REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2012.08.22, godz. 16:19, El Jarek / as.com, marca.com, sport.es

Cruyff: Kupowanie graczy nie jest filozofią

- Chyba nikt nie nazwał Mourinho "unikalnym" i nagle chce, żeby wpisywać tę nazwę na jego koszulkę. Nic więcej się z tym nie da zrobić. Nie podoba mi się to, nie lubię takich zachowań. Jako piłkarz niczego nie pokazał i może zrobić coś teraz... - powiedział Johan Cruyff na jednym ze spotkań sponsorskich na temat zachowania i deklaracji Mourinho. Wypowiedzi zebrała telewizja La Sexta. - Styl i filozofia Realu? Filozofią jest kształtowanie zawodników, a nie ich kupowanie.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2012/13

Komentarze

2012.08.23, godz. 19:49, gardinia
dlatego barca kupila songa albe itd. Ok gra duzo wychowankow, ale tak nie bylo zawsze a przynakmniej nie za jego czasow
2012.08.23, godz. 16:01, El Madridista 85
Mou może jako piłkarz nic nie pokazał, ale jako treneiro zjadł Cruyff'a na śniadanie;)
Pzdr.
2012.08.23, godz. 15:54, Rey7
heh wali staremu na dekiel ostro... Kupowanie to żadna filozofia ale Alba i Song wcześniej Cesc to już co innego ;-) Głupek
2012.08.23, godz. 14:37, pawlisko
panie Cruyff, w dzisiejszych czasach nie mozna osiagac wysokich wynikow tylko wychowankami, sam pan widzisz co pana Barcelona robi, kupuje zawodnikow, czyz nie?;)

A polityka transferowa Realu, to nie broszka Barcelonismo ;p
2012.08.23, godz. 14:15, LosBlancos_96
Cruyff nieładna wypowiedź.
2012.08.23, godz. 13:08, spawacz
ten znowu swoje filozofie
2012.08.23, godz. 11:07, dawiklb
Heh, człowiek który za to co zrobił powinien być szanowany, przez swoje głupie, czasami nawet nieprzemyślane komentarze traci ten właśnie szacunek! Ja czegoś nie rozumiem, taka wrogość pana Johana do Murinho, człowieka który osiągnął wszystko, który jest o wiele lepszym trenerem, wrogość do geniusza! Taka już jest ludzka natura, że jeżeli się komuś coś uda, to "drugiego gówno w serce gniecie"! Z brakiem szacunku do pana Cruyffa, tak jak on do mnie i do nas kibic realu madryt
2012.08.23, godz. 11:01, art fan królewskich
midast - popieram, ale to co mnie w FCB zawsze denerwowało to ta hipokryzja.... co nie przeszkadza mi szanować wielu piłkarzy oraz trenerów, którzy się przewinęli przez FCB - jak choćby Mourinho..., który jak mało już kto pamięta był współautorem sukcesów Barçy tamtego okresu....
2012.08.23, godz. 10:17, midast
Celem wyjasnienia. Jestem zagorzałym kibicem BARCY. Nie zmienia to jednak faktu, że lubię tez poczytac komentarzy z Waszej strony, poczytać co mają do powiedzenia kibice druzyny przeciwnej, poznać być może inny punkt widzenia w sprawie etc. I powiem tak, ze podobnie jak na stronie kibiców Barçy tak i tutaj jest wielu kibiców znajacych się na piłce, lecz nie bedacych szowinistami. Po prostu kibiców z krwi i kosci lecz musze z przykrością stwierdzić, że na Waszej stronie jest znacznie więcej osób, znacznie więcej wpisów świadczących o bardzo niskimpoziomie kultury osobistej. Takiej agresji i chamstwa nie ma jednak na stronie Barçy. Kilka dni temu apelowałem do kibiców obu druzyn o kulturę i mniejszą agresje i szowinizm. No cóż pozostało to bez echa. Szkoda, że tacy jesteśmy. Kochani więcej kultury i dobrych manier.
2012.08.23, godz. 03:23, bartas150
Cruyff był i jest piłkarzem legendarnym i należy mu się szacunek, ale bardzo go nie lubię. On sam jest dopiero filozofem -,-
2012.08.23, godz. 02:47, kozgi
A po co dorabiać do futbolu jakieś filozofie? Sport to sport. Liczy się tu wynik i sama rywalizacja, a nie filozofia....
2012.08.23, godz. 02:19, Mateooooooo
To po co wam Alba i Song ? oraz ten młokos do rezerw ?
2012.08.23, godz. 00:14, Gehu89
To po co Barcelona kupuje piłkarzy?
2012.08.22, godz. 23:44, Kecaj1603
przerażające jest to że tak ganialny gracz stał się takich prostakiem i chamem
Swoją droga ostatnio to barcelona robi więcej transferów niż real także jego wypowiedzi są bezsenowne.
Poza tym piłkarzy tez trzeba umieć kupować. Bo nie kazdy gracz nadaje się to danej taktyki czy też może mieć problemy z aklimatyzacją lub po prostu z ogólnym stylem danej ligi.
Zreszta barcelona może i ma wielu wychowanków ale prawda jest taka że co Fabregasa i Piqué kupili do składu a to że mieli szczeście że trafili im się tacy gracze jak Iniesta i Messi nie zmienia faktu że sami też kupili np Ibrę po czym go sprzedali ze stratą czy też kupili chyba za 20 mln chigrińskiego zresztą teraz też kupili Albe i Songa a trzeba pamiętać że przecież sprowadzili też za nie małe pieniądze Ville. Różnica między realem a barcą polega na tym że real kupuje z zagranicy a barcelona skupia się na hiszpanach no i Real nie kryję się z tym że kupuję graczy zamiast brać wychowanków.
2012.08.22, godz. 23:30, xp
Nie trawie tego kolesia -,-
2012.08.22, godz. 21:24, ppiotrekk1990
Alzheimer już go bierze. Przez takich buraków nienawidzi się ten zespół.
2012.08.22, godz. 21:10, mamucik
Cruyuff ma rację... w tym okienku kupiliśmy za dużo zawodników :P
2012.08.22, godz. 20:57, rafa324
Skoro mówi już o piłkarzach którzy nic nie osiągnęli to może powinien opowiedzieć o swoim synu? Trafił do Manchesteru United tylko dlatego że na koszulce miał napisane Cruyff. Mourinho w przeciwieństwie do niego wiedział że nie prezentuje odpowiedniego poziomu i zajął się czymś innym. Jak widać wyszło mu to chyba dobrze.
2012.08.22, godz. 20:55, cube304
Darujcie mu, to starszy pan! :P
2012.08.22, godz. 20:33, ikerowa
keep trolling.
2012.08.22, godz. 20:17, koza09
naprawdę kretynizm ludzi nie zna granic ?! ten człowiek jest kimś ważnym w tym cyrku o nazwie barcelona ? jak tak to mało wie o tym klubie bo jak narazie to jego klubik kupił więcej piłkarzy,a przez to że był dobrym piłkarzem to pozjadał wszystkie rozumy bo uważa że dzięki temu może z pogardą odnosić się do innych ! niech 3 razy pomyśli za nim coś powie
2012.08.22, godz. 20:15, Don RAUL
dlatego barca wydała 33 mln na wzmocnienia - krojf z kazdym dniem jest coraz głupszy!

a poza tym, Mou jako trener jest dla krojfa nieosiągalny!
2012.08.22, godz. 20:01, Bastiano_Silva
@kqmil
Messi przeszedł wszystkie szczeble kariery juniorskiej w Barcelonie, więc jak możne nie być jej wychowankiem? Tak samo sprawa wygląda z Iniestą.
2012.08.22, godz. 19:52, _Miklo_
Co tu się produkować? Katalończycy to hołota i populiści z manią prześladowczą. Wydaje im się, że są "narodem" wybranym,. Nie obcy jest im podstęp, kłamstwo i obłuda. Tak mogę określić tę "cudowna" społeczność.
2012.08.22, godz. 19:46, siewczenko
kqmil
o miszcz komentarzy powrócił. do teraz się śmieje z poprzedniego.
proponuje wybrac się do fachowca z pytaniem czy wszystko ok. mówisz czasem dwoma głosami i się sam policzkujesz . jak tak to za późno.

na poważnie : chłopie zdecyduj się. ustal sam sobie kryteria kto to jest wychowanek. iniesta i messi przyszli w wieku 13 lat - według Ciebie nie są wychowankami. pique i cesc trenowali do 16,17 lat też nie są. to kto to jest według Ciebie wychowanek?
2012.08.22, godz. 19:37, Logos
emigrant - od kiedy ty się znasz na przepisach piłki nożnej? Nie trzeba spędzać kilka lat w młodzieżówce by być wychowankiem; jeśli został przedwcześnie włączony do pierwszego składu jak na swój wiek to i tak w Realu grał dostatecznie długo by być wychowankiem. Za to w Atlético Madryt grał za krótko by był ich wychowankiem? Ile? Półtorej roku, dwa lata? To za mało. Zaślepia cie nienawiść do Realu, dlatego mówisz trzy po trzy.
2012.08.22, godz. 19:30, kqmil
fakt faktem barca wychowała, ale w pełni słowa tego znaczeniu Messi i iniesta nie są wychowankami barcelony.
Gdyż insiesta ten boskeute i messi wychowali się pierw gdzie indziej tak jak raul ktory grał dla atletico madryt.
Messi grał dla newwels old boys
Iniesta w teneryfie
i Boskuete rownież wychował sie poza barcą

Jakby doda fabregasa ktory wycjhowal sie w arseanlu
]i pike w menchesterze.

A tak pozatym to trzeba byc niemądrym żeby kupowac tzrech wychowanków za 60 milionów dolarów.
Czy to nie rozrzutnośc i kupowanie.
Sprzedac za darmo kupic za 60 milionów dolarów to tzreba byc G.......
2012.08.22, godz. 19:12, sebo8125
a song a alba to co ...............
2012.08.22, godz. 19:09, ronaldo1994
Według mnie teraz to się zmieniło. My już tak dużo nie kupujemy w przeciwieństwie do Barcelony, więc niech nie pieprzy jakiś głupot.
2012.08.22, godz. 19:08, dynamo
O wodze , że stary dobry cryuff wrócił do pajacowania :P
2012.08.22, godz. 19:07, Uzka
emigrant

"Casillas jedynym wychowankiem w Realu", "Morata i Jese wysłani za granicę." Jesteś pewien, że właśnie to chciałeś nam przekazać? :D
2012.08.22, godz. 18:54, mikros7
Niezły idiota... tak jakby Guardiola wychował Messiego, Inieste, Xaviego czy Puyola! Żenada!
2012.08.22, godz. 18:51, Liu Kang
emigrant - Napisz mi chłopie o co ci chodzi bo kopiujesz swój komentarz drugi raz aja nie wiem co on ma znaczyć ? - Cruyff mial do dyspozycji wychowankow: Guardiola, Guillermo Amor oprocz innych- I co chcesz mi przez to powiedzieć ?
2012.08.22, godz. 18:51, marco9512
Filiozofia to ich wychowywanie, czy ściąganie największych talentów ? (Messi, Iniesta, Puyol).

Jedni kupują inni nie. Niech odbierze wszystkie trofea Realowi za to..
2012.08.22, godz. 18:48, Realny7
Cruyff jaki i Xavi i Alves są siebie warci skończone debile!
2012.08.22, godz. 18:47, emigrant
"Liu Kang":

Cruyff mial do dyspozycji wychowankow: Guardiola, Guillermo Amor oprocz innych.
2012.08.22, godz. 18:45, benJJ
lament10

Piłkarzem i trenerem może i był, ale teraz jest hipokrytą, który fascynuje się grą barcy, która tez poniekąd jest oparta na filozofi kupowania ;)
2012.08.22, godz. 18:43, RealMad
za to odkupywanie wychowanków z innych klubów jest filozofią której mają sie trzymać wszyscy heheh dobre sobie
2012.08.22, godz. 18:40, lament10
Byście mieli trochę szacunku do tego starszego człowieka!!!
Dużo osiągnął jak trener i piłkarz i wy nie możecie się z nim równać. To jego zdanie o tej filozofii i tyle on się od was lepiej zna.
2012.08.22, godz. 18:40, benJJ
A może wielki Ronaldinho, którego do teraz kocha cała Katalonia też jest wyszolony w klubie ? Nie przeszedł za 25mln, co 10 lat temu było sporą kasą jak na jednego zawodnika ;)
2012.08.22, godz. 18:38, benJJ
Śmieszny koleś, który z roku na rok wygaduje większe głupoty ;) Filozofią jest kształtowanie, a nie kupowanie ? To co robi Villa, Sanchez, teraz Abla, Song, niegdyś Ibra ? Idiota ;>
2012.08.22, godz. 18:38, Liu Kang
emigrant- kiedy prowadził Barcelonę to w tedy mógł mieć maksymalnie 3 obcokrajowców w drużynie ,nie pamiętam dokładnie już o kogo chodziło ale wiem że z jakiegoś zawodnika musiał zrezygnować ,pewnie jak by miał możliwość to jeszcze do tego swojego słynnego składu naściągał by zawodników .Ogólnie to chodzi chyba mu o podgrzewanie atmosfery przed meczem jak zawsze kiedy zbliża się GD !
2012.08.22, godz. 18:24, emigrant
"Liu Kang":

Cruyff mial do dyspozycji wychowankow: Guardiola, Guillermo Amor oprocz innych.
2012.08.22, godz. 18:23, Pechorin
hno3
Brawo, człowiek z klasą

szwajc1212
Nigdzie nie wymieniłem nazwy Barcelona:], pisałem o futbolu w ogóle. Oczywistym jest przecież, że w obecnych czasach po prostu nie da się zbudować najlepszej drużyny na świecie z chłopaków z jednego podwórka:] I powtórzę jeszcze raz za Cruijffem: filozofią jest kształtowanie zawodników. Zresztą nie powinniście mieć kompleksów czytając tę myśl, bo przecież Real kształtuje wcale nie mniej solidnych grajków vide Casillas, Raúl czy Mata, Soldado itp.
2012.08.22, godz. 18:22, emigrant
Wielki i szanowany przez Barcelonismo Raúl Gonzalez Blanco przyszedl do RM w wieku...15 lat , poniewaz zamykali wowczas sekcje mlodziezowa w Atlético de Madrid.Raúl juz w wieku 17 pod wodza Valdano zadebiutowal w 1-ym skladzie.Wiec nawet nie gral w juniorskich kategoriach RM wymaganych przepisami 3 lat. Obecnie jedynym grajacym u was wychowankiem jest Casillas, podczas gdy perly takie jak Morara, Jesé, Carvajal wysylani sa za granice bo rzekomo ni sa dobrzy jako potencjalni zawodnicy RM.RM ma w szkolce talent tyle ze on nie blysczy w 1 skladzie a ledwo co blyszczy w jakichs Boltonach.
A Barça ma swoja szkolke od 1979 (RM bodajze od 1972).Jakis czas temu
2012.08.22, godz. 18:21, Liu Kang
szwajc1212- Dokładnie ,przecież w Barcelonie grała niemal cała jedenastka Ajaxu ,ale jak widać z wiekiem Johanowi pogłębiła się skleroza . Pamięta on ostanie 4 lata a dalej to już czarna dziura ;)
2012.08.22, godz. 18:16, RealMadrid7Hala
akurat tutaj jest ziarno prawdy Mourinho nie potrafi na tą chwilę zapewnić przyszłości Realowi i wychować młodych przykładem może być Canales Mou zapewniał że będzie on przyszłością Realu a co do czego to został sprzedany a wrócić do gry ma chyba pod koniec października a poza tym przecież został by mu jeszcze rok wypożyczenia i pewnie byłby podstawowym graczem Valencii
2012.08.22, godz. 18:15, Niko0501
łożesz.... a jednak zyje stary szczekacz
2012.08.22, godz. 18:10, szwajc1212
Pechorin

Ale to jest utopia stary . Dla mnie podkupowanie obecnie przez Barcelonę chłopaków po szesnaście czy piętnaście lat żeby uznać ich jako swoich jest jest robieniem wrażenia . Wykupienie Alby oraz Cesca, dla mnie to kupienie zawodników światowej klasy za miliony euro . Nie krytykuje tej polityki , ale futbol jest jaki jest . Ta idea jest bardziej bliska Bilbao niż Barcelonie , tylko że trzeba sobie szukać różnic jak zawsze . Non stop powtarzane hasła typu - " my nie krytykujemy sędziów jak Real " , " my nie mamy Reklam jak Real " , " My nie kupujemy gwiazd jak Real " , po co on to mówi jak wszyscy wiemy że to nie prawda ? Gdybym lubił kluby za wychowanków to bym czternaście lat temu zaczął kibicować Bilbao . Od kiedy Mourinho ma pełnie władzy i tak szkółki się bardzo poprawiły . Gdyby Portugalczyk zepsuł szkolnictwo w Realu Madryt to jeszcze bym go zrozumiał. Każdy klub się ocenia po tym czy notuje regres czy progres . Cruyffowi nie zależy na tym klubie więc jego "troska" jest po prostu nie szczera .
2012.08.22, godz. 18:08, Xaoo
Panie Cruyff.. Czy Mourinho kiedyś mówił, że był niesamowitym piłkarzem? Otóż nie, więc nie rozumiem tej nagonki w tym kierunku.
2012.08.22, godz. 18:06, hno3
Byłbym niezmiernie zadowolony, gdyby kutalończycy związani z pewnym klubem piłkarskim przestali wreszcie nadużywać określenia 'filozofia'. O rzeczonej mają zapewne małe pojęcie.
2012.08.22, godz. 18:02, mRaczo
jarek10

Wiesz lepiej będzie dla Realu jak Mou nie będzie odpowiadał na takie głupie zaczepki bo jezlei Mou coś mówi to zazwyczaj póżniej jest to kierowane przecwi niemu.
2012.08.22, godz. 17:52, jarek10
Co to ma do rzeczy że Mourinho nie był dobrym piłkarzem???

Za to trenerem jest świetnym!!!!

Cruyffowi na starośc sie w główce pomieszało hehe.

Czekam na konferencje Mourinho i jego odpowiedz:)
2012.08.22, godz. 17:51, szwajc1212
Mediapunto



Dobrze prawisz . Ja kibicuje około czternaście lat i pamiętam najeżdżanie np na reklamy bo akurat oni ich nie mieli . Jak się opierali na Holendrach i Brazylijczykach, to nikt z nich nie chwalił Athleticu Bilbao za wychowanków .Hipokryci zawsze się pruli do Realu i pruć się będą .
2012.08.22, godz. 17:49, Pechorin
szwajc1212
Nie chcę żebyś mnie źle zrozumiał. Nie podoba mi się w ostatniej wypowiedzi Cruijffa to, że nawiązał bezpośrednio do Realu. Ale sam przekaz, że filozofią w futbolu powinno być kształtowanie piłkarzy dla mnie jest bezdyskusyjnie prawdą. Myślę, że trenerzy(najczęściej niedoceniani trenerzy młodzieżówek) którzy "stworzyli" jakiegoś zawodnika są bardziej spełnieni od tych "wielkich" z pierwszych stron gazet, bo spełnili główną misję TRENERA:] I nie ukrywam, że taka 'filozofia' najbardziej mi leży w piłce.
2012.08.22, godz. 17:49, mRaczo
Poważnie. Fani Barcelony, Piłkarze, trenerzy, działacze powtarzają ciągle to samo jak MANTRE ze "Barcelona to jedyna słuszna filozofia gry". Zamkneli się w swoim światku i nie dopuszczają do siebie słów ze ktoś moze z nimi wygrywać włąsnym stylem.

To przez takie właśnie ich dziwne zdania kibice obu drużyn się nie lubią a na interentowych forach bluzgają na siebie.

Pamiętam jak dzis: to był chyba mecz Barcelony z Liverpoolem(mogę się mylić), Barça tam zaczęła grać tiki taką. Ktos wtedy policzył ilosć podań w jednej akcji która zakońćzyła się golem, było ich bodajze 38 od nogi do nogi aż po bramke. To były czasy Rivaldo w Barcelonie. Wtedy to się bardzo podobało, to była taka swierzosć w futbolu. Teraz ich gra też jest tiki taką tylko z jedną różnicą. Wtedy Barcelona grała do przodu, teraz grają w poprzek;)


Być może Tito coś tam zmienił bo ostatnie mecze Barçy były dosyć szybkie, ale nadal wiecznie podają w srodku pola.
2012.08.22, godz. 17:48, Uzka
Jak zwykle dyplomatycznie i z klasą. Bez żadnych zbędnych prowokacji czy zaczepek. Naprawdę, takich wypowiedzi oczekujemy ze strony klubu FC Barcelona. Z szacunkiem do przeciwnika. Dobrze, że są w Katalonii jeszcze ludzie, którym zależy na dobrej atmosferze.
2012.08.22, godz. 17:45, nodac
a ten dalej swoje-co mozna powiedziec o czlowieku,ktory na sile chcial swojego beznadziejnie kiepskiego syna wcisnac do skladu barcelony,smiech na sali,odejdz pan
2012.08.22, godz. 17:44, Mediapunto
Panowie ja już to kiedyś tu pisałem - nie oczekujmy od ludzi których potomkami są górale(mowa o całym klubie i ludziach którzy są tam już długo jak Cruyff) czyli prostego ludu czegoś nadzwyczajnego- nikt o tym nie mówi ale to jest niestety banda wieśniaków na czele z Xavim i Cruyfem - oni nigdy nie wbiją sobie do głów że w Realu mają grać piłkarze z całego świata - mieszanka - tak było od zawsze. My mamy 9 pucharów europy i 32 ligii a oni niech dalej opowiadają o wychowankach. Czy ktoś jest w stanie przytoczyć chociaż jedną negatywną rzecz jaką wypowiedział Pérez lub nie wiem Zidane bądź Raúl w kierunku Barcelony. Mówię wam to jest banda zj***w i trzeba im wybaczać i ja jako kibic Realu z 15 letnim stażem im wybaczam!!!
2012.08.22, godz. 17:39, czarlok
Musimy jutro wygrać po porostu musimy, żeby pokazać Cryuffowi, Rosselowi i inym gdzie jest miejsce ich i Barcelony, a mianowicie za Realem !
2012.08.22, godz. 17:37, dzik_rm
Mały człowiek.. Myśli ,że to co robi Barcelona to jedyna słuszna droga i wszystko inne złe .Inna sprawa ,że Barcelona też kupuje piłkarzy. Po wypowiedzi o Mou powinni go zawinąć w kaftan.
2012.08.22, godz. 17:36, szwajc1212
świata*
2012.08.22, godz. 17:35, szwajc1212
Pruszcz_Gdański i Pechorin


Byście chcieli żeby Real Madryt mieszał wam się w politykę transferową ? Czy może nie lubicie np Villi i Sanheza ? Mourinho zastał szkółkę jaką zastał i graczami z trzeciej ligi światu nie pobije . Niech ktoś z Barcelony idzie do obcych lig i robi takie rzeczy jak Portugalczyk a później niech ocenia .
2012.08.22, godz. 17:28, Firana18
hahaha, z trzema wychowankami w składzie realu to chyba nie taka filozofia, pomyliło mu się z Barceloną :)
2012.08.22, godz. 17:25, nowy na stronie
Real ma przynajmniej pieniądze a Barcelona nie ma ani pieniędzy ani rozumu. A rozum ewidentnie podpowiada, że gra się po to, żeby wygrywać a nie po to, by chwalić się, że szkoli się piłkarzy.
2012.08.22, godz. 17:22, mRaczo
Pruszcz_Gdański

Bo Real Madryt zawsze był zespołem gwiazd, rozumiesz? Galácticos...Druga rzecz to chyba bardzo dobzre ze Real ma taką szkółkę która wydaje na świat dobrych piłkarzy którzy grają w lidze hiszpańskiej...Gdzie ejst powiedziane, napisane ze kluby muszą grać wychowankami?


Pechorin

Gdyby Ozil, DiMaria, Benzema byli crackami zanim przyszli do realu to byłoby chyba trudniej ich ściagnac za takie pieniazki. Pomyśl:
Ozil grał w Werderze, nie grał w reprezentacji Niemiec- Teraz w repr gra pierwsze skrzypce.
DIMaria przyszedł z Benfici, owszem miał talent już ale tutaj go dopracowuje z meczu na mecz i staje się crackiem
Benzema- jego gra zawsze była niepzrecietna z tym ze w Madrycie rozwinął skrzydła na dobre i powoli staje sie drugim Zinedinem.
2012.08.22, godz. 17:22, Pechorin
_Miklo_
No ale przecież nie da się ukryć, że Mesut był, może nawet najjaśniejszą, gwiazdą MŚ w RPA przed transferem, Angel najlepszym piłkarzem mocnej przecież ligi portugalskiej, to samo Karim, gwiazda Lyonu i Ligue 1 (zresztą ceny za ww zawodników mówią same za siebie... no może Ozil był w promocyjnej;]). Co oczywiście nie zmienia faktu, że na Bernabéu posunęli się do przodu:]
2012.08.22, godz. 17:21, loui13
PAJAC.
2012.08.22, godz. 17:11, _Miklo_
Pruszcz_Gdański

To fakt, w dawaniu szans swoim wychowankom, jesteśmy w tyle za barcą.. :)
2012.08.22, godz. 17:09, _Miklo_
Pechorin


Zdecydowanie się z Tobą nie zgodzę ; ) To byli piłkarze z wielkim potencjałem, ale crackami stali się dopiero u nas..
2012.08.22, godz. 17:08, Pruszcz_Gdański
Możecie mówić co wam sie podoba. Ale jesteście w tyle za Barceloną w tej kwestii. Wasi wychowankowie to połowa ligi hiszpanskiej a w samym zespole mozna policzyc takich zawodników na palcach jednej ręki.
2012.08.22, godz. 17:08, Egooo
Tego downa tu brakowalo jazda cza na nowy sezon
2012.08.22, godz. 17:08, _Miklo_
Polityczne tematy zawsze kiepsko się kończą.. ; D
2012.08.22, godz. 17:08, Pechorin
CuleToSezonowcy
Równie dobrze można powiedzieć, że jakby nie transfer di Stefano Real byłby nijaki (chociaż osobiście w to nie wierzę)

_Miklo_
Ozil i Benz byli już crackami, di Maria także... co do reszty mogę się zgodzić:]

DavidCR7
Tych bzdur nie będę komentował... bo nie bardzo masz pojęcie o czym piszesz

Co do wypowiedzi Cruijffa zgadzam się tylko z ostatnim zdaniem, ale za to w 100%:]
2012.08.22, godz. 17:06, Kuba.
Kontynuowanie tutaj politycznych tematów kiepsko się skończy, więc radzę je zakończyć.
2012.08.22, godz. 17:05, nowy na stronie
poza tym w piłce nożnej nie chodzi ani o kupowanie ani o wychowywanie a o wygrywanie ale mało kto potrafi to zrozumieć
2012.08.22, godz. 17:04, _Miklo_
Od Pana Jarka to proszę się odpitolić.. :)
To że moskiewskie sługi próbują z niego robić wariata, to akurat jest stara wywiadowcza technika do niszczenia tych, którzy zagrażają pewnym interesom i układom... ; )
2012.08.22, godz. 17:01, hacken71
Cruyff ... dalej nie czytam.
2012.08.22, godz. 17:00, nowy na stronie
filozofia to myślenie przede wszystkim, ktoś mu to powinien powiedzieć, trzeba go uświadomić
2012.08.22, godz. 16:59, buczek93
No tak, kolejny Holender zaślepiony katalończykami. Zobaczymy, co ty osiągniesz jako trener - zdobądź 4 tytułu mistrza w 4 różnych krajach, 3x Champions Leauge i wtedy ewentualnie otwieraj jadaczkę.
2012.08.22, godz. 16:57, szwajc1212
Liu Kang


Haha , no tak :). Z tymi pseudosocjalistycznymi formacjami tak to już jest ;p.
2012.08.22, godz. 16:54, Liu Kang
oumajgad- to chyba logiczne wytłumaczenie ,Cruyff powinien mieć rzecznika cały czas przy sobie jak Kaczyński ,ciekawe czy Jarek wypożyczyłby Hoffmana czasami Johanowi ;)
2012.08.22, godz. 16:53, nowy na stronie
to że ktoś dobrze kopie piłkę to jeszcze oznacza że ma rozum
2012.08.22, godz. 16:53, DavidCR7
Johan chyba nie zna takich klubów jak PSG,Man.City,Anży Machaczkała,bo Real,Pérez i Mourinho robią w porównaniu do nich tanie zakupy,a poza tym niech każdy ma swoją filozofię budowania drużyny,każda filozofia jest dobra gdy przynosi sukcesy,poza tym Real,Man.City po zakupach mają mistrzostwa swoich krajów a Farsa i np.Arsenal co mają? Puchar króla i to Fc Farsa wywalczyła wiadomo w jakich okolicznościach w 2 meczu ćwierćfinału z Los Blancos,po za tym nie ma co się przejmować żadnym człowiekiem związanym z Barceloną,to jest Katalonia czyli oddzielne państwo pełne nadętych,wywyższających się błaznów,nie mówię tu o samych piłkarzach tylko o ludziach,politykach itd.Real Madryt to duma Hiszpanii i królewski klub z którego każdy z nas kibiców powinien być dumny i nie ważne kto w nim gra,kto go trenuje czy jaka jest filozofia jego budowy,zwyczajnie Real to Real i to mówi wszystko.

Hala Madrid !

Hala CR7 !
2012.08.22, godz. 16:50, Kaktus7
Co z tego, że Mourinho nie był dobrym piłkarzem? Co to ma wspólnego z jego oceną jako trenera? Zresztą co tu komentować takiego idiotę...
2012.08.22, godz. 16:48, szwajc1212
alan1975


Kompletnie się z tobą nie zgadzam . Po odejściu Valdano i kiedy Mourinho dostał pełnie władzy, Real Madryt się poprawił na wszystkich szczeblach szkoleniowych . W dwa lata nie da się zrobić najlepszej szkółki na świecie i graczami z trzeciej ligi zawojować świat .
2012.08.22, godz. 16:48, _Miklo_
2-1 dla nas, jak w Gran Derby ; )
2012.08.22, godz. 16:48, conrado_osp
Szkoda słów na niego. Bo w aktualnym składzie za darmo mają takie nazwiska jak Fabregas, Alexis,Masche,Alba, Song,Villa,Affelay,Alves, Piqué, Abidal, Adriano .....
Niech się cieszą z udanego transferu R10 i Eto.
2012.08.22, godz. 16:48, _Miklo_
My kształtujemy zawodników... ; )
Szkółkę mamy na pewno nie gorsza niż barca, to że nie daje się im tyle szans, co u nich, jest inną sprawą.
Poza tym, my też kupujemy obiecujących piłkarzy i robimy z nich cracków (Ozil, Di Maria, Pepe, Khedira, Marcelo, Higuain, Benzema).
A barca? No którego to kupili obiecującego piłkarza i zrobili z niego cracka?
2012.08.22, godz. 16:47, Dawek
Song, Abidal, Villa, Chygrynski, Ibra...
2012.08.22, godz. 16:47, koman221
Cruyff jutro odszczekasz to,co powiedziałeś na Mou.
2012.08.22, godz. 16:46, cialo7
No to jeszcze Xavi i Rosell i śmiało można powiedzieć, że Barcelona w swoim żywiole. Ale to i tak Real prowokuje, jest tym złym itp, itd...

Psy szczekają...
2012.08.22, godz. 16:45, oumajgad
Liu Kang
Wiesz dlaczego? Z całym szacunkiem dla ludzi, którzy osiągnęli to o czym wiekszość z nas może pomarzyć - piłkarze to zazwyczaj ludzie delikatnie mówiąc marnie obdarzeni inteligencją, nie rzadko bez szkoły (co nie zawsze jest ich winą oczywiście). Żeby dobrze kopać nie trzeba mieć IQ powyżej 130.
2012.08.22, godz. 16:40, Floyd
Sfora budzi się do życia...
2012.08.22, godz. 16:40, Liu Kang
Nie wiem czemu wielcy przed laty zawodnicy niszczą swoją renomę takimi wypowiedziami ???Maradona ,Pele,Cruyff ,Franz też czasami dowali takiego kocopoła że aż głowa boli .Z tych wielkich to chyba Zidan najmniej się udziela więc mam do niego największy szacunek .Oczywiście nie jestem za tym żeby ich kneblować ale jak już mają takie za przeproszeniem gadać bzdury to na prawdę przydała by się co niektórym kłódka na mordę .
2012.08.22, godz. 16:38, szwajc1212
Zapomniał dodać że Guardiola na transfery wydała grubo ponad trzysta milionów euro i to czasami na zawodników o których świat nie usłyszał ( Caceres, Keirrison , Hleb , Dmytro Chygrynskiy i inni ). Dla mnie wydane około czterdzieści pięć milionów euro na lewego obrońcę i ofensywnego pomocnika ( Oezil i Coenrao ) niczym się nie różni jeśli podobna kwota została wydana na niedoszłych wychowanków ( Cesc i Alba ). Kiedy Barcelona się opierała głównie na Brazylijczykach i Holendrach, nikt z tych hipokrytów tyle o tym nie gadał . Niech teraz nie udają klubu Athletic Bilbao . Polityka transferowa klubu to suwerenna sprawa i proszę o więcej takich graczy jak Oezil , Di Maria czy Khedira .
2012.08.22, godz. 16:38, alan1975
Może ktoś przeliczy kwoty transferów z ostatnich lat, i zobaczy jak przedstawiają się kadry obu klubów. Ile wychowanków w kadrze ma Real a ilu Barça. O ile się nie mylę w Barcelonie jest ich koło 17, a u nas? Wygrywanie to nie wszystko liczy się przyszłość Realu. Mourinho kiedyś odejdzie i nic po sobie nie zostawi. Przykro mi z tego powodu, jak i wszystkim prawdziwym fanom, a nie sezonowcą.
2012.08.22, godz. 16:38, maciek90ldz
http://www.youtube.com/watch?v=ff-XVdiepTo
2012.08.22, godz. 16:37, El_Konrad
Zbliża się Gran Derbi więc czego się dziwicie? Ten "Pajac" musi podgrzać atmosferę. Czekam jeszcze na wypowiedź m.in. "Osioła", który uwielbia pieprzyć głupoty i prowokować, a kto to taki? Ci co powinni wiedzieć to wiedzą jedynie mogę napisać ksywka nadana przez Paramesa.
2012.08.22, godz. 16:37, mRaczo
Niełądnie , nieładnie Johan.
Zaczyna się sezon. Teraz znów będzie na kazdym kroku umniejszanie zasług, próby zachwiania równowagi Madrytu...eh

Aha no to jak to będzie? Mourinho będzie na ławce, Tito też, a Barça będzie? Czy będzie tak jak jej pseudofani chcieli?
Bo przecież "Madryt nie jest godzien grać z Barceloną"
2012.08.22, godz. 16:37, Alejandra
Co tam, bez niego byłoby nudno. Tak to chociaż jest się z kogo pośmiać;)
2012.08.22, godz. 16:36, Zamora94
Co za hipokryta. Ile w tym okienku wydała Barça a ile Real? Po co kupili Songa, Albe czy wcześniej Alexisa trzeba było jakiś juniorów włączyć zamiast nich. W takim rozumowaniu jedyną słuszną drogę obrał Athletic Bilbao.
2012.08.22, godz. 16:34, maciek90ldz
CuleToSezonowcy
święta racja !!!
2012.08.22, godz. 16:32, Filip777
Idź już spać! Na Zawsze!
2012.08.22, godz. 16:32, CuleToSezonowcy
heheh żeby nie trafiony transfer R10 to byscie do tej pory mieli 1 puchar i 10% obecnych kibiców... Wszystko na głowie stoi od tego posranego transferu...
2012.08.22, godz. 16:32, Graff Hala Madrid
Nigdy go nie lubiłem i i z tego co czytam już nigdy go nie polubie. :)
2012.08.22, godz. 16:28, MrKuba
wkurza mnie to głupie gadanie o tym jak to barca nikogo nie kupuje.A wydali w ostatnich kilku latach kilkaset milionów euro.Sam ibra i villa kosztowali ponad 100 mln,nie mówiąc już o Chigrinskim za 25 milionów
2012.08.22, godz. 16:27, turysta78
Oczywiście, on krytykuje również barcę, która potrafi wydawać po kilkadziesiąt milionów na transfery. Od dawna wiadomo, że Cruyff chwali tylko Athletic Biblbao, jako klub, który transferów w największym stopniu zawodników wychowuje....
2012.08.22, godz. 16:26, ronaldo1500
Oj Johan.. Zazdrość przez Ciebie przemawia. Co z tego, że jako piłkarz Mou nie osiągnął nic ? Ale jako trener osiągnął mnóstwo, więc trochę to nie na miejscu. I Real kupi co najwyżej Modrcia, a Barça co ? Song, Alba ? Jakoś, jak Real wydaje po kilkanaście milionów na transfery to zaraz, że c**ty muszą kupować, a jak Barcelona wyda dajmy na to 60 mln to, że im wypada.. Bezsens.
2012.08.22, godz. 16:25, Wolf
Wychodzi na to, że Cruyffa Barça wychowała a nie kupiła. Podobnie jak absolutną nieprawdą są plotki o kupieniu przez Barcę Villi, Fabregasa, Alexisa, Alby, Piqué, Abidala, Alvesa, Mascherano, Songa etc...
Johan niestety czasami gada jakby naprawdę cieszył wolnością w Holandii i bez skrępowania korzystał z różnych ziół.
2012.08.22, godz. 16:25, uCiOr
Ikona Barcelony a zachowuje sie jak prostak. Na każdym kroku krytykuje Real Madryt. Żal!! a co do kupowania to Real zbytnio nie kupuje już drugie okienko z rzędu. Barcelona za to nie lepsza, niby ma tylu tych wychowanków a co okienko i tak wydaje spore sumki!
2012.08.22, godz. 16:24, Uberaman
koozzi, dokładnie. My sie mozemy pośmiać ale oni to powinni sie po psrostu spalic ze wstydu.
2012.08.22, godz. 16:24, 07Cristiano
bardzo mądra wypowiedź widać tu oko fachowca
hahaha
2012.08.22, godz. 16:24, mateusz0722
Hehe ale on śmieszny, to po co Barcelona kupuje zawodników? nie trudno jest wylicz transfery Barcelony przez ostatnie kilka lat.
2012.08.22, godz. 16:23, koozzi
gdybym był kibicem Barçy, to byłoby mi po prostu za tego człowieka wstyd...
2012.08.22, godz. 16:21, Sanchis5
Cryuff dziadygo nigdy Cię nie lubiłem, a coś w tym jest, że jeśli było się słabym piłkarzem to jest się świetnym trenerem i na odwrót. Sztuką jest kupić piłkarza, który szybko się klimatyzuje w danym klubie.
2012.08.22, godz. 16:21, lis1981
do reszty zdziadział.... niestety porażka jego nędznego klubiku w ostatnim La Liga zaszkodziła jego zdrowiu i nie może się pozbierać.
2012.08.22, godz. 16:20, DoDo11
Dlatego Real nikogo nie kupił w tym roku, a barca bodajże kupiła trzech.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama