REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2019.05.22, godz. 08:25, El Jarek / dailymail.co.uk

Bale: Piłkarze w pewnym sensie są tylko robotami

Fot. BT Sport

Telewizja BT Sport 29 maja pokaże premierowo swój film „State of Play”. Produkcja opowie o ludzkiej stronie piłki nożnej. Obok Franka Lamparda, Jadona Sancho czy Danny'ego Rose'a jednym z jej głównych bohaterów jest Gareth Bale. Opublikowano pierwsze wypowiedzi, jakich Walijczyka udziela w tym filmie.

– Tak, zdecydowanie to rozumiem [gdy piłkarze po zakończeniu karier mówią, że odzyskali swoje życia], bo jako profesjonalny zawodnik, szczególnie w środowisku drużynowym, nie wybierasz swojego kalendarza, jak robią to na przykład golfiści czy tenisiści.

– Jesteśmy w pewnym sensie tylko robotami. Mówi się nam, gdzie mamy być, kiedy mamy tam być, o której mamy jeść, o której mamy spotkać się z trenerem. W pewien sposób tracisz swoje życie. W pewien sposób po prostu mówi ci się, co masz robić. Nie masz wyboru w temacie tego, co chcesz robić i kiedy chcesz to robić. Więc tak, rozumiem takie stwierdzenie.

– Z drugiej strony, myślę, że kariera w futbolu jest tak krótka, że czasami po prostu musisz to wszystko poświęcić. Niektórzy uważają, że warto, a niektórzy myślą, że nie warto, ale tak, na pewno każdy wie, gdy przychodzi dla niego czas na emeryturę.

– Dziecięca radość zanika na najwyższym poziomie? Gdy jesteś dzieciakiem, nie myślisz o niczym innym. Możesz po prostu cieszyć się grą z przyjaciółmi i cały czas się śmiać. Gdy wchodzisz na elitarny poziom, pojawiają się każdego rodzaju naciski, istnieją oczekiwania, ludzie mówią o tobie negatywnie, więc tak, zatraca się to uczucie z dzieciństwa. Szczerze jednak myślę, że to jest naturalne w większości dyscyplin.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2018/19

Komentarze

2019.05.22, godz. 15:48, Prothory
W komentarzach jak zwykle dno i dziesięć metrów mułu. A wydawać by się mogło, że po nieudanym sezonie Realu większość sezonowcówi pseudokibiców pójdzie sobie gdzie indziej...
2019.05.22, godz. 15:44, NoWy 7
Na wstepie powiem, ze nie przepadam ( malo powiedziane) za Garethem i jako jeden z pierwszych chcialem jego odejscia, ale jesli chodzi o wypowiedz, to wiele osob ja zle zinterpretowala.

Po pierwsze odnosi sie wrazenie, a nawet jestem pewien, ze wiele osob krytykuje ta wypowiedz tylko dlatego, ze powiwedzial to Bale. Gdyby takiej wypowiedzi udzielil Cristiano lub Leo to nie byloby takiej afery.

Po drugie, gosciu stwierdza wylacznie fakty. Mowi, ze zycie ma w pewnien sposob ograniczone, ale nie mowi, ze mu z tym zle czy, ze zaluje ze zostal pilkarzem. Po prostu mowi jak jest. Inne zycie zwyklego Kowalskiego, a inne Bale'a. Ja nie widze tam niczego zlego.

Odpowiedz jest na pytanie czy po karierze odzyskuje sie wlasne zycie?
Pewnie, ze tak ! Chcesz isc gdzies ze znajomymi, wyjechac na weekend, zaplanowac cos innego...nie mozesz takich prostych, zwyklych rzeczy zrobic bedac pilkarzem. A takie sprawy ciesza najbardziej.

Osobiscie, wiadomo, ze zamienilbym sie na zycie z Panem Garethem.
Bez dwoch zdan. Jak to w koncu powiedzial, kariera trwa iles tam lat i koniec. Nachapac sie, zainwestowac i lezec do gory ... caly czas.

Koniec koncow chlop niczego zlego nie powiedzial. Nie znecajcie sie juz tak nad nim. Ja tez go nie trawie, ale nie pozwole, zeby to mi przeslanialo oczy.
2019.05.22, godz. 15:24, Peeteer1
Jeszcze ta gadka że niektorzy żałują a inni nie żałują :D ale sprytnie uciekł od odpowiedzi w której jest grupie, co dosyć jasno sugeruje odpowiedz, znudził się chłop piłką to niech nie gra i sobie żyje. Po co komu wgl. wywiad w ktorym gość opowiada że na profesjonalnym poziomie zarabiająć mnostwo hajsu koleś musi sporo życia podporządkować piłce. O rany to niesamowite, jak oni dają radę jezdzić ferrari albo innym Lambo na trening o określonej porze i zjeść to co przygotowali dietetycy, prawdziwy robot :D niech jeszcze opowie że każą mu po meczu wziąć prysznic a potem wsiąść do samolotu. Normalnie ciężki szok :D pewnie jeszcze czasem kazą się gosciowi przebadać albo zrobić dwójkę w toalecie no fascynujące to jest. Gadanie oczywistości i opowiada o tym w stylu "ciężkie zycie piłkarza-prawie niewolnika" :D kpina
2019.05.22, godz. 14:24, Audis
Biedny crack blokowany przez wszystkich i przez wszystko na tej planecie :(((
2019.05.22, godz. 13:12, Madridista2308
Matko, jaki piękny przykład takiego czystego, nieskazitelnego debilizmu w komentarzach. No po prostu można na podstawie tych komentarzy ładnie wszystkich posegregować.
2019.05.22, godz. 12:59, Queen_RM
"bo jako profesjonalny zawodnik, szczególnie w środowisku drużynowym, nie wybierasz swojego kalendarza, jak robią to na przykład golfiści czy tenisiści." ;)

Kiedy zmiana szaty graficznej naszej kochanej strony?
2019.05.22, godz. 12:56, Uberaman
Bleeter, gdzie zapodziałeś swoje życie kolego? na stronie rm.pl?

Haha
2019.05.22, godz. 12:52, Bleeter
Bale oglos zakończenie kariery i idź sobie w tego golfa grać !
Po co się męczyć, odzyskasz swoje życie a my swoje.
2019.05.22, godz. 12:21, Uberaman
Mówi się, że w dzisiejszym społeczeństwie umiejętność czytania ze zrozumieniem tekstu pisanego zanika.

Bzdura, patrząc na takie komentarze jak 90% tych poniżej ta umiejętność już zanikła. baaa inne zaczynają ulegać uwstecznieniu :(
2019.05.22, godz. 12:17, Dassanar
"Tak, zdecydowanie to rozumiem [gdy piłkarze po zakończeniu karier mówią, że odzyskali swoje życia], bo jako profesjonalny zawodnik, szczególnie w środowisku drużynowym, nie wybierasz swojego kalendarza, jak robią to na przykład golfiści czy tenisiści."

Nie no, faktycznie straszny zawód masz - żeby WYZNACZAĆ Ci, kiedy masz grać. Jeszcze pewnie go do tego zmusili, kiedy szykowała mu się wielka kariera golfisty. Normalnie Bale Cierpiący.
2019.05.22, godz. 11:46, Fransis
Jaki ty bale jesteś biedny naprawdę... tyle kasy co zarabiasz to wydaje mi się ze nie jest to peobple ze ktoś ci mówi co masz jeść żeby zdrowo wyglądać. Poza tym nie wierze ze zjesz coś raz innego i tragedia... ten piłkarz ma coś ewidentnie z głowa ... za taka kasę powinien trawę gryźć. To jest kompletny imbecyl
2019.05.22, godz. 11:23, rkarezma
adrian71

Dowal jeszcze z 6 wykrzykników, bo IMHO wpisałeś ich za mało :)
2019.05.22, godz. 11:21, JadonSancho7
Biedactwo :(
2019.05.22, godz. 11:17, adrian71
tylko tenisista i golfista jak nie bedzie utrzymywał wysokiej formy to szybko odpadnie z turniejów i nie zarobi nic albo mało !!! a pilkarz ? klub skonczy na 3-4-5 miejscu w lidze a ten i tak skasuje 17 melnów !!! w tym różnica zeby tenisista i golfista mieli po 17 melonów to muszą wygrac 3 z 4 wielkich szlemów co roku !
2019.05.22, godz. 11:08, TheGalactico
Jarosław El, kiedy doczekamy się obiecanej kilka lat temu nowej strony?
2019.05.22, godz. 11:08, Blondyn7
Skoro krytykuje swój zawód to czemu go nie zmieni? Ah bo woli siedzieć na dupie cały mecz i pójść na golfa na solo
2019.05.22, godz. 10:47, madridista0415
O jejciu obija się na meczach olewa rozgrzewkę i ma totalnie w dupie klub a do tego zarabia jakieś grosze oj ten gareth
Ma przerąbane...chłopie to ze ktoś jest robotem może powiedzieć cris albo leo a nie ty z całym szacunkiem do ciebie bo wiele nam dałeś i jesteś bardzo dobrym piłkarzem ale twoje stwierdzenie i to w takim czasie gdzie ani ty ani klub nic nie gra jest porostu nie na miejscu
2019.05.22, godz. 10:38, Uberaman
Peeteer, jasne. No to hejtuj sobie dalej ile tam masz czasu..do tej zmiany w biedronce..
2019.05.22, godz. 10:37, wikkii1
Powiedział normalne rzeczy z którymi mogę się zgodzić. Lol
2019.05.22, godz. 10:29, Hubertus401
Internauci, błagam - zacznijcie czytać całe teksty, a nie tylko nagłówki.
Gdy wczoraj zobaczyłem zdania wyrwane z tej wypowiedzi też pomyślałem, że to kolejny piłkarz, który zarabia miliony, a narzeka jak mu trudno. Jednak gdy się przeczyta całą wypowiedź widać, iż wyraża on swoją opinię, a nie się żali.
2019.05.22, godz. 10:24, Peeteer1
Uberaman

Powiedział same oczywistości z mądrością to ma raczej niewiele wspólnego, nikt go nie zmusił do tej pracy, w Polsce wiele osób pracuje na dwa etaty, za 6tys zł mies. I jedynie na co mają czas to szybko zjeść i położyć się do łóżka, a gość który zarabia gruby hajs, ma sporo wolnego czasu w roku i na codzień, organizują mu posiłki i siłownie, wszystko inne o co poprosi też. Narzeka że ktoś mu każe o tej godzinie wsiąść do autobusu i być na meczu? Bo on chciałby sobie wybrać kilka meczów w roku? No nie wiem dla mnie to nie mądrość a raczej bym powiedział "w dupie się od pieniędzy poprzewracało" księciowi Walii, niech idzie na kasę do Biedronki tam będzie żył!!
2019.05.22, godz. 10:21, tezetwu
Och jakie mądre jest to co powiedział pan piłkarz Gareth Bale! Jesteśmy robotami! Gramy w piłeczkę, chodzimy na treningi, śpimy i jemy, ale nie zawsze wtedy kiedy chcemy - Bale P1000! No geniusz, ciekawe co by powiedział w fabryce srubek przy taśmie, później odebrać dziecko że szkoły, zrobić obiad, zakupy, kolację, odrobić lekcje z gowniarzem, i tak do emerytury w wieku 65 lat, a nie 33. Zycie tak wygląda panie piłkarzy, każdy ma codzienny zapiernicz, niezależnie od stanowiska. Widac po prostu, ze on ma juz dość piłki nożnej, jest wypalony zawodowo, i bez mobilizacji nie wróci już nigdy na najwyższy poziom.
2019.05.22, godz. 10:18, shane
Widać po nim, że w ogóle nie interesuje go futbol. Jedzie na mecz i zero koncentracji odpala sobie mecz golfa i wyj*bka na wszystko. Płacze jak to mu ciężko rano wstawać na trening, dosłownie 99% populacji to robi ale wielki książe walii to myśli że mu się jakiś tron i służący należą. Chyba serio uwierzył w te gadki jego agenta o całowaniu stóp. Trzeba postawić mu sprawę jasno, albo znajdziesz sobie klub, albo będzie degradacja do castilli i tyle
2019.05.22, godz. 10:17, creativeopinion
Uberaman

Ale co powiedzial madrego? Wielu ludzi na calym swiecie ma takie luksusowe zycie "COS za COS". Wiesz ilu ludzi chcialoby miec takie zycie ze nawet posilki od pracodawcy maja za free do tego inkasujac miliony rocznie mogac zapewnic godne zycie nie tylko sobie, ale i swoim bliskim? Wielu. Ludzie zyja od wyplaty do wyplaty i ledwo maja czas na jakiekolwiek przyjemnosci a gosc narzeka ze mu grafik planuja. A ilez ta sesja treningowa trwa ze nie maja wolnego? bez przesady.

Powiedz mi tak. Kto mu broni dosiedziec tu do 2022 do konca kontaktu , wziac te 50 mln + i nie pracowac juz nigdy do konca zycia? Nikt. Ale tego nie zrobi a jednoczesnie bedzie narzekal ze planuja mu dzien. Przeciez majac taka kase zatrudniasz sobie prywatnie ludzika od tego zeby np zaczal Ci inwestowac 10 mln itp albo zakladasz marke majtek, butow czegokolwiek zeby Ci robila passive income i zyjesz jak krol.

Jedynym pilkarzem ktory to zrozumial jest Cristiano. Gosc kupil hotel, jedna marka, druga marka wlasna, trzecia. Posiedzi w Juve i frajery mu zaplaca 30 baniek na raczek. Odejdzie, skonczy kariere tak stawiam i w wieku 35 lat nie bedzie pracowal juz nigdy w zyciu tylko bedzie lezal codziennie na jachcie i podrozowal po swiecie i nikt mu nie bedzie ukladal grafiku.
2019.05.22, godz. 10:16, Kaito
Co mądrego powiedział? Że szef(Real Madryt) ma wymagania wobec swojego pracownika (Gareth Bale)? W tym wywiadzie pokazał że nie ma psychiki żeby grać na tym poziomie. Przecież jakby grał zaj**iście w każdym meczu to mógłby sobie na turnieje golfa latać co tydzień i nikt by nie miał pretensji. A on pół roku się leczy a drugie pół kopie po czole. C
2019.05.22, godz. 10:16, Peeteer1
Robot który chce ustalać sobie terminy turniejów golfowych :D, chetnie byłbym takim robotem za 500tys euro rocznie ;D
2019.05.22, godz. 10:08, Uberaman
Piękna cebula w komentarzach. Kij, że powiedział coś mądrego, kij, że ma 100% racji. Ważne, że to Gareth Bale. BALE! golfista, hejtujemy! Dlaczego? bo to modne.
2019.05.22, godz. 09:53, Real75Madridista
Moze trzeba poczekac z osadami na csly material?
Bale irytuje bardzo, m.in. przez swoja cisze medialna, a tutaj prosze wreszcie jakas wypowiedz, dzieki ktorej mozna sie co nieco dowiedziec o tym czlowieku, a nie o pilkarzu z pierwszej reki.
Dobrze by bylo aby Walijczyk odniosl sie do obecnych spekulacji prasowych. Sam. A nie poprzez agenta, rodzine czy sasiadow...
Nie wierze, ze jest mu zle orzy tskich zarobkach, a tesknota za dziecinstwem jest jak najbardziej naturalna, choc jesli sie popatrzy na przywileje jakie dzieki pilce zdobyl to chyba wiekszosc ludzi by sie zamienila ;-)
Zobaczymy co znajdzie sie w calym materiale.
Pzdr.
2019.05.22, godz. 09:50, rkarezma
Hejtujecie aby hejtowac, z zasady, bo to Bale.

Gość mówi samą prawdę. Na tym poziomie i w takim klubie musisz robić wszystko to co ci mówią. Jeśli nie, to długo nie pograsz. A jego pensja czy spadek formy nie mają tu nic, absolutnie nic to rzeczy. Widzicie w nim gościa który według wszystkich miał zastąpić Cristiano. CRISTIANO! Oczywiście że to się mu nie udało, i teraz wylewacie hejt na gościa którym przez kilka lat sami się zachwycaliscie.
Wystarczy jednak dostrzec w nim normalnego czlowieka, który ma swoje problemy. Ale wy widzicie tylko golfistę z cyferką 17.
2019.05.22, godz. 09:43, Rojam93
Cytuajc pewna Polska gwiazdke

Znow sie zepsules. I wiem co zrobie

Zamienie ciebie, na lepszy model.
2019.05.22, godz. 09:39, Buska14
Dobra, teraz mam już całkowitą pewność. To nie ignorancja. Wy jesteście po prostu jacyś ********* xD
2019.05.22, godz. 09:28, tezetwu
O byciu robotem może mówić Leo czy CR7, którzy ponad dekadę są na najwyższym poziomie, a nie gościu, który połowę kariery nie grał w piłkę. Takiego robota już każdy wywalilby na śmietnik, i szukał nowego.
2019.05.22, godz. 09:28, zizołuł
biedny Gareth, musi się poświęcać... jak mawia W.Allen "pieniądze podobno szczęścia nie dają ale chciałbym się o tym przekonać"
2019.05.22, godz. 09:11, tunux
no to idź za 2000zł netto w Polsce do pracy
2019.05.22, godz. 09:06, DoctoreL
Gareth, won z Realu i to już!
2019.05.22, godz. 08:57, creativeopinion
Wiekszosc z nas jesli jest na swoim i ma prace, ma zobowiazania. Tez ma wyjete kilka h z dnia, tez ma inne obowiazki w domu i poza nim, wiec nie kupuje tego co mowi Gareth bo nie oszukujmy sie. Wiekszosc z nas chetnie by sie z nim zamienila. Zarabia kilkanascie baniek na reke rocznie, jedzenie ma od klubu za free pod idealna diete, rozne akcje promocyjne typu zegarki czy mozliwosc kupna auta po znizce od sponsorow. Zyje w eskluzywnych dzielnicach Madrytu, stac go na wszystko. Moge zrozumiec ze bycie wsrod kamer i bycie osoba publiczna jest meczace,ale sorry wszystko ma swoje wady i zalety. W tym przypadku widze wiecej zalet.
2019.05.22, godz. 08:56, Chudy8
Ciężkie życie pseudo pilkarzyka za 17 mln rocznie
2019.05.22, godz. 08:48, lukaszw85
o jaki jestem biedny pokrzywdzony, przez tyle lat pobytu nie potrafić sie porozumiec w kraju w ktorym sie jest to trzeba byc debilem, do Péreza dopiero teraz dociera ze koles nie byl warty tych 100 mln za które go sprzedal Levy,
dostaje 17 mln za rok siedzenia na łwce albo w gabinetach lekarskich i jeszcze marudzi, trzeba bylo zostac malarzem to mialbys nienormowany czas pracy i sam bys sobie ustalal kiedy pracujesz
2019.05.22, godz. 08:46, Gofer1991
To niech idzie sobie grać w tego golfa...
2019.05.22, godz. 08:43, adzik71
@ulek3376 wytykanie kto ile zarabia jest bez sensu. Od pewnego pułapu zarobkowego naprawdę nie ma znaczenia czy zarabiasz 7 czy 17 mln, ale pojawiają się inne problemy. Każdy je ma. Bardzo fajne wideo wypuściło o tym BBC: https://twitter.com/gregjames/status/1130180754112176129

Btw porównanie Bale'a do tenisa - tenisiści owszem, mogą ustalać sobie sami dzień, ale żeby osiągnąć TOP pozycje też muszą zapieprzać., a ich dzień nie rózni się w ten sposób niczym od piłkarza. Zapomniał też dodać o tym, że w drużynie (nawet polskiej lidze) masz podane wszystko na tacy, nie musisz się o nic martwić. W tenisie jeśli nie jesteś TOP 100 to martwisz się, czy będziesz miał za co polecieć na następny turniej (jeśli nie wygrasz punktów i hajsu w poprzednim).
2019.05.22, godz. 08:37, Darkness
No tak, dlatego często się psujesz :D
2019.05.22, godz. 08:37, mckacza
Ludzie, rozumiem, że można go nie lubić, sam nie przepadam za nim, ale o co wam chodzi w kontekście tej wypowiedzi? Przecież wyraźnie mówi, że poświęcenie jest duże podczas profesjonalnej kariery, ale podkreśla też, że jest ona na tyle krótka, że warto się na to poświęcenie zdobyć, dla kasy i sławy. Wypowiedź jest jak najbardziej poprawna.
2019.05.22, godz. 08:35, SoloMadrid8711
Z zasady nie hejtuje naszych pilkarzy ale Bale niech szybko pakuje walizki i zwalnia 17 mln ktore zarabia.... to jest kpija , jego podejscie, nastawienie, brak ambicji....
2019.05.22, godz. 08:31, RKarcz
Panie Bale, kończ Waść, wstydu oszczędź...
2019.05.22, godz. 08:29, ulek3376
Skoro sam sobie ustalił, że o 23.00 jest już w łóżku i w związku z tym nie wziął udziału w zespołowej kolacji to sam kreuje się na robota. Za 17 baniek to powinien tez srać na rozkaz i w odpowiednim czasie.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama