym się nie zdziwił, zwłaszcza że nie umie bronić i przegrywał rywalizację z Fabio.
2016.09.24, godz. 11:20, Fankakrolewskich
Jak ja to mówię jak raz związesz się z Realem na zawsze pozostanie w twoim sercu, ten klub sprawia że od razu go kochasz.
Florentino najbardziej był zawodolony kiedy prezentował Mourinho nawet dał mu koszulkę z numerem 1 żaden menadżer nie miał takiego wyróżnienia. Wtedy cały czas był uśmiechnięty(kiedy go prezentował tak samo jak przy Ronaldo) to był trener dla Realu idealny no ale wszystko inaczej się potoczyło. Wiem że Mou kiedyś do Nas wróci.
2016.09.24, godz. 11:20, kukułeczka
Casillasa sam Florek dał radę się pozbyć a innym widać dało to do myślenia. A LM Zizou zdobył mimo braku sukcesów z rezerwami.
2016.09.24, godz. 11:17, Buska14
Oj widzę, że tutaj odezwało się grono specjalistów, które wie jak każdy z piłkarzy się zachowywał i tak dalej i tak dalej. Będziecie bronić ludzi, których prywatnie nie znacie. Skąd wiecie, że taki Casillas i Ramos to nie są zwykłe chamy jak coś się dzieje w drużynie nie po ich myśli? Z resztą, Iker sam się uziemił przez bycie kretem, który wynosił informacje z szatni. Niestety drugiego takiego trenera z taką charyzmą jak Mou mieć nie będziemy, ewentualnie Klopp by się nadał. Nie gadajcie mi, że Zidane ma jaja, bo ja ich jeszcze nie widziałem. Na razie na dość dużym farcie wygrał LM. Po pół roku trenowania nadal jakoś nie widać tej "pięknej gry". Obym się mylił i Zidane jednak naprawdę zrobił z Realu maszynkę do karcenia wszystkich rywali, tak jak to było w rundzie jesiennej za drugiego sezonu Ancelottiego, albo 2012 za Mourinho.
2016.09.24, godz. 11:15, shane
Trochę brzydko pojechał po naszych, ale czy to nie prawda? Iker to kret i to nie żadna plota, bo nawet sfinks go zjechał niedawno. Pepe to dopiero po jego odejściu się ogarnał, bo tak to rozwalał wszystkich deptał i dusił ;p Poza boiskiem to nie wiem co było między nimi, ale Mou mówiący, że Pepe nie jest nawet Portugalczykiem to chyba coś na rzeczy było ;p Marcelo ciągła nadwaga,zero dyscypliny takie rzeczy irytują trenerów. A Ramos jak Ramos on może mieć konflikt z każdym ;p
2016.09.24, godz. 11:13, maciek90ldz
Przecież to nie powiedział Mourinho tylko jakiś gość co napisał książkę sobie wymyśla. Rozumiem że chciano się pozbyć Casillasa ale pozostali piłkarze to niemożliwe.
2016.09.24, godz. 11:11, derma
Nie można brać wszystkiego na serio. W książce można wiele kontrowersyjnych bzdur napisać aby tylko zwiększyć popularność i zainteresowanie publikacją
2016.09.24, godz. 11:03, marcinsiedlce
Panowie...Mourinho to najlepszy trener zaraz po Del Bosce...może ktoś by wkońcu usadził gwiazdy, których blask już niestety wyblakł...wielu było świetnych piłkarzy ale niestety gra na tym poziomie wymaga najlepszej formy cały czas, a gdy się kończy- to niestety ale "do widzenia" i nie ma miejsca na sentymenty (np. Casillas) Pamiętajmy że tylko Mou jako jedyny był w stanie zatrzymać Barcelone która była nie do zatrzymania na tamte czasy...sorry ale dalej powinien trenować i mieć możliwość wystawienia składu który jest obecnie w formie, a nie składu który ładnie wygląda na papierze i który kosztowałby posadę wielu ludzi którzy ich sprowadzili za potężne pieniądze...
2016.09.24, godz. 11:03, reMix71
Co do kapitanów , to aktualny system wyboru kapitanów jest po prostu chory - przecież taki Marcelo na kapitana się nie nadaje. To samo tyczy się Ronaldo i tak samo było z Casillasem. Z resztą z Ramosa kapitan też jest mierny..
2016.09.24, godz. 10:55, Mensch
Muszę kupić tą książkę :D
2016.09.24, godz. 10:53, fan realu madryt123456
Tak jak praca mou, powinna wyglądać polityka państwa. Zespół który wtedy zbudował, wygrywa ligę mistrzów, rok i trzy lata po jego odejściu.
2016.09.24, godz. 10:38, guti234
Świetny trener wiele możemy mu zawdzięczać ale po odejściu z Realu chyba się wypalił,ale i tak mu kibicuje bo wykonał kawał dobrej roboty dla naszego klubu
2016.09.24, godz. 10:37, Plastus
Konfabulacje, to możę się skońcyć procesem dla autora książki.
2016.09.24, godz. 10:35, 19Ramos02
No i jak zauważył sasquacz bedzie afera w związku z tymi słowami o usunięciu 3 kapitanów druzyny z klubu i nazwanie ich gownami...
2016.09.24, godz. 10:35, Kaiser
Jose gdzieś się w tym wszystkim zgubił. Inna sprawa że niektórzy celebryci za długo są w klubie. To Księgowy ich stworzył, z piłkarzy zamienił w plastikowych Ken'ow.
2016.09.24, godz. 10:31, 19Ramos02
Bol dupy? Nie poświęciłbym zadnego z ww ku temu, zeby Mourinho został. Chyba, ze Iker był kretem to jego, ale nigdy nie wymieniłbym Ramosa, Marcelo albo Pepe na Mourinho, NO WAY. Zreszta o czym mowa, odszedł i 2 LM.
Lubie go, uwielbiam scenę jak wskoczył Callejonowi na plecy w trakcie ktoregos meczu, ale takie rzeczy niszczą wizerunek wsrod kibicow.
2016.09.24, godz. 10:29, Wzmachol
Epizod w Realu mocno wpłynął na psychikę Jose... Zawsze był arogancki, ale od czasu odejścia z Realu stał się naprawdę bezczelnym i agresywnym człowiekiem. Musiało się tam dziać dużo złych rzeczy w szatni i oczywiście ta nagonka w mediach. Szkoda, bo dla mnie był kiedyś idealnym Managerem dla Realu, ale teraz po tym, co się działo w Chelsea i dzieje w United, nikt nie powinien myśleć o Jego powrocie do stolicy Hiszpanii.
2016.09.24, godz. 10:28, sasquacz
To są bardzo mocne słowa. Będzie z tego burza. Nie wiemy jacy są piłkarze prywatnie ale oceniać kogoś gównem...i że prezes chciał wyeliminować kapitanów. Szok.
2016.09.24, godz. 10:28, Mediapunto
Wychodzi na to że Mourinho otrzymał w Realu największy życiowy cios jeśli chodzi o jego karierę zawodową, po tym ciosie się nie podniósł do teraz, bo wszędzie gdzie był to mu nie szło.
Manchesteru nie ma co skreślać na początku sezonu, ale z jego temperamentem nic dobrego nie można wywróżyć ani jemu ani Manchesterowi.
2016.09.24, godz. 10:28, Raven89
Tęsknię za Mourinho i jego brutalną szczerością. Portugalczyk miał świętą rację co do szatni. Przykład Casillasa dobitnie pokazał, jak klub może cierpieć, gdy jeden zawodnik usiłuje się postawić ponad nim. Przez durną politykę klubową musieliśmy sprzedać świetnego Diego Lopeza i stawiać na człowieka, który nawet w finale Ligi Mistrzów potrafił puścić szpetnego babola.

O tym, że Mou nie mylił się co do Beniteza chyba nikomu nie muszę przypominać. Koszmar, którym był etap grubego będę rozpamiętywał jeszcze długo.
2016.09.24, godz. 10:23, cmh1902
Ale the special semifinala cygana to ty szanuj, szanuj. Pamietne kontry za Mourinho RIP. Teraz za to mamy najlepsza taktyke wrzutek z kazdej pozycji :)
2016.09.24, godz. 10:23, jarav74
sigane
Szatnia się buntuje? Brawo za świetne i sprawdzone informacje. Takich jak ty powinno się stąd usuwać. Na stałe
2016.09.24, godz. 10:16, sigane
Sam jest gównem. Do końca sezonu będzie bezrobotny. Już szatnia United się buntuje. We wrześniu!

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama