REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2014.10.11, godz. 01:20, Paczi / as.com

Kibice widzą De Geę w pierwszym składzie

Fot. Getty Images

Dziennik AS za pośrednictwem swojej strony internetowej przeprowadził ankietę, w której czytelnicy wybierali wyjściowy skład na kolejny mecz eliminacji Euro 2016. Okazało się, że kibice chcą zmiany w bramce. Ponad 60 procent biorących udział w sondażu wybrało De Geę, podczas gdy Casillas zdobył niecałe 30 procent poparcia (8 procent uczestników opowiedziało się za tym, żeby w niedzielnym meczu z Luksemburgiem w bramce zagrał Kiko Casilla). Internauci zmieniliby także napastnika – Paco Alcácer zdobył dwa razy więcej głosów niż Diego Costa.

Na De Geę głosowało prawie 7000 czytelników, na bramkarza Realu Madryt połowa mniej. Jak widać, słaby występ Casillasa w meczu ze Słowacją mógł zaważyć na opinii internautów. Jeśli chodzi o atak, to na wynik ankiety miało wpływ więcej spotkań. Costa w sześciu meczach nie potrafił zdobyć gola, a Alcácer strzelił dwa w trzech starciach. Napastnik Chelsea ma wśród głosujących takie samo zaufanie, co Rodrigo Moreno.

Kibice dokonaliby zmian także w obronie. W wyjściowej jedenastce chcą widzieć Carvajala, a nie Juanfrana, który rozpoczynał mecz ze Słowacją. Z kolei w środku obrony czytelnicy ustawiliby Bartrę. Raúl Albiol uzyskał taką samą liczbę głosów co Jordi Alba, więc, co ciekawe, część czytelników chciałaby widzieć w pierwszym składzie trzech środkowych obrońców. W środku pola internauci nie zmieniliby niczego, nadal chcą widzieć trzech pomocników, z czego dwóch będzie cofniętych.

Skład wybrany przez czytelników Asa:
De Gea; Carvajal, Pique, Bartra, Albiol/Jordi Alba; Busquets, Fabregas, Koke; Silva, Paco Alcácer i Iniesta.


REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2014/15

Komentarze

2014.10.11, godz. 16:52, tomp3
@kris9555
Zwróć proszę uwagę na to, że chyba każdy z tych komentarzy jest bardzo uszczypliwy, zgryźliwy i ironiczny :)
2014.10.11, godz. 13:59, Geoff
@Paruwka
Casillas nigdy nie był najlepszy na świecie. Jeden z najlepszych, z najlepszym refleksem - ok, zgoda. Ale nigdy nie był najlepszym bramkarzem na świecie. Nie można być najlepszym, będąc jednocześnie tragicznym w jakimś elemencie - a Casillas jest tragiczny w grze na przedpolu i kiepsko gra nogami. Fakt wyjmowania piłek nie do wyjęcia, nie czynił go najlepszym, skoro nawet w jego najlepszych czasach każe dośrodkowanie w pole karne Realu to było zagrożenie nieudanej interwencji. Poza tym, w okresie, który jest uznawany za najlepszy Casillasa w grze wciąż byli van der Sar, Cech czy choćby Gigi. Więc dawanie Ikerowi tytułu najlepszego to spore nadużycie.
2014.10.11, godz. 13:28, RikiKaKa8
2014.10.11, godz. 12:32, Ksanti23

Takie ciezkie jest wyczucie ironii?
2014.10.11, godz. 13:27, RikiKaKa8
Szkoda ze VdB nie zrobil tego co Pep - nie uciekl z tonacego okretu. Teraz? Teraz kazdy cisnie go jak chce. Polowicznie slusznie, Sfinks nie widzi tego, ze to nie jest juz to samo co dawniej... ze tiki taka sie juz skonczyla... ale to dzieki niemu przez 3 kolejne wielkie imprezy, bylem niesamowicie szczesliwy, ze w koncu po tylu latach nieszczescia, to Hiszpania wygrala... z reszta podobnie jak wielu ludzi z tej strony.
Najgorsze jest jednak to co sie dzieje z Ikerem... pewnego razu ktos rok temu napisal, ze Sergio Ramos ma dynamit zamiast mozgu i nigdy nie wiadomo kiedy wybuchnie... to samo jest teraz z Ikerem - nigdy nie wiadomo kiedy cos wpusci. Tylko, ze ktos chyba zapomnial, ze 25 pazdziernika gramy mecz o 6 punktow, mecz ktory moze przesadzic nawet o mistrzostwie choc liga jest dluga, ale nie ukrywajmy - w tym sezonie liczymy sie tylko z Barça, ktora i tak niedlugo moze zlapac swoj kryzys. Ja nadal sie modle, by z Barça zagral Keylor... mowcie swoje, ze sadza sie legende, cokolwiek, ale kazdy prawdziwy kibic RM, ktory chce dobra swojego klubu doskonale wie, ze NIE GRA SIE ZA ZASLUGI!!! Casillas powinien to zrozumiec, choc mam co do tego takie samo zdanie jak Guti - Casillas powiedzial cos czego nie czuje, tylko po to by byl spokoj...
Niech wygra miejsce o sklad lepszy - jesli ktos tego nie rozumie, to nie rozumie tego sportu i dalej bysmy grali El Siete... oczywiscie, kocham El Siete, jest to dla mnie prawdziwy kapitan (Iker, ucz sie) ale po prostu El Siete chcial poprostu dalej robic to co kocha i z bolem odszedl z RM... takie ciezkie? Tak samo Iker - wspomnial, ze chce zostac w RM do konca kariery wiec niech zaakceptuje to, ze z czasem pozostanie mu tylko CdR...
Ode mnie tyle, moze niektorym otworzy to oczy, a moze nie, w kazdym razie napisalem swoje, trzezwe poglady na ten temat, w ktorych nie ma miejsca na sentymenty.
2014.10.11, godz. 12:32, Ksanti23
New_Divide

Ty tak na poważnie? Żyjemy historią i sentymentami? Pysznie.
2014.10.11, godz. 12:22, PanParuwka
al Fayed

Trzeba mu przyznać, że w pewnym momencie był najlepszym bramkarzem na świecie. Lata 2010-2011, jak Real był strasznie słaby, Barcelona lała nas jak chciała, w półfinale Ligi Mistrzów twarz zachowaliśmy jedynie dzięki Casillasowi.
2014.10.11, godz. 11:38, Nindan
Costa nie pasuje do repry Hiszpani ile to on juz meczów zagrał i nadal bez bramki.W Chelsea to jest najlepszy napastnik w PL gdyby np zagrał w rep Brazylii to mogliby osiągnąć wiele bo potrzebny jest im Napastnik.
2014.10.11, godz. 11:24, kris9555
To jest paranoja jak czytam komentarze,żę Iker powinien grać za zasługi ... Choć będzie wpuszczał więcej szmat to i tak wy będziecie stawiać go w bramce ... Tragedia
2014.10.11, godz. 11:14, Rmfclub
Nikt nie ma tylu wygranych co Iker? Chyba nikt nie jest takim patałachem jak ostatnio Iker i gra dalej z takim czymś sie zgodzę ,przez niego i reprezentacja Hiszpani i Real Madryt się uwstecznia ,generalnie jezeli chodzi o reprezentację Hiszpanii to mam to gdzies ale w klubie juz ma pozamiatane ,dziwi mnie tylko czemu Casillas sie tak pcha wszędzie skoro sam chyba jest świadom tego ,ze sa od niego lepsi ,typowe dla niego sie okazuje.Jezeli koledzy Casillasa którzy grali z nim w klubie ,trener i kilka innych osob uważa go nie do konca za takiego świętego to cos w tym jest
2014.10.11, godz. 11:04, al Fayed
Iker jest cieniem samego siebie, nigdy nie był najlepszym bramkarzem, choć w top 3 może i bym go uplasował. Szkoda, ale takie jest życie. Iniesta powoli tez powinien myśleć o emeryturze reprezentacyjnej. Kadra Hiszpanii mimo kilku obrońcó z Barçy staje się coraz mniej Katalońska. Odszedł Xavi, niedługo pewno i Iniesta, Pedro z obecną formą to padaka. Mi to na rękę, bo im mniej graczy Barçy w kadrze - tym bardziej wypoczęci :)

Dawna Hiszpania to Casillas w formie, Alonso, Xavi, iniesta czy Villa. Już to nie wróci - teraz czas Niemców, niedługo tricolores a potem kto wie, może nasz? :D
2014.10.11, godz. 10:46, Kobe87
Iker daj sobie już spokój i usiądź na ławce ....
2014.10.11, godz. 10:46, papalolo
ludzie przestancie z tym zasluzonym to jest zycie a nie ps lub fifa
jest bez formy to wypoczywa na lawce i tyle a nie ma grac bo kiedys cos zdobyl to nigdy nikt nowy by nie gral bo do emerytury by grali za zaslugi
2014.10.11, godz. 10:35, Zuo
I tak zagra król Casillas :_
2014.10.11, godz. 10:18, szwajc1212
Carvajal na prawą obronę !!! Moim zdaniem w tym składzie brakuje skrzydłowego , chociaż wiadomo, że taki Pedro to nie ta półka co Silva .

Sfinks musi zacząć podejmować męskie decyzje :). Nawet zasłużonym liderom trzeba podziękować , chociaż nie wydaje się to łatwe . Nie uciekł jak Guardiola do poukładanego już trzonu zespołu , ale każdy mu zapomni sukcesy jeśli szybko tego nie ogarnie .
2014.10.11, godz. 10:09, Buska14
Kazan01
No tak, Bilbao stworzyło zaj**iś*** groźne sytuacje, Łudogorec też drużyna z najwyższej półki, powiedział bym, że Barça nie może się z nimi równać...
2014.10.11, godz. 10:09, Azzaziels
I to mają być kibice ?! Nikt na świecie nie ma tylu wygranych Pucharów co Iker. Jest legendą, żywą legendą. 99% jego interwencji było dobrych, 1% złych, i co, już na ławke go odsyłają. ? Szacunku. Rozumiem ze nie ma teraz formy, nie dziwne. Kibice mogliby mu jakoś pomóc, w końcu to kibice, powinnie wspierać swoich zawodników, swoje legendy.
2014.10.11, godz. 10:05, ultras7
Bardzo dobrze może wreście Del Bosque przejrzy na oczy. Casillas ma swoje lata, to że jest legendą reprezentacji Hiszpanii oraz Realu Madryt nie powinno gwarantować mu miejsca w składzie. Nie oszukujmy się era San Ikera już minęła i nigdy nie powróci...Nie wiem na co liczy Del Bosque po występach mundialu,słabym początku sezonu w Realu nadal gra w pierwszej 11. Jest to legenda ale mogą być inne trzeba dawać szanse młodszym co Iker miał wygrać to już wygrał teraz czas na młodych. Ja osobiście popieram hiszpanów.
2014.10.11, godz. 09:43, ShadyRM
De Gea? Co jak co ale po Hiszpanach tego się nie spodziewałem.
2014.10.11, godz. 09:31, Kamilrad
Przy pierwszej bramce piłka w ostatniej chwili zaczęła skręcać co zmyliło Ikera. Jednak nie oszukujmy się- bramkarz tej wysokiej klasy powinien to obronić. Powinien.
2014.10.11, godz. 09:30, romario77
oszukista

śmierdzi sarkazmem na odległość, że ty tego nie czujesz...
2014.10.11, godz. 09:29, nzc56
@oszukista

Ty tak na serio?
2014.10.11, godz. 09:24, oszukista
New_Divide

gdzie ty zyjesz? za zaslugi nie powinno sie grac...
2014.10.11, godz. 09:08, New_Divide
To są kibice? Po jednym gorszym meczu odsyłają legendę na trybuny?! Za to co Iker zrobił dla tej reprezentacji to jego syn powinien mieć dożywotnio zapewnione miejsce w reprezentacji, o Casillasie nie wspominając. Wstyd!
2014.10.11, godz. 08:49, Logos
Kazan01 - jest tak dobra forma, że puszcza szmaty
2014.10.11, godz. 08:35, PawikLupik
30% młotków
2014.10.11, godz. 08:30, Kazan01
A czemu redakcja przed meczem ze Słowacją nie napisała, że Hiszpanie widzą Ikera Casillasa w pierwszym składzie ?

A forma Ikera jest dobra, co pokazał w dwóch poprzednich meczach Realu Madryt.
2014.10.11, godz. 08:28, franka1968
Ancelotti niczym się ńie różni od Mourinho tylko cicho siedzi i patrzeć tylko jak posadzić na dobre Ikera na ławkę. Bedzie to koniec Ikera w Realu. Tak się pozbywa zasłużonych dla tego klubu. Przykładów mielišmy wiele w tym klubie.
2014.10.11, godz. 08:07, Mastin
ja bym zatrzymal coste a wymienił koke, a reszta okey tego składu
2014.10.11, godz. 06:39, nemoein
niesamowite jest jaką hiszpanie mają tendencję do zmian zamiłowania już po jednym jedynym meczu, oni MUSZĄ mieć trenera cierpliwego jak del Bosque lub coś pokroju Ancelottiego, jak trafią na jakiegoś uległego który pod wpływem presji prasy i kibiców będzie żonglował składem to nigdy się nie zgrają i pomimo talentów będą zaściankiem piłki nożnej.
2014.10.11, godz. 04:39, ramosvamos
Jedynie lloris . Moim zdaniem francuz załatwi problem z bramkarzami
2014.10.11, godz. 02:43, erabei
Mourinho musi odejsc !!!!
2014.10.11, godz. 01:49, Tengu
Wszyscy już widzą jaka jest forma Ikera. Czas aby Real Madryt też dał szansę komuś innemu.
2014.10.11, godz. 01:33, Wolfenstein
Brak szacunku dla legendy!! Wszystko to wina Mourinho, a ci co głosowali na De Geę to nie są prawdziwi kibice!

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama