REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.10.11, godz. 18:11, El Jarek / skysports.com

Hazard: Transfer już w styczniu? Nie

Fot. Getty Images

Eden Hazard pojawił się dzisiaj na konferencji prasowej reprezentacji Belgii przed jutrzejszym meczem Ligi Narodów ze Szwajcarią. Atakujący był pytany między innymi o swoją przyszłość. Przedstawiamy najważniejsze wypowiedzi 27-latka z tego spotkania z dziennikarzami.

– Czy jestem w tym momencie najlepszym piłkarzem na świecie? Znowu takie pytanie… [śmiech] Tak [śmiech]. Powiedziałem wcześniej, że tak, więc i tobie mówię, że tak. Oczywiście mogę jednak się poprawić, w piłce zawsze możesz być lepszy, możesz strzelić więcej goli i zanotować więcej asyst. Drużyna też bardzo mi pomaga, na pewno mogę być lepszy.

– By wygrać Złotą Piłkę, trzeba grać w Hiszpanii? Może właśnie dlatego chcę tam przejść [śmiech]. Transfer jest możliwy już w styczniu? Nie.

Te wypowiedzi zbiegają się z informacjami najważniejszych mediów zajmujących się Realem Madryt. Hazard wstępnie nie myśli o nowej umowie z Chelsea, co sprawiłoby, że latem pozostawałby mu tylko jeden sezon w kontrakcie z Anglikami. Podobną sytuację tego lata w kwestii tego samego klubu wykorzystano w przypadku Thibaut Courtois. Królewscy mają mocno patrzeć także na przypadek atakującego, a on sam będzie bardzo zadowolony, jeśli przejdzie do Realu, a The Blues zdążą jeszcze na nim zarobić.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2018

Komentarze

2018.10.12, godz. 06:07, engization
Egooo

naprawdę sądzisz, że Karim może jeszcze grać w Realu? Od 3 lat nic nie daje temu zespołowi. Ok, bramki na farcie z półfinale LM i w finale. Na 3 sezony to cały ogrom sukcesów.

W przyszłym roku minie 10 lat od transferu Benzemy do Realu... połowę z tego rozegrał w fatalnym stylu, 3 kolejne może w przyzwoitym i 1 sezon miał naprawdę dobry. Jak będzie tu Hazard, to powinien dogrywać komu innemu niż Benzemie
2018.10.11, godz. 21:39, Egooo
Ludzie jak Hazard będzie na skrzydle to nawet Benzema będzie wbijał bramki po jego podaniach
2018.10.11, godz. 20:53, remi15
ale audis twierdzil ze benzema to kot i najlepszy napastnik dla realu : ) takiego eksperta to tylko cenic :- ))))))))))))))))))))
2018.10.11, godz. 20:33, kolcz
On tak sie teraz jasno wypowiada na temat Realu, jak po okienku transferowym w 2008 Cristiano wypowiadal sie o Realu. W tamtym okienku byly wielkie starania Calderona o Ronaldo, juz prawie byl i nagle Calderon wydal oswiadczenie, ze Go niestety nie kupi w tym okienku. Jak tylko sie skonczylo, zaczely wyplywac plotki ze Sir Alex Ferguson przekazal Ronaldo i Realowi, ze zgodzi sie na jego trasnfer, jesli jeszcze na sezon zostanie w MU. No i faktycznie tak sie okazalo, a jak pozniej Calderon powtarzal - transfer byl zaklepany rok wczesniej. Teraz moze byc bardzo podobnie z sytuacja Hazarda i ja osobiscie mam taka nadzieje, bo wyobrazam sobie, ze znow wiory by lecialy na lewym skrzydle. Mimo wszystko jeszcze srodkowy napastnik - albo z najwyzszej polki (Icardi) albo mega zaufanie do Mariano i czekac, az wykorzystuje podania najlepszych przeciez pomocnikow swiata.
2018.10.11, godz. 20:22, MrKrzysiek97
Wstrzymam się od komentarza tego transferu bo również kocham Chelsea.
2018.10.11, godz. 19:46, Sklajti
Ale powiem wam że w nowej Fifie Hazard taki zaj**isty jest że aż go chce w realu xD
2018.10.11, godz. 19:41, 19Ramos02
Bigosmistrz
No to chyba oczywiste, ze Suárez jest lepszy od Kane’a.
Suárez w formie jest najlepszym napastnikiem na świecie. Technika, sprint, gra obiema nogami, przepycha się lepiej niż drewniany Brytol mimo mniejszego wzrostu.
Z czym do ludzi w ogole...
2018.10.11, godz. 19:32, Audis
19Ramos02
To jest w ogóle bez komentarza jak i inne złotouste stwierdzenia kilku ekspertów z tej strony ale przyzwyczaiłem się już do takich mądrości odwiedzając codziennie rm.pl :)))))
2018.10.11, godz. 19:31, Bigosmistrz
Ps do cb ramosiku idac twpim tokiem myslenia eriksen jest lepszy od modricia bo od 3 lat ma od niego wiecej goli i asyst. Nadodatek nasz carvajal np to zakala bo nigdy nie jest w 11 roku tylko alves. Niena to jak pisac ze ktos jest lepszy bo byl w 11 roku okej czyli taki kane co w 3 lata strzwlil z 80 bramek jest gorszy od np suáreza ktory bywal w 11 sezonu okej nie mam pytan :)
2018.10.11, godz. 19:28, Bigosmistrz
2018.10.11, godz. 18:32, Robsontr
Nie odpisuj temu idio** ani jemu ani daniello11 ani ziel9nymkolom i innym piotrka nie warto. To osoby co maja cos welbie
2018.10.11, godz. 19:23, Xaoo
I tak zamiast któregoś z tej dwóji wolałbym Mbappe..
2018.10.11, godz. 19:18, 19Ramos02
Audis
Nie wiedziałeś? Hazard llepwzy od Neya bo się nie turla, A Bale lepszy od Ronaldo XD takich debili to nawet larambla nie ma, masakra.
2018.10.11, godz. 19:06, Audis
Hazard lepszy od Neymara xD! no takie kwiatki to tylko na rm.pl
2018.10.11, godz. 18:59, 19Ramos02
Nie, Hazard lepszy tylko dlatego, ze nienawidzicie Neymara.
To Neymar strzelił więcej bramek i ma więcej asyst przez ostatnie 4 lata, to Neymar był na podium ZP, Neymar był w jedenastkach roku, Neymar ciągnął Barçy remontade z PSG gdy Hazard z Barça się kopał w czolo, ale Hazard lepszy wg zakompleksionych „znaffcow”, bo się nie symuluje XD
Dlatego jest lepszym piłkarzem od Neymara.
Logika „ynteligencji” z RM.pl
2018.10.11, godz. 18:40, adam70223
Osobiście wole Neymara. Uwielbiam gadanie, że miał mundial słaby Pamiętajcie, że miał kontuzje wcześniej i nie grał.
2018.10.11, godz. 18:40, buggy95
Sugerowanie, że Neymar jest lepszy od Edena XD
2018.10.11, godz. 18:40, dupazbita
Hazard lepszy od Neymara? W cymbał się puknijcie. Szejki nie puszczą ŻODNEGO swojego gracza.
2018.10.11, godz. 18:38, DEP
Robsontr
Nie znasz sie, Neymar ma wiecej punktow w fifie, fajniej macha nogami nad pilka, jest lepszy w obrazaniu i na dodatek ma wiecej obserwujacych na instagramie. No i kosztowalby dwa razy tyle co cienias z Belgii
2018.10.11, godz. 18:32, Robsontr
19Ramos02
W którym miejscu lepszego? Statystyki w tym sezonie mają podobne, a wiadomo kto gra w lepszej lidze. Na mundialu też tej wielkości Neymara nie było widać. Na ten moment Hazard>Neymar.
2018.10.11, godz. 18:30, Ramosik94
Artykuł o Edenie ucięty to zaraz musiał się pojawić ten o tym młodym z Brazylii
2018.10.11, godz. 18:25, 19Ramos02
No to wcale kolego. W lato to sobie ściągniemy lepszego Neymara :)
2018.10.11, godz. 18:24, KubaRM93
raito

I będą komentarze, że Hazard za stary, brać młodszego Neymara :)
2018.10.11, godz. 18:15, raito
latem 2019 bedzie zas dyskusja, bo przeciez Eden to rocznik 91, a Neymar 92 ):)
2018.10.11, godz. 18:14, huskyAsky
Może*
2018.10.11, godz. 18:14, huskyAsky
Moze wcale nie Real jest jego marzeniem, tylko zdobycie zlotej piłki którą koze mu dac gra wlasnie u nas ? 😊

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama