REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2011.05.19, godz. 18:23, Pioti / realmadrid.com

Hamit Altıntop w Realu Madryt!

Real Madryt potwierdził na swojej oficjalnej stronie internetowej transfer Hamita Altıntopa. Turecki zawodnik będzie występował w barwach Królewskich przez następne cztery sezony. Były już gracz Bayernu Monachium przeniósł się do stolicy Hiszpanii na zasadzie wolnego transferu. Jest to już drugi transfer Realu Madryt po tym, jak klub pozyskał z Borussi Dortmund Nuriego Şahina.

Dwudziestoośmioletni zawodnik może występować zarówno na bokach obrony, na skrzydłach lub jako środkowy pomocnik. Altıntop podczas swojej czeteroletniej przygody w Bayernie Monachium dwukrotnie zdobywał mistrzostwo Bundesligi, dwa Puchary Niemiec, jeden Superpuchar oraz Puchar Ligi Niemieckiej.

Nowy gracz Realu Madryt zdobył także indywidualne trofeum - jego bramka w meczu Turcji z Kazachstanem w ramach kwalifikacji do Mistrzostw Europy 2012 została uznana za bramkę roku 2010 w plebiscycie FIFA imienia Ferenca Puskása (klik!).

Hamit Altıntop urodził się ósmego grudnia 1982 roku w Gelsenkirchen, ale nosi tureckie obywatelstwo i gra w reprezentacji tego kraju, w której rozegrał sześćdziesiąt cztery mecze i zdobył sześć goli. Reprezentacyjny debiut zaliczył osiemnastego lutego 2004 roku w meczu z Danią. Przed przejściem do Bayernu Monachium w roku 2007, występował w takich klubach jak: Schwarz-Weis Gelsenkirchen Süd, Tus Rotthausen, SG Wattenscheid 09 oraz Schalke 04, w którym rozegrał cztery sezony i zdobył Puchar Ligi Niemieckiej w roku 2005. W Bundeslidze 28-latek rozegrał 176 meczów i zdobył 15 goli.

W sezonie 2005-2006, grając w Schalke 04, strzelił swojego pierwszego gola w Lidze Mistrzów. W sezonie 2009-2010 zaś został uznany za najlepszego zawodnika pierwszego meczu ćwierćfinałowego z Manchesterem United. To właśnie na Santiago Bernabéu Altıntop oraz José Mourinho spotkali się w finale poprzedniej edycji Ligi Mistrzów. Teraz jest to ich wspólny stadion. W tym sezonie Turek rozegrał 24 mecze i strzelił dwa gole we wszystkich rozgrywkach.

REKLAMA

Komentarze

2011.05.21, godz. 23:26, patrykcu
EJCol

Nie wiem w którm ???
2011.05.20, godz. 20:08, adiFCB87
"niepokoi mnie nadmiar szwabow, pilakrzy z szwablandu."

Nie napiszę o szowiniźmie, nietolerancji, o tym że wojna się już jakiś czas temu skończyła... ale mam pytanie ( i pewnie bardziej ogarnięci ludzie będą wiedzieć, czy odpowiedź pochodzi z "wiedzy", czy też z wikipedii...
letisia
Czy wiesz skąd się wziął ten "Szwab"??? Czemu tak się mówi na Niemców???
Wiem, retorycznie, bo pewnie sprawdzi. Ale przynajmniej poczyta coś może...
2011.05.20, godz. 18:59, stiki
nie moga pojac wiekszosci komentarz, przyszedl chlopak za darmo, nie zagral zadnego meczu, nie daliscie mu pokazac swoich umiejetnosci a juz gadacie ze zly transfer. Gdy Pérez robil transfery po swojemu narzekaliscie ze trener nie moze stworzyc druzyny takiej jakiej chce, a gdy teraz Mou dostal wladze przy transferach i bierze takich zawodnikow jakich potrzebuje jest jeszcze gorzej. Wiecie czego chcecie czy jak? Bo kompletnie tego nie ogarniam.

Jose sciagajac zawodnikow podobnych do Hamita stworzyl w Interze druzyne ktora wygrala LM. Moim zdaniem wlasnie teraz takich zawodnikow nam potrzeba. Wirtuozow juz mamy wystarczajaco duzo, teraz potrzeba walecznosci i zacietosci w grze, a Hamit taki bedzie.

Przemo535

swoim komentarzem mnie juz kompetnie rozbawiles.

Po pierwsze: Klub emeryta? widziales srednia wieku naszej druzyny ? jesli nie to lepiej sprawdz a dopiero potem pisz komentarze, bedzie to z korzyscia dla Ciebie i reszty komentujacych, ktorzy nie beda musieli czytac takiego czegos.

Po drugie: tylko Ozil sie sprawdzil ? Czyli Di María kompletne dno... Carvalho staruch nie potrafiacy kopac pilki...

Prawie w ogole nie pisze tutaj komentarzy, ale dzisiaj juz poprostu nie moglem wytrzymac czytajac wypociny niektorych "kibicow".

pozdrawiam.
2011.05.20, godz. 18:24, wasioreq JLB
a gdzie news o 30 Casillasa?
2011.05.20, godz. 17:56, cieniu16
moim zdaniem to nie jest dobre posuniecie ze strony Realu. Z calym szcunkiem dla wladz klubu i dla Murinho ale ja osobiscie Altintopa w szeregach realu nie widze. Moze odnajdzie sie jako zmiennik, no ale zobaczymy. Narazie ma sezon przed soba i zobaczymy co pokaze.
2011.05.20, godz. 17:06, filipb22
Por que ???
2011.05.20, godz. 16:51, realmad11
Kupujcie dalej. Ten real tylko kupuje, wiecie co to w ogóle wychowanek znaczy? :D

2011.05.20, godz. 16:43, EJCol
15 goli? Boże. Mesut w jednym sezonie tyle zdobyl...
2011.05.20, godz. 16:32, karolr112345
dobry zmiennik :)
2011.05.20, godz. 15:33, Kampod
Nie ma się czym podniecac :-p
2011.05.20, godz. 15:19, Seboo17
Oby się sprawdził ale w końcu jest za free, a w razie sprzedać to możemy zarobić. A narazie witamy w klubie Hamit...
2011.05.20, godz. 14:50, Rura123
Dobry transfer ale ja bym go widzial jako skrzydlowego ktory wchodzi na 20 15 minut i robi co chce....


HALA MADRID:):D
2011.05.20, godz. 13:47, Lukas7
Oby był trafnym transferem jak Carvalho :)
2011.05.20, godz. 13:45, Dante91
hmmm no nie wiem ale skoro przyjdzie za free...
2011.05.20, godz. 13:31, letisia
pedroleon21
No troche to robi roznice kto gra... Bo wstyd byc Hiszpanska druzyna i miec z 10 pilakrzy hiszpanskich w zespole O.o Pilkarze zagraniczni maja uzupelniac zespol, a nie go tworzyc. ;/ Ja nie pochwalam czegos takiego. Juz lepiej by bylo wykorzystac pilakrzy z zeszlego roku jak Pedro Leon, Granero tez nie jest taki slaby jak to piszecie. Ale jak on ma sie rozwijac jak siedzi ?? I do tego przyjdzie jeszcze z 5 nowych ?? Na wielu forach przy informacji o transferach Barçy czy zainteresowaniach WSZEDZIE NASI KIBICE PISZA: "po co ?? bedzie siedzial na lawce". A my kutfa co robimy ?? Kadra 30 pilkarzy O.o Tak naprawde to Mou powinien sprzedac wszystkich i kupic caly real od nowa. Bo mamy tylu zawodnikow i to takich ze tak naprawde sam nie wiem po co. Real to jest wieksze wyzwanie do zbudowania zespolu niz Lech poznan czy inny polski klub. Jest u nas taki zamet ze to sie w glowie nie miesci ;/
2011.05.20, godz. 13:22, letisia
Hmmm... Kolejnych 2 pilakrzy. Sa swietni ale troche niepokoi mnie nadmiar szwabow, pilakrzy z szwablandu. lubie Sahina i prezentowal sie swietnie w Dortmundzie. Ale co z NASZYMI PILKARZAMI. Z Hiszpanii zostalo juz tylko kilku pilakrzy.
Ale plus bo prznajmniej Kherida, Ozil, Sahin i Altintop beda ze soba wspolpracowac. O ile beda grac.
Ale zaj**iscie ze sprowadzamy obiecujacych pilakrzy za marna kase tak naprawde.
2011.05.20, godz. 12:36, qwerty32121
Tevez dzisiaj oświadczył, ze chce odejść z City, bo chce więcej czasu spędzać z rodziną.
2011.05.20, godz. 12:16, adiFCB87
Dobry nabytek. "Kebab", jak pieszczotliwie nazywali go niektórzy kibice Bayernu, jest przede wszystkim wszechstronny. Jakby się tak dobrze zastanowić, to tak naprawdę nie może grać tylko na stoperze i na bramce:) Poza tym ma dobry charakter, nie gwiazdorzy, pokorny, może siedzieć na ławie i czekać na szansę.
Teraz transferowa odpowiedź Barçy - Rossi i Cesc ;) Pozdrawiam normalnych kibiców obu drużyn
2011.05.20, godz. 11:57, Stanczyk
Doner Real ;]
2011.05.20, godz. 11:47, jacek8720
popieram Ciebie w 100% Przemo. Wspolczuje tymi którz mają klapki na oczach i sa zapatrzeni w Mou. Raúl w Realu byl jak Giggs czy Scholes W manchesterze jak Maldini w Milanie. Byl nietykalny tylke zasług dla klubu a za Mou kop w dupe i drewno Benzema.
2011.05.20, godz. 11:34, Kubiec
maras1986
Przecież dlatego przyszedł Sahin... Zobacz sobie jak gra.
2011.05.20, godz. 11:32, maras1986
nie jestem przekonany co do tego transferu - czas pokaże! Według mnie brakuje nam typowego reżysera do pary z alonso np. fabregas, a najlepiej jakby wrócił GUTI
2011.05.20, godz. 10:46, wojtek90
skoro był za darmo to co nam zależy go wypróbować:) wydaje mi się że jego głównym zadaniem będzie zastąpienie na prawej Ramosa, wtedy Sergio pójdzie do środka i będzie grał na stoperze razem z Carvalho a Pepe na stałe przeniesie się na defensywnego pomocnika. Nie wiem czy Altintop poradzi sobie lepiej od Arbeloi ale mozna mu dać szansę. Nie sądzę, jak to parę osób pisało, że potrzebujemy lewego obrońcy, bo Marcelo spisuje się świetnie, zdarza mu się popełnić jakiś błąd w obronie, no ale nie ma ich tak w cale dużo, żeby od razu szukać następcy dla niego. Jest młody, rozwija się, z sezonu na sezon staje się coraz bardziej doświadczony i coraz lepszy.
2011.05.20, godz. 10:30, Tommy1234
To dobry Transfer :) HALA MADRID !!! :) .
2011.05.20, godz. 10:22, Ramos44
Parodia
2011.05.20, godz. 10:03, dzyndzek91
NO to mamy kto będzie grzał lawę dla innych żeby się nie zachorowali się
2011.05.20, godz. 10:02, lechita
swora92

Ta faktycznie tyle napastnicy dostają piłek że nawet ty byś więcej strzelił na miejscu Benzemy. Cris w tym sezonie właśnie kończył takie akcje dostaw nogę a nie igła czy benz. Nawet jeśli odejdzie Adebayor to według mnie nikogo nie trzeba bo są Morata i Joselu.
2011.05.20, godz. 10:01, BkibicB
Transfer roku Real kupił głównego kandydata do złotej piłki.Szkoda że Messi jej w tym roku nie wygra :)
2011.05.20, godz. 09:38, swora92
Trzeba takiego drugiego van Nisterloya. Który będzie steki wykorzystywał jedna po drugiej.
2011.05.20, godz. 09:37, swora92
Benzema może być bo pokazał, że grać potrafi. Igła? Drewno, a Adebayor to w ogóle jakiś dąb. Ale takie podania jak dostają nasi napastnicy od Crisa, Di Maríi czy Ozila to powinniśmy w każdym meczu strzelać po 4 bramki, a Igła powinien być liderem strzelców.
2011.05.20, godz. 09:35, CuleToSezonowcy
swora a po jaki ch** za przeproszeniem jest Karim i Igla może Ade , + Morata a ty chceesz napastnia omg...
2011.05.20, godz. 09:32, swora92
Niech teraz dokupią jakiegoś rasowego napastnika. Najlepiej Drogbę ;D
2011.05.20, godz. 09:31, Grabash
no i dobra, on bedzie jak salgado albo zanetti
2011.05.20, godz. 08:50, bube3ek
krzysiek121
http://www.youtube.com/watch?v=-F5lxA3C0-o
te video co dales o Altintopie to guwniane jest zobacz sobie na 1 gol na tym filmiku przeciez to jest Halil Altintop brat Hamita a sam Hamit stoi przy slupku i nastepny gol tez strzelony przez Halila takze zastanow sie jak sie robi filmiki a najlepiej "koncz wasc, wstydu oszczedz"
2011.05.20, godz. 08:38, pitun2410
Iker Casillas ma dzisiaj 30 urodziny !

GRANDE IKER !

Hala Madrid !
2011.05.20, godz. 08:37, Mateusz_Serek
Zgadzam sie z niektorymi, Hamit bedzie jeszcze wilekim zawodnikiem Realu i przebije sie do pierwszej 11, albo bedzie regularnie na zmiane gral z jakims pilkarzem. I jeszcze Ci co teraz niebardzo sa przekonani i pisza to glupie por que?, zmienia zdanie i bedzie i bardzo glupio.
2011.05.20, godz. 08:35, Mateusz_Serek
Czekalem chwile juz na ten transfer :), jest Świetny,wszechstronny, i bardzo doświadczony :) takich ludzi potrzeba więcej :)
2011.05.20, godz. 08:17, krzysiek121
mój filmik o Altintopie

http://www.youtube.com/watch?v=-F5lxA3C0-o

Hala Madrid ! ! !
2011.05.20, godz. 08:15, kako63
za darmo moze być teraz tylko Kake Gago Granero I Leona sprzedać i kupić Aguero A Adebajora oddać is kład jest
2011.05.20, godz. 07:20, zduniol94
No to witamy w Madrycie
2011.05.20, godz. 01:37, mrozinho007
Dobry transfer ale i tak objawieniem nastepnego sezonu bedzie Sahin :D xD
2011.05.20, godz. 01:12, sphinks
@Becksik: Kolejny sado-maso? :)
2011.05.20, godz. 01:08, oldmadritistas
zawodnik za darmo, mogący zalatac sporo dziur na boisku a tzreba pamietac ze sezon jest dlugi i zawsze gramy o 3 puchary:D walczak z sercem wojownika ma genialny strzal z obu nog:d czego mozna chciac wiecej:> mamy juz techniczne perełki w składzie i magików teraz dobrze ze jest kolejny drwal:D
2011.05.20, godz. 01:02, lightsout
no to macie juz chyba 13 pomocnikow brawo!!!! pieknie pozbyliscie sie diarry gratulacje po prostu :]
2011.05.20, godz. 00:59, oldmadritistas
pozostaje powiedzieć witamy:D nie lubię go ale nie będę oceniał jego przyjścia juz teraz! kazdy ma prawo pokazać na co go stac jeżeli pokarze serce do walki dla tych barw to na pewno go pokochają wszyscy prawdziwi madridistas!
2011.05.20, godz. 00:49, BartekNS
No to w takim razie powodzenia ;)
2011.05.20, godz. 00:36, kuba25121991r
Witamy Hamit!!!
Do wszystkich pseudokibiców - chcielibyście mieć drużynę złożoną z samych gwiazd każdy po 50 milionów? Czesto jest tak, że zawodnik kosztujący 0 euro gra napreawdę fajny futbol, liczy się podejście do gry, chęć pokazania się i udowodnienia, że w wieku 28 lat mozna grac dobrze.

Nie zdziwiłbym się jakby Hamit był partnerem Alonso w środku pola po kilku udanych meczach.
2011.05.20, godz. 00:16, bulwa11
Catalonczyk... dobrze gadasz !
2011.05.20, godz. 00:14, spokx
super rezerwowy
2011.05.19, godz. 23:47, Catalonczyk
Co Wy możecie wiedzieć ludzie o prawdziwych zawodnikach?! Mówię tutaj do tych co psioczą na ten transfer patrząc głównie na skill tegoż zawodnika w grach typu FIFA, PES. W łeb się puknijcie! Tyle Wam powiem. Takim szczekaczom pół metrowy fallus w odbytnicę.
2011.05.19, godz. 23:42, cris09
Skoro go kupili to musi byc dobrym wzmocnieniem dla naszej ekipy :) Tylko ciekaw jestem kiedy zaczna sie pozbywac graczy i kto wgl odejdzie :(
2011.05.19, godz. 23:35, LUBI15
koncowka maja a juz dwa transfery hehe...HALA MADRID!!!
2011.05.19, godz. 23:34, Becksik
altintop będzie supertransfer real będzie grał 2 skrzydełkami 4 skrzydłowych 3 pomocników 3 napastników i jazda z ku*wami
2011.05.19, godz. 23:30, lemon356
Nie bylem zwolennikiem tego transferu. Chociaz za darmo to mozna wziac. Obym sie mylil i byl to trafiony transfer

Witamy w Madrycie
Hala Madrid!
2011.05.19, godz. 23:28, thefools
takie mocno przecietne ma statystyki.Mam nadzieje,ze okaze sie udanym transferem.
2011.05.19, godz. 23:19, Kacpinho6m
Myślę że może być to strzał w dziesiątkę. Mam nadzieję że nie zawiedzie nas i pokaże klasę...

Hala Madrid!
2011.05.19, godz. 23:09, Szaman10
Niedlugo na najlepszy, turecki doner kebeb trzeba bedzie jezdzic na Santiago Bernabéu :D
Ale na serio to zobaczymy, skoro 1 facet ma latac z 3 luki i mu to wyjdzie to spoko, lepsze to niz oplacanie 3 pilkarzy, ktorzy beda siedziec na lawie i grymasic. Po tym sezonie wiem, ze Mou wie co robi.

Hala Madrid!
2011.05.19, godz. 23:07, krzysiek121
Mój filmik o Altintopie.Mam nadzieję że się spodoba :)

http://www.youtube.com/watch?v=-F5lxA3C0-o

2011.05.19, godz. 23:06, only1ronaldo
to już wole Pedro Leona
2011.05.19, godz. 23:05, Becksik
bulwa11 masz racje Mou jest p***lonym geniuszem więc milcz i podziwiaj jego dar boski i wyciągaj wnioski bo żeś chyba z wioski Elo. Ave Real
2011.05.19, godz. 23:00, bulwa11
Przemo535 jesteś śmieszny, myślisz że znasz się lepiej od Mourinho ? Myślisz że wiesz kogo ON potrzebuje ??
2011.05.19, godz. 22:39, matglider
Szkoda, że przyszedł Sahin i Altintop, a chce odejść Lass. Prócz tego szkoda, że nie wróci Parejo, a miałem nadzieję, że dołączy do składu....
2011.05.19, godz. 22:35, Za
Dobry, darmowy transfer. Pilkarz uniwersalny, taktyczny, solidny, waleczny, grajacy dla druzyny. Godzi sie z rola rezerwowego, w sumie z rola zapchajdziury. Porzadne uzupelnienie kadry.
2011.05.19, godz. 22:35, rEvis
Transfer może wydawać się zbędny, ale będą z niego same plusy. Jeśli nie będzie zawodnikiem pierwszego składu, to nie przeszkodzi chłopakom w zgrywaniu się ze sobą, a będzie wsparciem, jeśli będzie trzeba kogoś zastąpić. Równocześnie grając w pomocy będzie mógł wspomagać obronę.
2011.05.19, godz. 22:25, Zinedine Zidane +10
A ja jestem zadowolony z tego transferu, po 1 mamy go za darmo! Wiec nie mozemy nazekac, po 2 moze grac na wielu pozycjach wiec to jest bardzo duży plus, po 3 nie bedzie mu przeszkadzala rola rezerwowego ( tak samo jak dudkowi, a po co nam same gwiazdy zeby atmosfera byla nie za dobra bo "tamten gra ja nie").
Reasumując nie zawsze trzeba kupic mlodego "perspektywicznego" zawodnika zeby sobie poradzil, czasami dobrze miec kogos z doswiadczeniem glową na karku :) ja mysle ze nie bedziemy na niego narzekac
Pozdrawiam trzezwo myslacych kibiców
Hala Madrid! :)
2011.05.19, godz. 22:20, mogwil
oj boże słabo mi się robi jak dzieciaki piszą teksty w stylu mourinho najgorszy nie umie przeprowadzać transferów itd. to samo słyszałem w zeszłym roku po transferach samiego i mesuta no i angela i co teraz ? altintop nie jest wybitny ale jest dobry i takich graczy też potrzeba w drużynie tak więc witamy :) i przy rejestracji powinny być jakieś ograniczenia wiekowe serio...
2011.05.19, godz. 22:11, hawkmoon269
Ktos w tej druzynie musi siedziec na lawie, choc nie wierzylem w transfer ozila a teraz nie wyobrazam sobie skladu bez niego.. pozyjemy - zobaczymy!!!
czekam na transfer napastnika, wtedy bede widzila co mou chodzi po glowie...
2011.05.19, godz. 22:08, krzysiek121
dzisiaj albo jutro wrzuce filmik na YT o Antintopie
moje konto
RealProductionCR7
2011.05.19, godz. 21:59, Przemo535
JA PIERD*LE..... to pierwsze słowo które wypoweidziałem kilkadziesiąt sekund temu patrząc na nagłówek strony...
Jak można takiego gracza przyjąć??? No Ku*wa pytam sie NA H*JA ???? Ona nawet często w Bayernie na rezerwie się nie mieścił, a co dopiero w pierwszej 11 !

Myślcie sobie co chcecie ale Mourinho jak narazie ma najgorszą taktykę transferową !! wogóle go nie kumam ??? Jak można brać pierwszych lepszych piłkarzy którzy sie natrafią, czy skończył im się kontrakt jak Altintopowi... i po co go ? do towarzystwa Sahinowi ??
Jak Mourinho mógł takimi syfami zepsuć zespół... jak narazie tylko Ozil mu sie udał, lecz jakoś dalej nie mam w nim zaufania...
Sahin OK, ale po co? na tej pozycji mamy już dobrych graczy, zresztą rok temu kupił Khedirę...
Jego polityka jest jakaś podubcona* kupuje graczy 32+ lat
Nie chce już Dudka, chce sprzedać za tanie pieniądze wracającego do formy Kake, czy plotki o emerytowanym Lampardzie, Gago wogóle nie dał pograć niby miał kontuzje ale przeciesz nie cały rok...
Zresztą przed rokiem.. dlaczego legendy RM Raúl i Guti odeszli za jego kadencji ??? "Bo za słabi na Real" haha już mnie on denerwuje bardziej niż Guardiola i zarząd UEFA... Taką legende jak Raúl trzeba było trzymać, a nie mówić droga wolna. Raúl na pewno chciał zostać tylko wiedział od początku ze Morinho go nie będzie chciał w składzie... bo on musi zbudować "swoją fizję składu". pfff.....
Moja opinia jest taka ze odejście Raúla jest w 90% zasługą Mourinho.
Już nie wypominam dalej zobaczymy co bedzie w sierpniu, jak narazie marnie to widze robić z klubu klub emeryta... :p zobaczymy co pokażą jego nnowe nabytki i jak będzie wyglądał wyjściowy skład i całe 25 graczy, jak rozwiąże problem z e środkiem pola i co zrobi z 4 bardzo dobrymi, w miarę "równnymi" napastnikami
pzdr Kibice RM
HALA MADRIT !!!
2011.05.19, godz. 21:53, Przemo535
JA PIERD*LE..... to pierwsze słowo które wypoweidziałem kilkadziesiąt sekund temu patrząc na nagłówek strony...
Jak można takiego gracza przyjąć??? No Ku*wa pytam sie NA H*JA ???? Ona nawet często w Bayernie na rezerwie się nie mieścił, a co dopiero w pierwszej 11 !

Myślcie sobie co chcecie ale Mourinho jak narazie ma najgorszą taktykę transferową !! wogóle go nie kumam ??? Jak można brać pierwszych lepszych piłkarzy którzy sie natrafią, czy skończył im się kontrakt jak Altintopowi... i po co go ? do towarzystwa Sahinowi ??
Jak Mourinho mógł takimi syfami zepsuć zespół... jak narazie tylko Ozil mu sie udał, lecz jakoś dalej nie mam w nim zaufania...
Sahin OK, ale po co? na tej pozycji mamy już dobrych graczy, zresztą rok temu kupił Khedirę...
Jego polityka jest jakaś podubcona* kupuje graczy 32+ lat
Nie chce już Dudka, chce sprzedać za tanie pieniądze wracającego do formy Kake, czy plotki o emerytowanym Lampardzie, Gago wogóle nie dał pograć niby miał kontuzje ale przeciesz nie cały rok...
Zresztą przed rokiem.. dlaczego legendy RM Raúl i Guti odeszli za jego kadencji ??? "Bo za słabi na Real" haha już mnie on denerwuje bardziej niż Guardiola i zarząd UEFA... Taką legende jak Raúl trzeba było trzymać, a nie mówić droga wolna. Raúl na pewno chciał zostać tylko wiedział od początku ze Morinho go nie będzie chciał w składzie... bo on musi zbudować "swoją fizję składu". pfff.....
Moja opinia jest taka ze odejście Raúla jest w 90% zasługą Mourinho.
Już nie wypominam dalej zobaczymy co bedzie w sierpniu, jak narazie marnie to widze robić z klubu klub emeryta... :p zobaczymy co pokażą jego nnowe nabytki i jak będzie wyglądał wyjściowy skład i całe 25 graczy, jak rozwiąże problem z e środkiem pola i co zrobi z 4 bardzo dobrymi, w miarę "równnymi" napastnikami
pzdr Kibice RM
HALA MADRIT !!!
2011.05.19, godz. 21:44, przemas12123
żalllllllllllllllll
2011.05.19, godz. 21:42, Los Blancos 57
Mou buduje drużynę i na razie jego transfery się udają. Myślę, że Hamit odnajdzie się w Madrycie. Odejdzie za pewne Pedro Leon :P
2011.05.19, godz. 21:41, tatar9
Liu Kang
a przepraszam kogo Sahin zastapi? kogo zastapi Altintop? gdyby Real zmienil trenera i sciagal tych zawodnikow to bym sie z toba zgodzil ale skoro Jose zostaje to chyba wie gdzie sa luki w zespole i kogo potrzebuje. Mysle ze nie warto kwestionowac zdolnosci i decyzji Mourinho.
2011.05.19, godz. 21:39, Magier
no to mamy już "prawie" "turecki" skład :)
2011.05.19, godz. 21:37, marfel
Nasza ławka rezerwowych. Adan,Arbeloa,Albiol,Lass,Granero,Kaka,Benzema. A na trybunach Garay,Gago, Leon, Canales plus paru najzdolniejszych z Castilli do ogrywania. Przyjście Altintopa spowoduje odejście kogoś z ławki rezerwowych bo wątpię żeby któryś chciał siedzieć na trybunach.Dla mnie to był niepotrzebny transfer a w ogóle to mam złe przeczucie co do jego kontuzji.
2011.05.19, godz. 21:36, Hadzi_RM
Nie chce psioczyć, skoro potem mogę się mile zaskoczyć. Ale nie wydaje mi się, żeby ten transfer był potrzebny :)
2011.05.19, godz. 21:31, Thompson91
Witam! Jestem kibicem Barçy i nie chce się nawet tutaj napinać.
Według mojej opini to jest dobry transfer. Doświadczony zawdonik nie gwiazdor i sądzę, że może bardzo dużo wnieść pracowitością.
Ogólnie według mojej opini to Ronaldo jest waszym problemem. NIe chce żebyście mnie jechali odrazu ale chcę tylko wyrazić swoją opinię.
W ważnych meczach rzadko się sprawdza (no nie można powiedzieć, że coś zrobił w CdR mimo, że strzelił bramkę i tak samo np. finał LM 2008, strzelił bramkę ale w najważniejszym momencie zawalił). I w obronie wogole nie działa co było widzieć we wszystkich GD (7). A i jeszcze jedno. Obecnie ŻĄDEN piłkarz nie zasługuje na miano najlepszego na świecie. Ostatni według mnie takim piłkarzem był Zidane. Reprezentacja i klub. Pozdro :]
2011.05.19, godz. 21:27, nilto
zobaczymy co wyjdzie z tego transferu
2011.05.19, godz. 21:15, marfel
Ja i tak uważam że był zbędny. Ławkę rezerwowych i tak mieliśmy mocną. Teraz tylko czekać jak Pérez zacznie sprzedawać tych piłkarzy których sprowadził Calderon jak Garay, Gago, Lass. Bezpieczny jest tylko Marcelo i narazie Higuain. Chora polityka transferowa Realu.
2011.05.19, godz. 21:10, ADIEGO
ja pier...
2011.05.19, godz. 21:09, pawlik3213
Szkoda że go kupili ale teraz jest madridistom więc POWODZENIE!
2011.05.19, godz. 21:06, RamosReal
możemy wyjśc tylko na + z jego transferu ponieważ jest za free
więc czekamy ! ;)
2011.05.19, godz. 21:00, Bartekluczak01
Zobaczymy co z niego będzie. Dla mnie Real powinien kupić Hummelsa , Gótze i Joego Harta
2011.05.19, godz. 20:57, lukasd7777
Cieszę się że Real będzie miał nowego zawodnika, zobaczymy jak się sprawdzi.
2011.05.19, godz. 20:50, Radek 1981
Powodzenia , mam nadzieję że to będzie dobry transfer.Załata dziury w naszej obronie a czasem i pomocy jak będzie potrzeba.
2011.05.19, godz. 20:48, DonPatrinho
Solidny gracz i za free ! Oby tylko kontuzje go omijały.
2011.05.19, godz. 20:45, domin11rm
"Dwudziestoośmioletni zawodnik może występować zarówno na bokach obrony..." - mam jednak nadzieję że przyjdzie nominalny, lewonożny zmiennika marcelo na lewą obronę a altintop został sprowadzony aby przedewszystkim łatać dziury w ofensywie...
2011.05.19, godz. 20:43, pitun2410
Mario Götze (czyt. Goetze)

według mnie Real powinien zainteresować się tym osiemnastolatkiem grającym w Dortmundzie. Świetny jest !

HM !
2011.05.19, godz. 20:41, Maillo93
do boju kebaby!!!
2011.05.19, godz. 20:40, Goku_SSJ252195
Liu Kang
Co roku latalismy dziury, co roku mielismy nowego trenera, z inna filozofia gry. Teraz nareszcie trener ma czas i wladze.
2011.05.19, godz. 20:37, radinho7
jeah! transfer dekady stał się faktem!
2011.05.19, godz. 20:36, PaweelReal
ciesze sie ;D dobry jest .
2011.05.19, godz. 20:36, wigor
lass lepszy
2011.05.19, godz. 20:35, Liu Kang
tatar9
Co roku łatamy dziury nowymi graczami zastępując tych co kupiliśmy w poprzednim sezonie i tylko w naszym klubie się tak dzieje ile lat mozna łatać dziury ?Temu zespołowi jest potrzebne zgranie się z tymi zawodikami co są ,ja nie oczekuję co roku wymiany zawodików tylko stabilnego składu z przewagą zawodników Hiszpańskich !
2011.05.19, godz. 20:28, madridista7
onp15
głupoty gadasz
2011.05.19, godz. 20:28, Goku_SSJ252195
Kaktus7
Idac twoim tokiem rozumowania, Ronaldo nie dorasta do piet Casillasowi, a Carvalho nie dorasta do piet Benzemie...
2011.05.19, godz. 20:24, tatar9
Liu Kang
zaciag turecki jest po to aby zalatac dziury w naszym skladzie. Sahin mediocentro ktorego nam brakuje a Altintop za darmo solidny i ograny zawodnik. Podaj mi kto inny i rownie tani byl dostepny na rynku.
2011.05.19, godz. 20:22, Sqorpio
Ja się ciesze : )
2011.05.19, godz. 20:22, Volkor
ale ma koleś skuteczność !!!!!!!!!!
2011.05.19, godz. 20:20, Duda88
ale co Wy gadacie o tym tureckim itp?? 3 zawodnikow i wielki mi lament tak samo masz 4-5 argentyczkow i jakos nikt nie psioczy
2011.05.19, godz. 20:20, Kaktus7
Najlepiej wszystkich i ściągać jakiś niemieckich Turków. Altintop może i będzie przydatny, ale Lassowi do pięt nie dorasta.
2011.05.19, godz. 20:14, power v21
wywalić lasa,gago,granero,adebayora
2011.05.19, godz. 20:09, zwyciężca
Nie podoba mi się też ta spółka turecka. Pamiętamy jak to było z holenderską. I został o ile się nie mylę tylko Royston Drenthe, który obecnie jest na wypożyczeniu.
2011.05.19, godz. 20:02, mymolinho
Wg. mnie niepotrzebny,ale

Bienvenido a Madrid , Hamit !!!
(Witamy w Madrycie,Hamit)
2011.05.19, godz. 20:01, ostry777
Jest uniwersalny i za darmo i dlatego Mou go wziął !
2011.05.19, godz. 20:01, atom33
ten zawodnik ma coś takiego , że mi się bardzo podoba moze ta jego wszechstronność ;) zobaczymy co w realu pokaze :P uFam MOU
2011.05.19, godz. 20:00, waler_woozie1987
Witamy ,
Uniwersalny pilkarz malo takich i napewno sie przyda . Hamit "Zapchaj dziura" Altintop witamy w Madrycie .
2011.05.19, godz. 20:00, Goku_SSJ252195
Jak najbardziej w Realu zawsze grali najlepsi na swiecie.
Casillas, Ronaldo, Alonso, Ramos, Pepe oni juz do tej grupy naleza.
Ozil, Benzema, Higuain, Di María, Marcelo ocieraja sie o najwyzsza polke.
Teraz potrzeba nam wlasnie takich szaraczkow jak Altintop czy Arbeloa, zeby sie nie okazalo, ze jak nasze gwiazdki wypadna przez kontuzje, to nie ma kto grac.
2011.05.19, godz. 19:58, pitun2410
witamy w Realu Hamit !

jestem pewny że Mou wie co robi sprowadzając go do Realu. Zobaczycie że będzie to świetny rezerwowy nr 1 !

HM !
2011.05.19, godz. 19:57, Remigiusz_15
Pedro Leon , Canales , Gago , Adebayor out ;/
2011.05.19, godz. 19:56, kalis10
Dla mnie bomba zawodnik mega uniwersalny. Potrafi zagrać na skrzydle, bocznego obrońce i zdarzało się że grał nawet środkowego pomocnika. W trakcie sezonu na pewno się przyda.
2011.05.19, godz. 19:54, Liu Kang
Jeszcze wam ten Altintop wyjdzie bokiem razem z Sahinem który jest po poważnej kontuzji kolana ,mam nadzieje że nie będzie jak z Kaką !Też mi pomysł kupywać zawodnika po ciężkiej kontuzji jakie są gwarancje że będzie grał jak w BVB ?Na prawdę nie rozumie czy co roku musimy kupywać kilku zawodników i kilku następnych się pozbywać w ten spsób nigdy się nie zgra Real !Mamy już dobry zespół na co nam ten zaciąg turecki ?
2011.05.19, godz. 19:53, onp15
Benek, napewno masz trochę racji ale mi głównie chodzi tu o osobe Mourinho. A co do tego drugiego tematu to spójrz, Real Madryt zawsze słynął z najlepszych i najdroższych ale cały czas słynie z trofeów. Jest najbardziej utytuowanym klubem, i zobacz, po części budżet Realu jest taki duży dzięki temu że zawsze miał medialnych i drogich zawodników. Gwiazdy to symbol Realu a Mourinho chce chyba to zmienic więc ja też trochę racji mam.
2011.05.19, godz. 19:53, Goku_SSJ252195
kieloo
Ma to taki sens, ze koles ma 28 lat(najlepszy wiek dla pilkarza, juz doswiadczony, jeszcze pare lat pogra. btw tyle mial Zidane kiedy do nas przychodzil), jak sam zauwazyles jest uniwersalny. Zgodzi sie na role zmiennika, przychodzi za darmo, ograny w Bundeslidze i Lidze Mistrzow. Mlokosami niczego nie da sie wygrac, co pokazuje Arsenal.
2011.05.19, godz. 19:53, realsita_9
a powiedzcie mi co sie dzieje z Drenthe???
2011.05.19, godz. 19:52, michaelq
Witamy:)
2011.05.19, godz. 19:49, kieloo
Ja mam małe wątpliwości co do tego, na jaki grzyb jest nam potrzebny prawie 30-letni zawodnik. Rozumiem, że jest uniwersalny, może grać na niemal każdej defensywnej pozycji, ale to nie tłumaczy mi tego zakupu. Niemniej jednak skoro Jose tak zarządził, to najwidoczniej ma to jakiś głębszy sens którego ja nie dostrzegam.
2011.05.19, godz. 19:48, Goku_SSJ252195
onp15
Wlasnie przez taka polityke Pérez zniszczyl najlepsza druzyne w Europie. Sprowadzanie Beckhama na pozycje Figo, Owena za Raúla, no i typki pokroju Gravesena i Woodgate do pierwszej 11...
2011.05.19, godz. 19:47, warek1997m
hamit jest dobry patrzyłem i on jest bardzo dobry wole go niz clejiona
2011.05.19, godz. 19:46, siwak_14
madryt777 nie będzie grał bo ma kontuzje kolana ;)
2011.05.19, godz. 19:43, kra7me
BenekCristiano


święta racja.. przykład - Manchester Utd - wielki klub, "mali" zawodnicy

piszę Mali, bo nie są aż tak znani :) przeciwieństwo do "wielcy" xD Barcelona też nie robi giga transferów, ale ma gwiazdy, tylko je wychowują:)
2011.05.19, godz. 19:42, Goku_SSJ252195
Przesadzacie z ta szkolka... 7 pilkarzy Castilli zadebiutowalo w tym sezonie. W nastepnym Morata zostaje na stale wlaczony do pierwszego zespolu. Przyklad Barcelony pokazuje, ze lawka stworzona z wychowankow, to niekoniecznie dobry pomysl. Na lawce mieli tylko Affelaya i mieli cholerne szczescie, ze akurat ten zawodnik im dupe uratowal. Morata, Sarabia, Nacho oni sa bardzo mlodzi, maja jeszcze ze 2-3 lata na rozwoj, jezeli okaza sie talentami na miare Realu to zostana, a teraz dla nich lepsze jest 90' w 3 lidze niz 5' w 1.
2011.05.19, godz. 19:41, Madrytt777
niewiecie czy Sahin bedzie gral dzisiaj z Lechem ?? prosze o odpowiedz
2011.05.19, godz. 19:41, kysiek
Jestem zadowolony z tego transferu.... :D
A co do połowy tutaj znajdujących się komentarzy, to powiem tak kibicuje realowi już 10 lat, i zawsze to zawsze, jak real ściągał np.Gravesena czy też Emersona, było pytanie, u niektórych "kibiców" realu, po co on nam. A po to żebyś cie się pytali. Nie wiem czy tutaj sezonowcy grają tylko w fife, czy też w pesa i tylko tyle co zobaczą w grze wiedzą o realu, ale jest to wkurzające kiedy się czyta, że po co on nam, jak mamy wychowanków, i blablabla że barca gra wychowankami i z nami wygrywa. Dobrze niech sobie nimi grają, tylko jak by ktoś z tych "kibiców" wiedział, że real prowadzi inną filozofie rozwijania zespołu. Ja też powiem że szkoda że tak mało korzysta się z wychowanków, no ale cóż. A co do transferu Altintopa, to dobrze że przyszedło ponieważ jest to uniwersalny gracz, i przede wszystkim doświadczony, może nam wiele razy uratować tyłek. Witamy w Realu!!!
2011.05.19, godz. 19:41, jab0l
Bardzo dobry transfer, bo jest to zawodnik uniwersalny, który przeszedl do nas za darmo i wie, ze bedzie grac na rezerwie jako zmiennik. Hala
2011.05.19, godz. 19:41, BenekCristiano
onp15

Chcesz byc bogaty? Chcesz? Chcesz Ronaldo Figo Zidane`a Carlosa Ronaldo Robinho Raúla Owena? Chcesz? Chcesz nie wygrywac nic od 10 lat? Chcesz by dominowala nas farsa cale zycie :)? No pytam sie. Ja wole mniej gwiazd, a wiecej ludzi dla ktorych pilka to cos wiecej a nie pieniadz.
2011.05.19, godz. 19:40, bombel22
2011.05.19, godz. 19:37, onp15
Efekty widziales od 2003 roku w LM..transfery za miliony...
2011.05.19, godz. 19:40, zwyciężca
onp15
Chyba Cię poje*ało człowieku.
2011.05.19, godz. 19:39, pio999
no to czekamy teraz na sprzedaz Gago tylko kogo jeszcze?
2011.05.19, godz. 19:38, zwyciężca
Barça ma takich wychowanków, bo w każdej grupie wiekowej tego klubu grają tak samo jak seniorzy. Miliony podań itd. itp. Dlatego kiedy są wprowadzani do 1 składu nie muszą się uczyc przystosowywac do takiej taktyki. Tylko grają swoje. W Realu tak nie ma są pieniądze i mania zdobywania tytułów. No cóż, wiem mamy Mou, ale to jest trener na 2 maks. 3 lata. Nam potrzeba trenera typu Sir Alex Ferguson, który w klubie spędzi dużo czasu, nie 2, 3 lata tylko 5, 7, 10 itd. Ale zarząd jest rządny krwi (tytułów).
2011.05.19, godz. 19:38, bombel22
2011.05.19, godz. 19:32, RealiNufc
To idz i ich sobie kup i nie placz juz wiecej bo robisz z siebie pajaca..

2011.05.19, godz. 19:38, Remigiusz_15
<ziewa>
2011.05.19, godz. 19:37, sponsoring87
Powiem tylko tyle transfer bez szału !!!
2011.05.19, godz. 19:37, BenekCristiano
Dobry zawodnik na ławke.
2011.05.19, godz. 19:34, wasioreq JLB
Ja sie w sumie ciesze. Nic za niego nie placilismy i mamy wartosciowego zawodnika ;)
2011.05.19, godz. 19:34, kris93
kolejny czy wy nie czytacie nic innego hulk przedłużył umowę i klauzula wynosi 100 mln i wy myślicie że ktoś oprócz city może dać taką kase
2011.05.19, godz. 19:33, 7borikson
A Ja sie pytam Por qué? Por qué? Por qué?
2011.05.19, godz. 19:32, RealiNufc
HalaMadrid9
My nie mamy dobrej szkółki jak barca??? Jak to nie to jak wytłumaczysz mi to ,że w 1 lidze gra najwięcej wychowanków właśnie z naszego klubu??? Chyba w prawie każdym 1 ligowym klubie z Hiszpanii gra jakiś nasz wychowanek. Np. Mata, Negredo, Parejo, Juanfran, Diego Lopez, Luis Garcia, Miguel Torres, Jose Callejon jeszcze niedawno był Jurado itd itd. To są naprawdę dobrzy piłkarze.
2011.05.19, godz. 19:31, zwyciężca
A i powiem, że nie jestem żadnym dzieciakiem, który chciałby Rooneya i innych chu*ów. Jestem z tym klubem od 7 lat i będę na zawsze.
2011.05.19, godz. 19:31, rekiko
Florentino Pérez jest tak obezwładniony manią zdobywania tytułów, że z roku na rok, z sezonu na sezon trwoni to co zawsze utożsamiał Real Madryt. Real który praktycznie zatracił swoją tożsamość. Polityka paradoksów, tworzy jakieś kolonie niemiecko-tureckie, a cantery w pierwszym składzie jak nie było, tak nie ma. Będzie występował kosztem minut wychowanków, ale co tam, w końcu czego się nie robi dla tytułów.
2011.05.19, godz. 19:30, monopolowy
pewnie bd grzał ławke
2011.05.19, godz. 19:29, Sewiol7
no Hulk byłby dobra opcja bo Di maria taki chudy itd a Hulk prawie jak atleta wiec jako jego zmiennik byłby bardzo dobry
2011.05.19, godz. 19:28, kris93
ilusadeox2
Hulka Hahahahahaha to daj 100mln na niego
2011.05.19, godz. 19:26, lukaszw85
zauwazylem ze Jose na ławkę w swoich zespołach szuka wszechstronych zawodników, bo nigdy nie wiesz jakiego figla spłata ci sedzia :D jak byl zdrowy to grał całkiem dobrze wieć na pewno się przyda, dajmy mu szansę
2011.05.19, godz. 19:25, bombel22
Dla was zapewne lepsze by bylo sciagniecie De Rossiego za 40 mln...To nie Fifa ani Pes..
2011.05.19, godz. 19:25, RealiNufc
bombel22
Ciemno to chyba było tobie jak dostaliśmy 5-0 tak jak każdemu kibicowi Realu.... Boże jacy tutaj ludzie niektórzy są ogarnięci.... Naprawdę ty też poczytaj w domu ze zrozumieniem co napisałem w 1 komentarzu i też wtedy pogadamy już naprawdę nie chce mi się odpisywać na durne zaczepki niektórych osób... Więc chodziło mi o to ,że lepiej wprowadzać młodych graczy do 1 składu niż kupować takich ludzi jak Altintop, Metzelder czy też Garay. Czy napisałem tam ,że jestem za kupowaniem takich ludzi jak Torres, Messi itd za grube miliony... ??? NIE! Czy napisałem tam ,że skoro nie gramy wychowankami to nie mamy czym się pochwalić ??? TEŻ NIE!!! Jeszcze raz pozdro dla normalnych HALA MADRID
2011.05.19, godz. 19:25, HalaMadrid9
Bardziej doświadczonych, ogranych wymieniać na graczy Castilli*
2011.05.19, godz. 19:25, Fishman
Witam Madridistas. Zamiast pluć jadem odpowiedzcie mi proszę na proste pytanie: po co?
Jak widzę komentarze podnieconych transferem "perezowskich" dzieciaków to mnie mdli. Ale jesteście małoletni, to może nie pamiętacie do czego doprowadziły te bezsensowne transfery. No tak, Wy dopiero kibicujecie odkąd jest Ronaldo więc o czym mowa. A ja od tuzina lat przeżywam, a od 9 niszczenie Królewskiej Bieli mamoną.
2011.05.19, godz. 19:24, HalaMadrid9
Realnufc

Posłuchaj. My nie mamy tak dobrej szkółki jak Barça (niestety), żeby zawodników bardziej doświadczonych, ogranych. Powiedz kto ma grac?
2011.05.19, godz. 19:24, Goku_SSJ252195
raull ganzo
Powiem ci tylko, ze Arsenal ma od lat niesamowite "perspektywy na przyszlosc", wiec generalnie nie do konca o to chodzi;p
2011.05.19, godz. 19:23, Waflo
Niektórzy chyba nie wiedzą jaką rolę ma on odgrywać w Realu.., JM z ni rozmawiał i Hamit potwierdził w którymś z wywiadów, że nie będzie podstawowym zawodnikiem i zdaje sobie z tego sprawę tylko będzie robił za rezerwę do łatania dziur. Lepszy taki rezerwowy z doświadczeniem, niż średniak typu Gago, i paru innych którzy stroją fochy a brak im i talentu i doświadczenia...poza tym JM wie co robi sprowadzając go.
2011.05.19, godz. 19:23, zwyciężca
Sorry, ale nie wierzę w ten transfer. To jest zawodnik tylko i wyłącznie na ławkę. Nie mamy dobrej obstawy na skrzydła bo z P.Leona nic nie wyszło. Ja bym się pokusił o jakiegoś wychowanka (czyt. Sarabia ^^) lub Gareth Bale/Hulk o ile cena nie będzie zawyżona. Lecz mogę się mylic, może byc świetnym transferem. Się zobaczy. :P Tyle ode mnie. ELO!
2011.05.19, godz. 19:20, moskal29
Jak dla mnie że tak powiem kolejna morda do wykarmienia, po kij on na pomoc to ja nie wiem, Real ma zaj**istą ławkę rezerwowych. Nie wiem może jest tak długa że trzeba ją wypełnić.
2011.05.19, godz. 19:19, c_ristiano07
jakbyście pooglądali trochę jego występów, m.in. w zeszłorocznej edycji LM to zobaczylibyście jak pożytecznym i wyróżniającym się zawodnikiem wówczas był. Ja się cieszę z tego transferu. Hala Hamit!
2011.05.19, godz. 19:19, divermaster
Wreszcie jakiś ziomek z brodą!
2011.05.19, godz. 19:16, sebo8125
to samo bylo z pepe co 30 mln !! a teraz co pepe kozak pepe mistzr .poczekajcie jak bedzie gral a nei odrazy zjechac po co.skoro mou go cche to mui miec powod
2011.05.19, godz. 19:16, grzela13
No spoko, tylko ciekawe za kogo?
Za gago na lawke?
2011.05.19, godz. 19:16, raull ganzo
I co ja się mam z tego cieszyć niby?
Dno..
0 Perspektywy na przyszłość ten zawodnik daje..
A to chyba o to chodzi nie?!
Moje zadowolenie z tego transferu 0% niestety..


Hala BlancoS
2011.05.19, godz. 19:15, RafalGT
I dobrze niech chłop pokaże jak sie gra:)

Zresztą widac ze mocno Mou idzie w strone siły fizycznie i psychicznie Turki są nie do zajechania maszyny nie ludzie :)
2011.05.19, godz. 19:15, paula9191
po co on?
2011.05.19, godz. 19:13, ciseknd
super :)
2011.05.19, godz. 19:11, realmadryt889
shellerini88
Tak rasizm to nienawiść do koloru skóry, ale także do określonych grup społecznych dyskryminacja poczytaj wikipedia.pl . ;D Chyba WOS to nie twoja najlepsza strona
2011.05.19, godz. 19:11, Fishman
Witam Madridistas. Zamiast pluć jadem odpowiedzcie mi proszę na proste pytanie: po co?
Jak widzę komentarze podnieconych transferem "perezowskich" dzieciaków to mnie mdli. Ale jesteście małoletni, to może nie pamiętacie do czego doprowadziły te bezsensowne transfery. No tak, Wy dopiero kibicujecie odkąd jest Ronaldo więc o czym mowa. A ja od tuzina lat przeżywam, a od 9 niszczenie Królewskiej Bieli mamoną.
2011.05.19, godz. 19:09, dzizak3
Przestańcie się tak napinać. Oglądacie w ogóle piłkę nożną? Altintop to całkiem dobry grajek, a u nas na ławce przyda się ktoś jego pokroju - uniwersalnego zawodnika, który dobrze czuje się w środku i w obronie. Nie każdy sezon da się rozegrać tak jak ten, że praktycznie cały czas graliśmy optymalnym składem, a jak ktoś wyleciał to mało znaczący lub szybko się znalazło zastępstwo za niego. Pamiętacie 1/8 LM z AS Romą? połowy składu nie było i blamaż w obu meczach z włoskim przeciętniakiem.
PS. HAMIT IDZIE DO NAS ZA FRIKO!!! Dobry rezerwowy, który może postraszyć pierwszy skład.
2011.05.19, godz. 19:09, bombel22
2011.05.19, godz. 18:52, RealiNufc
Skoro nie gramy wychowankami to znaczy ze nie mamy sie czym pochwalic..czy ty az tak ciemny jestes?
2011.05.19, godz. 19:08, ronaldo1994
Zobaczymy jak sobie poradzi.
2011.05.19, godz. 19:06, Liu Kang
RealiNufc
Popieram dobrze że są jeszcze kibice co nie brędzlują się nad każdym transferem Realu ,ale poczekajmy do sezonu jak dzisiaj są w neibowzięci to mogę się założyć że ci sami będą go opluwać !Mamy już dobry skład więcej nam nie potrzeba zawodników aby solidnego prawego obrońcę i koniec !
2011.05.19, godz. 19:06, W!zard
Powiem tak, Pérez zapowiadał hispanizacje składu a jak na razie to więcej kebabów ściągnął niż hiszpanów :O
2011.05.19, godz. 19:05, kubdex1
shellerini88
na moje to rasizm to nietolerancja do kogos kto jest inny niz ty. Mniej wiecej tak jak w twojej wypowiedzi...
2011.05.19, godz. 19:05, ilusadeox2
Dobry transfer:} Zabieracje się za Hulka :D
2011.05.19, godz. 19:04, lola12
No fajnie zobaczymy czy będzie dobrze grać ;D

Hala Madrid!
2011.05.19, godz. 19:03, gwiazdy23
No to się okaże czy to dobry ruch czy nie.Życze powodzenia !
2011.05.19, godz. 19:02, shellerini88
realmadryt898
wiesz co to jest rasizm? nietolerancja do kogos o innym kolorze skory, altintop jest bialy to jak ja wiec moge byc rasista
2011.05.19, godz. 19:01, Grandos
przeżywacie jak niewiem co za free przeszedl a nie za jakies miliony to chyba lepiej go miec niz nie miec na dodatek moze grac na duzo pozycjach
2011.05.19, godz. 19:01, Pideus222
Mam nadzieję że się sprawdzi... Powodzenia Hamit...
2011.05.19, godz. 19:00, realmadryt889
shellerini88
Swoim komentarzem udowodniłeś ,że jesteś rasistą ,ch*j z tym może być nawet chińczykiem , aby tylko dobrze grał .

Transfer 100% na tak ,nie mamy dobrego zmiennika dla Marcelo to raz , jeśli on też nie okaże się dobry możemy go komuś sprzedać i sobie na nim zarabiamy ;)
2011.05.19, godz. 19:00, Uzka
Pérez zawsze miał wysublimowane poczucie humoru.
I wtedy tak widzę Florka:
http://media.tumblr.com/tumblr_llekq8iIZH1qcq4pj.gif

Zobaczymy co z niego będzie. Lepszy on niż ci wszyscy "wirtuozi" jak Fabregas, Kun.
2011.05.19, godz. 18:59, pedroleon21
Michelinho
A co to za różnica czy grają Hiszpanie czy Turcy, Niemcy, czy jakakolwiek inna narodowość przecież to że ktoś jest z Hiszpanii a inny z Turcji to wcale nie oznacza że z miejsca jest gorszy. Co do transferu jestem zadowolny bo to taki 2-gi Arbeloa czyli zawodnik który może zawsze wejść i zagra na swoim poziomie- nie zawiedzie i nie spierdzieli, ale jak widzę większość na tej stronie to by chciała Torresów albo innych Sanchezów ale niestety (albo na szczęście) to nie fm.
Hala Madrid
Hala Hamit
2011.05.19, godz. 18:59, wadix
Ja nie jestem pozytywnie nastawiony do tego transferu.Wg mnie jest w Realu niepotrzebny.Może sprawi, że zmienię zdanie.
Tak czy owak witam w Realu!
2011.05.19, godz. 18:59, koza09
czy ja wiem ;/
2011.05.19, godz. 18:59, Krzysiekz94
HalaMadrid9
Zgadzam sie z toba .
2011.05.19, godz. 18:58, HalaMadrid9
Realnufc

Widać, że jesteś sezonowcem i czekasz tylko aż do naszego klubu przyjdą 'wielcy' zawodnicy, np. Aguero, Torres, Villa, może Messi tępaku?
2011.05.19, godz. 18:52, RealiNufc
OMG Po co on tutaj??? Jak dla mnie to będzie drugi Metzelder tyle ,że to będzie nasz Metzelder w pomocy..... Będzie tyle samo grał hmm góra 15 razy w lidze..... To naprawdę lepiej by było dać szanse jakiemuś wychowankowi który pograłby te 15 razy a w następnym sezonie kto wie może objawienie itd... Ale zapomniałem barca gra wychowankami i jedzie nas 5-0 a my gramy takimi grajkami jak Altintop, Metzelder, Garay, którzy zagrają na 3 sezony może 30 razy.... Ehh nie ogarniam filozofii transferowej naszego klubu.
2011.05.19, godz. 18:51, shellerini88
najpierw mielismy kolonie holendrow teraz kolonie turkow, od dzis pilkarze realu poszerza swoje menu o kebaba
2011.05.19, godz. 18:49, hiuz
Dobrze że przyszedł
2011.05.19, godz. 18:48, Ruuuuud van Nistelrooy17
ludzie napastnikiem jest Halil(brat Hamita) nasz Hamit jest pomocnikiem....
2011.05.19, godz. 18:48, ramos20
Welcome :)
2011.05.19, godz. 18:47, CR9Kamil
Altintop to nie napastnik. Jego brat gra jako prawy skrzydłowy i napastnik. Hamit to prawy obronca lub prawy defensywny pomocnik.
2011.05.19, godz. 18:47, Michelinho
Cieszyłem się jak Pérez mówił o tym, że w Realu znowu zaczną grać Hiszpanie... A tu widać międzynarodówka jak zwykle :(
2011.05.19, godz. 18:45, krolewski1922
Witamy w Madrycie
2011.05.19, godz. 18:44, Krzysiekz94
klitschko
Smieszny jestes.

dami93
Zenada ? Nie wiem co masz na mysli ale jesli chodzi o Hamita to pewnie wolalbys Torresa albo innych Fabregasow ?
2011.05.19, godz. 18:43, daniel4722
jezu jego brat jest napastnikiem, on raczej troche z tylu gra,

a nawiazujac do komentarza ktoregos z ponizszych
morata, joselu a kto to jest???? gowniarze grajcy w 3 lidze??? napewno sa lepsi od kolesia z bundesligi gratuluje;]
2011.05.19, godz. 18:42, Raulita95
Witamy ;D. Ja nie będe się wypowiadał czy to dobry transfer czy beznadziejny. Wydaje mi się , że Mou wie co robi i ja nie mam prawa z nim dyskutować na temat jego transferów. On wie co robi bo to jeden z największych trenerów na świecie.....
HALA HAMIT !!!
Hala Madrid!
2011.05.19, godz. 18:41, dami93
żenada kuzwa
2011.05.19, godz. 18:41, klitschko
Pod wzgledem klubu zmiana sportowo na plus(Real jest lepszy od Bayernu na te chwile), pod wzgledem ligi sportowo na minus. Liga hiszpanska jest slabsza od Bundesligi.
2011.05.19, godz. 18:39, ramosvamos
cóż ktoś musi zapierda**** żeby CR czy Benzema mogli bramki strzelać witamy
2011.05.19, godz. 18:39, Krzysiekz94
No ja slyszalem ze grywal czasem na ataku nie wiem moze ktos mnie oklamal :)
2011.05.19, godz. 18:38, werwer
No i gitara!
2011.05.19, godz. 18:37, MARAVILLOSO
Krzysiekz94

Hamit nigdy, ale to przenigdy nie grał w pierwszej linii. Był ofensywnie usposobionym pomocnikiem, ale nie napastnikiem. Teraz to świetny destruktor oraz umiejący wyprowadzić akcję z własnej połowy obrońca.
2011.05.19, godz. 18:37, HalaMadrid9
Wreszcie Real robi przemyślane transfery, nie to co za początku kadencji Péreza, tylko same gwiazdy, nie ważne że same miliony (65MLN) za Kakę, który gra na poziomie Granero, chociaż wcale tak nie miało być, Kaka miał być najlepszy w Realu, a jak jest to sami widzimy, przyszedł Sahin, Altintop. Może to nie są gwiazdy światowego formatu, ale na pewno wykonają kawał świetnej roboty.
2011.05.19, godz. 18:37, maciuspan
i man nadzieje ze rozwala barca 5-0
2011.05.19, godz. 18:37, LosKonrado
mati1947 popieram
2011.05.19, godz. 18:37, maciuspan
witamy w realu
2011.05.19, godz. 18:37, Liu Kang
Hamit będzie nam ratował d*py tak jak to robił w Bayernie hahahahah :) :) :)A zaraz przecież on tam prawie wcale nie grał to ktoś inny ratował dupę Bayernowi !Spoko przynajmniej wpiszę sobie do życiorysu że dostał karnet na cały rok przy samym boisku na Bernabéu !
2011.05.19, godz. 18:36, Krzysiekz94
Co nie znaczy oczywiscie ze bedzie na napadzie ...
Ale wydaje mi sie ze bedzie po prostu zapchajdzurka :)
2011.05.19, godz. 18:36, michaldelek94
hahaha wielcy znawcy tutaj nawet nie wiedzą na jakiej pozycji gra Hamit ;d
2011.05.19, godz. 18:36, Młynex
Witamy w Realu!
2011.05.19, godz. 18:35, japoniecxxx
Brawo dla Mou i Péreza za ten transfer ... zobaczycie ze to bedzie nasz cichy bohater ... Dlaczego ? dlatego ze jest to pilkarz niezwykle uniwersalny , waleczny , nie jest gwiazdeczka i bedzie gral dla druzyny nie dla siebie ... pokaz Hamit na co Cie stac ... POWODZENIA ! ! !
2011.05.19, godz. 18:35, Krzysiekz94
MARAVILLOSO
Tylko ze HAMIT grywal juz na ataku,pomocy,obronie .
2011.05.19, godz. 18:35, mati1947
LokKonrado
Racja. Je..c takich pajacow.
2011.05.19, godz. 18:35, przemek406
panowie Altintop to nie napastnik tylko uniwersalny pomocnik
2011.05.19, godz. 18:35, Gehu89
To nie jest Halil napastnik. to jest Hamit pomocnik/obrońca.
2011.05.19, godz. 18:34, HalaMadrid9
@ Holy138

Ja szczerze mówiąc wierzę w Altintopa. Czasami oglądałem mecze Bayernu z udziałem Hamita i radził sobie bardzo dobrze, doświadczony a poza tym ograny. Wie co zrobić z piłką MYŚLI na boisku, a nie robi puste przewiewy, nie to co Drenthe :) Jeździec bez głowy :P A poza tym Mourinho będzie wiedział '' co z nim zrobić '' :)
2011.05.19, godz. 18:34, kamilek126real
konrad55
jak ty synek sugerujesz ze altintop bedzie gral na ataku to moze jednak zajmij sie ukladaniem puzli czy bierkami
2011.05.19, godz. 18:33, Krzysiekz94
LosKonrado
Dokladnie !
2011.05.19, godz. 18:33, darus91
Zastanawia mnie z jakimi numerami będa grać Nuri, Hamit i Adebayor ;)
2011.05.19, godz. 18:32, LosKonrado
Teraz jest jak jest, a pozniej bedzie "Hala Altıntop".Tak to jest jak sie ma 12 lat i kibicuje sie tylko gwiazdom
2011.05.19, godz. 18:32, marcind129
noi po co
2011.05.19, godz. 18:32, Volkor
cinek15c,
boję się, że tak może się stać.
2011.05.19, godz. 18:31, Holy138
@Halamadrid9
mam nadzieje że masz rację, bo sam nie jestem do niego zbyt przekonany, ale oby Twoje słowa się sprawdziły:))
2011.05.19, godz. 18:30, MARAVILLOSO
Ja pierdzielę, jak można interesować się piłką nożną i mylić zawodnika o predyspozycjach defensywnych z napastnikiem. Ludzie, do nas nie przyszedł HALIL, lecz HAMIT! Ogarnijcie się!
2011.05.19, godz. 18:30, cinek15c
Volkor

Nikt Benzemy nie sprzedaje...
2011.05.19, godz. 18:30, Matiz1881
nie rozumiem wlasnie dlaczego zaliczacie go do napastnikow. Wg mnie bedzie to zmiennik marcelo
2011.05.19, godz. 18:29, kubdex1
Boże ludzie... Arbeloa tez nie był galactico a jest w klubie niezbędny. Altintop to nie jest napstnik ! On może grać na skrzydle, w srodku pomocy, czy na bokach obrony. Jest to bardzo uniwersalny zawodnik ! Świetny rezerwowy.
2011.05.19, godz. 18:29, WoRReK
nie ma co narzekać skoro dostaliśmy go za free ;p może się przydać i na pewno Mou ma już swoje plany z nim związane ;]
2011.05.19, godz. 18:28, roxiu
konrad55

od kiedy Altintop to napastnik?
2011.05.19, godz. 18:28, HalaMadrid9
Zamknąć japy hejterzy!

Jak będzie nam ratować dupę, a myślę, że nieraz tak będzie, to potem bedzecie pisać : Oh Hamit jesteś najlepszy, Altintop najlepszy transfer. -.-
2011.05.19, godz. 18:28, raul_gonzales7
no to pokaz sie z najlepszej strony
2011.05.19, godz. 18:28, Pablo353
Super, że tak szybko dochodzi do tych transferów bo będą mogli się zgrać ze sobą.
2011.05.19, godz. 18:27, Edward
PO CO?! No ale na to pytanie dostaniemy odpowiedz we wrześniu....
2011.05.19, godz. 18:27, zidan92
jak za darmo to trzeba brać
2011.05.19, godz. 18:27, cinek15c
Ja tam się cieszę z jego transferu. Mourinho wie co robi, a my tylko możemy się domyślać co on kombinuje ;)
2011.05.19, godz. 18:27, El_Konrad
OMG ;D

pytam się po co ? por que ? Higuain, Benzema, Ronaldo, Morata? Joselu? ... Altintop ? eh
2011.05.19, godz. 18:26, bartosz966
Yeaa!
Jeżeli Mou go chciał to znaczy , że ma coś w sobie wyjątkowego.
Jak dla mnie rezerwowy nr 1 :-)
2011.05.19, godz. 18:25, lis1981
welcome...
mała kolonia się robi:)
2011.05.19, godz. 18:25, kriz120
Super, teraz tylko lewy obrońca, bo atak mamy kompletny: Higuain, Benzema, Adebayor i Morata .
2011.05.19, godz. 18:25, Hihok
bardzo dobry transfer.
2011.05.19, godz. 18:25, Zibi11:1
potrzebny jest na pewno, witamy Hamil.
2011.05.19, godz. 18:25, Suchy1996
Po co on ?? ^^ Falcao by kupili ^^
2011.05.19, godz. 18:25, kubdex1
Ciekaw jestem co z tego bedzie :) Powodzenia!
2011.05.19, godz. 18:25, rudinho09
No i brawo.
2011.05.19, godz. 18:25, Alphi
Zobaczymy co pokaże! :)

Hala Madrid!
2011.05.19, godz. 18:24, Krzysiekz94
No w koncu !
Z malym opoznieniem ale jest info ;)

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama