Advertisement
Menu
/ marca.com, SER

Real nie zgadza się z najnowszymi wytycznymi La Ligi

Chodzi między innymi o zunifikowaną typografię na koszulkach

Radio SER podało w nocy, że La Liga zamierza od następnego sezonu wprowadzić zunifikowaną typografię na koszulkach wszystkich zespołów. Podobne działanie wykonano już w Premier League, gdzie wszystkie nazwiska i numery są wypisane na trykotach jedną czcionką. Ma to ułatwiać ich odczytywanie. Co ciekawe, w europejskich pucharach angielskie kluby stosują już swoje własne typografie.

Dzisiaj na te informacje odpowiedziała MARCA, która twierdzi, że przeciwko temu rozwiązaniu buntuje się Real Madryt. Królewscy nie zamierzają wprowadzać na swoje koszulki odgórnie ustalonej czcionki i mieli poinformować Adidasa, żeby przygotowywał stroje na nowe rozgrywki zgodnie z wcześniejszymi wytycznymi.

Co więcej, Królewscy odpowiedzieli także La Lidze, że nie widzą możliwości, by sponsor rozgrywek, Tag Heuer, znalazł się na telebimach przy oficjalnym zegarze oraz na tablicy czwartego arbitra. Klub sprzedał te miejsca firmie Emirates i nie rozumie, dlaczego La Liga odgórnie chce narzucić, co ma pojawiać się w tych miejscach.

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!