Advertisement
Menu
/ laliga.es

Nie będzie Ligi Mazda

Kontrowersje wokół nazwy rozgrywek zostały rozwiane

W zeszłym tygodniu informowaliśmy o tym, że japoński producent samochodów osobowych Mazda zostanie głównym sponsorem ligi hiszpańskiej w sezonie 2015/16. Dziś w Madrycie odbyła się uroczysta ceremonia, podczas której zdradzono szczegóły sponsorskie i rozwiano kilka wątpliwości.

Najważniejsza wiadomość jest taka, że rozgrywki nie będą miały nazwy „La Liga Mazda”, mimo że japoński koncern został głównym sponsorem, o czym poinformował Javier Tebas (prezes La Ligi). Nie wiadomo jeszcze, czy La Liga pozyska nowego tytułowego sponsora, który zastąpiłby hiszpański bank BBVA, będący sponsorem rozgrywek od sezonu 2008/09. Na dziś sytuacja wygląda tak, że liga hiszpańska pozostanie bez tytułowego patrona i będzie nazywać się po prostu La Liga.

Mazda będzie reklamować swoją markę na stadionach, platformach internetowych, w mediach tradycyjnych i społecznościowych oraz w programach telewizyjnych poświęconych La Lidze. Umowa została już podpisana i wejdzie w życie w czerwcu 2016 roku. Obejmie rozgrywki Primera oraz Segunda División.

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!