REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2009.08.18, godz. 18:48, dziobo / RealMadryt.pl

RealMadryt.pl w Dortmundzie: Dortmund jest biały

Jedno z głównych miast Zagłębia Ruhry przywitało nas słoneczną pogodą, korkami na głównych arteriach komunikacyjnych i... niemal pustkami w centrum miasta. Racja, Dortmund nie jest niemiecką stolicą turystyki, lecz w pewnym momencie bardziej można było usłyszeć bicie własnego serca niż gwar przechadzających się ludzi. Ciekawe, czy przynajmniej telewizory już tu dotarły...

Dortmund nie żyje jeszcze jutrzejszym meczem. W centrum miasta oraz w okolicach stadionu natknęliśmy się na jedynie dwa billboardy poświęcone Borussi. Jeden z nich informował o rekordowej ilości wykupionych karnetów na mecze ligowe, a z drugiego biło do nas hasło wypisane dużymi literami: „Jakiego koloru jest twoje serce?” Niestety, na ulicach nie spotkaliśmy żadnego fana przynajmniej w czarno-żółtej koszulce. Póki co można więc wysnuć wniosek, że Dortmund jest biały, o czym jednoznacznie zaświadcza ta fotografia. Przynajmniej do jutrzejszego wieczoru, bo na stadionie, na który podczas meczów Bundesligi przychodzi największa liczba kibiców, spodziewany jest komplet widzów.

Widok z okien naszego pokoju przyprawia o gęsią skórkę. Jedyne, co odwodzi nas od rozkosznego wyciągnięcia nóg z poczuciem należycie spełnionego obowiązku, jest fiasko przeprowadzenia wywiadu z Kubą Błaszczykowskim. Jeden z czołowych zawodników Borussi, prywatnie kibic Realu Madryt, nie był w stanie spotkać się z nami, by odpowiedzieć na kilka naszych pytań. Wierzymy jednak, że najlepszy polski piłkarz ubiegłego roku wg „Piłki Nożnej” przy kolejnej okazji zgodzi się udzielić wywiadu na wyłączność naszego serwisu. W każdym razie życzymy mu wysokiej dyspozycji w jutrzejszym meczu, dzięki czemu mógłby wpaść w oko włodarzom Realu.

REKLAMA

Komentarze

2009.08.19, godz. 16:59, real999
victorio
a który to nr kanału bo nie moge znaleźć??
2009.08.19, godz. 14:02, cinek818
Zabójcza broń Realu to Cris i Arjen wymiataja jednym słowem!!!!!!!!!!!!!
2009.08.19, godz. 11:33, ari4564
Na jakiej stronce ogladacie mecz live??
2009.08.19, godz. 02:41, matek_r
Adamix & kingtosa
I mamy idealny sklad do PESa..... Ale nie na tym chyba to polega.. Zycie to nie gra....
2009.08.19, godz. 00:02, realjuves04
w niemczech liczy sie dla mnie tylko Schalke, wiec szczegolnie zalezy mi na zwyciestwie...
2009.08.18, godz. 23:23, Smusov
--> kingtosa
dziękuje bardzo za wyczerpującą informację, fajnie dowiedzieć się coś nowego ;)
pzdr
2009.08.18, godz. 23:08, cezare10
realny_realowiec

Przepraszam za błąd. Jednak, jego transfer wynikł z błędów w polityce Ramona. Możliwe, że Calderon kupiłby Błaszczykowskiego, niestety nie jest Holendrem. ;)
2009.08.18, godz. 22:56, sebo8125
ciekawe jak Blaszczykowski sie zaprezentuje moze brme stzreli :d
2009.08.18, godz. 22:51, alexs
siema

mecz ten jutro będzie leciał jeśli ktoś ma niemieckie kanały na SAT 1
2009.08.18, godz. 22:50, przemkol
victorio

Skoro jest ten kanał na cyfrowym polsacie to tam także bedzie transmisja.
2009.08.18, godz. 22:36, ElControlTotal
cezare10
Faubert przeszedł za kadencji Boludy.
2009.08.18, godz. 22:35, victorio
zajela 3miejsce w lidzie a zmienily sie przepisy ze 3bezposrednio wchodza a czwarta eliminacje
2009.08.18, godz. 22:33, cezare10
Taa... już widze jak Kuba Błaszczykowski "wpada w oko" włodarzom Realu. Chociaż, za Calderona miałby szanse... skoro Faubert został kolejnym wzmocnieniem...
2009.08.18, godz. 22:32, ElControlTotal
Aha i jeszcze jedno pytanie nie z beczki :D Jakim cudem FC Sevilla zagra w LM ???
2009.08.18, godz. 22:27, victorio
realny nie dziala nk tez chcialem wejsc i lipa
2009.08.18, godz. 22:25, victorio
znalazlem ten program Direct8 na cyfrowym polsacie ale nie wiem czy tam bedzie ??
2009.08.18, godz. 22:08, ryba229
przemkol

Tylko na stronie programu podaja rozpoczecie meczu na 20.40 wiec w najgorszym wypadku bedzie 25min opoznienia.
2009.08.18, godz. 21:38, BART3q
Fajny stadion ma Borussia :D
2009.08.18, godz. 21:34, przemkol
Mecz bedzie transmitowany przez k-anał Direct8 , który jest na platformie cyfry + (kanał 156). Więc wkońcu bejrze mecz w całości a nie tylko skróty ;)
2009.08.18, godz. 20:53, kingtosa
@Smusov

Niemieckie Zagłębie Ruhry jest mozna powiedziec analogicznym miejscem do naszego Śląska.
Tak ja u nas masz np. Ruch Chorzów, Gornik Zabrze, czy GKS Katowice
To w Niemczech jest np: Schalke 04, FC Koeln, Borussia Dortmund, VFL Bochum, Rot-Weiss Essen, czy Fortuna Duesseldorf
generalnie wszystkie te miasta tworzą jedną wielką aglomeracje zwaną "Zagłebiem Ruhry" - mozna w niektórych przypadkach tramwajem dojechac z jednego do drugiego miasta.
W samym Dortmundzie chyba nie ma juz żadnego (liczącego sie) klubu piłkarskiego, może jakieś juniorskie amatorskie ekipy, ale na pewno nic poważniejszego nie ma

pozdrawiam
2009.08.18, godz. 20:44, Smusov
a jest jakaś inna drużyna w dortmundzie oprócz borussii ??
2009.08.18, godz. 20:43, Dolniak
chamartin7

a moglismy... tak blisko pewnie długo nie bedzie mozna obejrzec Krolewskich
2009.08.18, godz. 20:24, ZoLtaN
jak bylem w Dortmundzie to cale miasto bylo pelne kibicow w barwach Borussi, jakos kiepsko trafiliscie ;)
2009.08.18, godz. 20:15, Cr9xXx
mam nadzieje, że zafundują nam dobry futbol :)
2009.08.18, godz. 20:04, grzywka76
I tak Real jest najlepszy :)
2009.08.18, godz. 19:28, El Rey
Ładnie zagospodarowali teren wokół stadionu
2009.08.18, godz. 19:23, chamartin7
Szkoda,ze jak zwykle nie zorganizowalismy sobie wyjazdu na mecz wieksza grupą...
2009.08.18, godz. 19:20, saintk6
no jutro ma byc juz cacy po za 1,5 tyg juz liga
2009.08.18, godz. 19:18, fler15
Nie no panowie, z tymi bilbordami to trochę słabo szukaliście. W Dortmundzie jest ich kilkadziesiąt ;)
Sam mieszkam tam kilka lat i mam nadzieje zobaczyć jutro kibiców z Polski. ;)
Pozdrawiam,
2009.08.18, godz. 19:16, Realso
Miałem okazję być w Dortmundzie. Mam tam rodzinę.
2009.08.18, godz. 19:09, kingtosa
stadion Borussii to bardzo fajny obiekt.

@Adamix
też na to liczę, miejmy nadzieję, że Pellegrini wreszcie zobaczy jaki potencjał (szybkość przede wszystkim) drzemie w tym trio
i do tego Lass + Xabi za nimi - Miodzio!
2009.08.18, godz. 19:07, iraq
Byłem na meczu na tym stadionie, wtedy jeszcze Westfalen... i zazdroszczę - choćby nie wiem co się działo na murawie, to z trybun i tak wszystko wygląda na spektakl, taka właśnie jest specyfika tego stadionu :D
2009.08.18, godz. 19:03, Adamix
Obym wreszcie doczekał się składu w którym na boisku od pierwszych minut grali CR, Kaka i Robben :)
2009.08.18, godz. 18:53, jezzo
O ile ktoś lubi gapić się cały czas na ławkę rezerwowych.
2009.08.18, godz. 18:52, maciek12_12
Robben gra więc jest co oglądać !
2009.08.18, godz. 18:50, jezzo
Chłopaki, Guti nie zagra, nie ma co oglądać, wracajcie do domów. :)

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama