REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2014.04.29, godz. 10:13, Leszczu / RealMadryt.pl

Ugasić bawarskie piekło

Dojazdówka – rewanż z Bayernem

210 minut ogromnej walki za nami. Real Madryt remisuje w dwumeczu z Bayernem Monachium, a w międzyczasie ograł Barcelonę na Camp Nou 2:1. Nastroje są bardzo dobre. Przed chwilą karne zmarnowali Philipp Lahm i Toni Kroos, a wielki Iker Casillas między słupkami właśnie wyrósł na bohatera meczu, który naprawił błędy Cristiano Ronaldo i Kaki podczas serii jedenastek. Emocje nie mniejsze niż podczas finału mistrzostw świata. Do kolejnego karnego podchodzi Sergio Ramos i posyła piłkę w kosmos, razem z marzeniami milionów madridistas na całym świecie. Mina wicekapitana mówi wszystko. Real Madryt nie zagra w finale. Tak wyglądał finisz dwumeczu z Bayernem dwa lata temu. Dziś emocje nie będą znacznie różniły się od tych, które towarzyszyły piłkarskiemu światu w kwietniu 2012 roku. Real Madryt dostaje szansę od losu, by wziąć wielki rewanż na Bawarczykach i po raz pierwszy od 12 lat awansować do wielkiego finału Ligi Mistrzów, rozgrywek o Puchar Europy.

Trudno rozpisywać się na temat formy Bayernu i Realu Madryt. Niemcy już dawno zapewnili sobie mistrzostwo kraju i Liga Mistrzów jest obecnie ich celem nadrzędnym. Szanse Królewskich na 33. triumf w lidze hiszpańskiej maleją z każdym tygodniem, ale marzenie o la Décimie wciąż zajmuje wyjątkowe miejsce w sercach madridismo. Monachium, bez względu na formę i klasę rywala, ma być zaledwie przystankiem w drodze po dziesiąty Puchar Europy. W poprzednich latach ten etap okazywał się być nie do przeskoczenia – na drodze Królewskich stawały Barcelona, właśnie Bayern i Borussia Dortmund. Ani razu jednak Real nie zaliczył tak dobrego wyniku w pierwszym starciu, dlatego śmiało można zakładać, że od dawna Królewscy nie mieli tak wielkiej szansy na finał.

Wystarczy… nie przegrać. W pierwszym meczu Królewscy, choć nie zachwycili Guardioli i jego wyznawców stylem, nie byli drużyną gorszą i stworzyli kilka świetnych sytuacji. Carlo Ancelotti uważa, że dzisiejsze starcie nie będzie znacząco różniło się od tego na Santiago Bernabéu. Nie mielibyśmy nic przeciwko, gdyby sytuacja się powtórzyła i znowu to Real stwarzał większe zagrożenie w polu karnym Bayernu i strzelił o jednego gola więcej niż przeciwnik. Mimo że Bayern to drużyna z absolutnego topu, taki scenariusz nie jest wcale wykluczony. Najważniejsza będzie… równowaga. Słynna równowaga.

Carlo Ancelotti i Pep Guardiola walczą nie tylko o finał dla Realu Madryt i Bayernu Monachium, ale też o swój sezon. Jeden z nich już w pierwszym sezonie w nowym miejscu pracy zagra w finale Ligi Mistrzów w Lizbonie. Można się domyślać, w jaki sposób zagra jedna i druga ekipa, ale niewielu śmiałków odważy się wytypować ostateczny wynik dzisiejszego starcia. Nie można wykluczać rzutów karnych i drżenia o wynik do ostatniego kopnięcia piłki.

W 2002 roku, kiedy Real Madryt sięgał po la Novenę, w półfinale wyeliminował Barcelonę. W pierwszym meczu pokonał Katalończyków 2:0 i nie stracił tej przewagi. Chcemy, by dziś historia się powtórzyła. Nie jesteśmy jeszcze w finale i go nie wygraliśmy, ale wierzymy w tę ekipę, wierzymy w Carlo Ancelottiego i wierzymy, że dziś obrona będzie przypominać formację z finału Pucharu Króla czy pierwszego półfinału. Wierzymy, że Cristiano Ronaldo zagra jak zawsze, a wtórować w inwazjach w pole karne Bayernu będzie wtórować mu Gareth Bale z niemałą pomocą Karima Benzemy. Wierzymy w finał. Wierzymy w dziesiąty Puchar Europy.

¡A por la final!



REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Liga Mistrzów 2013/14

Komentarze

2014.04.29, godz. 22:11, rafa0967
dzięki za kody
2014.04.29, godz. 21:34, rafa0967
jak zawsze real awansuje napiszmy tyle komentarzy żeby był ich 10000
2014.04.29, godz. 20:41, Big Show
I jeszcze jeden :)
JJ23E4KW2TW82RKO
2014.04.29, godz. 20:38, Big Show
Następne kody:
MDWDET8T7847TKTH
AWJ7J8NPP2JJW4PE
2014.04.29, godz. 20:00, dandrusz
Hej ma ktoś koda z Heinekena?? Wyślijcie na maila proszę: aczki1@tlen.pl. Nie chce mi się męczyć z pl-sport.tv lub actvepl.tv;)
2014.04.29, godz. 19:59, adsz73
Ja bym chciał żeby to zawsze Bayern bał się Realu a nie odwrotnie... To w końcu Real Madryt, nie powinien bać się nikogo!
2014.04.29, godz. 19:52, olimp666
madridista 7
zwlaszcza ekipa w ktora wpapowano najwiecej kasy ze wszystkich ekip europejskich na przestrzeni 10 lat wlasnie
dzis stawiam na 1-1
2014.04.29, godz. 19:50, Ronaldowa1414
a na jaką stronę wpisuje się ten kod?.
2014.04.29, godz. 19:49, 7Madridista11
Mi26
Zgadzam sie i o tym też mówie, że drużyna uważana za najlepszy klub 20 wieku nie może co roku zegnac sie z Ligą Mistrzów w pófinale od juz ponad 10 lat :)
2014.04.29, godz. 19:44, Mienso
Casillas; Carvajal, Pepe, Ramos, Coentrão; Di María, Alonso, Modric, Bale; Cristiano Ronaldo y Benzema.
2014.04.29, godz. 19:42, Hubertus401
yeti001

Canal+ sport, sopcast, przepisujać kod z kapsla heinekena... Polecam w TV (C+), ale podobno świetny jest kod od heinekena. A jeśli wybierzesz sopcast to najlepiej ruski ;-).
2014.04.29, godz. 19:42, shigo
Bayern Monachium: Neuer - Lahm, Boateng, Dante, Alaba - Schweinsteiger - Robben, Kroos, Mueller, Ribery - Mandzukić
Ławka: Raeder - van Buyten, Martínez, Rafinha, Pizarro, Götze, Hojbjerg
2014.04.29, godz. 19:39, Hubertus401
Teraz oglądam program 4-4-2. Na początku 2. części pan Stefan dostał takiego bólu dupy i zaczął tak obrażać Mou, że się uśmiałem :D. Ktoś to widział ;D?
2014.04.29, godz. 19:39, yeti001
Witam, gdzie można obejrzeć meczyk ?
2014.04.29, godz. 19:38, Mienso
Bayern:
Neuer; Lahm, Dante, Boateng, Alaba; Schweinsteiger; Ribéry, Robben, Müller ,Kroos y Mandzukic.
2014.04.29, godz. 19:38, FanRealu1902
Może ktoś rzucić kod na gg: 24927215? Będę bardzo wdzięczny.
2014.04.29, godz. 19:36, DonOmar
Jeżeli dziś Carlo postawi na Marcelo, Adios LM, uwielbiam go ale to Fabio jest w tej chwili o wiele lepszy od Marcelo, chyba Carlo nie zgłupieje :D
2014.04.29, godz. 19:35, Hammurabi
matix1512-Rozumiem że już emocje cię takie dopadły że przestajesz racjonalnie myśleć,po pierwsze to jest Bayern i tam Real nigdy ich nie rozwalił,proponuję zimny kubeł wody wylać na rozgrzane głowy bo to będzie piekielnie ciężki mecz.
2014.04.29, godz. 19:32, gallas81
nie mysle ze nie a czemu maja niby kodowac
2014.04.29, godz. 19:31, Mi26
7madridista11- doskonale Cię rozumiem i popieram Twoją wypowiedź. Jest jednak jedno ale. W tę drużynę wpakowano bardzo wiele pieniędzy i poświęcono jej ogromnie dużo czasu i uwagi. Real ma też w sobie dużo buty i temu zaprzeczyć nie można. Piłkarze mają pod względem zaplecza wszystko co jest potrzebne do gry na najwyższym poziomie. Pewne wymagania stawiać trzeba, a nie co raku to samo, odkładnie sukcesu na kolejny sezon. Oczywiście, że to pierwszy sezon CA i trzeba dać mu czas, ale z drugiej strony ma wszystkie argumenty aby być najlżejszy w Europie ( piłkarze, kibice itp).
2014.04.29, godz. 19:31, matix1512
Rozwalimy ich dziś, liczę na upokorzenie Bawarczyków.
2014.04.29, godz. 19:21, olimp666
juz 2 lata temu real mial niepowtazalna szanse wymarzano, ale przegral po karnych
ten real( ostatnie kilka lat) naprawde jakby nawet chcial nie moze rownac sie z barcelona pepa, a nawet z barcelona reikarda
jesli wygra lige mistrzow i ze 2 mistrzostwa po kolei, wtedy bedzie mial takie prawo.

choc dzisiaj uwazam ze beal choc slabiej wyglada (bedzie stlamszony przez bayern) to wlasnie dzisiaj przejdzie do finalu, czy wygra nie wiem ale jesli !!! chce byc wielki musi wygrac lige mistrzow.
2014.04.29, godz. 19:20, Gareth11
e tam , wole obejrzeć na ZDF chociaż obraz nie bedzie sie zacinał :D
2014.04.29, godz. 19:20, gallas81
JUZ POSZŁY
:(
PRZYKRO MI
2014.04.29, godz. 19:19, DAreKMisTRz_16
Jak myśle o meczu to mnie brzuch boli.
2014.04.29, godz. 19:17, matix1512
Czy ZDF z pod numeru 237 w Cyfrowym Polsacie zostanie zakodowany na mecz?
2014.04.29, godz. 19:17, momo141
MAm dwa kody do meczu . Ale będe mógł je dopiero wysłać jak się mecz zacznie .
2014.04.29, godz. 19:16, gallas81
mam 2 kody dostepne na gg:) 122599
2014.04.29, godz. 19:15, Las
Łapcie kody

WEDOI24NSFTKS20VN
OSP54NCGOIW22NTO
ZXMW2OPANG60GKSF
2014.04.29, godz. 19:13, norbi12313
KarimRM
Dzięki wielkie za kod.
2014.04.29, godz. 19:13, Gareth11
Big Show , ja poprosze o kod z heinekena :) odwdzieczne sie :)
hala Madrid !
2014.04.29, godz. 19:12, gallas81
mecz jest ZDF polsat cyfrowy :):):): kto załapał piwko
polsat kanał 237 chyba :)
2014.04.29, godz. 19:11, KarimRM
Łapcie, kto pierwszy ten lepszy:
M3Y8RJM8T8M73Y33
3KENHE82PKAYNTNJ
MPHTD7N4RDWKHENN
M27Y74M3D2YKNADY
2014.04.29, godz. 19:09, Big Show
Kody
D27NA4AYMAWMHPA3
3E3K2TJKA774WHMD
beda niedlugo nastepje :)
2014.04.29, godz. 19:06, Mienso
Jak ktoś ma zbędny kod Heinekena to będę bardzo wdzięczny za wysłanie.

kazzas00@gmail.com

Pozdrawiam
2014.04.29, godz. 19:06, 7Madridista11
Czego innego nie wymagać od Realu jak nie awansu ? Po tylu latach bez wygranej a nawet bez gry w finale chyba każdy nie widzi innej opcji jak awans Królewskich ... Real musi wreszcie wygrać lub chociaż zremisować. Najlepszy klub 20 wieku nie może zakańczać co roku tych rozgrywek na półfinale. Wydaje sie że jednak to własnie w tym roku Real ma największą szanse patrząc na wynik poprzedniego meczu. Z drugiej strony jednak nie można oczekiwac zwyciestw w kazdym meczu w całym sezonie. Wygralismy Puchar Krola , doszlismy do polfinału LM i pierwszy mecz wygralismy 1:0, to juz jest bardzo dużo nawet niezważajac na wynik dzisiejszego spotkania jak na pierwszy sezon naszego trenera, którego bardzo krytykowano. Oczywiscie chce zeby Real awansował, ale nie można wymagac cudów w meczu z druzyną, która wygrała w poprzednim sezonie potrójną korone :) Jezeli Real przegra ale po walce do ostatniej minuty prznajmniej nie bedzis wstydu a to i tak dużo. Napewno nie nalezy co napewno zdazy sie na tej stronie jesli ewentualnie nie awansujemy - pisać komentarzy typu " Ancloletti wyjazd, co robisz z naszym klubem, CR umie tylko gwiazdozyc i grac z ogórkami, Illara drewniak, wyrzucic z druzyny Ronaldo, Benzeme, Alonso, IllaramendiegoDi Marie i innych. Kupic Suáreza, Balloteliego i jeszcze najlepiej Messiego. To bedzie team " . Tak nie mozna mowic na podstawie jednego meczu. A pozatym to nie jest FIFA tak jak niektorym sie tutaj wydaje !

Co do meczu uważam, że mamy nawet większe szanse niż w pierwszym meczu, gdyż najprawdopodobniej mamy w 100 % gotowych do gry CR7 i Bale. A mając tych dwóch zawodników atak mamy teorytycznie lepszy od Bawarczykow ale w praktyce moze byc zupełnie odwrotnie ... Moim zdaniem Real powinien zagrac na początku 4-3-3 i dać sie otworzyc rywalowi i przeprowadzac kontry, które mogą być skuteczne przy takich szybkich zawodnijach jak Di Maria, Bale i CR7. Przy zdobyciu bramki Real powinien skupic sie na obronie i utrzymywac sie jak najdłuzej przy piłce jak to tylko możliwe!

Licze na awans ! Bo tylko tego chcemy :)

Hala Madrid !
2014.04.29, godz. 19:04, Las
Jak chcecie kapsle to do sklepu po Heinekena ;) :D
2014.04.29, godz. 19:02, Silvinho07
caly dzien staralam sie o tym nie myslec ale teraz juz poprostu sie nie da stres odczuwalny coraz bardziej nie wiem co bedzie jak mecz sie zacznie czy wy tez sie tak stresujecie???
2014.04.29, godz. 19:02, norbi12313
Mógłbyś mi też wysłać kod? Wielkie dzięki.
norbi123@onet.eu
2014.04.29, godz. 19:00, Bencyl
@Las

Bardzo proszę o kod,

bencyl.1995@gmail.com
2014.04.29, godz. 18:58, matix1512
@Las

Ja bym prosił. Email matix457@wp.pl
2014.04.29, godz. 18:55, Las
Mam 3 kapsle z Heinekena z kodem kto chce?
2014.04.29, godz. 18:55, Pixxi
@ZagorzalyFanRealu
Może nie każdy pije??
2014.04.29, godz. 18:54, acho10031989
ja bede w pracy sledzil wynik na onecie chociaz cos a jutro oczywiscie skrot sie zobaczy
2014.04.29, godz. 18:53, ZagorzalyFanRealu
dzieci nie mozecie sobie kupic piwa za 3,50 tylko zebracie w necie? banujta ich za spam
2014.04.29, godz. 18:50, Pixxi
kkuba64@gmail.com
Poprosił bym o kodzik z góry dzięki ;)
2014.04.29, godz. 18:48, matix1512
Można prosić o kod? Byłbym wdzięczny, email matix457@wp.pl
2014.04.29, godz. 18:48, madritas422
Jeśli ktoś ma dać kod to byłbym bardzo wdzięczny
madritista1997@o2.pl
2014.04.29, godz. 18:46, snellius
el Generalisimo vs. Führer
2014.04.29, godz. 18:45, dudek333
Ja niestety w Pracy ;l tez nie obejrze ;/ Ale stawiam 2:1 dla bayernu i Awans Realu ! HM (jutro obejrze na necie powtorke :D)
2014.04.29, godz. 18:44, BlaJMaN
Widomosc dla posiadaczy CP mecz mozna obejrzec na ZDF
2014.04.29, godz. 18:43, Kamilos1042
Witam wiem że dużo tutaj osób prosi o kod,ale niestety nie obejrzę tego meczu jeżeli nikt nie podeśle mi kodu...Jestem wiernym fanem od ....przeszło 20 lat.Proszę o kod
e-mail :kpolit1@wp.pl
2014.04.29, godz. 18:42, acho10031989
Taki mecz a ja niestety w pracy jestem masakra
2014.04.29, godz. 18:41, Damian_191
Nażre sie chyba zaraz węgielku bo inaczej zesram się podczas meczu :P tak mnie telepie od środka że aż szok :D
2014.04.29, godz. 18:41, PolskaPapryka
PolskaPapryka@wp.pl - poprosiłbym kod ,z góry dzięki :)
Hala Madrid!
2014.04.29, godz. 18:36, Ideru
ideru@wp.pl

Też jak ktoś ma kodzik to poproszę, mogę się odwdzięczyć
2014.04.29, godz. 18:30, Anarchist
@muraś17,
Tak już jest, że to co nam wydaje się co najmniej dziwne, w innych kulturach jest jak najbardziej normalne.

PS. Jej, ile błędów w poprzednim komentarzu, to chyba rozkojarzenie przed meczem. Miało być "przedstawienie Illarry jako piłkarza Realu Madryt" i "jako brak szacunku".
2014.04.29, godz. 18:26, Hammurabi
toom29-Daj spokój mam większe problemy niż to czy ty będziesz oglądał mecze Realu czynie,ale fakt trochę to zabawne jak kibic Barcelony prosi o kod żeby oglądać mecz Realu :D Nie piszę tego złośliwie po prostu to mnie bawi.
2014.04.29, godz. 18:23, muraś17
@Anarchist co by nie mówic.. ale w kosciele? dziwne to, a podobno mes que un club czy jakos tak.. reszta jakos wiedziala co z rekoma zrobic..
2014.04.29, godz. 18:22, BaMaBum
Już chłopaki nie mam :/
Wysłałem tym co byli pierwsi :)
2014.04.29, godz. 18:22, toom29
Hammurabi

masz z tym problem ? po ja żadnego :)

pawgab@o2.pl
2014.04.29, godz. 18:21, Bencyl
Ślicznie poproszę także o kod, mój mail: bencyl.1995@gmail.com
2014.04.29, godz. 18:21, Anarchist
@muraś17,
Nie żebym jakoś specjalnie go bronił, ale w hiszpańskiej kulturze trzymanie rąk w kieszeniach nie jest nietaktowne podczas rozmowy (patrz np. przedstawienie Illarry jako Realu Madryt) i wydaje mi się, że podczas mszy także nie jest to odbierane jako gest braku szacunku.
Podsumowując: co kraj to obyczaj.
2014.04.29, godz. 18:19, mort1234
Ja również poproszę: nani007@interia.pl
2014.04.29, godz. 18:19, Hammurabi
toom29- Kibic Barcelony który prosi o kod żeby oglądać Real,świat oszalał :D
2014.04.29, godz. 18:18, Zuo
hugo26u@gmail.com . Także prosiłbym kod :) Dziękuję bardzo z góry.
2014.04.29, godz. 18:17, mort1234
BaMaBum

Masz z jeszcze 1?
2014.04.29, godz. 18:17, sioku
krancjar@o2.pl dzięki z góry :)
2014.04.29, godz. 18:16, BaMaBum
toom29, sioku
Dajcie e-mail, podam :D
2014.04.29, godz. 18:14, toom29
BaMaBum

poproszę ::)
2014.04.29, godz. 18:14, sioku
ja poprosiłbym kod :)
2014.04.29, godz. 18:13, BaMaBum
Jak ktoś nie ma kodu, chętnie podam :)
2014.04.29, godz. 18:02, zientek007
Jeszcze 2:45 do meczu, ale dziś się ten czas dłuży ;-(
Mam nadzieje że wygramy i utrzemy nosa Riberiemu i Guardioli
ObyCR7 coś ustrzelił
2014.04.29, godz. 18:02, muraś17
dla mnie to troche brak mozgu ale kazdy ma swoje zdanie :)
2014.04.29, godz. 18:00, NNM19
muraś17
To niecelowe to po prostu brak manier, ale tak czy inaczej troche nietaktowne.
2014.04.29, godz. 17:56, toom29
jak tam panowie i panie stresik ?? zazdroszę wam dzisiejszych emocji ,niestety moja Barça ma już praktycznie po sezonie...myślę że dzisiaj Real nie wygra ale i tak awansuje :)
2014.04.29, godz. 17:56, muraś17
Alvesie*
2014.04.29, godz. 17:56, muraś17
taka ciekawostka http://www.youtube.com/watch?v=OHqiIyy1sgw jest to filmik z pogrzebu TITO. Zobaczcie jak w 6:55 najwiekszy po Alvesu pajac tego zespołu (Bartra) swoja postawą okazuje szacunek byłemu trenerowi.
2014.04.29, godz. 17:53, Ideru
Trochę może stara i nieaktualna, ale jest mistrzowska
http://www.youtube.com/watch?v=hjIooqkZh2k
2014.04.29, godz. 17:41, cyngiel08
Info dla tych co chcą oglądać transmisje z kodu heinekena za granicą. Nie zdziwcie się jak przed meczem przeczytacie ze meczu nie mozna ogladac poza terytorium Polski.
2014.04.29, godz. 17:39, BlaJMaN
Oo to mi tez na maila daj schranz@buziaczek.pl
2014.04.29, godz. 17:38, BlaJMaN
Ok thx chyba ze ktos wczesniej wkleji to chetnie wezme :P
2014.04.29, godz. 17:37, mort1234
Big Show

Jak możesz to podeślij na maila: nani007@interia.pl
2014.04.29, godz. 17:36, Big Show
Ok dam tylko teraz jestem w trasie i nie mam przy sobie, tak do godzinki powinienem wkleić :)
2014.04.29, godz. 17:33, BlaJMaN
Daj tu ja juz mam wszystko gotowe tylko wpisac
2014.04.29, godz. 17:33, Majestic88
Szykuje sie jeden z najlepszych meczow tego sezonu. Bayern bedzie wsciekly i beda co chwile atakowac, Real nie zamierza sie caly czas bronic wiec mysle, ze dzisiaj wpadnie sporo bramek! Oczywiscie z awansem dla Realu! :)
2014.04.29, godz. 17:33, Big Show
Mogę tu wkleić, więc byłoby to kto pierwszy ten lepszy, chyba, że ktoś naprawdę chce to tu nie będę pisał.
2014.04.29, godz. 17:31, BlaJMaN
Big Show ja chetnie wezme jeden:P
2014.04.29, godz. 17:30, BlaJMaN
Witam udostepnil by ktos kod henka?? Bo mieszkam w Irlandii i nie mam gdzie kupic:P
2014.04.29, godz. 17:28, Big Show
Witam, posiadam kilka kodów na mecz z heinekena, ktoś zainteresowany?
2014.04.29, godz. 17:23, cyngiel08
Podzielę się z pierwszymi kilkoma osobami linkiem premium. Oglądałem tam wszystkie ligowe i pucharowe mecze i było ok. Mój nr gg 42616106
2014.04.29, godz. 17:21, pfrynd
+ nie mam pojęcia dlaczego tyle razy dodało mi kom. przepraszam :/
2014.04.29, godz. 17:20, pfrynd
śmigać to będzie o 20:45 :D ale już "mam bilet" :D i czekam do 20:45 :D <3 :D
2014.04.29, godz. 17:19, pfrynd
śmigać to będzie o 20:45 :D ale już "mam bilet" :D i czekam do 20:45 :D <3 :D
2014.04.29, godz. 17:16, pfrynd
śmigać to będzie o 20:45 :D ale już "mam bilet" :D i czekam do 20:45 :D <3 :D
2014.04.29, godz. 17:13, NNM19
pfrynd
śmiga? elegancko. wszyscy z gg niech dadza tez znac czy smiga. HALA!
2014.04.29, godz. 17:11, pfrynd
NNM19

wielkie dzieki ! :D
2014.04.29, godz. 17:09, NNM19
pfrynd
poszedł meil.
2014.04.29, godz. 17:08, McManaman112
Mozna obejzec gdzies mecz na niemieckiej anteni niekodowany? mam N to jest chyba na hot bird ustawione
2014.04.29, godz. 17:07, mateo6572
coś czuje że real się spali psychicznie, oby sie to nie sprawdziło .
2014.04.29, godz. 17:01, pfrynd
NNM19
top na maila :) pfrynd@wp.pl
2014.04.29, godz. 17:00, pfrynd
lub na maila :)
2014.04.29, godz. 17:00, pyjter1902
Nie mogę się doczekać. Naprzód Królewscy. Tylko nie przegrajcie!!!!
Chcemy Finału LM.
2014.04.29, godz. 16:59, NNM19
pfrynd
chwila bo teraz pisza do mnie typy z logiem barcelony w avatarach na gg po kody ;D zaraz Ci ogarne nastepny.
2014.04.29, godz. 16:57, mort1234
NNM19

Ja napiszę na gg.
2014.04.29, godz. 16:55, pfrynd
zużyty... masz jeszcze? wyśli na maila pfrynd@wp.pl
2014.04.29, godz. 16:54, NNM19
pfrynd
łap, PA3AJYD3KPYJ2AA4
2014.04.29, godz. 16:52, pfrynd
lub na maila :)
2014.04.29, godz. 16:52, NNM19
pfrynd
moge, chodziło o to, zeby Ci ktos nie wzina go i nie wpisal pierwszy takze polecam wpisac nawet zaraz jak najszybciej, chwila zaraz podam.
2014.04.29, godz. 16:51, pfrynd
@NNM19

nie mam gg ... :/ nie możesz tutaj? :)
2014.04.29, godz. 16:48, NNM19
pfrynd

ja mam kodow kilka odezwij sie na gg:13514168
2014.04.29, godz. 16:48, kapi76
te gazety to jeden wielki gnój za przeproszeniem
2014.04.29, godz. 16:43, corazon_de_Madrid
Pytanie, czy warto oglądać na tym "vod" oglądał już ktoś?
2014.04.29, godz. 16:41, pfrynd
jest w stanie ktoś poczęstować kodem z heinekena ? ;>
2014.04.29, godz. 16:40, królewscy CF
mam nadzieje że mimo ataków bayernu od początku spotkania nie damy sobie strzelic bramki może jakiś kontratak nawet sie uda .
Trzeba liczyć na całą druzynę jeśli wszyscy bedą walczyć o każdą pilkę to będzie ok
2014.04.29, godz. 16:23, Nasdaq20
Oj Rafal Rafal sprzedadza :D
2014.04.29, godz. 16:21, FRM
@Hiszpan lol dodało mi się coś do linku :O po prostu googluj futbol hd
2014.04.29, godz. 16:18, mort1234
Nasdaq20

Nie sprzedadzą mi pewnie. :/
2014.04.29, godz. 16:18, FRM
@Hiszpan
http://premium.futbolhd.pl/
Jak nie pójdzie, to wygoogluj "futbolhd". :)
2014.04.29, godz. 16:15, Hiszpan25
FRM

wez jeszcze raz podaj strone bo nie dziala
2014.04.29, godz. 16:13, Nasdaq20
mort1234
Kup sb te piwko za 3 zeta i bd mial kod ;) to nie jest duzo :D
2014.04.29, godz. 16:12, FRM
@Hiszpan25
Tak. Oglądałem tu marcowe GD i ćwierćfinały CL. Jakość HD i nie tnie. No dobra zdarza się zacinka raz na cały mecz, ale trwa max 10 sec.
2014.04.29, godz. 16:12, diamo92
Dzisiaj dla Realu najważniejsze są 3 rzeczy. Koncentracja, skuteczność i jeszcze raz skuteczność. To, że stworzymy jakąś sytuację nie powinno podlegać dyskusji. Najważniejsze jest to, żeby zrobić maksimum z każdego kontaktu z piłką. Zabrakło tego w Madrycie.
2014.04.29, godz. 16:11, mort1234
Jeśli ktoś posiada kod z Heinekena, aby móc obejrzeć dzisiejszy mecz, to proszę o wysyłkę na maila: nani007@interia.pl.
W razie jakby ktoś miał więcej to przydałyby się dla kumpli. :D
Z góry dzięki!
2014.04.29, godz. 16:11, Nasdaq20
Na ZDF leci normalnie meczyk
2014.04.29, godz. 16:07, Hiszpan25
FRM

A jest pewność że wszystko będzie ładnie chodziło? Oglądałeś kiedyś na tej stronce?
2014.04.29, godz. 16:05, creativeopinion
Nie mam złudzeń i ten mecz to bedzie autobus. Pytanie tylko od której minuty? Mam nadzieje ze pierwsze 15-20min postaramy się zagrać troche inaczej i nie oddamy im piłki. Nie mam nic przeciwko żebysmy zaryzykowali wysokim i agresywnym pressingiem bo mozemy dostac nagrode w postaci gola. Jednak predzej czy pozniej oddamy inicjatywe i Panie i Panowie trzeba bedzie sie modlic przed telewizorem. Vamos Real!
2014.04.29, godz. 16:05, FRM
@Hiszpan25
Na FutbolHD.pl można wykupić 14-dniowy pakiet na Ligę Mistrzów za 6 złotych.
Tylko trzeba stworzyć konto.
2014.04.29, godz. 16:01, wnagorski91
wie ktos czy mecz bedzie kodowany na ZDF , czy bedzie normalnie obejrzeć ?
2014.04.29, godz. 16:01, mackiki
ale nerwy!!! juz niedlugo niedaleko do meczu !!
2014.04.29, godz. 15:58, Hiszpan25
Znacie stronke gdzie można w miarę tanio kupić transmisję bez zacinania za sms?
2014.04.29, godz. 15:58, I3artek
Pytanie odnośnie transmisji meczu: Czy jak mam zwykły pakiet w CP to obejrzę ten mecz? Gdzie znajdę kanał ZDF ?
2014.04.29, godz. 15:55, raull ganzo
Finał...

Tylko finał, nie ważne jak.
2014.04.29, godz. 15:55, cassano795
Pewnie skończy się 1-1
2014.04.29, godz. 15:53, marcoWE23
wygramy!
2014.04.29, godz. 15:45, wadix
  Bawarczyk0 - BAN (Spam, Prowokacje )   14 dni
2014.04.29, godz. 15:39, ptych
Jeszcze 5 godzin!
2014.04.29, godz. 15:33, Kula70
Taiczo
A co z tymi meczami, o których pisałeś?
2014.04.29, godz. 15:32, madridista7
Netheon
Od dawna tak to nie działa :p
2014.04.29, godz. 15:29, domin11rm
Wierzę że nam się wkońcu uda, oby to był szczęśliwy dzień dla nas, stawiam 1-1 bądź 2-1 dla gospodarzy.

Hala Madrid!!!
2014.04.29, godz. 15:28, Netheon
Do przy awansie do finału żółte kartki się nie zeruja? Kiedyś chyba tak było ze na finał można było wystawić najlepszy skład i nie liczyły się absencje. To jak to teraz jest? Jeśli ramos lub alonso dostaną żółte to nie zagrają w finale/!?
2014.04.29, godz. 15:18, BastorRM
Po 10 Puchar Europy
Po La Décimie
HALA MADRID!
2014.04.29, godz. 15:10, ADAM VQW
Jak tak czytam Wasze domysły, przeczucia, pragnienia itd to mnie śmiech bierze... Ludzie komentujcie po meczu a nie 90% z Was się spuszcza że coś czuje, że obrona Bayernu do bani i wreszcie że Real musi !!!. Jak wygrają to będziemy świętować a póki co to mordy w kubeł bo jak przegramy to dopiero będą eksperci szukać przyczyn porażki. Kur..wa dorosnąć bo mam wrażenie że gimbusy kibicują Realowi !!!
2014.04.29, godz. 15:07, Maniekk_90
I tak pewnie bana za spam dostaniesz :P
2014.04.29, godz. 15:02, Maniekk_90
Bawarczyk

Na twoim forum cie nie chcieli?
2014.04.29, godz. 14:58, Las
Netheon co Ty 5 lat masz, albo to twój pierwszy mecz w życiu?
2014.04.29, godz. 14:57, Marco150790
Netheon.. przy takim wyniku czyli 3:1 awansuje Bayern gdyż 3:1 i 0:1 daje 3:2 dla Bayernu. Gdyby było 2:1 wtedy owszem bramka na wyjeździe przy wyniku obumeczu czyli 2:2 liczy sie podwójnie i awansował by Real bo strzelił gola na wyjeździe, ale nie ma co gdybać niech wygra lepszy niech wygra REAL MADRYT!!
2014.04.29, godz. 14:56, Rufix
@netheon, fajnie by było, ale bramki na wyjeździe liczą się podwójnie tylko w wypadku remisu liczbowego w dwumeczu. Ot taki sposób na uniknięcie dogrywki w wielu przypadkach.
2014.04.29, godz. 14:51, Maniekk_90
Panowie i Panie! Wiara do końca w nasz najukochańszy Real! Każdy z nas czekał na ten moment, a klub stać na to, żeby osiągnąć ten upragniony cel. Wystarczy obejrzeć sobie kilka skrótów - każdy pokazuje, że Real ma bardzo dużo sytuacji, których czasem nie wykorzystuje, ale w meczu takiego formatu, wszyscy zawodnicy będą świadomi celu.

Czy są w dołku, czy na szczycie, za Królewskich oddam życie! :)

Hala Madrid!
2014.04.29, godz. 14:48, Netheon
Witam, co by było przy wyniku 3:1 dla bayernu? Bo teoretycznie oni by mieli 3 bramki i my 3, bo jedna z poprzedniego meczu i dwie z tego bo na wyjeździe liczą się podwójnie. Więc dogrywka?
2014.04.29, godz. 14:35, kibic od 1998
Sniły mi sie dziś rzuty karne.
2014.04.29, godz. 14:32, gwiazdy23
Meczu nie mogę obejrzeć niestety ,ale wszystko na bieżąco będę obserwował w pracy chyba nikt nie wierzy ,że nie strzelimy na ich stadionie to jest raczej pewne ,musimy tylko grać uważnie w obronie i będzie dobrze oczywiście z głową no i bez paniki.
Jezuu są emocje serce bije coraz szybciej i szybciej.
24 Maj Finał musi zagrać nasz Real Madryt !! Vamos do Finału !!!
2014.04.29, godz. 14:20, Zuo
Spokojnie, miałem wczoraj proroczy sen, będzie remis 2-2, real będzie wygrywał 2-1, ale po osiemdziesiątej minucie Robben wyrówna i do końca meczu już nic się nie zmieni.
2014.04.29, godz. 14:14, Taiczo
Pogadamy za kilka godzin kto miał racje.
2014.04.29, godz. 14:05, DogukanIlmaz
Sądzę, że wejdzie ;) Real w Bawarii być może nie wygra, ale awansuje dalej. Jeśli Bayern by przeszedł to zdjąłby z pewnością klątwę triumfatora LM. Patrząc jednak na obronę Bayernu sądzę, że dzisiaj awans wywalczy Real. O ile oczywiście model Ramos nie wywinie jakiegoś numeru, a koncentracja będzie dużo większa niż ta w Dortmundzie, gdzie drewniany Ilara z Pepe grali pierwsze skrzypce.
2014.04.29, godz. 13:54, Las
500zł na awans Realu dałem. Wejdzie??
2014.04.29, godz. 13:49, madridista7
Juka_91
Nie wiem, co tobie jako cule daje podszywanie się pod kibica Realu. Czerpiesz z tego jakąś satysfakcję czy co?
2014.04.29, godz. 13:49, matix1512
Pod jakim numerem jest kanal ZDF w Cyfrowym Polsacie?
2014.04.29, godz. 13:47, 7RaulGonzalez7
http://fangol.pl/view/49972/magiczny-gol-sergio-ramosa?autoplay



Ramos na rożne.... ;p
2014.04.29, godz. 13:12, Cristoforo
Tylko zwyciestwo!
Hala Madrid!
2014.04.29, godz. 13:10, grzmot_w_nocniku
1, 2 kontrataki i po sprawie. Potem już tylko głową w mur walenie Bayernu.
2014.04.29, godz. 12:57, RFan
Dziś będziemy świętować awans do finału! Vamos Madrid !
2014.04.29, godz. 12:54, Tengu
Każdy wynik jest możliwy patrząc na oba zespoły. Ale dla nas to niepowtarzalna szansa, czas skończyć definitywnie z klątwami i pokazać na co nas stać, zawodnicy muszą po prostu stanąć na wysokości zadania, to jest mecz o cały sezon. Vamos!
2014.04.29, godz. 12:44, Pieczka
Kula70

Nie wiem , moze chodzilo mu o inne sezony , wtedy bylo troche gorzej , moze nie wiedzial z CA prowadzi REal od tego sezonu :D:D:D przynajmniej sie dowiedzial :) pzdR
2014.04.29, godz. 12:44, Pieczka
Pieczka

Nie wiem , moze chodzilo mu o inne sezony , wtedy bylo troche gorzej , moze nie wiedzial z CA prowadzi REal od tego sezonu :D:D:D przynajmniej sie dowiedzial :) pzdR
2014.04.29, godz. 12:41, Kula70
Pieczka
Myślisz, że go przekonałeś?
2014.04.29, godz. 12:37, piotr_plichta204
Real wygra da rade
2014.04.29, godz. 12:27, Pieczka
Taiczo

14-09-2013 Villarreal - Real Madryt 2;2 - dalobynam awans
26-10-2013 Barcelona - Real Madryt 2;1 - mamy awans
05-11-2013 Juventus - Real Madryt 2;2 - awans
22-12-2013 Valencia - Real Madryt 2;3 - awans
02-02-2014 Athl.Bilbao - Real Madryt 1;1 - awans
11-02-2014 Atl. Madryt - Real Madryt 0;2 - awans
26-02-2014 Schalke 04 - Real Madryt 1;6 ...
02-03-2014 Atl. Madryt - Real Madryt 2;2 awans
26-03-2014 Sevilla - Real Madryt 2;1 - awans
08-04-2014 Bor. Dortmund - Real Madryt 2;0 BRAK AWANSU
16-04-2014 Barcelona - Real Madryt 1;2 AWANS

Teraz ziomus , skoncz pier***** , bo naprawde nie wiem gdzie Real zagral tak slabo... tylko wynik osiagniety z BvB nie dawalby nam awansu

2014.04.29, godz. 12:17, Kula70
Taiczo
Jakie wyniki masz na myśli? Mnie przychodzi do głowy tylko 2-0 z Borussią.
2014.04.29, godz. 12:15, Taiczo
Myślę, że przegramy i to wysoko. Skąd ten pesymizm??? Wystarczy popatrzeć na wyniku Realu na wyjazdach z dobrymi lub bdb zespołami. Jedyna szansa to, ze uda się awansować to nerwy piłkarzy Bayernu.
2014.04.29, godz. 12:15, Pipitek
Juka_91

To jest prywatny serwis. Może zamieszcząc co chcę. Nie musi być obiektywny. Mogą się tu pojawiać informację nawet o Agnieszce Radwańskiej która była rano w Cropp Town. Ty jako użytkownik nie musisz tu wchodzić.
2014.04.29, godz. 12:14, Konraldinio
Ciężki mecz się zapowiada, ale wydaje mi się że skoro Bayern będzie musiał się otworzyć, a my mamy Bale'a i Ronaldo to z kontry musimy coś strzelić, a że obronę mamy solidną, to trzech goli nam nie strzelą i awansujemy.
Streamy pewnie będą przeciążone, a większość kibiców i tak będzie piła piwo do meczu, więc proponuję kupić Heinekena i dostać kod do oglądania meczu w HD. Dwa w jednym :)
2014.04.29, godz. 12:13, Pipitek
Myślę, że dzisiaj będzie remis 1-1. Awansujemy na pewno. Niema się czym przejmowć. Bronimy najlepiej w europie (razem z Atlético, Chelsea), a atakujemy najlepiej na świecie! Nikt niema lepszych piłkarzy z przodu. Jedyne co mnie dziwi to reakcja dużej części kibiców, którzy czepiają się o słowa Gaurdioli, że niby on taki zły i obrzuca Real łajnem. To nie jest prawda. Duża część z Was pewnie nie pamięta sukcesów Realu na początku tego wieku. Zawsze wszyscy na nas patrzyli z zazdrością i mówili że możemy kupić kogo chcemy, to normalne, jesteśmy najbogatszym klubem. Nigdy nie graliśmy na posiadanie piłki, to nie nasza szkoła, my gramy by wygrać. Gaurdiola jako jeden z niewielu nie mówi o Nas źle, pamiętajmy o tym. Mam nadzieję, że to się nie zmieni po dziesiejszym meczu jak jego Baja odpadnie.
2014.04.29, godz. 12:08, Hammurabi
Jeżeli Real nie straci głupio bramki w pierwszych minutach to jest duża szansa na awans,mam nadzieje że sytuacja taka jak kiedyś z bramką Makaaya nie będzie miała miejsca.
2014.04.29, godz. 11:59, Kuka
Mam przeczucie że awansujemy. Oby się sprawdziło bo trzeba by utrzeć nosa zarozumiałym Bawarczykom. BBC da radę dzisiaj i niemcy będą płakać po meczu.
2014.04.29, godz. 11:36, carlos123
Ten dzien musi zapisac sie w historii Klubu
2014.04.29, godz. 11:24, realDustin
Czy tylko ja chcę już godzinę 20:45? :D
2014.04.29, godz. 11:24, MadridPablito
Już się doczekać wieczoru nie mogę,mam wolne,alkohol się chłodzi i wierzę w spaniałe widowisko i oczywiście w awans :-D będzie dobrze, wierzymy Hala Madrid
¡A por la final!
2014.04.29, godz. 11:21, Pieczka
GaGo8

Luzno , napisze CI po kazdym golu
2014.04.29, godz. 11:20, GaGo8
Czy mógłby ktoś poinformować o wyniku sms'em? Niestety jestem w pracy do 22:00 :(( Z góry bardzo dziękuję, podaję nr tel: 534-853-813. Jeszcze raz dziękuję.
2014.04.29, godz. 11:18, Pieczka
Juka_91

ciekawosc Cie zzera i caly czas odswiezasz :D co skutkuje kopiowaniem wiadomosci , a to znaczy ze michumich ma racje :D
2014.04.29, godz. 11:12, IscoWRealu91
W pierwszym meczu graliśmy praktycznie bez CR7 i Bale , ale dzisiaj pełna MOC (oprócz Khediry) , dawno nie mogłem sie tak doczekać meczu . Oby nie stracić gola w pierwsze 20 min.,
2014.04.29, godz. 11:10, Pieczka
zsasz1991

z jednej strony dobrze z drugiej nie dobrze...
niestety jedynym zlotym srodkiem byloby rozgrywanie dogrywki na neutralnym gruncie :) co jest raczej niemozliwe...
2014.04.29, godz. 11:09, Michał321
A ok, dzięki ;)
2014.04.29, godz. 11:08, norman_bates
flexior

heineken na 100% działa, przy piwie kod jest pod zawleczką i jest "wydziargany" bardzo małym drukiem, dlatego lepiej kupić heinekena w butelce, zdarzyło mi się też kupić kilka razy heinekena bez etykiety ligi mistrzów i był kod i wszystko chodziło (choć dla większej pewności bym radził kupywać z etykietą), 1 piwo = 1 kod składający się z 16 symboli (cyfr i liter) = 1 mecz
2014.04.29, godz. 11:06, zsasz1991
Michal321 - w takim przypadku awansuje Real. W mysl nowych przepisow dogrywka to część meczu.
2014.04.29, godz. 11:05, Michał321
Mam takie pytanie, bo zawsze mnie to zastanawiało.

Po 90 minutach będzie 1:0 dla Bayernu, tak więc dogrywka.
W dogrywce każda drużyna strzeli po jednej bramce. W tym momencie dochodzi do rzutów karnych, czy Real jako, że ma więcej bramek na wyjeździe awansuje?
2014.04.29, godz. 10:58, michumich
I jeszcze Juka_91 pisze per nam i my, podszywając się pod kibica Realu, będąc fanatykiem barcelony. Co trzeba mieć w głowie by wchodzić na stronę Realu i tak się zachowywać? Współczuję Klaudii, że spotyka się z kimś takim.
2014.04.29, godz. 10:57, flexior
@Las
Ci co mają cyfrowy polsat też będą mogli zobaczyć mecz w programie ZDF.

Co do kodów z Heineken to jest to jakieś dziwne.

Kupiłem raz czteropak, na puszcze jak byk reklama kodów do meczy, ale co się okazało to nigdzie tych kodów nie mogłem znaleźć.
Powinny być pod zawleczką, ale ja tam miałem tylko cyfry 2 liczbowe (wymagane jest bodajże 5). No i musiałem wypić te 4 piwka przy zacinającym meczu w jakości 0HD.



Nie wiem jak jest z butelkami, czy to wszystko jedno które butelki, czy może mają mieć etykietę ligi mistrzów i czy wgl 1 piwo = 1 kod na 100%.
2014.04.29, godz. 10:57, Lukaszin
Mam nadzieje ze 24 maja 2014 w Lizbonie na murawie w koncu zamelduje sie Real !
HALA MADRID <3
2014.04.29, godz. 10:57, Sqorpio
Jest mecz na n?
2014.04.29, godz. 10:54, Pieczka
michumich

HAHA , jak to zabrzmiało... xD
2014.04.29, godz. 10:52, michumich
Juka_91, a właściwie Mateusz Juszczyk, to kibic Barcelony.

PS. Pozdrów Klaudie, dobra jest w tym co robi :)
2014.04.29, godz. 10:51, Pieczka
KibicKrólewskich821

Dlatego napisał , iż życzę sobie i innym aby chciaż raz Real przełamał te nerwy... NIe napisałem że rozjedziemy Bayern 0;5 , ja po prostu czekam na mecz w którym sam sobie zadam pytanie " WTF ? jak to mozliwe " lecz zadając sobie to pytanie będę miał uśmiech na twarzy , a nie rozczarowanie.
2014.04.29, godz. 10:50, adrian71
Kibice,Przyjaciele.Sympatycy Realu Madryt!

W takim meczu pokazuję się ile jest się wartym i jakie możliwości się posiada.Jest to mecz z gatunku tych największych w piłkarskiej karierze zawodnika.Takim meczem pisze się swoje CV.Wiadomą rzeczą jest,że można mecz przegrać ponieważ kto wie Bayern może być tak dysponowany ,że Real może nie przejść do Finału w Lizbonie,ale oczekuje od Realu gryzienia trawy i sytuacji bramkowych ! Jutro paru zawodników musi udowodnić swoją prawdziwą wartość na poziomie beztlenowym bo takowym będzie ten mecz! Należy wzmocnić przed meczem psychikę i dać z siebie maksimum.Jeno jest pewne Real Madryt stoi przed wielką szansą zagrania w finale od wielu lat i kto wie jak nie teraz to kiedy?może za rok ale to tylko może.......
2014.04.29, godz. 10:47, Lukaszin
Juka_91

O Tito juz mielismy okazje czytac na tej stronie i odzalowaliśmy go. O akcji Neymara poczytaj sb na stronie FcB, oni juz nie maja o czym pisać wiec zajmuja sie sprawami, ktore mialy miejsce na ich meczach (nie popieram rasizmu). My gramy w LM i wolimy skupic sie na emocjach z nim związanych.
2014.04.29, godz. 10:46, adamjnz
2:1 dla nich i nasz awans
2014.04.29, godz. 10:44, mmozix
Juka_91

O co Ci biega? To strona Realu Madryt nie Barcelony - to pierwsze primo. Po drugie gdyby o wszystkich drużynach i akcjach piłkarzy mieli by pisać to ile było by w tym wszystkim newsów o RM? Po trzecie jak nauczyciel który Cie uczył w szkole umrze to jest to na wp? Jest rozgłos w gazetach? To jest dla mnie śmieszne, ja bym nawet żadnego aparatu na swoim pogrzebie nie chciał. Umrze ktoś z Twoich sąsiadów to weź może też napisz newsa do redakcji i poproś o opublikowanie bo jesteś zarejestrowanym użytkownikiem tej strony.

Pierw pomyśl, potem pisz. Taka moja rada na przyszłość.
2014.04.29, godz. 10:43, Las
Ci co nie mają Canal + proponuje kupić Heinekena bo do meczu wypada i wpisać kod na stronie i mamy jakość HD.
2014.04.29, godz. 10:43, KibicKrólewskich821
Pieczka

Niby jest to możliwe, ale bardzo mało prawdopodobne...Obstawiam, że od początku zagramy nerwowo i dopiero w 2 połowie zaczniemy coś grać piłką. W 1, to pewnie tylko kontry i wybijanie z rytmu Bayernu :/
2014.04.29, godz. 10:42, Leszczu
Juka_91, a co mamy pisać? "Alves i jego ziomki jedzą banany"? To nie jest związane ze sportem, a co dopiero z Realem Madryt. O takich rzeczach możemy wspomnieć np. w przeglądzie okładek, co też zrobiliśmy.
2014.04.29, godz. 10:37, Pieczka
MIchumich

W nawiązaniu do tego co napisałeś , chciałbym życzyć sobie , wszystkim którzy są sercem za Realem , oraz przede wszystkim zawodnikom i sztabowi Realu , aby po tych ostatnich latach gdzie było zawsze pod górkę , chociaż raz Real zaskoczył wszystkich , żeby te wszystkie nerwy przed meczowe po 30min okazały się niepotrzebne a na tablicy wyników było 0;2...

wiem że większość napisze " pieczka football manager 4ever " itp ... lecz uprzedzam , iż nie kibicuje od wczoraj , nie mam 10 lat , lecz od bardzo dawna nie zależało mi tak bardzo na wygraniu jak dzisiaj !

Także... HALA MADRID !!
2014.04.29, godz. 10:37, michumich
@Juka_91 - bo to strona o Realu?

Było o Tito, a o reszcie sobie poczytaj na stronie barcelony.
2014.04.29, godz. 10:36, mmozix
Kto jak nie Real Madryt ma ich wyeliminować? Dla mnie nie może być nawet remis lub wiadomo... Byle po awans! HM!
2014.04.29, godz. 10:34, KibicKrólewskich821
Miałem dzisiaj sen - wszyscy wróżbici i z tej strony się wynieśli ;)

Szkoda, że to był tylko sen...
2014.04.29, godz. 10:32, michumich
Miałem sen dzisiaj w nocy, pamiętam tyle, że po pierwszej połowie było 3:1 dla Realu.
2014.04.29, godz. 10:30, cytryn
akcje i okazje będą, byle tylko skuteczność nie zawiodła
2014.04.29, godz. 10:30, korni44
Niech Ronaldo strzela jak z Osasuną!!
2014.04.29, godz. 10:29, Jese
HALA MADRID! <3
2014.04.29, godz. 10:25, ronaldo1994
Finał tak blisko, ale jednak jeszcze daleko. To co niekiedy wyprawiamy w Niemczech woła o pomstę do nieba. Ale wierzę, że dziś wyjdą zmotywowani jak zawsze i po Niemcach dojdziemy do finału. Vamos!
2014.04.29, godz. 10:23, taczer90
Nie ukrywam, że ja dzisiaj liczę na CR7, Real go będzie potrzebował, więc musi znowu udowodnić, że jest najlepszy. Oby tylko był w pełni formy, bo motywacji na pewno mu nie zabraknie. Trzeba ten Bayern wyeliminować w końcu, zresztą innego rozwiązania dzisiaj nie widzę. Jeszcze 10 godzin do meczu, a tu człowiek już się denerwuje ;)
2014.04.29, godz. 10:17, pawel20wawa
2-1 dla Bayernu

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama