REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2013.04.04, godz. 15:14, El Jarek / marca.com

Melo: Gdyby nie wyrzucenie Naniego...

– Real wydał mi się bardzo silną drużyną, nie ma wiele do dodania. Było 3:0 i tyle. Real jest faworytem, to bardzo dobra ekipa i wiedzieliśmy już przed spotkaniem, że są bardzo silni – powiedział Felipe Melo na antenie Radio MARCA. – Jednak sądzę, że gdyby nie wyrzucenie Naniego, to awansowałby Manchester United.

– Rewanż? Kibice bardzo pomagają, ale nie grają. Musimy być bardziej skoncentrowani niż byliśmy tutaj.

– Cristiano to bardzo dobry piłkarz, ale Leo Messi jest najlepszym zawodnikiem świata ze sporą przewagą.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Liga Mistrzów 2012/13

Komentarze

2013.04.06, godz. 07:21, RealNoskos
Najpierw mówią, że chcą wygrać, a teraz dostali w **** i odwracają kota ogonem. Przegrać z Realem to duma!
2013.04.05, godz. 22:42, bananaisdabomb
Messi i Ronaldo to obecnie najlepsi piłkarze na ziemi. Jedni preferuję Ronaldo, inni Messiego. I nawet jeżeli Ronaldo jest lepszy od Messiego, to Messi jest od razu za nim, a jezeli to Messi jest lepszy, to Ronaldo od razu po nim. Więc to gadanie o dużej przewadze, to po prostu nie obiektywna opinia, kogoś kogo bardzo boki porażka z Realem. :/
2013.04.05, godz. 13:02, raul07witek
Melo ze jest na boisku zauwazylem w 42 minucie dopiero... taki dobry zawodnik
2013.04.05, godz. 02:13, RegisE
Ale dyskusje. Prawda może w oczy "koleć", ale jest jednak taka, że gdyby nie wyrzucenie Naniego to MU przegrałby w 11.
2013.04.05, godz. 02:12, RegisE
Ale dyskusje. Prawda może w oczy "koleć", ale jest jednak taka, że gdyby nie wyrzucenie Naniego to MU przegrałby w 11.
2013.04.04, godz. 23:42, Kleko
Hahahahahahahahaha - z wszystkich tych napinaczy poniżej xD Pompa a Was wielka!
2013.04.04, godz. 23:36, iker1016
Kazik Staszewski:"Gdyby mama miała f**ta to by była ojcem..." dziękuję :)
2013.04.04, godz. 22:42, jarek10
Gościu co ty wygadujesz???
2013.04.04, godz. 21:58, Joaquin79
Może nie farseloński , ale gość po prostu nie umie przegrywać . Dostał złoty śmietnik w 2009 roku chyba albo 2010 dla najgorszego gracza ligi :P
2013.04.04, godz. 21:44, trueman
Falklands, a właściwie chłopczyku o imieniu Mateusz, który jak widzę nie przekroczył lat 15, no chyba żeś taki zniewieściały. Proponuję porównaj sobie statystyki z ostatnich lat, liczby nie kłamią i jednoznacznie przemawiają na korzyść - jak to nieładnie napisałeś "karła". Gole (wiem, wiem przecież jest Insiesta i Xavi, a dodatkowo Messi to napastnik, ble ble...), asysty (miazga na niekorzyść Cr7, choć to przecież skrzydłowy), dryblingi, podania otwierające, czytanie gry i wiele innych aspektów, które decydują o tym, że Cr7 jest wybitnym piłkarzem, ale Messi jest level wyżej. Reprezentacja, porównaj ich sobie i przy okazji zapytaj Igłę i DiMa co myślą o swoim kapitanie. Sorry Messi gra w barcelonie i tego nie zmienimy, a chore i bezrefleksyjne zamiłowanie do Cr7 w niczym mu nie pomoże. Polecam porównania na Castrolfan.
2013.04.04, godz. 21:33, GreenupiHM
Gdyby babcia miała wąsy.. Widać ,że gość nie miał nic ciekawego do powiedzenia.
2013.04.04, godz. 21:27, merowing
Przepraszam, ale dlaczego tak was boli, że ktoś przedstawia swój pogląd na dany temat???

Czy jak rozmawiacie z kimś i się z tą osobą się nie zgadzacie to też jesteście tacy zadufani w sobie. "Tylko ja mam racje, Tylko ja wiem co dobre, Tylko ja wiem co jest prawdą.

Nie chcę uogólniać wszystkich kibiców realu, ale oglądając wypowiedzi pod newsami można dojść do spostrzeżenia:

Kibic relu= egocentryk

Ludzie więcej dystansu:), bo pęknięcie z tego nadęcia, że ktoś uważa inaczej niż wy:p
2013.04.04, godz. 21:22, maciek90ldz
boli go porażka.
2013.04.04, godz. 21:21, qba300
Masz rację,to jak najbardziej przemawia za Ronaldo.Ale myślę że cała trojka poradziłaby sobie,przykład David Silva,Mata,czy Hazard zawodnicy świetnie wyszkoleni technicznie o dość ubogich warunkach fizycznych,a jednak dają sobie świetnie radę w Anglii.To jest tylko moje gdybanie,ale to Ronaldo ma to doświadczenie i sprawdził się w 100% w ManU i teraz w RM.
2013.04.04, godz. 21:11, kubek23
owszem są aspekty, w których to messi jest lepszy i być może ogólnie jest lepszy chociaż nie da się tak porównać i jednoznacznie powiedzieć. Chciałem tylko powiedzieć, ze nie uważam iż messi nie jest aż tak dużo lepszy jeśli w ogóle. Jest jeszcze jedna rzecz która przemawia za Ronaldo. Był najlepszy w Anglii i od razu odnalazł się w Hiszpanii więc gdyby leo odszedł i sprawdził się np w Anglii to byłaby większa pewność jeśli już. To samo dotyczy Xaviego i Iniesty!
2013.04.04, godz. 21:10, NestRM
japa koniu :D
2013.04.04, godz. 21:02, jojek09
A gdyba babcia wąsy miała to by dziadkiem została
2013.04.04, godz. 20:58, qba300
Ale ja nie mowię,że Ronaldo nie pracował.Pracował bardzo cięzko i za to go cenię.Ale jak Ronaldo jest lepszy od Messiego w główkach,czy ma lepszą slabszą nogę,to Messi jest lepszy w rozgrywaniu,ma wiecej asyst i lepszą kontrolę piłki.
2013.04.04, godz. 20:43, Froggen
Ma rację, nie spinajcie dupy, ale gdyby nie wyrzucenie Naniego to naprawde nie dalibyśmy rady.
2013.04.04, godz. 20:41, kubek23
qba300...
ja również kibicuję od wielu lat bo już od 18 mniej więcej i trochę też znam się na piłce i wcale nie uważam żeby messi miał aż taką przewagę na Ronaldo! Owszem messi urodził się z nieprawdopodobnym talentem, który podparty medykamentami dziś daje mu pozycję którą ma ale Ronaldo od zawsze ciężko pracował i ciągle się rozwija w przeciwieństwie chyba do leo bo na pewno Cristiano ma lepszą słabszą nogę niż messi jak i grę głową itd. Poza tym pamiętajmy, że leo jest środkowym napastnikiem a Ronaldo skrzydłowym a to jest różnica i na boisku i w statystykach. Nie dajmy się zwariować! messi jest niesamowity ale Bogiem nie jest i nie będzie! Hala Madrid!!!
2013.04.04, godz. 20:29, Don RAUL
japa!!!!!
2013.04.04, godz. 20:28, mutikax
dostal 3:0, jedyne co zrobil w meczu to kilka slabych strzalow z dystansu
to dupka go boli
2013.04.04, godz. 20:28, Mi26
Miało to trochę taki wydźwięk jakby chciał powiedzieć, że z Manu poszło by im lepiej.
2013.04.04, godz. 20:18, qba300
Kibicuje Realowi od wielu lat,jestem fanatykiem,ale z bólem serca przyznaje że Messi lepszy od Ronaldo.Ma lepszą technikę,zawsze otacza go 3,4 pilkarzy a on sobie z nimi radzi.Ronaldo jest swietny,ale to jest typ atlety.Szybki,skuteczny,piekielnie mocne uderzenie,ale to Messi potrafi na przestrzeni 2,3 metrów zrobić 3 obrońców,cały czas ma pilkę przy nodze,Ronaldo raczej stawia na szybkość i kondycje,choć niektóre jego zagrania są genialne.Z bólem to przyznaje,ale to Barça ma w składzie najlepszego zawodnika świata.Możecie mnie hejtować,ale wyraźiłem tylko swoja opinie.Pozdrawiam.
2013.04.04, godz. 19:59, ostry777
Gdybyście pani Melo coś grali a nie tylko kłapali tym dziobem przed meczem jak to będziecie walczyć itd to by coś z tego było, a tak dostaliście lanie kebaby i teraz kłapiecie takie głupoty gdyby...
2013.04.04, godz. 19:57, KrystianM98
hejter glupi
2013.04.04, godz. 19:50, peciak
edzik1313

ja prawie nic nie pisze na stronie Barçy bo zaraz mam milion minusów, tam jest jeszcze więcej dzieciarni i pseudo fanów. Dlatego wolę podyskutować tutaj.
2013.04.04, godz. 19:47, edzik1313
peciak

a już nie przesadzaj, myślisz że banda chamów odwiedza tą stronę? mylisz się , oczywiście ekstremiści są no ale gdzie nie ma??? na stronce barcy też strach się odezwać z krytyka bo zaraz ch*je, Sreal itd... ale normalni tez tam są z którymi można cos pogawędzić ale niestety samo porównywanie osiągniec Messiego i Ronaldo zawsze kończy się kłótnią na każdym portalu....
2013.04.04, godz. 19:45, krolewski1922
Melo gdyby nie Korner to by gola dla man utd nie było
2013.04.04, godz. 19:40, raul_gonzales7
przegral i teraz wymowki
2013.04.04, godz. 19:38, peciak
Falklands

W sumie to co chciałem to już napisałem. Ronaldo jest świetny, ale nikt mi nie wmówi, że jest najlepszym piłkarzem. Właście to poza reprezentacja Portugalii i piłkarzami Realu prawie nikt nie mówi o Ronaldo jako najlepszym, a prawie najlepszym mając na uwadze Messiego. Czytałem biografie Messiego i mieszkał on sam z ojcem w Barcelonie od 13 roku życia, do tego chorował na niedobór hormonu wzrostu. Do tego doznał ciężkiego złamania, nie można było go zarejestrować itd. Samo to, że nazywasz go karłem powinno dyskredytować Cie w dyskusji na jego temat. Okaż szacunek i go wymagaj. Niestety mentalność wielu kibiców Realu (bądź raczej Ronaldo) nie pozwala na uznanie dokonań Messiego. Mówicie, że bez Iniesty i Xaviego nic nie gra, że jest sterydziarzem, że strzela ogórkom na pustą, że gra na ataku dlatego tak dużo strzela. Wszystkie te argumenty można z łatwością obalić. Ronaldo jest wybitnym piłkarzem i zawsze tak mówiłem. Nie pasował mi tylko jego styl bycia, jednak zmienił się znaczenie pod tym względem, z wiekiem dojrzał emocjonalnie i teraz jest prawdziwym liderem na boisku. Nie mam się do czego przyczepić, nie wyzywam go od pedałów czy lalusiów. Oczekuję szacunku, niestety niewielu tutaj go posiada.
2013.04.04, godz. 19:32, patriota11
Cristiano to nie bardzo dobry piłkarz tylko najlepszy na świecie .A Real to najlepszy klub na świecie.!Hala Madrid!
2013.04.04, godz. 19:32, Pablo Rouvie
slabeusza Melo boli 3-0...
2013.04.04, godz. 19:30, patriota11
Nie zgadzam się z ani jednym słowem tego piłkarza.(widać komu kibicuje)
2013.04.04, godz. 19:25, Falklands
Peciak.

Weź już przestać pisać bo zaraz doprowadzisz do jakiejś wielkiej kłótni z przeklinaniem itp. a tego nie chcemy. Piszesz na stronie najlepszego klubu w histori że jego gwiazda (CR7) jest gorsza od jakiegoś karła. Wiem że Messi gra na bardzo wysokim poziomie, ale nie na takim co CR.
1) Poziom Messiego w reprezentacji jest jak na kogoś kto zdobył 4 Złote Piłki ( nie powinien) jest żałosny. Wiem że wszyscy głupi uważają że zdobył ją zasłużenie. Ale spójrzcie na to... Kto zdobył Puchar Włoch, Ligę Włoską, Ligę Mistrzów i został Vice Mistzrem świata, zostając najlepszym strzelcem turnieju..... Snajder,a kto dostał złotą piłkę...... Messi
2) Cristiano Ronaldo doszedł do Realu długą i krętą drogą. Już w wieku 12 lat wyjechał ze swojego rodzinnego domu. A po co? By grać w piłke nożną. Więc zanim napiszesz że Messi jest lepszy od CR7 porządnie się zastanów nad pójściem do lekarza.
3) Real symule?!? Gościu idź się lecz! Jeżeli ktoś ma konto na Facebooku to niech napisze ,, Oglądam Barcelone więc wiem co to aktorstwo i zobaczy zdjęcia. Mogę się zgodzić że CR7 nurkował w ManU, ale w Realu nie. Kończę ten punkt ulubionym tekstem Barcelony: Barça to więcej niż klub to teatr.
Peciak,
Jeżeli masz coś do powiedzenia zapraszam do dalszej dyskucki
Hala Madrid!!!
2013.04.04, godz. 19:22, koksik112
Boli 3:0, boli...
2013.04.04, godz. 19:18, szymo567
mnie też to denerwuje ikerowa.
obydwaj są świetni(Ronaldo i Messi),ale to Ronaldo jest lepszy(przy-
najmniej według mnie) ile ma lat Ibrahimović jest starszy(30 lat) i moze być wyższy od ronaldo, jak kiwał Ronaldo w wieku Neymar'a, Drogba strzela z dystansu i głową tak samo jak Ronaldo może nawet trochę gorzej Walcott jest młodszy(24lata) więc może być szybszy od Ronaldo w jego wieku Ronaldo biegł chyba szybciej od niego, Messi gra na środku ataku, a Cristiano na skrzydle i tak Ronaldo strzela dużo goli jak na skrzydłowego, inni zawodnicy Anży zarabiają o wiele mniej od Eto, a Real jeszcze musi zapłacić takim zawodnikom jak Ozil, Alonso i wielu innych.
2013.04.04, godz. 19:08, REALcampeón
"..ze sporą przewagą?"
ciekawe czego?
niesłusznie przyznanych złotych piłek.

Melo grał wapno. sądziłam że galata jest mocniejszy...ogórki nic więcej.
2013.04.04, godz. 18:59, DanielRM
Ku*wa, ja tam chce, żeby nam sędziowie pomagali, mam to gdzieś, co inni powiedzą. Tyle co nas okradali w ostatnich latach to jeszcze długo tego nie oddadzą. Jak to mówią kibice Barki 'za kilka lat i tak nikt nie będzie pamiętał' :P
Bez spiny ;)
2013.04.04, godz. 18:58, Wzmachol
Oj już wszyscy ostro pier*olą o tej kartce Naniego... Z początku też mi się wydawało, że niesprawiedliwa, ale po tyle wnikliwych powtórkach stwierdzam, że Nani mógł spokojnie dostać jeszcze jakiś mecz zawieszenie. To nie był faul widmo jak Pepe na Alvesie. tylko perfidne kopnięcie w plery...
2013.04.04, godz. 18:47, matireal1
A przed meczem co innego gadaliście ... Że się nie boicie , wygracie i wgl. A teraz co ? Wymówka gdyby nie kartka dla Naniego ? Co wy wgl. gadacie ...
2013.04.04, godz. 18:46, peciak
FranekNeymar11

Jak już coś przytaczasz rób to dokładnie. Tak się składa, że poza 2 msc w 2004 roku Portugalia nie zdobyła żadnego medalu. 4 msc w 2006 i odpadnięcie w półfinale w 2012.

Messi również nic nie wygrał, poza Olimpiadą w 2004 z Argentyną, gdzie był uznany najlepszym graczem turnieju, miał 17 lat.

Obecnie pod względem statystyk prezentują się podobnie, Ronaldo ma 20 występów więcej w seniorach, bo jest 2 lata starszy. Reprezentacje to specyficzny temat. Gdyby Messi zdecydował się grać dla Hiszpanii (a miał taką możliwość) to dzisiaj mielibyśmy do czynienia z legendą.
2013.04.04, godz. 18:35, peciak
edek1992

Jest najlepszy od 4 lat, jak długo będzie to kwestia otwarta. Moim jednak zdaniem chociażby dopóki nie wygra MŚ to nie poprę tezy, że jest najlepszy w całej historii albo jak co poniektórzy piszą (sic!) że jest bogiem. Wszystko jest jednak otwarte. Jednak już do grona najlepszych powoli zaczyna pukać Bale, jak Neymar potwierdzi klasę w Europie to również będzie kandydatem do zdetronizowania Messiego i Ronaldo. Jednak póki co obaj są ponad wszystkimi innymi i to z dużą przewagą.
2013.04.04, godz. 18:25, adimiszczu
A poza tym znowu wraca do kartki.. CO o myśli, że jeżeli wylosowali by United, to by ich pokonali...?
2013.04.04, godz. 18:21, FranekNeymar11
@peciak... chcesz się bić na argumenty pod tym względem? ok. Ronaldo- wicemistrz Europy w 2004 roku.. miał 18 lat ;) 3 bądź 4 miejsce na mistrzostwach świata 2006.. 3 miejsce na mistrzostwach europy 2012.. skończyłem. leżysz na deskach. tylko mi nie mów że Messi nie ma ME bo ma Copa America a tam jest urugwaj brazylia i dłuuuugo długo nic. a ty mi tu ze statystykami które dały Argentynie.. czekaj.. tak pi razy oko.. NIC ;)
2013.04.04, godz. 18:20, raul_endymion
Co za półgłówek, dostali lanie, to zaczyna wyjazdy z Nanim, Messim.
Nie popłacz się.
Mam nadzieje, że Mou nie odpuści i spiorą ich również w tym ich słynnym stambulskim piekle.
2013.04.04, godz. 18:20, dudek890
2013.04.04, godz. 17:41, ManitaManita

NO Karim faulował identycznie też walnoł ciosem kung fu w żebra przeciwnikowi. Ten faul Karima to była zwykła nakładka a nie łamacz żeber.
2013.04.04, godz. 18:18, dudek890
Gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem
2013.04.04, godz. 18:18, JMC8
Gdybanie jest beznadziejne, rzeczywistość jest inna i takie pierdzielenie i tak niczego nie wnosi. Szkoda, że nikt nie zauważył jak Rafael zastąpił De Geę i wybronił główkę bodaj Higuaina. W każdym razie należałem do zwolenników decyzji Cakira, ale wczoraj Benzema zrobił bardzo podobnie i tu powinna być kartka (żółta). Nani też powinien otrzymać żółtą, niestety z bólem serca przyznaję, że Portugalczyk nie powinien ujrzeć czerwa. Co do spekulacji o karnych na Bernabéu- faul Ramosa owszem, ale ręka Khediry? To byłby mocno naciągany karny, przecież on sobie nie przyjął piłki na rękę specjalnie, może na slow- mo, to tak wyglądało, ale to było ledwie pyknięcie w rzeczywistości.
W każdym razie gdybanie to nic innego jak nie umiejętność pogodzenia się z losem, równie dobrze gdyby zawodnicy Realu w ogóle nie wbiegli na boisko, byłoby z 130-0 -.- Real zasłużenie gra dalej, mimo decyzji Cakira, ManU po prostu ustawiło autobus i mieli szczęście, że Ramos jest na tyle bez formy, że sobie strzela bramki. Może jak odpocznie w Stambule to znajdzie czas obejrzeć powtórki i naprawić błędy, które wychwyci?

Hasta el Final!
2013.04.04, godz. 18:16, ikerowa
ikerowa
"...Denerwuje mnie tylko to, że Messiego uważa się za Boga piłki nożnej."

Rozumiem, że fakt że cześć kibiców RM ma podobne zdanie nt. CR7 denerwuje Cię mniej ;) ?
mvBasten

Nie. CR nie denerwuje mnie w ogóle. Messi też mnie nie denerwuje- po raz któryś napiszę, że doceniam jego talent i to co robi na boisku, ale po prostu nie cierpię, jak ze zwykłego człowieka robi się Boga. Mam też wrażenie, że niektórzy uważają, że nienazwanie Messiego Bogiem futbolu jest grzechem.
Ja też mogę powiedzieć, że osoba, która jest moim autorytetem, jest Bogiem i zostanę przez niektórych wyśmiana.
Szacunek owszem- ale jestem przeciwko nadawaniu nie wiadomo, jakiej chwały Messiemu.
2013.04.04, godz. 18:12, martinez_rm
ManitaManita

Dlaczego w Twoich pkt brak takiego : Man.Utd v Real Rafael wybija piłke REKĄ z bramki a sedzia ani nie dyktuje karnego dla Realu ani nie daje czerwonej kartki obrońcy United?! :D ( Śmiech) pkt mega tylko brakuje w nich sytuacji z Refaelem :)
2013.04.04, godz. 18:09, 92 Karmazyn
Manitamanita
Podejrzewam że jesteś fanem Barcelony, ok szanuję to, ale daruj sobie te wypociny, mecz meczowi, sędzia sędziemu nie równy, więc nie porównuj poszczególnych fauli, piłka nożna pokazuje że raz w takiej sytuacji sędzia sięgnie po kartkę a drugim razem jej nie pokażę taka jest piłka. Faktycznie być może było kilka błędów na naszą korzyść, ale tak jak mylą się w naszą stronę tak mylą się również na korzyść innych klubów w tym waszego. A jeśli chodzi o punkt 3, z tego co się orientuję bramkarz w swoich pięciu metrach jest nietykalny więc nie wiem o jakiej kartce czy nawet faulu tutaj mówimy....
2013.04.04, godz. 18:07, edek1992
peciak

masz plusa za to, że nie bluzgasz, nie obrażasz, ale jesteś zaślepiony i to uniemożliwia mi prowadzenie dyskusji z tobą. dla ciebie Messi był, jest i będzie najlepszy i tak to skończmy.
2013.04.04, godz. 18:06, marco9512
Melo ty ciołku..

Pykasz w marnym klubiku to musisz się pokazać w mediach..

Inna sprawa, że gdyby sędzia ODGWIZDAŁ rękę Rafaela to też Real by awansował. Zresztą, to wcale nie powiedziane, że Real by nie awansował..
Gdyby babcia miała wąsy..
2013.04.04, godz. 18:04, peciak
lis1981

równie dobrze mogę oglądać tysiące filmików z chamskich i niekiedy brutalnych zagrań Królewskich. Nie jestem tutaj po to, żeby się kłócić czy coś udowadniać, tylko merytorycznie dyskutować. Fakt, że Sanchez i Alves często się zbyt łatwo przewracają nie świadczy o tym, że nie robi tego Ronaldo czy Di Maria.

Co do Casillasa ma on osobną kategorię w moim sercu. Bardzo go szanuję i lubię, jako kibic również reprezentacji Hiszpanii. Jego zachowanie zawsze było wzorowe i w momencie największych napięć to on pierwszy zadzwonił do Puyola i Xaviego. Mimo wszystko do ZP jest niewielu większych kandydatów od niego i ocierał się moim zdaniem niedawno o podium. Ciężko jednak rywalizować z Messim i Ronaldo.
2013.04.04, godz. 17:57, peciak
FranekNeymar11

Zabawne, że mówisz o reprezentacji, gdzie Messi jest viceliderem strzelców do kwalifikacji Mundialowych. Sam jest 3 najlepszym strzelcem w historii w wieku 25 lat. Temat już nieaktualny od jakiś 2 lat. Odkąd przestali szkalować Messiego w argentyńskich mediach i dali mu kapitana, gra rewelacyjnie.
2013.04.04, godz. 17:55, lis1981
peciak
przy okazji jako Juror ZP wspomnij chociaż o Casillasie... który np wygrał Hiszpani ME i razem z CR La Ligę dla RM
2013.04.04, godz. 17:53, lis1981
peciak
Ty natomiast jesteś potwierdzeniem reguły że głupich nie sieją:)

Ludzie dajcie spokój brak słów na bordowo-granatowych niedowartościowanych dzieciaków. Chłopaki wpiszcie w youtube barcelona cheaters and actors obejrzyjcie film a potem się wypowiadajcie na temat sędziowania....

Varane czerwo, karny po zagraniu Khediry ale że Ozil był faulowany to cisza i nie wspomną nawet jak Pepe połamał nogę Daniemu "Marnemu Aktorowi" Alvesowi.
2013.04.04, godz. 17:50, peciak
kamilcz1

Nie mówię, że kreacja jest tą cechą która jest najważniejsza. Nie umniejszam cech i umiejętności CR, ale to co robi na boisku Messi jest niepodrabialne. Po prostu drugiego takiego nigdy nie było i raczej nie będzie, a do tego dokłada masę goli i asyst, co się przekłada na masę tytułów. Zgodzę się, że R10 miał również taką cechę, jednak był na topie bardzo krótko. Strzelał piękne i ważne gole i miał podobny albo nawet i większy wpływ na grę swojej drużyny niż ma Messi czy Ronaldo. Jednak nie wymienia się go razem z Pele i Maradoną, bo okres jego chwały był zbyt krótki.

edek1992

Messi mnie osobiście zawiódł w tylko w tamtym roku, w 2 meczach o cały sezon (dwumecz z Londyńczykami i mecz o Ligę z Realem). W innych ważnych strzela. Strzelał w dwóch finałach LM, strzelał w półfinale z Realem. Strzelał w finałach Pucharu Króla. On praktycznie zawsze strzela i gra dobrze. Jednak czasem w otoczeniu 4-5 graczy i niemiłosiernie koszony równo z trawą nie pokazuje swoich możliwości. Zostawisz mu 1m2 przestrzeni, a zaraz coś zmajstruje.

OmarRM
co do ZP wielu nie wie, że od 2010 roku zmieniła swoje kryteria przyznawania tej nagrody. Teraz to FIFA ZP. Ja osobiście rozpatruję tę nagrodę dwojako: dla najlepszego piłkarza (a tym wg mnie i większości od kilku lat jest Messi co potwierdzają 4 nagrody z rzędu) i na najlepszego w danym roku (wówczas w 2010 pierwsza trójka powinna wyglądać następująco Xavi, Sneijder, Messi) Holender rozegrał spektakularną połowę roku. Tak połowę, po MŚ zapadł na anemię i w rundzie jesiennej praktycznie nie grał, a jak grał to potykał się o własne nogi. Już nie wrócił na tamten poziom, w końcu odszedł do Galata. Xavi natomiast miał znakomite MŚ i świetną rundę jesienną i to on moim zdaniem wtedy zasłużył (Messi 3 bo nie osiągnął wiele na MŚ). Teraz zadajmy sobie pytanie czym jest ta nagroda, czy dla najlepszego ogólnie, czy najlepszego w danym roku (bo to nie jest to samo).
2013.04.04, godz. 17:50, lis1981
ManitaManita
naprawdę brak słów... wiesz że jest strona dla sfrustrowanych gimnazjalistów? to fcbarca.com
2013.04.04, godz. 17:47, FranekNeymar11
@peciak.. nie chce mi sie marnowac czasu ale po pierwsze Ronaldo jest szybszy od Walcotta.. sprawdź w rankingu.. po drugie Ronaldo lepiej głowkuje od Ibrahimovica bo ma lepszy wyskok.. Klose zresztą też.. po trzecie. Neymar lepszy drybling??? Wnioskujesz to po tym jak objeżdża kolesi w brazylii? W Hiszpanii by się na to nie nabrali. W Angli by go połamali i odechciało by mu się skakania nad piłką. Ronaldo by przepchnął bark w bark 4 Neymarów i 4 Messich ;) poza tym.. skoro taki kozak z niego to niech to udowodni w reprezentacji bo kiedy nie ma Xaviego czy Iniesty to Messi gaśnie do połowy. Smutne. Ale prawdziwe. END OF STORY.
2013.04.04, godz. 17:41, ManitaManita
bo taka jest prawda
Przecież od ponad miesiąca Real jest na siłę, w chamski sposób przepychany dalej przez sędziów:

1. Pierwszy mecz Real-ManU: Varane nie dostaje czerwieni choć wyciął z trawą wychodzącego sam na sam zawodnika ManU;
2. Ostatnie GD z nami na SB: nieuznany ewidentny karny w ostatnich minutach;
3. Niepokazanie czerwieni Lopezowi i nie przyznanie karnego dla Manu, gdy przy piąstkowaniu zamiast w piłkę centralnie trafił pięścią w twarz Vidica - za taki sam faul (tylko zamiast pięścią, to nogą był faul) w drugiej połowie wyleciał Nani;
4. Wczorajszy mecz: Benzema identycznie sfaulował jak Nani-zamiast w piłke trafił w zawodnika Galaty. Nawet żółtej sędzia nie pokazał. O karnym po tym, gdy Khedira zwyczajnie przytrzymał piłkę w powietrzu w polu karnym nie wspomnę. No i akcja Buraka, gdy Ramos sfaulował go w polu karnym, a sędzia...nie pokazał karnego tylko z kapelusza dał żółtą Burakowi.

W każdym ważnym meczu dla Realu sędziowie w newralgicznych momentach meczu gwiżdżą dla Realu. To jest pewna prawidłowość w meczach Realu. To jest systematycznie powtarzająca się prawidłowość. Dziwna prawidłowość....
2013.04.04, godz. 17:37, OmarRM
tryumfów*
2013.04.04, godz. 17:37, cr721
nudzi mnie to porównywanie kto jest lepszy, te nagrody typu złota piłka, 11 roku, bramka itp. messi jakby nie zagrał ani jednego meczu w całym roku i tak by wygrał bo jest podobno najlepszy to jest bez sensu
2013.04.04, godz. 17:36, OmarRM
peciak
A jak wytłumaczysz Złotą piłkę dla messiego za rok 2010?
Wesley Sneijder w tamtejszym roku wygrał z Interem Serie A, Ligę Mistrzów i puchar Włoch. Do każdego z tych trymfów się bardzo przyczynił oraz dostał nagrodę dla najlepszego pomocnika w europie za sezon 2009/2010. Był liderem swojej reprezentacji na mundialu w RPA gdzie strzelił na nim 5 bramek i był jednym z 4 Króli Strzelców oraz doprowadził Holandię do finału tych rozgrywek. ZP dla niego nie podlegała dyskusji.
2013.04.04, godz. 17:30, OmarRM
Ludzie Ludzie..messi nawet zwycięstwa w Lidze Mistrzów by nie mia, gdyby nie sędziowie.
2013.04.04, godz. 17:30, swiat wedlug kiepskich
Dobrze że szybko skończył pier..olić. Zobaczymy jeszcze w rewanżu i jak Psg wyrypie jego ulubioną drużyne:)
2013.04.04, godz. 17:25, parafian94
i co teraz napłynie fala newsów z płaczem graczy Galaty boże kochany przegrali i tyle trza było się skupić bardziej na grze a nie gadaniu że się nie boicie bo do półfinału LM nie przejdzie się grając tylko do przodu (chociaż nie wiem czy im to wczoraj wychodziło bo meczu nie oglądałem) bo dalej żeby przejść trzeba grać przede wszystkim konsekwentnie i dobrze z tyłu a nie byle do przodu
2013.04.04, godz. 17:24, edek1992
peciak

nie gra tak jak grał kiedyś ... umówmy się. teraz strzela masę bramek, które świadczą, że jest nadal TOP, ale po za ich ilością nie ma w nich nic nadzwyczajnego - w dodatku tym sezonie nawet ilością asyst nie imponuje w porównaniu do ubiegłych sezonów.. poniekąd jest to efekt marnej skuteczności partnerów, ale nie tylko. najważniejszym jednak aspektem jest to, że w ważnych meczach Messi gaśnie ... kiedy zagrał genialny mecz w ważnym meczu z piłkarskim TOPEM? bardzo rzadko mu się to zdarza.. kiedyś Messiemu zdarzały się gorsze mecze, ale to nie były mecze wysokiej rangi w większości.

nie chce mi się pisać o tym co będzie, ale nie zakładaj z góry tgo co będzie przez najbliższy 5 lat, bo jak sam zauważyłeś w LaMasii nie ma zastępców,a transfer z zewnątrz to wysokie ryzyko tego, że piłkarz się nie wpasuje, a to nie FM, że można kupić 5 i sprawdzić który pasuje. prawa jest taka, że Xavi długo nie pociągnie, a zastąpić go nie ma kto.
2013.04.04, godz. 17:24, mirq20
Gdyby Schalke nie dało dupy, awansowało by Schalke :D pitu pitu, oczywiście daliby rade MU i awansowali dalej :D buahaha

Ten typ to porażka, pamiętam jego grę w MŚ2010 :D
Nigdzie go nie chcą ,a w Turcji poza treningami lepi kebaby :D
pozdro,

2013.04.04, godz. 17:23, OmarRM
A już rozumiem cytowałaś też swój post, sorry. :)
2013.04.04, godz. 17:21, fernandotorres3200
Melo jest zły bo kiedyś chciał go Real jednak poszedł do jufków i jufe go wyrzuciło i teraz pojechał za chclebem kebaby robić w istanbule i mu się tam nie podoba dlatego wypowiada się nie miło o ronaldo i klubie Realu MCF
2013.04.04, godz. 17:20, OmarRM
O co tu chodzi? Ikerowa pisze sama do siebie. Rozdwojenie jaźni czy co?
2013.04.04, godz. 17:20, kamilcz1
peciak

Messi nie jest zwyczajny.. Oczywiście, bo to Messi.
Nagle jak Messi jest wg Ciebie najlepszy w kreacji, to automatycznie jest to najważniejsza cecha. Bo to Messi. To ze Cris ma umiejętności wszystkich piłkarzy których wymieniłeś to się nie liczy. Bo kreacja jest najważniejsza. Nagle od jakiegoś czasu piłkarz kompletny traci na wartości, bo Messi ma do perfekcji wytrenowaną jedną cechę.

Nie musisz się ze mną zgadzać, ale napiszę to co myślę.
Dla mnie to CR jest lepszy od Messiego, Messi może mieć do końca kariery ZP, moze mu się pod nimi regał w domu złamać, nie interesuje mnie to. Na temat ZP nie będę się rozpisywał, bo zostało już na ten temat wiele napisane.
Oglądam piłkę od okolo 98 roku, ale jedynym piłkarzem ofensywnym którego widziałem, i który był lepszy od CR7 był R10.
Wg mnie tak: Zawodnicy w formie:
CR > Messi
CR < R10
2013.04.04, godz. 17:18, mvBasten
SeveNny po trzecie również do ciebie
2013.04.04, godz. 17:18, peciak
daniel_carvajal_fan

to czemu Ronaldo tyle nie miał goli? Mając 3 razy więcej karnych od Messiego? Grali z tymi samymi ogórkami. Ronaldo ma gorsze statystyki, a jakby ktoś wątpił w statystyki to wystarczy, że obejrzy sobie jakiś mecz. (tylko błagam nie mów mi że ma to być akurat mecz z Realem na Nou Camp czy mecz z Milanem na San Siro). Ronaldo jest świetny, ale jest numerem dwa. Messi oprócz tego, że strzela to jeszcze dysponuje kosmicznym podaniem, jego asysty są nawet lepsze niż bramki. Nie umniejszaj proszę jego gry.

Co do ekspertów to bądź co bądź są większymi niż ja i ty razem wzięci. Co ja mogę wiedzieć o taktyce czy ustawieniu. Sympatia ma znaczenie (o czym ostatnio głośno mówił pewien Macedończyk), ale ten wybór nie wziął się z niczego. Nawet trener Górnika Łęczna jest większym ekspertem od nas, bo to jego praca. My siedzimy przed telewizorem i lamentujemy: ten jest lepszy bo dobrze gra głową, ten jest lepszy bo ma Xaviego i Inieste (którzy notabene nie mają wcale tak dużo asyst do Messiego jak choćby Alves czy Villa). Takie internetowe przepychanki są mało istotne. Różnicę widać w poruszaniu się na boisku, we wpływie na drużynę, w statystyce i w końcu w odczuciach (również sympatii i walorach artystycznych gry(dryblingi, kiwki, podania)). Obiektywnie właśnie patrząc to Messi już w wieku 19 lat wygrywał LM i stanowił siłę Barçy, podczas gdy Ronaldo w jego wieku dopiero uczył się futbolu w Manchesterze.
2013.04.04, godz. 17:18, BTK
Wez się lepiej za gre brudasie
2013.04.04, godz. 17:17, OmarRM
Idź lizać dupe Barcelonie... Ze sporą przewagą haha, rozbawił mnie koleś. Gdyby nie jego czerwona kartka to mogłaby Brazylia awansować do półfinału MŚ zamiast Holandii.
2013.04.04, godz. 17:16, adimiszczu
Każdy ma prawo do własnej opinii, ale według mnie powiedział to złośliwie...
2013.04.04, godz. 17:15, SeveNny
mvBasten

A po 4, wypieprzaj z rm.pl napinaczu.
2013.04.04, godz. 17:08, sbernabeu
Z tym Messim to też było złośliwe i dlatego nie ma co się przejmowac byle "autorytetami" ze swoimi opiniami w tej kwestii.
2013.04.04, godz. 17:07, mvBasten
daniel_carvajal_fan po pierwsze zmień nick na CR_fan.
Po drugie (nieuku) więcej bramek z karnych strzelił CR7.
Po trzecie nie denerwuj się tak bo ci pikawa stanie
2013.04.04, godz. 17:06, peciak
edek1992

Messiego już oglądałem w Barcelonie B i nie wiem czy kogoś zaskoczę, ale gra cały czas tak samo jak wtedy. Jedyną różnicą jest to, że wówczas nie miał indywidualnego krycia 5 zawodników i koledzy nie podawali mu tak często jak teraz. Generalnie Barcelona ma złotą generację piłkarzy. Sam fakt, że taki zawodnik jak Fabregas czy Villa są tam rezerwowymi o czymś świadczy. Na próżno jednak szukać w składzie drugiego Xaviego, drugiego Puyola czy drugiego Messiego, bo ich zwyczajnie nie ma, a niby obecne talenty z La Masii nie gwarantują nawet ułamka z obecnego poziomu zawodników pierwszego składu.

Wiadomo, że nie grają tak spektakularnie jak 2-3 lata temu, jednak jeżeli wzmocnią obronę to przez najbliższe 5 lat dalej będą dochodzić do półfinałów i finałów wszystkich rozgrywek.

Problemem wielu kibiców Realu jest umniejszanie gry i zasług piłkarzy Barcelony z ostatnich lat. Wygraliście ostatnio 2 mecze i śmialiście się, że Barça odpadnie z Milanem a tymczasem mamy sytuację zgoła odmienną. W lidze to Barça przewodzi tabeli z dużą przewagą, w LM Real nie wygląda najlepiej i w przypadku awansu Dortmundu będzie moim zdaniem ekipą z najmniejszymi szansami na awans (mają szansę przejść tylko Barcę, z Niemcami raczej by odpadli).
2013.04.04, godz. 17:06, Realny7
Lepszy bo? Bo skromniejszy? Bo gra w Barcelonie?
A gdyby Polskie klubu nie byłyby tak słabe to może by awansowały i wygrały LM.
2013.04.04, godz. 17:04, sbernabeu
Melo, a ty jesteś zawistnym,bezradnym kmiotem,który już wie ,że nie zagra w półfinale,a MU gdyby byli dobrą drużyną to by nie przegrali w z galatą w grupie.Mogli postawic autobus po stracie Naniego i dowieźc wynik,albo strzelic Realowi 2,3 bramki do tej czerwonej kartki i nie płakac już razem ze swoimi kibicami.Real przeszedł MU ponieważ był poprostu lepszy.Opinia Mou,że to niby przegrała drużyna lepsza, to opinia Mou,ja mam swoją.Jeśli chodzi o wyrabianie sobie opini na temat jakiś boiskowych zdarzeń,nie polecam oddawac się bez reszty opini komentatorów,ponieważ ma to ogromny wpływ na obiektywnośc poszczególnych widzów (późniejszych krzykaczy).Komentatorzy też się mylą i to często,tak jak chociażby wczoraj.Ramos trafił też w piłkę i karnego nie było.HALA MADRID !
2013.04.04, godz. 17:01, alien7k
co to drugi bara* alves ?
2013.04.04, godz. 17:00, Kylo200
Niestety od jakiegoś czasu wygranie ligi mistrzów nie równa się z docenieniem przez całą Europę, raczej wiąże się to z ciągłym oczernianiem i umniejszaniem sukcesu drużyny....
2013.04.04, godz. 16:57, daniel_carvajal_fan
peciak - nazywasz Smude czy trenera Wysp Owczych ekspertem???!! Chyba kpisz!!! Trenerzy wybierają tych, których bardziej lubią.

Cristiano Ronaldo jest najlepszym piłkarzem na świecie, pogódź się z tym!!!!! Żadne ZP tego nie zmienią!!!!! Za co dostał Messi piłke w tamtym roku, no powiedz OBIEKTYWNIE za co??!! Za Puchar Króla i strzelenie 91 goli???!! Chyba żartujesz!! Większość to gole strzelone ogórkom z La Ligi i karne.
2013.04.04, godz. 16:55, pyjter1902
Tak , masz racje CR7 jest lepszy od Messiego :)
2013.04.04, godz. 16:54, mvBasten
ikerowa
"...Denerwuje mnie tylko to, że Messiego uważa się za Boga piłki nożnej."

Rozumiem, że fakt że cześć kibiców RM ma podobne zdanie nt. CR7 denerwuje Cię mniej ;) ?
2013.04.04, godz. 16:53, Ksanti23
Dziwne bo Nani dostaje czerwoną, a Benzema nawet upomnienia nie otrzymuje.
Są równi i równiejsi...
2013.04.04, godz. 16:51, Uberaman
Melo rzeźnik i jeszcze sie odzywa?
2013.04.04, godz. 16:49, KrisRM
Nigdy Cię nie lubiłem...
2013.04.04, godz. 16:47, edek1992
peciak

nie wiem od kiedy oglądasz futbol, ale domyślam się, że Messiego oglądasz od co najmniej 2008 roku. odpowiedz sobie na pytanie czy Messi obecnie to ten sam Messi co parę lat temu? ja mam zdanie takie, że Messi podobnie jak Barça wrócili z kosmosu, na którym byli przez 2-3 sezony..
2013.04.04, godz. 16:45, ikerowa
ikerowa

podobnie jak pod tymi względami przewyższają Messiego tacy gracze jak: Alex, Zlatan, Drogba, Bale czy wielu innych i to znaczy, że są lepsi ogólnie? Co takiego czyni Portugalczyka nr 1 według większości kibiców Realu? Ma lepszy strzał z dystansu i lepiej gra głową. Od Ronaldo lepiej to robi nawet Zlatan, czy Drogba. Szybszy jest Walcott, więcej bramek strzela Messi, lepszy drybling ma Neymar, wyższy jest Zlatan, więcej zarabia Eto'o i można tak wymieć w kółko. Ronaldo łączy wiele cech i to czyni go świetnym zawodnikiem. Najlepszym spośród zwyczajnych piłkarzy. Messi nie jest zwyczajny, już w wieku 19 lat był najlepszy w Barcelonie, tylko jeszcze nie grali na niego. Teraz pokazuje pełnię swoich możliwości.

Różnica jest taka, że nikt nie ma takiej łatwości w kreacji co Messi. On jest po prostu inny. Oczywiście można go otoczyć 5 graczami jak to robił Milan czy Real i go wyłączyć w danym meczu. Jednak to on ma to coś co go wyróżnia na tle wszystkich innych piłkarzy, których widziałem na boisku przez ostatnie 20 lat. (starszych wirtuozów nie oglądałem na żywo więc ciężko mi to ocenić, futbol bardzo się zmienił)
peciak

Oczywiście- szanuję Twoje zdanie.
Ale dla mnie to Ronaldo jest piłkarzem, którego uważam za najlepszego na świecie- ale jeśli ktoś uważa, że Messi jest najlepszy- to ok, uszanuję to.
Denerwuje mnie tylko to, że Messiego uważa się za Boga piłki nożnej.
2013.04.04, godz. 16:39, realponadwszystko
Coś czuję, że CR na rewanż wyjdzie podwójnie zmotywowany. Felipe biedaku, gwóźdź do trumny sobie wbiłeś ;D
2013.04.04, godz. 16:38, megafancr7
Messi nie potrafi przejsc 19 letniego Varana hehe
2013.04.04, godz. 16:29, peciak
ikerowa

podobnie jak pod tymi względami przewyższają Messiego tacy gracze jak: Alex, Zlatan, Drogba, Bale czy wielu innych i to znaczy, że są lepsi ogólnie? Co takiego czyni Portugalczyka nr 1 według większości kibiców Realu? Ma lepszy strzał z dystansu i lepiej gra głową. Od Ronaldo lepiej to robi nawet Zlatan, czy Drogba. Szybszy jest Walcott, więcej bramek strzela Messi, lepszy drybling ma Neymar, wyższy jest Zlatan, więcej zarabia Eto'o i można tak wymieć w kółko. Ronaldo łączy wiele cech i to czyni go świetnym zawodnikiem. Najlepszym spośród zwyczajnych piłkarzy. Messi nie jest zwyczajny, już w wieku 19 lat był najlepszy w Barcelonie, tylko jeszcze nie grali na niego. Teraz pokazuje pełnię swoich możliwości.

Różnica jest taka, że nikt nie ma takiej łatwości w kreacji co Messi. On jest po prostu inny. Oczywiście można go otoczyć 5 graczami jak to robił Milan czy Real i go wyłączyć w danym meczu. Jednak to on ma to coś co go wyróżnia na tle wszystkich innych piłkarzy, których widziałem na boisku przez ostatnie 20 lat. (starszych wirtuozów nie oglądałem na żywo więc ciężko mi to ocenić, futbol bardzo się zmienił)
2013.04.04, godz. 16:27, bartaz
Jak się przegrywa to trzeba gdzieś się wypłakać - najlepiej w mediach. biedny zakompleksiony plebs
2013.04.04, godz. 16:25, alfonsinho40
Tak to ten sam Melo co na mundialu.
2013.04.04, godz. 16:23, Sephiroth
Felipe Melo - czy to ten sam zawodnik, który niemalże w pojedynkę zapewnił Holandii awans do półfinału MŚ 2010?
2013.04.04, godz. 16:21, Filip777
melo bez melo wczoraj :P. Jak kogoś okradł sędzia z dwumeczu Real-United to tylko Real. 2 niesłuszne gole, czerwo i karny na rafaelu i sprawiedliwa czerwień dla Naniego a real i tak był lepszą ekipą. ELO. Mam nadzieje ze skopiemy dupy tym Kebabą w 2 meczu 4-0,5-0
2013.04.04, godz. 16:18, jacaxxxx
heh ciekawe gdzie on widzi ta różnicę między Ronaldo a Messim
2013.04.04, godz. 16:18, amandril
dupa boli po przegranej ze sie wspomina o kartce naniego? hahaha kartka MUSIALA byc zolta ale MOGLA byc czerwona sedzia wybral czerwona i tyle w tym temacei
2013.04.04, godz. 16:15, peciak
daniel_carvajal_fan

tak się składa, że wszyscy eksperci światowi przyznali Messiemu 4 ZP z rzędu, a Twoje zdanie jest tutaj mało istotne. Messi strzelił gola na SB, a gdyby nie pomyłka sędziego mecz zakończyłby się sprawiedliwym remisem. Zresztą wszystkie możliwe statystyki przemawiają za nim. Od jakiegoś czasu ludzie mówią, że Messi nie jest w formie, a ja mam wrażenie, że on się po prostu oszczędza, bo stać go na więcej.

Już wiele razy mówiłem, że Ronaldo ma pecha grając w czasach Messiego. Bo tak to on by wygrywał te ZP prawdopodobnie i to o nim by wszyscy mówili. Niestety jest tylko albo i aż numerem 2.
2013.04.04, godz. 16:14, ikerowa
ikerowa
może zostaną pobite a może nie. Ale odpowiadając to przewaga Messiego to gra w tłoku i na małej przestrzeni, przegląd pola i zwód.
CR7 jednak najczęściej gra 1vs1
mvBasten

Zostaną pobite. Jestem tego pewna. Jeśli znalazł się ktoś, w tym przypadku, Messi, kto pobił rekord Gerda Muellera, to znajdzie się człowiek, który pobije rekordy Leo Messiego.
Ja nie uważam, żeby gra w tłoku działała na korzyść Argentyńczyka- bo ja równie dobrze mogę napisać, że przewaga Ronaldo to strzał z dystansu i o wiele lepsza gra głową.
2013.04.04, godz. 16:11, Kingaa
sixaxis

Jestem Madridistką. Chyba źle zrozumiałeś/aś moje słowa.
2013.04.04, godz. 16:09, patryk1928
a ci ciągle o tym wygrał lepszy i tyle takie gdybanie
2013.04.04, godz. 16:05, koman221
Płacz dalej.
2013.04.04, godz. 16:04, bestia6985
Przecież się nie boicie Realu ? :)
2013.04.04, godz. 16:04, hell1212
już mu guma skacze :D
2013.04.04, godz. 16:03, madridista87
gdyby lewy strzelił czechom to wyszlibyśmy z grupy i wygrali euro
2013.04.04, godz. 16:02, 9cristiano9
Melo gdyby nie twoja czerwona kartka Brazylia nie przegrałaby z Holandią na MŚ w 2010 roku ;]
2013.04.04, godz. 16:01, maczbi
Melo?
Czy to ten co niesprawdzil się w żadnym czołowym klubie?
2013.04.04, godz. 15:59, DonMateo
Ja też sądzę, że gdyby nie remontada barcy w meczu rewanżowym, to dalej przeszedłby Milan...
Nani dostał czerwoną, Real przeszedł dalej- na ch... drążyć temat?
2013.04.04, godz. 15:59, dzizak3
Prosta piłka, sędzia nie dał Realowi karnych z kapelusza i gdyby Real nie trafił dwóch goli to by go nie było w 1/4. Real jakoś potrafi grać w 10. i mega tragedii nie robi tym bardziej, że faul Naniego był ewidentny. Gdyby Real wczoraj stracił Benzemę to 1. nic by nie stracił zbytnio, 2. poszedłby do porządnego ataku i by było nie 3:0, a 5:0.

2013.04.04, godz. 15:57, mvBasten
edek1992 rozumiem że CR7 uzbierał już wystarczającą liczbę trofeów aby wręczać mu ZP
2013.04.04, godz. 15:56, edek1992
momo

coś ci się pomyliło... ja jestem idolem Cr'a
2013.04.04, godz. 15:56, NestRM
Pytanie dla wyszstkich : Kto jest najlepszym piłkarzem na świeci dla was ?
2013.04.04, godz. 15:55, edek1992
ale co do Messi-CR przesadził ; D moim zdaniem Messi był zdecydowanie najlepszy 2-4 lata temu ... teraz prócz strzelania w mniej kluczowych meczach nie daje zbyt wiele.. często go nie ma połowę meczu, by pojawić się na 2 akcje w meczu i rozstrzygnąć mecz. to przy braku najważniejszych trofeów za mało na kolejną ZP.
2013.04.04, godz. 15:55, Uzka
sixaxis
A ja myślę, że Melo było bardzo przykro w dziewiątej minucie, kiedy Ronaldo postarał się i przyczynił do wyeliminowania jego drużyny z LM ;)
2013.04.04, godz. 15:53, momo141
Jestem idolem Cristiano i potrafie też być obiektywny . I jeśli Melo stwierdził to , że CR jest gorszy od Messiegopo tym meczu bo nie miał okazji nigdy grać przeciwko Ronaldo to miał racje . Cristiano w tym meczu grał bardzo źle oprócz jednej bramki , wolny , zero dryblingu jakoś tak drewnianie biegał , i wyglądało jak by mu się nie chciało nie walczył do końca . Lecz gdyby zagrał z cristiano który był w formie to powiedział by inaczej bo CR jest lepszy od Messiego ; )
2013.04.04, godz. 15:52, sixaxis
Kingaa, czyli pomyłki na rzecz Barçy - spisek, na rzecz Realu - that's football :) super :)
2013.04.04, godz. 15:52, dante107
Iloraz inteligencji alvesa, ale aż dziwne że ten cham nie dostał czerwonej kartki... dostał za to żółtą i będzie z nim spokój w rewanżu :D
2013.04.04, godz. 15:52, mvBasten
ikerowa
może zostaną pobite a może nie. Ale odpowiadając to przewaga Messiego to gra w tłoku i na małej przestrzeni, przegląd pola i zwód.
CR7 jednak najczęściej gra 1vs1
2013.04.04, godz. 15:51, edek1992
jej ... no to tylko jego opinia i nie wyssana z palca, bo i ja mam wrażenie, że gdyby nie czerwona to byłoooby ciężko o ten ćwierćfinał..

on ocenia tylko tą jedną sytuację - tą z czerwoną dla Naniego.

nie mówi, że zostaliśmy przepchnięci czy coś.
2013.04.04, godz. 15:51, daniel_carvajal_fan
Ze sporą przewagą??!! Haha!! TO gdzie w takim razie był Messi podczas 2 Gran Derbi??!! No gdzie??? Na grzybach???!! To Ronaldo pokazał że jest lepszy i nawet wszyscy eksperci światowi to mówią.
2013.04.04, godz. 15:50, WylgarniaWy
Gada tak bo przegrali
2013.04.04, godz. 15:49, sixaxis
Uzka, mimo starań Ronaldo, Melo się nie mylił :)
2013.04.04, godz. 15:49, Kingaa
Najbardziej mnie denerwują "kibice" Barçy. Porównują sytuacje Nani - Álvaro z Karim - Kaya. Przecież faul Naniego był ewidentny. Chociażby on sam nie chciał tego zrobić to tak samo by było gdyby kogoś zabił na boisku i tłumaczył się, że nie widział zawodnika. To już jest żenujące. W meczu z Galatasaray faktycznie sędzia parę razy popełnił duże błędy, ale to piłka. Ile razy nas skrzywdzono w La Liga i tego nikt nie komentował, że sędzia jest przeciwko nam! Ile razy sędziowie pomagali Barçy! Tak musiało być i tak będzie! To jest piłka! To jest życie. Szanuję kibiców rywali, ale ludzie przestańcie już tak jeździć po Realu, Jego kibicach. Sam Mou powiedział, że MU było lepsze więc nie wiem czemu tak robicie. Pozdrawiam wszystkich Madridistas. ; D
2013.04.04, godz. 15:48, bmw994
Ja powiem Tak, gdyby melo znał sie na piłce nożnej tzn wiedziałby jak w nia grac, to nie grałby w Galatasaray z całym szacunkiem tylko np w Danym tutaj ManU
2013.04.04, godz. 15:44, NestRM
A np. pamiętacie jak Pepe dostał czerwoną kartkę w półfinale Ligi Mistrzów z Barceloną. Gdyby Pepe też nie dostał czerwoną kartkę a w ogóle nie była falu. To Real byłby w finale :)
2013.04.04, godz. 15:44, dawid2412
Bo wie ze jak by grali z MU to by mieli szanse a tak to nie maja zadnych :)
2013.04.04, godz. 15:42, lovemadrid991
tak tak, po przegranej z Realem musi jakoś odreagować, biedny.
2013.04.04, godz. 15:42, nodac
w dwumeczu z MU ,real strzelil cztery gole,a united jednego,przed meczem mowili ze nas stuknal,a teraz gadaja o manchesterze
2013.04.04, godz. 15:40, KamiLLLCR7
Widać Łysy zirytowany porażką .
2013.04.04, godz. 15:40, ikerowa
Z całym szacunkiem do Messiego: Ale w czym tkwi jego przewaga nad Ronaldo? Czy to ustanawianie rekordów, które prędzej czy później zostaną pobite? Czy to cztery Złote Piłki, w tym jedna przyznana, jako nagroda pocieszenia?
Żeby nie było- ja szanuję i doceniam Messiego, ale takie gloryfikowanie jest bezsensu.
2013.04.04, godz. 15:37, nowy na stronie
Messi ma słabe uderzenie z dystansu i do kontrataków w ogóle się nie nadaje, dobrze gra tylko w jednej drużynie. Ile razy mam to powtarzać.
2013.04.04, godz. 15:35, sumolimpijczyk
ile jeszcze będę gadać o tej kartce dla naniego ??
2013.04.04, godz. 15:30, ladecima29
Gdyby nie wyleciał Nani,gdyby nie było u nas bramkarza i gdyby nie było całej naszej obrony to wtedy na pewno by MU awansował :-))
2013.04.04, godz. 15:30, Uzka
Uwielbiam jak zawodnicy przeciwnej drużyny tak nieświadomie motywują naszych chłopaków ;D Takie prawo się kształtuje; im więcej przeciwnik mówi poza boiskiem, tym my jesteśmy silniejsi na nim. Ronaldo zrobi wszystko w rewanżu, żeby udowodnić Melo, jak bardzo się mylił. Ludzka ambicja, co poradzisz ;D
2013.04.04, godz. 15:25, NestRM
Cristiano to bardzo dobry piłkarz, ale Leo Messi jest najlepszym zawodnikiem świata ze sporą przewagą. hahahahahahahahahahahahahahaha ale śmieszne ze sporą przewagą rozwalił system Melo. Wiem że Messi jest dobrym piłkarzem ale nie ze sporą przewagą od Cristiano Ronaldo :)
2013.04.04, godz. 15:24, Xaoo
eee? Co ma mecz realu do meczu jakie zagrało Galata? Nie czaje.
2013.04.04, godz. 15:22, Real4everMadrid
wypowiedz z wielkim rozgoryczeniem, przemawia przez niego niemoc, przynajmniej tak sprawia sobie radość
2013.04.04, godz. 15:21, kamilmeczynski
Felipe Melo - wielki fan Barcelony a zwłaszcza Messiego !

zal mi tych ludzi .

sporą przewaga? hahahaha . to akurat prawda tylko ze to ronaldo jest sporo lepszy
2013.04.04, godz. 15:20, radinho7
Biedny.
2013.04.04, godz. 15:19, kurtis_w
takie pierdu pierdu. co by bylo gdyby...

a w druga strone. gdyby huntelar mogl grac przeciwko galatasarayowi to nie turcy tylko niemcy PRAWDOPODOBNIE grali by w cwiercfiinale z realem... w koncu podobno mieli wiele sytuacji strzeleckich tylko brakowalo dobrego wykonczenia
2013.04.04, godz. 15:19, Mesut661
Fatalny wywiad widać, że to kolejny farseloński fan
2013.04.04, godz. 15:18, ramosfan
A gdyby Śląsk Wrocław potrafił grać w piłkę to byłby w ćwierćfinale Ligi Mistrzów... Tak to każdy może sobie gadać...

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama