REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.01.09, godz. 16:28, Klatus / as.com

Królewscy nawiązali kontakt z otoczeniem Hazarda

Fot. Getty Images

Eden Hazard może zostać latem nowym galáctico Florentino Péreza. O transferze Belga do Realu Madryt mówi się coraz częściej i głośniej. Ojciec piłkarza otwarcie przyznał, że kontrakt z Chelsea nie został wciąż przedłużony, ponieważ jego syn czeka na propozycję ze strony Królewskich. Hazard miał już nawet odrzucić dwie oferty ze strony angielskiego klubu.

Wszystko wskazuje na to, że Los Blancos wzięli sobie do serca słowa Thierry'ego Hazarda, ponieważ Radio Montecarlo poinformowało dzisiaj, że przedstawiciele Realu ponownie nawiązali kontakt z otoczeniem Hazarda i dokonano wstępnych ustaleń na temat ewentualnych przenosin gracza na Santiago Bernabéu. To poważny krok ze strony madrytczyków w kierunku sprowadzenia zawodnika.

Chelsea nie będzie jednak chciała łatwo wypuścić Belga. Roman Abramowicz wciąż chce, by pomocnik stał się najlepiej zarabiającym graczem w całej Premier League. Hazard otrzymał już propozycję kolejnej umowy, w ramach której zarabiałby 300 000 funtów tygodniowo, czyli o połowę więcej, niż obecnie. Zawodnik chce jednak opuścić Stamford Bridge i przenieść się do stolicy Hiszpanii. Wstępnie mówi się, że kosztowałby około 135 milionów euro.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2018

Komentarze

2018.01.09, godz. 23:58, vamosreal93
Fankakrolewskich

Statystyki nic nie znaczą, naucz się tego. Czy Bale jest gorszy od Aspasa? Przeciez statystycznie to Bale jest niczym przy nim w tym sezonie.
Litości.
2018.01.09, godz. 21:55, Towszystkowinasędziego
Hazard jeszcze do nas nie przyszedł a już sie pisze o tym że jest lepszy o Coutinho
Narazie to Barça ma Cou u siebie a my możemy sobie tylko poczytać artykuły o Hazardzie
2018.01.09, godz. 21:44, Robsontr
Nie wiem w jakim świecie żyjecie że dla Was Coutinho jest lepszy od Hazarda. Przecież Coutinho nawet w Liverpoolu na koniec swojej przygody nie był najlepszym zawodnikiem(Salah), a co dopiero w porównaniu do najlepszego ofensywnego zawodnika obrońcy tytułu...
2018.01.09, godz. 21:27, Herdziak
Czekamy na Hazarda!
2018.01.09, godz. 21:14, marfel
Hazard jest teraz w dokładnie takim samym położeniu jak Coutinho. Cou już to zrobił bo trafił do Barçy zimą a Eden wie że następne lato to ostatni moment na transfer do Realu.
Coutinho będzie miał 26 lat, Hazard- 27: Real i Barça jak mają płacić za kogoś wielkie pieniądze to wiek też odgrywa znaczenie.
Już ze 2 czy 3 lata temu chciałem by obaj trafili do Madrytu. Coutinho jest lepszy w środkowej strefie boiska, Hazard na boku( w roli skrzydłowego).
A na teraz uważam że Hazard i Dybala to będą dwa główne cele transferowe Péreza. Sporo też mogą powiedzieć MŚ w Rosji- jeśli ktoś mocno rozbłyśnie, jego szanse na transfer do Realu wzrosną.
2018.01.09, godz. 20:50, Mat07
No mam nadzieje że przyjdzie. Pozbyć sie benzemy ronaldo i miejsce w składzie sie znajdzie
2018.01.09, godz. 20:31, Fankakrolewskich
maravilla77
Ja tylko chciałam pokazać że obaj są tak dobrzy, bo była tutaj dyskusja kto lepszy.
2018.01.09, godz. 20:28, Fankakrolewskich
Bigosmistrz
Napisałam, że są tak samo dobrzy, nie powiedziałam,że ktoś jest gorszy.
2018.01.09, godz. 20:26, maravilla77
Fankakrolewskich

To tylko statystyki ktore potrafią zaklamywac rzeczywistość. Są dobre jaki cześć wielu argumentów ale nigdy jako główny argument.
Co do Belga super gracz ma smykalke by robić różnice by minąć jednego drugiego przeciwnika a takich graczy Nam potrzeba. Pytanie tylko co wtedy z Asensio co z Isco. Kogo kosztem będzie Eden grał bo na ławkę chyba nie przychodzi? No chyba że rzeczywiście żegnamy kogoś z BBC ale przecież to nie możliwe.
No i druga strona Hazard to nie goleador a taki gracz to dla Nas piorytet
2018.01.09, godz. 20:23, lukas9990
obiektywny13 radzę albo zmienić nick albo doczytać co znaczy "obiektywny". Wyrażając swoją opinię (jak racjonalna by nie była) z definicji jesteś subiektywny, jak każda opinia. Obiektywne to jest powiedzenie "dzisiaj jest wtorek" ale pisząc o tym że ktoś jest lepszy, ZAWSZE wyrażasz tylko swoją subiektywną opinię. Rozsądną, ale subiektywną.
2018.01.09, godz. 20:14, mlatka13
Ramos
Damos napisał "dla mnie" a nie ein jest lepszy ogolnie
2018.01.09, godz. 20:11, gardinia
Tylko nie ta szklanka
2018.01.09, godz. 20:03, Mateo Kovacic
2018.01.09, godz. 19:54, Bigosmistrz
Co za róźnica do cholery kto jest lepszy ?
2018.01.09, godz. 19:54, Bigosmistrz
2018.01.09, godz. 19:40, Fankakrolewskich
Takie statystyki sa nic nie warte nie napisalas nawet w iku meczach grali a zapewne roznica byla. Liverpool jest tez slabsza druzyna od chelsea ogolem porownanie bez sensu jak mozna spo porownywac do lewo skrzydkowegk? To tak jak pirownywac isco do ronaldo... te statystyki nic nie mowia pozatyn w liverpoolu pilki byky grane pod cou kto ogladal mecze ten wie hazard jest typem ktory nie jest ani bramko strzelny ani nie notuje asyst u niego trzeba patrzec na podania kluczowe itd niema co pirownywac w ogole bez sensu porownywac pilkarzy z innych pozycjo kazda ma zreszta inne zadanie hazard jako skrzydlowy ma biegac po skrzydle i dogrywac do srodka pilke a cou gral w srodku wiec gdzis tu sens porownania? Pamietam wywiad u kuby wojewodzkiego byl u niego piszek i kuba sie go zapytal jak to jest czy jakby trener go wystawil po drugiej stronie obrony to czy on by nie wiedzial co ma robic lukasz odpowiedzial ze napewno nialby ciezko sie pezyzwyczaic to pokazuje ze kazda pozycja ma inne zadania temu porownanie lewego skrzydlowegi do spo jest tak sama strata czasu jak porownywac genialnego zawodnika 20 lat temu a dzis gdzis kiedys gralo sie zupelnie inaczej
2018.01.09, godz. 19:40, Fankakrolewskich
Hazard vs Coutinho
17/18
9 bramek 8 asyst Hazard
12 bramek 9 asyst Coutinho
16/17
17 bramek 7 asyst Hazard
14 bramek 9 asyst Coutinho
15/16
6 bramek 8 asyst Hazard
12 bramek 7 asyst Coutinho

Hazard 5 tytułów
Coutinho 3 tytuły

Obaj prezentują podobny poziom ale Coutinho jest młodszy o dwa lata. Dla mnie są tak samo dobrzy.
2018.01.09, godz. 19:22, Bigosmistrz
2018.01.09, godz. 18:11, halamkarol
No tak masz racje ale Icardi ma dopiero 24 lata bardziej czuje ze zostanie w interze do 26-27 lat i sproboje cos z nim osiagnac zreszta ciezko cokolwiek przewidywac rownie dobrze moze miec jakis zgrzyt z trenerem i sam bedzie prosil o transfer roznie bywa ale jednak Icardi weslug mnie jest osoba raczej bardziej honorowa wiec tak latwo z Interu nie bedzie go wyciagnac
2018.01.09, godz. 19:17, obiektywny13
La tomas
Hazard lepszy niz Cou? Hahah dobre sobie. Czlowieku ogarnij sie... Teraz kazdy kto jest laczony z realem bedzie lepszy od transferow barcy i do tego tanszy. No juz napewno xd
2018.01.09, godz. 19:15, obiektywny13
W zyciu go za 135mln nie puszcza. Tyle to on kosztowal przed transferem Neya, teraz kolo 200.

Niby Belg marzy o Realu? Ciekawe dlaczego w niedawnym wywiadzie uznal Barcelonie i Messiego najlepszymi ostatniej dekady. Moze tylko jest obiektywny tak jak ja, a wlasciwie to chce gac w realu
2018.01.09, godz. 19:12, Bigosmistrz
2018.01.09, godz. 17:56, KissMe
Tak ale ani Isco ani Ozil nie grali w mlodzikach barcelony a icardi tak pozatym watpie aby zamienil inter ktory obecnie jest na 3 miejscu i jak dobrze pojdzie wkoncu zawita do lm. Watpie aby zostawil klub ktory na niego postawil jak inne nie chcialy i watpie aby odszedl od tak od klubu ktorego jest przeciez kapitanem i najwieksza gwiazda. Teraz juz nie te czasy ze jak sie zglosi Real to nie wiadomo co wiele pilkarzy jak veratti np pokazalo ze maja w sb to zaparcie i doceniaja kluby dzieki ktorym zaistnieli osobiscie szanse na Icardiego u nas oceniam na 0.5% mysle ze sam Florentino nie jest nim zainteresowany.
2018.01.09, godz. 19:06, Pedro77
Jeg , Mbappe i Dybale chciałbym u nas najbardziej tylko niestety prawda jest taka że Mbappe jest na te chwilę nierealny, a Dybala cóż albo on albo Hazard bo niestety Paulo to nie napastnik jakiego nam potrzeba. Ale teraz pytanie jeżeli nie Icardi to kto? Bo ja nie widzę Kane u nas choć fajnie by było gdybym sie mylił. Prawda jest ciężka bo z klasowych napastników do wyciągnięcia nie ma praktycznie nikogo. Szkoda że Bale tyle kontuzji bo na początku moim zdaniem grał lepiej niż Ney z tym ze on popadł w kontuzje a Neymar się rozkręcił.
2018.01.09, godz. 19:05, REALcampeón
Hazard chce. Real chce. Cena ok. Wszystko na dobrej drodze :-)
2018.01.09, godz. 18:59, Bigosmistrz
Porownywac countiho do hazarda to jak porownywac balea do isco 😂 nie no genialne porownanie
2018.01.09, godz. 18:52, 19Ramos02
Demos, La Tomas
Rzuty wolne, przegląd pola, strzał z dystansu, wykończenie - w tych aspektach Coutinho jest lepszy od Hazarda.
Drybling? Poziom mniej więcej ten sam. W czym wiec lepszy jest Belg waszym zdaniem?
2018.01.09, godz. 18:39, blady5698
kinio1313
Też nie uważam, żeby gracze rezerw mieli grać od zaraz mecze w podstawie, właśnie gdyby dostawali więcej czasu, niż ogony meczy, myślę, że ich gra wyglądałaby lepiej. Czasem któryś z nich mógłby zastąpić w podstawowym składzie któregoś z zawodników i zagrać do 60 minuty minimum, mówię tu o rywalach z dołu tabeli, no bo jednak na kim Ci zawodnicy mają się ogrywać w składzie, jak nie z takimi przeciwnikami. W poprzednim sezonie rotacje zawodników wyglądały inaczej, pewnie też dlatego, że tacy zawodnicy jak James czy Morata upominali się o grę.
2018.01.09, godz. 18:31, Ekwador Manieczki
Jasne jest, ze duet BB musi odejsc. Nie ma innej opcji.
2018.01.09, godz. 18:31, kinio1313
Do blady 5698
No właśnie sam sobie odpowiedziałeś, gracze wchodzą na 10 min nie mają formy i teraz wystaw ich, całą trójkę, na 3-4 mecze w podstawowym składzie to raczej wyniku dobrego nie będzie i wtedy to my będziemy gonić ligę europy a nie lm, powinni wchodzić ale na ok 30 min i powinno być dobrze, morata dawał rady jakoś, forme miał, ja za casemiro tez nie przepadam jak i za krossem
2018.01.09, godz. 18:19, ptych
Trio Cristiano Dybala Hazard wydaje sie realne latem
2018.01.09, godz. 18:11, halamkarol
Bigosmistrz
Historia pokazuje, że każdy kocha swój klub i nie chce z niego odchodzić ale w końcu odchodzi bo chce choć raz w życiu zdobyć LM czy inny znaczący puchar a Real daje taką możliwość. Z Interem może tego nigdy nie osiągnąć i on i jego otoczenie to wie.
2018.01.09, godz. 18:05, La Tomas
19Ramos02

Każdy ma swoje opinie ale Coutinho a Hazard to zawodnicy o odmiennych charakterystykach. Ale jeśli już musimy ich porównywać, to Hazard jest znacznie lepszym zawodnikiem od Coutinho.
2018.01.09, godz. 17:59, damos4254
19Ramos02

Ok, nie za bardzo wiem w ktorym aspekcie Cou jest lepszy ale kazdy ma swoja opinie
2018.01.09, godz. 17:57, 19Ramos02
Damos
Tak, zwłaszcza akurat Liverpoolu i Chelsea, bo to jedyne drużyny w PL, które lubie. Coutinho jest lepszy od Hazarda. Sanchez tez.
2018.01.09, godz. 17:56, KissMe
@Bigosmistrz, Isco i Ozil też byli Cule kiedyś... takie tam argumenty.
2018.01.09, godz. 17:54, blady5698
kinio1313
Według Ciebie gracze tacy jak Asensio, Llorente czy Cebalos, którzy grają co drugi mecz ostatnie 10/15 minut, albo zostają na trybunach, powinni być w świetnej formie? A gdzie jakiś rytm, gdzie jakieś złapanie feelingu z pozostałymi graczami?
Uważasz, że Llorente, który był jednym z najlepszych zawodników Alaves w poprzednim sezonie, od tak zapomniał jak się gra?
Przecież gdyby dostawał szanse to byłby lepszy od Casemiro, który poza odbiorem nie daje drużynie nic. Nie jest to też defensywny pomocnik typu Pirlo, który potrafi myśleć na boisku, dobrze się ustawić i dzięki temu mieć przewagę nad rywalami. On w większości bazuje na swojej fizyczności, co dobrze pokazują jego spóźnione wejścia i to ile żółtek łapie.
Llorente już nie raz pokazywał, że potrafi zagrać bardzo podobnie jak Xabi Alonso, posłać dobrą długą piłkę, rozegrać z partnerami, nie tylko tymi którzy stoją 3 metry dalej.
Nie uważam, że Casemiro jest słabym defensywnym pomocnikiem, ale nie jest też tak dobry, jak choćby Xabi Alonso. A potrzebujemy właśnie takiego zawodnika, który nie tylko piłkę odbierze, ale też potrafi ją rozegrać.
2018.01.09, godz. 17:54, Królewscy98
Wreszcie ktoś marzy o nas a nie o Barcelonie, bo według Sportu, MD itd wszyscy chcą iść do Katalonii to trzeba brac :D
2018.01.09, godz. 17:54, KissMe
Trochę już wiekowy ten Hazard... 135mln za 27-latka, po operacji? Przecież pogra 3 sezony max i tyle z tego będzie...
2018.01.09, godz. 17:52, marco9512
Coś na zasadzie ,,Polubiła moje zdjęcie na fb, sprawy idą dobrze" xdddd
2018.01.09, godz. 17:51, Zamora94
Bardzo bym go chciał u nas zobaczyć. Jest szybki, ma dobrą technikę, pomaga w obronie. Czego chcieć więcej? Mam nadzieję, że Pérez go kupi, bo jeśli nasz prezes teraz go odpuści to Belg już nigdy nie trafi do Realu. My naprawdę potrzebujemy wzmocnień w ataku.
2018.01.09, godz. 17:41, kinio1313
Mnie najbardziej dziwi ze każdy chce by stawiano na rezerwy by nie grali ci z podstawowej jedenastki, ale widzieliście jak grają ci rezerwowi z numancia czy poprzedni mecz z pucharu, jak tak będą grać to my w lidze europy się znajdziemy i wtedy będą płacze po co stawiał na rezerwy
2018.01.09, godz. 17:39, Ekwador Manieczki
Do lata bardzo daleko, ale widze, ze kazdego dnia bedzie sie pojawialo mnostwo plotek. Karuzela transferowa wystartowala na dobre, i tak do konca sierpnia...
2018.01.09, godz. 17:37, Michal142
Jeżeli ktoś sądzi, że przyjście Hazarda przybliży nas do "grania tiki sraki" lub porównuje go do Coutinho to znaczy, że nie ogląda Chelsea.

Hazard jest typowym skrzydłowym, jest bardzo szybki, ma genialny drybling i może grać na obu skrzydłach. Od kilku lat jest topowym graczem BPL i gra Chelsea w dużej mierze zależy własnie od niego. Wydaje się być stworzony do gry w LaLiga. Póki co dzięki swojej szybkości i dryblingowi, a także zwrotności radzi sobie z szybką grą jaka jest w BPL. Z przodu jest bardzo uniwersalny.

Coutinho to również genialny piłkarz, ale o nieco innej charakterystyce, dlatego porównywanie ich nie ma sensu.
2018.01.09, godz. 17:25, POPAJ83
I to będzie wzmocnienie. W dodatku na lata. Fenomenalny zawodnik.
2018.01.09, godz. 17:14, Hutas
przeciezwiem
nie no, wrzutki bez jakiegokolwiek pomysłu są o wiele lepsze ...
Bigosmistrz
AVE !
2018.01.09, godz. 17:13, damos4254
19Ramos02

Yy, nigdy nie myslalem, ze ktokolwiek uwaza, ze Hazard nie jest lepszy od Cou, ogladales wgl mecze PL?
2018.01.09, godz. 17:11, La Tomas
19Ramos02

Hazard - Coutinho
Na skrzydle lepszym zawodnikiem jest Hazard
W środku pola Coutinho.

Jeśli chodzi o skrzydłowych, Hazard to absolutny TOP. Brazylijczyk to genialny piłkarz ale patrząc na nasz skład i braki potrzebujemy bardziej kogoś o profilu Hazarda.
2018.01.09, godz. 17:10, damos4254
BiggieB

Oczywiście, ze nie. Np Bale byl duzo gorszy od Neymara i zawsze tak twierdzilem. Po prostu Belg to najlepszy pilkarz PL od jakiegos czasu, moze teraz De Bruyne jest lepszy, bo City ma mega forme
2018.01.09, godz. 17:09, MrKrzysiek97
On chce u nas grać nic tylko się dogadać czyli zaoferować odpowiednią kwotę.
2018.01.09, godz. 17:03, Trubel
trzeba też pamiętać że trzeba go ściągać wcześnie xd Hazard na mistrzostwach świata może być zaj**isty i z ceny 100+ będzie cena 200 +około xd
2018.01.09, godz. 17:02, Kmfip
Real nie umie przeprowadzac transferow, kto w ogole sie tym zajmuje ? Hazard moze i dobry, ale na skrzydlowego, a kazdy wie ze u nas obroncy sa skrzydlowymi, do tego to zawodnik czekajacy na pilke, a nie grajacy pilka.
2018.01.09, godz. 17:01, BiggieB
damos4254

kazdy zawodnik ktory "moze" trafic do Realu jest lepszy
od zawodnika ktory trafil do barcy ;)

2018.01.09, godz. 17:01, Chudy8
Oby !
2018.01.09, godz. 17:01, smiatuniu
Benzema,Bale,Lukas,Valeyo,Casila,Theo out.
Beznema bo jest daremny i skończony (kibice na SB)
Bale gościu dobry,ale szklanka.Zal mi Go,ale takie życie.
Lukas superrezerwowy- sezon życia już miał.
Casila ,,=Kępa młodszy,perspektywistyczny
Valeyo,Theo -niech ogrywają się.
Liga odpada,więc niech postawi na Cebalosa i spółkę.
2018.01.09, godz. 16:58, Mateo Kovacic
Genialny piłkarz ! Mam nadzieje że przejdzie do nas w letnim okienku.
2018.01.09, godz. 16:57, Trubel
super wiadomość
2018.01.09, godz. 16:54, 19Ramos02
Damos
Hazard to do Coutinho nawet podjazdu nie ma
2018.01.09, godz. 16:51, Bigosmistrz
2018.01.09, godz. 16:44, halamkarol
Szansa na to ze Icardi odejdzie z interu to raczej 0% czemu ma odchodzic z klubu ktory obecnie ma 3cie miejsce w lidze wloskiej i ma nowy projekt aby wrocic na sam szczyt? Dlaczego mialby odejsc skoro interowi zawdziecza wszystko i jest jego kapitanem? Pozatym mowil w wywiadzie nigdy do Realu nie przejdzie
2018.01.09, godz. 16:50, 19Ramos02
Zizou ściąga kolejnego pupilka, a lepszy i tańszy Alexis zaraz pójdzie do City...
2018.01.09, godz. 16:49, Mermor
Hazard jest fenomenalny, gość jest po prostu stworzony do gry w La Liga...
2018.01.09, godz. 16:44, halamkarol
Hazard ok. Jeżeli chodzi o napastnika to boję się że Kane nie da rady i może skończyć się jak z Balem dlatego Icardi to lepszy wybór.
2018.01.09, godz. 16:44, Bigosmistrz
przeciezwiem
Hmmm pomyslmy geniuszu a mize poto ze w realu poza marcelo i isco nie na pilkarza ktory umialbu minac chodz jednego pilkarza? A belg ma genialny drybling? Umie minac 2-3 rywali stwarza okazje i jest na topie nie id dzis? A no tak po co on nam zostanmy z 31 letnim bebzema i prawie 29 letnim walijczykien ktory gra raz na 5 meczow
2018.01.09, godz. 16:42, barbarzyńca
Szkoda tylko, że tak późno.
2018.01.09, godz. 16:36, Gosia96
Niech przyjdzie ale tylko wtedy jak z Realem pożegna się Benzema/Bale a najlepiej to jeden i drugi.
2018.01.09, godz. 16:35, przeciezwiem
Naprawdę nie wiem po co nam on, może i rzadziej dostaje kontuzje niż Bale, ale jego przyjście tylko przybliży nas do grania tiki sraki.
2018.01.09, godz. 16:35, rafal1987
Może coś z tego latem w końcu będzie.
2018.01.09, godz. 16:32, damos4254
Coutinho marzyl o grze w Barçy? Hazard marzy o grze w Realu, dla mnie Belg jest lepszy, fajnie gdyby tu trafil w koncu!
2018.01.09, godz. 16:32, pyskatyyy
300 tysięcy funtów tygodniowo, kosmos.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama