REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2013.09.03, godz. 10:10, damikor / todomercadoweb.es

Bronzetti: Bale kosztował 91,2 miliona euro

Ernesto Bronzetti, agent FIFA reprezentujący interesy Realu Madryt we Włoszech, odniósł się do plotek dotyczących ceny Garetha Bale'a. W rozmowie z telewizją Mediaset Premium stwierdził, że: „Bale kosztował 91,2 miliona euro, tyle Florentino naprawdę za niego zapłacił”. Włoch nawiązał również do negocjacji w sprawie nowej umowy Cristiano Ronaldo: „W najbliższych dniach podpisze swój nowy kontrakt z Madrytem”.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2013/14

Komentarze

2013.09.04, godz. 06:13, gee
czy kosztowal 100 czy 92 czy nawet 80 i 70, to cena za niego jest absurdalnie wysoka
Bale na pewno nie jest wart tych pieniedzy
2013.09.03, godz. 21:24, franiu07
w tvn24 podali że kosztował 100 mln euro i będzie zarabiał 330 tyś euro tyg czyli 17 mln euro rocznie. zapewne są to domysły bo podali również dla porównania zarobki Szczęsnego i Lewandowskiego, którzy podobno zarabiają ok 35 tyś euro na tydzień (ok 1,8 mln rocznie), a przecież władze Borussi poinformowały ostatnio, że Lewy za ostatni rok gry w BVB dostanie 7 mln. nie ma co wierzyć polskim dzinnikarzynom
2013.09.03, godz. 20:27, andrzejjp
No właśnie to samo widziałem na tvp.Media robią sensację wszędzie mówią że kosztował około 100 mln,ale nigdzie nie mówią dokładnie co do centa.Pewnie zaokrąglili kwotę 91,2 mln na 100 mln.
2013.09.03, godz. 20:23, fugitive
TVP dalej podaje,że Bale kosztował 100mln euro i nazywa go najdroższym piłkarzem świata.
2013.09.03, godz. 20:17, andrzejjp
To ile w końcu ten Bale kosztuje, bo wszędzie mówią o kwocie 100 mln.Nie tylko w polskiej telewizji ale też w niemieckiej.
2013.09.03, godz. 18:46, MaCiesz
Jeśli jednak okazał by się droższy od CR7 to mogło by być źle, a tak powinno być w porządku. Cristiano powinien niedługo przedłużyć tylko wielka szkoda Mesuta.
2013.09.03, godz. 18:12, mephinx
@Joshack,
Możesz mi wyjaśnić o co Ci chodziło pisząc "fair enough" ? :P
2013.09.03, godz. 16:12, danio1928
dobrze że nie pobił rekordu Cristiano a ten podpisze nowy kontrakt ;))
2013.09.03, godz. 16:09, domin11rm
Nie jest droższy niż Ronaldo, i o to chodziło :)
2013.09.03, godz. 15:33, Juvenil
To Mendes miał w okienku dożo pracy, teraz jak to wszystko się skończyło może się zabrać, za przedłużanie kontraktów ;)
2013.09.03, godz. 14:49, frytas90
nie sluchajcie polskiej telewizji ja juz w lipcu widzialem na tvn i slyszalem w jakims radiu ze ronaldo przedluzyl kontrakt i zarabia 17000000
2013.09.03, godz. 14:46, GalaktycznyRealMadryt
Jak to komu wierzyć kto lepiej wie ile Bale kosztował dziennikarze czy Bronzetti no wiadomo że Bronzetti przecież on się zajmuję transferami Realu.
I teraz została najważniejsza sprawa kontrakt dla Ronaldo
ale wreszcie Bale jest nasz i nikt nam go nie zabierze
2013.09.03, godz. 14:28, dzumandzi98
tak a w tvn i polsacie już podali że kosztował 100 mln i jest najdroższym piłkarzem . Żal komu tu wierzyć
2013.09.03, godz. 14:13, joshack
@mephinx

fair enough. mam jednak nadzieję, że zobaczę jeszcze Ikera w formie sprzed przyjścia Jose, bo zdecydowanie warto poczekać.
2013.09.03, godz. 14:11, Hala_kaka8
I co tak wszyscy mamy się domyślac ile on tak naprawde kosztował. Dlaczego do jasnej cholery nikt nie poda oficjalnego komunikatu. Takie rzeczy powinni podać juz w niedziele przy oficjalnej informacji.
2013.09.03, godz. 14:06, mephinx
@joshacku
Sugeruję jedynie to, że Iker do tej pory brak centymetrów nadrabiał skocznością i zwinnością, niestety w pewnym wieku formy fizycznej nie da się utrzymać na najwyższym poziomie, o czym świadczy wiek graczy z pola odchodzących na emeryturę, a także dyspozycja Ikera w ostatnich dwóch sezonach. Nie umniejszam mu zasług i umiejętności, Mou mógł się mylić i nie stawiać na niego przez konflikt, ale skoro nawet Carlo uważa, że Lopez w tej chwili jest w lepszej dyspozycji to wierzę, że tak jest
2013.09.03, godz. 14:01, joshack
@Biggie300

zdecydowanie masz rację. myślę też, mimo całego mojego szacunku do Ikera, że nie ma on odwagi postąpić jak Valdes, który zdecydował się nie przedłużać kontraktu z Barceloną, bo potrzebuje nowych wyzwań..
2013.09.03, godz. 13:57, joshack
@mephinx

więc sugerujesz, że w ciągu ostatnich czterech, pięciu lat, kiedy Iker był zdecydowanym #1 na świecie, reszta tych bramkarzy tak urosła? czy to Iker się kurczy? czy może średni wzrost drużyny piłkarskiej podniósł się o ~10cm?
2013.09.03, godz. 13:57, Biggie300
mephinx
Niestety cos w tym jest co piszesz. A co do Figo i Zidane. No wszystko pieknie i ladnie, ale transfery te bylo ponad 10 lat temu. Od tego czasu ceny sie znacznie zmienily. Za Illare zaplacilismy od 30 do 40 mln (w zaleznosci ktorym zrodlom wierzyc), wiec 45-50 za 24-letniego zawodnika, ktory najlepsze lata ma prawdopodbnie przed soba i byl jednym z lepszych zawodnikow w Realu wielkim sukcesem raczej nie jest. Biorac pod uwage za ile kupujemy pilkarzy to i proporcjonalne nie jest.
2013.09.03, godz. 13:53, Biggie300
joshack
Roznie to z bramkarzami bywa. Jedni lapia forme zycia po 30, a inni pikuja w dol. Moze byc roznie z Ikerem
2013.09.03, godz. 13:50, mephinx
@joshack jest jeszcze jedna bardzo ważna różnica między zawodnikami których wymieniłeś, a Cassillasem... 10 cm wzrostu, a dla bramkarza jest to kosmiczna różnica
2013.09.03, godz. 13:41, joshack
@vive

A Ty masz pojęcie, jaki jest najlepszy wiek dla bramkarza? Chyba za dużo ostatnio oglądałeś filmików z paradami Neuera czy Courtois. Takie nazwiska jak Buffon, van der Sar, Cech coś Ci mówią? Jedyna różnica polega na tym, że oni grali i grają bez przerwy, a dzięki temu potrafią sami wygrywać mecze. Gdyby Lopez musiał łapać formę z takim brakiem zaufania i pod taką presją, jak od roku Iker, wtedy by nie było żadnych wątpliwości..

Już sam fakt, że porównałeś bramkarza do środkowego pomocnika.. boli o.O
2013.09.03, godz. 13:12, vive
@joshack

Iker ma 32 lata. Myślisz, że będzie bronił wiecznie? Im będzie starszy tym gorszy będzie miał refleks i z czasem na rynku będzie można znaleźć dużo lepszych od niego. Według Ciebie w takiej sytuacji mimo wszystko ma grać za zasługi? Kiedyś i on odejdzie podobnie jak Raúl. Jeśli ktoś myśli, że piłkarze będą grać wiecznie to się myli.

To samo tyczy się Barcelony i każdego innego klubu.
Xavi ma już 33 lata! Rok, dwa i facet będzie poza pierwszym zespołem a przecież to on, Iniesta i Messi są liderami Barcelony od kilku ładnych lat.
2013.09.03, godz. 13:08, Bukłak
Transfermarkt również podaje 91 mln.
Najgorsze jest to że u nas już wszyscy przekonani że rekord padł, w TV żadnego sprostowania i oto efekt.
Mamy kraj ciemniaków którzy jedyni na świecie myślą że transfer Ronaldo został przebity.
2013.09.03, godz. 13:07, vive
tslowik

Nic nie będzie, bo takie sezony już się zdarzały a klub jak był w czołówce tak jest cały czas. Słaby sezon ma doprowadzić do rozpadu klubu z ponad 100 letnią tradycją? :)
Bez żartów proszę. Poza tym zamiast skupić się na kolejnym meczu to Wy już piszecie o sukcesach. Moze jesteście kibicami sukcesów? Ja cieszę się każdym meczem Realu Madryt a sukcesy w swoim czasie przyjdą.
2013.09.03, godz. 13:05, vive
Dla mediów to jest zawód, że nie jest to "REKORDOWY" transfer. Dla nich liczy się zainteresowanie widza. Już chcieli zrobić szopkę pt. "najdroższy piłkarz świata" a tu taki klops :P
2013.09.03, godz. 13:03, tslowik
joshack
Musze sie z Toba niestety zgodzić co do powolnego rozpadu Realu, który może być powstrzymany jakimś wielkim triumfem(przynajmniej LaLiga). Aż sie boje pomyśleć co będzie jeśli Real w tym sezonie nic nie wygra
2013.09.03, godz. 13:00, don_morientez
BRAWo WiSNiA 16
2013.09.03, godz. 12:58, joshack
hehe, jaka hipokryzja 'całe szczęście, że 91 mln, bo 100 to już za dużo', 'mam nadzieję, że to prawda, w mediach trąbią o 100 mln' :D

czuję, że Real rozpada się od środka. Oezil był bardzo lubiany w zespole. pamiętacie sytuację z Ramosem, który pod swoją koszulką, miał koszulkę niemca? kto jest następny w kolejce? Iker?
2013.09.03, godz. 12:58, don_morientez
@creativeopinion ty łajzo haha
2013.09.03, godz. 12:57, El Rey
Klub nie zdementuje tych plotek z jednego prostego powodu – „zawodnik kupiony za rekordową kwotę w historii światowego futbolu” brzmi zdecydowanie lepiej pod względem marketingowym niż „zawodnik kupiony za 91 mln euro”.
2013.09.03, godz. 12:53, Karol_TAG_RM
Na otarcie łez po Ozilu : /
2013.09.03, godz. 12:51, piotr1984
Szybko zapomnicie o Ozilu jak Isco przejmie jego zadania i da kilka asyst Crisowi. Pozatym mamy jeszcze Modricia więc o co ten żal. Wiadomo że na def pomocniku grać nie będzie. Jak Ozil miał strzelać fochy to lepiej że go nie ma.
2013.09.03, godz. 12:50, Rufix
@creativeopinion, bo nie ma na to czasu w tym klubie... takie coś może robić Borussia czy Tottenham, które raz na 10 lat jakoś tam zaistnieją... A nie Real, który co roku walczy o najwyższe cele... A do szukania talentów mamy Zidane'a;P
2013.09.03, godz. 12:49, vister
eni4c
tak? no dobrze to w takim razie gdzie jest oficjalnie napisane że Bale kosztował Królewskich tyle i tyle? zawsze klub upubliczniał razem z ogłoszeniem transferu. To samo z Kaką ile on w końcu kosztował bo na Onecie było napisane że za darmo przeszedł do Milanu a na WP już że 12 mln euro.
2013.09.03, godz. 12:48, Rufix
@Rmfclub, ale głupota... Ozil asystował, bo przy grze z kontry taka była jego rola... W zespole Mou każdy miał swoje zadania, w zespole Carlo zadania są współdzielone...
2013.09.03, godz. 12:43, Rmfclub
przestańcie gadać głupoty ,Mesut był rakietą na wystawianie piłek CR7 praktycznie tylko i wyłacznie tak ustawiano go na boisku wiec dajcie sobie spokoj z tym ,ze skoro przyszedł Isco to zapomnimy o Oziel/u bo jego odejscie to automatyczny podział goli Crisa o połowę
2013.09.03, godz. 12:42, mephinx
@Biggie
To teraz spójrz na status tych zawodników podczas ich transferów.
Figo - wiodąca postać z Barcelonie, jeden z najlepszych bocznych pomocników w historii.
Zidane - legenda światowej piłki, w wieku Oezila był 2 lata od zakończenia kariery, a jak grał wszyscy wiemy
Mendieta - transferowy niewypał ?!?! W Valencii grał jak natchniony, ale po transferze chyba go ta kasa przygniotła i się skończył

@Wiśnia
Wczoraj to samo rozpisywałem kolesiowi na Interii. Licząc, że cały dochód za koszulkę idzie dla Realu to potrzebowałby on sprzedania 2,4mln koszulek z nazwiskiem Kaki żeby spłacić jego transfer i pensję z podatkami przez 4 lata, którą pobierał. Tymczasem Real sprzedał w ubiegłym sezonie 1,4mln koszulek, tylko nie wiem czy koszulki Kaki to było 10% wszystkich koszulek w skali roku. Teraz jeszcze wypadało by się dowiedzieć jaki % z koszulki idzie do kasy realu i nijak nie wyjdzie Ci zwrot z koszulek więc przestań pieprzyć bzdury.
Poza tym, jeśliby faktycznie cały czas zarabiali na Kace mimo płacenia wysokiej pensji to niby dlaczego oddaliby go za darmo ? Za zasługi ? Z dobrego serca ? To jest biznes człowieku, tu nie ma sentymentów, jest albo zarobek, albo wtopa i póki co Pérez pokazuje, że dużo częściej wychodzi na + na swoich decyzjach
2013.09.03, godz. 12:36, creativeopinion
Nikt nie podważa tego że Pérez ma głowę do interesów i potrafi zarabiać pieniądze, ale dla mnie to jest żadna sztuka dać takie pieniądze za Bale-a, ponieważ:

- nie jest wart takich pieniadzy
- Czemu nie potrafimy znaleźć tych graczy wcześniej i zapłacić za nich grosze i ich wychować a nie kupować najemników, którzy zaraz po przyjściu całują herb tego klubu?

To jest kolejne okno transferowe i kolejny sezon w ktorym pokazaliśmy światu że mamy pieniądze , ale to inni zdobędą puchary i nagrody indywidualne. Jestem tego pewien, że bo nie uczymy się na swoich błędach i dalej robimy to samo.

Gdzie jest nasz scouting? Gdzie sa nasi mlodzi ze szkółki i gdzie oni dostają szanse bo sorry ale ja tego nie widzę.

Ośmieszyliśmy się z Kaką w imie dobrych relacji z Milanem oraz na ostatnią chwilę po cichaczu oddajemy Ozila ( dzieki Bogu ze za taka kase a nie za grosze). Jeżeli Ozil udziela wywiadu i mowi ze nie tak to sobie wyobrazal to wszyscy wiemy, ze chcial zostac a po prostu musial odejsc.

Co do tego ma nasz Carlo Ancelotti? Nic , siedzi cicho i sie nie oddzywa. Nie zabiera glosu i to kolejny moim zdaniem pionek ktorym latwiej bedzie kierowac zarządowi. Masz kupilismy Ci Bale-a i nie mów ze nie mogłeś wygrać LM.

Nasz skład to nic tylko pieniądze. Troche to smutne ale takim jestesmy klubem.

Ale Brawo! mamy najwieksze przychody!
2013.09.03, godz. 12:30, wisnia16
Gowno wiecie!! Bylem na czemu z AB i wcale nie brakowalo mi Mesuta, ktory sobie odpuscil, bo myslal, ze jest gwiazda i zawsze bedzie grac...Moze Isco jest jeszcze niewiadoma, ale ten chlopak pracuje na calym boisku i dogrywa tak samo, a nawet nie wiem czy nie lepiej niz "Oz", a do tego strzela. Mam nadzieje, ze Mesut bedzie sie dalej rozwijal, chociaz uwazam, ze Arsenal to krok w tyl...oby nie skonczyl jak Arschavin. Jesli bedzie potrzebny i bedzie lepszym zawodnikiem, ktory potrafi wytrzymac pelne 90 min na wysokim poziomie to znowu zobaczymy Go w Bialej koszulce!! Odszedl bo bal sie rywalizacji, a Mundial juz za rok...a w kadrze Niemiec jest wielu zawodnikow na jego pozycje;)

Jesli chodzi o Ronaldo to tez zostanie i przedluzy kontrakt. Podczas meczu spiewali Ronaldo jestes Nasz...a on pokazal palcem na siebie i murawe, a po meczu jak odjezdzal swoim Cabrio otworzyl szybek...trabil i machal. On jest tu szczesliwy wiec zamknijcie mordy i idzcie do szkoly bo pozniej wychodza wasze braki w interpretacji i ogolnej wiedzy - przyklad: jedno jako gotuje sie 3 min, a 3 jajka? Odp Gimbusa: 9 min


Vamos!!!

HM!!!
2013.09.03, godz. 12:30, wisnia16
Nie chodzi o to co Levy chcial. On wiedzial, ze Pérez nie da wiecej niz za Ronaldo, a Florek to twardy negocjator...za rok moglismy wyciagnac Bale'a za ok. 50 mln, bo sam zawodnik chcial odejsc, a My nie musielismy Go sprowadzac w tym roku. Negocjacje trwaly tak dlugo, bo Floro czekal na decyzje Levego, ktoremu podejrzewam Bale uswiadomil to, ze Nasz Prezez nie pobije kolejnego rekordu i lepiej sprzedac teraz za troche mniej niz pozniej za polowe...
2013.09.03, godz. 12:30, wisnia16
Tslownik

Chyba nie chodziles na ekonomie;) koszulki Kaki z numerem 8 jeszcze dzisiaj sie sprzedaja jak cieple buleczki...Azjaci lykaja je jakby byl to ich Bog...poza tym koszulka w oficjalnym sklepie kosztuje 80 euro...a numer i nazwisko pilkarza dodatkowo 16 euro i to jest zarobek na danym pilkarzu...Kaka juz dawno sie zwrocil, a Ty poczytaj co to jest inwestycja. Poza tym po co trzymac kogos na lawie i placic mu 10 baniek?


Pozdrowienia z Madrytu i kochajcie klub, a nie poszczegolnych zawodnikow.


HM!
2013.09.03, godz. 12:30, wisnia16
Mieszanka pewnie nazywasz Ozila ktory zrezygnowal z walki o pierwszy sklad i wolal isc jak Pipita do gorszego klubu...poza tym widzialem jak Mesut odjechal po meczu ze stadionu 20 min po gwizdku juz Go nie bylo...a powinien cieszyc sie z dobra klubu...a transfery te najdrozsze sa naprawde bardzo tanie...Bale'a jeszcze nie bylo a sprzedano 150000 jego koszulek...mowi Ci to cos? A po prezentacji byly takie kolejki pod sklepem ze policja musiala zamknac 2 pasy ruchu, a do sklepu wpuszczano grupami
2013.09.03, godz. 12:26, wisnia16
Mieszanka pewnie nazywasz Ozila ktory zrezygnowal z walki o pierwszy sklad i wolal isc jak Pipita do gorszego klubu...poza tym widzialem jak Mesut odjechal po meczu ze stadionu 20 min po gwizdku juz Go nie bylo...a powinien cieszyc sie z dobra klubu...a transfery te najdrozsze sa naprawde bardzo tanie...Bale'a jeszcze nie bylo a sprzedano 150000 jego koszulek...mowi Ci to cos? A po prezentacji byly takie kolejki pod sklepem ze policja musiala zamknac 2 pasy ruchu, a do sklepu wpuszczano grupami
2013.09.03, godz. 12:25, Biggie300
wisnia16
A Ty masz swiadomosc, ze Real otrzymuje od koszulki jakis tylko procent, ktorym zreszta dzieli sie z samym pilkarzem. Zeby koszulka powstala musi istniec producent, czy myslisz, ze Real ma wlasna fabryke koszulek?
2013.09.03, godz. 12:25, tslowik
wisnia16
Może i masz rację co do ekonomii ale jeżeli kochasz klub to sprawy finansowe nie interesują cię aż tak bardzo. Poza tym mamy kochać klub a nie piłkarzy? Przecież to poszczególni piłkarze tworzą klub(kibice, pieniądze to tylko dodatek)
2013.09.03, godz. 12:24, babel
Tylko odesłałem do tego artykułu celem wyjaśnienia, że finansowo źle nie wyszliśmy w tym oknie transferowym, jeżeli chodzi o dochody ze sprzedaży zawodników, rozumiem powagę tej sytuacji, bo może ona kiedyś dla dzieci Bravo Sportu byłaby niesamowita, jednakże teraz może się okazać, że popełniliśmy błąd puszczając genialnego Ozila, czy też skutecznego Pipite, ale marketing Péreza nie zna granic, więc pozostaje nam czekać, czy te wszystkie transferowe posunięcia będą czegoś warte, miejmy nadzieje, że tak, a absurd naszych ruchów w okienku transferowym pozostanie absurdem, przyznaję...

HM!
2013.09.03, godz. 12:23, Biggie300
mephinx
Zidane
Kaka
Figo
I jezeli Ozil kosztawal 45 mln to jeszcze
Mendieta
No jakims dziwnym trafem 3 transfery Realu :P
2013.09.03, godz. 12:22, rehi
@tslowik
W tamtym sezonie fani fcbarcelony też się z nas śmieli.Do czasu Gran Derbi.
2013.09.03, godz. 12:21, wisnia16
Tslownik

Chyba nie chodziles na ekonomie;) koszulki Kaki z numerem 8 jeszcze dzisiaj sie sprzedaja jak cieple buleczki...Azjaci lykaja je jakby byl to ich Bog...poza tym koszulka w oficjalnym sklepie kosztuje 80 euro...a numer i nazwisko pilkarza dodatkowo 16 euro i to jest zarobek na danym pilkarzu...Kaka juz dawno sie zwrocil, a Ty poczytaj co to jest inwestycja. Poza tym po co trzymac kogos na lawie i placic mu 10 baniek?


Pozdrowienia z Madrytu i kochajcie klub, a nie poszczegolnych zawodnikow.


HM!
2013.09.03, godz. 12:21, tslowik
Biggie300
Zgadzam się z Tobą. Mam nadzieję że Bale nie będzie przeżywał to samo co Modric. Możecie się ze mną nie zgodzić ale moim zdanie przyczyną spowolnienia naszych genialnych kontrataków jest Isco. Kilka razy zauważyłem że gdy Real wychodzi do szybkiego ataku on przytrzymuje piłke. W poprzednich sezonach to właśnie Ozil był motorem naszych kontr. Tylko żeby nie było że hejtuje Isco - to wielki zawodnik jednak uważam go za przyczynę naszych słabych kontr
2013.09.03, godz. 12:19, Biggie300
wisnia16
Pérez to taki twardy negocjator, ze utargowal 91,2 mln. Czy naprawde nie zdajesz sobie sprawy jak to absurdalnie brzmi? Mozna powiedziec, ze Pérez jest niezwyle skuteczny, bo zawsze dostaje to co chce, no ale nie po takiej transakcji mowic, ze jest to twardy negocjator. Przeciez to jest biznes zycia Tottenhamu, ktory dzieki temu mogl sie wzmonic na kilku pozycjach, mimo ze stracil tak wartosciowego pilkarza jak Bale. Przestanmy szerzyc propagande o nie wiadomo jakiej wielkosci Péreza. Jest to dobry prezes (relatywnie), no ale to okienko transferowe to mieszanka pomylki z geniuszem
2013.09.03, godz. 12:18, mephinx
Koledzy, którzy mówicie, że za grosze sprzedaliśmy Mesuta, pokażcie mi transfer pomocnika, który był droższy niż on ? Poza Kaką, który w chwili transferu nosił miano jednego z najlepszych na świecie
2013.09.03, godz. 12:17, creativeopinion
babel

Brawo i te przychody sobie postawimy za nie długo w muzeum z pucharami. Jeśli nie widzisz absurdu tej sytuacji, to lepiej nie pisz takich rzeczy.
2013.09.03, godz. 12:16, mephinx
A moim zdaniem nie macie racji :) Zgadzam się z tym, że Oezil nie był niezastąpiony i oglądając Isco przez ubiegły sezon w Maladze i po tych kilku meczach w tym sezonie śmiem nawet zaryzykować, że na koniec sezonu nikt o Mesucie nie będzie pamiętał. Jednak mówienie, że Oezil nie strzelał mało bramek, to tak jakby zarzucać bramkarzom, że mają mało przechwytów... On był od tego, żeby kreować grę, a nie strzelać bramki czy ganiać na skrzydle. Wiedział kiedy ma piłkę podać, a kiedy przytrzymać i zwolnić grę. Miał genialny przegląd pola, technikę i ostatnie podanie. To prawda, że czasem były spadki formy, ale każdemu się to zdarza. Ot choćby Cris ma dość słaby początek jak na jego możliwości. Tak jak błogosławicie Crisa i mówicie, że bez jego bramek nie byłoby tytułów tak samo bez podań Oezila (prawie 80 asyst w 3 sezony!!!) strzelali by średni 25 bramek w sezonie mniej, wystarczy spojrzeć w statystyki i widać ile gorzej byśmy kończyli sezony. Faktem jest jednak, ze w systemie Carlo, a w szczególności jako rezerwowy Mesut byłby dużo mniej przydatny, chociaż śmiem twierdzić, że bardziej niż Di Maria mimo iż jestem zwolennikiem gry Angela. Isco natomiast to całkiem inna bajka, koleś ma takie parcie na piłkę, że jest wszędzie, począwszy od rozegrania od stoperów, po rozrzucanie przed polem karnym przeciwnika łącznie z ciągiem na bramkę.
Reasumując jestem cholernie niezadowolony z tego transferu, ale chyba jednak wolę go w innej drużynie niż obrażonego na ławce...
2013.09.03, godz. 12:16, Biggie300
tslowik
Problem w tym, ze wiekszosc tutaj uwaza, ze jest to ok... I nie przemowisz im. Juz jeden odeslal Cie do artykulu o sprzedazach. Juz ktos pisal, ze Ozil za 50 to na Bale poszlo tylko lekko ponad 40. Gratuluje logiki, naprawde. A najlepsze jest to, ze Bale musi byc teraz gwiazda, niewazne jakim kosztem. Wiec zobaczymy jak to bedzie wygladac, bo nie da sie grac jednoczesnie wiecznie na Ronaldo, a z drugiej strony na Bale i biorac pod uwage, ze Carlo poki co nie przedstawil nam wariantu, w ktorym ciezar gry spoczywa na skrzydlach. Po raz kolejny kupowany jest pilkarz nie pod trenera, a pod marketing. Do tego dojdzie wielka presja na Bale'a zwiazana z transferem Ozila. No brawo. Teraz pozostaje trzymac kciuki za to, ze Bale bez okres przygotowawczego wskoczy od razu na 6 bieg, zeby go nie zjedzono. Ani troche mu nie zazdroszcze
2013.09.03, godz. 12:12, wisnia16
Nie chodzi o to co Levy chcial. On wiedzial, ze Pérez nie da wiecej niz za Ronaldo, a Florek to twardy negocjator...za rok moglismy wyciagnac Bale'a za ok. 50 mln, bo sam zawodnik chcial odejsc, a My nie musielismy Go sprowadzac w tym roku. Negocjacje trwaly tak dlugo, bo Floro czekal na decyzje Levego, ktoremu podejrzewam Bale uswiadomil to, ze Nasz Prezez nie pobije kolejnego rekordu i lepiej sprzedac teraz za troche mniej niz pozniej za polowe...
2013.09.03, godz. 12:10, babel
@tslowik - odsyłam do postu z dzisiejszego dnia o największych przychodach z transferów w historii...
2013.09.03, godz. 12:09, tslowik
Nie łudźmy się - staliśmy się pośmiewiskiem piłkarskiej Europy. Sprzedajemy za grosze (w porównaniu do kwot wydawanych na dużo słabszych piłkarzy są to grosze) najlepszego asystenta ostatnich kilku lat. On potrafił w największym gąszczu odnaleźć drogę do kolegi, mógł nie grać nic przez cały mecz a jedno jego podanie odmieniało wynik. Dodatkowo za darmo! oddajemy piłkarza kupionego za blisko 70 mln i kupujemy kolejnego za ok 100 mln który nie grał od ponad miesiąca. Nie dziwmy się więc że nasi rywale mogą mieć z nas pośmiewisko. Niestety
2013.09.03, godz. 12:02, creativeopinion
pczaus

Ale ja nie ubolewam nad tym , że odszedl, więc chyba źle zrozumiałeś mój komentarz. To Ty napisałeś , że jako jeden z argumentów, że Isco ma już trzy bramki. Dla mnie jest to śmieszny argument i tyle. Daj Isco dwa lata i zobaczymy jak wypadnie a nie szukaj na siłe plusów z odejścia Ozila.
2013.09.03, godz. 12:02, kamilcz1
wisnia16

nie tak ostro.. Masz racje że Bale uważa CR za najlepszego, ale myślisz że to miało jakies znaczenie dla Levego przy negocjacjach i dlatego zgdzil się na 91,2 ml?
2013.09.03, godz. 12:01, eni4c
vister

Real Madryt upublicznia swoje księgi rachunkowe, więc to co piszesz, to tylko teoria spiskowa, jakich w Polsce ostatnio wiele.
2013.09.03, godz. 11:59, Biggie300
Teraz to Pérez zrobil Bale'owi jeszcze wieksza presje. Przez odejscie Ozila kibice nie beda mieli duzo cierpliwosci do Walijczyka, ktory przeciez potrzebuje czasu...
2013.09.03, godz. 11:59, wisnia16
Rekord nie zostal pobity...sam Bale nie chial byc najdrozszy, bo uwaza Nasza 7 za najlepszego i najdrozszego pilkarza na swiecie!!!


Jestescie Debilami jak myslicie, ze Pérez pobil rekord!!!
2013.09.03, godz. 11:58, MadridistaAtHeart
@Galaktyczny Kamil
Mam podobne odczucia o ubogiej ofensywie jakkolwiek to zabrzmi patrząc na nazwiska zawodników.
Martwi mnie, że nie mamy alternetywy do rozgrywania w przypadku kontuzji Isco i że nie mamy rasowego napadziora.
Ronaldo na 9 gra słabo, Benzema niby strzela ale mnie nie przekonuje, nie widze w nim typowego goleadora. Morata i Jese to dwie niewiadome.
Z resztą po pierwszych 3 meczach widać, że bramkostrzelność Realu spadła.
Spodziewam się, że zimą Real będzie próbował wyciągnąć Falcao z Monaco.
2013.09.03, godz. 11:55, marius8i5
No ciekawe czy po sprzedaży Ozila Ronaldo nie będzie smutny i z nowego kontraktu nici. Nikt mu tyle nie asystował i widać było że bardzo się lubią
2013.09.03, godz. 11:54, vister
haha przecież to nie prawda. Bale kosztował więcej od Cr ale Pérez wie że jakby publicznie klub to ogłosił wiadomo jak Ronaldo by na to zareagował. To nawet logiczne że jakby Realowi udało się go kupić za około 90 mln jak ten tutaj nas oszukuje to klub z Florkiem na czele pochwalili by się że tak zbili cenę za Garetha bo sam Levy wspominał coś nawet o 120 mln swojego czasu. Teraz Pérez szuka jeleni mniej więcej wiarygodnych żeby publicznie takie pierdoły opowiadali, a ludzie wiadomo wszystko łykną.
2013.09.03, godz. 11:54, wisnia16
Gowno wiecie!! Bylem na czemu z AB i wcale nie brakowalo mi Mesuta, ktory sobie odpuscil, bo myslal, ze jest gwiazda i zawsze bedzie grac...Moze Isco jest jeszcze niewiadoma, ale ten chlopak pracuje na calym boisku i dogrywa tak samo, a nawet nie wiem czy nie lepiej niz "Oz", a do tego strzela. Mam nadzieje, ze Mesut bedzie sie dalej rozwijal, chociaz uwazam, ze Arsenal to krok w tyl...oby nie skonczyl jak Arschavin. Jesli bedzie potrzebny i bedzie lepszym zawodnikiem, ktory potrafi wytrzymac pelne 90 min na wysokim poziomie to znowu zobaczymy Go w Bialej koszulce!! Odszedl bo bal sie rywalizacji, a Mundial juz za rok...a w kadrze Niemiec jest wielu zawodnikow na jego pozycje;)

Jesli chodzi o Ronaldo to tez zostanie i przedluzy kontrakt. Podczas meczu spiewali Ronaldo jestes Nasz...a on pokazal palcem na siebie i murawe, a po meczu jak odjezdzal swoim Cabrio otworzyl szybek...trabil i machal. On jest tu szczesliwy wiec zamknijcie mordy i idzcie do szkoly bo pozniej wychodza wasze braki w interpretacji i ogolnej wiedzy - przyklad: jedno jako gotuje sie 3 min, a 3 jajka? Odp Gimbusa: 9 min


Vamos!!!

HM!!!
2013.09.03, godz. 11:52, pczaus
creativeopinion
Zrozum on już odszedł a tak naprawdę mamy kilku graczy którzy mogą tam grać oprócz Jese , Modrić i można tam spróbować Benzemę z kilkoma słabszymi zespołami a dlaczego tak mówię potrafi jako napastnik mieć kluczowe podania i ma zmysł do gry kombinacyjnej i wtedy jeżeli się sprawdzi bierzmy Suáreza zimą
2013.09.03, godz. 11:50, Paktar
anglikom zalezy na rekordzie.Oni maja archaiczne myslenie wg ktorego ich liga,ich gracze,ich reprezentacja,ich styl gry sa najlepsze. Otoz nie trzeba byc Szerlokiem aby wiedziec,ze tak nie jest.

Pérez swoja glupota troche im tym pomogl
2013.09.03, godz. 11:38, Fankakrolewskich
Rufix rehi
Chyba musze sie nadwszystkim zastanowic bo pochopnie pisze a jak sie zastanowie to potem widze ze zle mysle :)
2013.09.03, godz. 11:37, creativeopinion
Oczywiście miałem na myśli wszystkie bramki a nie te głową.
2013.09.03, godz. 11:36, Galaktyczny Kamil
Jak dla mnie kadrowo wyglądamy dużo gorzej niż w poprzednim sezonie.
Cztery miejsca z przodu - 7 piłkarzy w tym pożal się boże Morata i ogromna niewiadoma Jese.
Ponadto stonowałbym zachwyty na Isco i Bale'm. Zwłaszcza nad tym drugim.

Ale to dopiero początek wyprzedaży w Realu. Za rok nie będzie tutaj już Casillasa/Lopeza, Khediry, Alonso, Coentrão, Di Marii. Pewnie też Pepe i jednego z dwójki Jese/Morata. Nie zdziwię się (ba, będę zaskoczony jeżeli będzie inaczej), jak Ronaldo w ciągu dwóch najbliższych lat odejdzie z Realu. Nawet jeżeli teraz przedłużyłby kontrakt.

Pérez tylko czeka żeby ktoś się wybił w tym sezonie, żeby za rok dać za niego 100 mln.
2013.09.03, godz. 11:35, creativeopinion
pczaus

Isco jest jeszcze jedną wielką niewiadomą a wyciąganie mu statystyk strzałów głową po zaledwie kilku meczach i porównywanie ich z kimś to w Realu grał trzy lata jest co najmniej śmieszne.
2013.09.03, godz. 11:34, eni4c
Cena za Ronaldo to było 93mln euro.
Dodatkowo była premia Mendesa płacona przez Real 10mln, wiec sumarycznie to było 103mln.
Jako ciekawostka- w ciągu pierwszego dnia po prezentacji koszulek Ronaldo sprzedano za 1,5 milona euro.
2013.09.03, godz. 11:33, rehi
@Fankakrolewskich
Jakby grali na zmiane to byłoby to samo co z Benzemą i Higuainem.
2013.09.03, godz. 11:33, Fankakrolewskich
Pczaus
Ok spoko masz racje

Moze za pochopnie pisze zamiast zastanowic sie nad plusami i minusami :)
2013.09.03, godz. 11:32, Rufix
@Fanka, gra na zmianę nie wychodzi... to jakaś abstrakcja...
2013.09.03, godz. 11:30, pczaus
Fankakrolewskich słuchaj my jakoś sobie poradzimy bez Ozila to on ma co żałować w Anglii są cztery zespoły mocniejsze kadrowo od Arsenalu:
Manchester City , Manchester United , Chelsea, Tottenham i mogą nie zagrać w przyszłym roku w Lidze Mistrzów a zimą trzeba w razie braku zmiennika zainteresować się Juanem Matą jest na wylocie w Chelsea .
W nocy nie mogłem zasnąć po odejściu Ozila ale wszystko sobie przemyślałem.Tu mam argumenty że jako sprzedaż nie jest taka zła
*miał kapitalne podania, a tak po za tym nie miał kondycji by wytrzymać cały mecz na wysokim poziomie
* strzelał bardzo mało bramek w 105 meczach ma ich 19, a Isco w 3 meczach 3 bramki
nic nie pomagał w obronie u Ancelottiego każdy nawet Ronaldo pracuje w obronie
*potrafi grać tylko na jednej pozycji na mediapuncie a Di Maria potrafi grać na skrzydle jak i mediapuncie.
* Nie miał stabilnej formy często miewał przebłyski i jest za tym jeśli będziemy mieli problem że nie będziemy mieli zmiennika to bez zastanowienia brałbym Matę to nasz wychowanek , który na pewno więc by oddał serca na boisku niż Ozil on wystraszył się konkurencji w postaci : Modricia, Isco i DI Marii.
*Jese może też grać na tej pozycji trzeba mu dawać szansę jest naszą największą nadzieją z cantery.
2013.09.03, godz. 11:29, Fankakrolewskich
Rufix
No masz racje nie byl taki jak Ronaldo czy Raúl ze charowali na boisku caly mecz

rehi
Mogli by grac za zmiane a tak Isco teraz zostal sam

2013.09.03, godz. 11:27, Rufix
@Fankakrolewskich, wiesz, dla mnie 5mln euro rocznie za robienie tego co kocham to wystarczająca motywacja do pracy. Ozil to artyściak, oni nie pałają się pracą, bo zniszczą sobie palce i co wtedy...
2013.09.03, godz. 11:23, rehi
@ Fankakrolewskich
Czyli wychodzisz z założenia że Ozil by siedział sobie grzecznie na ławce aż Isco straci fromę lub złapie kontuzje ?
2013.09.03, godz. 11:23, Fankakrolewskich
Rufix
Wiem ze porownanie Makelele do Ozila to glupota :)
Leni sie ale moze trzeba bylo go bardziej zmotywowac
Nie nie mam pojecia jak by szlo zmniec ozila no ale dobra nie ma go juz znami to nie bede plakac na rozlanym mlekiem trzeba wierzyc ze Isco i di maria nam starcza i sobie poradzimy :)
2013.09.03, godz. 11:19, Rufix
@Fankakrolewskich, ja nie odejmuje Ozilowi... Ale porównywanie go do Makelele to jak porównywanie odejścia Pipity do odejścia Raúla... Ale zrozum, że ktoś kto się tak leni, tak mało widoczny jest, stoi pół meczu, nie nadaje się do gry opierającej się na częstej wymianie pozycji... Byłby super zmiennikiem, idealnym wręcz, ale kurde... Ktoś go nie chciał i tyle...
2013.09.03, godz. 11:16, Fankakrolewskich
Rufix
Stracilismy czlowieka ktory potrafil poslac genialne podanie a jak nie daj boze Isco spadnie z formy ? Di Maria umie wrzucac pilki nie robi jakos prostopadlych pilek no chyba ze benzema zmienik dla Isco to juz troche predzej ale nie zmienia to faktu ze Ozil byl bombowy i przez 3 lata mnial eiecej atyst nic Iniesta czy Xavi
2013.09.03, godz. 11:14, Daro777
Porównywanie odejścia Ozila i Makelele jest co najmniej kpiną.
2013.09.03, godz. 11:09, Rufix
@libor, jest mała różnica. Makelele pracował na boisku, łączył atak z obroną, rozgrywał piłkę, grał na pozycji, która nie była W OGÓLE obsadzona. Ozil nie pracował, jego pozycja jest już obsadzona przez Isco/Di Marię. Gdyby sprzedali Modrica to byłoby dobre porównanie, ale nie z Ozilem-.-
2013.09.03, godz. 11:08, pitun2410
No i super. Rekord nie został pobity, a CR7 niedługo przedłuży kontrakt.
2013.09.03, godz. 11:07, rehi
Chyba już nie pamiętacie jak Ronaldo zaczął poprzedni sezon.
2013.09.03, godz. 10:58, libor
REALcampeon

Masz racje, to bedzie poczatek konca tak jak to bylo z makelele. W tym roku znow nie wygramy la décimy, Ronaldo po sezonie odejdzie i zostana nam cwiercfinaly Lm
2013.09.03, godz. 10:56, aquacuba
REALcampeón LOL

nie ma lepszego klubu dla niego, zresztą czytaj co CR7 mówi, wtedy nie będziesz takich głopot pisał.
2013.09.03, godz. 10:56, RFan
No i gitara :)
2013.09.03, godz. 10:53, REALcampeón
CR7 też odejdzie tak jak Mesut. totalny rozpad Realu. :(
2013.09.03, godz. 10:49, Fankakrolewskich
Chcialabym aby zostal Ronaldo ale niech gra na skrzydle i zdobywa nam bramki razem z benzema isco i byc moze z bale
2013.09.03, godz. 10:47, aquacuba
JoseMateusz <palnij sie glowe>

Skad wiesz ze mu nie leży, gadałeś z nim ?
Po drugie to jest początek sezonu, duzo zmian zaszło w klubie, wszyscy muszą sie podocierać, żeby lokomotywa ruszyła.

Daj sobie siana i poczekaj na rozwój nowej drużyny...
2013.09.03, godz. 10:42, JoseMateusz
Ronaldo podpisze nowy kontrakt? Po co? I tak odejdzie jak tak dalej pójdzie. Nie w tym okienku to za rok. Ten system gry mu nie leży. Zabija się jego kreatywność. A dodatkowo chamsko zrobili Ozila. Kto normalny chciałby grać w takim klubie?
2013.09.03, godz. 10:34, Rufix
@Winspel, dzięki, bo kojarzę jeszcze jednego, który sprzedaje mediom totalne bzdety:P
2013.09.03, godz. 10:33, Zibi93777
wiem jedno, cristiano napewno nie odejdzie. nie ma już tematu united. cristiano bd zarabial 17 mln i bd najlepiej zarabiajacym piłkarzem na swiecie
2013.09.03, godz. 10:28, ozdoba5010
no jak by Crisa jeszcze sprzedali to Man Utd to juz by byl szczyt glupoty
2013.09.03, godz. 10:28, Zibi93777
no i nie ma rekordu i media moga nas w dupe pocałować po podawaniu tych bzdur o 100 mln
2013.09.03, godz. 10:23, gregg92
Teraz tylko najważniejsza informacja tego kończącego się lata, mianowicie przedłużenie kontraktu naszego lidera, CR7 :) oby został z nami na długie lata, bo jednego z dwóch najlepszych piłkarzy się nie wypuszcza. Hala Madrid! Hala CR7!
2013.09.03, godz. 10:23, Winspel
Rufix

Ogolnie koles prawie nigdy sie nie myli jak cos powie...jeden z bardziej uwazanych agentow FIFA .
2013.09.03, godz. 10:22, Silvinho07
no to super skoro i on i real tv podają takie informacje to musi być to prawda
2013.09.03, godz. 10:21, pyskatyyy
Mistrzowskie zachowanie Florentino. Cr nadal będzie najdroższym piłkarzem świata przez co jego morale nie podupadną. Kilka milionów a w kwestii psychologii zrobi to ogromną różnicę w zespole.
2013.09.03, godz. 10:17, kamilraul
mam nadzieję, że to prawda w media trąbią 100 mln :)
2013.09.03, godz. 10:15, Don RAUL
RM TV: tez podawało 91 mln
2013.09.03, godz. 10:14, sebo8125
on bez, Klubowa TV tez podala ze 91 ale nie wszystje media w Angli i u nas o rekordzie pierdziela
2013.09.03, godz. 10:14, DiStefano1
oby podpisal CR7
2013.09.03, godz. 10:13, dlugi9324
Jeżeli to prawda, to elegancko. Nie przebito kwoty Cristiano i ten kontrakt. Właściwy człowiek na właściwym miejscu.
2013.09.03, godz. 10:13, Hbk12
Czekamy na ten kontrakt juz dlugo moze w koncu sie doczekamy:)
2013.09.03, godz. 10:12, bialythebest
Czyli jednak bez rekordu
2013.09.03, godz. 10:12, Rufix
On jakiś wiarygodny?:P
2013.09.03, godz. 10:11, raul92
no i gitara

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama