REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2013.09.03, godz. 20:38, Serpico / twitter.com

Calderón: Galliani to geniusz

– Galliani to geniusz. Odzyskał za darmo piłkarza, za którego wcześniej dostał 65 milionów euro, a na dodatek sprzedający spłaci połowę jego pensji przez następne dwa lata – napisał na Twitterze Ramón Calderón.

– Zapomina się, że klub piłkarski to nie organizacja pozarządowa. Chodzi o to, żeby mógł zapłacić za to, co kupuje. Pieniądze powinien mieć na boisku albo w banku.

– Rozwiązali za darmo kontrakt Adána, bramkarza, który kilka miesięcy temu według Mourinho i prezesa był lepszy niż Casillas. Sprawa jest jasna. Smutne jest to, że ludzie bez skrupułów pogrywają sobie z życiem ludzkim i zawodowym nieprzeciętnego chłopaka. Życzę mu wiele szczęście. Zasługujesz na nie - zakończył były prezes Realu.

REKLAMA

Komentarze

2013.09.05, godz. 20:01, Satjow
Niedługo zrobi się cały żólty jak banan od tej żółci, która z niego płynie na myśl o Realu Madryt.
2013.09.05, godz. 09:53, stary_wyjadacz
Pérez nie ma za grosz pojęcia o piłce nożnej. On wszędzie widzi kase dla siebie. Ma w dupie piłkarzy, trenerów i cały Real Madryt, ten sportowy.
Teraz jest okazja aby pożegnać Péreza. Zawodnicy są, trener jest tylko prezesa wywalić i Real będzie zdobywał LM co rok:)
2013.09.04, godz. 18:49, zielu899
Kto ma kase ten ma władze, taka smutna prawda...
2013.09.04, godz. 14:37, Kaiser
dante
A Floro nie robi wałów? Juz jeden zrobił na pewno a ile jeszcze nie ujawnionych?
2013.09.04, godz. 12:51, dante107
@Masturbinhio od czasu powrotu Péreza klub zdobył też 3 puchary z ta różnicą, że teraz odpadali w półfinałach LM a nie w 1/8. Co do aspektu finansowego to Calderona wyrąbali bo robił wały przy transferach...
2013.09.04, godz. 12:30, Masturbinhio
Wyzywacie tak Calderona, a nie macie pojęcia, ze za jego kandydatury trwającej 3 lata zdobyto 2 mistrzostwa Hiszpanii, super puchar i klub miał najlepszy bilans finansowy w historii. Ile zdobyto za rządów gwiazdy Péreza?
2013.09.04, godz. 12:14, Kmfip
czy ja wiem czy bzdury... ogladalem wczoraj podsumowanie okienka transferowego. tam mowili jakie zespoly wydaly najwiecej i kto najwiecej zarobil na sprzedazy gwiazd i moim zdaniem informacje te nie sa bzdurami ;d bylo tam np. ze real najwiecej wydal byla podana suma (nie pamietam) i za sprzedaz to chyba ma 3 miejsce na 1 anzy bylo.
2013.09.04, godz. 10:49, drapik
Od dawna mówiłem, czego młodsi na pewno nie pamiętają, że pierwsza kadencja Péreza jako prezesa nie zapewniła oczekiwanych sukcesów sportowych, oraz co ważniejsze, zrobiła z Realu obwoźny cyrk nastawiany na zarabianie kasy a dopiero później wynik sportowy.

Zgadzam się z Kaiser, że Pérez kupuje a nie buduje zespół i to po raz drugi, nie wyciągając wniosków!
2013.09.04, godz. 10:43, ESN

"a na dodatek sprzedający spłaci połowę jego pensji przez następne dwa lata – napisał na Twitterze Ramón Calderón."

Jeżeli to prawda to nie wiem czy mam się smaić czy płakać? o zgrozo
2013.09.04, godz. 10:43, creativeopinion
Też go nie lubie bo gada głupoty ale w tym przypadku takie sa fakty. Kupilismy goscia za 60+mln i oddalismy do tego samego klubu za 0.

Co ten Kaka zrobił dla Realu to ja do dzis nie wiem?
2013.09.04, godz. 10:39, ESN
Kmfip

Gdzie Ty takie bzdury wyczytałeś? czemu zawsze jak jest jakiś duzy transfer Realu słychać śmieszne argumenty ,że się z koszule spłaci itd ..ehh naiwni co niektórzy jak widać.
2013.09.04, godz. 10:22, Biggie300
Kaiser
Bedzie licz, oj bedzie. Przeciez Pérez powiedzial, ze sie splacil! Przeciez on nie oklamalby kibicow!
2013.09.04, godz. 10:21, Biggie300
Kmfip
A gdzie mozna dostac takie dane jakie Ty piszesz. Mowie o jakims sensownym zrodle.
2013.09.04, godz. 10:14, Kaiser
Tak jak nie lubie tego Pana tak niestety w pewnych aspektach ma rację. Kaka to klapa marketingowa i sportowa. na boisku nie wniósł niczego a poza boiskiem było jeszcze gorzej. Koszty przekroczyły łącznie 100 mln (odstępne+ pensja) a teraz oddajemy go do Milanu by ratowac pozostałe 20 mln. Mając 50% praw do wizerunku nie ma szans nawet na pokrycie kosztów wpływami. Co do Adana to niestety nie udźwignął presji następcy Ikera, po prostu był za słaby i odszedł. Pérez kupuje zespół, on go nie buduje. Promocja na Holendrów, Makelele i obecne okienko transferowe przypomina "demony przeszłości" może nie Zidanes y Pavones ale Bale's y Nachos. Mamy gwiazdy nie mając zespołu.

Wydawać potężną kase każdy potrafi, trudniej prowadzić klub nie mając jej. Przypomne wiec w jaki sposób Real Madryt zdobył fortunę. Mówi sie że pierwszy minion trzeba ukraść, tak też zrobił Florentino Pérez. Na początku pierwszej kadencji Real Madryt był finansowym trupem. Udało sie go przywrócic do życia dzieki sprzedaży gruntów w centrum Madrytu za kosmiczną kwotę a potem miasto Madryt oddało je z powrotem Realowi na wieczyste uzytkowanie za symboliczne 1 Euro. W tej sprawie toczy sie postpowanie w Radzie UE. Oczywiście jest to jawny przekręt. Kolejnymi krokami było "umedialnienie" klubu. Bzdurne wyprawy do Chin, Tajlandii tak rozlegulowały maszykę VdB że ta przestała działać. Koleje transfery craców a sprzedaż "robotników" doprowadziły do upadku. Białe chusteczki pożegnały Florentino. Ten jednak powrócił , twierdząc że wyciągnął wnioski z przeszłości. Niestety nie. Dalej ściągamy gwiazdy a nie budujemy zespołu, nadal liczy sie medialnośc a ni wartość sportowa.
2013.09.04, godz. 09:43, Dzidek
Calderón to złodziej który okradał klub jak on w ogóle ma czelność wypowiadać się publicznie na temat Realu. -.-
2013.09.04, godz. 08:46, Kmfip
jesli chodzi o zarobki z koszulek itp to taki bale juz zarobil 2 mln a w realu jest od niedawna :)
2013.09.04, godz. 08:41, Biggie300
*sadzic
2013.09.04, godz. 08:40, Peluquero
1/8 LM to się zaczęła od Péreza prawdaż? :) Ambicjonalnie zniszczony zespół, zespół który ze swoją budową nie mógł wygrać niczego poważnego. Calderon zbudował drużynę, i chciał sprowadzić prawdziwego cracka. Teraz znów będziemy wygrywać mecze, wspaniałymi indywidualnymi popisami w ataku, ale nic nie wygramy. Drużyna jak za każdym razem kiedy Pérez jest szefem straciła balans pomiędzy obroną a atakiem.
2013.09.04, godz. 08:38, Biggie300
adrian71
Zyskal trzykrotnie ? A skad takie informacje? Sa jakies oficjalne dane ile Real zarobil na Kace, czy tylko slowa Péreza? Bo ja tylko slyszalem slowa Péreza. I rozumiem, ze nie wiesz jak napisac "niewiem" i "sprzedaz", ale w przegladarkach juz jest nawet autokorekta, wiec ja nadal nie wiem jak mozna zadzic takie byki
2013.09.04, godz. 08:35, Biggie300
Ale szczekacie. Nie lubie Calderon, ale ma calkowita racje. Galliani to geniusz mimo wszystko.
2013.09.04, godz. 07:43, adrian71
co on pierdzieli tak odzyskał za darmo Kake za którego przedtem dostał 65 mln tak tylko szkoda ,że jakby kaka przez te 4 lata był w Milanie to Milan na reklamie i sprzedarzy koszulek za kakę zyskał by trzykrotnie więcej więc niewiem czy Galiani jest taki super.Calderon to BuC jakich mało
2013.09.04, godz. 07:43, NetSOMIA
Jest jak g***... Czuć jego obecność wszędzie gdzie się pojawił...
2013.09.04, godz. 01:34, Rysiomadrid20
ma racje;) i ja Pérezowi transferu Ozila do Arsenalu nigdy nie wybacze !!!!! ani nawet Carlo !! ;/
2013.09.03, godz. 23:42, Maks0007
NorBeL

Chyba ty się męczyłeś!
2013.09.03, godz. 23:19, panzerfaust
Calderon widzę nadal do pajacowania pierwszy. Dziadek mógłby juz zluzować majty.
2013.09.03, godz. 23:14, Kebo
Kaka męczył się u nas, a my z nim. Jego powrót do Włoch to najlepsza opcja i świetnie, że tak się stało. A panu ze zdjęcia już dziękujemy za kolejne złote myśli
2013.09.03, godz. 23:10, Kmfip
"Odzyskał za darmo piłkarza, za którego wcześniej dostał 65 milionów euro, a na dodatek sprzedający spłaci połowę jego pensji przez następne dwa lata" - sprzedajacy czyli real

hahaha to sie pozbyliscie kaki ;d chyba tylko z lawki rezerwowej ;d pewnie teraz kaka sie smieje ze na lepsze by wyszlo jakby jednak siedzial na tej lawce :)
2013.09.03, godz. 23:07, peciak
Nie znamy szczegółów umowy. Wszyscy się śmiali z Barcelony, że oddała Ville za niepewne 5 mln, podczas gdy zapewniła sobie prawo pierwokupu 2 utalentowanych młodych graczy z Madrytu. Chyba nie muszę mówić o kogo chodzi.

Możliwe, że Kaka wynegocjował takie warunki odejścia. Wbrew pozorom nie jest łatwo oddać gracza za darmo, gdyż często żąda on pokrycia różnicy wynagrodzeń w nowym klubie. (np tak było pare lat temu w popularnej grze FM)
2013.09.03, godz. 22:58, astarot
Wszyscy znamy poglądy tego Pana na Real Madryt oraz jego stosunek do wszystkiego co związane z Pérezem i jego kadencją. Wszystko to wskazuje na rzeczowość jego opinii. Co do połowy pensji to cóż Calderon tak twierdzi jeśli ktoś uważa go za wiarygodne źródło informacji o Realu Madryt to cóż współczuję. Słów od Adanie nawet nie warto komentować.
2013.09.03, godz. 22:38, blazej845
aż tak mu zal dupe sciska
że floro jest teraz prezydentem ??
jezuuu...
co on tak cisnie na real cały czas
chory człowiek
2013.09.03, godz. 22:38, TriDi21
Galliani - mistrz. Sprzedać K.P Boatenga,.. porażka.
Przejście Kaki za darmo do drużyny AC Milan - jedyny plus tzw. Mistrza transferów.
Ciekawe co tam u Hondy, tyle miesięcy męczyć się o kupno gwiazdy CSKA i mają z tego ... Matriego z Juventusu (Wiem, że wychowanek AC Milanu, no ale nawet kibice nie chcieli tego transferu).
2013.09.03, godz. 22:33, realomuerte
jezelo florentino nie zachowal prawa do jego wizerunku to kaka okazał się wiekszym wrzodem na dupie niz myslalem, nie dosc ze oddany za darmo to jeszcze bedzie bral pol pensji od realu (przez 2 lata). jajca
szkoda ozila, no ale jak chcial wiecej zarabiac to musial odejsc.
2013.09.03, godz. 22:27, Kula70
Czy Galiani to geniusz? Może.
Czy Kaka to kawał dziada? Z całą pewnością.
2013.09.03, godz. 22:25, ThomasBlank
MarceloGlamunio
Ale Real musi jeszcze zapłacić połowę pensji chociaż , bo taki był kontrakt , myślisz , że Milan by się zgodził na płacenie CAŁYCH 5 mln euro byłemu piłkarzowi?
2013.09.03, godz. 22:17, karol513
@Paktar,
U Pellegriniego właśnie chodziło mi o to, że zdobył bardzo dużo punktów, a i tak nie dało mu to mistrzostwa, bo to też za kadencji Péreza :)
Fakt, La Liga była bardziej wyrównana, ale śmiem twierdzić, że raczej było to spowodowane tym, że Real i Barcelona były słabsze niż są obecnie, nawet sporo słabsze. Od tego czasu nie tylko te dwa kluby się wzmocniły, ale i Atlético, Malaga, Valencia czy Athletic, ba cała reszta ligi jest mocniejsza, tylko te dwa kluby zrobiły jeszcze większy skok jakościowy od innych. Zobacz jak Athletic grał z MU w LE, jak Atlético zgniotło Chelsea czy nawet jak sobie teraz w eliminacjach radził Sosiedad. W ogóle teraz zazwyczaj wychodzą z grupy w LM 4 zespoły hiszpańskie. Po prostu jest teraz okres, gdzie Real i Barcelona są na niesamowicie wysokim poziomie i z pewnością jest to w naszym przypadku zasługa Péreza i jego transferów czy trenerów, którzy nie oszukujmy się, są dużo lepsi niż za kadencji Calderona.
Bayern też nie będzie na TOPie ciągle. Sądzę, że już ten sezon będą mieli słabszy. Guardiola niepotrzebnie chce zrobić drugą Barcelonę z Bayernu, a to się tam nie sprawdzi raczej, chociaż trzeba czekać. Skład w lidze mają najlepszy, w ogóle na papierze to TOP 3 na świecie.

A Calderona krytykuję nie za wyniki, a głównie dlatego, że sam nic takiego nie zrobił, jest zamieszany w oszustwa, a ciągle gada i narzeka na Real, na klub, którego był prezesem. Nic o tym klubie dobrego nie powiedział od kiedy odszedł, ciągle tylko krytykuje. Pérez też nie jest idealny, ale na pewno lepszy od tego pana.
2013.09.03, godz. 22:14, Demon Ognia
A co ma Adan do tego? Facet chciał odejść, nikt nie chciał płacić, to go wypuszczą za darmo, klub zachował się w porządku wobec niego.
2013.09.03, godz. 22:12, Matti25
Prawdę powiedział co do Gallianiego. To chyba najlepszy negocjator w piłce nożnej :)
2013.09.03, godz. 22:11, Dzixon
Galliani to geniusz, a Calderón to debil.. Tego gościa nie da się słuchać tyle w temacie..
2013.09.03, godz. 22:04, mazur197
Jeżeli dla tego Pana Galliani to geniusz to jak nazwać Péreza. Mimo sporej nie chęci do niego, po wczorajszym transferze Ozila, jak nazwać czlowieka, dzieki ktoremu klub moze kupic zawodnika za 65 mln i oddac go za darmo a mimo to,klub stac na przeprowadzenie transferu za 100mln. Galliani musi żebrać, bo inaczej jego Milan by nie przeprowadzil zadnego transferu. I ten idiota Calderon probuje w idiotyczny sposob przekonac ludzi ze Pérez zle zarzadza klubem. Jedyne sluszne wytlumaczenie jego zachowania, to chyba mega kompleks ze jemu sie nie udalo.
2013.09.03, godz. 22:03, Hadzi_RM
Krytykujecie, a akurat teraz ma trochę racji, chociaż niewiem skad informacja, że będziemy jeszcze dopłacać pół pensji, to jest przegięcie akurat
2013.09.03, godz. 22:00, J0hnny
Hmm ten gosciu chyba popija za duzo, moze stoickov mu polewa:)
2013.09.03, godz. 21:49, Paktar
karol513
W zeszlym sezonie Mou mial tyle samo punktow w PD co Schuster.1 rok Mourinho to mniej punktow niz Pellegrini.
Ale wtedy La Liga byla bardziej wyrownana,nie bylo az tak przepasci miedzy Barça i Realem nad reszta.
Bayern w 2007 roku nie byl mocny jak teraz,bo teraz Bayern jest prime time. Zobaczymy czy beda lepsi niz latach 99-02.

Calderon to cwaniak i oszust,ale nie rozumiem do konca krytykowania go za wyniki przy jednoczesnym wychwalaniu Mourinho. Albo sie jest konsekwentnym dla obu albo nie.
Glownie o to mi sie rozchodzi
2013.09.03, godz. 21:45, MaaLy77
So much Hate mozna by powiedziec skad w tym człowieku tyle nienawisci
2013.09.03, godz. 21:43, karol513
@Paktar,
tylko, że Mou ciągle miał świetne wyniki w lidze i niesamowitą ilość punktów w każdym z nich. Z taką liczbą punktów zdobyłby mistrza w każdym sezonie, kiedy prezesem był Calderon i to spokojnie. To samo z resztą Pellegrini.
Ich pech polegał na tym, że albo Barcelona miała najlepszy okres w historii, albo po porstu Barcelona miała sporo szczęścia, jak w poprzednim sezonie, głównie na początku, gdzie w końcówkach meczów strzelali zwycięśkie gole czy chociaż na remis. Chociaż nie można im odmówić walki do końca, to jednak w zeszłym sezonie byli od nas gorsi, tylko mieli więcej szczęścia. Gdyby za Calderona była taka Barcelona, to ani jednego mistrzostwa by wtedy Real nie zdobył, nie oszukujmy się. Nic by nie zdobyli.
A Roma wcale nie była taka mocna, może mocniejsza niż jest obecnie, ale był to poziom klubu obecnego Milanu/Interu, czyli nic specjalnego. Bayern też nie był taki mocny jak obecnie. Inna sprawa, że Realowi nigdy nie leżały niemieckie zespoły. Real Mou wygrałby z tamtymi drużynami spokojnie i doszedł dalej niż 1/8.
Pozdrawiam.
2013.09.03, godz. 21:40, minsio
On oglądał jakiś mecz Realu z Adanem w bramce? Chyba nie jeśli nazywa go 'nieprzeciętnym chłopakiem'.
2013.09.03, godz. 21:38, New_Divide
Galliani: Calderon to pajac

Hehe ^^
2013.09.03, godz. 21:36, Iker0
Odzywa sie ten, który wygrał wybory dzięki oszustwu. Brawo dla tego Pana
2013.09.03, godz. 21:35, Paktar
Calderon podal ciekawa informacje. Z tym Kaka to wcale nie musi byc nieprawda. Ricardo pokazal,ze na pieniadzach naprawde mu zalezy. I nie mowcie,ze nie.

Nie wiem czemu jest az tak krytykowany za wyniki. Za jego kadencji ktora trwala 2.5 roku Real zdobyl 2 mistrzostwa i superpuchar.Wiecej osiagnal Real z tym panem niz np. z Mourinho,ktory pewnym momencie przez grono userow uchodzil za najlepszego trenera w historii Realu. Jakby nie wyniki LM za Calderona(ale odpadli z Bayernem i Roma-wtedy to byl solidniejszy zespol niz teraz,a IMO glownym powodem dlaczego sie to stalo byla plaga kontuzji i urazow) to jego kadencje pod wzgledem sportowym ocenialbym na 4+. Tak oceniam na 4.

Ale pamietam o jego walkach.
2013.09.03, godz. 21:35, respect96
Masakra co typ wygaduje. Wielki znawca
2013.09.03, godz. 21:34, hooligun
vasyl86

Kogo wg Ciebie obrażam? Adana, który jest za słaby nawet na Castillię, czy Kakę, który przez lata tylko ciągnął kasę za siedzenie na trybunach nie dając nic w zamian? Klub mu zaufał, sprowadził za wielkie pieniądze, a on nas tylko doił. Może mam jeszcze zachwalać pseudo zawodników, którzy wpływają negatywnie na cały klub? Sorki, ale ja kibicuje Realowi, a nie jakiemuś zawodnikowi.
2013.09.03, godz. 21:33, Reggie
@vasyl86
a którego gracza Realu on niby obraził? ; )
2013.09.03, godz. 21:32, matireal1
Nie tęsknie za Kaka . Ale strasznie szkoda że Ozila sprzedali ...
2013.09.03, godz. 21:32, el Tomasso
Adan jest za cienki nawet na grę w Catilli
2013.09.03, godz. 21:30, jozek.lukasz
Hipokryta...
O prowizjach dla agentów za jego prezydentury nikt nie wspomina...
2013.09.03, godz. 21:30, sseth
2013.09.03, godz. 21:11, krolewski1922

jak go sprzedawali to też już nic nie potrafił :P
2013.09.03, godz. 21:27, 1a2s3d
Calderon juz dawno nic pozytywnego o Realu nie powiedział ciagle tylko sama krytyka irytuje juz mnie
2013.09.03, godz. 21:26, perez18
Heh znowu Calderon. W Polsce to się nazywa ból d..y.
2013.09.03, godz. 21:23, vasyl86
2013.09.03, godz. 21:20, hooligun

niezły z Ciebie kibic skoro obrażasz graczy klubu, któremu kibicujesz jak mniemam.
2013.09.03, godz. 21:22, RicardoKakaRM
"Spłaci połowę pensji przez dwa lata." Czego tu nie rozumiecie ? Chodzi o to, że Milan będzie płacił połowę jego pensji...

I nie rozumiem o co wam teraz chodzi. Calderon chyba pierwszy raz powiedział prawdę, a wy od razu napinka, bo w tytule "Calderon". Użyjcie trochę mózgu...
2013.09.03, godz. 21:20, hooligun
Czemu znowu wrzucacie wypowiedzi gościa, który powinien siedzieć w pierdlu. Adan lepszy od Casillasa?!? Co za idiota. Wystawianie Adana miało zmotywować Casillasa, ale twierdzenie, że jest lepszy od Ikera jest zwykłym debilizmem. Kaka? Jego transfer już dawno temu się zwrócił, teraz pozbyliśmy się tylko wrzodu na d..., przez co zaoszczędzimy mnóstwo kasy i zyskamy dodatkowe miejsce w składzie. A do grzania miejsca na trybunach można sobie wynająć kogoś za kilka euro.
2013.09.03, godz. 21:19, john7
Nikt go nie miesza z błotem, ale wypadłoby na siebie najpierw spojrzeć, przeanalizować swoje poczynania w trakcie prezesury. Wtedy mógłby jazgotać ozorem na prawo i lewo. Szkoda tylko, że facet po raz kolejny pokazuje swój bez jajeczny atak na Péreza. Calderon zapomniał już o swoich rządach. Widać kto jest inteligentniejszy. Pérez śmiej się z niego, masz pełne prawo. Kretyni od dawien dawna mają wiele do powiedzenia, a nasz był prezio jest w tym specem.
2013.09.03, godz. 21:15, w00ki3z
Calderon placze, bo nie zostanie prezesem jeszcze przez dlugi okres czasu ;)
2013.09.03, godz. 21:15, vasyl86
Po odejsciu Ozila trochę szkoda, że Kaka nie został prawda? :D
Tak czy siak on chce grać w podstawowym składzie, a w Milanie praktycznie nie ma konkurencji na swojej pozycji, więc osiągnie swój cel.
2013.09.03, godz. 21:11, krolewski1922
Sprzedali Kake ale teraz wraca jako 31 letni grajek,który nic już nie potrafi
2013.09.03, godz. 21:10, funRealMadrytCr7
może być :D
2013.09.03, godz. 21:10, AllCell
ten gosc ma sporo racji a wy z przyzwyczajenia mieszacie go z blotem.... zacznijcie czytac ze zrozumieniem a nie jak marionetki piszecie ze to frajer a Floro to bog.
2013.09.03, godz. 21:07, dumel0
wszyscy jada po nim, a jemu bardziej zalezalo na sukcesach klubu niz perezowi. to on zalatwil nam ronaldo, a kake perez kupil. perez sprzedal tez snijdera czy robbena za grosze, bo musial miec po swojemu.
a najlepsze jest to, ze wy wiecie wiecej niz on w kwestii kaki kontraktu.
2013.09.03, godz. 21:06, Matheo92
piotr1984

to był Julien Faubert ;p
2013.09.03, godz. 21:06, Kubik
Tak oczywiście,Real płaci pensje kace po transferze do milanu hahaha jednym slowem idiota
2013.09.03, godz. 21:05, ikerowa
Bo pewnie Kaka wróciłby do Milanu za darmo, gdyby dostawał szansy w Madrycie, tak, na pewno.
2013.09.03, godz. 21:05, MaCiesz
Trochę racji jednak ma bo to w końcu Real, gdyby Kaka grał w innym klubie i miał wracać do Milanu to by mieli kasę żeby zapłacić za niego nawet 15-20mln. To samo się tyczy Adana, na pewno dało się na nim zarobić nawet skromne 2-3 mln.
2013.09.03, godz. 21:04, john7
Calderonie pochwal się może jak to jest rok w rok odpadać z nędznym OL w 1/8 ligi mistrzów, zbierać tęgie baty od Barcelony, zrobić śmietnik z finansów Realu, o transferach szkoda już wspominać. Ojojo.. jak można pluć w swój talerz. Zresztą pluj dalej kiedyś będziesz musiał to wypić.
2013.09.03, godz. 21:01, Pawelt91
Tyle, że jedyny moment w karierze Adana, kiedy ten, był lepszy od Casillasa, miał miejsce w trakcie trwania kontuzji Ikera...
2013.09.03, godz. 20:57, Stósik1990
Może i na samym transferze (kupno i sprzedaż) Real stracił około 65 mln Euro, ale za to transfer się zwrócił marketingowo. Chociaż trochę jednak mogliśmy zarobić na Kace, ale cóż... Jak Ronaldo podwyższy pensję za kasę co miała trafić na konto Kaki, to wszyscy znów będą chwalić Péreza ;)
2013.09.03, godz. 20:54, Stósik1990
Calderonowi żal tyłek ściska :D

Wszędzie próbuje znaleźć dziurę w całym i każdemu wytyka błędy. Próbuje oczernić Péreza, bo wie, że gdyby miałby z nim konkurować w wyborach to poległby w przedbiegach ;) Pérez w jedno okienko transferowe zrobił więcej niż on przez całą kadencję i teraz próbuje na siłę udowodnić, że jest lepszy (z marnym skutkiem).

Calderon, ty już nie pijesz :D
2013.09.03, godz. 20:54, radoooy
wszyscy jedziecie po nim aż ciężko na to patrzeć. A co takiego powiedział prawdę?

MarceloGlamunio

Wydaje mi się, że on będąc tam ma większe pojęcie o pensji Kaki niż ty przed kompem ....w Polsce.
2013.09.03, godz. 20:53, RealMystery
To nie Galliani geniusz tylko Kaka słaby, skąd Galliani miał przypuszczać, a tym bardziej jaki miał wpływ na to że Kaka rozmienił sie na drobne. Zwykłe zrządzenie losu na korzysc Milanu i tyle
2013.09.03, godz. 20:53, janeksiry
Po co w ogóle publikować wypowiedzi tego gościa? Miał swoje 5 minut, to niech by pokazał jak się wszystko powinno robić, a nie teraz czeka tylko na błędy innych, żeby mógł je wytykać...
2013.09.03, godz. 20:53, New_Divide
Calderon geniuszu, mogłeś zadzwonić do starego znajomego Fauberta i zaproponować go Florentono, to ten nie musiałby takiego hajsu za Bale'a płacić.... Eh, mógł chłop pomyśleć o tym, no mógł.
2013.09.03, godz. 20:52, duckland
Dobrze ze jak ty byles to swietowalismy sukcesy.

1/8 1/8 1/8

dziekuje
2013.09.03, godz. 20:52, Don RAUL
co on pali?

juz nie pamieta jak latał za kaką i obiecywał go w kampanii wyborczej?!
2013.09.03, godz. 20:51, kamilcz1
piotr1984

Faubert?
2013.09.03, godz. 20:50, MarceloGlamunio
Calderon pluje jadem nie majac pojecia o pensji Kaki która bedzie placil Milan, bo z jakiej racji mialby placic Real..
2013.09.03, godz. 20:49, radoooy
SkromnyCzlowiek mylisz się Robben , Snijder, Negredo czy Huntelar odchodzili gdy przychodził Ronaldo,Kaka,Benz i Xabi już za kadencji Péreza
2013.09.03, godz. 20:48, RealNajlepszyJest
@SkromnyCzlowiek

źle pamiętasz, sprzedali go już za Péreza
2013.09.03, godz. 20:48, Wojtek005
SkromnyCzlowiek

Sneijdera sprzedał niestety ale Pérez.

Choć Ramon swoje za uszami też ma. i to bardzo wiele. nie wiem po co on się w ogóle wypowiada, jeśli nikt go nie słucha.
2013.09.03, godz. 20:48, piotr1984
Calderon był najlepszy z transferem tego ziomka z West Hamu nie wiem jak mu tam było. Ale wiem, że spał na ławce rezerwowych.
2013.09.03, godz. 20:45, patryk1928
w tedy bronił Adan żeby zmotywować Ikera do pracy :)
2013.09.03, godz. 20:45, Panek666
Oczy mętne jak u Macierewicza:]
2013.09.03, godz. 20:44, Reggie
Calderon i jego mistrzowski popis 'bólu dupy'...
2013.09.03, godz. 20:43, Robinsoon007
a panu to my juz dziekujemy :)
2013.09.03, godz. 20:43, papalolo
prosze o nie dawanie zadnych wypowiedzi tego pana na tej stronie bo az odechciewa sie zagladac tu jak sie czyta takie populistyczne debilizmy
2013.09.03, godz. 20:42, Marianoitaliano96
No, z tym ze odzyskal zawodnika o 2 klasy gorszego.
2013.09.03, godz. 20:42, plewkad
@ Real_Leon
pewnie wszystko załatwia na swoją smutną minę, z którą jest pokazywany w każdym newsie ;d
2013.09.03, godz. 20:41, SkromnyCzlowiek
Krytykować to potrafi, ale jeśli dobrze pamiętam to za jego kadencji sprzedali Sneijdera za nędzne 18 mln..Hipokryta beznadziejny.
2013.09.03, godz. 20:41, Real_Leon
Tu akurat ma rację. Ściągnął Ibre za marny gorsz, De Jonga za 2 mln euro, Balo za 20, teraz Kaka. W żuleniu jest najlepszy ;)
2013.09.03, godz. 20:41, Reggie
czyżbyśmy jeszcze nie zdążyli poznać wszystkich szczegółów? ; D
2013.09.03, godz. 20:40, JedynyPolakWRealu
o czym on mowi? to jak to z kaka wkomcu?
2013.09.03, godz. 20:40, plewkad
jak to "spłaci połowę jego pensji przez następne dwa lata"?
2013.09.03, godz. 20:40, pitun2410
Co on pierniczy z tą pensją Kaki ? Oddajemy go za darmo ale Kaka w Milanie zarabia 5 mln euro i to Milan płaci całość kwoty.
2013.09.03, godz. 20:39, crack12
Słuchać gościa już nie mogę.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama