• polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2014.02.23, godz. 13:36, El Jarek / footyheadlines.com

Nowe zdjęcia koszulek na 2014/15

Strona FootyHeadlines pokazała nowe zdjęcie koszulek Realu Madryt na sezon 2014/15. Na stronie pojawiły się fotografie trykotu domowego i wyjazdowego na Ligę Mistrzów, który ma być w kolorze różowym. Na białej koszulce wyróżniają się różowe wstawki na bokach i na plecach oraz napis „Real Madrid” przyozdobiony gwiazdką. Jeśli chodzi o drugą koszulkę, to też zawiera ona z tyłu motyw z gwiazdką, a herb ma być w kolorach białym i różowym. Strona informuje, że także spodenki i getry będą w kolorze różowym. Dowiadujemy się również, że trzeci komplet, wyjazdowy na Ligę, będzie w kolorze czarnym. Domowe i wyjazdowe stroje mają zostać oficjalnie pokazane w maju, a komplet na rozgrywki europejskie w sierpniu. Cena koszulek ma wzrosnąć z 80 do 85 euro.



Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Przygotowania do sezonu 2014/15

Komentarze

2014.05.23, godz. 21:46, Nindan
okropność
2014.02.24, godz. 22:29, Assasz
Brzydkie!
2014.02.24, godz. 18:10, ShifT2
Różowy jest piękny! Super koszulki.
2014.02.24, godz. 17:05, OmarRM
kurtisw
Zgadzam się w stu procentach z Tobą. Ale co poradzisz, że na tym świecie żyją debile...
2014.02.24, godz. 17:03, OmarRM
O to różowej na pewno nie kupie, bo jeszcze wezmą mnie za jakiegoś pedała.
2014.02.24, godz. 16:44, Hubertus401
Liczę na to, że w 2019 (może szybciej :D) Real zmieniy na Nike. Tworzy naprawdę świetne stroje :-).
2014.02.24, godz. 13:39, 00borsuk
Nie no żałosne, trzeba tylko trzymac kciuki zeby jak najszybciej real zmienil sponsora, bo adidas to z roku na rok coraz wieksze dziadostwo robi. Nie dosc ze wygladaja do bani, to jeszcze rozowe??
Tak to wygladaja lalki dla malych dziewczynek, taki klub jak Real, legendarny, topowy z tradycjami powinien prezentowac sie godnie i z klasa, a nie wystawiac sie na posmiewisko.
Jedyne wyjscie to nie kupowac tego szitu, jak im sie nie bedzie zgadzalo w kasie, to sie przynajmniej na przyszlosc naucza, zeby dbac o wizerunek królewskiego klubu.
2014.02.24, godz. 11:50, lukaszbxx
Do Ciemnogrodu z otchłani internetu dotarły pierwsze niewyrazne zdjęcia nowych, rozowych koszulek. Placz, zgrzytanie zębów i idiotyczne, infantylne dyskusje gwarantowane. Dla mnie mogą nawet w garnku na glowie pomykac po boisku byle trofea do domu przywozili:)
2014.02.24, godz. 10:35, Sebasq
lipne te stroje... teraźniejsze są zaje***te...:):)
2014.02.24, godz. 09:39, martq
Kolorami się nie gra. Mogą być.
Ale czemu ingerują w herb?
2014.02.24, godz. 04:15, mutikax
nie wiem czemu te zlote wam sie tak podobaly... mozna poprostu wam sie dobrze kojarzyly. mi np bardzo podobaly ise koszulki z 12/13, ale kojarza mi sie tragicznie. czerwone i czarne z 11/12 byly super, przyznam. co mozna dodac do bialej koszulki?
2014.02.23, godz. 23:54, paulabdg92
Przetrawić różowe to problem,a jeszcze 'zmianę' herbu? No bez jaj. I Real na to pozwala? O masakro!
2014.02.23, godz. 23:37, Jacek21122
Najlepsze stroje to były te z niebieskimi paskami ( chyba 2010/11) ale te z zeszłego sezonu też niczego sobie :D
2014.02.23, godz. 23:36, WOLF1986
Biała na pewno zakupię. Różowa to pewnie ze dwa mecze w sezonie :)
Nie może być jakaś retro ?
2014.02.23, godz. 23:16, alvaro0123
nikt mi nie powie, najlepsze były w sez 2011/2012 białe ze złotymi dodatkami i te czerwone :D mistrzowski sezon, mistrzowskie stroje.
2014.02.23, godz. 23:07, kurtisw
rivelino

i to jest glupota przejmowac sie opiniami innych. jeszcze rozumiem jak chodzi bezposrednio o ciebie, ale dales sasiadowi w ryj bo ktos wyzwal ronaldo od "żelka"?? po prostu bez komentarza...
2014.02.23, godz. 22:39, Fankakrolewskich
Buska14
Moj tata byl w sadzie bo go prosila zeznawal przeciw niemu ale wycofala sie z oskarzenia.
2014.02.23, godz. 22:32, rivelino
Buska14 - Chodzi mi o kolor, który złośliwym będzie się jednoznacznie kojarzył. Wystarczy, że sąsiad wołał na CR7 per "Żelek" do czasu, gdy nie puściłem mu krew z nosa. A tu oni chcą jeszcze dać taki trefnisiowy argument do ręki.
2014.02.23, godz. 22:30, Buska14
Fankakrolewskich
Aha, czyli rozumiem, że wszyscy tam macie w dupie że ją bije. A jak, co tam. Kiedyś będzie chciał ją zabić a wy i tak nic nie zrobicie bo po co?
2014.02.23, godz. 22:24, Buska14
rivelino
Czyli, jeśli noszę różową koszulkę to jestem odrazu gejem tak?
2014.02.23, godz. 22:06, domin11rm
NIE!!! Koszulki na następny sezon powinny być takie same jak mamy teraz, można jedynie poprawić jakieś detale i będzie super!!!
2014.02.23, godz. 21:53, rivelino
A te różowe to dla kogo? Potem będą wołać Gejo-Real. Mam nadzieję, że środowiska hetero, czyli normalni ludzie, oprotestują ten idiotyczny pomysł. W historii futbolu robiono nawet konkursy na najgłupsze stroje piłkarskie. Zwyciężył jakiś strój klubowy, w którym koszulka była stylizowana na futro geparda. Oj, dostanie się komuś za ten kolor. Trzeba jednak pamiętać, ze kultura latynoska promuje model macho w wersji unisex, czyli według zasad mody metroseksualnej.
2014.02.23, godz. 21:46, daro2299
Mam nadzieję, że te różowe koszulki to kiepski żart. Tan różowy element na białej to też słaby pomysł.
2014.02.23, godz. 21:27, smucio
Trickster
Co ja będę z głupim dyskutować..
2014.02.23, godz. 21:24, Super gold25
bez formy graja to przegrywaja
oby tak dalej
2014.02.23, godz. 21:21, Hubertus401
Atleti przegrywa 2:0 :D
2014.02.23, godz. 21:14, Super gold25
bedziemy bronić praw pedziów ?
2014.02.23, godz. 21:12, New_Divide
  torn4do1899 - BAN (Prowokacje)   14 dni
2014.02.23, godz. 21:11, New_Divide
  peciak - BAN (Prowokacje)   14 dni
2014.02.23, godz. 21:09, gwiazdy23
Osasuna strzela wszystko układa się po naszej myśli ; )
2014.02.23, godz. 21:06, amandril
OSASUNA!!!! Tak trzymac!!!!
2014.02.23, godz. 21:06, Pawelt91
Komuś się w głowie poprzewracało.
2014.02.23, godz. 21:01, MaCiesz
W tym roku pomarańczowe, za rok różowe a za dwa żółte.
2014.02.23, godz. 20:57, faust01
Kurcze tylko nie różowy! Już widzę te komentarze fanów z drużyn przeciwnych... Ehhhh... To może bedzie T-Mobile Santago Bernabéu ? :-)
2014.02.23, godz. 20:54, Fankakrolewskich
joszko
No wiadomo ja nigdy nie uderze beda szla metoda mojej mamy.
I nie mowie ze kazdy staje sie zly, ale jest to duzy procent dlatego tak jestem przeciwna biciu. Kocham dzieci i nie wyobrazam sobie uderzyc te slodkie dziecko.
2014.02.23, godz. 20:46, mawerick
kubalinka
Przykro mi, że Cię zmartwię,ale tam są dwa guziczki
2014.02.23, godz. 20:39, joszko
Fankakrolewskich
To mogę pogratulować twojej mamie, że jej się udało. Ja wg "swojego" uznania uważam, że również zostałem dosyć dobrze wychowany choć nie raz zdarzyło się, że dostałem od mamy "klapsa" . Więc na podstawie tego wnioskuje, że z klapsem też można dobrze wychować dziecko i nie tylko sposób bezstresowego wychowania jest dobry. To tak jak w matematyce, istnieje kilka sposobów na rozwiązanie 1 zadania i jak do tego nie dojdzie wynik będzie ten sam.
2014.02.23, godz. 20:33, kubalinka
z każdym rokiem stwierdzam, że koszulki są coraz gorsze, po czym się przekonuję i i tak kupuję, ale w tym roku to adidas zasługuje na wypowiedzenie kontraktu. mam tylko nadzieję, że to nie jest kołnierzyk z tym żałosnym guziczkiem?
2014.02.23, godz. 20:31, PietrekHM
sory link nie działał : http://www.fcBarça.com/53649-rozowe-koszulki-treningowe-w-pr
zyszlym-sezonie.html?p=2
2014.02.23, godz. 20:31, Pasio97
Kontynuujcie ide po popcorn :>
2014.02.23, godz. 20:31, Futbol_lista
To wszystko wina El Jarka. Jak zwykle "prowokuje". ;D
2014.02.23, godz. 20:29, PietrekHM
http://www.fcBarça.com/53649-rozowe-koszulki-treningowe-w-pr
zyszlym-sezonie.html?p=2
Na pocieszenie ;p
2014.02.23, godz. 20:25, remik031
Tylko "kibice" Realu potrafią spamować komentarzami które nie maja nic wspólnego z tematem.... Masakra, idzie sie usmiac ;P
2014.02.23, godz. 20:25, PietrekHM
http://fangol.pl/view/29522/koszulka-realu-na-sezon-14-15
Takie koszulki byłyby super ;)
2014.02.23, godz. 20:22, Fankakrolewskich
joszko
Mojej mamie sie udalo mnie wychowac , ani sie nie puszczam ani nie pije alkocholu, nie pale, nie zabiem to uwazam, ze wychowanie bez bicia mojej mamie sie udalo.
2014.02.23, godz. 20:20, snajper_87
Co to za Rozmowy w Tłoku, Panie i Panowie litości zaczęło się od gejów a kończy na biciu dzieci a temat: "Nowe zdjęcia koszulek na 2014/15".
2014.02.23, godz. 20:14, mateuszch1991
Dobrze,że rózowy jest tylko na lige mistrzów, zagramy w nich ze dwa razy tak jak w pomarańczowych. Ale wolałbym inny kolor np ponownie czerwony był kozacki
2014.02.23, godz. 20:13, joszko
fankakrolewskich
Odwracasz kota ogonem :) Napisałem że są różne sytuacje ale przecież są i różne dzieci i rodzice. Każdy ma swój charakter. Dla jednego dziecka wystarczy rozmowa, drugie może tego nie zrozumieć i dalej będzie robiło ciągle źle, aż nie dostanie klapsa. Z doświadczenia wiem, że nie ma złotego środka , a teoria niestety nie idzie w parze z praktyką. Jeżeli opanujesz i wychowasz swoje dziecko na "porządnego" człowieka bez ani jednego klapsa to mógłbym Ci szczerze pogratulować ale zanim to nastąpi to najpierw musisz zostać mamą. ( TEORIA nie równa się PRAKTYKA) :)
2014.02.23, godz. 20:07, Fankakrolewskich
drbat
Bicie by nie pomoglo bo dalej bys tu robil, ja mieszkam w zlej dzielnicy i mam za sciana faceta, ktory byl bity przez rodzicow (chwalil sie do mojego ojca i gadal jak to bicie dzieci jest dobre) dorosl widawal sie porzadny jak wy to mowiecie, a jak sie ozenil to pokazal prawdziwe swoje oblicze on normalnie maltretuje swoja zone i dzieci. Jest damskim bokserem od kolegow dostal za to, ze uderzyl kobiete i myslisz, ze to pomoglo od dobrych 17 lat albo i wiecej ja bije
2014.02.23, godz. 20:02, nowy94pl
banyyy
Według najnowszego Uniwersalnego Słownika Języka Polskiego PWN klaps to ‘uderzenie dłonią na płask, najczęściej w pośladki, stosowane zwykle w celu skarcenia kogoś, zwłaszcza dziecka’.
Klaps to uderzenie. A uderzenie, nawet tylko jedno, jest biciem. Zawsze – bez względu na to, czy bity jest dorosły, czy dziecko.
2014.02.23, godz. 20:01, drbat
Fankakrolewskich
Gdybym był heroinistą bądź damskim bokserem i tylko wp***l mógłby mnie naprostować to co wtedy?
2014.02.23, godz. 20:00, banyyy
nowy94pl - jednak nie zrozumiałeś, bo tu nie chodzi o bicie(maltretowanie, tyranie lub znęcanie się nad dzieckiem) trochę mózgu, proszę..

Rewelacyjna wypowiedź drbat'a ! Po prostu chłopak wie coś o życiu!
2014.02.23, godz. 19:56, Fankakrolewskich
joszko
A ja znam co dziecko jest bite i powiedzialo ojcu spier... I co powiesz ? Jednak nie dokonca jest skutecznie bicie skoro powiedzial, to ojcu w twarz.
2014.02.23, godz. 19:53, rifael
Jakoś przełknę to, że komplet na lm jest różowy bo i tak Real zagra w nim 4-5 razy, ale co ma znaczyć, że herb będzie w kolorze białym i różowym ?!?!? jak oni mogą chcieć zmienić kolor herbu ?!?! oby to nie przeszło z tym herbem bo będzie hańba dla historii klubu..
2014.02.23, godz. 19:51, nowy94pl
drbat
Nie po prostu uważam że klaps z definicji słownika polskiego to też bicie. A bicie drugiego człowieka jest przestępstwem. Uważam że danie dziecku klapsa to porażka rodzica który nie potrafi w inny sposób ukarać dziecka. Uważam że Janusz Korczak który poświęci swe życie dzieciom i spędził z nimi większość życia wie więcej o wychowaniu niż osoba która praktykuję błędy krąg rodzinny. "Ociec mnie bił i wyrosłem na dobrego człowieka więc też będę bił dzieci". Dzieci to ludzie, ciekawe czy uderzysz zwykłego człowieka na ulicy bo nie wyrzuci papierka do kosza albo przejdzie na czerwonym świetle. Jeżeli chcesz to bij swoje dzieci tylko pamiętaj że jest coś takiego jak Konwencja o Prawach Dziecka i radzę się z tym zapoznać bo uderzając dziecko popełniasz przestępstwo. na tym zakończyłbym tą dyskusję. Nie chce mi się już tłumaczyć najprostszej zasady której wielu ludzi nie może nadal pojąć. DZIECI TO LUDZIE
2014.02.23, godz. 19:50, joszko
Ja również zgadzam się z drbatem i kurtisw. Do wszystkiego trzeba podchodzić z umiarem, bicie dziecka jest krokiem ostatecznym ale i czasami jedynym rozsądnym. Rozmowa nie zawsze jest skuteczna, tym bardziej jeżeli nie masz do tego odpowiedniego podejścia. W teorii to wszystko ładnie brzmi ale w praktyce dzieją się różne sytuacje i jeżeli ich nie doświadczycie na własnej skórze to tego dokładnie nie zrozumiecie.
Nowy94pl
Tak jak wspomniał drbat , nie rozumiem jak możesz wzorować się na poradnikach ludzi, którzy nigdy nie posiadali dzieci . Przecież to tak jakby słuchać księdza i pytać się go dlaczego z żoną mi się nie układa.
Nawiązując do skrajnych sytuacji. Ciekawe jak się zachowasz, jak np twój syn na każdą twoją rozmowę lub tłumaczenia co robi źle po prostu nie będzie wyciągał żadnych wniosków albo powie Ci " tato weź spierd***, czepiasz się"
2014.02.23, godz. 19:48, Fankakrolewskich
drbat
A ciekawe jak ty bys sie czyl gdybys, byl bity za kazdy blad teraz w doroslosci ? Bo wiadomo, ze kazdy popelnia bledy.
2014.02.23, godz. 19:43, drbat
nowy94pl
Kto dał? Ten sam kto kazał mi żywić, chronić i przygotować do dorosłości swoje pociechy. Widzę, że chcesz zostać kolejnym bezdzietnym urzędasem odbierającym administracyjnie dzieci rodzicom z byle powodu. Zanim sam coś spłodzisz to poćwicz jako babysitter tylko uważaj na kamery w misiach...
2014.02.23, godz. 19:42, MeAgainsTheWorld
eh... :\
2014.02.23, godz. 19:35, nowy94pl
drbat
Tylko wyjaśni mi jedno. Kto dał ci prawo do upokarzania i bicia drugiego człowieka? I nie tłumacz się czy że komuś dałeś klapsa czy uszczypnąłeś. To wszystko te dziecko bolało. I w momencie gdy je biłeś nie myślało o tym co zrobiło źle ale czuło strach i upokorzenie. Polecam zapoznać się z tym

stopklapsom.pl/artykuly/nie-ma-klapsow-jest-bicie
2014.02.23, godz. 19:34, badmotherfucker
Pod artykułem o nowych różowych trykotach dyskusja o wychowaniu dzieci z elementem przemocy i bez. Litości...
2014.02.23, godz. 19:31, Fankakrolewskich
drbat
Czytam ksiazke o psychatri i jest napisane ze bicie doprowadza do agresji a to sie wiaze z tym, ze staje sie psychopata bo ma niska samoocene i musi sobie ja podbic biciem.
2014.02.23, godz. 19:27, drbat
nowy94pl
Czy dr Korczak własne dzieci miał? Niestety inni wielcy teoretycy mieli: Jan Jakub Rousseau swoje oddał do sierocińca, aTołstoj syna celowo wychował na analfabetę... Często tłumaczę żonie opinie biegłych sądowych z medycznego na ludzki, świat jest bardziej skomplikowany niż w bajkach i sprawcami wielu okropnych przestępstw są osoby nigdy w dzieciństwie nie bite. Sam wobec córki wyjątkowo stosuję szczypanie w pośladki i zapewniam cię Gandalfie, że wcale moje ego wtedy nie rośnie tylko sam cierpię.
2014.02.23, godz. 19:27, ajam
O ile się nie mylę nasza drużyna to mężczyźni...Ta różowa jest bardziej damska...
Mam nadzieję że ktoś sobie jaja robi i to wrzucił do internetu...
[a ja narzekałam na tą pomarańczową...]
2014.02.23, godz. 19:18, ikerowa
kurtisw
W stanie upilnować - błąd do poprzedniego komentarza się wkradł.
2014.02.23, godz. 19:16, ikerowa
kurtisw
Mój drogi, jeśli naprawdę uważasz, że wierzę w to, że będę w stanie na 100% swoje dzieci to osiągnąłeś szczyt naiwności. Nie upilnuję dziecka w 100%, ale dam z siebie wszystko by nie stało im się nic złego. Niemniej jednak nigdy nie będę wychowywać przez bicie. Wychowanie przez bicie to nie jest wychowanie.
2014.02.23, godz. 19:13, Fankakrolewskich
kurtwis
To i tak jak bedziesz bic a bedziesz zajmowac sie czymys innym to i tak wiadomo ze dziecko cos zrobi. Nigdy sie dziecka nie upilnuje wtedy, kiedy sie pracuje albo robi sie prace domowe.
A i jeszcze dodam przemoc do niczego nie doprowadzi bo dziecko zawsze bedzie uciekac i nawet jak je bijesz nie uchronisz je przed ucieczka na jednie.
2014.02.23, godz. 19:11, koxik123456
Już robię wyobrażam : łysy Pepe biegający w różowej koszulce . Beka z zarządu hahaha
2014.02.23, godz. 19:07, Kielbol
Różowe koszulki... litości.
2014.02.23, godz. 19:05, nowy94pl
Jedno uderzenie wymierzone dorosłemu to cios, bicie. Jedno uderzenie wymierzone dziecku to klaps. Kilka uderzeń wymierzonych dorosłemu to pobicie, napaść. Kilka uderzeń wymierzonych dziecku to lanie. Dorosłego się bije, dziecku daje się klapsa lub sprawia
się lanie. Dorosły jest bity, dziecko dostaje w tyłek.
2014.02.23, godz. 19:03, nowy94pl
drbat
Tak warto być idealistą w tym szarym świecie. Zgadzam się że czasami należy karać dzieci ale są na to inne sposoby niż klaps, bo klaps to bicie. Gdy ktoś uderzy dorosłą osobę mówimy o pobiciu, gdy ktoś uderzy dziecko mówimy o laniu, klapsie. A to zwykła przemoc fizyczna. Niektórzy nie potrafią traktować dzieci jak ludzi i dlatego je biją. Bo nie potrafią poradzić sobie z problemem inaczej. Jeszcze raz się posłużę cytatem Janusza Korczaka.

"Zawsze jak dorosły się krząta, to dziecko się plącze, dorosły żartuje, a dziecko błaznuje, dorosły płacze, a dziecko się maże i beczy, dorosły jest ruchliwy, dziecko wiercipięta, dorosły smutny, a dziecko skrzywione, dorosły roztargniony, dziecko gawron, fujara. Dorosły się zamyślił, dziecko zagapiło. Dorosły robi coś powoli, a dziecko się guzdrze. Niby żartobliwy język, a przecież niedelikatny."

Polecam zapoznać się z jego twórczością bo był to wybitny pedagog który o wychowaniu wiedziała bardzo dużo.
2014.02.23, godz. 19:01, kurtisw
dobra bo popadamy z jdnej skrajnosci w druga.

my drwimy z was troche za bardzo ubarwiajac pewne sprawy a wy odpowiadcie w sposob tak naiwny ze szok.

wy bierzecie w ogole pod uwage cos innego jak bicie - katowanie?? watpie. jeden klaps zeby dziecko poczulo a tluczenie je non stop to roznica, co nie??

ikerowa. pilnuj swoje dzieci. powodzenia :) nie wierze ze bedac kiedys dzieckiem nie zdajesz sobie sprawy z tego co one potrafia. upilnujesz je?? praca, zajecia domowe itp itd. a synus sobie biega a do po ogrodzie a to na placu zabaw. naprawde upilnujesz go zawsze?? jesli naprawde uwazasz ze w 100% zapewnisz mu opieke to bardziej naiwnej osoby tutaj nie widzialem.
2014.02.23, godz. 19:01, Fankakrolewskich
Albo nie raz bylo tez u mnie rodzice byli dziecko, aono podroslo i im oddalo no a przeciez powinno szanowac rodzicow bo bylo bite nie raz.
2014.02.23, godz. 18:58, kurtisw
nowy94pl

mi odpowiedziales bo drwilem z waszego toku rozumowania. n drwiny ltwo odpowiedziec.

nie odpowiedziales natomiast na komentarz drbat ktory podal bardzo dobry argument :)
2014.02.23, godz. 18:58, ikerowa
drbat
Nie będę płakać nad trumienką, ponieważ zamierzam pilnować moje dziecko. Dziecko należy karać ale nigdy biciem. Bicie dziecka jest oznaką słabości psychicznej. I proszę, żebyś nie porównywał mnie czy mojego sposobu myślenia do komunizmu.
2014.02.23, godz. 18:57, Fankakrolewskich
Przemoc wybudza agresje nic wiecej ja mam tu u siebie rodzine ,ktora bila swoje dzieci jedna wyladowala w areszcie za wsadzenie nozyczek babce w nerki i zabicie faceta jej siostry z jej pomoca uduszenie. I co powiecie teraz przeciez byly bite to powinny wiedziec ze tak sie nie robi.
2014.02.23, godz. 18:54, nowy94pl
kurtisw
Tak bo dzieci też są ludźmi i też mają uczucia i honor. Nie wiem czy byłbyś zadowolony gdyby ktoś teraz tobie pasem przywalił bo popełniłeś jakiś błąd. Czułbyś się właśnie upokorzony i zły. Dzieci to nie kosmici. To są ludzie tacy jak my tylko bez doświadczenia życiowego. Naprawdę zwykła szczera rozmowa nie jako surowy rodzic ale jako przyjaciel da zdecydowanie więcej niż lanie. Polecam zapoznać się z działami Janusza Korczaka, może w tedy zrozumiecie pewne rzeczy.
2014.02.23, godz. 18:52, wdow
Ze mnie już się kibice Barçy śmieją i mają rację! Czy ktoś się liczy z historią realu? z tym, że mówi się na Real KRÓLEWSCY?! Swoją drogą proponuje na stronie zrobić głosowanie, chętnie bym zobaczył ilu osobom podoba się ten idiotyczny pomysł.
2014.02.23, godz. 18:50, kurtisw
drbat

co ty. ostatnio widzialem cala grupe przedszkolakow na smyczy ^^ z tylu szla za nimi wychowawczyni ktora trzymala smycz w rece. teraz takie metody sie stosuje :) no ale co poradzic. klps w dupe jest ponizajacy ale chodzenie na smyczy juz nie ^^
2014.02.23, godz. 18:48, drbat
nowy94pl, ikerowa

Pięknie być idealistą, komunizm w teorii też miał być rajem. Zapewne kiedy Wasz czterolatek kolejny raz wybiegnie na jezdnię będziecie cierpliwie tłumaczyć, a później patrząc na małą trumienkę będziecie dumni z niestosowania przemocy. Dzięki ręce ojca tylko raz rozpaliłem ognisko w pokoju, ale jak mówią we Wróżkolandii ' dzieci mają prawo popełniać błędy bo są tylko dziećmi'. Pozdrawiam innych rodziców
2014.02.23, godz. 18:48, Hubertus401
iNsech

Niby tak, ale widzę Cules, którzy się śmieją. Choć sami będą miali różowe (trenigowe).
2014.02.23, godz. 18:47, pikus88
a to ciekawe co piszecie, jakoś to teraz widać większe problem z zachowaniami rozwydrzonej gównażerii, która dzięki nowym metodom bezdotykowego wychowania robi co jej się podoba. Chyba jednak ten wpieprz raz na jakiś czas potrafił dzieciakowi wytłumaczyć co mu wolno a co nie.
2014.02.23, godz. 18:43, iNseh
Boże, a czy różowy to nie kolor? Rozumiem jakby w tęczowym mieli grać(choć mi to wszystko jedno), ale róż to kolor jak każdy inny. Nie bądźcie tacy zdziadziali -.-
2014.02.23, godz. 18:40, kurtisw
nowy94pl

jak juz wczesniej ci napisalem dostalem w dupsko nie raz i jakos nie chodzilem i nie klepalem wszystkich do okola bo mi wolno. i w ktorym momencie to upokarzajace jest? rozroznij to ze nie dostaje sie w dup za byle co. najpierw sa rozmowy a potem zakazy. ale jak jedno i drugie nic nie daje??
2014.02.23, godz. 18:40, Fankakrolewskich
nowy94pl
Ale madrze napisales tez jestem przeciwna biciu dzieci, jak to mowia przemoc karta przetargowa slabych intelektow.
2014.02.23, godz. 18:38, Hubertus401
@jar_007

Chyba mamy podobne zdanie :_). A co myślisz o tym

1. Białe z niebieskimi aplikacjami, kołnierz: z guzikami
2. Niebieski z bialymi aplikacjami, kołnierz: z guzikami
3. Żółte z niebieskimi aplikacjami, kołnierz: serek

Dla mnie strój najlepszy to od Nike Francji 13/15. Liczę, że za kilka lat będziemy mieli Nike, bo robią świetne koszulki :)
2014.02.23, godz. 18:32, nowy94pl
banyyy
Tak dobrze zrozumiałem i nie zgadzam się z tym. To czy ktoś w dzieciństwie nie będzie dostawał lania nie oznacza że skończy źle i nie poradzi sobie w życiu. Bicie dzieci to upokarzanie ich. Pokazywanie swojej wyższości i siły bo jest się większym i silniejszym. Problem polega na braku rozmowy z dziećmi, rodzicie dzisiaj nie mają na to czasu i chcą by szkoła zajęła się wszystkim. Tak jak już napisałem uderzenie dziecka nie nauczy go co jest dobre a co złe a tylko wzbudzi w nim strach. Ja nie chciałbym nigdy by moje dziecko się mnie bało. Nawet jakby zrobiło największą głupotę w życiu. Wolałbym żeby wiedziało że zawsze może do mnie przyjść i o tym spokojnie powiedzieć. Bo tak jak już napisałem dzieci mają prawo popełniać błędy bo są tylko dziećmi. Ale ty nie masz prawa ich bić bo jesteś większy i silniejszy i nie chce ci się spytać dziecka dlaczego tak postąpiło i wytłumaczyć dlaczego nie powinno tak robić. Takim sposobem uczysz je że jak ktoś postąpi nie tak to można tego kogoś uderzyć. A chyba nie o to nam chodzi.
2014.02.23, godz. 18:31, yihad Mourinhista
zaj**iste są te różowe!!!
2014.02.23, godz. 18:30, gwiazdy23
No co na elgancika idziemy RÓŻ ;D
2014.02.23, godz. 18:22, pancioMADRIDISTA
różowe serio?
2014.02.23, godz. 18:16, banyyy
@nowy94pl

Myślę że źle to zrozumiałeś kolego. Podejrzewam, że koledze @kurtisw chodziło o normalne karcenie dzieci, za brak posłuszeństwa. Niestety ale dzisiejszej młodzieży przewraca się w głowie.. a powód jest jeden - moda na bezstresowe wychowanie, co niestety, ale do niczego dobrego nie prowadzi. Mnie rodzice karcili za młodu, nie raz dostałem pasem na tyłek i żyję, co więcej, jestem im za to bardzo wdzięczny, bo jak to się mówi wyszedłem na ludzi, a jak patrzę na znajomych z mojego rocznika to zaczynam się martwić.. Brak samodzielności, niezaradność, nie potrafią sobie radzić z problemami życia codziennego, uciekają w alkohol i narkotyki, nie potrafią okazać szacunki i życzliwości innym - wchodzimy w epokę egoizmu. Śmieszy mnie fakt, że w dzisiejszych czasach dziecko może pozwać rodzica w sądzie bo go karci.. polecam lekturę Biblii :)
2014.02.23, godz. 18:11, Hammurabi
kurtisw- Janusz Korwin-Mikke to mój mentor,facet mówi do rzeczy i nie owija w bawełnę :D
2014.02.23, godz. 18:05, kurtisw
Hammurabi

no i wlasnie do homosi nie mam nic :)
2014.02.23, godz. 18:04, jar_007
Dla mnie najlepsze kolory oprócz białego to:
Niebieski i czarny, ewentualnie czerwony i żółty/złoty. To kolory nawiązujące do herbu klubu. Zielony czy różowy jest dla mnie niezrozumiały. Jeszcze purpurę jako królewski kolor bym zrozumiał, ale nie taki róż.
2014.02.23, godz. 18:01, Xelius
Co roku jest to samo, wszyscy placza o koszulki, dajcie sobie siana.
2014.02.23, godz. 18:01, Hammurabi
Co niektórym przydałaby się terapia wstrząsowa http://www.youtube.com/watch?v=Yy2wicdtL28
2014.02.23, godz. 17:55, kurtisw
jarek10

zostalbym przy normalnych czarnych lub ciemno granatowych. w koncu to trdycja.

dziwi mnie strasznie ze koszulki to nic waznego a gdy byl pomysl zmiany nazwy stadionu to wszyscy jak jeden rzucali sie bo kto to widzial... przeciez bernabeu to kawal historii klubu
2014.02.23, godz. 17:54, jarek10
Czerwone zle
Zielone zle
Pomarańczowe zle
Różowe zle

widze ze trudno wam dogodzić

koszulki nie grają
2014.02.23, godz. 17:54, ikerowa
kurtisw
Jeśli Ty masz respekt do kogoś, kto Cię uderzył to chyba powinieneś to i owo przemyśleć. Pokazywanie siły czy też zdobywanie szacunku przez uderzenie czy bicie jest okazywaniem braku siły i braku autorytetu. Jeśli rodzic jest dobrym człowiekiem i dobrym rodzicem to szacunek u dziecka zdobędzie tylko i wyłącznie rozmową, a nie biciem.
2014.02.23, godz. 17:53, kurtisw
nowy94pl

winszuje tym rodzicom ktorzy wychowuja nieroby ktorym nie idzie nic wytlumczyc w zaden sposob a cale zlo to nauczyciel i wszyscy inni ktorzy nie rozumieja dziecka :)
2014.02.23, godz. 17:53, nowy94pl
kurtisw
Nie będę dyskutował z osobą która uważa że przemoc to dobra droga w wychowaniu. Przemoc to oznaka słabości rodziców którzy nie potrafią w inny sposób poradzić sobie z dzieckiem.
2014.02.23, godz. 17:51, Hubertus401
Taka inna wiadomość: Barça będzie miała trenigowe różowe.
2014.02.23, godz. 17:50, kurtisw
nowy94pl

a kolego nie chrzan glupot. nie raz dostalem od taty czy mamy i jakos sie ich nigdy nie balem. bac sie a miec respekt to wielka roznica. co wiecej jestem im za to wdzieczny bo nie raz naprostowali mi swiatopoglad. teraz?? nstolatek zamknie sie w swoim pokoju i wielki "foch" bo rodzice zabrali mu kieszonkowe.
2014.02.23, godz. 17:48, nowy94pl
kurtisw
Jeżeli uważasz że bicie dzieci czy kogokolwiek to dobry sposób na wychowanie to żyjesz w ogromnym błędzie. Dziecko owszem będzie cię słuchać ale będzie się również ciebie bać. Nie wiem czy o to chodzi w wychowaniu by dziecko bało się rodzica. Dzieci są dziećmi i mają prawo popełniać błędy i robić głupoty. Jak powiedział mądry człowiek Korczak "niema dzieci są ludzie".

Podobno każdy jest wolny, nie żyjemy w czasach niewolnictwa ani dyktatury. Więc pozwólmy ludziom żyć według ich upodobań. Jeżeli ktoś chce walić kogoś w du** to niech to robi mi nic do tego. Niech każdy żyje swoim życiem i da żyć innym a świat będzie lepszy. W czym ci przeszkadza osoba która ubierze różową koszulkę czy nawet te głupie rurki. Nie musi ci się to podobać ale na szczęście żyjemy w państwie prawa i nie możesz nic z tym zrobić. Już były osoby w historii które dzieliły ludzi na lepszych i gorszych. Historii uczymy się nie po to by znać jakieś tam daty ale by nie powielać błędów z przeszłości. A język nienawiści do człowieka który jest inny niż ja w dzisiejszych czasach jest przerażający.
2014.02.23, godz. 17:47, Adamusen
Nieee ;D ja chce Białe, Czarne i Granatowe :D
2014.02.23, godz. 17:46, Catfish Billy
Nie no makabra, nie dość, że różowe to jeszcze droższe... Brakuje jakiegoś motywu z jednorożcem na plecach :(
2014.02.23, godz. 17:45, kurtisw
toom29

typowe metro ^^ ogolnie nie mam nic do ludzi tego typu. dla mnie to osobiscie smieszne ale jak wybitnie dba o siebie to jego sprawa. posmieje sie ale nic wiecej.
2014.02.23, godz. 17:45, krolewski1922
Tiky Winky i torebki :p
2014.02.23, godz. 17:44, ikerowa
toom29
Jak Ty nie umiesz odróżnić geja od "pedała" to gratuluję.
2014.02.23, godz. 17:42, Kula70
Matko, widzę wiele wpisów strasznie zakompleksionych homofobów.
2014.02.23, godz. 17:39, toom29
W pełni popieram użytkownika kurtisw.
Ale jestem ciekaw co do powiedzenia mają Ci,co tak rzucają na lewo i prawo słowem gej na temat tego zdjęcia:

http://www.whoateallthepies.tv/wouldyouhititcris
tian1.jpg
2014.02.23, godz. 17:39, kurtisw
nowy94pl

polskim kosciolem szczerze mowiac gardze przez to co widze w mediach i jakie mam wiadomosci z wlasnej, wiejskiej okolicy takze to dla mnie nie argument.

natomiast jesli ty uwazasz homoseksualistow za normalnosc to powodzenia. dawniej byla to choroba psychiczna i leczylo sie to elektrowstrzasami. teraz daje sie takim ludziom przyzwolenie na wszystko bo jak nie to pozwa cie o dyskryminacje, a to w pracy, a to w domu "bo mama zabrania mi kochac sie z kolega".... czekam tylko czasow az powiemy ze pedofile to tez zwykl orientacja i co poradzic ze oni wola dzieci...

a co do stwierdzenia ze od p***l zaczyna sie wszystko to przeciez fakt. najlepszy przyklad to "gimbza". najpierw zaczelo sie niewinnie. wyszedl stukniety psycholog i powiedzial ze nie wolno karac dzieci cielesnie bo to przeciez nieludzkie. potem zaczeto niewinnie zmieniac programy szkol bo przeciez dzieci nie moga uczyc sie tak ostro. jaki efekt?? nie jednen pozew dziecka na rodzicow bo gnojek dostal pasem. do tego gowniarstwo glupieje z roku na rok bo po co sie uczyc skoro i tak zaraz ministerstwo znowu obnizy progi zeby "matol jak ja dostal sie na studia czy w ogole zdal mature". o zachowywaniu sie "jak dorosli" nie wspomne bo to juz w ogole mogila.

jako dziecko dostaalem nie raz po dupie pasem i w sumie wyszlo mi to na dobre. od momentu wprowadzenia "delikatnego wychowania" spoleczenstwo regularnie glupieje. ;)

jak widzisz z malego deszczu wielka powodz. podobnie jest z zagadnieniami homoseksualizmu
2014.02.23, godz. 17:37, Campeonesss
Biala spoko ;p
2014.02.23, godz. 17:35, pikus88
@badmotherfucker

pewne rzeczy przypisane są konkretnym płciom, może nie długo piłkarze zaczną po boisku biegać w korkach na szpilkach? Od dawna róż jest kolorem przypisanym kobietom, a to że paru zniewieściałych gogusiów lubi zakładać różowe coś na swe opalone na solarium ciała mnie nie interesuje, dla mnie to jest oznaka problemów z własną męskością.
2014.02.23, godz. 17:33, arczi1412
fajne ;d
2014.02.23, godz. 17:32, kurtisw
Hammurabi

ja mam do tego troche gresywne podejscie.

niech sobie homosie robic co chca i kiedy chca byle z dala od widoku innych ludzi. ja ze swoja dziewczyna nie mietole sie na ulicy zeby "manifestowac swoja orientacje". parady rownosci powinno sie usunac przy uzyciu sily itp itd.

a wlasnie wszystko to zaczyna sie od takiego "niewinnego zacierania roznic". wszystko zaczyna sie od bzdur.
2014.02.23, godz. 17:31, Wysek1906
Musze kupic puki jeszcze sa te obence bo te na przyszly sezon sa straszne.
2014.02.23, godz. 17:30, nowy94pl
kurtisw
Widzę że tylko ludzie tacy jak ty i kościół katolicki mają jedyną słuszną rację a reszta to debile. Nie wiem jakim cudem kolor ma służyć rozróżnianiu płci. Przecież nie dawno kobiety nie mogły spodni nosić a teraz większość kobiet na ulicy ma ubrane spodnie. Według twojego toku rozumowanie to chore i pozbawione zasad
2014.02.23, godz. 17:29, Hammurabi
męskości*
2014.02.23, godz. 17:27, Hammurabi
kurtisw- Masz racje ale tych ludzi nie zmienisz,bo to jest typowe lewackie myślenie,będą nas przekonywać że noszenie różowego sweterka i rurek na dupie to oznaka współczesnej męskość.
2014.02.23, godz. 17:23, ikerowa
Boże, jak mi się podoba to biadolenie o "pedalskie", "dewiacja", "niemęskie". Ogarnijcie, przecież i tak zagrają w nich "raz na ruski rok". Eksperci.
2014.02.23, godz. 17:20, kurtisw
badmotherfucker

niby tak jak mowisz ale jednak nie :) wiele rzeczy jest zarezerwowanych dla roznych plci. tak jak koleczko ozncza toatele dla kobiet tak kolor rozowy jest jednym ze znaków rozpoznawczym kobiecosci.

moze troche teraz przesadze ze sformuowaniem ale przez zacieranie roznic (tak jak ty to teraz robisz) powstaja grupki homoseksualne i nie tylko. wszedobylska nagosc, mietolenie sie bez zadnego wstydu na widoku ludzi, pedaly, pedofile, metro itp itd. to wlasnie przez to zacieranie roznic :)

i mozesz mowic o ciasnocie umyslu itp itd. jednak ta ciasnota utrzymywala do niedawna swiat w ryzach. odkad zapanowalo wszedobylske objawienie i oswiecenie ludzkosci mamy do czynienia ze wsadzaniem sobie roznych przyrzadow i czesci ciala tam gdzie nie powinno sie to robic i co wiecej z osobami z ktorymi sie nie powinno tego robic.

takze wsadz sobie gleboko swoje oswiecenie umyslu bo przez oswieconych coraz czestsze sa parady rownosci, gejowskie sluby, walki o adopcje dzieci do rodzin homoseksualnych itp itd.
2014.02.23, godz. 17:20, Zuo
różowe? serio :D?
2014.02.23, godz. 17:19, El Rafael92
Real i tak najczęściej gra w bieli :) nawet na wyjazdach, od Mourinho to się zaczęło. Nie wiem czemu.
2014.02.23, godz. 17:14, Ecko09
CZarne! TAk! Ale z tymi rozowymi to ich pogielo
2014.02.23, godz. 17:07, badmotherfucker
pikus88

Ktoś ty chyba ma kompleksy związane ze swoją męskością (lub jej brakiem).

Poza tym straszna ciasnota umysłu tu panuje, ciężko to zrozumieć.
2014.02.23, godz. 17:03, Realso
Ale płacz w komentarzach. Nawet jeżeli będą docinki ze strony kibiców innych drużyn, co z tego? Ja mam wylane na opinie innych. Real to nie pierwszy i nie ostatni klub, który zdecydował się na różowe trykoty. Mi one osobiście bardzo przypadły do gustu. A myślenie na poziomie róż=pedał jest żenujące i stereotypowe.
2014.02.23, godz. 16:59, michal132
Nie wydaje mi się żeby takie były.
2014.02.23, godz. 16:53, Hammurabi
, scypius- Jak ci się nie podoba Polska to poszukaj sobie innej ojczyzny gdzie taka dewiacja jest tolerowana.A i zabierz też ze sobą FranekNeymar11.
2014.02.23, godz. 16:52, ziomalek
kilka zespołów ma różowe stroje...
2014.02.23, godz. 16:48, Shi
wg mnie powiny byc z domieszka zlota jezeli uda sie wygrac jakis puchar:)
2014.02.23, godz. 16:47, bujs
Mam nadzieje, że Pérez tego nie przepuści ..... 2 komplet powinien być czarny lub granatowy a jak zdobędziemy 33 tytuł to niech na 1 komplecie powróci jakże piękne złoto
2014.02.23, godz. 16:44, scypius
A ja uważam że tylko wystarczająco męski facet jest w stanie założyć różową koszulkę bo wie ze to mu niczego nie ujmie, a tylko takie zakompleksione reksia (facet który dużo szczeka) się tłumaczy ze róż taki siaki i owaki jesteście szarzy jak cały nasz kraj biedactwa.......
I w 100% zgadzam się z franekneymar i nie żebym pedalem był bo jestem żonaty ale wkurza mnie to wasze ograniczenie do wartości kolorystycznej. Najlepiej ubierzcie sandalki i skarpetki bu... I
2014.02.23, godz. 16:42, Quito666
to jest bardziej fioletowy róż :P nie są złe, ale wolałbym czerwone :)

Nawet niech grają w sraczkowatych koszulkach z Twinky Winky czy strojach z biedronki , BYLEBY wygrywali !!!!
Nie szata zdobi człowieka :) Hala Madrid !
2014.02.23, godz. 16:39, FranekNeymar11
To wytłumacz kolego dlaczego akurat różowy jest taki "niemęski"? Stereotyp. Ale ty jesteś za płytki żeby to zrozumieć.
2014.02.23, godz. 16:36, matmiak
pikus88 jesli czulbys sie nie wystarczajaco meski w rozowej koszulce to... twoj problem :D Z tego co mi wiadomo Barça w przyszlym sezonie ma miec rozowe koszulki treningowe, ale nie mam pewnosci :)
2014.02.23, godz. 16:36, FranekNeymar11
To wytłumacz kolego dlaczego akurat różowy jest taki "niemęski"? Stereotyp. Ale ty jesteś za płytki żeby to zrozumieć.
2014.02.23, godz. 16:34, FranekNeymar11
Nie rozumiem o co chodzi. Różowy to kolor, tak jak czarny czy niebieski. Jeśli ktoś uważa że ten kolor jest "pedalski" to jest po prostu ograniczony umysłowo. Boże, Polska chory kraj, w Hiszpanii to standard ale my musimy się dowartościować..
2014.02.23, godz. 16:32, FranekNeymar11
Nie rozumiem o co chodzi. Różowy to kolor, tak jak czarny czy niebieski. Jeśli ktoś uważa że ten kolor jest "pedalski" to jest po prostu ograniczony umysłowo. Boże, Polska chory kraj, w Hiszpanii to standard ale my musimy się dowartościować..
2014.02.23, godz. 16:31, ErniPS4
Teraz będzie gimbaza katalońska(nie wszyscy kibice Barçy, to gimbusy)mówiła, że Real to pedały, bo mają różowe koszulki.
2014.02.23, godz. 16:20, pikus88
jak facet pisze, że różowy to normalny kolor jak niebieski czy czarny, to mnie krew zalewa. Równie dobrze, możesz powiedzieć, po co rozróżniać płcie, przecież z grubsza to to samo.
2014.02.23, godz. 16:18, FranekNeymar11
Nie rozumiem o co chodzi. Różowy to kolor, tak jak czarny czy niebieski. Jeśli ktoś uważa że ten kolor jest "pedalski" to jest po prostu ograniczony umysłowo. Boże, Polska chory kraj, w Hiszpanii to standard ale my musimy się dowartościować..
2014.02.23, godz. 16:16, ozaistek
Czyżby real zaangażował się w kampanie LGBT oraz gender?
2014.02.23, godz. 16:15, FranekNeymar11
Nie rozumiem o co chodzi. Różowy to kolor, tak jak czarny czy niebieski. Jeśli ktoś uważa że ten kolor jest "pedalski" to jest po prostu ograniczony umysłowo. Boże, Polska chory kraj, w Hiszpanii to standard ale my musimy się dowartościować..
2014.02.23, godz. 16:10, Krupnik
teraz możecie dziewczynie kupić koszulke Realu i z checia ja bedzie nosiła :P
2014.02.23, godz. 16:09, Falangista_Madrid
Ten róż to już katastrofa, nie wiem czy ci ludzie mają jakąś psychikę zrytą bo mając tyle kolorów akurat wybrali coś takiego ... chore!
2014.02.23, godz. 16:08, wnagorski91
ta różowa to do twarzy CR7 bedzie pasować :D żart :D
2014.02.23, godz. 16:00, SoFresh
Mi osobiście się podobają - chciałbym widzieć miny zawodników w Champions League, którzy dostają manto od zawodników w różowym. :) A co do koloru - kolor jak kolor, mi to szczerze mówiąc nie przeszkadza, że akurat różowe. :D Choć byłbym ciekaw reakcji zawodników na ten kolor, nie wszyscy będą pewnie zadowoleni.. :)
2014.02.23, godz. 15:56, Krzysiu_Ronaldo_R9
Mi osobiście się takie podobają i chciał bym by to były oficjalne stroje
https://www.google.pl/search?q=real+madrid+2014/15+kit&clie
nt=firefox-a&hs=35b&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&so
urce=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=bwsKU-UK463tBo21gPgK&ved=0CAkQ_AUo
AQ&biw=1024&bih=603#facrc=_&imgdii=0o-q3KkiQleSJM%3A%3BrwhKRe
BFqCqsIM%3B0o-q3KkiQleSJM%3A&imgrc=0o-q3KkiQleSJM%253A%3BCumG
M-fvl579qM%3Bhttps%253A%252F%252Fpbs.twimg.com%252Fmedia%252F
Bde8tzuIUAAI1YM.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.thickaccent.com%
252F2014%252F01%252F09%252Fclassy-possible-real-madrid-home-a
nd-away-kits-for-201415-season-leaked%252F%3B478%3B600 Sorki za link ale nie mogłem się oprzeć by pokazać coś lepszego od tego różowego stroju...
2014.02.23, godz. 15:55, ahmed123
myslalem ze pomaranczowe to lipa ale oni w roz poszli .....

i do tego domowa koszulka identyczna jak trzecia (poa kolorem ale uklad i desing ten sam .....)


czemu adidas nie moze zrobic białych (niech juz bedzie z elementami rozowego) + czarne/granatowe + fioletowe/niebieskie
2014.02.23, godz. 15:55, SashaG
No nieźle będą się naśmiewać z tych różowych. Jakoś nie widzę tych koszulek na naszych piłkarzach, ale to kwestia przyzwyczajenia. Na początku koszulki z tego sezonu też mi się nie podobały , ale teraz jednak stwierdzam, że nie są w sumie takie złe. Szczególnie te niebieskie ładnie się prezentują. Ale ten róż to chyba jednak przegięcie.
2014.02.23, godz. 15:53, darek1907
bez spiny, to tylko na LM, zagrają w nich raptem z 8 meczy :) mnie ciekawi, jak będą wyglądać czarne na ligę :)
2014.02.23, godz. 15:43, Realso
Koszulki są genialne. Świetna robota ze strony Adidasa.
2014.02.23, godz. 15:35, Hadzi_RM
Niektórych ruchów po prostu nie umiem kurde zrozumieć. Człowiek sobie tłumaczy, to nie ty jesteś specjalistą od rynku transferowego, to nie ty jesteś trenerem piłkarskim, to nie ty jesteś łowcą talentów, to nie ty jesteś znawcą mody, panem od PR, panem z Adidasa od działu sprzedaży, od działu projektu...

Tymi ludźmi nie jesteśmy my, oni wiedzą w tych dziedzinach więcej i lepiej, taka prawda...i dlaczego, jaki jest powód, że podejmują tak kretyńskie decyzje, które nawet przeciętna osoba, która interesuje się tematem ale nie ma głębokiej wiedzy by nie podjęła?

Jak to się dzieje, że trenerzy i prezesi ściągają do klubu Fauberta ? Mimo, że każdy kibic w takiej Polsce wie, że to nie ma sensu, i MA RACJE a specjaliści, skauci, trenerzy nie wiedzą?

Jak to się dzieje, że firma ADIDAS postanawia stworzyć trykot wyjazdowy Realu Madryt w kolorze...RÓŻOWYM? Jak? Są tam ludzie, którzy widzą lepiej od nas, ale mimo wszystko nie wiedzą lepiej, bo to my mamy racje. Wstyd i siara, już czuje te docinki od kolegów...Trzeba będzie tłumaczyć się, że prawdziwy mężczyzna, który nie ma wątpliwości co do swojej męskości nie boi się różu. Żenua
2014.02.23, godz. 15:31, rmtp
Różowe to pewnie dla Ronaldo specjalnie zrobione
2014.02.23, godz. 15:30, Achmed94
Co wy tak placzecie nad tym rozem i tak jej nie kupicie bo bedzie szkoda 350zl, a pilkarza wszystko jedno w jakich graja. Teraz wyjazdowe na LM to sa pomaranczowe i w ilu meczach je mieli? Dwoch? Trzech? Musza cos zmieniac i niech zmieniaja, za rok znow beda inne.
2014.02.23, godz. 15:29, Hubertus401
Ogólnie dużo koszulek adidas prezentuje już. Na footy headlines już niemal wszystkie reprezentacji i klubowe od adidas. Nike na razie tylko reprezentacji.
2014.02.23, godz. 15:29, artur1616
Czekam na dzień, kiedy wrócą te z sezonu 11/12, najlepsze koszulki jakie kiedykolwiek mieliśmy!
2014.02.23, godz. 15:26, Hubertus401
Wg powinno być tak:
1. Białe z niebieskimi aplikacjami, kołnierzyk: z guzikami
2. Niebieskie z białymi aplikacjami, kołnierzyk: (zaszalejmy :D) z guzikami
3. Żółty z niebieskimi aplikacjami, kołnierzyk: serek.

A czarny? W sezonie 15/16 :_)
2014.02.23, godz. 15:24, xxxchris1xxx
"Cena koszulek ma wzrosnąć z 80 do 85 euro"

za różowe??? 85oiro??
wwwhhhaaaatttt???
2014.02.23, godz. 15:21, Hammurabi
Po różu będzie kolor tęczy a herb Realu zmienią w ryj Biedronia lub jakiegoś innego pedryla.
2014.02.23, godz. 15:21, Hubertus401
krzychureal

Ja tego 09/10 mam tylko spodenki. Ale jak zobaczyłem na RM.pl niektórzy nazwali je pedalskimi wstawkami (LOL). Mi też się podobały :).
2014.02.23, godz. 15:15, headless horseman
Różowe? Kto to w ogóle wymyślił? Przecież wstyd będzie grać na wyjeździe ;)
2014.02.23, godz. 15:07, Kacperoo
Domowe są w porządku, ale dlaczego wyjazdowe są różowe ?!
2014.02.23, godz. 14:57, krzychureal
Najbardziej podobały mi się koszulki 09/10 pierwszy sezon Benza CR7 i ost. Raúla i Gutiego te z żółtymi wstawkami oraz starym herbem klubu BAJKA!!!
2014.02.23, godz. 14:53, krzychureal
Hubertus401
1 komplet kupię na pewno żeby się przyzwyczaić. A jak coś to powyrywam guziki :)
2014.02.23, godz. 14:52, PietrekHM
Porażka tyle jest pięknych kolorów, a akurat musieli różowy walnąć...
P.S-Kołnierzyki też nie zadowalają
2014.02.23, godz. 14:50, respect96
Bitch please.... wyjazdowe to jakaś masakra
2014.02.23, godz. 14:50, santiago619
Widziałem te zdjęcia jakieś miesiąc temu a o różowej słyszałem może coś koło grudnia ale miałem nadzieje że to fake :c
2014.02.23, godz. 14:47, Hubertus401
1. widać
2. czarne z białymi aplikacjami, kołnierzyk: serek (najprawdopodobniej)
3. widać
2014.02.23, godz. 14:46, tapira
mi się podoba przynajmniej z każdym sezonem są nowe koszulki i to jest fajne a nie ciągle takie same [ ale różowy to porażka ]
2014.02.23, godz. 14:45, KrolewskiKibic
3 komplet dramat. Cena 85 euro takze smieszna.
2014.02.23, godz. 14:44, Hubertus401
krzychureal

Ja w 2010 jak zobaczyłem nowe stroje to też byłem średnio zadowolony. Ale jak się zainteresowałem tymi koszulkami to koszulki polo mi się spodobały. Może jak kupisz albo zobaczysz z bliska to Ci się spodobają
2014.02.23, godz. 14:41, Przeciętny
Wyjazdowe są SUPER.Będą mi pasować to butów <3.
2014.02.23, godz. 14:39, krzychureal
Hubertus401 wiesz może się przyzwyczaję do guzików pamiętam rok temu też byłem na nie do tych pomarańczowych wstawek a teraz jestem na tak. Zobaczymy
2014.02.23, godz. 14:36, mieczyk
Różowe <3
2014.02.23, godz. 14:35, Hubertus401
krzychureal

No widzisz. Ja tam takie uwielbiam :). A tak poza tym to są tradycyjne Realu z guziczkami.

Czy tą twoją ulubioną grą jest footy headlines :D?
2014.02.23, godz. 14:33, krzychureal
Hubertus401 wiesz każdy ma inny gust . Ale ja byłem kiedyś w galerii jakiejś ze sportowymi koszulkami i tak mnie to jakoś odstrasza. Wygląda to jak jakaś koszulka pomeczowa polo a nie stroje meczowe dla mnie Nie. Jeszcze dodam że tył koszulki i różowy pasek nad nazwiskiem jest fatalny.
2014.02.23, godz. 14:31, siminho90
a czemu nie przezroczyste?.....lol a tak na powaznie to juz lepiej fioletowy albo wisniowy kolor bylby lepszy
2014.02.23, godz. 14:30, Hubertus401
krzychureal

Mi się takie koszulki z guziczkami podobają :).
2014.02.23, godz. 14:29, krzychureal
A wiecie co mnie najbardziej się nie podoba?
Gdy oglądam teraz ManU to żal mi kibiców tej drużyny ze względu na te guziczki to mnie przeraża i tylko modliłem się żeby adidas nie przejął tego głupiego pomysłu od nike podobnie z drugim kompletem Arsenalu. A tu nagle dziś w spokojną niedzielę włączam sobie moją ulubioną stronę i widzie kołnierzyk więc od razu szukam na googlach powiększenia koszulki. I stało się dwa małe h*jo...a
nieeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!
Co wy myślicie o tym bo ja jak na razie nie mogę się z tym pogodzić.
2014.02.23, godz. 14:29, jaser1991
Tragedia...
2014.02.23, godz. 14:27, Iscoo23
Tragediaa!!
2014.02.23, godz. 14:27, Hubertus401
Mi się podobają domowe. Wyjazdowe mógł sobie Adidas oszczędzidz. Oraz jako znawca koszulek znalazłem takiego "kitsa": http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/760/122/orig
inal.jpg

To chyba trzeci ;-)/
2014.02.23, godz. 14:23, Trickster
smucio
My też pozdrawiamy, ciebie i twojego chłopaka.
Tylko wyjaśnił kogo obchodzi moda na boisku? Barwy powinni odzwierciedlać wartości klubu, biel to czystość, szlachetność.
A różowy? Jedyne z czym mi się kojarzy to kobiece genitalia.
2014.02.23, godz. 14:19, Trickster
Na paradach równości będą popularne.
Eh ta komercja.
2014.02.23, godz. 14:19, PatrykPe
Fatalnie...
2014.02.23, godz. 14:16, 2812arek
Fajne są a ta różowa nie jest najgorsza ;)
2014.02.23, godz. 14:15, dominik1908
Chciałbym jeszcze raz czerwoną koszulkę ta różowa nie jest najgorsza
2014.02.23, godz. 14:12, Madridista1411
Różowe nie są złe, nie podoba mi się w nich tylko herb z różowymi akcentami. Nie mozna przerabiać herbu Realu Madryt. Mam nadzieje, że ten " wyciek " się nie sprawdzi.
2014.02.23, godz. 14:12, dami909
W tej różowej podoba mi się kolorystyka herbu, no i jak napisała msmartinez dla fanek w sam raz.
2014.02.23, godz. 14:10, Hiszpan25
Najlepsze były te czerwone pare lat tamu
2014.02.23, godz. 14:08, Reggie
Jak dla mnie mogli powrócić do fioletu albo granatu, róż mi nie leży, aczkolwiek dramatyzuję jak większość tutaj - kolor to kolor, w różowych koszulkach grało wiele zespołów, chociażby Barça w sezonie 2009/2010 i Juve rok temu.
2014.02.23, godz. 14:08, WylęgarniaWęży
okropne
2014.02.23, godz. 14:08, Pinkiboss
Masakra :( Nawet ta biała to tragedia jakaś. Królewscy powinni zawsze mieć jakiś złoty akcent
2014.02.23, godz. 14:04, msmartinez
W koncu my, fanki futbolu mamy swoj, kobiecy akcent! Bardzo ladne koszulki. jak tylko wejda oficjalnie do sprzedazy, od razu kupuje :)))
2014.02.23, godz. 14:04, guti234
Brak gustu!nie wiem kto to wybierał powinny być białe czarne i niebieskie
2014.02.23, godz. 14:03, adek12sz
Gdzie ten napis Real Madrid przyozdobiony gwiazdką bo go nie wiedzę.
2014.02.23, godz. 14:03, Buska14
Dla mnie, jeśli wygramy w tym roku jakieś trofea, to by się przydały jednak złote wstawki :D
2014.02.23, godz. 14:02, alwaysMadrid
Zawsze ta sama spiewka ze brzydkie,ze takie,ze owakie...A jak zaprezentuja je pilkarze to bedzie pisk jakie to nie sa fajne :) Pomyslcie jaki fajny prezent bedziecie mogli zrobic swoim dziewczynom!Dla mnie sa ok :)
2014.02.23, godz. 14:01, Kobe87
Domowe jeszcze ujdą ale wyjazdowe to już jakieś nieporozumienie.
2014.02.23, godz. 14:01, pyjter1902
Mogliby wrócić do fioletu . Te różowe ...
No nie wiem ale to tylko stroje.
2014.02.23, godz. 14:00, ikerowa
Teraz dużo osób narzeka na ten róż. Poczekajmy do oficjalnej prezentacji. Zresztą pewnie będzie tak jak z pomarańczowymi, najpierw "blee" a potem "wow, jednak nie są takie złe, mogą być. Poczekajmy aż zobaczymy jak to będzie na piłkarzach wyglądało. PS. Marcelo, Xabi albo Pepe w różowym ;)
2014.02.23, godz. 13:59, Panswinia
spoko sa te rozowe :d mi osobiscie podobaly sie czerwone :) pozdro :)
2014.02.23, godz. 13:59, kamix
masakra..
2014.02.23, godz. 13:58, Fender
ultimate gay collection.
2014.02.23, godz. 13:58, swiat wedlug kiepskich
Zarąbiste różowe
2014.02.23, godz. 13:57, blyskyy
koloru się czepili :P ale no tak zapomniałem że najważniejszy jest kolor strojów ;)
2014.02.23, godz. 13:57, alwaysMadrid
Rozowy niby na LM,a ma logo LFP...
2014.02.23, godz. 13:57, smucio
Kibice Realu Madryt, ale amatorczyzna.
Wbijcie sobie do głowy, że "kolor różowy nie jest męski", to stereotyp.
Real tworząc koszulki w takim kolorze, widać, że są TOP. W Świecie mody nie są zacofani.
Różowy = gej? To gej Was pozdrawia, bo mam różowy T-shirt
POZDRO ^^
¡Hala Madrid!
2014.02.23, godz. 13:56, Kecaj1603
Zasadniczo wyrąbane mam na to w jakich koszulkach grają pod warunkiem że domowe są białe. Natomiast różowe serio??? ok rozumiem że co roku trzeba dawać inny kolor żeby więcej koszulek sprzedać. Ale może lepiej byłoby dać po prostu pierwszy komplet biały, drugi czarny trzeci wedle uznana sponsora czyli niebieski, zielony, różowy, żółty.
2014.02.23, godz. 13:55, smucio
Kibice Realu Madryt, ale amatorczyzna.
Wbijcie sobie do głowy, że "kolor różowy nie jest męski", to stereotyp.
Real tworząc koszulki w takim kolorze, widać, że są TOP. W Świecie mody nie są zacofani.
Różowy = gej? To gej Was pozdrawia, bo mam różowy T-shirt
POZDRO ^^
¡Hala Madrid!
2014.02.23, godz. 13:51, buggy95
Pedalskie.
2014.02.23, godz. 13:49, Virus_RMpl
Koszmar
2014.02.23, godz. 13:49, dawid0230
Ale na tych białych płytkach to tez mocno oczo*j**ny jest kolor.
2014.02.23, godz. 13:48, Machon1989
pierwsza super, taka klasyczna:) mi się najbardziej podobały koszuli z sezonu 2002/03 :D
2014.02.23, godz. 13:47, ramos15479
Tak teraz wszystkie tragedia a potem jak już je zaprezentują to nagle wszyscy stwierdzą że te koszulki mogą być.Tak samo było z pomarańczowymi.
2014.02.23, godz. 13:47, Ksanti23
oczoje*ny
2014.02.23, godz. 13:47, pifpafpaf
juve na różowo grało nikt nie płakał, byle to był normalny różowy a nie barbie-różowy
2014.02.23, godz. 13:47, dawid0230
pomarańczowe są takie zaje*iste to dali różowe ;/
2014.02.23, godz. 13:46, Gannicus
Wstyd i tyle.
2014.02.23, godz. 13:46, PTR085
Mam nadzieje że ta różowa zostanie odrzucona, porażka...
2014.02.23, godz. 13:45, razaro18
tragedia... będziemy pośmiewiskiem przez cały kolejny sezon przez te koszulki../
2014.02.23, godz. 13:44, madrytM
co wy sie wszyscy znacie !!! wyjazdowa na LM jest zaj**ista poprostu !!!
2014.02.23, godz. 13:43, CuleToSezonowcy
Te po prawej to dla Biedroniopodobnych
2014.02.23, godz. 13:43, dawid0230
ja pie*dole.. ale wstyd !
jest szansa ze to zmienia ?
NIKT nie bedzie chciał grać w czymś takim -,-
2014.02.23, godz. 13:43, Galaktyczny Kamil
Błagam, białe i czarne!
No ale czego to się nie zrobi dla kasy...
2014.02.23, godz. 13:41, Mat07
Mogli by wrócić do czarnego! Klasyk :):) a nie Róż;/
2014.02.23, godz. 13:41, paulino
To chyba jakiś koszmar.....
2014.02.23, godz. 13:41, zuba_90
tragedia
niebieskie, zielone, pomaranczowe byly super. rozowe to niech se bramkarz nosi...
2014.02.23, godz. 13:40, Eisblume
Ten różowy komplet to jakaś masakra :/
2014.02.23, godz. 13:40, Gosia96
Okropne będzie pośmiewisko z tych koszulek :(
2014.02.23, godz. 13:40, badmotherfucker
Ronaldo będzie do twarzy w różowym :)
2014.02.23, godz. 13:39, dzalamidze
o boże..... takie upokorzenia tylko i wyłącznie po to by zarobić na koszulkach
2014.02.23, godz. 13:39, maria12
Omg . Ta te różowe są straszne....
2014.02.23, godz. 13:39, Balo
co w tym złego, że różowe ? kolor jak kolor. Są fajne
2014.02.23, godz. 13:39, nowy94pl
Mi się podobają tylko herb na różowej koszulce dziwnie wygląda.
2014.02.23, godz. 13:38, wadix
Porażka...
2014.02.23, godz. 13:38, qbickos
trzeba zrobić petycję o zmianę - koniecznie:(
2014.02.23, godz. 13:37, bushido
o Boooożeee ;/ różowe... tragedia !

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Koszulka polo Realu Madryt

dołącz do nas



reklama