REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2013.01.25, godz. 21:57, Leszczu / RealMadrid TV

Diego López piłkarzem Realu Madryt!

Tym razem hiszpańskie media się nie pomyliły. Przed chwilą oficjalna telewizja klubowa potwierdziła, że Diego López został nowym piłkarzem Realu Madryt. 31-letni bramkarz wzmocni drużynę mistrza Hiszpanii na zasadzie transferu definitywnego z Sevilli i wkrótce dołączy do kadry Mourinho. Hiszpan związał się z Królewskimi na 4 lata i podpisze kontrakt do 2017 roku. Koszt operacji to około 3 miliony euro.

W latach 2000-2007 Diego López rozegrał w Realu Madryt 92 spotkania. Złożyło się na nie 57 meczów w Realu Madryt C, 33 w Realu Madryt Castilla i dwa występy w pierwszej drużynie. W sezonie 2003/04 był trzecim bramkarzem Realu Madryt C, ale bardzo szybko stał się pierwszym golkiperem drugiej drużyny, która awansowała do Segunda División. Sam Diego López został nagrodzony awansem do pierwszej drużyny, w której po rozegraniu dwóch spotkań odszedł do Villarrealu. W zespole Żółtej Łodzi Podwodnej wywalczył miejsce w pierwszym składzie, co zaowocowało debiutem w reprezentacji. Sezon 2011/2012 zakończył się jednak fatalnie dla drużyny Lópeza i bramkarz odszedł ze zdegradowanego Villarrealu do Sevilli. W Andaluzji spędził pół roku.

REKLAMA

Komentarze

2013.01.26, godz. 16:13, Redevil
Liu Kang------ oczywiście na przestrzeni 10 lat kupiliście ze 6 zawodników, mam 21 lat i nie pamiętam aby M.UTD kupował od "wielkiego" Realu jakiegokolwiek zawodnika


BenekCristiano------ ja żyję w zgodzie z większością was no ale są u was tacy wybitni pisarze, że nie z każdym idzie się zgrać.
2013.01.26, godz. 14:52, davdidi
Nie Ograniam :///////////////
Najpierw Mou wystawia Adana do pierwszej 11 zamiast Casillasa, potem jak Casillas doznaje kontuzji to zamiast Adana bedzie stal jakiś inny sprowadzony bramkarz. Gdzie tu logika? Dla mnie JASNE było że teraz Adan będzie pierwszym bramkarzem, tym bardziej że jeszcze kilka dni sadzał Casillasa na ławce.
2013.01.26, godz. 14:47, ArekG9
Dobrze przyda się jakiś doświadczony bramkarz . Bardzo mnie to zdziwiło jak wszedłem na strone a tu ten news . ; )
2013.01.26, godz. 13:21, Dakilla
Mam nadzieje ze od razu wejdzie do bramki..Za kilka tygodni mecz, który tak naprawde zadecyduje o calym sezonie..Diego musi być w rytmie i zgrać się z defensywą Królewskich..
2013.01.26, godz. 13:21, gruby czarny kot
to jest kiler?! to jakaś popierdułka a nie kiler!!!!!!!
2013.01.26, godz. 13:21, Czajos401i
Myślę jednak że 1 bramkarzem i tak będzie Adán. on nie odpuści takiej okazji.
2013.01.26, godz. 13:17, GaGo8
Kurna, a dlaczego nie kupiliśmy Kameniego, Boruca, Van Persiego, Walcotta, Milito, Gomisa, Suáreza, Colocciniego, Banegi, Griezmanna i Messiego ?! Dlaczego właśnie Diego Lopez?!

Ludzie, ogarnijcie się - piszecie, że Adana potraktowali bardzo nie elegancko ?! A może byście ruszyli umysłami i doszli do wniosku, że sam Adan nie dałby rady? No bo chyba nie liczyliście na Jesusa Fernandeza ? :-) Mourinho był potrzebny bramkarz, który zna La Ligę jak własną kieszeń i który nie będzie potrzebował aklimatyzacji, dlatego padł wybór na wychowanka Realu. Dziwicie się, że nie ma ter Stegena, De Gei czy innego Buffona? A pomyślcie ile potrzebowali by Ci piłkarze na aklimatyzację (wyłączać bramkarza Man U - ale tutaj pojawiłby się problem w cenie i oczywiście Ferguson nie sprzedałby podstawowego bramkarza w środku sezonu...).

Wracając do Adana - pamiętam jak kilka lat temu oglądałem na Eurosporcie ME albo MŚ do lat bodaj 18 i właśnie tam był młodziutki Antonio Adan, wydawało mi się wtedy, że zje Casillasa może nie w tamtym momencie ani w ciągu 3 lat, ale gdy patrzyłem co on wyrabia to łapałem się za głowę - był GALAKTYCZNY !! No i niestety później ta straszna kontuzja, która zatrzymała rozwój Antonio. Widać u niego brak ogrania, brak pewności siebie, uważam, że w Realu popełniono błąd bo zaraz po tym jak on wyleczył te więzadła powinien iść na wypożyczenie do Deportivo, Almerii czy innego Herkulesa, obojętnie byle by tylko grał. Szkoda bo zapowiadał się na NAJLEPSZEGO BRAMKARZA ŚWIATA...
2013.01.26, godz. 13:16, Culls
Haah,za mówienie za Adan jest najgorszy powinniście mieć Many,szacunku trochę do niego,heh śmiać się chc,następni fani którzy są tu z powodu Ronaldo,pozdrawiam.
2013.01.26, godz. 13:05, feri966
kiedy bedzie prezentacja, pierwszy trening itpp ?
2013.01.26, godz. 12:57, kaska93214
Bardzo dobrze :D
2013.01.26, godz. 12:56, vasyl86
Adana po sezonie wypożyczyć!
2013.01.26, godz. 12:47, dominikag161
djk92
Pomyśl zanim napiszesz głupotę...
Lopeza ściągnęliśmy do Realu w razie kontuzji Adana.
Po gdyby mu co się stało to już po Realu...Jesus na bramce?
Nie wyobrażam go sobie.
I za transfery w Realu wyłącznie odpowiedzialny jest prezes.
2013.01.26, godz. 12:46, wadix
  nodac - BAN (Zaśmiecanie )   3 dni
  dudek890 - BAN (Obrażanie )   1 miesiąc
2013.01.26, godz. 12:32, royalclub
Dobra decyzja. Zauważcie, że Diego Lopez ma 197cm wzrostu więc może wreszcie przestaniemy tracić gole ze stałych fragmentów, a to na pewno jest domeną drużyn z PL.
2013.01.26, godz. 12:30, Czaro1
Pewnie zagra z numerem 16.
2013.01.26, godz. 12:28, Liu Kang
Redevil- Jasne a zwłaszcza zawodników z Manchesteru w końcu tam graja najlepsi haha :D :D
2013.01.26, godz. 12:22, BenekCristiano
Redevil

A ja myslalem, ze zyjemy z wami w zgodzie, a jednak przez takich jak ty, blizej do wojny, niż pokoju. :)
2013.01.26, godz. 12:22, VamosMadrid
Dobry bramkarz chociaż mogłby być Boruc.
2013.01.26, godz. 12:10, Redevil
Liu Kang--------------- tak wiem każdego piłkarza byście kupowali *-*
2013.01.26, godz. 12:06, Raul11 daniel
Jak dla mnie Adan podstał w tym sezonie swoje szansę. Wyszła z tego czerwona kartka w 6 minucie, piękny gol z Walencją, niepewna gra, nerwowość obrońców. Zresztą może dalej rywalizować. Lopez to nie Iker :) Szansę ma większe
2013.01.26, godz. 12:02, wojowski09
Diego Lopez świetnie .;D Ale szybki transfer i jeden z najmądżejszych . Super. ! Szkoda mi adana Upokożenia na maksa no cóż ja nie mam nic do tutaj do gadania .
Chciałbym moutunho i i Robina van persiego ( marzenia. )
ale się spełniają
Hala madrid ! pozdro dla madridistas. :D
2013.01.26, godz. 11:56, Rachel757
A może warto dać szansę Adánowi?
2013.01.26, godz. 11:46, bujs
Witamy na pokładzie. Rozwiń skrzydła będą nam potrzebne.
Lopez jest lepszy od Adana. Ale osobiście uważam, że było paru lepszych na liście
2013.01.26, godz. 11:40, kibic1992
Bardzo dobrze, on wcale nie jest zły, w dodatku doświadczony a już od Adana to 100 razy lepszy. Powodzenia Diego :)
Hala Madrid!!!
2013.01.26, godz. 11:24, katsumota11
Witamy w domu Diego ;)
2013.01.26, godz. 11:21, m3ssi94
Witamy Diego nadchodzą ciężkie mecze
2013.01.26, godz. 11:20, Volkor
Brawoooooo, Adan jest beznadziejny, każdy strzał to potencjalny
gol.
2013.01.26, godz. 11:12, dar326
Szczerze mówiąc też nie sądziłem, że w tak szybkim czasie zdobędą bramkarza. Aczkolwiek Lopez też nie jest jakimś wielkim bramkarzem i też nie jest powiedziane, że będzie reprezentował o wiele wyższy poziom niż Adan.
Szkoda, że Ikera straciliśmy na tak naprawde najważniejszy fragment sezonu :/
Co do samego Adana to mi nie jest go szkoda. Dostał w tym sezonie wystarczająco dużo szans i nie potrafił ich wykorzystać. Teraz każdy mówi, że został potraktowany jak szmata... itp ale jakby doszło do meczu z Barcelona to każdy by gadał, że jest najsłabszym punktem drużyny i pewnie przez niego przegramy... taka prawda :)
Hala Madrid!
2013.01.26, godz. 11:09, seba333
Nie skreślałbym tak szybko Adana,w jutrzejszym meczu z Getafe zapewne on będzie bronił i od tego występu zależy czy będzie bronił w środę z Barceloną czy też wskoczy do bramki Diego Lopez i już tak zostanie.Na tą chwilę pozyskanie Lopeza to świetny ruch-wychowanek,doświadczony bramkarz który świetnie spisywał się grając w Villarealu a dodatkowo nie będzie grymasił siedząc na ławce rezerwowych.Tak więc witamy i życzymy powodzenia.Hala Madrid!
2013.01.26, godz. 11:01, zidanefrance
Adan i tak odchodzi po tym sezonie, więc kadra bramkarzy na sezon 2013/14 będzie wyglądać tak Casillas, Lopez, Jesus.

Zastanawia mnie tylko czy teraz podstawowym będzie Adan, a Diego został sprowadzony na wypadek jego słabej dyspozycji (bo chyba nikt nie wyobrażał sobie, że Jesus zostanie nagle 2 bramkarzem), czy od razu Lopez zostanie podstawowym bramkarzem.
2013.01.26, godz. 10:55, maciek2609
Adana powinni sprzedac albo wypozyczyc zeby sie ogral w jakims dobrym klubie. Teraz juz jest 3 bramkarzem ...
2013.01.26, godz. 10:49, Culls
Heh,bawią mnie wasze wypowiedzi odnośnie Adania i Kaki...Ale z was madriadisci...
2013.01.26, godz. 10:40, gago1986
najlepsza możliwa decyzja, ale myślałem że zostanie wypożyczony, czyli nie wróżę przyszłości adanowi w realu, a diego lopez to b.dobry bramkarz może następca ikera
z drugiej strony szkoda troche adana, ale dobro klubu jest najważniejsze
2013.01.26, godz. 10:39, Galaktyczny Kamil
Tylko teraz pytanie co w tym klubie robi jeszcze Jesus?
Przecież mieliśmy trójkę bramkarzy - Iker, Antonio i Jesus.

Nie rozumiem po co w pierwszej drużynie wiecznie trenował i grzał trybuny Jesus zamiast trenować z Castillą i tam grać co mecz.
2013.01.26, godz. 10:37, barthezz#1
djk92 - no a co mają robić? 1 bramkarz na 3 miesiące to ryzyko jak diabli, musieli 2 ściągnąć. To, że będzie grał Lopez to nasze przypuszczenia, ale jeszcze nikt tego nie powiedział głośno, więc zaczekajmy. Nie ma w tej reakcji trenera czy klubu hipokryzji. 2 bramkarzy to minimum.
2013.01.26, godz. 10:18, helmundox5
Chociaż Adan nie bedzie bronił :)
2013.01.26, godz. 10:10, jakubik
w mojej opini dobre posunięcie ze strony Realu doświadczony 2 bramkarz sie przyda. Miejmy nadzieje, że dobrze zastąpi Ikera. a co do transferu definitywnego to dobrze się stało. Adan zapewne odejdzie po sezonie więc taki bramkarz sie przyda.
2013.01.26, godz. 10:09, duckland
sprzedaz adana to jest podstawowa sprawa
zaraz za kaka

to nie ta liga ani nie ten poziom
zanizaja loty duuuuuzo w dol

Dzieki ci panie za Lopeza, wszystko lepsze od tego drewna
2013.01.26, godz. 09:49, Ozzy+
djk94 - ty jestes naprawde tak naiwny? Kto o zdrowych zmyslach grzeje lawe w Realu w nadziei objecia posady Ikera? wake up!
2013.01.26, godz. 09:49, Toldi91
najlepszy wybór wg mnie =)
2013.01.26, godz. 09:36, djk92
Christo Stoiczkow: Chyba każdy wie, że Mourinho to jeden wielki hipokryta. Najpierw chce pokazać kto rządzi w szatni, wywala Casillasa na ławę, tłumacząc to powodami technicznym (ale przecież Mourinho to profesjonalista, korzysta z usług najlepszych w danej chwili piłkarzy)i. W sposób niesamowicie chamski wykorzystuje Adana, bo gdy zachodzi potrzeba to ten sam zawodnik, który jeszcze niedawno był ponoć w lepszej formie od Ikrea, dostaje strzała z liścia w twarz, bo jak zaczyna się pod d**ą palić to już trzeba bramkarza szukać.

Ja nie mam nic przeciwko Lopezowi, ale na miejscu Adana, co i tak się stanie zażądałbym kategorycznie definitywnego transferu po zakończeniu sezonu, jeśli nie chce mieć do końca zmarnowanej kariery, bo w Realu nic dobrego już go nie czeka.
2013.01.26, godz. 09:31, mejia
Fajnie, że mamy bramkarza ale czy transfer definitywny był konieczny?
2013.01.26, godz. 09:16, mmgarboniak
mysle ze to b.dobry ruch!!! mou pewnie go zapamietal z gier przeciw villarealowi - bo gydby nie diego - zolta moglaby bardziej utonac! Welcome Home Diego Lopez!!! Hala Madrid!!!
2013.01.26, godz. 09:13, creativeopinion
Na pewno pewniejszy niż Adan i trochę to śmieszne bo Adan udziela wywiadu, że jest gotowy na wyzwanie a tu transfer. Trochę kuleje ta komunikacja w klubie. Zamiast wziąć gościa na rozmowę i powiedzieć, żeby lepiej nic nie mówił bo transfer w drodze..

Nie wiem co to będzie z Barceloną przy takiej obronie, ale atak musi zagrać wzorowo i może awansujemy.
2013.01.26, godz. 09:08, Juvenil
Fajnie, że definitywny. Iker będzie miał konkuręta, a jak kontrakt Diego się skończy, to się kupi utalentowanego 19/20-latka, który posiedzi 2-3 sezony na ławce, a potem poprowadzi nas do najważniejszych tytułów ;)
2013.01.26, godz. 08:52, Liu Kang
Redevil- Zapewne kupilibyśmy Rooneya ,więc módl się żeby Ronaldo nie dostał kontuzji przed 31 Stycznia .
2013.01.26, godz. 08:38, Liu Kang
Dobry doświadczony bramkarz ,chyba lepszej opcji nie było żeby tak w krótkim czasie zatrudnić kogoś lepszego ,jak dla mnie dobra decyzja .
2013.01.26, godz. 08:38, Rafael84
Coś mi się wydaje że po sezonie Adan opuści klub. I dobrze dla niego po tu sobie dużo nie pogra. A co do Lopeza to dobry ruch, bo to dobry bramkarz i ma bezcenne doświadczenie. A układ Iker - Diego + jakiś junior brzmi idealnie.
2013.01.26, godz. 08:21, Redevil
Widzę, że boicie się UTD i dobrze, bo przed kontuzją Casillasa drwiliście z nas, ciekawe kogo byście kupili jakby Ronaldo doznał kontuzji hm?
2013.01.26, godz. 08:16, CR9XD
Wiecie może w jakich korkach gra Diego ? :D
2013.01.26, godz. 08:09, koman221
Dziękujemy!
Hala Madrid!
Hala Diego!
2013.01.26, godz. 07:37, fafik73
tym , którzy mówią , że jest słaby , bo gra na rezerwie , przypominam jak niedawno Boruc zaczynał , pierwsze mecze piłka wylatywała mu z rąk , jak siedzisz na rezerwie , nie masz rymu meczowego , chłop szybko wróci do wysokiej dyspozycji , stary? a Edwin van der Sar to ile miał lat jak MU grał pierwsze skrzypce? dobrze , że przyszedł , bo Adan to jest sympatyczny chłopak ale nie daje rady
2013.01.26, godz. 07:36, Kula70
Christo Stoiczkow
A kiedy Mourinho tak powiedział ?
2013.01.26, godz. 07:18, Fanatyk :)
Fajnie że przyszedł jednak długość kontraktu mnie zdziwiła bo ja osobiście podpisałbym na 2 lata bo trzeba rozglądać się w tym czasie za następcą Ikera
2013.01.26, godz. 07:01, Adik003
szkoda ze Dudka juz nie ma miał by swoj czas na piekne zakonczenie swojej keriery pilkarskiej ..no ale trudno
2013.01.26, godz. 05:39, domin11rm
Bałem się że żaden bramkarz nie przyjdzie, w sumie miałem nadzieję że będzie to jednak Cesar ale Lopez był dla mnie drugą opcją, ciesze się bardzo bo to bardzo dobry bramkarz, ci co mówią że Adan powinien dostać szanse to nie mają o tym zielonego pojęcia, taki właśnie bramkarz nam potrzebny, doświadczony który powalczy z Ikerem na poważnie a nie jakiś młokos który nawet nie wiadomo czy kiedyś zostanie dobrym bramkarzem.

Świetny wybór Mou!!!
2013.01.26, godz. 04:48, ELO ZIOM
mega!!!!!!!!!!!!!!
2013.01.26, godz. 04:45, wadix
Jestem zaskczony ale cieszę się, z powrotu Diego do Realu.
Powodzenia!
2013.01.26, godz. 03:54, Christo Stoiczkow
Niedawno Moułrinho twierdził, że Adan to ten sam poziom co Iker.. :-)
a tu nagle w obliczu kontuzji Casillasa sprowadzają Lopeza..
hipokryzja? Szkoda Adana :) miał szanse się wykazać. Długo czeka na swoja szanse. No chyba, że na razie Lopez bedzie grzał ławe. Zobaczymy.

widzę ze kilku zakompleksionych dzieciaków coś tu sapie o Valdesie.. po co?:)))
2013.01.26, godz. 03:48, Szmytaa
2013.01.25, godz. 23:23, cube304

Czy ja dobrze widze? ty napisaleś ze Adan kiedy grał , to on grał solidnie? gośćiu ty pijany jesteś czy co ? :)
2013.01.26, godz. 03:39, halamadrid1992
tez mi jest szkoda Adana
2013.01.26, godz. 02:11, Szczwany_Lisek
saxxon - idę z Tobą o zakład, że to Lopez od razu wskoczy do 1 składu i zagra w lidze już w ten weekend z Getafe, żeby łapać zgranie z obrońcami.
PS. Nareszcie można pogratulować naszym jakiegoś transferu. Dobry wybór, dobra cena, załatwiony w dwa dni i o to chodzi!
2013.01.26, godz. 02:04, Carabanchel
http://www.youtube.com/watch?v=YDB9IE9Czek
Atlético-Villareal kapitalny mecz Diego Lopeza.... będzie dobrze Willareal odkupiło go od RM za 6 mln, droższych bramkarzy na świecie było mało a to o czymś świadczy...
2013.01.26, godz. 01:57, saxxon
ludzie Adan zagra teraz w lidze na 100%

co wy myslicie troche
co bedzie jak Iker wróci za 3 miechy a Adan chwyci czerwo np ?

Kto ma wtedy grac ?
Faria ?
2013.01.26, godz. 01:53, dynamo
Sadze , że optymalny transfer , w miarę tami , zna klub , doświadczony. Jestem za
2013.01.26, godz. 01:33, zbyszek19948
kompletna głupota .
2013.01.26, godz. 01:30, MatiX2603
Valdes nie dorasta mu do pięt. Diego już nawet lepiej się od niego kiwa :)
2013.01.26, godz. 01:20, krolewski1922
on był dobry

http://www.youtube.com/watch?v=wHolIsV0ZGg
2013.01.26, godz. 01:12, Kodo
Bardzo dobry ruch, to jest na prawdę klasowy bramkarz, z doświadczeniem, z inteligencją, z ligi hiszpańskiej umiejący grać w piłkę w hiszpani, jego aklimatyzacja w klubie to kilka godzin. Pierwszy bramkarz jak nic, Adan jest po prosty słaby albo spala sie od presji, a my nie mamy na to czasu na wprowadzanie zawodnika do pierszego składu, Barça, MU czekają. Po powrocie Casilasa dzielnie będzie znosił ławkę, jak nasz jerzy. Super posunięcie MOU
2013.01.26, godz. 00:47, Galaktyczny Kamil
Kurczę no, nie mam pojęcia dlaczego ale mam przeczucie, że Adan odejdzie jeszcze w styczniu z Realu...
A jeżeli nie Adan to jeden z dwójki Jesus/Mejias.
2013.01.26, godz. 00:46, Z_I_Z_U
pitun2410

W połowie sezonu i to na tydzień przed zamknięciem okienka nie jest łatwo kupić klasowego bramkarza, bo który klub zechce sprzedać podstawowego bramkarza? Oczywiście jest to wykonalne, ale cena byłaby wysoka. A Diego Lopez to moim zdaniem bardzo dobry bramkarz, grający na europejskim poziomie.
2013.01.26, godz. 00:36, Tutinho14
kurde... nie jestem co do tego przekonany.. no ale cóż.

niektórzy pisali że Jesus nie jest gotowy na gre. Przypomnijcie sobie jak Iker wchodził na bramke. Nikomu nie znany młodziutki chłopak... a przez przypadek wszedł obronił mecz i został legenda
2013.01.26, godz. 00:29, pitun2410
Może być ale czy nie można było kupić kogoś młodszego i lepszego ?
Andres Fernandez z Osasuny byłby idealny Ale Diego Lopez też nie jest zły.

Adan zapewne odejdzie latem. Trochę mi go szkoda ale nie ma co się oszukiwać- Adan to nie poziom Realu.

Ciekawe czy już jutro zagra z Getafe Lopez.
2013.01.26, godz. 00:28, dako
bardzo bobry ruch,ciekawe czy zadebiutuje w niedziele z Getafe czy od razu z grubej rury w środę z Barceloną?a może Mou zaskoczy wszystkich i postawi zdecydowanie na Adana?!
2013.01.26, godz. 00:25, Bad15
Skoro Iker pauzuje nawet do 12 tygodni, to nie ma co się dziwić. Postawić na Adana przez 3 miesiące to samobójstwo. Nie oszukujmy się, że ktoś zastąpi Ikera, ale też Casillas w tym sezonie dopiero od kilku spotkań zaczął grać na poziomie, więc sądzę, że i tak większość zależy od dobrej gry całej drużyny. Wiadomo- Iker jest w stanie wyjąć, to co nie do wyjęcia i obronić mecz, jak np. sam na sam z Messim w Supercopa, gdzie mogło i powinno być 4-1, a Iker obronił i nagle kontra, bład Valdesa i 3-2, Di Maria;)
Gdyby nie ta obrona i nie ten gol, to Barça miałaby Superpuchar Hiszpanii, a nie my.

Z drugiej strony Diego to madridista i na pewno lepsza opcja niż Adan. Ten chłopak dostawał już swoje szanse i ZAWSZE robił coś głupiego. Po prostu on chyba nie czuje się częścią zespołu i spala się, grając w tej koszulce. Lopez to sprawdzony zawodnik i jestem pewien, że wstydu sobie nie zrobi;)
2013.01.26, godz. 00:12, markoss38
Odetchnąłem z ulgą! Dobrze bo przy tym nieszczęśliwym wypadku Casillasa załatwiliśmy od razu sprawę bramkarza rezerwowego, który stanowił by jakąś konkurencję dla Ikera na płaszczyźnie sportowej.

Tak więc Antoinio Adios!!
2013.01.26, godz. 00:12, macko1
Adan wychowanek ale niestety brutalna prawda jest taka ze wiekszosc szans ktore otrzymal zmarnowal .... Szkoda ze to wszystko nie dzialo sie ze trzy lata temu bo w bramce stal by Dudek i jestem przekonany ze spokojnie by sobie poradzil. Niestety Adan wypadl w tych ostatnich meczach jak amator. Zobaczymy co Diego Lopez pokaze. Nie zazdroszcze mu zadebiutuje praktycznie w gran derbi :D
2013.01.26, godz. 00:12, Electric Lemon G
''w takich dniach wszyscy nazywamy sie Antonio ! ''

haha

2013.01.25, godz. 23:58, LukasxXx007
Adan to porażka
2013.01.25, godz. 23:57, reznor
lepszy od valdesa
2013.01.25, godz. 23:56, PTR085
Jestem bardzo ciekawy co z tego będzie, kiedy zagra pierwszy raz i jak sie zaprezentuje.
2013.01.25, godz. 23:48, kra7me
nie cieszcie się tak, bo niech teraz Adan powie że chce już jutro odejść, a López się nie sprawdzi, to będzie lipa, bo nie ma Ikera, nie ma Adana, a López może bronić słabo :D

Adan odejdzie jak coś to po sezonie raczej, ale nie teraz ;p
2013.01.25, godz. 23:44, robinhob4
ja tam się bardzo cieszę :) To jest gracz który może nawet powalczyć o kilka spotkań w lidze w 1 składzie z Ikerem :) Jeżeli ktoś nie widział go w akcji, niech go nie ocenia. To naprawdę świetny golkiper i miejmy nadzieję że jest w formie
2013.01.25, godz. 23:44, DAreKMisTRz_16
ciągle czekałem na tego newsa !
2013.01.25, godz. 23:40, Wiku14
Bardzo dobrze ale spodziewałem się w ciągu 48 godzin jakiegos transferu.

Mou moze wpuscic adana na mecz z Getafe czy nawet Valencia i moze Real i tak wygra, ale na Manchester czy Barcelone z takim slabym (nie oszukujmy sie) bramkarzem jak Adan to przy kazdej akcjii kazdy by sie zastanawial czy nie popelni bledu,

Diego Lopez to sprawdzona marka i ciesze sie,
2013.01.25, godz. 23:33, raul07witek

Ja sie BARDZO ciesze poniewaz nie bede musial zmieniac pieluchy co kazda akcje druzyny przeciwnej. A. Adan nie nadaje sie nawet do Castilli, wiec zdecydowanie sluszny i calkiem ciekawy transfer.
2013.01.25, godz. 23:32, gwiazdy23
Łał jest ograny i ma doświadczenie ciekawie będzie na pewno będzie bronił tak mi się zdaję...
2013.01.25, godz. 23:31, kqmil
DIego Lopez dla mnie to bramkarz do pierwszej jedenastki.
Mam nadzieję zę będą częste rotację, bo szkoda by było
-jego umiejetnosci

fajny prezent na wiosne
2013.01.25, godz. 23:28, kqmil
Super transfer Wychowanek ale jaki

Gdyby nie grał w realu Casillas to Diego byłby podstawowym bkamkarzem.

1)W każdym lubie z czołowki Diego byłby podstawowym bramkarzem
arsenal,inter,barcelona, ac milan
2)zaraz będą smiechy ze mnie ale:
a)diego lopez jest wysoki
b)dobrze gra nogami
c)to ze wpuscił bramki ronaldo to nic

Najlepszy transfer i powrot wychowanka

Pozostali mata i javi garcia
2013.01.25, godz. 23:23, cube304
Najlepsze warunki ze wszystkich jesli chodz o bramkr. Co z Adanem? Troche chlopak pewnie sie podlamal. Chyba ze Lopez na rezerwe. Gdy dostawal szanse gral solidnie.
2013.01.25, godz. 23:14, jarek10
Nie wiem po co transfer definitywny.

Chyba że Adan po sezonie odchodzi
2013.01.25, godz. 23:13, dominikag161
Raúl Is The Best
Mou już dawno chciał 3 napastnika, ale Pérez się nie zgodził.Była wtedy taka wojenka pomiędzy nim.Pérez mówił mu, że ma Karima, a ten w meczach specjalnie na niego na stawiał.W końcu prezes uległ i wypożyczył napastnika, który i tak długo nie pobył sobie w Realu.I jak by Mou został w Realu na następny sezon< w co wątpię >, to jak coś zostałby Pipita nie Karim, jeśli w ogóle ktoś z tej dwójki miałby odejść.
2013.01.25, godz. 23:12, Wzmachol
Pozwolę sobie na krótką dygresję...

Zakupiliśmy właśnie Naszego wychowanka, który ma zastąpić Naszego starszego wychowanka, bo młodszy wychowanek nie gwarantował godnej postawy.

1. Casillas zakończy rehabilitację i za 12 tygodni ma być gotowy do gry - ale tylko w tym wypadku, jak wszystko pójdzie wyśmienicie, także 3 miechy bez Naszego Portero będzie szansą dla jakiegokolwiek zmiennika.

2. Było gadanie o tym, że Adan ma dostawać szanse, żeby się ogrywać, że nie okazanu Mu należnego szacunku i wreszcie, że nie po to tyle był zmiennikiem Ikera, żeby przy nadarzającej się okazji do dłuższych występów dla Antonio, ściągać nowego bramkarza... A tu bach, kontuzja Casillasa, szansa dla Adana, a Real co robi? W najgorszy z możliwych sposobów pokazuje Adanowi, że jest po prostu cieniasem.

3. Ściagnęliśmy 31-letniego bramkarza na 3 miesiące. O klasę czy dwie lepszy od Adana, nie ma co do tego wątpliwości, w dodatku Nasz wychowanek, może grać w Lidze Mistrzów - super. Tylko po ch*j transfer definitywny? Rozumiem, że po tym sezonie Adanowi mówimy "Sayonara" i wymieniami Go na pewniejszego, aczkolwiek aż o 5 lat starszego, zmiennika Casillasa.

Także wybaczcie, ale dla mnie zachowanie sterników Klubu i samego Mou jest dziwne. Najpierw gadają, że Adan ma pełne zaufanie, a kilka godzin później ściągają bramkarza. Oczywiście sam uważam, że Adan nie podołałby w meczach z Barceloną i Manchesterem, ale trzeba było o tym mówić wprost, że w takim wypadku musimy kupoć bramkarza, bo uważamy, że Adan nie sprosta oczekiwaniom. To jest aspekt czysto sentymentalny. Oczywiście jest też aspekt finansowy, który rządzi obecnie sportem (co mnie martwi) i całkowicie rozumiem to, że w grze są grube miliony, a osoba Adana mogłaby tylko przeszkadzać w ich wygrywaniu.

Tak czy siak, z prostej do rozwiązania sytuacji (rozmowa z Adanem), wyszło zrobienie z Niego ostatniej cio*y i kompletny brak okazania Mu jakiegokolwiek szacunku.
2013.01.25, godz. 23:11, TKN99
napewno bedzie lepszy niz adan
2013.01.25, godz. 23:10, RvN91
adamjnz
Grając w Villarrealu?

Wyciągał Javi Varas.
2013.01.25, godz. 23:09, dudek890
2013.01.25, godz. 23:08, adamjnz
Nie tamten nazywał się Javi Varas
2013.01.25, godz. 23:08, Dangor52
jeszcze kogoś na obrone kupić i bedzie wspaniale.
2013.01.25, godz. 23:08, adamjnz
czy to nie on w zeszlym sezonie wyciagal wszystko w meczu barcelona-sewilla?
2013.01.25, godz. 23:03, dudek890
2013.01.25, godz. 22:59, blancogonzalo
bana dla mnie a ty co pisałeś?
2013.01.25, godz. 23:03, Raul Is The Best
SZKODA WAM ADANA?

Mnie też, ale to nie nasza wina że jest słaby. Ja też jestem madridistą a w Realu nigdy nie zagram bo tam grają najlepsi. Brakiem szacunku do Adana byłoby gdyby ani minuty nie zagrał, ale on grał bardzo dużo jak na swoje umiejętności i praktycznie zawsze wpuszczał jakąś szmatę.

Radzę obejrzeć film "Moneyball" i zobaczycie, że nie fajnie jest odsuwać zawodnika, ale taki jest sport. W pracy cię zwalniają, w klubie też cię mogą odsunąć jak źle grasz.

Adan wie, że nie wykorzystał szans i może mieć pretensje tylko do siebie bo gdyby bronił jak Dudek to nie byłoby problemu. Bycie madridistą to za mało żeby grać w Realu bo madridistami jest kilku piłkarzy spoza Realu którzy nigdy SB nie zobaczą...

Higuain? Ok jest niby madridistą choć wątpię po akcji z kontraktem przed okienkiem letnim, ale do Falcao nie ma startu jako piłkarz więc logiczne, że trzeba wziąć Falcao a Higuaina odsunąć.
2013.01.25, godz. 23:01, NarcissusBaz
Przypomnę niektórym marudom, że gdy Adan dostał swoją szansę, kilka minut po gwizdku podał do zawodnika przeciwnej drużyny, żeby następnie go skosić, sprokurować rzut karny i wylecieć z czerwoną kartką. Nie czarujmy się, to piłka nożna na najwyższym poziomie światowym; jeśli dostajesz szansę to musisz ją wykorzystać, albo odejść w zapomnienie. Gdyby Adan znów coś zawalił, to jak wyobrażacie sobie granie 3xGD i dwumeczu z ManU trzecim bramkarzem?!
2013.01.25, godz. 23:01, dudek890
Co wy piszecie Adań młody on ma 26 lat to Oezil ma 23 Adań jest stary i słaby tak jak Abeno, Codina, Felipe Ramos i Mejias
2013.01.25, godz. 22:59, blancogonzalo
dudek890

Chciałybm prosić o bana dla tego pana. Typowy prymityw.
2013.01.25, godz. 22:59, bartoszmadrid
Powiem wam tak. Może chociaż ktoś to przeczyta i fajnie jak się zgodzi. Teraz odnoszę wrażenie że MOU czuł że może być jakaś kontuzja ikera i dlatego go chciał oszczędzać. A "przyjaciele" którzy widzieli co chcieli zrobili mega larum i zrządzeniem losu mamy co mamy
2013.01.25, godz. 22:58, zidan92
czytelnik
Wiki mówi, że miał 2 razy czyste konto
2013.01.25, godz. 22:58, Vazquez
byl okres gdy bronil naprawde na europejskim poziomie wiec
sie ciesze
31 lat to dobry wiek na bramkarza
dobry ruch zarzadu
2013.01.25, godz. 22:57, slawo131
Dobrze,że Barça ma Alexisa bo nic nam nie grozi
2013.01.25, godz. 22:56, dominikag161
Co do bramkarza na CDR ja stawiam na Adana, mimo że jest u nas Diego.
Zobaczymy kto strzelił ze składem przed meczem ;P
2013.01.25, godz. 22:56, ruczek1993
Ja pierd... to po co jest ta szkółka królewskich, po co jest Adan ! Brak słów co tu się dzieje, kocham ten klub ale polityki nie mogę zrozumieć.
2013.01.25, godz. 22:55, funRealMadrytCr7
Kiedy prezentaja ? :)
2013.01.25, godz. 22:55, MiloszNS
Przynajmniej ma ogranie w lidze , zobaczymy
2013.01.25, godz. 22:55, Raul Is The Best
Świetnie !

Adan gdyby dobrze bronił to by nowy bramkarz nie musiał być ściągany. A teraz może mu być smutno - takie jest życie piłkarza. No ale nie może bronić w Realu gość co w każdym meczu wpuszcza szmatę.
2013.01.25, godz. 22:55, dominikag161
1capoeira1

Popieram cię w 100%.
2013.01.25, godz. 22:53, dominik007
zobaczymy
2013.01.25, godz. 22:51, 1capoeira1
okta12347
Tak rzeczywiscie Kaka dostawal mnostwo szans.. w 5 meczach na ostatnie 10 minut i jego zadaniem bylo tylko koszenie przeciwnikow i blokowanie akcji zeby nie trafili gola czyli gra defensywna a on jest raczej ofensywnym pilkarzem.. Czesciej gral w meczach reprezentacji w tym sezonie niz w Realu..
2013.01.25, godz. 22:51, blancogonzalo
dudek890

To miało być śmieszne? Raczej żenujące. Ty możesz pomarzyć o takim czymś. Zawsze będziesz tylko marnym Polaczkiem.
2013.01.25, godz. 22:50, M_J18
co najmniej o 2 klasy lepszy od Adana...
2013.01.25, godz. 22:50, pawell91
Nie wiem czego oczekiwaliście, że przyjdzie bramkarz pokroju Ikera? W tym momencie żaden klub nie sprzedałby swojego pierwszego bramkarza na rozsądną cenę. Z wypożyczeniem kogoś też byłoby raczej ciężko.
2013.01.25, godz. 22:49, dudek890
to oficjalne Adan zawodnikiem Lecha Poznan będzie grał w ataku przypominam w Realu zdobywał jednego gola na mecz
2013.01.25, godz. 22:49, Carabanchel
No właśnie wychowanek, to ważne bo świat juz na nas pluje....
2013.01.25, godz. 22:48, Krzysiekz94
Witamy cię znowu Diego :)
Wspaniała wiadomość !
2013.01.25, godz. 22:48, Halamadrid 1991
ja sie ciesze :) tylko czy przerwa nie wplynela na jego forme bo pol roku nic nie bronil ,zobaczymy jak to bedzie ale trzeba myslec pozytywnie Hala madrid!!!
2013.01.25, godz. 22:48, Groshman
wydaje mi się że Adan będzie grał w tylko w lidze, reszta spotkań tj. LM, CdR będzie należeć do Lopeza
2013.01.25, godz. 22:46, blancogonzalo
Szkoda, że nie Rui Patricio.
2013.01.25, godz. 22:45, dominikag161
Okta12347

Ok.To jest twoje zdanie i uszanuje je.Ja mam swoje i już napisałam co o tym myślę.I tak nie my decydujemy o składzie tylko Mourinho więc nie ma się o co kłócić. ; )
2013.01.25, godz. 22:42, Dakilla
Dobra decyzja..Adan w tym kluczowym dla calego sezonu momencie nie gwaratowal odpowiedniego pozimu..pamietam Lopeza z okresu zółtej łodzi i mam nadzije ze nie zapomnial jak sie broni na światowym poziomie..
2013.01.25, godz. 22:42, Korlik
ahmed123
Gdyby szukał zemsty w FCB czy Atlético to by się za bardzo nie wycwanił, bo i tam ławę by tylko grzał. Dajcie spokój z Adanem. Też mi go trochę szkoda, no ale trzeba mierzyć siły na zamiary- on na Real jest za słaby i musi mieć tego świadomość.
2013.01.25, godz. 22:42, dominikag161
ikerowa

Nie pisałabym, bo nie jestem taka jak inni kibice i nie zmieniam zdania co pięć minut.I tego zdania też nie zmienię.Iker już dość często mylił się właśnie w takich sprawach.Nie potrzebnie wybiegał do piłki...Arbeloa zrobił to co miał zrobić obrońca.Pech chciał, że znalazł się tam Iker.
delRey
Ja przynajmniej mam szacunek do Ikera i nie mówię, że gra źle, bo gra bardzo dobrze, ale też nie zaprzeczę, że nie popełnia czasami błędów, bo popełnia ! < jeden, zadecydował o jego kontuzji > A ty jeździć po Álvaro, jakbyś nie wiedział ile razy ratował on Realowi tyłki.
2013.01.25, godz. 22:41, ricka82
Adan po sezonie odchodzi, bo jest mlody i musi grac. Lopez ma juz 31lat, wiec zgodzil sie byc drugim bramkarzem. Ciekawie czy od razu wygryzie Adana czy to potrwa?
2013.01.25, godz. 22:40, pawell91
Według mnie dobry transfer. Za tą cenę w zasadzie niemożliwe było kupno teraz lepszego bramkarza. Lopez świetnie zna ligę hiszpańską oraz Real do tego jest już doświadczony. Po za tym to że przyszedł Lopez to jeszcze nie znaczy że bedzie nr 1. Iker pewnie bedzie pauzował przez 2 miesiące więc nie możemy zostać z 1 bramkarzem. W najbliższych meczach pewnie bedzie bronił Adan a potem ten kto bedzie w lepszej formie.
2013.01.25, godz. 22:40, ahmed123
szkoda adana bo teraz wychodzi ze nikt na niego nie liczy i jest pionkiem i rownie dobrze mogłby tam byc kazdy inny szary człowiek


w takich dniach wszyscy nazywamy sie Antonio ! ANIMO ADAN ;( moze nie jest najlepszy ale sie strarał a teraz dostaje tak po dupie a niczego złego nie zrobil (nie puiscił szmaty z polowy boiska czy goli a'la VV) na jego miescy spakowałbym sie byle gdzie nawet do atletico czy barki zeby szukac zemsty ... potem sie dziwicie ze ETO'O wychowanek realu strzela nam gole w koszulce barki i dedykuje je Florentino i innym LOL
2013.01.25, godz. 22:40, ronaldo1994
Trzeba obejrzeć parę filmików na youtube jak broni, bo dawno go w akcji nie widziałem. Trudne zadanie przed nim i przed Adanem, bo wydaje mi się, że będą zmiany w bramce.
2013.01.25, godz. 22:40, Pawelt91
Adan... Szkoda chłopa, ale koniecznością było załatwienie zastępstwa bramkarza.
2013.01.25, godz. 22:39, matib127
No cóż .... Diego Lopez to można powiedzieć ze to taki drugi Adan tyle ze z większym doświadczeniem . Wydaje mi się ze mogli sie postarać o kogoś trochę młodszego który mógłby potem jak Iker wróci nawiązać z nim jakąkolwiek walkę o miejsce w 11
2013.01.25, godz. 22:38, raull ganzo
Ojojoj.
Nie wiem czy to bramkarz który chociaż w połowie zastąpi nam Ikera...
Ale nie skreślajmy go, ma szanse na koniec swojej kariery zrobić rzeczy wspaniałe!
Zatrzymać Barcelonę i United.

Tego mu życzę na drodze w Madrycie.
Dobrze że Adan może zapomnieć o grze bo to co by się działo mogłoby naprawdę skończyć ośmieszeniem na bramce...

Hala Madrid
2013.01.25, godz. 22:38, Piecius7211
komornik13

ten ;D
2013.01.25, godz. 22:37, quikk
Przyznam sie ze dawno go nie widzialem w akcji ale za czasow Villarealu to koles wymiatal w bramce ze gdyby nie Casillas to pewnie by zostal u nas na dluzej, swietna decyzja doswiadczony, znajacy Real, wychowanek, nie oszukujmy sie Adan to dwie polki nizej i taki klub jak Real nie moze sobie pozwolic na braki kadrowe w najwazniejszej czesci sezonu.
2013.01.25, godz. 22:37, ahmed123
liczyłem na julio cesara ale dziwie sie ze diego idzie do nas skoro sie nie przebil to na co on liczy teraz ? pogra mies i potem znow wieczna ława a adan to powinien teraz w 100% wyebac sie na dzialaczy ktorzy nie dali mu nawet szansy w postaci meczy z getafe ;/// a własnie ! ciekawe kto zagra :D


nie ma to jak KUPIC WYCHOWANKA ZA 3MLN xDDDDDD
2013.01.25, godz. 22:37, ZagorzalyFanRealu
a ja mysle ze dalej bronic bedzie Adan.
Diego bedzie w pogotowiu jakby cos sie stalo z Antonio.
2013.01.25, godz. 22:36, murzyn1990
Kamilek1998

smiech na sali. Kupić z grona najlepszych na świecie.... To że Real jest bogatym klubem nie oznacza, że sobie tak wyłoży dużą kasę na bramkarza... poza tym najlepsi maja kontrakty z wielkimi klubami i grali w LM a nam nie o to chodziło.... co do gry na zmianę, żaden bramkarz nie przyjdzie Ci grać na zmianę to nie obrona czy atak żeby sobie rotacje robić albo grać dwoma naraz. Nikt z czołówki nie przyjdzie do Realu wiedząc że ma wygryźć Ikera Boga kibiców Ikonę Klubu, pomyśl zanim zaczniesz pisać.
2013.01.25, godz. 22:36, maczar928
Witamy z powrotem w Madrycie :D,tera jedziemy po puchar króla i lige mistrzów :D
2013.01.25, godz. 22:35, komornik13
Może ktoś mi powiedzieć, to ten Diego Lopez :

https://www.youtube.com/watch?v=YDB9IE9Czek ?
2013.01.25, godz. 22:35, Okta12347
dominikag161 - Wtrące się do dyskusji i napiszę ci że nie ma co wystawiać Kaki kosztem piłkarzy o lepszej formie gdyż my już po prostu jeden mecz przegrany i - możemy Odpaść w LM,CdR,A w lidze to walczymy tylko o to by w następnym sezonie móc grać w LM.Po za tym czemu inni mieli by tracić formę?Kaka już dostał całą masę szans i gdy coś pokazał dostawał następną tylko że to wszystko kończyło się tak samo ;)
2013.01.25, godz. 22:35, Piecius7211
ciekawe kto bedzie bronil w srode on czy adan ???
2013.01.25, godz. 22:34, DoDo11
Witamy na pokładzie statku Real Madryt :)))))
2013.01.25, godz. 22:33, slawo131
Okta12347
Ale ty zabawny jesteś.
2013.01.25, godz. 22:33, Monte Carlo
matireal1

Jakbyś na miejscu Adana miał poczucie winy że w każdym meczu w jakim zagrałeś puściłeś gola i to po swocih błędach to byłoby ci przykro że zostaje sprowadzony nowy bramkarz w zastępswtwie za podstawowego ?
2013.01.25, godz. 22:33, nineismine
Jak na bramkarza to aż taki stary nie jest. Poza tym bez sensu jest kupowanie utalentowanego 20-latka, który zmarnowałby się siedząc 4-5 lat na ławie, bo przynajmniej tyle jeszcze Iker pogra na poziomie.
I wychodzi teraz, że Mou przed sezonem miał rację, że potrzebuje trzech dyspozycyjnych bramkarzy.
2013.01.25, godz. 22:33, delRey
godz. 22:19, ikerowa
dokładnie, zgadzam się w 100%

dominikag161
Dla mnie Arbeloa jest typem pechowego gracza , podobnym do naszego byłego reprezentanta M. Jopa. Chodzący pechozol. Co złego w trakcie meczu ( stracona przypadkowo bramka, rykoszet, samobój itp.) ona zawsze jest w pobliżu. Uszkodzić własnego bramkarza na 10-12 tygodni w najważniejszym momencie sezonu- niechcący (trzeba przyznać). W ciemno stawiam na Arbeloe.To taki "zły szeląg" drużyny.
A klasa czysto sportowa? Przestarzały model bocznego obrońcy ( zero atutów w ofensywie) do tego niepewny w obronie.


2013.01.25, godz. 22:33, Realista92
szkoda adana w h.... ;/// biedny chlopak pewnie sie cieszyl niesamowicie... mam nadzieje ze zagra z getafi i olsni wszytskich..
2013.01.25, godz. 22:31, Burzafka
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actualidad_Primer_Equipo/1330134911038/noticia/ComunicadoOficial/Comunicado_Oficial_2013-01-25.htm
2013.01.25, godz. 22:31, dominikag161
Okta12347
Ośmieszasz się tylko.
2013.01.25, godz. 22:30, RadoslawMM
Nie ma to jak wrócić po latach do domowych pieleszy. Jak ten czas szybko leci, że jeszcze pamiętam jak był rezerwowym bramkarzem.
Powodzenia !
2013.01.25, godz. 22:29, Okta12347
Jedno jest pewne,Lepszy od Valdesa jest na 100% i kiwa też się lepiej niż on :D
2013.01.25, godz. 22:29, Z_I_Z_U
alkulator5

Niestety na najwyższym poziomie nie ma miejsca na sentymenty. Adan dostał parę szans i delikatnie mówiąc nie popisywał się, a Diego Lopez to solidny i doświadczony bramkarz. Pamiętam, że jeszcze jak grał w Villarrealu to był uznawany za jednego z najlepszych bramkarzy w lidze.
2013.01.25, godz. 22:29, Galaktyczny Kamil
Czy on jest na chwilę obecną lepszym bramkarzem niż Adan?
Wątpię, naprawdę...

Połowa z was krzyczy i podniecona się cieszy a pewnie nie wiem, że w tym sezonie gra bardzo przeciętnie i jest rezerwowym w przeciętnej w tym roku Sevilli...
2013.01.25, godz. 22:28, Gofer1991
@Kamilek1998
Tak, najlepiej kupić Neuera albo Courtuisa, albo najlepiej Buffona. A jak wróci Iker to na ławkę go! A co Neuer bedzie walczył o LM, jak może u nas posiedzieć na ławce.
Pomyśl tym swoim młodym móżdżkiem, iż ŻADEN klasowy bramkarz nie przejdzie do Realu, żeby pograć sobie przez 3 miesiące. Bo na wygranie pierwszego składu z Ikerem po jego powrocie nikt nie ma szans.
2013.01.25, godz. 22:28, CR9XD
, jurgiel_fan_real10

Też tak obstawiam ;), no to zaraz na FIFE 13 transfer Lopeza i gramy ! ;)
2013.01.25, godz. 22:28, dominikag161
Bartush
Masz absolutną rację co do bramkarzy...
Ale z jednym się nie zgodzę.To prawda, że Kaka ostatnio nie prezentuje dobrej formy, ale ja dałabym mu szansę.Mou nie był dobry piłkarzem i właśnie dlatego nie stawia na kogoś,kogo nie jest pewny.< bo nie poznał tego uczucia, gdy wybitny piłkarz, pomimo tego że przez pewien gra piach nie piłkę, nagle może zebrać w sobie siły i zagrać fenomenalny mecz. > Nie wie na co stać zawodnika takiej klasy jak Kaka.
Możesz się ze mną zgodzić, ale ja i tak zdania swojego nie zmienię.
2013.01.25, godz. 22:28, BenekCristiano
arekbsowa2

Powiedz aruś, co cię putko drażni aż tak, by wyzywac Real?
2013.01.25, godz. 22:26, kax92
dobrze do 1 składu go
2013.01.25, godz. 22:26, 00pawel00
arekbsowa2 - taki klub jak Real nie może sobie pozwolić na to zeby grać przez 2 miesące jednym Adanem bez rezerwowej opcji.
2013.01.25, godz. 22:26, LoloCytryna
Nie jestem pewny czy to dobry wybór :(

2013.01.25, godz. 22:25, jurgiel_fan_real10
numer 25 pewnie dla niego. Ale jak tak czytam to az sie zdziwilem, ze rozegral tylko 2 spotkania w pierwszym zespole. Az nie mozliwe;p
2013.01.25, godz. 22:25, matireal1
Witamy .! Ale szkoda Adána :c Ciekawe jak się czuje ... Ja na jego miejscu bym się pakował . Okropne uczucie .
2013.01.25, godz. 22:25, Johny85
Nie rozumiem was. Po co go kupili? Czy wy jesteście nieogarnięci jesteśmy praktycznie z jednym bramkarzem, a jak Adan złapie kontuzję albo czerwo jesteśmy bez bramkarza. Nie umniejszając Jesusowi, ale nie jest gotowy na grę w pierwszym składzie. Mnie osobiście mało obchodzi kto będzie bronił, czy on, czy Adan(choć oglądając jego ostatnie wyczyny w bramce Realu obawiam się o to), ale jeśli nie będzie wpuszczał szmat, nie robił gap. To niech gra.
2013.01.25, godz. 22:24, CR9XD
Jak myślicie z jaki numerem na plecach bedzie gral ? :D
2013.01.25, godz. 22:24, Kamilek1998
Po prostu żenada to co widzę...
Jak już transfer to mogli kupić jednego z najlepszych bramkarzy na świecie, jeśli by takiego bramkarza kupili to by godnie zastępował Ikera, wątpię że Lopez go zastąpi dobrze.. Iker jakby wyzdrowiał to byśmy mieli 2 najlepszych bramkarzy globu i Real by miał zaj**istyc* bramkarzy i by grali na wysokim poziomie i na zmianę..
Adana by się sprzedało w Czerwcu a Real by na tym dużo zyskał..
Hmmm. ten transfer i 4 lata kontraktu.. oj źle to Real rozegrał, wystarczyłoby wypożyczenie i tyle jeśli myśleli o Lopezie.
2013.01.25, godz. 22:24, LeSnyCs
Nie pamiętam jak bronił ten Diego Lopez ale mam nadzieje , że pomoże Realowi w tych ciężkich chwilach . Ale i tak mi bardzo szkoda Adana i zgodze się z
2013.01.25, godz. 21:59, Explode
Na niejscu Adána już by mnie tam nie było. Szkoda mi go
2013.01.25, godz. 22:23, sasza_124
Diego Lopez to swietny bramkarz, zobaczycie to po pierwszym meczu;]
2013.01.25, godz. 22:21, arekbsowa2
juz sie dzieci podniecily.

Jak w Fife - czegos brakuje - to kupic - polityka realu
2013.01.25, godz. 22:21, ppiotrekk
4-letni kontrakt dla 31-latka? Widać Pérez musiał być bardzo zdesperowany. Wolałbym kogoś innego, no ale pewnie i tak lepszy od Adana. Grał coś w Sevilli czy ławkowy?
2013.01.25, godz. 22:21, NarcissusBaz
nie "stary", tylko "doświadczony" :)
2013.01.25, godz. 22:20, Realista92
wszedzie dobrze ale w domu najlepiej ;D
2013.01.25, godz. 22:20, RM1995
Okta12347
Dudka :D
2013.01.25, godz. 22:20, LeSnyCs
Nie pamiętam tego Diego Lopez jak bronił ale mam nadzieje , ze pomoże Realowi w tak ważnych chwilach .
2013.01.25, godz. 22:19, ikerowa
dominikag161
A gdyby Casillasa tam nie było, to zapewne pisałabyś, że strata ewentualnego gola to jego wina.
2013.01.25, godz. 22:19, caprice
kiedy Iker był zdrowy to bronił Adan teraz Iker ma kontuzje i kupili Diego. Jesli Mou postawi na Diego bedzie wiadomo ze mieli jakis konflikt
2013.01.25, godz. 22:18, NarcissusBaz
niech facet spakuje szczoteczkę i gacie na zmianę i wpadnie już na mecz z Getafe :)
2013.01.25, godz. 22:18, mutikax
i tu sie konczy znajomosc pilkarzy niektorych ludzi. diego lopez slaby? kto wam sprzeda/pozyczy pierwszego bramkarza druzyny? ktory bramkarz zgodzilby sie na 12 tygodni gry a potem lawka?
zaloze sie ze jestescie tymi samymi ludzmi ktorzy mowili ze ozil, khedira, di maria to slabi pilkarze
2013.01.25, godz. 22:18, gulej
Moim zdaniem ten transfer jest bez sensu gdyż jak ściągać już bramkarza to jakiegoś młodego i utalentowanego a nie starego i to jeszcze takiego co może być słabszy od adana lecz trzymam za niego kciuki i życze mu wielu minut a nawet godzin bez wpuszczonej bramki i mam nadzieje że był to trafiony transfer. Pozdro
2013.01.25, godz. 22:18, kalkulator5
Co za klub... wszystko za wygrana. A moze pomyslec co czuje teraz Adan ?
2013.01.25, godz. 22:18, Korlik
Ale Adan miał już kilka szans na początku tego roku i na koniec tamtego i jak to się kończyło? Każdy mecz przynajmniej jedna szmata, raz czerwona w 6 minucie. Ludzie uwierzcie mi, że to nie jest bramkarz, którego chcielibyście zobaczyć w meczu z Barçą, czy MU. Mnie też jest go trochę szkoda, ale cóż, trzeba mierzyć siły na zamiary- na Real jest za słaby, jak chce grać to niestety musi nas opuścić.
2013.01.25, godz. 22:18, Okta12347
To chyba jest najstarszy piłkarz jakiego kupił Real w całej historii :D chyba że kogoś pominąłem :D
2013.01.25, godz. 22:18, g2e
Ciekawe na kogo postawi Mou w GD na Adana czy Lopeza :)))
2013.01.25, godz. 22:17, Bartush
Dominika, z calym szacunkiem (bo znam kobiety znajace sie na pilce) to gadasz glupoty.. Jak nie piszesz o skladzie na Barcelone z pozal sie boze bedacym w zabojczej formie Kaka to placzesz o kupno bramkarza, ale zeby nie bylo ze sie czepiam - jak Adanowi zdarzyloby sie zbytnie zagotowanie i dostalby czerwo to zostalibysmy z Jesusem, fantastycznie.. Jak dla mnie bardzo dobry transfer, szanuje tego bramkarza i ciesze sie z jego przyjscia. Jedyne o co mozna sie spinac to o kupno, a nie wypozyczenie, ale trzeba sobie tez powiedziec, ze od odejscia Dudka Real nie mial solidnego zmiennika dla Ikera :)
2013.01.25, godz. 22:17, 00pawel00
dominikag161 - a co w przypadku jak i Adan dozna kontuzji czy powtórzy się sytułacja z czerwoną kartką to co kto wejdzie pomyślałeś o tym ?
2013.01.25, godz. 22:16, dawid20d
Adan nie dorasta do pięt Szczęsnemu a co dopiero Casillasowi?
witamy Diego i liczymy, że godnie zastąpisz Ikera na czas Jego kontuzji
2013.01.25, godz. 22:16, damcio145
http://www.youtube.com/watch?v=f6u3Z_QlS6A :D
2013.01.25, godz. 22:15, wasioreq JLB
Super! Już się bałem, że będzie bronił Adan...
2013.01.25, godz. 22:15, kesorepcakk
Juventil



To Adan ma być chyba zmiennikiem a nie Diego
2013.01.25, godz. 22:15, SajmonHalaMadrid
Bardzo dobrze. Adan dostal tyle szans ze masakra a wiecej zawiódł w tych meczach bo ciagle jakaś szmata
2013.01.25, godz. 22:15, CR9XD
Bardzo sie ciesze ! :) i mam nadzieje ze wystapi juz w meczu z Getafe ;)
2013.01.25, godz. 22:15, caprice
a ja dałbym szanse Adanowi i mam nadzieje ze Mou zrobi to samo
2013.01.25, godz. 22:14, Rey7
Czemu wam żal Adana? Przecież to smarkacz bez doświadczenia, ostatnie mecze pokazały, że same szmaty wpuszcza. Real jest w grze w CdR i LM i potrzeba kogoś, kto spędził na boisku wiele czasu a nie młodzika.
2013.01.25, godz. 22:14, scinek21
Witamy w Madrycie
2013.01.25, godz. 22:14, dgdfdeyfhdhfhfg
Witamy z powrotem! :)
2013.01.25, godz. 22:13, dominikag161
delRey

Álvaro nic nie zawinił ! Iker się niepotrzebnie pchał, tam gdzie nie był potrzebny.
2013.01.25, godz. 22:13, patriota11
Super :) Witaj Diego !!!!
2013.01.25, godz. 22:13, Juvenil
g2e

Gra z 1 bramkarzem jest ryzykowna, potrzeba zmiennika dla Adana ;P
2013.01.25, godz. 22:13, ulin7
dominikag161 lepiej zeby Diego przesiedział kilka sezonów na ławce to by go na pewno nie zniszczyło :O
2013.01.25, godz. 22:13, g2e
Jak Adan wygryzl Ikera to Lopez nie jest mu straszny ;)
2013.01.25, godz. 22:12, swiat wedlug kiepskich
On!
2013.01.25, godz. 22:12, krzysiek3213213
Matko Panowie !
Kupili go z uwagi na to że został im 1 bramkarz, a jakby Adanowi coś się stało w najbliższym meczu to kto by bronił ? Jesus ? Kupili dla bezpieczeństwa i dobrze zrobili ; )
2013.01.25, godz. 22:12, delRey
Za transfer D.Lopeza powinien zapłacić Arbeloa z własnej kieszeni ;-))
2013.01.25, godz. 22:12, dezkrit
nie ale takie zachwyty nad rezerwowym bramkarzem drużyny która jest na 12 miejscu w lidze to takie genialne posunięcie?
2013.01.25, godz. 22:11, hordex
Welcome !
2013.01.25, godz. 22:11, dominikag161
Teraz widać jaki jest Real !
W ogóle się nie szanuje piłkarzy, ani nikogo...Real zniszczył już za wiele osób.
To samo było z Del Bosque.Wyrzucili go z klubu, pomimo wygrania trofeum Ligi Hiszpańskiej i LM, tłumacząc się, że potrzebują świeżości.
Żałosne...

Mam nadzieję, że i tak Mou da szansę Adanowi, jeżeli stawiał na niego nawet wtedy gdy był Iker.
2013.01.25, godz. 22:11, NarcissusBaz
"na prawdę tak sie cieszycie, że kupiliście rezerwowego bramkarza Sevilli?" a myślisz, że z dnia na dzień można sobie kupić Cecha, de Geę, albo Buffona?
2013.01.25, godz. 22:11, cris_ronaldo7179
Witaj w domu Diego! Powodzenia !
2013.01.25, godz. 22:10, g2e
Podobno Adan byl w lepszej formie niz Iker to o co chodzi :P
2013.01.25, godz. 22:10, zidaunbpe
każdemu nagle szkoda Adana, zaskoczył mnie transfer, spodziewałem się, że Mou postawi na Adana, jak pojawilo sie info pomyslalem o polrocznym wypozyczeniu, a tutaj transfer 4 lata, ciekawe czy Adan odejdzie po sezonie, raczej rotowanie bramkarzami się skonczy, teraz jeden bedzie gral zeby wylapac forme na najwazniejsze mecze pod nieobecnosc Ikera
2013.01.25, godz. 22:09, realinho2
Dobrze że go kupili , wydaje sie byc bardziej stabilnym bramkarzem niz Adan :d niektórzy piszą że mogli go tylko wypozyczyc , ale Adan po sezonie zapewne odejdzie a Lopez stanie sie naturalnym zmiennikiem dla Ikera :D
2013.01.25, godz. 22:09, ikerowa
Nie biorąc pod uwagi kontuzji Ikera to to wygląda tak: 1. Iker Casillas,2. Diego Lopez. 3. Antonio Adan.
2013.01.25, godz. 22:08, cr7is
Bardzo dobrze, ale Adana trochę szkoda.
2013.01.25, godz. 22:08, dezkrit
na prawdę tak sie cieszycie, że kupiliście rezerwowego bramkarza Sevilli?
2013.01.25, godz. 22:08, Ludi_
Tym transferem Mourinho pokazał, że znalazł awaryjnego bramkarza dla Casillasa. na którym tak mu zależało. Adan nie ma niestety już czego szukać w Realu.
2013.01.25, godz. 22:08, andrzej0008
To, że Real kupi bramkarza bylo do przewidzenia. To musial osie stac, bo co by bylo gdyby nie daj Boze Adan zlapal kontuzje? Jeszcze nizszy bramkarz?
Ale ja mam nadzieje (chociaz to malo prawdopodobne) ze to Adan bedzie bronil.
2013.01.25, godz. 22:07, alfa855
Transfer Diego wydaje się dobrym posunięciem, ponieważ gracz zna klub, język, aklimatyzacja nie potrwa długo a bramkarz jest nam potrzebny jak by nie patrzeć za pare godzin :)
Dla Adana to konkurencja i alternatywa na ewentualną kontuzje lub wykluczenie.
2013.01.25, godz. 22:07, Linkin Park
http://www.youtube.com/watch?v=f6u3Z_QlS6A skoro niektórzy mówią, że szkoda Adana, tu film o Lopezie. CZEMU JA NIE MOGE NA FB PISAĆ NA TEJ STRONIE!
2013.01.25, godz. 22:07, fifi005
Ale Adan musi się tragicznie czuć, szkoda mi go. To prawdziwy madridista, nie jest oczywiście na równi z Cechem, Casillasem, Buffonem itp, ale taki myk to całkowity brak szacunku dla niego. Rozumiem że niedługo ciężkie mecze, ale kluby pokroju Real Madryt, powinno cechować też coś innego niż tylko chęć wygrywania. Nie wiem, może nie mam racji, ale w końcu Adan wychował się w tym klubie, i na pewno nie będzie mu łatwo odejść.
2013.01.25, godz. 22:07, R0bert
Bardzo dobry wybór, na pewno o niebo lepszy bramkarz od Adana i przynajmniej Casillas będzie miał lepszą konkurencję niż Dudek.
2013.01.25, godz. 22:06, Ronaldox7
Witamy ; )
Przyda się na ten okres ; )
2013.01.25, godz. 22:06, robinhob4
chociaż porządny zmiennik jak wróci Iker :) Zobaczymy co pokaże podczas nieobecności Ikera bo nie wyobrażam sobie żeby grał Adan skoro obiektywnie rzecz biorąc Diego to o wiele lepszy golkiper. A poza tym to nasz wychowanek :) Zawsze ceniłem jego umiejętności i uważałem że marnował się jako zmiennik Ikera, dlatego cieszyłem się że odszedł do Villarealu
2013.01.25, godz. 22:06, Kileros92
Kamień z serca. ;)
2013.01.25, godz. 22:05, OdryFan
a kto powiedział ze Lopez bedzie pierwszym bramkarzem, moze Adan bedzie bronił a Lopez bedzie w rezerwie :D
2013.01.25, godz. 22:05, kamil45630
Los Vikingos,trochę zrobili Adana w balona ,ale on nie prezentuje poziomu odpowiedniego dla Realu,Diego Lopez dobry bramkarz gwarantuje odpowiedni poziom i w dodatku wychowanek HM!
2013.01.25, godz. 22:05, darek139
Witaj z powrotem bracie ;p Adána jest zbyt słaby taka prawda :(
2013.01.25, godz. 22:04, arekbsowa2
Tak to jest jak ma sie pieniazki.
Kupic i sie niczym nie amrtwic ;)

Szkoda Ikera
2013.01.25, godz. 22:03, realinho2
Bardzo ucieszyła mnie ta wiadomość :D
2013.01.25, godz. 22:03, Juvenil
News jest 5min, a już 40 komentarzy ;)
2013.01.25, godz. 22:03, onell
Nie ma co płakać nad Adánem. Potrzebny jest dobry bramkarz w drużynie, potrzebna jest konkurencja i rywalizacja.
Wyobrażacie sobie sytuacje, w której Adán dostaje czerwoną kartkę na początku meczu z Barçą, czy też MU? Co wtedy? Na takie sytuacje klub musi być przygotowany.
2013.01.25, godz. 22:03, Thexx
Również uważam, że wypożyczenie by wystarczyło.. Rywalizacja będzie z Adanem i bardzo dobrze!
Moim zdaniem real powinien szukać stabilnego dobrego obrońcy i napastnika
Który dobrze by grał każdego meczu jak Xabi Alonso czy Cristiano.

HALA MADRID
2013.01.25, godz. 22:03, dominikag161
Na miejscu Adana bez zastanowienia opuściłam bym Real.!
Żałosne...
2013.01.25, godz. 22:02, RwaY
szkoda mi Adana troche ale ja bym go wystawił na wypożyczenie ( jeżeli byłby ktoś nim zainteresowany ) żeby nabrał doświadczenia tak jak zrobili z Carvalajem do Bayeru
2013.01.25, godz. 22:02, Szejdii
Fajnie, fajnie, ale nieźle sie musi teraz czuć Adan...
2013.01.25, godz. 22:02, Javer
jeeaaaaa
2013.01.25, godz. 22:02, Los Vikingos
Świetna wiadomość! Szkoda tylko trochę Adana. Został potraktowany jak szmata.
2013.01.25, godz. 22:01, Duffy
Adan jest sam sobie winien. Dostawal okazje ale ich nie wykorzystywal. Mam nadzieje, ze on sam tez sobie zdaje z tego sprawe i pluje sobie teraz w brode.
2013.01.25, godz. 22:01, scines
No to Adan pewnie niezle sie wkurzyl ;)
2013.01.25, godz. 22:01, Fankakrolewskich
Mecz w niedziele o 12:00 ?
2013.01.25, godz. 22:01, JWRJWR
Na miejscu Adana już bym szykował transfer do nowego klubu.
2013.01.25, godz. 22:01, koksik123
Dobra wiadomość myślę:) spodziewałem się Caballero albo Rui Patricio ale napewno duuuuużo lepsza opcja niż Adan w bramce:)
2013.01.25, godz. 22:01, RealMadrid7Hala
wow ale zaskoczenie już tak szybko
wraca na stare śmieci Diego powodzenia !!!
2013.01.25, godz. 22:01, intimatelly
Diego pewnie zostanie z nami a w lato pożegnamy Adana :)
2013.01.25, godz. 22:01, Piciasso
Transfer roku, nie ma co... Jak kierowali się tym, że zna klub i jest jego wychowankiem, to już lepiej było kogoś wziąć z rezerw, niż kupować rówieśnika Ikera...
2013.01.25, godz. 22:01, gruszek
Super godny zmienik dla Ikera bo i tak adan po sezonie odchodzi
2013.01.25, godz. 22:01, mutikax
nie rozumiem po co go kupili zamiast wypozyczyc?
2013.01.25, godz. 22:01, SzooRM1902
Explode jakby spieprzyl nam najwazniejsze mecze w sezonie to tez by Ci bylo szkoda go?:)
2013.01.25, godz. 22:00, cinek66666
witamy z powrotem w Madrycie :)
2013.01.25, godz. 22:00, nafink
Bardzo dobrze ! Adan jest najgorszym bramkarzem z ligi hiszpańskiej, a Lopez może to nie światowa czołowka, ale z pewnością już górna półka
2013.01.25, godz. 22:00, Pershing123
Trochę to nie w porządku w stosunku do Adana, no ale cóż ... Przynajmniej mamy zabezpieczoną bramkę doświadczonym zawodnikiem to raz, a dwa Adan na bank odejdzie po sezonie, albo nawet już na dniach .
2013.01.25, godz. 22:00, Juvenil
Jeaaaaaa
Mam nadzieję, że zagra na poziomie Ikera ;)
2013.01.25, godz. 22:00, funRealMadrytCr7
Witamy :)

Każdy lepszy niż Adan !!!!!!!!
2013.01.25, godz. 22:00, koksik112
Witamy na pokładzie ;D
2013.01.25, godz. 22:00, Gannicus
szkoda mi trochę Adana, musi się teraz tragicznie czuć.

Powodzenia Lopez !
2013.01.25, godz. 21:59, ikerowa
Witamy! :)
2013.01.25, godz. 21:59, Explode
Na niejscu Adana już by mnie tam nie było. Szkoda mi go
2013.01.25, godz. 21:59, alien7k
Witamy w DOMU :D
2013.01.25, godz. 21:58, kitek7
Powodzenia Lopez
2013.01.25, godz. 21:58, Kris0007
Czy ktoś wie tutaj jak można zlikwidować konto na tej stronie?
2013.01.25, godz. 21:58, jurgiel_fan_real10
Ciekawe czy zagra z Getafe?
2013.01.25, godz. 21:58, miyagi1
Wystarczyłoby wypożyczenie.
2013.01.25, godz. 21:58, Manio_REAL
Witamy na pokładzie ;)
2013.01.25, godz. 21:58, malak
Dobrze!

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama