REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2013.05.04, godz. 11:23, El Jarek / as.com, Marca

Hiszpanie ciągle o Lewandowskim

Kolejny dzień, kolejne doniesienia na temat Roberta Lewandowskiego. To, co wydawało się domeną Polaków, dzieje się teraz w Hiszpanii. Dzisiejsza Marca wita nas Robertem już z okładki. Dowiadujemy się, że Polak po meczu w Madrycie miał spotkać się z Florentino, a dziennik zauważa, że na takie traktowanie wcześniej zasłużyły tylko takie gwiazdy, jak Zizou czy Kaká. Obaj panowie mieli rozmawiać przez około 10 minut i faktycznie autokar Borussii po spotkaniu najdłużej czekał właśnie na napastnika. Florentino miał być bezpośredni i rzekomo stwierdził otwarcie piłkarzowi, że chce go pozyskać. Lewandowski miał jednak powiedzieć, że jest dogadany z Bayernem. Gazeta pisze także, że sternik Królewskich rozmawiał z dyrektorem Watzke, który poinformował go, że BVB wolałoby sprzedać Polaka do Hiszpanii niż oddać go do Bayernu. Marca jest jednak przekonana o porozumieniu Lewandowskiego z nowym mistrzem Niemiec i obecnie kwestią pozostaje czy sprzedać zawodnika tego lata za około 25 milionów euro, czy puścić go za darmo w lipcu 2014 roku. Hiszpanie zauważają, że ciągle ostatnie słowo należy do Borussii, która w tym roku może jeszcze zawetować transfer swojego lidera ataku do największego rywala.

Podobne informacje podaje dzisiaj As. Florentino i Watzke mieli dowiedzieć się o ustnym porozumieniu Polaka z Bayernem, a Królewscy nie chcą wojować z Rummenigge i spółką. Jedynym rozwiązaniem byłaby zmiana zdania przez samego zawodnika, ale dziennik twierdzi, że Polak nie zamierza łamać danego słowa. Lewandowski jest podobno bardzo wdzięczny Realowi za zainteresowanie, ale w obecnych warunkach trudno wyobrazić sobie taki transfer.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2013

Komentarze

2013.05.05, godz. 21:04, GoREALGo
"Zbyt statyczny. Zbyt drewniany. Zbyt nogę dokładający" ;)
Krócej: "Zbyt Lewandowski".
Raczej - Zbyt Lewandowski na Real Boski.
2013.05.05, godz. 11:29, gonzalohiguain1989
Chorzy na głowę. Lewandowski nie dałby sobie rady w Realu. Strzelenie czterech bramek w meczu z Realem paradoksalnie nic nie znaczy. 2 z nich to zwykłe szczęście.. był po prostu tam gdzie być powinien. Nie jest żadną gwiazdą ani nie wiadomo jaki dobry. Sezonowcy.
2013.05.05, godz. 11:00, arczi1412
dawać go jak najszybciej do nas, do Realu <3
2013.05.05, godz. 06:28, domin11rm
Bardzo bym go chciał kosztem Higuaina.
2013.05.05, godz. 01:20, jinxed
barcanogracias
Widzę, że jesteś odporny na argumenty ale nie szkodzi.
Tak jest rozpoznawalny, teraz potencjalny czytelnik "Marki" (aż strach mi sobie takiego wyobrazić) kupuje sobie gazetkę i czyta:
Robert Lewandowski strzelił Realowi 4 bramki
A kto to jest? nieważne, strzelił Realowi 4 bramki - buhahaha

Co do Pipity to właśnie o to chodzi, że u każdego trenera zawsze się przebija do pierwszego składu. A Benzema w formie to oksymoron. Więc za bardzo nie wiem z kim porównujesz Higuaina.
2013.05.04, godz. 22:19, alemaz98
prawda jest taka że gdyby pepe i społlka dobrze go kryli mowa o lewandowskim by nie istniała . typowy napastnik który przykłada nogę do podania a sam ci nie wypracuje sytuacji
2013.05.04, godz. 20:49, ikerowa
Jak najbardziej na tak w sprawie tego transferu.
2013.05.04, godz. 20:39, Pokal
Lewy karnego nie strzelił
2013.05.04, godz. 20:29, barcanogracias
jinxed

I co z tego? Biznes to biznes, lepiej mieć więcej hajsu niż mniej. Odnośnie Lewego - policz sobie, ile kosztuje miejsce na okładce we wszystkich największych sportowych gazetach w Europie, a przecież to dalej trwa (Marca, As). Poza tym przez swój wyczyn stał się postacią rozpoznawalną nie tylko lokalnie, ale i globalnie, co przekłada się na jego wartość. Co do Pipity - dla Ciebie mogę być sezonowcem (choć jestem za Realem od lat parunastu), wali mnie to, byleby go w końcu sprzedali. Kto gra w kadrze Argentyny mnie nie interesuje, widzę, jak się prezentuje tutaj, a z tym od dawna jest do d**y. Do Benzemy w formie nie ma nawet startu, ale w tym w sezonie i ten cieniuje, więc wzmocnienie jest niezbędne. Trzech takich napastników to chyba za dużo, więc jeśli ktoś ma odejść z tej dwójki to zdecydowanie Higuain. Jak chcesz, żeby piłkarze grali w Realu za zasługi to skontaktuj ich z PZPN, ta sama myśl szkoleniowa.

PS Lewy nie strzelił karnego, zaraz pewnie poleci shitstorm.
2013.05.04, godz. 19:48, matireal1
Gwiazdeczki nie potrzebuję .
2013.05.04, godz. 19:41, jinxed
barcanogracias

Co do PSG to oni nie potrzebują kasy z wizerunku Beckhama jak szeik będzie chciał to i R9 kupi - bo tak.
2013.05.04, godz. 19:38, jinxed
barcanogracias
Gdzie go wywindowało marketingowo?? Chyba w polskich mediach, teraz przeskoczył matkę Madzi...
Co do Kaki to jak pisałem, jego wartość spada (ale to wciąż mocna marka) bo od 3 lat tylko grzeje ławę. Do tego dochodzi wysoki podatek co przy jego niebotycznej pensji pod koniec kontraktu przestaje się opłacać. Z Kaką jest również problem zazdrości innych graczy np taki Di Maria, który gra 5 x więcej od Kaki a zarabia 5 x mniej od razu chce podwyżkę.

Co do tych, którzy chcą sprzedawać Pipitę to brak mi słów. Nie dość, że gra częściej w reprezentacji niż Aguero to w Realu zawsze był traktowany jak gracz drugiej kategorii a nigdy nie stroił fochów i nie narzekał. Rozumiem, że może się nie łapać do pierwszego składu jak ma słabszy okres ale kto mi znajdzie takiego drugiego rezerwowego? Nie napiszę kim trzeba być, żeby chcieć go sprzedawać...
2013.05.04, godz. 18:28, bartaz
Piłkarz jednego sezonu, a jeśli się mylę to może być niezły kąsek w zamian za sprzedaż Laczka
2013.05.04, godz. 18:05, Fankakrolewskich
Lewy ma więcej szczęścia niż rozumu po prostu umi się dobrze znaleść w polu karnym i dobija piłki
2013.05.04, godz. 17:53, grzywka144
hahaahaaa tyle w tym temacie :)
2013.05.04, godz. 17:53, Konrad061
nie kupywać go szkoda pieniędzy
2013.05.04, godz. 17:37, nowy94pl
jaser1991
Może dla tego że Lewy to w tej chwili 3 strzelec w Europie. To że osoby takie jak Reddnap czy Mourinho mówią o nim w superlatychwach. A polecam pooglądać pare meczy BvB jeżeli myślisz że Lewy nie ma dryblingu.
2013.05.04, godz. 17:25, reckless
Prawdę mówiąc myślę, że Robert Lewandowski nawet jeśli wszedłby "z hukiem", to w kontekście dalszej gry nie zadowoliłby tutejszych kibiców i zbierałby krytykę podobną do Higuaina. Myślę po prostu, że nie jest to zawodnik, który byłby w stanie odwrócić wagę napastnika w Realu ponad szybkie skrzydła. Jedno jest pewne: bardzo cieszy to, że o polskim napastniku mówi się w kontekście przejścia do Realu, a każdy któremu to przeszkadza ma jakiś problem ze sobą :).
2013.05.04, godz. 17:18, RFan
Lewy oprócz tych 4 bramek wcześniej pokonał również Casillasa i jest trzecim najlepszym strzelcem w Europie - to są chyba argumenty do nieodparcia - prawda?
2013.05.04, godz. 17:09, jaser1991
nowy94pl
Masz prawo do swojej opinii ja to rozumiem aczkolwiek nie podzielam twojego zdania. Lewandowski nie ma dryblingu prawie wcale nie radził sobie nawet za bardzo w tym aspekcie z kelnerami z San Marino. Strzały z dystansu raczej słabo wyglądają w jego przypadku.
Śmieszy mnie jak ktoś płacze że my(czyli grupa przeciwna temu transferowi) nie chcemy go tylko dlatego bo jest z Polski, a może to wy( za transferem) chcecie go tylko dlatego że jest Polakiem?
Ktoś pisze że, Lewy cofa się do rozegrania,każdy obecnie napastnik cofa się po piłkę. Inni piszą ze trzeba go kupić bo mecze będą w TVP? I to ma być argument za zakupem napastnika?! Ktoś tam pisze że mam pompę z typów którzy stawiają Lewego i Pipite na równi to ja się pytam dlaczego?( Bo w lidze mistrzów Higuain gra piach? To się zgodzę ale jakieś inne argumenty proszę.)
2013.05.04, godz. 16:56, RFan
Lewy ma REALne szanse trafić na Bernabéu i mam nadzieję, że tę okazję wykorzysta.

Będzie mógł rywalizować w klasyfikacji strzeleckiej z Ronaldo i Messim, ma szansę wybić się na same piłkarskie szczyty.

Polak, który ma szansę być kuczową postacią w Realu Madryt, zapisać się w historii tego kluby jestem 1000 razy na TAK!!

Jeszcze sezon temu obiecująco wyglądało sprowadzenie Piszczka na Bernabéu, nikt nie myślał nawet o Lewym a teraz proszę :)

Sam bym kupił koszulkę Realu z jego nazwiskiem, to byłoby coś.

A część ludzi co tutaj hejtuje Roberta to pewnie ukryta opcja katalońska - takie są fakty.
2013.05.04, godz. 16:49, barcanogracias
aha - sorry za stylistykę, to pole jest małe i wszystko mi się zlewa przy dłuższym poście, ciężko wychwycić błędy :)
2013.05.04, godz. 16:47, barcanogracias
jinxed

Myślę, że spokojnie można go porównać marketingowo z Benzemą i to nawet na jego korzyść. Po pierwsze - liga niemiecka jest bogatsza (poza PSG), silniejsza i - co najważniejsze - zdecydowanie bardziej medialna, wszak Bundesliga ma najwyższą frekwencję na stadionach na świecie, a każdy ligowy weekend to święto. Poza tym, Benz nigdy nie dokonał takiego wyczynu jak Lewy - te 4 gole bardzo mocno wywindowały go marketingowo. Wracając do Kaki - jeśli Twoje wywody są słuszne i Ricky faktycznie przynosi takie zyski Realowi, to znaczy, że w zarządzie zasiadają debile, chcąc go sprzedać za 15 mln euro - w końcu nie zabija się kury znoszącej złote jajka. Ja bardziej wierzę klubowym księgowym. Zauważ, że PSG ściągnęło emeryta Beckhama - na pewno nie wzięli dobiegającego czterdziestki emeryta, żeby ten prowadził klub do triumfów. Kaki będącego jeszcze w sile wieku, po promocyjnej cenie i nawet częściowo obniżonych wymaganiach dotyczących kontraktu nie chce nikt.
2013.05.04, godz. 16:46, Fernando29
To jasne że Lewandowski jest lepszym napastnikiem od Higuaina czy Benzemy.
Tylko że jest Polakiem a w Polsce panuje pogląd co z zagranicy to lepsze,a W tym wypadku Lewandowski przydałby się Realowi, on jeszcze się rozwija,a jeśli poprawi technikę może być napastnikiem typu Ibrahimovic.Warunki fizyczne ma niesamowite... Szybkość, siła, dobra gra głową...
2013.05.04, godz. 16:24, nowy94pl
jinxed
Tylko Kaka kosztował nas prawie 70 mln do tego od 4 lat pobiera 10 mln. Czyli jego transfer kosztował nas już ok 110 mln. Nie możliwe jest by ta kwota zwróciła by się nam z nawiązką. Gdyby tak było Kaka grałby już gdzie indziej.Ale nie gra bo nie generuje takich zysków dla klubu. Milan go chciał a nie dali nawet 15 mln. Czemu przecież się zwróci? A no się nie zwróci. A po za tym nie każdy gracz to musi być GWIAZDA. Lepiej wychodzimy na transferach mniej znanych graczy którzy u nas stają się gwiazdami np. Ozil, Di Maria, Higuain, Ramos, niedługo pewnie Varane, Marcelo. Oni przychodząc nie byli znani na całym świecie a dali dużo więcej niż Kaka. Dla tego transfer napastnika z TOPU który jest młody i kosztuje 25 mln to okazja jaka może się szybko nie trafić. Ale co tam Falcao lepiej brzmi bierzmy go za 60.
2013.05.04, godz. 16:15, jinxed
barcanogracias
Nie zgadzam się. Nawet jakby wyciąć pensję Kaki to i tak byłby w pierwszej 5 (zmieniły by się pozycję graczy w drużynach szejków) Aktualnie przed Kaką są tylko Beckham, Ronaldo, Messi i Rooney. Wiem, że ciężko w to uwierzyć ale nie grający nawet Kaka jest marketingowo więcej wart niż wielu świetnych piłkarzy. Wiadomo, że gdyby Kaka regularnie występował to generowałby jeszcze większe zyski. Na razie do Kaki nie ma startu nawet Benzema, który przeszedł do Realu jako wschodząca gwiazda ligi francuskiej. Jeśli Robert zarobiłby choć połowę tego co (zamulony) Karim to byłby sukces a porównywanie go (oczywiście marketingowo) do Kaki to nadużycie i marzenia ściętej głowy.
2013.05.04, godz. 16:08, radek43
Bardzo bym go chciał w Realu, ale jak nie to trudno. Dużo bardziej opłaca się kupić Lewego niż np Falcao.
2013.05.04, godz. 15:54, barcanogracias
jinxed

Raz - lwią część z tej kwoty to jego ogromna pensja, dwa - sam Adidas chce, żeby Kaka wrócił do Brazylii, bo tam generowałby zyski. Jestem przekonany, że gdyby Lewy przyszedł do Madrytu, to zyski z koszulek byłyby większe niż obecne z tytułu Ricky'ego. Oczywiście - to nie jest ten sam poziom medialności co on w 2009, bo Lewandowski dotychczas miał status gwiazdy w Polsce i Niemczech, ale wyczyn z półfinału bardzo mocno wywindował go marketingowo. Zresztą tak jak pisałem - Real stracił już tyle milionów na piłkarzy, którzy nigdy nie byli w takiej formie, co Polak, a kwota transferu jest bardzo przystępna, więc moim zdaniem warto podjąć ryzyko, znowu nie tak wielkie.
2013.05.04, godz. 15:53, Makkawel
Aguero to go żre techniką I talentem
2013.05.04, godz. 15:39, kamil2501
albo inaczej: co by nie było gorszy od Igły nie będzie :P
2013.05.04, godz. 15:38, jinxed
Raúl GB
O koszulkach pisałem do barcanogracias, który według mnie błędnie zasugerował, że na Robercie (jeśli by się nie sprawdził) Real straciłby mniej niż na Kace. Kaka od kilku lat jest ciągle w 5 najlepiej zarabiających piłkarzy na świecie. (Wiadomo, że Beckham wszystkich zdeklasował ale już powoli dochodzi go Ronaldo) Kaka jest jedynym etatowym rezerwowym w tym zestawieniu gdyż nie zależnie od ilości gry ciągle tworzy mocną markę.
2013.05.04, godz. 15:38, kamil2501
a ja bym go bardzo chciał w Realu, myślę, że by się sprawdził, na pewno dużo lepszy od igły
2013.05.04, godz. 15:36, kamcio817
hahahah <--- tyle w temacie ;D
2013.05.04, godz. 15:24, Biggie300
fajne sa komentarze - "ok wbil nam 4 gole, ale jest slaby"... Chlopak ma 24 lata i strzela 4 bramki w polfinale LM, a wy, ze jest slaby... No witki opadaja, ja rozumiem, zeby to byly tylko jego jedyne bramki, ale koles strzelil jeszcze 33 bramki oprocz tych
2013.05.04, godz. 15:17, ramosvamos
jaser1991
lewy jest cały czas przy piłce nie tylko strzela do pustej ale też asystuje i cofa się po piłkę..takiego napastnika nam trzeba a nie drewno Higuaina który nie potrafi minąć w tyczki
2013.05.04, godz. 15:15, Raul GB
A czy Real Madryt kupuje swoich zawodników po to aby koszulki z ich nazwiskiem miały przynosić zyski?
Chyba jednak po to aby dany zawodnik miał zapewnić tzw GOLE
2013.05.04, godz. 15:08, jinxed
Raúl GB
Tak jak Duńczyk kupiłby sobie koszulkę Gravesena lecz w porównaniu do tego co Real zarobił na wizerunku Kaki byłaby to kropla w morzu.
2013.05.04, godz. 15:05, Stanley87
jinxed
Ty myslisz ze po strzeleniu 4 bramek ludzie w Azji i Ameryce nie wiedza kto to jest Lewandowski?? Dla wielu tam jest pewnie juz idolem a jak dolaczylby do Realu to wielu by taka koszulke kupilo
2013.05.04, godz. 15:04, barcanogracias
jinxed

Śmieszy mnie mit o rzekomych wielkich pieniądzach zarobionych na wartości marketingowej Kaki. Gdyby tak było, to chyba trzymaliby go do dziś, a nie chcieli od dwóch sezonów sprzedać, co? Tej 'żyły złota' nawet za 15 mln euro nikt nie chce. To nie Beckham, który rzeczywiście był genialnym transferem pod względem finansowym i zwrócił się wielokrotnie, Brazylijczyk nigdy nie był nawet w 1/4 tak medialny jak on.
2013.05.04, godz. 15:02, Raul GB
jinxed
Osobiscie bym taką koszulkę sobie kupił. Bo to byłaby fantastyczna sprawa mieć reprezentanta swojego kraju w szeregach tego klubu.
2013.05.04, godz. 15:01, Stanley87
haha jestem ciekaw czy jakby Lewandowski był z Argentyny czy innej wielkiej nacji to też byście go niechcieli. Przecież aktualnie to jest top napastników i do tego cena jest bardzo niska. Chłopak rozwija się w niesamowitym tempie i widać że cały czas nad soba pracuje a nie sie obija dlatego jak najbardziej na tak w Realu no ale niektorzy wolą Sergio Aguero który kiedyś mowil ze nigdy nie zagra w Realu lub wampira Suáreza. Jesli nie lewy to tylko Cavani
2013.05.04, godz. 15:00, Raul GB
mlodycyfer

To jest twoja opinia.
Jeżeli Real Madryt interesuje się Lewandowskim to coś w tym piłkarzu musi być.
2013.05.04, godz. 15:00, jinxed
barcanogracias
buahaha rozumiem, że koszulki "Lewandowski" też będą się rozchodzić jak świeże bułeczki w Azji i Ameryce?
2013.05.04, godz. 14:59, Raul GB
Shoocik

W Esperanto q...wa!!
2013.05.04, godz. 14:56, mlodycyfer
przerost formy nad treścią, ludzie naprawdę myślicie że to jest materiał na Real? give me a break....
2013.05.04, godz. 14:49, wadix
  Oczy Oezila - BAN (Zaśmiecanie, Skład )   7 dni
  dsx - BAN (Skład )   7 dni
  Kami7 - BAN (Spam )   1 miesiąc
  Mateusz602 - BAN (Zaśmiecanie, Skład )   7 dni
2013.05.04, godz. 14:35, Stanley87
Ramos juz jak gralismy z Tottenhamem to po angielsku z Balem gadal i pozniej Bale sie wypowiadal ze Ramos powinien troche sie podszkolic no ale sie dogadywali
2013.05.04, godz. 14:32, nowy94pl
Shoocik
Pewnie trochę po angielsku, nie sądzę by Ramos był aż tak zielony w tym języku, w szkole przecież musiał się czegoś uczyć. A wywiadów udziela po Hiszpańsku bo pewnie nie czuje się za pewnie w innym języku i niechce popełnić jakiejś wpadki.
2013.05.04, godz. 14:31, barcanogracias
ramosvamos - Sahin jest cienki, w Borussii gra od pierwszej minuty tylko w meczach o pietruszkę. Nie mogę z typów piszących, że Lewy jest na poziomie Higuaina, to tak jakby porównywać Callejona z Di Marią (gdy ten ma formę). Gdyby on miał na nazwisko Aguero - oj, jakie by były spusty... zresztą cały czas wszyscy płaczą, że Real jest dymany na transferach, no to teraz stosunek cena/jakość jest bardzo korzystny. 20-25 mln za piłkarza w takiej formie to pół darmo, zrozumcie do cholery, nawet jeżeli rzeczywiście by się nie sprawdził to strata w porównaniu z np. Kaką żadna.
2013.05.04, godz. 14:30, SzooRM1902
ok tylko zastanawia mnie w jakim języku Robert rozmawiał z Floro i na boisku z Ramosem?
Po angielsku? Robert zna pewnie ale Sergio nie bardzo, po hiszpańsku? po niemiecku?:) Ma ktoś jakiś pomysł?
2013.05.04, godz. 14:23, nowy94pl
jaser1991
Na grę też. Ogląda dosyć często BvB i Lewy jest tam bardzo ważną jak nie najważniejszą postacią. Nie wiem czym was tak zniechęcił. Może ta nagonka medialna w Polsce ale jak widać już nie tylko w Polsce. Dla mnie to w tej chwili jeden z najlepszych napastników świata. I skoro mówią to takie osoby jak Reddnap czy Mourinho to chyba mają większe pojęcie o piłce niż cała ta strona. Koleś jest młody, umie się zastawiać i grać głową. Potrafi grać z klepki, piłka go szuka w polu karnym. Ma dobry drybling jak na swój wzrost i śmieszą mnie opinie że jest drewnem, może w Lechu tak ale w BvB tak ewoluował że często miła jednego, dwóch zawodników. Do tego jest silny i dobrze zbudowany. W tej chwili napastnik prawie kompletny. I za taką kasę to jak za darmo.
2013.05.04, godz. 14:23, jinxed
A może wykupmy całe FC Nürnberg, oni u siebie nie przegrali ani z BVB ani z Bayernem i będziemy ich wystawiać na ligę mistrzów. Jeszcze paru graczy z Schalke i Leverkusen i będziemy mieć dream team w Realu.
2013.05.04, godz. 14:10, jaser1991
nowy94pl
Patrzysz tylko na staty czy na grę poszczególnych zawodników?
2013.05.04, godz. 14:01, realDustin
Cavani lub Aguero są moim zdaniem lepszą opcją. Falcao, choć wszyscy wiemy, że to mało prawdopodobne, również jest lepszym kandydatem. Biorąc pod uwagę koszty to transfer Lewandowskiego byłby najtańszy. Szał transferowy został otwarty :)
2013.05.04, godz. 13:58, nowy94pl
Ludzie powiedzcie mi w czym gorszy jest Lewy od Falcao czy Cavaniego? Bramek ma więcej, asyst ma więcej. Jest młodszy i dwa razy tańszy. W LM jest 2 strzelcem więc nie jest to drugi Higuain który w ważnych meczach nic nie gra. Jeżeli jest jakaś szansa na wyciągnięcie go Bayernowi to trzeba to zrobić bo nie stać nas na Bala i napastnika za 60 mln a tyle kosztują pozostali topowi gracze z napadu.
2013.05.04, godz. 13:49, ppiotrekk
chociaż wy byście się ogarnęli i przestali non stop o nim nadawać. To już się robi bardziej mdłe niż telenowela CR7 w RM.
2013.05.04, godz. 13:47, jaser1991
Ja rozumie ,że niektórzy chcą Polak w Realu ale no nie przesadzajmy z tym Lewandowski koleś jest jak Higuain( może nie tak często na spalonym) ale skuteczność ma słabą. Strzela sporo bramek ok, ale marnuje 2 albo 3 razy tyle setek otwórzcie wreszcie oczy na jego grę ludzie.
2013.05.04, godz. 13:43, dsx
adamjnz

Zgoda, jeżeli gramy defensywnie a ataki tylko z kontry to taki Khedira w defensywie jest pomocny.Ale jak trzeba rozegrać piłkę i przetrzymać ją w środku to nie ma kto tego zrobić. Khedira jest dobry pod styl defensywny. Ok tak jest taktyka Murihno ale na pewno dało by się kogoś lepszego na tę pozycję znaleźć kogoś w stylu Mekelele kto miałby pojęcie o grze piłką.
2013.05.04, godz. 13:37, Zibi93777
ok lewy wbił nam 4 bramki ale powiedzmy sobie szczerze on nie nadaje sie do realu. choc 25 mln to bardzo mała kwota to u nas bardziej wolałbym aguero który moim zd jest o wiele lepszy. Cristiano - aguero - bale, to by był atak. florentino zrobi wszystko aby tu ich sciagnac.
2013.05.04, godz. 13:34, adamjnz
dsx
tylko popatrz jaka prace wykonuje khedira na boisku haruje za dwoch i rozbija ataki rywali taka ma role i musi byc ktos taki na boisku
2013.05.04, godz. 13:29, miku23
Obczajcie jakie życie jest nieprzewidywalne. Jeszcze 3 lata temu kopał w polskiej ekstraklasie ,a teraz takie newsy bauhahahaha nie moge Real+polski napastnik. W głowe bym p***lnał tego kto by mi 3 lata temu to powiedział
2013.05.04, godz. 13:24, mareczek199421
Lewy ma więcej goli w tym sezonie LM niż Igła który ma juz ponad 40 spotkań w LM a nie przekroczył magicznej granicy 10 goli...
2013.05.04, godz. 13:23, ramosvamos
dsx haha
2013.05.04, godz. 13:21, ramosvamos
nie kupujemy środkowego pomocnika. po co??? jest Sahin, jedynie wykupić Casemiro, przecież on jest na poziomie Pogby
2013.05.04, godz. 13:21, dsx
estia6985

potrzebujemy więcej rozegrania/przetrzymania piłki w środku więcej finezji i umiejętności skonstruowania akcji ofensywnych. Khedira jest to raczej defensywny pomocnik i tej roli nigdy nie będzie w stanie spełnić ze względu na słabe umiejętności techniczne. Innmymi słowy Khedira to drewno.
2013.05.04, godz. 13:20, ramosvamos
żal mi was. Nie bo co? kto jest lepszy od niego? Falcao i Cavani tylko i nikt więcej. a już na pewno nie Aguero
2013.05.04, godz. 13:17, assassin
jednymi z wielu miało być
2013.05.04, godz. 13:15, mechutogonzalez
Mnie takie artykuły śmieszą szczerze mówiąc. Lewandowski w Realu ?? Czemu tutaj, jest przecież jeszcze Netto, Żabka czy Lidl. W tym ostatnim stworzyłby trio z Paskalem i Okrasą...Ludzie to nie jest napastnik na taki klub jak Real Madryt, nie ta klasa niestety.Tylko Suárez, Cavani, Falcao lub Aguero tyle
2013.05.04, godz. 13:14, blade xilo
kax92
zgadzam się w 100 %
2013.05.04, godz. 13:10, bestia6985
dsx
Czy według ciebie Khedira jest słabszy od Moutinho?
2013.05.04, godz. 13:09, assassin
Wszystkie gole jakie strzelił Lewandowski Realowi są "zasługą" tylko jednego człowieka.Nawet ten z fazy grupowej.Mianowicie Pepego.Także ja bym się nie podniecał.Już tacy jak on byli.Dżeko i inni.Teraz są co najwyżej.Już za Benzemę przepłaciliśmy patrząc z perspektywy czasu.Myślę,że to styl gry Borussi jest tym co pomaga Lewandowskiemu + forma tamtejszych zawodników.Za rok może Dortmund jak i Bayern cieniować.
2013.05.04, godz. 13:08, Kamilek1998
W realu nie ma dla niego przyszłości i miejsca. !!!
2013.05.04, godz. 13:08, dzizak3
Nie wie jeszcze, że Realowi się nie odmawia, a pociąg do Madrytu przyjeżdża tylko raz. Pożałuje decyzji jak będzie walczył o miejsce na ławce w Bayernie. Zamiast wykorzystać sytuację, że Real ma napastników w kiepskiej formie to woli się pchać do Bayernu, który ma strzelających napastników. Pewnie na kasę leci bo w Bayernie dostanie więcej niż w Realu...
2013.05.04, godz. 13:06, kax92
nie stanowcze ! Aguero i tyle !
2013.05.04, godz. 13:06, Ruski10a
Nie uważacie ,że za dużo w tym artykule plotek , które ktoś źle usłyszał, dopowiedział swoje i tak to wyszło. Lewandowski jest bardzo dobry ale w Borussi ,która gra na niego a nie w Realu ,który gra głównie z kontry. Pomyślcie to nie boli.
2013.05.04, godz. 13:06, Realista92
ja jestem za bylby reprezentant polski w naszym realu ;))
2013.05.04, godz. 13:04, Z_I_Z_U
aAaDiMariaaAa

To się nie doczekasz. Sahin już nie wróci
2013.05.04, godz. 13:01, nowy94pl
BlancoSSSS
Właśnie widać jak nikt nam do środka nie jest potrzebny i dużo drużyn nawet w lidze potrafi nas zdominować w środkowej strefie. Mamy zdecydowanie za wolnych zawodników w środku boiska a Alonso moim zdaniem zagra ostatni sezon na wysokim poziomie za 2 lata już odejdzie. Więc lepiej już teraz szukać następcy żeby nie obudzić się z ręką w nocniku. Jest paru dobrych środkowych do wyjęcia. Najlepszą opcją byłby Veratti ale jak nie to jest jeszcze Konogbia, Gundogun, Moutinho, Casemiro.
2013.05.04, godz. 12:59, zidaunbpe
BlancoSSSS

Xabi przez cały sezon udowadnia, że potrzebuje solidnego zmiennika i nie mówimy tu o Modricu, który gra tam bo Mourinho mu każe, tylko o typowym rozgrywającym.
2013.05.04, godz. 12:59, Pokal
Jeżeli Lewy już by poszedł do Bayernu to miałby jednego rywaka mniej
bo albo Gomez albo Mandzukić by się pożegnali z klubem,za Lewego by dali 25mln i za tyle Gomeza sprzedali,bo Bayern ma taką polityke
2013.05.04, godz. 12:58, piczi
Tak jak pisałem we wczorajszym poscie jak najbardziej ZA ! Porownajcie sobie cene Cavaniego czy Falcao i potem zobaczcie za ile Borussia jest skłonna go oddac.... Tyle w temacie :)
2013.05.04, godz. 12:55, Nerano
Dawać Lewego do nas on strzeli z 20 bramek w lidze bankowo, to jest klasowy napastnik a nie to co te cieniasy Higuain i Benzema. Jak z Lewym nie wypadli to można by kupić Vucinica.
2013.05.04, godz. 12:55, Raul GB
Ależ fajnie byłoby widzieć Polaka w szeregach Realu Madryt.

"Typowym polaczkom" życze aby zmienili swoje zdanie lub po prostu...wydorośleli.
2013.05.04, godz. 12:51, Daro777
Chciałbym widzieć miny tych wszystkich durnych gimbusów co się tutaj 'wypowiadają' po kolejnych sukcesach Roberta. To, że przejdzie do Bayernu, Realu czy innego Juventusu to tylko kwestia czasu. Zazdrość przez was przemawia, no i głopota.
2013.05.04, godz. 12:50, vister
Lewandowski drugi Higuain? puknijcie się dzieli ich przepaść zwłaszcza w wyszkoleniu technicznym. Jesteście bardzo uprzedzeni do Roberta, pewnie za to że nas wyeliminował.
2013.05.04, godz. 12:49, Devron
niech idzie do bayernu na real za cienki, morata tez do sprzedania
2013.05.04, godz. 12:48, aAaDiMariaaAa
Jeśli mamy kupić kogoś na następcę czy solidnego zmiennika Xabiego, to ja jestem za kupnem Casemiro.
Z niecierpliwością czekam też na powrót Sahina.
2013.05.04, godz. 12:41, Madridista_Number_One
BlancoSSSS
jak sam napisałeś po co nam jakiś Moutinho z Porto nie oglądam za bardzo ligi Portugalskiej ale z pewnością by się bardziej przydał niż Twój 30 letni Meireles który jest podobnym drewniakiem jak Khedria do tego jeszcze starszym....i jeszcze do tego Moutinho ma większe umiejętności techniczne i jest ofensywny bardziej niż Meireles on bardziej nadaje się do ligi angielskiej do twradej gry u nas potrzeba bardziej kreatywnych typu Ozila
2013.05.04, godz. 12:41, matireal1
Nie chcę go w Realu .
2013.05.04, godz. 12:41, aAaDiMariaaAa
Jeśli chodzi o dwójkę Neymar / Bale, to wolę Walijczyka.
Neymar też jest niesamowity i wpasowałby się, ale chyba nie ma tyle miejsca w naszym klubie, a lepiej wkomponowałby się piekielnie szybki Bale.
Wiadomo, że ten zawodnik który przyjdzie będzie rywalizował o skład z Di Marią, a jako zmiennika Ronaldo ściągnąłbym Jese, a Callejon na sprzedaż.
2013.05.04, godz. 12:38, aAaDiMariaaAa
Tak jak pisałem wczoraj.
Miejsca są 3.
1 najprawdopodobniej zajmie Benzema.
2 Morata.
Wolne zostaje tylko 1. Moim zdaniem opcje są 2. Cavani i Lewandowski.
Chyba że, Morata odejdzie na wypożyczenie, to niech ściągną ich obu i ewentualnie pokombinują nad formacją. Może coś w stylu 4-1-3-2
2013.05.04, godz. 12:34, Madridista_Number_One
Coraz głośniej o naszym Roberciku....ale teraz na stronie barcy i onet poinformował ze Real wkracza do akcji po Neymara i może na niego wydać 100mln troche to dziwne skoro za Bale'a nie mają i nie chcą wydawać 60-70 to po co na samego Neymara wydawać jeszcze więcej...jak oceniacie ten transfer????
Jak dla mnie to jak wiele osób już pisało to kupowanie kota w worku i po za tym nie jestem za aby wydawać tyle kasy za jednego zawodnika fakt utalentowany ale bardziej by się przydałoby się wzmocnić drugą linie bo sam Ozil nie będzie harował we wszystkich meczach i do tego jakaś klasyczna 9
tylko nie za cena powyżej 50mln ( mi bardzo podoba się Aguero choć wielu go krytykuje gość nie tylko jest napastnikiem ale też sam potrafi rozegrać akcje i byłby idealnym kandydatem do gry w Królewskich razem z Lewym ponieważ umiejętności jakieś tam posiada a najbardziej przemawiająca za nim jest cena skońćzyło by się max 25-35mln a to o wiele mniej niż wydawanie za Falcao czy Cavaniego powyżej 50mln
2013.05.04, godz. 12:34, BlancoSSSS
nowy94pl

Kolego w środku pola mamy Xabiego , Modricia i Khedire , Moutinho jest nam raczej nie potrzebny , Real powinien skupić się na poszukiwaniu kogoś od czarnej roboty , dotychczas takim piłkarzem był Essien - kiedy trzeba było grał w obronie za Arbeloę lub zastępował Khedire w środku pola , ale po sezonie wraca do Chelsea .
Mnie osobiście podobał by się Raúl Meireles z Fenerbahçe .
Cena ok. 10 mln , i mamy naprawdę dobrego gracza
2013.05.04, godz. 12:17, Ultrass
A ja jestem wdzięczny Lewandowskiemu za to, że do nas nie przyjdzie. Drugi Higuain jest nam nie potrzebny...
2013.05.04, godz. 12:15, nowy94pl
A agent Verattiego dementuje że rozmawiał z Realem a prowadzi teraz rozmowy z PSG o nowy kontrakt dla Verattiego. W takim razie trzeba chyba zainwestować w Moutinho
2013.05.04, godz. 12:14, El Madridista 85
Real nie chce wojować z Rummenige? ;) Heh heh a to dopiero powód!
Lewandowski jeśli przejdzie rzeczywiście do Bayernu to dopiero będzie błąd. Mandzukic i Gomez to podobni zawodnicy do Lewego, ale Bayern gra trochę inną piłkę niż Borussia, więc jeśli rozpatrujemy możliwość wywalczenia sobie miejsca w pierwszej jedenastce przez Polaka to w Bayernie bedzie miał ciężko...
Natomiast jeśli chodzi o transfer do Madrytu to jestem jakoś bardziej spokojny, że mógłby sobie poradzić. Wg. mnie Lewy jest lepszy od Higuaina, a już na pewno wniósłby trochę innych możliwości rozegrania akcji niż Argentyńczyk.
Jest lepszy w grze tyłem od bramki, w przytrzymaniu piłki czy jej odegraniu. Ma też lepsza smykalke do tego, ze pilka go szuka w polu karnym.
dlatego mysle, ze Lewy w Realu to nie taka zla opcja.
Pzdr.
2013.05.04, godz. 12:13, wisNiaT7
Niech nie przechodzi, nie chce go widzieć w Realu.
2013.05.04, godz. 12:12, Rafael84
Lewy przypomina mi Shevchenko. Ciekawe czy zrobi taką karierę jak Andrij.
2013.05.04, godz. 12:12, reznor
cale szczescie
2013.05.04, godz. 12:11, Tutinho14
Niech przechodzi... Mimo że moim zdaniem jest troche "drewniany" to ma wielkie szczęście i piłka go po prostu szuka. Ma łatwo w znajdowaniu się w polu karnym, a mając za sobą Oezila, Modrica, Ronaldo, Di Marie to tych sytuacji powinien mieć sporo. Jeśli tyle bramek strzela teraz w Borussi to mysle że z takimi "plecami" w Realu sobie poradzi... A w dodatku jest w miare młody i o wiele tańszy od ewentualnie Cavaniego lub Falcao bo Kun jest nie do wyjęcia...
2013.05.04, godz. 12:07, vasyl86
2013.05.04, godz. 11:31, wojteklja2

tak to poważny argument dla kibiców z Polski :). Więcej meczów Realu w normalnej telewizji by się przydało.
2013.05.04, godz. 12:05, Z_I_Z_U
Michał2608

Higuain i Benzema też w poprzednim sezonie strzelali jak na zawołanie ;p Co do Lewego to bardzo dobry napastnik, ale myślę, że nie wyniesie Realu na wyższy poziom co mogliby dać Falcao, Cavani czy Suárez. No, ale zobaczymy co pokaże prawdopodobnie w Bayernie. Tam będzie miał strasznie ciężko, bo jest Mandzukic i Gomez (chociaż on wtedy może odejść)
2013.05.04, godz. 12:02, edek1992
do Lewego trzeba mieć szacunek.. kiedyś to było nie do pomyślenia, żeby Polak-piłkarz był znany w całej Europie. mimo wszystko uważam, że w Realu niema dla niego miejsca.. to jest piłkarz na ligę angielską. pamiętam jak sobie raził u nas Adebayor, a Lewy po za tym, że jest lepszy pod wieloma względami bardzo go przypomina. w Hiszpanii gra się inną piłkę..
2013.05.04, godz. 12:01, ostry777
Za słaby na Real !!! Trafił na mecz w którym bez formy Pepe dał ciała i wielka gwiazda. Nie ma ani techniki ani umiejętności na Real :/
2013.05.04, godz. 12:00, Hammurabi
A czemu miałby nie wybrać Bayernu obecnie najmocniejszego klubu w Europie ?Zna dobrze realia niemieckiej piłki i język to całkiem racjonalne wyjście dla niego .
2013.05.04, godz. 12:00, _Miklo_
Mam nadzieję, że to Lewy będzie wzmocnieniem w ataku - świetna opcja pod każdym względem.
2013.05.04, godz. 12:00, Swissie
dobra, dobra - ja już może skończe- Po prostu drażni mnie ten facet - niech Real robi co chce - nich kupią Lewandowskiego - ale ja nie chciałabym kibicować Realowi i źle życzyć Lewemu w barwach Blancos. Jeśli go zatransferują - dobrze- czas pokaże - moim zdaniem "moda na Lewego" szybko się skończy.
2013.05.04, godz. 12:00, Mateusz12311
Bardzo miło by było zobaczyć Lewego w Realu, krytyka w stylu, że ma szczęście, że tylko dostawia nogę trochę mija się z rzeczywistością. nogę mógł dostawić do pustej bramki raz drugi czy trzeci(i oczywiście tą nogę też trzeba umieć odpowiednio dostawić, bo nasi napastnicy pokazali w tym sezonie że i to im czasami nie wychodzi), ale na ten moment jest królem strzelców bądź co bądź najsilniejszej ligi, do tego 10 czy 11 bramek w LM chyba o czymś świadczy. Tak samo fakt, że strzelił nam 4 bramki, zwykłe "drewno" nie ograłoby tak bezproblemowo Pepe bez formy.
2013.05.04, godz. 11:58, Zinedine90
jeśli miałby odejść to do innej ligi niż Bundesliga.
2013.05.04, godz. 11:55, Mario893
Jak przejdzie do Bayernu to nie będzie miał życia od kibiców... W Realu za to nie dość, że będzie bardziej potrzebny, to będzie grał częściej jako najlepszy napastnik(wykluczając CR7 oczywiście).
2013.05.04, godz. 11:55, zidaunbpe
Swissie

Ty już wiesz, że by się nie spełnił, bo go skreślasz na samym początku. Też z dystansem podchodziłem do zbiorowej masturbacji nad nim i nie zamierzam w niej uczestniczyć, ale akurat drybling ma dobry, gra świetnie tyłem do bramki, jest skoczny, brakuje nam takiego napastnika. W tym sezonie jak nam nie szło, a czasem nawet jak coś tam na funkcjonowało prędzej czy później nadchodził moment kiedy namiętnie wybijaliśmy piłkę długimi podaniami i nikogo nie było, bo żaden z dwójki napastników nie preferuje bezpośredniej walki fizycznej.
2013.05.04, godz. 11:52, rekuel
Zdechnie w tym Bayernie i będzie zaklinał swój los :P
2013.05.04, godz. 11:49, Swissie
Michał2608
Owszem - Lewy jest mało skuteczny - często gubi lub nie kończy akcji, które tworzy mu reszta BVB. Real nie potrzebuje kolejnego Hiquaina - potrzebuje kogoś z dobrym dryblingiem, szybkoscią - kogoś kto wniósłby coś nowego do zespołu - Lewy dobrze radzi sobie w BVB - lecz Real gra conajmniej inną piłkę - nikt nie wie czy Polak spełniłbysie w naszej układance.
2013.05.04, godz. 11:48, zidaunbpe
Swissie

co Ty gadasz, poważnie? nie muszę unosić się patriotyzem, Lewy strzelił więcej w tej edycji CL niż Igła od początku pobytu w Realu, więc nie bądź śmieszny, przypadkiem też jest 3cim strzelcem w Europie, możesz być przeciw ale podawaj sensowne argumenty
2013.05.04, godz. 11:48, Futbol_lista
Lewandowski na pewno nie spaliłby się psychicznie w Realu. Spójrzmy na jego karierę i kluby, w których grał. Dzieli je przepaść, a mimo to Robert od razu potrafił się przystosować i stać kluczowym zawodnikiem. Media i oczekiwania kibiców też nie powinny być dla niego straszne, bo w Niemczech był wyśmiewany na tysiąc sposobów, nazywany głupkiem, itp. A dziś strzela cztery gole Realowi w półfinale LM.

Dla wielu przeciwników Lewego jego największą wadą jest narodowość. Sami przecież nie są Polakami. Kibicowanie Realowi zrobiło z nich Hiszpanów, przynajmniej tak by chcieli. ;)
2013.05.04, godz. 11:46, dumel0
borussia to dobry kierunek na letnie zakupy. sprzedac kake za 10, callejona za 10 i higuaina za 30. dolozyc 100 i mamy 150.
z borussi gundogan 35, lewy 25, reus 40. do tego kondogbia 20, veratti 25 i carvajal 7, moze jeszcze casimiero za 6 i mozna sie zmiescic w 160, a sklad kompletny. na kazda pozycje po 2 zawodnikow+jeden srodkowy pomocnik, bo to newralgiczna pozycja
2013.05.04, godz. 11:41, meska
Fajnie byłoby go widzieć w białej koszulce :)
2013.05.04, godz. 11:40, dudek6688
Lewy do Realu mi tu szybko a nie z gebelsami trzymac
2013.05.04, godz. 11:38, Michał2608
Swissie
Lewy mało skuteczny przecież on strzela gole co mocz już od dłuższego czasu ma taką serie
2013.05.04, godz. 11:38, Di Maria878
Chodz Lewanodwski tutaj Ciebie polubią , a tam Wygwiżdzą
2013.05.04, godz. 11:37, Pokal
Pogbe będzie ciężko kupić Juve prawi że nie są Arsenalem
ostatnio odrzucili ofertę Bayernu za Vidala opiewającą na 40 mln Euro
2013.05.04, godz. 11:33, alien7k
Mi się wydaje, że LEWY jest na poziomie PIPITY i BENZEMY - tylko oczywiście On w tym sezonie ma szczyt formy a nasi są pod kreską i stad taka duża dysproporcja
2013.05.04, godz. 11:33, Swissie
zidaunbpe
śięto narodowe to było wczoraj...... dzisiaj już nie musisz się ponosić patriotyzmem -
Lewy jest na równi z Hiquainem - jest mało skuteczny to ze miał mecz życia to nie znaczy, że jest jakimś nad-napastnikiem
2013.05.04, godz. 11:32, past7th
Niech idzie gdziekolwiek byle z dala od Realu.
2013.05.04, godz. 11:32, Michał2608
Trzeba przekonać Lewego bo to od niego wszystko zależy
2013.05.04, godz. 11:31, wojteklja2
Swissie

Dobrze prawisz w Realu będzie konkurował o pierwszy skład a w Bayernie będzie siedział na ławce ja na jego miejscy przeszedł bym do Realu ale to już jego sprawa.

PS: przynajmniej mecze były by w TVP1 :D
2013.05.04, godz. 11:30, jim
i dobrze, zrobił olbrzymie postępy, ale pod względem techniki Aguero boje go o głowę. A tacy zawodnicy robią róznicę z la liga
2013.05.04, godz. 11:30, zidaunbpe
na dłuższą metę myślę, że każdy z nas cieszyłby się gdyby w Realu grał nasz rodak. Owszem był nasz kochany Jurek Dudek, ale on już kończył karierę. A sytuacja w której polak strzela bramki, być może decyduje o zwycięstwach Realu, coś pięknego.
2013.05.04, godz. 11:27, Pokal
Nie!!!!!!!!!!!!!!!
tylko nie do Bayernu,niech idzie do Realu,MU tylko nie do drużyny Mistrza Niemiec
2013.05.04, godz. 11:27, Swissie
także tego...dobrze chociaż, że go ze stadionu nie zapomnieli..... W sumie - jak przejdzie do Bayernu to się skończy jego dominacja - tam to on o ławke będzie konkurował - a nie o pierwszy skład ;P
2013.05.04, godz. 11:26, bartekrachuba3
Niech nie przychodzi do realu, bo sobie nie poradzi.
2013.05.04, godz. 11:25, WebberPL
Realowi się nie odmawia ^^

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama