REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2015.05.27, godz. 05:26, El Jarek / as.com

Benítez stawia warunki

Fot. Getty Images

AS informuje, że agent Beniteza dogadał się już z Realem Madryt co do warunków finansowych, ale ciągle uzgadniane są warunki samej pracy. Dotyczy to między innymi sztabu szkoleniowego, drużyny czy zarządzania szkółką.

Hiszpan podobno będzie wzorować się na rozwiązaniach angielskich. Przede wszystkim przejmie kontrolę nad canterą i chciałby obsadzić w niej swoich zaufanych trenerów. Dziennik analizuje, że może to wyjść szkółce na dobre, bo obecnie nie ma w niej żadnej przewodniej filozofii i pojawił się pewnego rodzaj zastój. Co do sztabu, Benítez chce pracować z Paco de Miguelem i odrzuca opcję z trenerem od przygotowania fizycznego narzuconym przez Królewskich. Sztab stworzą poza tym Xavi Valero (opiekun bramkarzy) i Antonio Gómez (analiza rywali). Hiszpan poprosił także o głos w sprawie transferów i bezpośredni kontakt z Florentino w sprawach dotyczących drużyny.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2015

Komentarze

2015.05.27, godz. 18:26, królewscy CF
ZmęczonyKroos
A czy ja gdziekolwiek w moje wypowiedzi stwierdziłem że Benitez jest guru taktyki? No bo ja jakoś nie widze żebym coś takiego napisał. Napisałem tylko że może lepiej się sprawdzi od Ancelottiego w tych sprawach a nie że jest jakimś j***nym mistrzem taktycznego przygotowania do spotkań czy to ligowych czy pucharowych.
2015.05.27, godz. 17:32, OscarRM
Nie wiem jak w Napoli bylo z kontuzjami wiem ze napewno Higuain i Insigne pauzowali sporo, wiec moze niech on za duzo nie żąda .. mam nadzieje ze nie przyjdzie jednak
2015.05.27, godz. 16:09, ZmęczonyKroos
królewscy CF
Jestem ciekaw czy chociaż widziałeś tamten finał, czy oglądałeś w tamtym czasie mecze Milanu skoro pleciesz takie głupoty, że metody prowadzenia drużyny Ancelottiego się nie zmieniły...
Milan Ancelottiego grał bardziej defensywnie. Jak miał przyjść do Realu wiele osób obawiało się, że zacznie grać coś takiego u nas, a czy tak było? Wręcz przeciwnie. Graliśmy odważnie, do przodu.
Futbol z roku na rok się zmienia, więc nie wiem jaki jest sens przywoływać mecz z przed dekady, rzucać starymi wynikami, które nic w tej chwili nie znaczą.
To, że Benitez wtedy wyszedł ze stanu 0:3 na 3:3 i ostatecznie wygrał w karnych nie oznacza od razu, że jest taktycznym geniuszem i guru w tej dziedzinie. To go w żaden sposób nie ratuje, ale skoro to ci poprawia humor to sobie wierz w takie rzeczy...
2015.05.27, godz. 16:03, Madridista_1996
Jak mu się nie podoba to niech nie przychodzi :)
2015.05.27, godz. 15:59, RoyalBlood
Kilka fajnych zalozen. Szkolka zdecydowanie potrzebuje jakiegos planu, bo jest wstyd po prostu. Jezeli nie mamy szkolki i Real nie chce sie angazowac w jej prowadzenie jak Ajax czy Barcelona to proponuje model Chelsea. Ogrom zawodnikow, w kadrze 25, a reszta porozrzucana po calym swiecie w roznych klubach. Przykladowo manewr z mlodszym bratem Hazarda, Zoumą, Piazonem, Atsu, Marinem czy innymi graczami. Ktoras droga Real musi pojsc, bo z wypozyczonych to ma jedynie Casemiro, ktory ma realne szanse na powrot, bo Denis to nadal nie ta polka z racji pozycji na jakiej gra, bo ofensywa Realu to zawsze swiatowe TOP. W szkolce? Najwiekszy talent to mlody norweg kupiony za kilka milionow. Jeszcze tacy gracze jak Morata, Jese to jakos sie udali, ale nadal nie jest to szkolka na poziomie odpowiednim do statusu klubu.
2015.05.27, godz. 15:55, królewscy CF
Bo dużo było w tym sezonie narzekania na Carlo że słaba taktyka, nie reaguje na wydarzenia meczowe itp. także może Benitez w tym się lepiej sprawdzi i oby tak było bo nic do tego gościa osobiście nie mam a jako kibic Realu chciałbym żebyśmy za rok wygrali chociaż jedno ważne trofeum a nie zostali z pustymi rękami
2015.05.27, godz. 15:53, królewscy CF
ZmęczonyKroos
Ja nie mówie że Benitez>Ancelotti czy ja tak napisałem? NO chyba nie...tylko pokazuję że Carlo nie był tak dobrym taktykiem nie jest i nie będzie skoro dał sobie wdupić 3 gole w a ostatecznie przegrał mimo że wygrawali 3-0. Wiem że mecz sprzed dekady ale co z tego? Ich metody prowadzenia drużyny się nie zmieniły
2015.05.27, godz. 15:38, rivelino
Zobaczycie, jakie "gwiazdy" on ściągnie. Już się boję.
2015.05.27, godz. 15:24, ZmęczonyKroos
królewscy CF
Masz rację. Nie patrzmy na osiągnięcia z ostatnich lat, sposób prowadzenia drużyny, ich styl gry tylko na mecz z przed dekady.
Benitez > Ancelotti, bo ograł go w Stambule. Zaj**ista logika...
2015.05.27, godz. 15:22, ZmęczonyKroos
rafal1987
Różnica między Verrattim, a Matuidim czy Vidalem jest taka, że Verratti ma 23 lata, a tamci po 28.
Real ostatnio obrał politykę, że jak już kupować, to młodych.
Nawet jeśli Verratti będzie kosztował te 45-50 mln (bo na pewno nie więcej skoro jego cena rynkowa to 30 mln €, myślę, że 50 mln to już jest górna granica), to i tak się to zwróci.
Poza tym nie wiem jak inni, ale ja Vidala nie trawię. To zwykły pajac co pokazał chociażby w meczu z nami przed rokiem.
Co do Yaya Toure, to był on związany z Barçą, raczej nie opuścił ich w napiętych stosunkach. Grał tam wtedy, kiedy odnosili największe sukcesy, więc na pewno ma ogromny sentyment do nich i marne szanse, że wybrałby Real. Do tego lata już nie te. Zwykle Real żegna się z piłkarzami, kiedy dochodzą do tego wieku, a nie ich kupuje.
2015.05.27, godz. 15:01, królewscy CF
Jak tak oczerniacie Beniteza to zadam wam jedno pytanie, a z kim wygrał LM?? Z Ancelottim i to jak Milan prowadził 3-0, widać jaki Carlo to świetny taktyk
2015.05.27, godz. 14:46, rafal1987
A co powiecie o sprowadzeniu Vidala do środka pola, potrafi huknąć z dystansu, ma dobrą technikę i jest dobry w defensywie jak i w ofensywie, a transfer max 30 mln euro by wyniósł , zamiast płacić za Verattiego czy Pogbe grube miliony , lub Matudi , a nawet doświadczonego Yaya Toure który nie będzie narzekał że gra jako rezerwowy.
2015.05.27, godz. 14:38, kamilo0407
Już nie najeżdżajcie tak na Beniteza. Pewnie-Carlo był dużo lepszy i nie chciałem, żeby odchodził ale stało się. Co do Benieza to krytykujecie go za brak wyników a ja się zapytam z kim? Z Napoli? Przecież oni grają jak Villarreal
2015.05.27, godz. 14:32, ZmęczonyKroos
rafal1987
Zdecydowanie Bacca. Drugi w kolejności RVP, ale to nierealne transfery, bo Pérez nie kupuje piłkarzy w wieku 29-31 lat...
Niegłupim pomysłem byłby też Falcao. Rok temu było sporo szumu wokół niego, teraz miał gówniany sezon w MU, ale on nadal ma umiejętności. Po prostu musi odbudować formę, a w Hiszpanii myślę, że mogłoby mu się to udać.
Już raczej nie kosztowałby kokosów po jego ostatnich wyczynach na Old Trafford i nie jęczałby, że nie jest podstawowym napastnikiem, mógłby wchodzić za Benzemę, ale to byłoby spore ryzyko i on też już do najmłodszych nie należy, to ten sam rocznik co Bacca.
Najrozsądniej wyglądają chyba Lacazette lub Jackson Martinez, a Aguero jest zbędny. Kosztowałby majątek, a nam nie są potrzebne znów wielkie transfery i ogromna rewolucja. To co mamy w ataku wystarczy, bo bramek strzelamy bardzo dużo. Potrzebujemy zmienników, a wzmocnić trzeba przede wszystkim środek pola i bramkę.
2015.05.27, godz. 14:21, rafal1987
Którego napastnika byście widzieli na zmiennika Benzemy:
Z takiej gromady:
Vietto
Morata
Lacazette
Martinez
Bacca
Robin Van Persie
Jovetic
Lukaku
Lub jakiegoś którego nie wymieniłem
Lub wolelibyście jakiegoś topowego napastnika za Benzemę
Aguero
Ibra
Cavani
Roney
Falcao

Lub jeszcze inaczej kupić skrzydłowego typu Reus czy Moura i przesunąć Ronaldo na szpicę, ja byłbym za Aguero i zostawić na skrzydle Ronaldo i Bale i przejść na typową grę z kontry dokupując defensywnego pomocnika typu Yaya Toure czyli Pogbę.
Lub 2 opcję bym wybrał z zakupieniem Reusa, Ronaldo na szpice a zakupić bardziej kreatywnego pomocnika Verattiego.
Obie opcje byłyby spoko.
2015.05.27, godz. 14:20, grachu96
Powiem tak. Fakt faktem zwolnienie Carlo to byla glupota, ale nadal pamietam pierwsze zaslugo Beniteza dla Liverpoolu. Mam nadzieje, ze przypomna mu sie te czasy. Nie bede go krytykowal, dopoki nie zobacze wynikow i efektow gry.. Wam radze tez. Kim wy jestescie? Moze sami byscie poprowadzili ta druzyne? Aaa no i bym zapomnial. Ktory z Was wygral Lige Mistrzow jako trener? Taki narod...
2015.05.27, godz. 14:16, ZmęczonyKroos
Zastanawia mnie czemu Real nie postąpił jak Arsenal z Coquelinem i nie ściągnął przed końcem wypożyczenia Casemiro z Porto, kiedy kontuzji doznał Modrić.
To byłoby chyba rozsądniejsze niż kupno Silvy. Silva mógł przyjść latem, wtedy przeszedłby na spokojnie pretemporade, złapałby zgranie, a tak pograł parę spotkań i utknął na trybunach, bo nie był gotowy i nie ma mu się co dziwić, bo wyrwał się z Brazylii jeszcze zanim sezon tam wystartował, miał praktycznie wakacje i musiał szybko złapać rytm. Poza tym po raz pierwszy liznął gry w Europie jeszcze w tak wielkim klubie z taką presją.
Takich transferów nie powinno się robić zimą w trakcie sezonu.
Coquelin w Arsenalu został wyciągnięty w grudniu z wypożyczenia z Charltonu i stał się praktycznie z miejsca bardzo ważnym elementem w grze Kanonierów z Casemiro mogłoby być podobnie, bo był w Porto w świetnej formie.
2015.05.27, godz. 14:09, KarwaszBarabasz
Gratuluje Barcelonie wygrania ligi w przyszłym sezonie...
2015.05.27, godz. 14:05, pavel1989
postawić to on może co najwyżej klocka w wc.
Myślicie, że faktycznie taki Benitez będzie rządził szkółka, itp.?
Z Napoli chcą się go pozbyć siłą bo nie daje sobie rady.
Hamsika jeszcze 2 lata temu chciała mieć większość topowych klubów w Europie, a teraz? Chłop zgubił forme już dawno temu i nie pozbierał się do dzis. To samo stanie się z naszymi. Czym dłużej będą pracować z Benitezem tym będzie gorzej.

2015.05.27, godz. 13:50, lukasls
Czesc,
Zgadzam sie, ze trzeba wierzyc i byc pozytywnej mysli, kibicowac jak juz sie zacznie i Rafa wejdzie na stolek. Natomiast realna ocena ryzyka przynajmniej przed faktem nie zaszkodzi.
Wg mnie on nie ma zbyt duzo charyzmy, nie bedzie autorytetem dla naszych gwiazd, gdzie on wogole pracowal z gwiazdami? Zgadzam sie ze jest mega ryzyko ze stale fragmenty beda perfekcyjne ale morale poleci. Bedzie taktyka, nie bedzie druzyny. Poza tym on chce zajac sie szkolka, fajnie, ale my nie potrzebujemy wynikow za 3 lata tylko NEXT SEASON!!! Jak nie sciagnie defensywnego pomocnika i skrzydlowego/napastnika dobrego to bedzie slabo.Potrzebujemy takiego Makelele, albo metamorfozy Kroosa. Szacun dla Ikera ale De Gea is a must. Przegralismy w tym sezonie La lige jedna bramka z Valencia lub niestrzelonym karnym Crisa i ile bylo podobnych meczy, ze jakas przebojowa robinsonada by pomogla. Nie to ze Irek juz nie wyciaga,ale nie tyle co wczesniej.

Dla mnie z Benitezem troche jak z Duda, sobrze mowi, ma poukladane w glowie, ale bomba zegarowa tyka :)

Hala Madrid!
2015.05.27, godz. 13:50, królewscy CF
No i bardzo dobrze
2015.05.27, godz. 13:41, kukułeczka
kris9555

W newsie bardziej krytykowany jest Igła. Zrobił się gwiazdą.
2015.05.27, godz. 13:40, kris9555
rafal@ No ja szczerze nie byłem za Carlo bo ta gra wrzutkami ciągle bez pomysłu albo gdy drużyna gasła w drugiej połowie np : Barça , Juve . . . Ale ten Benitez wydaje się być takim skurczybykiem twardy taktyk mający poronione pomysły . Hmmm czas pokaże ale szkoda,że nie Klopp lub Emery .
2015.05.27, godz. 13:35, rafal1987
kris@
Tego się obawiam, że rozwali nam drużynę.
2015.05.27, godz. 13:26, kris9555
Przeczytajcie sobie http://napoli24h.pl/news.php?readmore=2646
2015.05.27, godz. 13:26, rafal1987


Florentino Pérez rozpoczyna przebudowę zespołu. Zawodnicy pokazali słabe przygotowanie fizyczne na koniec sezonu, które sprawiło, że Królewscy zakończą ten rok bez trofeów. Klub zdobył jedynie Klubowe Mistrzostwa Świata w grudniu ubiegłego roku i Superpuchar Europy w zeszłe wakacje. Sytuacja ta sprawiła, że z posadą trenera pożegnał się Carlo Ancelotti. Zatrudnienie Beníteza będzie się równało także ze wzmocnieniem każdej formacji w klubie. Do Madrytu ma przybyć De Gea, prawą obronę wzmocni Danilo, na lewą wciąż jest poszukiwany nowy zawodnik. Dołączą także pomocnicy, a w tym Casemiro wracający z wypożyczenia z Porto. Chicharito pożegna się z klubem, a w jego miejsce zostanie zakupiony inny napastnik.

Decyzja odnośnie zakupu bramkarza została podjęta. De Gea ma zostać zawodnikiem Realu Madryt. Klub oferuje za niego 25 mln, a Manchester United żąda o dziesięć milionów więcej. Davidowi pozostał tylko rok kontraktu w klubie z Old Trafford. W transakcję ma zostać włączony Keylor i Coentrão, co powinno obniżyć cenę za tego zawodnika.

Prawa strona obrony została wzmocniona poprzez przyjście Danilo. Teraz klub zamierza poszukać zmiennika dla Marcelo. W gronie kandydatów wymienia się Davida Alabę. Transfer Austriaka wydaje się trudny do zrealizowania. Wcześniej obserwowano także Gayę, lecz nowy kontrakt Hiszpana i zawarta w nim klauzula odejścia o wartości 50 mln euro sprawia, że klub najprawdopodobniej zrezygnuje ze starań o jego podpis. Innymi opcjami są Alex Sandro z Porto i Ricardo Rodríguez z Wolfsburga.

Potwierdzono, że Casemiro po tym sezonie powróci do Realu Madryt. Klubowi w tym sezonie brakowało zmiennika dla kontuzjowanego Modricia, przez co nie udało się zdobyć żadnego trofeum w tym roku.

Oprócz Brazylijczyka klub ma pozyskać jeszcze jednego pomocnika. Wybór będzie pomiędzy Verattim a Pogbą. Zawodnik Juve wydaje się idealną opcją dla Królewskich, lecz agent zawodnika wycenia go na 95 mln euro, przy czym Real jest skłonny zapłacić o 30 mln euro mniej. Cena za Włocha oscyluje w granicach 60 mln euro.

Klub poszukuje także rywala o miejsce w składzie dla Benzemy. Tutaj wymienia się dwóch kandydatów: Reusa i Sterlinga. Ten ostatni nie chce pozostać dłużej w Liverpoolu.

Źródło: abc.es
Ja jestem za takimi transferami.
2015.05.27, godz. 13:23, eMszou
Jeżeli ma już być naszym trenerem trzeba skonczyc psioczyc i dac mu reke nad tym co chce.Nie bedize wynikow to go pozegnamy, trzeba wierzyc i 3mac za niego kciuki w koncu w lapy bierze NASZA DRUZYNE.

iHALA MADRID!
2015.05.27, godz. 13:04, 19Ramos02
Leeemsi
Casemiro nie jest poziom TOP, ale ktory gosc z TOP poziomu pojdzie siedziec na ławie? :OOOOO
Przyjrzyjmy sie ŚP siedzacych na lawce w najlepszych klubach:
-Barcelona: Rafinha, Samper, Roberto
-Chelsea: Ramires
-PSG: Cabaye
-:Arsenal: Flamini, Rosicky, Cazorla
-Bayern: Rode, Thiago
-Liverpool: Leiva, Allen
-City: Fernando
-United: Carrick i jakies dzieci ze szkolki
-Juventus: Sturaro
Tak wiec wskaz mi klub, w ktorym pomocnik z TOPU siedzi na ławie... Nie ma takiego zawodnika. Najlepszy przykład do De Bruyne, ktory mial dosc grzania lawy w Chelsea i wolal isc do slabszego Wolfsburga, ale GRAC, a nie siedziec.
Ze wszystkich tych zawodnikow jedynym, ktory moglby cos wniesc do druzyny i wchodzac z ławki nie spadła by jakos to Thiago Alcantara, ktory jest nie do wyjecia dla Realu.
2015.05.27, godz. 12:39, LeeEmsi
Uważasz, że Casemiro reprezentuje poziom top eu ? Śmiem twierdzić, iż to taki sam poziom jak Illara czy Lucas Silva, niestety - choć przyznaje odrazu z dużo wiekszym potencjałem, bo ten chłopak chociaż progress robi z roku na rok. Odchodzi Khedira, więc w środku zostają Toni, Luca, James i nie potrafiący ustabilizować formy Isco - dla mnie to za mało na rotacje. W Realu potrzeba nie tyle uzupełnienia ławki jak odniosłeś wrażenie lecz wzmocnień konkretnych i nie tylko na dwóch pozycjach. W tej drużynie w ogóle nie ma prawego napastnika do systemu 4-3-3. Bale to nie wypal na tym skrzydle, jedna noga, a kopnąć i biec to można w Tottenhamie, który w Anglii nie uchodzi za faworyta każdego meczu jak Real w La Liga, przeciw któremu wszyscy ustawiają zapory w defensywie. Nie ma tu tyle miejsca. Benzema nie ma rywala, jest jedynym napastnikiem w tej ekipie, nawet jak Chicharito dobrze grał, benzema wiedzial, że wystarczy wyleczyć kontuzje i wskoczy do 1st eleven. Ściągnięcie takich graczy jak (czysto przykładowo) Pogba, Veratti, Ibra czy Lewy z całym szacynkiem ja bym uznał za rewolucję, a nie zwykjłe uzupełnienie ławki. Do tego jeśli chcą utrzymać system 4-3-3, potrzeba kota na prawe skrzydło z tym, że żaden do głowy mi nie przychodzi z tych w miare dostepnych.
2015.05.27, godz. 12:36, ZmęczonyKroos
Jeżeli ktoś mówi, że nam potrzebna jest rewolucja, to jest chyba chory...
Rewolucji potrzebuje np. takie City, które na ławce rezerwowej ma dwóch bramkarzy grubo po 30-stce. Jeden ma bodajże 34, a drugi 37 lat.
W obronie np. taki Zabaleta już stuknęła mu 30-stka, Sagna ma już 32 lata, Demichelis 35 lat.
Oprócz tego do młodzieniaszków nie należy już na pewno Clichy, któremu za 2 miesiące stuknie 30-skta i na pewno latem pozbędą się Kolarova, z którego są niezadowoleni.
W pomocy przede wszystkim Yaya Toure ma się podobno latem z nimi pożegnać. Ma już 32 lata. Milner również ma odejść. Fernandinho stuknęła niedawno 30-stka, do tego wypożyczony Lampard, który odejdzie do USA.
W ataku już od dawna chcą sprzedać Dżeko, który nie jest zadowolony ze swojej roli, Jovetić podobnie.
Ogólnie średnia wieku ich składu to aż 29,8. To mówi wszystko.
Oprócz City ogromna rewolucja szykuje się w Milanie, niewielka w Arsenalu szczególnie w ich defensywie i środku pola.
Ale my? Nam potrzebny jest bramkarz, ewentualnie lewy obrońca jak odejdzie Coentrão, za jakiś rok-dwa jak już Pepe nie będzie dawał rady nowy stoper, wróci Casemiro z wypożyczenia, więc tak naprawdę potrzebny nam będzie jeden klasowy środkowy pomocnik, napastnik na ławkę i ewentualnie skrzydłowy jeżeli Jese odejdzie. Gdzie tu ta rewolucja?
2015.05.27, godz. 12:19, maciek90ldz
LeeEms
Uzupełnienie ławki rezerwowych nazywasz rewolucją? Ja bym powiedział że to są kosmetyczne zmiany. Jedynie pozycja bramkarza to duża zmiana. Prawy obrońca jest, Casemiro wróci, do tego jeszcze jeden pomocnik i napastnik. Cała rewolucja.
2015.05.27, godz. 12:06, Tomo1989
LeeEmsi
Facetem, który gdzie pracował odnosił sukcesy. Wyjątkiej jest Inter Mediolan, ale tam po erze Mou została spalona ziemia, więc i o sukces było niezmiernie cięzko.
2015.05.27, godz. 11:49, LeeEmsi
A kim on jest by stawiać warunki? Farciarsko wygrana Liga Mistrzów z Liverpoolem gdzie do przerwy 0-3 spowodowało bardziej złość piłkarzy niż zmianę taktyki, a i Dudek uratował dwie setki i karne... a potem posadził go i tak na ławkę. Dwie ligi europy z drużynami, które nigdy nie powinny tam trafic z trzecich miejsc LM-ów w grupie.
Panowanie nad transferami? I kogo ściągnie? Drewnianego jak Rasiak Higuaina, który tak jak w Realu marnuje trzy setki w meczach jak ostatnio w 1/2 Ligi Europy ze słabym Dnipro?
Rewolucja jest potrzebna, bo Real nie ma ławki rezerwowych przez co przegrał cały sezon. Obawiam się, że jego przyjście zaowocuje tym iż pozostaną takie placki jak Illara czy Jese, bo bedzie sam chciał się przekonać jak słaby poziom prezentują... Do tego Bale pewnie zostanie marnować kolejne sytuacje.
A Farsa dopina transfer Pogby ~.~ który niedługo będzie takim samym tankiem środka jak Yaya Toure i drobniutkiej budowy Veratti chcąc niechcąc bedzie przegrywał fizycznie takie starcia.
Benzemie też jest potrzebna terapia szokowa i rywalizacja z najwyższej półki, a nie jakieś odpadki z Man U. Ibra kończy kontrakt za rok w Paryżu, a ambicji na zemście vs Farsa ma jak mało kto.
2015.05.27, godz. 11:41, kukułeczka
marcus22

A gdzie wyczytałeś, że chce grac po angielsku?
2015.05.27, godz. 11:27, marcus22
Benitez chce wrócić do agielskiej gry? No to nieźle Pepe, Ramos, Carvajal, Arbeloa mają wolna rękę na wycinanie zawodników równo z trawą. Zbieranie opinii brutalnych jak za czasów Mou. Aha i jeszcze te wrzutki angielskie?! Zesramy się nimi aż do bólu. Ale nie Benitez chce gry angielskiej....Brawo!!!!
2015.05.27, godz. 11:16, maciek90ldz
Wy tu jedziecie po Pérezie że to On kupuje piłkarzy. Myślicie że w Realu nikt nie potrafi mówić. Tam rozmawiają o tym kogo chcą. Pérez spełnia zachcianki trenerów ale czasami pewnie nie da się zrobić wszystkiego.
2015.05.27, godz. 11:11, ZmęczonyKroos
Czy to źle, że chcę zająć się rozwojem cantery i przejąć nad nią kontrolę? Ktoś powinien, bo syf jest tam straszny.
Pieprzycie, że chcę zrujnować szkółkę. To można ją jeszcze bardziej zrujnować?
Który z wychowanków poza już występującym w pierwszej drużynie Carvajalem i ewentualnie utalentowanym Medranem nadaje się do czegoś?
W takim klubie jak Real powinna być masa uzdolnionych chłopaków pukających do drzwi pierwszej drużyny.
Powinniśmy produkować talenty i potem włączać ich do pierwszej drużyny, dawać im szanse, a jak to u nas wygląda?
Castilla błąka się gdzieś w trzeciej lidze, Real zamiast produkować talenty woli je kupować od innych, a potem i tak na nich nie stawia.
Wielu naszych wychowanków jest wysyłanych na wypożyczenia, z których już nigdy nie wracają. Są potem sprzedawani do klubów, do których zostali wcześniej wypożyczeni.
Pérez niech już lepiej się nie dotyka do sztabu, to trener powinien wybrać ludzi, z którymi będzie mu się dobrze pracowało, którym będzie ufał. Ewentualnie kwestia trenera od przygotowania fizycznego powinna być poddana dyskusji, ale asystentów czy trenera bramkarzy nie powinni trenerowi narzucać.
Pérez niech lepiej znajdzie porządnych lekarzy, bo ci z tego Sanitasu to partacze. Akurat chyba w tym roku wygasa umowa z Sanitasem.
Często piłkarze wolą oddawać się w ręce lekarzy z zewnątrz, często jeżdżą na konsultacje do Niemiec czy innych krajów, bo zwyczajnie tym lekarzom narzuconym przez Real nie ufają, wielu piłkarzy otwarcie ich krytykuje i mają rację.
2015.05.27, godz. 11:09, _Miklo_
"Carlo został zwolniony, bo nie zgodził się na sztab narzucony przez klub" - ja nie mogę.
2015.05.27, godz. 11:01, Szaman10
Mi się podoba, zwłaszcza ten zwrot z kontrolą nad szkółka. Szkoda, że nie zrobiono czegoś takiego jak.w Barcelonie, ustawić 1 formacje czy styl dla wszystkich kategorii wiekowych i wtedy łatwiej im się będzie przebić . Zobaczymy co Rafa pokaże :)
2015.05.27, godz. 10:56, KissMe
@qba667, Ancelotti po Milanie też wielkich sukcesów nie osiągał mimo, że pracował z dużo lepszymi drużynami niż Inter Starcy, ValenCO? czy Niepogri...
2015.05.27, godz. 10:51, Ponton
I bardzo dobrze, że stawia warunki. To trener powinien budować drużynę a nie Pérez. Mam tu na myśli głównie kwestie transferów.
2015.05.27, godz. 10:44, Domio
Benitez chce oprzeć Real na geniuszu Bale'a a Ronaldo ma się nie liczyć. Hehe takie bzdury pisze Onet.
2015.05.27, godz. 10:16, BBC ogien
Angielska pilka w ogole nie liczy sie w Europie a hiszpanska dominuje to tak jak bym siedzial w biurze na Wall St i stwierdzil ze lepiej jak zostane gornikiem
2015.05.27, godz. 10:12, BBC ogien
Benitez stawia warunki Realowi hahahah Carlo zostaje na rok w Madrycie bo wie ze w polowie sezonu Pérez bedzie go blagal na kolanach o powrot
2015.05.27, godz. 10:03, seba_luk
jak dla mnie powinni zatrudnić Klopa
2015.05.27, godz. 10:01, seba_luk
siemka co za chała przecież Benitez nic nie pokazał z Neapoli to co on ma do zaoferowania jak dl amnie nic to będzie największy dłąd jak go zatrudnią
2015.05.27, godz. 09:59, qba667
A teraz przyjrzyjmy się sukcesom Valencii, Liverpoolu, Interu i Napoli, w trakcie jego pracy i po tym gdy z tych klubów wylatywał. Rysuje się obraz niezbyt fachowego nauczyciela, który podczas pracy nie osiąga sukcesów, a po odejściu zostawia zgliszcza.
Cholerne, dziennikarskie, mydlenie oczu. Gość jest Dyzmą.
2015.05.27, godz. 09:57, Joker7777
Stawia warunki? :v No błagam.
2015.05.27, godz. 09:48, Domio
Nic nie osiagnie. Ściganie jakiegoś Lalane itp wyników nie będzie i poleci razem z zasrancem Pérezem.
2015.05.27, godz. 09:43, rafal1987
Bale na twiterze potwierdził że zostaje !
To teraz niech jeszcze Ronaldo potwierdzi i będzie git.
To w tym wypadku Karim może się pożegnać z Madrytem jeśli przyjdzie jakiś topowy zawodnik do ataku.
2015.05.27, godz. 09:42, rafal1987
Właśnie ocenimy jego pracę w pierwszym okresie sezonu, jakie transfery zrobi jak zarządza kadrą itp.
2015.05.27, godz. 09:27, ZmęczonyKroos
Też nie lubię Beniteza i nie jestem jego zwolennikiem.
Też przez ostatnie 2 dni po nim jechałem, ale w sumie ile można.
Facet jeszcze nie przyszedł do Realu, a już jest objeżdżany z góry. Wam się nie nudzi to jęczenie? Bo mnie się już znudziło.
I tak nic nim nie zmienicie, nie mamy wpływu na decyzje Péreza.
Wstrzymajcie się przynajmniej do zakończenia pretemporady i pierwszych kolejek z oceną jego pracy. Możliwe, że znów terminarz ułoży się tak, że zaraz na początku sezonu zagramy z Atlético i będziemy mieć już wtedy jakiś wstępny obraz Beniteza.
2015.05.27, godz. 09:18, KissMe
Zgodzę się z shadow_86, brzmi to całkiem rozsądnie, mógłby zgodzić się na sztab a la NBA, bo to bardzo dobre posunięcie, ekipa pozna piłkarzy, będzie znała ich potrzeby itd. Poprawi to okresy przygotowawcze, a co za tym idzie początku sezonów, które w ostatnich latach nam nie leżą.
2015.05.27, godz. 09:01, DurdenOrMaximus
Chyba jako jedyny jestem zadowolony ze zmiany na stanowisku trenera.
2015.05.27, godz. 08:52, wasioreq JLB
"Głos w sprawie transferów" - to czego zabrakło Ancelottiemu :/

Mam nadzieję, że wszyscy się pozytywnie zaskoczymy Benitezem.
2015.05.27, godz. 08:42, kris1988
Real Madrid RIP- thx benitez...
2015.05.27, godz. 08:34, divad
Po tych nowych wieściach jestem coraz bardziej pozytywnie nastawiony do takiej wersji wydarzeń. Benitez jest zdecydowanie bliższy modelowi pracy prezentowanemu przez Mourinho niż Ancelottiego, czyli jest dobrze.
2015.05.27, godz. 08:32, Jese20love
*fatygować
2015.05.27, godz. 08:31, Jese20love
Po co fatygowadź chłopców z Anglii na jeden rok?
2015.05.27, godz. 08:07, raul__7raulino777
Nie dość że zniszczy pierwszy skład to jeszcze szkółkę chce zrujnować...
2015.05.27, godz. 07:58, Liukan
Tylko, że musimy pamiętac o tym że kazdy trener ma swoich zaufanych współpracowników i żaden z trenerów nie chce pracować z kims obcym. Co do transferów to mam mieszane uczucia. Bo tak - Pérez kupuje nie zawsze potrzebne ale gwiazdy czyli coś z nich można zrobić, a Benitez bedzie kupował (obym sie mylił) ogórasy... Aj zobaczymy co zdziała
2015.05.27, godz. 07:53, michal132
Coś mi się wydaje że Carlo poleciał ze względu na to że nie chciał przyjąć sztabu narzuconego przez klub.
2015.05.27, godz. 07:27, kindzi21
Wiekszosc liczyla ze Carlo jednak zostanie, jesli nie to spodziewano sie Kloppa wzglednie Emeryego. A tu chyba najbardziej niepozadana opcja, swiat sie wali...
2015.05.27, godz. 07:20, nineismine
LoL No to Benitez długo w Madrycie nie pomieszka.
Jeśli uda mu się wprowadzić angielski model menagerski, to będzie trenerem wszechczasów.
Już byli tacy, co próbowali...
2015.05.27, godz. 06:46, rafal1987
Nie co on ma do gadania w sprawie sztabu , jak mu sie nie podoba to niech nie przychodzi proste. Ja juz mam dosyc tych kontuzji miesniowych.
2015.05.27, godz. 06:36, Mensch
Sztab powinien być częścią klubu, nie otoczeniem trenera, Carlo został zwolniony przez to, że nie potrafił zaakceptować tego warunku, jeśli i Benitez odmawia, powinno mu się podziękować.
2015.05.27, godz. 05:52, kostuch999
Czyli kompletna kompletna lipa z tego planowanego sztabu na styl NBA?
2015.05.27, godz. 05:46, shadow_86
Na papierze brzmi całkiem rozsądnie.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama