Advertisement
Menu
/ Marca

MMT zbliży Ricky'ego do Madrytu?

Wsparcie sponsora może pomóc w transferze rozgrywającego

Ricky Rubio, obiekt pożądania Realu Madryt i kandydat na pozycję rozgrywającego na nadchodzący sezon, dzięki pomocy MMT Seguros, może dołączyć do drużyny Los Blancos. Jak donosi dziennik Marca, specjaliści madryckiego klubu od marketingu w ciągu ostatnich dni osiągnęli porozumienie z firmą ubezpieczeniową, która przez najbliższe trzy sezony będzie sponsorem pierwszej drużyny koszykarskiej, wzbogacając klubową kasę o niecałe dwa miliony euro (Estudiantes, również związani umową z MMT, otrzymują ponad dwa miliony).

Real Madryt zamierza wykorzystać wspomniane wpływy, aby sfinansować transfer Ricky'ego Rubia, oczywiście jeśli tylko DKV Joventut, jego obecny klub, zgodzi się na negocjacje i zredukowanie klauzuli wykupu zawodnika, opiewającej na kwotę 5,75 milionów euro, niezwykle wygórowaną i o co najmniej połowę za dużą.

Cała operacja może dojść do skutku już wkrótce, dzięki umowie z MMT Seguros, której pojawienie się wiązane jest z przybyciem młodego rozgrywającego La Penyi do Madrytu. Obie strony porozumienia mają świadomość, że transfer ten przyniósłby rozgłos medialny każdej z nich.

Real Madryt pracuje w cieniu wszystkich wydarzeń - bardzo możliwe, że menadżer generalny Minnesota Timberwolves, David Kahn, odwiedzi w tym tygodniu Badalonę i to właśnie o tym mówi się najgłośniej -, ale nawet trener Królewskich, Ettore Messina, nie ukrywa zainteresowania młodym Katalończykiem: „Ricky to bardzo interesujący zawodnik i jeśli pojawi się jakakolwiek możliwość, aby coś w tym kierunku zrobić, klub spróbuje. Uważam, że mógłby dać wszystkim dużo nadziei".

Koszykarski galáctico
Ricky Rubio, najbardziej medialny hiszpański zawodnik w Europie, mógłby zostać galáctico Florentina Péreza sekcji koszykarskiej. Nie jest tajemnicą, że rozgrywający La Penyi ma to, co prezes madryckiego klubu uwielbia. Jest typem zawodnika lubianego przez kibiców i będącego świetnym narzędziem marketingowym.

Mając dopiero osiemnaście lat, Ricky wziął już udział w kilku kampaniach reklamowych - McDonald's, Nike czy Gillette, w której amerykańskiej wersji otrzymał mniejszą rolę obok Rogera Federera i Tigera Woodsa -, co zagwarantowało mu miano medialnej ikony.

Operacja sprowadzenia koszykarza do Madrytu może zakończyć się kontraktem na dwa lub trzy lata, z klauzulą w przypadku chęci podjęcia przez niego wyzwania z NBA. Obecność MMT Seguros po stronie Królewskich może uczynić ten transfer wykonalnym.

fot.: Czy właśnie tak prezentować się będzie rozgrywający Realu Madryt w nowym sezonie? (Marca)

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!