REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2008.03.19, godz. 22:45, Choob / marca.com

Kolejne problemy z Cassano

Transfer Antonio Cassano, który obecnie przebywa na wypożyczeniu we włoskiej Sampdorii, może wydać się bardziej skomplikowany niż przypuszczano, po tym, jak włoski napastnik wdał się w kłótnie z klubem z Genui, a powodem były oczywiście pieniądze. Cassano, którego kontrakt z Królewskimi łączy jeszcze przez dwa lata, zaakceptował definitywny transfer do Sampdorii, która zaoferowała mu umowę do 2013 roku, a piłkarz oczekuje zarobków w wysokości 3,3 miliona euro rocznie (obecnie zarabia 4,2 miliony, trzy miliony płaci klub z Madrytu), donosi La Gazzetta dello Sport.

Sampdoria nie zgodzi się na zaoferowanie Fantantonio zarobków większych niż dwa miliony euro rocznie, jeśli Real Madryt nie obniży kwoty transferu z 5,5 milionów euro.

Jak poinformował mediolański dziennik, Merengues oświadczyli, że nie mają zamiaru schodzić z ustalonej kwoty ani też ingerować w indywidualne ustalenia zarobków piłkarza.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2008

Komentarze

2008.03.20, godz. 17:00, Mario
Oby jakoś doszli do porozumienia i Cassano odszedł do Sampdorii. W Realu dla niego miejsca nie ma i z jego charakterem to mało gdzie jest, ale oby gdzieś się miejsce znalazło
2008.03.20, godz. 10:49, dark24real
Żal ...
2008.03.20, godz. 10:00, Arkowiec_Tcz
przecież Inter tez go chce i na pewno dadzą więcej mu kasy i Realowi pewnie też
2008.03.20, godz. 09:14, Julio10
niechce go:/ wiecie ten torres to jest kurde PROCHNO!!!przeciez on nic nie gra w tym realu taki cienki jest ze normlanie z tym deportivo to klapa:/a dzis o 10 20 mecz na canal sport totenham chelsea powtorka trzeba ogladnac bo podobno niezly mecz byl:D Hala Madrid!!!
2008.03.20, godz. 08:52, kliczko9
ja bym chcial zeby wrocil i by byl fajny rezerwowy
2008.03.20, godz. 08:49, GaGo8
Za mniej niż 6mln nie sprzedawać !! Przecież też słaby nie jest w Serie A strzela bramki więc Inter może da za Diarre i Cassano 35mln euro jak tak to sprzedać ich dwóch
2008.03.20, godz. 08:38, maxa1
Davos - do czego by się przydał??? Może miałby zastąpić RvN?! Ten klient niedość, że spaślak to jeszcze arogant. On to by dopiero rozkręcił drużynę.............na części pierwsze!!
2008.03.20, godz. 08:25, robson222
trzykrzy -chyba w drugiej lidze ukrainskiej:P
2008.03.20, godz. 08:25, robson222
Davos -co ty wogole gadasz on enada niechce juz go atmosfere tylko psuje i zalezy mu tylko na kasie a nie nagrze
2008.03.20, godz. 08:08, Davos
teraz bardzo by sie przydal
2008.03.20, godz. 07:22, Marchena10 Hala Madrid !!
u nas ma gwarantowaną ławkę...niech odejdzie...
2008.03.20, godz. 01:37, ronaldo99999
on musi odejść
2008.03.20, godz. 01:13, atan
Nie no, 5,5 mln € to wystarczająca cena za takiego zawodnika... Dobrze, że Real nie schodzi z ceny, ale oby to nie wyszło Królewskim na złe, i oby Cassano nie wrócił do Madrytu... :/
2008.03.20, godz. 01:05, bard17
niech tak dalej wybrzydza to go do 2giej ligi rosyjskiej nie beda chcieli wziac.
2008.03.20, godz. 00:19, trzykrzy
ale i tak on jest najlepszy :))))))))) ma wielkie umiejetnosci i potrafi zachowac trzezwy umysl .... hale cassano
2008.03.20, godz. 00:02, Kozashi
Część z was jęczy jak np chcemy kupić Diego i go wyceniają na 30mln, krzyczycie że dużo... a tutaj takiemu pajacowi 3mln rocznie oddajemy za nic...
2008.03.19, godz. 23:50, fazus
on chyba chce zrobic z siebie wielka gwiazde i dlatego robi tyle awantur!!! nie rozumiem go...!!!
2008.03.19, godz. 23:48, fazus
jak wroci do realu to...zabije mijatovicia!!!!heh
mam nadzieje ze nie wroci!!!!!!!!!!!
2008.03.19, godz. 23:36, Danielinho666
Musza spuscic z ceny bo jak ona wroci to bedzie apokalipsa :/
2008.03.19, godz. 23:36, Peluquero
Dajcie go do zbierania oliwek w Kalabrii, niech zapie....
2008.03.19, godz. 23:31, R_baggio
nie to nie ktos inny sie znajdzie teraz bedzie latwiej sie go pozbyc niz rok temu
2008.03.19, godz. 23:31, RvN91
w ogole bez sensu, dlaczeog Real mu obecnie placi az 3 mln..
2008.03.19, godz. 23:30, Gorky
;];]
2008.03.19, godz. 23:23, dieguito10
j**..y o pieniadze sie szarpi a na swiecie tyle ludzi trza z biedy wyciagnac : / patologia jak dla mnie

sprzedac go w cholere...
2008.03.19, godz. 23:13, DonPatrinho
co za człowiek...........
2008.03.19, godz. 23:12, cube304
zdolny ale ma chora glowe, oby udalo sie go sprzedac,
2008.03.19, godz. 23:04, lorak
Ten Cassano wieczne problemy oddać go i będzie spokój
2008.03.19, godz. 23:03, floo91
Lepiej zeby jak najszybciej zmienił klub bo jezeli nie znajdzie nowego to bedzie lipa
2008.03.19, godz. 23:00, mejia
nie ma szans, cena powinna być jeszcze wyższa a nie niższa, jak nie mają kasy to ich problem, ktoś inny go kupi
2008.03.19, godz. 22:57, Robson1993
Sampdoria wiedziała w co się pakuje!!!!! ale mam pomysł:PWisła K szuka wzmocnień na LM więc czemu nie^^
2008.03.19, godz. 22:56, Reul
Nie wróci ;) Inter ma na niego chrapke itd. - na pewno go ktoś zwinie no chyba że Antonio chce mieć sezon z głowy bo nie wierzę żeby ktoś w ogóle brał pod uwagę że dostanie kolejną szansę nawet jeżeli nie odejdzie z klubu..
2008.03.19, godz. 22:54, gerzi9
no to ciekawego gdzie wyladuje
2008.03.19, godz. 22:53, Madrit
niech tylko nie wróci do madrytu zapewne na koniec sezonu bedzie fajna atfosmera on przyjdzie i wszystko popsuje;/
2008.03.19, godz. 22:52, juko
kurde i tylko zapcha nam klub ... byle gdzie może jakiś 4 ligowy klub by go chcial??
2008.03.19, godz. 22:51, robinho i ja
Ahhh ten Cassano!Zgadzam się z radinho7 !!!!!!!!!!!
2008.03.19, godz. 22:49, radinho7
błagam niech tylko nie wróci do madrytu Prosze!!!!

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama