REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2017.03.19, godz. 12:30, Leszczu

Oceny zawodników po meczu z Athletikiem

Fot. Getty Images

Real Madryt pokonał Athletic 2:1. Poniżej prezentujemy oceny, jakie zawodnikom Królewskich wystawili: El Jarek, Klatus, Leszczu, Mateo, Paczi, Piwwwko i Zuza. Autorem komentarzy jest Leszczu. Skala 1-6. W wystawianiu not udział wzięło także 969 użytkowników.

Nagrodę dla oceniających sponsorowaną przez sklep internetowy PodStadionem.pl – 50 złotych do wydania w tymże sklepie – wygrał lolekcarlos. Prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy.

Keylor Navas
Pierwsza interwencja mogła wzbudzić spore wątpliwości co do jego dyspozycji. Wyglądał w niej na dość niepewnego, ale później wszedł już na swój optymalny poziom. Zaliczył udany mecz, po którym jego pewność siebie powinna być znacznie większa.
Ocena redakcji3,9
Ocena użytkowników4,0
Minuty94
Gole str.1
Interwencje4
Odbiory11
Straty13
Faulował0
Faulowany1
Kartki - 93'


Daniel Carvajal
Głównie skupiał się na defensywie, chociaż Athletic częściej decydował się na ataki drugą flanką. Z przodu stworzył zagrożenie tak naprawdę tylko raz, gdy na początku meczu dograł do Cristiano Ronaldo. Portugalczyk był jednak na spalonym. Carvajal mógł i powinien był spróbować samemu pokonać bramkarza gospodarzy.
Ocena redakcji3,7
Ocena użytkowników4,0
Minuty94
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory3
Straty13
Faulował0
Faulowany2
Kartki - 28'
Nacho
Wychowanek jest najrówniej grającym graczem Realu Madryt w tym sezonie i po raz kolejny to potwierdził. Gdyby był kilka centymetrów wyższy, pewnie można by go obwiniać za zachowanie przy bramce, ale mimo wszystko nieźle radził sobie z doskonale grającymi w powietrzu zawodnikami Athleticu. Przyzwyczaił do tego, że nie zawodzi.
Ocena redakcji4,0
Ocena użytkowników4,1
Minuty94
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory1
Straty4
Faulował2
Faulowany0
Kartki-
Sergio Ramos
Radzenie sobie z Aritzem Adurizem i Raúlem Garcíą to na pewno jedno z najtrudniejszych wyzwań dla środkowych obrońców w Primera División. Być może kapitanowi można zarzucać błąd w ostatniej fazie akcji bramkowej dla Athleticu, ale warto też zauważyć, że poza tym radził sobie bez zarzutu. A jak weźmiemy pod uwagę jego stan zdrowia na dwa dni przed meczem, nie jesteśmy pewni, czy w ogóle powinniśmy brać się za ocenianie jego występu.
Ocena redakcji4,3
Ocena użytkowników4,1
Minuty94
Gole0
Asysty0
Strzały1
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory5
Straty12
Faulował0
Faulowany2
Kartki-
Marcelo
Iñaki Williams sprawiał mu ogromne problemy w defensywie i to właśnie Brazylijczyk pozwolił Baskowi na dośrodkowanie na głowę Raúla Garcíi przy jedynym trafieniu dla gospodarzy. Od czasu do czasu Marcelo angażował się w akcje ofensywne i potrafił błysnąć kreatywnością, miał też szansę na wpisanie się na listę strzelców.
Ocena redakcji3,6
Ocena użytkowników3,8
Minuty94
Gole0
Asysty0
Strzały2
Strzały celne0
Podania kluczowe1
Odbiory9
Straty16
Faulował0
Faulowany2
Kartki-
Luka Modrić
Chorwat ma za sobą jeden z najsłabszych meczów w tym sezonie. W środku pola Królewscy zbyt często byli zdominowani, a Lukita nie miał wielkiego wpływu na przebieg gry. Po kontuzji wciąż brakuje mu bardzo dobrego występu. Trudno sobie wyobrazić, by po zgrupowaniach reprezentacji wrócił do świetnej dyspozycji, ale Real Madryt potrzebuje go w najlepszej formie.
Ocena redakcji3,3
Ocena użytkowników3,3
Minuty63
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory5
Straty7
Faulował0
Faulowany0
Kartki-
Casemiro
Doskonały mecz Brazylijczyka. Wszyscy wiemy, jak radzi sobie w defensywie i ile oznacza dla wszystkich graczy, którzy nominalnie ustawieni są przed nim. Casemiro miał ogromny udział przy pierwszym trafieniu, sam był natomiast autorem drugiej bramki dla Królewskich. Jeśli chodzi o udział w grze ofensywnej, ma za sobą jeden z najlepszych meczów w barwach Realu Madryt.
Ocena redakcji5,3
Ocena użytkowników5,0
Minuty94
Gole1
Asysty0
Strzały1
Strzały celne1
Podania kluczowe1
Odbiory8
Straty17
Faulował4
Faulowany6
Kartki - 31'
Toni Kroos
Nie był to jego najlepszy występ. Nie dyktował tempa gry tak, jak nas do tego przyzwyczajał. Na szczęście jedno się nie zmieniło – świetne dośrodkowania ze stałych fragmentów gry. W pierwszej połowie znów obsłużył Sergio Ramosa, jednak obrońca oddał niecelny strzał. Po przerwie piłka posłana przez Niemca trafiła na głowę Cristiano Ronaldo, a chwilę później do bramki mógł wpakować ją Casemiro.
Ocena redakcji3,7
Ocena użytkowników3,6
Minuty94
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe2
Odbiory3
Straty14
Faulował1
Faulowany1
Kartki - 71'
Gareth Bale
W ostatnim czasie mógł nieco odpocząć i nabrać siły na kolejne mecze, dlatego oczekiwano od niego znacznie lepszej dyspozycji w ofensywie. W rzeczywistości znów można było mu zarzucić długie momenty bez jakiegokolwiek wpływu na grę Los Blancos. W drugiej częśći meczu przeszedł na lewą stronę, gdzie pomagał Marcelo. I rzeczywiście bardziej można pochwalić go za grę w defensywie, co niestety oznacza, że ponownie nie dał drużynie tego, czego można było oczekiwać.
Ocena redakcji2,9
Ocena użytkowników2,6
Minuty94
Gole0
Asysty0
Strzały2
Strzały celne1
Podania kluczowe0
Odbiory7
Straty16
Faulował0
Faulowany1
Kartki-
Karim Benzema
Swoją bramką Casemiro zabrał mu tytuł MVP. W pierwszej połowie Francuz był zdecydowanie najlepszym graczem Realu Madryt. Nie chodzi tylko o gola – był odniesieniem dla całej drużyny. Walczył na obu skrzydłach, wypełniał też rolę odgrywającego i ładnym, precyzyjnym strzałem wyprowadził Los Blancos na prowadzenie. Takiego Karima chcemy oglądać w starciach z Atlético, Barceloną i Bayernem.
Ocena redakcji5,0
Ocena użytkowników4,9
Minuty86
Gole1
Asysty0
Strzały1
Strzały celne1
Podania kluczowe2
Odbiory1
Straty9
Faulował2
Faulowany0
Kartki-
Cristiano Ronaldo
Jeśli jeszcze jakiś czas temu głoszono tezę, że nie daje drużynie nic poza golami, teraz te głosy muszą przycichnąć. Zrobił swoje, zaliczył dwie asysty i pomógł drużynie. Nie grał egoistycznie, widział partnerów. Właśnie o takiego Cristiano chodzi – odkładającego na bok klasyfikację Pichichi czy Złotego Buta, za to poświęcającego się dla drużyny.
Ocena redakcji4,4
Ocena użytkowników4,3
Minuty80
Gole0
Asysty2
Strzały2
Strzały celne1
Podania kluczowe3
Odbiory1
Straty8
Faulował2
Faulowany2
Kartki-
Lucas Vázquez
Niespodziewanie pojawił się na boisku za Lukę Modricia, ale jedna statystyka pokazuje, że Zizou się nie pomylił. W 31 minut Hiszpan zaliczył cztery odbiory. Wydatnie pomógł Carvajalowi w grze obronnej i cała drużyna lepiej poruszała się, gdy gospodarze szukali bramki wyrównującej. Lucas zrobił swoje – dał drużynie zaangażowanie, szerokość gry i szybkość.
Ocena redakcji3,9
Ocena użytkowników3,4
Minuty31
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory4
Straty5
Faulował1
Faulowany0
Kartki-
Isco
Grał za krótko.
Minuty14
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory2
Straty3
Faulował0
Faulowany0
Kartki-
Álvaro Morata
Grał za krótko.
Minuty8
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory2
Straty1
Faulował1
Faulowany0
Kartki-
Średnia zespołu (redakcja)4,00
Średnia zespołu (użytkownicy)3,93
Zinédine Zidane
Nie zaskoczył z ustawieniem pierwszej jedenastki. Królewscy znów przespali początek, ale wraz z upływem minut radzili sobie coraz lepiej. Athletic w końcówce nieco nastraszył Królewskich, ale nie stworzył ani jednej świetnej sytuacji pod bramką Keylora. Mądra gra w defensywie się opłaciła.
Ocena (redakcja)4,6
Ocena (użytkownicy)4,1
Sędziowanie
Santiago Jaime Latre stał przed trudnym zadaniem i przeciętnie wywiązał się ze swojej roli. Kilka razy na pewno powinien był wyciągnąć żółtą kartkę, ale brakowało mu odwagi. Trudno też zrozumieć, jakim cudem taki piłkarz jak Raúl García kończy taki mecz bez choćby jednego kartonika. Latre dał przyzwolenie na taką grę, a gracz Athleticu tradycyjnie chętnie z tego korzystał.
Ocena (redakcja)2,7
Ocena (użytkownicy)2,9

Oceny według Marki (skala 0–3)

Oceny według Asa (skala 0–3)



REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Oceny pomeczowe piłkarzy Realu Madryt

Komentarze

2017.03.20, godz. 01:19, modric94
Bernabéu7 co ty chrzanisz? Wczoraj zagral bardzo dobrze, 2 asysty, akcja dwojkowa z Marcelo palce lizac i kilka razy popracowal rowniez w obronie.

A ten tekst, ze nie strzela wiecej niz jednego gola, a czesto konczy z zerowym dorobkiem bramkowym... To wyjasnij mi, jakim cudem ma srednia w tym sezonie w przyblizeniu 1 gola na mecz? Jesli to co piszesz jest prawda, to jest to matematycznie niemozliwe.

Zobacz ile sytuacji mial Real po zejsciu Ronaldo - zero. Athletic byl o krok od wyrownania. Gosc bierze na siebie minimum 2 obroncow w meczu z ciezkim rywalem, zalatwia do tego 2 asysty, a ty na niego narzekasz. Oczekujesz, ze bedzie bral pile pod wlasnym polem karnym, biegl cale boisko mijajac jak tyczki 10 graczy, po czym zalozy siatke bramkarzowi, minie go i wykonczy glowka? To nie fifa... Messiego nie ma caly mecz, dostanie pilke, wykona proste podanie, ktore wykonczy Suárez i wszyscy go uwielbiaja, a u nas niewazne co zrobi Ronadlo, i tak beda na niego narzekac. Niestety w porownaniu do Barçy mamy bardzo niewdziecznych fanow...
2017.03.19, godz. 19:39, winetu83
W przypadku Marcelo, to wydaje mi się, że on jest po prostu zajechany.
Nie ma zmiennika, który by go odciążył.
2017.03.19, godz. 17:29, Kmfip
Przez wiekszosc meczu Benz byl MVP tez strzelil bramke do tego wykreowal kilka sytuacji kolegom, cofal sie zagral chyba z 80 minut. Casemiro tez zagral super mecz, ale nie az taki jak Benz. Zagral dobra pilke do Ronaldo, ale taka pilke to on powinien rzucac co mecz a nie chowac sie za Modriciem i Kroosem praktycznie nie robiac nic z przodu. W tym meczu zagral tak jak sie od niego wymaga + bramka, do tego Aduriz i Garcia powinni wyleciec juz dawno za swoje zachowanie.
2017.03.19, godz. 17:01, bielutky
@Leomessi96
Kogo nazywasz najlepszym piłkarzem na świecie? Bo chyba nie Messiego, który jest cieniem samego siebie w tym sezonie. Neymar i Suárez ciągną Barce...
Swoją drogą, żegnam. Idź popatrzeć z drugiego miejsca. Nie trzeba nam tu bordowych putków z bólem tylnej części ciała.
2017.03.19, godz. 16:37, e_santiago_b
Kolejna bramka Mbappe.
2017.03.19, godz. 16:37, jareknowik
Kmfip

Powiem tak Casek pomimo świetnego meczu w defensywie strzelił bramkę i miał kluczowe podanie do Crisa, przez co zrobił dużo więcej niż jego główne zadnia, przewidziane na tej pozycji. Jednie można by mieć pretensje do tych przepychanek, bo różnie mogło się to potoczyć.
2017.03.19, godz. 16:25, gigilatrottola
WOW jaki wynik Ronaldo! Razem z Balem maksymalnie zasłużyli na 1. Dwie asysty ładnie się prezentują na papierze, ale jeżeli ktoś oglądał mecz to wie jak to wyglądało.
2017.03.19, godz. 16:22, Dominqez
Ciekawa sprawa CR jednak był wkurzony, że Zidane go zmienił. Oto link: https://www.youtube.com/watch?v=JphegUIXMLM od PasionFutbolista.
2017.03.19, godz. 16:17, Bernabeu7
jurgenovsky

chcesz mi powiedziec o tych 2 asystach, tak?

1)-dograłbym nawet chyba ja.
2)inteligentnie przedluzyl, ale co to zmienia w kontekscie calego jego wystepu?

Kiedy on ostatni raz strzelil wiecej niz 1 bramke? Naprawde nie pamietam. Wgl mega duzo meczy konczy totalnie niewidoczny z zerowym dorobkiem bramkowym. Jak ktos wczoraj napisal-gra mu nie idzie, spuszcza glowe, nie wraca po akcji ze spalonego i gramy w dziesięciu. Mianuje się najlepszym na świecie, przecież to są jakieś zarty. Juz teraz nadaje sie praktycznie tylko do bicia karnych i czekania na wrzutki a co bedzie w 2019? Albo w 2021?
2017.03.19, godz. 16:12, patryk33221
@Leomessi96
A ja sie ciesze, ze nie istniejesz w prawdziwym zyciu. Jestes tylko idi"ta, ktory istnieje w internecie hejtujac bo jestes zyciowym przegrywem.Hahaa
2017.03.19, godz. 16:12, jurgenovsky
Bernabéu7
Że niby jakim występie?
2017.03.19, godz. 16:01, Bernabeu7
Rzućcie okiem:

https://www.youtube.com/watch?v=HUmaUkfnY44

Krysztjanu bardzo się zdenerwowal, ze został zdjety po kolejnym marnym wystepie xD
2017.03.19, godz. 15:51, Madridista2308
Mbappe znowu gol. Co za sezon 18 latka :O
2017.03.19, godz. 15:37, SnupDok
czemu nie mozna dawac ujemnych not? szczegolnie przy ramosie -.-
2017.03.19, godz. 15:36, jurgenovsky
Ma ktoś jakąś stronę ze streamem do skoków, który ładnie odbiera na telefonach?
2017.03.19, godz. 15:29, Qbens
Mbappe ładuje aż miło. Potencjał ma niesamowity, zobaczymy czy rozwinie go na miarę swojego talentu.
2017.03.19, godz. 15:25, remii
Mbappe kolejny gol, będzie walka o niego latem.
2017.03.19, godz. 15:23, Kmfip
Jak dla mnie Benz MVP byl najlepszy, byl wszedzie. Casemiro tez dobrze, ale to sa jego obowiazki od tego jest. Benz napedzal z przodu a i z tylu pomagal, zeby koledzy z ataku mieli lepsza skutecznosc to i z przynajmniej jedna asysta moglby skonczyc.
2017.03.19, godz. 15:13, Pan_Franciszek
Dziś bordowe kmiotki stracą pkt. z Valencią i po emocjach w lidze...
2017.03.19, godz. 14:52, RonnieJD
Hahah, Valdes zrobił interwencję roku w meczu z Manchesterem. Oby dzisiaj City wygrało, może jeszcze Diabły łykną Lpool :D
2017.03.19, godz. 14:47, dexterro
Yerlod

Nie potrafimy czy nie chcemy? Nie potrzeba ważnych transferów, chyba że do rozbicia BBC, ale to jak wiadomo marzenie ściętej głowy.
2017.03.19, godz. 14:27, Yerlod
GrubyBKS
No to oczywiste, że jesteśmy słabsi, niż dwa/trzy lata temu. Ronaldo widoczny regres, Modrić mniej widoczny, ale też. Benzema też widoczny, dla mnie Marcelo nie zrobił regresu, Varane się nie rozwinął tak jak oczekiwałem, Keylor przez pierwszą połową temtego sezonu był najlepszym bramkarzem na świecie, teraz nasz słaby punkt.
Mamy dużo młodych graczy, tylko nie potrafimy ich wdrożyć do składu. Dla mnie Modrić i Kroos powinni rywalizować o skład, a przed nimi James/Isco. W tym oknie transferowym pewnie w końcu zrobimy jakieś ważne transfery do pierwszego składu, bo przez ostatnie lata zasilanie ławki było.
2017.03.19, godz. 14:15, peres
Lucas dal dobra zmiane???, zart roku, po jego wejsciu posypala sie cala gra obronna, tak bardzo pomagal daniemu ze przy bramce obaj stali i patrzyli sie na siebie zaden nie wiedzial co ma robic, to byla najgorsza zmiana roku, a sam lucas zagral katastrofalnie nic nie dajac druzynie zreszta tak samo jak isco i morata wszytskie trzy zmiany byly slabe.
2017.03.19, godz. 14:02, vamosreal93
leszek0822

PIlka to sport druzynowy, jak sie przegrywa to razem, fakt np ze taki Bale gral totalny syf moze byc przyczyna nie tylko samej gry Bale'a ale i calej druzyny, dlaczego tylko on mialby oberwac?

Mniej podziałów, wiecej jedności.
2017.03.19, godz. 13:55, michaleo3
leszek0822

Byłoby to trochę nie fair po meczach typu a Atlético (3:0) gdzie cały zespół zagrał naprawdę ładnie.
2017.03.19, godz. 13:55, Sebbar4800
Leszczu
dzieki za odpowiedz. ma ten cały "skrypt" fantazje :)
2017.03.19, godz. 13:47, Leszczu
leszek0822, a po co? Czasem są mecze, że tego najsłabszego nie ma sensu wyróżniać, bo np. ma ocenę 3,8, czyli wcale nie tak tragicznie. Wprowadzi to jeszcze większy hejt na głosujących, bo czyjś ulubieniec dostanie kciuczka w dół. Dla mnie to niepotrzebne.
2017.03.19, godz. 13:47, KingRagnar
Oceny Bale, Marcelo i Modricia stanowczo zawyżone. Ale to standard na tej stronie.
2017.03.19, godz. 13:43, leszek0822
Fajnie by było zrobić jeszcze jakaś gwiazdkę dla najgorszego zawodnika , skoro jest dla najlepszego , np kciuk w doł . Wiem ze widać to po notach , ale najlepszego tez
2017.03.19, godz. 13:25, marfel
GrubyBKS
Zdanie mam w sumie podobne choć pominę kwestię związaną z Barceloną. Oni mają swoje problemy, my swoje. Najgorsze jest to że obecnej Barcelonie ten Real już dawno powinien uciec w lidze. Bo tyle co oni naliczyli wpadek to ciężko sobie przypomnieć na przestrzeni ostatnich lat. A to my powinniśmy być szalenie zmotywowani bo to wstyd nie wygrać od tylu lat mistrzostwa Hiszpanii. Już nawet nie chcę pisać co będzie jak w tym roku znów tego nie zrobimy.
A co drużyny? W Hiszpanii się często pisze że kończy się pewien cykl w drużynie. Ja zaryzykuję twierdzenie że w Realu też się kończy pewien cykl, szczególnie dla kilku zawodników.
U nas jest dziwna sytuacja bo mamy zawodników którzy mogą dać nowy impuls, nową świeżość ale oni siedzą na ławce. Problem jest w tym że my na przestrzeni ostatnich lat nie wkomponowaliśmy do składu kogoś nowego i świeżego( a nawet kilku). Jedynie może Casemiro. Co prawda Real szczyci się graczami którzy nadal maja swoje najlepsze lata przed sobą ale oni nie grają(Kova, Isco, James, Asensio). Co by nie mówić to podstawową 11 tworzą już zawodnicy mający swoje lata- zaczynając od Keylora, poprzez Ramosa,Pepe, Marcelo, Modricia, CR i Benzemę, a już można dodać Bale i Kroosa). Dla mnie to jest trochę za duże przechylenie w jedną stronę dlatego też liczę na jakąś małą wymianę pokoleniową. Bo im dłużej będziemy czekać tym gorzej.
Jeden powie że mamy "starą" podstawową 11, inny że jeszcze nie( bo co to za wiek dla piłkarza ok. 30 roku). Tylko że prawda jest taka że przeważnie wraz z okolicą 30 na karku większość piłkarzy idzie w dół, a jak jeszcze kilku się zbierze w jednym składzie to jeszcze bardziej to widać. I to nie przypadek że teraz już wyskakują piłkarze pokroju Dembele, Jesúsa, Asensio, Mbappe czy Donnarummy. Już zaczynają do głosu dochodził piłkarze urodzeni grubo po 90 roku a teraz w najlepszych latach są ci właśnie tuż po 90 roku. Można wymieniać w nieskończoność- Neymar, Griezmann, Hazard, Dybala, Coutinho, Verratti, Pogba, Lacazette,Alaba,De Gea, Courtois, Lukaku, Kane, Icardi, Thiago, Ekiksen i tak dalej. Są jeszcze takie przypadki że ktoś grał przez ostatni czas średnio a nagle zaczął błyszczeć jak Deulofeu czy Suso w Milanie. Bo oni właśnie teraz wchodzą w swój najlepszy czas.
Dlatego ja nawet jak wygramy ligę i LM będę za tym by Pérez zrobił jakieś zmiany. Czas trochę odmłodzić kadrę
2017.03.19, godz. 13:09, dexterro
Kroos prawie 4 XDDD
2017.03.19, godz. 13:07, barthezz#1
Isco mogliście ocenić bo wniósł sporo do gry. Co do GrubyBKS to masz rację, ja bym dodał jeszcze do tego Varane'a. Miałem co do niego wielkie nadzieje, ale strasznie pikuje w dół z formą. Ogólnie to widać gołym okiem, że nie mamy kompletnie stylu i pomysłu na grę w erze Zizu. To taka bardziej gra podwórkowa czy z II ligi. Wszystko na aferę, jakaś wrzuta bo może Janek dobiegnie i strzeli z czuba. Źle się to ogląda. Mam nadzieję, że się pomylę, ale ciężko będzie wygrać w tym sezonie cokolwiek. Mówi się o Kroosie, Modriciu, a wg mnie najsłabsza formacja to obecnie atak. Tutaj po sezonie wymienić BBC to konieczność + ktoś za Modricia, który już się nam starzeje i całego sezonu nie wytrzyma z formą z topu. Nie ma tamy już błysku, chęci itp. Verratti, Hazard i Mbappeby by ożywili trochę skład.
2017.03.19, godz. 13:03, Anaa97
GrubyBKS, chyba nikt nie musi Cię informować jak działają na organizm człowieka upływające lata? To nie działa w ten sposób, że im człowiek starszy, tym coraz lepszy. W dodatku wydaje mi się, że przesadzasz. Ronaldo faktycznie obniżył loty, ale to dlatego, że kiedyś był poza wszelkimi normami i kiedyś to musiało nastąpić. A Marcelo i Modrić w tym sezonie pokazali kilka razy fenomenalną postawę. Zmęczenie wzięło u nich górę od kilku meczów. Co do Kroosa to nie zgadzam się zupełnie, nie wiem skąd to wziąłeś, a jeśli chodzi o Navasa to wszyscy wiemy jaka jest sytuacja.
Z tą Barçą też solidnie przesadziłeś. Nigdy nie wiesz co by było, jeśli się to nigdy nie wydarzyło, więc lepiej zostać przy tym co jest. ;) Pozdrawiam.
2017.03.19, godz. 13:01, Leszczu
Sebbar4800, nie wymyślamy, losuje je skrypt :P
2017.03.19, godz. 13:00, andriy1993
Mnie u Cristiano tylko jedno wkurza: rywal przebiega 3-4 metry obok niego, a on patrzy sobie na niego jak gdyby nigdy nic, przez co potem Marcelo miał pełno roboty na swojej stronie. Jak widzi Ronaldo, że kolega sobie nie radzi, to niech do choroby jasnej wróci i pomoże, korona mu z głowy nie spadnie.
2017.03.19, godz. 12:55, Sebbar4800
Ciekawe kto wymyśla te nicki zwyciezców. Po każdym meczu mam z tego polewkę :) za to na koniec sezonu zgarnie nagrodę ktoś kto sie bardzo udziela :) fajne.
2017.03.19, godz. 12:52, GrubyBKS
Czy tylko ja mam wrażenie, ze kilku zawodników od 2 lat zaliczyło solidny regres?
Mam tu na mysli takich zawodników jak Marcelo, jak Ronaldo, jak Modric.
Jeszcze 2 lata temu byli bardziej efektowniejsi, teraz niestety coraz więcej cieniują. Do tego mozna sobie jasno powiedziec, ze wielu innych zawodników jest w bardzo przecietnej formie. Carvajal, Kroos, Navas grają bardzo ale to bardzo przecietnie. Kroos zresztą chyba od samego poczatku jest nijaki.

Mam wrażenie, ze Real 2/3 lata temu był dużo silniejszy a miał takich samych zawodników. Niby jest to pierwsze miejsce w lidze, niby jest ćwierćfinał ale mnie kilku zawodników nie przekonuje. Real wygrywa mecze indywidualnościami, a pozycja w lidze jest takze zasługa słabej gry Barcelony. Umówmy sie, kilka lat temu, z taka gra to widzielibysmy plecy Barcelony :)
2017.03.19, godz. 12:49, Korytko
Oceny Marki jak najbardziej trafne :)
2017.03.19, godz. 12:46, crack12
beIN Sports za MOTM uznał Karima :)
2017.03.19, godz. 12:44, basiHM
Ocena dla Marcelo to jakiś żart. W ataku nic nie zrobił oprócz jednego dobrego podania do Benzyny, a w obronie był jako jedyny fatalny. Williams przebiegał sobie na jego stronie jak na polanie, 3,6 i 3,8? Jego oceba za to spotkanie nie powinna być wyższa niż 2,7.
2017.03.19, godz. 12:39, squax
A co jeśli Zidane przygotował Benzemę na wiosenne mecze, na ten najgorętszy okres? Może treningi były ułożone tak, żeby gość z formą eksplodował właśnie teraz.
2017.03.19, godz. 12:38, Mentosiwo
Kros prawie 4? Aha. To Isco powinien mieć z 5 bo pare razy celnie podał i miał 2 odbiory...
2017.03.19, godz. 12:37, Szaman10
Na konto sędziego trafia też brak drugiej żółtej dla Aduritza.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama