REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2015.07.17, godz. 14:23, Piwwwko / realmadrid.com, rcdespanyol.com

Oficjalnie: Kiko Casilla piłkarzem Realu Madryt!

Fot. Getty Images

Kiko Casilla jest od dziś zawodnikiem Realu Madryt. Transfer bramkarza Espanyolu potwierdził przed momentem na konferencji prasowej prezes katalońskiego zespołu, Joan Collet.

Według hiszpańskich mediów Królewscy zapłacili los Pericos 6 milionów euro. Oficjalna strona Realu Madryt potwierdziła, że Casilla związał się z klubem 5-letnim kontraktem.

Piłkarską przygodę Kiko Casilla rozpoczął w 2000 roku w młodzieżowych kategoriach Realu Madryt. W latach 2005-2007 był częścią Castilli. W 2007 odszedł na zasadzie wolnego transferu do Espanyolu, z którego był wypożyczany do Cádiz CF (w latach 2008-2010) oraz do FC Cartagena (2010-2011). W sumie dla Espanyolu rozegrał 126 spotkań. W listopadzie ubiegłego roku zadebiutował w reprezentacji Hiszpanii.



REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2015

Komentarze

2015.07.18, godz. 08:57, ramosvamos
Fajnie będzie wyglądać koszulka z nr 1 i napisem Navas (mam nadzieje że tak będzie) kupie sobie ;)
2015.07.18, godz. 08:56, ramosvamos
Fajnie będzie wyglądać koszulka z nr 1 i napisem Natąp
2015.07.18, godz. 06:42, tomix83
xI teraz szybka wymiana Navas do MU a De Gea do Realu ;)
2015.07.18, godz. 04:10, kosiorwks
Mowie o tym bo to jest wieczny argument odnosnie "nieszanowania legend przez Madryt" .

A WIECIE CO POWIEM? Oni nam po prostu zazdroszcza tych legend, bo tym pilkarzom to by pewnie pomniki ze zlota stawiali ;)
2015.07.18, godz. 04:07, kosiorwks
Wszyscy najezdzaja na Real ze niby Iker mial zle pozegnanie, ze niby malo os przyszlo czy cos tam ja nie przygladalem sie sprawie bo bardziej mnie interesuje fakt ze go nie ma niz ceremonia, ale nie rozumiem chodzi o to ze Iker odszedl czy zle go pozegnano? Bo juz ludzie sie czepiaja obu rzeczy.

Co do pozegnania to chyba norma, stadion, przemowienie, a to ile ludzi przyszlo... jest lato moze wakacje, moze praca, moze zapowiedzieli dzien wczesniej bo Iker niezdecydowany byl i za malo os sie dowiedzialo, ja np dowiedzialem sie PO FAKCIE. Zdjecia a w tle puste trybuny to wszystko wina pismakow... Choc jesli to prawda ze 5 tys go pozegnalo to faktycznie malo.

Co do tego ze opuscili klub tavy jak Raúl czy Casillas, to jest zenujace ze ludzie dalej pisza o tym Raúlu i nie rozumieja sytuacji. Raúl odszedl bo nie prezentowal swojego poziomu sprzed lat, tak jak kazdy pilkarz swiata, to ze gral 16 lat w 1 klubie nie znaczy ze mial grac kolejne 2, nikt by nie ubolewal nad tym gdyby 5 lat siedzial w MU 5 w Romie i 6 w Realu. Ale jak juz 16 no to po siwe wlosy niech siedzi. Wlasnie nie, wiedzial kiedy zejsc ze sceny.

Gosciu odszedl, by mogl zagrac nowy mlody pilkarz np Ronaldo. Cos musie sie skonczyc by cos moglo sie zaczac. Nie rozumiem co mieli zrobic? Niech siedzi na lawie i jeszcze placic mu ? Porypalo ? Skonczyl kariere, zrobil miejsce mlodym, bardzo dobrze. Dziekujemy za wszystko, nic nie moze przeciez wiecznie trwac - jak w tej piosence.
2015.07.18, godz. 01:07, grucha1989
Ciekawie broni ten Casilla...w takim klubie jak Espanyol 13 czystych kat...duzo naprawde fajnych interwencji...szczerze niewiem czy mamy na teraz gorsza pare bramkarzy niz np Barça... Ter stegen, Bravo... Navas, Casilla...navas swietny refleks Casilla dobre warunki fizyczne takze refleks...Fajnie to wyglada...Hala Madrid!
2015.07.17, godz. 21:38, fejk
Przez ten sezon będziemy mieć 2 ludzi, którzy będą walczyć na maxa o miejsce w składzie a później przyjdzie DDG i wytrąci tego gorszego z klubu.
Nie dramatyzujcie.
Pérez położył laskę na MU- i dobrze, bo w końcu przestaliśmy tańczyć tak jak nam zagrają. Ramos zostanie, później za darmochę przyjdzie świetny bramkarz i będzie gites.


2015.07.17, godz. 21:32, gwiazdy23
Raczej cieszy ten transfer ,ale po co teraz De Gea ? Chyba że nie będzie tego transferu.
2015.07.17, godz. 21:17, progressivesilence
Nareszcie mamy dwóch bramkarzy, którzy będą zdrowo rywalizować o miejsce w bramce. Najważniejsza jednak kwestia, mamy bramkarzy mega zmotywowanych, żeby dawać z siebie 100%, a jak się chce i się stara to wiadomo jaki jest efekt. Niestety ale Iker wypalił się przez ostatnie lata i było widać ten brak zaangażowania i chęci przy niektórych bramkach. Liczę, że Navas zostanie, a nie zostatnie oddany za DDG, bo płacenie tylu baniek za gościa z rocznym kontraktem mając takich bramkarzy jest głupotą. Nie wiem czemu większość napaliła się na bramkarza diabłów jak szczerbaty na suchary. Jasne TO JEST świetny bramkarz, ale czy tak konieczny. Tak samo, czy potrzebujemy galaktycznego transferu skoro już teraz jest zbyt dużo niewiadomych, co do obsadzenia i ułożenia linii pomocy?
2015.07.17, godz. 21:17, pyjter1902
Witamy. Raczej nr 1 będzie Keylor ale cieszy mnie ten transfer.
Powodzenia Kiko !!!
2015.07.17, godz. 21:10, edzik1313
xXxGonzalez7xXx

Oświeć nas jakimi to cechami charakteryzuje się bramkarz ponad przeciętny, czym się nie wyróżnia na tle innych? Skoro twierdzisz że Cassila jest przeciętny to kto nie jest? De Gea? Jak dla mnie to nie wyróżnia się bardziej niż Cassila ...
2015.07.17, godz. 21:09, Dearhen
Ehh, niektóry to ciężko dogodzić. Są transfery "gwiazdek" za grube miliony - euforia a potem, narzekanie, że ów "gwiazdka" nic nie pokazuje. Jest transfer za niezbyt dużą kwotę - czemu Real sprowadza jakiś przeciętniaków. Drogi nie zawsze oznacza lepszy.
Wart uwagi jest fakt, że nie ma w tej chwili bramkarza numer jeden, co oznacza że i Casilla i Navas będą musieli dawać z siebie wszystko :) Nikt nie zagra za zasługi/nazwisko :)
2015.07.17, godz. 20:58, nikeroni10
ZizouMadridista
Wreszcie normalny komentarz pośród miliona dzieciaków i znawców bo grali w jakąś grę.
2015.07.17, godz. 20:56, ZizouMadridista
Przypomniała mi się burza po przyjściu do nas Lopeza czy Bravo do Barcelony, a summa summarum obaj poradzili sobie calkiem niezle. Nie wydaje mi się, żeby Casilla jakoś od nich odstawał poziomem. Zresztą podejrzewam, że numerem 1 będzie Keylor, który tego, że potrafi bronić udowadniać po Mundialu nikomu nie musi. Trzeba tylko dac mu szansę grać. Serio nie jest nam w tej chwili potrzebne kopanie się po kostkach z United, które za rok zostanie bez bramkarza, bez kasy i bez Ramosa.
2015.07.17, godz. 20:20, xXxGonzalez7xXx
Jak dla mnie przeciętny bramkarz, niczym wielkim się nie wyróżnia, wygląda na to że pierwszym bramkarzem będzie Keylor bo jest po prostu lepszy od Kiko, który został sprowadzony wg. mnie tylko po to, że taki klub jak Real musi mieć zmiennika prezentującego jakiś tam poziom, którego najwidoczniej Pacheco nie prezentuje (niczego mu nie ujmując).
2015.07.17, godz. 20:05, Egooo
On jest w lepszej formie jak Iker taka prawda i jeszcze bedzie sie rozwijal
2015.07.17, godz. 20:01, matix1512
@young1995

A kto napisał, że Isco jest wychowankiem Atlético? Nikt.
2015.07.17, godz. 19:38, picia633
Myślę , że zasługuje na koszulkę z numerem 1 , już jakiś czas temu spodobał mi sie ten bramkarz, ma charakter, jest pewny siebie , kiedy trzeba to agresywny i skoncetrowany. Jestem na tak. a de Gea za rok pewnie i wtedy będzie batalia o miejsce w składzie
2015.07.17, godz. 19:37, young1995
Trochę mnie moja składnia zawiodła XD. Ale Isco nie jest wychowankiem Atlético Madryt.
2015.07.17, godz. 19:35, young1995
Ale kurde, Isco wychowankiem Atlético Madryt nie jest...
2015.07.17, godz. 19:35, Verdigos
Ci co tutaj uważają, że Casilla to przeciętny/średni bramkarz nie mają pojęcia o piłce. Do zobaczenia i bez odbioru.
2015.07.17, godz. 19:26, modric1915
young1995

Nikt mu nie każe kochać Realu ponad życie, ma być po prostu dobrym zawodnikiem. Isco też sympatią nie pałał do Realu.
2015.07.17, godz. 19:22, young1995
Mowa oczywiście o De Gei.
2015.07.17, godz. 19:19, young1995
Po raz kolejny muszę to napisać.

Naprawdę uważacie, że wychowanek Atlético ( Materac ) będzie kochał Real Madryt ponad życie? Nie sądzę...
2015.07.17, godz. 19:14, domin11rm
Czyli Navas pierwszym bramkarzem.
2015.07.17, godz. 19:10, dawidDEX1998
Casilla prezentację będzie miał dopiero po tournee, żeby De Gea zdążył przyjść i wziąć 1, a on dostanie 13 po Navasie
2015.07.17, godz. 19:09, Luis Bularez
O lige mistrzow chodzi z tymi wychowankami, tak to dzialalo w FMie
2015.07.17, godz. 19:06, bielat1s
klucha_zabrze
Ta zastrzec pomijając fakt że bramkarz może mieć tylko 1 z trzech numerów 1/13/25
2015.07.17, godz. 19:03, Karager
qorniq- coś z FM mi się kojarzy że taki przepis był ale może rzeczywiście nic nie ma
2015.07.17, godz. 19:02, Matteo
bielat1s

Bardziej chodzi mi o to że jakby jakiś ze szkółki się wybił podobnie jak Casillas to wtedy. :)
2015.07.17, godz. 18:59, Tengu
Jak dla mnie De Gea nie musi przychodzić. Mamy Navasa i Casillę, obaj są na wysokim poziomie i może być ciekawa rywalizacja na bramce... chyba, że za Navasa planują kupić De Geę jeszcze w tym okienku... a numer 1 powinien być albo dla Navasa albo dla De Gei, już nie róbcie z kreta świętego. Jeśli nawet 7 po Raúlu nie zastrzeżono to już nie ma co gadać o zastrzeganiu numerów, zwłaszcza, że w tej lidze można dawać tylko numer od 1 do 25 więc w ogóle zastrzeganie odpada.
2015.07.17, godz. 18:58, Zinedine Zidane 10
chyba w zadnej polskiej tv nie ma tych meczow. Szkoda bo by sie obejrzalo w porzadnej jakosci a tak zostaja streamy.
2015.07.17, godz. 18:57, ElSiete7C
klucha_zabrze

Tiaa...a 7 do Raúla, 9 do Di Stéfano, 4 dla Hierro, 5 do...Oo, zaraz, tak nie będzie. A czemu? Bo w La Liga mogą być tylko numery 1-25. Buuum.
2015.07.17, godz. 18:47, Mazi95
na jakim kanale jutro mecz Realu ? bedzie na Eurosporcie?
2015.07.17, godz. 18:43, guti234
Jestem bardzo zadowolony z tego transferu, witamy w doku Kiko
2015.07.17, godz. 18:40, iMatrix
Odpisze ktoś na jakim kanale gra jutro real towarzyski z romą ?
2015.07.17, godz. 18:38, klucha_zabrze
Co do numery to zaden bramkarz w Realu juz nie powinien dostac 1 ona juz na zawsze bedzie nalezala do Ikera
2015.07.17, godz. 18:37, matix1512
Świetny transfer. Po co nam jakiś materac, niech se gnije w mułach, my mamy Navasa i Kiko, oni wystarczą :)
2015.07.17, godz. 18:36, Raulegend
Buhahahaha, nie było kogo wziąć? Coraz bardziej żal mi tego pereza, ciekawe co jeszcze wymyśli.... Zazdroszcze barcelonie bramki...
2015.07.17, godz. 18:36, Grzegorz2o14
z jakim numerem ?
2015.07.17, godz. 18:34, Qonrad
Karager, w lidze Hiszpańskiej nie ma limitów dotyczących wychowanków, są tylko te dotyczące liczby zawodników nie posiadających narodowości z EU.
2015.07.17, godz. 18:33, kamilo008
Będzie dobry ;)
2015.07.17, godz. 18:30, Karager
Nie jestem do niego przekonany ale zobaczymy.. Czuje że Navasa wliczą w transfer De Gei a Casille wzięli bo wychowanek a jakieś tam limity w lidze hiszpańskiej są. Btw ktoś wie czy jutrzejszy mecz będzie gdzieś na NC+?
2015.07.17, godz. 18:26, frizzzy
:D
2015.07.17, godz. 18:24, bielat1s
Matteo

1 dał byś rezerwowemu ze szkółki?? :D
2015.07.17, godz. 18:23, Okta12347
Dla wszystkich przeciwników tego transferu przypominam że jak Barça kupowała Bravo to się cieszyliśmy że to słaby brakarz że dla San Sebastian tyle bramek pakowaliśmy a tu niespodzianka Bravo fantastyczny bramkarz,najlepszy w lidze.Mam nadzieję że Kiko bd lepszy!
2015.07.17, godz. 18:21, Matteo
Hiszpania to jest z tymi numerami dziwna. Nie można zastrzegać , bramkarze tylko wybrane numery. Dziwne. Powinien dostać 25 a 1 zostawić dla De Gei lub jakiegoś bramkarza że szkółki który ma szansę na gre.

Jeszcze kupić kogoś na zmianę do środka i jakiegoś cracka zamiast Benzenu i będzie super.
2015.07.17, godz. 18:18, shtah
Casillas bez S :)
2015.07.17, godz. 18:01, bielat1s
jeśli zostaje Karim to jakiegoś rezerwowego napastnika jeszcze i ewentualnie środkowego pomocnika i skład jest idealny! Gwiazd mamy od groma. Nam zawsze wartościowych zmienników brakowało których w tym sezonie udało sie zorganizować.
2015.07.17, godz. 17:58, bielat1s
Zaj**isty transfer za super cenę!
2015.07.17, godz. 17:57, fabiothethird
Znaczy będzie powtórka sytuacji z Diego Lopezem
2015.07.17, godz. 17:55, MrKlikacz
dobry ruch, Casilla jest naprawdę dobrym fachowcem i nie rozumiem tej krytyki w jego kierunku, nie każdy kto przychodzi musi mieć wielkie nazwisko, Real pozwala też stawać się wielkim, wcale niespektakularnym transferom jak choćby Marcelo, Higuain swego czasu, Carvajal, czu Di Maria..dajmy mu szansę, jest w najlepszym okresie wiekowym dla bramkarza.
2015.07.17, godz. 17:19, Devlin
To było własnie błędem Realu za Ancelottiego że Real nie potrafił dawać szans młodym czy rezerwowym zawodnikom. Kiedy bronił Navas i popełnił jakiś błąd to zaraz poszedł do zmiany i w następnym meczu już nie grał. Ter Stegen popełnił w poprzednim sezonie bardzo dużo błędów i to w ważnych meczach. Kiwał się z napastnikami ManCity czy Bayernu ale mimo wszystko trener w niego wierzył przez co czuł się pewnie i koniec końców osiągnął sukces. Nie śledzę dokładnie tej opery pod nazwą ,,De Gea'' ale z tego co słyszałem to jego koszt ma wynosić ponad 30 mln. To jest dla mnie gruba przesada żeby płacić tyle za bramkarza z rocznym kontraktem. Niestety po raz kolejny muszę wziąć za przykład Barcelonę która za dwóch świetnych bramkarzy zapłaciła w sumie 24mln i ci dwaj bramkarze zdobyli wszystko. Mam wrażenie jakby Barcelona pod względem transferowym wyprzedzała Real o lata świetlne. Mimo że już nie mają takich owoców w szkółce jak kiedyś i musieli wydać grube miliony na takich zawodników jak Neymar czy Suárez to mimo wszystko ci zawodnicy się sprawdzają. Nawet 31 letni Mathieu za 20 mln zaliczył udany sezon i zdobył Barcelonie bardzo ważne pkt w lidze. Podobnie może być z Vermaelenem który wyleczył kontuzje i może wrócić do formy. (PS. Barça ma obecnie 5-ciu stoperów, bardzo się zdziwiłem jak to zobaczyłem) Tymczasem Real kupuje Danilo za 31 mln mając w składzie jednego z najlepszych PO na świecie Carvajala. Kompletnie nie rozumiem polityki transferowej Realu.
2015.07.17, godz. 17:07, lodyga
A mowili ze 6 to malo:P
2015.07.17, godz. 17:05, barteek090
Transfery właśnie dobre jak dla mnie, zmiennicy są, nie będzie kłótni o pierwszą jedenastkę, która w końcu nie będzie zajechana. A jeśli nie będzie, to ilość kontuzji też się zmniejszy.
2015.07.17, godz. 17:03, raulgonzo
psikutas bez s
2015.07.17, godz. 16:59, mejia
Na siłę wymieniamy bramkarzy, wrócił Casemiro, Vazqez i Czeryszew ale takie transfery nie wzmocnią drużyny. Potrzebny napastnik i pomocnik a nie słychać nic o konkretnych transferach. Wszyscy się wzmacniają tylko nie my a w styczniu się znowu okaże, że nie ma kim grać.
2015.07.17, godz. 16:58, Madridista2308
Pytanie do wszystkich !

Znacie może jakiś sposób albo aplikacje na androida poprzez która mógłbym obejrzeć jutrzejszy mecz na telefonie ??

Z.góry dzięki ;)
2015.07.17, godz. 16:51, valiantonic
Szkoda, że tak piłki wypluwa
2015.07.17, godz. 16:45, ronaldo1500
Pytanie padało kilkakrotnie, ale nie bardzo mam czas na czytanie komentarzy. Wie ktoś czy sparing jutrzejszy jest dostępny w Cyfrowym Polsacie ?
2015.07.17, godz. 16:45, funRealMadrytCr7
Ciekawe jaki numer będzie miał! :)
2015.07.17, godz. 16:42, ikerowa
Witamy, Kiko! Powodzenia i sukcesów!
2015.07.17, godz. 16:41, VeB1993
No i dobrze, DDG za rok w Realu ;p
Kiko, za rok będzie trzeba pogodzić się z miękką ławką rezerwowych, a Navas pewnie out.
2015.07.17, godz. 16:29, lukaszw85
sądze ze teraz póki co zaden z bramkarzy nie bedzie grał za zasługi, który bedzie w lepszej dyspozycji to bedzie grał, a nie że iker legenda to musi grać
2015.07.17, godz. 16:27, sasquacz
No muszę przyznać że z obsadą bramki robi się coraz ciekawiej. Osobiście stawiam na Navasa , uważam że zasługuje na szansę w końcu . Kiko mógłby dostać puchar króla plus parę meczy w lidze.
2015.07.17, godz. 16:27, razorblade
Witamy i ogólnie ach i och. Zaczekajmy aż wpuści 2-3 bramki to wywali na tej stronie takie szambo że hej ;)
Będzie wesoło jak przy odejściu Ikera, kiedy człowiek patrzył i nie dowierzał jak diametralnie zmieniło się nastawienie do tego piłkarza większości użytkowników tej strony.
Czy to dobry transfer? Nie wiem dla mnie taki co najwyżej ujdzie. Jeżeli Navas nie odzyska formy z Mistrzostw Świata a Casillas bez s nie wskoczy na wyższy poziom to średnio to widzę. Jakoś nie czuje takiego entuzjazmu jak większość użytkowników. Te transfery to takie sobie póki co.
2015.07.17, godz. 16:07, rose
* że w obronie

Mały błąd.

lukwil - Pozdrawiam również!
2015.07.17, godz. 16:06, rose
soviak

Moje zdanie jest takie, że obronę i środek pomocy Real jest minimalnie mocniejszy. Barça ma lepszy system gry, trenowany od lat. Pod ten styl dobiera piłkarzy.
2015.07.17, godz. 15:58, kosiorwks
BARDZO SIE CIESZE !!!

Jak tylko zobaczylem co ten czlowiek potrafi, pomyslalem "w Realu by sie taki przydal" i BACH jest ! :D

Nawiasem mowiac mysle ze za rok odejdzie Keylor, a nie Cassilla chyba ze DDG obnizy loty a ci dwaj beda wymiatali.
2015.07.17, godz. 15:58, soviak
rose

Real nie ma personalnie najlepszej 11 na świecie, taką ma Barcelona.
2015.07.17, godz. 15:57, dzumandzi98
Miód malina. Navas 1 GK a on zmiennik supcio
2015.07.17, godz. 15:56, lukwil
rose

100% racji z mojej strony !!
dokładnie identycznie napisałem w przypadku postu wywiadu Beniteza :

UWAŻAM
1. że zwolnienie Carlo było błędem,ale Klub podjął decyzję więc warto byłoby dać kredyt zaufania Rafie i poczekać na rezultaty jego pracy
2. bramka : idiotyzmem jest płacić za DDG więcej niż 10-15mln - ok jest dobrym bramkarzem, ale nie uważam, że najlepszym na świecie + rok kontraktu... chętnie zobaczę Keylora broniącego cały sezon - skoro był najlepszym bramkarzem PD i to grając przeciwko Realowi etc to coś o tym świadczy
3. obrona : lewa obsadzona, brawa aż nad to, środek - 3 kozaków i solidny Nacho - nie zmieniałbym nic poza długościami kontraktów Ramosa oraz Pepe
4. DP : przyznam, że nie śledziłem Casemiro (o Illarze się nawet nie wypowiem bo szkoda czasu), ale uważam, że dla Luki i Toniego to za słaby zmiennik skoro ma być dużo rotacji - nie ten rozmiar kapelusza w razie kontuzji. na Getafe wystarczy, ale na LM w przypadku kontuzji już nie - marzeniem jest Verratti, ale wiadomo...
5. OP : tutaj mamy bogactwo Jamesa, Bale'a (wiem wiem...), CR7, Isco do tego zostawiłbym Asensio, Czeryszew (Norweg na wypożyczenie)
6. napastnik : cenię Benza za grę dla zespołu, technikę użytkową oraz za najlepszą grę tyłem do bramki, ale uważam, że na niektóre drużyny potrzebna jest alternatywa moim zdaniem w postaci Ibry, może Girou (skoro w Arsenalu go nie cenią)

HalaMadrid!"

to jest 100% cytatu - nie było wtedy info o Casilli więc teraz jeszcze lepiej wygląda sytuacja

pozdrawiam !!
2015.07.17, godz. 15:56, Sveex24
Rozmarynek


W Hiszpanii bramkarze mogą mieć numery: 1, 13 i 25.
2015.07.17, godz. 15:53, lukwil
Seba11195

1. właśnie może być jak mówisz : Keylor będzie 1,a "ktoś" z sercem do Klubu będzie na ławce czyt. Casill w końcu wychowanek,prawda ?!
2. wydaje mi się, że będzie sytuacja jak w Barcelonie, którą za bardzo mądrą - zdrowa rywalizacja, każdy broni określoną ilość meczów (a nie gramy ich 20 w sezonie tylko po 30 na głowę) dodatkowo w przypadku kontuzji jednego - drugi jest w rytmie meczowym i bez problemu może bronić zamiast 1/2 meczów to 100% więc uważam obecną sytuację za bardzo dobrą !
2015.07.17, godz. 15:51, KarolMadridista1993
Siema mordeczki nie wiem czy bylo juz gdzies ale podobno meczyk jutrzejszy jest na kanale sport1:)
2015.07.17, godz. 15:51, wilczek9
Rozmarynek
Przecież Pacheco ma nr 25
2015.07.17, godz. 15:49, rose
Niektórym proponuje wyłączyć różne gry komputerowe i spojrzeć na sytuacje w Realu trzeźwym okiem!

Pierwszą jedenastkę mamy personalnie najsilniejszą na świecie. Czego wy się więc spodziewacie? Mega gwiazd? Poprzedni sezon "przegraliśmy" w dużej mierze przez kontuzje. Teraz wszyscy najważniejsi piłkarze są zdrowi i trzeba o nich dbać, a nie zakładać z góry, że Modric złamie nogę, Kroos obojczyk, a Ronaldo zerwie wiązadła. Ławkę już mamy silniejszą niż rok temu. Jese dochodzi do formy, a w formie dobrze pamiętam jaki to piłkarz! Wazquez na ligowych średniaków w sam raz. Casemiro grał w pierwszym skladzie w mocnym FC Porto. A jest przecież jeszcze Isco, który umiejętnościami jest "na pierwszy skład". W obronie też ładnie wszystko obsadzone. Nasz nowy nabytek Cassilla to przecież bardzo dobry ligowy bramkarz, a Keylor to swego czasu najlepszy bramkarz ligi i MŚ. No ale nie kosztował grubych milionów co? W dodatku mamy bardzo utalentowaną młodzież: Ødegaard, Asensio, Medran, Meyloral... Poza tym sezon mamy krótszy niż rok wcześniej, bez KMŚ i superpucharów. Okienko jeszcze trwa i ja widzę jedynie dwie opcje ulepszenia tego zespołu: gdyby odszedł Illarra to ktoś w jego miejsce, napastnik, który odciążył by Benzemę. I w tym przypadku też nie stawiał bym na wielkie gwiazdy.

Kiko witaj w domu!!!
2015.07.17, godz. 15:48, Rozmarynek
Ciekawe z jakim numerem będzie grać ? 1 jest zarezerwowane dla De Gei. A słyszałam, że w Hiszpanii bramkarz może mieć tylko nr 1,13,23 ... nwm czy to prawda. Więc jeżeli Keylor ma 13 a Pacheco 23 to on będzie miał 1 ?
2015.07.17, godz. 15:48, wasioreq JLB
To teraz ciekawe czy De Gea za rok czy w tym okienku przychodzi w zamian za Navasa.
2015.07.17, godz. 15:48, seba11195
Ja nie mówię że grał dobrze i w ostatnich latach nawet go nie lubiłem mimo że ma u mnie ogromny szacunek za to kim był i co zrobił sprzedać i kupić DDG ok ale sprzedać i sprowadzić kogoś na ławe wydaje mi się bez sensu lepiej było zrobić Navasa pierwszym i dobry zmiennik z sercem dla klubu a może coś by się nawet w nim ruszyło. Podkreślam MOŻE 5!
2015.07.17, godz. 15:47, Rozmarynek
Czyli Keylor będzie pierwszym bramkarzem, a za rok przyjdzie De Gea i Keylor odjedzie ? Dziwne ... to lepiej, żeby Kiko był pierwszym bramkarzem, bo grał w tamtym sezonie w podstawowym składzie Espanyolu i lepiej żeby on grał jak Keylor ma odejść, no ale wydaje mi się, że Navas jest o wiele lepszy od Kiko ...
2015.07.17, godz. 15:46, creativeopinion
Ja to w ogóle byłbym za tym, żeby DDG nie trafił do Realu i tak też zagłosowałem w ankiecie na stronie. Po erze Casillasa potrzeba moim zdaniem świeżej krwi i oddechu a coś takiego gwarantuje para Navas/Casilla + rywalizacja napędza się sama bo żaden z nich nie jest wyraźnie lepszy od drugiego a każdy ma inne zalety. Znając jednak Real, to pewne rzeczy i tak zostały już obiecane w sprawie transferu DDG.
2015.07.17, godz. 15:46, Zjebinho267
To De Gea przychodzi za rok za darmo
2015.07.17, godz. 15:45, Hammurabi
Ikera*
2015.07.17, godz. 15:42, Hammurabi
Fanboye Iker niech sobie dostawią na końcu s i będzie Casillas :D Jak w przypadku Vázqueza główny czynnik jaki zaważył na jego transfer do Realu jest taki że to wychowanek,mnie osobiście taka polityka pasuje,w Realu powinno grać więcej Hiszpanów wychowanych w szkółce.
2015.07.17, godz. 15:42, lukwil
seba11195

nie pamiętasz co 2-3 lata wstecz ?!
rzygam już tymi nagonkami prasowymi, że to niesprawiedliwe, że ktoś jest biedny etc...
podkreślam, że nie jestem hejterem Ikera, ale to był dramat
2015.07.17, godz. 15:41, MrKrzysiek97
Witamy w Realu Madrid.
2015.07.17, godz. 15:41, Sveex24
seba11195

A myślisz, że Casillas chciałby przesiedzieć jeden z jego ostatnich sezonów na ławce?
2015.07.17, godz. 15:41, kamil512
Dobry transfer za niezle pieniadze. Real nie musi zawsze wydawac grubych baniek. Z ligi hiszpanskiej napewno jeden z lepszych bramkarzy. Bedzie mocna rywalizacja o obsade bramki co klubowi moze wyjsc tylko na dobre. I nie wiem co ciagle tyle krzyku o tego De Gea jakby mial byc w 110% gwarancja wszelkiej pomyslnosci i sukcesu w nowym sezonie.
2015.07.17, godz. 15:40, Lelouch
Probka mozliwosci z zeszlego sezonu https://www.youtube.com/watch?v=c85VHkElkfk
Ja sie ciesze, ze wreszcie przychodzi wysoki bramkarz, jednak bedzie mniej drzenia przy stalych fragmentach gry.
2015.07.17, godz. 15:37, seba11195
A nie mozna było zostawić Casillasa na lawie?
2015.07.17, godz. 15:37, RealMadrytC
Mati _ Ozil
TY MASZ rację
2015.07.17, godz. 15:35, Mati_Ozil
Zastanawiam się tylko, czy nie przyszedł żeby Navas mógł odejść do MU za Davida. Bo Pérez chyba jednak zatrzyma Ramosa.
2015.07.17, godz. 15:28, CRack_666
Mateusz_JW
Pérez nie będzie płacił 40 mln za bramkarza, to logiczne. Nie chcą 25-30 mln to za rok zostaną z niczym.
2015.07.17, godz. 15:27, Maillo93
Sprawiedliwości stało się zadość, Keylor dostanie w końcu prawdziwą szansę. I coś czuję, że może ją wykorzystać i to do tego stopnia, że De Gea może nawet nie przyjść w przyszłym roku :)
2015.07.17, godz. 15:27, lukwil
Ja wole takie transfery niż wydanie kolejnych 250 mln na 4 graczy i późniejsze płacze, ze poszło tyle pieniędzy i nic.
Czy ter steegen czy bravo byli turbo transferami ?
Dla mnie charakterystyka keylor=bravo casilla=ter steegen
Nie miałbym nic przeciwko identycznej rotacji i dania im zaufania
Floro przestał kupować za miliony i sprzedawać za grosze i moim zdaniem bardzo mądrze.
A okienko jest jeszcze otwarte wiec bym nie panikował tylko czekał spokojnie na oficjalki, a przestałbym sie ekscytować "marca donosi" " as uważa" etc...
2015.07.17, godz. 15:21, pitun2410
Bardzo dobry bramkarz jako gwarancja przez najbliższy rok. Później jak przyjdzie De Gea to Kiko zapewne usiądzie na ławce ale swoje szanse w Copa del Rey czy kilku meczach Ligowych dostanie. Za rok sprowadzimy De Geę za darmo i będzie spokój na wiele lat z obsadą bramki Realu. Liczyłem na to że przyjedzie Leno i De Gea ale Casilla też jest dobrym golkiperem.

Teraz najważniejsza sprawa dla Florentino to przedłużenie kontraktu Ramosa.
2015.07.17, godz. 15:21, Mateusz_JW
A gdzie ten wspaniały De Gea co wspaniałomyślny perez nie spodziewał się ze Manchester będzie miał w dupie jego pieniądze i będzie wolał mieć jeszcze jeden sezon dobrego bramkarza u siebie ??
2015.07.17, godz. 15:21, punk94
Witaj w domu Kiko, to jest nasz wychowanek a w dodatku bardzo solidny bramkarz, nie kompromitujcie sie nazywajac go szrotem albo innymi obelgami ale w sumie co sie dziwic jak wy byscie chcieli samych graczy typu Neuer, Reus, Pogba, Ibrahimovic iitd :)
2015.07.17, godz. 15:21, Sveex24
Skoro Casillas bez s odszedł z Castilli do Espanyolu na zasadzie wolnego transferu, to jakim cudem Real miał 50% praw do tego zawodnika?
2015.07.17, godz. 15:19, MaCiesz
Casilla transfer na pewno na plus, a co do DDG to do Realu przyjdzie raczej na pewno, i lepiej kupić go już teraz, niż ten sezon grać z Navasem, a za rok znowu robić cyrki z obsadą bramkarzy, co za pewne poskutkowało by odejściem Keylora.
2015.07.17, godz. 15:19, Suki
Będzie dobrze, lepszy Kiko co ma serce białe, niż z czerwonymi pasami.
2015.07.17, godz. 15:19, CRack_666
No i git :) Claudio Bravo był uważany za średniaka a wpuścił najmniej bramek w lidze. Ten kto ogląda lige hiszpańską wie, że będą z Kiko ludzie ;)
2015.07.17, godz. 15:14, Pioter7
w takim razie trzeba szukac na necie :( dzieki za odp wilczek9 :)
2015.07.17, godz. 15:10, wilczek9
Pioter 7
Tak jest, tylko żeby go odebrac trzeba zamontować konwerter zezujacy i przełącznik Diseqc, poniewaz sport 1 nadaje z Astra 19,2
2015.07.17, godz. 15:07, Bicz
Witaj w domu Kiko.
2015.07.17, godz. 15:07, Wojas021
A jak Szpaku będzie komentował to i tak w Realu będzie grał Casillas :d
2015.07.17, godz. 15:06, forza horizon
Kiko fiko ;)
2015.07.17, godz. 15:03, Amigo_Blanco
I już ból pupki bo nie ma kolejnego głośnego transferu za grube miliony. Dla mnie bardzo dobry ruch i znak, że wychowankowie mogą nie odchodzić na zawsze, ale może pojawić się szansa na powrót jako zawodnik do 1-ego składu. Witamy Kiko na pokładzie, Hala Madrid!
2015.07.17, godz. 15:02, Tomek1902RM
to jest bomba transferowa ; ) Brawo ! ..
2015.07.17, godz. 15:02, Pioter7
ktos pisał ze jutrzejszy mecz bedzie w sport1 (chyba tak sie nazywał) powie mi ktos czy jest taki kanał na cyfrowym polsacie ? :)
2015.07.17, godz. 15:00, piorun38
Wysoki (1,91m), refleks ma niesamowity, dobrze broni strzały z daleka i jego warunki fizyczne pozwalają mu dużo bronić sam na sam :).
2015.07.17, godz. 14:59, matthew11
Za rok przyjdzie De Gea to albo on albo Navas odejdzie
2015.07.17, godz. 14:55, ryba229
No i dobra brac sie wreszcie za jakies wzmocnienia z przodu, bo inni nie spia.
2015.07.17, godz. 14:53, witosq
kiełba82
zagubiłeś się na tej stronie?
2015.07.17, godz. 14:53, e_santiago_b
I pewnie Keylor pójdzie w rozliczeniu za De Geę.
2015.07.17, godz. 14:52, divad
domele

Nie zgodzę się - Navas to ten sam poziom co Moya, Oblak czy Bravo. Z wymienionych przez ciebie jedynie ter Stegen jest lepszy. Niemiec ma szansę wskoczyć wkrótce na poziom Llorisa, czyli pierwsza piątka bramkarzy na świecie.
2015.07.17, godz. 14:52, Marcinaos
Czyli pewnie De Gea przyjdzie za rok za darmo, jesli tak by było to Pérez miszczunio, ale jeśli się okaże, że David idzie do innego klubu to fatalnie.
2015.07.17, godz. 14:51, Matteo
Teraz czas na jakieś pożądne transfery!
2015.07.17, godz. 14:50, DurdenOrMaximus
Mam nadzieję, że De Gea za rok za darmo :)
2015.07.17, godz. 14:50, kiełba82
Niech żyje Madryt i jego potęga Hala !!
2015.07.17, godz. 14:50, królewscy CF
KrukPL
W każdej chwili może przedłużyć...
2015.07.17, godz. 14:49, Queto
Wilczek9
Navas ma obywatelstwo Hiszpanskie.
2015.07.17, godz. 14:49, KrukPL
królewscy CF
Szkoda, że to jego ostatni sezon w Man U, bo za rok kończy mu się kontrakt ;)
2015.07.17, godz. 14:49, divad
robinhob4
Ale to jest Real i na bramce powinien stać jeden z najlepszych na świecie. A (niczego mu nie ujmując) Kiko Casilla nie jest w tym gronie. Podobnie jak i Navas.
2015.07.17, godz. 14:49, domelel91
mam nadzieje ze nasze problemy na bramce znikna bo to jest smieszne zeby taki klub jak real madryt nie mial jednego dobrego bramkarza juz nie mowie bardzo dobrego bo niestety takich nie mamy no chyba ze navas w formie z mundialu to moge sie zgodzic gdzie np konkurencja z atheltico madryt ma nawet oblaka i moye swietnych golkiperow nie chce wspominac o bramkarzach Barçy bo takich to my mozemy tylko pozazdroscic niestety : (
2015.07.17, godz. 14:48, wilczek9
Myślę ze Keylor odejdzie do Manchesteru za De Gea + 20/25 mln. De Gea ma paszport a Navas nie, to przy okazji zwolniło by sie miejsce z paszportami
2015.07.17, godz. 14:47, królewscy CF
Jeśli De Gea nie będzie bronił tak jak w zeszłym sezonie to trzeba będzie się zastanowić czy w ogóle opłaca się go kupować bo może to był jego szczyt formy. Nie wiem, zobaczy sie.
2015.07.17, godz. 14:47, ryba229
BenekCristiano

Diego Lopez musial odejsc przez Krecika
2015.07.17, godz. 14:47, dexterro
eh...
2015.07.17, godz. 14:47, BenekCristiano

skonczy jak Diego Lopez, jako kolejna zabawka Florka. :)
2015.07.17, godz. 14:46, ruciol
jezeli Pérez chce pozyskac w przyszlym sezonie de gea'e to niech sobie zada pytanie po co sprowadzal w zeszlym sezonie najlepszego bramkarza ligi navasa? po to aby grzal lawe?
i teraz jak odszedl casillas przyszedl casilla...navas bedzie znowu grzal lawe po roku de gea i navas odejdzie??? to wola o pomste do nieba...chyba ze sie myle i postawi na navasa i nie beda chcieli de gea'i
2015.07.17, godz. 14:46, KrukPL
Serio? Już lepiej było wziąć Leno, który jest młodziakiem. Casilla ma swoje lata ;d
2015.07.17, godz. 14:45, nikaLDZ
Krok ku Ramosowi zrobili. Nie ma De Gea'i to i nie ma Ramosa. A za rok przyjdzie moze za darmo i wtedy pewnie ktorys z bramkarzy out albo na wypozyczenie. Chyba ze poziom spadnie De Gea'i ;)
2015.07.17, godz. 14:45, pawlik3213
Nie wiem co teraz będzie z De Geą, ale opcja z Keylorem i Kiko na ten sezon i za rok David jest też dobra. Witamy ! :)
2015.07.17, godz. 14:44, lodyga
GarethFrankBale
Dzieku ziomeczku :)
2015.07.17, godz. 14:44, Realista22
Lepiej sprowadzić dobrego wychowanka niż przepłacać za materaca dla którego herb Realu nic nie znaczy.Transfer ok.
2015.07.17, godz. 14:43, Zuo
Navas mieszka w Hiszpanii już od wielu lat, więc gra jako ziomuś Europy.
2015.07.17, godz. 14:43, raull ganzo
Miał być David De Gea na zastępstwo za Ikera, po to odchodził niby Iker. A znając życie biorąc WSZYSTKO do kupy to lepszym rozwiązaniem było by zostawić Ikera jeszcze na jeden sezon a później zabrać David De Gea.

Kiko Casilla? Ja tego nie widzę.
W tym okienku transferowym widzę na każdej pozycji mierzymy bardzo "wysoko".
2015.07.17, godz. 14:43, 19wojtas64
Gra jako ziomuś z UE
2015.07.17, godz. 14:43, modric1915
james7q

nic nie wiadomo na jego temat
2015.07.17, godz. 14:42, barteek090
Navas ma jakieś europejskie obywatelstwo czy gra jako ziomuś spoza EU?
2015.07.17, godz. 14:42, pomidor19
Dziwny transfer ale jak już doszedł do skutku to mam przynajmniej nadzieję że Navas ma być naszym numerem 1 a ten Casilla rezerwowym.
2015.07.17, godz. 14:41, james7q
A nie wiecie czy Asensio będzie wypożyczony do Espanyolu?
2015.07.17, godz. 14:41, 19wojtas64
Moim zdaniem to wzmocnienie.

Biorąc pod uwagę, że do tej pory bronił Casillas zwany również ręcznikiem albo tyczką to Kiko Casilla napewno gorszy nie będzie.

Nie będzie gorszy więc jest to prawdopodobnie wzmocnienie.

Casilla to dobry bramkarz o małym nazwisku. Wolę dobrego bramkarza za 6 mln niż De Gea za 40, który nie jest żadnym krakiem.
2015.07.17, godz. 14:40, witosq
eric31
daj mu szansę. Casilla jest zdecydowanie lepszy od Casillasa.
To że Navas nie bronił w ubiegłym sezonie, to chyba większość osób wie dlaczego.
2015.07.17, godz. 14:39, Vertezek
2015.07.17, godz. 14:38, Ultras_Sur 1902

Miałem to pisać xD
2015.07.17, godz. 14:39, Fankakrolewskich
Witaj Kiko Casilla
2015.07.17, godz. 14:39, Zuo
Cieszy, że w końcu sprowadzamy po taniości wychowanków z zasięgu zamiast gruby szmal na gwiazdki z zagranicy.
2015.07.17, godz. 14:38, modric1915
Dla was się tylko nazwiska liczą. Keylor to bardzo dobry bramkarz, powinien dać radę przejść przez ten sezon gdy wejdzie w rytm a za rok De Gea przyjdzie za darmo. 30 mln w kieszeni i Ramos w obronie.
2015.07.17, godz. 14:38, Ultras_Sur 1902
Jeszcze zapomniałem dopisać.
Ciekawe z jakim numerem zagra Kiko? Jedynka chyba dla Davida :D
2015.07.17, godz. 14:38, marcus22
Mecz Real- Roma będzie można zobaczyć na meczyki.pl o godz 11 a o 5.00 rano gra Club America-Manchester United
2015.07.17, godz. 14:37, eric31
no to super Real ma bramkarza na lata!!! A tak na powaznie to rozwiązano sprawę z bramką najgorzej jak to możliwe. Z Casillasem pożegnano się w sposób zenujący a ściągaja jakiegoś Casille co i tak nie będzie bronił. Każdy to wie, ze De Gea w tym roku jest nie do ruszenia i Real na gwałt potrzebuję drugiego brakarza więc mogli zostawić Ikera na rok uzgodnić z nim rozwiązanie kontraktu i pożegnać w iście królewskim stylu. A wyszło żenująco. Na dodatek bramka jest kiepsko obsadzona bo Keylor cały sezon grzał ławę a Casilla to przeciętniak. No ale teraz będzie pompowanie balonika i wmawianie jacy to świetni bramkarze są w Realu
2015.07.17, godz. 14:37, robinhob4
divad
Nie chodzi dokładnie o to.
Chodzi rozumowanie niektórych "kibiców": Nigdy o nim nie słyszałem = słaby gk (teoretycznie będąc kibicem Realu czyli zarazem La Liga). \
Kiko to naprawdę świetny gk i mam nadzieję na ciekawą rywalizację z Keylorem :) Jestem pewien, że którykolwiek dostanie szansę to ją wykorzysta
2015.07.17, godz. 14:36, królewscy CF
Casilla to praktycznie ten sam poziom bramkarza co Navas także na pewno będzie rywalizacja
2015.07.17, godz. 14:36, ters
Casilla przeciętny? Już nie pamiętacie jaką był zmorą dla Cristiano?
2015.07.17, godz. 14:35, Ultras_Sur 1902
Kiko to wychowanek i dobrze, że przyszedł. Mamy dwóch bardzo dobrych bramkarzy i śmiało mogę powiedzieć, że na ten moment Kiko jest lepszy od Ikera. Wszystko wskazuje też na to, że Navas może pożegnać się z Madrytem :/ Może United :D?
2015.07.17, godz. 14:35, kukułeczka
Witam i życzę sukcesów!
2015.07.17, godz. 14:35, GarethFrankBale
lodyga

Sprawdzałem w programie i nic nie ma.... więc raczej tylko w necie..
2015.07.17, godz. 14:35, Vertezek
United wywalili Valdesa David nie będzie się starał jak przedtem bo Van Gal go teraz nie puścił , nie będą mieli Ramosa więc wniosek z tego taki , że z nami się nie negocjuje
2015.07.17, godz. 14:34, isco1997
Bardzo dobry transfer ci którzy krytykują ten transfer niech pomyślą że gdyby kontuzje miał keylor navas to broniłby niepewny pacheco
2015.07.17, godz. 14:34, Suki
Świetny transfer, oby De Gea nie przyszedł.
2015.07.17, godz. 14:31, modric1915
Za rok De Gea i niech Man U zostanie z niczym!
2015.07.17, godz. 14:30, divad
robinhob4
A to może Neuer, Courtois czy DdG nie są lepsi niż Kiko?
2015.07.17, godz. 14:29, esio131
Kolejny wychowanek wraca i to cieszy i do tego bardzo dobry bramkarz
2015.07.17, godz. 14:28, pablo1333
Git :)
2015.07.17, godz. 14:28, robinhob4
Niektórzy "kibice" nie będą zachwyceni, w końcu dla nich bramkarze to De Gea, Courtois, Neuer i kilku innych. Reszta to "nołnejmy".
Witamy Kiko!
2015.07.17, godz. 14:28, adam_m
Czyli de gea pewnie za rok.
Kiko nie jest zły, ale czy lepszy niż Iker lub Keylor to już mam wątpliwości.
2015.07.17, godz. 14:27, dandrusz
Navas w rozliczeniu za De Geę i obie strony zadowolone:)
2015.07.17, godz. 14:27, daniel4722
no i niech sie MU wypcha teraz :)
2015.07.17, godz. 14:27, donmicellin
Świetnie, w końcu sytuacja na bramce się unormuje: ani Keylor ani Casilla nie są zawodnikami, którzy przyszli żeby sprzedawać koszulki, tylko żeby grać- a to rodzi świetną rywalizację w bramce. Już czuję ulgę odczuwaną przy rzutach rożnych w porównaniu do poprzedniego sezonu ;)
2015.07.17, godz. 14:26, Vertezek
Powodzenia (tylko nie dziękuj) :)
2015.07.17, godz. 14:26, karolr112345
bardzo dobrze potrzebujemy dwóch bramkarzy którzy mogą spokojnie grać, a jeśli przyjdzie de gea wtedy navas odejdzie.
2015.07.17, godz. 14:26, bledzik
Bardzo rozsądny transfer
2015.07.17, godz. 14:26, lodyga
A na Nc jest mecz?
2015.07.17, godz. 14:25, wilczek9
Wie ktoś gdzie będę mogl obejrzeć mecz Real vs Roma na cyfrowym polsacie (oprócz sport 1)
2015.07.17, godz. 14:25, t4f3l
Chyba doczekaliśmy czasów równej walki o posadę bramkarza Realu Madryt :)
2015.07.17, godz. 14:24, Tomo1883
to fatalnie, zamiast kupic cracka kupujemy zwyklego szarego i przeciętnego gracza :(
2015.07.17, godz. 14:24, TriDi21
Świetny bramkarz, będzie niesamowita rywalizacja z Keylorem Navasem lub może nawet z Davidem De Gea.

Powodzenia!
2015.07.17, godz. 14:24, lodyga
De Gea placze:P
2015.07.17, godz. 14:24, ogórek
crack

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama