REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2013.01.07, godz. 21:06, Hyoga / RealMadryt.pl

Iwański dla RealMadryt.pl: Głosowałem na Ikera

Po południu przedstawiliśmy Wam wypowiedź Michała Pola. Teraz zachęcamy do przeczytania słów Macieja Iwańskiego, który spośród wszystkich polskich dziennikarzy jako jedyny miał prawo oddać głos na trzech kandydatów. „Głosowałem na Ikera. Mamy w wytycznych, żeby patrzeć także na zachowanie. Głosowałem po linii Euro, z uwagi na to, co zrobił podczas turnieju, jak oddał hołd naszemu kibicowi, Dawidowi Zapiskowi, za to, co zrobił z Włochami, kiedy prosił o szacunek dla rywali. Wygrał Ligę, a gdyby Real zdobył Ligę Mistrzów, myślę że mógłby znaleźć się w trójce”.

„Znamy już wyniki, trudno było się spodziewać czegoś innego. Każdy z nas typuje trzech najlepszych; ja głosowałem na Ikera, Messiego i Cristiano. Głosowanie było do listopada, rekord Messiego nie był pewny, ale powiem tak, jeśli spojrzymy na historie futbolu, każda dekada miała swoją postać, był Pelé, Di Stéfano, Maradona, Zidane, a teraz jest Messi i Cristiano. To dwie wielkie gwiazdy, ale mimo że Real zdobył mistrzostwo, Leo ma większy udział w kreowaniu gry, chociaż oczywiście można na to patrzeć w różny sposób”.

„Z drugiej strony osobiście bardziej doceniam Cristiano, ponieważ to, co osiągnął, udało mu się dzięki tytanicznej pracy. Messi to czysty talent. Cristiano tez go ma, ale musiał dołożyć do tego wielką pracę”.

„Co do trenerów, głosowałem na Del Bosque, chciałem też na Mourinho, który do czerwca pracował świetnie, ale teraz jest gorzej, dlatego na drugim dałem Prandellego, a na trzecim Kloppa”.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Złota Piłka

Komentarze

2013.01.09, godz. 00:24, Satjow
Co za żenujące wytyczne, oceniać postawę piłkarza przy wyborze najlepszego na świecie - w dzisiejszych czasach Maradona i wielu innych widzę, że nie miałoby szans być w trójce, no i Ibra i Balotelli nawet strzelając 100 bramek w sezonie patrząc na ?WytycznE? nie mają szans :DD komedia
2013.01.08, godz. 21:58, wadix
  takijeden1990 - BAN (Napinka, Obrażanie )   14 dni
2013.01.08, godz. 21:34, richman95
@REALcampeón

Taaaak?
To mam propozycję; niech ten Ronaldo wbije te 100 bramek i wygra LM- wtedy nawet ja przyznam że to on zasługuje na Złotą Piłkę.
Wtedy się przekonamy-tylko jest pewien problem-to Messi bije rekord po rekordzie (gole w sezonie, w roku kalendarzowym, w Lidze Mistrzów, w Gran Derbi, w jednym meczu Ligi Mistrzów.....) a Ronaldo cały czas jest za jego plecami
2013.01.08, godz. 21:26, richman95
"Głosowałem po linii Euro, z uwagi na to, co zrobił podczas turnieju, jak oddał hołd naszemu kibicowi, Dawidowi Zapiskowi, za to, co zrobił z Włochami, kiedy prosił o szacunek dla rywali."

No cóż hipokryci? Gdzie komentarze że za zachowanie nie ma ZP? Jakoś nie widze.

Zgadzam się że Iker zasługiwał by być w najgorszym wypadku w pierwszej 5, a może i w pierwszej 3, ale pod artykułem o ZP widze pełno komentarzy, że "dostał za skromność" i wyzywanie tych co głosowali na Messiego, niby dlatego że "jest skromniejszy".
Jakoś nikt tu nie beszta Iwańskiego, to sie nazywa:

H I P O K R Y Z J A
2013.01.08, godz. 19:03, REALcampeón
Cristiano też ma talent.
żeby tak strzelać tom-hawki z wolnego trzeba mieć 'To Coś'.

uważam, że nawet gdyby CR7 wygrał LM, Euro, Lige i wbił 100 bramek --- to i tak by wygrał mesi. bo to impreza UEFArcelony.

Wg mnie Klopp zasłużył na nagrodę dla trenera bo wygrał z taka BVB podwójny puchar i na jesień dobrze sobie radził w LM.
2013.01.08, godz. 17:12, dynamo
Szkoda , ze ta nagroda nie kierują żadne żelazne zasady .
2013.01.08, godz. 14:22, YNWA1313
parasemprefenomeno

Niestety nie ma konkretnego KRYTERIUM za jakie przyznawana jest nagroda. I tutaj wkrada sie ten subiektywizm, bo skoro nie ma zasad to dla jednego ważne są osiągnięcia indywidualne (np: liczba strzelonych goli) dra drugiego osiągnięcia drużynowe (puchary) a dla trzeciego "wkład" w sukces drużyny. Ale przy tej liczbie głosujących wynik jest demokratyczny. Dodatkowo wkrada się też element popularności czy zawiści - bo jak inaczej wytłumaczysz że z portugali messi otrzymał w sumie 4 punkty a Criss 15 - W czym Falcao czy Van Persii byli lepsi od Messiego według kapitana portugalczyków ? Dyskusja jest akademicka i sierać sie można do usr...nej smierci. Dla jednych szopka dla innych nie. Punkt widzenia z pkt patrzenia. Dla mnie osobiście nikt nie został skrzywdzony ale jakby dostał ją Cris czy iniesta, albo Casilas czy Pirlo - też było by sprawiedliwie.
2013.01.08, godz. 12:37, parasemprefenomeno
YNWA1313:

"A mądrale którzy argumentują że to Cris powienien dostać tym razem nagrodę bo nie jest wiele gorszy od Messiego który miał już 3 nagrody uzmysławiam, że jest to nagroda za ROK. I nawet jak będzie lepszy o włos każdego roku - to będzie tą nagrodę zgarniał - tym bardziej że głosowanie jest subiektywne. "

po 1) - jest to nagroda za Rok w którym Messi nie zdobył za wiele, poza tym mniejsza z tym rokiem ale bodajże 2010 to była jakaś szopka

po 2) głosowanie powinno być oparte o obiektywne kryteria - nie, że lubimy messiego to dajmy mu kolejną piłkę

po 3) skoro uważasz że wszystko jest ok to zauważ że w 2006 roku dostał ZP Cannavaro za wkład w zdobycie MŚ, czy on był wtedy najlepszym piłkarzem roku? litości... dostał za zasługi bo nie chciano dać znowu Ronaldinho - a chyba zgodzisz się że Roni był lepszy.

po 4) ta nagroda traci powoli sens - bo wczesniej liczyły się inne kryteria niż teraz - parę lat temu dawano również "za zasługi" wielu piłkarzy skrzywdzony - ale to jest właśnie jedyna wada demokracji : głupcy mają taką samą siłę głosu co uczeni.
2013.01.08, godz. 11:01, YNWA1313
Piszecie o jakiś oszustwie, braku obiektywizmu. SOORRRYY - ale to nie głosowało 5 ludzi z katalonii czy zarząd FIFA tylko kapitanowie, trenerzy i media w federacji piłkarskich w JAWNYM głosowaniu. Uważacie ich wszystkich za debili bo wybrali Pchłe zamiast Crisa czy Ikera ?? I kto tutaj jest subiektywny??

A mądrale którzy argumentują że to Cris powienien dostać tym razem nagrodę bo nie jest wiele gorszy od Messiego który miał już 3 nagrody uzmysławiam, że jest to nagroda za ROK. I nawet jak będzie lepszy o włos każdego roku - to będzie tą nagrodę zgarniał - tym bardziej że głosowanie jest subiektywne.


naprzódreal
Czy "pyszałkowatość", samouwielbienie" "narcyzm", "gwiazdorstwo" "samolubność" i kilka podobnych określeń uważasz za objaw szczerości ?? Jak tak to ja pisze szczerze że uważam Cię za imbecyla a siebie za mądrale . Lubisz mnie za szczerość ? Jak nie to tylko dlatego że zazdrościsz mi inteligencji !!
2013.01.08, godz. 09:54, gall86
Nie rozumiem, o co chodzi z tym talentem messiego i tytaniczna praca cristiano? Czyli jak barca ma trening to messi siedzi w fotelu i pije browara, bo jego zaj**isty talent mu na to pozwala? CR7 jest pracusiem i każdy z kolegów w szatni o tym mówi - to fakt, ale takie pisanie, że messi nic nie robi i i tak jest zaj**isty mnie ostro wkurza. Bez treningu nikt by nic nie osiagnal.
2013.01.08, godz. 03:52, diegoarmando
powiedział Pan Komentator który od zawsze podkreśla ,że jest kibicem Realu ...tyle w tym temacie. . .
2013.01.08, godz. 01:27, parasemprefenomeno
bukmacher85

Nie no nie mogę się z tym zgodzić : owszem stwierdza że Leo to czysty talent - ale później mówi że osobiście docenia bardziej Cr7 - więc co on głosował nie osobiście głosował w czyimś imieniu ? a jego osobiste zdanie jest inne ? Niech głosuje jak uważa.

Ja wcale nie będę upierał się że ogólnie Messi jest gorszy. po prostu nie jest aż tak dobry żeby mieć 4 a Ronaldo 1 piłkę. Może to nie wina tego głosowania a któregoś z poprzednich gdzie wyru**ano Cr7 okrutnie. dlatego frustracja wzrasta.
a co myslisz o wyborze trenera? tu zgadzam się z Iwańskim w 100% Del Bosque zrobił rzecz niebywałą - utrzymał team na szczycie a jak wiadomo to jest najtrudniejsze. Prandelli i Klopp zrobili coś z niczego. W następnym roku powinien pojawić się Conte o ile Antek i Juve coś wygra :)
2013.01.08, godz. 01:03, bukmacher85
@parasemprefenomeno: To się nazywa bycie obiektywnym - bo mimo, że bardziej docenia Cristiano, to wie, że Leo to czysty talent i jest lepszy. Nie widzę tu braku logiki. Co prawda Iwanski nigdy intelektem nie błyszczał, ale jego argumentację kupuję, bo pokazał, że chociaż trochę obiektywny być potrafi.
2013.01.08, godz. 00:30, parasemprefenomeno
pisałem do gościa maila bo prosił o to żeby mu podpowiadać - że liczy się z opinią kibiców itd. ale okazał się typem pozbawionym logiki :

pisze że osobiście najbardziej doceniam Ronaldo - ale daje mu mniej pkt niż Ikerowi i Messiemu - no to jest paranoja i jego kompletna głupota.

Co do trenerów koleś powtórzył moje typy - może tą argumentację przyjął :)
zagłosował na Ikera bo ten wykonał gest w stronę polskiego kibica - no ludzi to nie akcja pajacyk, ani podaruj dzieciom słońce - tu liczy się jak kto gra i co osiąga a nie wspaniałe wnętrze ( chociaż ważne to tutaj drugorzędne)
2013.01.08, godz. 00:09, dako
jestem w szoku że jako kibic Barcelony zdobył się na taki obiektiwizm.
2013.01.07, godz. 23:50, djk92
Jakby tak Messi grał w Realu, a Ronaldo w Barcelonie to głosy byłby zupełnie inne. Rozumiem, każdy broni swojego, ale trochę obiektywizmu.
2013.01.07, godz. 23:32, WojtekK1902
A czy przez przypadek pan Iwański nie miał najpierw zebrać głosów kibiców i je uwzględnić? I czy przez przypadek w głosowaniu polskich kibiców nie wygrał Cristiano?? Coś mi się wydaje, że kiedyś była taka historia...
2013.01.07, godz. 23:10, grzybinho10
mógł odpowiedzieć dlaczego real i manu nie bedzie transmitowany na TVP1 ??!!
2013.01.07, godz. 23:05, Lambi
Widać nie wszyscy w TVP są idiotami.
2013.01.07, godz. 22:44, karaś
Wzmachol

Ale czy coś cie dziwi?:D
2013.01.07, godz. 22:16, AlexAK7
iwański a kto to?? hahahaahaahaaahhahaahahhahaahahaahahhahahahahahaaahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaa
2013.01.07, godz. 22:14, naprzódreal
media i cała reszta głosujących lubią za bardzo messiego... a CR gardzą za szczerość ;/
2013.01.07, godz. 22:07, Egooo
Jak nie 10 heheh
2013.01.07, godz. 22:04, Wzmachol
A Złota Piłka Messiego za 2010 rok teraz stoi na półce i płacze ze śmiechu... Dzięki temu przekrętowi, Messi dokonał to, czego nie dokona pewnie już nikt inny - 4 razy z rzędu Złota Piłka... A jeszcze z 6 dostanie spokojnie...
2013.01.07, godz. 22:01, Uzka
To trochę jak Messi. "how can i not consider cristiano in my top 3 players? that would be stupid! but i chose xavi, iniesta and kun aguero." Wolę Ronaldo, ale zagłosuję na Leo ;D
2013.01.07, godz. 21:57, saxxon
wystarfzy powiedzeic ze w Wes Sneijder przy potrónej koronie nie dostał tej piłki ktora mu sie wtedy jak psu buda należała
wiec o czym my tu bedziemy rozmaiwac
na ta chwilę kuternoga i jego gole z lewej sa jedenym argumentem by zawsze go wybrać, nawet jak dzieki niemu jego druzyna odpada z LM
2013.01.07, godz. 21:56, Reggie
@kromka
tak, i tylko w NBA są te nagrody jeszcze przyznawane. W siatkówce, ręcznej, hokeju czy jakimkolwiek innym sporcie takich nagród się nie przyznaje, a jeśli już to pewnie na zasadzie wyłonienia MVP danych rozgrywek, nigdy nie ocenia się gry graczy na przestrzeni całego sezonu i nie robi oddzielnego plebiscytu na wyłonienie zwycięzcy.
2013.01.07, godz. 21:48, Carabanchel
Już mnie zaczyna nudzić ten czysty talent....co za brednie. Messi to piłkarz ograniczony, wiele rzeczy nie potrafi zagrać. A już porównywanie go do Pele jest obrazą dla futbolu. Ludzie żyją chwilą. Plebiscyty indywidualne w sportach drużynowych to nonsens. Amen
2013.01.07, godz. 21:47, Bielec22
Ronaldo mógłby wygrac ZP chyba tylko wtedy jakby doszedł do uefalony.
2013.01.07, godz. 21:46, bongobaja
Messi czysty talen, Ronaldo ciezki trening bla bla bla bla bla. Mam rozumiec, ze Messi w ogole na treningi nie chodzi, bo nie musi? Przeciez czysty talen.
2013.01.07, godz. 21:36, pyjter1902
Zgadzam się z Mr Kuba. he he. Tylko mam nadzieje , że to wszystko bardziej podrażni CR i będzie jeszcze lepszy.
2013.01.07, godz. 21:36, darkoy
Gdzie można zobaczyć jak głosowali poszczególni ludzie i w jakiej kolejności?
2013.01.07, godz. 21:35, Katsumoto
" Z rugiej strony osobiscie..." brzmi to jakby Musialem glosowac na messiego mimo ze osobiscie bym glosowal na ronaldo .... powiedzmy sobie szczerze Zlota pilka nalezala sie dla Iniesty zdobyl wiecej niz ronaldo i WIECEJ kreuje gry w barcelonie nie oszukujmy sie ... Iniesty prowadzi gre w barcelonie i w reprezentacji .... ale coż ludzie co glosuja sa pocz escie hipokrytami bo za co dali messiemy pilke? za drybling? za bramki? za prowadzenie gry? Neymar nie gorszy drybling i co robi tam w brazyli ... za bramki jest zloty but! za dobra mine moze? do fair play messi nie nalezy ;) coz jak tak dalej pojdzie to nikt nie bedzie interesowal sie tym plebistyem gdzie ktos z dobra opinia wygrywa mimo ze nic nie ugral ;)
2013.01.07, godz. 21:35, aldo
Mysle ,ze drugi raz tego bledu by nie popelnili bo to byloby mocno niesprawiedliwe...
2013.01.07, godz. 21:34, kromka
Sneijder sam się zbłaźnił glusując na swojego kumpla van Persiego
2013.01.07, godz. 21:33, kromka
Reggie
ale głupoty pleciesz. Nagrody indywidualne w sportach drużynowych przyznaje się na całym świecie, chociażby MVP NBA przyznawana od 1955 roku
2013.01.07, godz. 21:32, MrKuba
aldo
nie byłbym taki pewien przypomni sobie przykład sneijdera
2013.01.07, godz. 21:30, aldo
MrKuba
Podejrzewam ,ze wystarczylaby LM.
2013.01.07, godz. 21:29, MrKuba
Ronaldo musiał by chyba wygrać w jednym roku mistrzostwo świata ,europy i copa america żeby mieć jakieś szanse ...
2013.01.07, godz. 21:28, Liu Kang
Macko89- Popatrz na wyraz jego twarzy ,masz jeszcze jakieś wątpliwości haha :D :D
2013.01.07, godz. 21:23, Macko89
Dziwna, niespójna wypowiedź. Z jednej strony bardziej ceni Cristiano niż Messiego, a z drugiej wyżej stawia Messiego... Konformizm w czystej postaci ;)
2013.01.07, godz. 21:21, ussia4
i brawo dla ciebie też bym na niego zagłosowała
2013.01.07, godz. 21:21, WiSnIa989
"Z drugiej strony osobiście bardziej doceniam Cristiano, ponieważ to, co osiągnął, udało mu sie dzięki tytanicznej pracy" - szkoda że nikt tego nie docenia.
2013.01.07, godz. 21:21, Mario893
aldo, niestety było już za późno by go nominować. :/
2013.01.07, godz. 21:20, aldo
No jak to? Przeciez Adan jest lepszy od Ikera!
2013.01.07, godz. 21:20, Reggie
Dodam jeszcze tylko, że dla mnie nagroda dla najlepszego na świecie w sporcie drużynowym w ogóle nie powinna istnieć i w żadnym innym sporcie drużynowym poza piłką nożną owych nagród się nie przyznaje
2013.01.07, godz. 21:17, Reggie
Prawie wszyscy, którzy patrzą na sprawę bardziej obiektywnie wybierają Ikera, moim zdaniem także zasłużył, aczkolwiek nie oszukujmy się - ten sezon to nie był wybitny sezon Ikera, zagrał dobre Euro, ale niestety jego postawa w Realu na przestrzeni sezonu nie raz pozostawiała wiele do życzenia, moim zdaniem jednak zasłużył na bycie w pierwszej trójce nie mniej niż Iniesta. Wiadomo, że Cristiano i Messi są poza zasięgiem jakiekolwiek innego gracza, ale czas docenić także pracę piłkarzy grających na mniej docenianych pozycjach, właśnie takich jak bramkarz. Kiedyś Złotą Piłkę mógł wygrać nawet obrońca i nawet nie chodzi o to, że w tamtych czasach konkurencja była bardziej wyrównana - po prostu przy przyznawaniu nagrody kierowano się jasno ustalonymi kryteriami, teraz tak naprawdę nie wiemy nic na temat tego, czym kierują się eksperci, wybierając najlepszego na świecie.
2013.01.07, godz. 21:14, RooneyMUGLORY
IMO wystarczyło wygrać Euro.
2013.01.07, godz. 21:14, Ksanti23
"Można na to patrzeć w rożny sposób" dziękuję, do widzenia.
2013.01.07, godz. 21:13, FanRealu1902
Niestety Ronaldo nie miał szans by musial LM, Euro, Lige i wbic 100 bramek zeby miec szanse z tym Messim.
2013.01.07, godz. 21:12, realponadwszystko
your choice.
2013.01.07, godz. 21:07, Sebastian741
Każdy ma prawo wyboru

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama