Advertisement
Menu
/ Marca

Microsoft pozostaje w grze

<i>MARCA</i> o sponsorze stadionu

Nie jest tajemnicą, że Real Madryt szuka sponsora stadionu w Ameryce Północnej. Według dziennika MARCA, wciąż jednym z „faworytów” pozostaje Microsoft. Na początku listopada ogłoszono, że firma Billa Gatesa negocjuje z Królewskimi, by po kilku tygodniach zmienić przekaz i wycofać się z możliwego kontraktu. Hiszpańscy dziennikarze twierdzą jednak, że Microsoft jest w grze i jego szanse na zawarcie kontraktu oceniane są bardzo wysoko. Co ciekawe, do niedawna mówiło się także o Intelu, ale ta opcja została odrzucona po tym, jak firma podpisała umowę z Barceloną. Poza tym wspomina się o zainteresowaniu firm telekomunikacyjnych ze Stanów Zjednoczonych.

MARCA dodaje, że niedługo zostanie ogłoszone także porozumienie z tajlandzkim browarem Chang, który zostanie tzw. głównym sponsorem. Królewscy mają z tego tytułu dostawać milion euro rocznie. Jeśli chodzi o ekspansję w Azji, to klub ciągle chce rozwijać swoją markę na rynku chińskim. Na stole Realu Madryt leży oferta od jednego z większych banków w Chinach, która zakłada między innymi produkcję kart kredytowych z herbem klubu czy sprzedaż klubowych gadżetów.

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!