REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2019.07.12, godz. 00:45, Klatus

Dzisiejsze okładki

Fot. RealMadryt.pl

Transfer Griezmanna do Barcelony i półfinały na Wimbledonie to główne tematy na piątkowych okładkach najważniejszych dzienników sportowych w Hiszpanii.

MARCA

„Opera mydlana dobiega końca” – Barcelona planuje wpłacić dzisiaj 120-milionową klauzulę za Griezmanna w siedzibie La Ligi.

„Kolosalne wyzywanie” – hiszpański tenis może przejść dziś do historii, jeśli Nadal i Bautista awansują do finału Wimbledonu. Rafa i Federer nie mierzyli się ze sobą na trawie od finału w 2008 roku, a Đoković staje na drodze Roberto. Asensio chce wykonać krok do przodu w Kanadzie i przekonać do siebie Zidane'a. Del Bosque jest z kolei zawiedziony, że Asensio i Rodri nie zagrali na młodzieżowych mistrzostwach Europy.

Pierwsze góry we Francji sprawiły kłopoty kolarzom. Felipe stwierdza, że nie ma znaczenia to, ile kosztował, ponieważ chce zademonstrować swoją wartość na boisku. Startują mistrzostwa świata w pływaniu, które odbywają się w Korei Południowej.

AS

„Pojedynek stulecia: odcinek 40.” – Federer i Nadal powalczą o finał Wimbledonu, a Bautista spróbuję napisać własną historię w starciu z Đokoviciem.

Barça ma już pieniądze na Griezmanna. Oczekuje się, że klauzula zostanie wpłacona dzisiaj, a w poniedziałek piłkarz rozpocznie pracę pod wodzą Valverde. Wartość Bale'a spadła przez rok o 33% – z 90 do 60 milionów euro. João Félix ma specjalny plan przygotowań. Alaphilippe stracił żółtą koszulkę lidera na rzecz Ciccone, a Landa szykuje się do ataków w górach.

Mundo Deportivo

Culé Griezmann” – Barça za pośrednictwem prawnika piłkarza wpłaci dziś 120-milionową klauzulę w siedzibie La Ligi. Francuz podpisze pięcioletni kontrakt i w przyszłym tygodniu będzie do dyspozycji Valverde.

Xavi stwierdza, że Griezmann to wielki piłkarz, a jego transfer jest nadzwyczajny. Gwiezdne starcie między Nadalem a Federerem. Natomiast Bautista powalczy z Đokoviciem, by hiszpański finał mógł stać się faktem.

Sport

„Dzisiaj Griezmann” – Barça zamierza wpłacić dziś klauzulę za piłkarza w siedzibie La Ligi. Klub dysponuje 120 milionami euro, aby pozyskać Francuza, który ma zostać zaprezentowany w najbliższy poniedziałek.

Wielki dzień na Wimbledonie. Bautista zagra z Đokoviciem, a Nadal z Federerem. Juventus podwyższa ofertę za De Ligta i proponuje 67 milionów euro. Vargas ma zastąpić Borję w Espanyolu. Mirtotić: „Wreszcie czuję się jednym culé więcej”.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Przegląd prasy

Komentarze

2019.07.12, godz. 16:40, Carmelo
dobre. coutinho zarabia między 11, a 13 mln, na pewno griezmann przyjdzie za mniej XD. neymar zarabia obecnie 40 mln netto, nawet jakbyś do tych trzech dodał jeszcze dembele to i tak barca wyjdzie na -, ba nawet jak neymar obniży zarobki w barcelonie o 10 mln to może wyjdzie na 0, ale tylko jak sprzedacie za tych dwóch 4 XD.
2019.07.12, godz. 15:59, Liseek94
Carmelo
No właśnie tego nie napiszesz. I nikt nie zna oficjalnych informacji na temat tego ile dany klub wydaje na pensje. Pensa Griezmanna ma być niższa niż Coutinho który na 99% odejdzie z klubu. Dojdzie pensja Neymara, ale z klubu odejść ma Semedo, Malcom i Rakitic ktorzy mało nie zarabiają.
2019.07.12, godz. 12:58, Carmelo
2019.07.12, godz. 12:31, Liseek94
pozwolę ci się wykazać: porównaj nam teraz wydatki na pensje barcelony i realu, napisz jakie to % budżetu i napisz jak oni to zrobią, że kupią griezmanna z neymarem za około 320mln i dop***lą do tego syfu jeszcze jakieś 60 mln netto na pensję XD
2019.07.12, godz. 12:31, Liseek94
Koytek
Akurat wiem o czym pisze, studiuje finanse i rachunkowość więc nie zgrywaj mądrali skoro nim nie jesteś. W czym masz problem bo oczekujesz definicji nie rozwijając swojej myśli w najmniejszym stopniu
2019.07.12, godz. 12:15, koytek
Liseek94

Chcąc pozować na mądrego sprawdź znaczenie słów których używasz.
Na początek zacznij od amortyzacji
2019.07.12, godz. 11:57, CalmaSi
@Bleeter
Bo podmienił małe "el" na duże "i". Tez miałem ostatnio taką sytuację, zazwyczaj robią to prowokatorzy.
2019.07.12, godz. 11:41, Bleeter
Ej dlaczego ktos ma taki sam nick jak ja? Bleeter
2019.07.12, godz. 11:39, Bleeter
Atm bez griezmana to juź gorszy klub, odpadnie nam rywal
2019.07.12, godz. 11:34, Liseek94
The_Grabek bierzesz pod uwagę okres amortyzacji gdzie Transfer Neymara był już całkowicie zamortyzowany i dał czysty zysk ponad 200 mln a to ogromny oddech dla budżetu klubu. Wziąłem pod uwagę ostatnie 10 lat ze względu na fakt, że moim zdaniem to najbardziej sprawiedliwe przy wymianie pokoleniowej jakie robią oba kluby, Barça robiła to z sezonu na sezon, Real przez 5 ostatnich lat tego nie robił i teraz chce nadgonic wszystko w jednym-dwoch okienkach. Tu jest różnica. Prawda jest taka że Barça wyda ok. 300-350 mln na tych dwóch zawodników ale ze sprzedaży uzyska też on 200-250 jeśli odejdzie Coutinho, Malcom, Semedo i może Rakitic. Real też wyda ok 100-200 mln zależnie czy sciagnje jednego czy dwóch pomocników. Z tą różnicą, że cały ten wydatek pokryje ze sprzedaży. Skończy się tak że na przestrzeni 10 lat Barcelona w stosunku do Realu będzie jakieś 100-150 mln na minusie, czyli kwota jaką Real odbił sobie sprzedając swoją największą gwiazdę
2019.07.12, godz. 11:12, zizołuł
BIeeter
La ...co? sorry nie odwiedzam gejowskich stron
2019.07.12, godz. 11:09, damos4254
2019.07.12, godz. 10:29, BIeeter

Ja będę miał bardzo dużą bekę z Barçy, kiedy ogłoszą bankructwo, klub zarządzany amatorsko! Płacę są tam cholernie duże i kosztowne, połowę budżetu pochłaniają wypłaty, a tu transfer co sezon powyżej 100 mln. Będzie wkrótce lipa.
2019.07.12, godz. 10:38, The_GrabeK
Liseek94

Real

19/20: - 303 / 115 / - 188
18/19: - 162 / 134 / - 28
17/18: - 40 / 128 / + 88
16/17: - 30 / 37 / + 7
15/16: - 92 / 15 / - 77

Łącznie: -627 / 429 / - 198

Barcelona

19/20: - 233 / 106 / - 127 *
18/19: - 129 / 134 / + 5
17/18: - 375 / 233 / - 142
16/17: - 125 / 34 / - 91
15/16: - 51 / 38 / - 13

Łącznie: - 793 / 545 / - 368

* Zakładany transfer Griezmana.

Biorę pod uwagę 5 lat, bo to standardowy okres amortyzacji.

Na teraz różnica wynosi więc 170 mln, a trzeba pamiętać, że Real jeszcze powinien około 100 mln euro pozyskać z transferów wychodzących (31 osób w kadrze obecnie). Stąd zakładamy, że Real teoretycznie jeszcze na jeden duży transfer będzie mógł sobie pozwolić, a FCB już niekoniecznie. Nie wspominamy o budżecie płacowym ;)
2019.07.12, godz. 10:13, Peluquero
Grafik że Sportu zdobył moje serce :)
2019.07.12, godz. 10:04, Bartosz85
Hahahaha od rana humorek lepszy po przeczytaniu komentarzy 😅
2019.07.12, godz. 09:59, gardinia
co by nie mówić o Griezmanie, to te 120 baniek to niezła okazja, Barça się niemiłosiernie wzmocniła, Pérez mógł zadziałać, Jović to wielka niewiadoma, Benzema wiadomo. Znowu będziemy bez klasowego napadziora, Dramat
2019.07.12, godz. 09:55, KataloniaWarrior
Griezmann jeszcze nie został zawodnikiem Barçy, a Sport już go obraża
2019.07.12, godz. 09:49, marfel
Na papierze ofensywa Barcelony wygląda naprawdę dobrze ale jeszcze musi to się przełożyć na to co będzie na boisku.
Ja się nie dziwię że kupują Griezmanna bo chcieli zawodnika sprawdzonego w lidze hiszpańskiej, takiego który już trochę goli nastrzelał, kogoś kto odciąży Messiego i Suáreza.
Osobiście nie chciałbym go w Realu ale przyznaję że jest dobrym zawodnikiem.
Barça może mieć problem z balansem w drużynie bo u nich też już nie każdemu chce się zasuwać w grze defensywnej.

Ja tam patrzę na nas. Jesteśmy wzmocnieni ofensywnie od poprzedniego sezonu więc tu jest plus.
Do tego wiążę duże nadzieje z Viníciusem i Rodrygo. Jak potwierdzą swój talent i dołożą do tego niesamowite chęci to może już w tym sezonie będziemy się nimi zachwycać.
2019.07.12, godz. 09:40, zizołuł
Panek666
a ja myślę że odpali. Wg mnie nie do końca pasował do stylu gry Simeone gdzie każdy musi zapierniczać i pracować na całym boisku, co by nie mówić o Griezmannie to bardziej artysta niż rzemieślnik. Do tego powinien gryźć trawę od początku przygody w nowym klubie bo jednak wciąż unosi się lekki smrodek po tym jak ich wykiwał rok temu. Ale jak to u kibiców - wystarczy że zagra jeden dobry mecz, pocałuje herb i od razu idol na wieki.
2019.07.12, godz. 09:39, Liseek94
Z ciekawości przejrzałem statystyki transferowe obu klubów na Transfermarkt z ostatnich 10 lat:
Barcelona
Wydane: 1.435 mld euro
Zysk ze sprzedaży: 844 mln
Bilans: -591

Real:
Wydane: 1.449 mld euro
Zysk ze sprzedaży: 870 mln
Bilans: -580

Oczywiscie do końca okienka wszystko może się zmienić. Jednak skąd wzięło się u was przekonanie, że Real może sobie sypnąć 300mln na Mbappé a Barcelona zbankrutuje pozyskując Griezmanna i Neymara (szczególnie że większość kosztów tych transferów zwróci się że sprzedaży Coutinho, Malcoma czy Semedo)
2019.07.12, godz. 09:17, Panek666
Ja osobiście uważam, że gryzek może być niewypałem. Wydaje się, że kompletnie nie pasuje do stylu Barcelony, powolnego tworzenia sytuacji, poza tym wychodzi z pod ręki bardzo charyzmatycznego trenera a tacy piłkarze często nie znajdują się do końca w nowych klubach. Jednak mało który grajek z pod ręki Kloppa lub Simeone grali na 100% w innym klubie.
2019.07.12, godz. 09:13, Xaoo
Ale tu prowokatorów. Administracja pewnie jeszcze nie wstała ;)
2019.07.12, godz. 08:43, marcus22
Okładka Asa super czekam na ten pojedynek 💪💪
Chciałbym powtórkę z przed 11 lat 5-setowka i wygrana Rafy :))
2019.07.12, godz. 08:40, Wojtas1964
Pajac pudelek będzie mógł w końcu jeść z jednego stołu razem z Messim. Ale niestety tylko dosłownie. Bo w przenośni to jest cienias w porównaniu do pchły.
2019.07.12, godz. 08:35, otton
Przepraszam, jak mogłem zapomnieć o 7-0 z Bayernem...
2019.07.12, godz. 08:34, Arkadiusz70
A takie gadanie ze Barcelona będzie miała pakę, na fife to może i tak ale czy w rzeczywistości? Jeśli wyjdą składem messi suárez , grizman, dembele, coutinio .. to kto będzie bronił ? Jest takie dobre stare polskie powiedzenie , „ co za dużo , to nie zdrowo „ z reszta Argentyną tez miała taki problem i nie wyszło jej to na dobre ...
2019.07.12, godz. 08:33, otton
Pięknie, kolejny pajac na Camp Nou, ale o innym profilu pajacowania jak Suárez, Neymar, Vidal i reszta tego stada klaunów. No to teraz jeszcze Neymar w Barcelonie i czas kompletować kolejne sukcesy w Europie. 4:0 w Paryżu, 3:0 w Turynie, 3:0 w Rzymie, 2:0 z Atlético, przegrany dwumecz z Atlético, 4:0 w Liverpoolu. Niedługo trzeba będzie gablotkę poszerzyć, tyle sukcesów w ciągu zaledwie dekady :).
2019.07.12, godz. 08:31, Arkadiusz70
A takie gadanie ze Barcelona będzie miała pakę, na fife to może i tak ale czy ma rzeczywistość ? Jeśli wyjdą składem messi suárez , grizman, dembele, coutinio .. to kto
2019.07.12, godz. 08:26, hubi50
Czy ktoś jeszcze zauważył, że dzielny AS przedstawił Nadala w stroju Womderwoman???
2019.07.12, godz. 08:21, Wojtas1964
Griezmann mega pasuje do Barçy. Typowy pajac idiota idzie w sumie do "swoich". Barça i jej kibice to w sumie ludzie bez żadnego honoru i godności. Rok temu pajac ich tak wyruchał, że powinien mieć tam zakaz wstępu. Na ostatnim meczu na camp now był wygwizdany a dziś będzie Bienvenida. To samo Neymar. Pojechał z nimi jak z gównem. Pamiętam nastroje na bordowej, byli niesamowicie wkurzeni. A teraz? Przyjmą go z otwartymi ramionami.
2019.07.12, godz. 07:46, kali91x
Tak a propos to James ma dzisiaj urodziny. Może w ramach prezentu Florentino obniży cenę i pozwoli mu odejść do Napoli.
2019.07.12, godz. 07:45, Kluivert5558
Raúl GB
Zgadzam się z tobą. Nigdzie nie pisałem że Barça jest niezkazitelnym klubem. Ma swoje za uszami. Prawdę mówiąc na Albę to patrzeć nie moge:). Ale jak ktoś pisze że Real ten wzór i wszyscy ich kochają tylko źli kibice Barçy i Zarząd , się uwzięli . "Real klub gentelmena" no proszę Cię . Każdy klub jest czymś skażony nie ma idealnych. O to mi tylko chodziło.
2019.07.12, godz. 07:40, Raul GB
Kluivert.
Kto tu nie umie przegrywac kolego?
2019.07.12, godz. 07:37, Raul GB
Czy nawet dzisiejsze potajemne namawianie i podkupywanie zawodnikow.
Aha. Takze to ze Barcelona jest klubem wychowankow...a Real jest beee bo nie...
Wez te przepychanki sa smieszne. Mozna wymieniac te KLASOWE zachowania do usranej smierci. Tylko po co?
2019.07.12, godz. 07:36, michaleo3
Trusek2608

Pomijając że użytkownik Kluivert5558 mógłby sobie darować swój komentarz to błysnąłeś... Gdzie on napisał że SAF jest Portugalczykiem?
2019.07.12, godz. 07:34, Raul GB
Hehe. Klasa sama w sobie te wszystkie symulacje barcy...busqetsa ktory zaglada oczkiem czy bedzie kartka czy te slynne porozbijane glowy po uderzeniu plastikowa butelka. Te plucie Messiego na rywala czy sami mali sezonowcy .

Klasa. Szacunek.
2019.07.12, godz. 07:13, Kluivert5558
Trusek2608
Umiesz czytać ze zzrozumieniem ? Mówiłem o wielkim wsadzajacym palce w oczy innym trenerom "The Speszal 1"- trenerze z klasą . ( Który was trenował )
Jaki argument 11-1 ( Wy bardziej przegrywacie ) hehe .
2019.07.12, godz. 06:43, rafal1987
Trusek@
Ja nie mowie ze mamy byc chamscy. Ale tez nie powinnismy sie tak szczypac w negocjacjach trzeba byc stanowczym.
A jak nie to odpuscic i kupic kogos innego i plany MU szlag trafi. Bo beda myslec ze nas wyciasna a Real sie nie powinien dac wyrolowac i powiedziec stanowczo ze albo dajemy wam 140 mln plus zmienne albo zrywamy negocjacje. To nie jest zawodnik taki zeby nie wiadomo jak za niego przeplacac. Gdyby to byl Mbappé to rozumialbym podnoszenie ceny. Ale Pogba nie jest tego po prostu warty.
Real za bardzo sie szczypie w tych negocjacjach.
Rzucamy maksymalna oferte jaka jestesmy w stanie i mowimy ze wiecej nie damy bo zawodnik nie jest tyle warty. Klub nie powinien patrzec wtedy na zachcianki Zidanea i je spelniac za wszelka cene jesli gra nie jest warta swieczki. Klub jest ponad wszystkimi nawet Zidane`em.
I tak juz mu Pérez sprowadzil kogo chcial i zrezygnowal z Neymara.
I Pérez powinien przetlumaczyc Zizu ze pewnej granicy klub dla Pogby nie przekroczy.
Bo jak kupimy Pogbe za 180 + mln euro to wyjdziemy na totalnych glupcow vo damy im za free 80 baniek..
2019.07.12, godz. 06:43, Trusek2608
Kluivert
Jak Ferguson jest Portugalczykiem to gratuluję . Bez komentarza 🤣🤣🤣🤣🤣
2019.07.12, godz. 06:34, Trusek2608
rafal 1987
Niestety masz rację 🙁 dobrze piszesz ale czy to znaczy że trzeba się zachować jak inni ? Może zyje starymi zasadami ale mi to odpowiada. Pozdrawiam
2019.07.12, godz. 06:32, rastamarian
Jak Barça ma 120 to trochę mało bo o ile dobrze pamiętam to do tego doliczyć trzeba jakiś spory podatek.
2019.07.12, godz. 06:32, rafal1987
Jest pewien ze tak czy siak Pogba tu wyladuje teraz lub pod koniec okienka. Jak tylko Real sprzeda Jamesa i Caballosa to pokdzie oferta ktora chce MU z zawartymi zmiennymi i to MU na tym bedzie wygrany bo doatana co chcieli. A my kupimy pilkarza wartego max 100 mln euro. Gdzi w ankiecie kibice woleli Eriskena i Van Beeka niz tyle placic.
Ankieta dziennika Madryckiego 70 % osob chcialo Pakiet Van Beek i Erisken niz Pogbe.
2019.07.12, godz. 06:26, rafal1987
Trusek@
No i powiedz mi co nam daja te pakty o nieagresji i dzetelmenskie zalatwianie transferow. Wszystkie kluby nasz doja i sie z nas nabijaja. Moze poza Psg. Ale jak Psg odda Neymara o ktorego Pérez sie prosil szejka ostatnie sezony. Klubowi ktorego nie nawidzi barcelonie to my niestety wyjdziemy na tym dziwnie glupio.
Niby mamy stosunki z Psg dobre a taka barca ma ich gdzies i na nich pluje i jak uda im sie Neymara kupic to bedzie troche wstyd.
To samo teraz przy transferze Pogby czy De Gei chociazby nieszczesnym.
Myslisz ze MU obchodzi czy zaltwimy ten transfer po dzetelmensku czy wymusimy bunt pilkarza. Oni chca nas wyciasnac jak cytryne i maja nas w powazaniu. Taka jest prawda. 180 mln sobie zycza za niego , to jest chora cena za zawodnika ktory w klubowej karierze nic szczegolnego nie osiagnal. Prawda taka ze to oni powinni nam oddac Pogbe i hajsy za Balea bo jest zdobywca kilkukrotnym LM i tak samo jest medialny. Ale juz mniejsza o to.
I o jakich my tu dobrych stosunkach my tu rozmawiamy. Z MU to raczej tylko z naszej strony. Bo MU ma nas gdzies i chce jak najwiecej z nas wycisnac kasy. Zwietrzyli szanse ze Zidane sie napalil na Pogbe i chca nas wydoic ile sie da.
A sami zrobia za to bardzo duze wzmocnienia.
Bo my za 180 mln moglibysmy kupic 2 swietnych pilkarzy.
Przez te pakty z AM o nieagresji. Uciekli nam chociazby Aguero i Falcao kiedys. I teraz mi powiedz kto tu wychodzi na tym lepiej my czy barca?
Barça chciala Coutinhio i Dembele to ich ma to jest wojna w pilce bie mozna pokazac slabosci. Kazdy klub jest Twoim potencjalnym rywalem w LM i nie ma tu czegos takiego jak chwila slabosci.
My jestesmy Realem i powinismy zrobic wszystko zeby osłabiac rywali przy jednoczesnym wzmacnianiu siebie.
To taka nieatety okrutna rzeczywistosc jakie te niby dobre stosunki sa z innymi klubami. Dla nas ceny sa zawsze wyzsze niz dla innych klubow.. Kilka juz takich przykladow bylo.
Ja nie mowie ze mamy sie za plecami graczy dogadywac z zawodnikami bo to nawet nie jest zgodne z regulaminem.
Ale jak bedziemy sie tak glaskac to kazdy wiekszy transfer bedzie sie ciagnal cale okienka az w koncu i tak nie kupimy kogo chcielismy.
No tak szczerze pomyslcie czy te dobre stosunki sa faktycznie takie dobre bo ja to widze ze kazdy klub nas chce wydoic jak gabke z kasy.
A te dobre stosunki to chyba ida tylko od nas.
2019.07.12, godz. 06:26, Trusek2608
Kluivert wy 11-1 dostaliście A wy mówicie o jakieś potyczce z nami ? Przecież wy grać nie umiecie A przegrywać jeszcze bardziej . Tok myślenia mój jest dobry - farsa to stan umysłu .
2019.07.12, godz. 06:20, Kluivert5558
Trusek2608
Cytat na szybko z waszej strony
"Sir Aleksa Fergusona, który został zapytany na konferencji prasowej, co sądzi o planowanej ofercie Blancos, która ma wynieść 80 milionów euro. Szkoleniowiec Czerwonych Diabłów nie tylko zastrzegł, że Portugalczyk jest "nie na sprzedaż", ale również oskarżył Real Madryt o "brak moralności"."
Faktycznie tylko bordowi źle mówią o Realu. Szkalują tylko ty en krystalicznie czysty klub.
Szkoda że "klasy " o której piszesz brakuje waszym piłkarzom , trenerowi z Portugalii który trenował ten wspaniały klub. Ty piszesz o klasie ?
Piłkarze nie umiejący przegrywać ? Większość klasyków która kończyła się blamażem Realu , to jakiś frustrat wylatywał z czerwoną kartką . To jest klasa. ?
To już wolę takie załatwianie transferów jak Barça .
2019.07.12, godz. 05:40, Trusek2608
Przeczytajcie sobie ,,Pogba ma brać przykład z Hazarda " i wtedy każdy będzie wiedział o czym piszę . Czy Pérez namawia go do strajku ? Nie bo my jako Real zawsze będziemy mieli klasę w przeciwieństwie do bordowych , zawodnik sam musi wiedzieć co chce ale przy tym szanować klub w którym występuje . Zobaczcie że na Real nikt złego słowa nie powie ( chyba że bordowi ) . Mamy dobre relacje ze wszystkimi klubami i oni nas traktują jak dżentelmenów i my ich . Teraz żebrają na transfer Grizka . Przecież to w Realu było by nie do pomyślenia .
2019.07.12, godz. 05:17, Przemek RM
Szczurek
Co ma boleć?? Chyba brzuch że śmiechu. Nie macie w tej kutaloni za grosz honoru i ambicji. W sumie .... pieniędzy to też za dużo nie macie 😂
2019.07.12, godz. 05:07, szczurek1982
Boli? Ma boleć.
2019.07.12, godz. 05:04, wadix
  oleka222 - BAN (Spam )   14 dni
  movopo - BAN (Spam )   14 dni
2019.07.12, godz. 04:58, Trusek2608
Przemek RM
Bo bordowe zawsze będą mieć uraz że nigdy nie osiągnęli tego co REAL . LM 13 oni 5 i to boli . Ich bóg nigdy nie osiągnie sukcesów naszego trenera Zidane`a . Mistrzostw Hiszpanii nie wspominam bo oni nawet Franco obudzili ze snu 😀Farsa to jest klub bez charakteru , zarząd ich dobiera piłkarzy którzy się buntują , nie wychodzą na trening , czy robią szopkę z piłki . Jak to coś szanować ? A to że wchodzą na naszą stronę dzieci farsa , zostawię bez komentarza . Lessi się skończy skończą się i fani tak to wygląda. A co do kibiców farsy to wchodzcie dalej na naszą stronę - tym bardziej jestem przekonany co do linii swojego myślenia .
2019.07.12, godz. 04:47, Trusek2608
Nazwiska nie grają , pisałem to nie raz że nasi nie mogą przejść obok meczu i tyle i aż tyle . Każdy mecz muszą rozegrać na pełnych obrotach A wyniki same przyjdą . Nikt nam nie podaruje wyniku albo 3 pkt. . Przecież obecna kadra nie jest zła tylko moim zdaniem jest problem z motywacją . Trzeba z..... na całym boisku i tyle . Zidane ma plan i moim zdaniem on wypali bo musi . Mamy świetną młodzież i to za chwilę zaowocuje . Zespół zasłużył na to żeby to wspierać ( 4LM w pięć lat ) . Kibicem się jest A nie bywa.
2019.07.12, godz. 04:43, Przemek RM
Po co bordowe śledzie wchodzą na naszą stronę ?! Niech ktoś mądry mi odpowie .... przyglodałem się temu przez ładnych parę lat z boku , nie spotkałem się jeszcze w moim życiu z tak zakapleksionyn gatunkiem
2019.07.12, godz. 03:26, RemikWhitey9
movopo poczekaj aż Messi przestanie grać to nawet laligi nie wygracie(ll<lm) O jakiej dominacji piszesz?
2019.07.12, godz. 03:24, RemikWhitey9
oleka222 strony CI się chyba pomyliły?
2019.07.12, godz. 03:03, tyler666ELFENOMENO
Antek to bale zjada. Hazard to poziom nie osiągalny dla Antka.
2019.07.12, godz. 02:18, ImageX7
movopo świeżynka przyszła z bordowej, konto założone: 22 Czerwca 2019 roku, pierwszy komentarz na poziomie ameby :D
2019.07.12, godz. 02:08, oleka222
Transfer Griezmanna do Barçy znacznie zmniejsza szanse Realu na trofea w przyszlym sezonie, zwłaszcza na krajowym podwórku. Spójrzcie jaka teraz Barcelona ma pakę z przodu: Messi-Suárez-Dembele-Coutinho-Griezmann ... to jest Gigantyczna siła ofensywna. Żaden klub świata nie ma takiej ofensywy.
Oczywiście połączyć ten Wspaniały atak z obrona będzie musiał genialny Frenkie de Jong.
Ten sezon to będzie miazga w wykonaniu Barçy nad konkurencja, a Real raczej pozostanie znowu z niczym ( brak składu, sam szrot z ubiegłego sezonu praktycznie poza Edenem )
2019.07.12, godz. 02:03, Swayze94
@movopo = mivipi

Banik za multikonto powinien poleciec dla tego bordowego dzieciaka
2019.07.12, godz. 02:03, barty84
Jestem ciekaw jak bedzie wygladal mecz Atleti-Barça w Madrycie. Czuje podskornie, ze La Decision odj**ie znowu jakas szopke.
On chyba nie zdaje sobie sprawy w jakie bagno sie wpakowal.
2019.07.12, godz. 01:53, Przemek RM
Ciekawe kto tam będzie na ławce siedział... same gwiazdy pierwszego składu :). Ale w sumie mam to bardzo głęboko w D..... na samom myśl o nich dostaje kataru .
2019.07.12, godz. 01:38, jaret98
Niech kupują katalońce Griezmanna i Neymara, może akurat złamią FFP, albo im ta drabinka płacowa wreszcie pęknie.
A co do cyrku to się zgadzam panowie 😂
2019.07.12, godz. 01:07, marco9512
Dodajcie jeszcze Vidala
2019.07.12, godz. 01:02, ImageX7
@Swayze94

Alba, Griezmann, Dembele, Neymar, Busquets, Piqué, Suárez w dobrym cyrku nie ma tylu klaunów, błaznów i pajaców :D
Sportowo wyglądają bardzo dobrze, ale wizerunkowo to dno dna.
2019.07.12, godz. 00:58, siempre7
Na Griezmanna to nie mogę patrzeć, zwykły pajac i komediant. A jako piłkarz według mnie przereklamowany.
2019.07.12, godz. 00:56, Huor
Asensio i krok do przodu ciekawe na jakiej podstawie to stwierdzenie rzucili :) no cóż ciekawe co Mareczek pokaże w presezonie obstawiam że będzie przeciętniakiem a tacy jak Kubo, Rodrygo, Brahim, Vinícius będą zachwycać albo Mareczek j**nie jakiegoś scremera z 30 metrów i zniknie na pare miesięcy :)
2019.07.12, godz. 00:51, Swayze94
Jest wielu pilkarzy, ktorych nie cierpie, ale ten pajac fortnajt przebija wszystkich. Z Suárezem i Neymarem stworza najwieksze trio deb*li w historii soccera. A gdzie? W “Mes que un club” 😂😂 jaki klubu tacy pilkarze haha

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama