REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.08.12, godz. 12:48, Piwwwko / as.com, marca.com

Cristiano: Juventus jest inny, tu wszyscy są jak rodzina

Fot. Twitter

Cristiano Ronaldo udzielił wywiadu dla oficjalnej telewizji Juventusu, w którym mówił o pierwszych tygodniach pobytu w klubie ze stolicy Piemontu. Przedstawiamy najważniejsze wypowiedzi byłego zawodnika Realu Madryt.

– Czuję się genialnie, wszystko idzie świetnie od samego przylotu tutaj. Przyjęcie przez kibiców, ludzi z klubu... Czuję się szczęśliwy i zadowolony z tego, że tutaj jestem.

– Ten klub jest inny, wszyscy są uprzejmi, kibice również. Są jak rodzina. Czuję to od samego początku, jestem wdzięczny i chcę sprawić, by byli szczęśliwi.

– Transfer? To była łatwa decyzja, ponieważ Juve to niewiarygodny klub. Znałem go od małego i miałem nadzieję zagrać tu pewnego dnia.

– Owacja od kibiców po bramce z przewrotki? Nigdy nie strzeliłem takiego gola. Był dla mnie bardzo ważny. Niesamowite było słyszeć, że cały stadion bije mi brawo. To mnie zaskoczyło i sprawiło, że od tego momentu darzyłem Juventus jeszcze większą sympatią.

– Czy to był kluczowy moment w sprawie transferu? Małe detale takie jak ten są bardzo ważne przy podejmowaniu poważnych decyzji.

– W ostatnich latach grałem z Realem przeciwko Juventusowi kilka razy i zawsze miałem odczucie, że włoskim kibicom podoba się Cristiano. Juve to najważniejszy klub we Włoszech i jeden z najlepszych na świecie.

– Mam nadzieję, że szybko się zaadaptuję, ale nie martwię się tym. To dla mnie wyzwanie, a ja uwielbiam wyzwania.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2018

Komentarze

2018.08.15, godz. 10:45, RBD
Ahh te Legendy Realu wszystkich wygonili i potraktowali jak psy po tym sezonie będzie to samo z Ramosem / Modrić jednego w sumie jestem pewny Benzema to i Péreza przetrwa xDD
2018.08.13, godz. 02:50, andziaganja
Nigdy nikt nie będzie ponad Klubem!

CR7=legenda RM,swego czasu najdroższy piłkarz na świecie wykupiony z MU,wypromowany przez Królewskich,postrzegany przez lata gry i bramki jako symbol Realu teraz daje przysłowowego 'pstryczka' w nos wszystkim kibicom...

Dlatego dla mnie jedynym i prawdziwym symbolem jest Raúl EL CAPITANO=wspaniały człowiek i piłkarz,który mimo wszystko zawsze z godnością i szacunkiem odnosił się do Białych barw,iHALA MADRID!
2018.08.12, godz. 22:13, nowy na stronie
Real Madryt jest klubem faszystowskim. Nie mówię, że to źle, ale wolę CR7 i Juve. Bardziej mnie przekonują. Sama napinka madrycka to troszkę za mało.
2018.08.12, godz. 21:17, ostry777
Odważne słowa, wygrał z Real dużo bo jest genialnym piłkarzem ale i miał genialnych kolegów. Ciekaw jestem jak mu pójdzie w Juve. Ja tam jestem zadowolony, że odszedł bo zarobiliśmy kupe kasy a po 2 to ma 33 lata i wydaje mi się, że teraz Ci młodzi zwietrzyli szanse i będą zapier..... i może wygramy 4 LM?:D Kto wie:)
2018.08.12, godz. 19:53, triplex1984
Hunter84

Ramos znow bedzie polowac? Jakos mnie to wcale nie dziwi.
2018.08.12, godz. 19:34, hunter84
Jak Juve trafi na nas to liczę na Ramosa , że zrobi z nim porządek na boisku...
2018.08.12, godz. 18:46, triplex1984
bekey

Raczej ludzie sie nie zmieniaja i sie w Juventusie nawet nie oszukuja ze w przypadku Crisa sie to zmieni. Co nie zmienia faktu ze jest to czlowiek ktory kazdy klub moze wzniesc na wyzszy poziom. I przede wszystkim tego od Ronaldo oczekuje zarzad jak i kibice. Zobaczymy czy to wypali czy znow obejdziemy sie smakiem ligi mistrzow. Jedno jest pewne ze teraz majac Ronaldo jestesmy jednymi z faworytow to wygrania ligi mistrzow. Tylko pozostaje teraz to udowodnic na boisku. Na ten moment mamy jeden z najlepszych napadow w Europie. Dybala, Ronaldo, Costa. Bo ta trojka bedzie grala w przodzie. Jezeli tylko wszyscy trzej trafia z forma to beda pogromy bo inaczej tego nie widze.
2018.08.12, godz. 18:39, kiniu86
prawda w oczy kole powiedział prawdę i teraz dostaje hejt:) bydło na SB gwizda na wszystkie swoje legendy
2018.08.12, godz. 18:36, zidaunbpe
Nie ma co bronic cr7 i nie trzeba byc w Madrycie zeby wiedziec jaki to typ czlowieka. Jak w komentarzach ponizej, numer jaki wywinal nam na koniec pokazuje jego klase, a raczej jej brak.
2018.08.12, godz. 18:22, qbajoystick
Co ma nas obchodzić piłkarz innego klubu?
2018.08.12, godz. 18:11, bekey
Jeżeli Cris nie „dorośnie” i wciąż będzie machał łapkami, obrażał się, domagał się podań, krytykował poziom drużyny i nie potrafił nawet udawać radości, gdy gola strzeli ktos inny - bardzo szybko kibice Juventusu dostrzegą w nim Małego Człowieka i będą traktować stosownie.

Oczywiście poza tymi kibicami - Malymi Ludźmi - którym to nie przeszkadza.
2018.08.12, godz. 18:06, toom29
Szach- Mat ! i po tym wywodzie Daniello11 poszedł kibicować Juve ;)
2018.08.12, godz. 17:52, zelu_83
Chciał zmienić klub i otoczenie to zrobił to i już. Skoro jest już piłkarzem Juve to nie ma sensu wrzucać tu informacji o nim. Swoje w tym klubie wygrał bo nie był sam na boisku, miło go było oglądać w najlepszej formie. To że CR zawsze miał focha to wszyscy wiedzieli i żyli wiec mnie nie dziwią wypowiedzi gdzie pozostawia pole do różnych komentarzy. My czekamy na kolejny sezon. Real zawsze miał w składzie kogoś kto błyszczał, jestem ciekawy kto odpali po odejsciu Crisa.
2018.08.12, godz. 17:40, triplex1984
Daniello11

Teraz wszystkie kluby pilkarskie sa nastawione na zysk. I tylko co niektore zachowaly jakies wartosci i tradycje. Przykre to jest ale prawdziwe. Tak samo jest z praca. Jak ci sie cos nie podoba to na twoje miejsce jest tysiac innych. A kiedys na wykwalifikowanego pracownika dmuchano i chuchano.
FinoAllaFine.
2018.08.12, godz. 17:33, Quari44
Przyjdzie czas, że jeszcze nie raz zaplacza wszyscy za nim...
2018.08.12, godz. 17:28, Daniello11
W komentarzach oburzenie, bo Ronaldo powiedział o was prawdę. Sprzedawaliście go w co drugim meczu, sprzedawaliście go jak wygrywał tytuły, wyzywaliście go, bo strzelił jedną bramkę, a nie 5. Większość tytułów przypisujecie innym piłkarzom, etc. Podobnie na Bernabéu, facet nigdy nie dostał takiej owacji przez 9 lat jaką dostał od kibiców Juve po jednej bramce. Nawet najlepszego piłkarza w historii klubu nie potrafiliście należycie uszanować, a każdy kto go bronił był dla was fanbojem. Ronaldo przez 9 lat nawet w jednej milionowej nie zaznał tego co Messi w barcelonie.

I to nie prawda co pisze bordowy troll ciuus, bo Bernabéu gwizdało i na Zidane i na Ikera i na Raúla. te bydło gwiżdże na wszystkich. Kibicowanie to mogliby się uczyć od kibiców Live, BVB czy choćby właśnie Juventusu.

I proszę was, o jakich wy wartościach Realu mówicie? Tak jak napisał 19Ramos02, wartości Real to miał może kilkanaście lat temu. Teraz wartością Realu jest zysk, kasa i główne motto "zabaweczka się znudziła, trzeba kupić nową, wypad".

Pokochałem Real kilkanaście lat temu i z jednej strony się bardzo ciesze, bo w dzisiejszych czasach nigdy nie zacząłbym kibicować takiemu klubowi. Wciąż wierze i mam nadzieje, że w przyszłości Realu powróci do tego czym się cechował, bo obecnie z wartościami, dżentelmeństwem czy niesplamioną bielą obecnie zarządzany Real nie ma NIC WSPÓLNEGO.
2018.08.12, godz. 17:18, Matrree
Egooo
Dziwne, gość ma 25 lat i nie może całego sezonu zagrać, No faktycznie.
2018.08.12, godz. 17:14, triplex1984
Egooo

Raczej Allegri nie jest glupi i bedzie oszczedal Ronaldo. Juventus ma dobra ławke takze bedzie mial kto go zmienic w lidze. Natomiast w lidze mistrzow Cristiano bedzie gral pelne 90 minut. Nie moze byc inaczej podczas kiedy jest on królem tego turnieju.
2018.08.12, godz. 17:11, Domio
Pérez to stary dziad i nie lubił nigdy CR. Jego transfery to nie wydał czyli Benzema i Bale.
2018.08.12, godz. 17:09, Egooo
Ciekawe jakie będą komentarze jak nie będzie w stanie zagrać całego sezonu , bo już u nas nie potrafił ...
2018.08.12, godz. 17:08, Matrree
Najlepszym zawodnikiem w historii będzie ale największą legendą hmmm no raczej nie. Odchodzi z klubu od tak o. Jedzie na wakacje, nawet nie wraca się pożegnać z kolegami tylko jedzie sobie na prezentację do nowego klubu, a jak mu wcześniej Real umożliwił odejście bezproblemowe to strzelił focha, bo czemu tak mało.
Dziwicie się, że na niego gwizdali? No dobra, na boisku co robił to jego ale poza? Wieczne fochy, pieprzenie, bo "jestem smutny", co chwilę podwyżki a i czasem na boisku seria machania łapami i przewracania się co akcję. Nawet na tej stronie poza fanboyami CR większość miała dość tego ciągłego przewracania się i machania łapami. Ronaldo się zachowuje jakby to Real wszystko zawdzięczał jemu a on Realowi zupełnie nic. No cóż. W Juve teraz się nim jarają, do czasu dopóki nie będzie machał łapami i nie wyskoczy po kolejną podwyżkę. Zobaczymy czy dalej to Juve będzie wspaniałe jak przytrafi mu się gorszy okres. Ciekawe gdzie wtedy będzie lepiej. PSG? United? Chinole?
2018.08.12, godz. 17:07, RMadridEver
Ludzie o co te sprzeczki ?
Cristiano to niewątpliwe jeden z najlepszych graczy Realu Madryt, ale nie był i nigdy nie będzie madridista i to wszystko!
2018.08.12, godz. 16:57, triplex1984
Dodam od siebie ze z jednej strony rozumiem Crisa co do wyboru klubu. Decyzja mogla byc latwa poniewaz Juventus jest jednym z najlepszych klubow. ale nie potrafie zrozumiec dlaczego nie powiedzial nic milego na temat kibicow Realu i zawodnikow. Przeciez to nic nie kosztuje a spedzil tam 9 lat. Nie wierze w to ze niema dobrych wspomnien z Madrytu. No chyba ze Cristiano byl molestowany i wykorzystywany przez Péreza, kibicow i zawodnikow ; ) nigdy nic nie wiadomo. Po przeczytaniu tutaj kilku postow niektorzy nawet sie tu klucili kto jest ladniejszy, Ramos czy Cristiano. Moze naprawde ktos mu krzywde robil. Ha, z czasem wszystkie brudy wyjda a wtedy zapewne sie posmiejemy. Bo cos jest na rzeczy skoro Pérez zakazal Cristiano opowiadania w mediach powodu odejscia.
2018.08.12, godz. 16:52, Gutirex
Ronaldo jest jak PSL. Zawsze kocha swój obecny klub i zawsze chce zakończyć w nim karierę. Dopóki koledzy mu podają w przeciwnym wypadku czuje się "nie doceniony". Jedyne czego żałuje to to że parówa nabiła sobie tyle pucharów dzięki Realowi Madryt. Mógł zostać w Man Utd ciekawe gdzie wtedy by był.
2018.08.12, godz. 16:52, Fankakrolewskich
Realista22
Zapomniałeś dodać, że jak tylko jest MŚ to gada, że oddał by wszystkie trofea jakie zdobył z bordowymi byle tylko wygrać MŚ tak kocha ten klub.
2018.08.12, godz. 16:52, toom29
Realista

Ale Leo zachodzi do biura,prosi o podwyżkę i ma :) Nie zachowuje się jak kobieta podczas okresu :) a skoro FCB stać opłacać Leo to jaki problem?
2018.08.12, godz. 16:42, Realista22
toom29
Lepszy krasnal deklarujacy od lat wielka milosc do klubu,a potem bez zenady co rok domagajacy sie podwyzki.Droga ta milosc.Nawet Neymar tak szejka nie doi jak ''kochajacy'' Lajonel was.
2018.08.12, godz. 16:40, triplex1984
REALcampeon

Ile razy mam jeszcze powtarzac ze jestem kibicem Juventusu! Nastepnie, ja rozumiem ze cie dupa boli i przez to okazujesz brak szacunku piszac nazwy klubow z malej litery. Ale to tylko pokazuje jakim dzieciakiem jestes. Juventus przeciez nie ukradl wam Crisa tylko on sam chcial odejsc na co zreszta zgodzil sie sam Pérez. Wiec w czym widzisz problem czlowieku?

2018.08.12, godz. 16:39, fanatyk lbl
Mat07
Ban dla tego dziecka

2018.08.12, godz. 16:37, toom29
Cristiano pluję w twarz a niektóre persony tutaj dalej twierdzą że to deszcz pada,piękne :) pozdro chłopcy ;)
2018.08.12, godz. 16:32, Mat07
Wal się pedałku lecący tylko na ksae😀
2018.08.12, godz. 16:26, Chudy8
Prostak
2018.08.12, godz. 16:24, SwMikolaj
ciuus
Jesteś po 1. Żenujący, po 2. Głupi jak but.
Co z tego co powiedział Pele? Co powiedział Klopp? Czemu nie podasz piłkarzy i trenerów którzy wybrali Ronaldo? A czekaj, nie musisz, przecież ostatnio Oni wybierali na gali ZP i wielu wybrało... Ronaldo. Ale przecież się nie znają. Każdy ma swoje zdanie, każdy ma swój rozum. Nie tobie oceniać kto jest większym autorytetem a kto nim nie jest. Każdy ma prawo wypowiedzieć się jak chce, wolność słowa jest, chyba, że o czymś nie wiem i Ciuus wprowadził światowy zakaz wypowiedzi dla tych co wolą Ronaldo. Jest tak?

Co do wypowiedzi Ronaldo, wszyscy mówią, że pluje na kibiców co jest prawdą, bo wielu w niego wierzyło i pewnie wierzy nadal. Ale nikt nie mówi, że Oni na niego też pluli i to nie raz i nie dwa. Ile razy gwizdy dostawał to jest parodia. Nawet nie raz czy grał źle czy dobrze i tak dostawał. Nie bronię go ale też do końca nie krytykuje. Dla mnie temat jest zamknięty, wina leży po obu stronach.
Jak komuś się nie podoba, że są wrzucane tematy o Ronaldo to ich nie czytajcie, takie to trudne? Jest legendą Realu i na to zasłużył.
Wszyscy się cieszyli, że Tibo całował herb Realu, że się wypowiadał, że się cieszy, że może tu grać. Jaki piłkarz, nie powie, że się cieszy, że może grać dla tego klubu po transferze?
2018.08.12, godz. 16:19, REALcampeón
@triplex1984
Ty i inni fanboye CR - idzcie tam gdzie on poszedł, bo biało czarnych parakibiców Realu tu nie potrzebujemy, nie zamierzam słuchać jakie to juve jest wspaniałe, i jak to będziemy płakać bez CR i że nie mamy szans na trofea.
Właśnie, że z czasem z Realu robila się rep. Portugalii, wszyscy grali pod niego, a zdobywanie goli było CristianoZależne. Real stawał się zbyt schematyczny, monotonny i przewidywalny. Teraz Real Lopeteguiego to ma być kolektyw, ma być kilku odpowiedzialnych za zdobywanie goli. Napewno widać entuzjazm w grze, i inne ustawienie bardziej kreatywne.
2018.08.12, godz. 16:11, triplex1984
REALcampeon

Nazwy klubow piszemy z wielkiej litery.
2018.08.12, godz. 16:09, Matiasenek
"miałem nadzieję zagrać tu pewnego dnia"

pewnie jeszcze mysli o zagraniu w Barcelonie
2018.08.12, godz. 16:07, kamilmeczynski
shane

Dokładnie.
2018.08.12, godz. 16:07, REALcampeón
Kto nie gra już w Realu - dla mnie jest jego wrogiem.
Niech się zapcha tym juventusem aż do nieprzytomności, ale z tym marzeniem gry w juve od dzieciaka to przesadził, chyba każdemu to mówi jak zakochanym pelikanom.
2018.08.12, godz. 15:57, triplex1984
Powiedzial to o czym mowi kazdy pilkarz. Juventus jest troszke inaczej zarzadzany, wszyscy w klubie sa jak rodzina a jesli ktos niechce byc dluzej czescia tej rodziny to zarzad klubu nie utrudnia nikomu odejscia. Wielu pilkarzy zostalo oddanych za darmo podczas kiedy Juventus mogl na nich zarobic. Maja w klubie zasady i wartosci a co najwazniejsze Juventus od powstania tego klubu jest zarzadzany caly czas przez jedna rodzine Angelich. W dzisiejszym swiecie pilki noznej jest to cos malo spotykane. Ronaldo bedzie szczesliwy w Juve tak jak jest i bylo wielu innych ktorzy tylko dobrze wspominaja ten klub.
Forza Bianconeri!
2018.08.12, godz. 15:57, shane
i przez takich jak ludzie w komentarzach, Ronaldo odszedł, bo nie ważne ile by zrobił ile goli by strzlelił ile trofeów wygrał, zawsze jest wygwizdywany i wyzywany. Czy ktoś kiedykolwiek coś Messiemu zarzucał? Ktoś go wygwizdał? I to nie dlatego, że CR to arogant itp. po prostu Barça dba o jego wizerunek, czego nie można powiedzieć o Pérezie który nie pomógł mu w problemie z podatkami, nie daje mu podwyżek, gdzie Messi co rok nowy kontrakt. Jeszcze zatęsknicie za nim, jak się okaże, że będzie posucha jak przed jego przyjściem
2018.08.12, godz. 15:57, 19Ramos02
Vinicius z 16
2018.08.12, godz. 15:54, fanatyk lbl
Mongi2004
"Mogłeś być Legendą, a stałeś się Judaszem."

Nie wnikając w cały Twój komentarz to ostatnie zdanie mnie zastanawia. Czy Ronaldo odszedł do ATM , Barcelony? Czy Portugalczyk odchodząc zachował się jakoś wyjątkowo chamsko wobec Realu? Czemu wiec Judasz?
Wyjaśnisz?
2018.08.12, godz. 15:54, PiotrKibicRealu
Ciągnął Real za uszy, nigdy w decydujących momentach nie zawiódł, w "erze Messiego" zdobył 5 złotych piłek, zarabiając prsy tym wszystkim o wiele mniej niż messi i otrzymując gwizdy od własnych "kibiców". A dzieciaczki będą go wyzywać od dzieciaków, lalusiów i kij wie czego. Najlepszy pilkarz w historii Realu bezapelacyjnie, j**ani sezonowcy niżej
2018.08.12, godz. 15:52, Stark
"zawsze miałem odczucie, że włoskim kibicom podoba się Cristiano"

To chyba najważniejszy czynnik. Jak nie jest podziwiany, doceniany i głaskany z każdej strony (w tym finansowo), to zaczyna się to słynne pitolenie o "byciu smutnym". Juventus będzie go głaskał i miział, a w zamian dostanie wielki wór goli i być może w końcu Ligę Mistrzów.

Wszystkiego dobrego, Cristiano.
2018.08.12, godz. 15:51, ulek3376
Jeszcze raz powtarzam. Ronaldo wykazuje elementarnych brak szacunku do kolegów z Realu, którzy czynnie przyczynili się do jego sukcesów osobistych.
2018.08.12, godz. 15:44, Ramosik94
O czym on mówi? To czemu nie było kibiców na przywitaniu? Hahah to nic nie znaczy co mówi, to tylko biznes, to nic nie znaczy, piłka na najwyższym poziomie to ściema, a on już swoje pokazał w tym temacie, ile razy mówił ze kończy karierę? No ile? Wszystko. Jak rodzina hmm No Real jest spacyficzny ale w szatni raczej jest dobrze, choć nigdy się nie dowiemy
2018.08.12, godz. 15:36, Mongi2004
Zawsze będziesz słabszy od Messiego i mówię to jako kibic Realu. Gdyby nie Real nigdy byś nie osiągnął to co osiągnąłeś. Ty będąc w rodzinie Realu Madryt zawsze chciałeś jak najwięcej dla siebie i odejście z Realu tylko to potwierdza. Z mojej strony życzę jak najmniej sukcesów. Mogłeś być Legendą, a stałeś się Judaszem.
2018.08.12, godz. 15:27, Gostyniak
Po co te prowokacyje wstawiacie.. niech sobie gra w tym juventusie trafia na nas to mu pokażemy „rodzine” :)
2018.08.12, godz. 15:26, MrKrzysiek97
Dziwna wypowiedź no ale nie ma co zaprzeczać to najlepszy piłkarz w historii naszego klubu.
2018.08.12, godz. 15:15, GrubyBKS
On w przeciwienstwie do Was był w Madrycie i zna wszystko od srodka a wy kim jestescie ze macie prawo oceniac to co on mowi?
Kazdy to wie ze kibice Realu sa smieszni, gwiazdaja na swopich, nie wspieraja, wrecz przeciwnie :) Zobaczcie na kibiców w Anglii, porównajcie ich do tych z Hispzanii :) Skoro mowi w ten sposob to znaczy ze cos bylo nie tak, ma pojecie a nie tak jak wy, opieracie sie tylko na tym co wyczytacie w internecie i wierzycie w to co chcecie wierzyc :)
2018.08.12, godz. 15:03, ulek3376
Realista22
Może i masz rację z tą korporacją ale osiągi klubu w ostatniIch latach bronią strategii Péreza.
2018.08.12, godz. 15:03, kamilmeczynski
fanatyklbl

"Ci co na stadion przychodza z aparatem i wpierniczaja słoneczniki powinno sie traktowac w ten sposób:"

Absolutnie! A może niektórzy chcą cieszyć oko grą piłkarzy, a nie stać przez cały mecz? Właśnie ludzi, którzy nie szanujądrugich powinno się zamykać na parę lat!
2018.08.12, godz. 15:02, fanatyk lbl
19Ramos02
No własnie. Ja tu od lat pisze o patologii jaka Pérez zrobił z dopingiem na Bernabéu. Spoko ,że chociaż Ty rozumiesz o czym pisze.
2018.08.12, godz. 14:59, Realista22
19Ramos02
Pérez pieknie wyciagnal klub z klopotow pod wzgledem finansowym.Ale rownoczesnie zabil dusze klubu i zrobil z niego korporacje.To nie ten sam Real co kiedys.
2018.08.12, godz. 14:58, fanatyk lbl
kamilmeczynski
Zaden kibol nie bedzie bluzgał piłkarza własnego jesli ten się stara , ale mu nie wychodzi.
Jak jesteś zagorzałym fanem i na twój stadion przyjeżdza ekipa której nienawidzisz i jej piłkarze robia co chca a ci z Twego klubu są zaangażowani niczym Benzema w wielu meczach to tez byś się wnerwił.
2018.08.12, godz. 14:56, 19Ramos02
fanatyk lbl
Osoby, ktore kochaja ten klub naprawde {erez wyrzucil ze stadionu kilka lat temu. US ma zakaz przebywania na Bermnaebu jako grupa i moga co najwyzej pojedyncze miejsca nie obok siebie zajmowac.
Jako ciekawostke powiem, ze na meczu o trofeo Bernaebu 3 kibicow Realu, socio, zostalo wywalonych ze stadionu w PIERWSZEJ minucie meczu, w momencie gdy rozwineli transparent z napisem, ze dla nich na zawsze prawdziwym prezesem bedzie Don Santiago Bernabéu.

Pérez wywalił UR i stworzył tę smieszną Grade.
Oplaca im oprawy itd. Kibice za pieniadze, do wynajecia. TFU.
2018.08.12, godz. 14:54, ulek3376
creativeopinion
Dokładnie. W punkt i ani słowa więcej.
2018.08.12, godz. 14:53, fanatyk lbl
Ci co na stadion przychodza z aparatem i wpierniczaja słoneczniki powinno sie traktowac w ten sposób:
https://www.youtube.com/watch?v=Qf3eX-9icgU
2018.08.12, godz. 14:51, kamilmeczynski
fanatyklbl

Jestem za fanatykami, ale za fanatykami, a nie bydłem wiejskim co po gorszej grze krzyczą "oddawać koszulki ku**y!". A 4 LM w ciągu 5 ostatnich edycji mówie jednak, że Pérez dobrze zarządza klubem.
2018.08.12, godz. 14:48, fanatyk lbl
Co do kibiców na Bernabéu to tacy sa wszedzie. Tyle, ze na Bernabéu sa tylko tacy.Czemu?

Bo ci, którzy kibicuja z miłości do klubu to fanatycy - ludzie mniej majętni, tacy których albo nie stac na karnet albo zachowują sie radykalnie czego Pérez nie toleruje.
Krawaciarz nie rozumie, ze oprócz nakupienia gwiazd i zrobienia z zespołu samograja to za mało, aby wygrywac wszystko. Potrzebniosa tez fanatycy na trybunach co przy słabej grze druzyny zrobia presje na rywalach , a to da naszym ognia.

Ilez to meczy Real nie wygrywał, bo nie dość ze im nie szło to pikniki gwizdali na swoich podczas gdy sektor gości dawał rywalom mocy.

Atlético bierze zarówno pikników jak i chuliganów. Biora wszystkich i co ? Doping maja zaj**isty.
Fanatycy na trybunach to jest konieczne i niech Pérez nie pierniczy , ze chuliganów nie wolno wpuszczac. Sa kamery i jak ktos coś złego odwinie to łatwo zidentyfikować.
Niestety tuman nie ogarnia.

2018.08.12, godz. 14:47, Luźna guma
Ktoś kto nie docenia zasług Ronaldo dla Realu nie może nazywać się kibicem Realu Madryt.
2018.08.12, godz. 14:46, kamilmeczynski
TheMugShot

No raczej nie masz racji. Rok w ok od lat wielu Ronaldo doprowadza do płaczu wybitne defensywy. Robi to najlepiej na świecie.
2018.08.12, godz. 14:38, raul1976
TheMugShot

Aczkolwiek nie twierdzę, że Mbappe nie brak potencjału. Przeciwnie, sądzę że za kilka lat może być jednym z najlepszych na świecie - o ile trafi do lepszego klubu z lepszej ligi.
2018.08.12, godz. 14:36, raul1976
TheMugShot

Dokładnie - Mbappe wiele osób zachwycało się zwłaszcza po wygranej z Argentyną, której strzelił dwa gole po kontrach w momentach gdy większość Argentyńczyków miał za plecami. Od takich akcji to my mamy Bale'a, który robi to nawet lepiej.

W innych meczach Francji nic wielkiego nie zagrał, także w finale pomimo pięknego gola, nie zabłysnął na tle bardzo dobrze zorganizowanej chorwackiej obrony.

W klubie nie wiem jak gra, bo nie śledzę ligi francuskiej, a zresztą nie jest ona zbyt dobrym odnośnikiem ze względu na taki sobie poziom. Ale oglądając go w meczach 1/8 CL z Realem potwierdza się to, co pisałem wcześniej - również wtedy nic wielkiego nie pokazał, Ramos nakrył go czapką.
2018.08.12, godz. 14:35, Muszyn
Obejrzyjcie na Netflixie dokument Pierwszy zespół: Juventus F.C. Ten klub jest na prawdę rodzinny.
2018.08.12, godz. 14:34, Blinek
Nie wiem jak jest w Turynie. Czy on pie#doli pod publike czy nie, ale jedno jest pewne. Kibice Realu - czy ci na stadionie czy tu na RM.PL - sa za Realem jak on wygrywa :) Gwizdy na CR pojawialy sie nie raz na stadionie - nie dziwie sie ze tak zareagowal. Jest najlepszy na swiecie a traktowali go jak dobrego pilkarza ktorego trzeba od czasu do czasu zj**ac - po kiepskim meczu. ZObaczymy jak teraz pojdzie sezon bez niego - szybko zatesknimy;)
2018.08.12, godz. 14:33, fanatyk lbl
jakieś*
2018.08.12, godz. 14:32, fanatyk lbl
ciuus
Simeone na konferencjach mówi, ze to Messi jest najlepszy, a w prywatnej rozmowie powiedział, ze Ronaldo :)
Trenerzy z całego swiata głosujacy w FIFA the Best tak samo wybieraja Ronaldo.

Twój Messi to piłkarz jednego stylu gry i tyle. Ronaldo sprawdza sie w kazdej druzynie o róznych stylach .
Ronaldo z Argentyna juz dawno zdobyłby MS, a Portugalia z Messim nadal czekałaby na jakięs trofeum.
2018.08.12, godz. 14:28, luki00
a co ku*wa w Realu obóz nie rodzina...skończ p***lić..jak dziecko!!!
2018.08.12, godz. 14:24, TheMugShot
*ciągle brakuje
*na tym mundialu
2018.08.12, godz. 14:23, TheMugShot
SmMadrid
Bo gościowi ciągle ratuje jeszcze wiele ogarnia. Nie ma strzału z dystansu, nie gra głową, słabo dośrodkowanie, ani siła nie grzeszy. Jedyne, czym może importować to szybkość i to widać. 80% bramek gość strzela, gdy rywale muszą atakować i zostawiają miejsce w obronie, albo gdy po prostu rywale są słabi. Przy rozgarnietej obronie gość kompletnie nie istnieje co pokazał na tym musiały, gdzie sporo osób się nim wielce ekscytowalo
2018.08.12, godz. 14:21, Zielonykolo
Jestem ciekaw czemu jeszcze administracja nie pokazała typowi o Nicku ciuus gdzie jego miejsce. Takie coś to z automatu nam powinien lecieć i tyle.
2018.08.12, godz. 14:18, kiniu86
ma racje kibice Realu to dramat gwizdali na niego gwizdali nawet na Zizu żaden piłkarz nie miał szacunku wystarczyło kilka słabszych meczów i nie ma co dyskutować z faktami
2018.08.12, godz. 14:17, zidaunbpe
Do mnie juz dotarlo, ze go nie ma z nami i zyczylbym wam tego samego. Swoja droga od czasu odejscia wyraznie daje do zrozumienia ze potrzebowal klubu wylacznie w aspekcie sportowym. Mentalnie w ogole sie z nami nie identyfikowal. Powodzenia
2018.08.12, godz. 14:15, Ultras_Sur 1902
Brak mi słów na niektóre wypowiedzi Ronaldo
2018.08.12, godz. 14:15, Madridista2308
Piękne są te komentarze o tym jacy to kibice na Bernabéu są źli pisane przez osoby dzień w dzień szydzą z poszczególnych zawodników i wyzywających od drewien, pokrak i innych. Nie ma to jak zjechać kibiców na Bernabéu nie wiedząc, że jednocześnie opisuje się siebie.

Beka.
2018.08.12, godz. 14:14, SmMadrid
TheMugShot
Dlaczego opinia ,iż Mbappe jest obecnie lepszy od Cristiano cię śmieszy? Oczywiście w Ronaldo to już legenda tego sportu i aby Kylian go dogonił bedzie bardzo ciężko ale obecnie to według mnie jest fakt. Młody gra momentami niesamowicie i ma to wszystko co przed laty Cristiano. Rondalo została skuteczność i niewiele więcej. Ciężko mu kogokolwiek przedryblować podczas gdy młody pędzi jak pendolino przez całą ekipę Argentyny i zdobywa z Francją MŚ w pełni zasłużenie. W meczu z Realem nic nie pokazał? bo to jest Real Madryt tutaj grają sami najlepsi i nie łatwo nas objeżdżać jak jakiś Bayern.
2018.08.12, godz. 14:12, yacol
Wy naprawdę dyskutujecie z "ciuusem" ??
Szacunek :-)

Przecież taki temat to jest pozywka dla takich jak on. Nastolatek ma wakacje i pluje jadem w internecie. A patrząc na komentarze które pisze nie od dziś - zero merytoryki i zero wiedzy piłkarskiej .

Nie możecie go poprostu olać ? I najlepiej przytaknac na to co pisze. Chłopak się popluje z radości i może zniknie, a tu będzie spokój. I tak nikt go na poważnie nie bierze.

Chociaż z drugiej strony - zawsze takie osobniki dodają kolorytu :-) hitowe teksty typu oszustwo z Juve czy finał ME bez Ronaldo, tylko potwierdzaja ułomność tego chłopaka.

Jeszcze 3tyg i będzie spokój przynajmniej w tygodniu :-) a teraz wio, pisz.

Pozdrawia fanboy Crisa który nie ma racji bo Cris pluje w twarz i jest beee :-D
2018.08.12, godz. 14:12, Kracy1992opole
Zasrany zdrajca
2018.08.12, godz. 14:11, Realista22
ciuus
''W latach 2009/2012 my byliśmy poniżej kreski. ''
Wygraliscie w dwa razy LM w 4 lata i piszesz ze byliscie ponizej kreski. XD
Ronaldo w 10 lat 5 Pucharow Europy-Barcelona w swojej historii-5 Pucharow Europy.To jest powiod do bolu
2018.08.12, godz. 14:10, Zucchero2304
Ja całkowicie go rozumiem. Real jest wielki, ale brakuje nam tego czegoś co mają inne kluby jak chociażby Juve, Milan czy nawet Barcelona. Tej atmosfery i traktowania się nawzajem jak "rodzina". No i oczywiście kibice, bo to co robili "kibice" Realu nie mieści mi się w głowie. Nie jestem w stanie pojąć jak można było gwizdać na Ronaldo, a potem gdy odpowiedział strzelając hat-tricka zacząć bić brawo. To żadni kibice. Wystarczy obejrzeć jakie wsparcie dla graczy jest w innych klubach. Ronaldo nie jest ślepy i również to dostrzega. Jak uwielbiam Real, tak tych dwóch rzeczy bardzo mi tutaj brakuje.
2018.08.12, godz. 14:09, Wojtekxe
I dziwi mnie to, że ludzie piszą, że CR7 nie ma racji. Sory, ale kibiców mamy okropnych. Tak ich podnieca to, że są kibicami najlepszego klubu, chyba trochę im się udziela ta najlepszość i też czują się najlepsi, chore. Presja w tym klubie jest ogromna i to widać gołym okiem, sami zawodnicy o tym mówią, trenerzy (dlaczego odszedł zidane?)
Tutaj nie ma żadnej polemiki, ma racje.
2018.08.12, godz. 14:09, creativeopinion
19Ramos02

Zgasze Twoj komentarz bardzo prosto. To nie tylko my kibice mamy pokazywac pewne rzeczy ale pilkarze rowniez. Wiesz co zrobil Cristiano po 9 tlustych latach w Realu, gdzie kazdy robil mu za przeproszeniem loda? Caly projekt, caly klub, wszyscy pilkarze zostali ustawieni pod jego sukcesy, kazde niezadowolenie bylo glaskane, wszystko. Wiesz co zrobil? Po wygraniu LM znow dopilnowal ze bedzie na pierwszych stronach gazet a nastepnie polecial sobie do Grecji i wypial sie na kibicow obiecujac im konferencje, ktorej nie mial jaj zrobic. Gosc ma takie ego ze to sie w pale nie miesci. Dzieki temu osiagnal co ma ale dziki temu nigdy dla mnie nie bedzie legenda tego klubu. Bardziej milo bede wspominal Raúla, Casillasa.

Tak sie zegna pilkarz? Tak tlumacz sobie konfliktem z Prezesem :) wiesz co chcialbym miec takie prezesa ktory ustawia caly klub na mnie, karze wszystkim grac na mnie, placi mi miliony na reke :).

Wszystko byloby ok gdyby potrafil sie pozegnac, ale on nie potrafi robic takich rzeczy. On zawsze ma racje a nawet jak jej nie ma to udowodni wszystkim jaki wielki foch potrafi strzelic i strzelil i poszedl do Juventusu.
2018.08.12, godz. 14:07, kamilmeczynski
Ciuus

Wszyscy podzielają Twoje zdanie :P
2018.08.12, godz. 14:06, Hubertus401
Z jego wypowiedzi można wywnioskować, że przeszedł tu bo wszyscy go we Włoszech/Turynie kochają i dzięki temu może zaspokoić swoje ego.
Uwielbiam jako piłkarza, ale jako człowieka nie zbyt szanuje.
2018.08.12, godz. 14:04, Wojtekxe
ciuuus
Powiedz proszę, jakimi kryteriami oceniasz piłkarzy? Bo to jest bardzo ciekawe. Wymieniłeś nawet zawodników, którzy praktycznie niczym się nie wyróżnili, ot dobrze grają, w dobrych klubach, ni to wielcy liderzy, ni to goleadorzy, ni to wielcy magicy. Ja osobiście w ocenie piłkarza biorę pod uwagę wiele kryteriów, Ty chyba tylko jedno i to dla każdego inne, byle pasowało do Twojej tezy. Ronaldo może nie jest najlepszym zawodnikiem od strony technicznej, nie jest najlepszym dryblerem i rozgrywającym. Jednak wszystkie cechy, jakie powinien posiadać piłkarz, są u niego na bardzo dobrym poziomie albo najlepszym. Nikt nie posiada takiego instynktu strzeleckiego jak Ronaldo, nikt nie jest tak kompletnym zawodnikiem jak on. Potrafi strzelać wszystkim i w niemal każdy sposób. Tak, nie specjalizuje się w strzelaniu fantastycznych i spektakularnych bramek. Strzela wszystkie bramki - te spektakularne, fantastyczne, brzydkie, szczęśliwe.
2018.08.12, godz. 14:03, ciuus
Kurde ale wysyp lizusów Ronaldo :D

Czyli jeszcze za wcześnie. Nie wszyscy się przerejestrowali na Juventus :D
2018.08.12, godz. 14:02, Realista22
kamilmeczynski
Najlepsze jest to ze bordowi ciagle wypominaja final ME,a jednoczesnie doliczaja Messiemu do dorobku LM z 2006 r gdy gral tylko w fazie grupowej.Himalaje hipokryzji.
2018.08.12, godz. 14:02, ciuus
Realista22
Znikały... Tak jak znikały w 2012 jak ryczałeś gdy wygrał Messi.
To normalne, że drugą stronę zawsze dupa piecze gdy ta pierwsza wygrywa i odwrotnie.
Przypomnij sobie ile było ryku jak Barça wygrywała LM gdy ograła na kancie Cheslea albo Nas w LM. Albo Arsneal.
Taki sam ryk był gdy My ograliśmy Juve że niesprawiedliwość, że oszukaliśmy. TO JEST NORMALNE.

Przez ostanie lata to Barcelona miała ból d*py bo real wygrywa. Przypomnij sobie jaki sam miałeś ból d*py gdy Barça wygrywała. NO WŁAŚNIE.

Zauważ, że zawsze wszystko zmienia się jak sinusoida. W latach 2009/2012 my byliśmy poniżej kreski. Teraz jest nasz czas. Wcześniej ryczałeś Ty, dzisiaj ryczy jakiś kibic Barcelony. A Ty się tym szczycisz nie wiadomo dlaczego :D
2018.08.12, godz. 14:01, 19Ramos02
Przykro, ale taka prawda. Kibice na Bernaebu są tragiczni. Chinczycy, ktorzy przychodzą dla robienie zdjec, slonecznikowcy i ultrasi oplacani przez Péreza.
Najlepszy strzelec w hisotrii klubu , tyle razy wycaigal wynik, gdy byl gowniany, tyle razy ratowal, a i tak byl wygwizdywany nawet w meczach, w ktorych strzelał?
Gwizdy dostawal za ego? ku*wa ludzie, Ibrahimovic ma 10 x razy wieksze ego niz Cristiano, 20 x groszy, a kibice United czy PSG go nie wygwizdywali.
Czy Camp Nou kiedykolwiek kogos ze swoich wygwizdalo oprocz łamagi Gomesa?
Czy Old Trafford gwizdało na Beckhama? Oni nawet na te pokraki, ktore teraz tam graja nie gwizdza tylko wspieraja mimo, ze sa 10 razy gorsi niz pilkarze Realu i osiagaja 10 razy gorsze wyniki niz my, a u nas co mecz gdy sie nie uklada to sa gwizdy na kazdego oprocz Isco.
Malo tego, jest 1:0 czy 2:0 i pilkarze juz sie oszczedzaja na kolejny mecz, a ta rozpuszczona dzicz dalej gwizdze i ryczy. Tak NIE MA na zadnym innym stadionie.

Pierdolenie o jakichs wartosciach madridismo...
Wartosci to byly moze i z 30 lat temu i dawiej.
Teraz wartosci kibicow tego klubu sa takie same jak Péreza, ktory ich tego nauczyl czyli "swoje zrobiles i wyp***laj!".
2018.08.12, godz. 14:01, dandrusz
Raúl jest ikoną klubu i moim zdaniem więcej znaczył dla Realu niż ten Ronaldo. El Capitan nigdy nie mówił że mu łatwo było przejść do Schalke.
2018.08.12, godz. 14:01, raul1976
ciuus

Po przeczytaniu twoich ostatnich komentarzy przychylam się do opinii niektórych użytkowników na twój temat i niniejszym kończę z tobą dyskusję, bo zaczynam podejrzewać że jesteś zwykłym trollem z Katalonii.
2018.08.12, godz. 14:00, Ramos200
@ciuus

Nie warto się z nimi sprzeczac, bo na tej stronie dalej siedzi pełno fanbojow Ronaldo co trzepia sobie gruche przy jego plakatach z Bravo sportu. Nie Przetłumaczysz im że ich idol, nazelowany bozyszcze pluje im w mordę jazdy kolejna wypoeiedzia.
"to była łatwa decyzja", "tutaj wszyscy są rodzina". Co za palant z tego gościa. Zawdzięczamy mu dużo, on naszemu klubowi nie mniej. Wy go zaciekle bronić, on ma nasz klub w dupie. Nawet zabraklo mu jego malutkich jajek żeby tu przyjechać i pożegnać się z klubem. Niech mu Juventus i mistrzostwo Włoch lekkie będą. Ja już na niego sram i nie będę mu kibicowal. Obejrzę tylko pierwszy mecz Juventusu żeby zobaczyć jak to wszystko tam wyglada a reszta łącznie z wciąż cholera wie po co wrzucanymi tu newsami o nim mnie gówno obchodzi.
2018.08.12, godz. 13:59, kamilmeczynski
ciuus

Ulubiony tekst bordowych - koledzy wygrali ME w finale z Francją za niego. A kto ich tam zaniósł na barkach? Oczywiście samemu się nie da nic, bo np Pepe też był świetny. Ale gdyby nie on to z grupy nawet by nie wyszli, a moze i z eliminacji. W których finałach był kluczowy? Hmm, 2017? 2008? Już nie wspomnę o tym, że w każdej z tych edycji niszczył rywali w poprzednich fazach :)

Kompleksy Twoje są na takim poziomie, że powinieneś isć na terapię.
2018.08.12, godz. 13:59, dexterro
ciuus

Ja to jeden z ostatnich do lizania Ronaldo po dupie, ale to przecież nie pierwszy raz, kiedy po prostu baitujesz. Wiadomo, skąd przylazłeś, zbij sobie pionę ze zwykłymdzbanem.
2018.08.12, godz. 13:57, Realista22
marcinnello
No jasne.Ronaldo bez Realu by osiagnal znacznie mniej tak samo jak Messi bez Barcelony
ciuus
Ostatni zdaniem sie zaorales.Bo to glownie na La Rambli w 2016 i 2017 r byl placz jaka to niesprawiedliwosc i jaki Messi jest lepszy.W dniu wreczania ZP masowo znikaly chusteczki i masci na bol tylka XD
2018.08.12, godz. 13:57, Uzka
Kibice Realu na Bernabéu to trudny temat, ale Ronaldo jest tez jedynym piłkarzem, który wzbudza w ogóle w ludziach złe uczucia i wszędzie na niego gwizdają. Jest naiwny jeśli myśli, że nie przyciągnie do Juve gwizdających sezonowców. Uważam, że po tym łzawym facebookowym liście do kibiców, ta wypowiedź podważa jego szczerosc. Przykre w sumie. I ta gadka, że zawsze chciał grać w Juve? A co on ma 16 lat i wyciągnęli go ze szkółki w Zgierzu?
2018.08.12, godz. 13:55, ciuus
dexterro
Tak jest... Każdy kto nie liże po dupie Ronaldo jest bordowcem....

Jeszcze trochę i wraz z CRem odejdą te wszystkie ameby.
2018.08.12, godz. 13:54, TheMugShot
Wchodzę w komentarze, widzę 5 odp do jednej osoby, myślę: idiota, albo jakiś oświecony. Czytam sporo komentarzy wstecz, by dotrzeć do źródła dyskusji. Znalazłem, zaczynam czytać, już sobie wyrabiam opinie i nagle widzę kom gdzie gość pisze, że Mbappe>Ronaldo i myślę sobie, warto było to czytać, bo dawno się tak nie uśmiałem
2018.08.12, godz. 13:54, marcinnello
Dircos

Ale co to ma w ogóle do mojej wypowiedzi ? Wygrał wtedy, kiedy Messi dopiero wchodził w wielki football.
Nawiązać walkę, słowo/słowa klucz. Nie wiesz czy w United miałby 5 ZP i 5 LM, jakby wyglądał w wieku 30-33 lat, czy miałby tyle bramek załadowanych i czy w United cackano by się z takimi foszkami i humorkami to u Nas miał.
Czyli możemy stwierdzić, że Real pomógł mu w zdobyciu tych indywidualnych nagród, nie ?
2018.08.12, godz. 13:54, ciuus
Realista22
Nie...
To długo przed Messim i CRem nie był już poważny plebiscyt, a kulminacja nastąpiła gdy ZP nie wygrał zawodnik zdobywający MŚ z Hiszpanii.

Ale coś o tym wiesz bo sam pewnie ryczałeś jaka to niesprawiedliwość :D
2018.08.12, godz. 13:52, ciuus
kamilmeczynski
Widzę mentalnie jestem w Austro-Węgrzech....

A ocenę UMIEJĘTNOŚCI piłkarza niektórzy oceniają poprzez tutaj zacytuję: "opuszczona głowa, odchodzenie z repry, regularne magiczne znikanie w najważniejszych meczach"

PO PROSTU SZOK :D

Regularne znikanie w najważniejszych meczach ? To wymień w którym finale LM Ronaldo był wiodącą postacią Realu w drodze do sukcesu ? Albo napisz jak to wygrał ME z Portugalią gdy koledzy bez niego na boisku ogrywali Francję.
Ronaldo pod względem znikania w ważnych meczach jest nie gorszy niż tego do którego pijesz.
2018.08.12, godz. 13:51, dexterro
Jak co weekend - rm.pl nawala się z kryptobordowcem
2018.08.12, godz. 13:51, vini639
To "znikanie w ważnych meczach" Messiego to najgłupszy argument fanbojów Cristiano.

Ronaldo nie było choćby w obu półfinałach w ostatniej LM z Bayernem oraz w finale z Liverpoolem, róznica jest taka że my i tak wtedy wygrywamy bo na wyższy poziom wskakują wtedy Benzema czy Bale. Zaś jak Messi gra słabo to Barça wazne mecze po prostu przegrywa, nikt inny tam tego nie potrafi pociągnąć.
2018.08.12, godz. 13:50, Realista22
ciuus
Gdy Messi prowadzil 4-1 to byl najwazniejszy plebiscyt swiata a teraz kawalek blachy XD
Nagrody sie rozdzielily dwa lata temu i co/ Ronaldo dwukrotnie wygral i nagrode FIFA i Zlota Pilke.
2018.08.12, godz. 13:50, kamil512
Ależ facet pokazuje że jest zwykłym bucem ( mam nadzieję ze za to słowo nie ma banów) jako czlowiek. Wieczna laleczka do głaskania i klepania po plecach.
2018.08.12, godz. 13:47, ciuus
raul1976
Czyli AKURAT te dwie osoby wymieniłem to się nie liczą :D hahaha dlaczego mnie to nie dziwi.
Kloop też się nie liczy ? Wenger też się nie liczy ? Z piłkarzy to np Pele optował za Messim. Też nie jest żadnym autorytetem ?

ZP wyznacznikiem kto jest najlepszy ?
Teraz ta nagroda się podzieliła i co ? Która teraz bardziej się będzie liczyć ? Nagroda France Football gdzie głosują DZIENNIKARZE ? Bo Złota piłka to nagroda przyznawana przez France Foobtall, a nie przez Fifa.
Tak masz racje. Cristiano wygrał konkurs POPULARNOŚCI. Poczytaj trochę o ZP zanim będziesz się kompromitował.
2018.08.12, godz. 13:46, isco87
Wygwizdza to kilka razy za mechanie łapami to zmieni zdanie
2018.08.12, godz. 13:46, marcinnello
lukaszw85

Ale Messi i Neymal i tak mają większe pensje xDD
2018.08.12, godz. 13:46, Dircos
marcinnello

Kurde, nie wiem czy wiesz ale Ronaldo wygrał złota piłkę grając w Manu ;(
2018.08.12, godz. 13:45, kamilmeczynski
Lista ciuusa powala :D :D :D
A oprócz techniki można brać pod uwagę takie atuty jak opuszczona głowa, odchodzenie z repry, regularne magiczne znikanie w najważniejszych meczach ? :D
Dzięki za poprawę humoru :) To tylko pokazuje wasze kompleksy :) I jak widać nikt się z Tobą nie zgadza :)
2018.08.12, godz. 13:45, NerAx
ciuus jesteś człowiekiem IQ 20, tylko tyle mogę powiedzieć.
2018.08.12, godz. 13:43, Dircos
Ciuus
Ale ty masz gowno w głowie dzieciaku :D
2018.08.12, godz. 13:43, Ramos200
@ciuus


Ja się w pełni zgadzam i podpisuje pod tym wszystkim co napisałeś. Uważam tak samo że to świetny piłkarz ale mentalnie to c**ta
2018.08.12, godz. 13:42, lukaszw85
Za chwile Messi albo Neymar dostanie wiecej kasy i wtedy CR bedzie smutny i sielska rodzinna atmosfera sie skonczy,
Redakcjo po co piszecie o bylym pilkarzu? Idsc tym tropem trzeba by pisac o wszystkich ktorzy odeszli a gdzieś tam udzielili wywiadu, prosze pamietac ze w Realu zaden pilkarz nie byl ponad klubem, rozni przychodzili i odchodzili tyle i az tyle
2018.08.12, godz. 13:42, buggy95
Wnioskuję o bana za głupotę dla użytkownika ciuus. Dziękuję za uwagę.
2018.08.12, godz. 13:41, Realista22
SmMadrid
Milik na Zlotego Buta ma takie same szanse jak Benzema. XD Troche cie poniosla fantazja.
2018.08.12, godz. 13:40, Realista22
ciuus
Twoj ranking skomentuje krotko XD
2018.08.12, godz. 13:39, raul1976
ciuus

Co do jednego nazwiska się z tobą mogę zgodzić: Modrić - bo sam mam do niego słabość.

Z Pogbą, Griezmannem, Dybalą i de Bruyne zwyczajnie się wygłupiłeś - równie dobrze mogłeś tam wstawić Jędrzejczyka czy Grosickiego.

Reszta to, jak wcześniej pisałem, twoja subiektywna opinia, która wcale nie oznacza że tak jest.
2018.08.12, godz. 13:39, SmMadrid
Krystianek zobaczymy ile tygodni minie jak się naburmuszysz po raz pierwszy na swój rodzinny klub :) Gra się jeszcze nie rozpoczęła więc wszystko jest cacy. Kasę płacą , po stopach całują , mandarynkami częstują ale jak się zaczną damskie fochy to może być różnie. Nie wszyscy lubią machanie łapkami i gorzkie żale gdy mu się nie poda. Wszystkiego dobrego w Turynie ale LM jest nasza i chciałbym zobaczyć tę frustrację u CR po wygraniu kolejnej edycji przez Madryt :) W sumie to gdyby Zielek poprowadził Neapol po mistrzostwo a Milik zdobył złotego kapcia to bym się nie smucił :D Skoro Ronaldo ma nas już w nosie to nie ma obowiązku kibicować jego nowej ekipie. Dzięki za wszystkie bramki ale to już przeszłość. Real Madryt trwa dalej i gra o najwyższe cele jak zawsze bez względu kto tutaj piłkę kopie.
2018.08.12, godz. 13:38, ulek3376
To słowa sfrustrowanego piłkarza, który u schyłku kariery stara się wydoić kolejny klub. Mając do niego ogromny szacunek za to co zrobił dla Realu jednocześnie nie życzę mu powodzenia w Juve. Mam nadzieję że kiedyś wspomni że może i w Juve był szczęśliwy ale trofea to zdobywał w Realu. Swoją wypowiedzią dał wyraz braku szacunku wszystkim z którymi dzielił szatnię w Madrycie.
2018.08.12, godz. 13:38, marcinnello
W Juve jest rodzina, dopóki CR nie odpali jakiegoś testu jak z finału LM lub np. po derbach "reszta nie prezentuje mojego poziomu". Skończyło się na siłę prostowanie swoich słów np Benitez, Juliena czy Valverde z Depor odnośnie Crisa. Tylko szkoda, że teraz wbija szpile w Real, bez którego nigdy nie nawiązałby walki z Messim.

Ale spokojnie, przez 4 lata dużo się w rodzinie może wydarzyć, coś tam się przegra, z kimś tam się pokłóci :D
2018.08.12, godz. 13:37, ciuus
jaret98
Aktualnych ? Nie ma problemu... Modric, Varane, Messi, De Bruyne, Neymar, Hazard, Pogba, Griezmann, Dybala, Mbappe.

Wahałem się co do Mbappe bo gra dopiero drugi sezon na najwyższym poziomie ale umiejętnościami w swoim wieku bije na głowę CRa.
Dodałbym do tego grona Inieste który jest trochę na wyrost ale mimo swojego wieku nadal ma większe umiejętności niż Cristiano.

Ryk czas zacząć.
Wyprzedzę Twój bul d*py. To, że Real Madryt Cristiano wygrał 3 razy LM nie znaczy, że jest on od kogoś lepszy. Podobnie to, że ktoś nie strzelił tyle bramek co Ronaldo. Oceniajmy umiejętności. Technikę, drybling, podania, decyzje podejmowane na boisku, przegląd pola itp itd. A nie warunki fizyczne.

2018.08.12, godz. 13:37, raul1976
cius

Wymieniłeś dwie osoby, które w wywiadach stwierdziły, że Messi jest lepszy. Simeone można zrozumieć, bo nie dość, że Argentyńczyk, to od kilku lat ma kompleks Realu za 2 finały CL. Wypowiedzi grubego Ronaldo nie będę komentował, bo to nigdy nie był dla mnie żaden autorytet i nie legenda Realu, a symbol (i jedna z głównych przyczyn) upadku Galácticos.

Zapomniałeś jednak o jednej sprawie: trenerzy z całego świata plus inne autorytety w dziedzinie piłki od lat przyznają Złotą Piłkę dla najlepszego piłkarza na świecie. Sprawdź sobie, komu przyznali ten tytuł w ostatnich 4 latach.
2018.08.12, godz. 13:33, raul1976
ciuus

Wymieniłeś jednego, gdzie pozostałych 9?
2018.08.12, godz. 13:32, Tengu
Mam przeczucie, że on w tej Serie A pobije wszystkie rekordy...
Powodzenia Cristiano.
2018.08.12, godz. 13:32, kamilmeczynski
Ciuus

Już nie ja, ale ktoś inny tam na dole prosi żebyś wymienił 10 lepszych obecnie piłkarzy :)
2018.08.12, godz. 13:31, vini639
ryba229

Nawet jakby napisali artykuł sponsorowany o , nie wiem, powiedzmy pralkach i lodówkach beko, to potrafiłbyś nawiązać w komentarzu do Benza, nie?
2018.08.12, godz. 13:31, kamilmeczynski
ciuus

Dobrze, niech Ci będzie. Brak mi argumentów żeby rozmawiać z katalońcami, wy wiecie wszystko zawsze i na każdy temat :)
2018.08.12, godz. 13:29, lorddario
Czyli jak ktoś będzie chciał odkupić Ronaldo od Juve to muszą kibice w meczu z nimi zaśpiewać o nim jakąś piosenkę albo pomnik postawić, nie obejrzą się a Ronaldo już będzie u nich grał :D
2018.08.12, godz. 13:29, ExTaza
Niestety powiedział prawdę, niektórych pewna część ciała boli... :)
Pamiętam mecz ligowy przed rewanżem z Wolfsburgiem, kiedy go wygwizdywali. Potem,gdy sam mecz wygrał, odrobił 2 bramkową stratę z Niemiec,był wtedy dla nich wielki i kibice śpiewali 'Cristiano,Cristiano,Cristiano'.
2018.08.12, godz. 13:29, ryba229
Skad to zdziwienie? Cristiano wielokrotnie sie wypowiadal, ze w Realu rozni zawodnicy sa roznie traktowani czyt. Benzema jest pupilkiem i kazdy to widzi.
2018.08.12, godz. 13:29, marcinnello
ikerowa

Mocno szanuję za Twój komentarz. W punkt! :-)
2018.08.12, godz. 13:28, ciuus
raul1976
DUŻA UWAGA.
Nie tylko ja tak uważam. Problem w tym, że nawet jak ktoś taki jak trener ze światowego topu powie, że np Messi jest lepszy od Cristiano to Wy i tak nie wierzycie i wyzywacie takich trenerów od stetryczałych dziadów chorych na głowę.

Jaki ma więc to sens ?

Ostatnio Siemone wypowiadał się na temat CRa i Messiego to został zwyzywany. Jak Luzi Nazario de Lima Ronaldo wypowiedział się na ten temat ,to mimo że to zasłużony piłkarz Realu Madryt, umysłowe ameby pisały jak to zazdrości CRowi, że jest tym lepszym Ronaldo i dlatego tak mówi.
Można wymienić naprawdę wielu innych topowych trenerów którzy zostali tu już zwyzywani bo wypowiadali się o Messim jako tym lepszym z dwójki.
Mimo to do żadnego z was jeszcze nie dotarło, że CR wcale nie jest tym za kogo go macie. Może teraz po jego odejściu z Realu.
2018.08.12, godz. 13:28, vini639
Realista22
Jego fanboje twierdzą, że zawsze jest szczery i mówi to co myśli... Więc tak czy nie?

A co do Cristiano no to on na swoich fanów pluł i pluć będzie dalej, ale jak napisał Mysza, ci dalej mówią, że do deszcz pada, i jeszcze go bronią cisnąc po Pérezie, który w odróżnieniu od Crisa ten klub kocha.
2018.08.12, godz. 13:28, Zielonykolo
Będzie mi go brakować w Realu to co zrovił dla tego klubu ile strzelił bramek to jest kosmos. Jeszcze długo długo nie będzie takiego jak CR7. Uno Dos Tres Hala Madrid zapamiętam na zawsze. To jaką ten człowiek ma motywację do wygrywania to jest jakiś inny wymiar. Każdy spisywał go na stryty że już nie dogoni krasnala w ZP i teraz wszystko wygląda zupełnie inaczej. Zamknął usta wszystkim którzy tak po nim jechali i stawiali wyżej krasnala. Niestety taka jest piłka Pérez żałował kilku baniek ale dla Luki nie żałował dać 4 bańki więcej do pensji. Życzę mu jak najlepiej bo to najlepszy piłkarz w Historii Realu Madryt ale i nie tylko bo w całej piłce nożnej nie ma drugiej takiej maszyny.
2018.08.12, godz. 13:27, Mermor
Dodam jeszcze tylko jedną rzecz. Portugalczyk był i jest fantastycznym graczem, ja zawsze go broniłem. Ale jego ego jest o wiele większe niż wszystkich jego kolegów razem wziętych.

A zresztą...od zawsze jedno się mówi, drugie się robi, a trzecie myśli. W biznesie i polityce to norma, a tutaj mamy do czynienia po trochu z jednym i drugim.
2018.08.12, godz. 13:26, Ramos200
Mentalność upośledzonych nastolatka
2018.08.12, godz. 13:24, Mermor
Większość z was naprawdę ma puste te sagany...Właśnie Ronaldo po raz kolejny pokazał, gdzie ma Real i jego kibiców. Skoro taką łatwą decyzją było opuszczenie klubu, który też go wykreował na jednego z najlepszych piłkarzy wszechczasów, w którym był bogiem i głaskany niemal po jajach, by nie był smutny to widać ile dla niego Klub znaczył.

Najpierw chciał zakończyć karierę w Realu, a teraz mówi, że od małego chciał trafić do Juventusu? Przecież to jest jawny policzek dla każdego, kto ma w sercu ten Klub.

2018.08.12, godz. 13:24, jaret98
ciuus

No ale wymień tych 10, bo czekamy ?
2018.08.12, godz. 13:23, sasquacz
Przy prezentowaniu składów całe Bernabéu wyło Siiiiiiii z głośną owacje dla Ronaldo. Przypuszczam że tak było na każdym meczu. Bernabéu nigdy nie gwizdało na niego ze względów sportowych tylko gdy jego ego zaczęło zasłaniać słońce nad Madrytem.
Żal i gniew siedzi w nim jak drzazga w fjucie i teraz będziemy czytać takie szpile przez cały sezon a może i dłużej.
2018.08.12, godz. 13:23, Realista22
MYSZa7
No tak bo powie Mialem dosc tego cholernego hiszpanskiego fiskusa,mialem konflikt z Pérezem,wiec przyszedlem do was mimo ze wcale nie jestem tym zachwycony XD
2018.08.12, godz. 13:23, jaret98
Hiszpańscy kibice nie umywają się do włoskich, angielskich i niemieckich. Taka prawda.
2018.08.12, godz. 13:22, ciuus
kamilmeczynski
Boisz się rozmawiać z kimś kto nie ocenia wartości gracza tylko na podstawie strzelanych goli ? Trudno rozmawiać z kimś kto nie ma pojęcia o piłce nożnej.

Myślę, że dla kogoś kto nie jest fanboyem Ronaldo nie tylko Realu był lepszym zawodnikiem niż CR ale także np Zidane, także Laudrup, także Di Stéfano.

Napisz jeszcze "pluszak" abym w pełni mógł poczuć, że się popłakałeś bo zabrakło argumentów :)
2018.08.12, godz. 13:22, mati410
p***lenie p***lenie, tylko kasa kasa kasa
2018.08.12, godz. 13:21, Damson Madridista
Wy jesteście jacyś stuknięci.... Tu chodzi o podatek w Hiszpanii i przede wszystkim o Pérezie, co do kibiców ma niestety rację. Lecz nie chcę wierzyć w media ani nic dopóki oficjalki nie będzie w książce opowiadane przez niego historię.Czytam jego książki także tam jest wszystko co chcielibyście wiedzieć, w tej chwili będziemy sobie teraz dłubać w to wszystko dopóki Ronaldo nie wyzna prawdy o co tu w tym wszystkim chodzi, dlaczego odszedł, dlaczego złamał obietnicę, i itd.. Skończcie z tym, błagam was... Nigdy nie poznamy prawdy dopóki nie bd wydana kolejna książka jak się żyło w Realu i konflikt z Pérezem i o co chodziło.... Także wstrzymujcie się z tym jak na razie.

Hala Madrid
Hala Cristiano !
2018.08.12, godz. 13:20, raul1976
ciuus

"Jesli rozmawiamy o umiejętnościach to jest co najmniej 10 piłkarzy którzy AKTUALNIE i na przestrzeni ostatnich 5 lat są lepszymi piłkarzami od Ronaldo. "

No to wymień tych 10 lepszych od niego!

MAŁA UWAGA: to, że tobie się coś wydaje, nie oznacza, że to jest prawda!
2018.08.12, godz. 13:20, MYSZa7
Łatwa decyzja, chciał kiedyś tu zagrać... hahahaha pluł na Was i dalej pluje, ale Wy dalej będziecie mówić, że to deszcz.
2018.08.12, godz. 13:18, Luźna guma
Dziękujemy za wszystko i powodzenia w nowym klubie.
2018.08.12, godz. 13:17, pawel20wawa
I Wy go dalej zalujecie ? Cipa i piz***a meska a nie facet. Dobrze ze go nie ma. Atmosfera sie oczysci i nikt nie bedzie musial na palcach przy lalusiu chodzic. Nie ma czego zalowac. Osobiscie zycze Ci abys nauczyl sie pokory ...
2018.08.12, godz. 13:17, Evilas
no i ja sie zgadzam, ile razy byl wygwizdywany na SB, opluwany... to nie jest godne zachowanie kibicow "krolewskiego" klubu, ktory poziomem przypomina polska ekstraklase, gdzie jedynym sensem kibicow jest wyzywanie przeciwnika zamiast doping wlasnej druzyny... nie dziwie sie, ze wolal isc do wloch pograc bo tam go moga docenic zdecydowanie lepiej niz nasi kibice, juz nie wspomne o aferach z podatkami, innymi plotkami szkodzacymi jego wizerunkowi itp, powodzenia CR7, miejmy nadzieje, ze ktos bedzie w stanie Cie tu zastapic, tak jak Ty zastepowales nam ere galácticos
2018.08.12, godz. 13:15, kamilmeczynski
Ciuus

Jeśli dla Ciebie Raúl był lepszym piłkarzem, a obecnie jest kilku lepszych to szkoda gadać. Wiedza przeogromna widzę.
2018.08.12, godz. 13:15, Gosia96
Przecież musi chwalić swój nowy klub, każdy tak robi. Szkoda że odszedł on i Zidane ale to ich decyzja i trzeba to uszanować.
2018.08.12, godz. 13:14, kamilmeczynski
ciuus

Pomiotem? :D Dalej masz ból tyłka o CR. Ale twój nick znam nie od dziś i zawsze popierałeś szprycującego ;)
2018.08.12, godz. 13:13, kamilmeczynski
Szczepek

Bo to legenda Realu i się o niej nie zapomina? Bo wypowiedź dotyczy Realu? Co za typ z Ciebie...
2018.08.12, godz. 13:12, rastamarian
I jak to się ma do listu pożegnalnego który "napisał". Ojjjjj kasa misiu, kasa.
2018.08.12, godz. 13:12, ciuus
kamilmeczynski
Jesli rozmawiamy o umiejętnościach to jest co najmniej 10 piłkarzy którzy AKTUALNIE i na przestrzeni ostatnich 5 lat są lepszymi piłkarzami od Ronaldo. W historii było ich znacznie więcej.

Także ani tak ani tak Ronaldo nie jest tym za kogo go masz.

Juventus także szybko się przekona, że CR nie jest tym za kogo go mają. Cristiano jest szczęśliwy ? Na razie Juve jest w amoku i spełniają wszystkie jego zachcianki. Jeden zgrzyt i nagle CRek zrobi się smutny bo nie będzie już oczkiem w głowie Juve i już nie będzie tak kolorowo.
Identycznie było w Realu. Z każdym sezonem Real coraz normalniej podchodził do CRa jako jednego z wielu, a nie jako tego jedynego i z każdym kolejnym sezonem CRowi coraz mniej się podobało w Realu bo już nikt go nie masował po jajkach tylko wymagał tak jak od każdego innego. No cóż.
Zobaczymy jak będzie w Juve. Ja myślę, że taki Dybala nie będzie chciał zostać pomiotem CRka jak Bale czy Benzema i będą z tego powodu zgrzyty w Juve.
2018.08.12, godz. 13:09, lodyga
A co u Ikera? Zadowolony jest w Porto czy nie?
2018.08.12, godz. 13:09, Szczepek17
Dlaczego o nim piszecie skoro nie jest juz naszym piłkarzem?
2018.08.12, godz. 13:09, Realista22
Vanik
A moze mowi nieprawde.Kibice Juventusu sa inni niz kibice Realu.Widownia na Bernabéu to banda slonecznikow potrafiacych tylko gwizdac gdy komus cos nie wyjdzie.
Doping i wsparcie slabe za to wymagania wielkie.
2018.08.12, godz. 13:06, kamilmeczynski
ciuus

Raúl umiejętnościami nie dorastał do pięt Ronaldo. I to każdy wiedzący cokolwiek o piłce powie. To nie jest hejt na Raúla, zwykły fakt, z którym nie da się dyskutować.
2018.08.12, godz. 13:04, RMadridEver
Z tym ze kibice a kibice to jest różnica. Wg mnie tacy prawdziwi kibice nigdy na niego nie gwizdali a wręcz przeciwnie , oklaskiwali i wspierali , także nie można wszystkich wrzucać do jednego wora bo to niesprawiedliwe
2018.08.12, godz. 13:04, pixi
Przejście do Juve to gwarancja zdobycia mistrzostwa kraju.
Oczywiście dla Cristiano, nie dla Juve...

2018.08.12, godz. 13:04, ciuus
kamilmeczynski
Co Ty za bzdury wygadujesz.... Na Raúla najlepszego piłkarza w historii Realu nikt nigdy nie gwizdał !!!!!
Zawsze też wypowiadał się z klasą i szacunkiem.

Tylko po co piszesz o legendzie Realu pod artykułem o Ronaldo ?
2018.08.12, godz. 13:01, przeciezwiem
Może sobie w końcu niektórzy uświadomią, że jak Ronaldo ma kibiców Realu w dupie a jego konflikt z prezesem był na 1 miejscu, to my tez nie powinniśmy jakoś przeżywać jego odejścia. Nigdy mu nie zapomnę tego co zrobił dla Realu, nadal będę mu kibicować, ale Real Madryt to coś więcej niż Ronaldo, ciao Cristiano, my tez po tobie nie będziemy płakać.
2018.08.12, godz. 13:00, kamilmeczynski
Prawda jest taka, że kibice Realu w wielkiej części to sezonowcy. Grał dla nich najlepszy piłkarz w historii, wyprawiał wielkie rzeczy, a oni i tak po kilku gorszych meczach potrafili gwizdać na niego. Krótka pamięć. Na szczęście zawsze im (w tym wielu też z was) zamykał japy.
Jak ktoś gada jak dyplomata to źle, jak ktoś jest szczery też źle. Wielu osobom się nie dogodzi. Ja wolę szczerość.
2018.08.12, godz. 13:00, Mielniu
magnum128
Krótką masz pamięć :) Z wyjątkiem tej przewrotki to każda wizyta na stadionie Juve przy każdym przyjęciu piłki to była salwa gwizdów :)
2018.08.12, godz. 13:00, MR23
Zobaczymy jak będzie mówił po kilku meczach, będzie sie obalał i robił z siebie pajaca co za tym idzie nie strzelał goli i wyjdzie z niego frustracja. Zobaczymy czy nie zmienią do niego nastawienia.
2018.08.12, godz. 13:00, ikerowa
Słowa pod publiczkę. Będzie szczęśliwy do momentu, w którym nie zachce pierwszej podwyżki :)
2018.08.12, godz. 13:00, Fankakrolewskich
Vanik
Na stadionie tylko pół roku tak naprawdę poczuł, że go kochają chociaż i tak w tamtym okresie też gwizdali na niego. Oczywiście piękne były akcje jak Balon de oro Ronaldo albo te siiiii gdy strzelił bramkę ale to za mało, głównie na niego gwizdali. Oklasków chyba nigdy nie dostał tego nie pamiętam dokładnie więc mogę sie mylić.
2018.08.12, godz. 13:00, DP79
'Ten klub jest inny, wszyscy są uprzejmi, kibice również. Są jak rodzina.'
i to niestety prawda.. u nas zdarzy się kilka meczy słabszych i każdy chce wymieniać pół składu
2018.08.12, godz. 12:59, enyz
Dzięki za wbijanie nam szpilek, Cristiano.
2018.08.12, godz. 12:59, Mielniu
Piłkarz wielki,mentalnie rozkapryszony bachor.
2018.08.12, godz. 12:58, magnum128
"– Ten klub jest inny, wszyscy są uprzejmi, kibice również. Są jak rodzina."

przecież on ma rację, kibice Realu na niego gwizdali praktycznie w każdym sezonie, a kibice Juventusu bili mu brawo nawet gdy grał przeciwko im, więc nie hejtujcie go za te słowa
2018.08.12, godz. 12:57, RMadridEver
Ludzie niech gada co chce , ważne ze jemu jest dobrze i tyle. Bezwatpienia to jeden z najlepszych graczy w historii Realu, ale teraz już piszą inna historie w Juve. Po za tym co innego ma powiedzieć do kamery? Zle mi tutaj , piłkarze są gorsi i makaron smakuje nie tak jak powinien ?
2018.08.12, godz. 12:56, Vanik
Fankakrolewskich

zgadzam się, że na stadionie gwizdy były, ale ogólnie był kochany.
2018.08.12, godz. 12:55, Fankakrolewskich
Vanik
Przez 9 lat gry u Nas słyszał gwizdy za nic chociaż wiele dał klubowi.

Ale ma żal do kibiców za gwizdy ale sam bez winy też nie jest, dwie strony zawiniły i tyle.
2018.08.12, godz. 12:54, Rdzaninho
"Znałem go od małego i miałem nadzieję zagrać tu pewnego dnia. " - Jak dla mnie to zwykłe pier*olenie pod publiczkę. W pewnym sensie staram się go zrozumieć, ale nie wierze w to że miał nadzieje zagrać w Juventusie kiedykolwiek. Gdyby nie miał problemów z fiskusem i Pérez dałby mu podwyżkę to nie byłoby tej całej szopy.
2018.08.12, godz. 12:52, Flashiiie7
Castro
Może, ale i tak to bezdyskusyjnie najlepszy zawodnik w historii Realu Madryt.
2018.08.12, godz. 12:52, Vanik
– Ten klub jest inny, wszyscy są uprzejmi, kibice również. Są jak rodzina.

Dzięki, że u nas tak się nie czułeś :)
2018.08.12, godz. 12:50, Castro
Mentalnie to dzieciak.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama