REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2008.03.06, godz. 14:09, el crack total / as.com

Przyczyny porażki

Zagubiony Robinho
Zbyt wielkie nadzieje pokładane były w Robinho, a on temu zwyczajnie nie podołał. Kiepska forma, słabe nogi, brak pomysłu i wsparcia kolegów nie pozwoliły mu zabłysnąć we wczorajszym meczu. Tylko jedna akcja dwójkowa z Raúlem zaowocowała bramką (ze spalonego - przyp. red.). Roma miała go pod całkowitą kontrolą.

Brak klasycznej dziewiątki
Schuster popełnił błąd nie wystawiając przeciwko Romie żadnego środkowego napastnika. Postawił na Raúla i Baptistę. Ten pierwszy ma co prawda niespotykany instynkt strzelca, ale typową '9' nigdy nie był. W dodatku nie mógł liczyć na pomoc ze strony zabłąkanego gdzieś w środku boiska Bestii. Szkoleniowiec zreflektował się pod koniec meczu i wpuścił Soldado na boisko. Niestety, za późno.

Dwie stracone bramki
Real bronił się dzielnie i defensywie Królewskich nie można było nic zarzucić. Po zejściu Pepego wszystko jednak się zmieniło. Blancos szybko stracili bramkę. Co prawda szybko wyrównali, jednak pod koniec meczu ponownie zostali skarceni przez rzymian.

Brak pressingu
Roma mogła grać komfortowo. Madryt prawie nie naciskał w środku pola. Nie było widać ani gniewu, ani poświęcenia.

Ospałość w ataku
Chaos w konstrukcji: niezbyt kreatywny Guti, osamotniony Raúl i grający w zwolnionym tempie Baptista - to zbyt mało, by sprostać dobrze zorganizowanej włoskiej defensywie.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Liga Mistrzów 2007/2008

Komentarze

2008.03.08, godz. 17:59, Arek 1992
Co roku od 3 lat jest tak: Real odpada z LM, bo:
1. kontuzje
2. kartki
3. słabe przygotowanie
4. brak szczęcie
Tak było za Luksemburgo, Lopez Caro, Capello, a teraz jest z Schusterem.

Sorry ale ile można mówić jedno i to samo. Nie mamy zespołu godnego LM i tyle
2008.03.07, godz. 20:44, Majkel_Chrupek
hahahaha brak pressingu? Jeśli chodzi o pressing to był to chyba najlepszy nas mecz!!
2008.03.07, godz. 12:35, Vangool
jak ja nienawidzę gutiego - normalnie jakbym go dopadł to tak bym mu napizgał, żeby się zesrał w pory - ojscus jeden
2008.03.07, godz. 12:09, hawkmoon269
przyczyny porażki
PEPE - 30 milionowa pomyłka, gość nawet piły przy nodze nie umie przyczymać
No i kumpel z drugiej strony HEINZE - ferguson wiedział co robi
2008.03.07, godz. 09:19, mendix777
Przyczyna jest jedna mianowicie PLAGA KONTUZJI!No coz ale tak bywa.Ale nie rozumiem zarzadu odpadli poprzez kontuje przecierz to jest wiadome a tu juz zwalniaja
2008.03.07, godz. 07:26, caramon
_Pawel1992_ - weź przeczytaj to co napisałeś i wyjaśnij mi ten bełkot.
2008.03.06, godz. 23:42, stu
"Przyczyny porażki:
Dwie stracone bramki"

Wow! Gratuluje przenikliwości, od siebie dorzuciłbym jeszcze np. niestrzelenie 3 goli, albo formę: była gorsza niż lepsza.

pzdr
2008.03.06, godz. 23:33, Stolman
Ja dodałbym jeszcze błąd Heinze przy pierwszej bramce i złe decyzje personalne Schustera. Od początku meczu zamiast Diarry powinien zagrać Drenthe
2008.03.06, godz. 22:05, idziakint
Przyczyną porażki, jest brak kreatywnego zawodnika na środku pola więc zdjęcie tego Pana jest jak najbardziej na miejscu
2008.03.06, godz. 21:45, HunterCF
przyczyny porażki: ozcywiste! brak holendrów i Ramosa:( we'be back!!!!!!!!! HALA MADRID
2008.03.06, godz. 21:45, HunterCF
przyczyny porażki: ozcywiste! brak holendrów i Ramosa:( we'be back!!!!!!!!! HALA MADRID
2008.03.06, godz. 21:23, KubaR11
Przyczyny porażki???
Oto największa:
OBRONA!!!!

Mam nadzieję, że Real nie będzie prożnował w najbliższym oknie transferowym!!!

Hala Madrid!!!!
2008.03.06, godz. 21:18, kamil848
Raúl robinho Guti- 4- jedyni zawodnicy którzy probowali coś ugrać
Baptista, Drenthe-+3- julio zbyt samolubnie chciał rozstrzygnąć mecz sam i udowodnić ze jet lepszy od robinho.
Rayston gdyby wszedł wcześniej albo grał od początku buło by o wiele lepiej.
Cannavaro, Torres, Gago,Soldado, Casillias- poprawnie ale nie bez blednie.
Pepe, Heinze- -1- jak można tak grać!! kryć zwodnika 10 metrów za sobą, niepotrzebnie faulować, niecelnie podawać,.
Moim zdaniem błąd popełnił trener. Torres i drenthe w pierwszym , Robinho na ławie. Od początku drugiej wpuści robsona i ogień na nich.
2008.03.06, godz. 21:11, DavidBlanco
Schuster przegrał ten mecz taktyką po prostu
2008.03.06, godz. 20:44, occhio
Kadrę może mamy i szeroką, ale trener z niej nie korzysta. Przykładowo w ataku ciągle Raúl i Ruud. Inna sprawa z pomocą tu przez kontuzję występowali prawie wszyscy zawodnicy ale poza Gago prawie za każdym razem inaczej ustawieni na boisku. Z obroną też dziwna rzecz, gra zawodnik(salgado) który powinien odejść na zasłużoną emeryturę już latem( nie trzeba by było sprzedawać Cicinho), a na ławce siedzi młody Torres który niedawno według naszego trenera był obiecującym wychowankiem. Co do wszystkich pozostałych postów to chciałbym wziąć w obronę baptistę i pepe. Co miał zrobić w pomocy zawodnik kiedy musiał grać jako napastnik, ofensywny pomocnik i jeszcze harować w obronie. Nie można grać samemu przeciw 4 zawodników drużyny przeciwnej, a baptista nie miał wsparcia ani w DP(gago, diarra), ani w ofensywie(guti- totalne dno). Co do pepe to jeśli wszyscy defensorzy grali by poprawnie, nie wspominając o dwóch DP to nie miałby on 2 kartek(pierwsza interwencja na żółtko w strefie środkowej boiska- gdzie był diarra i gago, drugie żółtko w sektorze bocznym gdzie był BO, bo napewno żadnej asekuracji przy Vucinicu nie było. Co do nowych zawodników to należało by pomyśleć o napastniku (tylko Huntelaar), rozgrywającym(Diego, Rafael Van der Vaart, Nasrii), prawym pomocniku(może być Quaresma) no i środkowym obrońcą(Garay, Richards, Mexes).
2008.03.06, godz. 20:37, mejia
Real nie zachwycił tak jak w ostatnich meczach
2008.03.06, godz. 19:30, _Pawel1992_
hahaha i po real barca do przechodzi dalej a real się schowa.
2008.03.06, godz. 19:23, dark24real
Racja, ale wczoraj mieliśmy zero skrzydeł i to też na swoim się odbiło.
2008.03.06, godz. 19:12, Konras
żal dupe ściska... nie tak miało być, holenderska pomarańcza była kluczem do sukcesu, dalibyśmy rade bo chłopaki motywacje mieli.
2008.03.06, godz. 18:59, Robinho mistrz!
ramos4- widocznie Saviola jest zbyt słaby. Przepraszam Cię bracie za szczerość, ale to jest dziecinne myślenie, bo widziałeś jak Saviola kiedyś wymiatał i myślisz pewnie, że teraz byłoby tak samo

KidNapper- Diego,Garay,Alves,Quaresma- ich nam brakuje?
Diego- Sneijder (młodszy, wcale nie słabszy moim zdaniem),
Garay- po co? jest Pepe, Canna, Metzelder i ewentualnie Ramos może tu zagrać, ale że Garay na przyszłośc by się przydał to się akurat z Tobą zgodzę, bo z Pepe by grał w środku, Ramos na prawej i Marcelo lub Torres na lewej, bo jednak Metze uważam, że na 1 skład Realu jest za słaby z całym szacunkiem dla niego
Alves- mamy Ramosa, ewentualnie mógłby przyjść, ale wtedy nie moglibyśmy ściągnąć Garaya; (bo za dużo by ich było) i Ramos by przeszedł do środka, ale jednak Ramos jest bardziej produktywny na prawej stronie defensywy
Quaresma- Robben (tylko módlmy się o zdrowie dla niego)
HALA MADRID!!!
2008.03.06, godz. 18:56, van Pisera
wiecie czego brakowalo ??
cyt... SZpakowski " BRAKUJE WITAMINY C W SKLADZIE REALU" czyli Ruuda van Nistelrooya , Robbena , Sneijdera no i Ramosa

podzielam ta opinie a zwlaszcza brakowalo RUUDA
2008.03.06, godz. 18:54, van Pisera
wiecie czego brakowalo ??
cyt... SZpakowski " BRAKUJE WITAMINY C W SKLADZIE REALU" czyli Ruuda van Nistelrooya , Robbena , Sneijdera no i Ramosa

podzielam ta opinie a zwlaszcza brakowalo RUUDA
2008.03.06, godz. 18:53, van Pisera
wiecie czego brakowalo ??
cyt... SZpakowski " BRAKUJE WITAMINY C W SKLADZIE REALU" czyli Ruuda van Nistelrooya , Robbena , Sneijdera no i Ramosa

podzielam ta opinie a zwlaszcza brakowalo RUUDA
2008.03.06, godz. 18:53, Klebark
Arrivederci Madryt!100mln wyfzucone w błoto, tak trzymać.Hala Madrid, hi,hi,hi.
2008.03.06, godz. 18:43, Mario
Nie ma co zwalać na Robinho moim zdaniem czy Pepego, bo mecz LM złożył się w takim czasie, że akurat oni wracali po kontuzjach i nie byli w 100% silni na taki mecz. Co do Baptisty to trzeba przyznać, że zawiódł i mógł Schuster postawić na kogoś innego
2008.03.06, godz. 18:37, Marchena10 Hala Madrid !!
nie wszystko można wygrać !
2008.03.06, godz. 18:31, Winnetou
1-dlaczego nie gral od poczatku Drenthe!!!???jak o nwszedl to cos sie zaczelo dziac a i Robinho mial wtedy jakies wsparcie!
2-nie bylo ''9''?!no jasne jak pan Schster nie powolal nawet Savioli!!!
3-to co gral Bestia wolalo o pomste do nie ba!!!!!poza 2 wolnymi(ah to spojenie) to tylko sie szportal i nawet nie potrafil podcholowac pilki przez 10 metrow!
....a Schuster spi na lawce....brak slow.......
2008.03.06, godz. 18:30, shoomi
Ja bym dodał jeszcze jedną, bardzo ważną przycznę - kibice. miało być piekło a był majowy piknik. przez cały mecz tylko raz się poderwał doping. Wystarczy wspomnieć ujęcie realizatora, na którym Raúl stara się poderwać publiczność do jakiegoś śpiewu ale nic. Mecz był prawie na stadionie neutralnym. Miejscami nawet było słychać kibiców romy :/
2008.03.06, godz. 18:29, Goku91
według mnie to przez Pepe Real przegrał bo przez niego Real grał w dziesięciu
2008.03.06, godz. 17:38, labinho
Jesli ligi nie wygraja to bedzie tragedia
2008.03.06, godz. 17:36, Klawisz
Nic dodać nic ująć.
2008.03.06, godz. 17:35, atan
Słaby mecz... Trzeba walczyć na jednym froncie. Mam nadzieję, że Barça trochę zwolni tempo, grając jeszcze na trzech...
2008.03.06, godz. 17:31, JohnyMario
nie ma co się oszukiwać graliśmy DNO... nie mogliśmy przejść obrony Romy która grała bardzo uważnie.. Guti wg nie grał nic, nie uważam żeby dostał dożywotni kontrakt za taką cieniznę... a to jego zachowanie w końcówce co rzucił się bez piłki na piłkarza Romy to juz zakrawało na błazeństwo... Niech więcej gwiazdek sobie jeszcze wytatuuje to mu na pewno doda skill'a ;/ Robson coś tam cisnął ale więcej się pluł na innych niż mieszał :/ Obrona- szkoda gadać Pepe znowu zaczyna się ośmieszać a Heinze to już klapa totalna... Ludzie przecież Real to najbogatszy klub na świecie a sprowadza przeciętniaków... Było okienko transferowe teraz to nie kupili nikogo a kontuzji jest tyle, że ostatnio "aż" 4 obrońców było do dyspozycji Shustera... Kupują młodych w dodatku przecietniaków i oczekują sukcesów..:/ Do bani z wszystkim... mam nadzieje, że chociaż w lidze podołamy i to będzie chyba pocieszenie tego wszystkiego bo na więcej z taką grą nie ma się co łudzić... Sam Robinho nam wszystkiego nie wygra :/ HALA MADRID! i tak ich kocham!
2008.03.06, godz. 17:28, JohnyMario
nie ma co się oszukiwać graliśmy DNO... nie mogliśmy przejść obrony Romy która grała bardzo uważnie.. Guti wg nie grał nic, nie uważam żeby dostał dożywotni kontrakt za taką cieniznę... a to jego zachowanie w końcówce co rzucił się bez piłki na piłkarza Romy to juz zakrawało na błazeństwo... Niech więcej gwiazdek sobie jeszcze wytatuuje to mu na pewno doda skill'a ;/ Robson coś tam cisnął ale więcej się pluł na innych niż mieszał :/ Obrona- szkoda gadać Pepe znowu zaczyna się ośmieszać a Heinze to już klapa totalna... Ludzie przecież Real to najbogatszy klub na świecie a sprowadza przeciętniaków... Było okienko transferowe teraz to nie kupili nikogo a kontuzji jest tyle, że ostatnio "aż" 4 obrońców było do dyspozycji Shustera... Kupują młodych w dodatku przecietniaków i oczekują sukcesów..:/ Do bani z wszystkim... mam nadzieje, że chociaż w lidze podołamy i to będzie chyba pocieszenie tego wszystkiego bo na więcej z taką grą nie ma się co łudzić... Sam Robinho nam wszystkiego nie wygra :/ HALA MADRID! i tak ich kocham!
2008.03.06, godz. 17:23, labinho
Jedyna przyczyna tej pozazki jest ten cienki trener kto to widzial zeby tak ustawiac zespol?po 1 salgado nie ma formy i jest stary poprostu juz sie nie nadaje.po 2 Brak napadziora. Po 3 Guti-ten chlop byl po kontuzji-nic nie pokazal w tym meczu i mial same straty... a co do Robinha to nie mial nawet jak sie dobrze rozbrykac bo nawet chwilami po 3 go krylo.poprostu nie mial z kim grac....no i wogule to za malo biegali
2008.03.06, godz. 17:05, Every
przyczyny sa nastepujace:
1salgado, 2baptista, 3robinho, 4schuster, 5vassaras!
1-skoncz czlowieku juz kariere!
2-to jest gra zepsołowa!
3-!:/ on tam był?!:/
4-zmiany sie robi kiedy zespołowi sie nie układa! trzeba robic madre zmiany! po cholere sciagał diarre(?)(powinien zajsc gago) czemu salgado grał tak długo(?) czemu soldado wszedł na 5min(?)(po co wogóle wszedł?!) czemu nie wpuscił balboy który jest szybki zwinny i na bank by troche namieszał razem z drenthe!


Mam wrazenie, ze ogladalismy inny mecz. Gago mial zejsc?! Diarra albo sie caly czas wywracal, albo tracil pilke glupimi podaniami. Co do Robinho... W 90% akcji ofensywnych mial wiekszy lub mniejszy udzial. Prosze Cie, jeden z lepszych zawodnikow naszej druzyny.
2008.03.06, godz. 17:01, sum
tutaj przdal by sie w tej chili fabrecas ale za wyskokie progi ,mlody gowniarz a juz potrafi wiecej niz nasza panienka i on chce dozywotni kontrakt szkoda pieniedzy niech spada do castilii
2008.03.06, godz. 16:58, sum
Oni przegrali ten dwumecz juz w Rzymie,po losowaniu byli zbyt pewni siebie,a roma to juz nie ta Roma 1 :7 za szybko uwierzyli ze sa w nastepnej rundzie.Casias ostatnio puszcza prawie wszystko druga bramke zawalil ewidentnie
2008.03.06, godz. 16:56, Mati1986
dobrze piszesz sum ja tez jestem tego zdania!!! niech kur.y spierd...ja do burd...lu a guti jest nia wlasnie
2008.03.06, godz. 16:52, sum
Guti niech lepiej odejdzie bo dla mnie jest to panienka wiecznie niezadowolony i on chcial isc do angli grac tam by mu dopiero dupe skopali
2008.03.06, godz. 16:51, łoł
według mnie Robinho grał najlepiej wśród naszego zespołu zmieniał pozycje biegał kombinował podawał grał najlepiej w naszej drużynie Casillas znowu nic nie pokazał
Salgado grał tylko do tyłu
Diarra nic nie pokazał znowu...
Gago kiepski podania czasami jednak zaliczał odbiory
Guti dużo podawał ale tylko do boku w przód już mu tak nie wychodziło
Raúl słaby występ druga sprawa że nie dostawał podań
Baptista ładnie wykonane dwa rzuty wolne hmm i to wszystko
i jeszcze kiedy Salgado złapał kontuzję było trzeba wpuścić kogoś na atak a nie Torresa
2008.03.06, godz. 16:51, Pelkosław
Według mnie przyczyną porażki były kontuzje...
2008.03.06, godz. 16:49, sum
Prze chwila ogladalem skrot meczu i tak naprawde ten sedzia nam nie pomogl za wyjatkiem tej bramki ale to nie wina jego tylko bocznego,pozostala czesc meczu to gwizdal dla wlochow kazde przewinienie u nas widzial u nich prawie ze nic ,ewidentny rzut karny na 1 0 postrzale robinie w drugiej polowie zatrzymanie pilki reka przez co nie bylo pewnej bramki widac to wyraznie na powtorce bramkarz romy w drugim koncu bramki
2008.03.06, godz. 16:47, Baraja
Nie mieliśmy dobrego skrzydłowego. Robinho był nieco zagubiony, a Baptista poza uderzeniem w poprzeczkę nic nie pokazał. Najbardziej czekam teraz na powrót Sneijdera, bo on nie bawi się na boisku, tylko walczy. Kiedy ma okazję, to strzela, a a tych strzałów w wykonaniu Realu trochę brakowało.
2008.03.06, godz. 16:43, danielkaras
zagralismy fatalnie przez defensywne ustawienie zeby byl sam gago a za diarre drenthe byloby inaczej
2008.03.06, godz. 16:42, kamil2013
RealMadridFans - Pepe jest z pochodzenia brazylijczykiem. Także komentator tym razem sie nie pomylil.
2008.03.06, godz. 16:41, eatht
RealMadridFans, to ty jestes smieszny, bo Pepe jest Brazylijczykiem, tyle ze ma portugalski paszport.
2008.03.06, godz. 16:36, RealMadridFans
Jest tylko 1 przyczyna. S Ę D Z I A.
A najśmieszniejsze w Szpakowskim było to, jak mówil, że na boisku 3 graczy Realu jest z Brazyli (m.in. Pepe) hahahah
2008.03.06, godz. 16:17, Tomer
niestety Vassaras ślepa kura a za razem sokole oko (widział malutkie przewinienia a ostrych fauli nie odgwizdywał)
2008.03.06, godz. 16:16, Barca887
no szkoda że odpadliście bo Barça sama została w LM noi współczuje tych kontuzji co teraz macie sami widzicie jak to jest gdy ma się najlepszych piłkarzy kontuzjowanych w Barcelonie to samo było i teraz znów sie to stało tym razem z Messim!!!
VeB
2008.03.06, godz. 16:08, Golo81
Na mecz mojej ukochanej drużyny,której kibicuję już od 11 lat, o stawkę i który mogłem zobaczyć w tv publicznej trochę się naczekałem i... srodze się zawiodłem. Ostatni świetny mecz w wykonaniu "bogaczy" z Madrytu jaki pamiętam to finał LM z Leverkusen, niesamowity Zizou i jego gol z voleja ach... akcja za akcję, środkiem, skrzydłami, było wszystko, a wczoraj widziałem średniaka, który jakimś cudem ostał się do 1/8 finału. Mówienie, że zabrakło klasycznej 9 (z czasów kiedy grał R9 i też bez rewelacji; RvN bez formy, Soldado?proszę Was...) przecież Ci co wczoraj wybiegli na Santiago to nie jakieś leśne ludki, tylko grajki, którym płaci się krocie... kiedyś oglądałem trail z treningu RM i fajnie, pykali sobie, śmiali się ogólnie no problem, more fun, ale wczoraj było mi wstyd, nawet moja żona, jak na chwilę się przyłączyła do oglądania meczu to była szczerze zdziwiona, no cóż, mam nadzieję że uda się obronić tytuł. Pozdrawiam wszystkich kibiców piłeczki kopanej!!!
2008.03.06, godz. 16:07, KidNapper
Diego,Garay,Alves,Quaresma :) Moim zdaniem to czego nam brakuje :)
2008.03.06, godz. 16:05, Golo81
Na mecz mojej ukochanej drużyny,której kibicuję już od 11 lat, o stawkę i który mogłem zobaczyć w tv publicznej trochę się naczekałem i... srodze się zawiodłem. Ostatni świetny mecz w wykonaniu "bogaczy" z Madrytu jaki pamiętam to finał LM z Leverkusen, niesamowity Zizou i jego gol z voleja ach... akcja za akcję, środkiem, skrzydłami, było wszystko, a wczoraj widziałem średniaka, który jakimś cudem ostał się do 1/8 finału. Mówienie, że zabrakło klasycznej 9 (z czasów kiedy grał R9 i też bez rewelacji; RvN bez formy, Soldado?proszę Was...) przecież Ci co wczoraj wybiegli na Santiago to nie jakieś leśne ludki, tylko grajki, którym płaci się krocie... kiedyś oglądałem trail z treningu RM i fajnie, pykali sobie, śmiali się ogólnie no problem, more fun, ale wczoraj było mi wstyd, nawet moja żona, jak na chwilę się przyłączyła do oglądania meczu to była szczerze zdziwiona, no cóż, mam nadzieję że uda się obronić tytuł. Pozdrawiam wszystkich kibiców piłeczki kopanej!!!
2008.03.06, godz. 15:57, Gorky
zgadzam sie
2008.03.06, godz. 15:55, kamil2013
Głównym elementem który jak zwykle zawiół to wymiana podań. Wszystkie były łatwo przewidywalne i za wolne. Real grał koślawy atak pozycyjny. Wyraźnie brakowało skrzydeł i takiego napędu. Wszystko odbywało sie za wolno!!!
2008.03.06, godz. 15:52, KidNapper
"Nie było widać ani gniewu, ani poświęcenia. "
doskonale powiedziane w 100% sie zgadzadzam :/
2008.03.06, godz. 15:51, kamil2013
Teraz trzeba się skupić na obronie PD. Tylko tak Schuster zatrzyma swój stołek, inaczej czeka już Mourinho.
2008.03.06, godz. 15:49, kamil2013
Moim zdanie przy czerwonej kartce dla Pepe sędzia nie popełnił błędu, bo za taki faul napewno należala się żółta (w tym przypadku druga)
2008.03.06, godz. 15:48, sum
Jak VN moze miec zmiennika jak dwoch dobrych siedzi na lawie to kiedy oni maja sie wkomponowac w zespol jak on im nie daje szansy tak to jest jak sie eksploatuje jednego tulipana to pozniej zmiennicy nic nie graja i sie mowi ze sa bez formy a biedny tulipan zwiedl i wyszla kupa
2008.03.06, godz. 15:46, 8dlugi9
przyczyny sa nastepujace:
1salgado, 2baptista, 3robinho, 4schuster, 5vassaras!
1-skoncz czlowieku juz kariere!
2-to jest gra zepsołowa!
3-!:/ on tam był?!:/
4-zmiany sie robi kiedy zespołowi sie nie układa! trzeba robic madre zmiany! po cholere sciagał diarre(?)(powinien zajsc gago) czemu salgado grał tak długo(?) czemu soldado wszedł na 5min(?)(po co wogóle wszedł?!) czemu nie wpuscił balboy który jest szybki zwinny i na bank by troche namieszał razem z drenthe!
5-ta czerwona kartka to najsmieszniejsza rzecz jaka w zyciu zrobił!:/ nie nalezała sie!;>

tak nawiasem to schstera zaczynam coraz bardziej nie lubic, zwlaszcza przez robienie zmian!
a pepe dopuki był na boisku to był razem z casilliasem najlepszy!
2008.03.06, godz. 15:42, Kulka_92
Ehh shuster dobrał troche złą taktyke. Ja bardzo bym chciał żeby rvn miał dobrego zmiennika. A tu nikogo takiego raczej nie ma. Z chęcią bym zobaczył Adebayora z Arsenalu. Bardzo mi sie podoba jego gra ;]
2008.03.06, godz. 15:40, kamil2013
Rzeczywiscie Baptista zagral bardzo slabo. Byl wolny i bardzo wolny. Latem czekaja nas wzmocnienia przede wszystkim skrzydla!! Gdzie nasze skrzydła???????
2008.03.06, godz. 15:40, Konras
Najpierw brak 4 kluczowych graczy a potem kartka Pepe... Gdyby nie portugalczyk mecz mógł sie inaczej zakończyć. Ale jedno mnie pociesza, zemsta bedzie słodka.
2008.03.06, godz. 15:39, Raul_fan94
Shuster zle obral taktyke bo zamiast grac skrzydlami (Robinho i Drenthe)to zagral srodkowymi pomocnikami na ROME(wloski zespol)gdzie wiadomo ze sie beda bronic nawet osmioma zawodnikami gdybysmy zagrali skrzydlami (czyli tak jak rozbilismy valladolid)to moze cos by z tego bylo no ale trudno trzeba sie skupic na lidze
HALA MADRID!!!!!!!!!
2008.03.06, godz. 15:38, bartekpan
fatalny mecz Baptisy z taką grą to na okręgówke może się nie nadać a wogóle shuster spiepszył jaki tłok był w tym środku jeszcze robinho schodził przeważnie do śrdoka guti diarra gago baptista robinho troche za dużo jak na srodek mnie mieliśmy czym ich zaskoczyc powinnien wyjśc w pierwszym gago guti drenthe robinho a na atku Raúl nawet z higuainem
2008.03.06, godz. 15:33, damjan
Nic sie wlasciwie nie stalo. Najwazniejsza jest liga. Ciesze sie z wygranych ale bardziej zalezy mi na dobrej grze Realu. Wczoraj bardzo podobalo mi sie kilka akcji. No szkoda ze ich nie wykozystalismy. Ja sie nie martwie. Moze wygramy za rok:)
2008.03.06, godz. 15:33, ciongutka101
Moim zdaniem popelnilismy blad nie kupujac nikogo w styczniu.Trzeba kupic Veloso, Quaresme,Diego a napewno jakiegos napastnika chodzi mi oto ze Raúl i Ruud to swietni pilkarze ale sa to napastnicy na prostopadle podania i wrzutki ale szczerze mowiac nieumia sobie zbytnio sami stworzyc stuacji.Strzelic z daleka przedryblowac kilku graczy no i brak szybkosci.Mi sie wydaje ze Lopez z FC Porto albo Benzema najlepiej.
2008.03.06, godz. 15:32, Ponton
Ja wciaz sie zastanawiam co w takim klubie jak Real Madryt, robi taki pan jak Julio Baptista. Nie mam nic do niego jako czlowieka bo przeciez osobiscie go nie znam, ale na Boga - on jest za slaby na Real ! Mnostwo niecelnych podan, zero kreatownosci, brak ruchu z przodu...Myslalem, ze w tym sezonie cos sie zmieni ale nietety wciaz nie mamy skladu na lige mistrzow. Mozliwe, ze jezeli byliby Robben, Ramos, RvN, i Sneijder to inaczej by sie to ulozylo ale nie ma co gdybac a poza tym druzyna, ktora chce walcyc o wszystkie trofea musi miec liczna i wyrownana kadre. Mysle ze juz czas najwyzszy zakonczyc prace z niektorymi pilkarzami. Guti - OK, rozumiem, ze jest to symbol, ikona Blancos. Wiem takze, ze jest to geniusz. Podczas wczorajszego meczu to w nim pokladalem najwieksze nadzieje. Z kazdym jego kontaktem pilki krzyczalem do telewizora "Guti, geniuszu, zrob cos". Niestety - jest on bardzo nieregularny. Jeden mecz swietny, pozniej 5 zupelnie bezbarwnych. Nie mowie o tym zeby go sprzedawac ale trzeba kupic rozgrywajacego, ktory moglby byc dla niego alternatywa, pilkarza , ktory bylby bardziej regularny. Salgado - kiedys byl naprawde swietny, ale to bylo kiedys. Teraz jest juz po prostu za stary. Nie pokazuje juz rajdow prawa strona, nie ma dokladnych dosrodkowan. Podczas absencji Ramosa to on gra na prawej obronie. Mysle, ze jest to blad poniewaz grac tam powinien Miguel Torres. Heinze - Zupelnie bez formy. Wczoraj znowu zawalil bramke. Jak mozna kryc pilkarza za jego plecami ?! Poza tym w dzisiejszym futbolu od bocznych obroncow wymaga sie dobrej gry ofensywnej a mi sie wydaje iz Heinze jest na to za slaby technicznie. Mysle, ze we wczorajszym meczu lepiej na tej pozycji spisalby sie Marcelo.
Druga linia w ogole nie funkcjonowala. Zero kreatywnosci. Guti nie pokazal nic, Diarra wedlug mnie powinien isc do odstrzalu w nastepnym okienku transferowym. Jest to dobry pilkarz ale chyba za slaby jak na Real. Gago ma ten problem co Guti - jest nieregularny w swoich wystrepach ale mimo tego nie powinien odchodzic pozniewaz za pare lat bedzie kluczowym pilkarzem Realu. Potrzebujemy srodkowych pomocnikow naprawde z najwyzszej polki bo nie ma co sie oczukiwac - takim skladem nie bedziemy wsyzstkiego wygrywac. Wiem, ze znajdzie sie wielu obroncow tych pilkarzy i teksty typu - "odczep sie od nich, dzieki nim zdobylismy mistrzostwo" Co mnie to obchodzi ?! Oni nie graja za zaslugi. Rozumiem, tez im wiele zawdzieczam. Lubie ich i nic do nich nie mam.Wrecz przeciwnie! Ale w Madrycie powinni grac pilkarze, ktorzy sa najlepsi na swiecie w tym co robia, jezeli myslimy o zwyciestwie w lidze mistrzow. Mysle, ze Schuster kretynsko ustawil druzyne. Mogl wystawic klasyczne 4-4-2. Na prawej obronie Torres, na lewej Marcelo. Na skrzydlach od poczatku Drenthe - Robinho. DMF - GAGO, OMF - Guti. W ataku Higuain - Raúl. Drenthe powinien grac od poczatku ! Ostatnio w lidze pokazal, ze naprawde potrafi grac. Jeszcze raz wspomne o absencji kluczowych Robbena, RvN, Sneijdera i Ramosa. Moze oni by cos odmienili ale powtarzam - nie ma co gdybac i jezeli chcemy cos osiagnac to potrzeba nam wartosciowych zmiennikow a nie pilkarzy typu Baptista czy Salgado. Raúl tez powinien chyba wybrac sie do sanatorium, bo nie gra nic.
Podsumowujac w Realu potrzebna jest prawdziwa rewolucja ale nie taka jak w zeszlym sezonie. Nie mozna kupowac takich pilkarzy jak Heinze. Medzelder - przyszedl za darmo ok. Saviola tak samo mimo, ze i tak nie dostaje szans na gre. Pepe - 30mln euro. Ile zagral on meczy w tym sezonie ? Wiecznie kontuzjowany. Robben - 36mln euro. Swietny pilkarz ale niestety bardzo podatny na kontuzje. Nie wiem czy juz bedzie tak do konca czy da sie po prostu cos z tym zrobic, zeby kazdy kontakt z rywalem nie konczyl sie miesieczna przerwa w grze. Trzeba przeprowadzac transfery z glowa. Patrzec na wszystkie aspekty. Za Pepego i Robbena lacznie zaplacono 66mln euro. Nie pamietam ile za reszte. Mysle ze bardziej oplacalny za te pieniadze bylby zakup C.Ronaldo (oczywiscie jezeli by sie to udalo bo wiadomo ze to praktycznie nie mozliwe) albo wiecej tanszych pilkarzy. Ok - Pepe jakby nie byl non stop kontuzjowany, byly podpora naszej defensywy. Robben, to swienty pilkarz, gdyby tylko nie te kontuzje. Jezeli przez 3 miesiace, nie odniosa zadnej kontuzji to bedzie z nich naprawde pozytek. Sneijder to bardzo dobry zakup. Drenthe tak samo. Od samego poczatku wiedzialem, ze Drenthe to swietny pilkarz i wedlug mnie zasluguje na miejsce w podstawowym skladzie. Bardzo odczuwalny we wczorajszym meczu byl brak van Nistelrooya i Ramosa.
Podsumowujac trzeba pozbyc sie paru pilkarzy, ktorzy po prostu sa za slabi na gre w takim klubie jak Real Madryt. Trzeba w lecie przeprowadzic transfery naprawde pomyslane i jezeli beda na to fundusze to nie zalowac pieniedzy na kupno naprawde dobrego pilkarza.
Hala Madrid !
2008.03.06, godz. 15:31, Ass09
słabo mi się robiło ogądając ten mecz:/ beznadziejna gra...i te kontuzje, nie dość że przed meczem byli kontuzjowani zawodnicy to jeszcze po meczu doszło dwóch kolejnych. calay czas grali środkiem a najlepszą gra jest ra skrzydłami, beznadziejnie grali boczni obronćy zamiast oskrzydlać to skupiali się praktucznie na pilnowaniu...poprostu brak słow
zostaje walka o lige miejmy nadzieje że Real da radę:) HALA MADRID!
2008.03.06, godz. 15:17, pawell91
Według mnie głównymi przyczynami porażki są:
1. Kontuzje podstawowych piłkarzy (swoją drogą to te kontuzje to nie jest już pech)
2. Brak typowej 9. (zamiast Baptisty powinien grać Soldado lub Higuain)
3. Cz. K. Pepe
4. Słaba gra kilku piłkarzy : Heinze, Salgado, Gutiego i Baptisty.
5. Źle dobrana taktyka.
2008.03.06, godz. 15:15, Kozioł27
Słabo było w ataku
2008.03.06, godz. 15:15, czernex
dawidoW 100 procent racji, widac ze na piłce się znasz, dorzuce do twojego komentarza dwóch pilkarzy : salgado- chyba wszyscy juz maja go dość....nie jest to zawodnik ktory moglby grac w pierwszym skladzie realu madryt!!
torres- bez rewelacji ale tez zawsze moglo byc gorzej... udzielil sie chyba tylko w jednej lepszej akcji ofensywnej..

wracając do gago i gutiego: młodzian zagral naprawde dobry mecz,byl chyba jedyna osoba ktora nie myslala 3 godziny gdzie podac pilke...mial takze bardzo duzo odbiorow co zrobilo na mnie najwieksze wrazenie,guti natomiast znowu zaliczyl wystep wedlug mnie fatalny...obkrecal sie z ta pilka za dlugo i bez sensu a podan to moze 2 dobrych sie naliczylem w calym spotkaniu...dla mnie na dzien dzisiejszy : guti , bestia , salgado out!! i to koniecznie bo z nich nic w tej druzynie nie bedzie
2008.03.06, godz. 15:11, Palczak21
Ospałość w ataku
Chaos w konstrukcji: niezbyt kreatywny Guti, osamotniony Raúl i grający w zwolnionym tempie Baptista - to zbyt mało, by sprostać dobrze zorganizowanej włoskiej defensywie


najmądrzejsze co można było wywnioskować. Myślę to samo...
2008.03.06, godz. 15:09, Yazidzz2623
Mieliśmy zbyt wolne skrzydła, Na szkrzydłach mogli by zagrać:
obrona - Marcelo i Salgado
pomoc - Drenthe
Nie raz graliśmy bez prawego skrzydła, bo włanczał sie Ramos, Salgado swego czasu był jeszcze lepszy, a teraz już powoli bo powoli ale wraca do dyspozycji. Marcelo z Drenthe by się świetnie. Quaresma mógły być dobrym rozwiązaniem na prawą flanke, razem z Ramosem byliby nie do powstrzymania. Brakuje bardzo Roberto Carlosa, bo sczerze mówiąc nie mamy takiego klasowego lewego obrońcy. Jeśli chodzi o defensywnego pomocnika: Diarra, Gago nie! bardzo dużym błędem Realu było pozbycie się Makelele, obecnie najlepszym defensywnym pomocnikiem jest Yaya Toure. Nasza "9" też nie jest zbyt dobra jest wielu graczy może nieskutecznych ale w najważniejszych momentach potrafią się sprężyć i zdobyć bramke na wage zwycięstwa. Ruud jest już stary, ale jak się mówi stary ale jary musi mieć troche przerwy. A Real pokombinować z jednym napastnikiem lub którymś z rezerwowych. PD powinno byc nasze, a przyszłym roku o CL też powalczymy. Hala Madrid
2008.03.06, godz. 15:09, pio999
szkoda...........
2008.03.06, godz. 15:06, maciek94
najgorzej grał guti ten ktorego nie nawidze tyle mial nie dokladnych piłek ze oja
2008.03.06, godz. 15:06, guest23
RObert 100% racji. mimo całej sympati dla Gutiego uwazam że zawiódł na całej lini, potrzebny nam rozgrywajacy i to naprawde bd, co do Schustera to wystawienie dwóch pivotów byłoby naturalne gdyby w Rzymie było 2:1 dla Realu. cóż pozostaje PD i nadzieja na mniej kontuzji
2008.03.06, godz. 15:02, blancosik
KaroLLLLLL

Żal człowieku...
Złapali zadyche(nie mówie że krótką) grają niepełnym składem, a ty juz teraz skazujesz Schustera na ścięcie głowy...
Mourinho nie pomoże, on leci tylko na kase...
U Abramowicza dużo dostawał, miał kase na pilkarzy(praktycznie tego którego chciał to mógł mieć) i był panem...
Tu tak nie będzie
Hala Madrid!
2008.03.06, godz. 14:59, madrid15
cele transferowe w najblizszym czasie : dobry szybki napastnik(Benzema lub Huntelaar) dobry rozgrywający i jakiś skrzydłowy (Diego, Van Der Vaart,Quaresma) i obronca bo to co sie u nas dzieje to jest trageda
2008.03.06, godz. 14:56, hanyboy14
jak w napad kogos to Huntelaara!!!
2008.03.06, godz. 14:56, KaroLLLLLLLL
precz z szusterem!!! mówiłem to od początku że zawsze w rundzie wiosennej drużyny szustera przegrywają Szuster OUT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Murinho do madrytu
2008.03.06, godz. 14:54, ziomalek
nie bądzcie śmieszni z tym beztalenciem Soldado. Bez RvN nie ma zagrożenia w ataku, Robinho nie zawsze sam wygra mecz, bez Sneijdera słabo piłkę rozgrywają, a Guti znowu zawiódł w ważnym momencie, Baptista bez formy. Wobec tego trudno wygrać.
2008.03.06, godz. 14:54, R_baggio
giowani1986
uwazam ze miejsce ruuda powinien zajac raul a raula ktos mlody szybki
raul gra podobnie do ruuda tez juz nie jest mlody tyle ze sie wiecej rusza i stara wiec on powinien grac i do niego jakis przebojowy napastnik co potrafi na szybkosci kogos przejsc
2008.03.06, godz. 14:52, sneijder0001
C.Ronaldo... on by sie przydal taka prawda, popatrzcie jak ManUtd gra z nim w składzie...
2008.03.06, godz. 14:51, SCORPION
niezbyt kreatywny Guti to określenie prawie pochlebne dla niego !! grał większy piach niż ktokolwiek na ziemii. Za słaby na Real Madryt !! Raúl osamotniony i słaby trzeba dodać. A obrona łącznie wg. mnie z Diarrą i czasem z Gago grała dobrze, nie ma co się ich czepiać. Robinho nie mógł za bardzo nic zrobić, bo go nawet potrajali,a w ataku grał on i Raúl,a reszta gdzieś w p*zdu za połową. Gdzie był Guti?? On grał ofensywnego playmakera czy defensywnego pomocnika, bo Diarra częściej był w ataku niż Guti !! Garguła by pewnie lepiej zagrał od niego !!
2008.03.06, godz. 14:47, giovanni1986
R_ baggio- Ruud czeka na piłkę podobnie jak Inzaghi, obaj za to mają instynkt strzelecki i skuteczność. Nie jest koniecznością, by obaj napastnicy konstruowali akcje, przecież robi to Raúl.
2008.03.06, godz. 14:46, Fedyk
musimy teraz się skupić na lidze i tyle bo innego wyjscia nie mamy .
2008.03.06, godz. 14:46, micha1195
R0bert- bardzo fajny komentarz i w 100% się z tobą zgadzam...
2008.03.06, godz. 14:43, R_baggio
Studi
ruud jest do niczego on tylko czeka na pilke nie takiej 9 nam trzeba
Ville brac i tyle
a Ruud to lawka
2008.03.06, godz. 14:40, mazurr1979
dodatkowo uwazam ze bledem bylo odnawianie kontraktow z raulem van golem i casillasem. nikt jeszcze nic nie wygral a w realu zrobil sie taki szum jakby wygrali wszystko. napewno kontrakt nalezy sie tez ramosowi ten chlopak na boisku robi nie raz za 3
2008.03.06, godz. 14:39, gerzi9
nikt nie powiedzial ze to bedzie latwy mecz ... takie rzeczy sie zdazaja trzeba grac dalej teraz trzeba sie skoncentrowac na lidze Hala Madrid !!
2008.03.06, godz. 14:38, KingOfCourt
zagralismy zdecydowanie poniżej oczekiwan i tyle... pozdrawiam
2008.03.06, godz. 14:38, R0bert
HTeam_Janus - dziekuje. Rzadko dodaje komentarze, bo juz u mnie era wojny z barcelonistami i sezonowacmi sie skonczyla. Tylko bany za to dostawalem ;p.Od siebie innym tez to radze, bo gdy przestana zwracac uwage na prowokacje, to od razu bedzie ich mniej. Jak juz mam cos napisac to staram sie z sensem ;).
2008.03.06, godz. 14:37, Studi
Co do braku pressingu trudno mi sie zgodzić - chłopaki robili co mogli ale po prostu brakło argumentów.
1. Brak RvN czyli 9
2. Guti. Żenująco w Rzymie, Słabo wczoraj - to nie jest niestety zawodnik, który pomoże drużynie w trudnej chwili mimo wszystkich jego zalet - potrzebujemy rozgrywającego.
3. Brak skrzydeł - a Torres i Hainze to boczni raczej do gry defensywnej niż dynamicznych ataków
4. Ktoś się musi w końcu w klubie zastanowić skąd w Realu tyle kontuzji?? Robbena pomijam bo z góry bylo wiadomo, że on nie bedzie do gry.
5. Konkluzja - szkoda, że nie bedize już slynnych "noches" w LM ale trzeba uczciwie przyznać, że kadrowo nie jesteśmy jeszcze przygotowani na sukces w tych rozgrywkach, co innego liga, w której kluczowe są inne czynniki niż suma umiejętności piłkarzy danego zespołu.
2008.03.06, godz. 14:35, mazurr1979
racja. guti out i raul tez powinien dac sobie spokoj. zreszta ja bym zrezygnowal jeszcze z kilku pilkarzy takich jak diarra, baptista, gago jest dobry ale na rezerwe to nie jest pilkarz zeby grac pierwsze skrzypce w realu madryt. obrona jest ok ale i tak uwazam ze lepszy by byl lewy obronca ktory potrafi tez dobrze zagrac w ofensywie chociaz do heinze pretensji niemam uwazam ze gra bardzo dobrze ale boczny obronca powinien lepiej radzic sobie w ofensywie. i jeszcze wprowadzil bym jedna zmiane w obronie alves na prawe skrzydlo a ramos jako stoper z canavaro badz pepe.
2008.03.06, godz. 14:34, blancosik
RObert

Naprwde podobało mi się jak skomentowałeś całą sytuację...
Brawo!
Czemu Real wczoraj przegrał????
Miedzy innym dlatego, że nie mamy wystarczająco dobrej ławki rezerwowej, abyśmy wygrali z Romą we wczorajszym meczu...Spójrzcie
Nie było Ramosa, Ruuda, Sneijdera, Robbena...
I bez tych zawodników strasznie trudno nam się gra...
Moim zdaniem, drugim powodem dla którego wczoraj nie awansowaliśmy jest to, że Schuster po prostu zrobił błąd w ustawieniu jedesastki...
Jak w takim meczu w którym trzeba odrobić straty można wystawić 2 pivotów???
Wytłumaczcie mi bo albo jestem głupi albo dobrze mówie...
W nastepnym meczu tez będzie trzeba sobie radzić bez większosci czy nawet może wszystkich zawodników których nie było podczas meczu z Romą...
Nie chcem krakać ale czarno ja to widze w meczu z Espanyolem...
Hala Madrid
P.S Barça jak wygra Lige Mistrzów to będzie jedno z największych zaskoczeń w tej edycji ;)
2008.03.06, godz. 14:32, cube304
Guti udowadnia ze w meczach o najwyzsza stawke zawodzi! Bez jego podan niestety ale jak zawodnicy maja strzelac, a on ruszal sie jakby mial ciezarki 10 kg przymocowane do obu nog
2008.03.06, godz. 14:31, hondo
to rzeczywiscie jakis plus... Barça gra na kilku frontach my na jednym - ale jesli Primera nie wygramy to bedzie chyba wstrzas w druzynie...
2008.03.06, godz. 14:31, kukula
Moim zdaniem przyczyna porazki byly kontuzje i kartki zawodnikow z 1 skladu a ich zmniennicy nie potrafili ich zastapic! Mimo ze Real odpadl
zawsze bede go kochal! HALA MADRID!!
2008.03.06, godz. 14:29, Burzafka
największą przyczyną porażki był brak drugiej linii...beznadziejny Guti i drewniany Raúl!!!
2008.03.06, godz. 14:26, gregsea
Jose Mourinho!!!!!!! = WIELKI REAL!!!!!
osobowość, profesjonalizm, inteligencja, perfekcja. To co wczoraj robił niemiec to dno dna.
2008.03.06, godz. 14:24, sergioramos16
bez Robbena Snejidera Ruuda i Ramosa sobie nie radzą...widac ten brak pomyslu akcje byly takie same...wszystko srodkiem zero centr...
2008.03.06, godz. 14:23, matthew11
za dużo nie dokładnych podań, od początku meczu powinni atakować tak jak 10 min.przed końcem meczu
2008.03.06, godz. 14:21, Janus.
R0bert - Najlepszy komentarz, jaki czytałem od wielu, wielu miesięcy.. Masz 100% racji i napisałeś to, co ja sobie teraz myślę. A tak w ogóle to myślę, że w ćwierćfinale spotka się Barcelona z MU i Cristiano im strzeli pare ładnych bramek :)Barça teraz się będzie skupiała na LM i w La Liga straci kolejne punkty do Realu i będzie 31 mistrzostwo Hiszpanii :) Hala Madrid!
2008.03.06, godz. 14:21, fArQaD
nie wiem jak wy ale w tej holenderskiej pomaranczy to ja widze Drenthego a nie szklanego
2008.03.06, godz. 14:18, R_baggio
nich sprowadza gerarda i ville i jeszcze mlodego jakiego napastnika i jak nie bedzie kontuzji to dadza rade
guti lawa i tyle
2008.03.06, godz. 14:17, R_baggio
Pepe moze i czerwo zaliczyl ale jest bardzo dobry to 2 dostal bo nie bylo nikogo po prawej stronie
bardzo mi sie podobalo jego zachowanie jak mancini go chcial przejsc swietnie sie ustaswil i czekal
bedzie z niego pozytek
2008.03.06, godz. 14:15, alien7k
Wogole nie bylo ruchu z naszej strony !
2008.03.06, godz. 14:15, RamosMadrid
oj słabo
2008.03.06, godz. 14:14, leo135
ja powiem krótko...jak mozna chciec strzelic bramke atakujac w stosunku 4: 10 (a czasem nawet 11, jak sie Totti wrocil do obrony)
2008.03.06, godz. 14:14, R_baggio
ta jest wlasnie nie mamy 9 i nie piszcie ze ruud njest zaje.... bo nie jest on jest sepem pola karnego ale sam nie przejdzie 2-3 pilkarzy na szybkosci
guti to forma z cieniakami z dobrymi nic mu nie idzi wesley musi szybko wrocic
sprzedac baptiste i diarre guti tylko lawa i rvn tez
a kupic kogos do srodka gerarda lub essiena - moje marzenie
i wreszcie szybkiego zwinnego napadziora taki torres nam by sie przydal albo Villa
2008.03.06, godz. 14:13, Kozioł27
Real By wygrał ja by była HOLENDERSKA POMARAŃCZA ( ROBBEN, SNAJDER I V M )
2008.03.06, godz. 14:12, DawidoW
Guti i Bestia Out na kilka meczy powinni dostac.
Pepe Mnie absolutnie nie zawiodl.Gral dobrze dopoki nie dostal Reda.
Robinho czterech krylo:-( Raúl nie najgorzej.Heinze slabo szczegolnie przy golu.Canna w miare.Gago chyba najlepiej zagral no i oczywiscie Drenthe zdecydownanie na +.
2008.03.06, godz. 14:11, R0bert
Dobra chlopaki, odpadlismy. Kazdy z nas liczyl na wiecej. Szczegolnie w tym roku, kiedy zdobylismy PD, wiec nadzieje rosly, bo tak naprawde nikt sie chyba nie spodziewal w poprzednich chudych latach, ze nie wygrywajac zadnego trofeum nagle wygramy CL. Do wczrajszego meczu przystepowalem z nadziejami, choc sece podpowiadalo mi,ze bedzie diabelnie ciezko. Po wylosowaniu Romy myslalem, ze Real sie po nich przehedzie, jednak stalo sie cos, czego az w takim stopniu nikt by sie nie spodziewal - kontuzje. Kiedys jak byly 2 kontu\je na mecz to juz wielkie halo bylo, a teraz to taryfa ulgowa... Nie wiem co sie dzieje w tym Realu, Sneijder zlamane zebro - to co oni na tym treningu robia? Nie wiedzialem, ze jak Calderon sie uprze to na sile samemu sprowadza pilkarzy - Robben, ach szkoda o nim gadac. Niby dobry pilkarz, ale te kontuzje to porazka totalna. Od razu bylo wiadomo, ze ten pilkarz jest jak szkanka, upuscisz (sfaulujesz) ikontuzja. Po co go bylo kupowac to ja nie wiem, a jeszcze za 36 mln! Na poczatku byla mowa o 15 a tu Chelsea sobie zarobila na pilkarzu ostro, ktory wiekszosc sezonow siedzi w salach treningowych i spedza czas na leczneniu kontuzji. Tej druzynie potrzeba zmian, ale nie gruntowych. Ja naprawde wierzylem w Gutiego, ale po jego wczrajszym wystepnie juz nie uwierze. Nadmuchana panienka wiecznie niezadowolona. Gra dobrze tylko z cieniasami. Kiedy Guti zagral dobry mecz z kims z wyzszej polki ( z wyj. Sevilli na Santiago w pop sezonie)? Ramos to fantastyczny pilkarz, ale czasem przypomina mi Cassano ze wzgledu na swoja glupote. Po co faulowal tak ostro tego z Recre w sobote? To bylo na srodku boiska... Teraz nie zagra przez 2 mecz, wczoraj tez nie gral, bo glupia kartke dostal, nie wiadomo po co faulujac w Rzymie. Niby myslal ze zdazy - live is brutal amigo. Ale na koniec powiem Wam, ze lepiej ze teraz odpadamy bo i tak chyba bysmy nie wygrali CL, no chyba ze w pelnym skladzie i z forma. A Barça? Dam sobie reke uciac, ze nie wygraja CL, MAnchester lub Arsenal im tylek utra. I co bedzie? Real uciekajacy w PD a Barça znow z 0 na koniec sezonu. Trzeba sie trzymac. Hala Madrid!
2008.03.06, godz. 14:11, Pedro.
Niema co teraz patzrec na przyczyny porazki....poprostu niewolno popelnic juz takiego bledow w nast meczu ;]
Hala Madrid!!!

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama