REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2009.03.23, godz. 00:23, el crack total / RealMadryt.pl

RealMadryt.pl w Madrycie: Cannavaro temperuje Robbena

Hiszpańska prasa wielokrotnie alarmowała, iż sytuacja Robbena w drużynie jest nie najlepsza. Piłkarze zarzucają mu zbyt egoistyczny styl gry, który działa na szkodę drużyny. Atmosferę dodatkowo podgrzał szkoleniowiec Królewskich, Juande Ramos, mówiąc, iż jego ekipa gra lepiej, gdy w składzie nie ma holenderskiego skrzydłowego.

Według dziennikarzy, Robben miał zebrać burę w szatni od Raúla, Higuaína i Ramosa. Piłkarze ci próbowali wpłynąć na Holendra, by zmienił swą postawę i przestał za wszelką cenę kreować się na największą gwiazdę zespołu. Niewiele to pomogło, gdyż Arjen wciąż woli dryblować i strzelać, niż podać do lepiej ustawionego kolegi.

Dziś podczas meczu z Almeríą doszło do wymownego incydentu. Robben znalazł się pod polem karnym swojej drużyny, gdzie został sfaulowany przy próbie dryblingu. Szybko wykonał rzut wolny i wycofał piłkę do Ikera Casillasa. Niestety zrobił to tak nieudolnie, że futbolówkę przejął napastnik drużyny rywali i o mało nie strzelił bramki. Rozzłoszczony Cannavaro skwitował całą sytuację ironicznymi oklaskami, a następnie sugestywnym gestem wskazał Holendrowi jego miejsce na boisku, to jest prawe skrzydło.

Na własne oczy można się było przekonać, iż informacje o nieporozumieniach na linii Robben - drużyna to nie żadne wymysły. Piłkarze wyraźnie tracą cierpliwość do egoistycznego Arjena.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem RealMadrid.pl w Madrycie!

Komentarze

2009.03.24, godz. 19:17, Lotar
kajp - więc pocałuj mnie w rów i sam obejrzyj parę meczy. Jeśli kilka dobrych meczy jest w stanie sprawić że zapomnisz o wielu słabiutkich występach to gratuluję. Robben to nie jest piłkarz który potrafi pociągnąć drużynę kiedy jej nie idzie. To po prostu przeciętny piłkarzyna z przebłyskami. Porównywanie go do jakiejkolwiek kluczowej postaci w dowolnym klubie mija się z celem - on nie jest jedyny w swoim rodzaju, jest po prostu jednym z wielu.
2009.03.24, godz. 16:09, Sawo
paula9191

chce sie zblizyc ;D;P;*
2009.03.24, godz. 09:04, wescik
Ma ktoś jakiś filmik z tego zagrania robbena ?
2009.03.24, godz. 08:19, Real fan of real
P I O T R__1 0- Ramos w wywiadzie powiedział że nigdy takich słów nie wypowiedział.
2009.03.23, godz. 23:02, Robbinho
na moje jest doskonaly.. drybluje io jest ok..traci 3 razy kiwa 10.. jest 2-1 dlqa nas.. nie robi nic tylko podaje i przegrywamy 0-4 ;)))))))))) jak z iverpoolem pozdro ;)
2009.03.23, godz. 21:44, soszo
jeszcze niedawno zastanawialiscie sie dzieciaki kto lepszy messi czy roben naprawde kibice realu to poracha na calej lini :(
2009.03.23, godz. 21:35, DJ Kulele
Robben jest dobry ale przegina pale i wcale sie nie dziwie pilkarzom ze maja go powoli dosc
Hala Madrid !!!
2009.03.23, godz. 21:15, rod
jestescie jak choragiewki na wietrze i banalnie łatwo jest wplynac na wasze zdanie.
2009.03.23, godz. 20:23, ramosss
Kurde nooo Weźcie ogarnijcie Robben jest naszym najlespzy graczem i takich nam brakuje oczywiscie grał egoistycznie ale teraz to sie zmienia co było widac w ostatnim meczu...Jeszcze nie dawno on był porownywany do Messiego dzieciaki a teraz najgorszy z Realu.Zenada
2009.03.23, godz. 20:10, smoqu
quinnallman
Jak są w Madrycie to mają ciekawsze rzeczy do roboty. NIe podoba Ci się tutaj to załóż własny sajt i tyle.
2009.03.23, godz. 19:57, P I O T R__1 0
Właśnie. Robben został sprowadzony z Chelsea London, a nie z Arsenal London. Co do Robben'a to prawda. Może gra troszeczkę samolubnie, ale to jest naprawdę bardzo utalentowany zawodnik i Juande Ramos nie ma racji mówiąc, że Real Madryt gra lepiej kiedy jego niema. BŁĄD.
2009.03.23, godz. 19:52, Mermor
maciek958

z chelsea :P
2009.03.23, godz. 19:47, maciek958
Nie rozumiem w ogóle po co oni ściągali tego Robbena z Arsenalu. Sępi się tylko... ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻaaaaaaaaaaaaal mi go
2009.03.23, godz. 19:38, Micza
cos na temat transferu skrzydlowego... jestem ciekaw dlaczego nasze wladze zdecydowaly sie wypozyczyc Fauberta podczas gdy dostepny byl Quaresma... Wiem, wiem, ricardo byl kompletnie bez formy, nic nie gral itp, itd. ale przeciez wloska liga znacznie rozni sie od hiszpanskiej;] takze czemu Ricardo nie gra teraz w bieli? aj dont noł;d
2009.03.23, godz. 19:31, quinnallman
kurde.. przydalby sie w koncu jakis nowy news. fajnie ze macie urlop w madrycie ale moze tez pomyslcie o tej stronie..
2009.03.23, godz. 19:19, Wzmachol
Robben jest dobry, chwaliłem go za to, że ciągnął grę Realu zimą, ale nie chcęgo już oglądać w bieli... Silva jest o klasęlepszym zawodnikiem, Jesús Navas tak samo... Oni potrafią to, co Robben i na dodatek podają...
2009.03.23, godz. 19:03, nodac
rozwiazanie jest proste robben musi grac na lewej stronie a potrzeba nam klasowego prawego skrzydlowego np ronaldo
2009.03.23, godz. 18:47, El Rey
Robben i tak wymiata, dajcie mu spokój. On ma swój charakter i już go nie zmieni.
2009.03.23, godz. 18:45, Zizou 1
Kiedy REal obchodził rocznicę założenia to nic nie napisali, a gdy Dudek obchodzi urodziny to jest tak samo:)

HALA DUDEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2009.03.23, godz. 18:13, Xabier.
robbenowi ostatnio chyba uderza sodówka do głowy trzeba to jak najszybciej utemperować bo może to doprowadzić do poważnych konfliktów w szatni
2009.03.23, godz. 18:13, szajeru1
Oj robben jest dobry jak ma forme wtedy kady hala roben!!! gowno prawda!!!!!!! Nam trzeba wielkiego skrzydlowego ktory potrafi umiejetnie zachowac sie na boisku, kiedy podac to podac, kiedy dryblowac to dryblowac!!!!! robenn niestety nie posiada tej umiejetnosci ;/ robinho jak gral tak gral ale potrafil takze swietnie podac!!! robenn jest w tym od niego o wiele gorszy!!!!!!!!!!!!
2009.03.23, godz. 17:58, ortel
SupporterX jesli gourcuff jest wedlug ciebie crackiem a robben nie to wez lepiej przerzuc sie na pilke reczna albo na kosza. gourcuff to jeszcze gnojek ktory nic jeszcze nie pokazal w europie
2009.03.23, godz. 17:51, SupporterX
To że w jednym meczu (ostatnim) zacząl grać w interesie drużyny to za mało. Nigdy nie będzie crackiem.
A nawet jak jest bardzo ważny dla Realu, to trzeba by było mu dorzucić z 2 cracków np Gourcuff'a.
2009.03.23, godz. 17:47, kajp
lotar ty nie ogladasz meczy...kto strzelil bramke villarealowi? kto przyprawial obroncow valenci o palpitacje serca? kto w pierwszym meczu z atletico prowadzil z higuainem druzyne? ROBBEN....wiec sie zamknij i zacznij ogladac mecze...
2009.03.23, godz. 17:42, Lotar
Robben potrafi popisać się fantastycznym rajdem i golem w meczu z przeciętną drużyną - tylko co z tego kiedy z lepszymi (a ostatnio nawet z przeciętnymi) gra słabiutko. Do tego kreuje się na największego gwiazdora swojego teamu, jak kiedyś Ronaldinho w Barcelonie, Ronaldo w Manchesterze itd. Tylko Brazylijczyk i Portugalczyk mimo iż mają fanów i anty fanów potrafią (potrafili) grać z najlepszymi jak z równymi sobie. Do tego mieli specyficzną charyzmę boiskową która pozwalała im wręcz zmuszać cały stadion do skandowania ich imion.

A Robben? Nie dość że z najlepszymi gra piach, to nawet nie potrafi przekonać ani swoich kibiców, ani trenera ani nawet kolegów w szatni że jest najlepszy. Bo nie jest. I nie będzie.

FUERA ROBBEN
2009.03.23, godz. 17:29, paula9191
Sawo

cześć:)

za każdym razem jak komentuje to mnie witasz:D

Dlaczego?;D

2009.03.23, godz. 17:28, Tomek0015
mnie tylko dziwi co on robił w tej części boiska
2009.03.23, godz. 17:23, Blanco1989
hooligun ty tak się znasz na piłce jak moja siostra która co mecz pyta sie ocb ze spalonym.cannawaro to jest maestro.Wspaniale czyta gre.ty masz mokrow majtkach na słowo huntelar bo w meczach z druzynami ze srodka i konca tabeli strzelał bramki z 9 metrów.
2009.03.23, godz. 17:16, zizou211
ja to bym chcial widziec 3 piłkarzy w nastepnym sezonie:kaka lub fabregas lub gerrard lub gourcuf(jego bedzie najłatwiej; ribery lub silva i kogos na lewa obrone, np. lahm. ewentualnie jeszcze napadzior , np. villa . co myślicie?
2009.03.23, godz. 17:13, funkyfilu
cannavaro to niech nie krytykuje tylko sie w końcu wyniesie do Napoli.
2009.03.23, godz. 16:49, Tominho
80% z was pisze ze gra samolubnie, ze wczoraj do d*py i w ogole. A ktos z was ogladal wczoraj mecz? Robben gral bardzo zepsolowo, fakt zdarzyl mu sie kiks. Ale ja Hunter strzelil gola po rykoszecie strzalu Robbena to podbiegl do Robbena i widac bylo ze miedzy nimi wszytsko ok. Takze trosze wlasnej opinii a nie to co wam napisze As Marca czy RM.pl
2009.03.23, godz. 16:44, Robinho_PL
Robben się kiwa bo w paru meczach mu się udawało coś dzięki temu wywalczyć i zyskać za to b. wysokie noty no a teraz też chce być kimś ważnym jednak robi to kosztem drużyny (przykładowo mecz liverpoolem , real w ataku to kiwający się robben i czekający na piłke koledzy z drużyny)
2009.03.23, godz. 16:33, atan
Gdy strzela bramki, kochacie go... Gdy cisną po nim koledzy z drużyny - jedziecie po nim i Wy... Typowy kibic Realu Madryt (nie tyczy się tych prawdziwych kibiców).

Od roku mówię, aby go wypier****ć na zbity pysk. Nigdy go nie popierałem, i nigdy nie będę go popierał.
2009.03.23, godz. 16:33, mat243
Wcale mnie to nie dziwi Robben robi różnicę gdy gra ale te jego nie potrzebne dryblingi [czasami] i nie podawanie do lepiej ustawionego kolegi każdemu może zacząć działać na nerwach :/
2009.03.23, godz. 16:29, realjuves04
robben doprowadza mnie do szalu powinien usiadsc na lawe nie jest bogiem;/
2009.03.23, godz. 16:18, KrolewskiKibic
Robbena trzeba zostawic,skrzydłowy jest nam potrzebny.Na skrzydlo kupic Ribery albo David Silva.Mozna jeszcze kupic rozgrywajacego np.Kaka,Cesc albo Gourcouff i lewego obronce Lahma.Pozbywamy sie graczy nieuzytacznych albo niepotrzebnych czyli:Dudek,Metzelder,Javi Garcia,Saviola,Faubert.Jeszcze Van Der Vaart i Mamadou Diarra odejda(tych graczy mozna by było wykorzystac np.do duetu Ribery-Lahm oprocz gotowki ok 45 dorzucic Van Der Vaarta,albo M.Diarre),Salgado jednak oddac np.do klubu w ktorym by zakonczyl kariere zas nie wiem czy wypozyczyc czy dac ostatnia szanse Drenthemu.Wypozyczylbym takze Palanke,Szalaiego,Bueno,Chema Antona,Mateosa do klubow grajacych Primera Division albo Segunda Division.Zas Adana przesunałbym do 1 zespolu.
2009.03.23, godz. 16:09, Sawo
paula9191

czesc ;*;)
2009.03.23, godz. 16:00, MegaFlow
Aleście się uwzięli...
Wczoraj miał bardzo dużo skutecznych podań , więc nie wiem , czego sie czepiacie ;|
Mass-Media piszą Wam , że Robben gra samolubnie to od razu wszyscy się z tym zgadzacie... TO samo było , kiedy media wywyższały go pod niebiosa.
Opanujcie sie , pacany.
2009.03.23, godz. 15:57, marcin_diarra15
Robben przegina
2009.03.23, godz. 15:52, gala11
i tak jest najlepszy w Realu i będzie HAla Robben
2009.03.23, godz. 15:50, cinek66
Robben jest zaj**isty nie wiem czemu wszyscy się go czepiają. To że czasem nie poda czy odda nie celny strzał to jeszcze nic nie znaczy. Nie ma piłkarza któremu by wszystko zawsze wychodziło. Już nie raz po jego dryblingach padały piękne bramki jak w meczu z Villareal czy Valencia. Moim zdaniem Robben powinien zostać w REalu jeszcze na długie lata bo pomagą Królewskim bardzo wiele.
Hala Madrid.
2009.03.23, godz. 15:47, paula9191
Dudi!
Wszystkego najlepszego!:)
2009.03.23, godz. 15:40, ronaldo99999
Po co ten cały najazd na Robbena? On robi różnicę w naszej grze. Wczoraj za to podanie rzeczywiście powinien dostać ochrzan, ale to wszystko, on gra super i trzeba dać mu w końcu spokój!!!
Hala Madryt!!!
Hala Arjen!!!
2009.03.23, godz. 15:32, qlavy77
robben to jeszcze by uszedł.wczoraj grał jak reszta czyli kiepsko.ale przestańmy juz sie na jednym robbenie koncentrować.co gra heinze?jego technika zniewala.wczoraj nie potrafił nawet dać długiej piły jak miał zawodnika na plecach.takie doświadczenie a wyglądał jakby nie wiedział co zrobić.Sneijder?nie poznaje kolegi...jak noga!jedna i kulawa w dodatku.Raúl...ciekawe ile meczy w sezonie będzie grał jak będzie miał 56lat...bo wtedy też bedzie grał dzięki uchodzeniu za ikone klubu.obserwuje jego gre już któryś mecz i naprawde.udaje że stosuje pressing na obrońcach.i tyle jego.nikt nie rozgrywa...jak klepnie Ramos z Diarrą i stracą=próba rozegrania piłki przez Real.dajemy się byle Almerii zepchnąć aż przed własne pole karne.Barça nikogo na własną połowę nie wpuszcza.nie narzucamy własnego stylu gry...bo go nie mamy.linie ze sobą nie współpracują.chaos...a bramki strzelamy dzięki indywidualnym umiejętnościom.nie ma co wszystkiego zrzucać na Robbena bo póki co to więcej pożytku mamy tylko z Lassa i Ikera.
2009.03.23, godz. 15:31, ramosss
Ja bym chiał zagrac taki msystemem jak Barcelona lewa higuain prawa robben i wysuniety hunter w srodku gago lass oraz sneijder lub vdv a Raúl na ławke
2009.03.23, godz. 15:28, ramosss
Ale ogladaliscie wczorajszy mecz? Bo ja ogladałem i nie widziałem azeby Robben sie kiwał wrecz przeciwnie jak miał piłke zboku to czekał na partnerów i podawał do tyłu...
2009.03.23, godz. 15:25, Kecaj1603
prawda jest taka że bez robbena tracimy dużo ale jednak mógłby częsiej podawac ja rozumiem że on lubi grać pierwsze skrzypce ale czasami naprawde mógłby podac bo zbyt często zdarz mu sie biec wzdłuż lini końcowej i strzelac w boczną siatke ja rozumiem jak strzeli z dystansu albo jak zejdzie do sierodka i dopiero strzeli ale jak ma bardzo ostry kąt to powinnien podac
2009.03.23, godz. 15:23, damia14
Moim zdaniem Roben powinien grać na lewej stronie ponieważ lepiej mu się podaje a po prawej stronie nie umie !! Taka jest moja sugestia :)
2009.03.23, godz. 15:22, Raul_4ever_luki
I w końcu Robben odejdzie i znowu stracimy najlepszego gracza.
2009.03.23, godz. 15:19, ramosss
SupporterX-No racja niemamy odpowiednich piłkarzy do tego,bo patrząc na skłąd nasz a barcy to jedyni piłkarze z Realu ktorzy by grali w Barcelonie w pierwszym to Casillas moze pepe moze ramos i moze robben napewnoi casillas by grał ale ramos nie sadze by wygryzł alvesa no chyba zeby grał na srodku to wtedy zmienił marqueza
2009.03.23, godz. 15:17, madrid15
Raúl powinien przemow mu do rozsadku bo widac ze pracuje tylko po to zeby byc wielka gwiazd druzyny ;] nawet po drugim golu Huntelaara, miałem takie odczucie, ze byl zly ze to on nie strzelił gola, tylko pozniej zaczal sie usmiechac i cieszyc ;] ale wydalo mi sie to troche fałszywe
2009.03.23, godz. 15:11, dudi4517
Pewnie zarząd pozbedzie sie go jak robinho
2009.03.23, godz. 15:10, dudi4517
robben jest wilki
2009.03.23, godz. 15:09, SupporterX
masahikoharada od 16 lat kibicujesz i popieram Twoje zdanie, ja od 9 i też nie widziałem takiego piłkarza w Realu jak Robben
ramosss zgadzam się w pełni z Twoim zdaniem że Barcelona bije na głowę Real.
Już pisałem to w jakimś artykule jakiś czas temu, że nawet jak Real ligę wygra, to każdy ekspert, czy prasa będzie patrzyła na to nie jak Real wygrał ligę i jakim cudem, tylko dlaczego Barcelona grając najlepszą piłkę w Hiszpanii nie zdobyła tytułu. Na tytuł póki co Real nie zasłużył.
Ale chcę żeby Real grał kapitalną piłkę i zdobył mistrza.
Tylko ciężko jest, gdy się realistycznie myśli widząc różnicę między obiema ekipami.
2009.03.23, godz. 15:07, olajuwon
ramosss
"Czemu nikt niema p[retensji do siebie po meczu z liverpoolem, tylko do Arjena to jest zenada"
Bo wszyscy sie przyzwyczaili, ze Robben robi roznice. Np. Raúl nigdy sam nie wygra meczu, wiec nikt do niego nie bedzie mial pretensji że jak zwykle gra beznadziejnie.
2009.03.23, godz. 15:05, slawek1806
kurde na miejscu Robbena dla swietego spokoju przestalbym dryblowac... ladnie go jezdza :P
2009.03.23, godz. 15:03, kubaaa7
bardzo dobrze niech go wkoncu naprostuja bo bramek to on za duzo nie zdobywa a wiecej korzysci byloby gdyby gral bardziej zespolowo
2009.03.23, godz. 15:01, ramosss
hahah Robben jest najlepszym naszym piłkarzem panowie!!!!! Wczoraj w meczu sie nie kiwal i podawał.Nie chce takiego REaul madryt zoaczcie co gra Barça a co my... Czemu nikt niema p[retensji do siebie po meczu z liverpoolem, tylko do Arjena to jest zenada wielki cannavaro pokazał z liverpoolem jak go piłka przeskoczyła,czy wielki Raúl za co on gra w Realu? zxa nazwisko ? owszem dobry jest ale nie lepiej zaryzykowac higuaina z hunterem czemu raul ciagle w pierwszym? tak samo heinze parejo garcia faubert guti saviola co oni robia w Realu madryt? Ci piłkarze moga sobie pogrywac w sredinch klubach a nie w Realu faubert podobno nawet w angli sie nie łapał do wyjsciowego to na jakiego H... go sprowadzali do nas? I zastanowcie sie co nam dadzą transfery typo Bruno alves,Real potrzebuje z dwoch cracków i do tego uzupełniac skałd powoli,np higuain gago marcelo oni powinni wchodzic narazie z ławki i sie uczyc od najlepsszych,ale tak nie jest bo niestety oni śa najlepsi i porownajcie ich przy graczach barcy czy man utd nie pwoeim to ze LFC ma lepszych ale ma graczy takich jak Gerrard i alonvo a my niemmay nilkogo z takich jednynie troche robben ma umiejstnosci aby byc crackiem a pozatym nikt oprocz ikera ale wiadomo ze chodzi o pole.Z live przegrywamy bo niemamy ataku, Real nie potrafi grac presingiem a przedewszytkim pilka zazdrosze Barcelonie i szanuje ich za to co Graja nie chodzi o wczorajszy mecz ale o cały sezon Nawet jak w ostatecznosci bysmy wygrali a lige to co z tego skor barca bije nas na głowe a w Europie to juz nie mowie...
2009.03.23, godz. 14:58, robinho i ja
..ale gdy strzela bramki, to jest boski.
2009.03.23, godz. 14:57, lukkasito
moim zdaniem takie pieprzenie nie ma sensu ... fakt ze czasem robben bywa zaj**istym egoista , ale faktem jest ze kilka bramek juz zdobyl ....
2009.03.23, godz. 14:33, p o i n t
Iker-jestesmy uzależnieni od Robbena tak samo jak Barcelona od Messiego

Ramos-sprawie by Robben mial swobode na boisku

jeszcze nie tak dawno Robben był kandydatem do złotej piłki, wszysyc go chwalili, byłniby lepszy od Messiego w czymś tam, a teraz większość po nim jeździ jak po psie...gosc musi czuc sie obecnie w madrycie wysmienicie...nie zdziwie sie jak odejdzie a pozniej bedziecie ogladac jego bramki na youtubie strzelane juz dla innej druzyny i jęczeć jak to się stało ze od nas odszedł..

a wsparcia gosc nie ma w ogóle...

ja nigdy w nim geniusza nie widziałem ale pilkarzem jest bardzo dobry,...to jak skleił podanie od snejdera było wielkie..fakt nie wykonczył akcji ale czy przyczynił sie do zdobycia bramki..Messi tez setki wczoraj nie wykorzystał ale nikt z nigo nie robi przez to daremnego grajka...co Wy myslicie ze Maradonna wykorzystywał wszystkie 100%sytuacje:d....po prostu na youtubie tych których nie wykorzystał sie nie pokazuje...:)

robben to w Realu jedny piłkarz robiący róznice a ta nagonka na niego to jakas paranoja....

moim zdaniem to wynik frustracji..wystarczy ze barca zagra pieknie i nastrzela pelno bramek z posiadeniem pilki 75% i wiekszosc to boli i zaraz sie rzucaja na robbena ...tylko ze barcelona cała pracuje na gre...a u Was wiecej strat notuje glowny kreator snejder niz ten koziol ofiarny robben...
2009.03.23, godz. 14:20, Real fan of real
Raúl rozumiem , Ramos też rozumiem... ale Higuain który często robi to samo.. nie rozumiem. Dalej widac że to wymysły.. Co to za powód że Canna pokazał mu gdzie jego miejsce... chyba dobrze zrobił że powiedział żeby lepiej on tam grał :|... nie widzę problemu...
2009.03.23, godz. 13:44, del_greg
to jest pierwszy w miare pełny sezon w którym omijają go kontuzje. Spokojnie, dajcie mu czas...
2009.03.23, godz. 13:39, akrhcp
zaak
Masz rację
2009.03.23, godz. 12:58, quinnallman
robben jak jest w formie to naprawde sie przydaje.. ale jak ma slabszy dzien to jego gra po prostu wkurza.. taki typ zaodnika..

obawiam sie ze skrzydlowy pracus, chocby byl gorszy od robbena, bylby bardziej przydatny dla realu. tyle ze nawet nie mamy w czym wybierac.
moze lepiej by gral jako napastnik?
2009.03.23, godz. 12:52, Daro 4
Roben chce byc mesjaszem ;p ale nim raczej juz nie bedzie :| szkoda... ale niepowinien przekładac swoje marzenia ponad dobro druzyny,.
2009.03.23, godz. 12:19, Masahikoharada
ja to mysle niech sobie posiedzi na lawce bo za bardzo gwiazdoruje latajacy holender szkoda gadac niech zacznie grac bo to nie jest golf tylko foootballl posiedzi przemysli i moze go to cos nauczy nawet i na przyslosc mial wczoraj sam na sam mogl zagrac strzelil sam i co "lipa" gdyby nie HUUUUNNNTEEELAAARRR zenada totalna kibicuje juz 16 lat ...i takiego harpagana to ja nie znam jak Robben
2009.03.23, godz. 12:15, Peluquero
Trudno jest wierzyć w rozwój Robbena, powiększenie sortymentu jego zagrań o seryjnie pykane klepki z kolegami z drużyny, chłodną głowę w polu bramkowym. Różnicę między Messim, a Robbenem widać było bardzo w przypadku akcji tego pierwszego z Lyonem na 3:0. Podanie w takiej akcji na klepkę w przypadku Robbena wydaje się rzeczą niewyobrażalną, ale ja go nie krytykuje z zasady. Wolę myśleć, że jest w nim jeszcze możliwość nauki nowych rzeczy, bo taki zawodnik, który byłby w stanie grać płynnie z każdym w ataku to byłoby niesamowite zagrożenie dla każdej drużyny, taka gra byłaby bardzo groźna.
2009.03.23, godz. 12:14, Masahikoharada
ja to mysle niech sobie posiedzi na lawce bo za bardzo gwiazdoruje latajacy holender szkoda gadac niech zacznie grac bo to nie jest golf tylko foootballl posiedzi przemysli i moze go to cos nauczy nawet i na przyslosc mial wczoraj sam na sam mogl zagrac strzelil sam i co "lipa" gdyby nie HUUUUNNNTEEELAAARRR zenada totalna kibicuje juz 16 lat ...i takiego harpagana to ja nie znam jak Robben
2009.03.23, godz. 12:14, P!oNeK
w sumie z takimi umiejetnosciami jak by jeszce podawał był by gwiazda ;)
2009.03.23, godz. 12:02, Arek05
Figson3 - idź się lecz !!!
2009.03.23, godz. 11:53, SupporterX
Ja nie tęskniłem za Robbenem w ogóle i nie będę tęsknił jak J.Ramos posadzi go na ławkę na stałe.
Robben miał prawie tyle lub więcej udanych dryblingów co Messi ? Statystycznie wyglądało może i imponująco, nic więcej, styl gry ? jaki ma ? kiwki ciągle w lewo lub w prawo na szybkości trzymająć krótko piłkę przy nodze, jest zbyt czytelny by nazywać go crackiem, Messi w porównaniu z nim jest bardziej nieprzewidywalny, taka prawda. A już najbardziej mnie śmieszy jakiekolwiek porównanie Robbena z Krystyną. Krystyna też jest samolubny, ale często zmienia styl dryblingu, sami znacie jego zagrania i spójrzcie jakim wachlarzem dysponuje Krystyna a Robben.
Dobrze że Fabio go opie#dolił, co jak co, ale on jest obrońcą i często z tyłu widzi jak radzą sobie koledzy z przednich formacji, ma absolutną rację że naciska na Robbena.
2009.03.23, godz. 11:44, glowas12345
Fajnie macie w tym Madrycie :P Następnym razem napiszcie kiedy jedziecie znów do Madrytu to rozbije świnkę i się zabiorę z wami :P
2009.03.23, godz. 11:21, qlavy77
przecież to normalne w drużynie.Robben od#ebał to Canna go opier#olił...a doszukiwanie się że dryżyna ma pretensje do Robbena że ten gra pod siebie tylko to raczej wymysł dziennikarzy.taki ma styl.jakby Robben miał tak zły wpływ na drużyne to przecież nikt nie zmusza Ramosa do wystawiania go w składzie.lepiej zastanówmy się co zrobić ze środkiem pomocy.3 środkowych(Sneider,Guti,VdV)żaden się nie nadaje.to co pokazał wczoraj Sneijder to poprostu wołało o pomste do nieba i piekła też...
2009.03.23, godz. 11:07, zakk
Sprawa jest delikatna! Nie ma co tak ironicznie i cynicznie odnosić się do Arjena bo ten ze zwykłej ludzkiej przekory będzie dalej grał egoistycznie i w niczym swojego postępowania na boisku nie zmieni! Z drugiej strony nie można też przejść obok tematu bo wtedy również Arjen nie będzie posuwał się do przodu tylko dalej będzie popełniał te same błędy! Czasem opieprzyć kogoś trzeba czasem to pomoże lecz jednak preferowałbym spokojną lecz rzeczową rozmowę i wyjaśnienie sobie paru rzeczy i tutaj liczę na te najważniejsze osobistości w naszej drużynie! Dziwi mnie to że Gonzalo który sam błędów się nie wyrzeka wypomina je Arjenowi! Faktem jest że Robben musi zrozumieć że jest równy w szeregu że nie jest tutaj po to aby popisywać się nie wiadomo czym tylko grać w piłkę z resztą drużyny! Błąd może zdarzyć się każdemu wczoraj przytrafił się Arjenowi w następnej kolejce taką gafę może popełnić Fabio! Na boisku nie ma miejsca na jakieś słodkie serdeczności w momencie gdy ktoś zawala sprawę lecz myślę że w szatni należy już podyskutować na poziomie i jestem pewien że tak właśnie się dzieje w naszej drużynie że każde jedno nieporozumienie zostaje jak najszybciej wyjaśnione! Jest trochę prawdy w tym że Robben ma taki styl lecz zawsze można dostosować do potrzeb obecnej drużyny i nad tym Arjen powinien popracować! Fabio na początku swojej przygody w Hiszpanii często i dość ostro faulował ale nie gadał że taki ma styl gry że tak się nauczył kiedyś tam grać że tak grał we Włoszech i że tak jest dobrze tylko wbił sobie do głowy to że teraz gra w Realu Madryt w Hiszpanii gdzie czasem gwiżdże się faul za nie wiadomo co i że należy się do tych standardów dostosować bo inaczej nic z tego nie będzie i tak też Cannavaro zrobił! Robben teraz powinien sobie uświadomić że gra z dziesięcioma równorzędnymi zawodnikami i że należy im częściej ufać i co za tym idzie częściej grać z nimi a nie samemu! Cristiano Ronaldo na początku swojej gry w ManU również nie zauważał kolegów aby potem stać się jednym z liderów ekipy! Co prawda w przypadku Robbena trochę późno na naukę podstawowych rzeczy no ale lepiej późno niż wcale! W Arjenie jest ogromny potencjał i trzeba go wykorzystać! Najgorszą rzeczą będzie pozbycie się tego zawodnika! Pamiętajmy również o tym ten koleś na prawdę dostał po dupie przez te kontuzje i że teraz gdy jest zdrowy próbuje udowodnić swoją wartość chce pokazać na co go stać!
2009.03.23, godz. 10:58, Za
Wczoraj akurat nie gral samolubnie. Byl wyraznie zgaszony.
2009.03.23, godz. 10:38, Raffaello
A kto podczas meczu sie nie wkurza w taki sposob? Nie oznacza to konfliktu, niech rozmawiaja a moze cos dobrego z tego wyniknie. Jak nie to Robben out, dla dobra drużyny
2009.03.23, godz. 10:35, grzywka76
ach ten Robben .... skonczy sie na tym ze bedzie siedzial na lawie :P
2009.03.23, godz. 10:24, WUYO
do ataku go przesunac ! tyle w temacie
2009.03.23, godz. 10:05, majer87
po strzeleniu 3 bramki byl fajny obrazek, jak hunter i arjen sie "przytulaja", nie wiem na ile ten brak akceptacji robbena jest prawdziwy a na ile do nadmuchiwane przez "trojan" plotki
2009.03.23, godz. 09:45, freemen11
Żal mi was ludzie, już nie pamiętacie jak za nim tęskniliście jak on nie mógł zagrać z Barceloną. Był przez was uwielbiany, porównywaliście go do Messiego, a teraz gnoicie jak byle grajka z polskiej Ekstraklasy. Weźcie czasami najpierw pomyślcie, a dopiero potem piszcie komentarze.
2009.03.23, godz. 09:35, polly
robben nie jest złym piłkarzem, on ma umiejętności, jednak nie pragnie wykorzystywać ich dla dobra zespołu, ale dla siebie. musi podawać! real poniekąd jest drużyną młodą [ gago, lass, higuain, ramos, pepe.. huntelaar casillas też nie są starzy ] przydałby się ktoś, kto jest młody, doświadczony i z umiejętnościami, by ta nasza młodzież zaczęła grać na najwyższym poziomie. uważam, że powinien przyjsc kaka albo gourcuff. jest to moja subiektywne zdanie.
2009.03.23, godz. 09:06, Barcelona_10
2009.03.23, godz. 00:50, bledzik
Trzeba go oddac do Barcelony


Ale stanowczo NIE !!!!!!!!!!!!
2009.03.23, godz. 08:59, Robben20
Robben jest zarąbisty z tym sie zgadzam że prawie nie podaje sam gra i musi konczyc akcje muysi zmienić swój styl ale i tak Robben jest zaje.....
2009.03.23, godz. 08:58, M1k3
a mi szkoda arjena. tyle robi dla zespołu. oczywiscie nei pochlebiam jego egoizmu, ale niech kazdy na niego tak nie wjezdza
2009.03.23, godz. 08:55, antybarcelonczyk
Robben to ciapa...
Cannavaro trzymaj go krótko !!
2009.03.23, godz. 08:16, karis
takie nieporozumienia tylko źle wpływają na zespół ;/
2009.03.23, godz. 07:58, Janus.
Fajnie tak z rana poprawić sobie humor czytając te wasze wypociny :D Arjen ma slabsza forme? Dac szanse Higuainowi na skrzydle.
2009.03.23, godz. 07:53, barthezz#1
Tyle, że jak Robben nie grał sam to nic nie potrafi zdziałać, zero fajnych podań itp., drużyna w sumie też gra do bani jak Robben nie jest na gazie.
2009.03.23, godz. 07:48, gggruchaaa
Wyj**ać go w p*zdu.. miejsce dla Silvy zrobić..!!!!!!
2009.03.23, godz. 07:33, piotrekkczak1991
wczoraj jakoś nie grał egoistycznie jak na siebie...
2009.03.23, godz. 07:18, Bartek Blancos
robi sie goraca ciekawe jak dalej bedzie
2009.03.23, godz. 07:16, Kubiec
Zobaczcie na zachowanie Arjena przy 3 bramce dla Reallu. Jakby był zły, że jemu się nie udało, a Klasowi tak.
2009.03.23, godz. 07:09, wredny_szpon
hooligun
Real to Hunter? Zawodnik bez ruchu, umiejętności, szybkości? oj, to słabo widzę Los Blancos w przyszłych latach...

Co do Robbena, to masz rację, w trudnych momentach pociągnął drużynę, w sumie nie oprócz niego i Marcelo nie ma jakiegoś szybkiego zawodnika, który by się popisał dryblingiem 1 na 1, może Higuain, ale on to się rwie, a jakoś średnio mu wychodzi...

A co do Canny to nie jest najgorszym zawodnikiem pierwszego składu, patrz ostatnie mecze w wykonaniu Gutka/Wesa/Arjena ;- )
2009.03.23, godz. 02:40, leo135
mysle, ze jakby tak posiedzial na lawie z 3 mecze pod rzad to by moze zrozumial, ze pilka nozna jest gra zespolowa
2009.03.23, godz. 02:39, hooligun
Ludziska. Real to Robben, Diarra, (ostatnio) Hunter i oczywiście Iker. Popełnił błąd, ok, zdarza się, ale nie zapominajmy, że jest to jedyny zawodnik, który ciągnie naszą grę. Gdyby nie on to już nawet w lidze byśmy nie mieli szans. A Cannavaro to poza Heinze najgorszy gracz pierwszej 11-ki, więc może się zamknie i pomyśli trochę o swoich występach.
2009.03.23, godz. 02:01, galaktyczny.
Gdzie są dzieciaki, które tak chwaliły Robbena? Za co, pytam?
2009.03.23, godz. 01:56, zidaneFFF
Może on rzeczywiście za dużo się kiwa.
2009.03.23, godz. 01:48, razaro18
Omg... Jeszcze jakiś czas temu wszyscy jarali się jaki to Robben jest cudowny a jego statystki dryblingu były chyba prawie takie jak Mesiego albo i nawet lepsze już nie pamiętam dokładnie... To on wygrał nam superpuchar z Velencią... Jeszcze nie dawno sie nim zachwycali wszyscy a teraz połowa już chce żeby odszedł... Wstyd mi za takich kibiców :/ bo po prostu wstyd przynoszą naszej drużynie... Trzeba mu dać szansę, może to on powinien grać na ataku a Higuan na skrzydle , pomyślcie atak Hunter i Robben a skrzydła Marcelo i Higuan... Zamiast krytykować to że za bardzo stara się strzelić bramkę może lepiej dać go na atak skoro ma taki pociąg do strzelania bramek... Nie zachowujcie się jak kibice barcy w przypadku Ronaldinho... kiedy grał dobrze wszyscy go kochali kiedy zaczynał odwalać numery zamiast mu pomóc czy wesprzeć żeby wrócił na dobrą drogę to krytyka i teksty żeby odszedł... Każdemu się zdarzają błędy... Jesteśmy przecież tylko ludźmi i on także... Moim zdaniem o wiele lepsze było by dla drużyny jakby Raúl zasiadł na ławce a Robben zajął by jego miejsce w ataku... Bo spójrzmy prawdzie w oczy.. i Raúl i Hanter mimo że są dobrymi zawodnikami nie mają w sobie dynamiki nie potrafią dryblować ani nie mają tej szybkości... a to wszystko ma Robben... więc skoro na skrzydle gra zbyt samolubnie bo ciągnie go na bramkę Juande powinien zacząć myśleć nad przesunięciem go do linii ataku.

Hala Madrid !
Hala Robben !
Hala wszyscy normalni kibice !
2009.03.23, godz. 01:20, 8dlugi9
fakt... Higuain jest słaby i absolutnie niepotrzebny w Realu ;]

a gole na wage 2 ostatnich Mistrzostw to ja strzeliłem xD
2009.03.23, godz. 01:18, 8dlugi9
trzeba przyznac ze Zidane'a to z niego nigdy ie bedzie xD
coraz mniej podoba mi sie jego styl gry, ktory coraz bardziej jest podobny do stylu Cristiano,ktorego tak bardzo wszyscy chca w Realu ;]
teraz wszyscy w komentach beda krytykowac Robbena ze taki styl a jka tylko sie pokarze news o Cristiano to wszyscy beda pisac ze bardzo chca go w Królewskich barwach ;]
wezcie sie wszyscy zastanowcie nad soba;p
2009.03.23, godz. 01:10, RauLPedrO7
Robben odejdż, Ty gwiazdorku, my nie potrzebujemy takich.. a nawet bez ciebie, Real lepiej gra : )


Hala Madrid
2009.03.23, godz. 01:07, Mukker
Szacunek szacunkiem, ale chciałbym zobaczyć statystykę skuteczności jego dryblingów i strzałów ORAZ PODAŃ.
2009.03.23, godz. 01:06, Figson3
Dobry Robben wkońcu ktoś kto sie przeciwstawi Raúlowi ktory od lat gra kiche i nadaje sie do lamusa razem z Higuainem. To sa zbyt wolni napastnicy - brak im dynamiki i dryblingu czegos co ma wlasnie Robben...
2009.03.23, godz. 00:50, davids1986
no ale czego oni wymagaja od sredniego gracza zdarza mu sie kiepskie podanie i tyle....
2009.03.23, godz. 00:50, bledzik
Trzeba go oddac do Barcelony
2009.03.23, godz. 00:41, niusiek00
kazdemu moze sie zdarzyc a on taki poprostu jest czyli jaki - ZAJEB ISTY
hala robben!!!!!
2009.03.23, godz. 00:40, Realista88
ej Robben nie jest BOGIEM, miał przebłyski-fakt, ale nie możemy mu na wszystko pozwalać, Ramos ładnie IMHO wyraził swoje zdanie
2009.03.23, godz. 00:39, KidNapper
Przeciez to nie był zaden drybling, tylko On z wolnego podał za lekko ;]
2009.03.23, godz. 00:30, JulioBReal
A nie widziałem tego,załączcie jakis filmik
2009.03.23, godz. 00:26, jacolm
Szacunek dla Robbena, swoje gra, po prostu każdemu zdarza się błąd, anwet Cannavaro w obronie! Oczywiście Arjen powinien zarządzać w ataku niż bawić się w niepotrzebne dryblingi w obronie nawet jak jest 3:0.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama