REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2019.04.14, godz. 13:04, El Jarek / RealMadridTV

Zidane: Podkreślam, że po sezonie przeprowadzimy zmiany

Fot. RealMadridTV

Zinédine Zidane pojawił się dzisiaj na konferencji prasowej przed jutrzejszym starciem ligowym z Leganés. Przedstawiamy najważniejsze wypowiedzi trenera Realu Madryt z tego spotkania z dziennikarzami w Valdebebas. Jego pełny zapis tradycyjnie pojawi się na portalu w dniu meczu.

– Brak Kroosa na treningu? Ma problemy żołądkowe. Miał złą noc, nie przyjechał do Valdebeas i zobaczymy, jaki będzie rozwój sytuacji jutro, ale dzisiaj nie mógł trenować. Courtois? Nie czuje się dobrze, bo nie chodzi tylko o jeden problem, a o 2-3 różne problemy. Jest lepiej z jednym, ale teraz gorzej z innym. Gdy tak jest, lepiej nie ryzykować. Tak wygląda ten temat.

– Benzema może grać z innym napastnikiem? Benzema może grać ze wszystkimi. Dobrych graczy możesz łączyć. Karim to inny zawodnik. To nie jest „dziewiątka”-„dziewiątka”. Gdy zaczynał, grał bardziej w środku, na skrzydłach, ale teraz może grać i na środku ataku, i może współpracować z wieloma piłkarzami.

– Llorente? Zobaczymy, co zrobimy, ale musi grać więcej. Pamiętam go z Alavés. Grał tam z ciągłością i zanotował fenomenalny sezon.

– Czy szukam szybszego środka pola i czy pasuje do niego Kroos? Teraz pytasz o Toniego, a innego dnia o innego gracza. Toni to kluczowy zawodnik. Jest tu 5 lat i dokonał wielkich rzeczy. To świetny piłkarz. Ma ten spokój i presja go nie przerasta. Zawsze mi się podobał. Mówi się o Tonim i o innych, że ich nie chcę, ale wszyscy są tu ważni i dobrzy. Ja podkreślam jednak, że przeprowadzimy zmiany. Teraz nie możemy tego zrobić, ale zrobimy to po sezonie. Wtedy wszyscy dowiedzą się, co będziemy robić. Coś zrobimy i zobaczymy, jakie będą zmiany oraz kto zostanie.

– Czy piłkarze znają moje plany? Nie. Nikt? Nie. Będziemy mieć rozmowy, ale na razie z żadnym z nich nie rozmawiałem. Ciągle gramy, mamy 7 meczów i będzie czas na rozmowy o tym, co zrobimy. Czy mam pewniaków na kolejny sezon? Tak, ale nie powiem o tym, jacy to zawodnicy.

– Czy tęsknię za tym, co wnosił Cristiano? Możesz mówić, co chcesz, ale nie da się tego już zmienić. Odszedł i niezależnie kto przyjdzie, nikt nie dokona tego, co zrobił Cristiano. Takie jest życie… Osiągnął tu wielkie rzeczy i cieszyliśmy się nim. Teraz ma inny etap. My mamy koniec sezonu, w którym niczego nie wygramy, ale musimy przynajmniej postarać się skończyć jak najwyżej w tabeli.

– Warto skorzystać z okazji i sprzedać Isco? Tu można zarobić na wielu zawodnikach, bo wszyscy są tu świetni. Co do przyszłego sezonu, zobaczymy. Isco to ważny gracz i mi się podoba, tyle mogę ci powiedzieć.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2018/19

Komentarze

2019.04.14, godz. 22:08, bekey
Karim był, jest i będzie. Chce i ceni go klub, kolejni trenerzy, koledzy oraz kibice z poziomem IQ powyżej świnki morskiej.

Hejterom najlepszego zawodnika obecnego sezonu pozostaje powtarzać swoje bełkoty. Wróżę wam wiele artykułów, na widok których skręci was z bólu i hejterska żółć się z was uleje...

Vamos Real! Vamos Karim!
2019.04.14, godz. 21:07, slomek616
Nie rozumiem jak można krytykować Benzemę :O

Zresztą.. nawet jeśli by odszedł to nie ma na rynku napastnika na miarę pierwszej jedenastki Realu Madryt.
2019.04.14, godz. 20:54, Alternatywny88
Nie no ciśnienie po creativeopinion że w Realu nie ma kolesiostwa. Carlo po meczu z Valencia musiał się tłumaczyć dlaczego ściągnął Bale. Syn Pérez, Karim"nie strzelam w lidze w ważnych meczach od 3ech lat" Benzema może spać spokojnie. Będzie strzelał bramki w lidze slabiakom, w LM upoluje sobie jakies Pilzno i będzie git. Później przyjdzie mecz z Barça i prawdziwy napastnik wyjaśni Benzeme. Na całe szczęście Real zagra z Leganes i wtedy pojawi się Nasz leniuszek.
2019.04.14, godz. 20:18, HalaManiac
El Testosteron
Jak zacząłeś kibicować Realowi od sezonu 16/17 to faktycznie może tak wyglądać. Ogromna większość piłkarzy może zazdrościć Karimowi kariery i osiągnięć.
2019.04.14, godz. 20:11, El Testosteron
Każdemu się może zdarzyć słabszy mecz tyle że w przypadku Benzemy jakieś 80% jego kariery stanowią takie właśnie "słabsze mecze". To że w tym sezonie zaczął coś grać w meczach o pietruchę ze slabiakami nie czyni z niego cracka. Fuera!
2019.04.14, godz. 20:08, enyz
Vini, no może i masz rację. Ale wiesz, no uciera się jakoś w pamięci :D
2019.04.14, godz. 20:07, vini639
Madridista2308

I właśnie tacy fachowcy cisną po Benzemie. A jest to niestety większość na tej stronie. Na szczęście Zizou zna się od nich o 1000 razy lepiej na piłce, więc można byc spokojnym. Hazard przyjdzie i wraz z Benzem będą wymiatać. Choć powiem szczerze, Mane też bym chciał. Do wygrania ligi z Barceloną potrzebujemy cholernie szerokiej kadry, więc znajdzie się miejsce dla nich wszystkich, wraz z Vinisiusem, Rodrygo i Lucasem.
2019.04.14, godz. 19:57, VamosRM
Na Bale'u i Isco Real zarobi najwięcej, potem zapewne seria mniejszy transferów oraz wypożyczeń i wyjaśnienie sytuacji graczy obecnie wypożyczonych (James/Kovačic/RDT). Dopiero potem transfery do klubu, zależne od tego na jakiej pozycji będzie brakowało graczy.
2019.04.14, godz. 19:39, El Testosteron
Niezłą presję mają teraz Liverpool i City. Muszą wygrać wszystkie mecze do końca sezonu. Kto pierwszy się potknie choćby remisem ten przegra ligę
2019.04.14, godz. 19:37, HalaManiac
El Testosteron
XDD Wiedziałem, że zaraz takie rodzynki wyskoczą. Salah i Mane grają w drużynie na oko 3x lepszą niż Chelsea. Mają lepszą kadrę, trenera, plan na grę. Z kim ma Hazard grać? Z Higuainem, który już dawno powinien odcinać kupony w MLS, z Willianem, z którego śmieją się nawet kibice Chelsea? Przypomnę,że PRZESWIETNY Mane ma 1 asystę w lidze.
2019.04.14, godz. 19:35, Damianinho0095
Mam wrażenie, że piłkarze Chelsea tak grają jakby czekali na to co zrobi Hazard i liczyli na jego przebłysk,żeby coś wykombinować, a wystawienie go na szpice to było mistrzostwo świata. Stracili swój największy atut.
2019.04.14, godz. 19:32, Madridista2308
Ahh Ci eksperci jak "El Testosteron", którzy obejrzeli mecz Liverpoolu z Chelsea i już Hazard cienki, a Mane super bo jeden strzelił gola, a drugi nie 😀 nic tylko do studia takich, słuchałbym 24/7 na dobę.
2019.04.14, godz. 19:29, Damianinho0095
Tylko z kim Hazard ma grać w tej Chelsea, nie przesadzajmy już. Jak oni praktycznie w ogóle nie grali do przodu i dawali grac Liverpoolowi.
2019.04.14, godz. 19:24, El Testosteron
Dawać do nas tego Mane albo Salaha. Hazard jest cienki. Jak zwykle Real się zadowoli towarem drugiej kategorii zamiast brać najlepszych, a potem będzie płacz że nie ma wyników.
2019.04.14, godz. 19:15, mateo6572
Real może fajnie się wzmocnić tylko trzeba to zrobić z głową ,zaczynąjac od bramki to postawić na Courtouis i Łunina a sprzedać za dobre pieniądze Navasa. W obronie sprzedać Nacho i Vallejo z opcją wykupu a kupić Hermoso.W pomocy zostawić Modrica,Casemiro,Kroosa i Ceballosa a sprzedać Kovačica,Jamesa,Isco i wypożyczyć Llorente. W ich miejsce sprowadzić Pogbe/Eriksena i Ndombele. Natomiast w ataku sprzedać Bale,Mariano i Lucasa zostawić Asensio,Benzeme,Viníciusa,Rodrygo i dokupić Hazarda i Jovicia i kadra kompletna, wtedy by wyglądało to mniej wiecej tak Courtouis-Carvajal,Varane,Ramos,Marcelo-Modrić,Ndombele,Pogba/Eriksen-Asensio,Benzema,Hazard. ławka:Łunin,Odrionzola,Militão,Hermoso,Regulion,Casemiro,Kroos,Ceballos,Vinícius,Rodrygo i Jović.
2019.04.14, godz. 19:05, slomek616
dupazbita

Gdybyś kiedyś grał trochę w piłkę to byś wiedział, że nawet najlepszemu może trafić się gorszy mecz.

...po co nam Hazard! Przecież mamy Bejla i Lucasa xD
2019.04.14, godz. 18:51, dupazbita
Hazard wyszedł już z szatni?
2019.04.14, godz. 18:43, Zielonykolo
Co zrobił teraz Salah miazga Liverpool 2:0 Chelsea.
2019.04.14, godz. 18:38, vini639
enyz

Jeśli Benzema grałby mimo formy zamiast Mariano w formie, to oznaczałoby, że Zizou ma większe zaufanie do Karima bez formy, niż do Mariano w formie. I jasne, jest to jego subiektywne zdanie, natomiast nie jest to imo kolesiostwo. Kolesiostwo byłoby, gdyby uważał, że Mariano da więcej, a i tak postawił na Benza. Ale nie sądzę, by Zizou tak postępował. chyba że w meczach o nic, jakie teraz mają miejsce, co może też tłumaczyć sytuację z Requim i Marcelo (ale nie musi). Może po prostu chce odzyskać Brazylijczyka?
2019.04.14, godz. 18:27, Fankakrolewskich
vini639
Pisze na telefonie a on nie uznaje Polskich znaków, sam automatycznie zmienia nie moja wina. A co ma go publiczne krytykowac? stara się go motywowac co innego mu pozostało? Skoro Pérez nie chce mu kupić napastnika.
2019.04.14, godz. 18:21, enyz
Vini, no... No nie zgodzę się. W sensie, możemy to doprecyzować - Zidane ustala skład, który ma wygrać mecz, tylko że jak każdy trener, jest subiektywny. Z całym szacunkiem dla niego, bo mam nadzieję, że zostanie u nas jak najdłużej, ale wyobraź sobie sytuację, w której Benzema (za Solariego) nie grałby świetnie tak jak teraz, tylko chociażby jak sezon temu, a Mariano złapałby formę i posadziłby go na ławce. Nagle przychodzi Zidane, a do składu wskakuje Benzema. Jestem tego na 100% pewien. On nie musi mieć formy, Zidane po prostu zna się lepiej z Francuzem. Widzieliśmy podobne sytuacje za jego, i nie tylko jego kadencji. Więc co to jest? Proste, to słabość, a przykład Marcelo i Reguilóna miał być czymś bardziej "realnym" niż w/w sytuacja. W każdym razie - to jest kolesiostwo, i z całym szacunkiem dla wszystkich wymienionych osób, bo to jest normalne, jak wszędzie. Tylko nie ma co mówić, że tego nie ma.
2019.04.14, godz. 18:15, vini639
Fankakrolewskich

Cóż, mi nie musisz wierzyć - uwierz Zidane'owi, który uważa Benzemę za świetnego zawodnika, mówił to nie raz i potwierdzał czynami. Ten gość wie o futbolu wszystko, a ty? Masz problemy, by napisać poprawny pod względem ortograficznym post, o merytoryczności nie wspominając. Jak mógłbym twoje słowa traktować poważnie, no jak?
2019.04.14, godz. 18:01, Fankakrolewskich
vini639
Ja też jestem świadoma, że dalej będziesz sikał na widok Benzemy i nie będziesz widział jego wad i będziesz go porownywal do Messiego... Do tego jestem świadoma, że dalej będziesz tutaj pisał swoje głupoty na temat Benzemy. Ty nie potrafisz przyznać, że kiedy Benzema był potrzebny najbardziej zawiódł i pisałeś o tym, że Karim jest na poziomie Messiego pod względem techniki więc kto jest na poziomie przedszkolaka? Bo napewno nie ja. Niestety też wiem, że moich słów nie potraktujesz poważnie i nie przestaniesz tutaj pisać tych swoich głupot na cześć Benzemy.
2019.04.14, godz. 17:51, vini639
enyz

Ależ przykład jaki podałeś to w ogóle nie jest kolesiostwo, o jakim pisał creativeopinion. Zidane zawsze wystawia piłkarzy tak, by drużyna wygrała mecz. Jestem pewien. To samo robił Solari, Lopetegui i każdy inny trener. Oczywiście każdy według własnego uznania.
2019.04.14, godz. 17:47, vini639
Fankakrolewskich

Może cię nie obchodzić, bekeya też pewnie niespecjalnie interesuje zdanie jakiejś dziewczynki z mentalnością przedszkolaka, a jednak je wyrażasz.

Ja ci to piszę wprost, bo tak już mam. Jak mi się coś nie podoba, to mówię to wprost. Ty wolisz za plecami? Ok, nie ma problemu. A że nie weźmiesz sobie do serca tego co napisałem i nie przestaniesz tutaj wypisywać swoich bredni też jestem świadom.
2019.04.14, godz. 17:27, enyz
Raúl GB, ale Ty nie mów, że Ty naprawdę nie widzisz, że nigdzie nie istnieją żadne relacje w klubach. To jest normalne, że komuś jest bliżej do jednego piłkarza, bo podoba mu się bardziej, bo zna go lepiej od drugiego. Był Solari - grał Reguilón, jest Zidane - gra Marcelo. Czyli pierwszy traci formę, a drugi ją zyskuje? No nie wiem, czego tu więcej nie rozumieć, kolego :)
2019.04.14, godz. 17:22, Ludovi9
"Llorente? Zobaczymy, co zrobimy, ale musi grać więcej. Pamiętam go z Alavés. Grał tam z ciągłością i zanotował fenomenalny sezon"

Racja, Zizou może go nie kojarzyc z Realu, w końcu zazwyczaj sadzał go na ławie lub trybunach
2019.04.14, godz. 17:16, Raul GB
Smiech na sali.
2019.04.14, godz. 17:12, Fankakrolewskich
vini639
Doda się jeszcze ze wspomniałam o beckey i od razu się odezwałeś ty do mnie, zapomniałeś się przelogowac? Oj
2019.04.14, godz. 17:08, Fankakrolewskich
vini639
Nie pisze do ciebie to co do mnie piszesz? Co mnie obchodzi twoje zdanie chłopczyku? Najpierw patrz na swoje komentarze potem oceniaj innych.
2019.04.14, godz. 17:03, vini639
Fankakrolewskich

Dziewczynko, dyskusja z tobą to jak rozmowa z jakimś dzieciaczkiem z przedszkola. Nie tylko w tym temacie, bo wypowiadasz się prawie na każdy możliwy temat, który pojawi się w komentarzach. I zadziwiasz mnie raz za razem.
2019.04.14, godz. 17:01, NoWy 7
"Niezaleznie kto przyjdzie, nikt nie dokona tego, co zrobil Cristiano"
Czasami mozna pozamiatac paroma slowami, bez zbednej wylewnosci. Wlasnie to zrobil ZZ. Brawo.
2019.04.14, godz. 16:56, Fankakrolewskich
ryba229
Poczekaj zaraz zjawi się beckey i on ci wszystko wytłumaczy dlaczego Benzema nie strzelał w ważnym meczu. Nawet się domyślam co by powiedział coś w tym stylu dlatego, że Benz dalej myśli, że gra z Ronaldo i musiał mu ustępować miejsca hahaha. Nie ma sensu z nimi rozmawiać bo nawet gdyby Benzema stał na środku boiska cały mecz to byłoby dalej ok bo np. Robił przestrzenie albo nabieral przeciwnika.
2019.04.14, godz. 16:54, vini639
ryba229

Cóż, im mecz na wyższym poziomie, tym mniejszy może być wpływ jednego piłkarza na wynik spotkania. Gdzie był? Ja pamiętam, że w tych meczach i tak był obok Viníciusa naszym najlepszym ofensywnym piłkarzem - z Ajaxem zresztą strzelił z pierwszej dobre sytuacji jaką miał w tym dwumeczu.

Równie dobrze mógłbym zapytać, gdzie był Mbappé w meczach z United? No ale nie, nie zapytam, bo mam trochę pojęcia o piłce. Myślę, że ma go też Zidane, a każdy kto tego nie rozumie i myśli, że to jest kolesiostwo - pluje Zizou w twarz.

Ale ok, wyjedź mi teraz z Deschampsem, i na tym skończmy tę dyskusję, bo wiemy dobrze, że to nie ma sensu. Nadal będziecie się slinić do Mbappé czy podawać przykład Suáreza - to świetny przykład - w LM w ostatnich sezonach strzela jak opętany.
2019.04.14, godz. 16:37, ryba229
vini639

Ok gdzie byl najlepszy na swiecie benzema w meczach z Barcelona i Ajaxem? I tutaj nastapi paradoks - z jednej strony fanboje pisza, ze benzema sam ciagnal Real caly sezon i bez niego by nic nie bylo , a z drugiej jak im pokazesz, ze strzela slabiakom, a jak przyszlo grac najwazniejsze mecze to zagral duza kupe jak zwykle, to napisza ze samemu nic nie mozna zdzialac i winna jest druzyna.
2019.04.14, godz. 16:06, Raul GB
Huor

Na ktorejs z konferencji powiedzial o kompletnej kadrze i owszem mozna bylo wtedy stwierdzic ze kadra jest nadal mocna.
2019.04.14, godz. 16:00, Huor
@Raúl GB
z tym że Lopetegui nie chciał wzmocnień to troszkę śmiech bo co chwile w mediach było że on chce Rodrigo Moreno czy kogoś za Crisa ale widać było że on miał bardzo mały wpływ na transfery bo w Realu trener może wyrazić tylko opinie a to Pérez z Sanchezem decydują kto przyjdzie za ile kiedy i czy w ogóle.
2019.04.14, godz. 15:32, Raul GB
I naprawde przykro patrzec na to ze zamiast trzymac kciuki tej odbudowie odwracacie sie szukajac spiskow.
2019.04.14, godz. 15:30, Raul GB
W zyciu nie pomyslalem o kolesiostwie widzac zapierlajacego Vazqeza za Bejla ktory nigdy liderem nie bedzie. Mimo tego sezonu to benzema stal sie mimowolnie liderem. Dlaczego? Bo gra tu od dekady i jest Madridista. Mimo wsztstko chcial ratowac w kazdym momencie.
2019.04.14, godz. 15:26, vini639
Raúl GB

Daj spokój. Benzema był naszym najlepszym graczem w tym sezonie, to znaleźli sobie kolejny argumenty:
- niczego nie wygraliśmy
- z taką kadrą to o to nietrudno
A jednocześnie ci sami goście chcą tutaj Hazarda, którego Chelsea jest jeszcze słabsza i który ma.w.kadrze dużo słabszych partnerów, no ale tutaj już to, że jest najlepszy w Chelsea, jest argumentem, by go kupić.

Jasne, trzeba go kupić, też go chcę, ale jak ktoś ma problemy z Benzem, który sam musiał ciągnąć w tym sezonie nasz atak, no to nie zna się kompletnie na piłce. I się nie pozna, a niestety swoją głupotę trzeba sobie jakoś wytłumaczyć, więc z góry można założyć, że jeśli Benzema będzie grał, to będzie kolesiostwo.
2019.04.14, godz. 15:23, SoloMadrid8711
Raúl GB - popieram 100%... creativeopinion - hahaha ha ha ha
2019.04.14, godz. 15:20, Raul GB
Ba... perez chcial wzmocnien ale w wielkich nazwiskach. Nie dalo rady wyciagnac Mbappé Neymara Hazarda. Przeciez to nie spozywczak samoobslugowy ze by moc ...a wezme tego tego tego i bedzie pysznie...

Tragedia jest dla mnie inna sprawa ze kibice potrafia odwracac sie w pierwszym momencie keyzysu...to jest kurestvvo dopiero.
2019.04.14, godz. 15:18, vini639
creativeopinion

Najlepszy sposób na wytłumaczenie sobie, że ma się rację, bo przecież Zidane widzi to co Ty tutaj, domorosły znawca realmadrid.pl. Nie możesz się mylic.
2019.04.14, godz. 15:17, Raul GB
creativeopinion

Hahahahaha...no nic. Tutaj juz niestety nie jest normalnie. Podziwiam Cie bo ja bym nie umial kibicowac z przeswiadczeniem ze kolesiostwo itd itp.
Ja ci powiem jak ja to widze od samego poczatku kryzysu czyli w momencie odejscia cr zz. Reszta zawodnikow sie podlamala. Lopetegi nie chcial wzmocnien. Pérez tego wysluchal. Pozwolono aby Lope gral TikiTaka bez szybkosci. Wszystko spada na Solariego ktory nie wie co sie dzieje. Zawodnicy nie maja motywacji a niektorzy po prostu sa wypaleni lub znudzeni. Tylko Benzema i mlodziki potrafia pograc. Wraca Zidane i to dlatego ze chce zmian. Jakie korvva kolesiostwo. Niepowazny jestes. To nie jest korvva jakas podworkowa druzyna gdzie graja ulubiency. Ci zawodnicy zostali wyeksploatowani przez te lata. Dlatego tak to wyglada i mimo tego ze sa w stanie emerytalnym nie wolno jechac po nich w takim stylu jak komentujacy to robia. Bluzgacie na Benzeme ze setek nie wykancza? Nawet Ronaldo nie wykancza 100 procent a Benz strzela wazne lub wazniejsze bramki walczac na boisku do konca pomagajac innym.

Jest dla mnie bezsensem wymiana 3/4 kadry bo zeby powstala zwycieska druzyna potrzeba miesiecy zeby oni sie dograli poznali rozumieli.

Mlodzi powinni grac pod nadzorem tych utytulowanych od nich uczyc sie stylu Realu a nie wpada Lope i... kurvva w poprzek gramy. Wrzutki wam tez nie pasuja ale styl Realu na tym polega od lat i bylo to zazwyczaj skuteczne.

Troche ciwrpluqosci do terazniejszych wydarzen bo to bylo w 80 procentach pewne po pofinalowych wydarzeniach. I troche dystansu bo sport to rywalizacja a taki Ajax Amsterdam ze swoja mlodzieza jest bardzo mocnym przeciwnikiem.
2019.04.14, godz. 15:02, Audis
Brak PRAWDZIWEJ 9 do współpracy z Benzemą i brak TOPOWYCH skrzydłowych w takim klubie jak Real Madryt to kpina i jawny sabotaż.
2019.04.14, godz. 14:53, swirunia
Odejdą Bale, Lucas,Mordić,Nacho,Marcelo,Mariano.
2019.04.14, godz. 14:39, creativeopinion
Raúl GB

Czy tego chcesz czy nie kolesiostwo istnieje. Istnieje w kazdym kraju, w kazdym klubie. Wiec nastepnym razem jak bedziesz ogladal mecz Realu i bedziesz sie zastanawial dlaczego ten gosc gra dzis w pierwszym skladzie to przypomnij sobie nasza konwersacje.
2019.04.14, godz. 14:32, yacol
O ile pozostanie Benzemy jest obowiązkowe i logiczne i każdy kto trochę więcej "ogarnia" to wie i rozumie,

o tyle nowe topowe transfery są konieczne na kilku innych pozycjach. Lewe i prawe skrzydło i ktoś do środka. Ewentualnie dorzucić kogoś w stylu Jovica żeby dzielił minuty z Benzema , a w przyszłości gral w podstawie.

I będzie dobrze. Zmiany są nieuniknione i zmiany będą. Pozostaje tylko czekać na okienko. A Real wróci na szczyt.
2019.04.14, godz. 14:31, Raul GB
Co drugi komentujacy posiada wiedze lepsza niz Macierewicz. Szukaja oni spiskow kolesiostwa i innych roznorakich kolaboracji. Czy wy uwazacie ze Zidane jest glupi ze uwazacie ze kosztem historii klubowej realu Madryt bedzie stawiac na kolegow? On tu wrocil zeby pokazac ze zdobycie ligi mistrzow nie bylo przypadkiem. Chce zmian. Widzi to lepiej niz wy komentatorzy. Wam nic sie nie da wytlumaczy. Wiecie swoje i nikt was nie przekona.
2019.04.14, godz. 14:29, Zielonykolo
Joao Felix jestem ciekawy na ile realny jest ten trasfery czy Zidane widzi go w swoich planach.
2019.04.14, godz. 14:26, creativeopinion
Jezeli znow bedzie kolesiostwo to gwarantuje ze znow czeka nas manita od Barçy i inne upokorzenia. Najwyzszy czas to rozbic, zaufac nowym zawodnikom. Sprowadzic nowych.
2019.04.14, godz. 14:24, creativeopinion
Wierze ze widzial z boku jakie kadra ma problemy i wrocil bo chce zmian i wie jakie to zmiany. Wrocil i mogl postawic Floro ultimatum czego chce. W przyszlym sezonie zobaczymy co tak naprawde wynegocjowal i na ile on widzi problemy tego zespolu.
2019.04.14, godz. 14:21, Kmfip
gziemzik
Zidane`owi chodziło o to że Karim gdy zaczynał nie grał aż tak wysuniętego napastnika i grał bardziej w środku pola i na skrzydłach a nie tylko na pozycji numer 9. Więc po tym zdaniu można domyślać się że Zizou ma plan przesunąć Benza trochę w tył czyt. na 10 bądź na skrzydło. Co nie było by głupim rozwiązaniem jeśli przyszedłby bardziej bramkostrzelny napastnik.
2019.04.14, godz. 14:04, Rfilip98M
Benzema moim zdaniem najlepiej gra, jeśli ma obok siebie bramkostrzelnego piłkarza. Kupno napastnika nie wyklucza wcale, że będzie grał ogony po Benzemie. Ja bym ich wręcz ustawił w jednym składzie z Benzem jako fałszywą 9. Francuz potrafi naprawdę świetnie rozgrywać piłki, zastawiac się, brać na siebie obrońców. Brakuje nam tylko logos, kto wtedy będzie strzelał. Kimś takim był Cris, bo powiedzmy sobie szczerze, ale ze skrzydłowym w ostatnim sezonie to miał mało wspólnego. Mimo wszystko ich współpraca wyglądała bardzo fajnie i kogos takiego teraz Karimowi brakuje. Wystraczy popatrzeć jak dobrze rozumieli się z Vinim, gdy to raz jeden, raz drugi grali na pozycji napastnika bardzo płynnie się wymieniając. Jovic moim zdaniem do Benza pasuje znakomicie. Świetnie by razem się rozumieli na boisku
2019.04.14, godz. 13:58, PanObiektywny
Tak wymieniacie kogo trzeba kupić, ale póki trener zna tylko jedną taktykę, to nic się nie zmieni. Wrzutki do końca świata i jeden dzień dłużej ;)
2019.04.14, godz. 13:57, PanObiektywny
Benzema nadaje się na strategie -wrzutka-glowka ;)
Idealna dla zz.
2019.04.14, godz. 13:52, spacer
według mnie : Marcelo , Nacho, Vallejo , Modric, Kroos , Isco , Bale powinni odejść ale pewnie skończy się na odejściu 2-3 graczy …
2019.04.14, godz. 13:41, sasquacz
Matheo
Jak chcesz poczytać coś ciekawego to kup sobie książkę.
Jak chcesz poczytać mądrości Mourinho to idź na stronę...no właśnie.
Zizou nie jest od tego żeby zabawiac dziennikarzy którzy wszędzie węszą.
2019.04.14, godz. 13:34, Matheo89
Zidane to beton. Jego "konfy" nigdy nie beda ciekawe. Do inteligencji Jose Mourinho to mu bardzo daleko.

benzema zostanie tu do smierci. Przejmie po Zidanie miejsce na ławce, a pozniej fotel Péreza... ehhhh
2019.04.14, godz. 13:33, vini639
Pytanie za 100 punktów, kto ma rację nt. Karima, Zizou, czy domorośli znawcy z realmadryt.pl?
2019.04.14, godz. 13:27, Xaoo
Jeżeli ktoś 'umie' wszystko, to znaczy, że w niczym nie jest dobry.
2019.04.14, godz. 13:22, gziemzik
"Gdy zaczynał, grał bardziej w środku, na skrzydłach"

AHA...
2019.04.14, godz. 13:18, mikson13
"Benzema może grać z innym napastnikiem? Benzema może grać ze wszystkimi."
XD Krótko
2019.04.14, godz. 13:10, Reziner
Zizou coraz lepiej gada, ciekawsze te konfy.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama