REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2008.08.20, godz. 08:41, Lecho / as.com

Di María za Robinho

Został już wybrany następca Robinho, który co prawda nie jest na sprzedaż, ale Chelsea wciąż kusi Brazylijczyka lukratywnym kontraktem. Wybrańcem działaczy Realu Madryt jest Argentyńczyk, Angel Fabián Di María, występujący obecnie na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie.

20-latek jest związany kontraktem do 2012 roku z Benfiką, w którym jest zapisana klauzula odstępnego, wynosząca okrągłe 30 milionów euro. Klub z Lizbony na początku pozyskał piłkarza z Rosario za sześć milionów euro, ale kwota ta obejmowała tylko 80% praw do zawodnika. Jednakże tego lata Portugalczycy wykupili brakujące 20% i teraz tylko oni dysponują kartą gracza.

Portugalski dziennik sportowy Record podaje, że przedstawiciele Królewskich obserwowali Di Maríę w Chinach i zaoferowali Benfice piętnaście milionów euro. Jak się można było spodziewać, ekipa ze stolicy Portugalii uznała propozycję za niewystarczającą. Agentami piłkarza są Andres Miranda, zajmujący się negocjacjami nad nowymi kontraktami, oraz Jorge Mendes, który dwa o wizerunek zawodnika w Europie. Ten pierwszy już poinformował swojego klienta o ofercie z Madrytu.

Zainteresowanie Los Blancos Di Maríą nie pojawiło się dopiero teraz. Los Merengues monitorują sytuację młodziana już od 2006 roku, kiedy bronił on barw Rosario, czyli od momentu, gdy dyrektorem sportowym został Predrag Mijatović. Królewscy planowali sprowadzić skrzydłowego najpierw do Castilli, ale ostatecznie to Benfica w 2007 roku sięgnęła po gracza. Wysłannicy Ramóna Calderóna na bieżąco zbierają informacje na temat Di Maríi i uważają, że czyni ogromne postępy, dzięki czemu może stać się jednym z najlepszych na świecie na swojej pozycji. Właśnie dlatego działacze chcą przeprowadzić transfer tak szybko, jak to tylko możliwe.


REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2008

Komentarze

2008.08.20, godz. 20:50, papryczka90
chociaz chce sie poprawic bo chyba gral na wypozyczeniu Giovinco w tamtym sezonie w Empoli lub Napoli :P
2008.08.20, godz. 20:31, papryczka90
Tanko o czym Ty mowisz :/ wiem ze Aguero nie lubi Realu,jednakze jest nadal jakas opcja, Benzeme juz w tym roku skusiłaby wielka suma :) Villa w tym roku nie na sprzedaz a Giovinco w poprzednim sezonie juz grał w kadrze Juventusu, widac kto sie zna a kto nie. Angel di Maria rowniez jest oceniany wg IO. I przestancie z Quaresma.. nie wiem co w nim widzicie :/ skrzydła Robben-Robinho to jest to !! na zmiane Higuaina na prawym i Drenthe (!!!!!) na lewym :) do tego Raúl i Ruud sa w ataku,wiec potrzeba napadziora typu Benzema, prosze nie Huntelaar bo moze i w Ajaxie strzela ale to nie jest napastnik na miare Realu !!
2008.08.20, godz. 15:11, mejia
kupić i wypożyczyć jeśli naprawdę taki dobry ale na ten sezon Robinho ma zostać
2008.08.20, godz. 14:02, Falangista_Madrid
Ciekawe, nie powiem to byłoby niezłe wzmocnienie. Jednak Calderon powiedział, że nie będzie więcej transferów, a ja wierze prezydentowi Calderonowi :)
2008.08.20, godz. 13:47, El Rey
Dobry pomysł.
2008.08.20, godz. 13:21, robinhob4
ja bym go kupil i wypozyczyl na 2 lata doi bencfici ale moglby w kazdym razie wrocic do realu za rok na wypadek gdyby odszedł Robson :D to moje skromne zdanie
2008.08.20, godz. 12:39, atan
kama1500 >>> już niedługo początek roku szkolnego, nie martw się. Czytania ze zrozumieniem Cię nauczą w pierwszej klasie podstawówki. :)

Co do zainteresowania - wydaje mi się, że na zainteresowaniu się skończy. :/
2008.08.20, godz. 12:30, akrhcp
kama1500

Cofnij swoje słowa i czytaj ze zrozumieniem następnym razem.
2008.08.20, godz. 12:24, BigDaddy.
kama1500 - heh, mała wpadka :P Pisze wyraźnie: "Wybrańcem działaczy REALU MADRYT jest Argentyńczyk, Angel Fabián Di María, występujący obecnie na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie." To tyle ;]
2008.08.20, godz. 12:20, danielkaras
quaresma to cienki bolek taki zawodnik nadaje sie do porto ale napewno nie do realu
2008.08.20, godz. 11:46, Mlody723
2008.08.20, godz. 11:21, superplayer
tez tak mysle np moz by bylo pozornie zainteresowac sie piłkazem powiedziec ze daje sie 15 mln a klub ze chce 23 na to real ze da 17 a klub dalej ze 23 i wtedy real mowi nie - tyko musiałoby to byc nagłosnine w mediach ;p
2008.08.20, godz. 11:38, Burzafka
kama1500 - przeczytaj jeszcze raz newsa...
2008.08.20, godz. 11:36, Burzafka
jeżeli odejdzie Robson to trzeba kogoś kupić, może być nawet ten Di Maria
2008.08.20, godz. 11:33, kama1500
o boze...zal mi was..

news jest o tym ze Di Maria mialby przejsc do chelsea zamiast Robinho ktory zostaje w realu..a wy piszecie ze Di maria sie nie nadaje do Realu..

zal......
2008.08.20, godz. 11:23, dumel0
no kupia go i beda w 4 grac na jednym skrzydle+zal
2008.08.20, godz. 11:21, superplayer
Cena dla każdego innego klubu 15 - 20mln
Cena dla Realu x 1,5 -1,7

Jak się wydaje ogromną kasę na zawodników i nie umie się negocjować i chwali się że na CR można wydać 80mln to się potem nie ma co dziwić.

Moim zdaniem real powienin pomyśleć strategicznie i zacząć się interesować piłkarzami a potem nie kupować ich z powodu zbyt wysokiej ceny. Zeby zmienić swój wizerunek klubu który zawsze przepłaca.
2008.08.20, godz. 11:14, _Smooth_
baptista21- myslisz tylko o jednym
2008.08.20, godz. 11:13, _Smooth_
ja na prawa pomoc sciagnol bym Arona Lennona z Totenhamu
2008.08.20, godz. 10:51, juzinho12madrid
ValenciaLover1
[*] "Chiszpania" [*] mówi sama za siebie xD
2008.08.20, godz. 10:46, Kamil176
Prawego pomocnika niech kupią, a Robson ma zostać. Di Maria może przyjść, a Robinho zostać ;].
2008.08.20, godz. 10:42, real07
hehehhehe
2008.08.20, godz. 10:36, raul1976
adipetre: Bo Zhirkow to jest lewy obronca, a nie pomocnik, chociaż patrząc na jego grę rzeczywiście można mieć co do tego wątpliwości.
P.S. Ja też chętnie bym go zobaczył w Realu bo zrobiłna mnie największe wrażenie spośród wszystkich piłkarzy na Euro.
2008.08.20, godz. 10:33, BigDaddy.
Proponuję zbanować już chyba 3 konto tego prowokatora, "kibica" Valencii... I na razie go lekceważyć. Może w końcu będzie spokój.

A co do tematu: ten Di Maria jest naprawdę obiecującym zawodnikiem, ale czy będzie w stanie zastąpić Robsona? Może lepiej byłoby postarać się jeszcze o Silvę... w końcu za odpowiednią cenę Valencia będzie skłonna go sprzedać.
2008.08.20, godz. 10:30, Tanko
papryczka90 widać że jesteś wielkim znawcą <lol2> mówisz że Quaresma sie nie przyda który świetnie uzupełniał by sie z robbenem potrafi fenomenalnie dośrodkować uderzyć z dystansu oraz świetnie kiwać. Mówisz o jakims Giovinvo o którym pewnie dopiero usłyszałeś na IO zagrał dwa dobre mecze a ty juz chcesz go kupywać żeby znowu przez 3 lata siedział na ławie albo był wyporzyczany brawo :) druga sprawa Aguero ziomek mówi ze nienawidzi realu i ze nigdy nie przejdzie więc nie ma co sie łudzic Benzema może i by przeszedł ale dopiero za rok bo w tym na 100% zostaje w Lyonie moim zdaniem na prawe skrzydło Quaresma na atak spróbować wyciągnąć Ville mysle ze Valencia by go sprzedała za 40 mln Euro bo jeszcze nie podpisał nowego kontraktu :D HALA MADRID!!!
2008.08.20, godz. 10:29, plantosz
jak real robi takie zakupy to w tym roku nie zdobedziemy ani ligi mistrzów ani primiera division kupili by kogos dobrego anie kogos o kim świat nie słyszał milan za to kupił ronaldinho shevcenko i przymierza sie na didiera drogbe
2008.08.20, godz. 10:27, geniu
Angel jest świetnym piłkarzem i przyszłościowym a to ważne, było by świetnie jak by przyszedł. Tylko nie za Robinho!!!! Niech Robinho zostanie i niech kupią Di Marie i kupic napastnika i będzie gites!!!;]
2008.08.20, godz. 10:22, akrhcp
Pogięło ich! Mają równie młodego Higuaina, który nie ustępuje w umijętnościach Di Marii. Na Olimpiadzie bardziej podobała mi się gra Thiago Neves'a. O niego bym się postarał.
2008.08.20, godz. 10:12, realmadryt222
robinho zostaje ... a di marie zamienic za saviole .. kupic quaresme i napadziora (ville benzema huntelara) wtedy mozermy powalczyc w LM
2008.08.20, godz. 10:09, papryczka90
przestancie gadac o Quaresmie bo mi sie zygac chce :/ co takiego pokazał Quaresma ? pomachał nogami szybciej i strzelił z fałsza ? w wiekszosci akcji niewiele to wnosi i do Cristiano brakuje mu bardzo duzo,nawet do takiego Simao czy Naniego,ktorzy sa wazniejsi w reprezentacji Portugalii !! Po pierwsze Robinho nie odejdzie,a jesli do tego dojdzie(odpukac) to mam nadzieje,ze zdaza kupic klasowego pomocnika. Silva raczej nie odejdzie wiec mysle,ze Giovinvo z Juve by sie przydał. Na IO pokazał naprawde dobra piłke, panie Calderon prosze sie wziac za transfery !!
Jednakze mysle,ze Robson nie odejdize i brak nam jedynie utalentowanego napastnika jakim niewatpliwie jest Benzema lub Sergio Aguero !! zamkniemy sie w 50 mln euro za jednego z nich,wiec nie wiem na co jeszcze czekac ?
2008.08.20, godz. 10:05, www.imielap62
I tak nikt nie zastąpi Robinho!!
2008.08.20, godz. 10:02, Sir Dzidek
Di Maria co to jest =/ ehh za ta kase mozna Quaresme sciagnac i zrobic asa takiego jak CR... i kasowo to lepiej wyjdze bo RQ to znana juz marka i koszulki beda szly :P
2008.08.20, godz. 10:00, adipetre
nie no, z calym sacunkiem dla nieg, bo talent ma spory, ale on w poprzednim sezonie wcale nie tak rzadko byl zaledwie rezerwowym, a gdy gral zbiral gwizdy, nie wwydaje mi sie zeby byl to dobry transfer, skoro szukamy lewego skrzydlowego to dlaczego nie interesujemy sie np. zhirkovem on jest znacznie lepszy od di marii, a moze tez grac na obronie
2008.08.20, godz. 09:49, Rado69
po co di maria jak mozna quaresme miec ? ;/
2008.08.20, godz. 09:43, smierciozerca199
najpierw calderon mówił że niebędzie już żadnych transferów a teraz chce sprowadzi di marie?
2008.08.20, godz. 09:39, Tanko
nam potrzeba sprawdzonego gracza mówie jeszcze raz QUARESMA :D chociaż nie przepadam za nim to on jest juz ograny i jest prawoskrzydłowym :) a po co nam kolejna perełka która będzie błyszczeć za 3-5 lat i do tego Di Maria to lewoskrzydłowy :) HALA MADRID!!!
2008.08.20, godz. 09:38, Joocek
nie chce nic mowic ale watpie zey ktoras sie na to zgodzila to raz a dwa to strona realmadrid.pl a nie jakies barabarafigofago.pl ;p
2008.08.20, godz. 09:26, Slupskinho
baptista21. każda kobieta jest piękna na swój sposób.
a ty nie możesz tego oceniać.
!!
2008.08.20, godz. 09:21, baptista21
Rzadko pisze komentarze ale teraz sie wkurzylem. Po co nam on ? :| Wole Robinho to raz! Dwa - na lewa strone mamy Robbena i Drenthe. Trzy - jak maja juz brac jakas perelke to niech znajda prawego pomocnika! Robinho ma zostac, mozecie mowic co chcecie ale ale to nasz najwiekszy wirtuoz i bez niego wiele bysmy stracili. Koniec Kropka!

ps. proponuje bardzo ciekawa rzecz :) a wiec kibice plci zenskiej z naszej strony mogly by ponadsylac swoje zdjecia komus, np mi :) i moglibysmy zrobic konkurs na miss Kibicke z naszej strony ;) bylo by to mile dla oka i jakies urozmaicenie ktorego nie widzialem na innych stronach :) moze dzieki przyzmatowi pieknych dziewczyn osoby postronne czesciej ogladaly by nasz serwis i w ogole ;) co Wy chlopacy i dziewczyny na to !?:)
2008.08.20, godz. 09:18, raul07witek
jak dla mnie gral swietnie jak na swoj wiek we wczorajszym meczu.ale ja go widzialem pierwszy raz w akcji i moze mial jeden taki wystep.nie wiem ale za jego trasferem jestem jak i rafael'a Sobis'a bo spodobala mi sie jego gra.warto by sie zainteresowac.pzdr
2008.08.20, godz. 09:18, answer10
Doskonałe posunięcie
2008.08.20, godz. 09:17, Za
Dla mnie, na dzien dzisiejszy, jest po prostu slaby. Ogladalem go w Benfice i choc gral w miare, to mnie nie oczarowal. Moze na igrzyskach sie pokazal, nie wiem, nie ogladam zbyt uwaznie.
2008.08.20, godz. 09:17, Real fan of real
MajsterDG- eeeee?? po co ??? mamy Snejider,VdV,Gutiego na rozegraniu.... a to tego Di Mari nie jestem przekonany... ale można spróbowac
2008.08.20, godz. 09:16, Egooo
Trochę mamy ścisk w środku pola ja bym zrobił porządek i kupił Kake jeszcze oprócz niego
2008.08.20, godz. 09:15, Esstier
:) Ciekawa opcja, zobaczymy czy w ogóle Robson odejdzie.
2008.08.20, godz. 09:10, Landcast21
Kaka do Chelsea za 102 miliony euro?!
"Daily Star" poinformował, że Milan zgodzi się sprzedać swoją gwiazdę za 102 miliony euro!!
2008.08.20, godz. 09:09, Peter_990
LoL u nas jak jakiegos mlodego kupuja to do castilli a w innych klubach to dają mu szanse w 1 skladzie
A co do transferu to ja jestem za
2008.08.20, godz. 09:07, MajsterDG
Do Realu najbardziej sprzydałb się RiQuelme
2008.08.20, godz. 09:06, Egooo
Brać go to jest inwestycja a Robinio hmm nie powiem że nie było by dobrze jakby został ale trzeba o niego zadbać
2008.08.20, godz. 09:01, snooker0807
nie powinni na nim oszczędzać. real powinien go kupić bez względu na cenę. przecież to najbogatszy klub świata. a potem napewno barca wyłoże odpowiednią kwote i calderon będzie sobie pluć w brode:D.
2008.08.20, godz. 08:57, MatuchSZ
A wymiana chandlowa Lampard za Robinho jak już
2008.08.20, godz. 08:54, Rolnik8
Trzeba go kupić ,bo Robinho to napewno odejdzie jak mu się umowa skończy ,a ten Di Maria to się zapowiada że za te 2 lata będzie 2 razy droższy :P
powinni wyłorzyć na niego 17-24 mln euro ,i mogę się załorzyć że by się to zwróciło
2008.08.20, godz. 08:52, pelart
bardziej podobna do hiszpańskiej jest oczywiście francuska liga
2008.08.20, godz. 08:51, Joocek
Można by go kupić i wypożyczyć na rok czy dwa do benfiki w sumie liga portugalska chyba jest najbardziej podobna do hiszpańskiej(z lig europejskich).
2008.08.20, godz. 08:48, Egooo
Jest młody i na pewno by sprawił zdrową konkurencję wiec dlaczego nie ja bym go brał
2008.08.20, godz. 08:46, grzesiek1654
nawet jak by przyszedł oby się nie zmarnował
2008.08.20, godz. 08:46, 19marxs
Dlaczego nie może przjść Di Maria i zostać Robinho???
2008.08.20, godz. 08:46, Inkwizytor
On tylko jest lewym pomocnikiem czy również gra na prawej ?
2008.08.20, godz. 08:45, szygulal
Jaka to jest dokładnie pozycja??

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama