REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2019.01.18, godz. 09:21, El Jarek / Onda Cero

Solari zapowiedział, że w tej formie Marcelo i Isco nie będą grać

Fot. Getty Images

W programie El Transistor w radiu Onda Cero przekazano, że Santiago Solari przekazał najważniejszym działaczom Królewskich, iż nie ma zamiaru odpuszczać w tematach Isco i Marcelo. W sprawie Hiszpana trener ma pretensje o nieodpowiednie nastawienie, opieszałość, a nawet pogardę, a w przypadku Brazylijczyka o nadwagę, który w tym sezonie miał w pewnym momencie znajdować się nawet 7 kilogramów ponad zalecaną mu wagą.

Dodano, że obrońca przez pewien okres sezonu odmawiał wchodzenia na wagę i lekceważył zalecenia sztabu szkoleniowego. Prowadzący José Ramón de la Morena powiedział nawet, że według jego informacji Marcelo dopiero wczoraj pierwszy raz od dawna wszedł w Valdebebas na wagę. Ciągle ma mieć 5-6-kilogramową nadwagę, co widać najlepiej na boisku. Solari przekazał klubowi, że przy tych sytuacjach nie będzie stawiać na żadnego z tych zasłużonych zawodników.

Poza tym Królewscy mieli przeanalizować z trenerami sprawę kontuzji mięśniowych, których w tym momencie jest sześć. Wnioski są takie, że letnie przygotowania nie zostały przeprowadzone w odpowiedni sposób, a gdy po zmianie sztabu szkoleniowego nakazano pracę nad tym aspektem Antonio Pintusowi, to wielu zawodników nie wytrzymało zwiększonego rytmu pracy. Klub, szkoleniowcy i drużyna mają jednak posiadać nadzieję na regenerację fizyczną na luty, która pozwoli rozegrać dużo lepszą drugą część sezonu.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2018/19

Komentarze

2019.01.18, godz. 22:25, JM0702
A co sie dzieje z Asensio? Ma kontuzję czy coś bo chłop znikł
2019.01.18, godz. 19:36, Smakosh
Jesli to prawda to brawo. Niestety Solariemu brakuje autorytetu aby wszyscy sie sluchali i podporzadkowywali. No i chlopaki sa tu po 10 lat to tez mu nie ułatwia sprawy.. kolejna rzecz to nie mają zmiennikow ktorzy moga ich na dobre wygryzc ze skladu..(LO)
2019.01.18, godz. 15:01, slomek616
drk1922

Napewno zawinił trochę Zidane, mógł częściej ogrywać Ceballosa, Theo czy Llorente.. ale sezon wcześniej rotacja wychodziła znakomicie! Z tymże na ławce miał Morate, Jamesa, Danilo czy Isco - zawodnicy klasy światowej, którzy niestety musieli odejść bo przegrali rywalizację na swoich pozycjach a chcieli grać, właściwie tylko Holownik został. Odnośnie braku wymieniania poszczególnych zawodników na pojedynczych pozycjach to istnieje fajne powiedzonko w żargonie piłkarskim: zwycięskiego składu się nie zmienia.
Wyobraź sobie, że 1,5 roku temu Mbappé nie obsrywa się w gacie i wybiera marzenie a nie wygodny Paryż! Praktycznie jedna decyzja przesądziła o tym, że projekt wymiany pokoleniowej został bez zębów.. bo rok później odchodzi Cristiano, Abramowicz nie chce puścił dwóch Belgów na raz i jesteśmy tam gdzie słonko nie dochodzi.
Seria Niefortunnych Zdarzeń.
2019.01.18, godz. 14:55, COOLIO478
Niedligo będzie informacja: „Z powodu decyzji trenera o niedopuszczaniu do gry zawodników bez formy i zaangażowania Real Madryt zostaje zdyskwalifikowany ze wszystkich rozgrywek, ponieważ jedynymi powołanymi zawodnikami na mecz są Navas, Ramos oraz Vinícius.”
2019.01.18, godz. 14:04, 108810
Solari być może nigdy nie będzie wybitnym trenerem, ale to, że ma w szatni grupę rozpuszczonych leni, też mu nie pomaga. Obaj powinni wylecieć na trybuny. I każdy kolejny, który będzie się uważał za ważniejszego od klubu.
2019.01.18, godz. 14:00, marfel
Nie ma pobłażania dla zawodnika który ma nadwagę. Zła forma to jedno ale jak ktoś jeszcze dodatkowo za dużo waży to jak on chce wrócić do formy? Tutaj całkowicie popieram Solariego.
Marcelo i Isco to jedni z moich ulubieńców ale widzę co się dzieje.
Isco udaje obrażonego zamiast wziąć się w garść jak za Ancelottiego czy Zizou gdzie pokazał charakter. Marcelo z kolei wygląda jak kulka i tutaj więcej nie ma co pisać. Od lat miał skłonności do tycia ale w takim stanie jak w tym sezonie to jeszcze go nie widziałem.
2019.01.18, godz. 13:17, Biały Pegaz
przed sezonem pisałem ze ten sezon będzie sezonem buforowym po wygranych 3 LM.. Mamy wielu młodych zawodników ale do nich trzeba po sezonie dokooptować nowych już ukształtowanych. Trzeba z paroma zawodnikami się pożegnać min. Modric(lata) , Marcelo(wieczny problem w waga i obrona) , Bale(kontuzje) , Isco( genialny pomocnik bez liczb) ,Vasqsuez , nawet Casemiro spróbować oddać do CHelsea zamian za Kante ( pomażyć zawsze można). Ściągnąć Napastnika typu Piątek co będzie grał jako lis pola karnego, Eriksena i Hazarda kończą sie im kontrakty w 2020 , James na ofensywnego pomocnika którego brakuje bo aktualnie nasza pomoc nie zagrywa prostopadłych piłek, Oddegard powinien zostać do rotacji z Jamesem i koniecznie jakiś solidny lewy obrońca, który nie będzie zostawiał przeciwnikowi autostrady do naszej bramki. Młodzi zawodnicy za pare lat zaowocują i możliwe że Real będzie miał kadrę na lata. Jak Pérez 10 lat temu kupował same gwiazdy za ciężkie miliony to każdy się pukał w głowę i jakoś zaowocowało, Teraz może być podobnie.
2019.01.18, godz. 12:59, drk1922
slomek
Co do wymiany pokoleniowej zgadzam się z Tobą, je Florek kupił wyróżniających się młodych, ale Tu zarzut do ZZ, że nie dawał im grać więcej np. jednego czy dwóch w jakiś meczach z lepszymi to oni fajnie się uczą, a to nie zachwieje równowagi drużyny tak jak kiedy, dawał im mecze z gorszym drużynami i wystawiał 6-7 zamienników to wtedy średnio wygląda, i nie miał kto brać odpowiedzialności, bo każdy się bał coś zepsuć. Przykład Llorente z tego sezonu kiedy wsadzony został do pierwszej jedenastki okazuje się, że super to wygląda (osobiście Casemiro nawet w formie nigdy mnie nie przekonywał i nie przekona, bo zawsze musi jakiś głupi faul lub stratę zrobić) bo ma z kim grać i na innych ciężar brania odpowiedzialności spada. Młodzi muszą z rok, dwa ogrywać się, aby dojrzeć do brania ciężaru na siebie. Rzadko kiedy młody odrazu chce ciągnąć wszystko chodź np. Vinícius się stara.
2019.01.18, godz. 12:39, Bigosmistrz
Podobno barxa poza pk
2019.01.18, godz. 12:39, dupazbita
No i bardzo dobrze bo tylko szkodzą drużynie
2019.01.18, godz. 12:30, bernabeu10
Odmawiał wejścia na wagę? XD
2019.01.18, godz. 12:27, raito
https://www.realmadrid.com/aficion/fotos/entrenamiento-del-real-madrid-685#slide2

Dawno chyba nie mial okazji poleciec do Brazylii na swieta i mamy tego efekt
2019.01.18, godz. 12:25, Mariann
I tak wszyscy coraz bardziej tęsknimy za zidane`em.....
Dopóki nie odbędą poważnej rozmowy to nic się nie zmieni z tym czy nowym trenerem. Solari wie że drużyna jest wypalona tytułami i dlatego stawia na młodych którzy chcą wygrywać. Z drugiej strony mamy zasłużonych graczy bez których nic nie wygramy. Jak ich zmotywować? Pewnie strachem że powiedzą sezon czy dwa na ławce i jak pójdą to co najwyżej do średniej drużyny bo ich wiek już będzie problemem dla drużyn z topu bo nie ma co się oszukiwać żaden to nie Ronaldo który zamiast kg liczy gramy jeżeli chodzi o wagę
2019.01.18, godz. 12:23, junioreczek
ryba229

idz dalej zbieraj swoj sklad w fifie, zdajesz sobie sprawe ze wyciagniecie Mbapee czy Neymara to bardzo "delikatna" operacja, co do obecnego skladu, nie pomagaja tutaj kontuzje, Bale raczej po sezonie zostanie sprzedany a w jego miejsce wskoczy Hazard, a Benzema zostanie, jest to obecnie najlepszy gracz Realu.
2019.01.18, godz. 12:22, marcus22
Brawo tak ma być nie masz kondycji nie grasz..... Nie będziesz człapał po boisku
2019.01.18, godz. 12:19, JadonSancho7
Coraz lepsze kwiatki wychodzą. Może w końcu przejrzycie na oczy i przestaniecie j**ac w trenera, ktory tutaj jest najmniej winny.
Dostał kadrę osłabiona, wypalona, dusząca się już sobą jak widać, nieprzygotowana fizycznie przez sztab Lopeteguiego, a Pérez w dupie ma jego prośby (jak każdego oprócz Mou) o transfery.
Naprawdę zejdźcie z tego Solariego, bo chłop kręci z tego co ma i kombinuje jak może.

W dodatku El Jarek wczoraj na Twitterze napisał, ze z niektórych nieoficjalnych źródeł wychodzi info, ze Marcelo czesto się pojawia na kacu albo jeszcze pijany.
Ci piłkarze grają ze sobą tutaj tyle lat, ze naprawdę niektórzy mogą już mieć siebie nawzajem dosyć.
2019.01.18, godz. 12:16, slomek616
ryba229

Naprawdę jesteś upośledzony.
Mbappé wybrał rodzinny Paryż i wygodną ojczyznę a Hazarda nie puścił Ambramowicz bo stracił Courtois'a a Belg ma ważny kontrakt i to właściciel karty zawodniczej decyduje o sprzedaży.

Przez takich jak ty nie chce mi się czytać ani komentować, macie mózgi w dupach.
2019.01.18, godz. 12:12, redondo05
jesteśmy w okresie przejściowym
oczywiste było ,że będzie bolało
nie zdziwi mnie 11 na nowy sezon w stylu
Tibo
carvahal varane ramos ascharf
LLorente
eriksen kross ( Kovačic)
Vinni Benzeme Hazard
2019.01.18, godz. 12:11, Criss1990
Bardzo dobrze skoro nie zasługują by grać to niech grzeją ławę.
Isco z jednego z moich ulubionych graczy stał się pierwszym obok Bale'a, którego nie chciałbym już więcej oglądać w barwach Realu.
Na początku szanowałem Isco za wygraną walkę z Jamesem, pokazał wtedy charakter i wolę walki. Teraz jest cieniem samego siebie. Nie widać w nim piłkarskiej złości, za to ból czterech liter (i to nie od siedzenia na ławce).
Szkoda, bo to mimo wszystko świetny gracz
2019.01.18, godz. 12:11, ryba229
slomek616

Wymiane pokoleniowa, to sie robi Ignorancie z Mbappé w ataku, Hazardem na skrzydle, a nie benzema i samurajem golfista. Zreszta wyniki wszystko pokazuja.
2019.01.18, godz. 12:04, slomek616
Ci co płaczą, że presi jest żydem i skąpi niech porównają sobie jakich zawodników kupował Klub i z jaką jakością w porównaniu do tego co kupują P$G, $ity, ManU czy inni krezusi.
Stosunek jakości do ceny.
2019.01.18, godz. 12:01, modzelewskiartur47
Bardzo dobrze robi
2019.01.18, godz. 12:00, slomek616
ryba229

Florentino nie spał tylko kupował:
Thibout Courtois(1992) - złota rękawica MŚ i jeden z najlepszych bramkarzy za 35mln czyli za pół-darmo
Theo Hernandez(1997) - objawienie sezonu LaLiga i świetnie zapowiadający się lewy obrońca a w przyszłości może stoper, wpłacona klauzula 30mln
Dani Ceballos(1996) - kapitan U-21 La Roja, świetny ostatni sezon w Betisie, zapowiada się na bdb playmakera, zapłacone klauzula 16,5mln
Vinícius Júnior(2000) - król strzelców MŚ U-17, przyszłość reprezentacji Brazylii, wyciągnięty za 45 podstawy plus bonusy mogące dać 61mln.
Rodrygo Goes(2001) - obok Viníciusa najbardziej utalentowany chłopak z Kraju Kawy, ściągnięty za 45mln plus bonusy.
Álvaro Odriozola(1995) - reprezentant Hiszpanii, świetny ostatni sezon w Kraju Basków, 30mln
Brahim Díaz(1999), Andrij Lunin(1999) itd
Wychowankowie włączeni do pierwszej drużyny: Achraf Hakimi(1998), Marcos Llorente(1995), Sergio Reguillon(1996), Borja Mayoral(1997) czy powrót Mariano(1993).

Jesteś pewien ignorancie, że Pérez nic robił tylko spał, jak twierdzisz? Czy Florentino już kilka lat temu nie rozpoczął wykiany pokoleniowej, o której teraz tak wszyscy ochoczo krzyczą?
Pomyśleć! Potem.. pisać.
2019.01.18, godz. 11:55, redondo05
zara
pytanie dlaczego Solari nie rotuje ???
on ma kłopot żeby 11 ustalić ....szuka tylu zdrowych i w miarę w formie
a nie jest to łatwe zadanie
2019.01.18, godz. 11:50, Zara
Pisałam już gdzieś wcześniej, że relacje pomiędzy Solarim i Isco nie istnieją. Nie ma co na ten tematy dyskutować, Isco grać pewnie nie będzie i to niezależnie od formy. Dlatego Ramos powiedział, że to "skomplikowana sytuacja".
Nie wiem na ile to co napiszę jest całkowitą prawdą, ale trochę na pewno jej jest. Podobno zaczęło się od zwolnienia Julena, hiszpańska część piłkarzy, ale również Benzema i Bale byli mocno niezadowoleni - czego dali wyraz na samym początku jak przyszedł Solari. Isco powoli wracał do formy po wyrostku, spadał z wagi i się starał. Jednak nie dostawał od Solariego szans, apogeum przyszło w meczu chyba z Eibarem, a potem Solari wysłał go na trybuny w meczu z Romą. Podobno doszło do bardzo ostrej wymiany zdań gdzie Isco wprost powiedział, że nie rozumie dlaczego nie dostaje szans na grę w momencie gdy większość zawodników z pierwszego składu, również jest daleka od formy i gra fatalnie. Dlaczego Solari nie rotuje zawodnikami w tej gorszej dyspozycji i nie pozwala im na łapanie odpowiedniej ilości minut podczas meczy. Poszło podobno też bezpośrednie pytanie o to czy Lucas ciągle gra bo Ramos tak chce? I tu nastąpiła obraza Solariego, ale też niektórych kolegów z drużyny, w tym Marcelo i Modrica. W tym momencie stało się już jasne, że to Isco będzie w tym sporze na straconej pozycji. Na ten moment wydaje się, że żaden z nich nie schowa dumy do kieszeni i nie poukładają się te relacje. Gdyby nie ciąża partnerki Isco pewnie by szukał jakiegoś rozwiązania na szybko, ale w tej sytuacji musi się chyba pogodzić ze stratą tego sezonu. Chociaż pewności nie mam bo podobno sporo klubów się kontaktuje i tu sprawa jest dość otwarta.

Szatnia, a zwłaszcza weterani mają głęboko w poważaniu trenera. Nie jest dla nich żadnym autorytetem i panuje ogólne "rozpasanie". Bale'owi w zasadzie się nic nie chce i na rękę mu kontuzje. Marcelo ma sporą nadwagę i też mu się nie chce. Benzema i tak wie, że choćby cokolwiek wywinął to i tak musi grać. Nawet Ramosowi jest już to ciężko poskładać. Dla przykładu podam powrót z przerwy świątecznej, podobno Marcelo i Benzema wrócili w ostatnim możliwym dniu z totalnym jet lagiem. Jeden z Brazylii, a drugi ze Stanów.

Zapewne zapytacie skąd te informacje? Większą część roku mieszkam w Arroyo de la Miel w Benalmadenie, czyli rodzinnej miejscowości Isco, z tych okolic pochodzi też Brahim Díaz. Rodzice Isco wciąż tu mieszkają i on również jest częstym gościem w rodzinnym domu. Codziennie w pracy dostaję garść najświeższych plotek dotyczących głównie Isco i Realu. W jakąś część mogę wierzyć bo po pierwsze pasuje do aktualnej sytuacji, a po drugie pracuję na co dzień ze sportowcami w tym również z piłkarzami, a nasi chłopcy z Malagi grający w Realu, wciąż mają tu wielu przyjaciół.

I na koniec dodam coś od siebie, z zawodowego doświadczenia - w takim klubie jak Real Madryt, trenerem nie powinien być człowiek, który nie potrafi zaskarbić sobie szacunku szatni. Solari ma szacunek, ale tylko wśród młodych.
Pérez popełnił ogromny błąd zatrudniając go, nie dość, że brakuje mu autorytetu to doprowadził jeszcze do ostrych tarć pomiędzy samymi zawodnikami.
Nie winię trenera, że nie umie sobie z tym poradzić, bo niby jak ma umieć? Jednak winię prezesa i te wszystkie mózgi w zarządzie, powinni to raczej przewidzieć.
2019.01.18, godz. 11:48, divad
Nie lubię pisać o kwestiach kadrowych, ale z miłą chęcią pożegnałbym latem Marcelo, Modricia, Bale'a i Isco jednak. Kto w ich miejsce nie ma sensu pisać, bo to wróżenie z fusów (kto z obecnego składu wypali na wiosnę? kogo kupią?). Jedynie za Isco mamy na starcie idealne zastępstwo - czyli cofnięty Karim. Nie bardzo widzę natomiast Jamesa w miejsce Bale'a.
2019.01.18, godz. 11:31, ryba229
Drużyna się rozleciała. Ramos wybiera sobie trenera, a reszcie się nie chce. Czas na zmiany, ale będzie bardzo ciężko kupić 5-6 zawodników w jedno okienko, a to wina Péreza który spał gdy trzeba było kupować
2019.01.18, godz. 11:31, Dosq
redondo05

Mam wielką nadzieję, że to co piszesz okaże się prawdą i po tym sezonie zacznie się wietrzenie szatni, sprzedawanie piłkarzy już nasyconych (np.Marcelo, Modrić, Kroos) i kupowanie nowych głodnych gry. Ciekawi mnie najbliższe letnie okienko bo ten sezon jest totalną padaką i nie liczę w tym sezonie na nic. Oby tylko się udało zająć to czwarte miejsce w tabeli.
2019.01.18, godz. 11:28, lukaszw85
czyli odsuniecie Pitusa przez Julka ma teraz konsekwencjie w ilosci urazow miesniowych, jak Pintus dokrecil srube,
jezeli Marcelo ma taka nadwage to juz wiadomo dlaczego wszystk oidzie jego strona, bo misio nie da rady wrocic,a co do Isco to tez widac ze jest bez formy, i niewiele z niego pozytku
2019.01.18, godz. 11:26, scaramanga
Trener który ma jaja o tym mówić. Przecież to co tutuaj czytamy ma 100% odzwierciedlenia na boisku. Nie widzicie jak się rusza Isco i jak wyglądał jego słynny powrót za przeciwnikiem (przecież gwiazdeczce się po prostu nie chce i woli pokazywać fochy)? Nie widzicie że Marcelo jest gruby i przez to wszyscy go objeżdżali?

Wg mnie era kumpla-trenera się powinna skończyć. Jedyne rozwiązanie tej sytuacji to totalna rewolucja i wymiana niestety ponad połowy składu. Brzmi to jak surrealistycznie (prawie jak w fifie) ale taka jest rzeczywistość. Nie pomoże nowy trener, o ile ktokolwiek będzie chciał tutuaj przyjść po sezonie. Wszyscy trenerzy łączenie z RM chcieli zmian w składzie.

Do odstrzału: Benzema, Bale, Isco, Mariano, Modrić, Lucas, Vallejo. Nie wiadomo co z Assensio (póki co zaginął).

Potrzeba minimum: napastnika (i jakiegoś zmiennika), skrzydłowego, środkowego pomocnika, stopera. Plus lewa obrona bo Hakimi dopiero za 1,5 roku.

W połowie sezonu nie ma co robić zmian. Dograć do końca i czas na rewolucje. To jest jedyny sposób żeby znowu wróciła konkurencyjność w zespole i zeby podnieść jakość kadry.
2019.01.18, godz. 11:24, Ronaldovva
bartek191
Główna wina jaką tu widzę to spieprzony okres przygotowawczy przez Julena i jego sztab, przez który Pintus został odsunięty od przygotowania fizycznego i mamy tego niestety teraz efekty:trochę większy wysiłek i lecą kontuzje. Marcelo od początku sezonu ma nadwagę, nad tym też poprzedni trener nie zapanował
A jak już chodzi o Marcelo to wstyd żeby mieć aż tyle nadprogramowych kg na tym poziomie.
2019.01.18, godz. 11:24, redondo05
solari przychodzi na trening : najpierw widzi ,ze 6-7 zostaje w budynkach klubowych i kontynuuje rehabilitacje
idzie dalej widzi takich kretów jak Isco czy Marcello (czekających ,aż trener wyleci)
dowołuje szybko kilku z Castilli zeby móc na koniec treningu rozegrać gierkę po 11-tu
trzeba chłopa wspierać...dać mu dożyć do czasów ,żeby miał wszystkich do dyspozycji prze miesiąc dwa i wtedy rozliczać z czegokolwiek
2019.01.18, godz. 11:22, CREATIVEOPINION2
...a gruby Suárez z Barcelony daje radę
2019.01.18, godz. 11:05, zelu_83
Marcelo Jak na 2 kapitana daje świetny przykład. Razem z Isco pokazują pełny profesjonalizm. A później w wywiadach że oni nie rozumieją zmian, biedaczki na których trener się uwziął. Problemem nie jest Scolari a kadra jaka ma bo jest mocno wypalona i rozpieszczona oraz przygotowanie które ktoś inny przeprowadził. Nie mówię że jest wybitny ale on się bardziej stara niż nasze gwiazdy.
2019.01.18, godz. 10:59, junioreczek
a co do trenera raczej nie jest wybitnym taktykiem ale umie prowadzic jakos ta kadre, przyklad:

Marcelo jest zmieniany u Lopetegiego: nie rozumie dlaczego jest zmienaniy, mowi o tym w mediach

Marcelo na lawce u Solariego nie wychodzi na mecz z Betisem: nie pisnal nawet slowa a po bramce na 2-1 cieszyl sie z druzyna
2019.01.18, godz. 10:58, La Quinta del Buitre
Pintus rozwalił drużynę. Co to za specjalista, co kiedyś może dostosować obciążenia do zawodników. Wyjazd z klubu !!!
2019.01.18, godz. 10:56, junioreczek
redondo05

Kibicom latwo mowic ze przyjdzie Hazard, Icardi, ktokolwiek i od razu bedzie po problemie, przyklady ktore podales z Coutinho i Dembele idealnie to pokazuja, warto tez popatrzec nawet na wlasne podworko gdzie wielomilionowe transfery Bale'a czy Jamesa ktorzy byli najdrozszymy trasnferami w ostatnim czasie i James zostal odsuniety przez Zidane`a a Walijczyk ktory momentami gra swietnie za czesto lapie kontuzje, innymi slowy zdecydowanie wielkie transfery sie nie sprawdzily.

Moze to do niektorych przemowi dlaczego Pérez nie jest juz tak sklonny wydawac miliony na jak tutaj juz przeczytalem "gotowe produkty".
2019.01.18, godz. 10:50, MrKrzysiek97
Potrzeba zmian w składzie ale teraz musimy to przetrzymać do lata.
2019.01.18, godz. 10:49, Lukasz118
tezetwu
RafalGT
Dokładnie. Jedyną winą Solariego jest to, że nie jest jakimś wybitnym taktykiem i być może to, że zgodził się ten burdel prowadzić.
Skąd on ma tych zawodników dobierać, jak kadra jest dziurawa i wszyscy to widzieli od lipca, tylko nie zarząd.
2019.01.18, godz. 10:44, RafalGT
Najmniejsza wina w tym wszystkim trenera...

Kontuzje on za to nie odpowiada,
Odejście CR brak goleadora
Podejście zawodników typu Marcelo Isco śmiało można dodać tu Modrica

I na samym końcu on ktorego ratują młodzi z Castilli.

Co do Luki Modrica wkurza mnie że na mundialu zagrał te kilka meczow y tak jak prawie żadnego przez te lata w Madrycie...

Gracze typu Marcelo Modric Isco są decydujący jak im się chce dla mnie ta trójka powinna wyleciec brak im zaangażowania o dziwo Toni się obudził zaczął biegać to dostał kontuzji...
2019.01.18, godz. 10:43, marcin_1902
Brawo dla trenera ma jaja żeby posadzić gwiazdki , nie to co inni
2019.01.18, godz. 10:27, zwykłyfan
najlepiej *
2019.01.18, godz. 10:27, zwykłyfan
Isco najpełniej zrobiła by zmiana środowiska wiec transfer. On się chyba już dusi w Realu.
Co do Marcelo wpadł w okres typowego brazola, lata już ma i lepszy nie bedzie ,wygrał sporo wiec też raczej to czas pożegnań.
2019.01.18, godz. 10:21, tunux
ulek3376
DOKŁADNIE!
2019.01.18, godz. 10:17, tezetwu
Sprzedać i kupić innych. Zaden zawodnik nie może być ponad trenerem, nawet Ramos czy Cristiano, a co dopiero Isco, który nigdy nie miał nawet niepodwazalnego miejsca w składzie. Nie rozumiem o co pretensje do Solariego, Isco często siadal na lawie za kazdego trenera. Zawsze miał problemy z forma. Jak od czasu do czasu zagrał lepiej to całe Bernabéu pialo z zachwytu, bardziej niż nad CR7 który jest żywa legenda klubu. Cristiano, Bale'a, Benza wygwizduje się bezlistosnie za slaba grę, a za slaba grę Isco ogrywa trener. Solari musi grać juniorami, bo czołowi zawodnicy są beznadziejni, i to nie jego wina. Guardiola gdy wszedł do klubu jako świeżak mógł sobie pozwolic na wywalenie uwielbianego Ronaldinho, bo grał piach. Isco nigdy się nawet nie zbliżył do poziomu Ronaldinho, w dodatku w momencie kryzysu zachowuje się jak gowniarz.
2019.01.18, godz. 10:15, redondo05
wina trenera jest tutaj najmniejsza ....
odkąd przejął ekipę cały czas 4-6 jest kontuzjowanych
rzeźbi w tym co ma do dyspozycji na tą chwile
wg mnie ten sezon był wielką niewiadomą również dla zarządu
była cała masa znaków zapytania:
czy takim grajkom jak Modric czy Marcello będzie się ciągle chciało ?
czy Bale przejmie rolę CR7 ?
czy Isco przejmie kierownicę ?
czy benzyna zacznie strzelać ?
czy Asensio odpali ?
jak będzie się wprowadzał Vini ?
ten sezon da odpowiedź na te wszystkie pytania i dopiero wtedy będzie można skutecznie zareagować
najlepszy przykład panicznego kupowania dała Barcelona po transferze Neymara.... 300 poszło na Coutinho i Dembele.... i już widać ze ich nie zbawią... barca bez dwóch starszych panów ( messi /Suárez ) jest kompletnie bezzębna
ci dwaj nowi za 300 baniek są tylko do ozdoby
2019.01.18, godz. 10:07, Lukasz118
bartek191
Jeszcze dopisz, że wina Tuska....
2019.01.18, godz. 10:06, ulek3376
Od zawsze powtarzam,,że umowy o pracę czy kontrakty ( jak zwał tak zawał, jeden ch...) są skonstruowane w niewłaściwy sposób. Real = najlepsze zarobki i najlepsze traktowanie ale coś za coś. Niesubordynacja lub złe prowadzenia się (wpierd...lanie zbyt dużo, czytaj: nietrzymanie wagi) a co za tym idzie brak formy powinny być traktowane jako uchybienia w pracy i karane finansowo. A tak wychodzą z założenia "czy się stoi, czy się leży 10 baniek się należy ( euro oczywiście). Totalna patologia z tymi zarobkami.

Z drugiej strony nie chce mi się wierzyć, że takie rzeczy jak nie wchodzenie na wagę wychodzą poza klub do mediów.
2019.01.18, godz. 09:57, bartek191
Z jednej strony brawo za decyzje. Jeżeli jest taki problem to wszystko po stronie zawodników. A z drugiej strony Solari nie potrafi utrzymać grupy. Chce pokazać zawodnikom, że nie są ponad klubem! OK, ale musi pokazać że jest rozwiązanie bez nich, a tu ani nie widzimy odpowiednich nazwisk na boisku, ani odpowiedniego pomysłu na grę.

Wina zawodników - oczywista. Są nieprzygotowani do gry i każdy to widzi.
Wina trenera - oczywista. Nie ma pomysłu na grę. Nie ma rozwiązań kryzysowych, a taki kryzys jest i dotyczy dziurawej kadry.
wina zarządu - oczywista - nie uzupełniona kadra na sezon. Zatrudnienie trenera nieprzygotowanego na takie wyzwanie i bez autorytetu w szatni.
wina kibiców - oczywista. Krytyka okej, ale wierzyć w zespół trzeba.A to podupadło niestety strasznie.
2019.01.18, godz. 09:51, DoctorSleep
co za bzdury, nie wierze w ani jedno slowo. profesjonalny pilkarz, jeden z najbardziej utytulowanych obroncow na swiecie ODMAWIA WEJSCIA NA WAGE? w sensie ze co, przychodzi sztab i wszyscy sie waza a Marccelo tupie noga i krzyczy "NIE WEJDE!"? kto wymysla te bzdury
2019.01.18, godz. 09:49, redondo05
Solari robi małe kroczki przygotowując grunt pod przemeblowania , które będą miały miejsce latem
robi to dla siebie ...albo już nowego trenera ( wg mnie decyzja ciągle nie zapadła )
i za odwagę brawo dla trenera
2019.01.18, godz. 09:49, okarexPL
"PROFESJONALIŚCI"
2019.01.18, godz. 09:45, redondo05
brawo dla trenera
nie można bez końca udawać ,że to są gwiazdy ....
gwiazda bez odpowiedniego przygotowania fizycznego i zaangażowania na boisku ...staje się kulą u nogi dla drużyny
2019.01.18, godz. 09:45, Jupiter
Ej chłopacy jest gdzies film z poprzedniej ligi mistrzów gdzieś z napisami ??
2019.01.18, godz. 09:43, Lukasz118
madridistaMB
Umiesz ty czytać? Isco jest odsunięty nie za formę tylko "nieodpowiednie nastawienie, opieszałość, a nawet pogardę:"
Jeśli jest to prawda to popieram w całej rozciągłości. Nawet jeśli będzie musiał korzystać z juniorów to i tak lepsze niż wystawianie tej 2.
Marcelo ponoć nawet w ostatnim meczu miał zignorować polecenia trenera i zamiast grać na skrzydle to oddelegował tam "młodego" Reguilóna.
2019.01.18, godz. 09:37, zizołuł
TheMugShot
znając Floro olejemy Haikimiego i na lewą stronę za Marcelo kupimy za jakieś 80 baniek jakiegoś brazola który "nieźle się zapowiada"
2019.01.18, godz. 09:36, nowy94pl
Jeżeli to prawda to latem poażegnać obu Panów.
2019.01.18, godz. 09:35, kowal
BRAVO

Już dawno powinien posadzić Macelo i Iscona trybunach. granie nimi Krosem i Modricem to była piata kolumna

Hala Madrid

2019.01.18, godz. 09:31, madridistaMB
w klubie nadal brną w to że przez letnie przygotowania i odsunięcie Pintusa są słabe wyniki, czy Pintus nie wiedział w jakim stanie są zawodnicy gdy niby ich dojechał? Wszędzie nowa technologia a w Realu obliczają parametry na liczydle?
Jeżeli Isco jest odsuwany za słabą formę to co na boisku robi prosiak Casemiro?
2019.01.18, godz. 09:30, TheMugShot
Hakimi wróci dopiero, z 1,5 roku, ale miejmy nadzieję, że będziemy mieli już wtedy obrońcę na 10 lat. Oglądałem parę meczów BVB i gość na prawdę jest tam jednym z lepszych zawodników. Sporo goli strzelaj po akcjach jego strona i z jego udziałem, a mimo to gdy jest potrzebny w obronie przeważnie tam jest. Problemem jest to 1,5 roku, bo o ile Reguilón może coś ugrać w części meczów, na Seville nie mówiąc o LM gość się już nie nadaje, a na ten moment Marcelo jest i tak poziom niżej...
2019.01.18, godz. 09:27, Calv
Wątpię żeby, to była prawda, bo pierwszy raz czytam takie głupoty, ze profesjonalny piłkarz który gra w Realu Madryt nie chce wejść na wagę XD

Chociaż patrząc na wyniki, to wszystko jest możliwe...
2019.01.18, godz. 09:23, zizołuł
odmawia wejścia na wagę... temat dla kabaretu ;)) oo znowu kontuzje mięśniowe z powodu źle przepracowanego okresu przygotowawczego? to największy klub świata czy z polskiej okręgówki?

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama