REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2016.05.05, godz. 01:08, Leszczu

Dzisiejsze okładki

Fot. RealMadryt.pl

Awans Realu Madryt do finału Ligi Mistrzów i powtórka hiszpańskiej potyczki na szczycie sprzed dwóch lat to główne tematy czwartkowych wydań hiszpańskich gazet.

MARCA

„CO ZA SZALEŃSTWO!” – Real Madryt zagra czternasty finał Pucharu Europy w swojej historii. MARCA imponuje podwójną okładką, a powód nie jest byle jaki – dwa lata po finale w Lizbonie powtórzy się hiszpański finał z udziałem tych samych drużyn. Sergio Ramos mówi: „W finale zostawimy duszę”, a Cristiano chwali kibiców: „Byli dziś spektakularni”.

„Spełniona obietnica” – gracze Atleti obiecali kolejny finał i spełnili oczekiwania kibiców. Raúl Tamudo twierdzi, że wciąż ma przyjaciół culé, a Leonardo Ulloa mówi, że Leicester to jego życie. Wisienką na torcie ma być hiszpański finał Ligi Europy.

AS

„VIVA MADRID” – w Mediolanie znów naprzeciwko siebie staną ekipy, które mierzyły się w finale dwa lata temu. Gol Bale'a po rykoszecie od Fernando wprowadził Los Blancos do czternastego finału o Puchar Europy w swojej historii. City nie stwarzało zagrożenia, ale przez niepewność napięcie było do samego końca. Mecz z loży oglądał król Hiszpanii, Filip VI Burbon, obok którego zasiadła Zofia Burbon, jego córka. Cristiano powiedział: „Byliśmy lepszą drużyną i jesteśmy zasłużonymi finalistami”.

„Sevilla i Villarreal o pełną hiszpańską pulę” – dziś ekipy Unaia Emery'ego i Marcelino zagrają o finał Ligi Europy. Atlético rozdysponuje 20 tysięcy wejściówek na finał w Mediolanie.

El Mundo Deportivo

„Rewanż z rykoszetu” – Real Madryt i Atleti znów zagrają w finale. Los Blancos pokonali bardzo słabe City dzięki bramce samobójczej Fernando.

„Leicester światową stolicą futbolu” – trzeba przyznać, że nie najlepszy timing Katalończyków. „Jedenaście teczek Roberta” – dyrektor sportowy Barcelony przyjrzy się przyszłości takich piłkarzy jak Alves, Douglas, Bartra, Masip, Sandro, Aleix, Arda, Adriano, Munir, Vermaelen i Ter Stegen.

Sport

Cholistas (wyznawcy filozofii Diego Simeone – przyp. red.), ale tylko na jeden dzień”. Katalonia już wie, za kogo trzymać kciuki w finale 28 maja. „Real bez trudu i chwały awansuje przeciwko jeszcze słabszemu City”.

Zakładka „poufne”: Messi jest przekonany, że Barcelona zdobędzie dublet. Do tego Ter Stegen ogłasza, że nie ma zamiaru odejść.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Przegląd prasy

Komentarze

2016.05.05, godz. 21:40, Mongi2004
Raúl Madrid . Przeczytaj mój komentarz i przeczytaj jeszcze raz swoją odpowiedź do Mojego komentarza i zastanów się czy na pewno odpowiedziałeś na Mój komentarz. Twoja odpowiedź do Mojej ma się kompletnie nijak i Ja jej nie rozumie !
2016.05.05, godz. 18:32, grzywka144
widze ze masc na bół dupska nie pomaga kataloncom :D hehehehe
2016.05.05, godz. 14:35, kukułeczka
ryba229

Na podstawie sześciu spotkań fazy pucharowej stawiasz takie tezy? A co ze statystykami z ligi?

PS. I jak z tymi Rodríguezami? Ogarnąłeś?

2016.05.05, godz. 14:32, ryba229
kukułeczka

Ale rozmawiamy o BBC. O tym, ze wedlug was mamy najlepszy atak na swiecie, a tutaj ani Benzema ani Bale bramki nie strzelili. ZERO. Czas wzmocnic druzyne, bo drugi raz takiego szczescia w losowaniach jak w tym roku miec nie bedziemy
2016.05.05, godz. 14:24, niszczu
ostatni mohikanin,

a ja Ci proponuję przeczytać ten artykuł:

http://www.realmadryt.pl/index.php?co=aktualnosci&id=66532

Dokładnie to o czym napisałem tu wcześniej.
Półfinał LM to nie miejsce na grę "dla oka", tu trzeba grać tak, żeby zmaksymalizować szanse na awans. I to wczoraj zrobił Real doskonale, zupełnie neutralizując ManCity. A czy to City było takie słabe, czy jednak Real taki mocny, okaże się w finale.
2016.05.05, godz. 13:40, kukułeczka
ryba229

Mylisz się. Jednego gola zdobył JESE Rodríguez a w rewanżu JAMES Rodríguez.

https://www.youtube.com/watch?v=NTtj5L-9Aiw

https://www.youtube.com/watch?v=85edpwXF-eA
2016.05.05, godz. 13:36, ryba229
kukułeczka

Nie, nie myle sie sprawdz sobie
2016.05.05, godz. 13:01, Uberaman
qwerty36i6, tzn? O jakim szacunku tu bredzisz? "Nasz" zespół awansował do wielkiego finału, liczymy na jego triumf w tymże finale i kropka. Czy to jest brakiem szacunku wg Ciebie o oświecony? :))

Słabe te podszywki ostatnio..albo my za sprytni po tylu latach doświadczeń z tymi w paski :))
2016.05.05, godz. 12:57, namenooo
Moim zdaniem zagraliśmy to co mieliśmy zagrać. Bez Karima i Casemiro na prawdę dobrze wyszło obawiałem się, że może być gorzej. Lepiej i bezpieczniej by się oglądało jak by był wynik 2:0 bo tak byle jaka sytuacja i już byłoby nie Ciekawie. Ogólnie mecz pod kontrolą, nie musieli się bardzo męczyć. ISCO wielki plus... Jese - on i tak moim zdaniem jest najlepszy jeśli chodzi o zmiennika i wchodzi na zmęczoną drużynę. Ramos - Pepe idealnie bez zastrzeżeń Carval robił swoje. Marcelo trochę gorzej raczej miał zakaz zapędzania się pod pole karne, albo brak "Dnia wczorajszego"
Moim zdaniem Toni stanął na wysokości zadania nie ma co powiedzieć zrobił swoje jak się patrzy :) Modrić ok Isco mam nadzieję na przebudzenie. Jamesa - Lubię go strasznie, ale nie wypowiem się nic w jego temacie każdy widział jak by strzelił w tamtej sytuacji bramkę myślę, że nikt nic by nie powiedział a tak zostawiam bez komentarza. Bale ---- ehhh szkoda 2 bramka była by piękna. Czy on wart te 100 Baniek (nie wiem) ale końcówkę sezonu RATUJE realowi, mówcie co chcecie moim zdaniem w tym momencie z BBC najlepszy. Ronaldo --- nie jest w pełni sił, ale możemy mu dziękować, że odważył się grać widać, że go noga boli Ciągle na nią uważał nie robił swoich sprintów do piłki, BYŁ to już jest strach dla obrońców. LICZĘ na niego w Finale. Navas zrobił swoje nic dodać nic ująć. On to zazwyczaj najpewniejszy punkt zespołu.

24 godz temu jeśli ktoś by Mi dał 1:0 dla realu w ciemno BRAŁBYM. Mecz możę nie był intensywny jakiś super dla oka, ale wygrany FIZYCZNIE JAK I TAKTYCZNIE. Nie mam im nic do zarzucenia biorąc pod uwagę, że to już końcówka sezonu, a jeszcze 4 miesiące temu nie wierzyłem, ze będziemy w 1/4 BARCELONA może sobie mówić, że trafiliśmy najłatwiej itp czy tam atletico, ale weźmy pod uwagę Nasze kontuzję, za czasów CARLO przegraliśmy wtedy wszystko......

Zespół oceniam na 4 myślę, że więkość z Nas tak uważa.
2016.05.05, godz. 12:43, kukułeczka
ryba229

Chyba się mylisz. James Rodríguez to nie Jese Rodríguez.
2016.05.05, godz. 12:41, qwerty36i6
Mając takich rywali to i Arsenal byłby w finale. Atlético nie znalazło się tam przypadkiem, dlatego zachowajcie szacunek.
2016.05.05, godz. 12:39, ryba229
kukułeczka

Jedna na wyjezdzie i jedna w rewanzu. Nie ma chyba, sa statystyki na stronie Uefa i kropka.
2016.05.05, godz. 12:38, FilibbMadrista
Odnośnie wczorajszego meczu: Moim zdaniem zagraliśmy świetne spotkanie. Nie było żadnych błędów w obronie ani głupich strat. Szkoda słabej skuteczności. Nie wiem jak kilka z tych strzałów nie wpadło. Co do City- nigdy nie widziałem żeby półfinałowa drużyna nie umiała przeprowadzić ŻADNEJ składnej i zaskakującej akcji. Wydawało mi się, że tylko Hartowi zależało, bo bronił świetnie.Zasłużenie jesteśmy w finale
2016.05.05, godz. 12:36, ostatni mohikanin
niszczu
A ja powiem, że tylko małolaty mogą być zadowoleni z tego co zagrał real.
2016.05.05, godz. 12:35, tm280
Sfrustrowani kibice Barcelony czy innych klubów mogą mówić sobie co chcą ale to my jesteśmy w wielkim finale. To był nasz szósty półfinał z rzędu i drugi finał w ciągu trzech sezonów. Jesteśmy jedną z najlepszych drużyn na świecie.
Nawet jak nasza gra pozostawia dużo do życzenia jesteśmy w czołówce. Nie błyszczeliśmy w tych półfinałach ale nie pozwoliliśmy City na nic.
W finale z Atlético które imponuje skutecznością i organizacją gry. To ich drugi finał w ciągu trzech lat. To nie jest przypadek.
2016.05.05, godz. 12:34, ostatni mohikanin
batigol88
Słuszna uwaga. Jednak uważam, że w tej sytuacji ciężko określić czy piłka przed kontaktem z obrońcą nie leciała w światło bramki. Moim zdaniem bramka powinna być uznana bale'owi.
2016.05.05, godz. 12:33, niszczu
Sorry, ale tylko małolaty mogą być zawiedzione wczorajszą grą Realu.

Wczoraj nasi zagrali idealnie taktycznie - nie ruszyli "na hurra" do ataku ryzykując nadzianie się na kontrę (która w przypadku utraty bramki mogła bardzo skomplikować nam mecz lub nawet pozbawić awansu), tylko całkowicie zneutralizowali poczynania ofensywne MCity i cierpliwie poczekali na swoją szansę. Prowadząc 1:0 cały czas kontrolowali grę, atakując i tworząc sytuacje podbramkowe, ale nie zapominając o obronie i nie podejmując zbędnego ryzyka (które było niepotrzebne i wręcz niewskazane).
To nie jazda figurowa na lodzie, tylko piłka nożna - żeby wygrać trzeba strzelić o gola więcej od przeciwnika, a nie pięknie grać.
2016.05.05, godz. 12:32, kukułeczka
qwerty36i6

Moim zdaniem obecne Atlético wcale mocniejsze nie jest. A Real to Real, wierzę, że będzie Undécima.
2016.05.05, godz. 12:28, qwerty36i6
W finale Atlético nie odpuści. To nie jest Real, który 2 lata temu bił Bayern 5:0, a Atlético jest dużo silniejsze i bardziej doświadczone. Stawiam na pierwszą wygraną w Lidze Mistrzów.
2016.05.05, godz. 12:26, batigol88
Ostatni mohikanin
Dlatego ze pilka nie leciala w swiatlo bramki a strzal Alonso tak.
2016.05.05, godz. 12:17, ramosvamos
co wy też jak pike? wolicie przegrać niż wygrać w takim stylu?jestkoniec sezonu,mecz był dobry tylko celowniki źle ustawione
2016.05.05, godz. 12:17, kukułeczka
ryba229

Chyba nie.
2016.05.05, godz. 12:16, ostatni mohikanin
ryba 229
A skąd ty wiesz czy Bale dośrodkowywał czy strzelał skoro piłka do momentu kontaktu z obrońcą city leciała z pół sekundy a bale zamachnął się jakby strzelał??? Skoro bramka była zaliczona jako samobój to czemu gol alonso z atletico jest zapisany jemu???
2016.05.05, godz. 12:16, ryba229
kukułeczka

Jese dwa razy z Roma
2016.05.05, godz. 12:15, ramosvamos
słaby Real w finale, to jaka jest barca?
2016.05.05, godz. 12:01, FanRealu1902
Jezu jaki ból dupy katalońców, to nie nasza wina, że ich drużyna nie chciała biegać, jak rok temu mieliśmy Atlético w 1/4, to pisali, że najsłabsza drużyna nam się trafiła, a jak dostali w tym roku Atlético, które remisowało/przegrywało w lidzę, to wielka potęga, hahaha. Dostali w tym roku w 1/8 Arsenal, który gra jeszcze bardziej żałośnie od City, ale nie City to największe pachołki, bo my ich wylosowliśmy.
2016.05.05, godz. 11:42, ptych
Taiczo
Athleti? Co to za druzyna?
2016.05.05, godz. 11:42, kukułeczka
ryba229

Jese dwie ?
2016.05.05, godz. 11:40, ryba229
kukułeczka

Ja mowie o BBC. A dokladnie strzelal Ronaldo i dwie Jese, Wczorajsza bramka zostala zaliczona jako samoboj i slusznie, bo Bale dosrodkowywal i byl rykoszet. MIelismy duzo szczescia w tej LM i dobrze, bo wczesniej wiele razy z nami ktos mial mecz zycia czy to bramkarz, czy napastnik i przegrywalismy. Teraz sie wyrownalo, ale trzeba spojrzec trzezwo - jezeli Bale kosztujacy 100mln nie strzela bramki w LM zadnej w tym sezonie, to cos tu jest nie tak. Tak samo Benzema zero od konca fazy grupowej. Czas sie wmocnic wreszcie.
2016.05.05, godz. 11:38, musial91
Oby Arbeloa zagrał z Valencią. Chociaż 5 minut,żeby pożegnał się z Bernabéu :(
2016.05.05, godz. 11:37, Taiczo
LaLiga dla Athleti
LM dla Realu
Puch Króla dla Sevilli
Tak to się musi skończyć.
2016.05.05, godz. 11:21, kukułeczka
ryba229

Strzelał tylko CR7? A Jese, James i wczoraj Bale?
2016.05.05, godz. 11:20, guti234
Wszystko wszystkim ale jak Zidane będzie chciał grać tak jak teraz to potrzebne są wzmocnienia a szczególnie defensywny pomocnik i środkowy napastnik bo Jese nie nadaje się na 9 jak nie ma Benzemy to nie ma wartościowej 9 i tam leży problem,Jese dobry ale raczej na skrzydło.Mam nadzieje że na finał wszyscy będą gotowi
2016.05.05, godz. 11:17, ryba229
Radze nie popadac w euforie. Statystyki nie klamia - w fazie pucharowej LM strzelal tylko Ronaldo. To jest pilkarz ktory dal nam final. Benzema i Bale 0 goli. Cieszmy sie z szczesliwego losowania, z awansu, wygrajmy LM, ale zrobmy przebudowe latem. Nie da sie tego powtorzyc skoro z ataku tylko jeden gosc strzela, a reszta 0.
2016.05.05, godz. 11:16, KingRagnar
A więc kolejny finał Realu.. od czasu Lizbony w zespole doszło do kilku znaczących zmian (np. Di Maria, Khedira). Marzy mi się taki rajd Lucasa w stylu Angela z dogrywki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2016.05.05, godz. 11:14, arkadius9318
Dla mnie mecz tez był pod kontrolą. Walczymy na dwóch frontach, jest koniec sezonu. Po co marnować siły na City, które jest ospałe i nic nie biega. 0 strzałów celnych na bramkę. Przed Nami przecież Walencja. Dla mnie taktycznie na 5! Trzeba trenować "cierpienie" przed Atlético. No i tak moim skromnym zdaniem, gole pokroju Bale z wczoraj nie powinny być uznawane jako samobój.
2016.05.05, godz. 11:11, Vazquez
marcinboro

pisalem o tym nizej - pelna zgoda

zizu jest nadzwyczaj dojrzaly taktycznie - widac ze mysli strategicznie o meczu nie podpala sie gdy nie trzeba

wlasnie tak mamy zagrac z atletico
2016.05.05, godz. 11:11, Uberaman
Wracają Karim, Casi na finał bankowo, jestem spokojny o ten zespół. Poćwiczą niekonwencjonalne zagrania w ataku żeby ten mur trochę oszukać, nieco szczęścia i gole wpadną. Zespół Real ma lepszy od materacy piłkarsko.
2016.05.05, godz. 11:01, marcinboro
Uberaman,

Bo wszyscy by chcieli, żeby Real grał i skutecznie, i pięknie, a to nam nie wychodzi od jakiegoś czasu... Ale jak dla mnie do końca maja mogą grać tak jak teraz, jeżeli mamy wygrać LM.
W sumie fajnie, że generalnie robi się z Atlético faworyta finału, nigdy to specjalnie Realowi nie służyło. Niech się jeszcze Atlético zmęczy trochę w lidze i czekamy na powtórkę sprzed dwóch lat :)
2016.05.05, godz. 10:56, królewscy CF
Jesteśmy w finale LM a niektórym jeszcze nie dogodzi to ja już nie wiem...
2016.05.05, godz. 10:50, Uberaman
marcinboro, bo młodzi są, narwani, z nikłym doświadczeniem, wiedzą..muszą dorosnąć :))
Jak Real odpadał z Bayernem przy pięknej grze, traconych golach, Mourinho klęczącym przy karnych..to był koszmar, piękny przykład brutalności 1/2 LM. Tu mamy pewny awans, pełna kontrola..i co? I źle, bo młodzikom zawsze jest źle, taka mentalność obecnej młodzieży.
2016.05.05, godz. 10:50, Koksik17
Hala Madrid!
2016.05.05, godz. 10:47, marcinboro
Mecz z City nie powalał, ale taktycznie Zidane mnie zadziwia coraz bardziej. Oczywiście mógł rzucić się na City niczym na Wolfsburg... Pytanie tylko po co... Real zagrał tak, aby zastopować City. Z pomysłem, strzelili gola, a potem czekali co zrobi City. Problem w tym, że City nie zrobiło nic. Po co więc Real miał szaleć ?
Jak we wtorek tak zagrało Atlético, to wszyscy piali z zachwytu nad zmysłem taktycznym Simeone. Trochę niesprawiedliwe jest więc czepianie się taktyki Realu.
2016.05.05, godz. 10:42, Uberaman
e_santiago_b no liczę na to, jak Real zagra ostrożnie, wycofany jak wczoraj to materace z tym bydlakiem Simeone szału dostaną :))
2016.05.05, godz. 10:41, e_santiago_b
Uberaman
Apogeum tego zjawiska sięgnie 28 maja.
Ale będzie ich bolało, nie mogę się już doczekać. :)
2016.05.05, godz. 10:37, Uberaman
e_santiago_b, prawda? :)) Ich tam boli już od GD, nie dają się im Królewscy zaleczyć, oj nie dają.
2016.05.05, godz. 10:36, Uberaman
Pablo 22, a może: "Panowie trzymać te tyły do jasnej ciasnej, powtórki z Niemiec być nie ma prawa! Próbujcie ale z rozwagą bo City nie ma prawa dziś strzelić"
2016.05.05, godz. 10:35, e_santiago_b
Och, jak się miło czyta ten ból dupy i frustrację bordowych dzieci. :)
Miiód na me serce... jeszcze taki słoneczny dzień. :)
2016.05.05, godz. 10:33, TheGalactico
Je***e katalonce, boli dupa? Ma boleć :)
Madryt znowu stolicą piłkarskiego świata, czekamy na finał!
Hala Madrid!
2016.05.05, godz. 10:28, ostatni mohikanin
Madridista2308, Matheo89
Popieram. Mam podobne odczucia.
2016.05.05, godz. 10:24, ptych
Matheo89
Jestes takim krytykiem, ze az rece opadaja, rozumiem ze dzisiejsza epoka internetu polega na anonimowym hejcie ale nie przystoi to komus z rocznika 89, na co wskazuje nick. Nie wiem czy jestes tak fatalnym kibicem czy sie pod niego podszywasz. Przestan sie mazac, chlopaki nie placza.
2016.05.05, godz. 10:19, pyjter1902
Eehh te katalońskie pismaki. Zresztą nic nowego. Prawda jest taka, że Real zasłużył na finał.
2016.05.05, godz. 10:18, Kmfip
Aj tam nie bylo tak zle, bez Benza i Ronaldo po kontuzji zagralismy przyzwoicie, w srodku cos tam potrafili rozegrac to jest LM wiec trudno wymagac prowadzenia gry przez 90 min. Z Atlético bedzie ciezej dobrze bronia, a i wyjsc z kontra potrafia ;)
2016.05.05, godz. 10:16, Pablo 22
ZIdane obrał genialną taktykę wczoraj: ,,Panowie, nie przemęczamy się zbytnio. City jest bardzo słabe i tak wygramy. Gramy na 20% bo w lidze trudny mecz z Valencią'' ;d
2016.05.05, godz. 10:13, ptych
Szkoda, ze awansowalismy nie strzelajac zadnej bramki w polfinale

W finale to Atleti wydaje sie faworytem ale potrafimy wygrac z kazdym i czuje ze tak bedzie
2016.05.05, godz. 10:11, muciatoisco
Słaby mecz ale ważne że zagramy w Mediolanie!
2016.05.05, godz. 10:06, ruciol
pierwszy jak i drugi mecz polfinalowy realu z man city byl jalowy bez jaj...ale mimo wszystko patrzac na jedna i druga druzyne to man city nie zrobilo kompletnie nic aby zawalczyc o final a real albo sie dostosowal do tego i tez gral slabo albo na pol gwizdka bo z calego dwu meczu mozna stwierdzic ze real bardziej na pol gwizdka gral i tylko mo mentami wlaczal drugi bieg i city nie wiedzialo juz co sie dzieje
2016.05.05, godz. 10:00, Matheo89
Dodam jeszcze, ze takiego jałowego Realu nie chce nigdy wiecej ogladać. To przykre jak ulubiony klub od 11 roku życia gra taką padake z słabym City, to powinien być pogrom, a oni grali jakby mieli kupe w gaciach. Z trudnem dotrwałem do końca pierwszej połowy, taaaaaaaaaaaakie nudy eh... Gol Bale'a jedynym powodem do radości bo to mój ulubiony gracz z obecnej kadry, ale nawet mu go nie uznali... <facepalm>
2016.05.05, godz. 09:58, Mariann
City miało jasny cel. Bronić jak najlepiej z nadzieją na bramkę i finał. Zawiódł ich atak i przynajmniej nie będziecie wypisywać że chcecie Aguero bo jak dla mnie nie istniał w tych 2 meczach.
Zizu jak widać nie czekał na szczęście City i szedł po 2 bramkę.
Martwi tylko CR bo jak dla mnie widać że nie jest w pełni zdrowy.
Na finał będziemy mieli więcej wolnego i czekamy na potknięcie Barçy. Dwa puchary pięknie zakończyły by sezon Zizu choć i tak jak dla trenera bez doświadczenia spisuje się bardzo dobrze.
2016.05.05, godz. 09:57, Uberaman
Pablo 22, kto drżał to drżał :)) Na dużym spokoju powitałem ostatni gwizdek. Pełna kontrola, skupienie, City nie miało szans, nie mieli co liczyć na błąd.
2016.05.05, godz. 09:57, kukułeczka
pitun2410

To nie był techniczny.
2016.05.05, godz. 09:56, pitun2410
Wiecie coś czy UEFA planuje zawiesić Simeone na finał za uderzenie sędziego technicznego w meczu z Bayernem? Czy kara będzie odłożona na mecze grupowe w przyszłej edycji LM?
2016.05.05, godz. 09:51, Matheo89
Jak dla mnie jeden z najnudniejszych meczy w tej edycji LM jaki miałem mozliwość ogladać... Zdecydowanie nie godny półfinału Ligi Mistrzów... ten dwumecz pokazał tylko jak słabe zespoły doszły w tym roku do połfinałów. Real miał kupe szczescia losując po drodze same ogórki, a City fartem ograło PSG które jak dla mnie jest zdecydowanie lepszym zespołem... do tej pory tego nie ogarniam eh. Finał nie zapowiada sie lepiej Atlético bedzie broniło cały mecz, Real nieudolnie tworzył ataki pozycyjne, znajac zycie czeka nas dogrywka i rzuty karne, no chyba, że znów wpadnie samobój heh. Tak czy inaczej licze na to, że moje dywagacje sie nie sprawdzą i zobaczymy kapitalne widowisko w Mediolanie.
Hala Madrid ! :)
2016.05.05, godz. 09:49, kukułeczka
Matheo89

Zdobycie tylko jednego gole nie oznacza gry defensywnej.
2016.05.05, godz. 09:48, Pablo 22
wspaniała sprawa , genialny awans i wielka radosc:))

ale

Real wczoraj zagrał bardzo przeciętnie. O ile defensywa spisała się na medal, o tyle nie było prawie ofensywy. I to na tle fatalnego rywala. Szkoda,że nie przycisneli Manchesteru, bo do przerwy byloby 2-0 i po sprawie. Z tak słabo dysponowanym rywalem,nie wypadało drżec o wynik do ostatniej minuty. Trzeba się poprawic!!
2016.05.05, godz. 09:48, guti234
Katalończycy jak zawsze w formie,sport chyba pomylił terminu i wydał okładkę z wtorku :D graliśmy dobrze w obronie(wreście dobrze gramy w obronie,a przynajmniej nieźle)chciałbym podkreślić dobrą grę Isco zapieprzał po całym boisku.W finale musimy wykorzystywać takie szansę jak ta Modricia bo z Atleti na pewno nie będzie tak luźno,Zizou powinien przeanalizować pierwszą połowę w wykonaniu Bayernu który stłamsił Atlético
2016.05.05, godz. 09:47, Matheo89
Gdzie jest ten gość co pisał, że nienawidzi zespołów co graja defensywnie i wygrywają 1-0 ?! Zobacz co Real zrobił w 2 ostatnich meczach !! Nienawidzisz Realu ?! Nie wstyd Ci ?!
2016.05.05, godz. 09:44, czendo
Jak to fajnie nie strzelić gola i wejść do finału :)
2016.05.05, godz. 09:21, RFan
Nie ma nic lepszego niż z rana, do kawki czytać kataloński ból dupy :)
2016.05.05, godz. 09:21, Mensch
Madridista2308

Nastawienie nie opierało się na tym, żeby się nie starać. Było raczej tak: "Nie ma Karima, nie ma Kazia, mamy Kroosa na DM, mamy Isco. Nie można pójść na hura do ataku, bo wtedy pójdzie jedna kontra i jest po sprawie". I skupili się na kontroli, co wyszło bardzo pozytywnie :)
2016.05.05, godz. 09:18, MADRIDISTA_1980
SPORT - redaktor naczelny: Gerard "Cholista" Piqué Bernabéu
MUNDO DEPORTIVO - redaktor naczelny: Xavier "Xavi de Rebote" Hernández Creus
2016.05.05, godz. 09:16, Daniello11
mrdejv

Chyba nie masz pojęcia co to pokora, ja tylko skontrowałem obraźliwe komentarze w kierunku mojego ukochanego klubu, jak ci to przeszkadza to widocznie sam nie jesteś kibicem Realu tylko kolejną podszywką.

Jeśli Real nie zasłużył na finał to Barça w ogóle nie powinna wyjść z grupy.
2016.05.05, godz. 09:16, kukułeczka
Vázquez

Maruderów nie nawrócisz. Narzekanie to sens ich istnienia.
2016.05.05, godz. 09:14, ronaldo1013
Dziennikarze sportu dziś mają ciężki dzień xd
2016.05.05, godz. 09:02, Vazquez
do marudzacych

styl nie powala ale zidane nie bez przyczyny mowi o cierpieniu ze nauczyl druzyne cierpiec

mysle ze chodzi o to ze potrafimy byc cierpliwi kiedy trzeba nie podpalamy sie gramy po prostu madrze
zizu wie ze LM to gra turniejowa - treba grac wyrachowanie
i to mnie cieszy - z taka gra z atleti mamy szanse - nie rzucimy sie na nich jak glupki zeby dostac kontre i walic potem glowa w mur
atleti sie mocno zdziwi jak bedzie zmuszone do odkrycia sie czego nie lubi
zizu pokazuje jak dotychczas zaskakujaca dojrzalosc taktyczna i spokoj co moze dac nam puchar

oczywiscie docelowo chcialoby sie miazdzyc wszystkich i grac mega ofensywnie ale zidane pracuje pare miesiecy - mysle ze wciaz szuka formuly gry i osiagnie ja w nastepnym sezonie
2016.05.05, godz. 09:00, HellrazorRM
Czemu gazety katalońskie nie piszą o Pucharze Tymbarku ?Myślicie, że chociaż tam Barcelona dojdzie do finału? :') xD LM tylko dla leszczy , tylko PUCHAR TYMBARKU tam są dopiero drużyny :D a nie jakieś słabiutkie City.
2016.05.05, godz. 08:55, mrdejv
Daniello11, ten finał to trzeba wygrać, a ty piszesz jakbyśmy już go wygrali. Przypominam, że fioletowi w drugim meczu z Romą wygrali chyba 6-0 i nadal mają szanse na dublet, więc bądźcie trochę odrobinę pokorni, bo rozmawiam chyba z ludźmi na poziomie gimnazjum.
2016.05.05, godz. 08:54, Raúl Madrid
Mongi2004

2004 w nicku mówi wiele o Tobie kolego, jeśli wygranie LM to dla Ciebie ''tylko'' jedno trofeum, to dziękuje za uwagę, bo dla mnie to coś pięknego i oceniam to jako najbardziej prestiżowe trofeum do zdobycia w sezonie dlatego trzeba wygranie LM rozpatrywać w kategoriach ''aż''. Trzeba jeszcze je wygrać rzecz jasna.

Daniello11
''Podobno Real nie zasłużył na finał, ten Real który w całej edycji LM stracił bodajże 2 bramki, a w meczach u siebie zanotował niewiarygodny bilans bramkowy 19-0''

Real stracił 5 bramek w tej edycji LM:
3 z Szachtarem (wyjazd)
2 z Wolfsburgiem (wyjazd)

Taka mała poprawka co do 2-óch bramek straconych przez Real w LM, Real stracił 2, ale w fazie pucharowej.
2016.05.05, godz. 08:51, kukułeczka
Daniello11

Dlaczego Barça wygrała LM rok temu?

Bo Real im wyeliminował Atlético ;)
2016.05.05, godz. 08:45, Daniello11
A no i o jeszcze jednym zapomniałem...

Real miał farta, bo grał ze słabiutkim City, ale jak Barcelona ich losowała co sezon to było, że ah oh, jaka Barcelona mocna, bo ograła potężne City, mistrza Anglii, uhuhu.

HAHAHA :D
2016.05.05, godz. 08:42, Daniello11
Podobno mieliśmy słaba Romę po drodze..tak słabą, że mocarna Barcelona zremisowała z nimi w grupie.

Podobno Barcelona zasłużyła na finał, ta Barcelona, która nawet ćwierćfinału nie przeszła, a gdyby nie czerwona Torresa to już pewnie po pierwszym meczu nie byłoby tematu.

Podobno Real nie zasłużył na finał, ten Real który w całej edycji LM stracił bodajże 2 bramki, a w meczach u siebie zanotował niewiarygodny bilans bramkowy 19-0. Oprócz tego aż w 10 spotkaniach Navas zachowywał czyste konto.

No, ale i tak zasłużyła Barcelona, która dostała oklep od Valencii czy Realu Sociedad, zresztą dostali też od Nas i to na własnym stadionie grając w przewadze. Taaaak, zdecydowanie ta drużyna zasłużyła na finał....finał pucharu Barcelony co najwyżej. ;)
2016.05.05, godz. 08:40, robinhob4
Posiada ktoś linka do skrótu lub chociaż bramki po polsku? Byłbym wdzięczny :)
2016.05.05, godz. 08:33, Mongi2004
Wczorajszy mecz był słabiutki w wykonaniu obu ekip. Real musi zagrać w finale dużo szybciej i szybko strzelić To będzie bardzo brzydki finał. We wczorajszym meczu ewidentnie zawiodły największe gwiazdy. Po stronie Realu Cristiano. Mecz do zapomnienia w Jego wykonaniu. Mam nadzieję , że w finale zagra o 100% lepiej. Po stronie City Aguero i De Bruyne kompletna klapa. Aguero to nie pierwszy Jego mecz w sezonie w którym nie ma go na boisku . Kun powinien wrócić do Hiszpanii bo marnieje tam jak Torres . Yaya Toure czas na emeryturę . James zagrał kilkanaście minut i jak zwykle w tym sezonie lipa. Jednak Pérez powinien mu dać jeszcze sezon szansy .
2016.05.05, godz. 08:32, mrdejv
Panowie o jakiej dominacji wy piszecie? Jak na razie to Barcelona może zdobyć ligę i puchar Hiszpanii, a my ligę możemy zakończyć na 3 miejscu. Formę złapaliśmy dopiero na początku marca i jakoś się trzyma, ale o dominacji nie może być mowy z 2 powodów; 1. Przeciwnicy w LM, 2.Szansa na jedno trofeum.
2016.05.05, godz. 08:28, damiss92
Kataloński ból dupy się ujawnił :) Mundo okładka nawet spoko, ale z Leicester przesadził ostro ale SPORT to przeszedł sam siebie nie dając awansu Realu na okładkę tylko stwierdza już teraz komu będą kibicować hahaha :D Swoim pupilkom nie mogą bo odpadli z Atlético bardzo zasłużenie :) A żeby jeszcze im zabrał ktoś z Madrytu mistrza to będzie piękny finał sezonu :)
2016.05.05, godz. 08:19, Daniello11
Miał być tryplet, miała być obrona LM, a tymczasem w finale dwa kluby z Madrytu, drugi raz w ciągu trzech lata. Totalna dominacja.

Real słaby, a Barça mocna? Ten słaby Real ostatni raz nie doszedł do półfinału sześć(6!) lat temu, a ta mocna Barcelonka to chyba w tym roku tam nawet nie dotarła. :D
2016.05.05, godz. 08:15, kukułeczka
bialynazawsze

Bo i nie możesz pamiętać. Pierwszy raz był dwa lata temu a teraz drugi.
2016.05.05, godz. 08:08, bialynazawsze
Ale ten finał z Atlético będzie trudny.
Nie obawiam się ostrej gry z tej biało-czerwonej strony miasta, zagrają mądrze i spokojnie. Są wybiegani.
Uważam, że Atlético pod względem fizycznym teraz nie ma sobie równych, choć w meczu w Monachium od 70 min trochę usiedli kondycyjnie - biorę tez na poprawkę wynik z pierwszego spotkania i gol wyjazdowy, w pewnym sensie mogli sobie pozwolić na spuszczenie tempa.
Jeśli w lidze odbędzie się bez poważniejszych kontuzji to szykuje się naprawdę majstersztykowy finał.
Atlético po raz kolejny po Torresie, Aguerro i Coscie ukształtowało sobie wysokiej klasy napastnika, Pepe i Ramos będą mieli po raz kolejny swój mecz życia.
Nie jestem pewny wyniku.
2016.05.05, godz. 08:01, rafal1987
Teraz pora zejsc na ziemie bo jeszcze nic nie wygralismy, jestesmy co prawda w finale, ale trzeba popracowac nad wykonczeniem akcji , bo ostatnio tyle sytuacji marnujemy ze to jesf masakra. Bez Benzemy w ataku to kompletnie nic nie wpada do siatki, tylko pojedyncze przeblyski nas ratuja i czasem szczescie.
Z AM nie bedzie spacerku, oni beda chcieli nam sie odegrac za Lozbone, choc Real tez ma do wyrownania rachunek z Ligi Hiszpanskiej z nimi.
Nie bedziemy mieli tyle okazji co z dziurawa obrona City i trzeba te co nam sie przedarza okazje wykorzystac.
Trzeba odciac Griezzmana od podan oraz Torressa i powinno to wystarczyc zeby nam nie strzelili gola, ale tez trzeba bedzie na SFG uwazac bo oni sa w tym niezwykle grozni. No i na Saula oraz Koke.
Ogolnie bedzie ciezki mecz, bardzo prawdopodobne ze nawet dogrywka moze sie zdarzyc po wyniku 1:1.
Na szczescie z AM juz zagra Karim i Casemiro i w tym upatruje nasza szanse na zwyciestwo. Do tego niezawodny Navas.
Ale trzeba do tego meczu podejsc z chlodna glowa.
2016.05.05, godz. 07:59, bialynazawsze
W okresie gdy Barcelona miała szansę na potrójną koronę w finale LM występują dwa zespoły z Madrytu.
Dla Hiszpanii to powód do dumy.
Ale mniejsza o to.
To fakt w historii piłki, że 2 ekipy z tego samego miasta po raz drugi w finale..nie pamiętam czegoś takiego.
2016.05.05, godz. 07:56, ZagorzalyFanRealu
slaby Real? to co mozna powiedziec o barcelonie, nie przeszla nawet z cwiercfinalu do polfinalu beka
2016.05.05, godz. 07:54, adek89
Niesamowita historia, sezon za Beniteza miał być całkowicie stracony, Zizu bez doświadczenia przejmuje zespół w całkowitej rozsypce i robi z nimi kolejny finał LM. Brawo Real.
2016.05.05, godz. 07:47, arekb2
Czytając komentarze o farcie polecam wszystkim komentującym skierowanie do proktologa :) lubię to ciśnienie na bordowej i niedobitków u nas wylewających żółć...
2016.05.05, godz. 07:43, RAUL007
Lubię taką zazdrość ;D
2016.05.05, godz. 07:41, Uberaman
Real awansuje "bez chwały", Barça odpada w chwale :)) Więcej nie skomentuje bo szkoda, stan umysłu..chorego permanentnie.


Co do meczu, świetna sprawa, Real w finale, Real kontrolujący 100% dwumeczu, nie pozwalający na NIC City. City strasznie chciało ale nic im nie wychodziło, każda piłka przejęta, każde zagranie przeczytane przez miodnie ustawiony zespół Królewskich. Real bardzo mądrze, kontrola, skupienie, gol przyjdzie.. I przyszedł, od księcia Walii, od tego, który ostatnimi czasy wyrósł na lidera zespołu.
Po golu Real był przyczajony, gdyby jakimś cudem City coś wepchało 100% pewności, że Real by "zerwał się z tej smyczy" i wpakował by tyle ile by było trzeba Hartowi (PS żałosne wypowiedzi bramkarza po meczu).
Coś niesamowitego jak ZZ odmienił nastawienie piłkarzy, jak potrafi ich ustawić na boisku, jak ich nauczył czytać grę..
Jest finał, finał najgorszy z możliwych bo z rzeźnikami Simeone..ale jestem pewny, że i na materace ZZ odrobi swoje zadanie domowe i nas ponownie, pozytywnie zaskoczy. Póki co cieszmy się chwila bo jeszcze 2 miesiące temu każdy z was pewnie popuścił z radości gdyby mu kto powiedział, że w stracony, rzekomo, sezon Real będzie w finale LM i z punktem straty do lidera w lidze.
2016.05.05, godz. 07:30, Raúl Madrid
Co tam okładka sportu, która swoją drogą kipi hipokryzją. Na fc.Barça.com jest dopiero ''ból dupy'' Kilka pysznych komentarzy przesyłam :

''Barcelona Martino ograłaby ten Real'' - Zapomnieli jak ten Real ogrywał Barcelone Enrique (2kwietnia)
''Real miał autostradę do finału''
''Real przechodzi do historii jako drużyna z najłatwiejszą drabinka'' - Barça trafia na Man.City groźny rywal, Real trafia na Man.City ogórek...
''Atlético trafiło na najłatwiejszego rywala w finale'' - Pytanie na jakiego trafiła Barcelona?
''To niesprawiedliwe, że mamy tak słaby finał LM w tym roku gra Realu i Atlético to jakiś dramat'' - Tylko Barça zasługuje na ten puchar...

Przytoczyłem najmniej absurdalne komentarze po wczorajszym meczu Realu z Man.City. Ból pewnej części cała, aż miło ... :)
Logika z cf.barca.com
2016.05.05, godz. 07:17, bialynazawsze
Tak jak podejrzewałem mecz był bardzo podobny to pierwszego spotkania.
Pellegrini i City rozstają się w dobrym stylu i tak naprawdę nie ma co po nich jeździć, oni na swój sposób rozegrali bardzo dobry dwumecz.
Z moich trzech scenariuszy z gotowym wynikiem nie sprawdził się żaden, do pierwszego zabrakło 1 gola, kiedy sprawdziłem angielskie buki o dziwo 2:0 przewijało się większości z nich :)
Teraz trzeba wygrać z Valencią stawiam na 4:1.
Ładne okładki.
2016.05.05, godz. 07:10, carlos123
Życzę Sevilli pucharu króla
A Realowi, a nawet i Atlético wygranej w LaLiga ☺
2016.05.05, godz. 07:03, buczek93
Nie wiedziałem, że można mieć codziennie wylew, a i tak funkcjonować normalnie. Brawo Sport, poziom żenady przekracza jakiekolwiek granice (po raz kolejny).
2016.05.05, godz. 07:01, Amigo_Blanco
Poziom frustracji na stronie naszych przeciwników osiągnął niewyobrażalny poziom. No cóż, psy szczekają, a karawana jedzie dalej :)
2016.05.05, godz. 06:29, Mat07
Ale gazety katalońskie mają żyłke:) haha co za dziady w tych gazetach. Słaby real haha. To co by mieli napisać o Barcfelonie
2016.05.05, godz. 06:09, Hervey
Bo do finału dochodzi sie jednym rykoszetem no nie? Zapomniałem że w LM gra sie tylko jeden mecz :D nie przestaja zadziwiać Katalońce
2016.05.05, godz. 03:59, Madridista2308
Co do meczu:

Przyznam szczerze, że ten dwumecz nie był godny półfinału Ligi Mistrzów. Ani Real, ani tym bardziej City nie zaprezentowało piłki godnej przyszłego zwycięzcy ligi mistrzów. Pierwszy mecz okej, mógł się taki zdarzyć, ale ten drugi wyglądał niewiele lepiej. Bardziej mi ta "batalia" wyglądała na pojedynek dwóch średnich zespołów w fazie grupowej Ligi Europy. Zacznijmy od tego, że nie mam pojęcia jak tak beznadziejnie grający zespół jak City doszedł do 1/2 eliminując przy tym PSG. Poziom jaki zaprezentowali Obywatele był straszny, zero pod każdym względem. Real z tak grającym Manchesterem po prostu miał psi obowiązek awansować. Cieszę się jak najbardziej z awansu, ale obiektywnie widzę w nim więcej zasług samego Manchesteru City niż Realu Madryt. Tak grający Obywatele powinni wyjechać z co najmniej z czwórką z Bernabéu. Oddać w ciągu dwumeczu 2 celne strzały, na tym poziomie rozgrywek ? Parodia. Serio byłem niesamowicie zdegustowany poziomem tego dwumeczu, półfinał Bayern-Atléticoa ten to jak niebo, a ziemia.

A Real ? Wydaje się, że awansowali bez większego nakładu sił. Mecz z Wolfsburgiem na pewno ich więcej kosztował, tam każdy biegał jak nabuzowany. Dziś często gra była na stojąco, zero wyjść na pozycję, czy czegokolwiek. Mam wrażenie, że Real podczas meczu miał założenie "To City jest tak słabe, że wcale nie musimy się zbytnio starać" i tak zagrał. Królewscy zagrali wczoraj tak jak City pozwalało, a pozwalało na wszystko.

Nie chcę umniejszać, ale emocje podczas tego półfinału nie były takie same jak podczas Juventusu, czy w szczególności Bayernu. Tamte mecze to były półfinały z gry, a nie tylko z nazwy. Tutaj Real miał obowiązek wygrać jak z Espanyolem w lidze - odpadnięcie z takim masakrycznym City byłoby wstydem. W finale czeka na nas zespół, który pokonał Barcelone i Atlético. To będzie dopiero prawdziwy test w tej Lidze Mstrzów. Bardzo dobrze, że nie awansowało City, bo w takim wypadku oglądanie finału byłoby zbyteczne, rozstrzygnięcie byłoby wiadome. Real grający z Atlético to oprócz tego, że będzie finałem LM to również Derby Madrytu. Powtórka z Lizbony ? Czemu nie, wynik mógłby się powtórzyć, ale gola wolę zobaczyć wcześniej niż w 92:48. Za dużo stresu :)
2016.05.05, godz. 02:50, Maximus1212
PLkita podloga 17 a jaki przedzial wiekowy
2016.05.05, godz. 02:18, cube77
Ronaldo powinien już odpoczywać do samego finału. Nie ma się co oszukiwać, nie jest w pełni zdrowy. Zagrał może na 30%.
2016.05.05, godz. 02:11, PLKita_17
Wybiera się ktoś z okolic Bydgoszczy na finał LM do Multikina? Pytam, bo nigdy nie uczestniczyłem w takim czymś. A jednak zebrać grupkę i spotkać się juz na miejscu było by o wiele lepiej i z miłą atmosferą na dodatek? Z góry dzięki za ODP ☺
2016.05.05, godz. 02:10, Leszczu
michal2601, dodałem do tytułu wyjaśnienie. Myślałem, że to jasne, mój błąd :)
2016.05.05, godz. 01:56, pattiunek
@michal2601

Są to "wyznawcy filozofii Diego Simeone", tak jak masz napisane pod okładką Sportu :) Wzięło się to zapewne od tego, że w Hiszpanii na Simeone mówią "Cholo".
2016.05.05, godz. 01:56, seropl
Nie wszyscy kibice Barcelony są tacy jak redaktorzy "Sportu" na szczęście.
2016.05.05, godz. 01:40, Okienko
Edit: Oczywiście trochę błąd logiczny. Wspomniałem o tym United dlatego, że byli bardziej za City niż za Realem.
2016.05.05, godz. 01:39, Oy_ciec
HAHAHA Leicester stolica futbolu <3
2016.05.05, godz. 01:38, Okienko
Nawet kibice Manchesteru United są za Atlético, przynajmniej polscy. Na szczęście na Estadio Giuseppe Meazza nie będzie to miało żadnego znaczenia.

Cieszyłbym się, gdybyśmy zajęli tradycyjny sektor kibiców Milanu, czyli Curva Sud.
2016.05.05, godz. 01:33, michal2601
Co to znaczy Cholistas?
2016.05.05, godz. 01:28, Remsu
Gdybym był kibicem dumy Katalonii to autentycznie byłoby mi głupio z powodu okładki sportu. Życzę powodzenia na dzisiejszej matmie wszystkim maturzystom (i maturzystkom jeżeli takowe są wśród nas:)
2016.05.05, godz. 01:27, kamilmeczynski
Tym różni się katalońska "prasa" od madryckiej własnie :) Jak Barcelona zwycięża to Marca czy AS są bardzo rzetelne i piszą z entuzjazmem nawet, a gdy Real zwycięża to katalońskie gazetki, a przede wszystkim Sport umniejszają jak tylko się da :) Ajc...ten ból pupci :D Jakby to teraz zaśpiewał Piqué ? "Mam tak samo jak Tyy, Ligę Mistrzów w TV" :D
2016.05.05, godz. 01:26, ExTaza
Ja bym się dogadał z Atlético i dał puchar LM barcelonie! Przecież im się należy! :D

Co za narcystyczne świnie te katalońce...
2016.05.05, godz. 01:23, Leszczu
Okładka Sportu ♥ ♥ ♥
2016.05.05, godz. 01:23, Qbens
Przyjaciele z Katalonii zaczynają swój popis na dobry początek dnia xd pewnie gdyby to dotyczyło Barcelony to zaraz by napisali coś w stylu "Pełna dominacja i wielkie szczęście City przed blamażem". Ale niech wylewają jad, fakty są takie, że jesteśmy w finale i walczymy o 11 Puchar Europy.
Oby dziś udało się także Sevilli oraz Villareal i finały dwóch najważniejszych europejskich klubowych rozgrywek z udziałem samych hiszpańskich ekip. To by było coś. Hala Madrid!
2016.05.05, godz. 01:23, edzik1313
przyznam szczerze że spodziewałem sie w MD "Rykoszetem do finału" ....
2016.05.05, godz. 01:20, Mielniu
Ból dupy katalońców miód na moje uszy :d
2016.05.05, godz. 01:17, Barim9
Sport hahahah
2016.05.05, godz. 01:12, Matiseq
Sport XD

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama