REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2017.03.05, godz. 20:33, Paczi / as.com

James przedłuży kontrakt, jeśli Isco odejdzie

Fot. Getty Images

James Rodríguez ma zamiar przedłużyć kontrakt z Realem Madryt po zakończeniu sezonu, jeśli Isco opuści zespół Królewskich. Obecna umowa Hiszpana kończy się w 2018 roku, a sam zawodnik nie zamierza jak na razie negocjować z klubem nowych warunków. Isco nie gra tyle, ile by chciał i na dzisiaj zamierza walczyć o więcej minut w innej drużynie.

W obliczu takiej sytuacji zmienia się podejście Jamesa do swojej pozycji w klubie. Najlepszym tego potwierdzeniem jest jego ostatni występ przeciwko Eibarowi – strzelił gola, zaliczył asystę, a w rzeczywistości miał udział przy wszystkich czterech bramkach. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na jego słowa po tym spotkaniu. „Zawsze, kiedy dają mi okazję, próbuję wykonywać dobre rzeczy. Tylko to mam w głowie. Chcę tu być zawsze. Trzeba być świadomym tego, że w życiu i w piłce mogą wydarzyć się różne rzeczy, ale ja chcę zostać w Realu Madryt”, mówił Kolumbijczyk.

To radykalna zmiana w stosunku do tego, co James twierdził trzy miesiące temu tuż po klubowych mistrzostwach świata w Japonii. W tamtym turnieju Kolumbijczyk nie zagrał ani minuty w finale, ale nie przeszkodziło mu to stać się najbardziej medialną postacią dnia. Stało się tak za sprawą jego słów: „Nie mogę zapewnić, że w styczniu zostanę w Realu Madryt. Mam oferty i siedem dni na przemyślenie sytuacji". Pojawiły się oferty za Jamesa opiewające na 80 milionów euro. Kolumbijczyk zdecydował się zostać w Madrycie i po pierwszym meczu z Sevillą w Pucharze Króla, wygranym przez Real 3:0, zapewniał już, że chce zostać.

Kolejne miesiące okażą się decydujące dla przyszłości Jamesa. Jego kontrakt kończy się w 2020 roku (zarabia obecnie 7,7 miliona euro brutto za sezon). Jeśli Isco zdecyduje się odejść, przedłużenie kontraktu Kolumbijczyka w Madrycie będzie znacznie łatwiejsze. A to jest właśnie jego życzenie.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2016/17

Komentarze

2017.03.07, godz. 10:28, Feo
@Fleexi
Zgadzam się z Tobą całkowicie. Mało że Kroos nie wraca do obrony to jeszcze Real z nim na boisku traci na agresywności i nieprzewidywalności w ataku.
2017.03.06, godz. 17:05, Fleexi
Rozwiazanie jest jedno sprzedac Kroosa . Nigdy nie przekona mnie ten zawodnik w realu
2017.03.06, godz. 13:06, AprilSix
2017.03.06, godz. 00:25, Daniello11
Ogólnie niesamowita jest ta strona. Gdyby ten artykuł pojawił się tu z dwa miechy temu to wszyscy by pisali "James zostań, Isco won" wtedy co była fala hejtu na Isco. Teraz po kilku dobrych meczach już jest Isco zostań, James won. Jeszcze niedawno było Ronaldo król znowu nas uratował, teraz jest pozbądźmy się bezproduktywnej gwiazdeczki. Masakra, tu chyba 90% to jakieś dzieci z gimnazjum przesiadują, bo aż ciężko uwierzyć. :O Tu jeden mecz potrafi zmienić opinię o kimś o 180st.

Pozwoliłem sobie zacytować kolegę, bo wyjaśnił was. Masakra co Wy tu piszecie.
2017.03.06, godz. 10:14, poldek145
Benzema mimo ostatniego spotkania powinien odejść. 30 lat już skończył, swoje z Realem Madryt osiągnął i te 50 mln € spokojnie otrzymamy. Cristiano należy pozwolić zagrać na 9 w tridente z Balem i najlepiej Hazardem. Belg ma w repertuarze strzał, drybling którego u nas brakuje, szybkość i przede wszystkim prostopadlą piłę. Modric również młodszy nie będzie, więc należy się przygotować pod tym względem. James osobiście mnie się lepiej podobał, ale Isco w miejsce Kroosa jak najbardziej za!
2017.03.06, godz. 09:50, memorix25
Dla mnie Ronaldo też by mógł zostać ale wtedy gramy 4-4-2 z rombem w środku, z Casemiro/Llorente jako defensywny pomocnik , na skrzydłach 2 szybkich i technicznych zawodników jak Hazard, i Bernardo Silva a jako ofensywny pomocnik np Isco. Na ataku może zostać Ronaldo z kimś nowym i młodym do tego szybkim napastnikiem.

Wiem, że to są marzenia ale tak ja widzę skład, do tego oczywiście coś trzeba zrobić z zastępcą dla Marcelo. Bramkarzem mógłby być Kiko spokojnie.
Jeżeli chodzi o kase to nie jest to jakaś niewyobrażalna kwota, bo za sprzedaż Karima, Bale, Coentrão i jak dla mnie Jamesa można wziąć tyle że wystarczy na Hazarda i Silvę.
2017.03.06, godz. 09:45, szczur
Obydwoje zostaną.
Koniec tematu.
2017.03.06, godz. 09:36, marfel
memorix25
Akurat o rozbiciu BBC to nie musisz mi pisać bo ja się tego wręcz domagam od kilku lat. Czas odświeżyć linię napadu, wpuścić kogoś młodszego z chęcią gry i przebojowością, do tego najlepiej jakby był kapitalny technicznie.
Dla mnie Benzema jest pierwszym do pożegnania, Bale to samo( raz że ma regularne kontuzje a dwa że wolę Real grający techniczną piłkę). Choć jestem zwolennikiem CR i nadal uważam że może strzelać sporo bramek (szczególnie gdyby grał na napadzie a na skrzydłach byśmy mieli technicznych skrzydłowych z dryblingiem, do tego takich co lubią asystować) to też byłbym skłonny do jego odejścia. Powód: podejmujemy decyzje że budujemy drużynę opartą na kolektywie, a po drugie to jeśli CR nadal będzie krzyczał na kolegów za swoje niedokładne podania to dla mnie jest to wystarczający powód by odszedł. To jest po prostu niedopuszczalne. I zaznaczam że jest to moje zdanie.
Oczywiście wiem że odejście wszystkich trzech jest prawie niemożliwe. Ale tak naprawdę nie wiadomo co siedzi w głowie Péreza. Do tego żeby ktoś taki odszedł to trzeba mieć odpowiedniej klasy następcę. Spokojnie, da się takich znaleźć- Hazard to najlepsza opcja(takiego zawodnika nam wręcz potrzeba bo ma w sobie i coś z Messiego i coś z Neymara), Coutinho też( niby trochę nieregularny ale jak zacznie grać swoje to ociera się o geniusz, do tego w Brazylii gra na prawej stronie), Dybala( miewa dziwne mecze, raz jest niewidoczny a raz robi na boisku wszystko: podaje, rozgrywa strzela, do tego trzeba przyznać że ma coś z Messiego, być może wśród lepszych partnerów jeszcze by wystrzelił), Griezmann( to osobny temat bo gra w Atlético, jak tak dzisiaj patrzę to zazdroszczę już temu klubowi który go kupi- raz że naprawdę ma instynkt strzelecki, a dwa że nie jest takim typowym napastnikiem którego trzeba obsłużyć, on sam sobie zrobi akcje, do tego jest bardzo trudny do upilnowania bo ciągle jest w ruchu). Jeszcze można by kilku kandydatów znaleźć ale ci wydają się najpewniejsi, już sprawdzeni na przestrzeni lat, do tego właśnie wchodzą w swoje najlepsze lata. Kończąc uważam że BBC na pewno przestanie istnieć jako całość, Pérez już dojrzał do tego by coś zmienić.
2017.03.06, godz. 08:16, memorix25
marfel

Ktoś z BBC musi odejść i ja bym był za tym, żeby pożegnało się BB bo Ronaldo póki sam chce grać to będzie grał i nie zdziwię się jak ma w kontrakcie takie coś zagwarantowane. Potrzeba nam świeżej krwi na skrzydłach takich jak Bernardo Silva oraz Hazard. Tacy piłkarze jednym zwodem mijają 2 zawodników i albo wypracowują faul albo miejsce dla innych. Ile Neymar wypracowuje karnych czy kartek przez to, że nie potrafią go przeciwnicy zatrzymać.
Jeżeli BBC zostanie wraz z Zizu na kolejny sezon to wątpię, że do jakiegokolwiek sukcesu się zbliżymy.
2017.03.06, godz. 08:09, memorix25
Daniello11

Ronaldo może zostać ale powinien więcej meczy zaczynać na ławie i nawet te 2 gole z Las Palmas nic nie zmieniają bo cały mecz zagrał tak słabo, że w szoku wszyscy byli, że taki piłkarz może tak zagrać, a do tego w obronie nas osłabia bo w ogóle nie wraca.
Popatrz co robi Kane w totkach - takiego napastnika nam trzeba a nie BBC. Czas BBC się skończył i jeżeli chcemy dominować i wygrywać puchary to 2 z tej trójki nie powinni być podstawowymi zawodnikami.
2017.03.06, godz. 07:53, mejia
Niech odejdą najlepsi a my dalej będziemy oglądać leniwego Ronaldo i "wrzutkowego" Bale'a.
2017.03.06, godz. 07:47, zizu1342
Isco>>>>>>>James
2017.03.06, godz. 07:37, gosuralf
Niech odejdą z Isco i Moratą, tutaj tylko ich kariery się zmarnują
2017.03.06, godz. 06:45, mateusz025
Isco zjada Jamesa w każdym aspekcie gry. Jamesa sprzedać za grubą kasę a Isco zostawić i dać mu pozycje za napastnikami, wtedy pokazuje na co go stać. Aktualnie najlepszy pomocnik z Hiszpanii.
2017.03.06, godz. 04:53, raul_endymion
Gówniarzowi odbija sodówka co kilka miesięcy, teraz jakieś debilne deklaracje,,? Szkoda, że najlepszy pomocnik odejdzie, bo Pérez musi mieć swoją laleczkę od koszulek.
2017.03.06, godz. 02:40, marfel
AS to jest gazeta która działa przeciwko Florentino więc mnie to wcale nie dziwi że wypuszczają takie tanie artykuły. Byle by zasiać jakiś ferment. Zresztą oni już nie raz wypuszczali swoje prawdy a mało która się sprawdziła.
A jeśli chodzi o Isco czy Jamesa to wszystko jest możliwe. Może odejść jeden, mogą odejść we dwóch lub mogą obaj zostać. Dowiemy się tego na koniec sezonu.
Ja jestem oczywiście za tym by zostali obaj. Nadal są w miarę młodzi, wchodzą w swoje najlepsze lata, do tego obaj to zawodnicy szalenie kreatywni, bardzo dobrzy technicznie, pasujący do ligi hiszpańskiej. Dodatkowo Isco może z czasem zostać trochę ofensywniejszą wersją Modricia który już swoje lata ma.
A tak w ogóle to chyba w Realu nie pracują aż tacy idioci by tak łatwo rezygnować z takich zawodników, reprezentantów swoich krajów mając w pamięci to że Modrić i Ronaldo mają po 32-lata, Benzema 30 a Bale jest szklany. Prędzej uwierzę w to że wyleci ktoś z BBC, bo jeśli Pérez by nie wiązał planów z ofensywnymi pomocnikami to już by się któregoś pozbył( przecież ZZ tak bardzo nalegał na Pogbę, wystarczyło jednego sprzedać i trochę dołożyć na Francuza).
2017.03.06, godz. 00:42, mientusek1407
@Daniello11
O kim mówiłeś, że to najlepsza 10 świata?
2017.03.06, godz. 00:40, mientusek1407
Daniello11
Sprzedarz Ronaldo to jest coś z czym jedni się zgodzą drudzy nie. Jest wiele czynników do analizy. Fakt faktem Ronaldo się starzeje i można jeszcze na nim sporo zarobić ze względów marketingowych i sprtowych jeszcze także. Z drugiej strony jest to, że Ronaldo to niezaprzeczalna Legenda Galácticos i możliwe, że chciałby skończyc tutaj kariere i zostać pięknie ukoronowany na koniec przygody z piłką.
2017.03.06, godz. 00:38, mientusek1407
Jeżeli sie zastanowić to Isco jest dużo lepszym i perspektywicznym piłkarzem. Jest Szybki ma strzał drybling i jest kreatywny. James ma natomiast bardzo precyzyjne podanie bardzo dobry rzut wolny i jest bardziej kreatywny niz Isco. Ale ma dwie wady. Jedna nie tak istotna druga bardzo poważna. James prawą nogą nie umie nawet podać piłki, ale najgorsze jest to, że jest strasznie wolny, jak rusza to jak wóz z węglem.
2017.03.06, godz. 00:28, Daniello11
A tak w ogóle to powinni zostać obydwoje, bo to najbardziej kreatywni zawodnicy w naszym składzie. Do tego Kova, który będzie powoli zastępował Modricia i Case do destrukcji. Również jak pisał szaman pozbyłbym się Kroosa. On nie daje żadnej legendarnej równowagi, z nim w środku dominują nas jakieś Eibary i Las Palmasy, Niemiec nie wie też co to przyspieszenie gry i prostopadła piłka. Wtedy zwolniłoby się jedno miejsce + pozbyć się kogoś z BBC, Benzemy albo Bale i zmienić ustawienie i wszystko by grało i hulało.
2017.03.06, godz. 00:25, Daniello11
Ogólnie niesamowita jest ta strona. Gdyby ten artykuł pojawił się tu z dwa miechy temu to wszyscy by pisali "James zostań, Isco won" wtedy co była fala hejtu na Isco. Teraz po kilku dobrych meczach już jest Isco zostań, James won. Jeszcze niedawno było Ronaldo król znowu nas uratował, teraz jest pozbądźmy się bezproduktywnej gwiazdeczki. Masakra, tu chyba 90% to jakieś dzieci z gimnazjum przesiadują, bo aż ciężko uwierzyć. :O Tu jeden mecz potrafi zmienić opinię o kimś o 180st.
2017.03.06, godz. 00:21, Daniello11
Najlepsza 10tka świata, najlepiej ułożona noga na świecie i papiery na ZP. Nikt nie strzela takich bramek i nie rozdaje takich piłek jak on. Sprzedanie go będzie głupsze niż sprzedanie Carlo.
2017.03.05, godz. 23:38, stary34
Poza tym isco walczy za dwoch a james co najwyzej wybije wolnego, albo roznego co z reszta i isco potrafi zrobic. Zdecydowanie isco powineien zostac.
2017.03.05, godz. 23:31, stary34
Heh, jednemu wolno szantazowac a drugiemu nie bo ja kosztowalem 80 baniek;), a jak sie kosztowalo tyle to powinno sie robic takie rzeczy ze to sie w glowie nie miesci, poki co gwiazdorzy. Isco jest i bedzie duzo lepszym zawodnikiem stworzonym do szybszej i bardziej kombinacyjnej gry. Nie rozumiem mistrzow wypowiadajacych sie o nim jako holownik, jak od zawodnika kreujacego gre wymaga sie przyspieszenia lub zwolnienia gry, co isco potrafi robic bardzo dobrze w przeciwienstwie do elektrycznego jamesa;)
2017.03.05, godz. 23:28, Bugajthc
Osobiście preferuje Isco ale zostawił bym obu. Granie 4ka w pomocy to powinien być standard, przed CKM musi grać ŚPO, a wtedy i James i Isco(który mógłby też zastępować modricia) mieliby swoje minuty. Oby grali do końca sezonu ile się da i zostali z nami na kolejny sezon. Obaj.
2017.03.05, godz. 23:26, memorix25
Szuka się problemu gdzie go nie ma. Każdy miałby szanse więcej grać z tych chłopaków i nawet Asensio gdy prawdziwy wrzód na tyłku Realu zostałby posadzony na ławie czyli BBC. Oni kompletnie nic nam nie dają prócz kilku bramek Ronaldo ale gdyby nie BBC to by ktoś inny strzelał i to więcej. Przez nich gramy wrzutkami, przez nich jest praktycznie zero prostopadłych piłek i gry kombinacyjnej. Do tego w dupie mają grę w defensywie i przez to też tyle bramek tracimy. Jakby chociaż nie wracali ale kontry wykorzystywali to by było spoko, a ile bramek strzeliliśmy z kontr w ty sezonie? Biegają jak kluchy (prócz Bale ale i tak stracił tego powera). Narzekamy na Modricia czy Kroosa, że grają na boki i do tyłu ale komu mają podać jak szanowni Panowie Ronaldo i Benzema nie potrafią urwać się obrońcom. Real niszczy potencjał 4 pomocników ponieważ nie ma dla nich miejsca bo grają święte krowy. Szanuję Ronaldo za zasługi ale liczy się dobro klubu. Możemy w lecie wymienić nawet całą pomoc ale jak nic nie zrobimy z tą 3 piłkarzy w ataku to dalej będzie to samo.
2017.03.05, godz. 23:23, Premiership
Buska14
Mam podobnie...
Zachodzę w głowę ale odpowiedzieć na to pytanie nie umiem.
No ale cóż tutaj czasami ludzie po jednym meczu sprzedają czy tam wyrzucają piłkarza i tak samo trenera raz kochają raz zwalniają, także chyba trzeba podejść do tego z większym dystansem :)
2017.03.05, godz. 23:18, terabajt
Po pierwsze to trzeba rozbic BBC. Ktos z tej trojki musi odejsc. Jeszcze niedawno bylem za sprzedaza benzemy, ale ostatni mecz uswiadomil mi ze jest on ograniczany przez Ronaldo. Bale wiecznie sie leczy. Ronaldo niestety na pewno nie zostanie jeszcze sprzedany, predzej bale albo benzema. W srodku pola takze trzeba zrobic maly porzadek. Po pierwsze Kroos, facet nie nadaje sie do Realu, jego gra polega na przerzutach, jest wolny nie ma dryblingu nie ma otwierajacych podan. Zamiast niego powinien grac isco/james. Niestety prawdopodobnie ktos z bich bd musial odejsc. I moim zdaniem niech to bd isco ktory jest holownikiem. Wiec podsumowowujac :kroos, isco, bale/benzema out
2017.03.05, godz. 23:15, memorix25
santiago619

Przecież napisałem, że to marzenie ale z takimi skrzydłami to by była masakra :)
2017.03.05, godz. 23:12, santiago619
@memorix25
No fajna ta fifa 17
2017.03.05, godz. 23:06, memorix25
A ja widzę to tak:

Kupić Hazarda i Bernardo Silve i zagrać w środku pola rombem z Casemiro i kogoś z dwójki James i Isco wrzucić na ofensywnego pomocnika (ja osobiście wole Isco), do tego dokupić napadziora młodego jak Mbappé. Jak kasy zostanie to bramkarza. Fajnie też by było kogoś na obronne ściągnąć. Takie mam marzenie.
2017.03.05, godz. 22:55, Buska14
Nie wiem skąd to uwielbienie co do Isco w ostatnich tygodniach. Przecież on od zawsze holował, holuje i będzie holował piłkę... To się nie zmieni. On nie jest zawodnikiem stworzonym do szybkiej gry z prostopadłymi piłkami, kontrami, grą kombinacyjną. Nie! To jest zawodnik w stylu przyjmij, zrób 2, albo nawet 3 kółka, spowolnij cały atak, oddaj piłkę dalej...
2017.03.05, godz. 22:44, adam70223
Zawsze James :D
2017.03.05, godz. 22:41, barbarzyńca
Prince_James
co nie zmienia faktu, że 9,5 to jednak pozycja w środku ;) i jeżeli uważasz, że tak wolny gracz jest nominalnym skrzydłowym, to gratuluję. james najlepiej czuje się w jako mediapunta i temu nie da się zaprzeczyć.
2017.03.05, godz. 22:40, Opuszczony
Obydwaj są potrzebni...
2017.03.05, godz. 22:39, Qeero
James>Isco
2017.03.05, godz. 22:38, Qeero
krzysio1012333

spod skrzydel to ci smierdzi gosciu
gdzie w 4:3:3 ty masz skrzydlo?
2017.03.05, godz. 22:37, Prince_James
barbarzyńca
To ze dla ciebie piłkarz jest wolny nie zmienia rzeczywistości.
James w Monaco grał na prawym skrzydle, w Monaco raz na PS raz na ŚPO. A w reprezentacji to on grał czesto jako 9.5.
2017.03.05, godz. 22:21, Fran10
James! Tyle w temacie!
Następną sondę juz mamy ;)
2017.03.05, godz. 22:20, Prelude
James niedługo bedzie musiał jechać na chip tuning, bo jest wolny niczym japoński samochód klasy powiedzmy, ze średniej.
2017.03.05, godz. 22:20, Hierro4
Dobrym rozwiązaniem byłaby zmiana formacji na gre 4 pomocników w rombie kosztem jednego napastnika. Wtedy drużyna z pewnością zyskałaby na kreacji i solidności w defensywie.
2017.03.05, godz. 22:16, barbarzyńca
krzysio1012333
a ty rozróżniasz w ogóle pozycję ofensywnego pomocnika i skrzydłowego? jak twoim zdaniem tak wolny (jak nie najwolniejszy w całej drużynie) piłkarz może grać na skrzydle?
2017.03.05, godz. 22:11, barbarzyńca
golden_CR_7
grają? no właśnie, że nie grają. skoro dla ciebie jedyną ambicją byłoby zgarnięcie kasy (i szczerze mówiąc nie tak dużej, inne kluby mogłyby zaoferować znacznie, nawet kilkukrotnie więcej) i posiedzenie na ławce nie mając wkładu w drużynę (co z tego że nie gram? ale trofea w cv sobie wpiszę? wpiszę!) to gratuluję. kariera piłkarza jest krótka, każdy chce pisać własną historię, a na ławce raczej im się to nie uda, bo są do niej przyspawani, bo chociaż nie wiadomo jak dobrą formę by prezentowali, a jak inni by grali tragicznie, to i tak nasze trio w środku grać musi. no ale cóż, każdy ma inne priorytety.
2017.03.05, godz. 22:09, 108810
James to ofensywny pomocnik, on może w trakcie meczu operować przez chwilę na skrzydle, ale to nie działa na dłuższą metę. Brakuje mu dobrego dryblingu i odpowiedniej szybkości.
2017.03.05, godz. 22:08, koonrath
James > Isco

Jak dla mnie James jest o wiele bardziej kreatywny od Isco.
Obydwoje maja swoje plusy, jak i minusy.

James jest typowo zawodnikiem ofensywnym, najbardziej wysuniętym pomocnikiem, widać że gra defensywna mu nie leży. I jeśli chodzi o ofensywę, to James jest zdecydowanie lepszy. Zaś Isco jest to takie typowe płuco drużyny, biega po całym boisku świetnie kontroluje swoją pozycje.

Ale jeśli miałbym wybierać kto ma zostać to mój wybór jest prosty. James.
2017.03.05, godz. 22:07, Zielonykolo
Moim zdaniem powinni zostać obaj bo widać że potrafią wejść na ten odpowiedni poziom. Po co sprzedawać kogoś kto gra już któryś rok z drużyną? Ale jakieś dziwne przeczucie mam że ktoś z pary James/Isco odejdzie minimum 80 do 90 baniek za tych dwóch panów. A zobaczymy co pokażą do końca sezonu a będą chcieli się pokazać żeby przekonać Florka itp czy też do tego żeby odejść do dobrej ekipy. Jedno jest pewne napastnik w lecie musi zostać kupiony. Albo jest wyjście takie żeby w końcu zacząć stawiać na młodych proste ale u Florka i Zidane to będzie ciężko.
2017.03.05, godz. 22:06, krzysio1012333
James w Monaco i Porto grał na skrzydle ,na MŚ też grał na skrzydle ,pierwszy sezon także grał na skrzydle
2017.03.05, godz. 22:05, barbarzyńca
krzysio1012333
nie to, żeby coś... ale chyba coś ci się pomieszało. wiesz, gdzie gra james w reprze? na "10". wiesz, gdzie grał w monaco? na "10". wiesz, gdzie grał na początku gry w realu? uwaga, uwaga - na "10". skrzydłowym był na początku kariery, grając jeszcze w porto, ale niestety przez jego warunki fizyczne się tam raczej nie nadaje, choć "od biedy" zagrać może.
i isco to również nie jest środkowy pomocnik. grając w valencii czy maladze, również był typową mediapuntą, ale z racji predyspozycji często cofany jest lekko do środka. nie bez przyczyny nazywany był (i dalej jest) nowym iniestą, pokazał to np. mecz z atleti, gdzie grając przed nominalną linią pomocy, a za napastnikami, grając w strefie "pomiędzy liniami", pokazał swój potencjał. więc jak chcesz nazywać kogoś gimnazjalistą, to najpierw się doinformuj ;)
2017.03.05, godz. 22:04, Tutaszek
krzysio1012333
Chyba nie wiesz co to skrzydłowy :D James grał pierwszy sezon za napadem grał podwieszonego a nie skrzydłowego no ale widać że u Ciebie skrzydłowy gra na OP :)
2017.03.05, godz. 22:04, golden_CR_7
obydwoje to są niezłe gwiazdeczki. weźmy sobie na logike: James i Isco grają w najlepszym klubie na świecie, dostają sowite zarobki, co chwile jakieś trofea, wiec spełniają się w Realu, a i tak im nie pasuje. Niech sobie Isco idzie do takiej Barcelony i niech sie zadowala Copa del Rey, a james nich sobie idzie do tego manchesteru i niech walczy o lige europejską i wtedy zapłaczą za Madrytem, a wtedy my im powiemy "nie dziękuje" i bedą żałować tych decyzji do końca swojego życia. taka prawda
2017.03.05, godz. 21:59, Bernabeu7
Masakra. To jest nonsens. Odejsc moze dwóch gosci ponizej 25 lat bo jedna swieta 32-letnia musi grac chocby nie wiem co.
2017.03.05, godz. 21:57, barbarzyńca
Stark
to też w sumie nie głupia opcja. można bale'a lubić, można nie lubić, jego gra może się podobać, może się nie podobać, ale tak naprawdę nie mamy z niego prawie pożytku, więcej przesiaduje w gabinetach lekarskich niż na boisku. dodajmy do tego, że to już dwudziestosiedmioletni gracz, który notabene miał być następcą cristiano, a on ani nie może złapać dobrej formy przez kontuzje, ani nigdy jak dotychczas nawet nie zbliżył się do poziomu ronaldo.
2017.03.05, godz. 21:53, krzysio1012333
Dla Mnie James zawsze był i będzie skrzydłowym ,a porównania z Isco są nie na miejscu.Już kolegą z gimnazujm wyjaśniam.Isco to Środkowy pomocnik ,zaś James od początku kariery gra na skrzydle ,pierwszy sezon w Realu gdzie grał doskonale ,grał uwaga.....na skrzydle ,przypadek ?.Nie wiem czy wiecie :) ale gdy Wy kibicowaliście Barcelonie lub innemy Bayernowi ,Bale miał przez prawie cały sezon miał kontuzje i na Prawym skrzydle grał James.Zidane robi błąd taki sam jaki robił gruby Rafciu ,ponieważ u grubego James zaczął grać na ŚPO.
Nie pozdrawiam
2017.03.05, godz. 21:50, Madridista2308
Mbappé i Bernardo Silva są świetni. Ten drugi to stylem gry przypomina Messiego.
2017.03.05, godz. 21:50, barbarzyńca
ludzie, co wyście się tak uczepili tego, czy ktoś jest zdeklarowanym madridistą, czy nie? już któryś z graczy (modrić? isco? nie pamiętam, poprawcie mnie jeśli gadam głupoty) powiedział, że klub można pokochać kiedy się w nim jest, nagle stajesz się jego częścią. i co z tego, że taki isco np. ceremonialnie nie całuje herbu? wychodząc na boisko rzeczywiście haruje jak wół i temu nie da się zaprzeczyć. di maria też raczej stuprocentowym madridistą z serca nie był i pomijając to, czy komuś się jego gra podobała czy nie, to woli walki i zaangażowania odmówić mu nie można. morata i nacho są madridistami i co? co jakiś czas słyszymy o potencjalnym odejściu któregoś z nich. dlaczego? bo po prostu chcą grać. popatrzcie na takiego callejona. kocha real, ale odszedł, w poszukiwaniu częstszej gry i rozwoju, bo tutaj byłby głębokim rezerwowym. a z casillasem już się nie pamięta jakie były przygody? a niby wielki madridista. ramos tak samo, niby oddałby serce za klub, ale jak poszło o pieniążki, to nagle zaczęły się jakieś dziwne akcje, mimo, że skład w realu ma pewny jak mało kto.
tak więc przestańcie za przeproszeniem pieprzyć o madridistach, barcelonistach i innych pierdołach, bo zazwyczaj to są tylko puste słowa, patrzcie, co zawodnik pokazuje na boisku, a głównie chodzi o zaangażowanie i wolę walki, bo to jest najważniejsze.
2017.03.05, godz. 21:49, Stark
Rozwiązanie jedyne słuszne, banalne, a jednocześnie niemożliwe do zaistnienia- obaj wyżej wymienieni zostają, Bale zostaje wypchnięty z klubu
2017.03.05, godz. 21:40, Madridista2308
Cholernie ciężki wybór. Niby więcej przemawia za Isco, ale jak sobie przypomnę pierwszy sezon Jamesa w Realu to Isco czegoś takiego w życiu nie grał. No tylko pytanie, czy Kolumbijczyk jest w stanie wrócić na ten poziom, kosmiczny poziom, gdy był w topie pomocników na świecie.
2017.03.05, godz. 21:39, barbarzyńca
108810
rozumiem, ale to raczej niezrozumienie przez niektórych sensu artykułu, james niczego na nikim nie wymusza, czeka raczej na rozwój sytuacji i wtedy podejmie decyzje, czy po prostu warto mu zostać. z isco sytuacja z pewnością jest taka sama, pewnie też patrzy w ten sposób. nie dość, że minut jest mało nawet dla jednego, to jeszcze trzeba rozdzielać je między dwójkę.

Szaman10
oj, narazisz się zaraz co niektórym ;)
2017.03.05, godz. 21:36, Matiseq
James to madridista od dziecka, czego nie można powiedzieć o Isco, który niegdyś kibicował Barcelonie. Wybór jest prosty, hasta luego, Alarcon.
2017.03.05, godz. 21:32, Szaman10
Na chwilę obecną lepiej jest zostawić obu i sprzedać człapiącego Kroosa, który nie przyspiesza gry, rozgrywa na 60 metrze z Casemiro i Kovačiciem. A tacy co dobrze potrafia dośrodkować to u nas są.
2017.03.05, godz. 21:31, Cheetah
Nech odejdą Bale i Benzema.
2017.03.05, godz. 21:31, 108810
barbarzyńca

Ale ja wiem, że to jest logiczne i nawet pisałem o tym. Problem w tym, że dla mnie ten artykuł ma negatywny wydźwięk (i chyba nie tylko dla mnie skoro już zaczęło się bajdurzenie o gwiazdorzeniu). Brzmi to jakby James miał szantażować klub i żądać odejścia Isco. Wątpię, żeby tak było. Taka sytuacja wynika raczej z trzeźwego spojrzenia na sytuację w drużynie (dodam tylko, że to rewelacje z asa, wydają się być raczej logiczne, ale malutki dystans bym zachował). James wie, że w przypadku pozostania Isco pewnie powtórzyłaby się sytuacja z tego sezonu. Zresztą w drugą stronę jest podobnie, myślę, że jeśli byłoby coś co mogłoby chociaż trochę przekonać Isco do pozostania to właśnie odejście Kolumbijczyka.
2017.03.05, godz. 21:28, luka59
Ten artykuł został napisany chyba tylko po to, żeby po raz kolejny rozpocząć debate JAMES VS ISCO, w której każdy wytyka błędy piłkarzy.
2017.03.05, godz. 21:24, kinga04
Isco pewnie podobnie myśli. Nie zdziwię się, jeżeli obaj odejdą.. W Realu tymczasowo nie ma miejsca dla 10, a granie tam gdzie jest akurat miejsce bo ktoś ma kontuzję jest raczej irytujące.
2017.03.05, godz. 21:20, Veldrin
kalunie22

Myślisz, że oni wszyscy kochają tę drużynę? :) Kochają może Nacho, Ramos, Carvajal, Morata, i może paru innych. Większość z nich kocha pieniądze i lubią grać w piłkę. Wcześniej nie byli kibicami tego klubu tak jak my, przyszli bo Real to najlepszy klub na świecie i mogą walczyć o trofea i zarabiać kupę kasy, a przede wszystkim to ich praca.

Ja cenię Isco przynajmniej za jego szczerość i nie kłamie jak to on kocha teraz Real i jak bardzo chce tu zostać. Mówi szczerze, że jest tutaj szczęśliwy, ale zobaczy co dalej bo zależy mu na częstszej grze. Ilu to już było, że po przejściu do klubu nagle mówiło, że od dziecka kibicowali tej drużynie...

Dużo bardziej jako zawodnik podoba mi się Isco. On każdym dotknięciem piłki pokazuje, że ma niesamowite umiejętności. Jamesowi zdarzy się przebłysk i pośle idealne podanie albo walnie piękną bramkę, ale to jest rzadkość. Ponadto Isco daje dużo więcej drużynie w odbiorze.
2017.03.05, godz. 21:20, barbarzyńca
108810
ale co by nie mówić, to wydaje się to całkiem logiczne i to w obydwie strony. james i isco w jednym zespole wykluczają się nawzajem, może jeszcze gdyby walczyli między sobą jedynie o pierwszy skład, a oni nie dość, że muszą pokazać, który jest lepszy, to jeszcze potem ten, który prezentuje się lepiej, musi dodatkowo walczyć o miejsce w 11, bo jedyne co do tej pory wywalczył, to ewentualnie wcześniejsze wejście z ławki.

i po wczorajszym meczu studzę zapędy, bo eibar wczoraj naprawdę nie postawił nam praktycznie żadnych warunków, ale z drugiej strony gra się fajnie kleiła, a na boisku nie było... kroosa. zaraz się zlecą co niektórzy i mnie zbluzgają, ale ja od dawna dalej uparcie twierdzę, że nasza gra bez kroosa wygląda lepiej (już nie chce mi się tłumaczyć dlaczego, mówiłem o tym wiele razy) i to właśnie z nim bym się pożegnał, a zostawił wyżej wspomnianych isco i jamesa, którzy walczyliby o wyjściową jedenastkę obok case i modricia, a nierzadko mogliby grać równocześnie. ale co ja tam wiem. i tak mnie zaraz ktoś obedrze ze skóry za to, co mówię o kroosie ;)
2017.03.05, godz. 21:13, F1Misteria0730
I właśnie jeden lepszy mecz i "prasa" szuka miejsca do destabilizacji. News wyssany z palca tak jak większość pisanych przez ASa
2017.03.05, godz. 21:13, Terry272
kalunie22

Masz racje bo to Isco w SRODKU SEZONU mowi ze mozliwe ze opusci klub w styczniu. Napewno nie wplywa to na plotki i nie daje dodatkowego tematu do szukania konflikto w druzynie:D

KOCHA TEN KLUB a Isco najchetniej strzelalby w Realu samoboje byleby barka wygrala
2017.03.05, godz. 21:11, DoctoreL
Sorzedać Balea i będzie miejsce dla obu
2017.03.05, godz. 21:10, 108810
I oczywiście As jak zwykle nie zawodzi (ale oni lubią srać na własne podwórko), typowy artykulik napisany tak, żeby mógł wejść jeden z drugim i napisać to swoje sakramentalne: "eee James nieprzydatny ma tylko jedną nogę", "Isco holownik", "już gwiazdorzy" i moje ulubione *imię piłkarza* >>>>>>>>>>> *imię drugiego piłkarza*. Klasyka gatunku.
2017.03.05, godz. 21:06, kalunie22
James przynajmnie wie czego chce, kocha ta druzyne i chce zrobic dla niej jak najwiecej. A u isco tego nie widac predzej czy pozniej trafi do barcelony, sam kiedys z nimi sympatyzowal
2017.03.05, godz. 21:05, repsev
a może zmiana formacji na taką, żeby była "10" i niech walczą o to miejsce ?
co ja się oszukuję, 433 do 2021 roku
2017.03.05, godz. 21:02, jareknowik
Pomijając prawdziwość tej informacji. Chciałbym by oboje zostali ale to chyba nie możliwe do wykonania. Ogólnie te lato będzie bardzo interesujące dla wszystkich w Realu bo będzie trzeba wybrać kto jest dla nas najważniejszy. Każdy praktycznie pokazuje że mógłby grać w pierwszym składzie. Ja osobiście latem pożegnałbym w chwale LM i Ligi Crisa. Wiem że jest to zawodnik który daje nam sporo, jednak chciałbym by się dokonało przekazanie pałeczki w zespole. Przejść na 4231/442 w rombie na stałe i można wykorzystać potencjał naszych pomocników. Będzie się działo, bo długo już nikt o głośnym nazwisku do nas nie przyszedł, ale jak przyjdzie to aktualni zawodnicy mogą się spakować i poszukać nowego zespołu.
2017.03.05, godz. 20:55, Quari44
James jest bezproduktywny od 1,5 roku, ISCO jak wchodzi to haruje, a ten jak zwykle płacz... ISCO >> james
2017.03.05, godz. 20:53, wasioreq JLB
pixi

Ty to chyba oglądasz mecze od tego sezonu.
2017.03.05, godz. 20:53, CZITERq
James. Tylko James. Chłopak ma niesamowity talent tylko potrzebuje wsparcia
2017.03.05, godz. 20:52, 108810
Zresztą cały czas męczy mnie przeczucie, że obaj odejdą.
2017.03.05, godz. 20:51, 108810
Co za zaskoczenie, przecież to było od dawna wiadomo. Nie ma miejsca nawet dla jednej 10 w taktyce Zizou, a my mamy 3. I nie jest to kwestia żadnego gwiazdorzenia, ale trzeźwego podejścia do sytuacji. Oczywiście zaraz jakaś drama queen przyjdzie z teorią, że James polazł do Florka i wprost wypalił, żeby wywalić Isco, bo inaczej sobie pójdzie. Myślicie, że Hiszpan swojego pozostania nie uzależnia w jakiś sposób od sytuacji Jamesa? Na pewno, gdyby Kolumbijczyk odszedł, byłoby mu łatwiej. Tak samo jest z drugim.
2017.03.05, godz. 20:46, luka59
To jasne, że jak jeden odejdzie to drugiemu będzie łatwiej dostać się do pierwszego składu. To tylko kwestia czasu, który z nich opuści klub bo niestety, ale mamy tłok pomocników. Nie sądze, żeby James wprost postawił taki warunek Zizu albo Florkowi. To było wiadome, że jeśli któryś z nich zostanie to będzie miał okazje złapać tutaj rytm. To nie jest gwiazdorzenie tylko myślenie.
2017.03.05, godz. 20:46, Syntia
Obu uwielbiam ale jak mam wybrać to :

Tylko James ♥♥
2017.03.05, godz. 20:45, raull ganzo
Kiedyś miałem z tym problem....

Wiedziałem, że przyjdzie taki moment, iż jeden z nich będzie musiał odejść. Nie ma w tym klubie miejsca dla dwóch takich świetnych zawodników na tej samej pozycji. Tym bardziej kiedy oboje chcą grać wszystko co się da i jeden jak i drugi łapali by się do "11" w większości świetnych klubów w Europie...

Kiedyś miałem problem z oceną który z nich jest bardziej przydatny Realowi. Wiadomo - jeśli nie byłoby ich obu w klubie, obu bym chciał tutaj na Bernabéu zobaczyć, bo obaj to wspaniali zawodnicy których uwielbiam.

Ale na tę chwilę, i to się już nie zmieni w moich oczach.

Isco > James

Moje uwielbienie dla Jamesa jest wielkie, ale mam nadzieję że odejdzie. Jeśli już któryś z nich musi odejść, chcę by odszedł James i pozwolił grać naszej perełce.

Vamos Madrycie!
2017.03.05, godz. 20:45, KrzysiekBoard
No i super gosia
2017.03.05, godz. 20:44, Gosia96
Ja także wolę Isco. 😀
2017.03.05, godz. 20:44, KrzysiekBoard
Niech odejdzie nikt go nie chce , wolę Isco
2017.03.05, godz. 20:43, Premiership
Niech zostanie i gra w trójce pomocników z Kazkiem/Kroosem i Modriciem, tylko on jako wystuniety. Jako jedyny w obecnej kadrze potrafi uruchomić napastników piłką prostopadłą i właśnie on jako "posyłacz ostatniego podania" jest bardzo groźny :) Jeżeli miałbym wybierać James - Isco wybrałbym Kolumbijczyka bo moim zdaniem jest nam w stanie więcej zaoferować jeżeli chodzi o grę ofensywną :)
2017.03.05, godz. 20:42, magnum128
co Wy p***licie, James > Isco od zawsze na zawsze
2017.03.05, godz. 20:42, franekk
Moim zdaniem lepsza byłaby sprzedaż Jamesa: bo a) nie jest wcale lepszym piłkarzem od Isco b) da sie go sprzedać znacznie drożej c) Isco jest Hiszpanem. ale najlpiej nie sprzedawać żadnego
2017.03.05, godz. 20:41, Veldrin
Wolałbym, żeby to Isco został a James odszedł. Bez dwóch zdań. Więcej minut wolałbym dla Asensio niż dla niego. Ale Marco jestem pewien, że pójdzie na wypożyczenie.
2017.03.05, godz. 20:39, Romario-11
Jak nie grał na KMŚ? Z tego co pamiętam, to wszedł w półfinale na 15 minut, i nawet zanotował asystę. Jak już to nie zagrał w finale a nie w turnieju
2017.03.05, godz. 20:38, pixi
Jednonogi za 80 mln pokazał coś na tle Eibar i już gwiazdorzy ?
Snickersa...

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama