Advertisement
Menu
/ marca.com

Real z najbardziej wartościową marką

Kolejna lista <i>Forbesa</i>

Zbliżamy się do końca roku, więc pojawiają się różne podsumowania. Forbes opublikował listę 40 najbardziej wartościowych marek w sporcie podzielonych na cztery kategorie: sportowcy, kluby, wydarzenia i firmy. Liderami poszczególnych kategorii są odpowiednio Tiger Woods i Roger Federer, Real Madryt, Super Bowl oraz Nike.

Jeśli chodzi o kluby, to wartość marki badano bez wpływu wielkości rynku i przychodów z ligi. Pierwsze miejsce zajęli Królewscy, których markę wyceniono na 450 milionów dolarów. Na drugim miejscu znaleźli się New York Yankees z 443 milionami dolarów, a podium zamknął Manchester United z 433 milionami dolarów. Na dalszych miejscach znaleźli się Barcelona (361 milonów dolarów), Dallas Cowboys (273 miliony), Boston Red Sox (237 miliony), Los Angeles Dodgers (225 milionów), New England Patriots (223 miliony), Bayern Monachium (203 miliony) oraz Arsenal (162 miliony).

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!