REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2010.06.30, godz. 14:39, Vesna / realmadrid.com, slbenfica.pt

Ángel Di María oficjalnie w Realu Madryt!

Jak poinformowały oficjalne strony Realu Madryt i SL Benfica - Ángel Di María jest pierwszym wzmocnieniem Królewskich tego lata. Argentyńczyk złączy się z madryckim klubem na najbliższych sześć sezonów. Hiszpańskie media podały, że transfer zamknął się w 25 milionach euro. Oficjalne źródła dodały jednak, że w umowie zawarto także klauzulę w wysokości 11 milionów euro za spełnione cele. W sumie zatem transfer może wynieść nawet 36 milionów.

Trwające od kilku tygodniu negocjacje zakończyły się wczorajszego wieczora, choć już podczas porannego wywiadu dla Benfica TV prezes Portugalczyków nie ukrywał, że Di María najprawdopodobniej zmieni drużynę. Luís Filipe Vieira uspokoił jednocześnie kibiców i obiecał, iż David Luiz, którym również interesowali się Los Blancos, nie opuści Lizbony.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2010

Komentarze

2014.08.26, godz. 20:38, kamilg7
Nie wierzę, że to było aż 4 lata temu :(
Mam wrażenie jakby był naszym graczem od niedawna
2014.08.24, godz. 20:05, Tomasz1999
A teraz Odchodzi... ;(
2011.05.04, godz. 20:08, kamilas
HALA MADRID!
2010.07.03, godz. 10:25, CR9sca
właśnie takich nam trzeba, którzy będą grać a nie grymasić, pokazywać fochy albo tupać nogą. Świetny transfer.
2010.07.03, godz. 09:25, damiano1906
Moze i dobrze ze kupili di maie,gra w reprezentacji,jest młody i będzie sie rozwijał,no i czekamy na Maicona...
2010.07.03, godz. 01:18, Figo_69
hugo z granero xD
2010.07.03, godz. 01:17, _Nistelrooy_
Zapomnieliście o GRANERO ! xdd
2010.07.02, godz. 23:58, prawdziwy Realista
Villa07

ciesz się póki możesz sezonowcu :)
2010.07.02, godz. 23:41, grzesiek3
No właśnie Sergio Rodríguez nowym koszykarzem Realu Madryt.
Bardzo dobry transfer
Wniesie do drużyny trochę ożywienia
No i zapakować potrafi
2010.07.02, godz. 22:33, Bohater123
Vesno kochana- kiedy będą wyniki częściowe 4 rundy w konkursie?
2010.07.02, godz. 21:05, 8RoSa8
GRANERO ma dziś urodziny droga redakcjo ;] Feliz Cumpleaños Esteban!
2010.07.02, godz. 20:01, Piotrek696
Ktoś zapomniał o urodzinach Granero czy co??? Nie ma żadnego newsa na ten temat!!
2010.07.02, godz. 19:28, sopot
Real kupił Sergio Rodríguez`a z New York Knicks :D
2010.07.02, godz. 17:56, Patryk777
@suchy777 no brawa za inteligencje, oczywiście że nie ma różnicy... :|
2010.07.02, godz. 15:21, suchy777
pomiędzy portugalska a hiszpanska liga nie ma roznicy.. powinien sobie poradzic.
2010.07.02, godz. 15:15, Bad15
lukas9990- ta mi przypomina:) i mojej mamie też^^
2010.07.02, godz. 15:12, lukas9990
Czy komus jeszcze Di Maria przypomina goscia ze Slumdoga?:)
2010.07.02, godz. 14:57, Totti10
Witamy "Cygana" w szeregach Blancos.Życzymy dużo sukcesów:)
2010.07.02, godz. 14:49, Starzers15
Villa07 - chyba ci sie strony pomylily o ile wiem to od tego sezonu kibicujesz barcie ale nie martw sie moze w nastepnym znowu przejdzie to innego klubu to bedziesz mial urozmaicenie.....
ale poki co polecam serwisy barcelony niestety nie polece żadnego bo zadnego nie znam
2010.07.02, godz. 14:44, Mateorito
pożyteczny piłkarz na mundialu biega najwięcej z argentyńczyków ma dobry drybling i jest młody myślę ze jak się dostosuje to będzie dobry transfer byle tylko się dostosowal do gry w lidze Hiszpańskiej
2010.07.02, godz. 14:35, suchy777
gra w podstawowym składzie a kto ma grac zamiast niego? ...
2010.07.02, godz. 14:31, bedu1993
jak widze komentarze co on pokazuje na mundialu kupmy silve cesca to mi sie niedobrze robi co cesc z silva pokazuja na mundialu on przynajmniej występuje regularnie w podstawowej jedenasce argentyny na mś
2010.07.02, godz. 14:26, bedu1993
contrau lub kolarov lub maicon i gerrard
2010.07.02, godz. 13:47, suchy777
czy wy nie rozumiecie ze ronaldo najlepiej gra naboku pomocy a nie jako napastnik !? on musi miec pole do popisu aby wejsc i uderzyc..
2010.07.02, godz. 13:44, fredro987
Maciek90 masz świętą racje
2010.07.02, godz. 13:20, Villa07
Mateuszek13 - Villa w Twoim składzie w Realu buehehe... ON nigdy by nie zagral dla tak slabego klubu ktory przegrywa ostatnie mecze z Barçą;]
2010.07.02, godz. 13:06, juras2890
to super lepsze wzmocnienia przydałby się maicon, david silva. angel di maria też jest super piłkarzem :]
2010.07.02, godz. 12:23, Mateuszek13
każdy ma inna wizje składu ale ja

Iker

maicon ramos pepe brak


Xabi


ronaldo kaka Silva

Higuin Villa


ale niestety to już za późno
2010.07.02, godz. 11:17, robinho939391
kibic realu 1999
aaa ... czyli w trakcie mundialu mamy się wzorować nie na tym jak piłkarz spisuje się na mundialu tylko jak spisuje się w klubie brawo świetny pomysł ... ( mundial to chyba najlepsze miejsce by sprawdzić jak gra dany piłkarz i czy potrafi sobie poradzić w wielkich meczach) ... a co do Ozila to bardzo dobry piłkarz śledzę jego poczynania kiedy grał jeszcze w Schalke dlatego twoje opinie , że jest to zawodnik któremu " wyszły dwa mecze " są jak najbardziej bezpodstawne ... a di marie porównał bym z Quaresma dobry w meczach o małą stawkę wszystko .
2010.07.02, godz. 11:11, maciek90ldz
michal2601
25 + 6 jeżeli Real wygra LM(myślę że to opłacalny interes) + 5 za ilość występów w pierwszym składzie(jeżeli będzie zasługiwał i pokaże się z dobrej strony to myślę że również dobry interes)
Mourinho wie co robi! dobrze przyjrzał się Realowi! Di Maria i Kaka będą odpowiedzialni za dogrywanie piłek do Cristiano Ronaldo oraz Higuaina ale czasami też coś strzelą chociaż nie będzie to ich najważniejsze zadanie! Canales młody piłkarz będzie powoli wprowadzany do składu, aż w pewnym momencie zastąpi miejsce Kaki! kupienie Maicona! uważam że może być dobrym rozwiązaniem! ponieważ Albiol nie gra jeszcze tak solidnie jak Ramos! a kiedy Maicon już będzie się starzał i odejdzie to Ramosna prawą i wtedy Albiol już bardziej doświadczony wejdzie do 1 składu! ten projekt jest dużo, duuuuużo lepiej przemyślany niż Ci się wydaje!

nieudany transfer Kaki i Benzemy?? Benzema ma czas, to napastnik kupiony na lata! Kaka wcale nie gra tak źle a Mistrzostwa pokazują że idzie w dobrym kierunku!

co do Barcelony Villa to na pewno świetny napastnik! ale według mnie to w tym sezonie z Puyolem może być tak jak kiedyś z Hierro w Realu Madryt! do tego Piqué złapie kontuzje i wszystko może się zdarzyć! tak jak w sezonie 09/10 kontuzja Cristiano Ronaldo według mnie to był rozstrzygający moment w sezonie! Real złapał wtedy doła kiedy akurat Sevilla wyższą formę! do tego akurat w jedynym meczu sezonu Marcelo miał gorszą formę tego dnia! później parę remisów i lipa!

więc jak widać wiele czynników składa się na końcowy sukces i ja np nie pokusił bym się o tak śmiałe wróżby!
2010.07.02, godz. 11:09, lukas9990
michal2601

jestes moim idiolem. Na podstawie transferow potrafisz przewidziec nie tylko, ktora druzyna wygra, ale nawet bilans bramkowy i dorobek punktowy:o szacunek!
2010.07.02, godz. 11:03, drag70
Dużo dobrego zrobi dla Realu,dajmy mu tylko szanse, w nim COŚ jest
2010.07.02, godz. 10:53, suchy777
arturinho17---> nie porownój mś z liga hiszpanska.. w lidze bbva spokojnei rasiak moglby byc krolem strzelcow jakby gral w druzynie z xavim czy tez iniesta -.-
2010.07.02, godz. 10:48, arturinho17
No przepraszam, CR też nie błyszczał na mundialu... a w Realu 33 brameczki. Tyle w temacie.
2010.07.02, godz. 10:45, john morrison
gosc co smiesznie wyglada jak nie wiem w sumie grac tez nie umie jednym slowem mowiac jest nam nie potrzebny
2010.07.02, godz. 10:22, glorusek
michal2601

Idź stąd pseudo "znafco".

11 mln za di marie zostanie doplacone jesli Real wygra LM, a chyba nikt wtedy nie bedzie zalował tych 11mln
2010.07.02, godz. 10:15, michal2601
2010.07.02, godz. 00:46, piotrdudi

Taa a real ile wydał na nieudany transfer Kaki i Benzemy?? ok. 100 mln Euro, srq koleś ale Real nie umie robić transferów :)

Teraz kolejne 36 mln Euro w błoto. Ja już to mowilem w jednym z postów (około konca kwietnia początku maja) ze tak bd wyglądała polityka transferowa Realu ! Nakupują po kilku zawodników z offensywy a góra 1 z defensywy. Zobaczycie, juz jest DiMaria, Canales (to pomocnik) zaraz bd kolejnych dwóch z "nie obrony" .

A w Barcie? Nie strzelają tylu goli co Real więc by to wyrównać kupują najlepszego według mnie napastnika świata - Ville (R9 dla mnie to off pomocnik - skrzydłowy, tak jak Messi ) Zobaczycie Barça strzeli w tym sezonie ok. 105 goli a Real podobnie, zaś stracą ok. 20-25 a Real ok. 35. Dodatkowo Real bd mieć ok. 95 pkt a Barça ponad 100 pkt
2010.07.02, godz. 09:29, suchy777
kibic realu 1999---> a di maria zagral jakis jak to ujoles zaj**isty mecz na mundialu?? wielkie G... ten transfer bedzie nie udany tak jak i transfer kaki...
piotrdudi---> za to real robi zaj**iste transfery... wkurza mnie polityka transferowa realu.. zreszta barca z tymi "zaj**istymi transferami" ograla nas 2 razy.. wiec o czym tu mowa..
2010.07.02, godz. 09:28, LaLigaFan_
@paszka123
@gorniakens

przyganiał kocioł garnkowi
2010.07.02, godz. 02:30, Krzysiekz94
Ja myślę ze weźmie 17 wręcz jestem do tego przekonany ;)
2010.07.02, godz. 00:46, piotrdudi
Taaa. Barça to robi interesy. Oddać w wymianie lepszego zawodnika i doplacic jeszcze 46 mln euro. Smiac mi Sie chce z tych neokidow z barcy.
2010.07.02, godz. 00:41, picia633
średnio podoba mi się transfer.. ciekawe jaki nr przybierze ;]
2010.07.02, godz. 00:14, raiNFall248
nie podobno tylko oficjalnie i to już wiadomo od kilku dni..
2010.07.01, godz. 23:13, cysiu
SILVA podobno w man city .. poszedł za 30 mln
2010.07.01, godz. 22:59, RealMastterr
http://babol.pl/kat,1025469,title,Cristiano-Ronaldo-oswiadczyl-sie-Rosjance,wid,12432776,wiadomosc.html?ticaid=5a726


Panowie jedziemy na wesele:D:D!!
2010.07.01, godz. 22:57, mieleszynczak
Ale się dzieci podnieciły tym ozilem, 2 dobre mercze na mundialu zagrał. Słyszeliście o jakichś jego spektakularnych dokonaniach w Werderze? Wątpię... Tym bardziej w Realu nic spektakularnego by nie osągnął... To samo Coentrão. Jeden dobry mecz i już: jest za****sty, bierzmy go.... weźcie co niektórzy zluzujcie bo się przez niektórych śmieją na necie że Real ma najdurniejszych kibiców w Polsce, a to tylko obraża tych którzy są normalni...
2010.07.01, godz. 22:55, Zdziichu
hahaha jaki tyj
2010.07.01, godz. 22:54, bwin10
nie wiem po co on nam, jest za slaby na grę w Realu, Pokazuje to to mundialu
2010.07.01, godz. 22:50, cr7hg
W ostatnim meczu reprezentacji Argentyny był najgorszy na boisku i to przeciwko niezbyt dobrej drużynie.. Tracił, źle podawał, przegrywał 1 na 1.. dobrze że go zdjęli.. oj synu będziesz grzał ławę.. Nie zasługujesz na grę w Madrycie..
2010.07.01, godz. 22:34, robinho939391
gago1986
Mam podobne zdanie na ten temat . David Silva był by dużo lepszym transferem aaa tak z innej beczki wydaje mi się ,że zamiast maicona mogli by kupić Fábio Coentrão ale to moja subiektywna opinia :)
2010.07.01, godz. 22:19, ArchAngelX7
młody talent przyda sie
2010.07.01, godz. 22:09, Mateuszek13
nie bądz taki do przodu real jest królem aale to że nie umie interesów tom swoją sprawą
2010.07.01, godz. 22:04, Paszka123
Bo Real nic nie umie robic Barça To Barça :)
2010.07.01, godz. 22:02, Mateuszek13
Po prostu Real nie umie robić interesów barcelona kupiła Ville za 40 mln a teraz jest wart 60 mln a real kupił di mari za 36 mln i prosze porównajcie sobie
2010.07.01, godz. 21:47, Mario1236
Z innej beczki... słyszeliście że ta laska CR9 przyjeła oświadczyny i że się niby żenią ;>;D
2010.07.01, godz. 21:21, gago1986
jak na niego patrze to widze drugiego rasiaka, będzie siedział na ławce jak nic
2010.07.01, godz. 21:16, Misiek992
Realistyczny77

ale ale, jeszcze Jose Mourinho. Angelito jest czwarty :)
2010.07.01, godz. 20:38, Realistyczny77
nie jest pierwszym nabytkiem 1 byl Joselu drugim jest Canales a dopiero 3 Di Maria :P
2010.07.01, godz. 20:27, Casillas02
Dałbym mu numer 25. Pasuje mi do niego. I za tyle go kupiliśmy :).
2010.07.01, godz. 20:02, mil23
Spoko a Silva w City, angielska liga nie dla niego, ale wybrał i koniec(nie dla niego patrząc na Torresa)
2010.07.01, godz. 19:07, RCarlos96
panowie przepraszam ze pisze tu ale czy Canales jest juz u nas od tego sezonu czy został jeszcze na rok w Racingu ? Proszę o Odpowiedź
2010.07.01, godz. 18:47, Sowinho
to jest bardzo mądry transfer. Di Maria to zarówno kreatywny i błyskotliwy piłkarz w ofensywie jak i dużo wracający i jak na skrzydłowego przydatny w defensywie. Dzięki niemu Mourinho będzie mógł urozmaicić grę Realu. Teraz trzeba się skupić na lewym obrońcy i kreatywnym, walecznym środkowym pomocniku. Podoba mi sie Coentrão, bo ma walory ofensywne i defensywne, a do II linii przydałby się ktoś typu De Rossi, Gerrard czy Schweinsteiger. Maicon to dobry piłkarz i niezły transfer, aczkolwiek zastanowiłbym się nad wzmacnianiem dobrze obsadzonej w Madrycie pozycji...
2010.07.01, godz. 17:33, Paszka123
Nie chce mi sie z wami dyskutować bo gram i musze szybko odp dlatego Nara VISCA EL BARCA !
2010.07.01, godz. 17:30, Paszka123
Ja wiem co to jest i wiem i cie rozumie Ale ja w to wierze ze oni i tak bd trzymać formę i Tak Będzie i tyle ZObaczymy na zakonczenie sezonu kto bd sie smial ostatni :DD
2010.07.01, godz. 17:27, gorniakens
Dzięki Magic105 :) hehe bo aż sił brakuje :P a ty myślisz że piłkarze to maszyny??:P i będę grać tak jak ty chcesz zawsze?? cały sezon na najwyższym poziomie i ponad 60 meczy rozegranych w klubie plus reprezentacja kwalifikacje i teraz MŚ to nie jest męczące?? ;) chyba nigdy nie grałeś w piłkę ;) bo jakbyś grał że nawet rozegranie 30 meczów w sezonie jest dla zawodnika męczące;p

Pozdro dla prawdziwych kibiców REALU ;)
2010.07.01, godz. 17:24, Paszka123
Bo wy myślicie ze po MS nie strzela tyle bramek a gówno wiecie powiem wam tyle zobaczymy czy strzela czy nie Ale Real i tak bd slaby na nowy sezon nie ma kto tam grac.
2010.07.01, godz. 17:18, Magic105
Paszka przecież on też o lidze mówi, wiesz co zrób? Powoli literka po literce odczytaj(nie zapominaj wcześniejszych literek) o co mu chodziło. Zapewne jak się przyłożysz, albo poprosisz rodziców o pomoc zauważysz, że pisał on " po mistrzostwach świata". "po" nie równa się "przed"
Jak będziesz chciał, to moge ci to narysować.
2010.07.01, godz. 17:17, Paszka123
To tylko Real tyle nie moze strzelic :DDDDD
2010.07.01, godz. 17:17, gorniakens
JAK NIE ROZUMIESZ TAK WYTŁUMACZONYCH RZECZY TO PEWNIE W SZKOLE ŚREDNIA 2,2 :) I Spadam wejde innymr azem jak dzieci nie będzie ;)

HALA MADRID (od 1992 r)
2010.07.01, godz. 17:11, Paszka123
O lidze piszemy...a nie o MS tez pisz normalnie a nie MS co mnie to Laga dostaniesz znowu i co :DD
2010.07.01, godz. 17:09, Paszka123
Nie nie wiem co to jest A ja pisze o lidze Dalnie Nie rozumiesz tego a ja nie poruszam tematu MS glupku co mnie obchodza te MS mnie obchodzi LIGA Pisze caly czas o lidze a ty caly czas o czyms innym XD
2010.07.01, godz. 17:09, gorniakens
Ta strona jest jednym z najczęściej odwiedzanych serwisów internetowych w polsce to też dla ciebie info ;) i nie czepiaj sie o lagi bo to nie wina moja czy kogoś innego tylko serwera ;) a serwer to taka rzecz na której znajduję się ta stronka :P i dzięki niemu możesz tutaj siedzieć:P nie ucz ojca dzieci robić ;) i zrozum to co psizę bo ci to słabo wychodzi;p
2010.07.01, godz. 17:06, gorniakens
Ludzie 3majcie mnie bo aż mi się płakać chce ;) zawołaj mamuśkę to ci wytłumaczy ;) albo niech ktoś inny mu wytłumaczy bo ja już inaczej nie potrafię ;)

Po MŚ świata czyli nie na nich tylko w lidze rozumiesz?? LA LIGA to nazwa hiszpańskiej ligi ;) Czyli jak wrócą ze zgrupowania i po wakacjach do swoich klubów to mogą być na tyle zmęczeni całym sezonem i MŚ ( Mistrzostwami Świata) że mogą nie strzelić po 30 bramek w lidze.. i nie byłbym tak pewny siebie ( co wskazuje tylko na dzieci) że będę oni na pierwszych miejscach w kwalifikacji najlepszych strzelców... nie wiem łatwiej ci wytłumaczyć nie potrafię ;) albo jesteś dzieckiem 7 letnim albo nieukiem ;) i nie zdasz test 6 klas:P
2010.07.01, godz. 16:59, Paszka123
Jak nie wiesz ile mam lat to nie pisz głupot sam jestes dzieciaku jak ci net muli trzeba byc mądrym zeby miec lagi na stronie takiej jak ta XD
2010.07.01, godz. 16:58, Paszka123
A ty brawo ze taki mądry jesteś ze masz lagi ;D Przecież to oczywiste ze nie MS hahaha tez pytania na 5+
2010.07.01, godz. 16:52, gorniakens
sorry ale miałem laga ;/
2010.07.01, godz. 16:52, gorniakens
Pierwsza lekcja języka Polskiego ;) To czytanie ze zrozumieniem ;) napisał czy myślisz że po MŚ Podkreślę "PO MŚ" W LA LIGA STRZELĄ PO 35 BRAMEK?;P Gratuluję przed testem 6 Klas musisz się troszkę poduczyć:)
2010.07.01, godz. 16:50, gorniakens
Pierwsza lekcja języka Polskiego ;) To czytanie ze zrozumieniem ;) napisał czy myślisz że po MŚ Podkreślę "PO MŚ" W LA LIGA STRZELĄ PO 35 BRAMEK?;P Gratuluję przed testem 6 Klas musisz się troszkę poduczyć:)
2010.07.01, godz. 16:46, Paszka123
Mnie nikt tu nie musi zapraszać czy ja napisałem MS Nie ! Pisze o lidze.... Dobry jesteś ;DDD buhahaha :D
2010.07.01, godz. 16:45, gorniakens
A i Dzieciom Neo napisze że nie musicie podawać się za starszych ;) to od razu widać po stylu pisania z kim ma sie do czynienia czy z osobami które są w pewnym wieku i swój rozum mają czy z dziećmi i napinaczami przed klawiaturą;) I mnie również śmiesza pewne wypowiedzi... może czas na moderatora ;) bo to sensu nie ma;p
2010.07.01, godz. 16:38, gorniakens
Dzieciom podziękujmy już ;) Paszka123 co ty myślisz że po MŚ Messi z Villa strzelą po 35 bramek w La Liga??:) chyba u ciebie na komputerze w fifie na najsłabszym poziomie ;) ogarnij się i idź na stronkę Barcelony... tu cię nikt nie zapraszał ;)

A co do transferu myślę że da radę w Realu piłkarz który wyznacza sobie cele:)
a z tym że Messi jednym z najlepszych piłkarzy na mundialu?? hmm mam zupełnie inne odczucie :) o wiele lepiej prezentuje sie Forlan który odgrywa kluczową rolę dla Urugwaju ;) ale poczekajmy na ogłoszenie 11 ;p i najlepszego zawodnika ;) moim zdaniem Messi ani Villa na to nie zasługują ;)
2010.07.01, godz. 16:14, Remik2209
Messi pkazal 5 setek na mecz i 0 bramek.Ronaldo przypominam ze od roku nie strzeli dla Portugali bramki,dopiero 1na ms;)
2010.07.01, godz. 16:04, Paszka123
Kasa idzie w Błoto jak co roku Nie ma jak to Real ! ;DD
2010.07.01, godz. 15:56, damianwelo99
poco im nastepny obronca bo nie maja co robic z kaso
2010.07.01, godz. 15:50, Paszka123
Nie interesuje Mnie To.
2010.07.01, godz. 15:47, madridista7
fajnie, że wiesz co to interpunkcja.
2010.07.01, godz. 15:40, Paszka123
Ty jesteś dzieciak Ten Real co cala wielka Dziura w Madrycie sami siebie oszukujecie nakręcacie sie co Ronaldo, Ronaldo na Mistrzostwach nic nie gral prawda ze Messi nic nie strzelił ale mial asysty i dobre akcje i villa i xavi i iniesta zobaczymy jaki bd następny sezon wiem ze Barça i tak bd Lepsza niż ten Real bo wy sie tak nakreciacie pewni siebie jesteście ze to śmiech na sali nic więcej. Poczekajmy na nowy sezon jak villa i messi beda na czele tabeli strzelców
2010.07.01, godz. 15:12, JarekforFun
http://s1.sfgame.pl/index.php?rec=17659
wbijajcie na ta strone to jedyna strona ktora cie wspiera gdy sie podcierasz a przy okazji pomozesz i mi
2010.07.01, godz. 15:03, wawronek
BARCA NIE MA MATY onetowcy, nie ma zadnego porozumienia Valencii z Barça.
2010.07.01, godz. 14:53, raul_endymion
Rozumiem,że większość na tej stronce to dzieci, więc sformułowania typu "gościu jesteś za barcą" mnie bawią.
Patrząc na transfery Péreza zastanawiam się czy już tylko o kasę tu chodzi.Nie zapominajmy o przepisach UEFA i ilości graczy hiszpańskich w drużynie. Jak na razie mamy Di Marię i chyba Maicona . O ile ten drugi to duże wzmocnienie zarówno obrony jak i siły ofensywnej tak ten pierwszy jest mimo wszystko niewiadomą(może będzie grał dobrze, może nie)Ten Real Madryt jest cały czas niekompletny.Mamy dziury w obronie (lewa flanka) dziury w pomocy (kto tam ma rozgrywac piłkę???) i jednego klasowego napstnika(Ronaldo).
Do tego nasz kochany Iker gra ostatnio fatalnie(pomijam fakt,że nigdy nie był asem przy dośrodkowaniach w pole karne i wznowienia nogą ma kiepskie)
Viva Espana!!!(od 1982 roku )
2010.07.01, godz. 14:51, john morrison
szczerze na mistrzostwach jest załosny i jest nam nie potrzebny.Powinismy kupic Aguerro i Maicona noi moze Schwaistaigera
2010.07.01, godz. 14:40, robinsinho_25_
fabiosantos , takie filmiki to mogę nawet z R.Lewnadowskim , Gargułą , Rogerem itd zrobić sam i znalezc
2010.07.01, godz. 14:38, robinsinho_25_
Dobrze Silva niepotrzebny u nas :)
2010.07.01, godz. 14:07, piotrykenos
Oficialnie: David Silva w Man City.

to sie zbroją szejkowie..
2010.07.01, godz. 14:04, Paszka123
Moim zdaniem ze znowu wam nie wypali sezon jak zawsze tylko sie podniecacie i nakręcacie jest co roku tak to bedzie nasz sezon a to zawsze Barça wygrywała bo ma swoj styl gry
2010.07.01, godz. 14:01, bolec99
No zobaczymy co pokaże, ważne żeby Jose dawał mu szanse na gre. Chyba już nam skrzydłowych nie potrzeba bo pamiętajmy że i Ronaldo i Kaka i VdV też mogą grać na skrzydłach. O przecież są jeszcze Marcelo i Drenthe
2010.07.01, godz. 14:00, Paszka123
No i co ze macie Jego Tak samo jak bylo ze macie Ronaldo i kake i co sa jakieś poprawy w grze Nic nie ma bd grzał ławkę przekonacie sie wszyscy ze Real potrzebuje dobrych zawodników a nie jakieś gwiazdy Zobaczcie na Barce sami prawie wychowankowie xavi iniesta messi bojan i inni co byli to byly gwiazdy które wzmacniały Barce ! a wy caly czas to samo my kupilismy tego i tego najlepsze gwiazdy na rynku żałosne
2010.07.01, godz. 13:57, fabiosantos
Jak można nie wierzyć w taki talent który gra w pierwszej 11 Argentyny ? W jego grze piłka mu nie przeszkadza, świetnie drybluje, szybki, dobra lewa noga z dystansu.Jak nie mozecie sie przekonac do jego umiejetnosci poogladajcie filmiki na YT np. ten http://www.youtube.com/watch?v=AupJypKpA1k On się sprawdzi zobaczycie Mourinho go ustawi i bedzie dobrym grajkiem.
HALA MADRID !
2010.07.01, godz. 13:49, darop933
Barça ma Matę Ville chce Ozila i Cesca i nawet negocjuja Torresa, a my mamy di Marię
po prostu Hala Madrid
2010.07.01, godz. 13:44, DiMaria155
Nasze transfery robią wrażenie, teraz Barça może się nas bać. Jeszcze tylko Maicon, Gerrard, Kolarov, A.Cole, Ozil i jest paka na przyszły sezon.
2010.07.01, godz. 13:39, Nieracze.
nie wiem czy wsadzenie Ramosa do środka obrony będzie dobrym rozwiązaniem, zobaczcie jak gra w reprezentacji na prawej flance, zawsze uczestniczy w akcjach ofensywnych
2010.07.01, godz. 13:14, DaviD__MorenO
Maicon w Realu !! to juz pewne wlasnie to wyczytalem przed chwila z pewnego zrodla!
2010.07.01, godz. 13:04, robinsinho_25_
też tak czuję , chłopak w ogóle wygląda tragicznie :( słabo gra na Mundialu , a nawet tragicznie :(
2010.07.01, godz. 13:02, kibic_mistrza_hiszpanii09
będzie tak samo jak z benzemą ;) zobaczycie ;]
2010.07.01, godz. 13:00, robinsinho_25_
La liga fan
racja ;p
sorry srodek Pepe Ramos , lewa ktoś nowy , prawa Maicon :)
2010.07.01, godz. 12:55, LaLigaFan_
@robinsinho_25_

trochę dużo w tej obronie

Aguero - marzenia ściętej głowy
2010.07.01, godz. 12:35, robinsinho_25_
Dokladnei Aguero by był znacznei lepszy gdybysmy grali tym ustawieneim jak inter z 2 bocznym napastnikam iktorzy wracali by do obrrony nawet - czyli Aguero i Cristiano , szpica Higuain, Pomoc Xabi , Kaka i Lass , obrona Sergio , LEWY OBRONca , PEpe , Albiol i maicon
2010.07.01, godz. 12:32, Misiek992
rose

nic dodać, nic ująć.
2010.07.01, godz. 12:27, Aras1998
Najlepiej jak by kupili Aguero na napad i jakiegos lewego DOBREGO obronce
2010.07.01, godz. 12:23, CR9sca
barca też chciała di Marię ale on nie chciał barcy :D
2010.07.01, godz. 12:21, CR9sca
gdyby jeszcze tylko Zidane wrócił ... :P
2010.07.01, godz. 12:19, CR9sca
po Cristiano to dopiero 2 skrzydłowy w pierwszej kadrze ...
2010.07.01, godz. 12:18, Swiety
Aha i przypomina mi sie inne transfery w tym stylu: Pepe i Ramos oczywiscie kibice Barçy wysmiewali nas ze tyle za nich zaplacilismy a wy nie majac wlasnego rozumu zareagowaliscie tak samo wiec powtarzam ludzie ogarnijcie sie
2010.07.01, godz. 12:15, Swiety
rose w koncu ktos na poziomie jak mozna wieszac psy na zawodniku ktory ani jednego meczu u nas nie zagral ,i mowic jaka to z niego c**ta chociaz gra w Argentynie w 1 skladzie na Mistrzostwach Świata bo przeciez to nic nie znaczy... zastanowcie sie to nie chodzi o to ze bedzie jakies sztuczki mega strzelal tylko jak sie wkomponuje w zespol i jak caly Real bedzie wygladal bo mi moga kupic nawet kolesia z 5 ligi cypryjskiej ale jak Real bedzie gral ladnie i przede wszystkim skutecznie to bede zadowolony wiec ludzie troche logiki dajcie mu szanse a potem oceniajcie
2010.07.01, godz. 12:12, robinsinho_25_
Po co on nam ? W Argentynie najgorszy pilkarz w RPA .Tragedia.kaka rownież, sprdać Kake , a on neipotrzebny
2010.07.01, godz. 12:07, Kikos999
Kaka bedzie grał za napastnikami !!! dla tego kogos gdzie komentarz widniał pt "gdzie bedzie grał kaka!! Ronaldo na Prawej Di Maria na lewej takie trudne... to jest tylko teoria a jak to ustawi Mourinho to juz bedzie praktyka;)
2010.07.01, godz. 11:57, Troi
turo90 - w Realu Madryt
2010.07.01, godz. 11:14, maciek90ldz
kadriano58
rozumiem! każdy am jakieś swoje powody! oby jak najwięcej kibiców Realu Madryt na świecie!
2010.07.01, godz. 11:13, turo90
Gdzie Bedzie Gral Kaka??
2010.07.01, godz. 11:12, maciek90ldz
rose
popieram Cię w pełni! a w szczególności punkt 1 i 4! Silva tak naprawdę na tym MŚ nie zagrał dobrego meczu! co zauważył Del Bosque i usunął go z pierwszej 11! a wszyscy tak narzekają na Angela! co do 1 to jak wygramy jakiś tytuł to wszyscy będą pisać że się opłacało go sprowadzić! świetny argument!
2010.07.01, godz. 11:12, kadriano58
maciek90ldz
Dzięki ale ja nie przyszedłem za Di Marią. Ja po prostu polubiłem ten klub i mam nadzieję że to zrozumiecie.
2010.07.01, godz. 11:08, rose
Dziwi mnie postawa ludzi na "nie".
Wywlekacie od razu wszystko co najgorsze a prawda wygląda tak:

1. Transfer Di Marii MOŻE wynieść 36 mln euro ale pod warunkiem że zostaną spełnione określone cele. Czyli jak z nim w składzie wygramy dajmy na to LM i będziemy musieli dopłacić pare baniek to będziecie narzekać?

2. Villa kosztował 40 mln. a to i tak różnica między max. 36 mln o 4 mln... Skoro więc według niektórych obaj zawodnicy kosztują tyle samo to powodzenia. Widocznie dla każdego z was 4 mln. to jeden wyskok na miasto na małe zakupy...

3. Narzekanie że Di Maria za młody, że gówno gra, że z ligii portugalskiej itp... Zaraz, zaraz... Tego transferu bardzo chciał nie kto inny jak nasz trener! Najpierw psioczycie że to Pérez z Valdano robi transfery a teraz gdy Mou jakoby spełnił swoją zachcianke to też źle... Jak by nasz trener chciał Silve czy Navasa to by ich dostał, on chciał Di Marie więc mu zaufajmy!! Lepiej od niego się na piłce na pewno nie znamy! Poza tym wbrew pozorom Di Maria nie gra tak strasznie do dupy na tym mudnialu! Za cos do cholery wychodzi w podstawowym składzie. A skoro on ma mundial do dupy to co powiecie o Ronaldo, że tez słaby bo słabo zagrał??

4. Silva... Wyraźnie jest napisane jakiego skrzydłowego poszukiwał Mourinho.... Natomiast jak oglądacie Silve to według was on spełnia te wymagania?? Bo według mnie to bardziej rozgrywający a widocznie takiego gracza Real aktualnie nie potrzebuje, tak chciał trener. Koniec. Kropka.

Zastanówcie się czasem...
2010.07.01, godz. 10:48, maciek90ldz
kadriano58
pocieszające jest to że się nawróciłeś !:) pewnie wiele osób nazwie Cię sezonowcem za chwile, ale nie ja ! uważam że każdy musiał kiedyś jakoś zacząć! np. ja zacząłem od Roberto Carlosa! przyszedłem wraz z nim!
2010.07.01, godz. 10:34, kadriano58
Witam! od niedawna jestem kibicem tego wspaniałego klubu przedtem kibicowałem Barcelonie ale się nawróciłem. Poczytałem trochę o Realu i to podziałało.A co do transferu bardzo dobrze że jest teraz tylko Maicon. I jeszcze żeby nie odszedł Raúl.
2010.07.01, godz. 10:26, paker 106
No mysle ze teraz di maria bedzie cos gral i mysle ze to trafny transfer.Mam nadzieje ze w tym roku wygramy Lige Mistrzow i Lige teraz jak wszyscy sie zgraja to bedzie extra!!!. Nic tylko wygrywac jak za dawnych lat.
2010.07.01, godz. 10:21, master8
Paszka123
Niewypałem to jesteś ty! A ten twój Messi to chyba bramki na tych mistrzostwach nie strzeli!
2010.07.01, godz. 10:20, norka13
ma nadzieje ze dobrze bedzie gral
2010.07.01, godz. 10:16, Paszka123
I co wam da on i tak Barça Wygra Wszystko bo to potęga ligi hiszpańskiej na czele z messi i villa znowu kupicie jakis pilkarzy i co nic nie będziecie grac jak teraz to bylo kaka Ronaldo benzema i co nie wypal Visca EL BARCA !!!!
2010.07.01, godz. 09:58, master8
http://www.youtube.com/watch?v=vE_bdgAeWHg&NR=1
2010.07.01, godz. 09:51, ManYaC86
co ze stowarzyszeniem ? ma ktoś informację kiedy będzie można się zacząć rejestrować ?
2010.07.01, godz. 08:46, bua1989
Di maria przez pierwszy sezon bedzie niewypalem transferowym
2010.07.01, godz. 08:36, Adidadi!!!
kompletnym nieporozumieniem byłby ewentualny transfer Silvy do Realu.Rozumiem że przez grze w reprezentacji uważany jest za skrzydłowego ale na co dzień w klubie gra ofensywnego pomocnika, taki fałszywy drugi napastnik.Tylko że w Realu jest już piłkarz o identycznej charakterystyce jak on-Kaka.Silva ma dobry przegląd pola, potrafi wykończyć akcje jak i obsłużyć asystą,dobrze grający między liniami.Zważywszy na to że Mou będzie grał jednym wysuniętym napastnikiem Kaka w końcu dostanie swoją pozycję za tymże napastnikiem gdzie będzie miał dużo miejsca.I już nikt nie zatęskni za Silvą :)
2010.07.01, godz. 08:33, white_star
jak już tam kilka osób pisało Contreao jeszcze i będzie elegancko!
2010.07.01, godz. 08:17, koniu1987
Ruud van Nistelrooy ma dzisiaj urodziny - 34 lata na karku ;]
2010.07.01, godz. 08:11, Troi
co wy macie z tym Davidem Silvą, przecież on jest cienki
2010.07.01, godz. 08:01, MariuszMario900
A już myślałem że się nie doczekam aż stronka zacznie działać :)))
I dobry transfer :D przyda sie Di Maria HM
2010.07.01, godz. 03:00, Pepa10
ciekawe co ten trener zrobi z realem mogli kupic 9 obroncow i napastnika bo on tak gra
2010.07.01, godz. 02:42, Krzysiekz94
Szpryx
Z tym Ibra i Pedro to dowaliles ahahahahahaha nie moge.
Jestes Bogiem
2010.07.01, godz. 02:07, alejasienieznam
nie wiem, czy było, więc daje link:
Di Maria w kajdankach
http://w899.wrzuta.pl/film/9hfVCFmVRQQ/di_maria_w_kajdankach
2010.07.01, godz. 01:08, LUBI15
jestem niesamowicie szczesliwy z tego znakomitego transferu bylem przeciwny i bylem z sprowadzeniem silvy teraz jestem pewny ze di maria jest lepszym zawodnikiem od silvy...mam nadzieje ze takich transferow w tym sezonie bedzie wiecej...Hala Madrid!!!
2010.07.01, godz. 00:32, Florentino
Na szpicy Igła a za nim tercet Kaka - Ronaldo - Di Maria
plus dwóch piłkarzy tworzący silny środek i jedziemy
w następnym sezonie :)
2010.07.01, godz. 00:23, Sakus
W końcu... xD
2010.07.01, godz. 00:07, damian
a tym czasem Silva w ManCity ...
2010.07.01, godz. 00:05, Lotar
A David Silva w Manchesterze City...
2010.06.30, godz. 23:51, polly
Niech sprosta oczekiwaniom.
2010.06.30, godz. 23:47, Mistrz7
Bartek995 a ja na youtube ogladalem Quaresme tez mam powiedziec ze jest dobry <lol2>
2010.06.30, godz. 23:44, Ronaldo992
Welcome Di Maria!!!!!
2010.06.30, godz. 23:39, Intense
Eh, SIlva na tym mundialu nic nie pokazuje niestety :/
2010.06.30, godz. 23:31, karmilio83
trochę boli bo silve szkoda kasy było ;/ na mate tez ale jak zawsze jestesmy optymistami :P
2010.06.30, godz. 23:28, CnC
I po co kolejna kasa utopiona?

Z g*wna to i Michał Anioł nic nie wyrzeźbi...
2010.06.30, godz. 23:28, Szpryx
Villa w 2005 za sumę 12 milionów euro przeszedł do Valencii. W debiutanckim sezonie w zespole strzelił 25 bramek, zajmując drugie miejsce w klasyfikacji najlepszych strzelców ligi hiszpańskiej przegrywając tylko o jedną bramkę z Samuelem Eto'o. jak dla mnie to juz cos pokazal jak miał 24 lata:)
2010.06.30, godz. 23:27, Szpryx
Villa w 2005 za sumę 12 milionów euro przeszedł do Valencii. W debiutanckim sezonie w zespole strzelił 25 bramek, zajmując drugie miejsce w klasyfikacji najlepszych strzelców ligi hiszpańskiej przegrywając tylko o jedną bramkę z Samuelem Eto'o. jak dla mnie to juz cos pokazal jak miał 24 lata:)
2010.06.30, godz. 23:26, karmilio83
wolałbym mate lub silve :) ale di mari źle nie życzę oby okazał się wart tych euro
2010.06.30, godz. 23:26, Szpryx
Villa w 2005 za sumę 12 milionów euro przeszedł do Valencii. W debiutanckim sezonie w zespole strzelił 25 bramek, zajmując drugie miejsce w klasyfikacji najlepszych strzelców ligi hiszpańskiej przegrywając tylko o jedną bramkę z Samuelem Eto'o. jak dla mnie to juz cos pokazal jak miał 24 lata:)
2010.06.30, godz. 23:23, SatyryK
Intense

A kto powiedzial, ze my ich potrzebujemy? Celem nr jeden jest stworzenie optymalnie bardzo dobrego skladu na sezon 10/11, a nie mlodych grajkow. Real Madryt to nie Arsenal.
2010.06.30, godz. 23:21, Intense
Chlopie, to sa mlodzi zawodnicy, na tym bazujmy. Ich wiek jest swietna pozycja wyjsciowa do dalszych sukcesow. Villa tez zaczal cos pokazywac dopiero w wieku 27 lat -.-
2010.06.30, godz. 23:19, SatyryK


Jezeli ktos mi teraz tutaj napisze, ze Di Maria pokazal, ze jest wart 25 mln, bede wdzieczny.

Tak samo sadzilem o Benzemie, tak teraz sadze o Di Marii, TO NIE SA GRACZE NA PIERWSZY SKLAD W REALU.
Obudzcie sie co po niektorzy. Pewnie i tak Marcelo bedzie gral na lewej jak zawsze.

Gracze na pierwszy sklad w Realu wlasnie polecieli: jeden do Barcelony, drugi do Manchesteru.

Tyle mam do napisania. Na Wałbrzych.
2010.06.30, godz. 23:16, Szpryx
A i tak najbardziej sie obawiam tego ze Ibra zacznie grac to co w Juve za najlepszych lat.Gorszego sezonu niz poprzedni raczej nie moze juz zagrac (chociaz i tak wcale ten sezon w jego wykonaniu nie byl taki zły 20 kilka bramek chyba).
2010.06.30, godz. 23:16, SatyryK
maciek90ldz


Argumenty prosze, a nie krzyki w powietrze, to ze Ty nie znasz sie na pilce, moge również napisac nie popierajac tego zadym argumentem, Kazdy idiota tak potrafi.

-----------------

R0bert

Tak? Rasiak tez gral w pierwszym skladzie. Jeszcze masz jakies argumenty ??
2010.06.30, godz. 23:16, Intense
Nie wiem, mowiac szczerze, kiedy David Villa zastapil raula w reprezentacji mialem co do tego duze watpliwosci. Ich styl gry jest zueplenie inny, raul bazowal na wlasnych umiejetnosciach, a Villa opiera sie na pilkarskim szczesciu...
2010.06.30, godz. 23:12, Szpryx
Zreszta staty mowia same za siebie.
David Villa przez 5 ostatnich lat w Valencii w 166 meczach 108 goli, a w reprezentacji Hiszpanii w 62 meczach 42 gole. Ma 29 lat jescze z 3 sezony na bank zagra na swiatowym poziomie.
2010.06.30, godz. 23:12, Misiek992
Do tych bojących się składu Barçy: ostatni raz tak pisaliście przed sezonem 2007/2008. Ronaldinho, Messi, Eto'o, Henry... Powiało grozą... Ale jak się skończyło, wszyscy pamiętamy. Także trochę spokoju, i wiary w zespół i trenera :)
2010.06.30, godz. 23:10, Misiek992
Powodzenia, Angelito. Wierzymy, że dasz nam wiele powodów do radości.
2010.06.30, godz. 23:09, Szpryx
Stare bozyszcze od kiedy tylko Valencia 5 lat temu go kupiła to jest jeden z moich ulubionych piłkarzy.A że ostatnie bramki8 ma troche fuksem to tylko swiadczy o jego klasie ze jest tam gdzie powinien w odpowiednim momencie.
2010.06.30, godz. 23:03, Intense
No to mamy Davida Ville, nowe bozyszcze? Nie wiem czy zauwazyles, ale wiekszosc jego bramek na mundialu to czysty przypadek ( a to sie poslizgnie, a to ledwo trafi z polowy bo bramkarz dal dupy).
2010.06.30, godz. 22:59, Szpryx
A zanim Benzema bedzie lepszy od Villi (o ile bedzie w co szczersze wątpie) to minie jeszcze pare ładnych lat. Liczy sie tylko przyszly sezon a na chwile obecna Villa Messi Ibra / Pedro najlepszy atak swiata.
2010.06.30, godz. 22:58, Intense
Tak, kupienie Kaki uznaje za nieporozumienie lekkie. :) Aczkolwiek on mial raczej cele marketingowe niz czysto sportowe :( Poza tym zadaniem Kaki jest raczej rozgrywanie, a nie tylko strzelanie. Do tego smykalke traci sie troche pozniej niz do masowego zdobywania bramek.
2010.06.30, godz. 22:57, pieczus5
raul_endymion

czemu gosciu nie napiszesz wprost ze jestes za barca i spuszczasz sie na widok Messiego ?? O.o nie kumam czegos takiego... pozatym Villa wypowiadal sie ze jego ulubiona strona jest prawa strona ataku , nie lewa ;] poczytaj i poogladaj troche , co nie zmienia faktu ze to on bedzie gral na ŚN a nie MEssi ( kiedy ty widziales Messiego na srodku ataku ? chyba w Pesie ;] )
2010.06.30, godz. 22:54, Szpryx
Intense to jak nazwiesz kupienie Kaki rok temu za 65 milionow ktory jest od Villi młodszy o 5 miesiecy?
Kaka to tez stary klocek? pogra góra 2 lata? Nie osmieszaj sie.
2010.06.30, godz. 22:50, bobinho7
nareszcie :)
2010.06.30, godz. 22:36, Bartek995
Z tego co widziałem na filmach na Youtube to Di Maria jest naprawdę niezły, trzeba dać mu szansę.
2010.06.30, godz. 22:35, Intense
Nie kumam, chyba lepiej za te sama cene kupic kogos z perspektywa rozwoju, niz starego klocka co pogra moze 2 lata?
Tak samo Ibra, mial byc oh ah i zdobyc wszystko z Barça, wyszlo jak wyszlo...
Mamy Benzeme, ktory z biegiem czasu stanie sie na pewno lepszym snajperem niz Villa, kwestia ogrania :)
2010.06.30, godz. 22:31, Szuri
Wygląda jak ten gość ze slumdoga JAMAL chyba
2010.06.30, godz. 22:29, raul_endymion
Intense

Kolego, zacznij czytać ze zrozumieniem. Napisałem o "kolesiu na stołku" i bynajmniej nie jest nim Di Maria chyba, a może jest ? Taki młody i już w zarzadzie..:)))
Cena jaką zapłacili za tego zawodnika to cena najlepszego hiszpańskiego napastnika (D. Villa) . Kumasz różnicę?
My za to mamy drewnianego Higuaina :))) Bravo!!! Mogliśmy mieć killera, ale po co . Zobaczysz co będzie robiła Barça z Villa na lewej stronie +Messi środek i Pedro/Krkic na prawej. Miazga.
2010.06.30, godz. 22:25, koza09
Zobaczymy co pokaże!
2010.06.30, godz. 22:23, Casillas02
Wolałbym Silvę, ale to nie ja jestem prezesem Realu. Szkoda...
2010.06.30, godz. 22:20, mateusz 1993
dobrze,że kupujemy młodych,zdolnych zawodników.Przyda się nam do walki na 3 frontach. :)
2010.06.30, godz. 22:09, robert1234567890
jeden z najlepszych transferów za kadencji Péreza GRATULACJE!!
2010.06.30, godz. 22:04, Intense
Tak, Barcelona ma same gwiazdy, a w Realu graja nedzni kopacze z poziomu polskiej ekstraklasy.
Kolego ponizej, zanim znowu napiszesz cos w ten desen to sie zastanow -.-
DiMaria, swietny zakup - mlody pilkarz o szerokich perspektywach.
Przydalby sie Coentrão na lewa obrone, najlepszy zawodnik mundialu na tej pozycji, dodatkowo rowniez pilkarz mlody, z perspektywami, brac i nie narzekac za bardzo na cene :)
2010.06.30, godz. 21:59, raul_endymion
36 baniek, ten koleś na stołku jest naprawdę marny. Barcelona ma już prawie całą reprezentację Hiszpanii. Do tego Messi.
Villa wymiata , na lewym skrzydle w Barcelonie zrobi popłoch, do tego Messi na środku, znowu mają Puchar Europy.
2010.06.30, godz. 21:46, CuleToSezonowcy
NO i git świetny transfer na potrzebną pozycję. Bylebyśmy nie kupili Maicona . Idiotyzmem jest wystawianie Sergio na srodku, pokazal w meczach hiszpanii ze swietnie gra na boku i zamrnuje sie na stoperze, więc dla MAicona stanowcze NIE.
2010.06.30, godz. 21:38, ELPRESIDENTO
szkoda Silvy, ale cóż mamy lewoskrzydłowego równie dobrej klasy, nareszcie LEWOSKRZYDŁOWY a nie padaka z 4 środkowymi w pomocy:O
2010.06.30, godz. 21:37, Kikos999
jeeest :D Sprawdzi Sie :D
2010.06.30, godz. 21:33, krzysiekalf
fajnie że przeszedł bo to ciekawy piłkarz
ja widzę nowy skład tak
casillas-contrao-ramos-pepe-maicon-Xabi alonso defensywny pomocnik dwóch środkowych pomocników to kaka i fabregas -atak
ronaldo-di maria-higuain
2010.06.30, godz. 21:24, dragod
Po prostu Pérez niszczy Real Madryt!!! A ja kocham ten klub!!!
2010.06.30, godz. 21:16, morfeus7
ta niech wydadzą jeszce kilka milionów i tak pod koniec sezonu będzie wielkie gówno. Serce mi się kraja jak widze sumę 36 milionów i patrzę za ile Barça kupiła ville. Boże widzisz a nie grzmisz! Taki hajs za młodziaka, który co jak co gwiazdą był w nienajsilniejszej lidze, która naszego pożal sie Boże wychowanka zrobiła jej najlepszym obcokrajowcem. Choć nie powinienem patrzeć przez pryzmat mistrzostw to on na mundialu gra kupę, a to chyba na takich imprezach udowadnia się swój potencjał. Kolejnym ciosem w serce jest przegrana walka o silvę, który wyjdzie City taniej(sic!). Choć może jestem tylko frustratem i ten transfer naprawdę okaże się strzałem w dziesiątkę btw mentalność ludzi na tej stronce od x lat jest tendencyjna. Jest tylko nieustanne wyczekiwanie na jakiegoś newsa o nowym transferze, wzmocnienia sa dobre ale nad tą całym zgromadzeniem gwiazd trzeba jakoś zapanować. Nazwiska same nic nie ugrają co dobitnie pokazał nie tylko ten sezon. Dopóki zarząd nie zrozumie tej prawdy objawionej, którą paradoksalnei zna już najmłodszy kibic każdy sezon będzie kończył sie tak samo.
2010.06.30, godz. 21:16, dziewul
pewnie chodzi o to ze jak wygramy lige mistrzow i inne trofea dostaniemy sporo pieniedzy od sponsorow wiec i transfer sie spalci, proste, Florentino jest specem biznesowym wie co robi.
2010.06.30, godz. 21:15, Wzmachol
Hmm... Czy wypali?? Skoro Mourinho Go chciał, to trzeba pokładać w Nim wielkie nadzieje. Oby się sprzawdził...
2010.06.30, godz. 21:05, gago1986
porażka, to jest polityka, oddać robbena by za rok kupić młokosa który jak narazie nic nie gra
2010.06.30, godz. 21:02, fanka_007
super, witamy w Madrycie Angel!
2010.06.30, godz. 21:01, Cobretti
No Fabio Contrao by się wam przydał na lewej obronie.
Ale czy Ja wiem, wam nie potrzeba raczej wzmocnień.
Jedynie ta lewa obrona.
I skład macie pełny i do tego bardzo silny w ofensywie, jak i w obronie.
Benzeme nie warto skreślać, miał słabszy sezon, ale to nie znaczy że od razu trzeba go skreślać...
2010.06.30, godz. 20:59, Czarny94.
ja bym chcial jeszcze Maicona , Fabio Contreao (jakos tak ) i napastnika jednego . Kogo ciezko powiedziec .
2010.06.30, godz. 20:56, Karager
Klauzule? Czyli łącznie wielkie g żeśmy zbili z ceny.. i tak swoje zarobią..
2010.06.30, godz. 20:55, Szpryx
wabnoo
Jeszcze Maicon, Torres, Fàbregas, Gerrard, Capdevilla/Kolarov, Ashley Cole, Drogba, Duda i skład skompletowany.



Haha ! I jeszcze braci brożków lub mroczków oraz Dalajlame.
2010.06.30, godz. 20:54, R0bert
Satyryk "Gdyby ktos mi powiedzial, ze on jest utalentowany to bym go wysmiał. "

A ja Ci powiem, że gamoń nie gra w reprezentacji Argentyny w pierwszym składzie na MŚ. Real ogórków nie kupuje.
2010.06.30, godz. 20:49, Cobretti
Witam, po pierwsze chciał bym się przywitać, jestem kibicem Manchesteru United, jednak zalogowałem się tutaj, aby się udzielać, myślę że nie będzie problemów, że przyjmiecie mnie przyjaźnie, nie przyszedłem się tutaj wykłócać, czy coś w tym stylu. Jeszcze raz witam.

co do newsa:
Real zrobił bardzo dobry ruch, w końcu lewe skrzydło będzie obsadzone, Di Maria może zabłysnąć w Hiszpańskiej lidze, bo w Angielskiej za bardzo bym go nie widział. Dobry transfer wykonał Mourinho, ale pewnie nie ostatni.
2010.06.30, godz. 20:31, mysz19964
witmay na Bernabéu pokaz klase ;]
2010.06.30, godz. 20:13, maciek90ldz
SatyryK
"Gdyby ktos mi powiedzial, ze on jest utalentowany to bym go wysmiał"

gdyby ktoś mi powiedział że znasz się na piłce to by go wysmiał
2010.06.30, godz. 20:11, real90x4ever
Ciężko powiedzieć kogo brakuję jeszcze w tej drużynie... ja bym postarał się ściągnąć Maicona i jakiegoś napastnika chyba że Mourinho widzi w Benzemie coś ciekawego. Xabi jako defensywny , Kaka ofensywny zaraz za napadziorami , po skrzydłach hasają Di Maria i Ronaldo? Chyba że Ronaldo w ataku a na skrzydło kogoś.. Silva już wykupiony więc lipton.
Także transfery powinny być takie :
Maicon + napadzior albo ktoś na skrzydło. 2 transfery nie więcej ! I nie żadne Gerrardy bo nie pomieścimy wszystkich w składzie...
2010.06.30, godz. 20:05, ArekG9
i bardzo dobrze . ; )
Przyda nam się zobaczymy jak wypadnie w meczach kontrolnych .
2010.06.30, godz. 19:57, saintk6
bacznie obserwuje Go podczas meczy Argentyny, no i poki co mnie nie zachwycil.. ale, ale
2010.06.30, godz. 19:57, wabnoo
Jeszcze Maicon, Torres, Fabregas, Gerrard, Capdevilla/Kolarov, Ashley Cole, Drogba, Duda i skład skompletowany.
2010.06.30, godz. 19:57, Justys09
nareszcie !!!!
2010.06.30, godz. 19:55, voytazz
no spoko, ale na MŚ nie gra jakoś rewelacyjnie
2010.06.30, godz. 19:51, Tymek94
jaki bedzie mial numer??
2010.06.30, godz. 19:49, DiMaria155
Nasz nowy nabytek tylko szkoda że taki tani, potem jeśli nie uda nam się kupić ani Gerrarda ani Lamparda powiedzą osły że kasy nam zabrakło. Bo Kakę wartało by już wymienić na kogoś lepszego.
2010.06.30, godz. 19:48, afgi79
Przyznam, że nie śledziłem kariery tego zawodnika ale w RPA moim zdaniem nie pokazal jeszcze nic szczególnego. Może w następnych meczach błyśnie talentem. Będąc na miejscu "góry" zastanowiłbym się nad Podolskim (technicznie średnio ale jest szybki i ma mocną lewą nogę) zamaiast Argentynczyka ale to już musztarda po obiedzie. Mam nadzieję, że się chłopak wyrobi :)
2010.06.30, godz. 19:44, afgi79
Przyznam, że nie śledziłem kariery tego zawodnika ale w RPA moim zdaniem nie pokazal jeszcze nic szczególnego. Może w następnych meczach błyśnie talentem. Będąc na miejscu "góry" zastanowiłbym się nad Podolskim (technicznie średnio ale jest szybki i ma mocną lewą nogę) zamaiast Argentynczyka ale to już musztarda po obiedzie. Mam nadzieję, że się chłopak wyrobi :)
2010.06.30, godz. 19:38, tom1107
ale błąd popełnili pierwszym nabytkiem był canales
2010.06.30, godz. 19:23, SatyryK
Jaki Contreao, jaki Di Maria.
Contreao wczoraj dobrze zagral ?
Przeciez to byl kurczak bez glowy, dosrodkowanie jedno mu wyszlo, a dryblingi w ogole. Z Ramosem przegral z kretesem. A Di Maria ? Na razie widzialem go tylko jak strzelał tam bodajze dwa razy bardzo groznie i tyle.
Gdyby ktos mi powiedzial, ze on jest utalentowany to bym go wysmiał.
A tu Real go kupuje, 25mln... Szok.

Szczescia i powodzenia zycze tyle mam do napisania...
2010.06.30, godz. 19:22, raiNFall248
dostanie 14 po Gutim
2010.06.30, godz. 19:18, atan
Dla mnie osobiście przypomina on tego kolesia ze Slumdoga, Jamala oslt w połączeniu ze skrzatem bądź elfem. ;)
2010.06.30, godz. 19:02, amadi523
nie ma co ukrywac ze barxcelona kupujac ville ma niesamowity potencjal w ataku to nie jest drewniany rozkapryszomy ibra tylko walczacy villa. Igle duzo do niego brakuje , ale ma dopiero 22 lata a w tym wieku to villi do niego duzo brakowalo . Igla rowniez ma ciag na bramke znakomity strzal brakuje mu zangazowania czasem , ale to wpoi mu mourinho wiec nie ma problemu. Jak widac wszyscy chwalili roneya ja tam nie widze super napastnika (tzn nr 1) tak samo toress niby po kontuzji niby cos ale igla od toressa jest lepszy sam maradona zresztą widzi w nim potencjal . Na tą chwile najlepszym napastnikiem jest villa. poznije w czolowce jest igla ,. nie zapominajcie o benzemie ;) mam nadzieje ze bedzie gdzies w skladzie.
2010.06.30, godz. 19:00, zidaneDG
pawwan3b
podnieciłeś się bo gość zagrał 5 dobrych meczy? gdybyś był moim prezesem to wyśmiewałbym Cie codziennie :P całe szczęście są ludzie którzy nie kierują się emocjami, dziwne że świat o nim się dowiedział dopiero teraz skoro jest taki zaje ;) przypomne tylko że forma z MŚ czy innych ma się nijak do formy ligowej, przykładem jest krystyna który grał na najwyższych obrotach przez większość sezonu a na MŚ w ogóle go nie widziałem na boisku

Więc proszę Cię, nie rozśmieszaj mnie, masz pewnie koło 15 lat i podniecasz się każdym, którego komentator w tv nazwie odkryciem, a jeżeli nie masz 15 lat a trochę więcej, to Twój mózg zatrzymał się właśnie koło 15 roku życia
2010.06.30, godz. 18:59, Las
Przydałby się nam Fabio Contreao wczoraj mi zainponował, b. dobrze na lewej stronie grał, i do tego 22 lata
2010.06.30, godz. 18:56, Artomka
Spoko gościu i świetny piłkarz
2010.06.30, godz. 18:50, KennY10
MF Benzema musi grać w podstawie... ten gość ma ogromny potencjał i w nowym sezonie to udowodni... :))
2010.06.30, godz. 18:48, MF
Jak na moje to będziemy grać tak:
Lass i Alonso na DM, Kaka jako ofensywny pomocnik, a przed nim Di Maria na lewej, Higuain w środku i CR9 na prawej.
Tylko gdzie tu miejsce dla Grannero, Gutiego... i w ataku Di Maria i CR9 bez zmiennika...
Mówilem, żeby Pelle został to by sie Silve kupiło i na każdej pozycji skład byłby kompletny. Oczywiście jeszcze jakiś lewy i środkowy obrońca.
2010.06.30, godz. 18:45, koti15
bede go nazywał skrzat ;)
2010.06.30, godz. 18:39, KrisRM
taaaaaaaaaak ! ;D
2010.06.30, godz. 18:35, KennY10
Załamka... kolejni frajerzy po Chelsea ,którzy chcą kupić Historię... ://
A Valencia.... mam nadzieję ,że się jakimś cudem podniesie... bo inaczej to czarno to widzę...
2010.06.30, godz. 18:32, kosmos05
KennY10

Jeżeli chodzi o Silve to niestety ale to prawda
2010.06.30, godz. 18:30, dawidinho8
A Silva oficjalnie w MC... :/ Nawet jeśli Silva miałby nie grać u nas, to i tak wolałbym go w Valencii.
2010.06.30, godz. 18:28, mejia
Wreszcie oficjalne potwierdzenie, mam nadzieję, że pod wodzą Mourinho ten piłkarz pokaże pełnie swoich umiejętności
2010.06.30, godz. 18:28, abcdefgh1234567890
dobry zawodnik
2010.06.30, godz. 18:27, KennY10
Jeżeli z tym Silvą to prawda to się załamię.... :/// nie dlatego,że aż tak bardzo chciałem go w Realu tylko dlatego,że Valencia już całkiem się osłabi a liczyłem,że w przyszłym sezonie w końcu włączą się z Barçą i z nami do walki o mistrza... ://
2010.06.30, godz. 18:25, Realista78
6 lat w Madrycie myślę że to dobre posunięcie bardzo się ciesze,
2010.06.30, godz. 18:22, damian9910
ciekawe z jakim numerem i ciekawe ile w koncu zapłacili w benfice
2010.06.30, godz. 18:20, RafalGT
Ja bym ustawił Real z Hig z tyłu Kaka na skrzydłach di Maria i Cr w srodku Xabi i....Schweinsteiger. obrona BEZ ZMIAN

Chyba ze nie kupimy srodkowego pomocnika wtedy pepe na DP srodek ramos Albiol lewa Arbolea prawa maicon
2010.06.30, godz. 18:16, ferdex_wwy
W końcu...;p
http://www.marca.com/2010/06/29/futbol/equipos/real_madrid/1277800586.html

HAHAHA..;]
2010.06.30, godz. 18:13, wcisu07
Elfik.
2010.06.30, godz. 18:10, BartekNS
Nareszcie ;)
2010.06.30, godz. 18:10, atan
Czytałem, że dostanie 7. Wiecie, że Silva oficjalnie w MC?
2010.06.30, godz. 18:08, Mario1236
zbyszek19948

no napewno 'bendzie' dobry, na pewno ...
2010.06.30, godz. 18:01, Bad15
Brawo brawo, dobry ruch:) Miejmy nadzieję że się sprawdzi. Szkoda tylko, że kwota transferu tak naprawdę wynosi ponad 30 mln euro.

Teraz powinniśmy kupić Maicona, Coentrão, DP(?)
2010.06.30, godz. 17:58, turo90
w takim razie gdzie się podzieje Kaka ?
2010.06.30, godz. 17:55, Radek777
witamy w madrycie :p
2010.06.30, godz. 17:51, magic22
nowak1091

Ciekawe właśnie co zrobi Mourinho. Jego gra zawsze opierała się na kreatywnym rozgrywającym: Deco, Lampard, Sneijder/Stankovic.
Wydaje mi sie, ze nie chciał Silvy i dlatego Hiszpan trafił do Citizens.
DVD nie ma umiejetnosci by prowadzic grę Realu (mimo wszystko to bardzo dobry piłkarz) a Kaka jako środkowy pomocnik jest bezużyteczny. A więc czekamy Panie Mou - make Your choice :))
2010.06.30, godz. 17:51, zbyszek19948
dobry pilkarz z marii bendzie
2010.06.30, godz. 17:48, Barca700
maciek90ldz
nie rozśmieszaj mnie, Higuain nie jest najlepszy widziałes jego bramki, wszystki wyłożone na tacy, albo ostatnio co strzlił meksykowi to mi obrońca piłke podał w polu karnym, Villa jest 100razy lepszy, Higuain nic nie gra z dobrmi przeciwnikami

magic22
z tobą moge sie zgodzić że ronaldo nie ma z kim grać, ale on o tym wie to po co mówi napina sie przed faktem

2010.06.30, godz. 17:47, nowak1091
ale ja jeszcze mam ciche nadzieje że zostanie i będzie kilka asyst po których zatrzyma się ziemia
2010.06.30, godz. 17:46, nowak1091
magic22

Masz racje głupie pytanie
2010.06.30, godz. 17:43, el chico
Na mundialu w rpa jak narazie wypada srednio, czy ten transfer sie opłacał zobaczymy dopiero jak ruszy liga.
2010.06.30, godz. 17:40, quelar
silva poleciał na kase. myslalem ze jest bardziej inteligentny... ciesze sie z di marii :) to bedzie gwiazda ;)
2010.06.30, godz. 17:38, RCarlos96
ale on jest słaby :((
2010.06.30, godz. 17:38, magic22
nowak1091
A to nie to samo?? :D
2010.06.30, godz. 17:37, nowak1091
magic22

No masz rację gdyby CR9 nie mieł kontuzjii to liga2009/10 była by pewnie nasza.
Pisząc "<Bóg>" masz na myśli GUTIEGO?
2010.06.30, godz. 17:36, Mateusz=797
Nie wiem czy sobie poradzi ..
2010.06.30, godz. 17:31, wasioreq JLB
no i w koncu potwierdzenie ;D
2010.06.30, godz. 17:30, kolomoszo
ja piernicze!!!!!! bez tej strony to jak bez reeekiiiiiiii!!!!! dziekiiiiii, ze wrociliscie!!!!!!1 heheh
2010.06.30, godz. 17:30, magic22
nowak1091

Od takiej gry, jaka prezentuje Villa mamy CRonaldo. Igiełka i Benzema są od dobijania, sępienia i asystowania. Chyba widziales ile ta trójka zdobyła bramek w sezonie. I chyba zdajesz sobie sprawe co by było gdyby CR nie miał aż tak długo kontuzji??
Dobrze ze Villa nie trafi do Madrytu bo jeden z wymienionych wyżej zawodnikow poszdlby w odstawke.
Teraz potrzeba nam playmakera. <Bóg> nas opuścił bądź opuści więc na jego miejsce potrzebny jest ktos choc w połowie błyskotliwy. Jak dla mnie prawdziwych kandydatów jest 4:
-Cesc;
-Gerrard;
-Joao Moutinho;
-Schweinsteiger.
Musimy miec rozgrywajacego - po prostu musimy. Przypomnijcie sobie jak nasza gra wygladal kiedy Dios był w formie i grał w pierwszym, a jak kiedy był połamany bądź siedzial na ławce...
2010.06.30, godz. 17:27, edek1992
Higuain to raczej JESZCZE nie to co Vila , bo on się ciągle rozwija ; p

2010.06.30, godz. 17:22, PanFenix
No i nareszcie Drenthe ma poważnego konkurenta na lewą pomoc.
2010.06.30, godz. 17:18, nowak1091
Ja tylko nie mogę pogodzić się, że DAVID VILLA nie trafił do Madrytu, tylko do Barcelony. Genialny piłkarz. Już wiem, że to on w przyszłym sezonie zdobędzie złotego buta i pogrąży Real w lidze...niestety...Madryt ma też klasowego napastnika, jakim jest niewątpliwie Gonzalo Higuain ale to już nie to, co prezentuje były gracz z Estadio Mestella. David sam potrafi wypracować akcję, uderzyć potężnie, celnie z dystansu, a Gonzalo sprawia takie wrażenie, jakby tylko umniał dobijać piłkę i strzelać w sytuacji 1 na 1. Mam nadzieję, że się mylę...
2010.06.30, godz. 17:18, demsi89
zaj**isty trans.bylem z nim !
2010.06.30, godz. 17:15, ludwikr9
maciek90ldz-Robinho ?!
2010.06.30, godz. 17:14, ludwikr9
MadridistaAtHeart-Hernandez przeszedl przed mundialem do Manchesteru United
2010.06.30, godz. 17:13, maciek90ldz
Barça700
jesteś stronniczy! Higuain też ma 4 bramki na koncie jeden mecz mniej! jak narazie to na MŚ najlepsi są Robinho, Ozil
2010.06.30, godz. 17:12, magic22
Barça700

Nie jestes stronniczy, jestes obiektywny :)
Villa + Messi to najlepsi piłkarze turnieju - zauważ jednak, iż mają fantastyczne wsparcie ze strony piłkarzy z drużyny.
CRonaldo meczy sie w Portugalii. Nie ma z kim grac. Oczywiscie jest kilku niezlych kopaczy, ale nie takiej klasy jak Igła, Xavi, Iniesta, Xabi, Tevez czy Mascherano...
2010.06.30, godz. 17:12, mate21
fakt joe cole jest o niebo lepszy i za darmo w sumie, szkoda, że z silva się nie udało
2010.06.30, godz. 17:10, kaka89
david no moze jest ale zachwycanie sie messi to jest przesada bo co on przechodzi 2 zawodnikow i strzela to chyba nie jest rola rozgrywajacego a ja akurat kibicuje Argentynie i wiem co mowie ;)
2010.06.30, godz. 17:07, Barca700
pytam sie gdzie jest ten wasz Ronaldo?
C.Ronaldo - ,, Pokaże wszystkim na MŚ że jestem najlepszy na świecie"
,, Nie róbcie sobie nadzieji " - do Ramosa(zagrał świetny mecz)
Myślałem że sie popłacze ale oślinił sie
Nie chce być stronniczy ale David Villa jest narazie najlepszym piłkarzem MŚ


2010.06.30, godz. 17:06, pawwan3b
zidaneDG

wybacz, to ty bys sie tu nie nadawal...
cale mistrzostwa gral b.dobrze a portugalia nie miala latwych przeciwnikow (gral 2x lepiej niz kolarov!!!!)
2010.06.30, godz. 17:02, kasztan1993
i bedzie grzac lawke :/.Albo go to Real Madrid Castilla dadza razem z Canalesem :/.A Silva mnie po prostu zalamal ;O.Ale mam nadzieje ze Canales i Maria pomoga nam odzyskac nalezna chwale na swiecie :)
2010.06.30, godz. 16:53, DaviD__MorenO
joe cola brac :p za darmoche jest a moze sie przydac na skrzydełko
2010.06.30, godz. 16:45, Martin Blancos
MarcinMadrismo7

Jak to siedząc na ławce. ? Przecież Jose kupił go bo potrzebujemy skrzydłowego di María będzie grał w pierwszej 11 - tce pomyśli trochę człowieku .
2010.06.30, godz. 16:41, SupporterX
Z racji, że nie oceniam póki nie zobaczę kilka meczów w naszym trykocie piłkarza to nie ocenię wartości tego transferu.
Natomiast co do sposobu gry, specyfiki poruszania się, skuteczności, efektywności i przydatności - taki sobie piłkarz. Są lepsi na rynku.
Ale... chciałbym by miło mnie zaskoczył ten piłkarz.
Zobaczymy też czy go presja nie zje. Młody jest, jeszcze dużo przed nim do nauki.

A co do lepszych piłkarzy na rynku... - David Silva, Mata, Joe Cole a nawet taki sprytny japończyk Hasebe.

Z Gerrardem też różne plotki są. Osobiście jeżeli miałbym porównać przydatność Gerrarda, a np Lamparda, to Lampard jest równie dobry, a i świetnie strzela z dystansu, oraz dobrze podaje. Obaj są do wyciągnięcia z klubów.

A już najbardziej mnie śmieszy jak ktoś pisze... " za stary " .
Stary, ale jary ! jedzie konkretnie na dobrym poziomie to i pociągnie jeszcze z 2-3 sezony. Zakontraktowanie doświadczonych piłkarzy owocuje.
Nie sztuką jest upchać zespół w młodych, w których więcej czasem nadzieji i potencjału a niżeli jest to naprawdę.
Dlatego wolałbym by w tym okienku przyszedł choć jeden "wyjadacz" w dorosłym piłkarskim wieku.

Pozdrawiam.
2010.06.30, godz. 16:37, MarcinMadrismo7
Szkoda że kolejny dobrze zapowiadający się grajek zmarnuje się siedząc w realu na ławce. Teraz sprzedać Drentwego i Kupić Fabio Contrao. I do tego doją jeszcze Gerrard i Maicon a takżę oddać Diarrów i drużyna kompletna.
2010.06.30, godz. 16:34, Windows_Crack
za sezon, dwa pewnie real go sprzeda za 15mln.
szkoda mi chłopaka bo widać że nie przemyślał dobrze swojej decyzji. ciekawe za kogo miałby w pierwszym składzie? chyba że ławka go satysfakcjonuje...
2010.06.30, godz. 16:29, Martin Blancos
1graber1

Twój j komentarz nie wymaga j komentarza jesteś żałosny a może zazdrosny ?

Co do newsa jestem za ponieważ Jose i niego zabiegał mam nadzieje , że zrobi z niego gwiazdę światowego formatu

Witamy ! :)
2010.06.30, godz. 16:27, zidaneDG
Ta, ten cały wasz teraz ulubiony Fabio. Zagrał w wczorajszym meczu dobrze to każdy go chce :P

szok, komentarze powinny być dostępne od 20 roku życia albo po wypełnieniu prostego quizu IQ bo wasze wypowiedzi są po prostu dziecinne
2010.06.30, godz. 16:25, pawwan3b
Grabash

tu bym polenizowal :) pare odbiorow na Torresie, swietne rajdy, fakt ramos ogral go pare razy lecz nie raz sie nadzial na niego :)

A Silva w city...
2010.06.30, godz. 16:16, Grabash
pawwan3b.... coentrão naprawde fajnie gral w ataku, ale ramos w obronie robil z nim co chciał
2010.06.30, godz. 16:16, marco9512
2010.06.30, godz. 16:05, 1graber1


Na usta się ciśnie ,,buahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha"
2010.06.30, godz. 16:11, Za
Podobny do ekspedientki z monopolowego przed moim blokiem.

Powodzenia, chudeuszu.
2010.06.30, godz. 16:11, pawwan3b
jak dla mnie to moze byc wieksza wtopa niz Benzema! Lecz mam nadzieje ze sie myle! real teraz powinien skupic sie na Fabio Coentrão :)
2010.06.30, godz. 16:08, siemae51
Moim zdaniem najlepszy transfer od paru ładnych lat nie licząc Higuain'a , ale zobaczymy niech pogra , pokaże co potrafi;)
2010.06.30, godz. 16:07, Ricardo Kaka 21
kurcze silva w city no nie moge
2010.06.30, godz. 16:06, Karager
Valencia ma nie po kolei w głowie.. Jak nie kwalifikowali się do LM to nikogo oddać nie chcieli a teraz sprzedają za grosze można powiedzieć.. żal mi ich..
2010.06.30, godz. 16:06, magic22
Ciekaw jestem na ile te transfery pomogą sytuacji Valencii.
Na czysto zarobią gdzieś około 100 mln (o ile odejdzie jeszcze Pablo albo Mata).
I kto zastąpi tak ważnych piłkarzy??

Co do Di Marii, to powiem tylko: 'nareście' xD
Kiedy jeszcze grał w Rosario Central wyczaiłem go w Football Managerze i sprowadziłem do Realu... Wymiatał :D
Mam nadzieje ze w rzeczywistosci bedzie podobnie, bo ma koleś potencjał :)
2010.06.30, godz. 16:05, 1graber1
następny wielki talent zmarnowany przez $REAL Madryt ,szkoda
2010.06.30, godz. 16:00, paffcio21
co niektorzy sa tu glupi i nienormalni poniewaz owi uwazaja ze jezeli nazwisko dla nich nie jest znane to zawodnik jest slaby
Proponuje sie wylogowac!!!
2010.06.30, godz. 15:59, paffcio21
ok jeszcze tylko Maicon trzeba to szybko zalatwic i sklad gotowy
2010.06.30, godz. 15:55, PATA
23 rok mu leci, jak mamy wygrywać LM z nim w składzie to najwyższy czas coś pokazać.
2010.06.30, godz. 15:55, maciek90ldz
mathor
prowokacja
2010.06.30, godz. 15:51, Robinhooo
Hmm nie skreślałbym tego transferu mimo, iż na mundialu nic nie pokazuje. Miejmy nadzieję, że w Realu pokaże na co go naprawdę stać :)
2010.06.30, godz. 15:50, mathor
dobry zakup poniewaz jesli c.ronaldo dalej bedzie gral tak jak w reprezentacji to di maria moze go skutecznie zastapic
2010.06.30, godz. 15:48, MadridistaAtHeart
Na mundialu nic nie pokazuje. Mam nadzieje, że się co do tego transferu pomyle i będzie z niego pożytek. Pamiętam, że Mourinho miał również co do niego wątpliwości. Oby to nie był kolejny zakup z cyklu "Pérez wie lepiej". Napewno warto przyjrzeć się bliżej Coentrão, może być świetnym zawodnikiem na załatanie tej nieszczęsnej lewej obrony. Luiz Suárez też imponuje. Jest generalnie kilku interesujących zawodników imponujących formą na Mundialu i na nich powinne być zrócone oczy zarządu. Mam tu na myśli np. Ozila, Muellera, Bastosa, Hernandeza.
2010.06.30, godz. 15:48, Barcel
fajny piłkarz, ale zmarnuje się w realu niestety taka prawda za duże galaktikos...
2010.06.30, godz. 15:45, bartekch30
ten chłopak mi sie podoba dobrze wyszkolony.
jeszcze tylko Cesc Fabregas i pomoc nie do pokonania :))
2010.06.30, godz. 15:42, Angelo10
marco9512
Daj z nim spokój. Wczoraj nasz Sergio go robił jak chciał a co dopiero gdyby trafił na Messiego.
2010.06.30, godz. 15:41, laki666
Czyli kolejne miliony w błoto. To jest kolejne potwierdzenie że u nas to prezes wybiera piłkarzy a nie trener.
2010.06.30, godz. 15:39, kędzior
kiziorro
poziom inteligencji przedszkolaka;) Di Maria był w Realu oficjalnie już wczoraj, a że padł serwer i strona nie działa przez 2 dni news został dodany dopiero dzisiaj;) pomyśl czasami, bo to nie boli;)
2010.06.30, godz. 15:38, kura439
Silva w ManC ;/ sry za pomyłke poniżej xD
2010.06.30, godz. 15:36, kura439
Pięknie Di Maria jest:D Teraz jeszcze Maicon, Silva i róbta co chceta :D Marzenie- dokopać Barcelonie i wygrać poraz 10...Sami wiecie co panowie :P
2010.06.30, godz. 15:35, PATA
fortex - myslę że Silva twój szacunek ma w czterech literach, zobacz najpierw w życiu na oczy jego tygodniówkę i potem stękaj zza klawiatury że ktoś jest sprzedawczyk itp.
2010.06.30, godz. 15:34, wadix
Nareszcie pierwszy transfer(oprócz Canalesa)
Bardzo dobry ruch!
2010.06.30, godz. 15:32, rose
To może być strzał w dziesiątke! Takie mam przeczucie :)
2010.06.30, godz. 15:31, fortex
Słyszeliście Silva w City !! Stracił cały szacunek w moich oczach nie dość że poszedł do City to kto pamięta jego wypowiedzi z przed mundialu ?? " Jeśli odejdę z Valencii to tylko do hiszpańskiego klubu " Sprzedawczyk !!
2010.06.30, godz. 15:30, MF
Ta kadra Murinho sie jakoś kupy nie trzyma. Jak na moje jeszcze Contraor, Maicon i sklad w miare kompletny.
2010.06.30, godz. 15:26, czarek5120
super,super
2010.06.30, godz. 15:25, PATA
Za drogi na łąwę, za słaby na pierwszą 11-tkę.
2010.06.30, godz. 15:22, diego_milito22
marco9512
racja jest wjb w kosmos :P
mi od pierwszego meczu sie spodobal:d
2010.06.30, godz. 15:21, kiziorro
"Trwające od kilku tygodniu negocjacje zakończyły się dzisiejszego wieczora, choć już podczas porannego wywiadu dla Benfica TV prezes Portugalczyków nie ukrywał, że Di María najprawdopodobniej zmieni drużynę. "

news wypuszczony dzisiaj a negocjacje mialy sie skonczyc dzisiaj wieczorem buhahaha Wes najpierw pomysl. Jak tlumaczysz gowno to sprawdz czy sie nim nie ubabrales.
2010.06.30, godz. 15:20, Snopek
Davis Silva jest oficjalnie w Man. City. Ma przejść za 30 mln. euro.
Info ze strony oficjalnej Valencii i Man. City. Szkoda bo aż tak dużo to za niego nie dali.
2010.06.30, godz. 15:18, marco9512
Coentrão ten z Portugalii na lewej obronie jest zaje******

Chłopak w defensywie niemal bezbłędny. A. Cole nie ma z nim sznas moim zdaniem. Nr. 1 na lewą obronę.
2010.06.30, godz. 15:17, realkuba20
dobry transfer!
biorąc pod uwagę canalesa oraz prawie pewny transfer maicona to tylko
jeszcze jakiś młodziak do środka pola(np.gourcouff) i koniec na ten sezon!
jakas alternatywa to może być jeszcze na lewą obrone coentrão(gra super w reprezentacji!)
2010.06.30, godz. 15:17, MF
Nie przekonują mnie te transfery. Zobaczymy jak to będzie...
2010.06.30, godz. 15:15, socio81
Bez emocji przyjmuję tę wiadomość. Pachnie mi kolejnym młodzianem, który będzie potrzebował dwóch sezonów na adaptację.
2010.06.30, godz. 15:14, Ziozu
Nie bardzo jestem przekonany. wolałbym silve z Valencii, a tak przechodzi do city. Mam nadzieje ze Mourinho da tez szanse Canalesowi bo to jest naprawde utalentowany zawodnik. Wydaje mi sie ze warto kupic tego Coentrão. A zdecydowanie zrezygnowalbym z Gerarda. Zamiast niego zdecydowanie Schweinsteiger. Bardzo solidny w obronie, swietnie rozgrywa i jest dobry technicznie!
2010.06.30, godz. 15:14, przemek123456789
super
2010.06.30, godz. 15:12, fernandotorres
Di Maria jest już oficjalnie piłkarzem Realu Madryt...jak stronka nie działała to sprawdziłem na oficjalnej stronie klubu.
Di Maria - Bardzo mi się to podoba :]
2010.06.30, godz. 15:05, raosl
przecież on nic nie gra na tych mistrzostwach, z Meksykiem to była żenada
2010.06.30, godz. 15:03, kingtosa
@ricardo7711
bedzie grał z Kaką, Cristiano, i Higuainem w przodzie
Xabi w środku z ......... (zobaczymy)
no i obrona
2010.06.30, godz. 15:03, Karager
Wreszcie stronka aktywna :) Czekam na jego debiut :)
2010.06.30, godz. 15:01, marcind129
realserwis.pl jest 1000000 razy lepszy niz to
2010.06.30, godz. 14:58, kingtosa
Coentrão, Maicon taka moja nadzieja na nastepne transfery ;)
2010.06.30, godz. 14:58, tommos86
no powoli Pérez się rozkręca. Ale jak dla mnie jest to transfer bez pełnej akceptacji Mourinho, ani w Chelsea ani w Interze nie grał on klasycznymi skrzydłowymi, co prawda trochę próbował ale patrząc na poczynania Robbena, Manciniego, Quárezmy. to nie zawsze dobrze wychodziło. Tak więc nie wydaje mi się żeby to był do końca trafiony transfer. Osobiście wolał bym Dawida Silve który ma świetne obie nogi, ma dobre silne uderzenie jest piłkarzem bardziej doświadczonym. Ale z tego co wiem to już jest w City(za 30milionów)
Mimo wszystko witamy Angel
Hola Madrid
2010.06.30, godz. 14:57, ricardo7711
i dobry transfer tylko za kogo będzie grał?
2010.06.30, godz. 14:55, Kileros92
No i świetnie, skrzydła jak się patrzy. :D
2010.06.30, godz. 14:55, Malvorio
On jest Hardcorem!
2010.06.30, godz. 14:55, bad33
w końcu będzie ktoś kto będzie mógł szaleć na skrzydłach
2010.06.30, godz. 14:54, mistrzmichael
Oby był wart tych pieniędzy...
2010.06.30, godz. 14:54, bartekch30
to jest najneprzy transfer los blancos on duzo wniesie dla realu
2010.06.30, godz. 14:54, Xabier.
Nareszcie koniec tej opery mydlanej.
2010.06.30, godz. 14:53, Barmar
RafalGT

Tylko na Getafe? Liga Mistrzów fajna sprawa, ale ten mecz z Getafe to tak średnio. Ja wygrałem 2 bilety w loży dla Vipów na mecz z Barceloną.
2010.06.30, godz. 14:51, marco9512
A jakby do was doszedł do by było ,,to będzie najlepszy transfer na świecie" :)

A tak poza tym czy mi się wydaje czy ta stronka nie działała 2 dni ? Bo na moim kompie nie działała i na mojego brata też ;/
2010.06.30, godz. 14:51, mat243
No to jeszcze tylko Maicon na prawą stronę i ktoś na lewą podczas wczorajszego meczu Portugalia - Hiszpania komentator wspomniał coś o Coentrão ciekawe ile w tym prawdy .
2010.06.30, godz. 14:50, kamilraul
rm.pl gdzie byliście jak was nie było ? =)
2010.06.30, godz. 14:49, RafalGT
NIe działała bo był konkurs z okazj Mś 2010 i Realmadrid.pl rozdawał bilety na Mecze Realu z opłatami podruzy i mieszkania !

Było 2010 biletów i dlatego strona lagowała ja wygralem 2x 2 osobówke :) i jade na mecz z Getafe i na pierwszy mecz u sibeie w LM :)

Szkoda ze Wam sie nie udało :)
2010.06.30, godz. 14:49, Barca700
ee tam słaby transfer, zobaczyćie że bedzie grzał ławe
2010.06.30, godz. 14:47, bobmarley
w końcu działa strona
2010.06.30, godz. 14:47, adziu
natlok wypisywanych przez was debilizmow przeciazyl serwer
2010.06.30, godz. 14:46, maciek90ldz
na Facebooku przecież pisali dlaczego! ponieważ były problemy z serwerem!

co do Di Marii to podoba mi się ten chłopak! sporo walczy w obronie! przypomina mi trochę Cristiano Ronaldo z młodszych lat!:)
2010.06.30, godz. 14:45, mieleszynczak
Nie wytrzymała naporu młodości. szczególnie przedziału wiekowego 8-12 :D
2010.06.30, godz. 14:44, Qcharek
Mógłby ktoś z załogi wyjaśnić czemu ta zacna strona ostatnio nie działała? ;]
2010.06.30, godz. 14:44, kezo7
Co się działo ze stroną? ;/ ;/
2010.06.30, godz. 14:43, domin11rm
nareszcie działa!!!a co do transferu to szkoda że to nie silva:(
2010.06.30, godz. 14:43, BART3q
Bardzo fajnie, że juz został zakontrakowany. Mam nadzieje, że będziemy mieli z niego wiele pożytku. Strona nie działała bo byly problemy z serwerem.
2010.06.30, godz. 14:42, DaRk_BvB
pewnie problem z serwerem
2010.06.30, godz. 14:42, sopot
oficjalna strona Realu potwierdziła transfer nawet!!! Marca i As to syf, piszą co im wejdzie do głowy :/
2010.06.30, godz. 14:41, grzesiek3
Czuję że będzie z niego pożytek
Fajnie że stronka działa
2010.06.30, godz. 14:41, Veeg96
Co się działo z tą stroną, że nie działała??
2010.06.30, godz. 14:41, Pumpernikiel_RMCF
działa !!! :D
2010.06.30, godz. 14:40, maciek90ldz
ja na jednym serwisie o Realu Madryt czytałem ze kwota transferu może być nawet o 11 mln euro wyższa! 5 za osiągnięcia i 6 mln za występy!
2010.06.30, godz. 14:40, fredro987
benviedo
2010.06.30, godz. 14:40, bania2202
wrszcie strona działa.

jeszcze maicon i napastnik.
HM!
2010.06.30, godz. 14:39, Chabe21
ye man:)

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama