REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2010.07.15, godz. 21:39, el crack total / realmadrid.com

Pedro León oficjalnie piłkarzem Realu Madryt

Na oficjalnej stronie internetowej Realu Madryt ukazał się oficjalny komunikat, będący potwierdzeniem dzisiejszych doniesień hiszpańskich mediów, według których Pedro León jest kolejnym, po Angelu di Marii, wzmocnieniem stołecznego klubu w letnim okienku.

Zgodnie z treścią oficjalnego komunikatu, Real Madryt i Getafe CF osiągnęły porozumienie w sprawie transferu Pedro Leóna. Hiszpański piłkarz będzie związany z ekipą Królewskich przez następne sześć sezonów. Zawodnik przejdzie badania lekarskie jutro rano, a o godzinie 12:30 zostanie zaprezentowany na Santiago Bernabéu.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2010

Komentarze

2010.07.17, godz. 16:45, adi123
ja myślę żeby kupić Carlosa Teveza
2010.07.17, godz. 11:56, Piecia 1992
i po co ?
2010.07.16, godz. 21:59, MarcinGadu
@krystiann98

powiedz mi poco ci maicon przeciez mamy duzo lepszego sergio ramosa a maicon to spory wydatek i jeszcze ma na lawie siedziec a co do sprzedazy czemu chcesz sprzedac granero swietnia gral lecz mial tez slabsze mecze tak jak kazdy co do drenthe to mozna go wypozyczyc a z reszta sugestji sie zgadzam
2010.07.16, godz. 19:34, KrystianM98
Fajnie jak by jeszcze kupić : Maicona i Vidićia .no i mozna sprzedać niepotrzebnych graczy takich jak :
M.Diarra
Drenthe
Granero
Gago
2010.07.16, godz. 15:37, marcin88lbn
José Mourinho wie co robi, możliwe że będzie on jednym z lepszych rezerwowych Realu, gdyż brak jest takich no i przynajmniej jest w miarę tani jak na Real :P
2010.07.16, godz. 15:04, Kuba.
  bania2202 - BAN (Obrażanie / recydywa)   3 miesiące
2010.07.16, godz. 13:41, Inynier
oby się sprawdził a nie ciągnął tylko ogonów...
2010.07.16, godz. 12:44, EloZiom
Może sie wyłączyć
2010.07.16, godz. 12:37, Gofer1991
EloZiom
ja oglądam cały czas i sie nie wylacza
2010.07.16, godz. 12:32, minib7
http://www.as.com/video-directo/directo-as
2010.07.16, godz. 12:32, EloZiom
I tak długo nie pooglądacie...
2010.07.16, godz. 12:31, Kamiliano7
jestes wielki :D
2010.07.16, godz. 12:27, Madridista0801
http://directo.obolog.com/presentacion-pedro-leon-real-madrid-733843

Prezentacja Pedro Leona :D
2010.07.16, godz. 12:27, EloZiom
będzie
2010.07.16, godz. 12:25, chiQuitaaa
a czyli znowu nie będzie polskiej drużyny w lm
2010.07.16, godz. 12:24, Adamix
chiQuitaaa
później jest jeszcze 4
2010.07.16, godz. 12:19, chiQuitaaa
Adamix
Sprata Praga? i 3 runda to ostatnia tak?
2010.07.16, godz. 12:17, Zawiszak90
Kto ma linka do prezentacji ????????
2010.07.16, godz. 12:11, Madrista27
JA mam takie mieszane uczucia co do tego transferu. Albo się przyjmie i będzie grał fantastycznie albo stanie się kimś pokroju Granero pod koniec sezonu. Ciekawe jak to Mou wszystko poustawia bo ostatnio do Cris był w roli prawoskrzydłowego. NA lewej zagra Di María a kto z prawej. szkoda żeby ten chłopak się zmarnował.
2010.07.16, godz. 12:10, FcKatalończyk
A co sadzicie o Adriano z Barcelony ?
2010.07.16, godz. 12:10, Adamix
sorry ze z innej beczki ale w 3 rundej eliminacje LM Lech zagra ze Sparta ;p
2010.07.16, godz. 12:09, Slave16
ma ktos linka do prezentacji jesli TAK nie wstawi na rm.pl:)
2010.07.16, godz. 12:05, ja12345
Proszę was wejdzcie na to stronę i zobaczcie sportowiec.ning.com
strona po polsku
2010.07.16, godz. 11:58, davidof156
Mastero000

Drogi kibicu RM znając się trochę na kibicowaniu to byś dobrze wiedział że Salgado od na odszedł rok temu do Blackburn
2010.07.16, godz. 11:55, mariopepe
Na oficjalnej stronie są już zdjęcia z badań Pedro Leona.
2010.07.16, godz. 11:54, Madridista0801
Jak ktoś może to niech da link do prezentacji. Byłbym wdzięczny : )
2010.07.16, godz. 11:52, Mastero000
Beznadziejny transfer, prawdopodobnie sprzedamy go razem z Salgado w zimę do jakiegoś Naprzód Rabotniczki.
2010.07.16, godz. 11:36, Hamboh
Khedira nie przechodzi chyba , bo to wymysl mediow . Jego agent to zdementowal . Wiec narazie 3 pilkarzy mamy nowych . Na wylocie jest Guti i Drenthe . Prawdopodobnie jeszcze ktos odejdzie z dwojki Diarra lass , wolalbym zeby M.Diarra , bo Lass to i tak dla mnie drugi Makelele . Stracil forme pod koniec sezonu i juz wszyscy go chca pozegnac . A na poczatku sezonu kto byl najlepszym graczem Reale ? Ronaldo ? Kaka ? Nie Lass byl najlepszy na boisku w 1 czesci sezonu .
2010.07.16, godz. 11:28, ja12345
dajcie link do prezentacji pedro leona i kiedy będxie di mari
2010.07.16, godz. 11:07, Gofer1991
Nie wiem, czy tu będzie, ale można spróbować:
http://www.realmadridtv.com.es/
to chyba jest RMTV online, więc prezentacja powinna być.
2010.07.16, godz. 10:38, caprice
http://www.marca.com/tv/?v=KyCzaC6DLfI
filmik jak david liuz wkręcił naszego Di Maríe !!! :D
2010.07.16, godz. 10:36, kisiel.k14
Apel do Adminów

W imieniu wszystkich prosze dajcie link do prezentacji
2010.07.16, godz. 10:33, Xende
Na 6 sezonów ? Pokładają w nim wielkie nadzieje...

A to wogule to od wczoraj (15:40) doszły 2 newsy co ja mam czytać :(
2010.07.16, godz. 10:32, Kuqi
szczerze mówiąc nie znam gościa, ale może się przydać
2010.07.16, godz. 10:23, Gisele
Kolec,

racja. Fajnie byłoby, gdyby więcej drużyn włączyło się w walkę o Mistrzostwo. Chociaż, może ten sezon spłata figla, i Barça i RM spadną do SD, a drużyny z dołu tabeli wzniosą się na szczyt ;)
2010.07.16, godz. 10:23, Kamiliano7
Wie ktoś gdzie można obejrzeć prezentacje?
2010.07.16, godz. 10:22, filipiak11
lukecik - kiedy cie wypuścili z psychiatryka?
2010.07.16, godz. 10:17, Buju Lion
Pewne jest jedno. Szykuje się kolejny, pasjonujący sezon. Szkoda tylko, że prawdopodobnie nikt ponownie nie nawiąże walki z Realem i Barçą.
2010.07.16, godz. 10:05, MadridistaAtHeart
Może Mourinho uzdrowi trochę politykę kadrową tego klubu. Z drugiej strony Florek ma zupełnie odmienną filozofię. Ciekawe połączenie. Zobaczymy kto postawi na swoim. Narazie Mou pokazuje, że rządzi twardą ręką. No i jakie będą efekty transferów typu Canales, Di María, Leon. Bo Barcelona swoją siłę ataku wzmocniła masakrycznie a obawiam się, że to nie koniec. Kluczem do sukcesu jest powrót na szczyt formy Kaki i Benzemy. Jeśli to się uda Mou i jeszcze nowo zakupieni młodzi gniewni dorzucą coś od siebie to mieszanka może być wybuchowa i na miarę LM.
2010.07.16, godz. 10:05, ja12345
sorry za błędy ale klawa się tnie .
2010.07.16, godz. 10:04, Buju Lion
Czy mógł by ktoś przetłumaczyć wywiad z Beckhamem z marca.com ? Z góry dzięki;) .
2010.07.16, godz. 10:01, kisiel.k14
ja12345

a moRZemy tam dodac słownik ortograficzny?
2010.07.16, godz. 09:57, ja12345
zapraszam wszystkich na moją stronę internetową o sporcie o to link sportowiec.ning.com morzecie tam dodawać filmy wideo np o piłce nożnej lub czymś innym możecie dodawać zdjęcia . pisać na forum na czacie zakładać grupy więc zapraszam .
2010.07.16, godz. 09:54, kacper98123
i dobrze potrafi grac nie jest gwiazda i nie kosztuje duzo .Witamy !!!!!!
2010.07.16, godz. 09:50, kisiel.k14
będzie transmisja z prezentacji?
2010.07.16, godz. 09:46, bobmarley
Czy wie ktoś może coś co się dzieje z oficjalnym FanClubem????? miały być zapisy od lipca!!!!!
2010.07.16, godz. 09:43, Kikos999
Na Orange Info.. leciał Komunikat że Pedro Leon piłkarzem Realu Madryt za 10mln.... a potem że Khedira oficjalnie piłkarzem Realu Madryt..źródło Marca :P xD
2010.07.16, godz. 09:34, ronaldo1994
Nie widziałem jak gra, ale skoro Mourinho go chciał to musi być dobry.
2010.07.16, godz. 09:03, 7CR7
Chciałbym żeby Real wygrrał LM 10/11 bo nie na darmo kupywałem koszulkę 10/11 z napiisem ...
2010.07.16, godz. 09:03, Grabash
co do van der viel'a to jest całkiem ok ale niekoniecznie potrzebny, a coentrão bym się bał, chłopak grał świetnie w ofensywie ale w defensywie trochę jednak nie dawał rady.
2010.07.16, godz. 09:02, Grabash
a mi się wydaje, że drenthe w tym sezonie wystrzeli...i to nie do innego klubu tylko z formą ;) mou może z niego wyciągnąć tego diabła, którego pokazał w debiucie, a co do leona to świetny transfer, będzie dobry grajek z tego chłopaka, a może nawet i bardzo dobry
2010.07.16, godz. 08:52, MagKrólewski
Contreao i Van der Viel - Real nie może przeoczyć tych nazwisk !!
Contreao - szczególnie na niego powinni zwrócić uwagę ;] Nasze problemy zz lewą stroną obrony by się rozwiązały ;]
2010.07.16, godz. 08:51, kalis10
mi prowadzeniem piłki przypomina troche solariego. Ahh ktoś pamięta jeszcze te akcje santiago:D
2010.07.16, godz. 08:27, minho10
No ciekawy ruch :)
2010.07.16, godz. 08:16, zibikuFCB
No to szykuje się znów mała rewolucja w kadrze Realu. Skoro kupiono już dwóch pomocników, to trzeba będzie z kogoś zrezygnować. Na razie odchodzi Guti. Co z Lassem, Gago, Diarrą? I co z informacjami o Gerrardzie i Khedirze? Czy szansę dostaną w końcu wychowankowie? I czy Mou zdoła zbudować zespół, który przełamie klątwę LM i odbierze Barçy mistrza? Nie wiem, ale już teraz widać, że system budowania zespołu uległ zmianie. Oprócz megagwiazd do zespołu dołączyli młodzi gniewni bez wielkich nazwisk. Czyżby Pérez zmądrzał?
2010.07.16, godz. 07:52, adrian121910
niezły zakup... ale zwróćcie uwagę na to ilu macie w kadrze środkowych pomocników !!! A chcecie jeszcze dokupić Gerrarda i Kehidrę... PARANOJA !!!
2010.07.16, godz. 07:48, bania2202
ej na jakiej stronie można obejrzeć prezentacje??
2010.07.16, godz. 05:28, Realista92
sakho to wy chyba w fm wypatrzeliscie xd
2010.07.16, godz. 03:16, redondo magic
iker1016 czkowieku wez nie porównuj pedro do hniguaina,,porownujesz go do zdrewna?zobacz se jak grał twój idol higuain w meczach z barCA I lyonem,,to totalny gniot który bez piłek zagranych jak na tacy nic nie ptrafi zrobic..guzik mnie obchodzi ze nastrzelał sie bramek ,kogo to obchodzi? cały ten rekord zdobytych punktów przez real..to jest tyle warte co pellegrini sobie te wykresy powiesi na scianie w sypialni zamsiast rozkładówy z palyboya,,,ten klub potrzebuje swiezej krwi,,nowych wspanialych młodych kreatorów,,którzy przyszlymi gwizdami ,w połączeniu z obecnymi celebrity bedzie mieszanka idealna
2010.07.16, godz. 02:31, sta6ek
dobry grajek! za niska cene i mlody! swietny zakup!
2010.07.16, godz. 02:14, BartekNS
Skoro już przyszedł to trzeba go powitać ;)
2010.07.16, godz. 00:32, Martin Blancos
atan

Ale napisałem ,, jeśli to nie jest prowokacja " i to też trzeba brać pod uwagę prawda ? :)
2010.07.16, godz. 00:25, atan
Martin Blancos >>> Na początku napisałeś, że "jeśli to nie jest prowokacja", ale później sam zaprzeczasz temu zdaniu, używając zwrotu: "Reasumując lecz się człowieku !" Czyli sam zakładasz, że o prowokacji nie ma w tym wypadku mowy. Stwierdzasz, że tak napiszę, fakt. ;)
2010.07.16, godz. 00:20, Martin Blancos
atan

Jesteś żałosny powiedziałem , że jeśli jego komentarz to nie jest prowokacja a co za tym idzie ironiczna wypowiedz zaznaczyłem to umiesz czytać ?
2010.07.16, godz. 00:18, iker1016
Co do kibiców krytykujących ten transfer to pamiętacie jak psioczyliście na Higuaina? ;) Pedro Leon to prawdziwy skrzydłowy grą przypomina mi trochę Joaquina za najlepszych lat w Betisie.Już widzę jak będzie się bił z Marcelo,Kaką o króla asyst ;)
2010.07.16, godz. 00:14, tomekha
doktorrobotnik

no i po co się chłopie napinasz ;)
szanuj rywala.
czy on czymś obraził Barce?
nie.
wiec swoje wypociny zachowaj dla siebie.
2010.07.16, godz. 00:14, konradh07
DoktorRobotnik
Jezeli jestes tu po to aby obrazac Real badz szukac glupich zaczepek to sie po prostu wyloguj.
Pokazales juz ze nie jestes kibicem Realu wiec idz i baw sie dalej na innej stronie.
2010.07.16, godz. 00:08, atan
Martin Blancos, White___Raúl, CR96 >>> ci ludzie nie wiedzą, co to ironia. I im jest żal tych, którzy jej używają. W takim razie, jakim uczuciem darzyć ich? :P
2010.07.16, godz. 00:08, Sireppp_RM
http://www.futbol.pl/artykul/82729.html

Przeczytajcie sobie. Dla wszystkich krytyków młodego Pedro
2010.07.16, godz. 00:07, iker1016
Bardzo fajny ruch.Pedro to solidny i stabilny zawodnik pomimo 23 lat.Mam nadzieję że wniesie wiele świeżości do drużyny.Z resztą kto gra w FM10 to wie o czym mówię, a w zasadzie piszę ;)
Hala Pedro!
2010.07.15, godz. 23:58, ElControlTotal
Sory, że tak z innej beczki (mam nadzieje że nie dostane bana ;)) ale czy Gerrard w reklamie adidasa nie jest ubrany w strój przypominający stroje Realu?

http://www.adidas.com/campaigns/football/content/products.aspx?collection=predator
2010.07.15, godz. 23:23, GG6313550
No i ładnie....:D...Mam nadzieje że zapisze się na kartach historii klubu w pozytywnym tego słowa znaczeniu:)...Cris może mieć rywala do wykonywania rzutów wolnych:]
2010.07.15, godz. 23:16, szymox942
http://www.youtube.com/watch?v=JxlUsx15RFs&feature=popular

2010.07.15, godz. 23:15, madridista7
jak on wygląda? :D
2010.07.15, godz. 23:09, lukaszw85
żeby tylko dostawał dużo okazji do pokazania pełni swoich możliwości, bo tych mu nie brakuje, ciekawe kto opuści Real bo ławka robi się coraz szersza
2010.07.15, godz. 23:07, m4r1u5z
i to jest mieszanka wybuchowa wlasnie. perez ze swoimi zdolnosciami transferowymi, brakiem jakichkolwiek zachamowan, umiejetnoscia sprowadzenia kazdego pilkarza i trener, ktory wykorzysta umiejetnosci pereza i ogarnie go, aby ten nie zaczal szalec po swojemu. na yt wiele o pedro leonie nie ma, ale jeden filmik, ktory obejrzalem pokazal, ze chlop wie co to pilka nozna, czuje udany transfer!
2010.07.15, godz. 23:06, gwiazdy23
Jak była teraz liga..to świrował tam no nie powiem może być w Realu z biegiem czasu bardzo ważny...PZDR>>>>
2010.07.15, godz. 22:59, Rusty
Nie znam go. Jakiś no name.
2010.07.15, godz. 22:56, Luki666
Ładnie atak już mamy, teraz tylko pozostała obrona
2010.07.15, godz. 22:55, sta6ek
swietny transfer!!!!!!!
2010.07.15, godz. 22:45, nowak1091
Kuba

Jak to z tym google zrobiłeś???? zarombiste
2010.07.15, godz. 22:43, elektryk321
Lapidus widze obeznany.... Jakby ronaldo miaby l slabszy sezon tez byś sie go pozbył? Jak Mou nie wygra wszystkiego tez sie bedziesz chcial go pozbyc? lol...
2010.07.15, godz. 22:43, ElControlTotal
Przyznam się szczerze że nie znam go zbyt dobrze ale kilka razy widziałem go w akcji ;]

Pozostaje mi tylko życzyć mu powodzenia! ;)
2010.07.15, godz. 22:41, Qcharek
Przyznam szczerze, że Pedro Leon to dla mnie anonimowy gracz. Ciekawe czy ten chłopak da naszej drużynie kopa :)
2010.07.15, godz. 22:40, cezpio176489
piękne gole strzela...chłopak ma talent
a jak z wolnych strzela lepiej niż Cris.
2010.07.15, godz. 22:40, Martin Blancos
Lapidus

Twój komentarz to jest prowokacja ? jeśli nie śmiem twierdzić , że jesteś chory psychicznie .

Villa - Barcelona
Metzeler - Schalke 04
Sneijder - ,, Musiałby być szalony żeby wrócić do Realu Madryt "
Kaka - zostaje na 100 %.

Reasumując lecz się człowieku !
2010.07.15, godz. 22:40, BigDaddy.
No i good
2010.07.15, godz. 22:39, Leszczu
kicekul, a Sakho? Według mnie jest lepszy od starego Maicona!
2010.07.15, godz. 22:33, cezpio176489
lapidus
chyba cię głowa boli ,jeszcze 2 piłkarzy i git.
2010.07.15, godz. 22:33, jameshetfield
Takie prowokacje to sobie mozecie w d... wsadzic. 1/4 ludzi tu wchodzi i wypisuje takie bzdury, a tu ktos podnieca sie prowokacja prosta jak trzonek mlotka. z czyms takim na onet.pl zapraszam
2010.07.15, godz. 22:33, Martin Blancos
Dla mnie to bardzo dobry ruch transferowy młody zawodnik który ma nie mały potencjał bo zobaczcie co zrobił José z takich piłkarzy jak Carvalho , Deco :)

Do wszystkich tych którzy go tutaj nie widzą i wolą a żeby Real kupował gwiazdy . Już raz Pérez nasprowadzał gwiazd i dobrze wiemy jak to się skończyło 0 tytułów kompletna klapa . Teraz sprowadzamy młodych perspektywicznych piłkarzy Di María , Perdo Leon . Po tych transferach już widać , że Mourinho ma wolną rękę w kwestii transferów i bardzo mnie to cieszy trener decyduje a nie wymysły Péreza . Brawo poczyniliśmy świetne ruchy transferowe jak na razie w tym okienku transferowym . A najważniejsze jest to , że sprowadzani są gracze których chce trener tego brakowało gdy trenerem był Pellegrini .
2010.07.15, godz. 22:32, Lapidus
Mam nadzieję jeszcze na Villę, Fabregasa, Sneijdera i Klose. Sprzedać Benzemę, Lassa, Kakę i Metzeldera.
2010.07.15, godz. 22:31, madryciak99
wie ktoś kiedy real gra pierwszy sparing i kiedy jest prezentacja Di Maríi ??
2010.07.15, godz. 22:25, ELPRESIDENTO
Skrzydłowi to podstawa tak zawsze twierdziłem, wreszcie Pérez, wraz z nowym trenerem, postanowił budować kompletny skład, a nie liczyć, że granie bez skrzydłowych i 2 defensywnych graczy coś da. Brawo, czas Realu nadchodzi
2010.07.15, godz. 22:24, MARAVILLOSO
jaroreal

Z tego co widzę nie tylko Ty tak myślisz, ale to akurat dobrze ; )
2010.07.15, godz. 22:24, madryciak99
nie wiem jak gra ten piłkarz, ale skoro Murinho zwrócił na niego uwagę to musi być dobry, z ocena poczekam aż zobaczę kilka meczy w jego wykonaniu
2010.07.15, godz. 22:23, ebue15
Brawoo wreszcie nie jakis CRACk JEdziesz PEDROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO VAmos MAdrid VAmos Pedro !
2010.07.15, godz. 22:22, manki99
Real wreszcie zaczyna przypominać najlepszy klub świata. Z tymi zawodnikami za dwa, trzy sezony całkowita dominacja jest nieunikniona. Taka inwestycja w przyszłość a w dodatku wzmocnienia na teraz zmienią na nowo postrzeganie naszego klubu przez wszystkich zawodników. Do Realu znów będzie chciał przyjść każdy zawodnik. Mam nadzieje że tak już zostanie bardzo długo.
2010.07.15, godz. 22:22, Grandos
to jak on sie zmiesci jak na skrzydlach jest di maria i ronaldo
2010.07.15, godz. 22:13, jaroreal
wydaje mi sie ze to bedzie naprawde udany transfer :)
2010.07.15, godz. 22:13, tayron36
Leszczu prowokator prowokatora.
2010.07.15, godz. 22:11, Kamiliano7
Fajnie, młody perspektywiczny skrzydłowy. Rok temu narzekanie było ze jeden Cristiano zostal na skrzydło tak więc nie narzekać, teraz jest 3 i jest git. Na pewno chłopak wniesie wiecej do zespolu jak np Drenthe. Pozdro :)
2010.07.15, godz. 22:10, Hadzi_RM
z przykrością muszę stwierdzić jak porażająco maly odsetek ludzi dostrzegł ironię w komentarzu Lukecika - zresztą bardzo dobrą trafną ;d
2010.07.15, godz. 22:08, Zidgris Faello
Nom Pedro ma świetne uderzenie zarówno z stałych fragmentów jak i z gry oby pomógł realowi w następnym sezonie ;d
2010.07.15, godz. 22:08, Kuba.
kistamista

http://www.lmgtfy.com/?q=real+madrid+official+website
2010.07.15, godz. 22:08, lukecik
Leszczu, dokladnie, 100% racja! Altidore'a jest swietny! Saivet tez, ale fm od trzeciego sezonu jest slaby, wiec go nie chce,
2010.07.15, godz. 22:05, max28
dobrze tylko żeby dostawał szanse na grę to może się rozwinie w klasowego piłkarza
2010.07.15, godz. 22:05, Xabier.
Trzeba będzie jutro jakiegoś linka wyczaić z prezentacją :D
2010.07.15, godz. 22:02, Leszczu
Dlaczego nie kupimy Altidore'a albo Saiveta?
2010.07.15, godz. 22:01, rose
lukecik zarzucił ironią a chłopcy nie skumali....
2010.07.15, godz. 21:58, Kuba.
  RealMadridFans - BAN (Obrażanie)   1 miesiąc
2010.07.15, godz. 21:57, marco9512
2010.07.15, godz. 21:51, kistamista

Ja pier*** nie wyrabiam :)
2010.07.15, godz. 21:57, MikemaN
Chciałbym się mylić, ale wydaje mi się, że jest to bezsensowny transfer :/
2010.07.15, godz. 21:56, Blumen
Atak Realu będzie bardzo silny, a do tego dochodzi JMou :> trzeba się bawić trzeba się tańczyć!! Witamy w drużynie!!
2010.07.15, godz. 21:53, Slave16
super,bardzo dobry transfer naszego rzadu i Mou hehe :D brawo :)
2010.07.15, godz. 21:53, Kamior
Pedro Leon vs. Pedro <3
2010.07.15, godz. 21:52, White___Raul
CR96
dokładnie:)
2010.07.15, godz. 21:52, radinho7
realmadrid.com

ślepy???
2010.07.15, godz. 21:51, Mrowa.
To jest mod na forum, a ten komentarz to była prowokacja. Ani jednego błędu ortograficznego i interpunkcyjnego i wy myślicie że to jakiś tempak.
2010.07.15, godz. 21:51, atan
Byłem pierwszy! :P
2010.07.15, godz. 21:51, radinho7
teraz obrońcy!!!!!
2010.07.15, godz. 21:51, kistamista
ej a jaka jest oficjalna strona klubu prosze o linki:))z góry thx
2010.07.15, godz. 21:50, RealMadridFans
;D lukecik oczywiscie rozumiesz moj zart xD dobrze wiem kim tu jestes... poczatkowo nie zajarzylem ;D
2010.07.15, godz. 21:50, CR96
lukecik
Lubisz FIFE albo PES'a. Ja lubie, ale odróżniam grę od rzeczywistosci.
2010.07.15, godz. 21:50, tatar9
no i git... w koncu skrzydlowi... ale Gutiego mogli zostawic...
2010.07.15, godz. 21:50, saxxon
swietny transfer
nie duza kasa a zawodnik moze byc diamentem ktory u nas rozwinie skrzydla
P Leon byl zawsze bardzo szybki, z mocnym strzalem.
Zwyjacznie niebezpieczny
2010.07.15, godz. 21:48, tayron36
lukecik prowokator
2010.07.15, godz. 21:48, White___Raul
mrowa196
do prezesa?? hhehe
2010.07.15, godz. 21:47, Mrowa.
RealMadridFans

Wiesz do kogo mówisz??
2010.07.15, godz. 21:45, MARAVILLOSO
Fantastyczna informacja, to będzie najbardziej udany transfer w tym okienku transferowym.
2010.07.15, godz. 21:44, White___Raul
lukecik
Odłóż FIFE czy PESa , albo opuść tę stronę...Żal mi takich jak ty...
Może do tego Torres , Fabregas , Vidic i Evra.... Może kupmy Manchester , Inter , Santos i wszystkie kluby....
2010.07.15, godz. 21:44, RealMadridFans
lukecik rada dla ciebie, schowaj sie pod lozko i zacznij plakac nad soba ;x
2010.07.15, godz. 21:42, White___Raul
rudinho09
dokładnie
2010.07.15, godz. 21:41, lukecik
Po co on?! I to jeszcze za 10mln?! Wystarczyło dołożyc 60 milionow i bylby Rooney albo Neymar.
2010.07.15, godz. 21:41, Grandos
10mln euro chyba
2010.07.15, godz. 21:41, bielat1s
ile wynosi kwota transferowa ????
2010.07.15, godz. 21:41, Mrowa.
Prezentacja na Marca TV??
2010.07.15, godz. 21:40, rudinho09
Miło, że kupowani są młodzi, perspektywiczni piłkarze.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama