REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2014.07.21, godz. 14:39, Leszczu / as.com

AS: Transfer Jamesa przesądzony, jutro prezentacja

Fot. Getty Images

Zdecydowana większość hiszpańskich mediów jest zgodna – James Rodríguez jest już piłkarzem Realu Madryt, a do oficjalnego ogłoszenia transferu pozostały minuty lub godziny. Cena transferu ma wynieść od 75 do 80 milionów euro. Manu Sainz, dziennikarz Asa, poinformował na Twitterze, że Kolumbijczyk jest już w stolicy Hiszpanii i dziś wieczorem spodziewany jest oficjalny komunikat klubu w sprawie zakupu 23-latka.

José Ángel Sánchez i Florentino Pérez przełożyli swój lot do Los Angeles, ale do Stanów Zjednoczonych udadzą się z odrobioną pracą domową. Jutro o godzinie 13:00 w loży honorowej na Santiago Bernabéu ma się odbyć prezentacja Jamesa, podczas której pomocnik założy koszulkę Królewskich jako pełnoprawny gracz Realu Madryt. Scena, na której w czwartek zaprezentowano Toniego Kroosa, nie została zdemontowana i czeka na kolejnego cracka. RealMadrid TV przygotowało kolejne filmiki przedstawiające umiejętności nowego nabytku Królewskich. Pokój w Valdebebas o numerze 110 jest zajęty, a koszulki z numerem dziesięć są gotowe, by zawisnąć na wieszakach w sklepie przy Bernabéu. Marzenie jednego z najlepszych zawodników mundialu jest coraz bliżej zrealizowania.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2014

Komentarze

2014.07.22, godz. 10:50, alex_matek10
Własnie James przechodzi testy medyczne :D

https://twitter.com/OleMagazyn/status/49150293570122547
2/photo/1
2014.07.22, godz. 09:49, ikerowa
Pablo222
Jaka asysta w półfinałach z Bayernem i w finale z Atlético?
2014.07.22, godz. 02:15, kshysieq
James przychodzi głównie jako rywal dla Benzemy, a Di Marii odejść nie pozwoli Carlo. Taki jest perfekcyjny scenariusz.
2014.07.22, godz. 00:53, GodSaveRealMadrid
Ludzie!
Spójrzcie na to z innej perspektywy...
Może nasz sztab szkoleniowy oraz zarząd stwierdzili, że skoro Di Maria zdecydował się odejść (być może jeszcze przed mundialem), to wszystkie ptaki na niebie ćwierkają, że najlepszym jego następcą na rynku transferowym jest James Rodríguez. A złożył się na to talent Jamesa, król strzelców WC, młodość i "podobno" serce Madridisty.
Sztab przeszukał rynek i znalazł dla Angela następcę i kto wie czy nie lepszego. To się okaże.
Jak wiadomo luki w składzie należy zastępować nowymi nabytkami i takim bd James. Jest to najlepszy obecnie kandydat do zastąpienia Di Marii...

Sceptycy transferu Jamesa niby kim zastąpiliby Di Marię po jego odejściu? Powietrzem?
Żeby tylko nie ubyło klubowej kasy, z którą nie macie nic wspólnego...
2014.07.22, godz. 00:16, Za
Kwota jaka Real ma zaplacic za uslugi Jamesa jest zastanawiajaca. Chlopak prezentuje dobry poziom, to oczywiste, ale prawdziwa gwiazda stal sie dzieki Mundialowi i czy te kilka dobrych wystepow faktycznie az tak wywindowalo jego cene? Przeciez to jest niepowazne. James jest wart co najmniej 2 razy mniej niz podanow w newsie, ale coz - nigdy nie wiemy wszystkiego. Na pewno jest obecnie jedna z glownych postaci pilki poludniowoamerykanskiej i w duzej mierze to moze byc przyczynkiem.

Ciezko mi sobie wyobrazic by Ancelotti faktycznie chcial tego pilkarza w skladzie. Przybycie Jamesa rodzi koniecznosc transferu z klubu co najmniej 1, moze nawet 2 istotnych zawodnikow dla grupy, bo nie da sie ich wszystkich pomiescic i zaspokoic w zaden sposob. Poza tym w dotychczasowej taktyce Carletto jakos nie bylo widac miejsca dla gracza o pozycji i charakterystyce Rodrígueza...
2014.07.22, godz. 00:08, DiStefano1
trzeba czekać ;d
2014.07.22, godz. 00:01, Carmelo
2014.07.21, godz. 23:47, maxi746
oczywiście James to dobry zawodnik, aczkolwiek suma jaką ma kosztować zawodnik, który rozegral zaledwie kilka dobrych meczów na MŚ jest wręcz zabawna..

zabawny to jest twój komentarz. nie znasz tematu to się nie wypowiadaj bo później niektórzy muszą to przez przypadek czytać.
2014.07.22, godz. 00:00, matt2310
Niektórzy piszą jakby znali się lepiej na piłce od Carlo skoro James ma grać w Reali tzn że Carlo go widział w składzie. On ustawia zespół i ma niebywałe umiejętności trenerskie do tego żeby każdego cracka pomieścić na boisku . Sezon jest długi a My będziemy potrzebować mocnej kadry . Jestem pewny że nikt nie zagra w każdym meczu bo jest to fizycznie niemożliwe !
2014.07.21, godz. 23:58, Marketii
czekam jeszcze na J.Martineza do ataku.
2014.07.21, godz. 23:52, tomek388
Nie nawiązując do tematu, widzieliście zdjęcie CR7 na fb?
https://www.facebook.com/Cristiano/photos/a.10151985306187164.1073741843.81221197163/10152633989447164/?type=1&theater

Ciekawe czy chodzi o Suáreza :D
2014.07.21, godz. 23:52, KrzysiekMadridista
Mam nadzieje ze sie u nas sprawdzi mimo wszystko mam rowniez nadzieje na pozostanie Angela
2014.07.21, godz. 23:51, Pinto z Rio
Nie wiem czy wypowiadają się tu gimbole, które zaczęły kibicować Realowi dopiero od 1/2 tegorocznej LM czy po prostu macie pewne ograniczenia umysłowe.

Lato 2013 roku- nieustające informacje na temat przyjścia Bale'a do Realu. Reakcja? Za drogi, gdzie on będzie grał, mamy najlepsze skrzydła, gramy mistrzowsko z kontry, on może to popsuć, to wyspiarz itd. Efekt transferu znamy wszyscy.

Lato 2014 roku- informacje na temat przyjścia niejakiego Jamesa Rodrígueza. Reakcja? Zagrał dobre 5 meczy i od razu płacą 80 mln euro, kaprys Péreza, gdzie on będzie grał, młody gówniarz a od razu dostaje tyle co chce nasz ukochany di Maria (na którego większość psioczyła aż do tego sezonu).

Więc tak: jesteście słabo zapoznani z tematem chyba. Jeśli uruchomicie szare komórki, to możecie zauważyć, że to di Maria chce odejść a nie Real go wyrzuca. Real po prostu nie chce go trzymać za wszelką cenę. Czemu? Taki gracz jest do zastąpienia, mógłby robić tylko zbędny ferment w szatni. Do tego ma już za sobą różne afery i aferki. Ogólnie to jest raczej uciążliwy dla zarządu.

Martwicie się o cenę. Z waszej kiełdy leci? Nie. Real to kasiasty klub, więc może sobie pozwolić na takie ruchy transferowe. Koleś ma ogromny potencjał i wartość marketingową- jest tyle warty i tyle.

Gdzie on będzie grał? Otóż James jest bardzo uniwersalnym piłkarzem, może grać na praktycznie każdej ofensywnej pozycji. Mało? Naprawdę myślicie, że Cris i Bale będą cały sezon ciągnąć drużynę?

Jedyne moje obiekcje dotyczą tego, kto będzie tak zasuwał w defensywie na jego pozycji jak on. To było naprawdę godne podziwu.
2014.07.21, godz. 23:47, maxi746
oczywiście James to dobry zawodnik, aczkolwiek suma jaką ma kosztować zawodnik, który rozegral zaledwie kilka dobrych meczów na MŚ jest wręcz zabawna.. Śmialismy sie niedawno, że Napoli robi za sponsora Realu bo kupuje naszych za krocie a okazuje się, że teraz my zaczynamy sponsorować Monaco
2014.07.21, godz. 23:41, OskarKaczynski
Według mnie - nasza taktyka wcale nie musi się zmieniać. James dostanie te same zadania co Angel i tyle. Będzie musiał także pracować w defensywie razem z Benzemą, aby CR i GB mogli sobie pozwolić na odrobinę więcej luzu. Podważanie jego umiejętności nie ma sensu, bo udowodnił już w portugalii, we francji i na mundialu, że mimo młodego wieku ma charakter i umiejętności, aby grać w tak wielkim klubie jak nasz kochany Real. Mocno wierzę w to, że on tu osiągnie wielki sukces i za kilka lat - najpóźniej - będzie stanowił o sile naszego napadu razem z Jese.
2014.07.21, godz. 23:38, Marcinek90
Pablo 22
Co ciekawe Di Maria nie mial asysty ani w dwumeczu z Bayernem, ani w finale z Atlético (Di Maria strzelal a Courtouis obronil, Bale po prostu wykorzystal dobitke)
Pozdrawiam
2014.07.21, godz. 23:38, realista-wojtek
Poza tym kwestia najważniejsza:
James przychodzi bo di Maria chce odejść i odejdzie a nie : di Maria odchodzi bo James przychodzi.

Z oferty di Maria albo James mamy do wyboru tylko: James albo nic
2014.07.21, godz. 23:35, realista-wojtek
Di Maria asysty z bayernem? 1 gol: coentrão do benzemy, 2 gol: modric do ramosa. 3: pepe przedłuża centre i piłka trafia do ramosa, 4: gol Ronaldo po wymianie benzema- bale. 5. Ronaldo z wolnego.
2014.07.21, godz. 23:23, LukasHM
Pablo 22

po drugie di Maria chce odejść z Realu więc po co mają go trzymać?
2014.07.21, godz. 23:22, LukasHM
Pablo 22

Widzę ekspercik od transferów :v
2014.07.21, godz. 23:21, Pablo 22
Di Maria:
-gol w finale PK
-asysty zarówno w półfinale LM z Bayernem jak i finale z Atlético
-wiele mniejszych asyst w lidze i LM.
-doświadczenie, wydolnośc, praca dla zespołu, stałe fragmenty.

James:

-król strzelców mundialu 2014

..
..
..
2014.07.21, godz. 23:21, Ultras_Sur 1902
Pérez, chociaż by mecz z Malagą, który wygraliśmy 0-1, albo z Rayo 2-3 dla nas, a nawet z Espanyolem 0-1 :)
Nie dziw się, że Bale strzelał jak wygrywaliśmy wysoko, bo w poprzednim sezonie naprawdę multum meczów wygrywaliśmy sporą różnicą bramek :)
2014.07.21, godz. 23:20, guti234
peres
Z miejsca muszę ci powiedzieć że nie jestem zadowolony z transferu Jamesa.Jestem wielkim fanem talentu Jese(ty chyba też)i chciałbym żeby on kiedyś stanowił o sile naszego zespołu,ale trzeba też docenić Bala który jest świetnym zawodnikiem ale bez okresu przygotowawczego nie można od niego wymagać tylu goli co CR,Ronaldo pierwszego sezonu nie miał idealnego coś tam też mu nie wychodziło.Daj czas Balowi a zobaczysz na prawdę jakim jest kozakiem(doceń też to że miał sporo asyst jak na premierowy sezon)
2014.07.21, godz. 23:15, peres
B4rt3k12 teraz James bedzie najlepszy ma chlopak potencjal, szkoda ze zidane poszedl do rezerw, bo moglby duzo Jamesa nauczyc...,
2014.07.21, godz. 23:10, peres
Guti jako Pérez to bym zagadal do Illarremendiego czy nie ma brata albo kuzyna, i James bylby zbedny:-) i nadal uwazam ze jese wchodzac lub grajac dawal wiecej tej druzynie niz bale, popatrzcie sobie na spokojnie na mecze i przypomnijcie kiedy bale gral dobrze i czy byl choc jeden mecz ze realowi nie szlo i bale ich poderwal, bo ja nie pamietam.
2014.07.21, godz. 23:09, Ultras_Sur 1902
ehh piszecie jaki to Di Maria jest wspaniały, a w czasie sezonu większość z was narzekała, że gra słabo. W Finałach się sprawdził, ale Angel gra strasznie nierówno i bardzo indywidualnie. James gra bardzo zespołowo, a patrząc na nasze indywidualności, potrzeba nam takiego gracza jak James. Jak Ozil odchodził, też był wielki lament.
2014.07.21, godz. 23:08, guti234
peres
Kurde nie wiem jak ci wytłumaczyć że czarne jest czarne a białe jest białe chyba nie dam rady,chyba nikt nie da rady:D
2014.07.21, godz. 23:05, dawid1995
CR *
2014.07.21, godz. 23:05, b4rt3k12
peres
I jeszcze dodam do poprzedniego mojego komentarza to że wolę zawodników którzy mają duży wpływ na grę drużyny itp niż takich co tylko zaliczają statystyki. np Ozil i Iniesta. Mimo iż Ozil zaliczał w sezonie z 3 razy więcej asyst niż Hiszpan to i tak dla większości i dla mnie to Iniesta jest zdecydowanie lepszy i pożyteczniejszy drużynie niż Niemiec mimo iż uważam Ozila za świetnego zawodnika i do czasu gry w Realu najlepszą "10" na świecie.(nie dlatego że grał w Realu tylko dlatego że Arsenalu meczów obejrzałem kilka w tym sezonie dlatego nie będę wydawać opinii)
2014.07.21, godz. 23:05, dawid1995
Pablo 22

w systemie 4-4-2 Cr nie gra na skrzydle :)
2014.07.21, godz. 23:00, Pablo 22
Jestem przeciwny temu transferowi, gdyż:

- Przez to odejdzie Di Maria. Kluczowy zawodnik poprzedniego sezonu. Gościu, który nakręcał grę Realu, strzelił bramkę w finale PK, strzelał i asystował w LM, był wszędzie, walczył i odbierał. To nie jest stary zawodnik,żeby go oddawac mimo dobrego sezonu. Argentyńczyk przez wiele lat mógł grac dla Królewskich. Na obecnym mundialu także w swojej kadrze się wyróżniał. I teraz go oddac za młokosa, który dopiero wielki futbol ma przed sobą?? Mało tego. Przyjdą Gran Derbi. Mecze, w których Angel Di Maria błyszczał,a James nigdy nie grał. Dziękuje, do widzenia.

- Jest Isco. O ile pierwszy sezon był takim ,,dziewiczym'' to w tym , młody (ale wielki)talent mógł spokojnie wystrzelic. Umiejętności ma wielkie,a końcówka sezonu pokazała,że dostosował się do taktyki Carlo i nie straszna mu gra z największymi rywalami. A tak to sobie posiedzi, oj posiedzi na ławeczce, kosztem Jamesa, który będzie się wszystkiego uczył od początku

- Carlo gra 4-3-3 lub 4-4-2. Nie ma miejsca w obu tych taktykach dla jamesa. W pierwszej dlatego, bo nie umie bronic, a w drugiej, bo skrzydła są obsadzone(Bale,Ronaldo)

Kapitalnie,że przyszedł Kroos. powinien przyjsc jeszcze jakiś napaścior i tyle. Di maria walczyłby o miejsce na skrzydle.
2014.07.21, godz. 23:00, peres
Pisze na tablecie co latwe nie jest, wcisnelo sie j zamiast i wielkie halo, oba przyciski dzieli kilka milimetrow, wielka sensacja, a i mam wylaczony autotekst nie szukaj problema tam gdzie go nie ma :-)
2014.07.21, godz. 23:00, b4rt3k12
peres
Ja popieram Cię co do tego że po Bale oczekiwałem nieco więcej. Uważam tak samo jak ty że w meczach wysoko wygranych nabijał statystyki a kiedy graliśmy trudne mecze nawet w La Liga to zanikał na 80% czasu gry (i nie chodzi mi o to że nie strzelał bramek czy asystował ale o wkład w grę) Zresztą po sezonie inaczej się to ocenia niż w trakcie gdyż patrzymy teraz przez pryzmat sukcesów i tej magicznej "LA DECIMY". Nie krytykuję Bale ponieważ statystyki miał dobre i miał te przebłyski i wierzę że po przepracowanym dobrze okresie przygotowawczym będzie w lepszej dyspozycji i poprawi tez współpracę z kolegami z drużyny bo zauważyłem że słabo to mu się układa i np współpraca PO z PS lepsza była gdy jako prawo skrzydłowy grał Angel.
2014.07.21, godz. 22:58, guti234
peres
Masz racje trzeba wymieniać poglądy tylko z tym się z tobą zgadzam,prezes dobrze że ty nie jesteś nasz Prezes bo pół drużyny byś sprzedał:D taki żarcik nie ma co się spinać:D
2014.07.21, godz. 22:56, Ronaldo7 a co
Przeciez Carlo nie jest taki głupi, kupił go bo wiedział kogo nam trzeba, zmiennik BBC to jest, i nie bedzie gral w pomocy, niby mówicie ze za tyle kasy ma grzać lawę? to ja wam odpowiadam! on bedzie zmiennikiem BBC Benzemy, Bale, i Ronaldo, kazdego - wiec tych meczy bedzie duzo bo we 3 nie udziwgna calego sezonu
2014.07.21, godz. 22:56, peres
Guti234 dociera, masz racje ze nie mial okresu przygotowawczego plus kilka kontuzji i pamietam co bylo z modriciem w analogicznej sytuacji, ale liczylemna troszke wiecejniz solidne uzupelnienie skladu, zobacz jese kilka pkt uratowal i kilka bramek strzelil waznych wchodzac z lawki, zagral mniej niz bale a mysle ze bardziej sie przedal bo pomagal gdy n7e szli a nie tylko w latwych meczach.
2014.07.21, godz. 22:55, Michal82
PERES za to ty teraz pokazałeś ,, nje '' zlituj się i ,,NJE '' pisz więcej.
2014.07.21, godz. 22:54, Kr0lewSki
Gdyby Di Maria zostal, byloby swietnie. Bardzo go lubię, ale Isco... Szkoda żeby sie marnowal, ale gdyby Angel zostal na sezon albo dwa to ciekawe czy Isco odpowiadałoby wypożyczenie
2014.07.21, godz. 22:52, peres
Robertge1977 o co Ci chlopaczku chodzi??, jaki Neymar??, co ma piernik do wiatraka. To ze kibicuje realowi nie oznacza ze slepo uwielbiam kazdego zawodnika. Mam swoje zdanie na kazdy temat, ot tyle. Za duzo tu dzieci ktorzy obrazaja gdy ktos uwaza inaczej niz reszta. Ktos sie ze mna nie zgadza?, fajnie, o to chodzi by wymieniac poglady, ale po co nerwy?? Nie uwielbiam bale to musze byc kibicem barcy??, no prosze Cie co to za tok myslenia??. Wlasnie dlatego demokracja w Polsce to fikcja, a ludzie zaglosuja na ryzego nawet jakby im na glowe nasral...
2014.07.21, godz. 22:51, pepebrutalnykoksu
no to teraz cristiano ronaldo nie bedzie najlepszym pilkarzem realu
2014.07.21, godz. 22:47, guti234
peres
Widzę że nic do ciebie nie dociera:( czy ci się to podoba czy nie Bale rozegrał świetny sezon bez odpowiedniego przygotowanie przed sezonem.
2014.07.21, godz. 22:46, dawid1995
Przy żadnym z ostatnich transferów nie nie miałem obaw ale tu jest inaczej... przyjście Jamesa może rozwalic cały środek pola bo nasz prezes nie pozwoli by siedział on na ławce :/
2014.07.21, godz. 22:43, peres
Po pierwsze liczylem ze pokaze cos extra gdy nje bedzie szlo, niestety nie pokazal, po drugie ogladalem prawie wszystkie mecze realu i masz racje mial wiecej zadan def niz reszta ataku choc benz duzo biega i walczy w srodku za to, ale i tak uwazam ze bale gra gdy gra druzyna. Moze w nowym sezonie przekona mnie do siebie swoja grą.
2014.07.21, godz. 22:40, robertge1977
peres
przestan piepszyc
powiedz ile waznych meczow wygral twoj idol Neymar da Delfin la Nurek
2014.07.21, godz. 22:35, Marcinek90
peres
Mam tylko jedno pytanie do ciebie, jedno jedyne...
Wiesz wogole na jakiej pozycji gral Bale, jak sie poruszal, co musial robic w danych sytuacjach? Jesli tak, to nie pisalbys takich rzeczy. Niestety, ale Bale w porownaniu do reszty z ataku mial zadania defensywne i to w kazdym meczu. To nie to co Ronaldo do przodu, a o wszystkim pomysli Xabi czy Di Maria wraz Conetrao. NIe. Czesto musial wracac i stworzyc przewage liczebna w defensywie. Obejrzyj sobie jakis mecz z jego udzialem z zeszlego roku.
Dodajmy do tego wahania formy, kontuzje, zmiana klubu, itd. i nie dziwota, ze Bale nie gra tak samo jak Totenhamie. Choc ostatnimi czasy pokazuje ze zaaklimatyzowal sie do swojej nowej pozycji i do swoich nowych zadan.
Pozdrawiam
2014.07.21, godz. 22:31, guti234
peres
Po twoich komentarzach twierdzę że ty naprawdę myślałeś jak przyszedł Bale że on nam wszystkie mecze wygra sam i strzeli z 50 goli
2014.07.21, godz. 22:28, peres
Bramek i asyst mial duzo ale jak juz pisalem wszystkie poza dwoma w meczach wysoko wygranych. Jak real dobrze gral on tez, jak realowi nie szlo nic nie gral, niestety taka prawda, przychodzil, jako typ ktory sam mecze wygrywa, nam wygral jeden final z barca moze to duzo jak na pierwszy sezon moze malo, ja oczekiwalem wiecej. Idealny na kontry ale jak gramy pozycyjny nic nie daje druzynie, smutne ale prawdziwe.
2014.07.21, godz. 22:25, Kr0lewSki
Morata naprawdę kontuzja? Ale wpadlem w smiech jak to przeczytalem ;D
2014.07.21, godz. 22:19, guti234
peres
Po nieprzepracowanym okresie przygotowawczym i problemami z kontuzjami,ty oczekiwałeś jeszcze lepszego sezonu w wykonaniu Bala?to był świetny sezon dla niego ja trochę się dziwie że mimo problemów on rozegrał taki sezon!aż strach pomyśleć co będzie robił jak będzie gotowy na 100%
2014.07.21, godz. 22:17, mateo6572
@ peres ma dużo racji, bale owszem dał nam puchary ale oczekiwałem od niego troche wiećj niż piła w przód i heja na przód .
2014.07.21, godz. 22:17, damwol88
mimo wszystko wolałbym aby Angel został i falcao przyszedł:P
2014.07.21, godz. 22:12, dawidDEX1998
Ultras_Sur 1902
też mnie to ciekawi, oby Gran Derbi było najpóźniej 8 kolejce to Suárez nie zagra ;-)
2014.07.21, godz. 22:11, peres
Po prostu mam swoje zdanie a i barcy nienawidze:-) to ze wy kogos lubicie to nie znaczy ze kazdy musi i jie jestem sezonowcem zadnym kibicuje realowi od finalu z juve gdy wygrali final po bramce predraga. Po prostu wole bardziej zawodnikow typu robinho ten to mial drybling i technike, szkoda ze przeimprezowal talent, bo mial wiekszy niz neymar :-) Moze po prostu za duzo oczekiwalem po balu, coz oby jak modric pokazal na co go naprawde stac. A Wy za bardzo sie spinacie, nie twierdze ze nic nie potrafi bo jest dobry, akcji z mlodym bartra dlugo nie zapomne, ale oczekiwalem troche wiecej. Mam nadzieje ze James pokaze ze mozna polaczyc efektownosc robinho z efektywnoscia. A co do bale to niestety czesto idzie na sępa, zamiast podac do kolegi, ot taki maly ronaldo :-)
2014.07.21, godz. 22:09, guti234
Może znowu będziemy w wydarzeniach:D bale był
2014.07.21, godz. 22:07, Ultras_Sur 1902
Wiadomo kiedy pojawi się terminarz ligowy? tak z innej beczki
2014.07.21, godz. 22:06, marfel
Moim zdaniem zostaniemy przy ustawieniu 4-3-3 a James będzie grał w napadzie. W pomocy jest dwóch pewniaków: Modrić i Kroos. O trzecie miejsce będą rywalizować Alonso, Di Maria i Khedira przy czym wiadomo że któryś z nich odejdzie. James nie może grać w pomocy bo dodając do niego pewniaków czyli Modricia i Kroosa jesteśmy za bardzo ofensywni. Dlatego sądzę że James zajmie pozycję Benzemy w napadzie. W gruncie rzeczy obaj grają nawet podobnie.
2014.07.21, godz. 22:02, sebas97
bekey

James nie przyszedł jako "czwarty muszkieter ". James nie jest zawodnikiem który będzie się chciał przebić do składu.w realu ktoś za taka kasę nie może siedzieć ma ławie. wiec tak jak pisałem niżej, BBC nie do ruszenia wiec za Angela
2014.07.21, godz. 21:55, bekey
Hames przychodzi jako czwarty muszkieter do ataku, a nie w miejsce di Marii. Angel mógłby odejść, bo dokładnie na jego pozycję przyszedł Kroos, a w pierwszej rezerwie czeka i chce też grać Isco. Jest super.
2014.07.21, godz. 21:54, badmotherfucker
I ty, kolego peres, twierdzisz, że masz... 30 lat. Ehh.
2014.07.21, godz. 21:52, Mateusz60
tyle na to czekałem
2014.07.21, godz. 21:52, badmotherfucker
Mógłby i 200mln kosztować gdyby Pérez go tak bardzo chciał a Tottenham by takie warunki postawił. I jaki wpływ miałoby to na jego umiejętności?
2014.07.21, godz. 21:52, kosiorwks
peres

Osmieszasz sie. Bale z drewna? Widziales gol z Juve? Widziales jego kontrole pilki? Ciekawe jak ty bys to robil majac taka budowe ciala, idiota... Obrazac tak pilkarza krolewskich ktory tyle dal w ubieglym sezonie, zenada. Tak strzelil dobil Di marii strzal ale wezmy pod uwage ze ADM mogl wtedy podawac a GB znalazl sie tam gdzie powinien . Jego rajdy sa perfekcyjne, potrafi przebiec ponad polowe boiska i stzrelic gola, jest tak dobry ze samemu potrafi zrobic ogromna roznice, piekne podanie, wrzutka, swietne uderzenie, gra zespolowa, dobry drybling i kontrola pilki, szybkosc to zalety Garetha. Idz spac a nie glupoty wypisujesz na jednego z mojego ulubiencow od czasow kiedy gral w Totku, wybrany najlepszym pilkarzem PL tez pewnie za darmo. Zalosni pseudo-fani Realu bo kibicami na pewno nie jestescie.
2014.07.21, godz. 21:51, michu x
Peres. Wydaje mi się że jesteś kolejnym kibicem Barçy (mogę się mylić). Akurat Bale zrobił dużo w poprzednim sezonie, to on ciągnął Real gdy nie było Ronaldo. To on miał najwięcej bramek pod nieobecność CR7, on równieża dał nam Puchar Króla. A co do Jamesa wydaje się że może wyrosnąć na wielką gwiazdę bo ma argumenty żeby stać się kolejnym galaktycznym.
2014.07.21, godz. 21:49, sebas97
nie wierzę że James przyjdzie tu grzać ławę. gość za 70 mln nie będzie siedział a di Maria grał, to jest śmieszne tu liczy się kasa. przypomnijmy sobie sytuację Illarry i Casemiro. ten drugi był lepszy ale tańszy, wiec niestety. tu będzie podobnie, BBC nie do ruszenia, wiec.Jeśli za kogo? tylko za Angela w składzie. a Di Maria na ławie nie chce siedzieć. czyli gdy przychodzi James, nie ma innej opcji niż ta, że di Maria odejdzie. chociaż to ogromny błąd florka. ale jak już pisałem, tutaj liczy się kasa.
2014.07.21, godz. 21:48, guti234
Morata skręcił lewe kolano ale pech
2014.07.21, godz. 21:48, badmotherfucker
peres
Jeżeli Illaramendi przychodzi do Realu za ponad 30mln gdzie według mnie nie jest wart więcej niż taki Krychowiak, to można powiedzieć, że cena za Bale'a była promocyjna. Zwłaszcza, że to "drewno " jak go nazywasz w pierwszym sezonie w nowej lidze, po nieprzepracowanym okresie przygotowawczym osiąga znakomite wyniki, nie pokazując na dodatek swoich wszystkich możliwości.
2014.07.21, godz. 21:48, andriy1993
Morata ledwo przeszedł do Juve i już kontuzja :p jak kaleczyć to po całości :p
2014.07.21, godz. 21:43, peres
Wlasnie sobie sprawdzilem kiedy strzelal i hmm mialem racje same wygrane wysoko mecze, jak druzynie szlo to sie dolozyl, jak nie szlo to go nie bylo, od typka za stowe wymagam "troche" wiecej, pozdro.
2014.07.21, godz. 21:42, Lelouch
Haha Morata kontuzja xD Oczywiscie zle mu nie zycze ale jeszcze wieksze smiechy z Juve beda :D
2014.07.21, godz. 21:38, peres
Kazdy kto ma inne zdanie to sie nie zna swietny argument:-) dobil akcje di marii w finale, zrobil swietna akcje w finale z barca ale to troche malo, szkoda ze nie pokazal nic w meczach gdy realowi nie szlo, strzelal i podawal w meczach ktore byly wysoko wygrane w wiekszosci, sam niestety nic nie zrobil ani z atletico ani barca w lidze, nic ponad sredni poziom, takie moje zdanie, przychodzil jako wielka gwiazda a nic nie zrobil wielkiego. Takie moje zdanie masz prawo do swojego to chyba proste?.
2014.07.21, godz. 21:31, TheAdam
peres
Udało Ci się mnie rozbawić :D trzeba być ślepym żeby nie docenić wkładu Bale'a w poprzednim sezonie i mówić że to drewno.. chyba się nie znasz na piłce.
2014.07.21, godz. 21:29, MadriDisTAss
Czyli potwierdzenie oficjalne ma być gdzieś o północy czy bardziej rano ?
2014.07.21, godz. 21:29, peres
Musze was zmartwic to moje pierwsze konto, a to ze nie przepadam ze balem hmm coz mam do tego prawo. Nie mowcie tylko ze byl wart prawie stowke????. Zreszta tu nie o tym mialo byc, ciesze sie ze james bedzie i tyle, bez spiny :-)
2014.07.21, godz. 21:27, OskarKaczynski
I dobrze, że dla Florka to marketing jest numerem jeden, bo gdyby nie to, to o takich piłkarzach jak Bale, CR czy właśnie James nie było by mowy. Światem rządzi marketing i tyle. A od sportowych decyzji Florek ma innych ludzi.
2014.07.21, godz. 21:26, szymek905
ten transfer jest czysto marketungowy, perez glupi nie jest, widzi ile kasy wplywa na konto po transferach kaki, ronaldo, potem bale'a. czy sie to opłaci na boisku tego nie wiemy, wiemy jednak ze kasa sie zwroci z nadwyzka.
2014.07.21, godz. 21:26, peres
Patryk mam 29 lat i swoje zdanie, nie lubie bale bo jest z drewna jedyne co potrafi to pilka do przodu i sprint, zobacz wszystkie mecze gdy gral na obronce bez rozbiegu, same straty zero dryblingu zero pomyslu, pila do przodu i wrzuta na pale, niestety takie fakty, dobry na kontry fatalny na atak pozycyjny, bo nic ie potrafi dac druzynie, a james sie przyda gdy trzeba bedzie poklepac przy poxycyjnym.
2014.07.21, godz. 21:25, królewscy CF
Nie wiem czy się cieszyć czy co bo niby wzmocnienie ale po co jak tu już nie ma co wzmacniać :D
2014.07.21, godz. 21:25, badmotherfucker
Czyżby wrócił prowokator peress?
2014.07.21, godz. 21:24, ikerowa
patryk3322
Nie spinaj się ;) Peres już tu był, doprosił się bana ale wrócił. Wtedy nazywał się peress. ;) jego firmowym hasłem było właśnie "Bale to drewno i zero marketingowe".
2014.07.21, godz. 21:18, patryk3322
@peres
Co Ty dzieciaku pierd***sz? xddddd
2014.07.21, godz. 21:14, ObiektywnyKibic
Idzcie lepiej spac:) Jutro rano sprawdzicie strone Realu:D
2014.07.21, godz. 21:12, peres
Ja jestem zachwycony tym transferem, chlopak ze swietna technika, strzalem, i ost podaniem. Idealny na lige hiszpanska, to bedzie super transfer na lata. Di maria jest swietny wygral w pojedynke final ligi mistrzow, ale czasem gra zbyt samolubnie i czesto marnuje swietne okazje. Ja bym chcial zeby gral ze balea, bo to fatalny transfer zarowno pilkarsko jak i marketingowo, szkoda ze takie drewno musi grac bo kosztowalprawie stowe a james to bedzie 10 na lata.
2014.07.21, godz. 21:06, piotrek1902
guti234
Niestety masz racje, dla Florka marketing to priorytet numer JEDEN.
2014.07.21, godz. 21:00, guti234
piotrek1902
Dla Péreza liczy się marketing a więc dla niego ten transfer ma sens,oby tylko Jese i Isco na tym nie ucierpieli bo to wielkie talenty a siedząc na ławie będą się marnować
2014.07.21, godz. 20:55, piotrek1902
Jestem bardzo ciekaw, gdzie on będzie grał ? BBC jest nie do ruszenia. Załóżmy,że Di Maria odejdzie, co w mojej opinii było by wielkim błędem, chłopak rozegrał wielki sezon i głupio tak wywalić czołowego gracza.To w jego miejsce jest Kroos, James, Isco, Jese. W drugiej lin i: Xabi, Luka, Kroos, Isco, Khedira. Martwi mnie co będzie z Isco i Jese myślę, że to będzie ostatni sezon tego drugiego, bo przecież musi grać gość co przyjdzie za ogromne pieniądze, więc nasz wychowanek nie ma co przy nim szukać. Florek teraz musi odpowiedzieć na transfer Suáreza ? Jak dla mnie transfer zupełnie bez sensu.
2014.07.21, godz. 20:48, shane
Przypomnijcie sobie ile razy w tym sezonie brakowało zmiennika dla kogoś z naszego hipertercetu? Bale co chwile miał problemy mięśniowe, Ronaldo też nie wytrzymał i graliśmy bez niego w sumie ze 2 miesiące albo i więcej. Benzema musiał ciągle grać, bo Jese dostał kontuzji, a Morata.. to Morata. James może grać na obu skrzydłach i jako cofnięty napastnik, no i nominalnie jako 10. Koleś jest bardzo mobilny, a do tego młody i będzie coraz lepszy. Oczywiście "wysokiej" ceny nie biorę pod uwagę, bo to żałosny kontrargument dla tego transferu.
2014.07.21, godz. 20:47, Hierro4
W przyszłym sezonie możemy grać dość często w systemie 4-4-2 - klasycznie bądź w "diamencie". Jednak to jest tylko moje zdanie, które nie musi pokrywać się z prawdą. Zobaczymy niedługo jak to poskłada trener.
2014.07.21, godz. 20:37, guti234
madridistka2000
Czy możesz poprawnie napisać swój komentarz?dzięki
2014.07.21, godz. 20:30, ikerowa
Paula005
Tak, tak, przeczytałam tamten news dot. przełożenia komunikatu. Swój komentarz napisałam chyba ciut wcześniej.
2014.07.21, godz. 20:30, madridistka2000
guti w dobrej drużynie mu wychodzi a w słabszej nie, wiec nie jest dobrym piłkarzem, temu go nie lubię
2014.07.21, godz. 20:28, Paula005
ikerowa

Owy komunikat już się pojawił,ale póki go nie było to nie wyobrażałam sobie tego.Moim zdaniem prezentacja na 99 % nie odbędzie się o 13 tak jak to planowano,ponieważ taki komunikat może być ogłoszony powiedzmy o 10(jak to było w przypadku Kroosa) a do prezentacji pozostaje 3 godziny więc pewnie i godzinę prezentacji przełożą
2014.07.21, godz. 20:27, guti234
Z jednej strony znów drogo kupujemy ale na pewno mądrzej niż w poprzedniej erze Galakticos,teraz kupujemy młodzież
2014.07.21, godz. 20:25, barcelonismo88
Przesyt gwiazd wg Mnie
2014.07.21, godz. 20:24, guti234
A tym czasem Lewy po raz pierwszy trafia dla Bayernu
2014.07.21, godz. 20:22, ikerowa
Paula005
I chyba tak będzie. No, chyba, że oficjalny komunikat pojawi się o 20.59.
Z drugiej strony- wyobrażasz sobie coś takiego, taki komunikat "Komunikat o oficjalnym potwierdzeniu transferu James'a Rodrígueza został przełożony na jutro"? :)
2014.07.21, godz. 20:17, Paula005
jeden z adminów na twiterze napisał,że jeśli do 21 nie pojawi się oficjalny komunikat to będzie trzeba zaczekać do jutra
2014.07.21, godz. 20:13, guti234
sebas97
Na razie nie ma kto go kupić bo 60 to dużo kasy,MU nie wyda tyle na jednego piłkarza po za tym nie gra w LM więc Angel raczej odrzuca tę opcję.PSG musi kogoś sprzedać więc trzeba czekać.Nie siej propagandy i nie mów że już odchodzi
2014.07.21, godz. 20:12, Kebo
Jak dla mnie ten transfer jest przesądzony odkąd James zadeklarował chęć gry u nas.
2014.07.21, godz. 20:11, Luka1999
Jeśli już James przyjdzie i mamy grać 4-2-3-1 to powinno to wyglądać tak: Kroos-Modrić przed nimi Cris-James-Bale i na napadzie Benzema :D Xabi ma swoje lata a Illarra pokazał co umie więc Kroos to godny następca "Generała". Jest jeszcze Sami ale obawiam się że odejdzie :(
2014.07.21, godz. 20:10, madridistka2000
sebas nie znaczy to że Di Maria odchodzi, a jeśli już to pewnie pod koniec okienka, zresztą nie wiadomo jak se to Carlo wymyślił i może ma miejsca dla nich obu.
2014.07.21, godz. 20:10, ikerowa
Z oficjalnego profilu www.realmadrid.pl na Twitterze: Oficjalne ogłoszenie transferu James'a przełożone na dzień jutrzejszy. Info miał podać Manu Sainz.
2014.07.21, godz. 20:09, Paula005
sebas97

Co do Jamesa mamy pewność,ale Di Maria kto kupi ?
2014.07.21, godz. 20:08, sebas97
z biegu wydarzeń :-P
gdy pojawi się "Oficjalnie: James w Realu"
to będzie inaczej "Oficjalnie: Di Maria odchodzi".
a to ze James w realu to więcej niż pewne
2014.07.21, godz. 20:08, dawidDEX1998
madryciak99
właśnie też nie wiem, do 21 mają jeszcze czas, ale jeśli jutro ma być prezentacja o 13, to muszą ogłosić dzisiaj, bo dużo ludzi musi przyjść
2014.07.21, godz. 20:07, mutikax
przeszedl do monaco za 45mln sezon temu
jest mlody
mial dobry sezon w monaco
mial bardzo dobry mundial
ma swiezy kontrakt

i jezeli ktos chce go wyjac z monaco. musial zaplacic przynajmniej 70.. niestety.
2014.07.21, godz. 20:05, pyjter1902
Zawodnik na lata. Powodzenia James. Chyba już można powiedzieć - witamy !!!!
2014.07.21, godz. 20:04, madryciak99
oficjalnie pewnie jutro ogłoszą, dzisiaj już za późno chyba
2014.07.21, godz. 20:00, madridistka2000
sebas78 skad info?
2014.07.21, godz. 19:59, ferrari
Jak wszystkim marudom szkoda cudzego hajsu. Myśle że Pérez będzie żył teraz o chlebie i wodzie.
2014.07.21, godz. 19:58, sebas97
di Maria Oficjalnie Odchodzi!!
2014.07.21, godz. 19:57, michumich
80 mln za 22 latka który błysnął na MŚ i prezentował się dobrze w Monaco i Porto. Pérez upadł całkowicie na głowę.
2014.07.21, godz. 19:54, TheMugShot
Tak tylko przypomnę, że transfer Bale'a potwierdzono o 20:00 :) Mamy 7 min
2014.07.21, godz. 19:51, ikerowa
Monaco podobno zwołało jakąś konferencję prasową...
2014.07.21, godz. 19:51, guti234
Jeśli kupujemy znów za tyle kasy to oznacza że jesteśmy potężni finansowo,ale trudno się pogodzić z takim transferem przecież jest Isco ehh
2014.07.21, godz. 19:42, ikerowa
mindbender2805
Dobrze, że Madridistas nie opierają się na artykułach goal.com.
2014.07.21, godz. 19:41, mindbender2805
na goal com piszą o 88 mln
2014.07.21, godz. 19:38, Kr0lewSki
Marcinek90

Ja sie ciesze, ze są tutaj takie osoby jak Ty, z ktorymi mozna prowadzić dyskusje i wyrażać swoja opinie. Mam nadzieje, ze jeszcze nie raz bedziemy sobie tutaj komentowac ;D
2014.07.21, godz. 19:28, kosiorwks
James:

- mlody talent
- madridista (niby)
- waleczny
- czyta lepiej gre niz ADM
- nie podaje bezsensownie
- silniejsze podania, strzaly
- lepiej podkreca podania
2014.07.21, godz. 19:26, kosiorwks
ADM to:

- najemnik
- jezdziec bez glowy w wielu meczach jak ktos nizej napisal
- gra mecz fajnie bo jest zwinny i potrafi zrobic roznice
- gra mnostwo meczy bez udanych korzystnych dla zespolu dribblingow
- nie ma prawej nogi
- nie ma swietnego strzalu w tym sezonie nie stzrelal zbyt wielu efektownych bramek
2014.07.21, godz. 19:22, niszczu
galaretek, bambosz - zgadzam się z Wami.
James umiejętnościami wydaje się co najmniej dorównywać DiMarii, mam wrażenie, że jest graczem efektywniejszym, podejmującym lepsze decyzje na boisku. Di Marii nie można odmówić przebojowości i zaangażowania w obronie. Ale niektórzy postrzegają go jedynie przez pryzmat bardzo dobrych kilku meczów z końcówki sezonu ( finały pucharów) zapominając już o "jeźdźcu bez głowy" z pierwszej części sezonu. Na dobrą akcję Angela często przypada kilka nieudanych driblingów - o tym też trzeba pamiętać. Nie chciałbym, żeby AdM odchodził, ale nie jest to gracz niezastąpiony i myślę, że James z powodzeniem go zastąpi. Porównując też wiek obu graczy James jest graczem na lata, który zapewne będzie jeszcze lepszym, a DiMaria właśnie osiągnął szczyt możliwości. Jeśli dodatkowo dochodzą kwestie poza piłkarskie (szantaż finansowy Angela) to trzeba kibicować zarządowi i Ancelottiemu, żeby podjęli jak najlepsze decyzje a z miejsca ich krytykować. A co do wzmocnień innych pozycji, to zaczekajmy z podsumowaniem do końca okienka.
2014.07.21, godz. 19:21, DrNO
szkoda hajsu, jest (a raczej był) przecież Isco...
2014.07.21, godz. 19:21, Sqorpio
Po transferze Negredo.. Złamana kość śródstopia
2014.07.21, godz. 19:19, Marcinek90
Kr0leswki
Spoko. Respektuje twoja opinie i cieszy mnie ze ktos jest jeszcze na tej stronie, kto argumentuje swoje idee i opinie. I zycze i sobie i tobie, zeby ten chlopak odpalil w Realu od samego poczatku, ale.... No wlasnie, jest to troche kot w worku
2014.07.21, godz. 19:19, kosiorwks
krolewski

Spoko myslalem ze to Ty :)
2014.07.21, godz. 19:19, ptych
Wy naprawde nie ogarniacie, ze James ma grac jako falszywa 9? Do czasu powrotu Jese bedzie przesuwal sie na skrzydla, a docelowo ma wygryzc Benzeme. Na Mundialu pokazal, ze gole strzelac umie, asysty to jego specjalnosc wiec czemu nie.
Di Maria niech odchodzi, to najbardziej falszywy pilkarz w kadrze, a teraz w modzie jest aby go bronic. Po to mamy Isco zeby go zastapil, a jest jeszcze Kroos, wiec za Argentynczykiem plakac nie bedziemy.
2014.07.21, godz. 19:18, coolmen7
Marcinek stary odpuść sobie gadanie o jakimś Humelssie, Pogbie czy Vidalu... jeżeli już to transfery przepłacone to zdecydowanie byłyby Pogba jak i Vidal... patrz za ile Kroos przyszedł...

Co do Jamesa... Ten koleś może grać na każdej pozycji za BBC + spokojnie mogą go ustawić podobnie jak z Di Maria, a co do argentynczyka zdecydowanie widać, że nie po drodze mu z prezesem, kibicami jak i całym Realem Madryt. Grunt to jak odejdzie, żeby nie została luka po nim... a szykuje się wręcz odwrotnie bo kolejne wielkie wzmocnienie.

I na koniec: James 22 lata... 70-80 mln
Suárez 27 lat... taka sama powiedzmy kwota

Tym się różni Pérez od całej Barcelony, jak on rozbija bank na piłkarza to nie na dojrzałego ale na wschodzącą gwiazdę... dlatego też myślę, że wybrał naturalnie Jamesa zamiast Falcao...
2014.07.21, godz. 19:18, kosiorwks
NIE ROZUMIECIE, ze to jest mlody talent ktory jeszcze lepiej bedzie gral i ma ogromne zadatki na bycie wielkim to moze byc przyszly C.Ronaldo kto to wie pytam? Nikt nie wie jak potoczy sie jego kariera , ma 23 lata to jest czas w ktorym bedzie nabieral szybsze obroty a w Madrycie moga go odpowiednio doszkolic, poza tym nie mamy klasycznej porzadnej dziesiatki ani zmiennika na skrzydlo, co sie tak zalicie ludzie cieszcie sie ze Real umacnia sklad, bo chyba was pogrzalo ze tym samym skladem wygraja LM.
2014.07.21, godz. 19:18, Kr0lewSki
Kosiorwks

Mozesz powiedzieć o co Ci chodzi? Jeżeli widziales kogoś w tej grze to nie, to nie ja. Nie posiadam tej gry :)
2014.07.21, godz. 19:16, Zdanek1995
Świetny , młody gracz , ja tam bardzo się cieszę , że do nas dołączy , jest bardzo uniwersalny , ma świetny strzał , podania ,technikę i drybling . Za 2-3 lata może być TOP 3 piłkarzy świata , jest młodszy od Di Marii o 3 lata a już jest na mega poziomie , w wieku Angela może być najlepszy , świetny transfer , już się nie mogę doczekać meczu z udziałem jego i Kroosa . A Di Maria jak chce odejść to niech odejdzie , ale niech za niego wezmą powyżej 60 mln
2014.07.21, godz. 19:16, kosiorwks
galaretek

Nie gadaj ze za Bale'a sie juz zwrocila, bez przesady... Ale sie zwroci i to szybko :)
2014.07.21, godz. 19:16, Dawidinho xD
Szczerze? Reus 50mln a james 80mln? Serio? Reus narazie jest 2 klasy wyżej od Jamesa a kosztuje prawie 2 razy tyle co on! James to świetny zawodnik ale nie na takie pieniądze!
2014.07.21, godz. 19:14, Kr0lewSki
Tak, to nie ma sensu, ale nawet gdyby mialo to nie kupilibyśmy Mullera, bo on nie chce sie ruszać z Bayernu. Powiem jeszcze raz, nie mozna mieć każdego. Moze i masz racje, moze to jest odpowiedz na transfer Suáreza, ale na pewno Pérez rozmawial o tym z Carlo.

Nie zapominaj o Luce :) a widzisz i o to chodzi. To nie jest mój problem tylko trenera. To on z Pérezem ustalają kto ma trafic do klubu. Carlo będzie mial problem jeżeli na to pozwoli. On przed transferem musi juz znaleźć pilkarzowi miejsce w taktyce i mieć na uwadze to, ze ktoś odejdzie.

Wybacz, ze nie mogę wdać sie z Toba w pelna dyskusję, ale pisze z telefonu, bo jestem na dworze :)
2014.07.21, godz. 19:13, kosiorwks
KrOlewski

Z fify origin krolewski cos tam? :D haha pozdro
2014.07.21, godz. 19:12, PoProstuKibic
To, że ten zawodnik się zwróci finansowo nie podlega wątpliwości, przecież Pérez jest w tym najlepszy. Bardziej boje się po prostu o formę, presje, przeprowadzkę i przede wszystkim grę tego mlodziana. Chłopak ma dopiero 23 lata, jego doświadczenie nie jest wielkie, na razie nic wielkiego nie pokazał prócz udanego turnieju, a płacimy za niego prawie tyle co za najlepszego napastnika świata.. Na prawdę wydaje mi sie, że ten transfer jest na siłe i w ogóle niepotrzebny. Chyba, że odejdzie ADM lecz fakty są takie, że ciągle jest w Realu.
2014.07.21, godz. 18:54, Dassanar
Widzę pewne analogie tego, co się ostatnio dzieje do poprzedniego sezonu. Wcześniej wszyscy płakali po Ozilu, a "przepłaconym niewypałem" miał być Bale. Teraz na ich miejsce zdają się wskakiwać kolejno Di Maria i właśnie James. Cóż, jeżeli to się sprawdzi, ta strona powinna być oficjalnie brana pod uwagę we wszelkich przymiarkach - po prostu będzie się brało pod uwagę dokładnie odwrotną opcję, niż sugeruje to gro osób tutaj :D
2014.07.21, godz. 18:53, Marcinek90
KrOlewski
Po pierwsze: Nikt sie nie zali i nikt nie placze
Po drugie: tu nie chodzi o to by kupic jakiegostam grajka za jakakolwiek cene i miec go w skladzie! Chodzi o to czy on jest nam rzeczywiscie potrzebny. Jesli idziemy tym tokiem, to dlaczego nie kupimy Muellera, ktory mial lepsze mistrzostwa swiata od Jamesa. Dlaczego? Bo nie ma sensu. Na tej pozycji gra Bale, ktory jest lepszy od Muellera, nawet z zamknietymi oczami.
Po trzecie: Mam nadzieje, ze masz racje. Ze on sie u nas odnajdzie, skoro juz jest nasz, i bedzie tak dobry jak Ronaldo lub lepszy. Ale... no wlasnie, by stac sie lepszy trzeba grac i to ciagle! NIe ma innego wyjscia. Musi zdobyc doswiadczenie. W moim odczuciu jest to transfer, ktory jest jedynie odpowiedzia na transfer Barçy Suáreza... NIc poza tym.

Za te pieniadze moglibysmy naprawde odswiezyc i polepszyc sklad, kims kto naprawde by sie przydal.... Kim? Pierwszy z brzegu: Hummels! ponoc odchodzi di ManU za 20 mln!! W takim razie podziekujmy Pepe, zaplacmy 25 mln i mamy swietnego obronce. Meczy w sezonie jest co nie miara, wiec trojka (Varane, Ramos i Hummels) pograliby calkiem sporo. Carlo moglby zrobic nawet rotacje na tej pozycji. Co wiecej, wczesniej czy pozniej i tak bysmy musieli kupic jakiego obronce, bo Pepe ju mlodszy sie nie zrobi, a Nacho to....Nacho. NIe? to moze Neuer. Mamy problem w bramce z Ikerem, Lopezem, ktorzy sa bez formy. Moze oplacaloby sie probowac go zakontraktowac go. Wiem, byloby trudno iciezko (nie wiadomo czy Neuer zgodzilby sie sam na ten transfer), poszloby ze 60-70 mln za cos takiego, ale w mojej opinii sama proba takiego transferu ma wiekszy sens niz transfer Jamesa. Nie wspominajac juz o Vidalu czy Pogbie, ktorzy rzeczywiscie wskoczyliby w miejsce Di Marii, a nie takiego Cristiano.

Teraz mam zadanko dla ciebie, skoro sugerujesz ze pisze dyrdymaly: Powiedzmy ze Khediry nie ma i Di Marii, za to jestesmy z Jamese, Kroosem, Illara, Xabim i Isco (nie wspominajac o Benzie i Jese, i nawet nie myslac o Bale i Cristiano), i powiedzmy ze wszyscy sa zdrowi, podaj mi wyjsciowa jedenastke na najblizszy mecz w jakimkolwiek systemie (postaraj sie w szczegolnosci w systemie 4-3-3, skoro gramy to w ostanim czasie najczesciej). Zycze powodzenia, masz przed soba niezly orzech do zgryzienia :-)
2014.07.21, godz. 18:50, galaretek
No i co? Piłkarze przychodzą i odchodzą, naturalna kolej rzeczy. Rok temu pytano po co nam Bale? Mamy Ozila, Angela i Isco. Ozil odszedł, zagrał pare dobrych spotkań w Anglii i przeżywali Kanonierzy to samo co my, bezsensowne snucie się przez 90 minut, tak jakby nie chciało mu się grać. Jest Gareth, strzelał bramki w obu finałach, zagrał bardzo dobry pierwszy sezon. A kwota którą za niego zapłacono i tak już się pewnie zwróciła. Futbol to marketing, a przyjście Jamesa tylko zwiększy przychody. "Piłkarze którzy kosztowali najwięcej, w rzeczywistości okazują się najtańsi", jak mówi Pérez. A Rodríguez ma ogromny potencjał sportowy, ale i marketingowy. To też się liczy. Poza tym Ancelotti bez Fideo też sobie poradzi. Dostanie w miejsce Di Marii piłkarze o jeszcze większym potencjale. Sezon jest długi, Ronaldo niestety coraz częściej będzie łapał kontuzje, a lat mu nie ubywa. W przyszłym roku trzydziestka. Wiadomo, że to piłkarz innego kalibru, maszyna. Ale trzeba się liczyć z tym, że młodszy nie będzie, z roku na rok zacznie tracić szybkość. Oczywiście, zostanie doświadczenie, technika, umiejętnośc wykorzystania sytuacji, główki. Bale też jest piłkarzem dość kontuzjogennym. W razie gdy któryś wypada ze składu, to James w jego miejsce a Isco do środka. Ponadto prawdopodobnie będziemy mieć jednego nominalnego napastnika w postaci Karima i tam Kolumbijczyk też może zagrać, o co bym u Di Marii nie liczył i to jest ta wartość dodana. Oczywiście są też opcje typu Bale bądź CR na '9' w razie nieoboecności Benzemy i wtedy znowu James na skrzydło. Poza tym trzeba myśleć o przyszłości a Isco, Carvjal, Varane, Jese i James to piłkarze którzy nie przekroczyli 23 lat, a mają ogromny potencjał by rozwijać się, do tego już w tym momencie dysponują niesamowitymi umiejętnościami.
Co do Di Marii, prawd byłem zachwycony tym zawdonikiem zawsze, urzekał tym, że wracał, walczył, nie rzadko kończył mecz skurczem. Jednakże liczy się też postawa gracza wobec klubu, te gesty w stronę kibiców, czy ciągle naciskanie o podwyżkę mu nie dodają. Jak już ktoś napisał, nie zdziwię się gdy za 2-3 sezony, zagra w Katalonii. A przychodzi kolejny gracz, który deklaruje swoją sympatię do Królewskich, czy to samo, czy przez wypowiedzi ojca.
Reasumując, nie możemy stwierdzić czy jego transfer się opłaci czy nie. Rozumiem złość niektórych, po co zmieniać coś co i tak bardzo dobrze funkcjonuje, lecz patrzmy w przyszłość. Wątpię żeby Cristiano zakończył karierę w Madrycie, pogra u nas maks 3 sezony i wyjedzie do USA.
Transfer Rodrígueza ocenimy najwcześniej za dwa lata. Wtedy okaże się czy pienądzę poszły w błoto. Póki co Cię się, że do Realu dołącza kolejny wielki, obiecujący talent. Z czasem dowiemy się, czy będzie dla nas powodem do radości, czy złości.
P.S.- wracając do tematu napastnika, to jest problem. Mamy jednego Karima, Jese gdy wróci po kontuzji będzie jeszcze musiał sporo popracować by można było z niego w pełni korzystać, a dobrze wiemy, że ani Cristiano ani Bale nie dają takiej jakości w środku ataku co na skrzydłach. Osobiście uważam, że dobrą opcją byłoby wypożyczenie jakiegoś piłkarza na rok, jak np Chicharito albo Dzeko, jako alternatywy. A jak się sprawdzi to czemu miałby nie zostać? Są to gracze dostępni i bardzo dobrzy, proponujący inny styl niż Benzema, którzy naciskali by na Francuza na pewno o wiele bardziej niż Morata. Poza tym trzeba pamiętać, że naszym celem w tym sezonie jest aż 6 pucharów, co oznacza większą ilość spotkań. Tym bardziej że liga będzie jescze bardziej wymagająca niż ostatnio, którą przegraliśmy z powodu braku ławki. Bo tak na prawdę przy kontuzjach, jedynym piłkarzem na ławie, który mógł zmienić obraz meczu był Isco. W przypadku transferu napastnika byłaby to dodatkowa opcja, do tego wraca Jese, a Kroos sprawia, że w dramatycznych momentach kadrowych, które niestety też mogą nastać, na pozycji ofensywnego pomocnika można ustawić Modricia. Środek mamy obsadzony, ławkę też. Atak się wzmacnia, więc wystarczy ściągnąć z rezerw Derika jako dodatkową opcję defensywną i na prawdę Real mógłby zawalczyć na wszystkich frontach.
To tyle wypocin, ode mnie, jeżeli przeczytałeś całe, gratuluję. :)
HASTA EL FINAL, VAMOS REAL!
2014.07.21, godz. 18:36, ikerowa
Kr0lewSki
Każdy ma prawo krytykować, to co mu się nie podoba. To jest proste.
2014.07.21, godz. 18:31, Paula005
Prawda,pojawił się news na głownej :)
2014.07.21, godz. 18:30, b4rt3k12
mazur197
Ty jesteś świadomy co ty piszesz? O co Ci chodzi z tymi Neymar 40 mln?? Hazard 40 mln?? Bo nie rozumiem...
2014.07.21, godz. 18:28, KrzysiekMadridista
Paula005
Dzieki :) mysle ze jednak to prawda ale okaze sie jutro :)
2014.07.21, godz. 18:26, bambosz
Jego transfer nawet kosztem Di Marii będzie na plus drużyny. Wizja gry na podobnym poziomie, ustawianie się, umiejętność spokojnego rozgrywania piłki i regulowania tempa gry, kontratak gra bardzo mądrze - nie wdaje sie w niepotrzebne dryblingi gdy może szybko zagrac klepke z partnerem, obunożny z lekką przewagą lewej, którą tak jak w przypadku aniołka ma świetnie ułożoną. Dodatkowo na 1 miejscu zazwyczaj stawia efektywność a nie efektowność jak Angel w przypadku słynnej rabony, no ale to może spowodowane jest tym że nie potrafi kopnac pilki prawa nogą. Na minus tylko to że jest mniej dynamiczny. Ale to też może sie zmienić, on ma tylko 22 lata !! Oglądając go, czasami widzę w nim coś co można zobaczyć tylko u Messiego, wspaniały balans ciała i całkowitą kontrole nad piłką w pełnym biegu.
2014.07.21, godz. 18:26, madridistka2000
Paula005
na fangolu często ploty są, ale na stronie Super Meczu na fb to pisało, więc może jest w tym trochę prawdy :)
2014.07.21, godz. 18:24, Paula005
madridistka2000

Nie wiem czy na poważnie to brać czy to tylko takie "wymyślanie'' ploteczek .:D
2014.07.21, godz. 18:23, madridistka2000
Paula005 też to czytałam ;d
2014.07.21, godz. 18:22, Kr0lewSki
Ikerowa

Nie, ale po co krytykować wszystkie decyzje?
2014.07.21, godz. 18:20, Kr0lewSki
Hierro4

Bardzo mądrze mówisz :)
2014.07.21, godz. 18:20, 56567
shellerini 88

jasne masz racje szkoda tylko ze przez ostatnich kilka spotkan tak mu wszystko wychodzilo. A z barcelona przegralismy obydwa mecze w lidze wiec na nic sie te odbiory di mari nie przydaly. di maria nie pasuje do Realu i tyle potrzebujemy graczy kreatywnych a nie jezdzcow bez glowy. dzieki Bogu kupili Kroosa
2014.07.21, godz. 18:19, ikerowa
Kr0lewSki
Czyli prawdziwy kibic ma ślepo wierzyć w klub i ślepo chwalić każdą decyzję zarządu? Niezłą definicję prawdziwego kibica masz.
2014.07.21, godz. 18:18, Paula005
KrzysiekMadridista

Tutaj link do tego :
http://fangol.pl/view/62758/real-gotowy-do-prezentacji
2014.07.21, godz. 18:18, Kr0lewSki
Gruszkins

Di Maria odejdzie jeśli nie dostanie podwyżki. A James raczej wejdzie w jego miejsce w taktyce.
2014.07.21, godz. 18:17, MF
Khedira, Casemiro, Morata out. James, Kroos in. Jese zajmnie miejsce Moraty, James obskoczy skrzdla i bocznych pomocnikow, a Kroos bedzie gral na pozycji Alonso lub w innych miejscach pomocy. Wreszcie bedzie mozliwosc wartosciowych rotacji w pomocy.
2014.07.21, godz. 18:16, KrzysiekMadridista
Paula005
Skad to wiesz??
2014.07.21, godz. 18:16, Hierro4
Gość nawet nie zagrał jednej minuty w naszych barwach, a niektórzy już mają 100% pewność, że się nie sprawdzi. Dajmy mu czas. W końcu czy tego chcemy, czy nie - James będzie piłkarzem Realu Madryt. Osobiście jestem dobrej myśli , a jak będzie? Zobaczymy.
2014.07.21, godz. 18:15, trezor90
Boże drogi płacze i lamenty zupełnie takie same jak rok temu z Balem a jak się to skończyło to wiemy wszyscy...Jak dobrze że kompetentni ludzie dokonują transferów a nie wy !
2014.07.21, godz. 18:13, Paula005
Jutro do 15 nie można zwiedzać stadionu,a dzisiaj kibice zwiedzający stadion Realu nie mogli wchodzić do loży Vip(gdzie zazwyczaj prezentowani są nowi piłkarze)
2014.07.21, godz. 18:09, gruszkins
Może grać ale na szpicy, albo jako taka fałszywa 9 , bo w pomocy mamy nadmiar zawodników , może wtedy Di Maria by został a jedynie sprzedalibysmy Khedire ...
2014.07.21, godz. 18:04, Kr0lewSki
Marcinek90

Juz spokojnie, nie placz. Luudzie, czemu wy oceniacie Jamesa jak nawet nie widzieliście jego meczu w Realu? Moze sie okazac ze będzie o wiele lepszy od Angela i za kilka lat będzie lepszy od Ronaldo. Jestescie beznadziejni. Mówicie, ze za takie pieniądze mozemy mieć tego, tego i tamtego. A kto powiedział, ze tamten ktoś chce do nas przyjsc? Naprawdę swoimi żalami nic nie zmienicie. Gdyby to bylo takie proste to Real moglby mieć każdego. Suáreza czy nawet Messiego do podawania wody. Ale transfery to nie jest taka prosta sprawa.
2014.07.21, godz. 18:03, Bernabeu7
Uwazam, ze powinnismy zdominowac farse i mam nadzieje, ze ktokolwiek przyjdzie, pomoze w tym.
2014.07.21, godz. 17:58, shellerini88
56567
a zobacz sobie ile razy Di Maria pilki odzyskiwal, ile razy nam uratowal tylki dzieki bieganiu i wysilku na boisku bo innym "gwiazdorkom" sie nie chcialo. W meczach z barcelona za kazdym razem gra lepiej niz Ronaldo...
2014.07.21, godz. 17:49, 56567
Ja nie rozumiem dlaczego wszyscy tak bronia di marie. Caly zeszly sezon knocil kazda pilke mial wiecej strat niz illara co weekend regularnie psul mi humor swoimi "zagraniami". Pod koniec sezonu sie obudzil wyszlo mu doslownie kilka rajdow z pilka i od razu wielki di maria. Niech spada jak najdalej nie zasluguje na podwyzke a nie zdziwie sie jak za dwa sezony zobaczymy go u boku swojego przyjaciela messiego. Isco jest zaj**isty powinien zostac mysle ze gra jako zmiennik mu odpowiada bo zelaznej kondycji to on nie ma
2014.07.21, godz. 17:44, 56567
Ja nie rozumiem dlaczego wszyscy tak bronia di marie. Caly zeszly sezon knocil kazda pilke mial wiecej strat niz illara co weekend regularnie psul mi humor swoimi "zagraniami". Pod koniec sezonu sie obudzil wyszlo mu doslownie kilka rajdow z pilka i od razu wielki di maria. Niech spada jak najdalej nie zasluguje na podwyzke a nie zdziwie sie jak za dwa sezony zobaczymy go u boku swojego przyjaciela messiego. Isco jest zaj**isty powinien zostac mysle ze gra jako zmiennik mu odpowiada bo zelaznej kondycji to on nie ma
2014.07.21, godz. 17:41, Dzixon
Mnie tylko boli jedno. (Jeśli to okaże się prawdą) James przychodzi za 75-80 mln, a Di Maria odchodzi za 60.
2014.07.21, godz. 17:38, TheMugShot
davidbuda
BVB głupie nie jest. Reus nie chce odchodzić, a kasa im nie potrzebna. Kilka klubów podobno o niego pytało, ale odpowiedź zawsze była taka sama: On nie jest na sprzedaż
2014.07.21, godz. 17:35, davidbuda
Szkoda ze zarzad nie pomyslal o Reusie, moim zdaniem bylby znacznie lepsza i tansza alternatywa dla Angela.
2014.07.21, godz. 17:19, madridistka2000
Olejcie tego kibica Barçy to sobie pójdzie.
2014.07.21, godz. 17:17, Bernabeu7
Barcelona1899
Won do katalonii i zajmij sie swoim gryzoniem.
2014.07.21, godz. 17:17, madridistka2000
Marcinek90 Real to klub gwiazd i ich szuka Florek za każdym razem, dlatego jeśli do wyboru ma Pogbę i Jamesa wybiera tego, którego teraz znają wszyscy z powodu mistrzostw świata. Też uważam, że Pogba byłby lepszy, ale jaki my mamy na to wpływ? Żaden. Florek wie co robi jeśli chodzi o kwotę, bo to wszystko zwróci mu się szybko ( koszulki itp.). Ja się obawiam tylko, że skończy się to tak, że James wcale takim genialnym się u nas nie okaże.
2014.07.21, godz. 17:16, studentAWF
Rok temu też były narzekania, że ważnych graczy sprzedali, ściągnęli głównie młodych Hiszpanów, że Bale za drogi ...a każdy wie co później wygrali :) Życie to nie FM i wszystko zweryfikuje boisko, trochę więcej optymizmu :)
2014.07.21, godz. 17:16, Ultras_Sur 1902
Przecież samo Monako kupiło Jamesa za 60 milionów, więc czego się spodziewacie
2014.07.21, godz. 17:13, witosq
Barcelona 1899
tak jak wam Suárez
Co Cię to obchodzi kogo kupuje RM
2014.07.21, godz. 17:12, Akira
Barcelona1899

Tak, a wasz transfer dziobnie was tyłek..
2014.07.21, godz. 17:12, Marcinek90
madridistka2000
Okej, ale czy nie ma lepszych pilkarzy od Jamesa, jak juz Di Maria postanowil odejsc. To juz naprawde, dorzuccie te 10 mln i sprowadzcie Pogbe, bo to naprawde jest ogromny talent!
2014.07.21, godz. 17:11, Akira
Nie będę się powtarzał z tekstem, że nie za nasze pieniądze go kupują, ale gdyby Floro był nie był pewny, że zarobią na nim więcej to by go nie kupił. Co z tego, że wydadzą 80 mln skoro pewnie zarobią z czasem ponad więcej niż 100(dużo, dużo więcej). Jest zysk w takim wypadku? Jest, więc po pisać o wydatkach. Lepiej by było kupić go taniej, ale widać nie ma takiej opcji. Już jest bardzo dobrym piłkarzem i bardzo młodym, dzięki czemu jeszcze w Madrycie się rozwinie.
2014.07.21, godz. 17:11, Barcelona1899
ten transfer odbije sie wam czkawką, zobaczycie.
2014.07.21, godz. 17:10, Marcinek90
A jak mam mu sie niby przyjzec lepiej. Wlaczac na nowo mecze Monaco zeszloroczne??? Chyba was poj.....! Wiec odpalilem pare takich kompilacji i nie jestem nim jakos nie wiadomo jak zachwycony, bo takie cos mozna zrobic z dowolnym pilkarzem, ale to tylko moje zdanie.

P.S. to ze zobaczylem te kompilacje z Jamesem, nie oznacza od razu by mnie wyzywac od gimbazy!
2014.07.21, godz. 17:08, madridistka2000
Nie spinajcie się, że Di Maria jest lepszy itd. i on powinien dostać podwyżkę, a nie odchodzić. Nie wiemy czy on sam nie chce odejść, może mu tu nie pasuje ? Może chce iść gdzieś indziej? A władze Realu to nie idioci i wiedzą co robią kupując Jamesa.
2014.07.21, godz. 17:07, shellerini88
Gimbaza sie naogladala 5 minutowych filmikow i odrazu wszyscy go chca w Realu. Dziwne ze przed mundialem nikt w komentarzach przy transferach o nim nie wspomnial. Zamiast dac Di Marii podwyzke i zatrzymac go to florek chce za jamesa zaplacic prawie tyle co za Bale'a. Angel obok Luki byl najlepszym zawodnikiem w zeszlym sezonie. Z barcelona jak nam wiele razy dupe ratowal tez nikt nie pamieta
2014.07.21, godz. 17:05, Marcinek90
themugshot
Otoz nie ogladalem meczy Monaco w zeszlym sezonie, i chyba 99,9% ludzi na tej stronie tez nie, z toba wlacznie zapewne, dlatego tez chcialem mu sie nieco przyjrzec dokladniej. I obejrzalem pare takich kompilacji w necie, i nie jest to nic zachwycajacego. Ogladalem wszystkie mecze Kolumbii na Mundialu, i owszem brylowal, ale nie na tyle by przeplacac! Wiem, nie moje pieniadze, ale mimo wszystko, jakos nie chce mi sie wierzy, by po jego zakupie, poszedl na lawke. Bedzie mial z miejsca zapewniony pierwszy sklad, tylko wzgledem kogo? Isco? Kroosa? Modrica? Benzemy? Innego napastnika? czy srodkowego obroncy.

Nizej w komentarzach, ludzie mowia: hey, z Balem bylo tak samo, zobaczycie.
Tyle ze jesli zobaczymy jakikolwiek krotki filmik z jego udzialem w Totenhamie, powiemy wszyscy: MAGIA! A z jamesem rodriguezem? Dobry grajek, ale czy ja wiem, nic szczegolnego nie pokazal! A njlepsze jest to ze bale i rodrigueza dzieli jedynie 1,5 roku!!!! O kwestiach sportowych juz nie wspomne! O ile Bale zaslugiwal na swoja cene, o tyle James juz nie!

A co bedzie jak dojdzie jeszcze Jese Rodríguez?! I nie mowcie mi ze bedzie nawal meczy w przyszlym sezonie, bo dojdzie nam raptem 6 meczy do calosci, z czego trzy rozegramy juz w sierpniu!!!!

2014.07.21, godz. 17:04, shellerini88
Gimbaza sie naogladala 5 minutowych filmikow i odrazu wszyscy go chca w Realu. Dziwne ze przed mundialem nikt w komentarzach przy transferach o nim nie wspomnial. Zamiast dac Di Marii podwyzke i zatrzymac go to florek chce za jamesa zaplacic prawie tyle co za Bale'a. Angel obok Luki byl najlepszym zawodnikiem w zeszlym sezonie. Z barcelona jak nam wiele razy dupe ratowal tez nikt nie pamieta
2014.07.21, godz. 17:03, Kr0lewSki
No tak, bo jak pilkarz nie wygina nog w kazda stronę przy zwodach na filmikach na yt to oczywiscie slaby. Neymar spisywal sie lepiej, ale w dużo slabszej lidze brazylijskiej i wszyscy sie zachwycali jego talentem, ale 95% osób widzialo go tylko na kompilacjach w Internecie. Obejrzyjcie mecz, zobaczcie jak pracuje, stara sie, odbiera pilke, stosuje pressing czy ratuje druzyne w waznym momencie. Na filmikach są tylko urywki z meczow, najlepsze akcje i zagrania które akurat wyjdą xd
2014.07.21, godz. 16:59, mazur197
Markinek90
5-cio minutowa kompilacje to można by zrobić tylko z meczu z brazylią. Proponuje zrób sobie 5-cio minutowa kompilacje ze swoja panna i zobacz czy ona za ciebie by co dała :-)
2014.07.21, godz. 16:57, Lucas_rm
@TheMugShot

Może on oglądał kompilacje Jamesa Blunta :P
2014.07.21, godz. 16:53, TheMugShot
Marcinek90
Ocenianie piłkarza po 5 min filmiku... Do czego ten świat zmierza??
2014.07.21, godz. 16:52, wojciech393
witaj w szeregach niepokonanej Armii Królewskiej James ;)
2014.07.21, godz. 16:51, Marcinek90
Wlasnie ogladalem 5 minutowa kompilacje z jego gra - nie moga uwierzyc ze placimy za kogos takiego 80 mln!!! Do kompilacji dodali trzy karne!!, zeby zapelnic czyms czas!

Skoro juz sprzedajemy juz Di Marie, ktoremu nie chcemy dolozyc tych trzech milionow do pensji, to czy nie mzemy kupic kogos innego?! To juz wolalbym Pogbe czy Vidala, ktorzy przynajmniej pracuja w defensywie, i to za taka sama kwote!!!!!
2014.07.21, godz. 16:46, hemorage
Odrazu nie wskoczy do pierwszej 11 tylko będzie musiał na to zasłużyć.. co do pchełki (ADM) tak jak wielu uważam go za b.dobrego zawodnika niestety zawsze raziła mnie ilość strat. Wątpię też w to żeby Pérez ściągał do klubu nazwiska które mu się podobają a potem wszystko spadało na barki trenera, może pare lat wstecz tak było ale teraz w moim odczuciu ruchy są planowane przez cały zarząd i gdzieś logika w tym transferze musi być. Jedyne co mi nie leży to zarobki moim zdaniem trochę za dużo jak na start dostanie James jak i Kroos. Poprawki w składzie są potrzebne każdemu, jeżeli mamy obronić LM czymś trzeba zaskoczyć, jeszcze nikomu się to nie udało a to dlatego że ślepo wierzyli w skład który dał im puchar.. Osobiście jestem pozytywnie nastawiony i czekam z niecierpliwością na start...
2014.07.21, godz. 16:42, Kr0lewSki
Widzę tu dużo kibicow Barcelony krytykujących caly klub, ale podajacych sie za kibicow Królewskich. Jestescie żałośni!
2014.07.21, godz. 16:41, snipeee
TheMugShot
w slowie ciezko chodzilo mi o to aby taki sklad utrzymac, bo plotki plotkami ale Di Maria pokazal ze powinienem tu nadal grac, ja bym chciał zeby odszedł iker ilara lub khedira
2014.07.21, godz. 16:40, Bernabeu7
Typowa 10? radzilbym spojrzec na jego pozycje w reprezentacji czy w Monaco - 4-4-2 na szpicy, 4-1-2-3 w ataku na lewym skrzydle, albo 4-1-3-2 z dwoma wysunietymi napastnikami, 4-1-2-3 na srodku ataku rowniez jest.
2014.07.21, godz. 16:37, RedRafi1910
Rybka28RM
Jeżeli rok temu Real mógł bez problemu kupić Suáreza( bo on dawał znać iż chce zmienić otoczenie, a konkurencja była słaba czyli Arsenal), jednak wybraliśmy naszego Walijczyka, czyli nigdy nie byliśmy na niego napaleni i tyle. Z resztą Chciałbyś mieć piłkarza, który w każdym momencie może sam się wyeliminować na pół roku bo pogryzie lub będzie miał rasistowskie odzywki w stosunku do rywala?
Poza tym może Pérez i sztab szkoleniowy biorą pod uwagę by w wielu spotkaniach grać bez klasycznego napastnika i wtedy James pasuje jak ulał.
2014.07.21, godz. 16:36, TheMugShot
snipeee
Dlaczego ma być ciężko?? Na każdą pozycje po 2 piłkarzy (Bale i tak zagra ok 90% meczów, więc Isco da radę), a dodatkowo mamy możliwość sprzedania Samiego, bo 6 zawodników światowego formatu (bez Illarry) to trochę za dużo jak na 3 pozycje :)
2014.07.21, godz. 16:33, Lucas_rm
@Bernabéu7

A nie pomyślałeś, że ten transfer może być konsekwencją tego że któryś z nich chce odejść, a nie na odwrót. W zeszłym sezonie były płaczki i mazgaje Ozilowe że aż niedobrze było - gdzie jesteście teraz. Czy musicie lamentować nad każdym transferem - nie możecie zaakceptować czegoś na co nie macie wpływu i dyskutować gdzie się sprawdzi, a nie czy jest potrzebny - raaaaaaany - to jest takie polskie. żal.pl
2014.07.21, godz. 16:33, snipeee
hehe najlepiej to by bylo gdyby wystawiac go na falszywa 9 a benzema na lawce. wtedy atak CR7(jese) James(benz) Bale(isco?) srodek di Maria(isco?) Kroos(alonso) i Modric(khedira/ilara) ;)) no ale o takie cos będzie ciezko
2014.07.21, godz. 16:31, Mi26
Niektórzy tutaj zachowują się jakby nie pamiętali końcówki sezonu ligowego a tylko sam finał LM. Nie pamiętacie już tych problemów kadrowych po koniec sezonu? A teraz mamy jeszcze więcej meczów i to o ważne trofea.
2014.07.21, godz. 16:30, mejia
To czy jest wart takich pieniędzy okaże się w trakcie sezonu
2014.07.21, godz. 16:29, matnowowsiak
RedRafi1910
Dokładnie jestem tego samego zdania :)
2014.07.21, godz. 16:28, Rybka28RM
matnowowsiak
Szczerze to oni mogą tylko z nas szydzić a to my mamy im czego zazdrościć z Suárezem
2014.07.21, godz. 16:27, RedRafi1910
matnowowsiak
Dlatego nie wchodzę na ich strony. Rok temu też hejtowali Bale'a, a on im pokazał swoją wartość i to w finale. Cieszyłem się, że wybraliśmy Garetha zamiast Suáreza, dlatego i tym razem ufam klubowi, że wiedzą co robią:)
2014.07.21, godz. 16:27, Cr7Portugall
khedira musi odejść i oby odszedł a di maria jak mu się nie podoba w Realu to niech odchodzi poradzimy sobie bez niego .
2014.07.21, godz. 16:26, Rybka28RM
Masakra !!!!! Błąd roku
2014.07.21, godz. 16:25, matnowowsiak
Moim zdaniem to transfer Jamesa bardzo szybciutko się zwróci, te wszystkie koszulki, gadżety itp. zobaczycie kasa wróci tak szybko.
2014.07.21, godz. 16:24, Bernabeu7
Przyjscie Jamesa oznacza ni mniej, ni wiecej, ze ktos z trojki Di Maria, Khedira, Illarra musi odejsc. mnie wydaje sie, ze zarzad moze chciec wykorzystac sytuacje Khediry, ktoremu pozostal niecaly rok kontraktu. Khedira moze zalowac teraz, ze nie przedluzyl w poprzednim roku, teraz mialby do konca jeszce 4 lata. Chcialbym sie pozbyc Illarry - kazdy moze chciec go bronic, ale to gracz bez zadnych perspektyw, bojazliwy w ataku i obronie. Na dobra sprawe, gosnie nie ma ZADNYCH atutow!!!. Transfer Jamesa jest na 99,9 % przesadzony i dzisiaj pewnie pojawi sie oficjalka. Mam nadzieje, ze Di Maria zostanie, ale jest to watpliwe, jesli gosc dostanie na rpzyjscie 7 mln, Kroos 6 a Di Maria 3,5..tragedia. Wiec pewnie raz jeszce (jesli w ogole) bedzie domagal sie od zarzadu podwyzki, a jesli jej nie dostanie, to odejdzie, a zostanie drewniak Illarramendi. Khedira musi zostac, musimy miec typowego def. pomocnika box to box. No coz, musi byc odpowiedz na transfer gryzonia do farsy, tak nalezy to odbierac, bo bardziej oplacaloby sie Pérezowi dac podwyzke Fideo, niz sprowadzac goscia na tym samym levelu.
2014.07.21, godz. 16:23, matnowowsiak
Byłem na stronie Barcelony ale oni nas hejtują za kupno Jamesa ale nic nie powiedzą o zakupie Suáreza ehhh. Zazdroszczą pewnie i tyle ale oni tak zawsze
2014.07.21, godz. 16:22, Kr0lewSki
Jeżeli James przychodzi to Angel MUSI odejść. Isco potrzebuje gry w tym sezonie, bo z nim musimy wiązać przyszlosc. Niestety, siedząc caly czas na lawce sie nie rozwinie a wątpię żeby wygral walke o miejsce w składzie z Angelem.
2014.07.21, godz. 16:21, Lelouch
Mysle ze powrot 4-2-3-1 bedzie niezbedny. Wtedy mamy w pomocy: Kroos (Khedira)-Modric(Alonso) przed nimi James (Isco) i BBC z przodu. Angel niestety na wylocie w takim ukladzie.
2014.07.21, godz. 16:20, Sqorpio
partypop6

2014.07.21, godz. 16:16, SilversteiN
Mam do was pytanie ile ci nasi Galácticos zdobyli Pucharów Europy ????
2014.07.21, godz. 16:12, gwiazdy23
Ach kolejny galaktyczny ; D
2014.07.21, godz. 16:09, Ronaldowa1414
Witamy kolejnego madridistę !!!
2014.07.21, godz. 16:09, RedRafi1910
No to obyśmy mieli piłkarskiego King Jamesa:) Wiadomo, że teraz Carlo będzie musiał zmienić taktykę, ale on na pewno da radę to zrobić by drużyna tylko na tym zyskała.
Mam pytanko, jeżeli jutro prezentacja będzie o 13:00 to nie dam jej rady obejrzeć. Orientuje się ktoś po jakim czasie jest ona dostępna w całości na klubowym kanale youtube??
2014.07.21, godz. 16:08, Mi26
Do wszystkich tu zwandzących na Jamesa i cenę transferu. Przypomnę, że rok temu ekonomiści i znawcy futbolu za razem, twierdzili, że Bale jest za drogi i obejdzie się bez niego a CA jako Włoch nie sprawdzi się w Madrycie. Żałobie po Ozilu też nie było końca. Jak się skończyło. A no CdR oraz La Décimą a w końcówce sezonu ligowego, problemem były kontuzje i jednak zbyt wąska kadra ( kartki, kontuzje itp). Teraz Real będzie walczył o jeszcze więcej tytułów, jako mistrze będzie ciągle poddawany presji. Będzie działać zasada bij mistrza. James to młody talent a Real ma ambicje na tryplet i inne trofea. Aby to zdobyć kadra musi być szeroka, a każdy kto wejdzie na boisko, musi być pełnowartościowym graczem. Kto się nie rozwija ten się cofa.
2014.07.21, godz. 16:08, MIRAGE
James jest dobrym transferem ze względu na uniwersalność. Może grać na krzydle jak i na 10( a może i nawet na fałszywej 9). Jeśli di Maria zostanie i nikt nie zostanie juz sprowadzony bedzie to naprawdę dobre lato
2014.07.21, godz. 16:05, Polo_7
znakomity zawodnik! znakomity transfer!:)
2014.07.21, godz. 16:04, kshysieq
Jeśli James nie przychodzi tylko jako pomocnik, ale też jako rywal/alternatywa dla Benzemy, to widzę duże szanse na pozostanie Di Marii :)
2014.07.21, godz. 16:00, rose
Galaktyczny Kamil

Gdybyś czytał wywiady z Ancelottim to wiedział byś jak było z Baggio. Carlo z niego niegdyś zrezygnował, bo nie było dla niego pozycji w zespole. Bagio zapewniał 25 bramek na sezon a jednak z niego zrezygnował gdyż musiał by zmieniać system gry. Carlo już parokrotnie mówił iż żałuje tej decyzji, bo taktykę powinno się ustalać pod zawodników jakich się posiada. Tak więc James nie koniecznie musi być wymysłem Péreza i posiadając jego wraz z Isco mogą zajść jakieś zmiany w taktyce. Pewnie ktoś by powiedział iż nie zmienia się zwycięskiego projektu ale kręgosłup Realu będzie nie tknięty, to nadal będzie szybka piłka. Już głowa w tym trenera by znaleźć równowagę, a mając taką jakość może być bardzo dobrze. Więcej optymizmu.
2014.07.21, godz. 15:58, lukaszw85
wiec żegnaj Angel,
jak przyjdzie james to Pérez poświęci Aniołka :)
biznesowo na pewno się ten transfer szybko zwróci a piłkarsko hmmm pewnie też, u boku takich graczy jak CR7, Bale Benzema, Kroos James bedzie tylko lepszy :)
2014.07.21, godz. 15:57, Kr0lewSki
Galaktyczny Kamil

O dlugi i stadion sie nie martw. Pérez to madry czlowiek i pewnie ma wszystko zaplanowane i wyliczone ;D uwazam, ze on wie co robi.
2014.07.21, godz. 15:55, luki710
Dawac oficjala, bo nie wiem czy go w ultimate team nie kupic, hehe
2014.07.21, godz. 15:54, Wierzba1910
btw. Rodrigo w Valencii
2014.07.21, godz. 15:47, mazur197
Napisze tak, jestem pewien, ze ci ktorzy tutaj dzisiaj siedza i pisza ze transfer " pomyłka" będą pod koniec sezonu tutaj pisać, że od poczatku byli za tym transferem. Taka wasza mentalność. Jak by go kupila Bracelona to pisali byscie ze zarzad dal dupy. Pozdrawiam
2014.07.21, godz. 15:47, partypop6
Ja bym go widzial na falszywej 9. A tak innymi sprawy sa jeszcze bilety na super mecz ? xD
2014.07.21, godz. 15:45, farelz
mazur197

Di Maria chce odjeść, czy może Real chce się go pozbyć? Mi się wydaje, że jedno wynika z drugiego.
Oby James godnie go zastąpił, liczę na chłopaka, presja na nim będzie jeszcze większa niż na Bale'u.
2014.07.21, godz. 15:44, mazur197
Moim zdaniem nie jest gwiazda, jest bardzo dobrym, mlodym zawodnikiem ktory bedzie jeszcze lepszy. Gwiazda byl Ronaldo jak do nas przychodzil. A ze cena 70-80 mln, teraz za sredniaka zycza sobie 4-60. Szejkowie maja kase i placa. Real tez sie do tego przyczynil, ale real placil grubo za naprawde znanych i dobrych pilkarzy, a reszta placi po 40-50 za sredniakow. Dlatego cena 70-80 mln za takiego zawodnika w wieku 23 lat to nie jest tej chwili zadne zaskoczenie.
2014.07.21, godz. 15:44, gago1986
I za kogo będzie grał? za benzeme ? Bo nie wierzę że piłkarz kupiony za 70 mln będzie siedział
2014.07.21, godz. 15:43, santiago619
@DaReX-17
Cris w sezonie kiedy go kupiono do Realu: Złoty But, Złota Piłka, zdobywca LM, król strzelców w LM, najlepszy zawodnik LM, piłkarz roku FIFA.... można by tak jeszcze długo wymieniać. Może grał u boku lepszych niż James ale porównywanie ich transferów jest absurdalne. Gościu wcale nie jest jakoś specjalnie lepszy od Isco wartego "tylko" 35 milionów euro.
2014.07.21, godz. 15:43, Kobe87
Niestety nie podoba mi się to
2014.07.21, godz. 15:40, JMC8
Swoją drogą, mimo, że obecnie nie popieram decyzji Péreza, to skład Realu za 3 lata będzie po prostu kosmiczny. James, Isco, Jese, Bale, Kroos, Carvajal, Varane... to wszystko zawodnicy, którzy na pewno się rozwiną, a obecnie prezentują niezwykłe umiejętności. Wysoki poziom mogą utrzymać Cristiano Ronaldo, Di Maria (jeśli zostanie), Ramos... Czyżby Florentino myślał o madryckiej hegemonii w Europie na parę lat? Huh, byłoby cudownie.
2014.07.21, godz. 15:36, SilversteiN
mazur197

A czy ja coś napisałem na temat Kroosa ze to był zły transfer ja jestem wręcz z niego zadowolony bo zawodnik o takim profilu jest nam potrzeby.
Jak Jamesa można nie nazywać gwiazdą zawodnika wartego 80mln ???
2014.07.21, godz. 15:35, Wierzba1910
Szczerze to Was nie rozumiem.. James rok temu przeszedł z Porto do Monaco gdzie był mało komu znany za 45mln euro, po sezonie w lidze francuskiej w której został liderem względem asyst, do tego teraz doszły MŚ na których pokazał się ze znakomitej strony jego cena musiała pójść w górę.. Był tu news, że Pérez obserwował go od paru lat, więc to nie jest jego nagła zachcianka. Carlo poradził sobie w niedawno zakończonym sezonie, poradzi sobie w kolejnym, chłop ma łeb na karku i wie czego chce.
2014.07.21, godz. 15:34, mazur197
U Illaary problem jest w głowie. To bedzie bardzo dobry pilkarz. Potzrebuje czasu lub jezeli nie dzwignie ciezaru presji, zmiany otoczenia.
2014.07.21, godz. 15:32, SilversteiN
Extermi

Jak by Mourinho nie przyszedł i nie zrobił drużyny to byśmy dalej 1/8 nie mogli przejść za jego czasów nie było problemów taki transfer by nie przeszedł jak i Illaramendiego w zeszłym sezonie
2014.07.21, godz. 15:31, guti234
Extermi
Dopiero przyjście MOU zmieniło to że nie odpadaliśmy zaraz po fazie grupowej a przed tym skandaliczne porażki z takimi zespołami jak Lyon czy też Roma
2014.07.21, godz. 15:30, mazur197
SilversteiN
ale jakie my kupujemy gwiazdy. Kroos to dobry zawodnik, żadna gwiazda, James gwiazda może zostać dopiero w Realu, Di Maria chce odejść i trzeba go kimś zastąpić, (W zeszłym sezonie jak odchodził Ozil, wszyscy chcieli odejścia Di Mari zamiast Ozila) James to moim zdaniem bardzo dobry wybór. Gwiazdy to ma w tej chwili barcelona i to oni beda mieli problem. My pozbywamy sie Di Marii, Moraty, Casemiro i pewnie Khediry. Tylko Di Maria miał wklad w sukces realu, ale to były jego najlepsze 2 miesiące w karierze. Jak gral na poczatku sezonu, ile strat, głupich podan itp. A niby tak miał być wdzieczny za to ze klub postawil na niego kosztem Ozila.
2014.07.21, godz. 15:28, Extermi
guti234
"U nas bardziej liczą się sprawy marketingowe niż sportowe niestety,dopiero po 12 latach zdobyliśmy décimę wstyd dla takiego klubu jak Real Madryt.Taki klub powinien być przynajmiej co 2 lata w półfinale LM i mieć porządny ZESPÓŁ a nie co rok inna gwiazda "


Ta.. bo Real w ostatnich latach odpadał w fazie grupowej.. idź trollować gdzie indziej.
2014.07.21, godz. 15:28, SilversteiN
Ja od początku jestem na nie dla Jamesa może za rok dwa lecz w obecnej chwili jest on zbędny Real potrzebuje jedynie Typowej 9
2014.07.21, godz. 15:27, guti234
crisq
Według ciebie słaba gra na mundialu udowadnia że piłkarz nie jest bardzo dobry?w takim razie gratuluje w rozeznaniu
2014.07.21, godz. 15:24, Kamilns08
No mam nadzieję że dojdzie do skutku... Pewnie wy też tak myślicie i na to czekacie :)
2014.07.21, godz. 15:24, guti234
Projekt Barcelony przed kilku lat mógł się podobać gdy mieli porządną drużynę,teraz fany projekt realizuje Bayern który ostatnio ciągle docierał przynajmniej do półfinału.Obyśmy w przyszłości mieli prezesa który będzie cierpliwy i zamiast kupowania gwiazd nasza drużyna oprze się o wychowankach,marze o tym.
2014.07.21, godz. 15:23, mazur197
Kaka wtopa finansowa?? Nie sądze. Sportową był absolutnie. Kaka był tak mediany, że na swoją pensję i transfer zarobił na pewno. Pod koniec już był kulą u nogi bo mało zarabiał i dlatego się go pozbyli.
2014.07.21, godz. 15:22, SilversteiN
edzik131
Mi chodziło o czasy gdzie Barça zdobywała trofea do czasów Guardioli na ławce w 2 ostatnich sezonach już nie imponuje bo robi to samo co my w latach 2002-2006 gdzie dokupowalismy gwiazdy i co nam one dały ????
2014.07.21, godz. 15:22, michal32
Dwa plusy związane z tym transferem: 1. wymienimy gracza, który kręci nosem i nie jest w pełni szczęśliwy w Madrycie na wieloletniego kibica Realu. 2. Real sprowadza gracza młodego, który może stanowić o sile tej ekipy przez 8-9 lat
2014.07.21, godz. 15:22, asoz
A jesli sie okaze ze czysto sportowo James jest lepszy od Isco to tez tak bedziecie marudzic ?
2014.07.21, godz. 15:21, crisq
hazard pokazal jaki jest zaj*bisty na mundialu
2014.07.21, godz. 15:20, brainac
Jak wy sobie liczycie to "kilkukrotne zwracanie się" transferu? Real ma trochę ponad 500mln przychodu. Taki transfer to wydatek ponad 100mln. Zamortyzujmy to przez 5 lat - tylko ten jeden transfer powinien zwiększyć przychody o 20mln rocznie, żeby ekonomicznie się zwrócić, czyli zwiększyć przychody o 4%. Marzenia.

Jakiej ekwilibrystyki umysłowej by nie uprawiać, Kaka był wielką wtopą finansową, a sportowo nie dał właściwie nic.
2014.07.21, godz. 15:19, DaReX-17
jak CR7 w tedy jeszcze CR9 tez była burza ze tyle kasy i ze młody. fakt ze miał w tym wieku więcej osiągnięć niż James ,ale Cris grał w MU i to z jakim skład.... a co ma pokazać James w MONACO jak klub co dopiero się odradza i zaczyna na nowo podbój w europie... Angel raz gra dobrze raz słabo ze miał koniec sezonu najlepsza w swojej karierze to nie róbcie z niego boga James jest młody i niczym nie odstaje od niego :P ja jestem za
2014.07.21, godz. 15:19, Vazquez
drogo kurcze ... oby na koncu okazalo sie ze jednak tanio jak bylo z Crisem
2014.07.21, godz. 15:19, edzik1313
SilversteiN

faktycznie Barcelona nie kupuje co sezon gwiazd, w zeszłym roku Neymar w tym Suárez, kupują kolego i tak jak my coraz droższe gwiazdy ...
2014.07.21, godz. 15:18, KrzysiekMadridista
No znowu jak z kroosem nie spodziewam sie odrazu oficjalki tylko znowu po paru dniach sie pewnie dowiemy ale i tak raczej transfer przesadzony tylko ciekawe gdzie bedzie gral mam nadzieje ze na pozycji benzemy a Angel zostanie a Illara moglby na wypozyczenie
2014.07.21, godz. 15:18, guti234
U nas bardziej liczą się sprawy marketingowe niż sportowe niestety,dopiero po 12 latach zdobyliśmy décimę wstyd dla takiego klubu jak Real Madryt.Taki klub powinien być przynajmiej co 2 lata w półfinale LM i mieć porządny ZESPÓŁ a nie co rok inna gwiazda
2014.07.21, godz. 15:18, SilversteiN
Po zakupie Kroosa to nam tylko i wyłącznie potrzebny klasowy Napastnik typowa 9 a nie zawodnik który w ogóle nie pasuje do naszej koncepcji i ustawienia na boisku mamy już typową 10 Isco i co on już teraz będzie zbędny jak przyjdzie James a są oni na zbliżonym poziomie :(
2014.07.21, godz. 15:17, mazur197
b4rt3k12
hazard 40 mln ??
neymar 40 mln ??
Neymar kosztowal Barcelone 100 mln, pensje 15mln i 100% praw do wizerunku, czyli przez 5 lat będzie ich kosztował 175 mln.
Jeżeli Hazard za 40 mln, to przyznal bym Ci racje, ale oboje wiemy że to niemożliwe. Jestem wielkim fanem Isco, ale na te chwilę James jest po prostu lepszy i bardziej medialny.
2014.07.21, godz. 15:17, Plastus
Jestem kibicem Realu od 16 lat i przyzwyczaiłem się już do dziwnych ruchów transferowych. Przeżyłem zamianę Redondo na Figo (niezbyt bolesna", Makalele na Beckhama (bardzo bolesna), dlatego nie dziwi mnie wymiana DI Marii na Jamesa. Drużyna na tym mocno straci ale żyje się dalej.

Pamiętam czasy jak Backhama lub Figo zamiennie ustawiano na środku aby zmieścić obu ich w składzie. Flora ma swój świat, może dobrze zarządza klubem pod względem finansowym, marketingowym ale jeśli chodzi o sprawy stricte futbolowe, to zachowuje się jak 13 latek w Fifie próbujący kupić wszystkie gwiazdy do składu.
2014.07.21, godz. 15:15, brzuzinho1992
Péreza zabolał transfer Suáreza chyba :) James jest genialnym piłkarzem, ale za takie pieniądze jest zbędny, nam potrzebny rasowy napastnik, a nie piłkarz, który może grać wszędzie i nigdzie
2014.07.21, godz. 15:15, Hierro4
Niedługo zobaczymy jak to poskłada Carlo, ale jestem dobrej myśli.
2014.07.21, godz. 15:14, guti234
za tą kasę mogliśmy spokojnie kupić Hazarda
2014.07.21, godz. 15:13, asoz
No i zobacz ile zaplacili za Neymara xD A Hazard na mundialu przynaniej to moze buty Hamesowi czyscic.
2014.07.21, godz. 15:11, SilversteiN
Już mieliśmy Galácticos i co oni nam ugrali ???
Trzeba wziąść przykład z Bayernu lub Barçy tam sie nie kupuje co sezon po kilka gwiazd a zawsze są w czołówce i wiele pucharów zdobywają a my po zdobyciu La Décimy od razu będziemy sprzedawać zawodników którzy sie do tego przyczynili :(
James pytam się gdzie on ma grać w naszym ustawieniu 4-3-3 zmieniającym sie na 4-4-2 ???
2014.07.21, godz. 15:11, b4rt3k12
mazur197
Może nie dokłądnie 23 latkowie ale :
Hazard, Neymar, Goetze, Isco, Thiago...
2014.07.21, godz. 15:10, Spływak
Megalomania PEreza znowu daje o sobie znać :) w Madrycie to nie trener kompletuje drużynę tylko prezes ;]
2014.07.21, godz. 15:10, SlimShady97
Czas pokaże czy to bd dobry transfer , ale skoro jest wilekim fanem pewnie bd wkładać serce w każdy mecz
2014.07.21, godz. 15:10, shadow_86
I dobrze, jak już ma przychodzić to niech przychodzi szybko...
2014.07.21, godz. 15:09, asoz
A do czego ma sie czepic ? Real ma zupelnie inna strukture niz taki PSG, w ktore szejk po prostu pompuje pieniadze. To, co Real zarobil ma prawo wydac i nikt sie nie moze o to czepiac.
2014.07.21, godz. 15:09, shane
Koleś przez mundial jest bardzo medialny, więc nie płaczcie za kasą bo zarobimy na tym transferze kilkakrotnie więcej ;)
2014.07.21, godz. 15:09, DariaRM
No to chyba przesądzone! Zobaczymy jak się spisze i bedziemy ocebiac po sezonie. Witamy ;-)
2014.07.21, godz. 15:09, mazur197
Dzidek
Pokaż mi dwóch 23 latków z takim potencjałem. 80 mln to dużo, fakt, nawet bardzo dużo, ale ten chłopak to niesamowity talent i jest niesamowicie medialny w tym momencie. Podejrzewam, że połowa kwoty zwróci się jeszcze w tym sezonie. Barcelona za starego Mathieu ma zapłacić 20 mln, i On im się na pewno nie zwróci. Nie ma co płakać nad kwotą, tylko się cieszyć, że taki zawodnik do nas trafia. A kwotę i budżet zostawmy w rekach Péreza, On jak inny, wie jak kasę robić. Może sportowo miał wtopy jak by np. Kaka ale na pewno na nim nie straciliśmy. Drogie transfery to były Faubert, Woodgate, Drenthe. Oni dla klubu nie zrobili nic sportowo, ekonomicznie aa trezba było im jeszcze płacić.
2014.07.21, godz. 15:08, kolgejt
tu nie chodzi raczej o kase , mamy w pogotowiu nastepne transfery
chodzi o zachcianke Péreza niestety , Ancelotti w wywiadach podkresla ze nie widzi zespolu bez ADM -- no to ma Hamesa :(
2014.07.21, godz. 15:08, Plastus
Jestem kibicem Realu od 16 lat i przyzwyczaiłem się już do dziwnych ruchów transferowych. Przeżyłem zamianę Redondo na Figo (niezbyt bolesna", Makalele na Beckhama (bardzo bolesna), dlatego nie dziwi mnie wymiana DI Marii na Jamesa. Drużyna na tym mocno straci ale żyje się dalej.

Pamiętam czasy jak Backhama lub Figo zamiennie ustawiano na środku aby zmieścić obu ich w składzie. Flora ma swój świat, może dobrze zarządza klubem pod względem finansowym, marketingowym ale jeśli chodzi o sprawy stricte futbolowe, to zachowuje się jak 13 latek w Fifie próbujący kupić wszystkie gwiazdy do składu.
2014.07.21, godz. 15:08, Daro777
Lepszy zlepek gwiazd, niż zlepek średniaków pokroju Fauberta, Gravesena czy Pablo Garcii.

Pérez wie co robi. Bez obgadania tematu z Carlo myślę, że nie doszłoby do transferu.
2014.07.21, godz. 15:08, guti234
Dajemy mu 7,5 mln rocznie na pierwszy kontrakt,a Di Marii nie możemy zaoferować 7 Chore
2014.07.21, godz. 15:07, Galaktyczny Kamil
asoz
Długi trzeba spłacać, stadion modernizować, a i nie wiem czy FFF by się nie doczepiło.
2014.07.21, godz. 15:07, Zuo
No i po co :/
2014.07.21, godz. 15:07, kkamilek
z takim składem musi być potrójna korona :D :D
2014.07.21, godz. 15:06, asoz
Galaktyczne Kamil
A kto powiedzial ze Realu nie stac na wydatek 80 mln ? Zwlaszcza po tak dochodowym sezonie. Czy bilans sprzedazy i kupna zawsze musi wyjsc na zero ? Jestem pewny ze ekonomicznie Real stac zeby kupic jeszcze Falcao i nikogo nie sprzedawac.
2014.07.21, godz. 15:06, elbandito
Ja akurat myślę, ze Pérez ma ludzi, którzy dokładnie przemyslili bilans pozytywów względem negatywów co do tego transferu i żaden z nas się na tym aż tak dobrze nie zna jak oni i sam Florentino rzecz jasna też..
2014.07.21, godz. 15:05, nowy94pl
Wolałbym wydać te 50 mln na Falcao ale cóż. Mam tylko nadzieję że Carlo ze sztabem mają już plan i ten transfer był w jakimś stopniu dogadany z trenerem. Choć mam wątpliwości czy Carlo tak bardzo chciał Jamesa.
2014.07.21, godz. 15:04, guti234
Zlepek gwiazd-strasznie to brzmi
2014.07.21, godz. 15:04, gardinia
za taka kasę zawodnik z ,,jedna nogą'' porażka, przepłacony grajek. Barça zrobiła lepszy interes kupując gryzonia, ten to przynajmniej to prawdziwy killer, a nie miętki dzieciak.
2014.07.21, godz. 15:03, SilversteiN
I znów zacznie się posucha w gablocie na Bernabéu ponieważ zamiast drużyny będziemy mieli zlepek gwiazd jak za pierwszej kadencji Péreza
2014.07.21, godz. 15:03, KacperHM
Mamy połączenie Messiego z Iniestą. Witamy :D!
2014.07.21, godz. 15:02, guti234
Koleś za taką kasę nie może "obciążać BBC" musi mieć pierwszą jedenastkę.Nie do końca myśle że to jest pomysł Carlo.myśle że to zachcianka pereza,niewiedzę że carlo budował swoje 4-3-3 po to by teraz ściągać Jamesa który jest 10
2014.07.21, godz. 15:02, Daro777
kolgejt
Ale nie grałeś na Mundialu :)
2014.07.21, godz. 15:01, Gannicus
Galaktyczny Kamil
Słuchaj, dla mnie też cena i jego zarobki na poziomie 7mln są chore. Jak patrze, że taki Modric zarabia 4,5mln (imho najlepszy piłkarz Realu w sezonie 13/14), a taki gość z miejsca dostaję 7mln to mnie szlag trafia.
2014.07.21, godz. 15:00, kolgejt
moze i Kamil narzeka ale ma troche racji , ten transfer wymusi zmiane stylu , ktory RM opanowal pod koniec sezonu do perfekcji (takiego wyjscia z kontra nie ma zaden zespol na swiecie)
bardzo fajny grajek z tego Hamesa to jest pewne , ale mam obawy o nowy styl druzyny , lepsze wrogiem dobrego ???

i jeszcze tekst
Marzenie jednego z najlepszych zawodników mundialu jest coraz bliżej zrealizowania.

ja tez mam wielkie marzenia :D
2014.07.21, godz. 14:59, Galaktyczny Kamil
A to, że teraz ktoś odejdzie to sprawa oczywista, bo pamiętajcie, że James + Kroos ~ 110 mln euro, a zarobiliśmy tylko 27 (Morata + Sahin), bo Casemiro i Czeryszew na wypożyczeniach.
Di Maria już jest poza klubem, Khedira chyba też odejdzie.
2014.07.21, godz. 14:56, Galaktyczny Kamil
Gannicus
Ostatni raz narzekałem chyba na cenę za Bale'a, bo te kwoty za piłkarzy są po prostu niesmaczne, no i może na cudowne "rotacje" Ancelottiego, tyle. :P
Odciążenie BBC to chyba rzeczywiście jedyna opcja na grę, ale czy gość kupiony za 80 mln ma siedzieć na ławce i w razie w odciążać? :) Nie sądzę. :P
2014.07.21, godz. 14:56, smak0sz
Cieszę się z tego faktu niezmiernie !
2014.07.21, godz. 14:55, madryciak99
ludzie on jest tak uniwersalny że może grać praktycznie wszędzie, Carlo znajdzie mu odpowiednie miejsce w zespole, jestem pewien :)
2014.07.21, godz. 14:54, Dzidek
Transfer ciekawy, ale za takie pieniądze można kupić prawie każdego zawodnika na świecie , a już na pewno dwóch na poziomie J10 :)
2014.07.21, godz. 14:54, Gannicus
Galaktyczny Kamil
Ciągle narzekasz :D
Moim zdaniem on ma za zadanie odciążyć BBC, ale jak będzie, zobaczymy.
2014.07.21, godz. 14:52, Fabio_3000
James jest dobrym zawodnikiem, tylko ja się pytam po co nam on. Trzeba kupić jakiegoś napastnika, bo na tę pozycję mamy tylko Benzemę, a oni kupują zawodnika, na którego pozycję mamy nadmiar graczy. Chyba, że Di Maria albo Khedira odejdą wtedy ten transfer ma sens, ale jeśli nie sprzedamy nikogo z pomocy to to nie wypali.
2014.07.21, godz. 14:50, Galaktyczny Kamil
Gannicus
Pesymistycznie? A może z rozsądkiem? James spoko, bardzo dobry piłkarz, ale nie do 4-3-3, bo to jest typowa "10".
2014.07.21, godz. 14:50, michael270
Czyli zbrojeń na nowy sezon ciąg dalszy. Oby tylko Real nie zapomniał o napastniku. Sam transfer James'a oceniam pozytywnie. Tylko kto straci miejsce w pierwszym składzie?
2014.07.21, godz. 14:50, OskarKaczynski
Ale będziemy mieli pakę! Miazga! Uwielbiam go - obok Marcelo i Ramosa będzie moim ulubieńcem. Cena nie ma znaczenia, bo to nie nasze pieniądze. Nikt nie powinien wątpić w to, że Pérez zna się na pieniądzach. :) Na sporcie nie musi, bo od tego są inni w tym klubie. Tak czy inaczej - Pérez jest dla mnie wielki!
2014.07.21, godz. 14:49, kamilo008
Witamy Real Madrid ;)
2014.07.21, godz. 14:49, szwajc1212
Z nominalną dziesiątką Galaktyczny Kamil ma rację . James jest bardziej bramkostrzelny od Mesuta , ale będzie się musiał dostosowywać jak Isco do nowej roli .
2014.07.21, godz. 14:48, guti234
Czyli niedługo Di Maria odejdzie szkoda,bardzo dużo dawał zespołowi
2014.07.21, godz. 14:47, aquacuba
@Dacik

W sumie nic. Oni grają na 2 różnych pozycjach, bardziej bał bym się o ISCO.
2014.07.21, godz. 14:46, Hammurabi
No to czas start na narzekanie i płacz jaki on drogi.
2014.07.21, godz. 14:45, Gannicus
Galaktyczny Kamil
Ty masz stary ciągle jakieś problemy, non stop coś Ci przeszkadza, do wszystkiego podchodzisz pesymistycznie.
2014.07.21, godz. 14:45, Dacik
Fajnie, ale co to znaczy dla Di Marii?
2014.07.21, godz. 14:45, Daro777
Cr7Portugall
Dlaczego Khedira ma odejść?
2014.07.21, godz. 14:44, ferrari
James Jese Isco Kroos Verane Carvajal to przyszłość tej drużyny.
2014.07.21, godz. 14:44, Cr7Portugall
oby khedira odszedł błagam jak najszybciej byle gdzie !
2014.07.21, godz. 14:43, mateo6572
każdy psioczy że za wysoka cena, ale jak zacznie dobrze grać to każdy będzie pisał że zawsze w niego wierzył tak jak było z Balem .
2014.07.21, godz. 14:43, Cr7Portugall
:)
2014.07.21, godz. 14:43, guti234
BBC piszę że arsenal zrezygnował z Khediry,może zostanie z nami
2014.07.21, godz. 14:42, Galaktyczny Kamil
Czyli powrót do 4-2-3-1? Myślałem, że pozbywamy się "10" (Ozila), bo chcemy grać 4-3-3. Widocznie Pérez znowu chce inaczej. :)
2014.07.21, godz. 14:42, szwajc1212
Cóż , witamy ...
2014.07.21, godz. 14:41, azek84
W końcu!!!!!!!!!!!!

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama