REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.07.19, godz. 21:28, Piwwwko / libertaddigital.com

Chelsea obniża cenę za Hazarda?

Fot. Getty Images

„Być może nadszedł moment na coś nowego. Wszyscy wiecie, dokąd chciałbym odejść”. „Każdy marzy o Realu Madryt. Z Zidane'em czy bez niego, koszulka Realu jest szczególna”. W ostatnich tygodniach Eden Hazard wielokrotnie puszczał oko w kierunku Królewskich. Wydawało się, że transfer Belga na Estadio Santiago Bernabéu jest kwestią czasu, ale w mediach coraz częściej pojawiają się informacje, że Los Blancos nie przeprowadzą latem żadnego galaktycznego transferu. Powodem takiej decyzcji są między innymi dość spore oczekiwania finansowe Chelsea, która wycenia pomocnika na 225 milionów euro.

Jak jednak informuje portal Libertad Digital, powołując się na źródła bliskie Realowi Madryt, Roman Abramowicz znacznie obniżył cenę za Hazarda. W tym momencie londyńczycy są w stanie sprzedać 27-latka za około 150 milionów euro. To sprawia, że ewentualny transfer stał się nieco bardziej realny, choć i tak wydaje się mało prawdopodobne, by Florentino Pérez był w stanie wyłożyć tak ogromne pieniądze na zawodnika, któremu za dwa lata kończy się kontrakt.

W całej sprawie ważną rolę odegra opinia Julena Lopeteguiego. Według informacji Libertad Digital, nowy trener Królewskich nie jest zwolennikiem transferu Hazarda, który ma bardzo podobną charakterystykę do Isco. Bask nie chce sprowadzać konkurenta dla Andaluzyjczyka, którego darzy ogromnym zaufaniem.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2018

Komentarze

2018.07.27, godz. 20:52, merkava
Czyli po Jamesie, Hazard to kolejna "ofiara" Isco?
2018.07.20, godz. 18:02, realfan90
Według informacji Libertad Digital, nowy trener Królewskich nie jest zwolennikiem transferu Hazarda, który ma bardzo podobną charakterystykę do Isco.


No tak, tyle tylko, że jest dwa razy szybszy. A u nas szybkich zawodników jak na lekarstwo.
2018.07.20, godz. 13:15, ciuus
Wzmachol

https://www.youtube.com/watch?v=iSN6t9_A82A

Skoro to była żółta dlaczego to co zrobił Nani było czerwoną kartką ?
Przy czym Nani nie widział nabiegającego rywala gdyż obserwował piłkę próbując ją przyjąć. A De Jong był skierowany przodem do rywala.

Jestem jednym z tych, którzy patrzą najpierw na siebie czy na swój zespół, a dopiero potem porównują to z innymi zespołami.
Real również i to wielokrotnie korzystał na wątpliwych decyzjach sędziów, a takie wyrzuty wobec innych ze strony naszego fana są co najmniej śmieszne.

No ale cóż. U większości punkt patrzenia zależy od punktu siedzenia. Niech potwierdzeniem moich słów będą wyzwiska w stronę Neymara jako aktora gdy grał w Barcelonie. A teraz gdy próbowaliśmy go ściągnąć do Realu nagle przestało to mieć dla co niektórych znaczenie. Gdzie tu logika ?
2018.07.20, godz. 09:54, Wzmachol
@ciuus

Naprawdę uważasz cios karate w klatkę piersiową jako niezasługujący na czerwoną kartkę? Dobre sobie. Karny z Juve klarowny, no chyba że jesteś jednym z tych, którzy wyznają ultra zasadę "W takim meczu, w takiej minucie nie gwiżdże się takiego karnego" :)
2018.07.20, godz. 09:35, ciuus
saxxon2
Zapomnial wół ja cielęciem był i jego wlasny Real wygrywał LM z Atlético strzelając bramkę ze spalonego czy eliminował ManU po niesłuszne czerwonej kartce dla gracza Diabłów. Karny z Juventusem to wisieńka na torcie.

Wstys trochę innych wytykać palcem samemu nie będąc świętym.

Dlaczego dla niektórych kibicowanie Realowi oznacza wyzywanie innych a nie wspieranie własnego klubu?
Odpadniecia z LM nikt im nie zwroci nawet My wykupujac od nich 2 graczy. A kasa jest rzeczywista. Ten kto da wiecej wygra i tyle.
A Real juz kolejny rok zuli kasy. Za DDG bylo tak samo az w końcu nic z tego nie wyniklo
2018.07.20, godz. 08:37, zizołuł
czyli wierząc doniesieniom hiszpańskich szmatławców: Hazard i Thibo do Realu za ile? 185 mln? (150 + 35) hahaha przy dzisiejszych cenach taka kasa za najlepszego bramkarza mundialu (nawet jeśli mu się kończy kontrakt) plus jednego z najlepszych graczy? i to od Realu którego wszyscy doją przy transferach i jest znany z tego że przepłaca? bzdury, Romek krzyknie 200 mln za Hazarda a jak się nie podoba to tam są drzwi, co najwyżej można będzie klepnąć transfer Thibo (choć pewnie za więcej niż 35 mln), w przyszłym tygodniu Pérez będzie się tłumaczył że "i tak mamy wspaniałą kadrę, nowi zawodnicy? nie potrzebujemy, ewentualnie może zimą ktoś przyjdzie"
2018.07.20, godz. 08:11, Damianinho0095
Di Marzio: W sobotę spotkanie przedstawicieli Hazarda z Realem.

Więc może sie uda :)
2018.07.20, godz. 07:51, MrKrzysiek97
Raczej do nas przyjdzie.
2018.07.20, godz. 02:47, saxxon2
mam nadzieje ze chelsea nie sprzeda swojego najlepszego zawodnika od barcy która ich perfidnie okradła w LM do spolki z Ovrebo
Caly swiat to pamieta jak putki zdobyly 6 trofeow
2018.07.20, godz. 01:38, Remsu
Jedne źródła podają, ze Real chciałby wyłożyć 150 milionów za niego, ale Chelsea chce wiecej, a drugie, ze Real nie chce płacić aż 150 za gościa z 2 letnim kontraktem. Mam nadzieje, ze te drugie mają racje i nie ośmieszymy się wydając aż tyle, bo nie jest obecnie nawet w 5, 6 najlepszych piłkarzy świata.
2018.07.20, godz. 01:02, Morientes11
dawidek obudź się, to tylko sen, zmoczyłeś łóżko
2018.07.20, godz. 00:50, DawidZborowski717
Ogólnie proponuje Ci iść spać bo jutro od rana trzeba nap***lac lamenty gdzie neymary i że bale i Benz trzeba sprzedać. Czasu mi na ciebie szkoda pogadamy za rok. Aaa kotki dwa śpij dobrze
2018.07.20, godz. 00:48, DawidZborowski717
Morientes
Dorosłem 32 lata a teraz do miecza i to szybko
2018.07.20, godz. 00:47, DawidZborowski717
Wolę już tego "bale pro drewno" ku*wa jego mać niż p*zde na szpilkach która się przewraca i lub lewego któregy miewa okres jak swoją zonka.. no proszę was bądźcie normalnymi ludźmi to że okienko transferowe ocipialo do reszty to nie znaczy że my kibice też musimy. To nie my kibice decydujemy o tym kto dolaczy dlatego NIE PISZCIE TAK CZESTO GDZIE NEYMARY LUKAKI LEWASY KANE KURWA NIE WIADOMO CO JESZCZE BO CZLOWIEK CZYTAJAC KOMENTARZE CHCE SIE DOWIEDZIEC CZEGOS SENSOWNEGO MOZE JAKIES INFO ALBO COS WAZNEGO DOT. KROLEWSKICH A NIE JA PIERDOLE WASZYCH LAMENTOW ZE SKLAD CHUJOWY BENZEMA CHUJOWY TRENER CHUJOWY PEREZ CHUJOWY BALE CHUJOWY A CZY TY SPOJRZALES DO LUSTRA I SPYTALES CZY JESTES CHUJOWY? TAKIM FUJAROM JAK WY TO NAJCHETNIEJ ODLOCZYLBYM NETA.
2018.07.20, godz. 00:45, Morientes11
DawidZborowski717
jesteś pryszczatym kretynem. Dorośnij.
2018.07.20, godz. 00:38, szymonek282
Była również najpiękniejsza*
2018.07.20, godz. 00:37, szymonek282
Gamonix.
Rozumiem,że Bale strzelił przepiękna bramkę ale szanujmy się druga była po błędzie więc nie pisz że ta druga była najpiękniejsza.
2018.07.20, godz. 00:36, DawidZborowski717
Morientes i ten drugi
To pseudo dzieci z fantazją Fify dzisiaj Real jutro juve
2018.07.20, godz. 00:34, MadridCAMPeONES08
vini639
ja chce się tylko dowiedzieć kto jest twoim dillerem :DD
2018.07.20, godz. 00:34, DawidZborowski717
Morientes
Za to ty jesteś taki piękny i wspaniały poczekaj zwale sobie na twój ryjek
2018.07.20, godz. 00:27, Gamonix
vini639
Pro drewno? Człowieku obrażasz najlepszego ofensywnego piłkarza Realu który w finale CL strzelił dwie najpiękniejsze bramki tego roku. Tylko zazdrosny fanboy Ronaldo jest w stanie napisać takie brednie, "prodrewno".
Kup sobie mózg.
2018.07.20, godz. 00:26, Gamonix
WielkiKibicRM
Pogba nie przyjdzie bo jest czarny, głupi i przepłacony. MU to idealny klub dla piłkarzy o jego profilu.
2018.07.20, godz. 00:25, vini639
Morientes11

Bale to w porównaniu do Benzemy prędzej prodrewno.
2018.07.20, godz. 00:24, WielkiKibicRM
Pewnie o Pogbe chodzi ale to tylko moje domysły
2018.07.20, godz. 00:22, tatar9
Realista22

Gdybym nie czytal wywiadow Hazarda to bym powiedzial Hazard. Ale w obecnej sytuacji smiem powiedziec ze Hazard pojdzie do Realu.
Natomiast jesli sie myle i pojdzie do Barçy to troche beda mieli pake i bedzie sie czego bac chociaz twierdze ze na tej pozycji maja Coutinho. Z drugiej strony jezeli to prawda o czym ten gosc pisze to ciezko wymyslic kogo ma na mysli...
swoja droga dzieli ich 50 milionow, to nie jest malo...
2018.07.20, godz. 00:21, Gamonix
Dybala ma zastąpić Ronalda? Jak głupim trzeba być żeby tak sądzić.

Przecież Dybala to jest najbardziej żałosny piłkarz, bo nie potrafi grać z piłkarzami którzy się poruszają się w jego rejonie na boisku, np. z Messim. Jak Dybala wchodzi na boisko gdzie jest Messi to by się chciało wysłać tego sms'a o treści Pomagam. Żenujący piłkarz.

I co teraz jak Bale się porusza w tych samych rejonach co Dybala? Obrazi się i będzie strzelał fochy na boisku?
2018.07.20, godz. 00:20, siempre7
MadridCAMPeONES08

I z innego ojca... ;)
2018.07.20, godz. 00:18, Error2017
2018.07.19, godz. 23:59, BlancoReal
@Error2017
Naprawdę uważasz, że CR7+70mln za Dybalę to dobry interes? Serio?

__ Cristiano już nie ma , i nie wróci .
Jedyna opcja to wykorzystać aktualną sytuację i dogadać się z Juve ws. Dybali
2018.07.20, godz. 00:14, Veldrin
Jak dla mnie dwaj różni zawodnicy i obaj powinni grać razem. Hazard jest szybszy i może grać jako skrzydłowy, Isco to rozgrywający. Bzdura że nie mogą grać razem.
2018.07.20, godz. 00:14, MadridCAMPeONES08
Xaoo
co ja pacze :DD
zaraz przeczytamy że Isco i Hazard to są bracia z innej matki :D lol
2018.07.20, godz. 00:13, Realista22
tatar9
Watpie czy Thiago.Podobno Bayern chce za niego 70 mln.A jak roznica miedzy klubami wynosi 50 mln to by znaczylo ze bordowi chca dac 20. XD Tacy komiczni to nawet oni nie sa.
2018.07.20, godz. 00:12, Xaoo
Isco podobna charakterystyka do Hazarda? W życiu.
2018.07.20, godz. 00:11, Morientes11
DawidZborowski717
bale to propiłkarz ale benzema to jest gównopiłkarz, także marzenia o uciszeniu przez coco to zostaw pod poduszkę, tylko żebyś się mokry nie obudził
2018.07.20, godz. 00:11, wikkii1
Nie potrzebujemy takiego gracza
2018.07.20, godz. 00:10, tatar9
Realista22

Thiago...

Nazwisko Hazarda sie nie pojawia?

Pérez przeciez powiedzial ze beda transfery. Courtouisa i Hazard. bo kto inny? Neymar?
2018.07.20, godz. 00:09, DawidZborowski717
Huor
Zgadzam się w 💯% z Toba. W tej chwili okienko transferowe to tylko wywalanie hajsu nie wiadomo w co.. za średniego grajka w tej chwili trzeba zapłacić 80mln lub więcej.. Pérez stworzył mega drużynę za nie wielkie pieniądze jedynie transfer CR7 i Bale można uznać za wysokie wydatki przy dzisiejszych cenach.. skład jest bardzo dobry i mam przeczucie że właśnie po odejściu Cr zawodnicy zaczną grać to co lubią bo do tej pory to zawsze Cr był tym naj a teraz myślę że Real ma armaty w swojej ekipie które odpala na 💯 a wy nie zalcie się że to i tamto gdzie neymary lukaki kane lewackie itp Żaden z nich nie przyjedzie. Jeszcze Benz i bale was ucisza poczekajcie chwile..
2018.07.20, godz. 00:06, Morientes11
Realista22
niech sobie idzie do tej barcelony jak chce, my potrzebujemy strzelca bramek a nie nastepnego podawacza piłek. takich giermków to mamy. nie mamy LIDERA
2018.07.20, godz. 00:02, Realista22
Dość zaskakującą informację na Twitterze podał wczoraj dziennikarz katalońskiego SPORT-u, Toni Juanmarti. FC Barcelona ma pracować w tajemnicy nad sprowadzeniem nowego piłkarza, podczas gdy w mediach przewijają się nazwiska kolejnych piłkarzy. Jego zdaniem, nadchodzi wielki transfer prowadzony przez Erika Abidala. Barça wie, że Real Madryt wzmocni się tego lata i chcę odpowiedzieć na ruchy Florentino. Odejście Paulinho sprawiło, że można teraz sprowadzić pomocnika najwyższej klasy. Problem ma być jednak cena. Istnieje gotowość zawodnika, ale pomiędzy klubami jest różnica wynosząca 50 mln euro. Czy da się ją pokonać? Zobaczymy…

Czyzby Hazard
2018.07.20, godz. 00:02, Gamonix
Już to widzę, jak Chelsea obniża cene za Edena tylko po to, żebyśmy go kupili. Nic z tego.

Wycenili go na 226mln Ojro i albo tyle dajemy albo z transferu nici.
2018.07.19, godz. 23:59, BlancoReal
@Error2017
Naprawdę uważasz, że CR7+70mln za Dybalę to dobry interes? Serio?
2018.07.19, godz. 23:54, Huor
@Error2017

Życie to nie fifa że sobie ustawisz atak
"Hazard - Dybala - Asensio" i będzie super..
Żaden z nich nie potrafi grać na pozycji nr9, obaj Bale i Benzema zostają i powinni zostać bo nie ma lepszych opcji na rynku aktualnie zobaczysz jak odpalą się Ci Panowie po tym jak Cris odszedł będą chcieli wszystkim udowodnić że bez niego też są świetni do tego nowy trener z pomysłem na grę nie to co u Zizu że cały czas wrzutki.. możesz płakać że nie ma transferów Dybalów Nymearów Hazardów ale fakty są takie że skład mamy bardzo mocny i nie potrzebujemy niepotrzebnie przepłacać na wzmocnienia które tylko przyhamują rozwój naszych młodych talentów no chyba że chcesz by Asensio i Kovačic uciekli z klubu.
2018.07.19, godz. 23:46, petersolo87
Zobaczcie co nam rośnie ;)

https://as.com/videos/2018/07/19/en/1532019042_174878.html?autoplay=1
2018.07.19, godz. 23:38, Lelouch
La Tomas

Tak zgadzam sie, tamci pilkarze do rotacji jak najbardziej sa potrzebni, Ceballos ma duzy potencjal, po prostu dostawal troche malo szans a jak juz dostawal to z reguly z cala inną 11 :D Ogolnie zamysl duzej ilosci kreatywnych graczy, czujacych sie dobrze z pilka przy nodze moze byc ciekawy. Mam przeczucie ze Julen bedzie chcial isc w tą stronę :P
2018.07.19, godz. 23:33, andziaganja
Hazard> Isco. Nie holuje piłki,jest szybszy, lepiej utrzymuje się na nogach... Pérez błagam działaj!!!
2018.07.19, godz. 23:31, lodyga
Lukaku zapomnij że go puszczą...Jak to czołg.
2018.07.19, godz. 23:30, keymaker
Hazard to bez wątpienia świetny piłkarz, pytanie tylko czy jest faktycznie nam potrzebny? Hazard to ofensywny pomocnik, a w tej roli mamy w drużynie już Isco, Asensio i Viniciusa. W tej chwili do układanki najbardziej brakuje nam typowego egzekutora, który wygryzie Benzeme, taki nowy Ruud van Nistelrooy. Pytanie czy na rynku jest taki ktoś do zgarnięcia? Lewy? Cavani? Lukaku??
2018.07.19, godz. 23:25, marfel
blancor
Wiem, że też jesteś zwolennikiem Hazarda. Ja piszę otwarcie- podobają mi się piłkarze bajeczni technicznie i na takich najbardziej czekam w Realu. Zaczęło się od Figo i Zizou.
Myślę że w to okienko jest naprawdę wielka szansa na przyjście Edena choć prawdę mówiąc to już ze dwa lata temu powinien do nas trafić. Teraz jest ostatni moment, jeśli nie przyjdzie w to okienko to nie przyjdzie już nigdy.
Kończąc optymistycznie to moje zdanie jest takie że wraz z Tibo trafią do Realu.
2018.07.19, godz. 23:16, lodyga
Error2017

Musze jednak zburzyć Twoje marzenia bo James nie wróci.
2018.07.19, godz. 23:13, Error2017
Mamy świetną sytuację finansową i możemy dokonać bardzo fajnych zmian w kadrze , wszystko zależy od tego jak dobrze będziemy pracować nad transferami .

Cały czas uważam że Hazard powinien mieć PEŁEN PRIORYTET , 150 mln to dobra , odpowiednia , przystępna kasa jak na takiego gracza - wszyscy widzieli co robił na Mundialu .
Przykrył czapką zarówno Neymara na którego Real ma ochotę jak i Bejla którego Real całkowicie niepotrzebnie kisi w kadrze .
Kiedy już zaklepiemy Hazarda ...

Powinniśmy sprzedać Benzemę i Bejla , gdziekolwiek byle by wyciągnąć za tych graczy 150-170 mln .

Następnie Real POWINIEN odkupić Mariano Diaza z OL , cena 12 mln to świetna sprawa .

DRUGIM PRIORYTETEM na to lato powinien być Dybala .
Mamy świetne relacje z Juve , wykorzystajmy to oraz fakt że Włosi potrzebują kasy bo po transferze Cristiano i kilku innych Juve musi zbilansować wydatki .
Juve ma nam przelać 100 mln za CR7 w dwóch ratach - zaoferujmy im podłączenie Dybali pod operację CR7 .

My odpuszczamy im te 100 mln , dopłacamy 70 mln i bierzemy Paulo Dybalę !!!

Poza tym jestem zwolennikiem odzyskania Jamesa - dogadajmy się z Bayernem .
James wraca = Vinicius Jr na wypożyczenie

Atak
Hazard - Dybala - Asensio
a w odwodzie Lucas , Mariano , James

Poza tym wypożyczenia dla Ceballosa , Theo i Łunina

Na lewą obronę można sprowadzić Juana Bernata z Bayernu , pomoc mamy super obsadzoną .
Poza tym liczę na oczywisty transfer Courtuisa .

Kadra :
Courtuis , Keylor
Marcelo , Bernat , Ramos , Varane , Vallejo , Nacho , Odriozola , Carvajal
Kovačić , Modrić , Casemiro , Llorente , Kroos , Isco , Ødegaard
Hazard , Dybala , Asensio oraz Lucas , Mariano i James
2018.07.19, godz. 23:12, blancor
zelu_83
a wiesz do czego służy ten portal? właśnie do tego, żeby komentować...
2018.07.19, godz. 23:08, Stark
Jak zwykle łaska pańska na pstrym koniu jeździ. Skończy się jak zwykle- znów będziecie Isco na rękach nosić.
2018.07.19, godz. 22:58, zelu_83
Wszystkie plotki o transferach będziecie tak komentować? Jeżeli klub uzna że warto kupić zawodnika za taką czy inną kwote. Twierdzenie czy klub ma pieniądze lub czy Abramowicz musi sprzedać bo bogaty. W klubie umieją przeliczyć ile mają środków i ile wydają a na same pensje idzie 400 mln rocznie, a poza tym trener ma koncepcję i po paru treningach będzie wiedział więcej. Co do Abramowicza to może jest bogaty ale przez to nie głupi, dlaczego ma sprzedać? Bo to 2 lata kontraktu i cena będzie spadać a niezadowolony piłkarz to kłopot i mało gry np. Coutinho w Liverpoolu, inna kwestia to że on sam ma problemy bo ostatnio przeniósł się do Izraela bo nie dostał wizy do UK i w piłkę coraz mniej zagląda. Chelsea jest bogata bo ich liga ma duże przychody. Poczekajcie te 2 tygodnie a będzie wiadome bo u nich zamykają okno 9 sierpnia. A na co te kłótnie i pseudoargumenty bez pokrycia.
2018.07.19, godz. 22:57, Egooo
Myślę że transfer jest już klepniety ale Abram musi kupić graczy w zastępstwo bo jak wyjdzie oficjalna wiadomość ceny dla Chelsea skoczą w górę norma
2018.07.19, godz. 22:55, Intense
Oddac Isco za niego, jak podobna charakterystyka.
2018.07.19, godz. 22:50, blancor
Będzie jeszcze wiele sprzecznych newsów, trzeba wyluzować i przeczekać. Mało kogo tak bym u nas chciał zobaczyć jak Hazarda, zresztą od kilku lat to powtarzam (wraz z marfelem), nikogo lepszego nie znajdziemy. Żaden piłkarz w tak oczywisty sposób nie oferował się Realowi (nawet Aubameyang) i ten transfer już dawno powinien być fichado. Czekam i trzymam kciuki. Jak Barça go zgarnie to zwątpię i będę wkurzony chyba jeszcze bardziej niż gdy kupili łączonego z nami Suáreza (ale Carlo wiadomo - wolał Benzemę).
Pérez działaj, nie czekaj na żadnego Neymara...
2018.07.19, godz. 22:49, dsx
Dobry gracz tylko po co nam tyłu lewoskrzydłowych, lepiej by się przydał dobry napastnik i powoli trzeba byłoby zacząć szukać następcy Modrica
2018.07.19, godz. 22:48, Madridista2308
Isco i James podobna charakterystyka - nie ma co czytać.
2018.07.19, godz. 22:43, lodyga
Vive

Bardziej mnie zastanawia ta "mała" kwota za Jamesa..
2018.07.19, godz. 22:41, Sqorpio
Mysle ze skonczy sie okolo 170-180 mln eurasow za Tibo i Edena
2018.07.19, godz. 22:41, vive
A może w transfer włączony zostanie Benzema?

Hazard i Lewandowski do Madrytu :)
2018.07.19, godz. 22:38, vive
@tatar9

Poczekają z ogłoszeniem tego transferu. Najpierw media muszą zrobić odpowiedni szum (grunt pod interesy) by później transfer się dobrze spłacał (sprzedaż koszulek itp).
2018.07.19, godz. 22:35, ciuus
kqmil
Tak jak piszesz bylo za Zidane.
Jakbys nie zauważyll od tamtego czasu zmirnil sie juz trener ktory moze mieć zupelnie inna wizje gry.

Hazard w zadnym stopniu nie jest podobny do Isco. Rzekl bym nawet ze sa przeciwienstwami.
Hazard to gracz grqjacy na skrzydle i schodzacy do srodka. Isco natomiast to gracz srodka pola. Isco to first pass player. Hazard w pierwszej kolejnosci mysli o wyprqcowaniu sobie sytuqcji do strzalu.
Ja nie widze problemu w laczeniu takich grqczy.
2018.07.19, godz. 22:33, WielkiKibicRM
Heexo
Zgadzam się po części co do taktyki on ich widzi codziennie na treningach ma swoje założenia jak będzie to wyglądać murawie nie wolno wpychać trenerowi zawodnika na siłę dlatego że jest dobrym graczem
2018.07.19, godz. 22:32, vini639
Isco jest podobny do Hazarda chyba tylko wzrostem. Poza tym to całkowite przeciwieństwa. Hazard zawsze chce zagrać do przodu i potrafi być decydujący, natomiast Isco gra głównie w bok/do tyłu, nie ma ani dryblingu ani szybkości Edena, i nie jest decydujący ani trochę.
2018.07.19, godz. 22:30, petersolo87
Hazard Skrzydło Isco to mediapunta , moim zdaniem w drogę by sobie nie wchodzili .... ale czy tak naprawdę jest Hazard jest potrzebny?? Mamy silną ekipę, będzie inne rozłożenie odpowiedzialności za grę. TC jak najbardziej bo bramkarz jest potrzebny żeby wzmocnić rywalizację na słupkach. I bardziej trzeba nam typowej 9 ....
2018.07.19, godz. 22:29, marfel
Pierwszy raz czytam że ktoś dobrowolnie schodzi z ceny :)
Hazard ma "swoją" cenę. Coutinho kosztował Barcę ze zmiennymi coś ponad 150 mln i myślę że transfer Belga będzie w tych granicach. W żadne 200 mln i więcej nie uwierzę- 2 lata do końca umowy, wola zawodnika by grać w Madrycie.
Lopetegui to zwolennik jak najbardziej technicznych zawodników( widać to było w reprezentacji gdzie Isco, Thiago, Silva, Iniesta, Asensio grali często i nieraz wszyscy razem) więc nie wierzę że nie chce takiego piłkarza jak Hazard. Myślę że wręcz jest odwrotnie i czeka na ten transfer. Pogodzić Isco z Hazardem to przecież żaden problem. Isco biega wszędzie, stara się grać piłką ale brakuje mu szybkości Edena który na skrzydle oferuje znacznie więcej. A u nas brakuje kogoś z szybkością i naturalnym dryblingiem kto wrzuci na karuzelę obronę rywala.
Oprócz tego że czekam na transfer Hazarda to czekam też na jego współpracę z Isco.
2018.07.19, godz. 22:27, tatar9
vive

zgadzam sie
2018.07.19, godz. 22:26, 31_aga
Póki co to na szczęście to trener ustala skład i taktykę. Ja tam ufam koncepcji trenera. Będzie co ma być.
2018.07.19, godz. 22:25, xxx232
Szczególnie Isco jest podobny pod wzgledem szybkości
2018.07.19, godz. 22:25, katan14
Julen zmieni system i nasza pomoc i atak mogą wyglądać tak:
Casemiro/Llorente
Kroos/Ceballos Modric/Kovačic
Bale/Lucas/Ødegaard Hazard/Asensio/Vinicius
Isco/Benzema/Mayoral/De Tomas
W meczu z Włochami Isco grał jako fałszywa 9 i zdobył 2 bramki, więc sobie poradzi w tej roli
2018.07.19, godz. 22:24, Egooo
Heexo
Kolego przestań bredzić Isco nie jest podobny w niczym do Hazarda
2018.07.19, godz. 22:23, vive
Mogę się założyć, że transfer jest już dogadany.
2018.07.19, godz. 22:21, nucio
Ludzie włączcie myślenie. Po jaką cholerne Abramowicz ma sprzedawać Hazard za mniej niż 225 baniek skoro kasy mu nie brakuje a i ambicje ma spore. Kogo on za te 150 baniek ma kupić? Prędzej uwierzę że wymienia się na Dembele z Barçy z dopłatą. Sprzedawać takiego cacka w dzisiejszych czasach za 150 baniek to niedozecznosc. Tym bardziej że Eden ma ważny kontrakt. Więc albo Pérez Sypnie rekordowym transferem albo nici kupna.
2018.07.19, godz. 22:20, Hervey
Bzdury, easy people
2018.07.19, godz. 22:19, mmaciejski
Według mnie jednym z niewielu błędów ZZ, w ostatnim sezonie były źle wykonywane rotacje. Nie dziwi mnie to, że Llorente czy Ceballos nie mogli się zbytnio pozytywnie pokazać, skoro wtedy kiedy grali, występowal w większości 2 skład, mógł wprowadzać Ceballosa ale w towarzystwie 2/3 z CKM, to samo z Llorente czy Mayoralem. Mam nadzieję, że Julen jakoś to poukłada.

Wracając do tematu, Hazard to całkowicie inny gracz aniżeli Cr, ale bardzo bym chciał żeby do nas dołączył, przydałby się dobry,szybki,kreatywny drybler ale do tego obowiązkowo jakiś killer na 9
2018.07.19, godz. 22:19, Heexo
Ale tu jest banda dzieci. Nie rozumiecie kim jest trener? On ustala jak ma grac druzyna i jakim sposobem. Widac ze mu do taktyki nie pasuje Hazard bo ma Isco ktory jest bardzo podobny. Po co ma psuć swoją taktyke? Bo kilku dzieciakom z realmadryt.pl zachcialo sie galaktycznego trasnferu? Jesli trener uważa ze jest on nie potrzebny, to ja mu ufam, a tym bardziej ze Hazard by kosztowal z 200 milinow gdy podobny Isco jest u nas za darmo
2018.07.19, godz. 22:18, xxx232
Pérez zwleka, kupi go Barça i będzie po zawodach
2018.07.19, godz. 22:18, kqmil
My nie gramy mediapunto. Więc transfer Hazarda, czy gra Isco w podstawowej jedenastce jest przy obecnym systemie gry Realu dziwna.
Gramy trzema pomocnikami Casemiro, Modric, Kroos.
Przód po za BB, grać będzie Isco lub Asensio.
Czy widać tu miejsce dla Hazarda???
Chyba że sprzedajemy Bale, wtedy uważam że transfer Hazarda byłby na miejscu nawet za te 225 melonów.
2018.07.19, godz. 22:12, R E A L
Jak nie kupimy Hazarda bo ma grać Isco to tragedia będzie z holownikiem w 1 składzie :/
2018.07.19, godz. 22:12, Pinto z Rio
150 mln euro to zbyt dużo? Hohoho, brzmi ciekawie. Wierzę jednak, że są to tylko wymysły prasy. Ani Abramowicz nie zszedłby tak chętnie do tej ceny, ani Pérez by nie wybrzydzał.
Niech go bierze i tyle. Z drugiej strony perspektywiczny Asensio płacze o minuty.
Lope będzie miał ciężki orzech do zgryzienia, ale te porównania (również mam nadzieję, że zmyślone przez prasę) Isco do Hazarda śmieszne, inni kolesie.
2018.07.19, godz. 22:11, REALcampeón
Jest głośno o transferze Hazarda, ale nie ma ani dementi ani Pérez czy Lopetegui nie zamykają kadry, transfery będą ale nie w tym tygodniu, jest czas
2018.07.19, godz. 22:10, Egooo
Skislem ludzie oni nie mają nic wspólnego a aktualnie Isco to może buty wiązać i nosić wodę dla Hazarda , on go przebija we wszystkim
2018.07.19, godz. 22:09, Grabash
Jeden drybluje w poprzek, drugi w przód. Jeden kręci się w kółko, drugi biegnie do przodu.
2018.07.19, godz. 22:07, RM_Bari
#hunter84
Właśnie tego się obawiam. Mamy szansę pozostać potęgą, ale w przypadku zakupu Nurka średniaka za 300 baniek rezygnując z zakupu moim zdaniem najlepszego obecnie piłkarza na świecie definitywnie lecimy kilka półek w dół. Ligę zakończymy na 3-4 miejscu, a CL 1/4 maks. Chociaż nawet na to bym się nie nastawiał. Pierwszy lepszy przeciwnik w 1/8 i out.

Gejmar nawet nie podjeżdża do Hazarda skillem. Ja nie wiem o co temu Pérezowi chodzi.
2018.07.19, godz. 22:04, REALcampeón
Kilka dni ciszy i cena w dół. Tak się robi interesy, cisza sprzyja negocjacjom
2018.07.19, godz. 22:02, milos1906
chyba rok temu był nawet artykuł, że jeśli Hazard przyjdzie to Isco albo Asensio mówili, że wtedy chcą odejść
2018.07.19, godz. 22:00, Roni007o
Podobno Morata może wrócić do Realu
2018.07.19, godz. 21:59, hunter84
Pérez zwleka z transferem Hazarda nie ze względu na cenę, on musi mieć 100% pewności jaka jest sytuacja Neymara...
2018.07.19, godz. 21:54, RM_Bari
#hunter84
Dokładnie. Ale minus jest taki, że ZNOWU w grudniu liga będzie rozstrzygnięta :(

No Lope masz szanse zyskać przychylność kibiców. BIERZ HAZARDA !!!
2018.07.19, godz. 21:54, La Tomas
Lelouch

Jak na mniej wymagających rywali to ciekawy skład. Zamieniłbym tylko Modrića na Kovę oraz Ceballos częściej do rotacji za Kroosa. Luka jest coraz starszy i trzeba go oszczędzać. Z kolei bardzo liczę, że pod okiem Lopeteguiego Ceballos się rozwinie. Kroos po prostu nie może grać zawsze, jakaś rotacja musi być szczególnie w pomocy, którą mamy najlepiej na świecie obsadzoną.
2018.07.19, godz. 21:51, Karager
150 to już niezła cena.. jakby udało się jeszcze utargować do 130 byłoby idealnie.
2018.07.19, godz. 21:51, hunter84
Jeśli to prawda to w grudniu zmiana trenera...
2018.07.19, godz. 21:49, Tutaszek
Isco gra podobnie do Hazarda??? Nie no ten kto tak twierdzi to jest chyba ślepy :D
2018.07.19, godz. 21:48, blancor
mam nadzieję, że to tylko wymysły dziennikarzy. Jeśli JLo tak powiedział lub tak myśli, to ma u mnie minusa na starcie. Isco to może Hazardowi buty wiązać. To jest Real Madryt, tu trzeba najlepszych, a nie samych Hiszpanów. Piłkarz numer dwa mistrzostw świata. Brać i nie czekać, bo Barça nas uprzedzi i będzie wstyd.
2018.07.19, godz. 21:48, Damianinho0095
akurat Hazard idealnie by pasował pod filozofie Lopetegui
2018.07.19, godz. 21:47, Querds
Przecież to są zwykłe ploty.
2018.07.19, godz. 21:46, Lelouch
Zakladajac ze by przyszedl :D Co sadzicie o ataku Hazard-Isco-Bale ? Isco sprobowac jako falszywa 9 :P W pomocu z kolei kreatywnie, na szybka gre z Klepki. Kroos-Modric-Asensio. Wiem bez typowego DM- on by sie przydal na mocniejszych rywali ale taki sklad bardziej na codzien w La Liga :D
2018.07.19, godz. 21:46, rafal1987
Nie no nawet jeszcze Lupetegi nie trenowal nas w oficjalnym meczu a juz mnie wkurza..
Jak mozna mowic ze to ta sama pozycja co Isco.
Isco to spo a Hazard bardziej LS. Choc Hazard moze grac wszedzie w ataku nawet i na Ps.
2018.07.19, godz. 21:42, blue
" Według informacji Libertad Digital, nowy trener Królewskich nie jest zwolennikiem transferu Hazarda, który ma bardzo podobną charakterystykę do Isco."
Co za bzdury. To są kompletnie inni piłkarze.
2018.07.19, godz. 21:40, mogwil
Pérez nie spier$$$ol tego...
Isco i Hazard podobna charakterystyka hmmmmm
2018.07.19, godz. 21:36, lodyga
Oj kupujmy i bierzmy się za napastnika.
2018.07.19, godz. 21:35, bartek191
Trener jest ogromnym zwolennikiem Isco, ale nie chce Hazarda, bo gra jak Isco??

Błąd w tłumaczeniu czy ktoś ma problem z logiką? Jaki by nie był system gry to miejsce dla dwóch zawodników o takiej charakterystyce będzie. Coś Ci dziennikarze za bardzo chyba wymyślają.
2018.07.19, godz. 21:33, Envio
Lopetegui juz zaczyna dzialac , tak czulem ze z Isco zrobi Krola holującego i zbuduje pod niego druzyne jak to w reprezentacji zrobil , czyli zyskalismy na maxa na szybkosci w wyprowadzaniu ataku ..Hazard zjada Isco i jest szybszy o dwie dlugosci , jakby Lopetegui mial jaja to by sie pozbyc Isco i z Hazarda zrobil naszą perelke ... Cos czuje nie bylo by zle jakby mial za plecami Modricia i Kroosa
2018.07.19, godz. 21:32, Gofer1991
Jest dużo szybszy niż Isco i dzięki temu ma więcej udanych dryblingów. Byłoby super, gdyby przyszedł !
2018.07.19, godz. 21:32, Vanik
Z całym szacunkiem do Isco, ale jest tylko gorszą wersją Hazarda. Brać jeśli jest taka możliwość.
2018.07.19, godz. 21:31, zekman
Pragnę przyjścia Hazarda i odejścia Isco. Kadra będzie kompletna.
2018.07.19, godz. 21:30, Humble Rock
Przyjdzie ;)
2018.07.19, godz. 21:28, PatrykPe
Ja jestem 100% pewien że przychodzi tak jak byłem pewien 100% że CR nas opuszcza

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama